#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/02/2012 17:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο τελικός στόχος είναι η εξουδετέρωση της Ελλάδας



Μέσα σε δύο χρόνια η χώρα μας έχει στην κυριολεξία εξοντωθεί. Ως παράγων στην ευρύτερη περιοχή έχει γεωπολιτικά αδρανοποιηθεί

Το οικονομικό πρόγραμμα που έχει επιβληθεί μέχρι τώρα στην Ελλάδα, αντί να οδηγήσει στη «διάσωσή» της, την έχει φέρει στα πρόθυρα της επίσημης χρεοκοπίας. Αντί οι δανειστές να διορθώσουν αυτά που εμφανώς έχουν οδηγήσει μέχρι εδώ, ζητούν και άλλα μέτρα, στην ίδια λογική, που βεβαίως θα οδηγήσουν προς την ίδια κατεύθυνση.

Έπειτα από τόσα μέτρα τα οποία εκμηδένισαν το εισόδημα, ισοπέδωσαν την αγορά και εξαθλίωσαν εκατομμύρια Έλληνες, το δημοσιονομικό όφελος είναι ανύπαρκτο. Το έλλειμμα για το 2011, έναντι πρόβλεψης 9% του ΑΕΠ, διαμορφώθηκε στο 9,3%-9,4%, το πραγματικό όμως είναι περίπου 10,5%, όσο ήταν το 2010. Ύστερα από ένα χρόνο μέτρων πρωτοφανούς αγριότητας, το αποτέλεσμα είναι μηδενικό και αντί η συνταγή να διορθωθεί, επαναλαμβάνεται με μεγαλύτερη ένταση.

Οι μακροπρόθεσμες προβλέψεις τους για το χρέος είναι τόσο έγκυρες όσο ήταν και αυτές για το έλλειμμα και την ύφεση. Έχουν ήδη παραδεχθεί ότι ο στόχος για χρέος 120% του ΑΕΠ το 2020 δεν είναι εφικτός με την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα, αλλά ακόμη και αν ήταν μιλάμε για ποσοστό χρέους περίπου όσο ήταν και όταν μπήκαμε στο Μνημόνιο. Άρα, έπειτα από δέκα χρόνια οικονομικής γενοκτονίας και οικονομικο-πολιτικής κατοχής της χώρας, θα βρισκόμαστε εκεί όπου ήμασταν όταν ο Γιώργος Παπανδρέου μεθόδευσε την είσοδό μας στο Μηχανισμό.  

Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα βρίσκεται στην εξής θέση: Ή θα αποδεχθεί τα νέα μέτρα που απαιτούν οι δανειστές και θα οδηγηθεί με μαθηματική ακρίβεια σε επίσημη χρεοκοπία και σε δεύτερη φάση σε έξοδο από το ευρώ ή θα αρνηθεί να υποστεί ακόμα μία μάταιη βιαιότητα και θα οδηγηθεί πάλι στο ίδιο αποτέλεσμα, χρεοκοπία, με τους δανειστές να φορτώνουν την ευθύνη για την κατάληξη στην ίδια τη χώρα. Γι’ αυτό και ήδη δυσφημούνται οι Έλληνες διεθνώς ως «ειδική περίπτωση», αρνούμενοι να συνεργαστούν και απρόθυμοι να προωθήσουν τις «μεταρρυθμίσεις». Ακόμα και ο Λουκάς Παπαδήμος, ο οποίος έσπευσε να δηλώσει ότι δεν υπάρχουν «κόκκινες γραμμές» μεταφέροντας την πίεση της Τρόικας στο εσωτερικό αντί τα ελληνικά επιχειρήματα στην Τρόικα, αρχίζει να υποψιάζεται ότι οι ξένοι διατυπώνουν απαιτήσεις που προφανώς αντιλαμβάνονται ότι δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές χωρίς να υπάρξουν πολιτική κατάρρευση και κοινωνική έκρηξη, και μάλιστα πριν από τη χρεοκοπία.

Επειδή κανείς που χειρίζεται τέτοια θέματα δεν είναι -ή δεν θα έπρεπε να είναι- τόσο άσχετος ώστε να μη βλέπει ότι το πρόγραμμα έχει αποτύχει και έχει δολοφονήσει την οικονομία και την κοινωνία, προφανώς κάτι άλλο συμβαίνει.

Αν κάποιος πάρει τα πράγματα από το τέλος προς την αρχή, από το αποτέλεσμα αναζητώντας το κίνητρο, ίσως βγάλει ασφαλέστερα συμπεράσματα για τη φαινομενικά ανορθολογική συμπεριφορά κυρίως των Γερμανών.

Η Ελλάδα, μέσα σε δύο χρόνια έχει στην κυριολεξία εξουδετερωθεί. Ως παράγων στην ευρύτερη περιοχή έχει γεωπολιτικά αδρανοποιηθεί. Στην κατάσταση όπου βρίσκεται, τα περιθώριά της να οργανώσει τη συμμετοχή της στις εξελίξεις και να διεκδικήσει θέση στο αναδυόμενο τοπίο έχουν συρρικνωθεί δραματικά. Μια χώρα η οποία έχει ήδη απολέσει σημαντικό μέρος της κυριαρχίας της, με τι αποθέματα να διεκδικήσει ρόλο; Η επίσημη χρεοκοπία, αν επέλθει, θα ολοκληρώσει την ακύρωσή της.

Το Μνημόνιο είχε εξαρχής συνοχή, συνέχεια και συνέπεια σε αυτά που προέβλεπε και τα οποία οδήγησαν την Ελλάδα στη σημερινή κατάσταση. Από τη σκοπιά της δημοσιονομικής λογικής το πρόγραμμα δεν βγάζει νόημα. Ως εργαλείο γεωπολιτικής εξουδετέρωσης μιας χώρας, όμως, τελικά αποδεικνύεται επιτυχημένο. Χρειάστηκε, βέβαια, προεργασία και εκ των έσω βοήθεια από «χρήσιμους ηλίθιους», ιδεοληπτικούς ή απλώς «πρόθυμους» για τους δικούς τους λόγους. Ετσι, μπαίνουν στη θέση τους και πολλές ψηφίδες από την πρώιμη περίοδο, αμέσως μετά τις εκλογές, όταν ακόμη «λεφτά υπήρχαν».

Το ελληνικό δράμα που λέγεται «πρόγραμμα διάσωσης» οδηγείται στην κορύφωσή του, αλλά δυστυχώς όχι στο τέλος του. Γίνεται σαφές όμως και στον πλέον δύσπιστο, ιδιαίτερα μετά τη συμπεριφορά της Τρόικας και των Γερμανών τις τελευταίες ημέρες, ότι το σχέδιο δεν ήταν «διάσωσης» αλλά δολοφονίας. Και όπως γίνεται σε όλα τα εγκλήματα θα πρέπει να αναζητηθούν ο ένοχος και οι συνεργοί. Αρα, η διερεύνηση από Εξεταστική Επιτροπή των συνθηκών υπό τις οποίες δολοφονήθηκε η χώρα είναι ευθύνη και καθήκον των πολιτικών δυνάμεων. Πρωτίστως αυτών που διεκδικούν την εξουσία.

Μετατροπή σε αποικία και αφανισμός μεσαίας τάξης και ιδιοκτησίας

Οικονομικά έχει καταστραφεί και αυτά που ακολουθούν, επί ερειπίων, είναι εισβολή και κατοχή διαρκείας από ξένες οικονομικές δυνάμεις. Για να επιτευχθεί αυτό έπρεπε προηγουμένως να συνθλιβούν η ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, οι μικρομεσαίες αλλά και μεγαλύτερες επιχειρήσεις, ώστε τη θέση τους να καταλάβουν οι επικυρίαρχοι. Δεν αρκεί, δε, οι ιδιοκτήτες να μεταβληθούν σε υπαλλήλους, ώστε να σταματήσει η Ελλάδα να είναι η χώρα με το μεγαλύτερο ποσοστό αυτοαπασχολουμένων στην Ευρώπη. Πρέπει οι ιδιοκτήτες να μεταβληθούν σε φθηνούς υπαλλήλους, μαζί με τους προϋπάρχοντες, ώστε να διαμορφωθεί ένα ελκυστικό επενδυτικό πακέτο, προδιαγραφών αποικίας.

Κάτι άλλο που επίσης φρόντισε η Τρόικα να εκλείψει είναι μία ακόμη ελληνική «ιδιαιτερότητα»: Η ειδική σχέση του Ελληνα με την ακίνητη περιουσία, με το σπίτι του. Εχοντας υψηλό ποσοστό ιδιοκατοίκησης και γενικώς ιδιοκτησίας, εξασφάλιζε μια σχετική «αυτονομία» υπό την έννοια ότι μπορούσε να διαχειριστεί τα ακίνητά του είτε επενδυτικά είτε ως πηγή εισοδήματος είτε ως «μαξιλάρι» σε μια δύσκολη συγκυρία. Οι δανειστές, με την αμέριστη συνεργασία πρώτα του Γιώργου Παπακωνσταντίνου και στη συνέχεια του Ευάγγελου Βενιζέλου, οδηγούν σε έμμεση δήμευση της ακίνητης ιδιοκτησίας μέσω της υπερφορολόγησης (τέλη, αύξηση αντικειμενικών αξιών, «έκτακτα» χαράτσια). Ετσι, μαζί με τη δημόσια περιουσία και τον ορυκτό πλούτο της χώρας που βάζουν στο χέρι μέσω των εγγυήσεων, στερούν και την ιδιωτική περιουσία ώστε να μην υπάρχει δίχτυ ασφαλείας ούτε σε προσωπικό επίπεδο.

Σε ό,τι αφορά το PSI, το «κούρεμα» που θα υποστούν οι τράπεζες και τα ασφαλιστικά ταμεία είναι τέτοιο που -κυρίως τα δεύτερα- δεν θα συνέλθουν ποτέ και το πιθανότερο είναι ότι οι συντάξεις θα οδηγηθούν σε επίπεδο ημερομισθίου.

Από άρθρο του Λάμπρου Καλαρρύτη στον "Τύπο της Κυριακής"

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. k avatar
    k 04/02/2012 17:44:20

    ΩΡΑΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ.

  2. Νοήμων avatar
    Νοήμων 04/02/2012 17:54:12

    Ο αλάθητος Μπενύτο πριν λίγο "υπαγόρευσε΄΄ με ύφος 1000 καρδιναλίων τι πρέπει αύριο να νομιμοποιήσει ο Σαμαράς. Ως πότε θα συνεχίζεται αυτή η παρωδία;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Νοήμων 04/02/2012 17:59:46

      Δεν το είδα, αλλά αν η σκηνή είναι όπως τη φαντάζομαι, με το χοντρογούρουνο να κουνάει το λιγδωμένο του δάχτυλο δίκην κουκουλοφόρου της (πρώτης) Κατοχής, αυτή ακριβώς τη σκηνή πρέπει απόψε να τη δει και να την ξαναδεί ο Σαμαράς.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Νοήμων 04/02/2012 18:20:55

      Τι φασιστόμουτρα είναι αυτά βρε παιδιά; Σε ποια χώρα νομίζουν πως βρίσκονται; Θα τους πάρει και θα τους σηκώσει! Βρυκόλακες και πράκτορες!

  3. βορειος avatar
    βορειος 04/02/2012 17:59:45

    νομιζω οτι η καταστροφη ειναι κατα πολυ μεγαλυτερη της Μικρασιατικης, θα πληρωσει καποιος για αυτο?

  4. Orestios avatar
    Orestios 04/02/2012 18:06:23

    "Αντί οι δανειστές να διορθώσουν αυτά που εμφανώς έχουν οδηγήσει μέχρι εδώ, ζητούν και άλλα μέτρα, στην ίδια λογική, που βεβαίως θα οδηγήσουν προς την ίδια κατεύθυνση"

    Αυτή είναι η στρεβλή σκέψη που οδήγησε στην κατοχή. Όλοι πίστευαν πως οι δανειστές θα μας σώσουν. Μα είναι ποτέ δυνατόν?????????

  5. Νοήμων avatar
    Νοήμων 04/02/2012 18:14:30

    Πριν πάει στη συνάντηση θα πρέπει να κάνει απόψε κιόλας μια βόλτα και να συνομιλήσει με τον απλό κόσμο ο οποίος έχει ακόμα πολλή περηφάνεια και ακόμα περισσότερη αξιοπρέπεια. Η απόφαση δεν λαμβάνεται μόνο με τους αριθμούς και τους εκβιασμούς του Μπένυ του Καψή και του Μπόμπολα. Διαφορετικά η ιστορία θα τον ξεβράσει πολύ γρήγορα στο ξερονήσι του ΓΑΠ και της Ντόρας.

  6. LAL avatar
    LAL 04/02/2012 18:40:39

    Η στάση του Σαμαρά αύριο είναι ίσως ό,τι σημαντικότερο έχει υπάρξει σε αυτήν την χώρα μεταπολεμικά. Μιλάμε για απόφαση πρωτοφανούς σημασίας. Καλά θα κάνει λοιπόν να σταθμίσει πολύ προσεκτικά τις επιλογές του και να επιλέξει την ορθότερη λύση. Νομίζω όλοι ξέρουμε ποιά είναι αυτή. Hint: ΔΕΝ είναι η ύφεση.

  7. Idiot avatar
    Idiot 04/02/2012 18:45:33

    Χρεωκοπια,δυσφημηση-εξευτελισμος, απονομιμοποιηση.Στο τελος η Ελλαδα γινεται μη κυριαρχο κρατος κατι σαν την Παλαιστινιακη Αρχη.Υπο επιτροπεια,προτεκτορατο η φορου υποτελης.Διαλεγετε και παιρνετε.Μονο που ο πελατης ειναι μονο ενας..αλλα Λεων.Δεν γραφω περισσοτερα γιατι δεν ειμαι σιγουρος οτι θα το δημοσιευσετε.

  8. Orestios avatar
    Orestios 04/02/2012 19:24:48

    Καμία χώρα δεν σώθηκε παραδίδοντας τον στρατό της σε δυνάμεις κατοχής.

  9. κώστας avatar
    κώστας 04/02/2012 19:27:41

    Η κυβέρνηση του φασουλή των κολάν υποστηριζόμενη από τον σκληρό πυρήνα των εγχώριων νταβατζήδων, προτίμησε να διαλύσει το 50% της κοινωνίας, να πιέσει αφόρητα ένα 45% ώστε να διατηρηθεί αλώβητο το 5%. Ο πλούτος αυτού του 5% είναι δυσανάλογα μεγάλος αλλά παρ' όλα αυτά δεν "ενοχλείται". Ακόμη και όταν φαίνεται να ενοχλείται, λειτουργεί ως χάντρα και καθρεφτάκι για τους ιθαγενείς: σιδεροδέσμιοι μεγαλοοφειλέτες, τρανταχτά ονόματα με τρανταχτά χρέη, αφήνονται προκλητικώς ατιμώρητοι δίνοντας ένα πουρμπουάρ: εγώ που χρωστάω 3.000€ στην εφορία, γλυτώνω αν δώσω 30€;
    Η χώρα χρειάζεται επειγόντως ανάπτυξη, μάλιστα. Ποιος θα την κάνει; Το 5% των διαπλεκόμενων νταβατζήδων; Ο εργάτης του ΚΚΕ, ο οποίος παράγει φυσικά αλλά δεν διαθέτει το επιτελικό σχέδιο ανάπτυξης; Η μικρομεσαία επιχειρηματικότητα που αν δεν διαλύθηκε είναι μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας; Ο Φούχτελ και ο Ράιχενμπαχ με τους Γιόχαν και Κραφτ; Φοβάμαι ότι αυτούς τους τελευταίους δεν μπορούμε να τους αποφύγουμε. Όμως μαζί μ' αυτούς επιβάλλεται να στηριχτούν υγιείς επιχειρήσεις ανά την Ελλάδα (εύκολο να βρεθούν ποιες είναι) με προτεραιότητα σε αυτές που μπορούν να εξάγουν. Μοιραία στις τελευταίες θα υπαχθούν και όσοι γεωργικοί συνεταιρισμοί έχουν αντιληφθεί τα νέα δεδομένα. Η τρόικα εμμένει στις μειώσεις μισθών αποκαλύπτοντας τις προθέσεις της: δεν την ενδιαφέρει η εσωτερική ικανότητα κατανάλωσης. Θέλουν τη χώρα μας ως χώρο ανάπτυξης αποκλειστικά των δικών τους επενδύσεων με πελάτες τους δικούς τους πολίτες. Εμάς μας χρειάζονται ως φθηνό, πάμφθηνο εργατικό δυναμικό. Ξεχνάνε ότι οι Έλληνες δεν μνημονεύονται ως κωπηλάτες στις τριήρεις αλλά ως κατασκευαστές τριηρών. Το εμπόριο και οι "πατέντες" είναι χαρακτηριστικά της φυλής μας. Αν η τρόικα αυτά τα θεωρεί αμελητέα, τότε η στρατηγική της αφαιρεί από την ένωση των χωρών της ευρωζώνης το χαρακτηριστικό ενός λαού. Θα ήταν σαν να αφαιρούσαμε εμείς την συντεταγμένη εργατικότητα των γερμανών. Τα χαρακτηριστικά όλων των λαών της ευρωζώνης χρειάζονται, εμπλουτίζουν και δυναμώνουν την ένωση. Η τρόικα κάνει λάθος, η Μέρκελ κάνει λάθος και οφείλουμε να το αναδείξουμε όχι για εμάς αλλά για την Ευρώπη.

    • σιδεράκιας avatar
      σιδεράκιας @ κώστας 04/02/2012 20:59:21

      Ποιός ο λόγος πχ να γίνουμε χώρα φτηνού εργατικού δυναμικού;! Ολα τα Βαλκάνια τέτοιες χώρες είναι.

      Ο φυσικός πλούτος; Οτι και όσος είναι;! Οτι ώρα θέλουν τον εκμεταλλεύονται!

      Τι είναι τελικά; Απληστία;! Τίποτε δεν βγάζει νόημα! Διαβάζω διάφορα, το σκέφτομαι και δεν καταλήγω!

      Και τι στο διάολο είναι αυτοί που τόσα χρόνια ψηφίζαμε;!

      Είναι όλοι απογοητευτικοί! Από τέρμα δεξιά μέχρι τέρμα αριστερά!

  10. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 04/02/2012 19:35:46

    Η ώρα είναι ήδη και 5'.

    Κι όπως λέει και το τραγούδι...

    Η πιό μεγάλη ώρα είναι τώρα!

    Αντώνη kick some ass... και πες το ΟΧΙ, προκάλεσε εκλογές! Αλλιώς χαιρετίσματα!

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/02/2012 19:43:05

    Δεν υπάρχουν λέξεις να περιγράψουν το έγκλημα του ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΜΑΥΡΗΣ ΨΥΧΗΣ που πάτησε ποτέ σε τούτα τα Άγια Χώματα.

  12. dorieus avatar
    dorieus 04/02/2012 20:30:29

    Καλώς ή κακώς επειδή τα κίνητρα εξόντωσης ενός λαού είναι πάντοτε γεωπολιτικά με την ευρεία έννοια, πρέπει κάποια στιγμή να αναρωτηθούμε σοβαρά ποιος (έθνος, κράτος, κοινωνία συμφερόντων κτλ) ήθελε απελπισμένα να μας πετάξει τώρα έξω από την σκακιέρα. Μπορεί να εκπλαγούμε επίσης γιατί ο προφανής εχθρός δεν είναι πάντοτε ο ένοχος. Προκύπτουν επίσης σοβαρά ερωτήματα γιατί αυτή η διαδικασία πήρε χαρακτήρα blitzkrieg. Θεωρήθηκε καλύτερη στρατηγική; Αποφασίστηκε ότι ήμασταν πλέον σάπια κούτσουρα που θα πέφταμε εύκολα; Μήπως έπρεπε να γίνει άμεσα κάτι επειδή προοιωνίζονταν αλλαγή του status quo με την εν δυνάμει ανάδειξη της χώρας σε ανερχόμενη δύναμη; Αν δεν απαντήσουμε σε αυτά θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε σαν κοτόπουλα

    • franc avatar
      franc @ dorieus 04/02/2012 21:35:45

      Aγαπητέ Δωριέα ,
      Πολύ ουσιαστικά τα ερωτήματά σου. Πάρα πολύ ενδιαφέροντα, μου ανάβουν την περιέργεια. Πές μας όμως σε παρακαλώ τη δική σου άποψη-απάντηση σ' αυτα, για να συζητήσουμε, αν το επιθυμείς. Ειμαι βέβαιος οτι ξέρεις πολλά και δεν είναι ώρες για να αποστασιοποιούμαστε τώρα...

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ dorieus 04/02/2012 21:55:20

      Νομίζω ότι διακρίνεις πολύ σωστά φίλε dorieus, τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά και συμφωνώ απόλυτα!!!!!!!!!!!
      Ανάπτυξε, αν θέλεις, το σκεπτικό σου με συγκεκριμένα στοιχεία, θα είναι πολύ χρήσιμο.............

      • birlibim avatar
        birlibim @ Μαθηματικός 04/02/2012 22:18:12

        Η χώρα είχε πάντοτε την ατυχία να είναι σε κρίσιμη γεωστρατηγική θέση και τις περισσότερες φορές μια ασπόνδυλη και υπηρετική ηγεσία που εκτελούσε εντολές των μεγάλων αγγλοσαξονικών δυνάμεων διαχρονικά- με ελάχιστες εξαιρέσεις. Είναι τυχαίο που η χούντα το 1967 έγινε λίγο πριν γίνει ο πόλεμος στη Μέση Ανατολή? Κάτι αντίστοιχο γίνεται και τώρα. Το μεγάλο παίγνιο της αραβικής δήθεν άνοιξης , που ξεκίνησε πέρυσι στη γειτονιά μας και θα επεκταθεί ανατολικότερα, έχει και την Ελλάδα μέσα. Απλά εδώ περίμεναν την ώρα να αναλάβουν οι δικοί ους άνθρωποι...

        • dorieus avatar
          dorieus @ birlibim 05/02/2012 22:20:28

          Συμφωνώ ότι το μπάχαλο στα θερμά νερά της Μεσογείου δεν είναι τυχαίο ούτε ασύνδετο με τα τεκταινόμενα στις Νότιες Χώρες. Το Μεγάλο Παιχνίδι δεν έπαψε να παίζεται ούτε λεπτό.Εξάρσεις έχει και ήρεμες περιόδους. Συνήθως το πρώτο προκύπτει όταν πάει να αλλάξει ο συσχετισμός δυνάμεων. Νομίζω ότι είναι βασικό στην θεώρηση των πραγμάτων της περιοχής μας να έχουμε κατα νου τους βασικούς όρους. Η μεγάλη Σλαυική αυτοκρατορία θέλει να κατέβει πάση θυσία στα θερμά νερά και οι Αγγλοσάξωνες επιθυμούν όσο τίποτα την διατήρηση του ελέγχου της περιοχής έως και την Μ.Ανατολή. Οι Γερμανοί πάλι βρίσκονται στην μέση και ανάλογα με τα μικρά η μεγάλα συμφέροντα της εκάστοτε ηγεσίας τους πράττουν αναλόγως. Δεν θεωρώ τυχαίο ότι εκείνο το καϊνάρι, φιλαράκι του Σημίτη που μας έβαλε με το στανιό στο ευρώ, ονόματι Σρέντερ βρέθηκε από καγκελάριος (αφού κατέστησε σε λιγότερο από μια δεκαετία την μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης εξαρτώμενη από τις Ρωσικές εταιρείες ενέργειας και κυρίως την ναυαρχίδα του καθεστώτος την GAZPROM) να είναι αρχικά μανατζερ του οίκου Ροθτσιλντ και σήμερα Πρόεδρος της NORD STREAM AG (http://en.wikipedia.org/wiki/Nord_Stream_AG κοινοπραξία για την κατασκευή του αγωγού NORD STREAM που η GAZPROM κατέχει το 51%) και Διευθύνων Σύμβουλος της GAZPROM

      • dorieus avatar
        dorieus @ Μαθηματικός 05/02/2012 22:06:39

        Δεν έχω απαντήσεις ουρανοκατέβατες απαντήσεις αδέρφια. Ούτε καμμιά ιδιαίτερη ενημέρωση. Ένας απλός φίλος του ANTINEWS είμαι εδώ και καιρό. Νομίζω ότι όμως εαν όλο και περισσότεροι άνθρωποι βάλουμε την κούτρα μας να δουλέψει και ανταλλάξουμε απόψεις μπορεί να βρεθεί μια λογική απάντηση. Και ο φιλόξενος αυτός χώρος προφέρεται για brainstorming μιας και απουσιάζουν οι συνήθεις ερμηνείες τύπου Νεφελίμ. Το θέμα είναι να τεθούν τα σωστά ερωτήματα. Αφήστε που από εμπειρίας ξέρουμε ότι όταν τίθονται τα σωστά ερωτήματα, άνθρωποι που γνωρίζουν ελκύονται από αυτά είτε για να συνεισφέρουν πραγματικά είτε για να αποπροσανατολίσουν. Το τελευταίο δεν είναι απαραιτήτως άχρηστο.....

  13. λαλακης avatar
    λαλακης 05/02/2012 00:28:01

    ''Πρέπει οι ιδιοκτήτες να μεταβληθούν σε φθηνούς υπαλλήλους, μαζί με τους προϋπάρχοντες, ώστε να διαμορφωθεί ένα ελκυστικό επενδυτικό πακέτο, προδιαγραφών αποικίας.''

    Nαι αυτη ειναι η ουσια και ο στοχος ομως δε λετε ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.

    Αυτα εγιναν γιατι απλα η χωρα υπεδανειστηκε ασυστολα για να διοριζονται ορδες τεμπελχαναδων στο δημοσιο ωστε να υπαρχει
    κομματικη πελατεια .
    Η τιμια επιχειρηματικοτητα διαλυονταν απο τους γραφειοκρατες
    ''σοσιαλιστες '' και μη , ενα κρατος λειτουργουσε μαλλον σαν κοζα νοστρα
    παρα ως κρατος.
    Ετσι η χωρα καποτε θα εφτανε στο χειλος της χρεοκοπιας και τη θεση
    των Ελληνων λαμογιων επιχειρηματιων θα την επαιρναν οι μεγαλες
    ξενες πολυεθνικες .
    Εαν η χωρα μειωνε δραστικα το δημοσιο , αφηνε 300.000 υπαλληλους
    μονο και οχι 1 εκ , με χαμηλους μισθους και χωρις μονιμοτητα εαν
    δεν υπηρχε ασυλια πολιτικων, εαν ενθαρρυνονταν το ανοιγμα επιχειρησεων εαν εαν......

    Η χωρα μας δεν θα ειχε τοσα ελειματα ,τοσα χρεη , και δε θα οδηγουνταν
    στην αυτοκαταστροφη στην οποια την μεγαλυτερη ευθυνη την εχει
    ο αριστερος χωρος -οχι οτι η ''δεξια'' δεν εχει τεραστιες ευθυνες για
    την καταντια.
    Τωρα για οσους ελπιζουν σε εθνοσωτηρες..... no comment

  14. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 05/02/2012 00:36:46

    ... Αν σ' όλη αυτή τη μακρά διαδικασία με πληγώνει κάτι, είναι όχι αυτή καθαυτή η εκτέλεση, αλλά η «νομιμότητα» αυτής της εκτέλεσης. Οι γερμανικές αρχές είχαν διακηρύξει πως για κάθε σκοτωμένο Γερμανό θα εκτελούνταν 40 άμαχοι Έλληνες. Ας το σκεφθούμε αυτό: 40 Έλληνες έναντι ενός Γερμανού! Έτσι μας κοστολόγισαν κι έτσι μας κοστολογούν. Ένας Έλληνας είναι υποπολλαπλάσιο του Γερμανού. Αυτό εκφράζει όχι απλώς τη ναζιστική θηριωδία αλλά τη γενικώτερη ευρωπαϊκή νοοτροπία. Γιατί, όπως πολύ σοφά έλεγε ο Ντισραέλι, «μπορεί μια αποικία ν' απέκτησε ανεξαρτησία, αλλά δεν παύει γι' αυτό το λόγο να είναι αποικία».

    Του Σαράντου Καργάκου, Σάββατο, 4 Φεβρουαρίου 2012, «εν κρυπτώ».

  15. JOHN avatar
    JOHN 05/02/2012 01:55:02

    Πολυ σωστο το αρθρο οπως και τα σχολια.Ειναι πια ολοφανερο οτι το σχεδιο που εφαρμοστικε δεν ηταν σχεδιο διασωσης,αλλα καταστροφης και αφανισμου με τργικες συνεπειες για τη χωρα μας.Σχεδιαστικε αρκετα χρονια πριν,εγινε η προεργασια κι ετεθηκε σ εφαρμογη την καταλληλη στιγμη απο τους γνωστους δοσιλογους πολιτικους.Και δυστυχως βρισκεται σ εξεληξη,δεν τελειωσε ακομη,η ισοπεδωση κυριως της μικρομεσαιας ταξης πρεπει να ειναι ολκληρωτικη και αμετακλητη,κι αυτο το τελευταιο θελει λιγο χρονο ακομα,εκτος κι αν βρεθει καποιος πολιτικος Ελληνας και τους χαλασει τη σουπα.Εδω και τωρα γιατι αυριο θα εναι πολυ αργα!!!

  16. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 05/02/2012 03:53:21

    Η σημερινή ημέρα, είναι τόσο κρίσιμη για τον Ελληνισμό ολόκληρο, σε όλο τον πλανήτη, ώστε δεν υπάρχουν περιθώρια να μην γραφτεί με έντονα στοιχεία στη νεότερη ιστορία μας.
    Η 5η Φεβρουαρίου 2012, μόνο δύο επιλογές διαθέτει ιστορικά:
    Να γίνει,είτε μια δεύτερη 29η Μαΐου 1453,
    ή μια δεύτερη 25η Μαρτίου 1821.

    Αντώνη,

    θα θυμάσαι πιστεύω,εκείνο το πρωί στη "Μεγάλη Βρετανία" που βρεθήκαμε στην παρουσίαση του βιβλίου της γυναίκας του Μιλόσεβιτς..Ήταν κι ο αγαπημένος και στους δυό μας, στην παρέα, ο τόσο καλός ποιητής μας ο Ντίνος ο Σιώτης. Με ρώτησες πώς έβλεπα το τότε σύνθημά σου:"Το μέλλον δεν μπορεί να περιμένει". Και σου απάντησα πως αφού πρώτος εσύ στο πολιτικό σκηνικό πέρασες μπροστά τον όρο "Υπέρβαση" έπρεπε να κάνεις την Υπέρβαση και στο σύνθημα και σε πείσμα της κοινής λογικής να έλεγες: "Το Μέλλον ήρθε! Το Μέλλον,είναι εδώ!"

    Όπως αντιλαμβάνεσαι,επιτρέπω στον εαυτό μου τη δημοσιοποίηση αυτής της μεταξύ μας συνάντησης,για πρώτη φορά στο Διαδίκτυο και ειδικά εδώ στο "Antinews" , γιατί θα ένιωθα πολύ δικαιωμένος ως ΄Ελληνας πρώτα και μετά ως Ποιητής, αν ΑΥΡΙΟ Δευτέρα, θα μπορούσα να πω-και να γράψω,φυσικά:

    "Ο Σαμαράς είναι ο μόνος Ελληνας πολιτικός που υποσχέθηκε κάποτε στον λαό μας την Υπέρβαση σε πείσμα της κοινής λογικής και διάλεξε αντί γι αυτήν την λογική της Ελληνικής Ιστορίας που ποτέ δεν υπήρξε "κοινή λογική".

    Αντώνη, αν είσαι μονάχα Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, μπορείς να κερδίσεις στο ματς με τους ηλίθιους που θα βρεθείς, δυό-τρία ψίχουλα στον 13ο ή στον 14ο μισθό, ή ένα ψευτοποσοστό αντί για 30%, άντε ένα 25% στις επικουρικές ,και να υπογράψεις τα υπόλοιπα και να πεις μετά,να που εγώ,τέλος πάντων, κάτι πάλεψα,κάτι σώσαμε..

    Αν εκτός από Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, είσαι και Αρχηγός της Συντηρητικής Παράταξης, τότε,για να έχεις κάτι να πεις στις εκλογές,στον κόσμο αυτό που σε περιμένει, μπορείς στη "διαπραγμάτευση" να στηλώσεις το μπόϊ σου για τον 13ο-14ο και τις επικουρικές με σκόντο δικό σου αυτή τη φορά άντε να μην περικοπούν οι μέχρι τα 250 ευρώ, και μετά να υπογράψεις και να προχωρήσει η Δανειακή των Τοκογλύφων, σαν δηλητηριασμένο στιλέτο στο σώμα της πατρίδας μας.

    Στην περίπτωση όμως, Αντώνη, που εκτός από Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας και Αρχηγός της Συντηρητικής Παράταξης, τυγχάνει να αισθάνεσαι και να είσαι, ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ, τότε,όπως καταλαβαίνεις,οφείλεις να κάνεις την Ιερή Υπέρβαση, και να τιμήσεις τα άγια κόκκαλα της σπουδαίας Ελληνίδας προγιαγιάς σου, που αυτοκτόνησε μόλις μπήκανε τα γερμανικά στρατεύματα στην Αθήνα και ήταν η Πηνελόπη τότε,μόνον 7 χρόνια μεγαλύτερη απ όσο είσαι εσύ σήμερα Αντώνη..

    Αντώνη Σαμαρά, Τίναξέ τα όλα στον αέρα, μ ένα καινούργιο "Αέρααααα!" κι έλα μετά να σηκώσουμε όλοι μαζί τα μανίκια να ξαναστήσουμε την Πατρίδα, μακριά από ξεπερασμένα κόμματα και αποκόμματα.
    Σε "άλλο" καινούργιο επίπεδο, αντάξιό της..
    Είσαι για τέτοιο ζόρι; Είσαι για τέτοιο ρίσκο; Στην τελική που λέει κι η πιτσιρικαρία μας, σε ποια μορφή δίπλα θέλεις να ακουμπήσει το πρόσωπό σου άνθρωπέ μου; Στου Τσολάκογλου ή στου Καποδίστρια;

    Γιατί ΑΛΛΗ επιλογή,Αντώνη, δεν υπάρχει πια.
    Ο χρόνος τελείωσε. Η Πατρίδα ψυχορραγεί.
    Και σου απλώνει το χέρι, να τη σηκώσεις.
    Μόνο σ εσένα,αυτές τις ώρες!
    Τέτοιο τεράστιο δώρο ζωής ,σου έτυχε,αδελφέ!

    Λοιπόν, μην τη σκοτώσεις την Πατρίδα μου, Αντώνη Σαμαρά!
    Γιατί δεν αποκλείεται μετά,μ ένα μονάχα στίχο μου,
    να σε σκοτώσω μέσα μου εγώ,εσένα!
    Και είσαι απ τους ελάχιστους ΄Ελληνες πολιτικούς που ξέρουν καλά
    τι σημαίνει να σε σκοτώσει μέσα του ένας Ποιητής..

  17. dracon avatar
    dracon 05/02/2012 20:35:51

    Η μετατροπή της Ελλάδας σε αποικία είναι το σχέδιο της υπερεθνικής οικονομικής ελίτ ,που εκφράζεται πολιτικά μέσω της τρόικα.
    Οι έλληνες-αν τους αφήσουμε να μας συνθλίψουν-θα έχουν δύο επιλογές
    Η την μετανάστευση η τον αργό θάνατο στην Ελλάδα
    Καιρός να ξεσηκωθούμε και να τους χαλάσουμε τα σχέδια

  18. dorieus avatar
    dorieus 05/02/2012 22:32:33

    Συγχωρήστε τον πυροβολισμό μου με φλόμπερ στην ελληνική γλώσσα. Το σωστό βεβαίως είναι τίθενται όχι τίθονται

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.