#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/05/2011 13:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο συμμαχικός στόλος πότε θα καταπλεύσει στο Φάληρο;

[caption id="attachment_103529" align="alignnone" width="600" caption="Που κατευθύνεται το γαλλικό αεροπλανοφόρο Charles De Gaulle; Χα χα χαααα"][/caption]

Στις 18 Νοεμβρίου 1916 οι συμμαχικές δυνάμεις της Αντάντ υπό τον ναύαρχο Φουρνιέ (3.000 Γάλλοι και Βρετανοί) αποβιβάσθηκαν στο Φάληρο, σε μία πρωτοβουλία που είχε ως αποτέλεσμα να κηρυχθεί έκπτωτος ο βασιλιάς Κωνσταντίνος. Ήταν δηλαδή μία στρατιωτική κίνηση που είχε πολιτικό – πολιτειακό αποτέλεσμα. Πόσο κοντά είμαστε σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο; Μόνο σήμερα υπάρχουν δύο δημοσιεύματα που επιβεβαιώνουν αυτά τα σενάρια.

- Από την μία οι Financial Times προαναγγέλλουν «διεθνή κηδεμονία της Ελλάδας», στην οποία θα συμπεριλαμβάνεται «διεθνής εμπλοκή στη διαδικασία είσπραξης φόρων και ιδιωτικοποίησης κρατικών στοιχείων ενεργητικού, ως αντάλλαγμα για τη χορήγηση νέων δανείων στήριξης» στην Ελλάδα. Το ότι ο διεθνής παράγοντας έχει πλήρη έλλειψη εμπιστοσύνης στον Παπανδρέου και τον Παπακωνσταντίνου είναι το πρώτο (και εύλογο) συμπέρασμα.

Όμως έχει σημασία πως το κείμενο υπογράφεται από τρεις δημοσιογράφους, ο ένας εργάζεται στο Βερολίνο, ο δεύτερος στη Φρανκφούρτη και ο τρίτος στις Βρυξέλλες. Διότι δείχνει (και αυτό είναι το κρίσιμο δεύτερο συμπέρασμα) ότι Βερολίνο και Ε.Ε. συμφωνούν στην οικονομική υποτέλεια και κηδεμονία της Ελλάδας, η οποία θα γίνει κράτος προτεκτοράτο (κυρίως της Γερμανίας).



- Από την άλλη η γερμανική εφημερίδα Bild γράφει ότι η CIA φοβάται πραξικόπημα στην Ελλάδα! Η εφημερίδα γράφει ότι η CIA ανησυχεί μη τυχόν και η κλιμακούμενη βία εξαιτίας των λαϊκών διαδηλώσεων συντελέσει στην απώλεια ελέγχου εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης. Μάλιστα η αμερικανική υπηρεσία πληροφοριών προειδοποιεί πως τα σκληρά μέτρα λιτότητας που εφαρμόζονται στην Ελλάδα, μπορούν να οδηγήσουν ακόμη και σε στρατιωτικό πραξικόπημα (!!!!). Η εφημερίδα δεν εξηγεί πως οι λαϊκές αντιδράσεις θα μετατραπούν σε στρατιωτικό κίνημα (π.χ. βλέπουν κανένα Τσάβες;), ωστόσο η πληροφορία είναι σημαντική.

Για τον διεθνή παράγοντα (κυρίως Γερμανία και ΗΠΑ) η Ελλάδα γίνεται μία χώρα υπό οικονομική κηδεμονία και με πολιτικό δημοκρατικό σύστημα υπό αμφισβήτηση. Το πρόβλημα όχι τόσο για την κυβέρνηση όσο για την Ελλάδα είναι διπλό: και οικονομική και πολιτική υποτέλεια;

Τι έγραψε η τουρκική Χουριέτ

[caption id="attachment_103539" align="alignnone" width="600" caption="Η φωτογραφία που συνοδεύει το ρεπορτάζ της τουρκικής εφημερίδας!!!"][/caption]

Η αμερικανική CIA προειδοποιεί πως τα σκληρά μέτρα λιτότητας που εφαρμόζονται στην Ελλάδα, μπορούν να οδηγήσουν ακόμη και σε στρατιωτικό πραξικόπημα.

Αυτό αναφέρει η γερμανική εφημερίδα Bild, σύμφωνα με την οποία η CIA ανησυχεί μη τυχόν και η κλιμακούμενη βία εξαιτίας των λαϊκών διαδηλώσεων συντελέσει στην απώλεια ελέγχου εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης.

Επικαλούμενη εμπιστευτική αναφορά της αμερικανικής μυστικής υπηρεσίας, σημειώνει πως το ενδεχόμενο πραξικοπήματος δεν είναι εντελώς απίθανο, αν η κατάσταση χειροτερέψει κι άλλο.

Η Ελλάδα ταλαιπωρείται εξαιτίας του μεγάλου δημόσιου χρέους της που ήδη αγγίζει τα €340 δισεκατομμύρια. Η ΕΕ, το ΔΝΤ, και η ΕΚΤ ασκούν ισχυρές πιέσεις προκειμένου η χώρα να προχωρήσει σε εντατικά προγράμματα αποκρατικοποιήσεων, ζητώντας παράλληλα και τη συναίνεση όλων των πολιτικών κομμάτων της αντιπολίτευσης, κάτι που όμως φαίνεται αδύνατο μετά και τη πρόσφατη συνάντηση των Ελλήνων πολιτικών αρχηγών.

Τα κόμματα της αντιπολίτευσης δείχνουν απρόθυμα να στηρίξουν τα μέτρα περικοπής των δημοσίων δαπανών της χώρας που εφαρμόζει η σοσιαλιστική κυβέρνηση, ενώ τα σχέδια αποκρατικοποιήσεων και πώλησης δημόσιας περιουσίας που αναγγέλθηκαν πριν από μερικές ημέρες, οδήγησαν χιλιάδες λαού στους δρόμους προκειμένου να εκφράσουν την αγανάκτησή τους.

Εν τω μεταξύ, ο Ολλανδός υπουργός Οικονομικών δήλωσε πως η χώρα του, η Γερμανία,  Φιλανδία, και άλλες χώρες της ΕΕ δεν θα δώσουν τα υπόλοιπα  χρήματα στην Ελλάδα, αν αυτή δεν προχωρήσει και σε επιπλέον μέτρα λιτότητας.

Όπως είπε ο Jan Kees de Jager «αποτελεί προϋπόθεση για την Ελλάδα να συμμορφωθεί με τους όρους που έθεσε το ΔΝΤ, αν θέλει να εισπράξει τη επόμενη δόση των €110 δις. του πακέτου της διάσωσης που συμφωνήθηκε πέρσι».

http://www.hurriyetdailynews.com/n.php?n=report-military-coup-possible-in-greece-2011-05-29


ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βαγγελης Παπανικολάου avatar
    Βαγγελης Παπανικολάου 30/05/2011 14:04:49

    Και εμεις καθομαστε και τους κοιταζουμε! Στα οπλα ρε παιδια κι οτι βρεξει ας κατεβασει.Ευτυχως που υπαρχετε εσεις και η "Δημοκρατια" που τους χτυπαει αλυπητα καθε μερα

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Βαγγελης Παπανικολάου 30/05/2011 16:53:16

      +1000

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Βαγγελης Παπανικολάου 30/05/2011 19:27:41

      Ελλάδα: Η Σπιναλόγκα της Ευρώπης.
      Ας μη κοροϊδευόμαστε. Ποτέ τους δεν μας συμπάθησαν. Είμαστε όντως ανάδελφοι.
      Το 1821 μας βοήθησαν με μοναδικό τους σκοπό να ξεμπερδεύουν με τον μεγάλο ασθενή, την Οθωμανική αυτοκρατορία. Δεν μας αγάπησαν. Για αυτούς δεν ήμασταν παρά κάποιοι τσομπάνηδες κλεφτοκοτάδες, που απλά έτυχε να ζούμε στην ίδια γεωγραφική περιοχή με κάποιους πραγματικά σπουδαίους αρχαίους μας προγόνους.
      Τα ίδια περίπου και στον 20ο αιώνα. Θυμηθείτε τη Σμύρνη. Ή τότε που τη μια ο Τσόρτσιλ μας παίνευε, διότι μας είχε ανάγκη, και την επομένη μας έσφαζε ο στρατός του στους δρόμους της Αθήνας.
      Στη συνέχεια, τους βολεύαμε άλλοτε ως γκάστερμπαιτερ, και άλλοτε ως γκαρσόνια, ή καμαριέρες, ή στην πιο εξελιγμένη μας μορφή ως …ρουματζήδες. Τόπος διακοπών του προλεταριάτου του αναπτυγμένου Βορρά. (Οι πλούσιοι πήγαιναν σε πιο «πολιτισμένους» προορισμούς).
      Και όταν μπήκαμε στην ΕΟΚ, στην ΕΕ, και στη ευρωζώνη, βρήκανε την άγια τους χαρά, αφού έτσι, εκτός από το να μας πουλάνε υπερκοστολογημένα οπλικά συστήματα, Μπε Εμ Βε, και ότι άλλο βάλει ο νους, θα κέρδιζαν τα εκατονταπλάσια πλέον απλώς με το να μας δανείζουν ευρώ.
      Κι εμείς άλλο που δεν θέλαμε.
      Σπουργίτια που την είδαν αετοί.
      Πους πας όμως ρε Καραμήτρο; Με ποια υποδομή; Γίνεται από τον αραμπά να πας στη Μερτσέντες;
      Γίνεται και παραγίνεται. Τι Έλληνες είμαστε;
      Μέχρι που έσκασε η φούσκα, και το όνειρο αποδείχθηκε χίμαιρα. Ή μάλλον εφιάλτης.
      Και πάνω που νομίζαμε ότι είμαστε εθνικά κυρίαρχοι και ισότιμοι εταίροι, αποδειχθήκαμε κάτι σαν τους Κομάντσι της Αμερικής. Όλοι τους γουστάρουν για λόγους φολκλόρ, αλλά κανένας δεν θέλει η κόρη του να παντρευτεί τον άγριο.
      Και νάμαστε πάλι εδώ Αντρέα, οι φόροι πέφτουν χιαστί…
      Τα πράγματα μπήκανε στη θέση τους. Ακολουθούμε τη φυσική τάξη των πραγμάτων. Ήτοι, τρώμε τις σφαλιάρες μας από παντού, όπως κάθε μπαταχτσής που σέβεται τον εαυτό του.
      Η Κομισιόν, η ΕΚΤ, το ΔΝΤ, η τρόικα, και ο κάθε Ευρωπαίος ανθυποπαράγοντας μας κουνάνε αυστηρά το δάχτυλο, θυμίζοντάς μας ότι είμαστε … τσουτσέκια.
      Και καλά κάνουν αυτοί. Πολλές φορές μας κούνησαν το δάχτυλο, και στη συνέχεια τους το βάλαμε στο κ…ο.
      Έλα όμως, που οι σημερινές συγκυρίες είναι το κάτι άλλο. Κάτι σαν τη τέλεια καταιγίδα. Τον μαύρο κύκνο.
      Όπου αντί για στιβαρή ηγεσία, μας έτυχε ο …. ΓΑΠ. Το γεννημένο γκαρσόνι. Και μαζί μ αυτόν η σάρα και η μάρα της άλλοτε περήφανης σοσιαλιστικής μας πρωτοπορίας.
      Όπου αντί να μας οδηγήσουν στην ανάκαμψη, αντί να μας προσφέρουν ένα φως στην άκρη του τούνελ, μας δίνουν από ένα φτυάρι και μας εντέλλουν να σκάψουμε, για το καλό μας.
      Αυτή είναι δυστυχώς η μοίρα που μας επιφύλαξε ο 21ος αιώνας. Άσχετα αν κάποιοι από εμάς πιστεύαμε πως θα είναι ο δικός μας αιώνας, και πως μας προσέχουν οι Ελ, και οι «Ε», και η Ελλάδα θα κυριαρχήσει, και πάει λέγοντας.
      Σπιναλόγκα της Ευρώπης καταντήσαμε. Οι λεπροί που κανένας δεν θέλει κοντά του.
      Και μόλις πουληθούν τα πάντα, και κλείσει και η τελευταία στρόφιγγα του δανεισμού, τότε που η περήφανη ηγεσία μας θα φεύγει με ελικόπτερα από τις ταράτσες της Βουλής, ή του … Χίλτον, έχοντας ολοκληρώσει την ιστορική της αποστολή, τότε δηλαδή που θα βρεθούμε ξανά μανά εμείς οι ίδιοι μεταξύ μας, τότε να δείτε πλάκες…
      Που δεν θα ξέρουμε ποιος μας φταίει για να τους τις βρέξουμε, και θα καταλήξουμε να χαστουκίζουμε τους εαυτούς μας.
      Κάτι είναι κι αυτό. Αρκεί να ξεθυμάνουμε. Αλλά δεν το βλέπω.

      • ΕΛΛΑΣ avatar
        ΕΛΛΑΣ @ Strange Attractor 31/05/2011 01:22:26

        μας δίνουν από ένα φτυάρι και μας εντέλλουν να σκάψουμε, για το καλό μας.ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΗΔΕΙΑ ΚΑΙ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΜΑΖΙ.

  2. jkr avatar
    jkr 30/05/2011 14:05:36

    Ο Πειραιάς έχει πολλάκις βομβαρδισθεί από συμμαχικά πλοία από το 1827 και εφεξής.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ jkr 30/05/2011 16:54:12

      Ε ναι, αφήστε τα κόλπα με τους διαιτητές να πάρει και κανένας άλλος πρωτάθλημα!
      :P

  3. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 30/05/2011 14:09:44

    Μήπως θα ήταν καλό να μας υπενθυμίσετε ποιός κάλεσε το 1916 τα αγγλογαλλικά στρατεύματα και τον ξένο στόλο για να διώξουν τον βασιλιά? Πείτε το. Θα το αντέξουν τα δημοκρατικά μας φρονήματα...

    • jkr avatar
      jkr @ ΙΩΝΑΣ 30/05/2011 14:20:31

      Ο φιλοάγγλος Βενιζέλος και μετά το 1920-22 σε αγαστή συνεργασία με τον φιλογερμανό Κων/νο αφελλήνισαν και παρέδωσαν οριστικά την Μικρά Ασία στις ξένες δυνάμεις, οι οποίες ανέχθηκαν και στήριξαν υλικά και οικονομικά τον Κεμάλ Ατατούρκ, προκειμένου να εξασφαλίσουν απερίσπαστοι από τα Ελληνικά πλοία και τους Έλληνες εμπόρους πρόσβαση στα πλουτοπαραγωγικά σημεία της Αυτοκρατορίας.

    • dacord avatar
      dacord @ ΙΩΝΑΣ 30/05/2011 14:25:06

      Χα! Πολυ ευστοχο !
      Ας το ..υπενθυμισω εγω : ηταν ο μεγαλομανης τυχοδιωκτης ελ.βενιζελος ο .."δημοκρατης" ,που μαλιστα τα πασοκοσκυλα τον θεωρουν ..προγονο τους!!!
      Φτουυ!!!
      Ο κατ εξοχην υπαιτιος της Μικρασιατικης καταστροφης...

      Τελος παντων ,δεν ξερω ποιος εγραψε την ιστορια αλλα ΠΡΕΠΕΙ να ξαναγραφει. Ειναι σκετη απατη απο το Α ως το Ωμεγα...

      Φυσικα τοτε δεν υπηρχε καν ο ορος ,η εννοια , ουτε καν η λεξη "δεξια".
      Αλλα τα πασοκοσκυλα δεν εχουν κανενα ενδοιασμο να ονομασουν τον κωνσταντινο .."δεξια"!!! φτου ρε αχρηστα τομαρια...

      • Πρέσβης avatar
        Πρέσβης @ dacord 30/05/2011 14:55:24

        Ναι, βέβαια δε μας λες οι φιλοβασιλικοί όταν ήρθαν στην εξουσία και αποφάσισαν να συνεχίσουν την εκστρατεία τι εγκληματικά λάθη έκαναν...Η νίκη χάθηκε στις λεπτομέριες, οπότε δεν αμφιβάλω καθόλου ότι με το Βενιζέλο (καλώς η κακώς) στο τιμόνι θα είχαμε κερδίσει...

        • dacord avatar
          dacord @ Πρέσβης 30/05/2011 15:11:23

          ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να συνεχισει.
          Ο Ελληνικος στρατος κερδισε αρκετα. Η Κωνσταντινουπολη ,η Ευρωπαικη τουρκια ,τα παραλια της Μ.Ασιας δικα μας θα ηταν..
          Αλλα ο μεγαλομανης τυχοδιωκτης ο μεθυστακας του κερατα ονειρευοταν να γινει ο νεωτερος Μ.Αλεξανδρος...
          Χωρις να υπολογισει αφ ενος την κοπωση αφ ετερου την ελλειψη εξοπλισμου και χρηματων για μια τοση πολυδαπανη εκστρατεια...
          Ητανε οχι απλα λαθος εκτιμηση αλλα θανασιμο λαθος.
          Και επρεπε να εκτελεσθει ΤΟΤΕ,οταν ηρθαν οι "βασιλικοι"..
          Αλλα αυτοι τον συγχωρεσαν .
          Αν ητανε .."δημοκρατικοι" θα τον ειχαν εκτελεσει,οπως στην πορεια ολοι οι "αυτοαποκαλουμενοι"..δημοκρατικοι διεπραξαν τις πιο αποτροπαιες δολοφονιες !!
          Να σου θυμισω μερικες?? Δεκεμβριος 1944 πρωθυπουργος ο "γερο-παπατζης" ο γεωργιο παπανδρεου παππους (απ οτι λενε) του σημερινου γαπα. Μπελογιαννης ,πλαστηρας αλλο "διαμαντι" της ..δημοκρατιας αυτος . Να σου βαλω και ενα κουιζ και οχι μονο εσυ: Γιατι παραιτηθη απο πρωθυπουργος το 1946?? Μηπως για καμμια επιστολη??
          Χωνεψε τα αυτα και θα σου δωσω "λινκς" ειναι πολλα και δεν μπορω να αντιγραφω συνεχεια....

          Ειπαμε : Η ιστορια που μαθαμε ειναι καλπικη και ΠΡΕΠΕΙ να ξαναγραφει απο την αρχη.. Γιατι την γραψαν οι κουκουεδες και οι .."πρωωδεφτικη" και οι .."δημοκρατικοι" και αλλες τετοιες μισανθρωπες ομαδες και ειδικοτητες...

      • Μνημων avatar
        Μνημων @ dacord 30/05/2011 15:14:22

        Συνφωνω μαζι σου με μια διαφορα μιμητης του Βενιζελου που εζηλεψε και τον τιτλο του "Εθναρχη"ξερουμε ολοι ποιος ηταν ονοματα δεν λεμε γιατι ειναι περιττο.Βεβαια το οχι στον χουντικο Βασιληα που εκανε την πιο προιμη αντισταση κατα της 21,4,67 το ειπαν αυτοι που ωρκιστηκαν απο τον δημοκρατικο Γκιζικη που ηταν αρχηγος του Κρατους οταν εγινε η τραγωδια της Κυπρου.Και βεβαια πρεπει να επανεξετασθη ο ρολος που επαιξαν ολοι χωρις παρωπιδες.ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ?

        • dacord avatar
          dacord @ Μνημων 30/05/2011 15:29:57

          Αδελφε βαζεις πολλα θεματα και τα εχεις ανακατεψει τοσο που ιδιο "ιμαμ μπαιλντι" τα εκανες..
          Πρωτον : Ο ΚΚ ητανε Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ.
          Το "η Κυπρος πεφτει μακρια" το βγαλανε οι συμμοριες ΔΟΛ και μετεπειτα μπομπολισταν .. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΩΘΗΚΕ..
          Επειτα ,τον καλουνε για να "σωσει το Εθνος" που τοτε ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ βρισκοτανε σε χαος. Χ Α Ο Σ μιλαμε..
          Σε 15-16 μερες οι μεμετηδες συνεχιζουν την προελαση για να ολοκληρωσουν το σχεδιο που ειχαν καταστρωσει ,πριν την εισβολη. Λοιπον συγκαλει πολεμικο συμβουλιο και οι αρχηγοι των οπλων του λενε οτι δεν εχουμε τις δυναμεις να πολεμησουμε η να ενισχυσουμε την Κυπρο.
          Λοιπον τι επρεπε να κανει?? Ε??
          Δευτερον: ΟΛΟΙ οι αξιωματικοι ηταν επιορκοι. Χωρις καμμια εξαιρεση. Οσοι υπηρετησαν την δικτατορια ειχαν ορκισθει πιστη στο βασιλια και στο πολιτευμα της βασιλευομενης δημοκρατιας. Οσοι υπηρετησαν μετα την πτωση της μεταπολιτευσης ειχαν ορκισθει πιστη στην επανασταση και στο ΝΕΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,που εγκαθιδρυσε ο αειμνηστος Γ.Παπαδοπουλος ..
          Το οποιο μετα η ..μεταπολιτευση το ΑΛΛΑΞΕ σε προεδρευομενη δημοκρατια..
          Και φυσικα η σωστη ροη των πραγματων θα ηταν, μετα την καταρευση της χουντας του Ιωαννιδη (καμμια σχεση με το Γ.Παπαδοπουλο), να κληθει ο βασιλιας αφου το δημοψηφισμα της 29ης Ιουλιου 1973 ηταν ακυρο!! προιον βιας και νοθειας !!
          Ετσι δεν ονομασανε το δημοψηφισμα του Μαιου 1968??

          Και το Μαιο 1968 και το Ιουλιο 1973 ,τα δημοψηφισματα Ο ΙΔΙΟΣ ανθρωπος τα εκανε!!! Με τις ιδιες συνθηκες.
          Δεν μπορει λοιπον το ενα να ειναι ακυρο και το αλλο ..εγκυρο!!!!

          Αυτο λεει η απλη λογικη,συμφωνεις??

          • Μνημων avatar
            Μνημων @ dacord 30/05/2011 16:09:08

            Συγνωμη και δικε μου φιλε αν τα εκανα ιμαμ και σε εμπλεξα επειδη ομως εχω καποιες αποριες και με ερωτας αν συμφωνω απαντησε μου με την σειρα σου .Γιατι ολοι οι πρωτοστατησαντες στην τραγωδια τηςΚυπρου που δημιουργησε την αναγκη να ελθει ο "εθναρχης" που αν δεν ειχε συμβει θα εκοβε ακομη βολτες στο Παρισσι? ο μονος κερδισμενος απο αυτη την συμφορα του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ηταν αυτος .Και για να γινω σαφης ουδεις μα ουδεις τιμωρηθηκε για το Κυπριακο Α.Σ. ΜΠΟΝΑΝΟΣ Α.Ν ΑΡΑΠΑΚΗΣ Α.Α ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ.Τον δε ΙΩΑΝΝΙΔΗ τον τιμησε με δηλωση του ο Ε ΑΒΕΡΩΦ ο οποιος ειχε προτεινει και την προσκληση του "εθναρχη" αντι του να αποδωθει η εξουσια σε αυτους απο τους οποιους ειχε αφαιρεθει ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟ μια και το αδικημα ηταν στιγμιαιο .Τωρα ισως μπορεις να καταλαβεις γιατι δεν ανοιγει ο φακελλος της ΚΥΠΡΟΥ.Δεξου την ειληκρινη εκτιμηση μου

          • dacord avatar
            dacord @ Μνημων 30/05/2011 17:17:00

            οι πρωτοστατησαντες στην τραγωδια τηςΚυπρου
            ==
            Οχι κι ετσι βρε αδελφε. Αυτοι που πρωτοστατησαν ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ποτε να φανταστουν οτι θα ερχοταν ο Εθναρχης εδω .ΠΟΤΕ..
            Και εννοω τον Ιωαννιδη και την τοτε χουντα .
            Θελησαν να κανουν την "ενωση" . Και ανατρεψανε τον μακαριο και διορισανε τον Σαμψων. Και οσο και να φαινεται παραξενο η ατυχια του ολου εγχειρηματος εγκειται ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΩΝ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΟ!!! Ακριβως οπως σου το λεω.
            Βαλαν με βαρεα οπλα κατα του προεδρικου μεγαρου και πιστεψαν οτι τον σκοτωσαν!!
            Ομως ο μακαριος γλυτωσε. Την αλλη μερα βγηκε στο ΡΙΚ (ραδιο της Κυπρου) και ειπε οτι ειναι ζωντανος και καλεσε τους Κυπριους σε αντισταση .
            Και εκει εγκειται η τραγωδια . Ο σαμψων ητανε που ητανε αμφισβητουμενος σαν πραξικοπηματιας ηρθε και το μηνυμα του μακαριου?! τελος .Ητανε τελειωμενος.

            Και εκει βρηκαν αφορμη οι μεμετηδες (σαν εγγυητρια δυναμη) και εισεβαλλαν και κατελαβαν το μισο νησι ,το οποιο κατεχουν μεχρι σημερα..
            Αν ειχαν σκοτωσει το μακαριο ,ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ. Η Κυπρος θα εξακολουθουσε να ζει .Με αλλο αρχηγο κρατους εννοειται.

            Τωρα για το ποιος εφερε τον Καραμανλη.
            Ειπαμε η σωστη ροη των πραγματων θα ητανε :
            Εφυγε ο ιωαννιδης? Ωραια. Ξαναφερνουμε τον βασιλια και επαναφερουμε την βασιλευομενη δημοκρατια.
            Αυτη θα ηταν η σωστη κινηση.
            ΟΜΩΣ κανεις δεν ηθελε τετοια λυση . ΚΑΝΕΙΣ απο τους τοτε "αρχουσα ταξη".
            1. Οι στρατιωτικοι γιατι ησαν ΟΛΟΙ ΕΠΙΟΡΚΟΙ και ξεραν οτι πολλοι απο αυτους θα τιμωρηθουν .
            2. Ο λαμπρακης γιατι συνεργαστηκε ΑΡΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ (400 εκατ ΤΟΤΕ κατηγγειλε ο Αλφαντακης) και φοβηθηκε οτι με το βασιλια θα επρεπε να λογοδοτησει.
            3. Οι πολιτικοι γιατι οι πιο πολλοι συνεργαστηκαν με την δικτατορια ,η οσοι δεν συνεργαστηκαν βρηκαν ευκαιρια να μπουν και αυτοι στο κολπο της πολιτικης ...
            Και ετσι φεραν τον Καραμανλη .ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ ο Αβερωφ. Απλα αυτος ανελαβε να μεταφερει το μηνυμα .

            Και αυτο που λες οτι ειπε για το ιωαννιδη ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ το ακουω..

            δεν ανοιγει ο φακελλος της ΚΥΠΡΟΥ
            ==
            Ο φακελος της Κυπρου ανοιξε επι ελληνοπολωνου μινεικο παπανδρεου ισιαμε 500 φορες!!!!
            Καθε φορα που αυτος ο σιχαμενος ηθελε να επιβαλλει νεαφορολογια εβαζε τα τις συμμοριες ΔΟΛ ,μπομπολισταν κλπ και γραφανε με 8στηλα :
            Ανοιγει ο φακελος της Κυπρου!!!!

            Λοιπον να σου κανω μια ερωτηση .
            Αμα ανοιγε ο "φακελος της Κυπρου" εσυ τι λες να βρισκανε??
            Ο κατ εξοχην υπαιτιος ο ιωαννιδης εφαγε ισοβια.
            Αντε να δικαζανε και τον σαμψων οι Κυπριοι..
            Αντε και μερικοι αξιωματικοι να πηγαιναν φυλακη ..
            Λοιπον?? Τι θα κερδιζαμε?? Ποιο πολυ ενα σωου θα ηταν που δεν θα ειχε καμμια αξια...

            ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ οτι μπορουσαμε ΤΟΤΕ να πολεμησουμε με τους μεμετηδες και να εχουμε την παραμικρη πιθανοτητα να κερδισουμε..
            ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ να κανουμε τιποτα..

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ dacord 30/05/2011 15:36:19

        Η συνθήκη των Σεβρών και η Ελλάδα των 2 ηπείρων και των 5 θαλασσών ήταν εξ'ολοκλήρου πολιτική και διπλωματική επιτυχία του Βενιζέλου.
        Σημαντικότατη ήταν επίσης η συνεισφορά του στην αυτονομία και στην ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα καθώς και στην απελευθέρωση της Μακεδονίας.
        Η μικρασιατική καταστροφή οφείλεται στον μέγιστο βαθμό στην πολιτική του Κωνσταντίνου και στην ανικανότητα και μισαλλοδοξία των στρατηγών του.

        Ολες οι άλλες ανιστόρητες και υστερικές ανοησίες που γράφονται είναι για τα πανηγύρια.
        Αν δεν είχε εμφανιστεί στο πολιτικό προσκήνιο ο Βενιζέλος τα βόρεια σύνορα της Ελλάδας πιθανόν θα ήταν μέχρι την Θεσσαλία.

        • dacord avatar
          dacord @ Κάποιος 30/05/2011 15:44:17

          Αν δεν ειχε εμφανισθει αυτος ο αχρειος η Ελλαδα πιθανωτατα θα ηταν διπλασια η και τριπλασια τωρα.
          Και δεν εχει ΚΑΜΜΙΑ διαφορα απο τον αειμνηστο Ι.Μεταξα ,η το Γ.Παπαδοπουλο. Με πραξικοπημα που ισως οργανωσε και ο ιδιος εγινε ..πρωθυπουργος.. "πραξικοπημα στο Γουδι".
          Δικτατορας ηταν . Με φασιστικη ιδεολογια ητανε.
          Χιτλερικος ητανε. Ολα τα κακα της μοιρας του ητανε.

          Καπου ειχα ενα διαλογο με το "δημοκρατικο" παπαναστασιου και αυτον στη βουλη ..
          Θα ψαξω και θα το βρω αν επιμενεις να μαθεις το ποιον αυτουνου του αχρειου μεθυστακα .....

          • μουρίνιο avatar
            μουρίνιο @ dacord 30/05/2011 16:19:27

            Εκτός από εμπαθής είσαι και προκλητικά ανιστόρητος. Το σχέδιο για προέλαση προς την Άγκυρα ήταν μια καταστροφική επινόηση των αντιπάλων του μετά τις εκλογές του 1920, ώστε να "στριμώξουν¨τον Κεμάλ και να προσέλθει σε διαπραγματεύσεις. Πόσο τον στρίμωξαν το έγραψε η Ιστορία τον Αύγουστο του 1922. Ο Βενιζέλος ήταν εκ των κορυφαίων ευρωπαίων ηγετών. Σήμερα δεν θα υπήρχε Τουρκία , αν οι Έλληνες έπαιρναν τη σωστή απόφαση στις εκλογές του '20. Οι αντίπαλοι του ήταν ένας συμφυρμός ανθελλήνων (ΣΕΚΕ) και άθλιων , δημαγωγών και ψευτών πολιτικάντηδων, που αργότερα σχημάτισαν το Λαϊκό Κόμμα.

          • μουρίνιο avatar
            μουρίνιο @ dacord 30/05/2011 16:22:16

            Εκτός από εμπαθής είσαι και προκλητικά ανιστόρητος. Το σχέδιο για προέλαση προς την Άγκυρα ήταν μια καταστροφική επινόηση των αντιπάλων του Βενιζέλου μετά τις εκλογές του 1920, ώστε να "στριμώξουν¨τον Κεμάλ και να προσέλθει σε διαπραγματεύσεις. Πόσο τον στρίμωξαν το έγραψε η Ιστορία τον Αύγουστο του 1922. Ο Βενιζέλος ήταν εκ των κορυφαίων ευρωπαίων ηγετών. Σήμερα δεν θα υπήρχε Τουρκία , αν οι Έλληνες έπαιρναν τη σωστή απόφαση στις εκλογές του '20. Οι αντίπαλοι του ήταν ένας συμφυρμός ανθελλήνων (ΣΕΚΕ) και άθλιων , δημαγωγών και ψευτών πολιτικάντηδων, που αργότερα σχημάτισαν το Λαϊκό Κόμμα.

          • Πρέσβης avatar
            Πρέσβης @ μουρίνιο 30/05/2011 16:29:42

            Έτσι είναι, και είναι κρίμα που δεν διδάσκεται η ιστορία εκείνης της εποχής στα σχολεία, γιατί έχει πάρα πολλά διδάγματα...

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ dacord 30/05/2011 16:32:23

            Αν δεν ειχε εμφανισθει αυτος ο αχρειος η Ελλαδα πιθανωτατα θα ηταν από Λαμία και κάτω. Με τους Σέρβους στη Λάρισα. Όπως είχε ξαναγίνει στο Μεσαίωνα.
            Αδέξιοι δεξιοί, μιά ζωή.

          • dacord avatar
            dacord @ Ο Θείος 30/05/2011 17:22:06

            Αν δεν ειχε εμφανισθει αυτος ο αχρειος τυχοδιωκτης τα στενα του Ελλησποντου θα ηταν Ελληνικα τωρα..
            Η Ελλαδα γενικως και διαχρονικα απο αθλιους δημαγωγους υποφερει..
            Ο εν λογω ,ο γερο παπατζης, ο ελληνοπολωνος μινεικο κλπ

            Και ενω αυτοι ηταν φασιστες και ΕΠΡΕΠΕ να εκτελεστουν...οι "δεξιοι" τους φεροντουσαν με το γαντι!!!
            Π.χ Ο αειμνηστος Ι.Μεταξας δεν εκτελεσε και το παπατζη και τον ελληνοπολωνο..
            Τον βενιζελο προσπαθησαν τουλαχιστον ...
            Ο Παπαδοπουλος και αυτος το ιδιο λαθος..

            Πραγματι .."αδεξιοι δεξιοι" ...
            Εχουν τα λαθη στο αιμα τους . Ισως γιατι το παιζουν .."ευγενικοι" και δημοκρατες !!!
            Φοβουνται μην τους πουνε .."αγενεις"!!!
            Ημαρτον!!

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ dacord 30/05/2011 17:40:24

            Για τη "δίκη των 6" εφάρμοσαν "οφθαλμόν αντί οφθαλμού". Ο "αποστάτης Βενιζελικός" και μετέπειτα βασιλικός πραξικοπηματίας Κονδύλης, εκτέλεσε τον "αποστάτη βασιλικό" και μετέπειτα Βενιζελικό πραξικοπηματία στρατηγό Παπούλα.
            Για τον Παπαδόπουλο δεν κατάλαβα; Έπρεπε κατά τη γνώμη σου να τον σκοτώσουν μετά το 1974;
            Τι τα θές! Οι θανατικές ποινές, μετά το 1970 είναι πιά μόνον για το Αμέρικα, την Κίνα κτλ. Εκτός Ευρωπαικού πολιτισμού. Και καλά κάνουν.
            Δηλαδή, όπως ήδη είπα (με κάπως άκομψο τρόπο), τζάμπα συζήτηση ρετρό κάνουμε. Άς περάσουμε καλύτερα στην πραγματικότητα.

          • μουρίνιο avatar
            μουρίνιο @ dacord 30/05/2011 17:43:56

            Δηλαδ'η σύμφωνα με τη δική σου ιστορική θεώρηση στην Ανατολική Θράκη και στα περίχωρα της Κων/πολης μας έφερε άλλος ηγέτης κι όχι ο Ελ. Βενιζέλος; Έχεις διαβάσει ιστορία ποτέ ή γράφεις ο,τι σου έρχεται στο κεφάλι; Σίγουρα δεν θα το έχεις διαβάσει, αλλά μήπως και για την ατιμωτική παράδοση του Δ' Σ.Σ στους Γερμανοβουλγάρους κατά τον Α'Π.Π. από την άχρηστη και μειοδοτική κυβέρνηση των Αθηνών φταίει πάλι ο Εθνάρχης;

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ dacord 30/05/2011 17:48:51

            Αυτό που θα έπρεπε να πώ όμως, είναι ότι η εμμονή στο ίδιο διπολικό σχήμα που αλλάζει μόνομ μορφή (Βενιζελικοί -Λαικοί, μετά ΕΡΕ - ΕΚ, εδώ και 30 χρόνια ΠΑΣΟΚ -ΝΔ), είναι αδιέξοδο: Έχει καταντήσει "Αμερικανιά" εκτός τόπου και χρόνου.
            Όλες οι Ευρωπαικές χώρες έχουν πολλαπλές πολιτικές οικογένειες που εναλάσσονται στην εξουσία: Συντηρητικοί, Φιλελεύθεροι, Πράσινοι, Σοσιαλιστές, Αριστερά, Ευρωσκεπτικιστές κτλ.
            Εμείς κολλημένοι στο Μεσοπόλεμο, επιμένουμε σε 2 αλληλομισούμενα κόμματα εξουσίας που αλλάζουν ονόματα ("Δημοκρατικοί" /"Ρεπουμπλικάνοι" - συγγνώμη, Δεξιά /Κέντρο). Με διάφορους "μικρούς αστεροειδείς" του κοινοβουλευτισμού μακράν της εξουσίας, δηλαδή εν τέλει, μακράν της πολιτικής.

        • sanderson avatar
          sanderson @ Κάποιος 30/05/2011 16:17:42

          Πολύ τέλλογλου βλέπετε βενιζελικά λιβανιστήρια.

        • Μνημων avatar
          Μνημων @ Κάποιος 30/05/2011 16:32:00

          Τα συνορα δεν αλλαζουν με μολυβιες στο χαρτη αλλα με ζωες και κορμια που θυσιαζοναι .Εξαιρεση τα νησια του ΙΟΝΙΟΥ δωρεα κατα απαιτηση του ΓΩΡΓΙΟΥ Α απο την ΑΓΓΛΙΑ ενα δε εξ αυτων η νησος ΣΑΣΣΩΝ εδωρηθη το ετος 1914 εις την ΑΛΒΑΝΙΑ .Λεπτομερειες ΒΙΚΙ ΠΑΙΔΕΙΑ στον υπολογιστη σας. ποιος ηταν ο δωρητης?ΟΕΟ?

        • τάσος avatar
          τάσος @ Κάποιος 30/05/2011 16:49:05

          η συνθήκη των σεβρών ήταν έργο του τσακ νόρρις.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ΙΩΝΑΣ 30/05/2011 16:29:58

      Ούτε κάν Μεσοπόλεμος!
      Τα εγχώρια κομματόσκυλα παθιάζονται ακόμα για τη διαμάχη Βενιζέλου - Κωνσταντίνου. Θέλουν ρεβάνς.
      Σαν Τεξανοί ή άλλα κολλημένα Αμερικανάκια του Νότου, που καταριούνται τον Λίνκολν και τους Βόρειους.
      Βρωμάει παρακμιακή δεξïίλα.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ ΙΩΝΑΣ 30/05/2011 16:54:56

      ΕΕΕΤΣΙ! Α ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΙΩΝΑ!

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/05/2011 14:11:44

    Πόσο επίκαιροι είναι οι στίχοι από το τραγούδι του Θωμά Μπακαλάκου...

    Πέσανε χιλιάδες γλάροι
    στ' αχαμνούλη μας τομάρι
    οι σύμμαχοι Αμερικάνοι
    δεν αφήσανε λιμάνι.

    Ρεφρέν:
    Ήρθανε ωραία κόρη
    ήρθαν οι Αμερικάνοι
    φρούτσου, φρούτσου το φουστάνι
    πάρτε μας Αμερικάνοι.

    Πήρανε βουνά και δάση
    για τον έκτο στόλο βάση
    διευκόλυνση αιωνία
    έτσι λέγει η συμφωνία.

    (Ρεφρέν)

    Θα σ' αρπάξουν απ' τ' αυτί
    να σε διώξουν σένα αυτοί
    θα σε μπαγλαρώσουν και
    «άι σιχτήρ βαλκανικέ».

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Αυριανιστής 30/05/2011 16:25:53

      Πες και το άλλο που ήταν και το πιστεύω των ΠΑσοκων "ήρθαν πάλι οι μεσάζοντες... όχι δεν πουλάμε"

  5. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 30/05/2011 14:14:02

    NYN YΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ ΑΓΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΜΑΝΟΕΒΡΑΙΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΟΥ

  6. sauraki avatar
    sauraki 30/05/2011 15:00:56

    Οι σύμμαχοι έχουν καταπλεύσει στο Φάληρο μέσω ενός τηλεοπτικού σταθμού...

  7. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 30/05/2011 15:02:06

    “Τις 17/30 Νοεμβρίου 1916 ο Γάλλος ... αποχαιρετώντας την κυρία ... είπε: “Demain la France comment la plus grande gaffe de son histoire”.

    Την επαύριο, 18 Νοεμβρίου/ 1 Δεκεμβρίου, ο ναύαρχος d' Artige de Fournet κατέβαζε αγήματα για να πάρει δια της βίας τις δέκα ορεινές πυροβολαρχίες που είχε ζητήσει μετά την προθεσμία που ορίσει των 8 ημερών.

    Οι Γάλλοι ναύτες ήταν ήδη στο Ζάππειον και κρατούσαν το Δημοτικό Θέατρο. Την νύκτα κατέλαβαν το μνημείο του Φιλοπάππου και οι δικοί μας τραβήχτηκαν στην Ακρόπολη. Την παραμονή 17, κατά χιλιάδας είχαν προσέλθει οι εθελοντές να πάρουν όπλα και στολές και να καταταχθούν στον τακτικό στρατό. Το πράγμα ήταν όμορφο, την Πέμπτη εκείνην ο λαός ολόκληρος, όλων των τάξεων, έτρεξε υπό τας σημαίας, να υπερασπίσει τα όπλα που ζητούσαν οι Φράγκοι.

    Την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου/ 1 Δεκεμβρίου άρχισε το τουφεκίδι....

    Ο Fourniet βρέθηκε κλεισμένος στο Ζάππειον με τους ναύτες του, μάχες γίνονταν σε διάφορα μέρη της χώρας, από τον Λυκαβηττό το κανόνι άρχισε να βροντά κατά το απόγευμα, κι άξαφνα το βράδυ κατά τις 6, ενώ οι πρέσβεις συνεδρίαζαν στο Παλάτι υπό τον Βασιλέα ακούστηκε το κανόνι του στόλου που τράνταξε τον τόπο, τρείς οβίδες έπεσαν στο βασιλικό περιβόλι, από τις οποίες η μία έσκασε. Τι συνέβηκε και γιατί εβομβάρδισε ο στόλος την ώρα που συζητούσαν οι πρέσβεις με τον Βασιλέα, είναι ακόμη άγνωστο. Εκείνο το ίδιο βράδυ πήρε τα αγήματά του ο Fournet και κατέβηκε στον Πειραιά, μαζί και οι Άγγλοι, μαζί και οι Ιταλοί.

    Κι έμεινα στην Αθήνα οπλισμένοι ως τα δόντια αντιβενιζελικοί απέναντι αόπλων βενιζελικών.

    Την νύχτα εκείνη σιωπηλά σφάχτηκαν αρκετοί βενιζελικοί άγνωστοι, Κρητικοί και προπάντων Μικρασιάτες πρόσφυγες. Την επαύριο ξύπνησε η Αθήνα τρομαγμένη με τους πυροβολισμούς που έπεφταν παντού, σε όλους τους δρόμους, και ένα φίλος στον οποίο τηλεφώνησα μου αποκρίθηκε:

    “Απ' 'εξω από το σπίτι μου σκοτώνονται 'Ελληνες με Έλληνες, και τραβούν και πολυβόλο” (Αθανασάκης).”

    Από το Αρχείο της Π.Σ. Δέλτα, Α' (Ημερολόγιο, 1917)

  8. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 30/05/2011 15:34:51

    18 Νοεμβρίου 1916, οι συμμαχικές δυνάμεις της Αντάντ στο Φάληρο.
    Αλλά πρέπει να τα λέμε όλα:

    "Της Αμύνης τα παιδιά διώξανε το βασιλιά
    της Αμύνης το καπέλο έφερε το Βενιζέλο
    της Αμύνης το σκουφάκι
    έφερε το Λευτεράκη".

    Κι άν δεν είχε γίνει έτσι; Ν' αρχίσω υποθετικά σενάρια;

  9. Πρέσβης avatar
    Πρέσβης 30/05/2011 15:38:52

    Συμφωνώ, Το "ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ να συνεχίσει" που λέει ο φίλος παραπάνω είναι σχετικό. Θα άφηνε έτσι έξω πολλούς Έλληνες (στον Πόντο άλλα και αλλού, η προγιαγγιά μου π.χ. εμένα ζούσε στην Γιοζγκάτη, 200 χιλιόμετρα ανατολικά της Άγκυρας) στις ορέξεις του Κεμάλ. Εγώ πιστεύω ότι όχι μόνο έπρεπε αλλά ήταν και απόλυτα εφικτό. Στην τελική όμως κρίνουμε τον Βενιζέλο με υποθέσεις. Αυτούς που μπορούμε να κρίνουμε με σιγουριά είναι τους φιλοβασιλικούς που έπεισαν το λαό, ήρθαν στην εξουσία και έκαναν αποδεδειγμένα τεράστια λάθη τα οποία οδήγησαν στην καταστροφή (σκόπιμα ή όχι δεν το ξέρω).

    • dacord avatar
      dacord @ Πρέσβης 30/05/2011 15:51:29

      Η γιαγια σου ισως "ανταλλασοταν" οταν η κατασταση σταθεροποιειτο. Αλλα με ΙΣΟΤΙΜΟΥΣ ΟΡΟΥΣ.
      Οχι οπως εγινε οταν ξεκληριστηκαμε και αφανιστηκαμε απο τους μεμετηδες ..
      Αμα εισαι πειναλας και ηττημενος τιποτε δεν μπορεις να κανεις.
      Ουαι τοις ηττημενοις..

      Αν ειχε σταματησει ΤΟΤΕ θα ειχε αποφευχθει μια τραγωδια. Οι αλλοι απλα στο λουκι μπηκανε,λαθος και αυτοι βεβαια αλλα ο ΚΑΤ ΕΞΟΧΗΝ υπευθυνος ειναι αυτος που .."συνελαβε" το σχεδιο να καταλαβουμε την Αγκυρα κλπ... και αρχισε να το εκτελει αφραγκος και χωρις εξοπλισμο..

      Υπαρχουν πολλα αναπαντητα ερωτηματα ,"ΓΙΑΤΙ" το εκανε?..

  10. armagedon avatar
    armagedon 30/05/2011 16:38:54

    1204-1916...H ΑΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΡΑΓΚΟΥΣ.ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΕΤΑ?1453-1922

  11. μουρίνιο avatar
    μουρίνιο 30/05/2011 16:41:34

    Στο Ναυαρίνο ήταν καλοί οι Σύμμαχοι ή κι αυτή η επέμβασή τους ήταν "απαράδεκτη"; Με το σκεπτικό σας, αυτό θα μας πείτε σε λίγο...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ μουρίνιο 30/05/2011 16:58:18

      "Κρειττότερόν εστί ιδέναι εν μέση τη Πόλει φακιόλιον βασιλεύον Οθωμανών, παρά τιάρα Παπική».
      Όλα κάπου έχουν ξαναγίνει: Μιά ιστορία πρωτοεμφανίζεται ως τραγωδία, αλλά η αέναη επανάλειψη του ιδίου θα είναι πάντα μία φάρσα!

  12. Μνημων avatar
    Μνημων 30/05/2011 16:53:21

    Κυριε πρεσβη και Μουρινιο εχω δυο αποριες .Πρωτη ειναι λογικο να κανεις υπερποντια εκστρατεια φορτωνοντας τον στρατο σου σε ξενα πλοια? με τι θα τον ανεφοδιασεις?.Δευτερη αφου ξερεις οτι αν μεταβληθει η διακυβερνηση θα αλλαξει η σταση των συμμαχων σου γιατι κανεις εκλογες χωρις να κλεισεις το μετωπο .Αληθεια υπαρχει σοβαροτερος λογος αναβολης εκλογων απο ενα πολεμο?Α Ξεχασα ηταν βαθυτατα δημοκρατης δειγμα το ιδιωνυμο αδικημα του φρονηματ0ς

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Μνημων 30/05/2011 17:02:59

      Και η δική μου απορία, άν επιτρέπεται η παρέμβαση, είναι περίπου η ίδια:
      Γιατί κάνεις πρόωρες εκλογές χωρίς να κλείσεις το (οικονομικό) μέτωπο;
      Βενιζέλος Α' - Καραμανλής Β' 1 - 1 (στίς γκάφες).
      Μάλλον οι "εθνάρχες" (χωρίς να μηδενίζονται οι προγενέστερες επιτυχίες τους) τις συνηθίζουν τις χοντρές γκάφες.

      • dacord avatar
        dacord @ Ο Θείος 30/05/2011 20:55:11

        Μαλιστα. Δηλαδη παραδεχεσαι οτι ο ΚΚ ειναι ..ισαξιος εθναρχης του
        βενιζελου?? Γλωσσα λανθανουσα..
        Μονο να το πεις και στα πασοκια αυτο ,να το χωνεψουν.
        Κατα την αποψη μου η συγκριση ειναι ατυχης. Δεν θαθελα καθολου να ημουν ΚΚ και να μεσυγκρινουν με αυτον τον αχρειο μεγαλομανη μεθυστακα .. Αλλα αυτο ειναι θεμα γουστου.

        Επισης μια ερωτηση:
        Τι λες να συνεβαινε αν κερδιζε τις εκλογες αυτος ο αδιστακτος τυχοδιωκτης?? Θα σταματουσε τον πολεμο??

        Οι αντιπαλοι του τον κερδισαν ακριβως γιατι ειπαν οτι θα τον σταματησουν! Και κερδισαν μαλιστα με λιγωτερους ψηφους και εξ αιτιας του εκλογικου νομου...

        Ειπαμε κατι τετοιοι αδιστακτοι τυχοδιωκτες και ελεεινοι δημαγωγοι πρεπει να εκτελουνται,.,

        Ασχετα αν στην σημερινη εποχη μπορουν να γινουν ακομα και ..πρωθυπουργοι ακομα και κατι .."μουγγα" που ουτε Ελληνικα σωστα δεν γνωριζουν!!!
        "πασει θεου" πρεπει ο "ελληνικος εργαζομενος" οταν "παει στις καλτσες" να βλεπει τι ..ψοφιζει...

    • μουρίνιο avatar
      μουρίνιο @ Μνημων 30/05/2011 17:09:57

      Με το ιδιώνυμο και μόνο απέδειξε πόσο μπροστά από την εποχή του ήταν και πόσο δημοκράτης ήταν. Διότι η Δημοκρατία για να ανθεί και να διατηρείται πρέπει να είναι αυστηρή με όσους την υποβλέπουν και την επιβουλεύονται. Μόνο στην Ελλάδα μπορείς να λές οτι είσαι δημοκράτης και να εννοείς ακραιφνής κομμουνιστής. Οπουδήποτε αλλού είτε θα καγχάσουν με τη σύγχυση των εννοιών είτε θ'αρχίσουν τις καρπαζιές.

  13. Πρέσβης avatar
    Πρέσβης 30/05/2011 17:08:57

    1. Έχοντας διαβάσει τα ιστορικά δεδομένα θεωρώ ότι η νίκη χάθηκε σε λεπτομέριες, είμαστε παρά πολύ κοντά παρ όλες τις τραγικές καθυστερήσεις και τα μεγάλα λάθη που έκαναν οι φιλοβασιλικοι. Κατά συνέπεια δεν με πείθεις ότι ο Βενιζέλος δεν θα τα κατάφερνε.

    2. Για τις εκλογές δεν ξέρω, ίσως να ήταν λάθος του Βενιζέλου που θέλησε να εφαρμόσει το γράμμα του νόμου, αλλά δημοκρατία δεν θέλουμε; Ή μόνο όπου μας βολεύει όπως οι αναρχοαριστεροί; Δεν ξέρω πάντως αν μπορούσε κανείς να προβλέψει ότι θα τις έχανε μετά από τόσο θρίαμβο (Συνθήκη των Σεβρών κ.τ.λ) και έπειτα είναι και το απρόβλεπτο περιστατικό με τη μαϊμού που δάγκωσε τον βασιλιά το οποίο περιέπλεξε περισσότερο τα πράγματα...

    Τελικώς δεν λέει κανείς ότι τα έκανε όλα σωστά, έκανε και αρκετά λάθη, αλλά γενικά ωφέλησε τη χώρα, και ίσως θα ωφελούσε περισσότερο αν δεν έχανε τις εκλογές, ενώ η αντίθετη πλευρά έφερε τεράστια καταστροφή, και δεν μου αρέσει που πολλοί έχουν παρωπίδες στο ζήτημα.

  14. Greco avatar
    Greco 30/05/2011 21:42:51

    να ξεκαθαρισουμε λιγο τα πραγματα.
    Ανθρωποι ειμαστε κ οχι θεοι , οποτε αγιοι δεν υπαρχουν

    ο Βενιζελος ηταν ο μεγαλυτερος πολιτικος του εικοστου αιωνα γιατι πετυχε τη συνθηκη των Σεβρων. Αυτο δε σημαινει οτι δεν εκανε και λαθη. Σε ενα απαυτα αναφερεται και το αρθρο, ενα αλλο για παραδειγμα ηταν η αμαχητι παραδωση της ανατολικης Θρακης, που ηταν ελληνικο εδαφος

    οσο για τους αντιπαλους του, τα τραγικα λαθη τους ειναι γνωστα και χιλιοειπωμενα

    • dacord avatar
      dacord @ Greco 30/05/2011 22:29:02

      ΔΕΝ πετυχε καμμια συνθηκη των Σεβρων. Οποιοδηποτε αλλος τα ιδια θα πετυχαινει και μαλιστα αν ειχε καλεσει τις συμμαχικες δυναμεις για να εκδιωξουν τον βασιλια με τον οποιο διαφωνησε..
      Αν λαβουμε υποψιν μαλιστα τις εκδουλευσεις που εδωσε στους συμμαχους χαμενος βγηκε..
      Η Β.Ηπειρος πηγε στην Αλβανια ,τα Δωδεκανησα στους Ιταλους...

      Αχρηστος ητανε..
      Γιαυτο αλλωστε και στις εκλογες του Νοεμβριου 1920 ΟΥΤΕ βουλευτης δεν βγηκε..

      Τερμα τα παραμυθια με τον ..(εξω απο δω) εθναρχη..

  15. dimos avatar
    dimos 31/05/2011 00:04:00

    dacord...είσαι ειδήμων για τον Βενιζέλο βλέπω... Τίποτα για την τωρινή εποχή έχεις να πεις ή η βελόνα κόλλησε στο 1920? ελεος πια.

  16. Αννίτα avatar
    Αννίτα 31/05/2011 12:24:22

    Επειδή οι Ελληνες την οικονομική και ιδίως την πολιτική υποτέλεια δεν την αντέχουν στο πετσί τους,διότι σημαίνει δουλεία,το θέμα πλέον είναι καθαρά ΕΘΝΙΚΟ.Δίκιο έχει η BILD να φοβάται μέχρι και στρατιωτικό πραξικόπημα. Τα πράγματα έχουν απλή λογική. Αν βάλετε κομμάτι-κομμάτι το πάζλ από την ροή των γεγονόντων μέχρι σήμερα εκεί οδηγούν.

  17. Μνημων avatar
    Μνημων 31/05/2011 13:01:47

    Το συμπερασμα που εγω βγαζω ειναι οτι δυστυχως κοιταζουμε τα ιστορικα γεγονοτα και προσωπα μονοδιαστατα ειπα καιΕΓΩ .Νομιζω οτι η θεωρηση απο οσες περισσοτερες πλευρες με αναφορα σε πηγες θα ΜΑΣ βοηθουσε να ειχαμε μια πιο αντικειμενικη εικονα .Σεβομενοι παντα τον κανονα ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ .Δηλωνω οτι εμαθα αρκετα απο τα σχολια σας και σας ευχαριστω.Ομως απο οσα εχω μαθει εχω γινει πολυ επιφυλακτικος για προσωπα που η προπαγανδα των μεγαλων κρατων προβαλλει σαν μεγαλες φυσιογνωμιες κατα ποσον εμπλεκονται στην εξυπηρετηση ξενων σκοπων και συμφεροντων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.