21/10/2010 13:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο σιδηρόδρομος ανήκει στους Έλληνες



Εκτατη συνέντευξη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών-Κινητοποιήσεις εργαζομένων

Σε μετωπική σύγκρουση οδηγούνται οι σχέσεις της κυβέρνησης με τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ, καθώς οι τελευταίοι αποφάσισαν δυναμικές κινητοποιήσεις, αντιδρώντας στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την αναδιοργάνωση και ανάπτυξη του ελληνικού σιδηροδρόμου.

Οπως δήλωσε η ηγεσία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), οι δυναμικές κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν ακόμη και μετά την ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου, το οποίο τη Δευτέρα εισέρχεται στην Ολομέλεια της Βουλής για συζήτηση και ψήφισή του.

Οι εργαζόμενοι ανακοίνωσαν 24ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες για την προσεχή Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη και Παρασκευή, δηλαδή 25,26, 27 και 29 του μηνός, ενώ την πορεία των περαιτέρω δράσεων θα την καθορίσουν σε νέα συνεδρίαση της ΠΟΣ, προκειμένου να ληφθούν οριστικές αποφάσεις. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν θα κινηθούν τα τρένα του οργανισμού και ο προαστιακός, εκτός από τα δρομολόγια των λεγόμενων κοινωνικών αναγκών. Σημειώνεται, ότι τις ημέρες της απεργίας δεν θα κυκλοφορήσει το μετρό από τη Δουκίσσης Πλακεντίας έως το αεροδρόμιο, καθώς η υποδομή της σιδηροδρομικής γραμμής ανήκει στον ΟΣΕ.

Στη διάρκεια έκτακτης συνέντευξης που παραχώρησε το προεδρείο της ΠΟΣ κατηγόρησε την κυβέρνηση και συγκεκριμένα το υπουργείο ότι προσπαθεί να κατασυκοφαντήσει τον κλάδο των εργαζομένων στον ΟΣΕ, παρουσιάζοντας υπέρογκες αμοιβές, οι οποίες κατά την άποψή τους δεν ισχύουν, με στόχο την απαξίωση του ΟΣΕ ώστε να γίνει πιο εύκολη η διαδικασία παραχώρησής του σε ιδιώτες.

Κατά την ΠΟΣ, το υπέρογκο χρέος και τα ελλείμματα που εμφανίζει ο ΟΣΕ, ύψους 10,8 δισ. ευρώ δεν έχει σχέση με τη μισθοδοσία των εργαζομένων, αλλά με το γεγονός ότι ο οργανισμός αναγκαζόταν να συνάπτει δάνεια για την ολοκλήρωση των έργων, γεγονός που έπρεπε να καλύψει η πολιτεία.

Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, οι θέσεις των υπαλλήλων μειώθηκαν τον τελευταίο χρόνο κατά περίπου 800 και συγκεκριμένα από 6.500 σε 5.780, ενώ οι μέσες τακτικές αποδοχές φτάνουν τα 1.400 ευρώ και 2.500 ευρώ μαζί με τις εισφορές.

Οι συνδικαλιστές της ΠΟΣ αναφερόμενοι στο νομοσχέδιο που προωθεί το υπουργείο, τόνισαν ότι στόχος του είναι η ιδιωτικοποίηση του ελληνικού σιδηροδρόμου, η εξυπηρέτηση των ανταγωνιστών του τρένου και η συγκάλυψη όλων όσων "έφαγαν" τόσα χρόνια από τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Αποτέλεσμα του νομοσχεδίου θα είναι ο επιβάτης να πληρώνει στο εξής ακριβότερα εισιτήρια, περίπου στις τιμές των ΚΤΕΛ, να έχει έκπτωση στην ασφάλεια και χειρότερες υπηρεσίες.

Με το νομοσχέδιο, κατά την ΠΟΣ, καταργούνται οι κανονισμοί εργασίας, οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας, κ.α. και επιδιώκεται μια εταιρία χαμηλού κόστους, ενώ οι συνδικαλιστές μάχονται για έναν ανοιχτό, δημόσιο, κοινωνικό και αναπτυσσόμενο σιδηρόδρομο, προσιτό στον πολίτη που θα υπηρετείται από επαγγελματίες εργαζόμενους και θα έχει προοπτική ανάπτυξης.

Οι συνδικαλιστές επέρριψαν ευθύνες τόσο στην κυβέρνηση για το γεγονός ότι δεν ολοκληρώθηκαν τα έργα υποδομής, όσο και στις κατά καιρούς διοικήσεις του οργανισμού, κάνοντας λόγο για κακοδιαχείριση. Σχετικά με το εμπορευματικό κομμάτι, τόνισαν ότι ο σιδηρόδρομος ήταν ουσιαστικά ανύπαρκτος, ή όπου γινόντουσαν μεταφορές αυτές εκτελούνταν με εκπτώσεις που έφταναν το 80%. Στις διοικήσεις απέδωσαν επίσης οι εργαζόμενοι, κακή δρομολογιακή πολιτική που είχε ως αποτέλεσμα ορισμένα από τα δρομολόγια να είναι εντελώς παθητικά για τον οργανισμό.

Οι συνδικαλιστές, δήλωσαν ότι δεν διεκδικούν δευτερεύουσες απολαβές και εκτίμησαν ότι αν γίνουν προσλήψεις θα μειωθούν δραστικά οι αμοιβές που δίνονται αυτή τη στιγμή για υπερωρίες, προκειμένου να λειτουργήσει ο σιδηρόδρομος.

Η ΠΟΣ ανακοίνωσε ότι θα προσφύγει στα ελληνικά δικαστήρια για αντισυνταγματικότητα του νόμου, κυρίως σε ό,τι αφορά τα εργασιακά, καθώς και στα ευρωπαϊκά δικαστήρια και σε όλους τους αρμόδιους ευρωπαϊκούς οργανισμούς.

Η ΠΟΣ άφησε επίσης αιχμές, κατά της ΓΣΕΕ για μη ενεργό συμπαράσταση της κορυφαίας συνδικαλιστικής οργάνωσης στον αγώνα τους.

Στη διάρκεια της συνέντευξης παρουσιάστηκε και ένα έγγραφο σύμφωνα με το οποίο, διαπιστώνονται ελλείψεις ανταλλακτικών σε τρένα που κυκλοφορούν, με αποτέλεσμα να μην ανοίγουν οι πόρτες των βαγονιών, να μη δουλεύουν τα κλιματιστικά και να είναι κλειστές οι τουαλέτες.

Παράλληλα, αποκάλυψαν, ότι από το 2007 παραγγέλθηκαν δεκατρία βανάκια, τα οποία παρελήφθησαν σήμερα, αλλά δεν υπάρχουν οδηγοί για να τα κινήσουν, καθώς από τους 40 έχουν μείνει μόνο δέκα. Επίσης,τα 50 λεωφορεία που διαθέτει ο οργανισμός, στην κυριολεξία σκουριάζουν στα αμαξοστάσια του ΟΣΕ, καθώς ο ίδιος ο οργανισμός, χρησιμοποιεί για τις ανάγκες του ιδιωτική εταιρία.

Τέλος, απαντώντας σε σχετική ερώτηση αποκάλυψαν ότι υπάρχει ενδιαφέρον, σύμφωνα με τα όσα έχουν ενημερωθεί οι ίδιοι, για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από Γάλλους, Ρώσους και Κινέζους επενδυτές, ενώ υπάρχει και ενδιαφέρον από τα ΚΤΕΛ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 21/10/2010 13:36:54

    5.200 το μήνα (καθαρά) ! Απόφοιτος εξαταξίου. Συγγενής μου !

    Εγώ να δείς τί σημαίες θα σήκωνα !

    Σύντροφοι, φτάσαμε στην Αμερική, το πήρατε χαμπάρι ; Τοιμάστε τα διαβατήρια - εδώ δέν πιάνουν τα πιστοποιητικά "τριτεκνίας" ή ανύπαντρης κόρης αξιωματικού ή "εφάπαξ ενηλικίωσης τέκνου υπαλλήλου ΟΤΕ" ! Ο μαύρος τελωνιακός που θα σας τσεκάρει δέν καταλαβαίνει τη γλώσσα σας (έχω δάνεια απο κάρτες, έχω υποθήκη, το παιδί μου σπουδάζει, θέλω πρόωρη σύνταξη γιατί κάνω "βαρειά και ανθυγιεινά", είμαι "εναερίτης" και δικαιούμαι 10.000 το μήνα ) δέν θα σας καταλάβει τί του λέτε, μήν προσπαθήσετε κάν.

    Φτάσαμε στην Αμερική (επιτέλους), όποιος θέλει κατεβαίνει, όποιος όχι, μένει στο πλοίο. Ελλάδα όμως, δέν θα ξαναδεί πιά !

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ τσώφλι πασατέμπου 21/10/2010 14:26:50

      Στην "Αμερική" που ορέγονται, μπορούν να φτάσουν κάλλιστα η Ντόρα και το νεοφιλελεύθερο σκυλολόι των ακολούθων της (Μάνος, Ανδριανόπουλος και λοιποί). Εμείς εδώ, μένουμε Ελλάδα και θα παλέψουμε με νύχια και με δόντια εδώ να παραμείνουμε!

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ τσώφλι πασατέμπου 21/10/2010 14:27:10

      Δέν λές ποιό κόμμα έδωσε στό συγγενή σου 5.200?
      Δηλ.ποιό κόμμα χώρισε τούε Ελληνες σέ πατρικίους καί πληβείους!!
      Ποιό κόμμα αντάμειψε τούς αφισοκολλητές του?

      Ποιό κόμμα έδωσε σύνταξη αντιστασιακού,χωρίς εισφορές,σέ άτομα πού
      τό 1949 ήσαν 5 έτών?

      Ποιό κόμμα έκανε αυτούς πού ποτέ δέν δούλεψαν στόν ΟΤΕ συνδικαλιστές
      μέ τεράστιες περιουσίες καί βίλες,όταν έλεγε,γιά τόν ΟΤΕ ΜΙΑ ΜΕΤΟΧΗ
      ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?

      Ποιό κόμμα μέ υπουργό τό τσοχατζόπουλο,ξεπούλησε τή περιουσία τού ΜΤΣ
      Γενική τράπεζα,δήθεν επισκευές στό κτίριο ΜΤΣ,στή πενεπιστημίου,συντά-
      ξεις αντιστασιακών καί εδώ?καί σήμερα δέν έχει χρήματα γιά τά μερίσμα-
      τα τών αποστράτων τών καταβαλόντων στό ακέραιο,γιά 35 τίς εισφορές τους
      ενώ ό τσοχατζόπουλος έκανε περιουσία καί γάμους στό παρίσι

      ΠΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΟΜΟΥΡΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΣΟΥ,ότι τά λεφτά δέν τά φάγαμε
      μαζί,αλλά ή δική σου συμμορία τά έφαγε?καί επειδή ετοιμάζεται,ή συμ-
      μορία σου νά ξεπουλήσει Αιγαίο καί δυτ.Θράκη στή τουρκία,ετοιμάζεται
      νέο Γουδί,γιά εκτελέσεις,μέ συνοπτικές διαδικασίες.

      Α,μετά από 80 χρόνια,πές στόν εγγονό σου νά κάνει αίτηση αθώωσης τών
      εκτελεσθέντων στό νέο Γουδί.

      • Enzo avatar
        Enzo @ ΣΠΥΡΟΣ 21/10/2010 16:07:09

        το πασοκ τα εκανε. ολος ο δημοσιος τομεας ειναι πελατεια του πασοκ. ας μην το κρυβουμε αλλο. σπαστε τα ταμπου.
        ηρθε η ωρα της πληρωμης. με αυτους βγαινανε κυβερνηση τοσα χρονια.

    • paskitis avatar
      paskitis @ τσώφλι πασατέμπου 21/10/2010 22:01:54

      στην αμερικη που φτασαμε φιλε μου ξερεισ τι ειδα?650 σιδηροδρομικες εταιρειες.μονο η αμτρακ εχει 19000 υπαλληλους.μεση αμοιβη 90.000 δολ
      οι εμπειροι μηχανοδηγοι πανω απο 120 χιλιαδες το ετος.ο μαθητευομενος
      24000 δολ το χρονο
      τα λεφτα τα οποια παιρνει ο συγγενης σου δεν υπαρχουν στην ελλαδα.
      στην sncf υπαρχουν.στην ratp ναι.εδω οχι.

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ τσώφλι πασατέμπου 22/10/2010 10:53:30

      Στείλε αποδείξεις στον Φάκτορα,αλλιώς δεν σε πιστεύουμε. Δεν υπάρχει καμμιά περίπτωση να παίρνει κάποιος 5000 ευρώ στον ΟΣΕ,εκτός κι αν είναι ...διευθύνων σύμβουλος.

      • τσώφλι πασατέμπου avatar
        τσώφλι πασατέμπου @ ΙΩΝΑΣ 22/10/2010 12:17:47

        Πρώτη φορά το ακούς, έ ; Έπεσες απ'τα σύννεφα !

  2. zackii avatar
    zackii 21/10/2010 13:54:11

    Ο λαικισμός στο απαύγασμά του. Τουφεκίστε όσους παίρνουν πάνω από 3,60. Και αφού τα κάναμε σκατά τόσα χρόνια με την ανικανότητά μας ας στρέψουμε τον ένα ενάντια στον άλλο μήπως και γλυτώσουμε τα πολιτικά - και όχι μόνο - τομάρια μας. Α..ρε ΠΑΣΟΚ.. ΓΙΑΥΤΌ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Ποιός είπε ..αν ήξερα πόσο @@@άκες είναι οι Έλληνες θα τους κυβερνούσα από λοχίας.. θυμήστε μου

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ zackii 21/10/2010 14:21:45

      Τι ατάκα είπες ρε φίλε τώρα...

      Το ΠΑΣΟΚ δεν φεύγει ποτέ από την εξουσία ακόμα κι αν είναι άλλος στην κυβέρνηση...!!!!

      θεεικό...και πόσο αληθινό!

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ zackii 21/10/2010 14:28:39

      Αυτό το έχει πει ο Πανούσης από το '80...

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ (A)θανάσης 21/10/2010 14:29:03

        Η το '90 θα σε γελάσω...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ (A)θανάσης 21/10/2010 14:36:19

        Δεν το ξερα ρε φίλος.

        Το '80 άκουγα Whitesnake όχι Πανούση.

        Θεεική ατάκα πάντως...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ (A)θανάσης 21/10/2010 17:14:36

        Τσιλιβίθρα, το `80 ήσουν 5 χρονώ και άκουγες Μπόλεκ και Λόλεκ, άστα αυτά...

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ zackii 21/10/2010 15:31:17

      Ο Κονδύλης

      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%9A%CE%BF%CE%BD%CE%B4%CF%8D%CE%BB%CE%B7%CF%82

  3. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 21/10/2010 14:24:34

    Φταίνε τα "παράσιτα" που δρομολόγια μειώνονται, που επενδύσεις υποδομής ματαιώνονται, που τα βαγόνια είναι μη-ελκυστικά, που το δίκτυο της Πελοποννήσου είναι στενό και άρα ανίκανο για στοιχειώδεις, βασικές ταχύτητες.

    Α, μην ξεχάσω: φταίνε τα "παράσιτα" επίσης, αυτά δημιούργησαν την ελληνική εδαφική μορφολογία που δεν επιτρέπει καν την παραμικρή σύγκριση με το επίπεδο έδαφος της Αγγλίας πάνω στο οποίο πανεύκολα αναπτύσσεται σιδηροδρομικό δίκτυο.

    Για όλα, τα "παράσιτα" φταίνε. Οι νεοφιλελεύθεροι κήνσορες, δεν φταίνε για τίποτα!

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ Αυριανιστής 21/10/2010 14:43:36

      Ναι ή λέξη κλειδί γιά όλους είναι ή εργασία,,νά δουλέψουμε
      όλοι.

      Αφήστε τίς ταμπέλες σοσιαλιστής,νεοφιλελεύθερος κ.τ.λ.δέν
      σημαίνουν τίποτα,ή λέξη κλειδί είναι ή εργασία ΟΛΩΝ.

      Η κίνα είναι σήμερα υπερδύναμη επειδή πάντα εξασφάλιζε δουλειά
      σέ όλους,κατασκεύαζε ατμομηχανές,όταν αυτές πουθενά δέν θά
      λειτουργούσαν,ώς παρωχημένες,μόνο καί μόνο γιά νά έχουν δουλειά
      οι εργάτες,νά κυκλοφορεί τό χρήμα καί νά κινείται ή οικονομία,
      τόσο απλά.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 21/10/2010 14:57:34

      A, γεια σου. Νομίζω ότι έκανες σαφές τι εργασιακές συνθήκες οραματίζεστε για τους Έλληνες. Συνθήκες Κίνας, προφανώς.

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ Αυριανιστής 21/10/2010 15:18:21

      Εκλεκτέ αυριανιστή,δέν εννοώ σαφώς καί όχι τήν αμοιβή μέ μερο-
      κάματο μιά κούπα ρύζι.

      Εννοώ τήν ευθύνη κυβερνώντων γιά εργασία σέ όλους.

      Εννοώ τήν ευθύνη κυβερνώντων νά κρατούν ζωντανή τήν οικονομία
      καί όχι νά τή σκοτώνουν μέ φοροεπιδρομές.

      Επειδή όμως οι πολιτικές αποφάσεις κρίνονται από τά αποτελάσματα
      δές τή κίνα πού αγόρασε τό λιμάνι.

      Η Ελλάδα έχει υπουργό πού λέει ότι τά λεφτά τά φάγαμε μαζί καί
      πούλησε τό λιμάνι στούς κινάζους,αυτά.

    • Ermippos avatar
      Ermippos @ Αυριανιστής 21/10/2010 16:57:34

      Να διορθώσω αγαπητέ Isession. Το Yungfraubahn φτάνει στα 3,454 μέτρα. Μάλιστα ένα μέρος της διαδρομής διανύεται μέσα από το τούνελ του γρανιτένιου φοβερού και τρομερού Eiger Wand. Το έργο ολοκληρώθηκε το 1912.

    • Ermippos avatar
      Ermippos @ Αυριανιστής 21/10/2010 17:10:57

      Συγγνώμη. Jungfraubahn.

    • straydog avatar
      straydog @ Αυριανιστής 21/10/2010 23:58:49

      Καλά ρε μεγάλε,μας δουλευεις;Τα τραίνα της ``επίπεδης``Ελβετιας τα εχεις δεί;Βάλε φρένο στη κουταμάρα...
      Οι εργαζόμενοι(;) του ΟΣΕ ειναι συνυπευθυνοι γιατι το
      βουλωνανε ολα τα χρονια,γιατι ξερανε οτι συμμετειχανε στο
      πανυγηρι,εστω και για ξεροκοματα και ψιχουλα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 22/10/2010 00:03:47

      Ας γίνουμε κι εμείς παγκόσμιο "πλυντήριο" και φορολογικός παράδεισος, και τότε να δεις τρένα που θα φτιάξουμε. Για... μαγνητικά τρένα μας βλέπω τότε, καλύτερα κι από των Ιαπώνων!

  4. gtsat avatar
    gtsat 21/10/2010 14:35:06

    Ταξίδεψα με τραίνο στην Αγγλία, θύμιζε τα παλιά ξύλινα βαγονια του ΗΣΑΠ(δεν ειναι μόνο το Λονδίνο Αγγλία) και μύριζε αντίστοιχα. Και εμείς οι μεγαλύτεροι θυμόμαστε και τα δυστυχήματα στα τραίνα του Η.Β. μετα τις ιδιωτικοποιήσεις και την χαλάρωση των μέτρων ασφάλειας.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ gtsat 21/10/2010 14:37:18

      Οι νεοφιλελεύθεροι κεκράκτες, που κρώζουν για ιδιωτικοποίηση των πάντων, δεν θα χρησιμοποιούσαν ούτως ή άλλως το τρένο. Το τρένο, βλέπεις, δεν τους δίνει ούτε την άνεση ούτε το πουλ-μουρ της Καγιέν.

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ gtsat 21/10/2010 15:30:15

      Οι νεοφιλελεύθεροι φωνάζουν γιά ιδιωτικοποιήσεις καί οι λεγό-
      μενοι σοσιαλιστές τίς πραγματοποιούν.

      Ο μητσοτάκης,μέ στέφανο μάνο υπουργό φώναζε ιδιωτικοποίηση τού
      ΟΤΕ_στρατηγικό επενδυτή τό είπε,αλλά η κυβέρνηση τού σημίτη δηλ.
      τού πασόκ τήν έκανε μέ συμμάχους τούς συνδικαλιστές τής πασκε-οτε
      οι οποίοι συνδικαλιστές βρέθηκαν μέ βίλες πού βέβαια δέν αγορά-
      στηκαν μέ τό μισθό τους.

      Τόν ΟΣΕ ιδιωτικοποιεί πάλι μέ επιτυχία τό πασοκ μέ συνεργούς
      τή πασκε-οσε,μένει νά δούμε μέ ποιά αντιπαροχή.

      Ξέρετε δέν μένει τίποτα κρυφό,αυτούς πού βοηθάτε σας δίνουν.

    • Ermippos avatar
      Ermippos @ gtsat 21/10/2010 17:09:18

      Ε καλά GTSAT. Μην πάτε στην Αγγλία. Ελάτε στην Γερμανία. Τα ICE δεν μυρίζουν και τρέχουν και με 250. Για την Γαλλία ας μην μιλάμε. Σιδηροδρομικός μεσαίωνας. Παρίσι - Μασσαλία, 800km, σε τρεις ώρες και 7 λεπτά.

      Σε κάθε περίπτωση όμως, δεν θα ήταν καλύτερα να αφήσουμε τις συγκρίσεις και να αποφασίσουμε να ορίσουμε εμείς μόνοι κάποιες σταθερές για την ζωή μας; Έστω ελληνικές σταθερές, μικρών απαιτήσεων. Γραμμένες στο χαρτί και με διαδικασίες μετρήσεων και απολογισμών και καταλογισμού ευθύνης. Θα ήταν ένα καλό ξεκίνημα.

  5. δημ.υπάλληλος avatar
    δημ.υπάλληλος 21/10/2010 15:56:25

    εμενα παντως ο συζυγος μου ειναι στο οσε και 5200 δεν τα εχει δε ουτε σε φωτογραφια... 1200 παιρνει και αλλα τοσα εγω (με πτυχιο τει)... αλλα ξεχασα εμεις ειμαστε δημοσιοι υπαλληλοι "καλοπληρωμενοι και ευνοημενοι"!

    συμβουλη.. μην πιστευετε οσα δινουν προς τα εξω για τον οσε... για ρωτηστε οσους ξερουν (και οχι π@πρς) για τα δανεια του οσε και τα πανωτοκια (ποσα ειναι και που πανε αυτα)... για τα δρομολογια που επιτηδες καποιοι (και οχι οι εργαζομενοι που τα εχουν επισημανει) τα κανουν ετσι ωστε να μην εχουν ανταποκριση ενω τα "προσφιλη" σε καποιους κτελ εχουν κατι βολικα δρομολογια πχ με την ανταποκριση του αθηνα-θεσσαλονικη για αλεξανδρουπολη η τελος για τα χρεη του οσε για τη δημιουργια γραμμων για να περασει το τρενο... ερωτηση... για την κατασκευη των δρομων η των ειδικων γραμμων "χρεωνονται" η εθελ και τα τρολλευ αντιστοιχα? α ξεχασα ετσι δε χρεωνονται τα λοιπα μμμ μονο ο οσε!

    τελος πολυ απλα ετσι ηταν ο μονος τροπος για να βαλουν χερι στην περιουσια του οσε που καποιοι ειχαν βαλει στο ματι! αντι να την αξιοποιησουν (και μιλαμε για πολλλλλλλλα λεφτα) ειπαν να την ξεπουλησουν!

    τυχαια ολα αυτα? δε νομιζω!!!

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ δημ.υπάλληλος 21/10/2010 17:21:11

      Δέν μίλησε κανείς γιά τούς απλούς εργαζόμενους.

      Μέ τούς συνδικαλιστές πού αντάμα μέ τήν εξουσία ξεπουλάνε δημόσια
      περιουσία,τά έχουμε.

      Αυτοί,οι συνδικαλιστές,καπελώνουν τούς εργαζόμενους καί περνούν τά
      σχέδια ιδιωτικοποίησης(π.χ.ΟΤΕ)

      Κοίταξε τί έγινε στή Γαλλία,γιά πολύ λιγότερα από αυτά πού στήν
      Ελλάδα περνούν,μέ τή συμμετοχή τού συνδικαλιστικού κινήματος(ΓΣΕΕ).

      Αραγε ή ηγεσία τής ΓΣΕΕ θά συμπαραταχθεί στόν αγώνα τών εργαζομένων
      στόν ΟΣΕ?

      ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ

  6. Enzo avatar
    Enzo 21/10/2010 16:59:44

    ΠΑΣΟΚ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    ΑΥΤΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.

  7. paskitis avatar
    paskitis 21/10/2010 21:33:27

    λοιπον εχουμε και λεμε
    εγω ειμαι στον οσε κ εχω εκπαιδευτει στην γαλλια.
    συγκρινετε το ice κ της αλλες χωρες με το ελληνικο δικτυο.και μαλιστα ανθρωποι οι οποιοι λετε οτι μενετε εκει.
    1.οι γραμμες υψηλης ταχυτητας δηλαδη ανω των200 χιλιομετρων κοστιζουν το δεκαπλασιο ανα χιλιομετρο γραμμης απο οτι κοστιζει το δικτυο των 160 χιλιομετρων
    2.η ελβετια εχει δωσει για τον σιδηροδρομο ποσα τα οποια εδω απλα δεν υπαρχουν ουτε σε 1000 χρονια
    3,στην γραμμη γιουροσταρ εχει γινει κατασκευη με εμπλοκη γερμανιας,γαλλιας,ισπανιας,βελγιου,λουξεμβουργο,ολλανδια κλπ
    4.εδω αυτα τα λεφτα δεν υπαρχουν.
    5.οι μεσες αμοιβες στην ευρωπη για τους μηχανοδηγους ειναι κατι εξωπραγματικο.στο tgv φτανουν και μεχρι τις 120000 ευρω και τις 80000 στα απλα .στην προαστιακη γραμμη δε παιρνουν περιπου στις 2500 ευρω το μηνα οι νεοι μηχανοδηγοι για 7ωρη εργασια.απαγορευεται το 8ωρο εκει για λογους ασφαλειας
    6 εδω εγω ειχα 32000 ευρω μικτα το ετος με παραπανω εργασια κατα 4 μερς τον μηνα.δηλαδη με 26 μερες τον μηνα δουλεια οχι 22.σεαυτους που λενε να δουλεψουμε απαντω ,πως εγω να μην δουλευω?τι ναπω δηλαδη?δεν παω το τρενο?δεν θα ερθω ?θα ερθω αργοτερα/τι να κανω δηλαδη το οποιο ειναι αντιπαραγωγικο?να πηγαινω οποτε θελω?
    το τρενο ειναι εκει κ με περιμενει?εγω το οδηγω ,τι να μην κανω ακριβως?
    αντιθετα με βαζουν και δουλευω παραπανω ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ παρακαλωιδιαιτερα στον προαστιακο.
    αλλο ειναι το θεμα στον οσε και μην εστιαζετε στον εργαζομενο.ολοι οι μηχανοδηγοι ειναι απο τεχνικες σχολες.κανεις 4 χρονια για να γινεις μηχανοδηγος
    εχω κ αλλα να πω
    σε λιγο

  8. deldio avatar
    deldio 21/10/2010 23:20:59

    Paskiti μην περιμένεις απάντηση, δεν ξέρει κανένας νεοφιλελεύθερος φωστήρας να σου απαντήσει, διότι το δικό τους δόγμα (που μας έφερε εμάς και τους υπόλοιπους λαούς της Ευρώπης σε αυτά τα χάλια) είναι το γνωστό τρίπτυχο απορρύθμιση αγορών-ιδιωτικοποιήσεις-κατεδάφιση κοινωνικού κράτους, το οποίο ακόμη και οι Βρεττανοί παίρνουν πλέον πίσω. Ξέρεις τις θεωρίες των εν Ελλάδι νεοφιλελεύθερων Μάνων- Ανδριανόπουλων- Προβόπουλων-Στουρνάρηδων-Χριστοδουλάκηδων κλπ τις ακούμε και τις βλέπουμε στην πράξη πολλά χρόνια,το κοινό σε όλους είναι ότι φταίνε οι δημόσιοι υπάλληλοι που δεν έχουν κινεζοποιηθεί ακόμα, το ότι απ' όλες τις μελέτες προκύπτει ότι η δαπάνη της μισθοδοσίας δεν ευθύνεται για τα ελλείμματα το κάνουν μόκοκο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.