19/08/2009 22:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο πόλεμος της ασφάλτου συνεχίζεται με χιλιάδες θύματα



Τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας είναι δραματικά. Κάθε χρόνο στην Ελλάδα χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο 1.657 συμπολίτες μας.

Η αναλογία ανά 100.000 κατοίκους είναι 14,9 θάνατοι και κατατάσσουν τη χώρα μας στη μέση της λίστας σε 171 χώρες όπου έγινε η έρευνα.

Με τους δρόμους που έχει η Ελλάδα (και που οι εθνικοί εργολάβοι όλο φτιάχνουν κι όλο χάλια είναι) και με τους Ελληναράδες οδηγούς τι άλλο να περιμένει κανείς;

Συνολικά σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο πεθαίνουν 1,3 εκατ. άνθρωποι ενώ 20-25 εκατ. τραυματίζονται.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/08/2009 22:44:32

    Άσχετα από την καφρίλα του μέσου Έλληνα οδηγού, μεγάλο ρόλο παίζει και η ουσιατικά ανύπαρκτη παρουσία της τροχαίς προς έλεγχο του ΚΟΚ. Αυτό που κάνει με τα μπλόκα είναι οφέλιμο μόνο για εισπρακτικούς λόγους. Θα έπρεπε να περιπολεί συνεχώς κατά μήκος των εθνικώ οδών και να επιλαμβάνεται επι τόπου στις βλακείες των οδηγών. Το ίδιο και μέσα στις πόλεις. Είδατε ποτέ τροχονόμο να σταματάει κάποιον εν κινήσει για παράβαση; Μόνο μπλόκα. Τίποτα άλλο. Στο εξωτερικό δεν είναι καλύτεροι χαρακτήρες οι εκει οδηγοί. Απλά ξέρουν ότι ανα πάσα στιγμή θα τους πιάσουν αν κάνουν παρανομία. Εδώ έχουμε μόνο μπλόκα. Οι φωστήρες της ΕΛΑΣ δεν το καταλαβαίνουν άραγε; Δεν έχουν πάει ποτέ έξω;

  2. Le canard avatar
    Le canard 19/08/2009 23:27:23

    Σήραγγα Αρτεμισίου. Σας λέει κάτι; Η δεύτερη σήραγγα δόθηκε πρόσφατα από τον Σουφλιά, μετά τυμπανοκρουσιών, στην κυκλοφορία. Χοντρό δούλεμα δηλαδή. Τώρα που πήρε ο Μπόμπολας την Εθνική, άνοιξαν και τη δεύτερη. Μα, αυτή είχε ανοιχθεί εκεί από τη δεκαετία του '80 κιόλας. Αλλά, για διάφορους λόγους, δεν την είχαν ολότελα ανοίξει. Οποιος περνούσε από εκεί, το έβλεπε το δεύτερο τούνελ και αναρωτιόταν: Αφού έχω πληρώσει για να ανοιχτεί και δεύτερο, γιατί υπάρχει μόνο ένα; Ε, τα πρώτα εκατό χρόνια είναι δύσκολα, μετά, άμα βρεθεί και κανας Μπόμπολας, αμέσως ανοίγονται και τούνελ και σύντομα και θάλασσα στα Τρίκαλα (πουσαι ρε Αντρέα).

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 19/08/2009 23:46:24

    Με βάση τελευταία στοιχεία στην Αμερική, το ποσοστό μεθυσμένων γυναικών οδηγών που συλλαμβάνονται ανέβηκε 30% τα τελευταία χρόνια ενώ των ανδρών έπεσε 7%. Ποιός άραγε να ξέρει τι παίζει στην Ελλάδα στις αντίστοιχες περιπτώσεις. Εμείς έχουμε και τις νυχτερινές επιστροφές από τα μπουζούκια.

  4. petel avatar
    petel 20/08/2009 11:32:26

    Οικονομική ανάκαμψη στην Ελλάδα, μέσα απο τόνωση της αγοράς ΙΧ (μείωση δασμών, χαράτσι στα παλαιότερα)
    Ταύτιση του πουλιού μας με το τουτού μας (όσο πιο ογκώδες κι ακριβό, τόσο πιο μάτσο η οδηγάρα)
    Διαφημήσεις (όλες, μα όλες ρε παιδιά)αυτοκινήτων, όπου από τα πλάνα απουσιάζουν ακόμα κι οι πεζοί, πόσω μάλλον άλλα αυτοκίνητα, εντός κι εκτός πόλεως κι όπου τρέχουν σαν τον άνεμο ευτυχισμένοι με τα μαλιά ν ανεμίζουν και τη λίμπιντο ν ανεβαίνει.
    Αδιαφορία τροχαίας - δημοτικής αστυνομίας για παραβίαση σηματοδότη, διπλής γραμμής, διπλοπαρκαρίσματα, παρκαρίσματα πάνω στα πεζοδρόμια, στην είσοδο πολυκατοικιών, μέσα στα σαλόνια (Οι Θεσσαλονικείς ξέρουν τι γίνεται στην Καυτατζογλείου, στην Τσιμισκή, στη Νίκης).
    Απουσία τροχαίας ή αδιαφορία κατα την στιγμή της παράβασης (Το να στήσεις μπλόκο στην ευθεία μετά απο αλλεπάλληλες στροφές όπου ο κάθε κρετίνος χωρίς να έχει ορατότητα βγαίνει στο αντίθετο ρεύμα και προσπερνάει (όσοι κάνατε Κόρινθο - Πάτρα ξέρετε τι εννοώ), μα κάθεται σούζα στην επερχόμενη ευθεία (αφού ξέρει που στήνονται), δεν μου επιτρέπει η λογική μου να το θεωρήσω αστυνόμευση.
    Το να είναι τα πρόστιμα ίδια ακόμα και γι αυτόν που έδωσε 70.000 ευρώ για καγιέν και τουαρέγκ τρομάρα τους (χέστηκε για το 300άρι της υπερβολικής ταχύτητας), εσείς το θεωρείται αποτρεπτικό;
    Το να διανύει κοπελίτσα διψήφιο αριθμό χιλιομέτρων στην αριστερή λωρίδα με ταχύτητα κάτω του ορίου και να μήν βρίσκεται κανείς να την γράψει (που στο διάολο είναι αυτά τα συμβατικά που τάχα μου θα ελέγχουν) νομίζετε
    θα την συνετίσει, ή θα μάθει να οδηγει ποτέ;
    Το να σταματάνε παπάκια για κράνος, αφήνοντας όλα τα αυτοκίνητα να περνουν απο μπροστά τους χωρίς ζώνη ασφαλείας (στο ίδιο άρθρο το ΚΟΚ δεν υπάγονται;), δεν είναι παράγοντας προτροπής των οδηγών σε αδιαφορία όσον αφορά την τήρηση στου έρμου ΚΟΚ;
    Η καουμπόικη παραβίαση κόκκινου, η επι τόπου αναστροφή, ακόμα και με παραβίαση διπλής γραμμής απο τους τροχαίους - αστυνομικούς (πρόσφατα ένας τέτοιος προκάλεσε ατύχημα σοβαρό σε μοτο), τι περιμενετε να δείξει στον έλληνα γιωταχή;
    Και τόσα άλλα, όλοι τα ξέρετε.
    Κι ερχόμαστε για πολοστή φορά να αναρρωτιόμαστε, να λέμε, να απορούμε...
    Εδώ τον Βουλγαράκη δείχνουν πάνω σε μηχανάκι κι ο ίδιος, δεν κάνει τον κόπο έστω και για τα μάτια να βάλει ένα ρημαδοκράνος (καλά, Βουλγαράκης οργισμένος μηχανόβιος. Τόδαμε κι αυτό...

  5. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 20/08/2009 11:53:48

    petel says:
    ""Το να σταματάνε παπάκια για κράνος,.....""
    Συμπληρώνω, Το να βλέπουν τα παπακια να καβαλάνε πεζοδρόμια, να κάνουν ελιγμούς ζικ-ζακ ανάμεσα από ημιακινητοποιημένα αυτοκίνητα, να προσπερνούν απο΄δεξιά και να αδιαφορούν για τετρακάβολο. Ναι. Το έχω δεί και αυτό. ΄Οικογενειάρχης έχει το ένα παιδί μπροστά του το άλλο πίσω του και ποιό πίσω η ευτυχης σύζυγος στην παλαιά εθνική οδό στο τμήμα από Κινέττα προς Κόρινθο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.