25/01/2009 16:54
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο «πρωθυπουργεύων» κ. Σουφλιάς

Στις 21 Νοεμβρίου 2007 (βλέπε εδώ) επισημαίναμε ότι «όσο θα πλησιάζουν οι προεδρικές εκλογές και ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής θα αναγκάζεται να κάνει όλο και περισσότερες υποχωρήσεις σε εκείνους που τον έχουν παγιδέψει σε μια αδιέξοδη εξουσία, τόσο ο Γ. Σουφλιάς θα οικοδομεί το υπερκομματικό προφίλ του».

Για μια ακόμα φορά οι εξελίξεις μας επιβεβαιώνουν. Όπως μας εξηγεί σήμερα ολόκληρο σχεδόν του φάσμα του Τύπου, ο Κ. Καραμανλής έχει εκχωρήσει αρμοδιότητες αντιπροέδρου στον κ. Σουφλιά, αν όχι ουσιαστικού «πρωθυπουργεύοντος».  Ο «Σαρακατσάνος» πολιτικός είναι λοιπόν ο άνθρωπος που συνεργάζεται στενά με τον κ. Καραμανλή, που τον στηρίζει σθεναρά, που του δίνει πολιτικές σοφές κατευθύνσεις και αναλαμβάνει επιπλέον να λύσει και άλλα δύσκολα προβλήματα της χώρας πέραν της Οικονομίας, όπως είναι η αγροτική πολιτική και η Παιδεία. 

Την ίδια στιγμή και καθώς η αστάθεια του πολιτικού συστήματος αυξάνει και οι φυγόκεντρες τάσεις δυναμώνουν, τα ελεγχόμενα από τους εργολάβους ΜΜΕ επιχειρούν να καθαγιάσουν τον κ. Σουφλιά ως τον «σώφρονα πολιτικό άνδρα» που αποτελεί μια  καλή «μεταβατική λύση» για την πρωθυπουργία, μετά την «συνταξιοδότηση του Καραμανλή» στα 53 του χρόνια. Τελευταία επιτεύγματα του, η γνωστή εξοχική κατοικία και η αύξηση των διοδίων με την οποία οι φίλοι του οι κατασκευαστές θα εισπράξουν δισεκατομμύρια, χωρίς να έχουν παραδώσει ούτε ένα μέτρο δρόμων.

Ο κορυφαίος παράγοντας δεν βρίσκεται βέβαια στην πολιτική με τη ψήφο του λαού.
Είναι διορισμένος συμβασιούχος στο Επικρατείας με συνεχείς ανανεώσεις συμβάσεων, οπότε δεν γνωρίζουμε αν θα περνούσε από το ΑΣΕΠ της κάλπης. Γιατί ανανεώνεται η σύμβαση του στο Επικρατείας και δεν τον στέλνει ο Καραμανλής να δώσει τη μάχη του σταυρού, είναι μια απορία....

Σημειώστε όμως το εξής και θα μας θυμηθείτε: Κάποιος που διεκδικεί την αρχηγία (1997) και χάνει ποτέ δεν συγχωρεί τον νικητή. Πολύ περισσότερο όταν ο νικητής αργότερα τον διαγράφει κιόλας (1998). Προβλέπουμε λοιπόν ότι η επόμενη σύγκρουση του πρωθυπουργού θα είναι με τον συμβασιούχο πολιτικό, που θέλει κι άλλη σύμβαση πενταετούς διάρκειας στη Προεδρία της Δημοκρατίας! 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. amerikanaki avatar
    amerikanaki 25/01/2009 16:57:47

    Με τις πλάτες των φίλων του των εργολάβων και ιδιοκτητών των μήντια, ο Λαρισαίος επιχειρεί να μπετονάρει το ύπατο πολιτικό αξίωμα.
    Φτάνει λοιπόν όπως φαίνεται η ώρα της εκδίκησης, που ο Καραμανλής τον διέγραψε από το κόμμα, αφού έχασε και την ηγεσία της ΝΔ.

  2. άσχετος avatar
    άσχετος 25/01/2009 16:58:49

    Μόνο θλίψη προκαλεί η ανημποριά του κ. Καραμανλή. Ποιο είναι άραγε το μέλλον της ΝΔ, μετά από αυτό; Οι λοχίες των εργολάβων;

  3. enas koukos avatar
    enas koukos 25/01/2009 17:01:34

    Μάλλον πάμε για αλλαγές...

  4. KaryID avatar
    KaryID 25/01/2009 17:04:21

    ά(γ)νοια ...

  5. Eichmann avatar
    Eichmann 25/01/2009 17:35:33

    Σε όλο τον κόσμο την πραγματική εξουσία (πίσω από τις ψευδεπίγραφες κυβερνήσεις, την ασκούν οι μεγαλοτραπεζίτες και οι πετρελαιάδες. Στο Ελλάντα μας όμως κυριαρχούν οι εργολάβοι δημοσίων έργων... Τους βλέπουμε πίσω από τα ΜΜΕ και όπως φαίνεται και πίσω από την πρωθυπουργική καρέκλα (εμμέσως και δι`αντιπροσώπου).
    Συμπέρασμα: Εφόσον όλη η μάχη για την κουτάλα αφορά δημόσια έργα, τότε αυτό σημαίνει πως είμαστε ακόμη υποανάπτυκτη χώρα καθώς εν έτει 2009 χρειαζόμαστε ακόμη εκτεταμένα δημόσια έργα.

  6. χαραλαμπος avatar
    χαραλαμπος 25/01/2009 17:39:18

    να κανω μια προβλεψη; σε λιγο καιρο, αρθρα σαν κι αυτο που ασχολουνται με τετοιες (επικινδυνες)ηλιθιες ραδιουργιες παρηκμασμενων ατομων,θα ειναι απλως αναμνησεις μιας ηδη νεκρης εποχης...

    ενω λοιπόν στο μπομπολιστάν το τελειωμένο (το ξερει;) καθεστώς "παιζει", στη βρετανία οι ειδικοί αρχίζουν να αντικαθιστούν τη λέξη recession με τη λέξη depression. Για πρώτη φορά απ το 1930.

    Britain is heading for economic depression for the first time since the 1930s, economists have warned.

    Families must brace themselves for a slump of far greater severity and longevity than the recessions of the 1980s and 1990s, they warned. They said the current crisis will be of a scale to rival the biggest peace-time crisis in modern history — the Great Depression.

    The warning was delivered by economists and politicians after the Office for National Statistics revealed that the economy shrank by 1.5 per cent in the final three months of 2008 alone.

    Ισως να ειναι ρεαλιστικοτερο, να αρχιζε η συζητηση για το πως η ανθρωποτητα θα διαλεξει τον δρομο της ειρηνης και της εκδημοκρατισης (ελλας), αντι αυτου που δοκιμαστηκε αμεσως μετα το depression του 30...

  7. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 25/01/2009 17:44:17

    Αμ δε... θα την ξαναφάμε την παπάρα...
    Κοινώς κλάφτα, χαράλαμπε...

  8. Evros avatar
    Evros 25/01/2009 18:21:53

    Θλίψη και μόνο θλίψη προκαλεί κάθε μέρα ο τόπος που ζούμε.

  9. Xase avatar
    Xase 25/01/2009 18:22:41

    Μονο τα δημοσια εργα ειναι το χαρακτηριστικο των νταβατζηδων;;
    Η προστασια που ειναι;;
    Ο νταβατζης υποστηριζει την κυβερνηση με τα τσιρακια του τα δημοσιογραφακια που του κανουν εναντι αντιπαροχης τα χατηρια.
    Αλλο νταβατζηλικι ο Κουρης και αλλο ο Μπομπολας η ο Λαμπρακης.
    Ο τελευταιος μαλιστα με ΤΑ ΝΕΑ βαραει δυνατα, και με ΤΟ ΒΗΜΑ η το ΜΕΓΚΑ υποστηριζει φανερα.
    Οι κρατικες διαφημισεις ειναι παλι αλλο πραγμα;;. Ο Τραγκας απο που συντηρει τον εαυτο του και την καγιεν; Και ο Κακαουνακης απο την αλλη μερια; Αυτοι δεν ειναι διαπλεκομενοι;;
    Το ερχω ξαναγραψει,η δημοσιογραφια ( οπως την γνωριζουμε σημερα) ειναι η μεγαλυτερη πληγη της Ελλαδας.

  10. Eichmann avatar
    Eichmann 25/01/2009 18:32:24

    @10 Σε παραπέμπω στον Honore De Balzac.
    Τα έχει πει προ πολλού.

  11. t avatar
    t 25/01/2009 18:32:28

    @ χαραλαμπος

    recession=ύφεση
    depression=ύφεση

    ???

  12. Eichmann avatar
    Eichmann 25/01/2009 18:38:40

    @12 recession ή slump ή ύφεση είχαμε πολλές φορές και ειδικά στα `70ς & `80ς. Depression είχαμε μια φορά το `29 και ήταν οικονομικό Κραχ (κατάρρευση).

  13. KaryID avatar
    KaryID 25/01/2009 19:10:51

    ηλεκτρολόγος-μηχανολόγος-γεροντολόγος χρειάζεται ...

  14. KaryID avatar
    KaryID 25/01/2009 19:20:23

    Δεν είναι θέμα αισθητικής.
    Γιατί να παροπλίζονται και να συνταξιοδοτούνται οι 65ρηδες και οι πολιτικοί να επιτρέπεται να συνεχίζουν γηραλέοι/γηραλέες έως και το θώκο του προέδρου της δημοκρατίας.
    Οι 30ρηδες/40ρηδες τι έχουν να πουν γι' αυτό.

  15. kazanias avatar
    kazanias 25/01/2009 19:21:15

    ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΝ ΞΑΝΑΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

  16. donaE avatar
    donaE 25/01/2009 19:28:41

    @ 17 KaryID
    Πολυ καλη παρατηρηση.Μαλλον γιατι εχουν να διορισουν πολυ κοσμο ακομα εχουν αλλωστε το know how.

  17. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 25/01/2009 19:30:34

    Κανονικά, οι παλιότεροι πρέπει να δώσουν τόπο στα νιάτα,

  18. KaryID avatar
    KaryID 25/01/2009 19:34:52

    @20: Αρκεί τα νιάτα να το θελήσουν, γιατί οι δεινόσαυροι είναι δυσκίνητοι.

  19. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 25/01/2009 19:41:02

    KaryID- εχεις στο μιαλο σου τον Λεον ?

  20. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 25/01/2009 19:42:08

    και τον Νικολακη ????

  21. KaryID avatar
    KaryID 25/01/2009 19:45:14

    @Λεόν χου;

  22. KaryID avatar
    KaryID 25/01/2009 19:46:55

    Υπάρχει ανάγκη για "σύγχρονους" Λεόν.

  23. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 25/01/2009 19:49:00

    οχι“σύγχρονους” λεον ,κωστακης ,γιωργακης ΟΧΙ ΑΛΛΟ !!!

  24. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 25/01/2009 19:54:07

    Μιχαλη

  25. hotbird avatar
    hotbird 25/01/2009 19:58:47

    Φτασαμε στο τελευταιο σκαλοπατι της ξευτιλας.Οεκλεκτος των ΜΜΕ και των μεγαλοεργολαβων ο μη εχων σπουδασει οικονομικες επιστημες να μας το παιζει τσαρος της οικονομιας!!

  26. ο βουνισιος avatar
    ο βουνισιος 25/01/2009 20:05:05

    KaryID, αν τους το πουν διακριτικά δεν θα το καταλάβουν ή θα κάνουν ότι δεν το καταλαβαίνουν, θέλει με άμεσο τρόπο…
    επίσης οι δυσκίνητοι δεν πρέπει να ξεχνούν ότι,
    δύναμη = μάζα x επιτάχυνση και αυτό στην πολιτική ισχύει

  27. KaryID avatar
    KaryID 25/01/2009 20:07:27

    Αυτό λέμε, διαφωνώ με το μάζα, βάλε όγκος καλύτερα ...

  28. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 25/01/2009 20:08:05

    Αυτός ούτε κουρέας λόγο φαλάκρας δεν δούλεψε τώρα οικονομολόγος …ψηλά καπέλα φίλε είναι για Νόμπελ θα τον πάει η «κυρία» Γιάννα ….

  29. tiramola avatar
    tiramola 25/01/2009 20:10:15

    Απο το "ΠΑΡΟΝ" Του Νώντα Χαλδούπη.
    Διευκόλυνση Αράπογλου σε Τούρκο μεγιστάνα.
    Ενώ οι Ελληνικές επιχειρήσεις "πνίγονται" από έλλειψη ρευστότητας , η Εθνική δάνεισε 40 εκατ. δολλάρια στην ΤΑΤ konserve του Ομίλου Κοτς.
    Η εταιρεία έχει κεφάλαια 77 εκατ. λίρες και συσσωρευμένες ζημιές σχεδόν 90 εκατ.
    Ένας ισολογισμός που θα προκαλούσε πονοκέφαλο σε κάθε τραπεζίτη!
    Παρέμβαση η κυβέρνηση δεν μπορεί να κάνει σε κάποιον που η ίδια διόρισε διοικητή...
    Πριν αναλάβουν οι "σεμνοί" την διακυβέρνηση , ο Αλογοσκούφης ήταν υπάλληλος σε εταιρεία του Αράπογλου....
    Αυτή είναι η ξευτίλα...

  30. neoinileias avatar
    neoinileias 25/01/2009 20:15:09

    KaryID …μάζα, γιατί όλα αυτά τα χρόνια τη «μάζα τρέχουν» δηλαδή το λαό, για να παίρνουν δύναμη οι πολιτικοί!!

  31. KaryID avatar
    KaryID 25/01/2009 20:19:05

    Όχλο εννοούν αυτοί, ούτε καν μάζα, γι' αυτό καλύτερα όγκος, σαν χιονοστιβάδα.

  32. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 25/01/2009 20:40:10

    tiramola- αυτα δεν εκανε παλια ο Χρηστακης Π. στον Μπαρμπα Μπομπολα μετα ο Αλογομουρης χα χαχα

  33. tiramola avatar
    tiramola 25/01/2009 20:42:11

    Δεν θα κανεις ενα βημα μπροστα ρε παιδακι μου???

  34. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 25/01/2009 20:44:08

    Αυτά δεν κάνει τώρα ο βλάξ της φωτογραφίας με την Εγνατία ….χα χα χα

  35. olympiada (male) avatar
    olympiada (male) 25/01/2009 20:44:13

    @10 Η δουλειά δεν είναι ντροπή!
    @ Φακτωρ: Σατανάς είσαι. Οι δύο τελευταίες γραμμές είναι όλα τα λεφτά. όχι γενικώς, αλλά ειδικά αυτές τις ημέρες. Τις τρεις τελευταίες ημέρες. Βρασμός και Οργασμός.

  36. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 25/01/2009 20:45:16

    tiramola- εκανες εσει?????????????

  37. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 20:53:40

    Χαράλαμπέ μου, επιτέλους ένα ποστ σου με το οποίο μπορούμε να συζητήσουμε. Δεν συμμερίζομαι την άποψή σου για τον εξής λόγο: Αυτό που καταρρέει στη Βρετανία και στις ΗΠΑ είναι οι μεγαλοκαπιταλιστικές δομές που στήθηκαν ως διάδοχες δομές της αποικιοκρατίας. Η Ελλάδα ποτέ δεν ανέπτυξε τέτοιες δομές και αυτό είναι που την κρατάει σήμερα. Αν έχει πρόβλημα, έχει επειδή έχουν κι οι άλλοι και δεν το δημιούργησε αυτοί. Συμφωνώ με τον Eichmann που είπε για τη διαφορά της Ελλάδας και που επισημαίνεις κι εσύ για το μπομπολαίικο, όμως εμένα μου αρέσει αυτή τη διαφορά, γιατί μου φαίνεται οικονομικά πιο υγιής η δουλειά του κατασκευαστή (μόνον να προσέχουμε λίγο να μην μας καταστρέψει τελείως το περιβάλλον...) από τη δουλειά του τραπεζίτη και του πετρελαιά.

    Όσο υπάρχει εξουσία θα υπάρχει και ραδιουργία. Η ειρήνη και η εκδημοκράτιση που αναζητείς είναι βέβαια καλοί στόχοι, όμως δεν ξέρω αν πίσω από αυτό το στόχο υπονοείς ότι αυτά θα έρθουν με κάποια μορφή σοσιαλιστικής επανάστασης. Δεν πιστεύω στη σοσιαλιστική επανάσταση, γιατί και εκεί κανένας δεν μας έχει εξηγήσει πώς θα προφυλαχτούμε από τις ραδιουργίες των εξουσιαστικών δομών που αναπόφευκτα θα δημιουργηθούν και μετά απο οποιαδήποτε επανάσταση. Και θα δημιουργηθούν, γιατί πάντοτε θα υπάρχουν, σε κάθε κατάσταση, αυτοί που θα θέλου να ζήσουν εις βάρος των άλλων, ενώ δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα βρεθούν αυτοί που θα έχουν την εγρήγορση να τους αποτρέψουν να το κάνουν.

  38. tiramola avatar
    tiramola 25/01/2009 20:55:39

    Ποιος ειναι ο Μουσταφα Κος?
    Τον δικο μου τον λενε Ραχμι Κοτς....

  39. Eichmann avatar
    Eichmann 25/01/2009 21:02:57

    Επώνυμε @40 Συμφωνώ και επαυξάνω και σου αφιερώνω το παρακάτω
    Εξέγερση για την εξέγερση ή με σκοπό κάποια ουτοπική (ιδανική) κοινωνία;

    Με αφορμή πρόσφατη ανταλλαγή σχολίων περί εξέγερσης και «εξέγερσης», θα προσπαθήσω να ψηλαφήσω τον σκοπό της «ιδανικής» εξέγερσης. Την ιδανική δηλαδή κοινωνία. «Συχνά η αλήθεια βρίσκεται σε κοινή θέα», (Άλντους Χάξλεϋ).
    Πιστεύω λοιπόν ότι με προβληματικά δομικά υλικά, ακόμη και ο καλύτερος αρχιτέκτονας ή ο καλύτερος μηχανικός, το μόνο που θα πετύχουν είναι να χτίσουν ένα προβληματικό κτήριο.
    Η άποψη ότι αν αλλάξει ο τρόπος δόμησης της κοινωνίας θα αλλάξουν ποιοτικά και οι άνθρωποι, είναι αφελής και ακυρώνεται από την ίδια την Ιστορία: όλες οι επαναστάσεις απέτυχαν όχι γιατί δεν επικράτησαν αλλά διότι ξέφυγαν από τους αρχικούς τους (ευγενείς) στόχους. Γιατί άραγε; Αν ο άνθρωπος ήταν καλός από τη φύση του, όπως υποστήριζε ο Ζαν Ζακ Ρουσσό, απλά δεν θα χρειάζονταν καν επαναστάσεις! Το πρόβλημα είναι ότι καλούνται να υλοποιήσουν «τέλεια κοινωνικά μοντέλα», ατελείς άνθρωποι.
    Συχνά θεωρούμε ως καλούς και έντιμους τους ανθρώπους που απλά δεν είχαν την ευκαιρία να φανούν κακοί και ανέντιμοι, δηλαδή να δοκιμαστούν σε πειρασμούς (ημών συμπεριλαμβανομένων). Πάρτε για παράδειγμα την πρόσφατη περίπτωση Ζαχόπουλου: ποιος θα έπαιρνε όρκο – ότι αν ήταν σε μια θέση όπου θα διαχειριζόταν δισεκατομμύρια, όπου θα υπήρχαν δεκάδες ζουμερά πιπίνια που θα έκαναν τα πάντα για να μονιμοποιηθούν – ότι θα παρέμενε ασυγκίνητος; Εγώ πάντως όχι. Η εξουσία και το χρήμα διαφθείρουν τον άνθρωπο και αυτό είναι αποδεδειγμένο εδώ κι αιώνες. «Δώσε στον άνθρωπο εξουσία και τότε θα δεις τον αληθινό του χαρακτήρα» έγραψε ο Μαρκούζε. Και όπως είπε και ο Λαμετρί, «καμμία μεταρρύθμιση δεν μπορεί να υλοποιηθεί εκεί που ο καθένας δεν την αρχίζει από τον εαυτό του»!
    Ποιος όμως δέχεται να ασκήσει κριτική στον εαυτό του και να παραδεχτεί τα λάθη του; Ο Διογένης ίσως, και δυο τρεις άλλοι… Μόνιμη αντίδραση του καθενός μας είναι να ρίχνει το φταίξιμο στους άλλους! Κοιτάξτε τι γίνεται με τα όποια σκάνδαλα: ενώ διάφοροι συλλαμβάνονται «κλέπτοντες οπώρας», βγαίνουν και μιλούν ανερυθρίαστα για «άθλιες σκευωρίες σπίλωσης και προσπάθειες πολιτικής τους εξόντωσης»!
    Με αυτήν την ψυχοσύνθεση ποια επανάσταση και ποιο πολιτικό σύστημα μπορεί να τιθασεύσει το απέραντο, άπληστο, μοχθηρό, και παράλογο ανθρώπινο Εγώ; Οι επαναστάτες εξαιρούνται από τον κανόνα; Το όριο «εκκαθάρισης» που έβαζε ο Ροβεσπιέρος, για την εξυγίανση της κοινωνίας, αυξανόταν καθημερινά, μέχρι που τελικά αποκεφάλισαν και τον ίδιο!
    Σίγουρα θα υπάρχουν και κάποιοι καλοί και αδιάφθοροι άνθρωποι (βλέπε Τσε Γκεβάρα ή σε ένα άλλο επίπεδο τον Ιησού) αλλά πιστεύω ότι είναι τόσοι λίγοι κι αδύναμοι, που είναι σαν να μην υπάρχουν. Μάλιστα, αντί να θεωρούνται πρότυπα προς μίμηση, θεωρούνται (στην πράξη) παραδείγματα προς αποφυγή! Για διάφορους λόγους ο καθένας. Κυνηγιούνται και δολοφονούνται σαν σκυλιά… Γι’ αυτό και είμαστε καταδικασμένοι να παλεύουμε για συνεχείς βελτιωτικές μεταρρυθμίσεις του «κακού» ισχύοντος συστήματος (το οποίο ευτυχώς τις επιτρέπει, σε αντίθεση με άλλα).
    Η εξέγερση λοιπόν θα πρέπει να έχει και κάποιον σκοπό. Αυτός προφανώς θα είναι μια καλύτερη και δικαιότερη κοινωνική οργάνωση. Οι μέχρι τώρα ιστορικές εξεγέρσεις κατέληξαν άπασες σε ολοκληρωτικά καθεστώτα (ναζισμός, φασισμός, κομμουνισμός) που με την σειρά τους κατέληξαν σε εκατομμύρια νεκρά πειραματόζωα! Παρόμοιες ιδεολογίες, που δοκιμάστηκαν και απέτυχαν παταγωδώς δεν νομίζω ότι θα πρέπει πλέον να αποτελούν πρότυπα. Άρα τι μένει; Ποιος πρέπει να είναι πλέον ο σκοπός μιας εξέγερσης; Μιας επανάστασης; Καλό το κάψιμο και οι καταστροφές αλλά με ποιόν τελικό σκοπό; Ας μας πουν οι «εξεγερμένοι».
    Μήπως θα πρέπει να «απαγορευθούν» και οι εξεγέρσεις; Αυτό δεν γίνεται και όχι μόνο διότι οι εξεγέρσεις δεν υπάγονται σε νόμους αλλά διότι ένα δημοκρατικό καθεστώς, στο όνομα ακριβώς της Δημοκρατίας, οφείλει να φιλοξενεί ακόμη και ιδεολογίες που στρέφονται εναντίον του (δημοκρατικό παράδοξο)!
    Και αυτό (καλώς ή κακώς) είναι τελικά το μυστικό της (στα χρόνια μας) επικράτησης της αστικής δημοκρατίας.

    Eichmann

  40. KaryID avatar
    KaryID 25/01/2009 21:12:34

    Πανικός, πανικός.

  41. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 21:12:55

    Πολύ καλό κείμενο Eichmann, να υποθέσω από την υπογραφή ότι είναι δικό σου; Εκφράζω μόνον για λόγους αρχής διαφωνία με την αναφορά στο όνομα του Ιησού, που κατ' εμέ δεν ήταν άνθρωπος αλλά Θεάνθρωπος και συνεπώς δεν μπορεί να τίθεται στα ατελή ανθρώπινα πλαίσια.

    Ενδιαφέρουσα η τελευταία πρόταση. Προσωπικά, δεν πιστεύω και πολύ στην "αστική δημοκρατία", όσο και αν δεν έχω σκοπό να αμφισβητήσω ως καθεστώς. Έχει κάποιες αδιόρατες απολυταρχικές δομές, που δεν μπορείς να τις συλλάβεις εύκολα και που οδηγούν θέλεις δεν θέλεις στην αποδοχή ορισμένων πραγμάτων που δεν θέλεις. Μια κανονική απολυταρχία είναι πιο έντιμη από αυτή την άποψη γιατί ομολογεί ευθέως ότι είναι απολυταρχία, ενώ η αστική δημοκρατία πολλές φορές προσποιείται μόνον ότι είναι δημοκρατία ενώ δεν είναι.

  42. tiramola avatar
    tiramola 25/01/2009 21:15:22

    Η κονσερβοποιία του Μουσταφα , εν πασει περιπτωσει , είναι από τους μεγαλύτερους μετόχους της Finansbank...
    Εξυπηρετήσεις σε ημετέρους?

  43. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 21:17:49

    Χωρίς πλάκα τώρα, δεν συμφωνώ πάρα πολύ με το κεντρικό ποστ. Ο Κωστάκης το παιχνίδι το ελέγχει απόλυτα. Η κρυφή συμμαχία του με τον ΓΑΠ πάει περίφημα και είναι και οι δυο στα κόμματά τους πιο ισχυροί παρά ποτέ. Η κομματική εξουσία του ΓΑΠ όμως είναι υπό τη δαμόκλειο σπάθη μιας ενδεχόμενης ήττας αύριο ή μεθαύριο, ενώ η (κομματική) εξουσία του ΚΚ είναι ανέφελη, κι ας χτυπιούνται Σουφλιάς και Ντόρα. Όταν έρθει η ώρα της ήττας, αν ο ΚΚ δεν πει "παραιτούμαι" υπάρχει κανένας που θα του πει "παραιτήσου"; Θα τους πει, υπάρχουν οι καταστατικές διαδικασίες αμφισβήτησης. Όποιου δεν του αρέσει να πάει σε άλλο κόμμα ή να φτιάξει δικό του και προέχει τώρα να κάνουμε αντιπολίευση στο ΠΑΣΟΚ για να ξαναβγούμε κυβέρνηση.

    Νομίζω ο FactorX το είχε γράψει; Έβαλε τους Ντορικούς να δουλεύουν γι' αυτόν, ώστε αν πετύχουν να καρπωθεί την επιτυχία και αν αποτύχουν να φταίνει αυτοί. Μεγάλος μάγκας. Και δεν του φαινόταν. Θα τον τρώμε στη μάπα για πολλά χρόνια ακόμα.

  44. Eichmann avatar
    Eichmann 25/01/2009 21:20:53

    Επώνυμε, αν θέλεις δες και τα σχόλια @87 και @90 στην ανάρτηση "Και τωρα η εξέγερση του κατεστημένου."
    5-6 αναρτήσεις πιο πριν (νομίζω).

    ΥΓ Σε καμία περίπτωση δεν είμαι υπέρμαχος της αστικής κοινοβ. δημοκρατίας. Απλά ψάχνοντας παντού δεν βρήκα εναλλακτική λύση. Μεγάλωσα κιόλας....Υπ`αυτήν την έννοια και το κείμενο.

  45. τραμπαρίφας avatar
    τραμπαρίφας 25/01/2009 21:26:21

    Δεν καταλαβαίνω τι σχέση ένας άσχετος (Σουφλιάς) με τη Οικονομία. Αντε πολιτικός μηχανικός (έστω και με αυθαίρετο) , να το δεχτώ το "Τσάρος" όμως πάει πολύ. Από ότι θυμάμαι έτσι είχαν βαφτίσει οι ντενεκέδες των ΜΜΕ τον Αρσένη και μετά το δίνουν σαν τίτλο σε όλους τους διευθύνοντες το άχαρο κτίριο της Πλατείας Συντάγματος. Παλαιότερα ονομάζοντας υπουργός "Συντονισμού" (λέγε Μητσοτάκη, κι αυτός άσχετος αλλά ας πούμε ότι συντόνιζε) για τους άλλους είναι ξεφτίλα, όπως και ξεφτίλες είανι και οι νονοί.

  46. kill bill avatar
    kill bill 25/01/2009 21:32:39

    Άιχμαν, εσύ τώρα, με αφορμή τον Σουφλιά, έβαλες στο τραπέζι όλα τα θέματα. Θα πρέπει μάλλον να αρχίσεις από την Πολιτεία του Πλάτωνα, τα Πολιτικά του Αριστοτέλη, και πάει λέγοντας, Χομπς, Τοκβιλ,...Χέγκελ, Μαρξ, Μπακούνιν, ή και στο mein kampf του Αδόλφου στο οποίο παραπέμπει το nick σου. Δε νομίζω ότι η αφορμή αξίζει όλη αυτή την απεραντολογία.

  47. Eichmann avatar
    Eichmann 25/01/2009 21:46:01

    @50 Δεν έχεις άδικο. Σόρυ αν κούρασα.
    Απλά κολλούσε σαν απάντηση στο @40

  48. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 21:47:41

    Καλά, μιλάμε, το σημερινό άρθρου του Μαρίνου στο Βήμα έχει ένα καταπληκτικό κείμενο του Ομπάμα για τον τύπο, που πιστεύω ότι λέει πολλές αλήθειες. Δείτε τι λέει ο Ομπάμα:

    «Τα ΜΜΕ καραδοκούν στη γωνία,για να βάλουν την παραμικρή δήλωσή μου στο μικροσκόπιο, να την κόψουν κομματάκια,να της δώσουν ερμηνείες πέρα από τον έλεγχό μου και να τη χτενίσουν για πιθανά λάθη,ατυχείς διατυπώσεις, παραλείψεις, αντιφάσεις, οι οποίες στη συνέχεια θα αρχειοθετηθούν από το αντίπαλο κόμμα και θα επανεμφανισθούν σε μια δυσάρεστη τηλεοπτική διαφήμιση. Μία και μόνο άστοχη παρατήρηση προκαλεί περισσότερη δημοσιότητα από όσες αναρίθμητες άστοχες αποφάσεις. Το χιούμορ ελέγχεται, η ειρωνεία θεωρείται ύποπτη, ο αυθορμητισμός καταδικαστέος και το πάθος άκρως επικίνδυνο. Το πραγματικό δηλητήριο στάζει από την πένα των πιο καλλιεργημένων δημοσιογράφων λόγω του κύρους και της μαεστρίας με την οποία επιτίθενται στις λέξεις του πολιτικού, παρουσιάζοντάς τον σαν τελείως βλάκα. Ιδιαίτερα η τηλεοπτική συναισθηματική δημοσιογραφία εκτραχύνει την πολιτική κουλτούρα, ανάβει τα αίματα και δημιουργεί κλίμα δυσπιστίας. Πολλοί δημοσιογράφοι επιστρατεύουν κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο προκειμένου να ρίξουν λάδι στη φωτιά και διατυπώνουν τις ερωτήσεις τους με τέτοιο τρόπο ώστε να εκμαιεύσουν μια εμπρηστική απάντηση. Τα μέσα ενημέρωσης επηρεάζουν ποικιλοτρόπως την πολιτική. Την προσοχή σήμερα μονοπωλεί η ανάπτυξη μιας ανοικτά κομματικής δημοσιογραφίας. (...) Ανταλλάσσουν ύβρεις, κατηγορίες, κουτσομπολιά και υπονοούμενα 24 ώρες την ημέρα, εφτά μέρες την εβδομάδα.

    Πάντως,οι δημοσιογράφοι εργάζονται κάτω από φοβερές πιέσεις, ενώ οι εκδότες και τα στελέχη των καναλιών είναι ολημερίς σκυμμένοι πάνω από τα νούμερα δημοσιότητας ή τα πωληθέντα φύλλα του προηγούμενου έτους και προσπαθούν να επιβιώσουν σε έναν κόσμο που δείχνει να προτιμά το play station και τα ριάλιτι σόου. Οι πολυάσχολοι και ως εκ τούτου αδιάφοροι καταναλωτές ειδήσεων δεν δείχνουν να ενοχλούνται από τις υπεραπλουστεύσεις, που δεν απαιτούν χρόνο και σκέψη».

    Σχολιάζει ο Μαρίνος: "Ιδιοφυής παρατηρητικότητα και τολμηρή σαφήνεια, έστω και με άδικη γενίκευση. Διερωτώμαι τι θα έγραφε ο κ. Ομπάμα αν έβλεπε και διάβαζε τα δικά μας ΜΜΕ. Ή μήπως αυτά κυρίως παρακολουθεί από δορυφορικές εξ Ελλάδος μεταδόσεις;"

    Και σχολιάζω κι εγώ ότι πιστεύω ακράδαντα ότι μπορεί κι εδώ να έχουμε πολύ PlayStation και ριάλιτυ, αλλά κατά βάθος είμαστε πολύ ποιοτικότεροι ως κοινό από το αμερικανικό. Απόδειξη, ο χαμός που γίνεται στα μπλογκς όπως αυτό και το κουτόχορτο που ΔΕΝ τρώμε.

  49. χαραλαμπος avatar
    χαραλαμπος 25/01/2009 21:48:43

    @Επώνυμος

    Φυσικα και δεν υπάρχουν μεγάλες ελληνικές πολυεθνικές. Οι αρχοντες μας φρόντισαν τον πλουτο της χώρας να τον κάνουν καταθέσεις στην Ελβετία, χωρις να παραξουν ουτε οδοντογλυφίδα.
    Αλλα για το εαν μας πληξει το επερχομενο κραχ, νομίζω λησμονεις 2 τεραστιους τομείς, οπου εκατονταδες χιλιάδες έληνες απασχολουνται. Εμποριο και τουρισμός.
    Κραχ σημαινει κανονια. Χιλιάδες ελληνες εργαζονται σε πολυθνικες εταιρειες λιανικης
    Κραχ επιθσης σημαινει, οτι εαν δεν εχει εργασια η της προκοπης χρηματα για να ερθει, ε, φυσικο ειναι να εχουμε τεραστια μειωση της τουρισικης μειωσης. Η κριση θα χτυπησει τις 2 κυριοτερες αγορες για τον τουρσιμο, Γερμανια και Βρετανια.Οι συνεπειες λοιπον θα ειναι τεραστιες και για εμας, σε μια οικονομια με ουτως η αλλως εικονικη αναπτυξη, που διαμορφωνεται απο τις κοινοτικες επιδοτησεις κια τα πλαισια στηριξης, τα οποια επισης κανεις δεν μας εγγυαται οτι δεν θα ελαττωθουν, εαν θα πρεπει να διοχετευθεουν κεφαλαια για να ορθοππδησουν οι ατμομηχανες της ΕΕ.

    Για την εξεγερση. Μολις διατυπωσες τις ιδιες ακριβω αγωνιες ταραστιου (θεωρω) αριθμου απο τους ανθρωπους που βγηκαν στο δρομο το δεκεμβριο. Μεγαλη συζητηση τι ειναι σοσιαλισμος. Για εμενα,ο υπαρκτος, δεν ηταν. Θεωρω, τι ειρωνεια, το πολιτικο μοντελο της Ελβετιας το πλησιεστερο στο σοσιαλισμο, απο αποψης διαχυσης της εξουσιας, και κατανομης των ευθυνων σε καθε πολιτη, Φυσικα δεν παραμελουμε οτι το τραπεχικο συστημα της Ελβετιας δεν ειναι διολου υπερ του λαου η των λαων, ως θεσμοι.Μιλαμε για το πολιτευμα.
    Τι πολιτευμα εχει η Ελβετια; το πλησιεστερο στην ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που υπαρχει. Ρεαλιστικοτατο, λειτουργικοτατο, πρακτικοττο. Υπαρχουν και αλλες χωρες που ο λαος εχει μεριδιο εξουσιας - στις σκανδιναβικες χωρες, για παραδειγμα, κια την ιρλανδια-μην ξεχνας οτι ηταν η μονη χωρα που εκανε δημποψηφισμα για τη συνθηκη λισαβονας - ειναι προυποθεση στο συνταγματης.

    Υπαρχουν λοιπον δομες, οι οποιες ειναι εφαρμοσιμες, παρακαμπτουν τη διεφθαρμενη "ηγεσια", και καθιστοουν την εξουσια υπόθεση όλων - ετσι και ελαττωνεται η πιθανοτητα πολιτικης διαφθορας (δεν υπαρχει ιδανικο, ακομη και στη ισλανδια υπαρχει βρωμια-το ζητημα ειναι σε τι ποσοστο)και απελευθερωνονται δημιουργικες δυναμεις - απιστευτες - που σημερα ουτε που θελουν να ακουν για κομματικα γραφεια.
    Και ποιός ειναι αυτος που ξεχώρισε με την εναντίωση του εναντια στην κινητοποιηση; το πλεον δογματικο κομματι της αριστερας, ακριβως αυτο που που πιστευει τον απολυταρχικο και διεφθαρμενο σταλινισμο.Το ΚΚΕ δεν θελει να σκεφτεσαι εξω απο τα πλαισια που θετει, περισσοτερο ισως ακομη και απο τα 2 κομματα εξουσιας.

  50. χαραλαμπος avatar
    χαραλαμπος 25/01/2009 21:57:10

    απο βικιπαιδια

    Switzerland features a system of government not seen at the national level on any other place on Earth: direct democracy, sometimes called half-direct democracy (this may be arguable, as, theoretically, one could state that the people have full power over the law). Referendums on the most important laws have been used since the 1848 constitution.

    Any citizen may challenge a law that has been passed by parliament. If that person is able to gather 50,000 signatures against the law within 100 days, a national vote has to be scheduled where voters decide by a simple majority whether to accept or reject the law.

    Also, any citizen may seek a decision on an amendment they want to make to the constitution. For such an amendment initiative to be organised, the signatures of 100,000 voters must be collected within 18 months. Such a popular initiative may be formulated as a general proposal or - much more often - be put forward as a precise new text whose wording can no longer be changed by parliament and the government. After a successful vote gathering, the federal council may create a counterproposal to the proposed amendment and put it to vote on the same day. Such counterproposals are usually a compromise between the status quo and the wording of the initiative. Voters will again decide in a national vote whether to accept the initiative amendment, the counterproposal put forward by the government or both. If both are accepted, one has to additionally signal a preference. Initiatives have to be accepted by a double majority of both the popular votes and a majority of the cantons.

  51. Multiple Choices avatar
    Multiple Choices 25/01/2009 22:03:04

    @50KillBill: role play my dear, role play.

  52. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 22:26:09

    Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που μας γράφεις Χαράλαμπε, και συμφωνώ σε πολλά, αλλά έχω μια βασική ένσταση. Ταυτίζεις την έννοια αυτού που θεωρείς "ορθό" με το "αριστερό". Ποιος μας είπε να ορίσουμε το ορθό ως αριστερό. Έτσι ορίζεται το αριστερό; Μου φαίνεται παράξενο ως σύλληψη.

  53. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 22:26:28

    Πιάνομαι από την κουβέντα σου για την Ελβετία, που είναι και για μένα πρότυπο δημοκρατίας. Το τραπεζικό σύστημα που αναφέρεις απευθύνεται κυρίως στους ξένους, οι Ελβετοί ασχολούνται με τη δουλειά τους και δεν τους ενδιαφέρει που βρίσκουν οι ξένοι τα χρήματα, νιώθουν και μια αρκετά βαθιά περιφρόνηση για τους ξένους και ίσως γι' αυτό να τους ακουμπάνε όλοι τα χρήματά τους. Λίγοι λαοί έχουν τόσο έντονα ανεπτυγμένη εθνική συνείδηση όσο οι Ελβετοί.

  54. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 22:26:50

    Η διάχυση της εξουσίας στο λαό, το κλειδί για την ελβετική δημοκρατία, είναι η μεγάλη εξουσία που υπάρχει στις ομόσοπνδες δομές, τα καντόνια, αλλά και στους δήμους και τις κοινότητες. Η Ελβετία θυμίζει πολλά από το πολίτευμα της αρχαίας Αθήνας. Ο τεράστιος συντηρητισμός αυτής της κοινωνίας, αποδεικνύει ότι το ζητούμενο είναι η αρετή και όχι ο σοσιαλισμός. Επειδή μάθαμε εδώ στην Ελλάδα ότι η "μη αριστερά" είναι η καθεστωτική σαπίλα, που όντως ήταν, στην προπασοκική περίοδο, φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε συνώνυμο της αρετής τη λέξη σοσιαλισμό. Αυτό όμως οδηγεί σε μια νόθευση εννοιών.

  55. Nick avatar
    Nick 25/01/2009 22:27:05

    @Eichmann:

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα συγκλονιστούν τα έθνη με αυτά που έρχονται. Και δεν θα είναι συμβατικός πόλεμος.

  56. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 22:27:32

    Ναι, νομίζω ότι ταυτίζονται οι αναζητήσεις μου για το θέμα της αστικής δημοκρατίας με αυτές πολλών από όσους βγήκαν στο δρόμο το Δεκέμβριο. Έχω περάσει από φάσεις που έχω καταλάβει πολύ καλά γιατί δημιουργούνται αυτές οι αναζητήσεις, απόδειξη ότι δημιουργήθηκαν και σε εμένα. Εξακολουθώ να πιστεύω όμως ότι η εξέγερση ή η "εξέγερση" δεν είναι ο σωστός τρόπος. Δεν θα φέρει τίποτα. Κάποιοι θα εκμεταλλευτούν στο τέλος την αγνότητα των εξεγερμένων για να επιβάλουν δική τους, στυγνότερη εξουσία από πριν.

  57. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 22:31:46

    Ρε Φάκτορες, ψάχνω να βρω τι λέξεις έχετε μπλοκάρει στην τελευταία παράγραφο του μεγάλου ποστ που είχα σκοπό να αναρτήσω. Τι θέλετε τώρα, να με αναγκάσετε να το αναρτήσω πρόταση-πρόταση για να δω τι έχετε μπλοκάρει;

  58. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 25/01/2009 22:32:13

    Μποτίλια στο έδαφος – που είσαι σήμερα !!

  59. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 22:32:39

    Ο τρόπος για μένα είναι η υλοποίηση της αρετής από εμάς τους ίδιους, στον επαγγελματικό και προσωπικό μας περίγυρο, μέσα σε κάθε περίσταση. Αν "προτάξεις τα στήθη σου" στην κρίσιμη στιγμή χωρίς να φοβηθείς, τότε πολλά μπορεί να αλλάξουν στο μικρόκοσμό σου και, ανάλογα με το ποιος είναι αυτός ο μικρόκοσμος, μπορεί και να αλλάξουν ευρύτερα.

  60. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 25/01/2009 22:36:57

    Ποιος συνέταξε το Σύνταγμα της Ελβετίας, άραγε;

  61. KaryID avatar
    KaryID 25/01/2009 22:39:38

    Ποιός Νήπιε; Να μας πει η αγαπητή Ωρόρα.

  62. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 22:40:16

    Οι ενέργειες αυτές, αν γίνουν από περισσότερους, θα αυξήσουν την πίεση. Οι κατεστημένοι μηχανισμοί είναι δειλοί και μπορεί να σε δεχτούν όπως είσαι, όσο και αν δεν είσαι κομμάτι τους, αν τους δείξεις ότι θα αντισταθείς σκληρά, στην περίπτωση που επιχειρήσουν να σε απομακρύνουν.

  63. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 22:41:01

    Καλά, το "πολλα-πλασιαστικά" ήταν το πρόβλημα;

  64. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 22:41:57

    Πολλοί μέσα από το σύστημα που δεν έχουν καταλάβει πόσο σάπιο είναι θα σου πουν εκείνη τη στιγμή μπράβο και θα σε βοηθήσουν χωρίς να το περιμένεις και χωρίς να είναι υποχρεωμένοι. Ο δρόμος της προσωπκής αντίστασης είναι δύσκολος, αλλά πολύ πιο αποτελεσματικός από ότι μπορεί να φανταστεί κανείς. Εγώ τον ακολούθησα και δεν έχω μετανοιώσει ούτε στιγμή. Ελπίζω μόνον να μην σταματήσω να αντιστέκομαι, γιατί πάντοτε υπάρχουν αφορμές για να σταματήσεις. Πάντως η εξέγερση ή "εξέγερση" δεν νομίζω να έδωσε τίποτα, πέρα από εκτόνωση και ικανοποίηση της στιγμής. Χρησιμοποιώ και τα δύο (μέσα και έξω από εισαγωγικά) γιατί νομίζω ότι και τα δύο ευσταθούν. Για πολλούς από αυτούς που συμμετείχαν ήταν εξέγερση, αλλά για κάποιους άλλους ήταν στήσιμο μιας κατάστασης και ήταν "εξέγερση".

  65. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 22:42:40

    Ουφ! Μου βγάλατε την ψυχή μέχρι να το αναρτήσω! Πού να καταλάβω τι είχατε μπλοκάρει. Κάποτε άλλαζα το Μητσοτάκης και έφευγε. Τώρα, άντε να βρω τις λέξεις που σκαρφίζεστε να μπλοκάρετε.

  66. KaryID avatar
    KaryID 25/01/2009 22:56:00

    Η πιο σημαντική πληροφορία ήταν αυτή.

  67. χαραλαμπος avatar
    χαραλαμπος 25/01/2009 23:13:09

    για την "αριστερα|". τον ειχα πιστεψει τον καραμανλη με το "νταβατζηδες", και παροτι δεν τον ειχα ψηφισει, στην αρχη πιστευα οτι ηταν πραγματι προοδος η αλλαγη απο τοσα χρονια πασοκ. Τα διεψευσε ολα μετα βδελυγμιας. Πιστεψα και τον παπανδρεου, στις εσωκομματικες του πασοκ, πηγα και τον ψηφισα. πολλοι ηταν αυτοι που πιστεψαν στις εξαγγελιες για τη "συμμετοχικη", την οποια πηρε πισω. Οι παλινωδιες τους ομως, η ατιμωρησια των στελεσων τους, και οι αντιδημοκρατικες ηλιθιοτηες που αναφερει το παρων αρθρο, με εχουν οδηγησει ΠΡΟΣ τον μονο χωρο ο οποιος μιλα αυτη τη στιγμη για αμεση δημοκρατια. Και ναι, αυτη τη στιγμη ειναι η αριστερα - πλην την ΚΚΕ, εαν θεωρειται αριστερο-.

    Εαν καποιος αλλος χωρος εκφρασει κατι τετοιο, δεν εχω προβλημα να βρεθω κοντα του. Και Δεν πιστευω στην κρατικη οικονομια .
    Αν και πλεον, ειναι προφανες σε ολους μας, οτι το καπιταλιστικο συστημα, χρειαζεται ΕΚ ΒΑΘΡΩΝ αλλαγες για να μην ξαναζησουμε τεραστιους πολεμους και ανισοτητες.

    δεν ειναι καθολου τυχαιο οτι αυτο που εγινε το δεκεμβριο, εγινε ΜΕΤΑ το απολυτο ξεγυμνωμα ΚΑΙ αυτης της ελπιδας (των νεων ηγεσιων νδ πασοκ)- μεγαλη ομαδα, η πλιεοψηφια των πολιτων για καθαροτερη πολιτικη, δικαιοσυνη, κτλ. ακομη και εαν δεν συμμετειχαν σε πορειες η ακομη και σε επεισοδια, ΠΟΛΛΟΙ επικροτησαν, ξεσπασαν. Και κατα τη γνωμη μου, εχουν χτυπησει καμπανες σε καποιους υψηλα ισταμενους.

  68. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 25/01/2009 23:18:35

    Ναι, πολλοί κατάλαβαν ότι κάτι δεν πάει καλά, αλλά αυτοί δεν ήταν το πρόβλημα γιατί είναι καλοπροαίρετοι. Οι κακοπροαίρετοι ήταν το πρόβλημα - και είναι ακόμη. Με εκείνους τι κάνουμε. Με αυτούς που αναγκάζουν τον χι Καραμανλή να παίρνει αμέσως πίσω τα περί νταβατζήδων.

    Και δεν είναι ο Μπόμπολας το βασικό πρόβλημα, πιστεύω. Πρόσφατα μας έδειξε εδώ ο Νήπιος Γέρων μια προκήρυξη της 17Ν για το Βαρδινογιάννη (πετρελαιά) που αν την διαβάσεις θα φρίξεις. Ο τύπος έχει κάνει απίστευτα πράγματα, αν αληθεύει η προκήρυξη. Η διαπλοκή των κατασκευαστών μπροστά του δεν πιάνει μία.

    Δεν θα απαντήσω (τουλάχιστον σήμερα) γιατί πάω για ύπνο. Καλά να είστε.

  69. t avatar
    t 25/01/2009 23:30:12

    @ KaryID

    Ο Καποδίστριας, σαν διπλωμάτης στην υπηρεσία του Τσάρου Αλέξανδρου Ι, Το 1813 διορίστηκε εκπρόσωπος της Ρωσίας στην Ελβετία με σκοπό να συνεισφέρει στην απαλλαγή της από την επιρροή του Ναπολέοντα.

  70. KaryID avatar
    KaryID 26/01/2009 00:06:10

    Τhank You t.

  71. ariel avatar
    ariel 26/01/2009 01:49:39

    Χαράλαμπε 53
    Επειδή μίλησες για τουρισμό, σού λέω πως η Κρήτη είναι 20% κάτω, η Κως 40% κάτω και η Ρόδος εκεί κοντά. Μιλάω για πολύ μεγάλες τουριστικές μονάδες και το ξέρω γιατί ασχολείται ο γιός μου. Και ακόμη οι τουρ οπερέιτορς δεν έχουν πεί το τελικό στραπάτσο. Θα μείνει πολύς κόσμος άνεργος, δυστυχώς.

  72. Aurora avatar
    Aurora 26/01/2009 13:19:18

    65. Ποιος αλλος φυσικα απο τον Καποδιστρια,
    που εδω τιμαται με πληρη ιδιαιτεροτητα.
    Σε αντιθεση με τους δικους μας, που βιαστηκαν να τον εξολοθρευσουν μη και τους εκπορθησει.
    Στην Ελλαδα ακομα δυστυχως με φοβισμο, δυσπιστια και ζηλοφθονια αντιμετωπιζεται η γνωση και η εφυια, ενω αντιθετα ειθισται το αμπελι της αμαθειας να ευδοκιμει, αποδιδοντας εξαμβλωτικους καρπους.

  73. KaryID avatar
    KaryID 26/01/2009 15:03:34

    77@ Αurora σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Καλή συνέχεια.

  74. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 26/01/2009 16:53:29

    Και ποιος σκότωσε τον Καποδίστρια;;;

  75. Eichmann avatar
    Eichmann 26/01/2009 19:01:29

    Ποιός έβαλε φυλακή τον Κολοκοτρώνη; Ποιός έσπρωξε τον Ανδρούτσο; Ποιός πυροβόλησε τον Καραισκάκη; Ποιός άνοιξε την κερκόπορτα; ποιός;....ad infinitum!

  76. χαραλαμπος avatar
    χαραλαμπος 26/01/2009 22:03:56

    "νήπιος γέρων"

    οι μασώνοι, λενε

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.