#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/07/2011 11:11
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο προκλητικός και αιθεροβάμων … Ερντογάν



Απορροφημένοι με τα οικονομικά μας προβλήματα, ουδόλως ασχοληθήκαμε αυτές τις ημέρες, με την επέτειο  της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο το 1974.

Την θυμήθηκαν και την ..τίμησαν με προκλητικό τρόπο, όμως, οι Τούρκοι.

Με πρώτο και καλύτερο τον Ερντογάν, που έφτασε στα κατεχόμενα φρουρούμενος μάλιστα από κουστωδία 2000 αστυνομικών.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του ο Τούρκος πρωθυπουργός συμπεριφέρθηκε ως νεόπλουτο κουτσαβάκι που κάνει επίδειξη μαγκιάς στο γείτονά του.

Σταχυολογώ, μερικές μόνο από τις δηλώσεις του:

«Δεν υπάρχει κράτος με το όνομα Κύπρος»!!!

«Μετά την έκρηξη στη ναυτική βάση, θα καταρρεύσει η οικονομία των Ελληνοκυπρίων  όπως καταρρέει και η Ελλάδα»

Ο Ερντογάν υπαινίχθηκε ένωση των κατεχόμενων με τη Τουρκία, ενώ πέταξε με ελικόπτερο της τουρκικής αεροπορίας πάνω από την Αμμόχωστο και τη Μόρφου.

Είναι προφανές, ότι ο Ερντογάν, με δεδομένα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα μας , αισθάνεται ισχυρός και προκαλεί. Νομίζει ότι μπορεί να εκμεταλλευτεί τη συγκυρία για να προωθήσει τις τουρκικές διεκδικήσεις.

Έτσι κάνουν πάντα.

Αυτά σε όσους της από εδώ πλευράς, έχουν ακόμα την ψευδαίσθηση ότι ο Ερντογάν είναι διαφορετικός από τους προηγούμενους και βαυκαλίζονται ότι μπορεί να επιτευχθεί κάποια λύση.

Η υπερχειλίζουσα αλαζονεία του Τούρκου πρωθυπουργού, που τον οδηγεί σε τέτοιες προκλητικές συμπεριφορές, (στα όρια του τραμπουκισμού)  ας ελπίσουμε ότι θα μας αφυπνίσει για να δούμε τα πράγματα στις πραγματικές τους διαστάσεις.

Να δούμε πίσω από το προφίλ του, που με επιμέλεια καλλιεργούν στη χώρα μας διάφορες ΜΚΟ (με αδιαφανείς πηγές χρηματοδότησης).

Να συνειδητοποιήσουμε ότι η Τουρκία δεν είναι φίλος.

Είναι ένας επιθετικός και αδίσταχτος αντίπαλος.

Που γράφει στα παλιά του τα παπούτσια διεθνείς κανόνες και συνθήκες.

Ένας τέτοιος αντίπαλος εκλαμβάνει την  μετριοπάθεια, ως αδυναμία.

Και την καλή διάθεση, ως πρόθεση συνδιαλλαγής.

Ελπίζουμε μόνο να έχουν γνώσιν οι φύλακες.

Κ.Ρ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 23/07/2011 11:41:21

    Εύγε.-

  2. dimitris avatar
    dimitris 23/07/2011 12:38:27

    Bravo! ki apo mena sinehiste na grafete tetia iperoha arthra mpas ke ksipnisoun oi politiki mas; alla ki afto na mi gini, tetia pliroforisi didaski ki afipnizi osous diavazoun to antinews ke profanos ti metadidoun se polous allous.

  3. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 23/07/2011 13:09:27

    Η υπερβολική αλαζονεία του Ερτογάν ξεπερνάει τις Ελληνοτουρκικές και τις Τουρκοκυπριακές σχέσεις και επεκτείνεται και σε άλλα χωράφια της Μέσης Ανατολής. Αυτή η 'επεκτατικότητα', η μεγαλοσύνη ελέω Νταβούτογλου, ίσως μας έχει προφυλάξει από τα χειρότερα. (Δηλαδή σε σχέση με το τι θα είχαν φροντίσει να μας κάνουν οι 'συνετοί' Τούρκοι στρατηγοί, οι οποίοι είχαν άριστες σχέσεις με Ισραήλ και Αμερική.) Υπήρξε πρόσφατα στο ANTINEWS μια μεστή ανάρτηση του Ιεροφάντη για τις σχέσεις Ελλάδας-Ισραήλ που έχει άγγιξε αρκετά σχετικά με την όλη υπόθεση.
    Όσο για τις χρηματοδοτήσεις ορισμένων ΜΚΟ, πρέπει να σας θυμίσω οτι συμβάλει τα μέγιστα το δικό μας Υπουργείο Εξωτερικών για δεκαετίες τώρα. Αυτό είναι κάτι που το έχει αναδείξει και ο Sir Βασίλης Μαρκεζίνης πολύ πειστικά και στο βιβλίο του "Μια Νέα Εξωτερική Πολιτική για την Ελλάδα".

  4. blue nile avatar
    blue nile 23/07/2011 13:10:13

    Η γειτονική χώρα με οποιοδήποτε ηγέτη δεν έχει σταματήσει στιγμή να προωθεί τις επιδιώξεις και τις εδαφικές βλέψεις της.
    Τουλάχιστον όσο θυμάμαι αρχής γενομένης από τον Οζάλ που μας κατηγορούσε ότι με την επανάσταση του 1821 διασπάσαμε την ιεροπρακτική συνοχή του χαλιφάτου μέχρι τον Ερντογάν που αρνείται κάθε επαφή με την ΕΕ όσο προεδρεύει η Κύπρος. Με ενδιάμεσο εκείνον τον ανεκδιήγητο Τούρκο που έλεγε ότι το ελληνικό πρόβλημα μπορεί να τελειώσει για την Τουρκία αν αυτή αποφασίσει να θυσιάσει 120.000 στρατιώτες.
    Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι όσες επιθέσεις φιλίας και παραχωρήσεις να κάνουμε η συνολική στάση της Τουρκίας απέναντι μας θα είναι πάντα εχθρική ανεξαρτήτως το πρόσωπο του εκάστοτε ηγέτη τους . Άιτια δεν θα είναι μόνο τα συμφέροντα οικονομικής ή άλλης φύσης
    Η Τουρκία στο μεγαλύτερο μέρος της έκτασης της εξακουλουθεί να είναι μια αγροτική κοινότητα πιστών που ιδιαίτερο γνώρισμα της είναι η κοινή νοηματοδότηση του βίου σύμφωνα με τις ισλαμικές αρχές έστω και σε μια ηπιότερη εκδοχή τους.
    Ότι είδαμε εμείς το '74 ως αγριότητες ή φανατισμούς δεν είναι παρά εκφάνσεις της πολιτισμικής συγκρότησης της τουρκικής Ούμα που εξέλαβε την εκστρατεία της κύπρου ως ιερό πόλεμο (τζιχάντ). Περνούσαν τότε τα άρματα μάχης από τα χωριά της Ανατολίας και ο λαός έβαζε λουλούδια στα στόματα των πυροβόλων.
    Η ίδια η ύπαρξη της Ελλάδας ως ανεξάρτητου έθνους αμφισβητεί τη νομιμοποίηση της τουρκικής παρουσίας στον κεντρικό κορμό της Ευρασίας. Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν νυν και αεί στους πρωτοκτίτορες και όχι στους κατακτητές και οι Τούρκοι πατούν σε δικά μας μέρη εν αδίκω και το ξέρουν. Χώρια που φοβούνται ότι χιλιόχρονες καταστάσεις δεν μπορούν να αντισταθμιστούν από προσωρινότητες και ότι το ξερίζωμα του ελληνισμού από τη Μικρασία και τη Πόλη δεν θα είναι οριστικό.
    Η συνθήκη της Λωζάνης το 1923 και προσάρτηση των Δωδεκανήσων στην Ελλάδα το 1948 σύμφωνα με την Τουρκική οπτική έθιξαν ζωτικότατα συμφέροντα τουΤουρκικού έθνους με την συνεπαγόμενη ασφυξία που επιβάλει ο ελληνικός έλεγχος του Αιγαίου και η συνεπαγόμενη εκμετάλευση των πλουτοπαραγωγικών πηγών του. Το Στρατηγικό βάθος και οι ιδέες του ενσαρκώνουν τη σύγχρονη Τουρκική επιθυμία για επανόρθωση των αρνητικών για αυτούς προγενέστερων συνθηκών . Αυτή η επιθυμία είναι παλλαική αρκεί να θυμηθούν οι παλαιότεροι τις συνεντεύξεις στην εφημερίδα Αυγή εκπροσώπων της Τουρκικής αριστεράς που πριν από τριανταπέντε περίπου χρόνια δήλωναν ευγενικά αλλά με θάρρος και δυναμισμό γνώμης ότι θέματα όπως η υφαλοκρηπίδα και το κυπριακό συνιστούν προβλήματα που είναι υποχρεωτικό να λυθούν με ειρηνικά μέσα. Δηλαδή επίλυση μέσω ειρηνικών παραχωρήσεων από τη πλευρά μας .
    Ο Ερντογάν και ο Νταβούτογλου νιώθουν αρκετά ισχυροί να καταλύσουν διεθνείς απόψεις και συνθήκες που γι'αυτούς αντιπροσωπεύουν παρελθόντες κατανομές ισχύος που επί του παρόντος έχουν αλλάξει προς όφελος τους. Η δική τους ισχύ είναι και η πιο επικίνδυνη όχι μόνο γιατί βασίζεται στη γεωστρατηγική τους θέση ή το πολυαριθμότερον του έθνους τους αλλά γιατί εναρμονίζονται με λαικές προσδοκίες.
    Απάντηση στις πολιτικές τους θα έρθει μόνο από την εφαρμογή του αρχαίου: ...δείμος μόνος πιστός ες ξυμμαχίαν...
    Δυστυχώς οι φύλακες δεν έχουν γνώση... με την ενδοτική και ανιστόριτη στάση τους όπως και με την εγκληματική τους διάθεση να οριστικοποιήσουν λύσεις σε διμερή θέματα την παρούσα δεσεχρέστατη για μας στιγμή προδιαγράφουν όλες εκείνες τις ικανές και αναγκαίες συνθήκες για επερχόμενη μεγάλη ήττα.
    Να δώσει μόνο ο Θεός να μην υποστούμε άλλον ακρωτηριασμό...

  5. mixalios avatar
    mixalios 23/07/2011 13:16:53

    Γιά να έχουν γνώση οι φύλακες, πρέπει πρώτα να υπάρχουν.

  6. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 23/07/2011 13:47:21

    +1000000000
    Οι Τούρκοι κερδίζουν, πάντα με το λιγότερο κόστος, γιατί η Ιστορία έδειξε ότι δυστυχώς συχνά έχουμε κάποιους ηλίθιους ή προδότες να "υπερασπίζονται" τα συμφέροντα μας.
    Όσο για τις ΜΚΟ, θα είχε ενδιαφέρον αν κάποιος έψαχνε για ονόματα που κρύβονται πίσω από αυτές.
    Ελπίζω αυτή η ηττοπάθεια, και η ψυχολογία του δουλοπάροικου να εκλείψει και να σταθούμε επιτέλους στο ύψος των περιστάσεων. Να θυμηθούμε ποιοι είμαστε.
    Πως είναι δυνατόν να ανεχόμαστε ακόμα και τα παιχνίδια που παίζονται πίσω από τα "αθώα" προγράμματα ελληνικών, κατά τα άλλα, τηλεοπτικών μέσων.

  7. ήγγικεν avatar
    ήγγικεν 23/07/2011 15:37:07

    Με την δικιά μας την κατάντια, και λίγα λέει.
    Μπήκα αυτές τις μέρες στα σχόλια της κυπριακής εφημερίδας ΠΟΛΙΤΗΣ. Έβλεπα την μία , χωρίς ψευδώνυμα όλοι δε, να λέει ότι είμαι ελληνόφωνη Κύπρια, τον άλλον ότι είμαστε όπως οι Αυστριακοί και οι Ελβετοί, με άλλη γλώσσα και άλλη συνείδηση, κλπ,κλπ. Δεν πίστευα στα μάτιά μου. Ένα εκτύπαε τ' άλλο χέρι από την απελπισιά.. Πως μας κατάντησαν έτσι Θεέ μου.!

    • anonymous avatar
      anonymous @ ήγγικεν 23/07/2011 23:48:13

      Αυτές είναι οι απόψεις των Κυπρίων δυστυχώς. Όταν ήμουν φοιτητής στο πανεπιστήμιο προσπάθησα να τους πλησιάσω και να κάνω παρέα μαζί τους. Δε γινόταν με τίποτε. Μετά έφυγα για μεταπτυχιακά εκτός Ελλάδας. Τα ίδια. Για να κάνεις παρέα, σχέση, γάμο με κάποιον, πρέπει να θέλουν και οι δυο. Αυτοί προφανώς δε θέλουν να έχουν στενότερες σχέσεις μαζί μας. Θέλουν μόνο να αποκομίζουν κάποια οφέλη και τέλος.

      Κάποτε ρώτησα σχετικά μια Ελληνίδα, παντρεμένη-διαζευγμένη με Κύπριο. Είχε ζήσει στην Κύπρο κάποια χρόνια. Είναι άλλος λαός μου είχε πει. Και όντως είναι άλλος λαός.
      Ήδη από την εποχή της Βυζαντινής αυτοκρατορίας λόγω απόστασης η εκκλησία τους είχε εξασφαλίσει αυτοκεφαλία. Ήδη δηλ. από τότε διοικούνταν από μόνοι τους και αυτό ίσως να συνέβαλε στην ανάπτυξη διαφορετικής νοοτροπίας.
      Θα πω και το ανάθεμα. Είστε σίγουροι ότι οι Κύπριοι είναι Έλληνες εξ αίματος κι όχι εξελληνισμένοι; Αν διαβάσετε την ιστορία της Κύπρου θα διαπιστώσετε ότι έχουν περάσει οι μύριοι όσοι κατακτητές από το νησί. Αυτοί κάτι άφησαν πίσω τους. Πολλοί Κύπριοι δε μοιάζουν καν με Έλληνες αλλά με μεσανατολίτες. Ακριβώς επειδή η καταγωγή τους είναι νεφελώδης δε θέλουν να είναι Έλληνες αλλά Κύπριοι όπως οι Αμερικανοί, που πλέον δεν ξέρουν από που κρατάει η σκούφια τους, αυτοπροσδιορίζονται ως Αμερικανοί. Άσε που πολλοί Αμερικανοί ακόμη κι αν ξέρουν δε θέλουν καν να θυμούνται την καταγωγή τους. Ίσως το ίδιο να συμβαίνει και με τους Κύπριους.

      ΥΓ. Σε δυο περιπτώσεις απογοητεύτηκα στη ζωή μου. Όταν γνώρισα τους Κύπριους και όταν μετά την πτώση του ανατολικού μπλοκ γνώρισα τους ορθόδοξους εκείνων των κρατών. Απογοητεύτηκα δε διότι και στις δυο περιπτώσεις μας τους εμφάνιζαν, τους Κύπριους το επίσημο κράτος και τους άλλους η Εκκλησία, ως αδέρφια μας. Και στις δυο περιπτώσεις διαπίστωσα ότι δε μας χώνευαν. Αυτή η απόρριψη με πλήγωσε, ένιωσα ότι με είχαν εξαπατήσει. Καλύτερα να μας έλεγαν την αλήθεια από την αρχή.

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ anonymous 24/07/2011 00:41:40

        Δυστυχώς έχεις δίκαιο φίλε.
        Δυστυχώς.
        Εξ ιδίας πείρας.

        • Mm avatar
          Mm @ Σταύρος 24/07/2011 10:31:06

          πλακα μου κανετε;; εγώ οσους Κυπριους έχω γνωρίσει και από την Κύπρο και Κυπριοι της Αγγλίας ειναι ΦΟΥΛ Ελληνες!

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ anonymous 24/07/2011 02:51:12

        Ρατσιστικό το σχόλιο σου, εκτός και αν έχεις γνωρίσεις όλους τους Ελληνοκύπριους.

        Οι "μεσανατολίτες" που πάντα πολεμούν για την Ελλάδα.
        http://users.otenet.gr/~louka/agonistes.htm

        • anonymous avatar
          anonymous @ daughter of mercy 24/07/2011 14:29:55

          Χαίρομαι που εσύ και ο Mm μας διαψεύδετε, εύχομαι μακροπρόθεσμα να έχετε δίκιο.
          Πάντως αυτά που γράφω δεν είναι μόνο η δική μου άποψη, την έχουν κι άλλοι, και όπως γράφω σε σχόλιό μου παρακάτω δεν ισχύουν για όλους τους Κύπριους αλλά για ένα 60% περίπου. Στο υπόλοιπο 40% θα βρεις ανθρώπους άλλου χαρακτήρα και νοοτροπίας.

  8. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 23/07/2011 17:33:13

    Πάντως, παρά τις απειλές του τόσο ισχυρού Ερντογάν, ο Νετανιάχου δεν αγχώνεται να ζητήσει συγγνώμη για την καταδρομική ενέργεια στο τουρκικό πλοίο...

    Και αυτή η μυθοποίηση της "πανίσχυρης" Τουρκίας πρέπει κάποτε να σταματήσει..

  9. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 23/07/2011 17:47:35

    Καποτε πρεπει να εξετασθει, αισθανονται Ελληνες οι Κυπριοι; Μας αισθανονται σαν αδελφια; Ή μας χρησιμοποιουν οταν βρισκονται στην αναγκη; Επισης μας θεωρουν προσωπικα υπευθυνους για καθε τι κακο που τους συνεβει ή ..που θα τους συμβει!! Γιατι αυτα εχω ακουσει κατα κορο απο διαφορους Κυπριους κατα καιρους .

    • ήγγικεν avatar
      ήγγικεν @ ΝΤΙΝΟΣ 23/07/2011 23:11:29

      Τα ίδια γράφουμε κι εμείς οι Ελλαδίτες. Η μεγάλη ζημιά έγινε στο φρόνημα που λέει κι ο Φαήλος.

      • ήγγικεν avatar
        ήγγικεν @ ήγγικεν 23/07/2011 23:49:10

        Έγραφε το Βήμα της 10ης Ιουλίου- κατά λάθος μου το πήρε η σύζυγος-: "Χώρα που είναι γεµάτη αυθαίρετα κτίσµατα, παράνοµες χωµατερές, παράνοµα παρκαρισµένα αυτοκίνητα, χώρα που έχει τους κλέφτες της Πελοποννήσου και τους πειρατές της Υδρας ως πρότυπό της, – είναι δυνατόν τέτοια χώρα να µη θεωρεί την τάξη τον µεγαλύτερο εχθρό της; "..

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ήγγικεν 23/07/2011 23:58:29

          Tα έγραφε αυτά το ΒΗΜΑ;
          Δικαίως!
          Είναι ο ορισμός της ...οργανωμένης επιχείρησης...

          • ήγγικεν avatar
            ήγγικεν @ Κώστας Ροδινός 24/07/2011 00:09:13

            tovima.gr/opinions/article/?aid=409252
            Καλό καλοκαίρι κε Ροδινέ, ευτυχώς δεν είναι τίποτα πιά αυτοί. Την ζημιά στους νεους , πως θα την μπαλώσουμε

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΝΤΙΝΟΣ 24/07/2011 00:05:02

      Υπάρχουν δυο κατηγορίες Κυπρίων. Η μια εκπροσωπείται παραδοσιακά από το ΔΗΣΥ, το συντηρητικό κόμμα τους, και επιθυμεί την ένωση με την Ελλάδα. Η πλειοψηφία εκφράστηκε από το Μακάριο και είναι ανθενωτικοί. Αυτοί ούτε Έλληνες αισθάνονται ούτε αδέρφια τους μας θεωρούν, μας χρησιμοποιούν δε όποτε μας χρειάζονται. Η άρχουσα τάξη τους γνωρίζει ότι είναι τελειωμένη αν γίνει ένωση με την Ελλάδα διότι τα Υπουργιλίκια και τα Προεδριλίκια θα τελειώσουν. Άντε το πολύ πολύ να είναι Περιφερειάρχες και περιφερειακοί σύμβουλοι. Αυτοί λοιπόν για να μη χάσουν τα προνόμια τους φανατίζουν το λαό και μας παρουσιάζουν ως τέρατα. Μας φορτώνουν τα πάντα αγνοώντας ότι τα βασικά λάθη στο Κυπριακό ήταν δικά τους και ότι ακόμη κι ο Σαμψών με τη δικτατορία να μην υπήρχαν η εισβολή θα είχε γίνει για δυο λόγους:
      1) δημιούργησαν τις προϋποθέσεις για να τη διευκολύνουν, για να μην πω ότι μόνο περάστε δεν είπαν στους Τούρκους
      2) Η Κύπρος έχει για την Τουρκία τεράστια στρατηγική σημασία σαφώς πολύ μεγαλύτερη από αυτήν που έχει για την Ελλάδα, διότι η κατοχή της της εξασφαλίζει τον έλεγχο της νοτιοανατολικής Μεσογείου και την απρόσκοπτη έξοδο στη θάλασσα. Συνεπώς σε βάθος χρόνου ίσως να συμβούν ακόμη χειρότερα.

      • Epsilon avatar
        Epsilon @ anonymous 24/07/2011 02:59:56

        Καλά δεν synfwnw ούτε διαφωνώ με αυτά που λες δικαίωμα σου.Αλλα σε μια εντελώς απίθανη ένωση με την Ελλάδα ποιος θα προστατεύσει την Κύπρο από τους Τούρκους? Αφού στην πραγματικότητα οι Τούρκοι αλωνίζουν στο Αιγαίο,κάνουν ότι θέλουν στη Θράκη, και μας απαγορεύουν να δικαιώματα μας στην αιγιαλίτιδα ζώνη.Εμείς κάνουμε την παπια.Άρα ας αφήσουμε τις κορώνες γιατί οι Τούρκοι πλέον μας γραφουν στα παλιά τους τα παπούτσια.

  10. yiannos avatar
    yiannos 23/07/2011 18:09:33

    επί των σχολίων του Ντίνου έχω πολλά να γράψω αλλά δεν θα το πράξω ενόσω υπάρχει πιθανότητα μη δημοσίευσης του κειμένου.

    • factorx avatar
      factorx @ yiannos 23/07/2011 18:30:33

      Γράψε συ και βλέπουμε

  11. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 23/07/2011 19:54:21

    Δυστυχώς οι Έλληνες πρωθυπουργοί εδώ και δεκαετίες "χαϊδεύουν" την Τουρκία .
    Οι Ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, η φενάκη της σύγχρονης Ελλάδας, δημιούργησε την ψευδαίσθηση ότι ο χρόνος θα λειτουργήσει υπέρ ημών. Επιτέλους τι άλλο πρέπει να γίνει, τι άλλο πρέπει ειπωθεί ότι τις διαφορές μας με τα μεμέτια θα τις λύσουμε μόνοι μας. Τα ευρωπαϊκά κεκτημένα και οι ολοκληρώσεις είναι κουραφέξαλα.

    • Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
      Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ @ Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 23/07/2011 19:55:14

      για να καταλάβουμε

  12. Epsilon avatar
    Epsilon 24/07/2011 02:50:30

    "Η υπερχειλίζουσα αλαζονεία του Τούρκου πρωθυπουργού, που τον οδηγεί σε τέτοιες προκλητικές συμπεριφορές, (στα όρια του τραμπουκισμού) ας ελπίσουμε ότι θα μας αφυπνίσει για να δούμε τα πράγματα στις πραγματικές τους διαστάσεις"
    Σιγά μην φωνάζετε!! Πιο σιγά σας παρακαλώ!!! Θα ξυπνήσετε την Ελληνική κυβέρνηση που κοιμάται!!!

  13. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 24/07/2011 11:46:16

    Συγχαρητήρια γιά το άρθρο!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.