#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/08/2011 19:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο πολιτικός βίος του κ. Βενιζέλου εξεμέτρησε (μαζί με του ΠΑΣΟΚ)



Πέρα από την οικονομική καταστροφή που προκάλεσε η κυβέρνηση τους τελευταίους μήνες, η ομολογία αποτυχίας διά στόματος Β. Βενιζέλου αποτελεί και ένα πολιτικό Βατερλώ για το ΠΑΣΟΚ, αλλά και για τον ίδιο, πριν καλά καλά κλείσει δύο μήνες στην κυβέρνηση !!!. Και ίσως δικαιωνόμαστε για μια ακόμα φορά επειδή την ημέρα που ο κ. Βενιζέλος ανελάμβανε την θέση του κ. Παπακανωσταντίνου γράφαμε: "Αφού δεν κατάφερε να κάψει τον πολιτικό του αντίπαλο Αντώνη Σαμαρά  και να τον πείσει να συγκυβερνήσουν , ο Γ. Παπανδρέου αποφάσισε να κάψει τον εσωκομματικό του αντίπαλο Βαγγέλη Βενιζέλο προσφέροντας του το υπουργείο Οικονομικών και να του το χρυσώσει με μια αντιπροεδρία" (βλ. "Ο Βενιζέλος εξεμέτρησε τον πολιτικό του βίο").

Πριν από δύο χρόνια ο Γ. Παπανδρέου εξελέγη γιατί ο Αλογοσκούφης αρχικά και ο Παπαθανασίου αργότερα είχαν αποτύχει να βάλουν σε σωστό δρόμο την ελληνική οικονομία.

Είπαν και ψέματα, έπεσαν έξω στις προβλέψεις τους, προκάλεσαν ζημιά και τιμωρήθηκαν γι’ αυτό. Σημαία της νίκης του ΠΑΣΟΚ ήταν η οικονομική και πολιτική αποτυχία της προηγούμενης κυβέρνησης. Και το σοφό πολίτευμα έχει προβλέψει ότι ο λαός στέλνει σπίτι του όποιον θεωρεί αποτυχημένο.

Τώρα, λοιπόν, που ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και τσάρος της οικονομίας για λίγες μόνο εβδομάδες ομολογεί την αποτυχία της οικονομικής πολιτικής, αυτό πώς μπορεί να χαρακτηριστεί;

Δεν είναι απλά ότι είχαν προβλέψει ύφεση κάτω από 4% και θα τους βγει 4.5% και βλέπουμε. Είναι ότι πήραν λάθος πολιτικές αποφάσεις για την οικονομία, και γι’ αυτό δεν πρέπει να μείνουν ατιμώρητοι.

Η πολιτική ήττα και αποτυχία είναι πολύ πιο σοβαρή από λανθασμένη πρόβλεψη.

Πέρυσι την άνοιξη έλεγαν ότι με το Μνημόνιο δε θα χρειαστούν άλλα μέτρα και η χώρα θα βγει από την κρίση.

Έλεγαν ότι μέσα στο 2011 θα μπορεί η Ελλάδα να βγει στις αγορές, αλλά αυτό δε θα γίνει ποτέ.

Ορκίζονταν ότι δε θα πάρουν άλλα μέτρα κατά του ελληνικού λαού, αλλά δεν κάνουν και τίποτε άλλο από το να παίρνουν μέτρα.

Είπαν ότι το Μεσοπρόθεσμο είναι αναγκαίο, έπεισαν τους βουλευτές να το ψηφίσουν, αλλά αυτό τώρα κατακρίνεται από όλους.

Είπαν ότι δε χρειάζονται άλλα δανεικά αλλά τώρα ικετεύουν για νέο δάνειο.

Δεν υπάρχει πουθενά καμιά πρόβλεψη στην οποία να έπεσαν μέσα. Ακόμη κι όταν τον Ιούλιο έβαζαν από την πίσω πόρτα το δικαίωμα άλλων χωρών να ζητούν εμπράγματες εγγυήσεις, διέπρατταν έγκλημα.

Έπεσαν έξω στις προβλέψεις για την ανάπτυξη, για την ανεργία, για το έλλειμμα, για το αναπτυξιακό πακέτο.

Ή πολύ γκαντέμηδες, είναι ή ανίκανοι. Κι επειδή στην οικονομία δε γίνεται τίποτε στην τύχη, ισχύει το δεύτερο. Και μάλιστα επικίνδυνα ανίκανοι.

Ήρθε και ο κ. Βενιζέλος στον πρόσφατο ανασχηματισμό ως σωτήρας της οικονομίας της χώρας, ως ο άνθρωπος που θα μας βγάλει από το τέλμα. Δεν περνούν λίγες εβδομάδες και ο ίδιος άνθρωπος ομολογεί με απόλυτα κυνικό τρόπο την πλήρη αποτυχία της κυβέρνησης και τη δική του.

Αν η Νέα Δημοκρατία τιμωρήθηκε με 10 μονάδες διαφορά, το ΠΑΣΟΚ με πόσο πρέπει να τιμωρηθεί με τα λάθη που έχει καταγράψει τόσο σύντομα;

Γι’ αυτό και πέρα από την οικονομία, η πολιτική αποτυχία είναι πιο σπουδαία. Όλες οι αποφάσεις της σημερινής κυβέρνησης έχουν αποδειχθεί στην πράξη ότι οδηγούν στο τέλμα.

Τι πρέπει, λοιπόν, να κάνει ο ελληνικός λαός και πώς θα αντιδράσει όταν έρθει η ώρα των εκλογών; Διότι δεν παίζεται μόνο το ζήτημα της φτώχειας που επήλθε τα τελευταία δύο χρόνια. Παίζεται και η συνεχής αποτυχία της πολιτικής διαχείρισης της οικονομικής κρίσης.

Κι αυτό είναι πράγματι μια καλή αιτιολόγηση της απόφαση του ελληνικού λαούς να απομακρυνθεί από το ΠΑΣΟΚ, δύο χρόνια μετά την αποθέωσή του.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 19/08/2011 19:58:33

    "Πριν από δύο χρόνια ο Γ. Παπανδρέου εξελέγη γιατί ο Αλογοσκούφης αρχικά και ο Παπαθανασίου αργότερα είχαν αποτύχει να βάλουν σε σωστό δρόμο την ελληνική οικονομία.

    Είπαν και ψέματα, έπεσαν έξω στις προβλέψεις τους, προκάλεσαν ζημιά και τιμωρήθηκαν γι’ αυτό. "

    Σαφές δείγμα ΥΓΙΟΥΣ σκέψης και έναυσμα ανάκτησης της εμπιστοσύνης...

    Κατά τ' άλλα είναι ξεκάθαρο πως για τον παλαιοπασοκισμό, η εύκολη μετατόπιση ευθυνών εντοπίζεται στο μνημόνιο που οι ίδιοι δεν εφάρμοσαν και γιγάντωσαν τις αρνητικές του συνέπειες, σε ανεργία, κοινωνική/οικονομική ανισότητα κοκ...
    Οι ίδιοι δαιμονοποίησαν με τις πράξεις τους αυτό που παρουσίαζαν ως μονόδρομο, γιατί πολύ απλά είναι δέσμιοι αυτών των καταστάσεων που τους οδήγησαν στην εξουσία, μόλις 5-6( από τους 27) του υπουργικού συμβουλίου, δείχνουν διάθεση να αλλάξουν τα κακώς κείμενα, οι υπόλοιποι παίζουν επικοινωνιακά παιχνιδάκια και όπου αποτυγχάνουν εφευρίσκουν τέρατα πίσω από την εγγενή ανικανότητά τους...

  2. ΑΒ avatar
    ΑΒ 19/08/2011 20:27:15

    "Δεν υπάρχει πουθενά καμιά πρόβλεψη στην οποία να έπεσαν μέσα."

    Μέγα λάθος

    "Έπεσαν έξω στις προβλέψεις για την ανάπτυξη, για την ανεργία, για το έλλειμμα, για το αναπτυξιακό πακέτο."

    Επεσαν μέσα στο "Ο λαός θα τους πάρει με τις πέτρες".

  3. armagedon avatar
    armagedon 19/08/2011 20:51:23

    ΚΟΝΤΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΙΣ 10 ΜΟΝΑΔΕΣ...ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΙΣ ΝΤΑΒΑΤΖΟΦΥΛΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΝΤΑΒΑΤΖΟΚΑΝΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ -15.ΤΩΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΜΕΤΑΞΥ 6 ΚΑΙ 10

    • sertis avatar
      sertis @ armagedon 19/08/2011 21:06:27

      δεν αρκεί αυτό.Αυτό που πρέπει να γίνει είναι το πασοκ να συντριβεί σε βαθμό διάλυσης.Ανεξάρτητα από το τί σήμαινε πασοκ τόσα χρόνια δεν έπαυε να ήταν ένα κόμμα που είχε και υγιή στοιχεία στους κόλπους του.Τώρα πλέον είναι το κόμμα του μισελληνισμού και καθαρά ένα κόμμα που εξυπηρετεί τα συμφέροντα των τοκογλύφων και όχο των Ελλήνων.Έχουμε φτάει σε εξευτελιστικές στιγμές ταπέινωσης ως έθνς και όλα αυτά με τη σφραγίδα τους.Καθημερινά ό,τι Ελληνικό ό,τι θρησκευτικό μπαίνει στη μέγγενη των χαχόλων του νεοφιλελευθερισμού.Και η δουλεία μας ως υπεύθυνοι πολίτες είναι να το αντιστέρψουμε

      • Αρράκις الراقص avatar
        Αρράκις الراقص @ sertis 19/08/2011 21:29:47

        x1000
        Δεν θα μπορούσα να το εκθέσω καλύτερα, εύγε

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ sertis 19/08/2011 21:33:37

        Μέσα σε λίγες γραμμές, όλη η ουσία!!!Εγραψες!!!!!!!!!

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/08/2011 21:16:13

    Γράφει η ανάρτηση ότι ο Αλογοσκούφης και ο Παπαθανασίου είπαν ψέμματα. Δεν έχω πειστεί για αυτό. Ο Αλογοσκούφης πρότεινε στον Καραμανλή ορισμένα έκτακτα μέτρα, αλλά ο ΚΚ άκουγε τον Σουφλιά. Με τα γνωστά αποτελέσματα.
    Ο Παπαθανασίου είναι αξιόλογο στέλεχος, δεν είναι κανένας κρατικοδίαιτος τύπου Παπακωνσταντίνου, προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα. Δεν κορόιδεψε τους πολίτες, ίσως μπορεί κανείς να του προσάψει ότι θα έπρεπε να είχε πάρει έκτακτα μέτρα εγκαίρως. Σαφώς και είχε την πρόθεση να κάνει ορισμένες ενέργειες, έτσι πιστεύω, αλλά από τη μια ο ΚΚ ήταν διστακτικός και από την άλλη είχε να αντιμετωπίσει όλη την άθλια προπαγάνδα και αντίδραση ΠΑΣΟΚ και Ακροαριστεράς (ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ), με τα φερέφωνά τους στα ΜΜΕ. Διογκώθηκε το δήθεν τεράστιο "σκάνδαλο" του Βατοπεδίου, που μάλλον άκομψος κυβερνητικός χειρισμός ήταν παρά σκάνδαλο, έγιναν και τα Δεκεμβριανά με τη συνδιοργάνωση ΣΥΡΙΖΑ, μπαχαλάκηδων και αλλοδαπών, ίσως και πρακτόρων, και όλα ήρθαν και έδεσαν.
    Σε τελική ανάλυση, η πλειονότητα της ελληνικής κοινωνίας επέλεξε την αυτοκαταστροφή της λόγω ανωριμότητας.

    • johnnythespecs avatar
      johnnythespecs @ ΒΙΣ 20/08/2011 20:19:41

      ..."Σε τελική ανάλυση, η πλειονότητα της ελληνικής κοινωνίας επέλεξε την αυτοκαταστροφή της λόγω ανωριμότητας..."

      Αυτό, Τίποτα Άλλο...!!! Εύγε!!!

  5. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 19/08/2011 21:29:30

    Έδωσε ρέστα τώρα η Κατερίνα Ακριβοπούλου!

    "Η κυβέρνηση κυνηγάει την ουρά της, η πιο δυναμική της κίνηση είναι τα ευχολόγια"

  6. Δεξιός avatar
    Δεξιός 19/08/2011 21:45:42

    Στα αναφερόμενα του συγγραφέως του άρθρου για Αλογοσκούφη, Παπαθανασίου και σοφού πολιτικού συστήματος, να προσθέσω και το ιστορικό συμπέρασμα: Μετά από πέντε και μισό χρόνια διακυβέρνησης ο Καραμανλής κατάφερε να διαλύσει την Παγκόσμια Οικονομία!!! Για το λόγο αυτό, η σοφή Παγκόσμια Κοινότητα (Ευρωπαίοι και Αμερικανοί) στήριξε ΓΑΠ στις εκλογές του 2009 και κατόπιν στήριξαν την οικονομική πολιτική της Νεας Κυβέρνησης. Το οικονομικό θαύμα που βλέπουμε στην μέρες μας σε όλη την υφ(πρασινοανατέλοντα)ήλιο οφείλεται στην έγκαιρη απομάκρυνση του Καραμανλή, αυτού του παγκόσμιου ολετήρα!!!!

  7. aris. A avatar
    aris. A 19/08/2011 21:57:41

    Από τότε που ο Βαγγέλης ανέλαβε ΥΠΟΙΚ μου έχει γίνει ιδιαίτερα συμπαθής.

    Νομίζει ότι είναι ακόμα συνταγματολόγος που γράφει επεξηγήσεις του συντάγματος κατά πως βολεύει το Πασόκ.

    Ο δύστυχος δεν γνωρίζει ότι τα οικονομικά στηρίζονται στα μαθηματικά όπου 1+1 κάνα πάντα δύο και όχι τρια ή πέντε όπως στα νομικά καμιά φορά.

    Σύρθηκε να αναλάβει τοποτηρητής όσων επιχειρηματιών τον έφτιαξαν πολιτικά μέσα από την τηλεόραση και τώρα τρέχει και δεν φθάνει.

  8. manos avatar
    manos 19/08/2011 22:06:47

    Το θωρηκτό "Βαγγέλης" βυθίστηκε τελικά.
    Μάλλον η θωράκιση ήταν από κόντρα πλακέ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ manos 19/08/2011 22:18:12

      @manos
      +1000

  9. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 19/08/2011 22:34:47

    Mπορεί να μας πεί ο αρθογράφος μετά την διαχείριση Αλογοσκούφη- Παπαθανασίου:
    1) ποιό ήταν το επίπεδο του χρέους που παρέλαβαν και αυτό που παρέδωσαν;
    2) Το ίδιο και για το έλλειμμα
    3) Ο πληθωρισμός
    4) Η ανεργία
    5) Ο Ρυθμός ανάπτυξης
    6) Τα περίφημα πλέον spreads.
    7) Ποιό ήταν το ύψος του ΦΠΑ
    8) Που ήταν ο ΓΔ του Χρηματιστηρίου
    9) Ποιά μέτρα πρότειναν για την αντιμετώπιση της επερχόμενης κρίσης και ποιά ήταν η αντίδραση του Γιώργου Παπανδρέου;

    Εχω και άλλα ερωτήματα, αλλά θα μου αρκούσε μια απάντηση επ' αυτών.
    Για να μη γράφουμε ο,τι θέλουμε.
    Και θα εκτιμούσα πολύ αν η απάντηση ήταν με στοιχεία και όχι με επιχειρήματα του Παπακωνσταντίνου.
    Προφανώς έκαναν λάθη και μεγάλα μάλιστα, αλλά η ισοπεδωτική αντίληψη του αρθρογράφου διαστρέφει και την αλήθεια και την πραγματικότητα.
    Ευχαριστώ.

    • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
      Δημήτριος Κοκκαλάκης @ Κώστας Ροδινός 19/08/2011 23:35:59

      Συνυπογράφονται όλα τα ερωτήματα και το σχόλιο Ροδινού.

    • alakran avatar
      alakran @ Κώστας Ροδινός 19/08/2011 23:56:31

      !!!!

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Κώστας Ροδινός 20/08/2011 00:12:06

      Έξοχο! ευτυχώς έβαλες τα πράγματα στη θέση τους!

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ Κώστας Ροδινός 20/08/2011 00:33:41

      εύστοχα τα ερωτήματα...και οι επισημάνσεις

    • Απορία avatar
      Απορία @ Κώστας Ροδινός 20/08/2011 01:04:33

      Και το σημαντικότερο ότι πλέον δεν υπάρχει οικονομική δραστηριότητα.

      Οι επιταγές δεν αξίζουν τώρα πια ούτε το χαρτί τους.
      Η αγορά δεν κινείται πλέον ούτε με αέρα.

      Τίποτα αυτοί ο απίθανοι τύποι θα το τραβήξουν μέχρι να σταματήσουν να τους δίνουν λεφτά απέξω κι ας έχει καταστραφεί η χώρα στο ενδιάμεσο.

      Πλέον μπορεί να έχουν και ποινικές ευθύνες.

      Τα δεν ξέραμε, χάος παραλάβαμε και οι συναφείς μπούρδες δεν θα περνάνε στο εγγύς μέλλον σε σοβαρό δικαστήριο.

    • Ραββινος avatar
      Ραββινος @ Κώστας Ροδινός 20/08/2011 09:56:20

      Οι πεμπτοφαλαγγιτικες αποψεις παιρνουν την απαντηση που πρεπει απο τον ΚΡ.Προσυπογραφω τις ερωτησεις του .Οσο για τις αυτονοητες απαντησεις μαλλον θα αναζητουνται και δεν θα δοθουν γιατι θα επιβεβαιωναν το οτι ''...γράφουμε ο,τι θέλουμε''

    • Δεξιός avatar
      Δεξιός @ Κώστας Ροδινός 20/08/2011 11:27:08

      Το μεγαλύτερο λάθος του Καραμανλή, για το οποίο θα δώσει λόγο στην ιστορία, είναι η φυγή του τον Οκτώβρη του '09 και η έκτοτε σιωπή του. Κάνει λάθος αν προσπαθεί για μια ακόμη φορά να μιμηθεί το θείο του και νομίζει ότι θα κληθεί ως άλλος Παράκλητος (βλ. 1974) μετά τη λαίλαπα. Κάνει λάθος αν υποκύπτει σε τυχόν εκβιασμούς και απειλές. Οι υπόγειες απειλές χάνουν την αξία τους όταν κοινοποιούνται. Ο ηγέτης δε βάζει τίποτε μπροστά στο καθήκον, ούτε ζωή, ούτε οικογένεια....

    • crisis avatar
      crisis @ Κώστας Ροδινός 20/08/2011 11:55:10

      10) και ποσο ηταν η αμολυβδη επι καραμανλη και ποσο τωρα του g.a.p.

    • johnnythespecs avatar
      johnnythespecs @ Κώστας Ροδινός 20/08/2011 20:24:19

      !!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Orestios avatar
    Orestios 19/08/2011 22:57:47

    Μπορεί να μας πει ο Βενιζέλος πότε θα αρχίσει το δελτίο στα τρόφιμα?
    Η έλλειψη άρχισε.

  11. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 19/08/2011 23:18:18

    Το πασοκ δεν ειναι ευκολος αντιπαλος. αυτο το ξερουμε ολοι. θα πουλησει ακριβα το τομαρι του στις εκλογες. ειδατε τωρα τι παει να κανει με τις ΜΚΟ και τους δημους. εμποριο ελπιδας σε χιλιαδες κοσμο και ταυτοχρονη δεσμευση τους δια μεσω τις ψηφου στις εκλογες. βαλτε και νταβαντζοκαναλα που παιζουν ωραια το ρολο τους. γιαυτο ας μη μιλαμε ευκολα για εξι η δεκα μοναδες διαφορα γιατι το πασοκ ειναι συστημα και κουβαλαει μαζι του ολοκληρο κομματικο στρατο.

    • manos avatar
      manos @ mhtsos karditsa 19/08/2011 23:26:39

      Εχεις δίκιο για τους πασόκους. Οταν κάτσουν στην καρέκλα δεν κουνάνε. Σίγουρα θα πιάσουν όλα τα κομματόσκυλα να πηγαίνουν, από γάμο σε πανηγύρι και από μουσική εκδήλωση σε καταθέσεις στεφάνων και εγκαίνια ναών.
      Τώρα πια όμως ο κόσμος έχει ξυπνήσει. Η κοιλιά έχει αρχίσει και γουργουρίζει.
      Και όταν η κοιλιά παίζει ταμπούρλο τότε το πάνω κεφάλι δεν σκέφτεται λογικά.
      Ο λαός είναι ο απρόβλεπτος παράγοντας αυτής της γελοίας συνάρτησης.
      Και το χειρότερο λάθος τους Μήτσο?
      Μας έκαναν εχθρούς τους και μας υποτίμησαν ταυτόχρονα.
      Καλή λευτεριά αδέρφια.

  12. antonismak avatar
    antonismak 19/08/2011 23:27:46

    Δηλαδή το κείμενο θέλει να μας πει ότι τα ΠΑΣΟΚ έκανε "λάθη" και άρα πρέπει να υποστεί το α ή το β??? είμαστε σοβαροί?? εδώ μιλάμε για υποδούλωση της χώρας στα επίπεδα του ξεπουλήματος!!!! συνειδητά!!!! και αυτό χαρακτηρίζεται ως "λάθος"??? ντροπή........... κύριοι, το να χάνεις το μέλλον σου και την πατρίδα σου δεν είναι το ίδιο με το να χάνεις τις εκλογές.

  13. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 19/08/2011 23:32:51

    H Ν.Δ. έχασε τις εκλογές 1ον επειδή περπάτησε επί τής πεπατημένης και 2ον επειδή για πρώτη φορά πρωθυπουργός στην Δ.Ε.Θ. είπε αλήθειες που έκαιγαν τον καθένα μας , ενώ από πίσω ερχόταν το ΓΑΠ με τα λεφτά και μάλιστα των 32 δις που είχε ανακαλύψει.Όλα τα υπόλοιπα περί του φταίει ο Καραμανλής , φταίει ο Αλογοσκούφης κ.λ.π. είναι ΠΑΣΟΚΙΚΕΣ αλητείες και Τσιμοπρετεντέρικες.

  14. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 19/08/2011 23:53:21

    Aπό τον Σημερινό Ναυτίλο του Στάθη:

    "Κάθε φορά που πανηγυρίζει για κάτι αυτή η κυβέρνηση, αποδεικνύεται, ώρες μόλις μετά, ότι σε κάποια ολέθρια νίλα έχει οδηγήσει τη χώρα.

    Τελευταία καταστροφή η μεγαλειώδης γκάφα Βενιζέλου.

    Ο άνθρωπος, για να αποφύγει τις εμπράγματες εγγυήσεις που ζητούσαν οι
    Φινλανδοί έκανε κάτι πολύ χειρότερο: μια καινοφανή συμφωνία να... χρηματοδοτήσει η Ελλάδα τα δανεικά από τη Φινλανδία!

    Θα μπορούσε αυτή η συμφωνία να είναι ένα καζίκι, μια γκροτέσκ κασκαρίκα, ένας βαλκανικός πτωχοπροδρομισμός, μια κουτοπονηριά
    αν ο πολυπράγμων κ. Βενιζέλος, χωρίς να το καταλάβει, δεν είχε ανοίξει σαν τον τελευταίο ηλίθιο τον δρόμο και σε άλλες χώρες να απαιτήσουν τα ίδια!
    .................................
    Με έναν λόγο, ο πολύς Υπουργός που είναι ανίκανος να μην ομιλεί, αλλά ως φαίνεται και εξ ίσου ανίκανος να λύνει οποιοδήποτε πρόβλημα αν δεν του το «λύσουν» οι Τροϊκανοί Επικυρίαρχοι, μάς έκαψε..!
    *****
    Μέσα σε πολύ λίγο καιρό ο κ. Βενιζέλος έχει καταφέρει να κάνει περισσότερα λάθη απ' όσα ο προκάτοχός του κ. Παπακωνσταντίνου σε ανάλογο διάστημα, αποδεικνύοντας ότι ο καλύτερος φίλος τού χειρότερου είναι το χείριστο!

    Τώρα, ο πληθωρικός Υπουργός του «Θανατηφόρου Γιωργάκη του Β' Παπανδρέου του Γ' του Δόσωνος, ψελλίζει ότι οι διαπραγματεύσεις (ένεκεν Φινλανδίας) συνεχίζονται (με κάθε ενδιαφερόμενο να ανέβει στο κρεββάτι: από Ολλανδίας έως Σλοβακίας).

    Τα ίδια ψελλίζει και για το άλλο του κατόρθωμα να ανεβάσει στο 23% τον ΦΠΑ για τις επιχειρήσεις εστίασης, «το μέτρο είναι προσωρινό» μουρμουρίζει τώρα ο απίθανος τσάρος (τρομάρα του) της οικονομίας (κι αντιστοίχως ο θάνατος του εμποράκου ολίγον έγκυος).

    Ο κ. Βενιζέλος δεν είναι καλύτερος από τον κ. Παπακωνσταντίνου. Και, πιασμένος χέρι χέρι με τον Πρωθυπουργό του, Θανατηφόρο Γιωργάκη στροβιλίζονται στο ίδιο σπιράλ του θανάτου γύρω απ' το τρίπτυχο ανεργία-χαράτσια-απολύσεις.
    Η κυβέρνηση αυτή, δύο χρόνια τώρα καίει συστηματικώς τη χώρα. Την πάει απ' το κακό στο χειρότερο! Οσον αυτή η κυβέρνηση μακροημερεύει τόσον η Ελλάδα θα εκμετρά ημέρες..."

  15. αεροπόρος avatar
    αεροπόρος 20/08/2011 00:16:59

    Πολύ θα θέλαμε η σημερινή κατάσταση να μοιάζει στο 1/1000 της κατάστασης που υπήρξε επι Αλογοσκούφη και Παπαθανασίου !!!!!! όμως δεν υπάρχει καμία σχέση σύγκρισης...... Ο Καραμανλής ουδέποτε θα έβαζε την χώρα στο ΔΝΤ, σε αντίθεση με το ΓΑΠ ο οποίος τα είχε όλα προσχεδιασμένα..... Όλοι οι απλοί ΠΑΣΟκοι λένε " φταίνε και οι 300 τις βουλής" ....... Λάθος το έγκλημα έχει όνομα και υπογραφή "ΓΑΠ "

  16. sarkozi avatar
    sarkozi 20/08/2011 00:21:17

    σχετικα με το ποσες μοναδες διαφορα πρεπει να τιμωριθει το ΘΑΣΟΚ.......να υπενθυμισω οτι υπαρχει μια μεγαλη διαφορα στον τροπο σκεψης μεταξυ των οπαδων των 2 μεγαλων κομματων.Οι πασοκοι παρα τα οσα χιλια μυρια κακα εχουν υποστει απο την ΑΝΙΚΑΝΗ κυβερνηση τους την ωρα της καλπης παλι την ψηφο τους(εστω και με βαρια καρδια)παλι θα την δωσουν......οχι σαν εμας τους νεοδημοκρατες το 2009 την 1η φορα στις ευροεκλογες πηγαν για μπανιο και την 2η στις εθνικες εκλογες πηγαν για barbeque..........καταλαβατε φιλοι συναγωνιστες?????

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ sarkozi 20/08/2011 00:26:23

      Σωστό

  17. Moriarty avatar
    Moriarty 20/08/2011 00:37:23

    Μην επιχαίρετε για την αποτυχία του Βενιζέλου... Και μην επικαλείστε τους καλύτερους δείκτες των διαφορικών επιτοκίων επί Αλογοσκούφη/Παπαθανασίου ως ένδειξη ότι τα πράγματα έβαιναν καλώς επί της φωτισμένης βασιλείας του ΚΚ 'Β. Ο άνεργος των 45 ετών και ο χρεωκοπημένος επιχειρηματίας δεν δίνουν δεκάρα πλέον για τέτοιου είδους καφενειακές συγκρίσεις. Ούτε και οι συνεχείς εκκλήσεις της ΝΔ για πραγματοποίηση των ευσεβών μας πόθων για έκδοση ευ-βρω-ομολόγου πείθουν ότι διαθέτει εργαλεία πολιτικής, καθώς μοιάζουν περισσότερο με λιτανείες κατά της ανομβρίας παρά με ρεαλιστικό σχέδιο διακυβέρνησης σκάφους με κατεστραμμένο πηδάλιο [Τουλάχιστον, οι εκκλήσεις αυτές έχουν μια χρησιμότητα: να μας θυμίζουν ότι ο Mitarakis, Σταϊκούρας κλπ είναι προσωπικότητες με βάρος αρκετό ώστε να μπαίνουν στο τηλεοπτικό κάδρο με τη σημαία πίσω τους).

    • Δεξιός avatar
      Δεξιός @ Moriarty 20/08/2011 11:30:15

      Μ' αυτά και μ' αυτά φτάσαμε εδώ που είμαστε σήμερα....

  18. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 20/08/2011 00:37:41

    .....Και έτσι το ΓΑΠ, πέταξε τη 'μπανανόφλουδα' στον αρχομανή επηρμένο χοντρό Φούσκα που υπερτιμώντας τον εαυτό του και υποτιμώντας τους άλλους, δεν την είδε και την πάτησε......Και έτσι το ΓΑΠ, ξεφορτώνεται τον εσωκομματικό του αντίπαλο και άνετος πλέον ,συνεχίζει να βγάζει άλλους λαγούς από το καπέλλο(θέσεις εργασίας και καλά) για να θαμπώσει τους ζαλισμένους και δύστυχους θεατές ,ώστε να τον αφήσουν στην ησυχία του να συνεχίσει το ποδήλατο. Και όταν κουράζεται να παίζει, για αλλαγή ώστε να μην πλήττει, το ρόλο του Πρωθυπουργού.....

  19. sarkozi avatar
    sarkozi 20/08/2011 01:22:54

    τελικά όπως φαίνεται ο ΓΑΠ είναι πιο κουρασμένος από τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ.....όλο σε διακοπές είναι.........το χρυσό μου!!!!!!
    χα χα χα

  20. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 20/08/2011 01:46:03

    Συγγνώμη, αλλά διαβάζω πολλά σχόλια από κάποιους που ξαφνικά αποφάσισαν να στηρίξουν την πολιτική του Καραμανλή του νέου στην οικονομία, να αθωώσουν την πολιτική του Αλογοσκούφη και του Παπαθανασίου και να μας κάνουν να ξεχάσουμε τι έγινε τα πέντε χρόνια της προηγούμενης κυβέρνησης. Επειδή ο Γ. Παπανδρέου είναι ανίκανος, επειδή η πολιτική του είναι καταστροφική και επειδή ο Βενιζέλος αποδεικνύεται χειρότερος από όλους τους προηγούμενους τσάρους της οικονομίας, θα πρέπει να βάλουμε στην Κολυμβήθρα του Σιλωάμ τα λάθη και τις εγκληματικές ενέργειες των προηγούμενων. Δηλαδή όταν ο Παπαθανασίου έλεγε ότι το έλλειμμα ήταν 6% ενώ ήταν 15%, δεν γνώριζε; Φυσικά και ήξερε όπως ξέρει και ο σημερινός υπουργός ότι το έλλειμμα δε θα υποχωρήσει φέτος κάτω από 8% ούτε θα μειωθεί το χρέος, η ανεργία, ο ΦΠΑ κι όλα τα άλλα. Πολιτικοί είναι, ψέμματα λένε και γι' αυτό ο λαός τους τιμωρεί, με 10 μονάδες διαφορά ή με γιαούρτια και πίσσα και πούπουλα. Εκαστος εφ' ω ετάχθη.
    Δεν έχει νόημα να κάνουμε συγκρίσεις με των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Φυσικά και η σημερινή κυβέρνηση είναι χειρότερη αλλά αυτό δεν αφαιρεί τις εγκληματικές ευθύνες των προηγούμενων. Φαίνεται ότι κάποιοι που θέλουν να γίνουν Καραμανλικότεροι του Καραμανλή ξεχνούν με πόσα όνειρα για αλλαγές παντού εξελέξη ο Κώστας Καραμανλής. Πείτε μου όλοι εσείς που σε λίγο θα εμφανίσετε τον πρώην πρωθυπουργό της χώρας ως μελλοντικό σωτήρα, αν έγινε μια ουσιαστική μεταρρύθμιση σ΄αυτή τη ρημάδα της χώρα την περίοδο διακυβέρνησης της ΝΔ. Ο κόσμος ήθελε αλλαγές, επανίδρυση του κράτους και πήρε σκάνδαλα, ρεμούλες, κουμπάρους, εκτίναξη των δημοσίων δαπανών και στο τέλος και μια άτακτη υποχώρηση όταν άρχισαν τα δύσκολα.
    Κι επειδή τα δύσκολα δεν έφυγαν, είναι μπροστά μας, αν θέλουν κάποιοι να έχουν ελπίδες ότι κάτι θα αλλάξει και πρέπει η χώρα να βγει από την κρίση, πρέπει να πιστέψουν σε νέα οράματα και νέους ανθρώπους. Που δεν θα κάνουν το άσπρο - μαύρο, που δε θα τάζουν λαγούς με πετραχήλια όπως ο Παπανδρέου, που θα λένε τα πράγματα όπως είναι κι όχι ωραιοποιημένα. Και που θα κάνουν εκτιμήσεις και δε θα πέφτουν έξω σαν μαθητευόμενοι μάγοι. Αν θέλει ο Σαμαράς, και φαίνεται ότι το πετυχαίνει, μπορεί να ξανακερδίσει τη χαμένη τιμή των οπαδών του που δεν προδόθηκαν από το ΠΑΣΟΚ, αλλά από το κόμμα τους από το 2004 μέχρι το 2009. Μπορεί κάποιοι να πιστεύουν ότι ο λαός είναι ανόητος, όμως, δυστυχώς γι' αυτούς έχει κρίση. Σωστά έκρινε το 2009 ότι ο Καραμανλής δεν ήταν αυτός που περίμεναν. Σωστά έκρινε ότι Αλογοσκούφης και Παπαθανασίου έκαναν λάθη. Σωστά έκρινε ότι τα σκάνδαλα ήταν σκάνδαλα, η πλουτοκρατία κυριάρχησε, οι γνωστοί νταβατζήδες συνέχισαν ανενόχλητοι το πάρτι και ο Καραμανλής το μόνο που θυμάται από τον Μπαϊρακτάρη είναι τα κεμπάπ.
    Και η σωστή κρίση ήρθε με τις 10.5 μονάδες διαφορά.
    Και θα ξαναέρθει πρώτα με τα γιαούρτια και μετά με τη συντριπτική ήττα της πολιτικής του ΠΑΣΟΚ.
    Φτάνει πια η παρελθοντολογία και η προσπάθεια να στηριχθούν πρόσωπα που καταδικάστηκαν από τον υπέρτατο κριτή, το λαό. Οσο ασχολούνται εκεί στη ΝΔ με το παρελθόν τόσο ο Παπανδρέου θα συνεχίζει το καταστροφικό του έργο. Αν κοιτάξουν μπροστά τότε έχουν ελπίδα να δουν άσπρη μέρα και να γίνει και κάτι σωστό για τη χώρα. Αρκεί φυσικά να μην επαναλάβουν τα λάθη που τους καταδίκασαν.

    • Δεξιός avatar
      Δεξιός @ Αριστερός Ψάλτης 20/08/2011 11:31:18

      Είπαμε: Ο Καραμανλής και οι Αλογοσκούφης - Παπαθανασίου κατέστρεψαν την παγκόσμια οικονομία....

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ Αριστερός Ψάλτης 20/08/2011 12:41:31

      Ποιός δίνει ελαφρυντικά στη ΝΔ και την πολιτική της 2004-2009;



      “….(α) Το υψηλό δημόσιο έλλειμμα του 2009 (για το ύψος του οποίου είχε ενημερωθεί προεκλογικά από τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος) δεν οφείλεται αποκλειστικά στην αποτυχημένη πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης, όπως επανειλημμένα ισχυρίζεται ο πρωθυπουργός. Εκτός από την πολιτική της Ν.Δ., οφείλεται και: (ι) στην κακή δημοσιονομική κατάσταση της χώρας, την οποία η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ παρέδωσε το 2004 στη Ν.Δ. (δημόσιο χρέος 98,6% του ΑΕΠ), (ιι) στα αποτελέσματα της ύφεσης που προκάλεσε η παγκόσμια οικονομική κρίση από το 2008 και στη χώρα μας, δηλαδή τη μείωση των εσόδων και αύξηση των δαπανών, και (ιιι) σε αποφάσεις της σημερινής κυβέρνησης να συμπεριληφθούν στο έλλειμμα του 2009 παροχές μετά τις εκλογές και μέρος των χρεών των νοσοκομείων (τα οποία τώρα ρυθμίζει με ομόλογα).
      (β) Η εκτίναξη των spreads και η παράδοση άνευ όρων της χώρας στην τρόικα με το Μνημόνιο θα είχε πιθανόν αποφευχθεί αν:
      • (ι) πριν από την ψήφιση του προϋπολογισμού του 2010 είχαν εφαρμοστεί δραστικά μέτρα πάταξης της φοροδιαφυγής,
      • (ιι) δεν είχε γίνει καμιά παροχή και είχε ψηφιστεί το φορολογικό νομοσχέδιο ώστε να αρχίσει να εφαρμόζεται την 1.1.2010 και
      • (ιιι), δεν είχαν γίνει οι άστοχες δηλώσεις του πρωθυπουργού στο εξωτερικό περί της χρεοκοπίας της χώρας κ.λπ., και του υπουργού Οικονομικών περί «Τιτανικού» κ.λπ.
      …..”


      Τα παραπάνω θα είχαν περιορισμένη σημασία αν τα έλεγαν οπαδοί για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα”.
      Το θέμα είναι ότι τα λέει ο… Δρεττάκης.

  21. Xartografos avatar
    Xartografos 20/08/2011 02:13:14

    Το δίδυμο Μηταράκη Σταϊκούρα οκ, δεν μπορεί να τα πάει χειρότερα.
    Είναι όμως επαρκής λόγος αυτός για να έρθουν νέοι ψηφοφόροι προς τη Φιλελεύθερη γειτονιά με θετική ψήφο ?
    Τι χάνω ρε παιδιά ?
    Γιατί άραγε δεν πείθεται ούτε η θεία μου η Αννούλα με τον εθνάρχη στο πορτοφόλι σε φωτό από τα ψηφοδέλτια του '74?

    • Αυτόνομος avatar
      Αυτόνομος @ Xartografos 20/08/2011 02:30:54

      Καλά είσαι και μπλογκερ και δεν μπορείς να διατυπώσεις μια πρόταση με νόημα; Τι θες να πεις;

      • Xartografos avatar
        Xartografos @ Αυτόνομος 20/08/2011 09:58:30

        Λέω ότι το ώριμο (αυτόνομο) φρούτο δεν ήταν ποτέ ο ορθός δρόμος. Λέω οτι αυτοί καταρρέουν (σέχτες και κηπουροί θα μείνουν τελικά) αλλά το άλλο δέος, ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ. Λέω ότι κάτι λείπει στη μουγιαμπέσα, δεν δένει η σούπα καθότι χλιαρό, πολύ άτονο το όλο σετάκι "επιχείρημα/σύγκρουση/νέα κατάσταση". Λείπουν οι φυσιογνωμίες που θα συνεπάρουν απ΄το χέρι τον άπελπι λαό. Άντε συγκεντρώσου λίγο...

        • alakran avatar
          alakran @ Xartografos 20/08/2011 11:50:55

          Τί ακριβώς δεν σου αρέσει στους Μηταράκη-Στα'ι'κούρα?
          Μπορείς να μου βρεις τουλάχιστον ένα (1) μέλος της κυβέρνησης Πασόκ που να έχει έστω και το 20% της εργασιακής τους εμπειρίας?
          Και από όλα αυτά που κατά καιρούς δηλώνουν ο Μηταράκης και ο Στα'ι'κούρας, υπάρχει κάτι με το οποίο διαφωνείς?
          Είσαι τρομερά άδικος.Και να πείσεις εσύ τη θεία σου την Αννούλα να ψηφίσει ΔΑΓΚΩΤΟ τη Ν.Δ στις επόμενες εκλογές.

          • Xartografos avatar
            Xartografos @ alakran 21/08/2011 09:42:58

            1ον. Κάνεις λάθος πως αδικώ τα παιδιά. Καμία τέτοια αφετηρία. Δεν θα σηκώσουν αυτοί το άγος δεκαετιών.
            2ον. Λανθάνεις επίσης όταν τους συγκρίνεις με ανόμοια πράγματα. Η πράσινη νομενκλατούρα ποτέ δεν χρειάστηκε παιδεία, εμπειρία ή αξίες για να κυβερνήσει. Λίγο τσακίρ κέφι της Μελίνας, λίγο σκι στο Μόναχο από Άκη "μηχανικό", λίγες αξυρυσιές και μπλαζέ υφάκι πολυσπουδαγμένου από το νυν διοικητή του ΙΚΑ, και βουρ στον πατσά...
            3ον. Εξωραϊζεις το οφθαλμοφανώς βοών, οπότε πάλι σε λάθος πέφτεις. Αν πείθουν εσένα οκ. Μάλλον υπερβάλλεις, και δεν στέκομαι στις δημοσκοπήσεις. Μένω στο τι εισπράττω προσωπικά.

          • alakran avatar
            alakran @ Xartografos 21/08/2011 14:47:37

            other words for loving each other!

  22. Αριστερός Ψάλτης avatar
    Αριστερός Ψάλτης 20/08/2011 02:28:37

    Επειδή το ξέχασα, είμαι ο συντάκτης του συγκεκριμένου άρθρου

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ Αριστερός Ψάλτης 22/08/2011 13:55:49

      Ξεχασιάρης αλλά απόλυτα σωστός

  23. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 20/08/2011 02:51:02

    Πέστα χρυσόστομε, γιατί σε λίγο θα μας βαφτίσουν πασόκους πράκτορες του νεοφιλελευθερισμού.
    Πρέπει σώνει και ντε να αποδεχθούμε ότι η Νέα Δημοκρατία ηττήθηκε επειδή η καταραμένη παγκοσμιοποίηση ήθελε να εξωβελίσει μια σχεδόν Άγια διακυβέρνηση.
    Έχει χαθεί κάθε έννοια σεβασμού στον κόσμο, που πια θεωρείται ως καλόβολος μπούλης που τον ταΐζουμε με τρομώδη συνθήματα και ξεμπερδεύουμε με δαύτον, αλλά δεν είναι έτσι!
    Θεωρώ πως με το να αγιοποιούμε μια σάπια κατάσταση δίνουμε τροφή στο πασόκ να δρα ανενόχλητα, αφού απέναντί του θα έχει αμετανόητους οπαδούς και όχι πολίτες που επιθυμούν μια αντιμετώπιση των παθογενειών, αλλά όχι στη βάση του κοινωνικού αποκλεισμού και των ανισοτήτων, όσο στη στήριξη μιας γενιάς που χάνεται, στη δημιουργία μιας υγιούς και παραγωγικής οικονομίας χωρίς να δημιουργούνται μονοπωλιακές καταστάσεις και "μαγαζάκια".
    Οι τωρινοί είναι ανειλικρινείς και φοβικοί, ήδη πάνε να κάνουν κάτι καλό με τη δημόσια τηλεόραση, αλλά τα ανταποδωτικά τέλη που σκοτώνουν τα ελληνικά νοικοκυριά και στρεβλώνουν τον ανταγωνισμό παραμένουν.
    Επιδίδονται μόνο στην οικονομική αφαίμαξη των πολλών κι αδύναμων νοικοκυριών, έχουν εξελιχθεί σε κράτος μπαταχτσή, δεν καλύπτουν τις υποχρεώσεις τους και από την άλλη αντί να τους ασκηθεί σκληρή αντιπολίτευση, τους δίνουμε άλλοθι, καθώς ο κόσμος σκέφτεται: "τι μας λεν αυτοί; -είδατε; όλα καλά ήταν με εμάς, τώρα όμως;;;".
    Επιφανειακή προσέγγιση και καθαρά ευκαιριακού χαρακτήρα.
    Δυστυχώς οι αριθμοί έχουν την εξελικτική επιρροή να κινούνται διαδραστικά προς το χρονικό περιβάλλον, όπου το παρόν επηρεάζει το μέλλον και επηρεάζεται από το παρελθόν.
    Οι συνέπειες αυτές είναι, δεν καταδικάζει κανείς τη ΝΔ, αλλά όχι και να εξιδανικευτεί ένα κακό βολικό σκεπτικό που μας υποτιμά όλους!
    Αυτή η ανάρτηση ήταν πραγματικά ΕΝΤΙΜΗ και ενθαρρυντική παράλληλα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.