#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/03/2013 13:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο πατριωτισμός των άλλων…


Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
Ο Αλέξης πήγε στην κηδεία του Τσάβεζ. Αυτός και η Ρένα του Άκη έχουν επαινέσει τον αποβιώσαντα ηγέτη της «Μπολιβαρικής Επανάστασης». Άραγε τι κοινό βρίσκουν ο καταληψίας του Λυκείου του και το «προοδευτικό» ντεκαπάζ, με τον αναμφισβήτητα φλογερό, έστω και αμφιλεγόμενο, για μερικούς, λατινοαμερικάνο ηγέτη; Ο populismo, ο λαϊκισμός, στην κατά τον Σολάνας «μεγάλη ημιτελή Πατρίδα», στην Λατινική Αμερική του Μπολιβάρ, του Χοσέ Μαρτί, του Καρντένας, του Περόν, του Άρμπενθ, του Τσε, του Φιντέλ και του Τσάβεζ, είναι πολιτικό ρεύμα, ουδόλως κακόφημο, όπως στην Ευρώπη. Υπάρχουν κόμματα που υπερήφανα φέρουν την επωνυμία «λαϊκιστικό», σε σειρά χωρών από το Μεξικό και κάτω.

Όλοι αυτοί οι ηγέτες, μαρξίζοντες ή μη, από τον Jeffe Maximo, τον μαρξιστή Φιντέλ, ως τον Χουάν Περόν, και των δυο περιόδων, τον οπαδό της «δικαιοκρατίας», του Justicialismo, έχουν ένα βασικό κοινό χαρακτηριστικό: είναι φλογεροί κι αδιαπραγμάτευτοι εθνικιστές. Συχνά προέρχονται από τον Στρατό, όπως ο Περόν, ο Άρμπενθ στην Γουατεμάλα, οι κινηματίες αξιωματικοί που στην δεκαετία του ‘60 έκαναν τη αγροτική μεταρρύθμιση στο Περού, ο Τσάβεζ κλπ.  Ο ίδιος ο μεγάλος ήρωας όλης της Λατινικής Αμερικής, που στέκεται για τους λαούς της ένα σκαλί κάτω απ’ τον Χριστό, ο Libertador, ο Ελευθερωτής Σιμόν Μπολιβάρ, ήταν στρατιωτικός.

Το καταστατικό των Sandinistas, ξεκινούσε με την φράση «Somos Nacionalistas…», είμαστε εθνικιστές. Το σύνθημα που γεμίζει τους τοίχους στην Κούβα και το υιοθέτησε κι ο Τσάβεζ είναι «Patria o Muerte», Πατρίδα ή Θάνατος.

Σε αυτή την χορεία των εθνικιστών λαϊκιστών ηγετών ανήκει κι ο βενεζουελιανός αξιωματικός των αλεξιπτωτιστών, ο Ούγκο Τσάβεζ. Αυτό το κράμα εθνικισμού, λαϊκισμού και machismo διαπερνά όλη την Λατινική Αμερική, με ή χωρίς μαρξιστικό επίχρισμα. Η κολωνακιώτικη ή εξαρχειώτικη αριστερά των βαρεμένων διεθνιστικών συνιστωσών, δεν θέλει να ξέρει, πχ για την macho περιφρόνηση, την αντιπάθεια του Τσε και του Φιντέλ για τους ομοφυλόφιλους. Ο κομμαντάντε Τσε Γκεβάρα, αμέσως μετά την νίκη του κινήματος της 29ης Ιουλίου, μάζευε τις «αδερφές» σε στρατόπεδα συγκέντρωσης για «αναμόρφωση», μαζί με τους χαφιέδες και τους μισθοφόρους του Μπατίστα. Παρά όμως την «επαναστατική θέρμη» του κομμαντάντε, δεν το ‘κοψαν το χούϊ. Κιχ δεν βγάζουν οι εγχώριοι αριστεριστές μας για αυτή την μη «πολιτικά ορθή» στάση του Αργεντίνου επαναστάτη.

Εάν Έλληνας χρησιμοποιήσει το 1/10 της φρασεολογίας, των συνθημάτων και των πρακτικών που χρησιμοποιούσε ο Τσάβεζ και το κίνημα του ή χρησιμοποιούν ακόμη οι Κουβανοί, σύσσωμη η Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ/Βίλα Αμαλία (Σόρος) κι οι τρελοσυνιστώσες, με αφρούς στο στόμα, θα τους καθύβριζαν ως χρυσαυγίτες, ναζί, ρατσιστές και άλλα ωραία, από αυτά που επιφυλάσσει η «ΑΥΓΗ» και οι διαδικτυακές συνεργαζόμενες πατσαβούρες της, σε όποιον δεν υποκλίνεται στις ιδεοληψίες τους.

Στην Λατινική Αμερική η Αριστερά, κατά κανόνα, είναι βαθιά πατριωτική, εθνικιστική και …macho, με τρόπο που θα σόκαρε έναν ευρωπαίο και τα «νούμερα», που εδώ υποδύονται τους «ομολόγους» της.

Κι όταν επιτίθεμαι στους ημετέρους της διαταραγμένης κολωνακιώτικης κι εξαρχειώτικης αριστεράς, δεν αναφέρομαι στο ΚΚΕ, στους λίγους σοβαρούς διανοούμενους, που βρίσκεις με το ντουφέκι, δεν αναφέρομαι στον Λαφαζάνη ή στον Αλαβάνο, που λένε καθαρές κουβέντες. Διαφωνείς αλλά τους σέβεσαι. Δεν αναφέρομαι καν στην συγκυριακή βάση του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ/Βίλα Αμαλία (Σόρος). Αγανακτισμένοι απλοί άνθρωποι είναι. Αναφέρομαι πάντα στην τυχοδιωκτική «Τσίπρας Α.Ε.», την ομάδα των αδίστακτων στελεχών, που δεν πιστεύουν σε τίποτα απολύτως. Αναφέρομαι στον, κατά δήλωση του, βυσματία κοπανατζή και «σκονάκια», που πήγε να αποτίσει φόρο τιμής σ’ ένα Λοκατζή εθνικιστή στην Βενεζουέλα! Τι κοινό έχετε, ρε Αλέξη; Από δυο πόδια και δυο χέρια;

Απλά πράγματα, αδέρφια. Στην Λατινική Αμερική η Αριστερά είναι συνήθως πατριωτική - εθνικιστική, χριστιανική (!). Στην Ελλάδα, η ντεμέκ αριστερά του Αλέξη, είναι πατριδοκτόνα. Θαυμάζουν τον πατριωτισμό, τον φλογερό εθνικισμό αλλά των …άλλων. Εδώ, γουστάρουν αποδόμηση, χαζοχαρούμενο γενιτσαρικό διεθνισμό. Νέτο σκέτο. Για την εθνική ταυτότητα δεν το συζητάμε. Και, τώρα που το θυμήθηκα, συχνά ο Ούγκο Τσάβεζ ξεκινούσε τις παρεμβάσεις του κάνοντας τον σταυρό του με τον τρόπο των πιστών καθολικών. Συχνές οι αναφορές του στην πίστη του στον Χριστό. Λοιπόν ρε Αλέξη, για πες μας και γι’ αυτό, για πες…

(Δημοσιεύεται στην "Κυριακάτικη Δημοκρατία") 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. aggelosview avatar
    aggelosview 09/03/2013 14:20:10

    Να δημοσιευτεί άμεσα στην Αυγούλα το στρατιωτικό δελτίο του Άλεξ. Πόσες βόλες, άλματα, ασκήσεις, δεκαήμερα, πλωτά κτλ. Αποκατάσταση της αλήθειας τώρα. Για άδειες δε γράφω γιατί φαντάζομαι δεν έκανε χρήση, ως πατριώτης που είναι. Έθεσε εαυτόν στην υπηρεσία της Πατρίδας.

    • αργατεία avatar
      αργατεία @ aggelosview 10/03/2013 20:59:45

      ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης έχει γράψει καταπληκτικές αναλύσεις για την ιδεολογική "ανωμαλία" της ελλαδικής σημερινής "αριστεράς" στο υπέροχο κείμενό του "Για την επαναθεμελίωση της ελληνικής αριστεράς" καθώς και το "Για έναν περιφερειακό διεθνισμό" όπου ακριβώς καυτηριάζει τον πολιτικό αναλφαβητισμό της ελλαδικής αυτοαποκαλούμενης αριστεράς που μπορεί πχ να μιλάει για την επανάσταση στην Λατινική Αμερική και να την υποστηρίζει με περηφάνια, αλλά να ντρέπεται να μιλήσει για την επανάσταση στο Κουρδιστάν και την άνοιξη των λαών της Μικράς Ασίας και να κατηγορεί για εθνικισμό όποιον τολμά να το πράτει διότι το θεωρεί "αντιτουρκικό ελληνικό εθνικισμό", για τέτοιες άθλιες στρεβλώσεις μιλάμε και όχι μόνο...εξαιρετική προσέγγιση κ.Κρανιδιώτη

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ αργατεία 10/03/2013 21:59:18

        Αμ τι νομίζεις πως διαβάζω, μεταξύ άλλων, χρόνια τώρα;

  2. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 09/03/2013 14:31:24

    Ἔτσι μπράβο,νά ξεχωρίζουν κάποια πράγματα!
    Ἕνα πράγμα δέν καταλαβαίνω ὅμως,πῶς συνταιριάζεται στή Λατ.Ἀμερική ἡ Ἀριστερά μέ τόν χριστιανισμό καί τόν ἐθνικισμό;
    Ἐπίσης,ὁ Τσάβες ἦταν μαρξιστής;Καί ἐν τέλει ποιά εἶναι ἡ πιό ἀντιπροσωπευτική Ἀριστερά,ἡ δική μας τοῦ ΚΚΕ ἤ τῶν Τσάβες,Κάστρο,Τσέ;

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ Κυθήριος Τ. 09/03/2013 16:36:03

      Κυθήριε κοίτα πώς τα βλέπω εγώ τα πράγματα. Η βέλτιστη λύση είναι διακυβέρνηση πατριωτική, με γνώμονα το συμφέρον του λαού και της πατρίδας. Αυτά τα τελευταία (λαός/πατρίδα) ταυτίζονται. Η Ελλάδα είμαστε οι Έλληνες. Δυστυχώς στη νεότερη ιστορία, οι μεγάλες δυνάμεις κατάφεραν με Δούρειο Ίππο τις πολυεθνικές και τα τσιράκια/πολιτικούς να μας καταστήσουν υποτελείς. Λόγω πνευματικής σύγχυσης του κόσμου διαμορφώθηκαν δύο μέτωπα:

      -Ένα "δεξιό φιλελεύθερο" το οποίο λέει ιδιωτικοποίηση όλων, υποταγή στους ξένους και ζήτω η πατρίδα.
      -Ένα "αριστερό" το οποίο λέει ότι πρέπει να λειτουργούμε με βάση το συμφέρον του "λαού" και να μην υποτασσόμαστε στα ξένα συμφέροντα. Είναι όμως εναντίον της πατρίδας και της θρησκείας.

      Δεν υπάρχει δηλαδή κάποια εμφανώς πατριωτική και υπέρ του έθνους επιλογή. Στη Λατινική Αμερική εμφανίστηκε ένα κίνημα, "αριστερό" αν θέλετε το οποίο συνδύαζε τα θετικά και των δύο μετώπων. Ο πλούτος στη χώρα, απελευθέρωση από τους ξένους κατακτητές, πατρίδα και θρησκεία πάνω απ' όλα. Εδώ δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Υπάρχει η τυφλή υποταγή στο ΔΝΤ και το μπάχαλο/καταστροφή της πατρίδας από την άλλη.

      Δεν έχει συνεπώς νόημα να μιλάμε για "αντιπροσωπευτική αριστερά". Ναι οι "αριστερές??" αρχές της προτεραιότητας στις ανάγκες των ανθρώπων και τη μόρφωση για όλους, την αντιμετώπιση της φτώχειας και την βελτίωση της ζωής της πλειοψηφίας και όχι των ελαχίστων κατοίκων Εκάλης είναι για εμένα σωστές. Ναι οι "δεξιές??" αρχές του πατριωτισμού είναι εξίσου σημαντικές και σωστές.

      Το θέμα είναι κάποιος να τα συνδυάσει και να τα εφαρμόσει και τα δύο. Όχι "πατρίδα πάνω απ' όλα και σκασίλα μας για όποιον δε μένει Εκάλη". Ούτε "αναδιανομή πλούτου, ίσες ευκαιρίες για μόρφωση και προκοπή και κάτω η πατρίδα, φέρτε Πακιστανούς να 'χουμε". Αυτός που θα τα εφαρμόσει αυτά λίγο με νοιάζει αν κατ' όνομα είναι "αριστερός" ή "δεξιός". Είναι πατριώτης.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Νικόλας 09/03/2013 18:56:50

        + 100000000000000000000

      • dim avatar
        dim @ Νικόλας 09/03/2013 19:59:02

        Τα έχεις μπλέξει τα πράγματα λίγο...

        Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός είναι υπερ του λαού, δεν είναι ο αριστερός σοσιαλισμός αυτός που θα φέρει την ευημερία... Η "υποταγή στους ξένους" δεν υπάρχει καν... Αυτά τα λένε οι λαϊκιστές... Υπάρχει μόνο η ωμή πραγματικότητα, της εξάρτησης μας από τη χρηματοδότηση των εταίρων μας (των "ξένων")... Για αυτό παλεύει ο Σαμαράς, για να εξαλείψουμε τα ελλείμματα, και να πάψουμε να έχουμε εξάρτηση από τα ξένα δανεικά… Το αδηφάγο, σπάταλο, διαπλεκόμενο, γραφειοκρατικό κράτος - δημόσιο, μας έφερε ως εδώ... Η ευημερία του λαού θα έρθει μόνο μέσα από μια φιλελεύθερη οικονομία, με το κράτος να περιορίζει τη δράση του μόνο στη παρέμβαση υπερ των ασθενέστερων κοινωνικών ομάδων και ενός κράτους πρόνοιας...

        Μακριά από εμάς ο άκρατος οικονομικός (νεο)φιλελευθερισμός, αλλά μην ακούμε και ότι η αριστερά είναι υπερ της ευημερίας του λαού... Η ευημερία του λαού είναι άμεσα συνδεδεμένη με την εφαρμογή επιτέλους ενός μοντέλου κοινωνικού φιλελευθερισμού στη χώρα μας, με έμφαση στις ιδιωτικοποιήσεις και την υγιή επιχειρηματικότητα…

        • Νικόλας avatar
          Νικόλας @ dim 09/03/2013 20:31:37

          Έχε υπ' όψην ότι ο κοινωνικός φιλελευθερισμός/σοσιαλφιλελευθερισμός (social liberalism) είναι κέντρο ή κεντροαριστερά (βασικός εκφραστής ο Keynes). Όχι κεντροδεξιά. Αντίπαλος του κοινωνικού φιλελευθερισμού ήταν η Thatcher. Εκτός αν μιλάς για κάτι άλλο το οποίο θεωρείς εσύ κοινωνικό φιλελευθερισμό. Αλλιώς συμφωνώ κι εγώ πάντως ότι ο κοινωνικός φιλελευθερισμός είναι ένα αρκετά καλό σύστημα. Δεν ξέρω όμως αν έχει σχέση με την κεντροδεξιά.

          • Απορών avatar
            Απορών @ Νικόλας 10/03/2013 00:02:27

            Και όμως, τόσο οι σοσιαλδημοκράτες όσο και οι χριστιανοδημοκράτες και τόσο οι δημοκρατικοί όσο και οι ρεπουμπλικάνοι ή οι συντηρητικοί και εργατικοί ΚΕΥΝΣΙΑΝΟΙ ήτανε ΟΛΟΙ μεχρι την ενεργειακή κρίση των 70ies, και μετά ΟΛΟΙ σταδιακά ΦΡΙΝΤΜΑΝΙΚΟΙ γίνανε (με πρωτεργάτες το Ρήγκαν και τη Θάτσερ) με εξαίρεση εμάς που στις 18 είχαμε... σοσιαλισμό και ακόμα θεωρούμε ότι ο Κέυνς έδωσε την απάντηση σε όλα τα προβλήματα...

          • dim avatar
            dim @ Νικόλας 10/03/2013 00:04:39

            Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός που εννοώ εγώ περιγράφεται παρακάτω με σαφήνεια…

            http://www.antinews.gr/2011/12/07/137454/

            Αν θελεις να μιλήσουμε στον άξονα "αριστερά - δεξιά", οι σοσιαλιστές είναι αριστερά, οι σοσιαλδημοκράτες είναι κεντροαριστερά, ο κοινωνικός φιλελευθερισμός κέντρο προς κεντροδεξιά και ο οικονομικός (νεο)φιλελευθερισμός είναι δεξιά, στον οικονομικό άξονα πάντα...

            Στις ΗΠΑ δεν υπάρχει "αριστερά". Οι Δημοκρατικοί που εφαρμόζουν κοινωνικό φιλελευθερισμό είναι κεντρώοι προς κεντροδεξιοί στην ουσία στα οικονομικά.. Απλά οι Ρεπουμπλικάνοι είναι τόσο δεξιοί που κάνουν τους Δημοκρατικούς να φαντάζουν "αριστερά"...

        • Π. Ευθυμιάδης avatar
          Π. Ευθυμιάδης @ dim 10/03/2013 21:00:47

          Γιατί το παιδεύουμε τόσο; Αργομισθία στο Δημόσιο και λαμογιές οι "κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες" θέλει ο Ελληνας. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ .

          • Κώστας π1. avatar
            Κώστας π1. @ Π. Ευθυμιάδης 10/03/2013 21:53:42

            Oχι ο ΚΑΘΕ έλληνας αγαπητέ Π.Ευθυμιαδη.
            Δεν είσαι η μόνη εξαίρεση Θα δείς οτι αυτοί που περιγράφεις ποτέ δεν ήταν πάνω απο το 10% των Ελλήνων Αυτούς ακολούθησε ένα 30 % όχι για τα πιστεύω τους, αλλα γιατί δικαιούνταν στον "ήλιο μοίρα". Το υπόλοιπο 60% ήμασταν μόνιμα στην "απ' έξω"
            Τώρα το 10% θα δούμε στις εκλογές πόσο θα μείνει και για πόσα χρόνια θα περιμένει ακόμα λαμογιές και “κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες” ...

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Νικόλας 09/03/2013 20:23:13

        Εὐχαριστῶ γιά τήν ἀπάντηση Νικόλα!

      • GeorgeK avatar
        GeorgeK @ Νικόλας 09/03/2013 22:35:49

        Πολύ σωστός!!!

      • Κώστας π1. avatar
        Κώστας π1. @ Νικόλας 10/03/2013 21:23:08

        Κάνε λίγο υπομονή ως το καλοκαίρι φίλε Νικόλα.
        Μαθαίνει γρήγορα και έρχεται. Αυτή τη φορά καθαρόαιμος Σουλιώτης. Ούτε Αμερικανόθρεφτος ούτε ΑγγλοΓερμανόθρεφτος. Μόνο Μετσοβίτης. Του ΕΘΝΙΚΟΥ Μετσόβιου. Κι έχει κοντά του Δημογέροντες Δασκάλους που άσπρισαν τα μαλλιά τους μ' αυτόν το συνδυασμό που λές: “αναδιανομή πλούτου, ίσες ευκαιρίες για μόρφωση και προκοπή και Ζήτω η πατρίδα και το ΕΘΝΙΚΟ Απελευθερωτικό Μέτωπο."

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κυθήριος Τ. 09/03/2013 17:06:11

      O Tσαβεζ ειναι Ανδρεας.Ο Καστρο ειναι Βελουχιωτης.Δεν βλεπω τοσο μεγαλες διαφορες με την Ελλαδα.Απλως τελευταια λογω του εξωευρωπαισμου αναπτυχθηκε και στην Ελλαδα η αριστερα των λουλουδιων με τα αντιεθνικιστικα της που εκνευριζει το Φαηλο.Ο Αλεξης ξεκινησε απο αυτην την αριστερα - αφου την αλλη την ειχε καπαρωσει το ΚΚΕ και το παλαιοπασοκ - αλλα τωρα τα πραγματα τα εφεραν ετσι που πρεπει να παιξει πολλαπλους ρολους.

  3. κωστας avatar
    κωστας 09/03/2013 14:31:36

    Οπως παντα χτυπας στοχο!! βλεπω οτι εχεις εντρυφησει στα καθεστωτα της λατινικης αμερικης!! οι ιδεολογιες αυτων των καθεστωτων με την δικια μας θολοκουλτουρα απεχει ετη φωτος,ο τσε ακομη κ οταν καθιερωθηκε στην εξουσια της κουβας, φορουσε την φαιοπρασινη επερνε το κολτ κ συμετειχε σε επαναστασεις ανα τον κοσμο(τις πραγματικες επαναστασεις οχι του υπολογιστη!!). φανταζεσαι τον σκουρλετη με φαιοπρασινη??!! συνεχισε ετσι συνκομαντο!!!!

  4. Νικόλας avatar
    Νικόλας 09/03/2013 14:49:04

    Πολύ καλό άρθρο. Τα λες σωστά. Καμία σχέση δεν έχει η δική μας αριστερά με την Λατινοαμερικάνικη. Μακάρι να έχουμε πατριώτες ηγέτες. Το αν θα είναι αριστεροί ή δεξιοί ελάχιστοι σημασία έχει.

  5. Γιάννης avatar
    Γιάννης 09/03/2013 15:19:07

    "Στην Λατινική Αμερική η Αριστερά είναι συνήθως πατριωτική – εθνικιστική, χριστιανική (!). Στην Ελλάδα, η ντεμέκ αριστερά του Αλέξη, είναι πατριδοκτόνα. Θαυμάζουν τον πατριωτισμό, τον φλογερό εθνικισμό αλλά των …άλλων. Εδώ, γουστάρουν αποδόμηση, χαζοχαρούμενο γενιτσαρικό διεθνισμό. Νέτο σκέτο".

    Τα είπες όλα, Φαήλο.

  6. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 09/03/2013 15:43:32

    "Λοιπόν ρε Αλέξη, για πες μας και γι’ αυτό, για πες…"

    Ελπίζω να μην "κρατάς την αναπνοή σου" Φαήλε...

  7. Ραβινος avatar
    Ραβινος 09/03/2013 16:11:23

    Α..ρε..Φαηλο τι ξεγυμνωμα ειναι αυτο ?Πιο πανω λεει ο Aggelowview ''Να δημοσιευτεί άμεσα στην Αυγούλα ...'' ! Τι το καλυτερο μπας και ανοιξει κανενα κολλημενο μυαλο να δει το φως το αληθινο !Μπας και το διαβασει ο Σκουρλετης {ειμαι σιγουρος οτι θα το διαβασει και οτι θα πει ναταν δικος μας ο Φαηλος και τι στον κοσμο !}.Τι να πω εαν εχει την προβολη που του πρεπει ενα τετοιο κειμενο ισως καταφερουμε να αλλοιωθ ει το IQ των συριζοτσιπραιων προς το κατι τι καλυτερο !Ισως αν και δεν ειμαι σιγουρος !

  8. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 09/03/2013 16:39:13

    Τόν Βενεζουέλο (εθνικισταρά/ ελληνοχριστιανόπουλο/σοσιαλίστα-καί στή λίστα) δέν τόν κάλεσαν;
    Περίεργο!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ειδωλοκλάστης 10/03/2013 21:59:57

      Βρίσκει την ντόπια κουζίνα πολύ καυτερή...

  9. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 09/03/2013 16:46:46

    Απο τα καλυτερα που εγραψες ποτε για την ψευτοαριστερα στην ελλαδα μπραβο φαηλο!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. τάσος avatar
    τάσος 09/03/2013 16:55:28

    άκου αδερφέ μου. κάνεις το θεμελιώδες λάθος. έχεις δίκιο και προσπαθήσεις με το δίκιο σου να πείσεις αριστερούς πως έχουν άδικο. οι συριζαίοι, όμως, όπως και πασόκοι των προηγούμενων εποχών, είναι αυτιστικοί. με οποιονδήποτε τρόπο και όσο και να προσπαθείς είναι τζάμπα και στο τέλος θα σου φορτώσουν και αυτά για τα οποία τους κατηγορείς και έχετε γεια.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ τάσος 09/03/2013 19:22:23

      Δεν προσπαθεί να πείσει κανέναν ο Φαήλος αδερφέ. Να ενημερώσει τους αριστερίζοντες-σοσιαλίζοντες-αγανακτισμένους προσπαθεί που νομίζουν πως ο Τσίπρας με τις συνιστώσες του ενδιαφέρονται για την πατρίδα και το λαό. Και όποιος καταλάβει.

      • Π. Ευθυμιάδης avatar
        Π. Ευθυμιάδης @ Γεώργιος Τ. 10/03/2013 21:05:04

        Αυτοί ονειρεύονται εξουσία , ταξίδια , διορισμούς συγγενών και λοιπών στο δημόσιο , διαχείριση μυστικών κονδυλίων.... και πιστεύεις ότι είναι δυνατόν με λογικά επιχειρήματα να τους πείσεις;

  11. akenaton avatar
    akenaton 09/03/2013 17:49:30

    Μια παρόμοια "πατριωτική" αριστερά μας πούλησε ο "μεγάλος" Ανδρέας και το πόπολο την αγόρασε σαν βενεζοελάνικο κουλούρι! "Μάτσο" ο τύπος (όρα Μιμή), με σωστά συνθήματα αλά "patria o muerte" : "Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες", μονάχα ο μπερές και η πουλάδα του έλειπε για να είναι φτυστός ο Τσάβες.
    Ακόμη και σήμερα, η κοινωνία μας θα ακολουθούσε αβλεπί έναν Έλληνα Τσάβες.
    Απορώ γιατί δεν το επιχειρούν αυτοί που το βλέπουν και μπορούν να το εκμεταλλευτούν ασύστολα. Αλέξη, αρκεί να μάθεις να κάνεις τον σταυρό σου, να φορέσεις στο πέτο την γαλανόλευκη και να περάσεις στο μέτωπο μια μπαντάνα στα εθνικά χρώματα που να γράφει "ελευθερία ή θάνατος". Σε βλέπω σούμπιτο Πρωθυπουργό με 60% όπως ο Τσάβες.
    Είμαστε τελικά Λατινοαμερικανοί !!!

    • akenaton avatar
      akenaton @ akenaton 09/03/2013 20:55:01

      :)

    • Π. Ευθυμιάδης avatar
      Π. Ευθυμιάδης @ akenaton 10/03/2013 21:07:09

      Εκείνος ο Φράγκος Φραγκούλης που έχει και αληθινή πουλάδα (αλεξιπτωτιστή και όχι ιπτάμενου) δεν είναι φτυστός ο Τσάβες;

  12. Tryphoon avatar
    Tryphoon 09/03/2013 18:12:40

    Ο συνήγορος των λαθρεμπόρων.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Tryphoon 10/03/2013 20:30:30

      IQ ραδικιού.

  13. Hasta Siempre avatar
    Hasta Siempre 09/03/2013 18:13:32

    Οσο σχέση έχει ο ΣΥΡΙΖΑ με τον πατριωτισμό...άλλο τόσο έχει και η κυβέρνηση με το ξεπούλημα όλων των υποδομών σε ξένους.
    Αν θυμάμαι καλά η κυριαρχία πιά ασκείται με οικονομικούς όρους και όχι στρατιωτι΄κούς εμείς παιξαμε και χάσαμε τα τελευταία 40 χρόνια.

  14. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 09/03/2013 18:33:52

    '' Απλά πράγματα, αδέρφια. Στην Λατινική Αμερική η Αριστερά είναι συνήθως πατριωτική – εθνικιστική, χριστιανική (!). Στην Ελλάδα, η ντεμέκ αριστερά του Αλέξη, είναι πατριδοκτόνα. Θαυμάζουν τον πατριωτισμό, τον φλογερό εθνικισμό αλλά των …άλλων.''
    Μετά όμως το Ναι στους Αμερικανούς, το Ίσως Ναι στους Γερμανούς, το ΟΛΟΨΥΧΑ Ναι στους Καραμανλικούς, γιατί να είναι τόσο ...δύσκολο το ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ; Θα προκύψει αυτόματα, εκ της ψυχοδιανοητικής ωριμάνσεως.
    Περίμενε και θα εκπλαγείς ! Το παιδί είναι ....μικρό, αλλά μαθαίνει (θέλει δε θέλει) γρήγορα :-). Οι τυχοδιωκτικοί διεθνισμοί κι οι επιπόλαιες αντεθνικές κραυγές των παλαβοσινιστωσών, πολύ σύντομα θα αποτελούν μακρινό παρελθόν. Αριστερά στην Ελλάδα που δεν αρκείται στο να στέκεται μονίμως ''τιμωρία'' στο περιθώριο για να την αγαπάνε όοοοολοι (ΚΚΕ) και απαιτεί να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στα δρώμενα, ΔΕ γίνεται να ΜΗΝ είναι ''πατριωτική – εθνικιστική και χριστιανική. Η συνέχεια επί της πολιτικής σκηνής, πολύ αγαπητέ μου Φαήλο.
    Υ.Γ : Η Αριστερά και η Δεξιά στην Ελλάδα, πρόκειται να συναντηθούν. Οι διαχωρισμοί γκρεμίστηκαν απ΄τα αισχρά Μνημόνια και την παρακμή μας. Μόνη μας λύση, η ομόψυχη προσπάθεια.

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ Queen For The Black Side 09/03/2013 18:47:12

      Δεν υπάρχει περίπτωση εθνικής ομόνοιας. Το έδειξε το παρελθόν. Οι άλλοι θέλουν Ελλάδα με δάνεια για να καλοπερνάνε εις υγείαν των κορόιδων. Ας το πάρουμε απόφαση: ο Αβεσαλώμ δεν συνθηκολογεί.
      Υ.Γ: Όσοι διαφωνούν ας ψάξουν λίγη ποικιλία. Μη μου αναφέρουν πάλι το μετεμφυλιακό σύνδρομο.

    • NTUA avatar
      NTUA @ Queen For The Black Side 09/03/2013 19:21:47

      Έτσι! Μια από τις αδυναμίες της Δεξιάς είναι η εις βάθος ανάλυση των δυνατοτήτων και των "εναλλακτικών" του αντιπάλου. Ο Φαήλος είναι νώτερος... Το 1981, ο πατέρας μου περίμενε από μήνα σε μήνα να πέσει το (και ...πατριωτικό) ΠΑΣΟΚ! Μας "κατσικώθηκε" τριάντα χρόνια...

  15. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 09/03/2013 18:38:10

    Φαήλο,
    καταννοώ πλήρως τα γραφόμενά σου. Έχω όμως την εντύπωση ότι δεν πρέπει να αναλωθούμε στην τακτική του διαίρει και βασίλευε αλλά να επικεντρώσουμε στην ολική ρήξη με την αριστερά γενικότερα. Την αριστερά την οποία μόνο ως Δούρειο Ίππο αντιμετωπίζω. Δεν υπάρχει καλή αριστερά ούτε καν συμπαθής. Υπάρχουν όμως συμπολίτες μας οι οποίοι παρασύρθηκαν από τις ψεύτικες υποσχέσεις της. Υπάρχει όραμα. Ας το παρουσιάσουμε.

  16. Γιώργος Γκ. avatar
    Γιώργος Γκ. 09/03/2013 19:30:53

    Φαήλο,
    Μήπως θα 'πρεπε να ρωτήσεις τον "καταληψία" τι θα έκανε ο Κομαντάντε στον βουλευτή του όταν τολμούσε να αποκαλέσει τα ΙΜΙΑ " καρντάκ ";;;;;;;

  17. firiki2010 avatar
    firiki2010 09/03/2013 19:33:52

    Τα χάλια της έχει και η Αριστερά εδώ ! Σιγά όμως μην " ζηλέψουμε" και την "Αριστερά" της Λατινικής Αμερικής που χρησιμοποιεί τον ψευτο- εθνοχριστιανοπατριωτισμό της για να καλύπτει αυταρχικά, προσωποπαγή και διεφθαρμένα καθεστώτα διαφόρων ηγετών που κατά βάση γουστάρουν περισσότερο μπερέδες και πιστόλια παρά εκλογές και άλλα τέτοια πεζά. Και φυσικά οι "ηγέτες" λατρεύονται μέχρι ... ταριχεύσεως.

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ firiki2010 09/03/2013 20:26:31

      Η αριστερά έχει εξευτελιστεί πλήρως.
      α) Νομίζουν ότι εν έτει 2013 κάποιος θα πιστέψει ότι η αστυνομία διώκει τα κοριτσάκια στη Χαλκιδική. Ρωτάω: κάπως έτσι κυνηγούσε η "κακιά" δεξιά του παρελθόντος τις γιαγιάδες αυτών των κοριτσιών;
      β) Ο Τσίπρας πήγε στην κηδεία του Τσάβες. Ρωτάω: γιατί δεν πήγε και στην κηδεία του Κιμ γιονγκ ιλ στη Β.Κορέα; Και εκεί έκλαιγαν με τον ίδιο τρόπο και δεν ξέρω εάν τον βαλσάμωσαν κι' όλας. Αυτό το πνεύμα αναβαθμίζει τον άνθρωπο;

      • Αριστερόχειρας avatar
        Αριστερόχειρας @ Δεξιόχειρας 10/03/2013 17:08:22

        Η δεξιά έχει εξευτελιστεί πλήρως.
        α) Νομίζουν ότι εν έτει 2013 κάποιος θα πιστέψει ότι οι κάτοικοι διώχνουν τους καλούς επενδυτές στη Χαλκιδική. Ρωτάω: κάπως έτσι έδιωχνε η "κακή" αριστερά του παρελθόντος τους Γερμανούς κατακτητές;
        β) Ο τάδε πήγε κάποτε σε κάποια κηδεία. Ρωτάω: γιατί δεν πήγε και στην κηδεία του Πινοσέτ στη Χιλή; Και εκεί υπήρχε πομπή με υποστηρικτές. Αυτό το πνεύμα αναβαθμίζει τον άνθρωπο.

        Γράφω αυτό το σχόλιο για να σου δείξω με ήπιο τρόπο ότι οι παρωπίδες και το τρολλάρισμα δε συνεισφέρουν στον εποικοδομητικό διάλογο.

        Καλησπέρα,
        Νικόλας

  18. ΣΤΑΦ avatar
    ΣΤΑΦ 09/03/2013 20:52:09

    Στη Λατινική Αμερική αναπτύχθηκε η Θεολογία της απελευθέρωσης και επηρέασε
    πολύ τους λαούς της.Έτσι εξηγείται, ως ένα βαθμό, η συμπόρευση χριστιανισμού και αριστεράς.Οι πρωτεργάτες της θεολογίας της απελευθέρωσης ήταν κυρίως κληρικοί της ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας (Γουστάβο Γκουτιέρρες, Όσκαρ Ρομέρο, Καμίλλο Τόρες κ.α.), που προσπάθησαν να αφυπνίσουν τους λαούς και κυρίως να τους βοηθήσουν στη δεκαετία του ΄70, τότε που κυριαρχούσαν εκεί τυραννικά καθεστώτα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΤΑΦ 10/03/2013 22:00:54

      Σωστός κι ενημερωμένος.

  19. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΑΚΩΝ 09/03/2013 22:35:57

    Φαήλος ένας και μοναδικός και σ' αυτό το άρθρο!
    Επιμένω όμως με δύο ...παρατηρήσεις, για να μην ξεχνιόμαστε: 1. η β' Πειραιά εκπροσωπείτε από το συγκλονιστικό δίδυμο της ανανέωσης Τραγάκη - Νεράντζη και 2. το άρθρο αυτό έπρεπε να αναρτηθεί Δευτέρα, γιατί δεν είμαστε λίγοι όσοι διαβάζουμε (κάθε Τετάρτη και Κυριακή) τη Δημοκρατία κυρίως για το κείμενό του... Μην κάνετε άθελά σας κακό στη ναυαρχίδα της παράταξης.

  20. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 09/03/2013 22:37:59

    Θά τόν ἔστελνε στόν Τσίπρα..

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κυθήριος Τ. 10/03/2013 21:09:31

      Τορτίγια κον κάρνε.

  21. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 09/03/2013 22:42:42

    Δεν θα σας αναφέρω απολύτως τίποτε αγαπητέ Δεξιόχειρα. Θα αφήσω απλά τη ζωή, να διαψεύσει τις παλαιοσυντηρητικές σας εμμονές και ...ιδεοληψίες. ''Τα πάντα ρεί'' που έλεγε και ο παππούς μας ο Ηράκλειτος :-).

  22. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 09/03/2013 22:51:44

    '' Δεν υπάρχει καλή αριστερά ούτε καν συμπαθής''.
    '' να επικεντρώσουμε στην ολική ρήξη με την αριστερά γενικότερα''.

    ok. Πραγματοποιήστε την ...ολική ρήξη μόνος σας ή με μία φανατική μειοψηφία, γαντζωμένη στο παρελθόν.
    Η πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών και το κοινό εθνικό μας συμφέρον, απαιτούν συνεννόηση και σύνθεση. Δείτε το επί τέλους κι εσείς, για να μη βασανίζεστε άδικα.

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ Queen For The Black Side 10/03/2013 21:35:38

      Ρήξη με της αριστερά ιδεολογία όχι με τους αριστερούς ψηφοφόρους. Δεν μπορούμε πλέον να ανεχτούμε τα ψέματά τους, φτάσαμε στο χείλος του γκρεμού. Επιπλέον για να σε φωτίσω θα σου γράψω ότι αριστερές ιδέες συνεχίζουν και προβάλλουν ακόμη και οι ΝΔκράτες.

      • Κώστας π1. avatar
        Κώστας π1. @ Δεξιόχειρας 10/03/2013 21:58:18

        Οι ιδέες δεν δημιουργούν χρέη φίλε Δεξιόχειρα. Οι άνθρωποι χωρίς Ιδέες σαν τους Τσοχατζόπουλους τα δημιουργούν.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Δεξιόχειρας 11/03/2013 00:37:47

        Τα ψέματα αγαπητέ, πίπτουν σαν το χαλάζι εξ αριστερών, εκ δεξιών και εξ αριστεροκεντροδέξιων ''καλλιτεχνών''. Δεν μονοπωλεί την παραπλανητικήν τέχνην η αριστερά, απόδειξη το οτι ο μέσος χαζοΈλλην, 40 χρόνια τώρα, κοροϊδεύεται επιλεκτικώς από κεντροδεξιές σειρήνες που παριστάνουν ό,τι κάθε φορά ''πουλάει''.
        Πολλές δε ... αριστερές ιδέες όπως και πολλές ....δεξιές ιδέες, είναι πολύτιμες και χρήσιμες. Ας απορρίψουμε εκείνες που δεν μας βοηθούν να ελευθερωθούμε και να προχωρήσουμε, όσες μας καταδικάζουν στο τέλμα και τη μιζέρια και ας εγκαταλείψουμε και τις αφελείς περιχαρακώσεις που ηρεμούν μόνο τους ...ηλικιωμένους (ψυχικά και πνευματικά κυρίως).

  23. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 09/03/2013 22:55:51

    :-) :-) :-) Και η κηδεία σας ενόχλησε; Κάθε λαός πενθεί με τον δικό του τρόπο. Άλλα ήθη, άλλα έθιμα, άλλη κουλτούρα. Συγκρατηθείτε λίγο πια. Με τον ακραίο προκλητικό τρόπο που εκφράζετε την εμπάθειά σας, αποδυναμώνετε όσα προσπαθείτε να υποστηρίξετε!

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ Queen For The Black Side 10/03/2013 01:23:29

      Κροκοδείλια δάκρυα απόδειξη ψεύδους και κοινωνικής καταπίεσης. Ενδεικτικό των αριστερών θεατρίνων.

  24. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 09/03/2013 23:18:24

    Γιά τό ὑπόλοιπο 40% θά ἀναλάβει ὁ Τατσόπουλος...

  25. popaia avatar
    popaia 09/03/2013 23:30:48

    Πάντως αν όλ' αυτά τα χρόνια αντί των σημιτογιωργάκηδων, της Αλέκας, του Αλέξη, του Αλέκου (έχω μισήσει τ' όνομα πια), των Εξαρχείων και της ενοχικής, έντρομης Δεξιάς, αν αντ' αυτών είχαμε κι εμείς έναν Τσάβες, αποκλείεται να ήμασταν στην κατάντια που είμαστε.
    Αυτή είναι η ουσία.
    Αιωνία του η μνήμη του ανθρώπου, ό,τι κι αν ήταν σκάρτος ή λειψός δεν ήταν.

  26. MCA avatar
    MCA 10/03/2013 00:17:16

    Πολύ σωστά επισημαίνεται,το χάσμα που χωρίζει την Ευρωπαϊκή Αριστερά ΚΑΙ Κεντροαριστερά, με την Αρίστερα της Λατινικής Αμερικής.

  27. stamoschios avatar
    stamoschios 10/03/2013 00:41:43

    Εξαιρετικό άρθρο (όπως πάντα άλλωστε) κύριε Κρανιδιώτη. Ελπίζω στις 14 Απριλίου να σημάνουν οι καμπάνες της ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ για την πολύπαθη Βενεζουέλα και η συμμορία του εκλιπόντος να πάει σπίτι της. vamos Henrique Capriles.

  28. occultist avatar
    occultist 10/03/2013 11:07:03

    Εύγε Φαήλο. Ο μακράν καλύτερος επικήδιος για τον εκλιπόντα ηγέτη. Μακάρι να είχαμε και εμείς εναν Τσάβες. Αλλά, δυστυχ'ως είχαμε αρχικά ένα Ανδρέα και στην συνέχεια τον Γιωργάκη τον ζαβό (κατά Μαλβίνα).

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ occultist 10/03/2013 21:21:30

      Το καλύτερο παραλείψατε !! Ενδιάμεσα είχαμε και τον ΠΡΟΔΟΤΗ ζουμπά αρχιερέα ή τάπερμαν που έλεγε και η Μαλβίνα. Δεν κάνει να ξεχνάμε αυτούς που σκηνοθέτησαν, προετοίμασαν και συνέβαλαν τα ...μάλα στον όλεθρο που σήμερα απολαμβάνουμε.
      Όλοι προσπαθούν μανιωδώς να τον ξεχάσουμε ώστε......

  29. Χρήστος avatar
    Χρήστος 10/03/2013 14:19:56

    Σωστός...! Εγώ προσωπικά θεωρώ την ελλαδική Αριστερά ως την πιο διεθνιστική και επιθετική στον κόσμο. Δεν νομίζω ότι υπάρχουν πιο αρνησιπάτριδες και αντεθνικοί από τους Συριζέους και γιατί όχι τους πασοκοδημαρέους. Και αναρρωτιέμαι αν η νερόβραστη ΝΔ, έστω με τις φιλότιμες προσπάθειες του μοναχικού Σαμαρά, μπορεί να αντιμετωπίσει αυτή την Αναρχοαριστερά... Δεν απορρίπτω την ιδέα να στηρίξω Χ.Α. ακριβώς για αυτό το λόγο. Φαήλο, χαιρετισμούς. Χρήστος από Νίκαια (χαλκηδώνα).

    • Κωνσταντίνος Σπ avatar
      Κωνσταντίνος Σπ @ Χρήστος 10/03/2013 21:42:05

      είναι σίγουρο ότι ο αείμνηστος ηγέτης ήθελε την ταρίχευσή του? Διότι ο διάδοχος Μαδούρος, ο μυστακοφόρος, μιοάζει λίγο εμφανισιακά με τον Στάλιν... Έτσι γίνεται πάντοτε... οι επίγονοι των μεγάλων ηγετών κρύβονται κάτω από τη σκιά των προκατόχων τους για να εξασφαλίσουν την δική τους εξουσία...

  30. Κώστας avatar
    Κώστας 10/03/2013 16:18:42

    Πρώτα φορά ακούω πως ο Γκεβάρα συνελάμβανε και τους ομοφυλόφιλους εκτός από τους εγκληματίες του Μπατίστα. Που το είδες γραμμένο αυτό Φαήλο; Για να το διαβάσω κι εγώ και να μάθω.
    Αυτό που ξέρω είναι πως ο Τσε μόλις κατέλαβε την Σάντα Κλάρα, έβγαλε ένα διάταγμα που απαγόρευσε τα τυχερά παιχνίδια, αλλά την άλλη μέρα το απέσυρε γιατί αντέδρασε ο εθισμένος στον τζόγο λαός.
    Επίσης δεν μπορούμε να συγκρίνουμε λατινοαμερικάνους επαναστάτες με ευρωπαίους αριστερούς. Τι σχέση έχουν οι μεν με τους δε, ασχέτως αν ορισμένοι από τους λατινοαμερικάνους είναι μαρξιστές.
    Όταν όλη η Λατινική Αμερική ήταν αποικιοκρατούμενη είναι φυσικό να υπάρχουν εθνικοπατριωτικοί ηγέτες.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Κώστας 10/03/2013 18:13:53

      Να θυμησω οτι και η Ελλαδα ηταν αποικιοκρατουμενη χωρα! Το ξεχασαμe αυτο; Η θεσσαλονικη απελευθερωθηκε το 1912. Τα Ιωαννινα το 1913! Πολυ μετα απο πολλες λατινοαμερικανικες χωρες. Η Βενεζουελα το 1821!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Κώστας 10/03/2013 20:38:35

      Χτύπα "Che Guevara and the homosexuals" ή "Che Guevara gay camps" και θα βαρεθείς να διαβάζεις. Συγγνώμη που σου χάλασα την φαντασίωση.

  31. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 10/03/2013 20:39:19

    Τους μπαγλάρωνε ως "αντικοινωνικά στοιχεία".

  32. roadrunner avatar
    roadrunner 10/03/2013 21:19:32

    Από τα πιο απολαυστικά άρθρα σας κ. Κρανιδιώτη και διδακτικό,
    και πλήρες, τόσο, που δεν υπάρχει κάτι να προσθέσει κανείς ή να διαφωνήσει.
    Αλλά, τι να μας πει ο Alexis για όλα αυτά ; Θα περιμένουμε πολύ...
    Το ακροατήριο του, το θέλει πολυ-εθνικό, πολυπολιτισμικό, ποικιλόχρωμο.
    Έχει τους λόγους του.
    Δεν θα τολμήσει ποτέ να αναφερθεί στην Πατρίδα, το Θεό, το Έθνος...
    Ακόμη και σκηνικά αταίριαστη, ήταν η παρουσία του, στο βίντεο της κηδείας του Τσάβες... γιατί, δεν μπορεί παρά να έχει αυτογνωσία και επίγνωση της εθνοκτόνας αριστεράς που εκπροσωπεί...

  33. Tonia G. avatar
    Tonia G. 12/03/2013 12:59:23

    κ. Κρανιδιώτη ίσως το καλύτερο σας κείμενο, πάντως σίγουρα μέσα στα 3 καλύτερα και εύστοχα.
    Φυσικά εκτός από το ΣΥΡΙΖΑ στην ίδια κατηγορία ανήκει ΟΛΟΚΛΗΡΗ η ΔΗΜΑΡ (Δραγώνα, Ρεπούση, Σκοπούλη κτλ) και μεγάλο κομμάτι του μικρού πλεόν ΠΑΣΟΚ. Γι' αυτούς τους δυο τελευταίους δεν γράφετε τίποτα, παρά το γεγονός (που θα το δείτε στο εγγύς μέλλον) θα είναι η βασική αιτία της καθίζησης της ΝΔ, αλλά και του Α. Σαμαρά προσωπικά, αφού πραγματικά τον έχουν καταστήσει "όμηρο" των ιδεοληψιών τους...
    όπως π.χ.:
    - καμιά απόλυση στο δημόσιο (το πρόγραμμα δεν βγαίνει κυρίως γι΄αυτό)
    - ιδιωτικοποιήσεις "χελώνας"
    - νέο νομοσχέδιο ιθαγένειας
    - χαλαρή αντιμετώπιση λαθρομετανάστευσης (Σχέδιο ΔΙΑΣ = κρύβω το πρόβλημα κάτω από το χαλάκι
    - κανένα ενδιαφέρον για την οικογένεια και το Δημογραφικό ολοκαύτωμα.
    - συνέχιση της "Πασοκοκρατίας" στο στενό Δημόσιο και στους φορείς
    - χαλαρότατη επιβολή του Νόμου και της Τάξης (καλύτερη από την περίοδο Καραμανλή αλλά όχι αρκετή για τις περιστάσεις)
    - συνέχιση του κλίματος αστάθειας και της έλλειψης επιχειρηματικής Πίστης
    - εναγκαλισμός της Κυβέρνησης με φθαρμένους πράσινους πολιτικούς και υπεράσπιση των πεπραγμένων ΠΑΣΟΚ, αφού πλέον ο Πρωθυπουργός έχει σταματήσει τη ανοικτή καταγγελία της ΠΑΣΟΚΟΚΡΑΤΙΑΣ

    Για όλα τα παραπάνω Φαήλο, η βάση της ΝΔ είναι ΕΞΑΛΛΗ και το ξέρεις πως είναι θέμα χρόνου η δημοσκοπική εξαέρωση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.