24/11/2009 09:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο πανικός είναι κακός σύμβουλος – πως η Ντόρα προσπαθεί να αποφύγει το μοιραίο



Κάτι τρέχει με τη Ντόρα. Ο πανικός είναι κακός σύμβουλος και όπως όλα δείχνουν η «αγία θυγατέρα» βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο και έχει ξεκινήσει έναν πόλεμο μέχρις εσχάτων προκειμένου να ανατρέψει την ήττα που πλησιάζει. Και επειδή οι Μητσοτάκηδες έχουν «πατέντα» στους βρόμικους πολιτικούς πολέμους αντιλαμβάνεστε τι πρόκειται να γίνει μέχρι την Κυριακή ή και την επόμενη εβδομάδα αν υπάρξει δεύτερος γύρος.

Οι πληροφορίες μας κάνουν λόγο για ενεργοποίηση των μηχανισμών που έχει φτιάξει όλα αυτά τα χρόνια η Ντόρα, τόσο σε πολιτικό και δημοσιογραφικό επίπεδο όσο και πίσω από τις κουρτίνες της πολιτικής, εκεί που γίνεται όλο το παιχνίδι.

Εκβιασμοί μέσω SMS και ίντερνετ, αφόρητες πιέσεις σε πολιτικά στελέχη και κομματάρχες της ΝΔ ανά την επικράτεια να ψηφίσουν την κ. Μπακογιάννη είναι ορισμένα από τα όπλα που χρησιμοποιεί ο μηχανισμός  της υποψήφιας προέδρου.

 Κλίμα πιέσεων και εκβιασμών εκδηλώνεται ιδιαίτερα στην Κρήτη όπως μας καταγγέλλουν.

Με δύο τρόπους προσπαθεί η Ντόρα να αποφύγει το μοιραίο:

 1. Επειδή γνωρίζει ότι υπάρχει αυθόρμητο λαϊκό ρεύμα υπέρ του Αντώνη Σαμαρά προσπαθεί να κόψει όσο το δυνατόν περισσότερους από το να πάνε στην κάλπη. Πολλοί εκτιμούν ότι όσο περισσότερος κόσμος πάει να ψηφίσει τόσο μεγαλώνουν οι πιθανότητες να είναι νικητής ο Αντ. Σαμαράς. Το αυθόρμητο ποτάμι προσπαθεί λοιπόν να κόψει η Ντόρα βάζοντας λυτούς και δεμένους στις περιοχές που βρίσκεται πολύ πίσω σε ποσοστά, όπως π.χ. στη Θεσσαλονίκη. Εξ' ου και οι προσπάθεια να θολώσει την εικόνα του αντιπάλου της ως προς τα εθνικά θέματα και τις θέσεις του Σαμαρά.

 2. Το δεύτερο μέρος του σχεδίου είναι “κόβω από τον Σαμαρά ψηφοφόρους, αλλά προσπαθώ να φέρω όσο περισσότερους δικούς μου μπορώ”. Είναι η τακτική της “δαγκωτής ψήφου”, των οπαδών της ΝΔ που βλέπουν μπροστά τους μόνο τη Ντόρα. Επιδίωξη των μηχανισμών της πρώην υπουργού Εξωτερικών είναι να κινητοποιήσει... μισθοφόρους.

 

Σε κάθε περίπτωση, τα πάντα θα κριθούν τα επόμενα 24ωρα με τα ΜΜΕ να παίζουν ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Την ίδια στιγμή που ο Σαμαράς θα ποντάρει στην επαφή του με τον κόσμο η κ. Μπακογιάννη θα επιδιώξει νέο γύρο εμφανίσεων στα φιλικά προς αυτήν ΜΜΕ (και δεν είναι λίγα εδώ που τα λέμε...). Ανάλογη κίνηση θα κάνουν και οι σύμμαχοί της που υποτίθεται ότι έχουν το επικοινωνιακό χάρισμα, όπως ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, ο Βύρων και ο δήμαρχος. Μάλιστα, για τον κ. Κακλαμάνη υπάρχουν καταγγελίες ότι έχει ενεργοποιήσει υπέρ της Ντόρας πολλούς εργαζόμενους στο δήμο και έχει μετατρέψει το δημαρχείο σε προεκλογικό κέντρο.

Ο κόσμος, πάντως, έχει μάθει το γνωστό απόφθεγμα: Φοβού τους Δαναούς και... Ντόρα φέροντας ή σε ελεύθερη μετάφραση... να φοβάσαι τους εχθρούς έστω κι αν έρχονται με την Ντόρα αγκαλιά για δώρο.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kanis avatar
    kanis 24/11/2009 10:20:16

    Η μανία της οικογένειας Μητσοτάκη για την απόλυτη κατάληψη της εξουσίας, προσβάλλει εδώ και δεκαετίες πιά, τον κοινό νου, τις καθημερινές σχέσεις, την κοινωνική ζωή ακόμη και την ίδια την καταγραφή των ιστορικών γεγονότων.

    Έ, κάποτε κι οι φάρσες τελειώνουν!

  2. NIKOS avatar
    NIKOS 24/11/2009 10:39:44

    Καλά ρε παιδιά είδατε στην ΝΕΤ εχτές το βράδυ το μπαμπάκα του Βασιλάκη καλά τι πολιτικός λόγος ωραίος ήταν αυτός, τι ωραίες τοποθετήσεις πολιτικές έκανε τέτοια αντιπολίτευση και τόσο έντονους τόνους ούτε για το ΠΑΣΟΚ σε όλη την διαρκεια της πολιτικής του «καριέρας», αλλά ξέχασα από το ΠΑΣΟΚ δεν κινδυνεύει πολιτικά. Μη φοβάσαι ρε Κωστάκη και μη σε πιάνει πανικός εκεί πάνω στο Κιλκίς στο κάτω κάτω δεν νομίζω ο Αντωνάκης με τον Γιωργάκη να σε αφήσουν έτσι σίγουρα θα βρεις και εσύ μετά από την στάση που κράτησες μια θέση προϊσταμένου στην καθαριστική υπηρεσία της ριγηλής. Γιατί εσύ μπορεί να ξεχνάς εύκολα κ. ΚΙΛΤΙΔΗ η να έχεις επιλεκτική απώλεια μνήμης από την πρώτη μέρα που κατέβικες υποψήφιος βουλευτής και μετά, αλλά οι ψηφοφόροι δεν είναι κτήμα σου. Εκτός και αν μιλάς για το 30% που ανέφερες και στην ΝΕΤ των δικών σου ψηφοφόρων κατά τα δικά σου πάντα λεγόμενα (που έχω την αίσθηση ότι δεν είναι ούτε 1%) που δεν θέλουν να ακούν το όνομα ΣΑΜΑΡΑΣ και ΣΥΜΠΙΛΙΔΗΣ. Επιτέλους πρέπει να το πάρεις χαμπάρι κύριε ΚΙΛΤΙΔΗ ο ΓΙΩΡΓΟΣ Ο ΣΥΜΠΙΛΙΔΗΣ και ο ΑΝΤΩΝΗΣ ο ΣΑΜΑΡΑΣ άμα θέλανε τόσα χρόνια θα ήταν ο πρώτος αιώνιος βουλευτής και υπουργός και ο δεύτερος αιώνιος αρχηγός κόμματος και Πρωθυπουργός έτσι απλά για να μαθαίνουν και οι νεότεροι.

    • spm avatar
      spm @ NIKOS 24/11/2009 13:07:42

      Τι να μας πει και ο Κιλτίδης για 30%. Πρίν απο 10 ημέρες, μάζεψε τους 30 -όλως τυχαίως- πιο στενους του συνεργατες στο Κιλκίς. Τους κομματάρχες του. Η συγκέντρωση αυτή έγινε, για να τους πει πως θα κινηθούν στις εσωκομματικες εκλογές. Οι 23, λοιπόν, από τους 30, του απάντησαν οτι εσυ κάνε ότι θες, αλλά έμεις έχουμε ήδη ξεκινησει να στηριζουμε Σαμαρα.
      Αυτά κε Κιλτίδη. Και λεμε ψεματα, διαψευστε μας.

      • loretta avatar
        loretta @ spm 24/11/2009 17:21:54

        SPM
        πεστα ρε φιλε/η...γιατι μας εχουν πρηξει μερικοι για το κιλκις και την παντοδυναμια του κιλτιδη και της θεοδωρας!!

        να αγιασει το στομα σου ...και οπως λεει ο τραγκας..
        6 λουτσοι την ημερα κανουν τον γιατρο περα!@!!!

        ps σιγα μην τολμησει να απαντηση..η να διαψευσει!!

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ spm 24/11/2009 17:23:06

        Χαχαχα! Το καλύτερο νέο της ημέρας!

        • loretta avatar
          loretta @ Blimblomblim 24/11/2009 17:30:35

          blimblomblim

          αν ανοιξουν τα στοματα αγαπητε...καηκε το συμπαν!!

  3. FotisAthan avatar
    FotisAthan 24/11/2009 10:40:01

    Ας προετοιμαστεί να αποδεχτεί το μοιραίο. Άλλωστε το μοιραίο δέν είναι κάτι που συμβαίνει έξω από μας αλλά τό προκαλούμε καί συμβάλλουμε στόν ερχομό του .

  4. stelios avatar
    stelios 24/11/2009 10:48:09

    Εχουμε να κανουμε με τον Συνασπισμο των αχρηστων,ανεπαγγελτων και θρασυτατων ανικανων γονων των τζακιων,που θεωρουν οτι ο τοπος ειναι των μπαμπαδων τους κι εμεις οι κοληγοι τους.
    Τα μαμοθρεφτα των Βαρωνων,η κορη του Καλατζακου,ο Μυκονιατης μπουλης Μιλτιαδης,η κορη του καταδικασμενου απο την Κρητη Κεφαλογιαννη,
    ανικανα υποκειμενα που εθαβε μεχρι χθες το ενα το αλλο,συνασπιστηκαν με ο,τι αποτυχημενο κυκλοφορει για να γαντζωθουν στις καρεκλες.
    Τσακιστε τους.

    • Tasos avatar
      Tasos @ stelios 24/11/2009 17:05:02

      ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΙΛΕ!!! Να σαι καλά. Ολοι έτσι αισθανόμαστε, το ίδιο πιστεύω κι ο Αντώνης αλλά δεν μπορεί να τα πει έτσι.

  5. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 24/11/2009 11:07:09

    Επίσης υπαρχει προσπάθεια προβολής του Ψωμιάδη, ώστε να κόψει από τον Σαμαρά και να υπάρξει 2ος γύρος.
    Η προσπάθεια ορισμένων δημοσιογράφων και πολιτικών υπέρ της Ντόρας αγγίζει τα όρια της υστερίας. Οι μεν για το μεροκάματο, οι δε για το πολιτικό τους μέλλον. Το σύνολο των ανθρώπων που έχει μαζέψει η Ντόρα γύρω της είναι εκπάγλου ομορφιάς...
    Θεωρώ ότι πρέπει να παροτρύνουμεί στους ανθρώπους που δεν είναι μέλη του κόμματος, αλλά θέλουν να πάνε να ψηφίσουν, τελικά να πάνε και να χαραμίσουν λίγο από την Κυριακή τους. Είναι οι άνθρωποι που δεν΄έχουν πελατειακές σχέσεις με το κόμμα, δεν προσδοκούν τίποτα ατομικό, είναι ψηφοφόροι του κόμματος (αλλά όχι δεδομένοι) και θέλουν να δουν τη ΝΔ ένα σύγχρονο κεντροδεξιό κόμμα, με πρόταση διακυβέρνησης, χωρίς λιγουριά για την εξουσία.
    Η δεξαμενή αυτή είναι που θα βγάλει αρχηγό τον κύριο Σαμαρά, κόντρα στα ΜΜΕ και τους πρώην υπουργούς και υφυπουργούς, οι οποίοι είναι αμετανόητοι καπηλευτές της ιδεολογίας της παράταξης, υπηρέτες των συμφερόντων της κλίκας τους, άρπαγες, μωροφιλόδοξοι και σε τελική ανάλυση αφελείς.

  6. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 24/11/2009 11:42:53

    Τα τηλέφωνα του επιτελείου της Ντόρας σε ψηφοφόρους, απ΄ότι μαθαίνω, είναι πολύ πιεστικά:
    «Θέλουμε να στηρίξεις την Ντόρα» ή
    « Λείπει; πότε θα επιστρέψει; χρειαζόμαστε τη ψήφο του» Τέτοιο ύφος.

  7. noworries avatar
    noworries 24/11/2009 11:56:57

    Αφού υπάρχει τόση μεγάλη λαχτάρα από τον κόσμο να πάει να ψηφίσει γιατί δεν βγαίνει κάποιος από τη Ν.Δ. να πει ευθαρσώς πως ο στόχος τους είναι να ψηφίσουν όσοι ψήφισαν στις εκλογές του Πασόκ, δηλαδή περίπου ένα εκατομμύριο άνθρωποι;

  8. Pyros avatar
    Pyros 24/11/2009 12:02:59

    Τελειώνουν τα ψέματα. Το κατεστημένο πρέπει να αρχίσει τώρα να το ξανασκέφτεται. Πάνε οι εποχές ποδηγέτησης των ψηφοφόρων. Ο Σαμαράς πρέπει να τριξει τα δόντια του λίγο γιατί τα ΜΜΕ ξεπέρασαν κέθε όριο.

  9. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 24/11/2009 12:05:38

    Πρεπει και ο Σαμαρας να κανει εμφανισεις στην τηλεοραση τα τελευταια εικοσιτετραωρα. Καθε φορα που βγαινει στην τηλεοραση κερδιζει πολλους ποντους. Όπως το περασμενο Σαββατο στην πρωινη εκπομπη του ΜΕΓΚΑ. Θεωρω πως το ποταμι δεν γυριζει πισω, το ρευμα υπερ Σαμαρα ειναι πανισχυρο, αλλα πρεπει να συνεχισουμε τον αγωνα. Νικη απο τον πρωτο γυρο και με οσο γινεται μεγαλυτερο ποσοστο είναι ο στόχος. Οι περιφερειες Α και Β Αθηνων θα κρινουν το ευρος της διαφοράς. Στην υπολοιπη Ελλάδα (πλην κρητης) σαρωνει ο ΑΝΤΩΝΗΣ.

  10. kanis avatar
    kanis 24/11/2009 12:29:54

    Η Θοδώρα Μητσοτάκη οφείλει να καταδικάσει την αφίσα που κυκλοφορεί με τον Σαμαρά ως άνθρωπο του ΠΑΣΟΚ. Επίσης οφείλει να κατονομάσει τους θερμοκέφαλους συνεργάτες της που προέβησαν σε αυτήν την ενέργεια.
    ΑΝ δεν το κάνει, θα ερμηνευτεί ως αποδοχή αυτού του κτυπήματος κάτω από τη ζώνη...
    Και μετά να μην τολμήσει, να ξαναμιλήσει για ΗΘΟΣ ...ποτέ στη ζωή της !

  11. sefsef avatar
    sefsef 24/11/2009 13:24:30

    @ kanis
    δεν σε είδα ανάλογα να διαμαρτύρεσαι για το απαράδεκτο και υβριστικό κείμενο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό της εφημερίδας VETO και είχε στόχο την κυρία Μπακογιάννη.
    Δεν είδα και τον κύριο Σαμαρά να καταδικάζει δημόσια ή να καυτηριάζει δημόσια το συγκεκριμένο δημοσίευμα.
    Γιατί δεν το έκανε ο κύριος Σαμαράς,που έχει αναγάγει σε σημαία του το ήθος?
    Να υποθέσω-ερμηνεύσω την σιωπή του ως αποδοχή του κτυπήματος κάτω από την ζώνη που δέχτηκε η κυρία Μητσοτάκη;
    Αν κάποιοι ανεγκέφαλοι τύπωσαν την συγκεκριμένη αφίσα, τι φταίει η κυρία Μπακογιάννη; Αυτή νομίζεις ότι έδωσε την εντολή;
    Εσείς κάθε μέρα γράφετε στο site αυτό κατά της κυρίας Μπακογιάννη.Μπορώ να ισχυριστώ ότι την ευθύνη για τα σχόλια σας την έχει ο κύριος Σαμαράς,ή ότι σας βάζει αυτός;
    Όχι βέβαια.
    Θα ήταν άδικο και αναληθές να ισχυριστώ κάτι τέτοιο για τον κύριο Σαμαρά.

    • kanis avatar
      kanis @ sefsef 24/11/2009 13:56:54

      Το εν λόγω δημοσίευμα εδώ μέσα το είπαμε "κατινίστικο" κι έληξε η ενασχόληση με ένα βλακώδες εν τέλει δημοσίευμα. Επίσης η εν λόγω "κατινιά" είχε υπογραφή. Ο εκδότης ανέλαβε τις ευθύνες του και θα τις αντιμετωπίσει αναλόγως! ΛΗΞΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.

      Αυτή τη στιγμή, όμως, η αφίσα των θερμοκέφαλων οπαδών της κυρίας Θοδώρας Μητσοτάκη, είναι ΑΝΥΠΟΓΡΑΦΗ. Αρα, αν την ανεχτεί η οφελημένη, σημαίνει, ότι αναλαμβάνει και την ευθύνη της!

      sefsef...τον φατφατ, τι τον έχεις;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ sefsef 24/11/2009 14:06:12

      δεν τον είδες να το καταδικάζει διότι αλλάζεις κανάλι μόλις τον βλέπεις για να ακούς μόνον όσα λέει η εκλεκτή σου. και το καταδίκασε και ρώτησε γιατί ποιείτε τη νήσσα όταν είναι αυτός αποδέκτης τέτοιων επιθέσεων!
      μα πως να καταδικάσετε, με τί ηθικό εκτόπισμα; αφού από εσάς απορρέουν αυτές οι επιθέσεις!

  12. ελεύθερος avatar
    ελεύθερος 24/11/2009 13:46:17

    Ο Σαμαράς είναι πολύ καλός στις τηλεοπτικές συνεντεύξεις του και δεν καταλαβαίνω γιατί δίνει τόσο λίγες.
    Η διαφορά προσωπικότητας με τη "τζοκόντα" είναι τέτοια που μπορεί να ξεκαθαρίσει το τοπίο υπέρ του από την πρώτη Κυριακή.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ελεύθερος 24/11/2009 14:44:13

      Δεν εμφανίζεται ο Σαμαράς, γιατί αποφεύγουν να τον καλέσουν, οι ίδιοι νταβατζήδες που προεκλογικά υμνούσαν τον χαζογιώργο. Ξέρουν ότι όσο βγαίνει ο Σαμαράς στο γυαλί τόσο κερδίζει ακόμα περισσότερους πόντους......

  13. sefsef avatar
    sefsef 24/11/2009 13:53:26

    στο Βήμα της Κυριακής δημοσιεύτηκαν οι απαντήσεις των 2 κυριότερων υποψηφίων για την προεδρία της ΝΔ, στα 20 ίδια ερωτήματα που τους υπέβαλλαν 2 δημοσιογράφοι της εφημερίδας.
    Στο ερώτημα " Πιστεύετε ότι η πολιτική συγκυρία ευνοεί την επίλυση του ζητήματος της ονομασίας της πΓΔΜ, καθώς και του Κυπριακού;" o κύριος Σαμαράς απαντά ως εξής "Οχι! Και αυτό δεν εξαρτάται από το τι βλέπω εγώ αλλά από το γεγονός ότι και στη μία περίπτωση και στην άλλη η «απέναντι πλευρά» δεν δείχνει καμία διάθεση για ουσιαστική διαπραγμάτευση".

    Στην απάντησή του ο κύριος Σαμαράς δεν δίνει ξεκάθαρο στίγμα,αλλά κρύβεται πίσω από το γεγονός ότι η Τουρκία και τα Σκόπια τηρούν αδιάλλακτη θέση.
    Δεν μας γνωστοποιεί την θέση του-άποψή του και αποφεύγει να μιλήσει πιο συγκεκριμένα.
    Γιατί δεν μιλάει πιο συγκεκριμένα για τις θέσεις του στο Σκοπιανό;
    Θέλει μήπως να κρύψει την άποψή του,αφού πλέον έχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ άποψη από το παρελθόν - κάτι που βέβαια δεν παραδέχεται - και φοβάται ότι μπορεί αν το παραδεχτεί να χάσει ψήφους από την πατριωτική δεξιά;
    (βλέπε συνέντευξη στον Χατζηνικολάου στο ALTER,όπου δέχτηκε ότι κάτω από κάποιες προυποθέσεις μπορεί να μιλήσουμε με τους Σκοπανούς για την σύνθετη ονομασία,ονομασία που μέχρι τώρα απέρριπτε κατηγορηματικά)
    Και ξέρετε μόνο να λέτε ότι η κυρία Μπακογιάννη τάχα προσπαθεί να θολώσει την εικόνα του κυρίου Σαμαρά όσο αναφορά τα εθνικά θέματα.
    Δυστυχώς ο ίδιος ο κύριος Σαμαράς έχει θολώσει την εικόνα του σχετικά με το Σκοπιανό.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ sefsef 24/11/2009 14:16:40

      επειδή τα εθνικά θέματα χρειάζονται και τη δέουσα σοβαρότητα, δες πως βάζει στη θέση του τους ασόβαρους το ταχάλια:
      http://taxalia.blogspot.com/2009/11/h_23.html

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ B.K.Σ. 24/11/2009 17:19:06

        Πες τα!

        Και δες τώρα και την "τάπα" Σαμαρά στο Μπράιζα, τον Απρίλιο του 2008, στο συνέδριο του Economist, που τον έστειλε να μαζέψει ραδίκια.

        http://www.youtube.com/watch?v=H3UvNNNnfuY

        Ας σκεφτούμε αν θα τολμούσε να κάνει ποτέ ο Σκοπιανός τέτοια ερώτηση στο Σαμαρά, ντοράκια, και μετά ξαναελάτε να μας ρωτήσετε τις διαφορές.

    • Aris M. avatar
      Aris M. @ sefsef 24/11/2009 16:13:26

      Αφού λέει Οχι!!! τι άλλο θέλεις να σου πεί...Οτι και να σου πέι εσύ τα ίδια θα λές, οτι δεν απαντάει. Όπως τα ίδια θα πείς και για εμένα.... γιατί απλά δεν θέλεις να δεις την απάντηση. Είσαι για άλλο λογο εδω...

  14. NIKOS avatar
    NIKOS 24/11/2009 14:06:31

    RE PAIDIA AFTO TO SISTIMA ME TIN APOSTOLI MINIMATON STO SITE TIS DOROULAS ME EXEI ENTIPOSIASEI MIPOS GNORIZEI KAPIOS AN EINAI TIS SIEMENS?

  15. sefsef avatar
    sefsef 24/11/2009 14:38:03

    @ Β.Κ.Σ
    αυτό που έγραψα δεν είναι ούτε ψέμματα,ούτε μυθεύματα.
    Δημοσιεύτηκε την περασμένη Κυριακή στην εφημερίδα το ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ.
    Δεν απαντάς επί της ουσίας.
    Απλώς βάζεις έναν σύνδεσμο για να δούμε ένα video για την κυρία Μπακογιάννη.
    Εγώ όμως έγραψα για τον κύριο Σαμαρά - και για αυτό περιμένω μια απάντηση.
    Ο κύριος Σαμαράς ισχυρίζεται και διακηρύσσει σε όλους τους τόνους ότι στο Σκοπιανό δεν έχει αλλάξει θέση από το 1992-1993.
    Στην συνέντευξη όμως στον κύριο Χατζηνικολάου στο ALTER,δημοσιοποίησε έμμεσα για πρώτη φορά αλλαγή στην θέση του,αφού μίλησε για δυνατότητα συνομιλιών με τους Σκοπιανούς για την σύνθετη ονομασία - που μέχρι τώρα διαφωνούσε με την σύνθετη ονομασία - αρκεί αυτοί να υποχωρήσουν από την αδιάλλακτη στάση τους περί διπλής ονομασίας.
    Αν μπορείς να μου απαντήσεις,έχεις καλώς.
    Αν δεν μπορείς,δικό σου πρόβλημα.
    Ασφαλώς και τα εθνικά θέματα χρειάζονται και τη δέουσα σοβαρότητα.
    Για πες μου σε παρακαλώ, τόσα χρόνια συζητάμε και προτείνουμε ως Ελλάδα την σύνθετη ονομασία.Αν αύριο -υποθετικά- υιοθετήσουμε την θέση "ονομασία χωρίς τον όρο Μακεδονία" τότε θα δείξουμε σοβαρότητα στην διεθνή κοινότητα;
    Δεν θα χάσουμε ως χώρα την αξιοπιστία μας;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ sefsef 24/11/2009 16:37:41

      λοιπόν σεφσεφ, εγώ ως πολίτης αυτής της χώρας δεν συμφωνώ με την σύνθετη ονομασία. και σε πληροφορώ δεν είμαι η μόνη. και σε πληροφορώ επίσης πως έχω την ΑΠΑΙΤΗΣΗ όταν καταλήξουν οι εκλεγμένοι κυβερνήτες μας σε μια συμφωνία να έρθουν να με ρωτήσουν εάν συμφωνώ. Εάν δεν το πράξουν, ο αρχηγός του κόμματος που θα ζητήσει δημοψήφισμα για την επικύρωση της συμφωνίας, ακόμη κι αν αυτό εντέλει δεν διενεργηθεί θα έχει εφόρου ζωής την ψήφο μου όσο είναι αρχηγός κόμματος. Γιατί την εξιοπρέπειά μου ως πολίτης αυτού του τόπου την βάζω πάνω απ΄ όλα. Τελειωμένες και καθαρές κουβέντες.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ sefsef 24/11/2009 19:05:46

      Αν ήταν τελείως άκαμπτος, θα του λέγανε "είσαι άκαμπτος". Τώρα που δείχνει μια διάθεση για ελιγμό (έστω και διπλωματικό) σας φταίει αυτό. Επιτέλους, αποφασίστε τι θέλετε. Στο κάτω κάτω, δικιά σας θέση είναι η σύνθετη ονομασία, όχι δικιά μας. Δεν σας αρέσει που πλησιάζει στις θέσεις σας; Εμείς, αν δεν μας αρέσει αυτό, που είμαστε κατά της σύνθετης ονομασίας, δικό μας πρόβλημα. Ντόρα δεν πρόκειται να ψηφίσουμε έτσι κι αλλιώς, με βάση αυτό το κριτήριο, της ονομασίας. Τι τα θες και να ψάχνεις; Τίποτε άλλο δεν έχεις να πεις;

  16. Λεμονόκουπα avatar
    Λεμονόκουπα 24/11/2009 15:31:54

    Τα SMS ποιος τα πληρώνει;;;

    Τα τηλέφωνα που γίνονται από περιβάλλον της;

    Κανένας άλλος υποψήφιος δεν παίρνει τηλέφωνα και στέλνει εκτεταμένα SMS και έχουν το θράσος να μας το παίζουν όσιες όταν τους λένε για μηχανισμούς!

  17. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 24/11/2009 17:21:18

    Fatfat, αν εξαιρέσουμε εκείνα τα δυσανάγνωστα αποσιωπητικά, που τα έχεις σταμταήσεις, τα υπόλοιπα είναι ίδια στον τρόπο γραφής σου. Αλλά πες μας μόνον γιατί άλλαξες ψευδώνυμο. Σε είχαμε συμπαθήσει ως fatfat.

    Ο άλλος εκείνος ο αντικειμενικός που δεν είχε αποφασίσει τι να ψηφίσει, ο Άρης Θ., πού χάθηκε κι αυτός;

  18. sefsef avatar
    sefsef 24/11/2009 17:34:51

    ούτε εγώ ήθελα να αλλάξω όνομα.....απλά, εδώ και 5-6 μέρες κάποιος διαβάζει πρώτα τα σχόλιά μου και όποια δεν του αρέσουν τα μπλοκάρει(πάνω από 10 σχόλιά μου δεν εμφανίστηκαν ποτέ)..............και καταλαβαίνεις ποιον εννοώ..........

    • loretta avatar
      loretta @ sefsef 24/11/2009 17:39:24

      τι λες βρε φατ φατ...

      και τωρα δηλ αφησε να περασει αυτο ?
      ελα σε περιμανα για πιο openminded...

      εκτος αν εχεις πεσει και εσυ θυμα της θεωρειας της θεοδωρας....οτι οσοι γραφμουμε εδω μεσα ειμαστε διαπλεκομενοι διωκτες της..!!

      ελεος δηλαδη.

    • Υ. avatar
      Υ. @ sefsef 24/11/2009 18:15:36

      Γειά σου φατφατ. Άλλο πράμα αυτός ο φάκτορας. Δε κόβει μόνο εσένα που υποστηρίζεις Ντόρα, αλλά και εμάς που είμαστε με Σαμαρά. Όταν τον ρώτησα γιατί μας κόβει, μου είπε ότι ήταν στις κακές του, γιατί μάλωσε με τη γυναίκα του, και ξέσπασε σε μας. Εγώ είμαι έτοιμος να πάω στο Δαφέρμο, να τον καταγγείλω. Έλα και εσύ, να ενώσουμε τις δυνάμεις.

  19. sefsef avatar
    sefsef 24/11/2009 17:38:42

    όπως εξαφανίστηκα για 1 εβδομάδα γιατί κάποιος με είχε μπλοκάρει τελείως......και καταλαβαίνεις ποιον εννοώ.....και γράφατε ό,τι θέλατε για την εξαφάνισή μου......η ειδοποιός διαφορά μεταξύ μας, είναι εγώ ότι διαβάζω τις θέσεις σας,τα σχόλιά σας και σέβομαι τις απόψεις σας(άλλο που μπορώ να διαφωνώ), αντίθετα με πολλούς από εσάς.........πάλι κάποιος παραπάνω ομιλεί σχετικά με το σχόλιό μου για "ντοράκια"......

    • Orestios avatar
      Orestios @ sefsef 24/11/2009 17:44:56

      Καλά εκεί στο επιτελείο της Ντόρας έχετε λαλήσει? Σας περισσεύουν τα παράπονα? Κάποιο πολιτικό επιχείρημα θα ακούσουμε επιτέλους? Τάχα σας κόβουν.

  20. ΜιχΜιχ avatar
    ΜιχΜιχ 24/11/2009 17:43:43

    Δεύτερος γύρος θα υπάρξει, γιατί αυτό λένε τα μαθηματικά.

    Ο Σαμαράς θέλει 50% συν μία ψήφο. Ο Ψωμιάδης δεν θα πέσει κάτω από το 10% και η διαφορά Μπακογιάννη-Σαμαρά δύσκολο να είναι πάνω από 10 μονάδες.

    Όπως καταλαβαίνετε, είναι πρακτικά αδύνατο, αλλά μακάρι να βγω ψεύτης και να καθαρίσει ο Αντώνης από τον 1ο γύρο.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ ΜιχΜιχ 24/11/2009 19:20:25

      Αν πάει να ψηφίσει ο κόσμος πυο είναι με το Σαμαρά, τότε η δική μου πρόβλεψη είναι ψήφοι με αναλογία 1 προς 2 και περισσότερο. Από το σύνολο των μη κομματικών γνωστών μου, μόνον ένα άτομο (που έχω να του μιλήσω ένα μήνα) θα ψήφιζε καθαρά Ντόρα. Κάπιοι το σκέφτονταν και οι υπόλοιποι καθαρά Σαμαρά. Πώς θα γίνει να πάρει κάτω από 60%, εγώ δεν μπορώ να καταλάβω. Δεν τις αντιλαμβάνομαι τις δημοσκοπήσεις. Ίσως να έχουν έμφαση περισσότερο στην Αθήνα.

  21. sefsef avatar
    sefsef 24/11/2009 17:49:43

    @ Orestios.....αν δεν με πιστεύεις ρώτα τον factorx........

    • Orestios avatar
      Orestios @ sefsef 24/11/2009 18:03:21

      Εσύ γιατί δεν τον ρώτησες? Αν σε "έκοψε" όπως λες, μπορείς να κάνεις κουβέντα μαζί του. Αλλά δεν το κάνεις παρά μόνο κλαίγεσαι σαν την Ντορούλα. Έχει και το θράσος τα όριά του. Αρκετά με τα παιχνίδια σας στο διαδίκτυο. Πέραν από παράπονα, μία, έστω μία, πολιτική κουβέντα δεν ακούσαμε από τους υποστηρικτές παρά μόνο βρισιές, υπονοούμενα, και ότι άλλο θέλεις. Η ανικανότητα της Ντόρας είναι τόσο εμφανής που ούτε τα τερτίπια της παραπονούμενης, ούτε η βοήθεια από το ΠΑΣΟΚ μπορεί να σταματήσει την μεγάλη αλλαγή που κάνει ο κόσμος της ΝΔ. Η αγωνιώδης προσπάθεια της Ντόρας να γαντζωθεί στην ηγεσία της ΝΔ οδηγεί στην αποκαθήλωση της από την βάση του κόμματος, που προδωμένη τόσα χρόνια κοίταζε τον συφερτό της ανικανότητας να ασχολείται με άλλα για τα οποία την ψήφισε. Ας αρκεστεί σε μια αξιοπρεπή ήττα και να αποσυρθεί ως οφείλει για το καλό του τόπου.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ sefsef 24/11/2009 18:05:19

      όλων μας μπαίνουν κάποια σχόλια σε moderation (σήμερα κιόλας εμένα και του Υ), επίσης όλων μας δεν εμφανιζόταν εκείνες τις μέρες σχόλια, εγώ έχω μετρήσει τουλάχιστον δέκα δικά μου και διάβασα και άλλους να το σχολιάζουν. ούτε θέμα το κάναμε, δεν έχουμε χρόνο, ούτε αλλάξαμε παρωνύμιο, ούτε φύγαμε για να ξανάρθουμε. Προσωπικά και καλόπιστα το αποδίδω στην υπερφόρτωση της σελίδας και στην προσπάθεια της συντακτικής ομάδας να κρατηθεί ο διάλογος στην ουσία.

  22. fatfat avatar
    fatfat 24/11/2009 18:33:08

    Factorx: εχω βαρεθεί να διαβάζω τις αιτιάσεις σου για τα σχόλια - όπως και μερικών άλλων ανεξαρτητων ασφαλώς σχολιασών. Η απάντησή μας ειναι απλή: δεν τραβάμε κανέναν απο το αυτί για να μας διαβάσει. Ουτε και είμαστε φορουμ ελεύθερης βοσκής. Και μαθήματα δημοκρατιας στον ευαγή οίκο της αποστασίας

  23. fatfat avatar
    fatfat 24/11/2009 19:58:56

    το προηγούμενο σχόλιo στις 6:33 pm δεν είναι δικό μου (παρόλο που γράφει fatfat says)......μπράβο factorx.....δίνεις φοβερά μαθήματα δημοκρατικής συμπεριφοράς.....

    • Υ. avatar
      Υ. @ fatfat 24/11/2009 20:17:25

      Φαφατ. Ως τρέντυ που είσαι, δημιούργησες σχολή σκέψης με τα νικς. Είδα σεφσεφ, είδα μιχμιχ. Τι λες να κάνω το δικό μου Υ.Υ.?

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ fatfat 24/11/2009 20:24:43

      Φατφατ, όταν ο Φάκτορας κόβει αλλά θέλει και να σου εξηγήσει γιατί σε κόβει (συνήθως δεν προλαβαίνει να το κάνει :Ρ) χρησιμοποιεί αυτόν τον τρόπο δηλαδή FactorX: κ.ο.κ..
      Μην τρομάζεις, δίνεις την αίσθηση πρωτάρη στο διαδίκτυο.. :)

  24. Tasos avatar
    Tasos 24/11/2009 21:12:27

    Τηλέφωνα από το περιβάλλον της?

    Ποιο περιβάλλον της?

    Μισθοφόροι είναι...

    Εμένα με κάλεσαν από την εταιρεία

    ALL ABOUT LINES ΕΠΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΙΩΝ
    54454 ΤΟΥΜΠΑ Θεσσαλονίκη
    2310990700

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.