04/11/2008 19:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο νικητής των εκλογών στις ΗΠΑ είναι τα …μπλογκς

«ΣΟΚ στον παραδοσιακό τύπο από την αποκάλυψη...τα blogs είναι ο νικητής των Αμερικανικών Εκλογών-και στα δικά μας!» γράφει ο kourdistos και είναι πράγματι μια από τις σημαντικότερες επισημάνσεις που μπορούν να γίνουν με αφορμή την σημερινή ημέρα στις ΗΠΑ.

Όπως επισημαίνουν άλλωστε και τα ΝΕΑ (βλέπε εδώ) η προεκλογική εκστρατεία στις Ηνωμένες Πολιτείες διεξήχθη για πρώτη φορά κυρίως στις λεωφόρους του κυβερνοχώρου και ο πολιτικός διάλογος μεταξύ υποψηφίων και υποστηρικτών των δύο υποψηφίων διεξήχθη επίσης μέσω των blogs, ενός μέσου επικοινωνίας που δεν υπήρχε πριν από τέσσερα χρόνια.«Θα αναλύουμε για χρόνια τις φετινές εκλογές και το πώς μεταμόρφωσαν ριζικά τον τρόπο με τον οποίο διεξάγονται οι εκλογικές αναμετρήσεις στις ΗΠΑ», τονίζει στους «New York Times», ο Μαρκ ΜακΚίνον, επικεφαλής στις προεκλογικές εκστρατείες του Τζορτζ Μπους, το 2000 και το 2004. «Σε αυτές τις εκλογές η ισχύς και η επιρροή του Ίντερνετ αξιοποιήθηκε με τρόπους που κανένας δεν είχε φανταστεί», τονίζει ο ίδιος.

Ο Ομπάμα κατάφερε να αξιοποιήσει αποτελεσματικά το Ίντερνετ για να χτίσει ένα τεράστιο και ισχυρό δίκτυο υποστηρικτών, το οποίο του επέτρεψε να βρει ικανή χρηματοδότηση αλλά και να επεκτείνει τον χάρτη της επιρροής του σε περιοχές που μέχρι πρότινος θεωρούνταν «κάστρα» των Ρεπουμπλικάνων. Με εργαλείο τις νέες τεχνολογίες κατάφερε να προσεγγίσει και να διαφημιστεί σε ψηφοφόρους που μέχρι σήμερα δεν είχαν έρθει σε επαφή με τις ιδέες και τους υποψηφίους του Δημοκρατικού κόμματος, σε περιοχές όπως η Ιντιάνα, η Βόρεια Καρολίνα ή η Βιρτζίνια. Απέδειξε επίσης ότι δεν χρειάστηκε το δημόσιο σύστημα χρηματοδότησης της προεκλογικής του εκστρατείας.

Οι υποψήφιοι έχουν πλέον να αντιμετωπίσουν πολύ πιο απαιτητικούς και καλά ενημερωμένους ψηφοφόρους. Το κοινό στο οποίο απευθύνονται διαβάζει blogs, ενημερώνεται από πολλές διαφορετικές πηγές ταυτόχρονα, ελέγχει την αξιοπιστία όσων λέγονται στις διάφορες προεκλογικές ομιλίες, ψάχνει την αλήθεια πίσω από φήμες ή πληροφορίες, κάνει ερωτήσεις, εκφράζει τη δυσπιστία του.

http://www.dailykos.com/

http://www.americablog.com/

http://www.huffingtonpost.com/arianna-huffington/im-ready-to-declare-a-win_b_140625.html

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Le canard avatar
    Le canard 04/11/2008 20:04:34

    Καλά ΦάκτορΧ. Ο κερδισμένος των εκλογών θα είναι οι διαπλεκόμενοι μεγαλοεπιχειρηματίες, χρηματοδότες του ενός ή του άλλου υποψήφιου.

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/11/2008 20:21:37

    πάπια, παντού έχει διαπλεκόμενους και χρηματοδότες, αλλά, κάτι δύσκολο για μας να καταλάβουμε, εκεί και η χώρα και η πίττα είναι μεγάλες, και δεν είσαι πάνω από τον λάκκο με τα σκατά. Ούτε οι νεοεκλεγέντες τρέχουν να πάρουν δάνεια για να καλύψουν το πόθεν έσχες τους.

    Στο άλλο θέμα: Η παροαδοσιακή και κλασσική εφημερίδα Christian Science Monitor δεν υπάρχει σε χαρτί. Οι Times (ΝΥ και LA) η Washington Post, και οι περισσότερες είναι ελεύθερα ηλεκτρονικές, και σχολιάζει ο αναγνωστης αν γουστάρει, και γίνεται και δημοψήφισμα στα σχόλια... Ακόμη και η WSJ είναι σχεδόν ανοιχτή, και όλα μα όλα τα συνδρομητικά περιοδικά τα διαβάζει κανείς στην οθόνη... Φυσικά οι περισσότεροι δημοσιογράφοι έχουν τα blogs τους.

    Μπορεί εδώ να εχουμε τις αφοριστικές και υπεραπλουστευτικές προκαταλήψεις μας. Είναι σκεπτόμενοι και ενημερωμένοι.

  3. Factorx avatar
    Factorx 04/11/2008 20:33:06

    @Le canard, Ζητω η επανάσταση.

  4. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 04/11/2008 20:43:03

    Το να ζούμε με την τσιμεντένια εντύπωση οτι «τα πάντα ελέγχονται από την ελίτ» είναι πλάνη. Χωρίς να λέει κανείς οτι αυτό δεν ισχύει μέχρι ενός σημείου, μην ισχυροποιούμε στο μυαλό μας τις ικανότητες και τον βαθμό διείσδυσης αυτών που μας κυβερνάνε, έμπροσθεν ή όπισθεν του παραβάν. Συνιστά κομπλιμέντο. Ούτε αυτοί ξέρουν που πάνε τα τέσσερα τις περισσότερες φορές. Απλά δεν τυχαίνει εύκολα να τους πάρεις μάτι με τη παντόφλα να διαβάζουν εφημερίδα, πράγμα που συμβάλει σε μια μυθοποίηση που τους εξυπηρετεί. Η πορεία μας ήταν είναι και θα είναι προϊόν χαοτικών παραμέτρων.

  5. Factorx avatar
    Factorx 04/11/2008 21:00:46

    Ανώνυμε 5, δεν το είδαμε και να μας συμπαθάς. Το διορθώνουμε αμέσως.

  6. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 05/11/2008 01:11:04

    Ειδα πριν απο λίγο τυχαία ψάχνοντας στο you tube, στο Σκάι κάτι απο τις προηγούμενες εκλογές. Αντίπαλοι: Η φράου Αννα και ο Αβραμό. Η δύσκολη ερώτηση υποτίθεται για την Διαμαντοπούλου, η πρόσκληση και συμετοχή της στην συνάντηση της λέσχης Μπίλντερμπεργκ στην Κωνσταντινούπολη, δεν θυμάμαι πότε. Εκεί λοιπόν στα διάφορα που συζητήθηκαν και ανέφερε,ήταν το θέμα της αλλαγών στις προεκλογικές εκστρατείες, πόσο το you tube παίζει εναν τεράστιο ρόλο σήμερα. Να υποθέσουμε οτι κοινωνίες οι οποιες ειναι εξοικιωμένες με το ιντερνετ ειναι ήδη πολλά βήματα μπροστά και οτι το ιντερνετ για αυτούς ειναι πιο χρήσιμο και οικείο απο το τηλέφωνο, και οταν στη λέσχη Bilderberg οι σύνεδροι συζητάνε την χρήση του ήση απο τις γαλλικές εκλογές, και το πως θα επωφεληθούν, σιγά την ειδηση οτι στις αμερικάνικες εκλογές χρησιμοποιήθηκε τοσο εκτεταμένα; Για μένα το πιο σημαντικό απο όλα ειναι τα τρομερά κεφάλαια που μαζεύτηκαν για την εκστρατεία του Ομπάμα.

  7. Άτακτοs avatar
    Άτακτοs 05/11/2008 09:09:36

    oh avti ine "ftohadakia"-ta Pasokia, ehoun mahi na pernoun -trone ,apo to dimosio tamio .Tora ta sainia tous pali trone alla gia ton eavto tous sto onoma tou "sosialismou" ke diaplokis me tous deksious (os ipergolabi)

  8. Αλεξάνδρα avatar
    Αλεξάνδρα 05/11/2008 09:58:57

    Καλημέρα, ας ευχηθούμε σήμερα,μια άλλη μέρα.
    Ανώνυμε 11, δεν ήξερα οτι ειχε αρχίσει απο το 2004,αλλα εννοούσα τα κεφάλαια απο τις τράπεζες που έδωσαν το πολύ χοντρό χρήμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.