#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/06/2012 12:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο μύθος της «αντισυστημικής» ψήφου στον ΣΥΡΙΖΑ



Ο βασικότερος μύθος που εντέχνως προπαγανδίζεται είναι ότι η ψήφος στο ΣΥΡΙΖΑ είναι μια «αντισυστημική», ελπιδοφόρα, εκλογική συμπεριφορά.

Το επιχείρημα είναι απλό: αφού ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ευθύνονται για την καταστροφή της χώρας, η μόνη λύση είναι η «άσπιλη» Αριστερά.

Η Αριστερά μπορεί να είναι αμόλυντη, οι Αριστεροί όμως όχι.  Πολλοί από αυτούς, δεν ήταν απλά μέρος του συστήματος, που οδήγησε στη μεταπολιτευτική φούσκα, αλλά πολλές φορές η ραχοκοκαλιά του.

Θυμόμαστε όλοι ακραιφνείς πασόκους να ωρύονται επί εποχής Σημίτη για την μαζική «αξιοποίηση» στελεχών του ΣΥΝ. Κι αυτά στο υψηλό πολιτικό επίπεδο.

Από κάτω υπήρξαν χιλιάδες που δημιούργησαν τα περιβόητα αριστερογενή «συστήματα» εξουσίας, που στήριζαν το ΠΑΣΟΚ με αντιπαροχές κάθε είδους.

Ο κρατικός ιστός ως στενός ή ευρύτερος δημόσιος τομέας γέμισε με «ουρανοκατέβατους» αριστερούς (κατά δήλωση τους).

Ο κατάλογος των προμηθευτών του Δημοσίου γέμισε με κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες αριστερής προέλευσης. Και δεν αναφερόμαστε στη διαπλοκή με τις μεγάλες δουλειές, αλλά στους μικρούς, που λεηλατούσαν τα δημόσια ταμεία σιγά-σιγά, μεθοδικά και συστηματικά.

Ήταν η εποχή που είχε βγει η ατάκα «ο ΣΥΝ δεν είναι κόμμα, αλλά επάγγελμα».

Το περιβόητο «σύστημα ΠΑΣΟΚ» που δεν άγγιξε –επειδή δεν μπορούσε ή δεν τόλμησε- ούτε η ΝΔ στα χρόνια εξουσίας της δεν ήταν ενιαίο. Είχε πολλά παρακλάδια, με επιμέρους κορμό κάθε φορά την αυλή κάποιου μεγαλοπαράγοντα  του ΠΑΣΟΚ.

Αυτά τα «συστηματάκια» είναι που παίζουν τα ρέστα τους με τον ΣΥΡΙΖΑ αυτή την εποχή.

Ο κρατισμός για αυτούς δεν είναι ιδεολογική προσέγγιση ή μοντέλο παραγωγής, αλλά η μόνη ασφαλής μέθοδος αναπαραγωγής τους.

Το εκλογικό σώμα δεν το ενδιαφέρει σε τελική ανάλυση σε ποιες δίκες παρέστησαν στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ ως μάρτυρες υπεράσπισης, αλλά ποια ήταν η διαδρομή όλων  των υποψηφίων των κομμάτων στον επαγγελματικό στίβο.

Διότι πολλοί εκ των αυτόκλητων «σωτήρων» υπήρξαν αγαπημένα παιδιά του συστήματος. Πήραν υπέρογκες αμοιβές, πέρα από κάθε «αγοραία» λογική, προτιμήθηκαν έναντι εκατοντάδων άλλων με τα ίδια προσόντα, μπήκαν στην επαγγελματική ζωή από την «αυτοκρατορική πύλη» του συστήματος ΠΑΣΟΚ, που έψαχνε διαρκώς νέα στηρίγματα.

Όποια ιδιότητα και αν είχαν (μισθωτού, ελεύθερου επαγγελματία, επιστήμονα, καλλιτέχνη, δημοσιογράφου) ήταν εξ’ ολοκλήρου ή στον μεγαλύτερο βαθμό κρατικοδίαιτοι.

Από τα ευρύχωρα σπίτια τους και την άνετη ζωή που εξασφάλισαν λόγω των διασυνδέσεων τους πουλάνε ελπίδα στον απελπισμένο από την οικονομική καχεξία κόσμο.

Σε ένα λαό εθισμένο να αγανακτεί για την απουσία του κράτους υπόσχονται ακριβώς αυτό που επιθυμεί: περισσότερο κράτος.

Μαζί με όσους ποντάρουν σε μια νέα αρχή, σε «μηδενισμό του κοντέρ», σε χάρισμα οφειλών και δανείων, αλλά και αθροίζοντας πραγματικούς αντισυστημικούς, οι οποίοι  ιδεολογικά και συναισθηματικά βρίσκονται κοντά στην Αριστερά,  τολμούν το βήμα προς την εξουσία.

Η τακτική της δαιμονοποίησής τους είναι πιθανό να συσπειρώσει περαιτέρω ιδεολόγους και ανένταχτους αριστερούς στο άρμα του ΣΥΡΙΖΑ.

Η τακτική του φόβου, σε ένα λαό που εν πολλοίς δεν έχει να χάσει πλέον τίποτα, επίσης δεν αποδίδει.

Η ΝΔ εκφράζει σε αυτήν την εκλογική μάχη τον «αστικό» πολιτικά κόσμο. Εκφράζει τον κόσμο που επιθυμεί ισχυρές και αποτελεσματικές κρατικές δομές (άμυνα, ασφάλεια, διοίκηση, ασφάλιση, υγεία, παιδεία) με το ρόλο του κράτους να εξαντλείται και να ολοκληρώνεται εκεί.

Εκφράζει τον κόσμο που επιθυμεί ίσες ευκαιρίες εργασίας, υγιή επιχειρηματικότητα, σε μια φιλελεύθερη κοινωνία.

Αν η ΝΔ προτάξει το οικονομικό και κοινωνικό της μοντέλο θα είναι όχι απλά ο νικητής των εκλογών, αλλά ο πολιτικός φορέας εξέλιξης της χώρας.

Αν εξαντληθεί η προεκλογική της προσπάθεια στη διεύρυνση και στη συνάθροιση «ετερόκλητων στοιχείων» και όχι στην προγραμματική αντιπαράθεση, ακόμη και η εκλογική νίκη δεν θα είναι αρκετή.

Οι άρτι αφιχθέντες αλλά και όλοι όσοι στηρίζουν το εγχείρημα Σαμαρά , πρέπει να αναδείξουν πρώτον την προγραμματική τους σύγκλιση και στη συνέχεια με σθένος την τεράστια προγραμματική τους διαφορά από το κρατικοδίαιτο μοντέλο ΣΥΡΙΖΑ.

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 01/06/2012 12:30:52

    Είναι κωμική η προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να μεταμφιεστεί σε "αντισυστημική δύναμη" .
    Στα Ελληνικά ΑΕΙ τα μέλη ΔΕΠ που πρόσκεινται στον ΣΥΡΙΖΑ είναι οι ιεροφάντες της παρακμής: διαφθορά( βλ. Πάντειος), κομματισμός, νεποτισμός και δημοσιουπαλληλίκι με την πλέον κακή έννοια του όρου.
    Στις Δημόσιες Υπηρεσίες όλοι η πράσινη διαφθορά ντύθηκε ΣΥΡΙΖΑ. Όλοι οι από το παράθυρο ρουσφετοδιορισμένοι, όλοι οι βασανιστές των πολιτών γραφειοκράτες το γύρισαν στο συριζέικο "αντιμνημόνιο" και σταμάτησαν να ντρέπονται και να είναι δακτυλοδεικτούμενοι για το φαύλο πασοκικό παρελθόν τους.
    Εξίσου φαιδρή είναι και η προσπάθεια να εμφανιστούν ως τάχατες μη έχοντες σχέση με Διαπλοκή και μαύρο πολιτικό χρήμα! Ποιοί; Οι φίλοι του "γιου του Πέτρου"! Αλήθεια τις δηλώσεις ΚΟΡΟΒΕΣΗ τις ξέχασαν; Που θύμησε πως σιτίζονταν οι "άσπιλοι" και πως τα έπιανε χοντρά η παράταξή τους;

  2. akenaton avatar
    akenaton 01/06/2012 13:07:08

    Πολύ καλό μικρέ!!! Δυστυχώς πολύς κόσμος έχει χάψει το παραμύθι "η αριστερά δεν κυβέρνησε". Δυστυχώς όχι μόνο κυβέρνησε αλλά εμπόδισε (μέσω ενός αναίσχυντου, ασύμμετρου και πολλάκις αιματηρού πολέμου πεζοδρομίου) και τη ΝΔ από το να κυβερνήσει! Οι ευθύνες της "αντισυστημικής" αριστεράς είναι πολύ μεγάλες για το κατάντημα της χώρας (ουσιαστικά υπήρξε ο ηθικός αυτουργός και συμπαραστάτης του Συστήματος ΠΑΣΟΚ) και θα πρέπει κάποτε να της αποδοθούν στο ακέραιο. Ο λαός μας δεν αντέχει άλλους ΜΥΘΟΥΣ (ή μήπως αντέχει; οι επερχόμενες εκλογές θα δείξουν).

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ akenaton 01/06/2012 14:41:44

      Προσυπογράφω κάθε σου λέξη Akanaton ! Επιτέλους αυτά να ειπωθούν δυνατά !!!
      Να τα ακούσει ο κάθε αφελής, ο κάθε μάγκας, ο κάθε δόλιος αναρχοεμπριστής, αλλά και ο κάθε πονηρούλης ΠΑΣΟΚζής , που άλλαξε πιάτσα, για να αποσείσει την ρετσινιά του διεφθαρμένου και να συνεχίσει ακατάκριτος το θεάρεστο έργο του !!!

    • Κώστας Θ. avatar
      Κώστας Θ. @ akenaton 01/06/2012 14:49:47

      O Σαββόπουλος, αν δε κάνω λάθος, δεν είχε πει:
      «Μετά τη μεταπολίτευση αν δεν ήσουν αριστερός, ούτε γκόμενα μπορούσες να βγάλεις»

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Κώστας Θ. 01/06/2012 14:54:22

        Έτσι είναι. Μέχρι κι ο Δαναός είχε γραφτεί στο ΕΚΚΕ το `75, μπας και φάει τίποτα.

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ akenaton 01/06/2012 21:29:03

      Είναι έτσι ακριβώς, αγαπητέ! Ο κομματικός συνδικαλισμός αποτέλεσε την εγκληματική ηθελημένη παρέμβαση του Αντρέα, στην αποβιομηχανοποίηση της χώρας! Δεν έχει καμιά σημασία, που δημαγωγώντας μιλούσε για καθετοποίηση της παραγωγής. Όλο το παιχνίδι της υποδούλωσής μας παίχθηκε εκεί. Πάψαμε να παράγουμε προϊόντα, που μέχρι τότε παρήγαμε και μάλιστα ήταν και ποιοτικά, με σκοπό να αναγκαζόμαστε να τα αγοράζουμε πλέον όλα απ' έξω. Αυτή ήταν η μία όψη του νομίσματος, η άλλη ήταν η διόγκωση του δημοσίου τομέα, στενού και ευρύτερου, με χιλιάδες αδιανόητους διορισμούς. Άδειασε έτσι, η προνομιούχα ελληνική ύπαιθρος από νέους, με αποτέλεσμα να ξεραθεί η γη μας. Τα υπόλοιπα περί μιζών και λοιπών αγαθοεργών πράξεων, ήταν επόμενο να ακολουθήσουν, αφού το "δωράκι" είχε αποκτήσει κι αυτό πλαφόν αθωωτικό, διά στόματος πρωθυπουργού!

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/06/2012 13:09:16

    ¨Οταν το "σύστημα" κινδυνεύει να καταρρεύσει από τις αντιφάσεις του (αναφέρομαι στο Ευρωσύστημα ως όλον), το ιδεολόγημα της «αντισυστημικότητας» είναι καταστροφικότητα και αντιπαραγωγικό. Καθαρός αρνητισμός, και όχι απελευθερωτική υπόσχεση.
    Φυσικά, αυτή η κρίση ισχύει για το φιλο-Ευρωπαικό πολιτικό φάσμα - και όχι για τους ευρωσκεπτικιστές.
    Στις σημερινές συνθήκες, τόσο αυτοί που επικαλούνται την δική τους «αντισυστημικότητα» (πραγματική ή υποθετική), όσο και οι άλλοι που αμφισβητούν την «αντισυστημικότητα» των αντιπάλων τους, παίζουν "καταστροφικό παιχνίδι": Αντιμάχονται κάθε ανάταξη της αποτυχημένης Ευρωπαικής πολιτικής για την κρίση.
    Να το πώ επιγραμματικά: Σήμερα οι πιό "αντισυστημικοί" (δηλαδή εχθροί του Ευρωσυστήματος) είναι η κυβέρνηση CDU/FDP της Μέρκελ.

  4. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/06/2012 13:35:15

    Άλλο το παρακμιακό μικρο-"σύστημα" του Ελληνικού μικρόκοσμου, άλλο το πραγματικό σύστημα που καταρρέει.
    Μην κυττάμε το μικρό "δενδρύλλιο" ("ινδικής καννάβεως") στη γωνιά μας, αλλά δεν βλέπουμε το τερατώδες τσουνάμι που απειλεί να ισοπεδώσει ολόκληρο δάσος.

  5. dim avatar
    dim 01/06/2012 13:51:43

    Το είπε ο Τσίπρας πριν λίγο ξεκαθαρα στην επίσημα παρουσίαση του οικονομικού του προγράμματος: « Μόλις γίνουμε κυβέρνηση η πρώτη μας νομοθετική πράξη θα είναι η ακύρωση του μνημονίου και των εφαρμοστικών νόμων.»

    Αυτό συνεπάγεται μη τήρηση των συμφωνηθέντων και αυτόματα παύση της χρηματοδότησης από την Ε.Ε..

    Καλημέρα Δραχμή, Καληνύχτα Ελλάδα!

    Ο κάθε Έλληνας δε δικαιούται πια να πει "δεν ήξερα τι ψηφίζω". Το επιχείρημα οτι οι Ευρωπαίοι μπλοφάρουν κλπ, έχει πια καταρρεύσει, είναι δεδομένο οτι μια οικονομία με ετήσιο εισόδημα 15 τρις, δε θα υποκύψει σε εκβιασμό για 1 τρις, γιατί τότε θα ακολουθήσουν και οι άλλες χώρες, και τότε αυτό που θα θέσει σε κίνδυνο θα είναι δέκα φορές μεγαλύτερο από το 1 τρις που θα υποστεί σε βάθος χρόνου από την έξοδο της Ελλάδας.

    • adidrust avatar
      adidrust @ dim 01/06/2012 14:02:24

      απλά άνθρακες ο θησαυρός της -πολυδιαφημιζόμενης- σημερινής ομιλίας Τσίπρα...όχι επικαιροποιημένο οικονομικό πρόγραμμα...διαχρονικά κομμουνιστικό ήταν...
      ούτε τον αυτό του δεν έδειχνε να πείθει ως προς την ορθότητα αυτών που έλεγε...
      μετά από λίγη ώρα σταμάτησαν και τα χειροκροτήματα στην αίθουσα...(νομίζω ότι οι περισσότεροι σταμάτησαν μετά από εξαγγελία για την κατάργηση των όποιων φοροαπαλλαγών στη ναυτιλία...)

  6. skopelos news avatar
    skopelos news 01/06/2012 13:55:20

    «Αέρας» αυτά που λέει ο ΣΥΡΙΖΑ
    - Το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, που θα περιέχεται και αύριο, περιλαμβάνει επανακρατικοποίηση ορισμένων οργανισμών. Δηλαδή ΟΤΕ, το υπόλοιπο της ΔΕΗ. Αυτά δεν νομίζω ότι σας βρίσκουν αντίθετους, εκτός αν πιστεύετε ότι δε θα τα κάνει.
    -- Δεν τα πιστεύουμε, αλλά δεν μπορείς να κάνεις πολιτική με βάση το τι πιστεύω. Εμείς κοιτάμε τι θα πει. Ετσι κάνουμε πάντα. Δεν μπορούμε να πάμε στο επίπεδο πιστεύεις - δεν πιστεύεις. Αλλο ότι κοροϊδεύει το λαό.
    Να σας πω, λοιπόν:
    http://skopelos-news.blogspot.gr/2012/06/blog-post_4064.html

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ skopelos news 01/06/2012 14:21:12

      Χε χε ο ΟΤΕ είναι ήδη κρατική επιχείρηση. Η μητρική επιχείρηση Deutsche Telekom ανήκει κατά πλειοψηφία στο Γερμανικό δημόσιο.
      Θα πουλήσει τώρα μετοχικό μερίδιο το ένα κράτος στο άλλο;

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 01/06/2012 14:06:21

    Οταν ενα καθεστως βρισκεται σε κριση αναλαμβανει την εξουσια η πηγη της δυναμης του,αυτη που βρισκοταν στην αφανεια και πισω απο την προσοψη,το βαθυτερο ιδεολογικο κεντρο.Αυτη ειναι και η τελευταια φαση του καθεστωτος γιατι δεν μπορει πια να κρυψει τιποτε αλλο και εμφανιζεται ολη η πραγματικοτητα.
    Η χουντα ηταν η τελευταια φαση του μεταπολεμικου συστηματος οπου η τελευταια εφεδρεια προσπαθησε να διατηρησει παγιωμενες καταστασεις εμφανιζομενη και ως "επανασταση".
    Το βαθυτερο ιδεολογικο κεντρο του μεταπολιτευτικου συστηματος ηταν παντα
    ο χωρος του ΣΥΡΙΖΑ απο την εποχη του ΚΚΕεσ.
    Το ΠΑΣΟΚ ηταν η επιφανεια και η προσοψη αυτου του αριστεροστροφου συστηματος αλλα η ιδεολογικη πηγη αλλη.
    Τωρα οι τελευταιες εφεδρειες μπαινουν στη μαχη για να διατηρησουν τη μεταπολιτευτικη νιρβανα απεναντι στον ανεμο της παγκοσμιοποιησης εμφανιζομενες ως μεγαλη ανανεωση.
    Η τελευταια πραξη του εργου ειναι ετοιμη να αρχισει.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ψυχραιμια 01/06/2012 16:43:35

      Λαμπρό και ελπιδοφόρο σχόλιο, Ψυχραιμία. Εξ αιτίας του παίρνω εκ των υστέρων πίσω όσα έχω πει κατά καιρούς περί ηττοπάθειας κλπ. κλπ. κλπ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 01/06/2012 21:36:49

      Τέλεια ανάλυση!

  8. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/06/2012 14:12:02

    Ο ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί σήμερα το καταφύγιο του κάθε λογής λαμόγιου που υπήρξε ο λάθρα ζων πασοκάνθρωπος στις δεκαετίες της ρεμούλας και της σπατάλης.
    Και επίσης δεν είναι σε καμία περίπτωση αριστερό κόμμα, με την κλασική έννοια της αριστεράς.
    Είναι ένα μόρφωμα, συνονθύλευμα διάφορων τριτοκοσμικών ξεπερασμένων απόψεων, που ουδεμία σχέση έχουν με την σημερινή εξέλιξη της κοινωνίας, ή με το μαρξιστικό εργαλείο ερμηνείας και ανάλυσής της.

    • ΓΓ avatar
      ΓΓ @ Strange Attractor 01/06/2012 14:52:57

      και ποιος είναι σήμερα η αριστερά τότε στην Ελλάδα; Ποιες είναι οι νέες μαρξιστικές αναλύσεις που τις έχει άλλος και όχι ο ΣΥΡΙΖΑ;

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ ΓΓ 01/06/2012 16:32:43

        Πάντως αριστερά δεν είναι η Υπουργός Εθνικής Οικονομίας των οριζόντιων περικοπών Λούκα Κατσέλη, ο Κοτσακάς, ο Νάσος Θεοδωρίδης, ο Γιαννόπουλος, ο "ήμουνα υπέρ της δραχμής , τώρα άλλαξα γνώμη" Λαφαζάνης, ο "δεν μιλάμε για μονομερή καταγγελία" Δραγασάκης( ενώ σήμερα αυτό ακριβώς εξαγγέλθηκε και ο ίδιος σιωπά προκλητικά καταπίνοντας τα όσα έλεγε), ο αποκρουστικός Φωτόπουλος, ο φορομπήχτης Μηλιός κλπ.
        Συνοθύλευμα της πιο κακιάς ώρας που δυσφημεί ακόμη και αυτήν την Αριστερά ως ιστορική παράταξη είναι ο ΣΥΡΙΖΑ.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Κώστας ΜΠ 01/06/2012 21:45:17

          Μάλλον αυτό είναι το όλο σχέδιο με ενεργούμενο τον Τσε Παπάρα. Να απαξιωθεί η έννοια της αριστεράς για πάντα.

  9. ΓΓ avatar
    ΓΓ 01/06/2012 14:19:50

    Σήμερα βγήκε ο ΣΥΡΙΖΑ και είπε το πρόγραμμά του. Χθες ο Σαμαράς έβαλε τα 18 σημεία. Μάλλον δε βολεύει η αντιπαράθεση στα προγράμματα και πιάσαμε τη λάσπη πάλι. "Ο ΣΥΝ είναι επάγγελμα", γελάει ο κόσμος...
    Και να το πούμε και διαφορετικά. Ποιον πολεμάει το "σύστημα" αυτή τη στιγμή; Ποιον πολεμάνε τα κέντρα διαπλοκής; Αυτό μόνο να δει κανείς, αρκεί.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΓΓ 01/06/2012 21:40:18

      Ποια αντιπαράθεση προγραμμάτων; Οι του Σύριζα ομολογούν πως δεν υπάρχουν υπολογισμοί να στηρίξουν τα σχέδια που εξαγγέλουν ενώ ο Σαμαράς παρουσιάζει συνεχώς ποσοτικοποιημένα προγράμματα. Συγκρίνεται ο πυρηνικός φυσικός με τον ψαρά σε επιστημονική κατάρτιση και σοβαρότητα όταν αναλύουν τεχνικά θέματα; Σοβαροί νά 'μαστε...

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΓΓ 01/06/2012 22:02:46

      Φυσικά και δε βολεύει. Με το ζόρι προσπαθεί το σύστημα να καλύψει τις αοριστολογίες του νέου τους αγαπημένου, Τριπρανδρέου.

  10. ΓΓ avatar
    ΓΓ 01/06/2012 14:34:34

    Και για να θυμηθούμε και την Πάντειο, ποιοι ήτανε οι καθηγητές που συγκρούστηκαν με το κατεστημένο που κατέτρωγε τα λεφτά του πανεπιστημιου στο γνωστό σκάνδαλο; Οι καθηγητές του ΣΥΡΙΖΑ. Σε ποια παράταξη ήτανε προσκείμενος ο Στέλιος Αλεξανδρόπουλος που τον έστησε στη γωνία το σύστημα ΠΑΣΟΚ στο πανεπιστήμιο Κρήτης που έπαιρνε τους δικούς του στα μεταπτυχιακά; Και πέθανε ο άνρθωπος από καρδιακή προσβολή; Στην αριστερά.

  11. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 01/06/2012 14:39:59

    Πόσοι από αυτούς ανήκαν στο ΚΚΕ; Ο Τσίπρας πρώην κνίτης δεν ήταν;
    Νομίζει κανείς ότι όλοι αυτοί που μεγάλωσαν με το «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο», θα κλαίνε εάν διαλυθεί η ευρωζώνη και η ΕΕ; Μάλλον θα χαρούνε κι όλας από μέσα τους. Αλλά έξω πρέπει να παριστάνουν τους ευρωπαϊστές αλλιώς θα ταυτιστούν με το ΚΚΕ. Ποιός θα ήταν τότε ο λόγος ύπαρξής τους;

  12. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 01/06/2012 15:01:56

    Η "αντισυστημικότητα" είναι μια μπούρδα χωρίς συγκεκριμένο πρακτικό νόημα.
    Και απαγγέλλεται από εντελώς διαφορετικούς αφηγητές.
    "Αντισυστημικότητα" = αντικαπιταλισμός για αργόστροφους.

  13. Αντιρεβιζιονιστής avatar
    Αντιρεβιζιονιστής 01/06/2012 15:28:39

    Το να είσαι αντισυστημικός είναι στάση ζωής και όχι ρεύμα της εποχής.

    • M.O. avatar
      M.O. @ Αντιρεβιζιονιστής 01/06/2012 16:20:02

      Συμφωνώ απόλυτα

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Αντιρεβιζιονιστής 01/06/2012 22:06:21

      Συμφωνώ, αν και φυσικά ποτέ δεν κατάλαβα το όφελος της ματαιότητας του αντισυστημισμού. Όντας πρακτικός άνθρωπος, μηχανικός γαρ, αναγνωρίζω την αξία της έννοιας του συστήματος. Τα συστήματα μπορείς και να τα βελτιστοποιείς, αλλά ένα σκέτο γρανάζι στη μέση του πουθενά είναι το ίδιο χρήσιμο με μια κουτσουλιά στο παπούτσι σου.

  14. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 02/06/2012 14:21:14

    I must create a system or be enslaved by another mans
    Πρέπει να δημιιουργήσω ένα σύστημα, διαφορετικά θα είμαι δούλος του συστήματος ενός άλλου ανθρώπου.

    William Blake, Άγγλος ποιητής, λίγο πρίν το 1800

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.