Ο λαός ψήφισε: άλλαξέ τα όλα Αντώνη
26/05/2014 06:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο λαός ψήφισε: άλλαξέ τα όλα Αντώνη

Η απώλεια 6%-7% μονάδων σε σχέση με τις εθνικές εκλογές δείχνει ότι ο κόσμος δεν έχει άλλες αντοχές, θέλει εδώ και τώρα λύσεις, θέλει επιτάχυνση των μέτρων ανακούφισης, ζητά ξεκάθαρα από τη ΝΔ και γενικά από την κυβέρνηση να αλλάξει γραμμή

Τελικά ο λαός είναι σοφός. Και ζητά ανατροπή πράγματι αλλά για όλους και για όλα. Το μήνυμα των εκλογών ελήφθη θέλουμε να πιστεύουμε απ’ όλους και όχι μόνο για τις κάμερες. Και το μήνυμα είναι ένα και αδιαπραγμάτευτο. Αλλάξτε όλοι αλλιώς θα σας «ξαναμαυρίσουμε» και θα ψηφίζουμε Χρυσή Αυγή, Ποτάμι, ψεκασμένους ή όποιους άλλους νομίζουμε εμείς.

Τι λέει ο κόσμος στη ΝΔ και τον κ. Σαμαρά; «Πάρτο αλλιώς Αντώνη διαφορετικά θα βρεις στο παγόβουνο, δηλαδή στην ψήφο του ελληνικού λαού στις εθνικές εκλογές».

Τι λέει στον ΣΥΡΙΖΑ και στον κ. Τσίπρα; «Πάρτο αλλιώς Αλέξη. Καλές οι υποσχέσεις και οι προτάσεις που είναι αδύνατο να εκπληρωθούν, άλλαξε πορεία όμως γιατί βαρεθήκαμε τις πομφόλυγες».

Η διαφορά που έδωσε ο ελληνικός λαός στον ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ δεν είναι σε καμιά περίπτωση δύναμης ανατροπής. Δεν είναι η επανάσταση που ήλπιζε ο κ. Τσίπρας. Δεν είναι καν εντολή διακυβέρνησης της χώρας από τον ΣΥΡΙΖΑ. Για σκεφτείτε μόνο τα εξής: Ο κ. Τσίπρας έκανε επί τρεις και πλέον μήνες έναν απίστευτο ντόρο. Ξεσήκωσε τον κόσμο, έθεσε εκβιαστικά και άκρως επικίνδυνα διλήμματα. Ζήτησε από τον ελληνικό λαό να ανατρέψει τα μνημόνια. Πόνταρε πάνω στην απόγνωση και την οργή του για τα τόσα χρόνια κρίσης. Ζήτησε δηλαδή από έναν απελπισμένο να δώσει τέλος στο δράμα του. Και ο ελληνικός λαός τι του έδωσε; Το ίδιο ποσοστό μ’ αυτό που είχε πάρει στις εθνικές εκλογές του 2012. Τόσος πόλεμος δηλαδή για να πάρει το ίδιο ποσοστό και έχουν το θράσος να μιλάνε για ανατροπή; Αν ο λαός ήθελε ολική στροφή της κοινωνίας προς τα αριστερά θα έδινε στον Τσίπρα 30%-35% και τότε σήμερα το πιθανότερο να είχαμε ημερομηνία εθνικών εκλογών.

Όμως, δεν του έδωσε ξεκάθαρη εντολή για να ζητήσει κάλπες. Δεν του έδωσε οποιαδήποτε εντολή πέραν του ότι δεν τον πιστεύει. Παρ’ ότι ο κ. Τσίπρας χάιδεψε τ’ αυτιά όλων και υποσχέθηκε τα πάντα στους πάντες, ο λαός δεν «έφαγε κουτόχορτο». Αν θέλετε οι ψηφοφόροι έδωσαν στον ΣΥΡΙΖΑ το χρίσμα της εν δυνάμει κυβέρνησης, κι όχι αυτοδύναμης αλλά με ένα ευρύτερο πεδίο συνεργασιών που όμως στην παρούσα φάση είναι αδύνατον να γίνουν. Όμως, άλλο να είσαι εν δυνάμει κυβέρνηση κι άλλο να είσαι έτοιμος και να κυβερνήσεις. Και στο κάτω – κάτω μην ξεχνάμε ότι όλες οι δημοσκοπήσεις έδιναν πρωτιά του ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές αλλά πρωτιά της ΝΔ σε ενδεχόμενες πρόωρες εκλογές.

Συμπερασματικά για τον ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να πούμε ότι μοιάζει με έναν… κλαρινογαμπρό που πολιορκεί την γκόμενα, αυτή του κάνει τα γλυκά μάτια αλλά μόλις βλέπει το σουλούπι αλλάζει πλευρό και ψάχνει αλλού για συντροφιά.

Και πάμε στη Νέα Δημοκρατία. Μετά από δύο χρόνια στην κυβέρνηση, δύο πολύ σκληρά χρόνια, το κόμμα άντεξε σε μια ψηφοφορία που όπως και να το κάνουμε είναι πάντα πιο χαλαρή από τις εθνικές κάλπες. Αυτό είναι το θετικό μήνυμα αν ρίξουμε μια ματιά σε άλλες χώρες όπου κυβερνώντα κόμματα ή κόμματα που έπαιξαν ενεργό λόγο μέσα στην κρίση, κατέρρευσαν. Όπως καλή ώρα ο Ολαντ στη Γαλλία ή το πρώην κόμμα του Μπερλουσκόνι στην Ιταλία ή ακόμη και ο Κάμερον στην Βρετανία.

Υπάρχουν όμως και κακά νέα και μηνύματα που έστειλαν οι Έλληνες και τα οποία πρέπει να λάβουν υπόψη τους στην κυβέρνηση και την Συγγρού. Η απώλεια 6%-7% μονάδων σε σχέση με τις εθνικές εκλογές είναι το πρώτο κακό μήνυμα. Δείχνει ότι ο κόσμος δεν έχει άλλες αντοχές, δεν μπορεί να περιμένει άλλο την έξοδο από την κρίση, την πίκρα και την απόγνωση. Θέλει εδώ και τώρα λύσεις, θέλει επιτάχυνση των μέτρων ανακούφισης, ζητά ξεκάθαρα από τη ΝΔ και γενικά από την κυβέρνηση να αλλάξει γραμμή.

Δεν ζητά την ανατροπή της, δεν ζητά εκλογές για αλλαγή της κυβέρνησης, όμως, δίνει την τελευταία ευκαιρία στον κ. Σαμαρά να τα αλλάξει όλα. Και να το κάνει πολύ γρήγορα διότι οι πολιτικές και κοινωνικές εξελίξεις μας προσπερνούν όλους, και κυρίως το πολιτικό σύστημα.

Το μήνυμα ελήφθη είπε ο πρωθυπουργός και οφείλουμε να τον πιστέψουμε και να δούμε τι θα αλλάξει. Θα αλλάξει την κυβέρνηση με ευρύτατο ανασχηματισμό; Μπορεί, όμως, η ανατροπή που ζητά ο κόσμος δεν είναι το παιχνίδι με τις «μουσικές καρέκλες». Ο λαός ζητά ανατροπή στις πολιτικές, τερματισμό της λιτότητας, λύση για το χρέος και επιτέλους «αέρα», ελπίδα στον τόπο. Εκεί λοιπόν θα κερδίσει ή θα χάσει το στοίχημα ο Αντ. Σαμαράς.

Όμως δεν μπορεί να μη μείνουμε στα λάθη που έχει κάνει η ΝΔ καιρό τώρα. Λάθη στην επιλογή των υποψηφίων στις δημοτικές εκλογές και στις ευρωεκλογές. Ποιοι ήταν άραγε αυτοί που πρότειναν και τελικά οδήγησαν σε Βατερλό υποψηφίους στην Αττική, στην Αθήνα, στην Κεντρική και στην Δυτική Μακεδονία, στην Θεσσαλονίκη, και φυσικά στον Πειραιά. Εκεί όπου η ΝΔ είτε δεν είχε εκπροσώπηση είτε οι υποψήφιοί της κατέρρευσαν.

Επίσης, από τα ονόματα των ευρωβουλευτών, ποιοι ήταν εκείνοι που πρότειναν πρόσωπα που ήταν και παραμένουν περαστικοί από τη ΝΔ; Σε ποιους απευθύνονταν όλοι αυτοί; Στην καρδιά της Νέας Δημοκρατίας, της μεγάλης φιλελεύθερης παράταξης; Αμφιβάλλουμε;

Επίσης, τραγικό λάθος. Ποιοι ήταν εκείνοι που έστρεψαν ένα μεγάλο κομμάτι της ΝΔ στη Χρυσή Αυγή; Που έδιωξαν δεξιούς ψηφοφόρους οι οποίοι αγαπούν την παράταξη, όμως αισθάνονται προδομένοι; Οι Μπαλτάκοι και το υπόλοιπο σύστημα που με το ένα χέρι χάιδευε τους ναζιστές και με το άλλο τους έριχνε στην πυρά. Και στο κάτω – κάτω που ήταν οι ψηφοφόροι, οι πραγματικοί πατριώτες που θα έκοβαν τη διαρροή προς την ακροδεξιά; Μήπως κάτι λιγούρηδες, φλώροι του Κολωνακίου που επελέγησαν επειδή ήταν κολλητοί με την εξουσία την ίδια ώρα που αποκλείονταν άλλοι επειδή ήταν επικίνδυνοι;

Και το τρίτο τραγικό λάθος της ΝΔ ως κυβερνών κόμμα. Απευθύνεστε αδέρφια στον λαό, στους φτωχούς, τους νοικοκυραίους, τους μεροκαματιάρηδες, τους συνταξιούχους και τους άνεργους. Από αυτούς ζητάτε την ψήφο τους και τους λέτε ότι θα φτιάξετε μια νέα Ελλάδα περήφανη και ανεξάρτητη. Και την ίδια στιγμή που τους απλώνετε το χέρι και ζητάτε τη στήριξή τους, τους τσακίζετε στους φόρους και τα χαράτσια. Φτιάξατε τον μπαμπούλα που λέγεται Θεοχάρης και σαρώνει τα πάντα. Μπαχαλοποιείτε τον κρατικό μηχανισμό, αυξάνετε τους φόρους, τσακίζετε τα μεσαία στρώματα, μειώνετε τις επικουρικές συντάξεις, κόβετε τα αφορολόγητα, εξαφανίζετε ακόμη και δίκαιες φοροαπαλλαγές όπως οι τόκοι των δανείων. Παράλληλα, τους ζητάτε ακόμη περισσότερους φόρους ενώ τσακίζετε τους ιδιοκτήτες ακινήτων, δηλαδή τους βασικούς ψηφοφόρους της ΝΔ. Ε, λοιπόν, μέχρι πότε θα αντέξουν την επιδρομή στη ζωή τους επειδή «το ζήτησε η τρόικα»; Κάποτε και ο κόσμος της ΝΔ παίρνει ανάποδες και στέλνει τα μηνύματα που έστειλε και χθες.

Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι ο κόσμος ψήφισε σταθερότητα αλλά ψήφισε και αλλαγή πολιτικής άμεσα, χωρίς υπεκφυγές. Αν και είναι ανοησία η δήλωση του ΣΥΡΙΖΑ ότι δεν έχει ηθική και πολιτική νομιμοποίηση η κυβέρνηση, η αλήθεια είναι ότι έρχονται κρίσιμες αποφάσεις τους επόμενους μήνες. Αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν έχοντας την πίεση του ελληνικού λαού που δεν αντέχει άλλο. Γι’ αυτό και η διαπραγμάτευση για το χρέος που ξεκινά το φθινόπωρο πρέπει να γίνει με μοναδική βάση το συμφέρον της χώρας. Και βεβαίως, ούτε λόγος για νέα μνημόνια, νέα μέτρα και δυσβάσταχτες πολιτικές. Αυτά δεν περνάνε όχι στην κοινωνία αλλά ούτε στη Βουλή. Με την πρώτη επιχείρηση να περάσει ένα τέτοιο μέτρο η κυβέρνηση θα πέσει μόνη της. Για να δούμε, οι δανειστές μας θα καταλάβουν άραγε ότι αν μας ξαναπιέσουν τότε απλά και μόνο θα έχουν δώσει το κυβερνητικό χρίσμα στον Τσίπρα; Ίσως από αυτή την πλευρά το μήνυμα του ελληνικού λαού να είναι εξαιρετικά σοφό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kritwn avatar
    kritwn 26/05/2014 07:13:45

    Γι αρχή προτείνω να μαζέψουν αυτόν τον ανεκδιήγητο τον Θεοχάρη που 'χει βαλθεί να καταστρέψει την επιχειρηματικότητα.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ kritwn 26/05/2014 11:37:16

      Ο άνθρωπος νομίζει ότι αν φτιάξει μια μηχανή ηλεκτρονικής παρακολούθησης της οικονομίας, ότι έτσι θα μαζέψει την φοροδιαφυγή. Να τον σταματήσουν, διότι ούτε τη φοροδιαφυγή θα μαζέψει και μόνον θα βλάψει την επιχειρηματικότητα. Δεν φταίει μόνον αυτός όμως, είναι μια ολόκληρη γραφειοκρατική αντίληψη των μανδαρίνων του Υπουργείου Οικονομικών που εκφράζεται μέσω της πολιτικής Θεοχάρη. Και μην πάμε μακριά. Όταν ο μέσος πολίτης λέει "να παταχθεί η φοροδιαφυγή", σίγουρα έχει στο μυαλό του μια γραφειοκρατική κρεατομηχανή σαν κι αυτή που στήνει ο Θεοχάρης. Δυστυχώς.

      • kritwn avatar
        kritwn @ Διογένης 26/05/2014 12:50:47

        Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση είναι καλό μέτρο κατά τη γνώμη μου και πρέπει να προχωρήσει ακόμα πιο γρήγορα. Το πρόβλημα δεν είναι οι μέθοδοι, είναι η γενικότερη αντίληψη πως οι έλληνες είναι κλέφτες άρα πρέπει διαρκώς να εφεύρουμε φόρους και χαράτσια για να τους πιάσουμε. Δεν μπορεί για παράδειγμα να ψηφίζεται μέτρο δέσμευσης τραπεζικών λογαριασμών ακόμα κι έχει κάνει κάποιος ρύθμιση και πληρώνει το χρέος του κανονικά. Αυτά είναι πολύ άγαρμπα μέτρα που δεν τα έχουν σκεφτεί καλά και μετά καταλήγουν να μπαλώνουν με εγκυκλίους και νέες αποφάσεις. Πρέπει να εξορθολογιστεί το φορολογικό. ΑΜΕΣΑ. Άλλο παράδειγμα, τα χρέη του ΟΑΕΕ. Πρέπει να βγει μια ρεαλιστική ρύθμιση. Του τύπου σου διαγράφω τα πρόστιμα και σου δίνω τη δυνατότητα να πληρώσεις όσες δόσεις θέλεις με σταθερό ετήσιο επιτόκιο. Ευέλικτες πολιτικές. Όχι κυνήγι, απειλές, κατασχέσεις και γενικότερα μια πολιτική που εξαγριώνει τον κόσμο. Και στο τέλος δεν πληρώνει και κανένας. Πρέπει επιτέλους να παρθούν δύσκολες αποφάσεις που θα βοηθήσουν την οικονομία να πάρει μπροστά. Ανάπτυξη δεν είναι μόνο οι πέντε-δέκα πολυεθνικές που θα έρθουν στην Ελλάδα. Πρέπει να δοθεί βάρος στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και να πάψει το κυνήγι της μεσαίας τάξης.

  2. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 26/05/2014 07:24:31

    Απόφαση "άλμα στο μέλλον " Το σημείο στο οποίο έχει φτάσει η χώρα είναι πλέον αρκετά κρίσιμο και αυτό πλέον το νιώθουμε όλοι καθημερινά με το συνεχές σφίξιμο που πιάνει το στομάχι μας. Μετά από όλα τα επιχειρήματα και όλους τους διαξιφισμούς όμως, γεγονός παραμένει ότι αυτή η χώρα που τόσο μας ταλαιπωρεί και όμως τόσο πολύ αγαπάμε, πρέπει να επιβιώσει, να σχεδιάσει την επόμενη μέρα, πρέπει να αρχίσει επιτέλους να βγαίνει από την κρίση στην οποία βρίσκεται τα τελευταία χρόνια . Ποια θα είναι η επόμενη ημέρα; Θα αφεθεί η χώρα στα χέρια πολιτικών του πεζοδρομίου; Τις συνέπειες αυτές θα τις υποστούμε για πολλά χρόνια χωρίς να γνωρίζουμε τα αποτελέσματα που θα έχουν. Ποιος θα πληρώσει τον λογαριασμό ; Πάλι οι επόμενες γενιές ; Πάρτε επιτέλους πρωτοβουλίες. Ακόμα, όμως, εκεί στην Συγγρου δεν έχετε αντιληφθεί τι συμβαίνει ; Πέριξ της ΝΔ βρίσκονται τουλάχιστον 3-4 αξιόλογες πρωτοβουλίες, κόμματα, που προέρχονται από τα σπλάχνα της ΝΔ. Με στελέχη ικανότατα. Με εκατοντάδες μέλη με πολλές ιδέες και διάθεση για προσφορά . Υπάρχει και το 70% των ψηφοφόρων της ΧΑ που δίνουν ψήφο διαμαρτυρίας . Και τι κάνει η ΝΔ; Κρατάει το κόμμα σε " ιδεολογική αποστείρωση " !!! Αντί να ανοίξει το κόμμα,να ανοίξει τις πόρτες σε όλα αυτά τα σχήματα , να αποκτήσει " συνιστώσες " να γίνει το ΟΧΗΜΑ που θα επιβιβασθούν όλοι αυτοί και θα οδηγήσουν το κόμμα και την χώρα στο μέλλον,αρκείται, ο κ. Γραμματέας και λοιπά μεγαλοστελέχη σε παλαιοκομματικό λόγο . Εκτός αν φοβόμαστε το νέο. Κρίμα . Όμως δεν είναι αργά και θα είναι η μέγιστη προσφορά,στην χώρα, στο κόμμα, η κίνηση σας αυτή . Θα είναι ένα άλμα στο μέλλον . Αυτή η πρόσμιξη θα είναι το φιλι της ζωής για την κεντροδεξιά. Ας μην μείνουμε πάλι στο επίπεδο των δηλώσεων. Οι δηλώσεις σε μια χώρα που καταρρέει τι προσφέρουν εκτός από χάιδεμα αυτιών και ενίσχυση προσωπικών εγωισμών;

    • GLAD avatar
      GLAD @ Παναγιώτης 26/05/2014 09:25:34

      ...να ανοίξει το κόμμα,να ανοίξει τις πόρτες σε όλα αυτά τα σχήματα , να αποκτήσει " συνιστώσες " να γίνει το ΟΧΗΜΑ που θα επιβιβασθούν όλοι αυτοί και θα οδηγήσουν το κόμμα και την χώρα στο μέλλον... Αυτό έπρεπε να έχει γίνει από καιρό . Εξάλλου και η αριθμητική της εκλογικής επιρροής επιμέρους απόψεων , αυτό δείχνει .

  3. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 26/05/2014 07:53:26

    Και μόνο τις δύο τελευταίες παραγράφους να γράφατε από όλο το άρθρο,πάλι πολύ σοφά θα αναδεικνύατε τα πραγματικά αίτια και την ουσία της ήττας της Ν.Δ. στις εκλογές. Δεν πρέπει νομίζω να μας απασχολούν τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ,αλλά το πού και γιατί πήγαν τα ποσοστά,οι ψήφοι του 2012 από τη Ν.Δ. Προσωπικά πιστεύω ότι,από δώ και πέρα θα δυσκολέψουν πολύ τα πράγματα,γιατί παγιώνονται ως κοινοβουλευτικές δυνάμεις,μικρές έστω,κάποια περιφερειακά κόμματα,τύπου Ποτάμι,που θα απορροφούν τη δυσαρέσκεια των ψηφοφόρων της Κυβέρνησης. Και αν κάποια φεύγουν από το προσκήνιο όπως η ΔΗΜΑΡ,θα ξεφυτρώνουν απο δω και πέρα καινούργια κάθε φορά. Λάθη πολλά έκανε το εκλογικό επιτελείο του Σαμαρά,τα επισημαίνετε και μπράβο σας. Λάθη του τύπου, παραγκωνισμός Κρανιδιώτη, και προώθηση Ιωαννίδη στη Μακεδονία ή Ζαγοράκη (δε συγκρίνω καταστάσεις,απλά αναφέρω ειδικό βάρος ονομάτων). Όμως από σήμερα κιόλας πρέπει η κυβέρνηση να ρίξει το βάρος στη διόρθωση και αναδιάταξη του φορολογικού συστήματος. Εγώ ως απλός ψηφοφόρος της Ν.Δ. όταν ακούω τον Πρωθυπουργό να μου λέει οτι θα διορθώσει τις αδικίες πού έγιναν,θέλω χειροπιαστά πράγματα,και θεωρώ ότι οι μεγαλύτερες αδικίες έχουν γίνει στη διαμόρφωση του νέου φορολογικού,εκεί να εστιάσει. Να επαναφέρει αφορολόγητα όρια,κυρίως για τα τέκνα,και δίκαιες φοροαπαλλαγές που ίσχυαν και εκόπησαν. Και να μή διανοηθεί να ξανακόψει συντάξεις και μισθούς. Επίσης να βάλει σε μια τάξη την παροχή των οικογενειακών επιδομάτων,διότι ναι μέν τα δίνει,αλλά επικρατεί ένα απίστευτο αλαλούμ με την διανομή τους. Η επόμενη κίνηση που πρέπει να κάνει είναι η απομάκρυνση ορισμένων προσώπων που μόνο κακό κάνουν στην κυβέρνηση και την παράταξη,όπως ο Θεοχάρης,ο Παπαμιμίκος,ο Γεωργιάδης.... Εκτός κι αν υπάρχει τόσο μεγάλη ένδεια στελεχών στο κόμμα,οπότε θα πρέπει να αποδεχτούμε τη μοίρα μας οτι κάποια στιγμή θα μας κυβερνήσει ο Τσίπρας...

    • geothe avatar
      geothe @ Κυθήριος 26/05/2014 08:19:13

      Κανένας δεν μπορεί να διαφωνήσει ούτε με το άρθρο ούτε με την ανάρτηση του Κυθήριου. Όμως πόσο πιστεύουμε όλοι πως οι άνθρωποι που έκαναν τις εγκληματικές επιλογές για ευρωβουλή, περιφέρειες και δήμους (δωράκια στο Βενιζέλο) δε θα συνεχίσουν να εγκληματούν απέναντι στην Πατρίδα, στην παράταξη, στο λαό, στοΝ πρωθυπουργό; Μια εκτίμηση από τον Φαήλο που ββρίσκεται κοντά στον πρωθυπουργό, θα ήταν επίβοηθητική. Αλήθεια, μμιλώντας για λάθη, η απουσία του Φαήλου και άλλων σημαντικών στελεχών από το ψηφοδέλτιο, δε νομίζουν κάποιοι πως ήταν λάθος, έστω και τώρα, κατόπιν εορτής;

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Κυθήριος 26/05/2014 08:29:35

      Μακάρι στην κυβέρνηση να είχαμε περισσότερα στελέχη όπως ο Γεωργιάδης. Τα αποτελέσματα μετρούν, όχι το στυλ.

    • ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ avatar
      ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ @ Κυθήριος 26/05/2014 19:01:47

      Κυθήριε , μαζί σου. Ολοκληρωμένη και ορθή θέση. Ελπίζω να την προσέξουν οι σύμβουλοι ....

    • airman avatar
      airman @ Κυθήριος 26/05/2014 19:12:13

      Oι ψήφοι του 2012 που "λείπουν" από τη Ν.Δ. δεν πήγαν πουθενά και σίγουρα στην πολύ μεγάλη πλειοψηφία τους δεν "έπεσαν" στις κάλπες. Εάν αυτό ερμηνευθεί ως "κάβα" θα είναι πολύ μεγάλο λάθος. Εάν κάποιος θεωρήσει ότι τους έχει στην "κωλότσεπη" ή "στο σακούλι", δεν έχει καταλάβει τι συμβαίνει. Οι "απόντες" ψήφοι είναι πολύ "δύσκολοι", σίγουρα δεν θα πάνε στο ΣΥΡΙΖΑ όπως είναι σίγουρο ότι δεν θα "επαναπατρισθούν", εάν πρώτα δεν "βιώσουν" το λόγο που θα τους οδηγήσει σε αυτή την απόφαση. Μήπως κάπου εδώ ταιριάζει εν πολλοίς εκείνο το περίφημο "αλλάζουμε ή βουλιάζουμε" που κάποτε είπε αλλά ποτέ δεν εννοούσε ο Harry Potter της πολιτικής, παρεπλανόμενος Ιουδαίος και Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς;

  4. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 26/05/2014 08:12:30

    ποσες φορες το τελευταιο διαστημα δεν εχει αποδειχθει οτι πολλα πραγματα γινονται στο ποδι ;ακομη και η διανομη του πρωτογενους πλεονασματος που θα ηταν ενα ισχυρο οπλο της κυβερνησης εγινε ανεκδοτο ουτε αυτο δεν διανεμηθηκε ψαχνουν ακομη διαιουχους γιατι εχει μεινει ποσο που δε διατεθηκε,περασε ολη η προεκλογικη περιοδος και πολλοι υπουργοι και μεγαλα στελεχη του κομματος δε τα ειδε κανεις να προωθουν τις αποψεις της παραραξης ,καλο ειναι ο προεδρος να ξεκαθαρισει με ποιους θα παει και ποια γραμμη θα τραβηξει διωχνει μπαλτακο δεν κατεβαζει κρανιδιωτη ενω απο τη αλλη λενε οτι θελουν τους ψηφοφορους της χρυσης αυγης διατηρουν στη λιστα της ευρωβουλης κατι απιθανους καθηγητες που εχουν εθνικα επικινδυνες αποψεις για τη θρακη και βλεπουμε την εκλογικη δυναμη της χα

  5. foros1 avatar
    foros1 26/05/2014 08:13:55

    γιατί θεωρείτε a priori ότι σε τυχόν "παραλογισμούς" των δανειστών μας, η μόνη διέξοδος θα είναι ο Τσίπρας; ο πρωθυπουργός δεν μπορεί να έχει ο ίδιος μία εναλλακτική "σύγκρουσης";

    • ΜΑΡΑ avatar
      ΜΑΡΑ @ foros1 26/05/2014 08:19:50

      Διαχειριστειτε το εκλογικο αποτελεσμα με την βοηθεια των καναλιων που βγαζουν το Συριζα δευτερο ,ξεπλυντε λιγο ακομα το Πασοκ -ελια απο σκανδαλα, βαλτε κι αλλους φορους ,αφηστε τον Αδωνη να αλωνιζει και να βριζει και ολα θα πανε καλα.

      • foros1 avatar
        foros1 @ ΜΑΡΑ 26/05/2014 08:39:08

        το 80% των Ελλήνων θέλουν ακόμη και σήμερα το "ευρώ". αυτό είναι μία "σταθερά" που εξηγεί πολλά...

  6. βαγόνι avatar
    βαγόνι 26/05/2014 08:26:07

    Τα περιθώρια ελιγμών στενεύουν...η διαπραγμάτευση για το χρέος θα είναι καθοριστική...εντός Ευρωζώνης,οι όχθες είναι χαραγμένες και επαχθείς...εκτός,το άγνωστο...η τύχη της χώρας δεν εξαρτάται μόνο απο τις δυνατότητες της πολιτικής της ηγεσίας αλλά και απο την ικανότητα ενός λαού να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες με φρόνημα και σοφία... δεν υπάρχει,πλέον,χώρος για εξαλοσύνες και αυτοσχεδιασμούς...!

  7. Spatharios avatar
    Spatharios 26/05/2014 09:20:31

    Ενα ακομα μεγάλο λάθος που μπορεί να κάνει η ΝΔ είναι να θεωρήσει οτι κι αυτό το χθεσινό ποσοστό δίνει λευκή επιταγή στην κυβέρνηση. Παρά τις διαφωνίες μας, για την ασκούμενη πολιτική, για αλλη μια φορά δείξαμε εμπιστοσύνη κυρίως στον Α. Σαμαρά. Τον θεωρούμε, τον μοναδικό ηγέτη, μια και ο Καραμανλής δεν δειχνει θετικός, που μπορεί να ενώσει ξανα την παράταξη και να αποτρέψει την επικράτηση του αναρχοαριστερού μπάχαλου. Ολα όμως έχουν τα όριά τους. Αν όμως συνεχίσουν να ακούγονται, ΜΟΝΟ, οι φωνές του διεθνιστικού νεοφιλελευθερισμού και των αγορών( για την επίπλαστη ευημερία των αριθμών και όχι των ανθρώπων) και αν συνεχίσουν να εξοβελίζονται οι πατριωτικές και λαϊκοδεξιές φωνές τύπου Φαήλου και άλλων, δεν θα είναι καλό το μέλλον. Αν αφήνονται στην τύχη τους τα εθνικά θέματα της ΑΟΖ , της Θράκης, του Αιγαίου παράλληλα με την ασφάλεια και την αποτρεπτική δυνατότητα του Ε.Σ η υπομονή θα εξαντληθεί. Είναι εμφανέστατο ότι το ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ είναι ταβάνι, στο χέρι του Α.Σαμαρά είναι να τον ξανακάνει δεύτερο, αρκεί να τολμήσει.

  8. Tassos avatar
    Tassos 26/05/2014 09:26:25

    α) Η ΝΔ πρέπει να κινηθεί τάχιστα και να φτιάξει Δεξιά "Ελιά". Αλλιώς η επόμενη κυβέρνηση είναι ΣΥΡΙΖΑ-Ποτάμι-ΠΑΣΟΚ β) Εγώ πολύ αμφιβάλλω αν από την ΧΑ μπορούμε να πάρουμε 1-2 % Η ΧΑ εμφανίζει υψηλά ποσοστά σε νέους, σε ανθρώπους που δεν έχουν ψηφίσει ποτέ ΝΔ, ούτε αισθάνονται κάποιο δεσμό με αυτήν γ) Πρέπει η ΝΔ να ξανααπευθυνθεί σε λαϊκά στρώματα. Ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΧΑ είναι grass roots κόμματα, πρέπει να στείλει ο Σαμαράς τους βουλευτές της Β'Αθηνών να κατασκηνώσουν με αντίσκηνο στις φτωχές γειτονιές. Παίζει να μην έχουν πάει ποτέ. δ) Εγώ αγαπητό ΑΝΤΙ βλέπω αλλιώς την σταυροδοσία του ευρωψηφοδελτίου. Το ότι βγήκε η Σπυράκη και ο Ζαγορακης, η καλή επίδοση του Αμυρά, δείχνουν οτι ο κόσμος διψά για νέα πρόσωπα. Ανθρώπους ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΨΕΙ, βαρεθήκαμε τους επαγγελματίες πολιτικάντηδες.

    • kritwn avatar
      kritwn @ Tassos 26/05/2014 12:57:55

      Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κυνηγάμε ψηφοφόρους από τη ΧΑ και να υιοθετούμε μέρος της ρητορικής της που μας κάνει ακόμα πιο αναξιόπιστους. Υπάρχει τεράστια δεξαμενή ψηφοφόρων στην αποχή που στις ευρωεκλογές έφτασε το 40%. Τους νοικοκυραίους θέλουμε να φέρουμε πίσω, όχι τους αμετανόητους θιασώτες της ακραίας βίας. Αυτούς όσο γρηγορότερα τους ξεχάσουμε τόσο το καλύτερο.

      • ΚΠ avatar
        ΚΠ @ kritwn 26/05/2014 14:12:22

        Αν πιστεύεις Κρίτωνα ότι η πλειοψηφία των ψηφοφόρων της Χ.Α. είναι "αμετανόητοι θιασώτες της ακραίας βίας",είσαι βαθιά νυχτωμένος.Ρίξε και καμμιά ματιά στις πολύ εύστοχες εκτιμήσεις του Κύρτσου περί των ψηφοφόρων της Χ.Α. θα βγεις σοφότερος....

        • kritwn avatar
          kritwn @ ΚΠ 26/05/2014 22:49:03

          συμπαθές. Αυτό και μόνο προβάλλει η ΧΑ εδώ και δύο χρόνια και δεν το κρύβουν καθόλου. Το παραμύθι με τους παραπλανημένους ψηφοφόρους και τα λαϊκά στρώματα που πάνε στη ΧΑ γιατί δεν έχουν στον ήλιο μοίρα είναι για τους αφελείς. Η πραγματικότητα είναι πολύ απλή, ΧΑ ψηφίζουν οι φασίστες και οι ηλίθιοι (το αυτό και για τους κομμουνιστές). Όπως έχω ξαναπεί πολλάκις εδώ μέσα, όσο πιο γρήγορα ξεκαθαρίσουμε τη θέση μας απέναντι τους τόσο το καλύτερο. Το να τους κλείνουμε το μάτι, να νταντεύουμε τους ψηφοφόρους τους κι άλλα τέτοια φαιδρά το μόνο που καταφέρνουν είναι να νομιμοποιούν ακόμα περισσότερο αυτό το έκτρωμα. Τι κέρδισε η ΝΔ εδώ και δύο χρόνια που κλείνει το μάτι στη ΧΑ; Απολύτως τίποτα. Η μεν ΧΑ ισχυροποιήθηκε, εμείς πάλι χάνουμε ακόμα περισσότερους από τους παραδοσιακούς ψηφοφόρους μας. Όσο για τον Κύρτσο να μου επιτρέπεις άλλα έχω και καλύτερα πράγματα να κάνω από το να παρακολουθώ τις αρλούμπες ενός καιροσκόπου. Αν αύριο βγει κυβέρνηση ο Σύριζα να ‘σαι σίγουρος πως ο Κύρτσος θα είναι από τους πρώτους που θα λιβανίζουν τον Τσίπρα. Τουλάχιστον το antinews αν έχει να υπερηφανεύεται για κάτι είναι πως στήριζε τον Σαμαρά πολύ πριν γίνει πρωθυπουργός. Αυτό λέγεται αξιοπιστία.

      • Καπιταλιστής αλλά οχι μερκελιστής avatar
        Καπιταλιστής αλλά οχι μερκελιστής @ kritwn 26/05/2014 23:52:21

        Ποιοί πιστευεις Κρίτων απείχαν απο τις εκλογές.Οι Νέοι η οι ηλικιωμένοι?Ηλιος , παραλία που να τρέχω τώρα για να ψηφίσω ποιόν/ Αν η αποχή ηταν μικρότερη , τα πράγματα θα ηταν πιο σκούρα.

        • kritwn avatar
          kritwn @ Καπιταλιστής αλλά οχι μερκελιστής 27/05/2014 08:32:21

          Οι γονείς μου, πάντως, που είναι κι οι δύο άνω των 70 δεν πήγαν να ψηφίσουν. Όχι γιατί τους το απαγόρευε η φυσική τους κατάσταση αλλά γιατί είναι σφόδρα απογοητευμένοι από τα πράγματα. Μείον δύο ψηφαλάκια για την παράταξη. Και ξέρω πολλούς στο περιβάλλον μου σε αυτές τις ηλικίες που δεν πήγαν να ψηφίσουν. Μην υιοθετούμε την προπαγάνδα των ΜΜΕ για νέους και παραλίες. Υπάρχουν κι αυτοί σίγουρα, αλλά υπάρχουν κι άλλοι πολλοί.

  9. blue nile avatar
    blue nile 26/05/2014 09:39:30

    Το θέμα είναι το κατά πόσο ο Σαμαράς μπορεί να αλλάξει κάτι.
    Η Ελλάδα έχει υπογράψει φρικτά πράγματα , μνημονιακές υποχρεώσεις που φύγει δεν φύγει το μνημόνιο θα πρέπει να τις υλοποιήσουμε.
    Το μνημονιακό πρόγραμμα δεν βγαίνει και οι συνεχιζόμενες φοροεπιδρομές επιφέρουν τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.
    Μειώνουμε τις δημόσιες δαπάνες αυξάνοντας παράλληλα την φορολόγηση και τελικά τα έσοδα θα μειώνονται και θα υπάρχει η αναγακιότητα των νέων μέτρων.
    Θυμίζουμε ένα σκυλί που κυνηγάει την ουρά του.
    Αν ο Σαμαράς δεν απαιτήσει ναι καλά διαβάζετε αν δεν απαιτήσει ριζική αλλαγή των μνημονιακών όρων σε συνδυασμό με ουσιαστική απομείωση του χρέους , όχι βέβαια με την απλή επιμήκυνση που προωθούν οι Γερμανοί, τότε ας ετοιμαστεί για συντριβή στις επόμενες βουλευτικές. Η υπομονή του κόσμου δεν είναι ατέλειωτη. Οι περισσότεροι ελεύθεροι επαγγελματίες δεν έχουν αντιληφθεί την υπέρμετρη εφορία που θα κληθούν να πληρώσουν φέτος .
    Τι θα γίνει όταν το αντιληφθούν;
    Ζητάμε όλο και περισσότερες θυσίες από τους Ελληνες για χάρη του ευρώ την ίδια στιγμή που η ευρωζώνη με το χθεσινό γαλλικό εκλογικό αποτέλεσμα απέκτησε μια τεράστια ρωγμή.

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/05/2014 09:43:26

    Ή θα κόψει μισθούς και συντάξεις για να κόψει και φόρους ή δεν θα κόψει μισθούς και συντάξεις και θα αφήσει τους φόρους εκεί που είναι.Τα δανεικά τέλειωσαν και μαζί αυτά που ξέρατε. Και αυτό θα το μάθει ΚΑΙ ο Τσίπρας εάν φθάσει στην κυβέρνηση.Αλλιώς ας τυπώσει δικό του χρήμα.

    • μελιτίνη avatar
      μελιτίνη @ ψυχραιμια 26/05/2014 12:40:29

      .....ή, ο Θεοχάρης θα σταματήσει να προστατεύει το 1% (με τις offshore, και τις καταθέσει όπου λάχει) και θα αποφασίσει επιτέλους να φορολογήσει σοβαρά τους έχοντες !!!!! Τόσες λίστες στο συρτάρι του, τόσους μήνες, τόσα χρόνια, τι τις κάνει;;;;;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ψυχραιμια 26/05/2014 15:36:30

      «αυτά που ξέρατε»? Φίλε μου δεν ξέρω τι ξέραμε εμείς που δεν ξέρεις εσύ. Εγώ αυτό που ξέρω τώρα είναι ότι: Ο γιός μου (φοιτητής στο πτυχίο, και από Σεπτέμβριο του 13 Στρατιώτης, 26 ετών, χωρίς πραγματικό εισόδημα (φοιτητής και στρατιώτης), καλείται να πληρώσει φόρο για εικονικό εισόδημα, έτσι απλά γιατί ζει και αναπνέει!!!!! Για τις επιλογές αυτές κάποιος πρέπει να πληρώσει στις εκλογές που έγιναν και όποτε και αν ξαναγίνουν. Μάντεψε ποιος!

      • Ιδιώτης avatar
        Ιδιώτης @ Γιώργος 26/05/2014 15:55:18

        Πρέπει να μεταναστεύσει. Αυτό είναι το μήνυμα. Είναι παλιά παράδοση στην Ελλάδα, τουλάχιστον από μετά τον εμφύλιο. 1ον γλυτώνει ο κοινωνικά αποκλεισμένος (και διωκόμενος) , εν προκειμένω ο γιός σας. 2ον η (δανεική) πίτα μοιράζεται σε λιγότερους και είναι όλοι ευχαριστημένοι.

        • blue nile avatar
          blue nile @ Ιδιώτης 26/05/2014 17:31:51

          @Ψυχραιμία Λεφτά όμως υπάρχουν για τους τραπεζίτες, για τους λαούς δεν υπάρχουν...
          Από το 2008 και μετά έχουν πάρει από την ΕΚΤ κοντά στα έξη τρις φρεσκοτυπωμένα ευρώ χωρίς φόβο πληθωρισμού και άλλα τέτοια κουραφέξαλα. Ένα τρις να είχε δώσει η ΕΚΤ (και η ΕΤΕΠ αμέσως θα μπορούσε να συνεισφέρει άλλο ένα) στις ελλειμματκές χώρες για επεκτατικές πολιτικές η Κρίση θα ήταν πολύ μικρότερη. Και αν το πεις αυτό σε κανέναν ευρωκράτη θα σου απαντήσει ότι η ΕΚΤ σύνφωνα με το καταστατικό της δεν βοηθά κράτη αλλά μόνο τράπεζες !!! Όρσε πέντε και άλλα πέντε !!!

          • Ιδιώτης avatar
            Ιδιώτης @ blue nile 26/05/2014 20:03:27

            Γιατί "όρσε πέντε"? Δεν κατέβηκαν ουρανοκατέβατοι αυτοί με το καταστατικό τους. Από το 1992 δημιουργούνται αυτοί οι θεσμοί λίγο -λίγο. Με τη συμμετοχή της Ελλάδας. Μέχρι να έρθει η κρίση ήταν καλοί και δεν μιλούσε κανείς ? (πλην του... ΚΚΕ για δογματικούς λόγους). Στο κάτω - κάτω ποτέ δεν είναι αργά. Η δημοκρατία λένε δεν έχει αδιέξοδα. Καταργήστε την ΕΚΤ ! Είτε για όλη την ΕΕ είτε για την Ελλάδα μόνο αν δε μας συμφέρει. "Όρσε" μόνο στα μούτρα μας! Όλοι πρέπει να ζυγίζουν τα πράματα και να κοιτάζουν τα συμφέροντά τους. Δεν υπάρχουν μόνιμα κοινά συμφέροντα, ούτε μόνιμες συμμαχίες, ούτε μόνιμες φιλίες. Ούτε υπάρχει κάποια παγιωμένη ηθική όταν πρόκειται για συμφέροντα χωρών και λαών. Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για επιβίωση. Ιστορικά πάντα υπάρχει βέβαια και το ενδεχόμενο ανίκανων ή προδοτικών και δοσίλογων κυβερνήσεων. Πρέπει να εξετάζεται και αυτό ψύχραιμα από τις κοινωνίες...

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ blue nile 26/05/2014 20:40:04

            Δηλαδή blue nile,κυκλοφορούν ήδη ευρωομόλογα; Και η Μέρκελ με τον ανάπηρο κάνουν τους δύσκολους;!

          • blue nile avatar
            blue nile @ Κυθήριος 27/05/2014 16:27:48

            @Ιδιώτης Η ΕΚΤ δεν πρέπει να σταματήσει να λειτουργεί.
            Πρέπει όμως να εμπλουτίσει τους ρόλους της.
            Στις ΗΠΑ η FED έχει διπλό ρόλο στο καταστατικό της. Πρώτον αν προστατεύει το νόμισμα από αύξηση του πληθωρισμού κι δεύτερον να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για καταπολέμηση της φτώχειας.
            Στην ευρωζώνη η ΕΚΤ έχει μονάχα τον πρώτο ρόλο αυτό της προστασίας του νομίσματος.
            Θα μπορούσε η ΕΚΤ σε συνεργασία με την ΕΤΕΠ να χρηματοδοτήσει παραγωγικές επενδύσεις στις ελλειμματικές χώρες για να μειωθεί η ανεργίσ. Θα μπορούσε αλλά δεν το κάνει. @ Κυθήριος Ευρωομόλογα ήδη υπάρχουν, τα καλά της ΕΤΕΠ και τα τοξικά του ESM. Το θέμα είναι να μην δανείζονται οι ευρωζωνικές χώρες από μόνες τους αλλά με την εγγύηση της ΕΚΤ η απευθείας η ΕΚΤ να δανείζονταν γι'αυτές

  11. Ρηνα avatar
    Ρηνα 26/05/2014 09:48:24

    Καλημερα να ειστε ολοι καλα. Το κυριαρχο αισθημα μετα τις εκλογες ειναι οτι ο Σαμαρας αντεξε. Μετα απο ΤΟΣΑ που πολυ καλα αναλυθηκαν στο αρθρο, αντεξε. Το κακο ειναι οτι αντεξαν κι αλλοι. Αλλαγη πολιτικης ως προς το λαο ειναι επιβεβλημενη γιατι στεκεται σε σταση αναμονης. Ενα μονο θελω να επισημανω στον πρωθυπουργο που εμεινε 20 χρονια στο περιθωριο για ενα εθνικο θεμα: ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ, να μη γινει κι αυτη γκριζα ζωνη. Κατα τα αλλα καλη δυναμη, θα τη χρειαστει. Καταλαβαινω οτι ο κοσμος τον εμπιστευεται. Υπαρχουν πολλοι που σημερα αναφωνησαν ενα ανακουφισμενο ουφ...επιτελους τελειωσαν οι εκλογες....

    • kostas avatar
      kostas @ Ρηνα 26/05/2014 10:39:13

      πίστευτος στρουθοκαμηλισμός λυπάμαι! ΠΑΙΔΕΙΑ: Δυστυχώς με τους κομματικά διορισμένους δεν τα έβαλε κανείς!!! Βγάλατε σε διαθεσιμότητα καθηγητές αξιοκρατικά διορισμένους. Για να απολύσετε 200 καθηγητές χάθηκαν 200.000 ψήφοι τουλάχιστον...φοβερή ευφυΐα...απορώ οι υπουργοί Παιδείας και Μεταρρύθμισης (Αρβανιτόπουλος- Μητσοτάκης) δεν έχουν καμιά ευθύνη για το αποτέλεσμα;;; Μην κάνετε τα ίδια λάθη και με τους αιώνιους φοιτητές! Βάλτε χαμηλά δίδακτρα. Ο Αρβανιτόπουλος δε πρέπει να τιμωρηθεί για την στάση του στις δημοτικές; Βάλτε στην θέση του τον Άρη. Άλλωστε του έχετε υποσχεθεί υπουργείο. ΔΗΜΌΣΙΑ ΤΑΞΗ - ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ: Οι χειρισμοί με την Χρυσή Αυγή ήταν απαράδεκτοι! Γίνατε μεγαλύτεροι φασίστες από αυτούς. Ο Δένδιας να ασχοληθεί με την πραγματική εγκληματικότητα. Δε μπορούμε να κυκλοφορήσουμε στο κέντρο της Αθήνας. ΥΓΕΙΑ: Γραφικός και φαιδρός υπουργός. Πριν δυο μέρες έλεγε πως αν χάσουμε έστω και με μια ψήφο πρέπει να παραιτηθούμε,γιατί τότε η κυβέρνηση θα είναι ΤΥΡΑΝΝΙΑ! Απολύει γιατρούς και το χαίρετε! Μαλώνει με ασθενείς. Κάποιος να τον μαζέψει. ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟΣ: Τραγικός σχεδιασμός. Γίναμε το δεκανίκι του ΠΑΣΟΚ. Εξαιτίας του ξεφτιλίστηκαν ικανά στελέχη της παράταξης. Αυτά και άλλα πολλά ακόμα που αν δεν διορθωθούν στις βουλευτικές θα υποστούμε ήττα μεγαλύτερη από το 1981.

  12. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 26/05/2014 10:17:02

    Το μήνυμα σαφές προς τον Πρωθυπουργό, εάν δεν κάνεις τις μεταρρυθμίσεις γρήγορα και σωστά θα οδηγήσεις την χώρα στο ΧΑΟΣ. Είναι η τελευταία ευκαιρία. Δεν συγχωρούνται λάθη, συναισθηματισμοί, μικροκομματικές λογικές, ισορροπίες κλπ. Και επειδή οι άνθρωποι τα κάνουν όλα, πρέπει να γίνει σωστή επιλογή με αξιοκρατικά κριτήρια, των ανθρώπων που θα στελεχώσουν την όλη προσπάθεια ! Καλό βόλι, δεν έχουμε βόλια για χάσιμο αλλά δεν θα χάσουμε για κανένα βλήμα !

  13. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 26/05/2014 10:34:06

    Φαήλο έχεις δίκαιο. Τώρα να φύγει ο Θεοχάρης είναι χειρότερος από μπαμπούλα. Ρυθμίσεις μεγάλες για τις οφειλές στα ταμεία και στην εφορία. Τέλος στα αυτόφωρα της ντροπής για μικρές και μεσαίες οφειλές και η διαπλοκή να μένει στο απυρόβλητο.

  14. giorgos avatar
    giorgos 26/05/2014 10:44:17

    σαν να μην περασε μια μερα.την ιδια μουρμουρα και τις ιδιες σαχλαμαρες που διαβαζα μετα τις ευρωεκλογες του 2009.και τα αποτελεσματα τα θυμομαστε ολοι...γιωργακης.τι ζητατε απο το σαμαρα,να σταματησει τη δημοσιονομικη προσαρμογη?να σταματησει τις αλλαγες στο δημοσιο?τα ανοιγματα των επαγγελματων?τις ιδιωτικοποιησεις?μα αν θελετε ολα αυτα ειναι πολυ απλο....αλεξης.το μονο που χρειζεται ειναι ενα ευρυ ανοιγμα σε ολες τις ευρωπαικες δυναμεις τις λογικης,και στην οικονομια αυξηση της ρευστοτητας και σταδιακη μειωση φορων.

    • Νεύτων avatar
      Νεύτων @ giorgos 26/05/2014 11:43:58

      Κάνεις λάθος. Δε ζητάμε από τον Αντώνη Σαμαρά να σταματήσει όλα αυτά που αναφέρεις! Διάβασε καλύτερα ΟΛΑ τα σχόλια όλων εδώ μέσα και θα δεις τι ζητάμε ΟΛΟΙ μας! Απλά πράγματα: 1. Επιτάχυσνη των μεταρρυθμίσεων 2. Αλλαγή προσώπων σε επίπεδο Υπουργών και στελεχών κυβέρνησης (δε νομίζω να θεωρείς ότι βοήθησαν τον Αντώνη Σαμαρά όλοι αυτοί οι άφαντοι βολεμένοι...) 3. Δίκαια βάρη για τη μεσαία τάξη 4. Απονομή δικαιοσύνης για όλους τους κοπρίτες που επί χρόνια τρώγανε και μόνον ένας Τσόχα είναι στη φυλακή 5. Όχι λογιστική προσέγγιση και όχι διαχειριστική προσέγγιση για οτιδήποτε γίνεται στην πατρίδα μου 6. ΑΝΑΠΤΥΞΗ! ΑΝΑΠΤΥΞΗ! ΑΝΑΠΤΥΞΗ! Όχι του Χατζηδάκειου στυλ με αερολογίες και ευχολόγια για τη γραφειοκρατία, αλλά με ουσία και πίστη στο Όραμα τοτ Αντώνη Σαμαρά. Είναι τόσο απλά όλα αυτά. Όσο απλή είναι και η εξεύρεση νέων και άφθαρτων προσώπων. Και όσο απλό είναι πλέον το ότι "ο κόσμος έφτασε στα όριά του!"

  15. Θεόφιλος Β avatar
    Θεόφιλος Β 26/05/2014 11:05:43

    Διώξτε τα σούργελα που εκθέτουν την παράταξη και τους αυλικούς

  16. Azarias avatar
    Azarias 26/05/2014 11:36:19

    Ζεύγος κεντροδεξιών καθηγητών ΜΕ, τρίτεκνοι με ιδιόκτητο διαμέρισμα πολλών δεκαετιών, αδυνατούν να αγοράσουν μεταχειρισμένο μικρομεσαίας κατηγορίας αμάξι, επειδή το παμπάλαιο μεταχειρισμένο που είχαν ακινητοποιήθηκε οριστικά. Αναζητείται η ψήφος τους στις καταμετρημένες νεοδημοκρατικές ψήφους. Επί ματαίω...

  17. JIM BEAM avatar
    JIM BEAM 26/05/2014 11:37:04

    εχασε ο Κατσανιωτης για 1600 ψηφους !!!! ΟΛΟΣ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΝΔ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ 30 ΠΟΥΛΜΑΝ ????? Η ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΕ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ....

    • JIM BEAM avatar
      JIM BEAM @ JIM BEAM 26/05/2014 11:47:50

      ΔΕΝ ΕΒΑΛΑΝ ΠΟΥΛΜΑΝ ....

  18. takis 400 avatar
    takis 400 26/05/2014 12:00:18

    οτι διαβαζω ειναι στη θεωρια,ο αλλος λεει να μειωθουν μισθοι και συνταξεις για να μειωσει φορους και εχει το ονομα ψυχραιμια,την ωρα που θα το σκεφτει εχει πεσει μονος του.Αν θελει να να ανακαμψει το κομμα 2-3 κινησεις και ηρεμουν ολα.Αντι να δινει επιδοματα χαρτζιλικι να επαναφερει δωρα και επιδοματα αδειας που θα ειναι τεραστια ανασα για την αγορα και θα τονωσει τον εσωτερικο τουρισμο,επαναφορα αφορολογητου και μειωση των συντελεστων κατα 2 μοναδες τουλαχιστον και παρα πολλες υποχρεωτικες δοσεις σε αυτους που χρωστανε.Με αυτο τον τροπο θα εχει σταθερη ροη χρηματων καθε μηνα.Το που θα βρουν τα χρηματα ειναι δικο τους θεμα και για αυτο ειναι πρωθυπουργος,αλλιως διαχειριστη εχουμε και στην πολυκατοικια μου.

  19. Νικος avatar
    Νικος 26/05/2014 12:17:35

    Εδώ και τώρα να πάρουν πίσω το 55% στην προκαταβολή φόρου. ΔΕΝ αντέχουμεεεεεεεεεεεεεεε!

  20. ελ.επ. avatar
    ελ.επ. 26/05/2014 12:23:09

    1) ακόμα δεν έχω παει λογιστη και δεν μου εχουν έρθει νεες ασφαλιστικες ... 2) περιμενω πως και πως την νεα μου χρηματοδοτηση στην αττικα βανκ απο τα διορισμενα κοπροσκυλα του εταα ... ετσι για να νοιωσω λιγο τραπεζιτης 3)επειδη δεν βγαζω ακρη ... αντι για λογια δε μου προτεινεται καμμια καλη παραλια να παω να αραξω ... αντι για εξαγγελιες ... SINCERELY YOURS

  21. Διογένης avatar
    Διογένης 26/05/2014 12:32:03

    Το πρώτο δεδομένο που παραβλέπουμε είναι ότι ο κόσμος ψήφισε με μίσος για τη ΝΔ. Αυτός είναι ο λόγος που βγήκε π.χ. η Δούρου στην Αττική. Σιγά να μην έβγαινε διαφορετικά, εάν π.χ. δεν πήγαιναν μαζικά οι Χρυσαυγίτες να την ψηφίσουν. Ο Σαμαράς τα κατάφερε να κάνει πολυ κόσμο να τον μισεί και, παράλληλα, χωρίς να έχει κάνει πολύ κόσμο να τον αγαπά. Φταίει εν μέρει και ο ίδιος, άλλοτε για πράξεις και άλλοτε για παραλείψεις του. Π.χ., ο τρόπος που αντιμετώπισε την Χ.Α. Δεν ξέρω τι έλεγαν οι κρυφές δημοσκοπήσεις για την επιρροή της, αλλά υπάρχει τώρα μια συμπαγής μάζα δεξιών ψηφοφόρων που τον μισούν και τον θεωρούν προδότη για τον τρόπο που αντιμετώπισε την Χ.Α. Λάθος η αντιμετώπιση; Ίσως, αλλά δεν έχει σημασία, η ουσία είναι ότι τον μισουν. Επίσης, το σημαντικότερο πολιτικό του λάθος είναι ότι, εγκλωβισμένο στο παρωχημένο (2012) δίπολο Μνημόνιο-Αντιμνημόνιο, εμφανίστηκε ως συνέχεια του ΓΑΠ και του Παπαδήμου. Ουδέν αναληθέστερο. Ούτε στιγμή δεν προσπάθησε να εμφανιστεί ως διαφορετικός. Ήταν διαφορετικός, αλλά εμφανιζόταν (και εν πολλοίς εμφανίζεται) ως συνέχεια. Και για τους μεν ξένους, καλά κάνει, τον τιμά, αλλά για τους Έλληνες είναι αυτοκτονικό. Θα μου πείτε, ο ΓΑΠ είναι από τους βουλευτές που στηρίζουν την κυβέρνησή του. Την απάντηση έδωσε ο ίδιος ο ΓΑΠ, ο οποίος κινήθηκε αποσταθεροποιητικά στο κρίσιμο χρονικό σημείο του Απριλίου 2014, αλλά και πιο πριν. Και δεν χρειαζόταν να πάει σε ανοικτή ρήξη. Αρκούσε να το σηματοδοτήσει επικοινωνιακά, δια των μέσων ενημέρωσης που ήλεγχε κλπ. Έτσι, ο κόσμος δεν τον μισεί μόνον για αυτά που έκανε ο ίδιος (που δεν ήταν και τόσο τρομερά - π.χ. ανεργία από 24,4% τον Ιούνιο του 2012 στο 26,5% σήμερα), αλλά και για αυτά που έκανε ο ΓΑΠ και ο Παπαδήμος (που υλοποιούσε τα συμφωνηθέντα επί ΓΑΠ, το PSI). Απέτυχε δηλαδή να εμφανιστεί ως ο άνθρωπος που έβγαζε την Ελλάδα από το Μνημόνιο, και εμφανιζόταν ως ο άνθρωπος που εκτελούσε το Μνημόνιο. Οπότε, όταν την τελευταία ημέρα προ των εκλογών λέει "σκίζω επί δύο χρόνια το Μνημόνιο σελίδα-σελίδα", ποιος να τον πιστέψει, πέρα από εμάς τους ολίγους που τα λέγαμε εδώ μέσα στο antinews προτού να τα πει ο ίδιος; Μερικά δεδομένα ακόμη: Δεύτερο δεδομένο: Η Χ.Α. έπιασε ταβάνι. Αν δεν μπόρεσε τώρα να περάσει το 10%, δεν θα το περάσει ποτέ. Σε εθνικές εκλογές θα πάρει τουλάχιστον 2% λιγότερο. Σημαντικότατο εύρημα είναι, ότι συσπείρωσε μόνον το 45% των ψηφοφόρων της των προηγουμένων εκλογών. Δηλαδή από το 9,4%, μόνον το 3,1% προέρχεται από 6,92% του 2012. Το 6,3% είναι καινούργιοι ψηφοφόροι. Το λοιπό 3,8% του 2012, τι ψήφισε; Πάντως πρόκειται για περισταστιακούς ψηφοφόρους που δεν έχουν δημιουργήσει στενούς δεσμούς με την Χ.Α. Θα επαναπατριστούν πιο εύκολα από ό,τι νομίζουμε, εάν πάνε καλά τα πράγματα από εδώ και πέρα. Τρίτο δεδομένο: Το ΠΑΣΟΚ δεν ξεψύχησε μέχρι σήμερα, αλλά ξεψυχάει. Καταρχάς: Δεν το λένε πια ΠΑΣΟΚ! Πρόκειται για κεντρώο μόρφωμα κεντροαριστερής προέλευσης, που ήδη το ονομάζουν Ελιά. Κάποια στιγμή θα σταμτήσει να υπάρχει πια το ΠΑΣΟΚ, ελέω χρεών. Κρατάει σήμερα ένα μάξιμουμ 8%, παραμένει επί του παρόντος κυβερνητικός εταίρος, όμως αυτό το 8% θα περάσει μια μέρα αναπόφευκτα στη ΝΔ, όταν τεθεί τεθεί θέμα ποιος θα είναι πρώτος στις επόμενες βουλευτικές εκλογές. Οι Πασόκοι έχουν βρεθεί πια απέναντι στον ΣΥΡΙΖΑ και νομίζω ότι αυτές οι εκλογές βοηθησαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ να έρθουν πιο κοντά ψυχολογικά. Κάτι ο Καμίνης και ο Σγουρός, κάτι ο κοινός έχθρος ΣΥΡΙΖΑ, κάτι η κυβερνητική ταύτιση, σίγουρα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είναι ψυχολογικά, σε επίπεδο βάσης, πολύ πιο κοντά από ό,τι ήταν το 2012. Τέταρτο δεδομένο: Ο ΓΑΠ έχει πλέον μηδενική αυτοτελή εκλογική απήχηση. Πολύ σημαντικό. Πάρα πολύ σημαντικό. Την μετρήσαμε στην ΔΗΜΑΡ, όπου έστειλε όλους τους δικούς του: Κοππά, Μπεγλίτη, Καστανίδη. Και με την οποία ΔΗΜΑΡ έκανε και την μοναδική προεκλογική του εμφάνιση. Καθόλου τυχαίο. Σίγουρα τα αφεντικά θα απογοητεύτηκαν, όμως φαντάζομαι ότι πήραν και αυτοί το μήνυμα. Δεδομένο πέμπτο: Επείγει για τον Σαμαρά να ξαναφτιάξει την μεσαία τάξη. Πρέπει να βρει, να δημιουργήσει δικό του εκλογικό ακροατήριο. Το βασικότερο πρόβλημα των επιχειρήσεων δεν είναι η εφορία (είναι κι αυτή, αλλά λιγότερο), το βασικότερο είναι το "ΤΕΒΕ", ο περίφημος ΟΑΕΕ. Συσσωρευμένα χρέη επί χρεών που συσσωρεύονται εκ νέου και συνεχώς. Κάποια στιγμή είχε πέσει μια ωραία πρόταση στο τραπέζι: Να "παγώσουν" τα μέχρι σήμερα χρέη των επαγγελματιών και να εξοφληθούν σταδιακά, έως ότου φθάσουν και μέχρι να εξοφλούνται από την σύνταξη, όταν πάρουν. Θα μπορούσαν π.χ. να είναι και άτοκο το "παγωμα" για τρία έως πέντε έτη και μετά να ισχύει ως τόκος ο ετήσιος πληθωρισμός ή κάτι χαμηλό. Από σήμερα και πέρα να πληρώνονται κανονικά. Και να έχουν και πάλι υγειονομική περίθαλψη οι ελεύθεροι επαγγελματίες και οι έμποροι. Θα πάρει πολύς κόσμος ανάσα, τα έσοδα δεν θα βλαφθούν καθόλου και στηριχθεί ουσιαστικά, πολύ ουσιαστικά, η μικρή και μεσαία επιχειρηματικότητα. Να πάρει πολλά τέτοια μέτρα, που θα δώσουν πραγματική ανάσα και δεν θα βλάψουν τα έσοδα, διότι έτσι κι αλλιώς αυτές οι οφειλές δεν προβλέπεται να εξοφληθούν και κάθε φορά που ανακοινώνεται κάποια ρύθμιση, ο ΟΑΕΕ δεν μαζεύει σχεδόν τίποτα από έσοδα. Επίσης, μπορεί να καταργήσει τα τεκμήρια, πλήρως και χωρίς καμία αντικατάσταση με την φανταχτερή ηλεκτρονική φανφάρα που ακούει στο όνομα "περιουσιολόγιο" και που το μόνο αποτέλεσμα που θα έχει, θα είναι να "ξεχωρίσει" για τα καλά την παραοικονομία από την επίσημη οικονομία, καθώς θα δημιουργήσει στεγανά μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης. Να μάθε όμως πρώτα να κάνει πολιτική: Αν τα καταργήσει τα τεκμήρια έτσι, κινδυνεύει να του πουν ότι "αφήνει την φοροδιαφυγή να ξεφύγει". Να κάνει πρώτα μια ευρεία εκστρατεία ενημέρωσης του κόσμου περί τίνος πρόκειται: Περί ενός ανόητου μέτρου, που δεν πατάσσει την φοροδιαφυγή, αλλά απλώς απαγορεύει στον φοροφυγά να ξοδέψει σε ορισμένα είδη (αυτοκίνητα κλπ.) το προϊόν της φοροδιαφυγής του στην Ελλάδα (κοινώς: τα βγάζει έξω), εάν δεν τιμωρεί χωρίς λόγο και πολλούς αθώους. Είναι δηλαδή μια ακόμη απίστευτη νεοελληνική πατέντα, που καίει μόνον τα χλωρά, χωρίς να ακουμπάει καθόλου θα ξερά! Και άλλα πολλά μπορούμε να πούμε για το αποτέλεσμα, όμως οι επιλογές προσώπων που έχει κάνει και κάνει ακόμη ο Πρόεδρος με κάνουν να αναρωτιέμαι εάν έχει νόημα, ή τζάμπα χάνουμε τον χρόνο μας στα πληκτρολόγια.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Διογένης 26/05/2014 14:05:33

      Διογενη, εγω σκεφτηκα κατι ακομα: να σε παρει συμβουλο!

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Διογένης 26/05/2014 14:38:12

      Έτσι είναι αγαπητή Ρήνα! Μακάρι ο Πρωθυπουργός να είχε σύμβουλο κάποιους σαν το φίλο Διογένη,θα είχε γλιτώσει από πολλές κακοτοπιές!

    • xristos avatar
      xristos @ Διογένης 26/05/2014 19:19:05

      Aγαπητέ Διογένη, Λες πολλά ωραία, αλλά λες και το απίθανο!!! : "Επείγει για τον Σαμαρά να ξαναφτιάξει την μεσαία τάξη." Δεν του ζητάς πολλά...Απλά να κάνει την ανάσταση των νεκρών επειγόντως τώρα!!! Εγώ και καμμιά εκατοστή φίλοι μου ελεύθεροι επαγγελματίες που κλείσαμε τις ατομικές επιχειρήσεις μας, γύρω απο την οικοδομή, 1. Λόγω κάθετης μείωσης της ζήτησης απο το 2009 μέχρι σήμερα που έχει εξαφανιστεί τελείως. 2. Λόγω ενοικίου, τέλους επιτηδεύματος και αλληλεγγύης , χαρατσιού και κατακόρυφης αύξησης "φόρου εισοδήματος" επί "τεκμαρτού" εισοδήματος που δεν υπάρχει. 3.Λόγω συνεχιζόμενης πτώσης των τιμών των ακινήτων που όλοι οι αναλυτές προβλέπουν οτι θα συνεχιστεί το 2014 και ΟΛΟ το 2015. 4. Λόγω χρεών στο Δημόσιο τα ασφαλιστικά ταμεία και σε ιδιώτες. Επειδή πιστεύω οτι αντιπροσωπεύουμε τον μέσο όρο αυτού που αποκαλείς μεσαία τάξη, σε πληροφορώ οτι οι περισσότεροι που είμαστε πάνω απο 60 αναγκαστικά για να μην μείνουμε άνεργοι χωρίς καν ΟΑΕΔ μάλιστα, βγήκαμε στη σύνταξη έστω και μειωμένη, οι δε υπόλοιποι είναι άνεργοι και πέρα απο το 10χίλιαρο για φόρους και εισφορές που απαιτείται για να ξανανοίξουν, δεν υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση να το κάνουν, όσο οι τιμές των ακινήτων θα πέφτουν, διότι θα ήταν αυτοκτονία μετά την δολοφονία απ' την συγκυβέρνηση, που προφανώς όταν υπέγραφε, θεώρησε την μεσαία τάξη ως "παράπλευρες απώλειες" για να σωθεί η μεγαλοαστική τάξη. Για να αναστηθούν όσοι απέμειναν χρειάζεται: 10.000 σε μετρητά έκαστος ως ελάχιστη αποζημίωση για να πληρώσουν τα "τέλη ανοίγματος". Πλήρες κούρεμα χρεών. Κατάργηση κάθε φόρου και ανελλιπή δωρεάν χρηματοδότηση σε κάθε επένδυση στην οικοδομή μέχρι να ξαναρχίσουν οι τιμές των ακινήτων να πέφτουν. Αλλοιώς δεν θα ξαναυπάρξει μεσαία τάξη στην Ελλάδα, η ΝΔ σε 6 μήνες θα έχει την τύχη του ΠΑΣΟΚ (αν προλάβει και αυτή να γίνει "νέα Ελλάδα" για να γλυτώση κι απ' τα χρέη) και η ανάκαμψη χωρίς άνοδο των αξιών των ακινήτων δεν υπάρχει περίπτωση να συμβεί, όσα παραγωγικά μοντέλλα κι αν δοκιμάσουμε...

  22. George N avatar
    George N 26/05/2014 13:01:39

    Όλα μαζί κανείς δεν μπορεί να τα κάνει. Ακόμα κι ο Harry Potter δεν θα τα κατάφερνε. Αναγκαστικά πρέπει να γίνουν επιλογές. Μικρότερους φόρους και μεγαλύτερο κράτος χωρίς δανεικά για πρωτογενή ελλείμματα είναι μάταιο να το ζητούμε ή να ελπίζουμε ότι κάποια κυβέρνηση μπορεί να ανταποκριθεί. Ισοδύναμα θα είναι τα τυχόν νέα μέτρα (αν γίνουν αλλαγές) και το κριτήριο επιτυχίας είναι αν δημιουργούν νέο πλούτο ή αφαιρούν από τον υπάρχοντα. Το χειρότερο είναι να εξαπατεί κανείς τον εαυτό του σε λογικές και σκύλος χορτάτος και πίτα ολόκληρη, όπως ότι η ανάπτυξη που ΘΑ έρθει, ΘΑ φέρει αυξημένα έσοδα, που ΘΑ επιτρέψουν μείωση φόρων και επομένως αρκεί να την περιμένουμε.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ George N 26/05/2014 13:15:53

      Νομίζω ότι τα λές ανάποδα. Η μείωση φόρων θά φέρει αυξημένα έσοδα,κι εκείνα με τη σειρά τους θα φέρουν την ανάπτυξη. Αμελητέα ίσως,αλλά θα είναι μιά αρχή...

      • George N avatar
        George N @ Κυθήριος 26/05/2014 14:42:53

        Η μείωση φόρων είναι αναγκαία αλλά όχι και ικανή από μόνη της συνθήκη για ανάπτυξη που και φέρνει τελικά αυξημένα έσοδα. Σε εκλογικό χρόνο λίγων μηνών όμως αν μειώσεις φόρους πρέπει να μειώσεις και δαπάνες. Πάντα στην λογική των πρωτογενών πλεονασμάτων φυσικά. Πρέπει να επιλέξεις δηλαδή και οι επιλογές δεν είναι εύκολες. Για αυτό συνήθως επιλέγεται να μην γίνουν και να εξηγηθεί (πρώτα στους εαυτούς μας) με κάποια σοφιστεία ότι στο μέλλον όλα θα πάνε καλά.

  23. Γιάννης avatar
    Γιάννης 26/05/2014 13:07:22

    Το άρθρο πολύ σωστό. Όλα αυτά ήταν γνωστά αλλά κανείς δε μίλησε πριν τις κάλπες. Τρομακτικά αυτογκόλ του Σαμαρά στις μεγάλες περιφέρειες φέρανε τη Δούρου καμαρωτή στην πρώτη θέση. Ειλικρινά αυτοί οι επιτελάρχες του κόμματος οι περιβόητοι σχεδιαστές προεκλογικής εκστρατείας τι κάνουν; Δεν θα πω πολλά και παρακαλώ να μη κοπεί το σχόλιό μου. Ο Σαμαράς, δεν ξέρω γιατί, δεν μπορεί να ενώσει τον κόσμο της ΝΔ, ο κόσμος δεν είναι βλάκας. Θα τεθεί ίσως και θέμα αρχηγού και οπωσδήποτε αλλαγής προσώπων όπως Αρβανιτόπουλος, Γεωργιάδης, Μητσοτάκης. Έχουν τρελάνει τον κόσμο και σπέρνουν το φόβο στην καθημερινή εργασία των πολιτών.

  24. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 26/05/2014 13:29:34

    Προταιρεότητες γιά τόν ΑΣ: 1. Οἰκονομία 2. ΛΑΘΡΟ/ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ 3. ΑΝΕΡΓΙΑ 4. ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ μέ ὀλιγάριθμο ὑπουργικὸ σχήμα. 5. ΠΑΙΔΕΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!! 6. ΥΓΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Barbara avatar
      Barbara @ Φωτεινή 26/05/2014 14:41:59

      Κατ'εμέ πρώτα η παιδεία!

    • Ιδιώτης avatar
      Ιδιώτης @ Φωτεινή 26/05/2014 15:50:01

      Μην ανησυχείτε καθόλου. Έχετε τυφλή εμπιστοσύνη. Και τα 6 θα παταχθούν συν τω χρόνω

  25. Geros avatar
    Geros 26/05/2014 13:40:52

    Το βασικό πολιτικό συμπέρασμα αυτών των εκλογών είναι ότι μεγάλο μέρος των εν ενεργεία βουλευτών γνωρίζουν ότι αν γίνουν αύριο εκλογές δεν θα εκλεγουν ξανά. ΠΑΣΟΚ , ΔΗΜΑΡ , ΑΝΕΛ, διαγραφέντες , ανεξαρτητοποιημένοι .... από όλα έχει ο μπαχτσές. Σε συνδυασμό με την μεγάλη ανεργία που υπάρχει στην χώρα μας αυτό σημαίνει ότι του χρόνου στις προεδρικές θα βγάλει η παρούσα βουλή πρόεδρο. Βουλευτικές το 2016 , άντε για και σταματήστε την κλάψα. Άσχετο , παρατηρώ ένα κλίμα ενάντια στον Θεοχάρη που μου δείχνει ποσο ανίκανοι είμαστε σαν χωρα για μεταρρυθμίσεις. Όποιος πάει να κάνει τα αυτονόητα γίνεται αποδιοπομπαίος τράγος , βρικόλακας , εφιάλτης ..... Όλοι εσείς που βρήκατε κάποιον να βρίζετε, τι μπορείτε πραγματικά να του προσάψετε? Την δυνατότητα διασταύρωσης που είναι η βασική αρχή για την πάταξη της φοροδιαφυγής σε όλο τον κόσμο? Τόσο κατσαπλιάδες είμαστε τελικά? Όταν οι πολιτικοί δεν εισπράττουν τους φόρους λέμε ότι είναι ανίκανοι (αλλα τους ψηφίζουμε μετά) , όταν κάποιος πάει να τους εισπράξει λέμε ότι κλείνει τις εταιρείες , βάζει λουκέτα και ρουφάει το αίμα του λαου!(και δεν τον ψηφίζουμε ξανά). Και στην μια και στην άλλη περίπτωση εμείς είμαστε αθώοι , αυτό είναι το βασικό κίνητρο της πολιτικής λογικής του μέσου Έλληνα. Να βγάλει ως συμπέρασμα ότι αυτός δεν φταίει , αυτός είναι αθώος του αίματος , ο αφρός από τα σκ@τ@ ....

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Geros 26/05/2014 14:52:56

      Συμφωνώ ότι το πρόβλημα δεν είναι ακριβώς ο Θεοχάρης, θα έλεγα, δεν είναι μόνον ο Θεοχάρης. Ο Θεοχάρης είναι ένας τεχνοκράτης που τον προσέλαβαν για να κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά: Να εφαρμόσει την υπάρχουσα φορολογική νομοθεσία με ένα αποτελεσματικό ηλεκτρονικό δίχτυ, που θα ανάγκαζε όλους τους φορολογούμενους να συμμορφωθούν. Ναι, αλλά αυτό που δεν έλαβαν υπόψη τους, είναι ότι αυτή η νομοθεσία είναι πολύ δύσκολο να εφαρμοστεί στην πράξη. Οπότε, δημιουργούνται συνεχώς παραβάσεις, που ο τύπος και οι ιθύνοντες του ΥπΟικ τις βαφτίζουν "φοροδιαφυγή" (χωρίς να είναι πάντοτε) και μετά δημιουργείται το περιθώριο για την διαφθορά και τις καταστάσεις τύπου νονών και μαφίας, που τόσο καλά έχει γνωρίσει ο επιχειρηματικός κόσμος. Ο Θεοχάρης ή όποιος τέλος πάντων τον διάλεξε είχε μια σχετικά απλή ιδέα: Αντί να ασχολούμαστε με το να τους κυνηγάμε, να τους βάλουμε σε μια ηλεκτρονική ρέγουλα, όπου θα έχουμε στο χέρι μας με το πάτημα ενός πλήκτρου. Οι συναλλαγές τους θα γίνονται ηλεκτρονικά, οι πληρωμές θα γίνονται ηλεκτρονικά, θα διασταυρώνονται ηλεκτρονικά και, αν τυχόν και δεν μας πληρώνουν τους φόρους που θα τους προσδιορίζουμε, δεν θα υπάρχει πρόβλημα, αφού θα τους έχουμε εγκλωβίσει σε ένα τραπεζικό σύστημα: θα τους κατάσχουμε και τα χρήματά τους ηλεκτρονικά. Η ιδέα θα μπορούσε ίσως να έχει κάποια εφαρμογή (και πάλι όχι την ολική εφαρμογή που υπάρχει σήμερα), εάν δεν υπήρχε ένα προβληματάκι: Ότι το όλο σύστημα το έφτιαξαν με τη λογική ότι δεν θα χρειαστεί να το εφαρμόζουν στην ολότητά του. Έφτιαξαν δηλαδή ένα υπεραυστηρό σύστημα, που εφάρμοζαν κατά το δοκούν. Και τώρα έρχεται ο Θεοχάρης να το εφαρμόσει ολόκληρο και εμείς τώρα τα βάζουμε με τον Θεοχάρη. Μα, συγγνώμη, για αυτό δεν τον προσέλαβαν; Για να εφαρμόσει "άτεγκτα" και "με ανεξαρτησία" την φορολογική νομοθεσία, χωρίς πολιτικού χαρακτήρα παρεμβάσεις. Το μπάχαλο συνεπώς, προϋπάρχει και ο Θεοχάρης απλώς το εφαρμόζει "επιστημονικά" και με ανεπτυγμένης αποτελεσματικότητας μεθόδους. Η φύση της θέσης του, αλλά και η ειδίκευσή του στην πληροφορική δεν του επιτρέπει κάτι διαφορετικό. Ας το ξαναδεί η κυβέρνηση μήπως το πρόβλημα είναι συστημικό και δεν φταίει (μόνον) ο Θεοχάρης.

      • Geros avatar
        Geros @ Διογένης 26/05/2014 15:13:17

        Εγώ από την άλλη βλέπω κάθε μέρα έναν γιατρό , έναν δικηγόρο , έναν επαγγελματία να πιάνονται στο δόκανο , και νομίζω αυτό είναι το πρόβλημα με τον Θεοχάρη. Κοροϊδευόμασταν ότι το πρόβλημα της φοροδιαφυγής αφορά κάποιους λίγους , μεγάλους , αόρατους. Έρχεται λοιπον ο Θεοχάρης και πιάνει ..... εμάς! Δεν είχε περάσει καν από το μυαλό μας ότι εμείς ήμασταν το πρόβλημα , εμείς ήμασταν οι απατεώνες , ο μέσος Έλληνας. Επειδή δεν γουστάρουμε αυτή την αλήθεια τα βάζουμε με αυτόν που μας την δείχνει.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Geros 26/05/2014 15:53:28

          Πού τα βλέπετε αυτά, στον τύπο; Αφήστε τα, δεν είναι όπως τα λέει ο τύπος. "Πάταξη της φοροδιαφυγής" τέτοιου τύπου υπήρχε και πριν τον Θεοχάρη και θα υπάρχει και μετά. Πρόκειται για καθαρά επικοινωνιακή πιρουέτα ενός διεφθαρμένου συστήματος μέσα στο ΥπΟικ, το οποίο ελάχιστα το ελέγχει ο Θεοχάρης ή ο εκάστοτε Υπουργός. Πήγε κάποια στιγμή ο Μαυραγάνης να του δώσει ένα καλό χτύπημα με το που ξεκίνησε η κυβέρνηση Σαμαρά αλλά ξεσηκώθηκε το... ΠΑΣΟΚ (ποιος άλλος;) και η ιστορία αυτή έμεινε στάσιμη. Αυτό που λέτε εσείς αγαπητέ είναι άλλο και αυτό που λένε οι λοιποί σχολιαστές (και εγώ μαζί) είναι άλλο. Όσο για τα περίφημα τεκμήρια που θα πληρώνεις φόρο με μηδέν εισόδημα; Για αυτό δεν φταίει ο Θεοχάρης, αλλά όσοι νομοθετούν, δηλαδή μια ομάδα "μνημονιακών σκουλικιών" (για να την χαρακτηρίσω έτσι όπως το αισθάνομαι) περί τον Στουρνάρα, μαζί με γραφειοκράτες, μαζί με την τρόικα, μαζί με τον συκοφαντημένο Μαυραγάνη, ο οποίος διαισθάνομαι όμως ότι είναι η μόνη φωνή λογικής, επειδή προέρχεται από την ελεύθερη αγορά και έχει εξαιρετική κατάρτιση στο αντικείμενο της φορολογίας. Αυτό όλο βγάζει έναν εκρηκτικό αχταρμά τον οποίο οι πάντες εξυπηρετούνται να φορτώνουν στον... Θεοχάρη. Δεν φταίει όμως μόνον ο Θεοχάρης και ο Θεοχάρης φταίει στον βαθμό που δεν αντιλαμβάνεται ότι σε καμία ευνομούμενη χώρα δεν υπάρχει σύστημα μαζικής ηλεκτρονικής παρακολούθησης των επιχειρήσεων. Πουθενά δεν υπάρχει φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, ούτε ποινική δίωξη για μη καταβολη χρεών προς το δημόσιο. Ο Θεοχάρης επιχειρεί να εφαρμόσει με τεχνοκρατική ευλάβεια και προσήλωση ένα σχιζοφρενικό σύστημα, οπότε λογικό είναι να φταίει για όλα, αφού αυτός βγαίνει μπροστά, τελικά. Όμως δεν φταίει για όλα. Θα έλεγα ότι φταίει λιγότερο από εσάς τον ίδιο, που το τελευταίο σας σχόλια φανερώνει άκριτη υιοθέτηση τον φορολογικό λαϊκισμό που διέπει την όλη κοινωνία, πλην της βασανιζόμενης μερίδας των εντίμων επαγγελματιών και επιχειρηματιών, που ούτε να φοροδιαφεύγουν θέλουν, αλλά ουτε και να καταπιέζονται από αυτό το άθλιο αστυνομικό-οικονομικό κράτος.

          • Geros avatar
            Geros @ Διογένης 26/05/2014 16:30:39

            Από την μια θέλεις πάταξη της φοροδιαφυγής αλλα από την άλλη όποιος πάει να το κάνει είναι καταπιεστής στο "αστυνομικό-οικονομικό κράτος". Δεν έχουμε σωτηρία όσο θέλουμε τους νόμους να ισχύουν πάντα για τους άλλους και ποτέ για εμάς. Η τήρηση του νόμου πρέπει να ξεκινάει από εμάς. Δυστυχώς εμείς οι Έλληνες την θέλουμε να καταλήγει σε εμάς. ("εμενα βρήκες να πιάσεις?" , "πιάστε πρώτα τους μεγάλους και αφήστε εμάς" , "σιγά μην πληρώνω φόρους σε ένα τόσο άδικο κράτος"). Φίλε μου σχεδόν παντού υπάρχει δίωξη για χρέη και φοροδιαφυγή, λάθος τα έχεις ακούσει. Φυσικά στο Λαμογιστάν μας πέφτει βαρύ και βρίσκουμε ένα κάρο δικαιολογίες γιατί αυτό δεν πρέπει να εφαρμόζεται. Θέλουμε βλέπεις να ζούμε σαν τις 10 πιο αναπτυγμένες και παραγωγικές χώρες του κόσμου , αλλα ότι από αυτά που κάνουν μας μοιάζει δύσκολο να μην το κάνουμε λόγω "Ελληνικής ιδιαιτερότητας". Άκοπο βίο θέλουμε σαν μωρά παιδιά .....

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Geros 26/05/2014 16:43:34

            Καλό θα ήταν να μην μιλάτε και μάλιστα με τέτοιο πομπώδες ύφος, για πράγματα που εμφανώς δεν γνωρίζετε. Ποινικές διώξεις στο εξωτερικό υπάρχουν για την φοροδιαφυγή και μόνον για την φοροδιαφυγή. Όχι για το απλό γεγονός ότι χρωστάς στο κράτος - ασχέτως εάν απλώς δεν μπορούσες να τα πληρώσεις. Έχετε υπόψη σας να υπάρχει στο εξωτερικό "υποβολή συγκεντρωτικών καταστάσεων"; Έχετε υπόψη σας να υπάρχουν στο εξωτερικό "τεκμήρια" και διαφόρων ειδών "πόθεν έσχες"; Έχετε υπόψη σας να υπάρχει στο εξωτερικό ο τερατώδης θεσμός της φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας; Αν ναι, πείτε μου σε ποια χώρα. Διότι εγώ που γνωρίζω πολλές χώρες του εξωτερικού (και όχι μόνον μία) δεν γνωρίζω καμία. Μόνον η Ιταλία εισήγαγε το 2011 (μνημονιακό έτος...) τον "θεσμό" των τεκμηριών αλά ελληνικά, να δούμε τι προκοπή θα κάνουν κι αυτοί. Οι προηγμένες φορολογικά χώρες, ΗΠΑ, Γερμανία, Ολλανδία κλπ., ασχολούνται αποκλειστικά και μόνον με το προφανές: Αν δηλώνεις επίτηδες ψέματα στη φορολογική σου δήλωση σε σχέση με την πραγματική σου φορολογική ύλη. Με τίποτε άλλο. Εδώ ασχολούμαστε με όλα τα άλλα εκτός από αυτό. Ή, ορθότερα, πρώτα με όλα τα άλλα και στο τέλος με αυτό. Ενώ θα έπρεπε να είναι το πρώτο. Το να διερευνάς το οικονομικό έγκλημα, όπου ανήκει και η φοροδιαφυγή, δεν κάνει το κράτος σου αστυνομικό κράτος. Αστυνομικό όμως κάνει το κράτος σου το να θέλεις την άδεια του κράτους κάθε φορά που επιχειρείς να κάνεις μια συνηθισμένη συναλλαγή, χωρίς να υπάρχει η παραμικρή κατηγορία ή υπόνοια ότι είσαι παράνομος. Όταν εξισώνεται στην προληπτική αντιμετώπιση του αδικήματος ο νόμιμος και ο παράνομος. Όταν τα πράγματα δυσκολεύουν το ίδιο για τον νόμιμο και για τον παράνομο, για να μην πούμε ότι τελικά δυσκολεύουν περισσότερο για τον νόμιμο, παρά για τον παράνομο. Μετά θέλουμε, εκτός από "πάταξη της φοροδιαφυγής" και "πάταξη της γραφειοκρατίας". Αλλά, για σταθείτε: Είμαι βέβαιος ότι και αυτό ξέρετε πολύ καλά πώς θα το λύσουμε.

          • Azarias avatar
            Azarias @ Διογένης 26/05/2014 17:33:26

            Κοίτα που ο άσχετος και υπερφίαλος Θεοχάρης βρήκε ανέλπιστους υποστηρικτές από τα τελειωμένα ορφανά του Karl Popper. Και δεν αναφέρομαι σε εσένα Διογένη. Γιατί όλοι αυτοί οι υπερόπτες οπαδοί του Φιλελευθερολοκληρωτισμού δεν φτιάχνουν μία μικρή ιδανική χώρα για πάρτη τους; Όπου μάλλον θα πρέπει να εισάγουν τον νέο πληθυσμό, καθότι αυτοί αποφεύγουν να αναπαράγονται.

          • Geros avatar
            Geros @ Azarias 26/05/2014 18:00:00

            Αποφεύγουν να αναπαράγονται αρχηγέ? Για ανέλυσε μας το θέμα , βλέπω ότι είσαι γνώστης. Είναι η κατάρα του Φαραώ που τους κάνει να μην αναπαράγονται ή τα αεροπλάνα που μας ψεκάζουν? Πες μου ότι έχεις διαβάσει και Πόπερ τώρα να με τρελάνεις .....

          • Geros avatar
            Geros @ Διογένης 26/05/2014 17:50:11

            Για κάνε μας μια λίστα με τις χώρες που μπορείς να χρωστάς στο κράτος όσα θες και για όσο θες και να μην γίνει δίωξη εναντίον σου. Εσύ βλέπεις ξέρεις πολλές χώρες και θέλουμε τα φώτα σου ..... Τα χρέη έχουν ποινικές συνέπειες ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. Η φράση σας ήταν "Πουθενά δεν υπάρχει ....... ποινική δίωξη για μη καταβολη χρεών προς το δημόσιο" και είναι απολύτως λανθασμένη Δεν ξέρω τι έχεις μπλέξει στο μυαλό σου και νομίζεις ότι στην Αμερική χρωστάς καμιά δεκαριά εκατομμύρια και σου λένε "μαγκιά σου"!!! Για μην πληρωμή διαφορων φόρων και εισφορών υπάρχουν πρόστιμα και σε περίπτωση που δεν πληρωθούν τα πρόστιμα πας ποινικά ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ. Τα αλλα που είπες για να με .... κατακεραυνώσεις περί συγκεντρωτικών καταστάσεων και τεκμηρίων εγώ ούτε τα ανέφερα ούτε τα ισχυρίστηκα , μάλλον από το μυαλό σου έβγαλες ότι τα ισχυρίστηκα. Παρεπιπτόντως τα τεκμήρια στην μαχητή τους μορφή υπάρχουν παντού όπου υπάρχει φορολογικός έλεγχος , στην αμαχητη τους μορφή υπάρχουν πάλι και αλλου, αλλα εμείς το έχουμε ξεχειλώσει πραγματικά. Δεν κατάλαβα την φράση σας "Είμαι βέβαιος ότι και αυτό ξέρετε πολύ καλά πώς θα το λύσουμε." , είπα εγώ πως ξέρω πως θα λύσουμε το οτιδήποτε? Νομίζω ότι δεν απαντάτε σε αυτά που έγραψα αλλα σε αυτά που νομίζετε ότι εννοώ , πράγμα που κάνει την κουβέντα προβληματική.

          • xristos. avatar
            xristos. @ Geros 27/05/2014 15:24:18

            Ολες οι χώρες πλην ΕΕ και ΗΠΑ. Τις θέλεις και ονομαστικά?

          • Marcelos avatar
            Marcelos @ Geros 26/05/2014 17:52:38

            Geros, άσε τους να λένε και να παραπληροφορούν... Στο εξωτερικό υπάρχει ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ μέχρι και για το τελευταίο cent!!! Στη Γερμανία εάν επιστρέφεις από ταξίδι στο εξωτερικό και έχεις στις αποσκευές σου πράγματα που αγόρασες στο εξωτερικό για περισσότερο από 400 Ευρώ, ΑΥΤΟΜΑΤΑ η αστυνομία του αεροδρομίου ελέγχει μέσω PC την τελευταία σου φορολογική δήλωση (!!!) αλλιώς σου κατάσχει τα πράγματα στο αεροδρόμιο κιόλας και κατόπιν δέχεσαι επίσκεψη από το Finanzamt... Στο εξωτερικό ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ οι πάντες και τα πάντα! Επιπλέον άλλαξαν τον όρο και από "φοροδιαφυγή" έγινε "φοροκλοπή" ώστε από πλημμέλημα να γίνει κακούργημα. Στην Ελλάδα είχαν καλομάθει να κλέβουν οι πάντες αλλά τώρα τους κόπηκε ο βήχας για αυτό κλωτσάνε... Ούτε το ΦΠΑ δεν αποδίδουν όχι να πληρώσουν και 45% επιπλέον στην εφορία όπως κάνουμε εμείς εδώ και 25 χρόνια στις πολιτισμένες κι ευημερούσες χώρες της κεντρικής Ευρώπης. "Τι λε ρε που θα βάλω συνέταιρο το κράτος στην επιχείρησή μου" λένε οι περιπτεράδες και οι παντοπώλες... ΌΛΑ τα περίπτερα στην Αθήνα δήλωναν το αφορολόγητο όριο δηλαδή ότι έκαναν 10-12 χιλιάρικα τζίρο ετησίως!!! ΌΛΑ! Θέλουν να μας πουν δηλαδή κάτι περίπτερα (που είναι σαν σούπερ μάρκετ 50τμ.) σε κεντρικές διασταυρώσεις και πλατείες, ότι κάθονται 24 ώρες ανοιχτά (με έναν υπάλληλο ανά 8άωρο δηλαδή τρεις συνολικά) και κάνουν ημερησίως τζίρο 32,87 Ευρώ όλοι οι υπάλληλοι μαζί!!!!! Κι αυτούς τους ανθρώπους δεν τους έλεγχε κανένας όλα αυτά τα χρόνια!!! Είναι αυτοί που φωνάζουν στο Σύνταγμα "φέρτε πίσω τα κλεμμένα"...

          • Geros avatar
            Geros @ Marcelos 26/05/2014 18:10:20

            Ο συγκεκριμένος είπε ακόμα ότι στις ευνομούμενες χώρες λέει δεν υπάρχει ηλεκτρονική παρακολούθηση των επιχειρήσεων! Τις κόβουν με το μάτι προφανώς ..... Τι να πεις?

          • Διογένης avatar
            Διογένης @ Marcelos 26/05/2014 21:35:47

            Αγαπητέ μου, εσείς προφανώς έχετε ζήσει στην Γερμανία και γνωρίζετε εάν υπάρχει πόθεν έσχες; Αυτό που περιγράφετε δεν είναι πόθεν έσχες, ονομάζεται φορολογικός έλεγχος και αυτό είναι που δικαιούται και υποχρεούται να κάνει η φορολογική διοίκηση. Σε εμάς δεν κάνουν αυτό; Είδατε ποτέ να κάνουν αυτό που γίνεται στη Γερμανία; Όχι. Αντιθέτως, έχει ειδικά πεδία στην φορολογική δήλωση, όπου λέει "πες μου τι αγόρασες φέτος" και εσύ, που φυσικά το ξέρεις αυτό από πριν, έχεις φροντίσει να αγοράσεις τόσα, ώστε να μπορείς να τα δικαιολογήσεις. Οπότε, ούτε η φοροδιαφυγή πιάνεται, αλλά ούτε και καταναλώνεται εντός της χώρας το χρήμα της φοροδιαφυγής, προκαλώντας έτσι επιπλέον ζημιά στην εθνική οικονομία. Καλά είναι για πράγματα που δεν γνωρίζετε να μην έχετε τόσο εύκολη άποψη. Άλλο φορολογικός έλεγχος και άλλο πόθεν έσχες. Άλλο η γη, άλλο το φεγγάρι. Τόσο μεγάλη είναι η διαφορά τους.

        • xristos. avatar
          xristos. @ Geros 26/05/2014 19:34:47

          Παραδέχεσαι όμως έστω και έμμεσα οτι εκτός απο εμάς τους γιατρούς, δικηγόρους και επαγγελματίες, το μεγαλύτερο προφανώς πρόβλημα φοροδιαφυγής αφορά κάποιους λίγους , μεγάλους που δεν είναι αόρατοι αλλά καταγεγραμμένοι στις λίστες Λαγκάρντ, τις λίστες αιφνίδιου πλουτισμού και τις λίστες off shore Κρανιδίου, Κύμης κλπ, που κάθε άλλο παρά αόρατοι είναι, όπως και οι "πισινάδες" που είναι ορατοί και απο δορυφόρο και οι κοττεράδες που έχει καταγράψει ακόμα και το ΣΔΟΕ αλλά οι διαδικασίες αυτές δεν άρχισαν ακόμα λόγω του οτι τυχαίνει τάχα μου να είναι πολύ "αργες" σε σχέση με τις άλλες. Μόνο εσύ φίλε Γέρο βλέπεις "αόρατους" μεγαλοφοροφυγάδες. Ακόμα και ο Σόιμπλες τους έμαθε και τους ονομάτισε...Επειδή φοροδιαφεύγουμε και εμείς η "μαρίδα", δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν μεγαλοκαρχαρίες στο πέλαγο...όσο κι αν εσύ προσπαθείς να το πιστέψεις.

  26. Βασίλης avatar
    Βασίλης 26/05/2014 14:43:46

    Χαίρομαι πάντα να διαβάζω τα σχόλια γιατί υπάρχει γενικά ένα πολύ υψηλό επίπεδο προβληματισμού. Από το πρωί στις όποιες συζητήσεις έχω κάνει με άτομα που γενικά εντάσσονται στην κατηγορία των σοβαρών πολιτών συνομολογείται ένας φόβος: οι πολλαπλές αναγνώσεις τελικά θα οδηγήσουν σε μία παρατεταμένη προεκλογική περίοδο, κατά την οποία μεγαλύτερο βάρος θα δοθεί στις εξαγγελίες εντυπωσιασμού και την παροχολογία και πολύ λιγότερο-έως καθόλου-στις αναγκαίες διαρθρωτικές αλλαγές που πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή να ξεκινήσουν (οι περισσότερες) και να ολοκληρωθούν. Αλοίμονό μας αν περιοριστούμε σε επικοινωνιακού τύπου ενέργειες (σαρωτικές αλλαγές προσώπων μέσω ανασχηματισμού κλπ). Τα περιθώρια έχουν στενέψει, ο Τσίπρας θα ζητάει κάθε ώρα και στιγμή εκλογές και θα δυναμιτίζει οποιαδήποτε αλλαγή ακόμη κι αν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

    • xristos. avatar
      xristos. @ Βασίλης 27/05/2014 18:45:42

      Εκτός αν έχει δίκιο ο Τσίπρας οταν λέει οτι η συγκυβέρνηση όχι μόνο δεν ενδιαφέρεται (αφού επι δύο χρόνια δεν έκανε τίποτε επ' αυτού, όπως πιστοποιεί και η Τρόικα) για την μεταρρύθμιση του κράτους, ώστε αντί να είναι σπατάλη για το κράτος να αρχίσει να του αποδίδει κέρδη , αλλά το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να συνεχίσουν οι "ημέτεροι" να τρώνε κανονικά απο τα δανεικά που παίρνουμε με αίμα (π.χ. παντελής Καψής 450.000 ευρώ/έτος , Παπουτσής και Τίνα 350.000 ευ/έτος και τόσοι άλλοι που ο μισθός τους ξεπερνάει τα εισοδήματα 20-25 μέσων Ελληνικών οικογενειών!!!) και να σβήσουν τα ίχνη απο τις εθύνες τους για το έγκλημα της κρίσης παραγράφοντάς τα, ενώ παράλληλα επιτρέπουν στους νταβατζήδες και Μεγαλοφοροφυγάδες των λιστών Λαγκάρντ να συνεχίζουν το έργο της φυγάδευσης του κόπου μας στους φορολογικούς παραδείσους...

  27. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 26/05/2014 14:53:09

    Το αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών ίσως τελικά βγει σε καλό τόσο για τη ΝΔ όσο και στον τόπο γενικότερα! Ίσως αφυπνισθεί η Κυβέρνηση, ίσως αλλάξει η πολιτική των Βρυξελλών έναντι της Ελλάδας, αναλογιζόμενοι ότι "το μη χείρον βέλτιστον". Να πάψουν πλέον να μας θεωρούν δεδομένους και υπάκουους φοβισμένους, γιατί ένα "ατύχημα" στην Ελλάδα μπορεί μεν να την καταστρέψει, αλλά όμως υπάρχει και μεγάλη πιθανότητα να αρχίσει να ξηλώνεται και το "πουλόβερ" της ΕΕ, ύστερα βέβαια και από την ενδυνάμωση του Ευρωσκεπτικισμού! Πολύ φοβάμαι όμως ότι το πραγματικό μήνυμα των εκλογών , η Κυβέρνηση δεν το πήρε! Όταν μάλιστα ακούω τον Σαμαρά να διαλαλεί ότι το μήνυμα το πήραμε και αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι επιτάχυνση του Κυβερνητικού έργου! Δηλαδή να αυξηθεί πιο γρήγορα η ανεργία; Να μπουν πιο γρήγορα νέοι φόροι; Να εφαρμόσουμε πιο γρήγορα τις επιταγές του μνημονίου, μειώνοντας τις συντάξεις και τους μισθούς και προσθέτοντας νέα και αυξημένα χαράτσια στα ήδη υπάρχοντα; Να εκποιήσουμε πιο γρήγορα τα "ασημικά μας" 'εναντι πινακίου φακής, όπως το Φιλέτο της Μεσογείου, το "Ελληνικό", την ΕΥΔΑΠ και ακόμα χειρότερα, την "κυριολεκτικά" περιουσία του Ελληνικού λαού, τη ΔΕΗ, που σε τιμές αντικαταστάσεως, αξίζει πάνω από 60 δις ΕΥΡΩ και διατίθεται ούτε για ένα δις ΕΥΡΩ;!!!! Τα λέω με πόνο ψυχής, ενδιαφερόμενος τόσο για την παράταξη όσο και για την Ελλάδα, έχοντας πάντα την επίγνωση ότι μια διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ θα οδηγήσει τη χώρα σε απίστευτες περιπέτειες και ότι μόνο ο Σαμαράς μπορεί να πετύχει κάτι αλλάζοντας όμως πολιτική!! Και αν νομίζει ότι δεν έχει τα κότσια, ας βρει κάποιον άλλο που νομίζει ότι τα διαθέτει!

  28. πολίτης avatar
    πολίτης 26/05/2014 14:53:35

    Εντυπώσεις: 1. Εννοείται είμαι ευχαριστημένος με τη νίκη του Σύριζα στις ευρωεκλογές και ακόμα πιο ευχαριστημένος με την επικράτητηση της Δούρου. Ο περιφεριάρχης έχει δύναμη και κάποιες δουλίτσες ξεπουλήματα θα δυσκολέψουν. 2. ΝΔ: Το άρθρο έχει πολλά σωστά σημεία. Το ζήτημα είναι, υπάρχει το τσαγανό να πει και κανένα όχι στις πιέσεις που ασκούνται κυρίως από έξω; 3.Βενιζέλος: Το θράσος του, περισσότερο και από το λίπος του, του βγήκε τελικά. Αν για κάτι λυπάμαι τον Σαμαρά, είναι το λαχείο που του έτυχε να προστατεύει τον χοντρό. 4. ΔΗΜΑΡ: Δεν το περίμενα μέχρις εκεί. Κρίμα για τον Κουβέλη και την υστεροφημία του να θέτουν θέματα ηγεσίας διαμετρήματος άνδρες σαν τον Ψαριανό, τον Γεωργάτο ή τον Παπαδόπουλο. Αν έχει κανέναν της προκοπής ας έρθει στον Σύριζα. Οι υπόλοιποι Σημιτάνθρωποι στον γνήσιο ποταμίσιο εκπρόσωπο. Δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά ο Σημίτης ζει και βασιλεύει. 4. ΧΑ: Βλέπουμε την ακροδεξιά στροφή της Ευρώπης, αιτία των πολιτικών που ακολουθούνται. Η διαφορά είναι ότι οι δικοί μας εδώ, δεν είναι εθνικιστές αλλά παραστρατιωτική οργάνωση. Και νεοναζί. Κοινό σημείο όλων,οι νεαρές ηλικίες, η χαμηλή έως μέτρια μόρφωση και το χαμηλό βιοτικό επίπεδο - έρευνα για τους γάλλους ψηφοφόρους της Λεπέν. Μας λέει κάτι αυτό; Και κάτι γενικό. Έχουμε κάνει την ΕΕ ιερό τοτέμ και έχουμε ορκιστεί να δώσουμε και τη ζωή μας για το ευρώ. Η κυβέρνησή μας πρώτη και καλύτερη αλλά και η πλειοψηφία του λαού να παραδεχτούμε. Αν το τοτέμ πέσει κάτω εμείς τι κάνουμε; Ο Κάμερον έχει υποσχεθεί δημοψήφισμα στους Βρετανούς και είδαμε ένα δείγμα. Η Γαλλία ακολουθεί.. Σχέδιο δικό μας, για τη χώρα μας, υπάρχει;

    • Ιδιώτης avatar
      Ιδιώτης @ πολίτης 26/05/2014 16:00:33

      Συ είπας: "Έχουμε κάνει την ΕΕ ιερό τοτέμ και έχουμε ορκιστεί να δώσουμε και τη ζωή μας για το ευρώ." Αυτό είναι και το απλό σχέδιό μας. Αν πέσει το τοτέμ χάνουμε το λόγο ύπαρξης.

  29. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 26/05/2014 15:50:50

    Δεν υπάρχουν ψήφοι της Χ.Α., ούτε ψήφοι του Σύριζα, ούτε και ψήφοι της Ν.Δ. Υπάρχουν μόνο ψήφοι των Ελλήνων πολιτών, που όταν σκέφτονται ώριμα και πράττουν συνειδητοποιημένα, ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ποτέ, σε κανέναν. Το μήνυμα στάλθηκε, αλλά δεν ξέρουμε αν υπάρχει διαθέσιμη ανοικτή και ελεύθερη από δεσμεύσεις ψυχή (και όχι ...μυαλό), για να το ερμηνεύσει και να το διαχειριστεί όπως καιρό τώρα υποχρεούται, μα δυστυχώς, ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ...... Οι καμπάνες κτυπούν τώρα πια μανιασμένα και σίγουρα δεν γίνεταινα τις υποχρεώσουμε να ….σιγάσουν, ούτε είναι λύση πλέον το να κλείσουμε πεισματικά τ΄αυτιά μας.… Σε όσο χρόνο απομένει, ας σεβαστούν οι ακριβοπληρωμένοι και μη πληττόμενοι ασκούντες την εξουσία, οτι ΔΕΝ πονέσαΜΕ όλοι, ΔΕΝ ιδρώσαΜΕ όλοι, ΔΕΝ υποφέραΜΕ όλοι, ΔΕΝ θυσιαστήκαΜΕ χωρίς τη συγκατάθεσή μας όλοι….. Κάποιοι χορεύουν ξένοιαστοι ακόμη και τώρα στο κατάστρωμα σφυρίζοντας αδιάφορα, υπό τους ήχους της μεθυσμένης ορχήστρας και κάποιοι (οι περισσότεροι), λιώνουν και χάνονται στ΄αμπάρια. Έτσι όμως είναι σίγουρο ότι το …πλοίο μας θα μπατάρει και με υποσχέσεις και ξόρκια, δεν αντιμετωπίζεται η επερχόμενη συντριβή του. Θα υπάρξει ΑΜΕΣΗ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΡΟΤΑΣ, ή η στενομυαλιά και η αυτοπαραπλάνηση θα εξακολουθήσουν να είναι η μόνη ΤΟΥ πυξίδα; Οψόμεθα……

    • Geros avatar
      Geros @ Η άλυτη εξίσωση 26/05/2014 16:35:39

      Είμαι σίγουρος ότι εσείς λιώνετε στα αμπάρια αγαπητή μου αλλα με τίποτα δεν έχω καταφέρει να σας κάνω να μας ξεδιπλώσετε το δράμα σας. Πείτε μας , δικοί σας άνθρωποι είμαστε ....

      • Η άλυτη εξίσωση avatar
        Η άλυτη εξίσωση @ Geros 26/05/2014 18:10:05

        :-) Κακέ μου Γέροντα, εγώ για την ώρα, βρίσκομαι στον προθάλαμο προς τα βρώμικα αμπάρια ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ, αυτό ακριβώς που σας περιγράφω και σας...χαλάει τη νιρβάνα. (Αν ήμουν ήδη το υποκείμενο της περιγραφής μου, μάλλον δε θα είχα και τη διάθεση ν΄ασχοληθώ καθόλου μαζί σας). Εσείς τώρα, μην ενοχλείστε! Μη δίνετε καθόλου σημασία. Από την αναπαυτική σεζ λονγκ του καταστρώματος, να συνεχίσετε να προσποιείστε πως δεν τρέχει και τίποτε, μέχρι να σας αρπάξει το πούρο μαζί με το χέρι, ο ...καρχαρίας. Καλή και χαρούμενη συνέχεια εύχομαι ......

        • Geros avatar
          Geros @ Η άλυτη εξίσωση 26/05/2014 18:42:43

          Να υποθέσω ότι "λιώνω στα αμπάρια" σημαίνει "εργάζομαι"? Δεν πειράζει αγαπητή μου, όλοι το πάθαμε κάποτε , θα περάσει ..... Βλέπετε μερικοί από εμάς κουβαλάμε το "λιώσιμο στα βρωμερά αμπάρια" της βιοπάλης ως τίτλο τιμής και περηφάνιας. Θα συνηθίσετε .....

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Geros 27/05/2014 12:55:12

            ‘’Να υποθέσω ότι "λιώνω στα αμπάρια" σημαίνει "εργάζομαι"?’’ Είπαμε ότι με τον χρόνο τα εγκεφαλικά κύτταραυφίστανταισκλήρυνση και σοβαρότατηαλλοίωση, αλλά όχι κι έτσι πια!!!! ‘’Τα βρωμερά αμπάρια’’, είναι η αισχρή πραγματικότητα που όλοι εσείς οι καλοβολεμένοι εγωπαθείς παρτάκηδεςδιαμορφώσατε, μέσω της καταστροφικής σας δραστηριότητας σε κάθε επίπεδο, σε αυτή τη χώρα. ‘’ μερικοί από εμάς κουβαλάμε το "λιώσιμο στα βρωμερά αμπάρια" της βιοπάλης ως τίτλο τιμής και περηφάνιας.’’Αλήθεια; Σωπάτε καλέ ! Είσαστε πραγματικά απίθανοι οι … ‘’μερικοί από Εσάςμε τους …τίτλους της τιμής και της …περηφάνιας….’’.Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ πραγματικά για την ανεργία 30% που μας κληρονομήσατε, για τον βίαιο εξαναγκασμό στη μετανάστευση, για τους μισθούς φιλοδώρημα των400-300-200 € χωρίς ασφάλιση, για τον πακτωλό των δανείων που εισπράξατε από το μέλλον – εμάς, ώστε να καλοπερνάτε εσείς εις βάρος των ερχόμενων και να παριστάνετε και τον τζάμπα αδέκαστο κριτή των αθώων…. Σας ευχαριστούμε πολύ που καταντήσατε τη χαρά της δημιουργίας-εργασία, σε ένα δυσεύρετο ..είδος πολυτελείας, όταν δεν είναι βρόγχος στο λαιμό μας, άγριος εκβιασμός, εκμετάλλευση και δουλεία. Καταναγκαστική απάνθρωπη διαδικασία, που ούτε τις βασικές ανάγκες δεν αρκεί να καλύψει… Αν έχεις βέβαια …μπάρμπα στην Κορώνη και σου….παραχωρηθεί αυτό το σπάνιο …προνόμιο!! Γι αυτό, ροκανίστε κάπου ήσυχα Γέροντα την τροφαντή συνταξούλα που –σίγουρα- έχετε εξασφαλίσει για την πάρτη σας, κι αφήστε κατά μέρος τις εξυπναδίστικες σαχλαμαρίτσες. Δεν πείθετε πια……

          • Geros avatar
            Geros @ Η άλυτη εξίσωση 27/05/2014 17:50:37

            Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλα περιγράψατε την δουλειά με τις εκφράσεις: "βρόγχος στο λαιμό" , "άγριος εκβιασμός" , "εκμετάλλευση" , "δουλεία" , "Καταναγκαστική απάνθρωπη διαδικασία" , "αισχρή πραγματικότητα". Μήπως , λέω μήπως δεν το γουστάρετε το θέμα δουλειά? Εκτος πια και αν έχετε την χειρότερη δουλειά στον κόσμο που δεν το νομίζω. Μήπως δεν το έχετε το θέμα δουλειά? Δεν είναι για όλους ξέρετε , κάποιοι δουλεύουν και κάποιοι παρασιτούν , εσείς μπορεί να είσαστε από την δεύτερη κατηγορια.

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Geros 27/05/2014 21:16:29

            Εγώ πάλι, μια χαρά πιστεύω οτι καταλάβατε ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΛΕΩ. Επειδή δεν είναι γνώρισμα των ανθρώπων που διαθέτουν έστω και τη ...μέση ευφυϊα, να αναλώνονται (παρασυρόμενοι) ...εξηγώντας σε στρεψόδικους τα αυτονόητα, σταματώ εδώ. Είπα αυτό που είπα και όλοι όσοι διαβάσουν, θα εννοήσουν τι εννοώ. Όλοι εκτός από εσάς :-), που έτσι κι αλλιώς βρίσκεστε σε μόνιμη αντιδικία και με την πραγματικότητα και με την αλήθεια, όταν δεν σας ''βολεύουν''. Ου γαρ έρχεται μόνον ! Καλή σας νύχτα.

  30. Βρουτς βρουτς avatar
    Βρουτς βρουτς 26/05/2014 16:05:33

    οι 55αρηδες περιμενουμε με χαρα τα νεα επικοινωνιακα κολπα με τα συνταξιοδοτικα ορια που μελετα ο κ. βρουτσης. Θελουμε πρωτοσελιδα κοροιδιας με σεναρια και διαψευσεις , εμπαιγμο για τα 35 χρονια δουλειας μας ,θριλερ για τις οικογενειες οσων απο εμας ειμαστε ανεργοι και οτι αλλο σκεφθειτε για να προσβαλετε την προςωπικοτητα και την νοημοσυνη μας. Μην ανησυχειτε οτι θα σας φερθουμε αναλογα. Κατι σχολιαροπαιδα ειμαστε χωρις τιμη και υποληψη στην κοινωνια , μπροστα σε εςας τους λαοπροβλητους γιγαντες της πολιτικης σκεψης.

  31. ΚωσταςΧ. avatar
    ΚωσταςΧ. 26/05/2014 16:05:50

    ακολουθηθηκε μια συνταγη ! τα αποτελεσματα της σημερα φανηκαν ξεκαθαρα, εγω, και πολλοι αλλοι βλεπαμε τα προβληματα! καποιοι ομως εκει μεσα προσπαθουσαν να τα κρυψουν κατω απο το χαλι! Τωρα πρεπει αυτη η συνταγη να αλλαξει ! αλλιως το χασαμε το τραινο πατριωτ΄Υ.Γ. ξερεις τι ειναι να σου ζηταει ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ ΦΟΡΟΥ? οταν με το ζορι βγαζεις εσοδα! να πληρωνεις φορο πολυτελους διαβιωσης για αυτοκινητο μηδαμινης αξιας! φορο κατοχης ΠΡΩΤΗΣ κατοικιας? ΒΑΛΕ ΤΟΥΣ ΜΥΑΛΟ ΠΡΙΝ σε παρουν στο λαιμο τους αγαπητε ΑΝΤΩΝΗ, γιατι οποιος δεν εχει μυαλο εχει ποδαρια !!!!!

  32. Κιμ Γιογκ Ουν avatar
    Κιμ Γιογκ Ουν 26/05/2014 16:32:13

    Πάλι χαϊδέουμε τον "σοφό λαό". Τριάντα χρόνια ψήφιζαν Πασόκ και ΝΔ δηλ. τόσο χρόνια (σχεδόν μισή ζωή) παραπλανημένος δεν γίνεται! Τριάντα χρόνια τους μοίραζαν λεφτά (που δεν είχαν παραχθεί) και ο λαός απλά τα κατανάλωνε. Τριάντα χρόνια ο λαός παραπλανήθηκε αλλά φέτος ωρίμασε και ξέρει τι ψηφίζει; Φυσικά και δεν έχει παραπλανηθεί! Με τις ψήφους του σε ΣΥΡΙΖΟΧΑ απλά είναι απέδειξαν ξανά ότι ο φυσικός μας χώρος είναι τα Βαλκάνια και φυσικά μας αξίζει το βαλκανικό επίπεδο ζωής. Οι Κύπριοι, Ισπανοί, Πορτογάλλοι, Ιρλανδοί και αυτοί με μνημόνια, κρίσεις, ανεργία, φτώχια γιατί δεν βρήκαν έναν σχολικό καταληψία να τον ορίσουν Μεσσία; Λαέ ο Γλέζος έχει ήδη ξεκινήσει οδικώς για Βρυξέλλες, κάνε λίγες μέρες υπομονή, η επανάσταση που αποφάσισες θα ξεκινήσει άμα τη αφίξει του.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Κιμ Γιογκ Ουν 26/05/2014 18:00:14

      Να υποθέσουμε ότι το δικό σας επίπεδο ζωής δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα; Η κόλαση των εργασιακών συνθηκών δε σας αφορά; Ούτε και οι ατέλειωτοι φόροι; Ή αυτομαστιγώνεστε τρεις ημερησίως για την ψυχή σας; Οι χώρες που αναφέρατε με λάιτ μνημόνια συγκριτικά με το δικό μας ή καθόλου μνημόνια έκαναν του κόσμου τις διαδηλώσεις. Με χιλιάδες κόσμο. Μας περνάτε για επαναστάτες; Ησυχάστε αγαπητέ μου, ο ραγιάς δε χάνεται έτσι εύκολα..

  33. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 26/05/2014 17:18:21

    Το μήνυμα των ευρωεκλογών είναι το εξής, Η Νέα Δημοκρατία, η Παράταξη της Δεξιάς πρέπει να σταματήσει να δίνει πιστοποιητικά αριστερών φρονημάτων στα κόμματα της Αριστεράς.Ένα ενοχικό σύνδρομο που υπάρχει από το 1974 και μετά.Αυτό πρέπει να σταματήσει.Το αστείο είναι ότι αυτό το σύνδρομο το έχουν τα κομματικά στελέχη και οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και ΟΧΙ η βάση της παράταξης. Η Νέα Δημοκρατία θα πρέπει να βάλει κάποιες αρχές (συγκεκριμένες, όχι αόριστες) που θα γίνουν ο κορμός της ιδεολογίας του κόμματος. Ένας κορμός που σέβεται την ιστορία της Δεξιάς. Δεν νοείται Δεξιά χωρίς γνώση της Ιστορίας της. Και η ιστορία της δεν ξεκινά το 1974. Αλήθεια, έχετε δει πόσα siteκαι πόσοι σύλλογοι υπάρχουν για τις αριστερές νεολαίες από την εποχή του 1940 με ιστορικό και ενημερωτικό προσανατολισμό;Γιατί δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο για την Δεξιά Νεολαία; Αυτή δεν είναι που έδινε τις μάχες στους δρόμους και στα Πανεπιστήμια την εποχή του 60, την εποχή που ο Κωνσταντινος Καραμανλής και μετά ο Παναγιώτης Κανελλόπουλος μιλάγανε για Ευρώπη, και απέναντι της βρίσκανε αυτούς που τότε σαν νέοι μιλάγανε για την μαγευτική Σοβιετική Ένωση και τώρα αυτοαποκαλούνται «Δημοκρατικές Δυνάμεις»;Αυτή η νεολαία δεν είναι που την εποχή της παντοκρατορίας του ΠΑΣΟΚ την δεκαετία του 80 προσπαθούσε στην ‘ανάσταση’ της φοιτητικής δεξιάς; Δεν νοείται Δεξιά χωρίς συγκεκριμένη άποψη στο πρόβλημα του μεταναστευτικού. (Ξέρετε τι απήχηση θα είχε στον περισσότερο κόσμο, τον νοικοκυραίο, αν η Νέα Δημοκρατία έβγαινε με ποιο αυστηρή θέση στο συγκεκριμένο θέμα;). Δεν γίνεται να κλείνουμε τα μάτια πια. Εδώ θέλει σαφή θέση. Η Ελλάδα δεν χωράει όλη την Ασία…..!!! Και ας λέει το αντίθετο η Αριστερά. Δεν νοείται Δεξιά χωρίς να έχει ως αρχή την κατάργηση του συνδικαλισμού στα Σώματα Ασφαλείας και στον Στρατό αλλά και την ταυτόχρονη υπεράσπιση των δικαιωμάτωντους. Τα Σώματα Ασφαλείας και ο Στρατός δεν είναι σαν τους υπόλοιπους Δημόσιους Υπαλλήλους. Είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της ύπαρξης του ελληνικού Κράτους. Δεν νοείται Δεξιά χωρίς να παίρνει ριζοσπαστικά μέτρα για το πρόβλημα του Δημογραφικού που απειλεί το Έθνος μας.Γιατί λ.χ. δεν αποφασίζεται όσα νέα ζευγάρια κάνουν από 3 παιδιά και πάνω, να μην πληρώνουν φόρο μέχρι τα παιδιά να γίνουν 18; Ξέρετε πόσο θα μέτραγε αυτό στους νιόπαντρους να κάνουν παιδιά; Δεν νοείται Δεξιά που στην οικονομική της πολιτική να έχει σαν κεντρικό άξονα την επιβολή φόρων. Η φιλελεύθερη ιδεολογία είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με την θεωρία της επιβολής φόρων. Επίσης θα έπρεπε να φτιαχτεί φορολογικό νομοσχέδιο απλοποιημένο και να επιβληθεί για τα επόμενα 10 χρόνια. Έτσι όποιος θα ήθελε να επενδύσει να ξέρει τι θα βρει μπροστά του. Δεν νοείται Δεξιά που να μην την νοιάζει η αναβάθμιση της Παιδείας. Δώστε ώθηση στους καλύτερους μαθητές παρέχοντας τους τα πάντα. Καλλιεργήστε την εθνική συνείδηση.Είναι απαράδεκτο για παράδειγμα να γράφονται στα σχολικά βιβλία περί συνωστισμού στην Σμύρνη στο όνομα μιας Ελληνοτουρκικής προσέγγισης. Επιτέλους ήρθε ο καιρός, στο όνομα της κοινωνικής συμφιλίωσης, όπως παλαιότεροι αρχηγοί της ΝΔ επισκέφτηκαν τόπους σύμβολα της Αριστεράς ( Μακρόνησος, Γράμμος κτλ)να ζητηθεί από την Αριστερά το ίδιο. Δεν είδαμε ποτέ για παράδειγμα έναν ηγέτη της Αριστεράς να καταθέτει στεφάνι στου Μακρυγιάννη λέγοντας ότι μπορεί να ήμασταν αντίπαλοι τότε αλλά τώρα κοιτάμε όλοι μαζί μπροστά. Αντίθετα έχουν μείνει με το «όπλο παρά πόδας» από την εποχή του Ζαχαριάδη και πιστεύουν ότι όλοι τους χρωστούν και αυτοί δεν χρωστούν σε κανένα.

    • Δήμητρα avatar
      Δήμητρα @ ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 26/05/2014 22:46:36

      Επιτρέψτε μου να συμφωνήσω με τ΄αναφερόμενα στο σχόλιό σας. Αυτά είναι τα βασικά ζητούμενα..... Και το ερώτημα παραμένει : " ακούει κανείς?"......

      • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
        ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ Δήμητρα 27/05/2014 16:48:23

        πραγματικά, ειναι όπως λέτε..."ακούει κανείς;".......

  34. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 26/05/2014 17:32:10

    :-) Κακέ μου Γέροντα, εγώ για την ώρα, βρίσκομαι στον προθάλαμο προς τα βρώμικα αμπάρια ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ, αυτό ακριβώς που σας περιγράφω και σας...χαλάει τη νιρβάνα. (Αν ήμουν ήδη το υποκείμενο της περιγραφής μου, μάλλον δε θα είχα και τη διάθεση ν΄ασχοληθώ καθόλου μαζί σας). Εσείς τώρα, μην ενοχλείστε! Μη δίνετε καθόλου σημασία. Από την αναπαυτική σεζ λονγκ του καταστρώματος, να συνεχίσετε να προσποιείστε πως δεν τρέχει και τίποτε, μέχρι να σας αρπάξει το πούρο μαζί με το χέρι, ο ...καρχαρίας. Καλή και χαρούμενη συνέχεια εύχομαι ......

  35. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 26/05/2014 18:06:23

    Εξαιρετικό

  36. ΜΑΡΑ avatar
    ΜΑΡΑ 26/05/2014 18:12:26

    Το Πασοκ εχει αρχισει ηδη να δειχνει τα δοντια του.Συμφωνα με οσα λενε τα μηντια θα απαιτησει περισσοτερους υπουργους στην κυβερνηση ,Λοβερδους κ.λ.π Αφου τον εσωσε ο Σαμαρας απο τις λιστες Λαγκαρντ κ.λ.π τωρα θα το πληρωσει. Το μονο λυπηρο που βλεπω στην ολη ιστορια ειναι οτι με τους χειρισμους του σπρωχνει κοσμο της ΝΔ δεδομενης και της κρισης προς τη ΧΑ. Καλα ξεμπερδεματα.

  37. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 26/05/2014 18:18:10

    Δηλ. για να καταλάβω, η ΝΔ έχασε στις ευρωεκλογές του 2014 6-7 % σε σχέση με τις βουλευτικές εκλογές του Ιουνίου του 2012, στις οποίες είχε πάρει 11% πάνω σε σχέση με τις εκλογές του Μαίου του 2012, δηλ. ένα μήνα πριν. Μήπως συγκρίνετε μήλα με πορτοκάλια και με μελιτζάνες;

  38. elli avatar
    elli 26/05/2014 18:40:33

    Το ΠΑΣΟΚ "κρύφτηκε" μέσα στην "Ελιά" για να μη φανεί ότι στην ουσία καταβαραθρώθηκαν τα ποσοστά του. Και τώρα βγαίνει ο "Μπέννυ" και έχει και απαιτήσεις! ( Ο οποίος έπρεπε να κάνει παρέα με τον Άκη εδώ και καιρό). Τολμήστε να βάλετε στην κυβέρνηση Λοβέρδους και Σία ,τους οποίους "πέταξε " εκτός ο ελληνικός λαός στις εθνικές εκλογές ,και να δούμε πόσο "μαύρο" θα πάρετε στις επόμενες ! Υ.Γ Αν αντιπολίτευση δεν ήταν ο ΤΣΥΡΙΖΑ, αλλά ένα πιο πατριωτικό κόμμα, η ΝΔ θα βρισκόταν σε επίπεδα ΠΑΣΟΚ σήμερα.

  39. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 26/05/2014 18:41:52

    Και βλέπω ότι είναι διαδεδομένη αντίληψη ότι αν ανοίξει η γη και καταπιεί το Θεοχάρη, αν γυρίσει κι ο άλλος ο ηγέτης, ο Καραμανλής, αν υπουργοποιηθεί ο Φαήλος, αν βγουν οι λίστες από τα συρτάρια και φορολογηθούν οι... offshore, αν η ΕΚΤ μοιράσει φρεσκοτυπωμένα ευρώ στις προβληματικές χώρες, αν αφεθεί να παρανομεί η ΧΑ διότι αλλού είναι η πραγματική εγκληματικότητα, αν επανέλθουν δώρα και επιδόματα άδειας, αν καταργηθούν τεκμήρια χωρίς να μπουν έλεγχοι φορολογικοί, αν δεν υπάρχει σύστημα ηλεκτρονικής παρακολούθησης των επιχειρήσεων, όλα θα πάνε καλά. Δηλαδή, αν επαναφέρουμε ότι ίσχυε πριν από 10 χρόνια και έχουμε βάλει στο χέρι επιπλέον τους φορολογικούς παραδείσους και την ΕΚΤ (να μας τυπώνει χρήμα), θάχουμε προοδεύσει και δε θα χρεοκοπήσουμε ποτέ. Και μετά είναι να απορείς που το όραμα του Έλληνα ψηφοφόρου είναι η διακυβέρνηση από το Μπέο, το Μαρινάκη, τη Σπυράκη, τον Πρετεντέρη, τον Ζαγοράκη, το Δομάζο και τον Κούδα...

  40. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 26/05/2014 18:46:49

    Kαι πως θα τ αλλάξει όλα ο Σαμαράς; Βάζοντας στην κυβέρνηση όλα τα ορφανά του ΠΑΣΟΚ και της ανύπαρκτης ΔΗΜΑΡ; Η μήπως συνεχίζοντας το μνημόνιο; Το μήνυμα το στείλαμε. Αν δεν αλλάξει μυαλά φύγαμε για ΠΑΝΤΑ

  41. Γιώργος avatar
    Γιώργος 26/05/2014 18:52:41

    Δυστυχώς η οικογένειά μου κι εγώ είμαστε 11 μήνες όμηροι του πιο ανόητου και αντισυνταγματικού μέτρου που έγινε ποτέ στην Ελλάδα. Διορισμένος με ΑΣΕΠ, με ένα φάκελο που βογγάει από πιστοποιητικά γλωσσών, σεμιναρίων, επιμορφώσεων και δράσεων βρέθηκα σε μια νύχτα στην ανασφάλεια και στα πρόθυρα της απόλυσης γιατί λέει έπρεπε να βγουν τα νούμερα!!!! Ποια νούμερα;;; Γιατί δε λένε την αλήθεια;;; 11 μήνες κάθομαι και πληρώνομαι, στη θέση μου στο σχολείο (γιατί οι βασανισμένοι μου μαθητές υπάρχουν ακόμα) έχουν πάρει δύο ωρομίσθιους που ΔΕΝ είναι εκπαιδευτικοί και επίσης πληρώνονται. Στα ΙΕΚ που μου έχουν πει από το Μάρτιο ότι θα πάω (πολύ μακριά από την οικογένειά μου) δεν με έχουν πάει ακόμα και επειδή και εκεί υπάρχουν ανάγκες πληρώνουν ΑΛΛΟΥΣ δύο ωρομίσθιους!!! Έχουμε και λέμε εγώ με 3 παιδιά και υποδιευθυντής έπαιρνα ένα χιλιάρικο και έκανα τη δουλειά μου, ενώ τώρα εγώ κάθομαι και παίρνω 700 και άλλα 2000€ στους άλλους χωρίς να γίνεται σωστή δουλειά πουθενά. Αυτά είναι τα νούμερα κύριοι!!! Aυτό είναι το νοικοκύρεμα και οι ¨σοβαρές¨μεταρρυθμίσεις που ευαγγελίζεστε; Να διώχνετε τους πιο προσοντούχους και να κρατάτε τα βύσματα;; Αυτό είναι το έργο που ψήφισα να γίνει το 2012;;; Ποιο είναι το λάθος μου;; Ότι πάντα πίστευα στην αξιοκρατία και στον υγιή φιλελευθερισμό; Ότι πίστεψα ότι ναι , θα παίρνατε σκληρά μέτρα αλλά ΔΙΚΑΙΑ;;; Συγνώμη, δεκαετίες ολόκληρες, τρεις γενιές δεξιοί ποτέ δε διανοηθήκαμε να ψηφίσουμε κάτι άλλο. Δυστυχώς μας αναγκάσατε για πρώτη φορά. Στο χέρι σας είναι να διορθώσετε τις αδικίες ώστε να είναι και η τελευταία....

    • foros1 avatar
      foros1 @ Γιώργος 26/05/2014 21:50:50

      είναι γεγονός, ότι αυτό που έγινε με τους καθηγητές πέρισυ τον Ιούλιο, ήταν τόσο απαράδεκτο, που δεν μπορεί να δικαιολογηθεί και ποτέ να ξεχαστεί...

  42. Π.Κ. avatar
    Π.Κ. 26/05/2014 19:04:03

    Όσες αναλύσεις και να κάνετε, ότι και να γράφετε η ουσία της υπόθεσης είναι ότι κανείς δεν λέει την αλήθεια και τα αίτια της κρίσης και συρρίκνωσης της παράταξης. Η κυβέρνηση του Α. Σαμαρά συνεχίζει να κάνει το ίδιο λάθος που έκαναν όλες οι κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης και είναι και ο κατήφορος της χώρας από το 81 και μετά. Το μεγάλο κακό για τη χώρα είναι η σοβιετική δομή του κράτους και η προστασία από όλους τους πολιτικούς στο ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ και στις στρατιές διορισμένων κομματόσκυλων που....θρέφονται από τους υπόλοιπους. Η ΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ γύρισε τη πλάτη στον Α. Σαμαρά γιατί άλλα περίμενε σε δύο χρόνια και άλλα βλέπει. Δυστυχώς έχουμε πέσει στην παγίδα των σοσιαΛΗΣΤΩΝ που με όλες τις κυβερνήσεις θα...είναι μέσα για να προστατεύουν τα...κλεμμένα και τα κεκτημένα τόσων ετών. Αν οι εκλογές γινόταν ένα με δύο μήνες αργότερα με το που θα έρχονταν τα εκκαθαριστικά της εφορείας, ξέρετε τι αποτέλεσμα θα είχε η παράταξη???? ούτε 15% με την ανάλγητη σοβιετική φορολογία όπου φορολογούνται ακόμη και οι άνεργοι του ιδιωτικού τομέα γιατί τυγχάνει να έχουν σπίτι και ένα αυτοκίνητο. Αυτά δεν γίνονται σε καμία Ευρωπαική χώρα που σέβεται τους πολίτες της. Το θηρίο που λέγεται ΚΡΑΤΟΣ και οι σύν αυτώ αν δεν....συμμαζευτεί, η χώρα δεν θα ανακάμψει ποτέ και η βίαια έξοδος από την Ευρώπη θα είναι δεδομένη γιατί τα δανεικά έχουν πλέον τελειώσει. Αυτό είναι βέβαιο με μια κυβέρνηση Σύριζα γιατί εκφράζει το παλαιό το χτές και το κράτος του Α. Παπανδρέου που διέλυσε τον ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ για χάρη του κομματικού στρατού του Δημοσίου. Δυστυχώς αυτό συνεχίζεται και αν δεν αλλάξει η Αλβανία του χότζα θα είναι το πρότυπο μας.

    • foros1 avatar
      foros1 @ Π.Κ. 26/05/2014 22:09:28

      να εύχεσαι να μην έρθει ποτέ η μέρα που και οι 2.000.000 ΔΥ (ο αριθμός είναι μαζί με τις οικογένειές τους - οι περισσότερες με ένα μισθό λόγω ανεργίας της/του συζύγου και των παιδιών), γυρίσουν πραγματικά την πλάτη στην παράταξη....

  43. makis avatar
    makis 26/05/2014 21:02:54

    Ανατροπές στους ευρωβουλευτές που εκλέγονται... μάχη μέχρι το τέλος για ορισμένους... http://shar.es/Vdoc5

  44. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 26/05/2014 22:55:43

    Το εθνικό συμφέρον υπαγόρευσε πρωτιά ΣΥΡΙΖΑ και εγένετω. Η ΝΔ εάν ήθελε θα κέρδιζε._

    • Κυνας avatar
      Κυνας @ MantisKalhas 27/05/2014 08:35:23

      Ε, γιατι δεν εβγαλε ανακοινωση τοτε το κομμα να ψηφισουν συριζα ολοι για να σιγουρεψουν την νικη του ή τουλαχιστον να απεχουν απο την εκλογικη διαδικασια οσοι θα ψηφιζαν αλλο κομμα αφου οπως λες -εμμεσως πλην σαφως- "τους αφησαμε να κερδισουν" ; Λεω γιατι πολυ στην τυχη τ'αφησανε με 4% και με τετοια πραματα οπως το "εθνικο συμφερον" δεν παιζεις....καν'το 10% για να το σιγουρεψουμε!!!

  45. Μάριος Τσαμπάς avatar
    Μάριος Τσαμπάς 26/05/2014 23:43:15

    «Το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών συνιστά συντριπτική ήττα της ΝΔ, ενώ προοιωνίζεται αυτοδύναμη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στις εθνικές εκλογές», δήλωσε προσερχόμενος στην Ιπποκράτους ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος. Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ είπε ότι «εκ των πραγμάτων τίθεται ζήτημα εκλογών καθώς η κυβέρνηση δεν διαθέτει ουσιαστική νομιμοποίηση και υπάρχει δυσαρμονία μεταξύ κυβέρνησης και εκλογικού αποτελέσματος».

    «Η νίκη του ΠΑΣΟΚ πιστώνεται στο μεγαλύτερο μέρος της στον Γιώργο Παπανδρέου» είπε ο κ. Βενιζέλος.

    Ο κ. Βενιζέλος ανέφερε επίσης ότι πρέπει να εξετασθεί και το ζήτημα της αποχής.
    Δηλώσεις Ευ. Βενιζέλου την 2009-06-07 μετά τη νίκη του ΠΑΣΟΚ στις Ευρωεκλογές.

    • xristos. avatar
      xristos. @ Μάριος Τσαμπάς 27/05/2014 15:21:41

      Τα ίδια περίπου λέει κι τώρα ο Μπένυ, απλώς το κάνει συγκεκαλυμμένα...

  46. Nikos avatar
    Nikos 27/05/2014 00:58:53

    Το μήνυμα ελήφθει. Και το αποτέλεσμα της λήψης; "Επιτάχυνση" του κυβερνητικού έργου. Δηλαδή θα γίνουν και μάλιστα πιο γρήγορα, τα ίδια ακριβώς που προκάλεσαν την εκπομπή του μηνύματος από τους ψηφοφόρους. Να μην τα αναφέρω και εγώ. Πολλοί φίλοι σχολιαστές πριν από μένα τα ανέφεραν λεπτομερώς. Η χαλασμένους δέκτες έχετε πιθανόν εσείς που αποφασίζετε τι μέλλει γενέσθαι στην πάλαι ποτέ κραταιά ΝΔ η υπάρχει πρόβλημα στην αποκρυπτογράφηση και εκτίμηση των μηνυμάτων. Και κάτι άλλο ο Θεοχάρης όπως διαβάζω η ο Γεωργιάδης η ο Στουρνάρας η οποιοσδήποτε άλλος, που χαρακτηρίζονται σαν μαύρα πρόβατα από κάποιους σχολιαστές, δεν είναι κάποιοι που αποφασίζουν μόνοι τους την πολιτική της Κυβέρνησης στον τομέα τους. Το κυβερνητικό έργο είναι συλλογική ευθύνη και η ευθύνη αυτή ξεκινάει και αφορά την ΚΑΙ την κορυφή της κυβέρνησης. Ας μην το ξεχνούν κάποιοι αυτό. Και επίσης να μην ξεχνούν κάποιοι πως ζήτησαν στις αυτοδιοικητικές εκλογές να ψηφίσουν οι Νεοδημοκράτες "τρελά" πράγματα για τις "πολιτικές" τους συνήθειες. Οπότε αποχή διαρροές και άλλα τέτοια φαινόμενα ήταν φυσικό να συμβούν.

  47. Lestrange avatar
    Lestrange 27/05/2014 15:57:02

    Ο λαός έδωσε λίγο ακόμα χρόνο για τις συνταγματικές μεταρρυθμίσεις που παρουσιάστηκαν πρόσφατα σε σχετική ομιλία επειδή ακριβώς θέλει την αλλαγή. Αυτό ήταν το μήνυμα της κάλπης - ανατροπή, αλλαγή προς όλους και τα πάντα. Τυχόν κυβίστηση ή απομάκρυνση από αυτές, θα συντελέσει σε ολέθριο αποτέλεσμα στις εθνικές εκλογές.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.