#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/09/2013 11:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο λαός δεν θα μας κάνει πίστωση…



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Πως γυρίζουν πίσω οι ψηφοφόροι στη ΝΔ; Μην το πάμε γύρω – γύρω και χαραμίζεται εσείς χρόνο κι εμείς μελάνι και χαρτί. Πάντως δεν θα γυρίσουν γοητευμένοι από το χαμόγελο τύπου «κολινός» του τάδε γόνου, που έχει επιτύχει σε 45 χρόνια ανέμελου βίου να έχει πάει σε 12.000 πάρτι, και στη Μύκονο και στην Αράχωβα, με ενδιάμεσες στάσεις για ανάπαυση στο Κολωνάκι. Δεν θα γυρίσουν, γιατί θα τους κοιτάξει με νόημα από την «Ανατροπή», η Χ υποψήφια με την διακριτική διπλή σειρά από πέρλες στον ελαφίσιο λαιμό της, ούτε γιατί θα τους υποσχεθούμε το Ζάππειο νούμερο 12, όπου ο Σταλόνε νικάει τον Βόλφ Λούγκρεν ή μήπως αυτό ήταν στο «Ρόκυ» V;

Ο λαός είναι πλέον κατάστημα όπου ο κιμάς κόπτεται μόνον παρουσία του πελάτου και στον τοίχο, εκτός από τον κλασσικό πίνακα με την κλίμακα της ζωής του ανδρός και της γυναικός, υπάρχει και το κλασσικότερο «ο πωλών της μετρητοίς κι ο πωλών επί πιστώσει». Όποιος λοιπόν θα μπει να ψωνίσει ψήφους, πρέπει να πληρώσει παγκουί με πράξεις, να τα μετρήσει τα τάλαρα (εκ του γερμανικού taler, έτσι;) και να βροντάνε στον πάγκο, κι ο λαός θα δαγκώσει δειγματοληπτικώς μερικά, για να δει μην του πασάρουμε τίποτε μουσαντένια από την Βουλγαρία, όπου διαπρέπουν οι κιβδηλοποιοί και οι παραχαράκτες. Και, σημειωτέον, ο εν λόγω καταστηματάρχης, πλην της ψήφου του, έχει και στυλιάρι κάτω απ’ τον πάγκο.

Τα γράφω αυτά, διότι μερικοί νομίζουν πως ο λαός θα κάτσει να περιμένει, ώσπου να βρέξει μαύρο χιόνι και ν’ αποκατασταθεί η Μακρυπούλια. Το ’χω γράψει ουκ ολίγες φορές. Δώσε στον Έλληνα σκοπό που θα τον πιστέψει, δώσε του και το παράδειγμα της ηγεσίας και μπορεί να πάει ως την Κόκκινη Μηλιά με τα πόδια, το Μάνλιχερ και την ξιφολόγχη. Πήγε κάποτε. Και τον γυρίσανε πίσω καθημαγμένο οι τότε ντιντήδες, που καμμία δικαστική απόφαση δεν πρόκειται να τους δικαιώσει στην Ιστορία.

Και για να έρθω στο δια ταύτα, δεν μιλώ για παροχές με το φτυάρι, για παλινόστηση της νοοτροπίας της πασοκάρας και της ανακυκλωμένης αριστεράς, που ξεχαρβάλωσαν το σύμπαν κράτος και κοινωνικοποίησαν τη διαφθορά, μπολιάζοντας και τους ημετέρους σε αυτά, μετατρέποντας την Δεξιά σε ελαφρολαϊκή κι ενοχική.

Η 29η Νοεμβρίου του 2009 ήρθε σαν κύμα που θα σάρωνε την οικογενειοκρατία, τις επί δεκαετίες ανιστόρητες και γελοίες ενοχές της παράταξης, κυρίως όμως φέροντας την υπόσχεση για επαναϊδεολογικοποίηση του κόμματος, των διαδικασιών, της ίδιας της πολιτικής. Γι’ αυτό σάρωσε τότε ο Αντώνης Σαμαράς. Γιατί ήμασταν συγκρουσιακοί, βαθιά πολιτικοί. Και συνέχισε έτσι και η παράταξη, με το ΟΧΙ στο Μνημόνιο, ανέβαινε σιγά –σιγά δημοσκοπικά, κερδίζοντας μέρα τη μέρα ψήφους κι από τα δεξιά κι από τα αριστερά. Διότι έκπληκτοι όλοι, δεν μπορούσαν να χωνέψουν πως κύριος πόλος μιας σοβαρής κι όχι δημαγωγικής αντίστασης σε αυτό που μας έσερνε ο τουρίστας από τη Μινεσότα, ήταν ένας αστός πολιτικός.

Είχαμε απέναντι μας τους πάντες. Τους εκδότες, τους τραπεζίτες, τους μπετατζήδες, τους νταραβεριτζήδες των «καλών οικογενειών», την σύμπασα διαπλοκή κι όλους τους γραβατωμένους «σοφούς». Και φυσικά τους ξένους.

Τα ΜΜΕ της διαπλοκής μας λοιδορούσαν καθημερινά. Οι τραπεζίτες, οργανικά στοιχεία του συστήματος παρακμής και λεηλασίας, εκβίαζαν μυξοκλαίγοντας τον Νοέμβριο του 2011, πως αν πάει η χώρα σε εκλογές, οι τράπεζες τους δεν θα βγάλουν την προεκλογική περίοδο, θα κατέβαζαν ρολά. Οι ξένοι το ίδιο. Ο κίνδυνος, δεδομένων των τεράστιων ακόμη ελλειμμάτων του κράτους, για μια πιθανή κατάρρευση, αν μας έκλειναν την στρόφιγγα η ξένοι, θεωρήθηκε υπαρκτός κι επικείμενος κι έγινε η επώδυνη στροφή.

Δεν ξέρω αν θα μάθουμε ποτέ τι θα έκαναν στ’ αλήθεια οι ξένοι, αν η ΝΔ κι ο Αντώνης Σαμαράς επέμενε στο όχι, όπως θα ήθελα, και αντιπρότεινε ένα ηπιότερο πρόγραμμα προσαρμογής, με μεταρρυθμίσεις αλλά αναπτυξιακά χαρακτηριστικά και επαναδιαπραγμάτευση του ίδιου του χρέους. Δεν θα μάθουμε αν θα πέφταμε στο γκρεμό ή θα έκαναν πίσω, φέρνοντας την παράταξη σε ποσοστά μεγαλύτερα από του Κωνσταντίνου Καραμανλή το 1974.

Επιλέχθηκε ο δρόμος του συμβιβασμού, της αιματηρής συνέχειας του ίδιου δρόμου, του ίδιου τρόπου, γιατί απλά δεν είχαμε τότε πρωτογενές πλεόνασμα, ώστε να καλύψουμε τις βασικές ανάγκες τους κράτους. Κρεμόμασταν ακόμη από να μην πω που. Κι έτσι φτάσαμε στο 19%, μετά στο 29% και στον υποχρεωτικό εναγκαλισμό με τα λείψανα του ΠΑΣΟΚ.

Σήμερα το οικονομικό επιτελείο λέει πως οι θυσίες του λαού, όσο άδικες, άνισες και χωρίς παράδειγμα ηγεσίας κι αν ήταν, οδήγησαν σε πρωτογενές πλεόνασμα.

Χρειάζεται λοιπόν μια στροφή αλλά μετά σταθερά κι όλο ευθεία. Λαϊκά και πατριωτικά. Μόνο με πράξεις. Τοις μετρητοίς. Να απαιτήσουμε την αλλαγή των λαθών, τον αναπτυξιακό χαρακτήρα μέσα από μια νέα «συνταγή». Όχι για να γυρίσουμε εκεί που ήμασταν. Αλλά για να πάμε βήμα – βήμα εκεί που πρέπει, χωρίς να οδηγούμε την κοινωνία σε επιλογές απελπισίας, οργής και τιμωρίας.

(Δημοσιεύεται στη "Δημοκρατία")

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Zugzwang avatar
    Zugzwang 11/09/2013 10:44:04

    Φαινεται οτι η ΝΔ διακατεχεται απο τασεις αυτοκτονιας. Αν περασει το νεο νομοσχεδιο που νομιμοποιει και "μονιμοποιει" στην Ελλαδα τους λαθρομεταναστες, οχι μονο δεν θα επιστρεψουν ψηφοφοροι στις δημοτικες εκλογες στην Αθηνα αλλα θα υπαρξει και νεα αιμορραγια.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Zugzwang 11/09/2013 11:43:40

      Και πράγματι, το νέο νομοσχέδιο - που καταργεί και το κριτήριο του εισοδήματος για μονιμότερη παραμονή! - δεν φαίνεται καθόλου να είναι στην κατεύθυνση του "κανείς δεν νομιμοποιείται αν έχει εισέλθει παράνομα στη χώρα". Δηλαδή, η παράνομη είσοδος, παραμονή και εργασία εξακολουθούν να επιβραβεύονται...
      Φαήλο, πήγαινε στα έργα που κάνει ο Δήμος Κορυδαλλού στην Πλατεία Μέμου, με ρυθμό χελώνας τουλάχιστον, και θα δεις ΜΟΝΟ διάφορους Αμπντουλλάχ να εργάζονται "χαλαρά". Ταιριάζει το σκηνικό με το διπλανό αιγυπτιακό ναργιλεδάδικο και τους κάγκουρες που ξημεροβραδιάζονται εκεί...

      • nikos avatar
        nikos @ ΒΙΣ 11/09/2013 12:38:22

        Η κυβέρνηση πρέπει νά μάς πείσει ότι ζούμε σε κράτος καί όχι σέ εταιρεία .

        • MCA avatar
          MCA @ nikos 11/09/2013 16:21:07

          ...''ζούμε σε κράτος και όχι σε εταιρεία''..... Ωραίο για σύνθημα!!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ nikos 12/09/2013 00:22:17

          Έγραψες!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Zugzwang 11/09/2013 11:51:02

      Ο νεος νομος θα ειναι αυστηροτερος. Μην "ψωνιζετε" οποια ανοησια πασαρουν διαφοροι για προπατανδα. ΥΓ. Συγγνωμη γιατο ατονικο, ενεκα κινητου.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/09/2013 15:06:29

        Mε την προπαγανδα που εχει γινει κανεις δεν προκειται να τον δεχθει ως αυστηροτερο.Νομιζουν πολλοι οτι ο μονος αυστηρος νομος ειναι αυτος που θα διωξει ΟΛΟΥΣ τους ξενους.Ευρωπαικες συμβασεις,κεκτημενα κλπ δεν τους λενε τιποτα.Εδω εγινε φασαρια για τον Αντετονκουμπο.
        Δεν πειραζει,καποτε θα προσγειωθουν.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/09/2013 17:38:59

        Αν ο νεος νομος ειναι απλως "αυστηροτερος" απο το τερατουργημα Pouπακιωτη, τοτε τα βαψαμε μαυρα...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Zugzwang 11/09/2013 15:39:04

      Ή το ανάποδο....

  2. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 11/09/2013 10:50:08

    ΣΩΣΤΟΣ. Αλλα δυο "τάλαρα" θα είναι οπωσδήποτε αναμεσα στα αλλα: Το πασοκ φυλακη (κι οταν λεμε ισοβια κλπ) και το κρατος μειωμενο στο 30%. Γιατι αν ειναι να δω παλι αντιπροεδρους απο το "χωρο" και να πληρωνω φορους για να εχει κηπουρους το ΚΥ αγουλινιτσας προτιμω να πεθανουμε της πεινας τωρα ολοι ακομα και αν υποσχεθειτε οτι γυριζουμε στο 2004. Οχι γιατι ειμαι πεισιθανατος (πουσαι ρε ρεπουση να δεις τα αρχαια νεκρα), αλλα γιατι θα ξαναφτασουμε εδω που ειμαστε σε απιθανα μικρο διαστημα. Οποτε τζαμπα ο κοπος

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ IOKLOS ZARAS 11/09/2013 12:00:51

      Μην πάτε μακριά, πόσα μέλη έχει η κυβέρνηση ? Είχε πει ολιγομελής θα είναι η κυβέρνηση και ... ? 45 είναι ?

      Θα πει κάποιος μα είμαστε κυβέρνηση μαζί με το Πασοκ,
      ΟΚ, Κάθε υπουργείο όταν έχει ΝΔ υπουργό να έχει υφυπουργό ένα του ΠΑΣΟΚ και αντίστροφα, ΟΧΙ δύο υφυπουργούς και δε ξέρω πόσους γραμματείς.

    • ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
      ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ @ IOKLOS ZARAS 11/09/2013 20:46:58

      ΑΣΕ ΗΣΥΧΗ ΤΗΝ ΑΓΟΥΛΙΝΙΤΣΑ.....!!!!
      ΜΙΑ ΖΩΗ ΔΕΞΙΑ ΗΤΑΝ !!!!!

  3. Επιφανιος avatar
    Επιφανιος 11/09/2013 11:15:00

    Ριξτε κανενα φορο σε αγροτες και ιδιοκτητες τουριστικων επιχειρησεων
    γιατι οι κατοικοι των μεγαλων πολεων ειναι περα απο τα ορια τους

    Αλλιως αρχηστε να αγοραζετε φερετρα για τις μεγαλες πολεις

  4. Tonia G. avatar
    Tonia G. 11/09/2013 11:20:00

    κ. Κρανιδιώτη,
    πολύ όμορφα τα γραπτά σας, αλλά πλέον νομίζω ότι ακόμη και εμείς που σας διαβάζουμε με προσοχή, έχουμε πλέον "προχωρήσει" γενικώς στη σκέψη μας.
    Περαιτέρω θέλω να τονίσω πως ο μέσος ΝΔκράτης ως ορόσημο πλέον δεν έχει την εκλογή του Α. Σαμαρά, δηλαδή τον Νοέμβριο '09, αλλά για διαβολική σύμπτωση έναν αλλον Νοέμβριο αυτόν του 2011, όταν ο Α. Σαμαράς συμφωνησε στην δημιουργία της Κυβέρνησης Λ. Παπαδήμου, αντί να τους "στείλει" στα Δικαστήρια και στο χρονοντούλαπο της Ιστορικής Λήθης.
    Γνωρίζετε σαφώς πολύ καλά εσείς, ότι οι ΝΔκράτες έχουν σαφή χαρακτηριστικά υπερηφάνειας και Πιστεύω, τα οποία διαφέρουν από άλλους χώρους. Για τους ΝΔκρατες ήταν προτιμότερη μια ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ χρεωκοπία από το Μέγα ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ (ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ) λάθος της συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ...
    Η πλειοψηφεία των γνωστών μου ΝΔκρατών ΔΕΝ θα ψηφίσουν ΝΔ μόνο για αυτόν το λόγο και όχι για "μνημονια", "αναπτυξη" κτλ.
    Με την αποχωρηση Κουβέλη ο Α. Σαμαράς είχε την λαμπρή ευκαιρία να απεμπλακεί από τη δηλητηριώδη συμμαχία με το ΠΑΣΟΚ. Δεν το έκανε για μια ακόμη φορά.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Tonia G. 11/09/2013 15:51:16

      Το ένα είναι συνάρτηση του άλλου. Αν σκληρύνουμε την στάση μας με συνέπεια κι αποτελεσματικότητα θα έχουμε καλύτερες εκλογικές επιδόσεις με επανάκαμψη των ψηφοφόρων μας, οπότε και θα απαλλαγούμε από τον "μολυσματικό" εναγκαλισμό με το ΠΑΣΟΚ.

      • Αλέκος Κ. avatar
        Αλέκος Κ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/09/2013 16:37:30

        Αυτοδυναμίες ΤΕΛΟΣ. Να είμαστε ρεαλιστές.

  5. Eva avatar
    Eva 11/09/2013 12:04:45

    Και κυρίως μην διανοηθεί κανείς
    να φέρει πίσω ψηφοφόρους με υποσχέσεις για ρουσφέτια.
    Οι πωλητές της ψήφου ας ψάξουν (άσκοπα) αλλού αγοραστή απο δω και πέρα.
    Ούτως η άλλως ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος
    κι αυτό το γνωρίζουν όλοι.
    Θέλουμε νεα ήθη κι οχι πέρλες, γόνους, και πάρτυ.
    Μπορούμε?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Eva 11/09/2013 23:36:53

      Άμα θέλουμε...

  6. Hawk avatar
    Hawk 11/09/2013 12:10:12

    Οχι να γυρίσουμε εκεί που ήμασταν!!!! Σωστότατα.

  7. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 11/09/2013 12:32:52

    Κύριε Κρανιδιώτη,

    Δεν θα προβώ εδώ σε πολιτειολογικές αναλύσεις.
    Απλά θα επισημάνω γιατί η Λακωνία θα ψηφίσει ΧΑ. Γιατί τα μαντάτα από τη Μεσσηνία φθάνουν. Η νοοτροπία του μπάρμπα στην Κορώνη ανθεί.
    Επιπλέον, θέλουμε να τελειώνουμε με τους καταστροφείς της χώρας, τους Πρίγκηπες, γόνους και απογόνους.
    "Το εμείς να βγαίνουμε βουλευτές κι ας κυβερνάει το πασοκ 50 χρόνια" βουίζει σαν τροχός οδοντογιατρού.
    Μπορεί η σημερινή ηγεσία να σπάσει τους ομφάλιους λώρους ή δε μπορεί;
    Αυτό είναι το κρίσιμο ερώτημα προς την κάλπη.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μανιάτης 11/09/2013 23:37:30

      Ξαναλέω, άμα θέλει, μπορεί...

  8. Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
    Η Πηνελόπη βαρέθηκε 11/09/2013 12:36:48

    ''Διότι έκπληκτοι όλοι, δεν μπορούσαν να χωνέψουν πως κύριος πόλος μιας σοβαρής κι όχι δημαγωγικής αντίστασης σε αυτό που μας έσερνε ο τουρίστας από τη Μινεσότα, ήταν ένας αστός πολιτικός. ΄΄
    Διότι έκπληκτοι ΟΛΟΙ οι καλοπροαίρετοι, εύχονταν '' ο κύριος πόλος μιας σοβαρής κι όχι δημαγωγικής αντίστασης '' να είναι ένας αστός πολιτικός που θα κατάφερνε να ενώσει τον Ελληνικό λαό, πραγματοποιώντας την υπέρβαση και καταργώντας τις ψευτοδιαχωριστικές γραμμές δεξιών-αριστερών. Να ενώσει τις δυνάμεις μας ενάντια στους καταστροφείς.
    '' Δεν ξέρω αν θα μάθουμε ποτέ τι θα έκαναν στ’ αλήθεια οι ξένοι, αν η ΝΔ κι ο Αντώνης Σαμαράς επέμενε στο όχι, όπως θα ήθελα... '' Κατά βάθος , ότι και να λέμε κι εμείς κι εκείνος πια, το ξέρουμε.....
    Δίκιο έχετε. Δε θα εμπνεύσουν τον Ελληνικό λαό τα καλοχτενισμένα νουμεράκια, ούτε τα προσεχή ''πρωτογενή πλεονάσματα'' και οι μελλοντικές ασαφείς υποσχέσεις για μιά ζωή που δε θα΄ναι δυσβάσταχτη δοκιμασία και καταδίκη χωρίς τέλος.
    Είναι η ώρα της απόλυτης ειλικρίνειας, των τολμηρών, ανατρεπτικών και επαναστατικών πράξεων. Η ώρα της σύγκρουσης. Άλλος δρόμος ΔΕΝ υπάρχει, αλλά δεν είμαι πια καθόλου σίγουρη, οτι το έχουμε ΌΛΟΙ αποδεχτεί.

  9. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 11/09/2013 12:43:36

    κ. Κρανιδιωτη σας παρακολουθω..φανατικα...πολλα χρονια πριν την ενασχοληση σας με την ενεργο πολιτικη.Γνωριζω οτι εισασταν σε αυτους που μεχρι και το Νοεμβριο του 2011 υποστηριζατε σταθερα την αντιμνημονιακη πολιτικη τοτε που "ειχατε απέναντι σας τους πάντες. Τους εκδότες, τους τραπεζίτες, τους μπετατζήδες, τους νταραβεριτζήδες των «καλών οικογενειών», την σύμπασα διαπλοκή κι όλους τους γραβατωμένους «σοφούς». Και φυσικά τους ξένους."
    Ειχατε ομως τους Ελληνες..
    Τωρα εχετε τους αλλους οι οποιοι και αυτοι φαινονται σιγα σιγα να εγκαταλειπουν και παραμενοντας στην πολιτικη που οδηγει σε αδιεξοδο θα συνεχισετε να μην εχετε και τους Ελληνες.
    Δωστε ελπιδα στον λαο ..πεστε επιτελους ενα ΟΧΙ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 11/09/2013 15:40:05

      Εμ τι λέω;

      • Αλέκος Κ. avatar
        Αλέκος Κ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/09/2013 15:44:42

        Δε θέλουμε άλλες ελπίδες. Είναι δύσκολες στην πέψη. ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΡΑ.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αλέκος Κ. 11/09/2013 23:39:19

          Κι εγώ τι έγραψα στο άρθρο, αν το διάβασες;

  10. tinton avatar
    tinton 11/09/2013 12:54:20

    Τελικά εσείς οι ΝΔκράτες έχετε πολύ πλάκα! Σας διαβάζω που και που διότι θα πρέπει να γνωρίζεις τις θέσεις, την στάση και την οπτική του πολιτικά 'αντιπάλου' σου, για την τρέχουσα κατάσταση της χώρας. Περισσότερο από τους αναγνώστες, πλάκα έχει ο κ. Κρανιδιώτης. Οι αναγνώστες στην πλειοψηφία τους (όπως βέβαια το αντιλαμβάνομαι εγώ), ΝΔκράτες γαρ, έχουν μία σύγχυση απόλυτα δικαιολογημένη. Να πουν ότι βλέπουν λευκά σύννεφα καπνού? Όχι βέβαια, ΝΔκράτες είναι, δεν είναι τρελοί. Προσπαθούν να γράψουν μεταξύ του 'ρε παιδιά κοροιδευόμαστε μεταξύ μας?' και 'μάλλον κοροιδευόμαστε μεταξύ μας' Ο κ. Κρανιδιώτης όμως.. ως άλλος Ανδρέας Παπανδρέου, λαοπλάνος χαμηλότερου επιπέδου βέβαια, προσπαθεί να σας πει με γλαφυρό, πειστικό, θωλό τρόπο ότι το κρέας είναι ψάρι. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, δεν υπάρχει λόγος άλλωστε (για να μην κοροιδευόμαστε και μεταξύ μας), μόνο μία ερώτηση θα θέσω προς σκέψη: Εάν ακριβώς την ίδια πολιτική που ασκείται σήμερα από την Κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό ασκούσε μία άλλη Κυβέρνηση με άλλον πρωθυπουργό (ιδιαιτέρως το δεύτερο) ο κ. Κρανιδιώτης θα έγραφε και πάλι με ύφος ήξεις αφήξεις όπως γράφει -μουδιασμένα ομολογώ- σήμερα? Πέραν της ψευτοπατριωτικής και ψευτομεταναστευτικής πολιτικής που 'αυστηροποιείται' φοβούμαι δεν έχει να σας 'πασάρει' τίποτε άλλο... Περαστικά και σεις όπως και όλοι μας...
    Αριστερός, αντιπωτριώτης (έτσι για να αφυπνίσω το μοναδικό αίσθημα που σας έχει απομείνει για να σας ενώνει)

    • Γιωργος Κωστοπουλος avatar
      Γιωργος Κωστοπουλος @ tinton 11/09/2013 13:43:31

      Δηλαδη ηθελες ο Σαμαρας να μας αφησει να χρεωκοπησουμε, να εκμηδενιστουν οι καταθεσεις και να βγουμε εκτος ευρωπης. Να χαιρεται η Τουρκια δηλαδη. Και διαφωνω με τον Φαηλο, πρεπει να συνεχισουμε την ιδια πολιτικη για τον απλο λογο οτι το πλεονασμα δεν ειναι αρκετο για να ξεπληρωσουμε τις υποχρεωσεις μας. Πρεπει να δουλεψουμε ολοι και να σφιξουμε το ζωναρι. Να συνεχισουμε την πολιτικη του Αντωνη Σαμαρα που εχει αποτρεψει τοσα δεινα για τον τοπο.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Γιωργος Κωστοπουλος 11/09/2013 18:15:52

        Για τους μικρομολογιουχους εχετε ακουσει; Για τα ομολογα των ασφαλιστικων ταμειων; Για την κατακορυφη πτωση της αξιας των ακινητων; Για τα χαρατσια; Αν εσεις ειστε ακομα μεσα στο Ευρω, η τσεπη των περισσοτερων Ελληνων εχει βγει απο το Ευρω.

        • Λαίδη Γκαγκά avatar
          Λαίδη Γκαγκά @ Zugzwang 12/09/2013 00:23:20

          Συγκεκριμένα, έχει πετάξει το Ευρώ από τις τσέπες των Ελλήνων, πολύ καιρό τώρα. Εσείς πάντως, τίποτε δεν καταλάβατε ε; Πάντα τέτοια εύχομαι!

      • Dimitrios Kottas avatar
        Dimitrios Kottas @ Γιωργος Κωστοπουλος 11/09/2013 19:04:49

        Δεν γίνεται να σφίξουμε και άλλο το ζωνάρι... ξεμείναμε από τρύπες....εκτός και αν είσαι ξάδελφος του Πέτρου Κωστόπουλου, το ζωνάρι του οποίου δεν ξεμένει ποτέ απο τρύπες...ιδίως όταν αυτές ανήκουν στους εργαζομένους της εταιρείας του...

      • Agriemenos avatar
        Agriemenos @ Γιωργος Κωστοπουλος 11/09/2013 21:35:04

        Άρα την πολιτική του ΓΑΠ που μέχρι το Νοέμβριο του 2011 επικρίνατε. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ tinton 11/09/2013 15:38:19

      Σήμερα Τετάρτη τρώνε ψάρι ή όσπρια. Για σένα όμως έχω μια ληγμένη σοβιετική κονσέρβα.
      Ε, όχι και "μουδιασμένα" ρε σύντροφε! Είμαι σε πλήρη αντιδραστική ετοιμότητα. Burrberrys είναι αυτό. Προκαλεί ένα δέος, όσο να 'ναι.
      Διάβαζε Antinews. Θα σου σφυρηλατήσει χαρακτήρα.

  11. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 11/09/2013 13:17:05

    Φαήλο, αν ο Σαμαράς είχε επιμείνει στην αντιμνημονιακή θέση του και στο Ζαππειο 1 θα είχε πάρει ΑΝΕΤΑ την αυτοδυναμία που ζητούσε μετά την στροφή του στην μνημονιακή πολιτική και που κατά την άποψη μου καλά έκανε ο κόσμος και δεν του την έδωσε. Θεωρώ δε, ότι θα είχε πάρει τέτοια αυτοδυναμία που δε θα μπορούσαν τόσο εύκολα να μας εκβιάζουν οι ....εταιροι (ας γελάσω) μας. Αντί αυτού προτίμησε να "τα βρει" (;) με τους τυρρανους μας. Δεν τα βάζεις εύκολα με ένα ενωμένο λαό. Αντίθετα ένας διαιρεμένος λαός, πάει να πει όχλος, είναι παιχνιδάκι και τον κάνεις ό,τι θέλεις. Τώρα φαντάζει και ο ίδιος αναλώσιμος και είμαι σίγουρος ότι καθόλου δεν ανησυχεί το Βερολίνο για τον Τσίπρα που έρχεται...αλίμονό μας

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ και Κλεφτης και Απελατης 11/09/2013 15:10:48

      Και ο Γουναρης το 1920 ειχε παρει αυτοδυναμια και δυο χρονια αργοτερα εκτελεσθηκε.Εαν η ΝΔ επαιρνε αυτοδυναμια και εφευγε απο την ΕΕ (γιατι αυτο σημαινει αντιμνημονιο) θα διαλυοταν για παντα.
      Αφηστε να δουμε και τον καθε Τσιπρα που απειλει με σταση πληρωμων να δουμε τι θα κανει.

    • Χάρης Χ. avatar
      Χάρης Χ. @ και Κλεφτης και Απελατης 11/09/2013 15:34:05

      Σωστά τα λέτε. Από την άλλη με τις δεδομένες κοινοβουλευτικές ομάδες που άλλοι είναι στα κιτάπια του κ. Χριστοφοράκου, άλλοι στη λίστα Λαγκάρντ και ποιός ξέρει σε πόσες άλλες λίστες που έχουν οι Γερμανοί, Γάλλοι και λοιποί "εταίροι", το πολιτικό σύστημα που μας έφερε και μας κρατάει εδώ είναι δυνατόν να πει σε κάτι όχι; Υποθέτω πρώτα υπογράφουν και μετά γράφουν οι ξένοι το κείμενο πάνω από τις υπογραφές. Και μέσω τρίτων να εκπροσωπούνται στη λίστα, οι π.χ. γερμανικές μυστικές υπηρεσίες είναι άξια παιδιά της Στάζι και τα ξέρουν όλα (μόνο το ότι ο Ο.Τ.Ε. είναι γερμανικός τους αρκεί).

      • viper avatar
        viper @ Χάρης Χ. 11/09/2013 16:11:32

        Εδώ θα πάρει (αν δεν έχει ήδη πάρει ) προαγωγή ο Γεωργίου, της ΕΛΣΤΑΤ

  12. Kimon avatar
    Kimon 11/09/2013 13:24:33

    Ο κ. Δένδιας εχτές στην Σερβία υπέγραψε προτόκολο επανεισδοχής λαθρομεταναστών. Αυτό που δεν μας είπε ο κ. Δένδιας είναι πόσοι ισλαμοφασίστες από την Σερβία εισέρχονται στην Ελλάδα. H Σερβία αποτελεί ενδιάμεση χώρα των λαθρομεταναστών που εισέρχονται στην Ελλάδα και μετακινούνται προς την Βόρεια Ευρώπη και η υπογραφή ενός τέτοιου προτοκόλου θα μας τους στείλει όλους πίσω.Με τέτοιες πολιτικές η ΝΔ εξακολουθεί να μετατρέπει την Ελλάδα σε ισλαμο-χωματερή της Ευρώπης.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Kimon 11/09/2013 21:25:13

      Ὑπέγραψε πρωτόκολλο ἐπανεισδοχῆς τῶν λαθρομεταναστῶν ἀπό τή Σερβία !;!
      Ἔ μά τότε ὅσους μάζεψε μέ τόν Ξένιο Δία ,ἄλλοι τόσοι θά γυρίσουν πίσω!

      • Kimon avatar
        Kimon @ Κυθήριος 12/09/2013 13:51:20

        Ακούγεται στους "παροικούντες εν τη Ιερουσαλήμ".. ότι ο Βενιζέλος βρίσκεται πίσω από τις συμφωνίες επανεισδοχής μεταξύ Σερβίας και Ελλάδος, μέσω ενεργοποίησης του γραφειοκρατικού μηχανισμού του ΠΑΣΟΚ στις Βρυξέλλες, με σκοπό φυσικά την πολιτική αποδυνάμωση του Σαμαρά, αφού η αύξηση του αριθμού των λαθρομεταναστών θα αυξήσει την εκλογική δύναμη της ΧΑ. Έτσι η συμφωνία επανεισδοχής στην Ελλάδα ετέθει ως απαραίτητη προϋπόθεση για την ένταξη της Σερβίας στην ΕΕ. Μετά την ένταξη της Κροατίας, οι συνοριακοί έλεγχοι με την Σλοβενία καταργήθηκαν. Ο λαθρομετανάστης μπορεί από την Σερβία να περάσει εύκολα στην Κροατία και από εκεί κατευθείαν χωρίς κανένα έλεγχο να βρεθεί στο Μόναχο η στο Μιλάνο μέσα σε λίγες ώρες. Η Πάτρα και η Ηγουμενίτσα έχουν χάσει πλέον την σημασία τους ως πύλες εισόδου λαθρομεταναστών στην Ευρώπη, επειδή οι νέοι δρόμοι μετάβασης είναι η Κροατία μέσω Αλβανίας και Μαυροβουνίου και η Σερβία μέσω Βουλγαρίας και Σκοπίων .Σύντομα, μετά από πίεση, θα υπάρξουν και αντίστοιχες συμφωνίες της Ελλάδος και με άλλα Βαλκανικά κράτη, οπότε όλοι οι Αφροασιάτες που φεύγουν από εδώ, θα προωθούνται εκ νέου στην Ελλάδα. Το Δουβλίνο ΙΙ, ΙΙΙ εξακολουθεί να ενισχύεται ποικιλοτρόπως, επειδή τα έθνη-κράτη της Βορείου Ευρώπης άμεσα και αποτελεσματικά φροντίζουν πρωτίστως τα εθνικά τους συμφέροντα, εις βάρος των αφελών Ελλήνων.

  13. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 11/09/2013 14:00:44

    Κύριε Κρανιδιώτη, κάποια ψήγματα αναπτυξιακής λογικής υπήρχαν στα Ζάππεια. Ψήγματα διευκρινίζω, αναμεμειγμένα με πολλά μέτρα προς λάθος κατεύθυνση. Κανένα από τα αναπτυξιακά μέτρα των Ζαππείων δεν υλοποιήθηκε. Αντίθετα βιώνουμε μία απίστευτη φορολογική αφαίμαξη και μία τρομερή φορεπιδρομή στην ακίνητη περιουσία για να διατηρηθούν τα προνόμια των κρατικοδίαιτων. Τι διαφορετικό θα έκανε ο Alexis δεν μπορώ να καταλάβω. Ο δεξιός και νομίζω και ο έλληνας γενικότερα είναι φύσει φιλελεύθερος και ανεξάρτητος. Π.χ. προτιμάει ιδιωτική ασφάλιση και σύνταξη και να μην έχει να νταραβερίζεται με κανένα μπολσεβίκο του ταμείου στο οποίο είναι με το ζόρι "πελάτης / θύμα". Προτιμάει ιδιωτική παιδεία με φορολογικές ελαφρύνσεις για αυτούς που δεν επιβαρύνουν το δημόσιο σύστημα παιδείας, και, ναι, είναι παρτάκιας και δεν γουστάρει να πληρώνει την δωρεάν μόρφωση των παιδιών των "Ρομά" και των λαθρομεταναστών, ούτε και να βλέπει τα παιδιά τους μαζί με τα δικά του στα δημόσια σχολεία για όσους πάνε εκεί. Το αυτό και για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Περάστε όσα αντιρατσιστικά θέλετε αλλά αυτή είναι η ανθρώπινη φύση και δεν θα αλλάξει ούτε σε εκατό χιλλιετίες. Και τέλος γουστάρει Ορθοδοξία, ισχυρές ένοπλες δυνάμεις, πονηρή διπλωματία με γνώμονα το εθνικό συμφέρον και μόνο, τάξη και ασφάλεια. Σε αυτά τα τελευταία κάτι πάτε να κάνετε αλλά δεν επαρκεί. Δεν έχετε πιάσει τον σφυγμό της εποχής και μένετε παγιδευμένοι σε κρατιστικές και φορολαγνικές πολιτικές.

    • Dimitrios Kottas avatar
      Dimitrios Kottas @ Μανώλης Πετράκης 11/09/2013 19:09:26

      Ετσι ακριβώς.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μανώλης Πετράκης 11/09/2013 23:51:41

      Αγαπητέ, κι εγώ είμαι φιλελεύθερος κι ανεξάρτητος αλλά σε μερικά θα διαφωνήσω μαζί σου.
      Θέλω δημόσια δωρεάν ελληνοκεντρική παιδεία για όλους. Διότι υπάρχουν πολλά παιδιά, που μπορεί κάποιοι από αυτούς να είναι η αυριανή πολιτική, επιστημονική, επιχειρηματική, πνευματική ηγεσία, που οι γονείς τους δεν έχουν για ιδιωτικό σχολείο, είναι άνεργοι ή απλά δεν έχουν γονείς.
      Επίσης είναι απαραίτητο ένα δημόσιο σύστημα κοινωνική ασφάλισης, πιο ευέλικτο αν θέλεις, που επίσης να βοηθά στην εξομάλι=υνση των κοινωνικών ανισοτήτων.
      Αυτό δεν είναι ¨κρατικισμός", απλά κοινή λογική.

    • καμπίσιος avatar
      καμπίσιος @ Μανώλης Πετράκης 12/09/2013 00:02:12

      Το γεγονός ότι οι περισσότεροι γύφτοι (Ρομά, οπως γράφει το σχόλιο) -εξαιρώ όσους μας επισκέπτονται τελευταία- είναι έλληνες πολίτες (στέλνουν και τα αγόρια τους στο στρατό) και πληρώνουν - τουλάχιστον έμμεσους - φόρους μήπως μάς δοαφεύγει;

      Αν δεν θέλετε να τους βλέπετε δίπλα σας είναι δικό σας θέμα, αλλά το αν δικαιούνται περίθαλψης στα κέντρα υγείας και νοσοκομεία της χώρας (έστω και με χαρτί απορίας, ενίοτε μαϊμού, αλλά μέχρι να αποδειχεθεί κάτι τέτοιο εξακολουθεί να ισχύει) είναι νομίζω ξεκάθαρο.

  14. KOSTAS avatar
    KOSTAS 11/09/2013 14:01:22

    Αγαπητέ Φαήλο,
    Όταν η οικονομία βιώνει μια κατάσταση τρέλλας, και μια κοινωνία κουβαλάει φορτία ανεργίας, περικοπές εισοδημάτων επί δικαίων και αδίκων, όταν ο Έλληνας νοικοκύρης βλέπει την κινητή και ακίνητη περιουσία του να απαξιώνεται σε μια χώρα που έχει θυσιάσει ακόμη και την εθνική της κυριαρχία ποιος είναι ο σκοπός που μπορείς να δώσεις στον Έλληνα για να πιστέψει αφενός, αλλά και ποιός θα του δώσει το παράδειγμα της ηγεσίας...
    Έξυπνος είσαι και ιδιαίτερα ευφυής. Μη μου πεις ότι πείστηκες από την αδιανόητη τόση επιμονή και έντονη προβολή της προοπτικής, όσο σίγουρη και να είναι ενός πρωτογενούς πλεονάσματος με λογιστική απεικόνιση... Μη μου πεις ότι μπορεί να εμπνεύσει τον Έλληνα και να του δώσει σκοπό ο απίθανος αυτός τύπος με τα γυαλάκια, και ο προϊστάμενός του Υπουργός (οκονομικό επιτελείο δεν θα τόλεγε κανείς, μάλλον σαν εκλεπτυσμένοι εκδοροσφαγείς ομοιάζουν) που νομίζουν ότι θα καρπωθεί πολιτικά η κυβέρνηση το γεγονός ότι έσφαξαν καλά τον κόσμο...
    Και όπως λες, επειδή ο "κιμάς κόπτεται παρουσία του πελάτη'', δεν φαντάζομαι ότι θα παλινοστήσουν στη Νέα Δημοκρατία, οι ''πλουτοκράτες'' Έλληνες μισθωτοί, συνταξιούχοι, μεροκαματιάρηδες και ''μεγαλοιδιοκτήτες" των διαμερισμάτων 60 & 80 τ.μ. που ένα ανάλγητο κράτος, με απατεωνίστικες πρακτικές, τους έβαλε κάτω και τους ανασκολόπησε... κανονικά...
    'Η μήπως πιστεύεις τις 'παπαριές΄ για κοινωνικό μέρισμα που θα διανεμηθεί λόγω "πρωτογενούς πλεονάσματος''... στους χαμηλοσυνταξιούχους.

    Όταν παγώνεις 1,3 δισ. ευρώ από τις δημόσιες επενδύσεις που είχαν προβλεφθεί να εκταμιευτούν για να κινήσουν μια παγωμένη αγορά, όταν παγώνεις κρατικές οφειλές, κοντά στο 1,5 δισ. ευρώ, από επιστροφές φόρων, επιδόματα, αποζημιώσεις σε θέρμανση και πληρωμές δαπανών, όταν έχεις πάνω από 4 δισ. ευρώ φέσια σε επιχειρηματίες παγώνοντας την επιστροφή ΦΠΑ και την πληρωμή προμηθειών σε νοσοκομεία, όταν μέσα στο 2013 έχεις δημιουργήσει άλλο 1 δισ. ευρώ σε φέσια και παγωμένες οφειλές σε προμηθευτές και όταν οφείλεις άλλα πάνω από 1 δισ. ευρώ σε επιχορηγήσεις και επιδόματα απασχόλησης ανέργων που ενέκρινες σε επιχειρήσεις οι οποίες προχώρησαν σε εκσυγχρονισμό και προσέλαβαν ανέργους υπολογίζοντας στην επιδότηση, όταν... όταν... τότε να μην σου πω τι θα δώσεις για κοινωνικό μέρισμα στον χαμηλοσυνταξιούχο από το περίφημο "πρωτογενές πλεόνασμα''. ΄
    Όπως το λες, αγαπητέ Φαήλο, "ο κιμάς στις εκλογές θα κοπεί παρουσία του πελάτη'' και να δώ ποιος θα αγοράσει κιμά από "παλιοκρέατα'' και ''ψοφίμια''...
    Κ.Τ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ KOSTAS 12/09/2013 00:01:48

      Μήπως θα έπρεπε να με διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά για να δεις πόσο απέχει το νόημα μου από ορισμένα που γράφεις;
      Λέω πως τελειώσανε τα ψέματα.
      Αν το κοινωνικό μέρισμα είναι αλήθεια και γίνει, γιατί είναι "παπαριά". Το να κατορθώσουμε να δώσουμε για πρώτη φορά κάτι πίσω είναι σημαντικό και μην το μηδενίζεις. Κι αν για σένα ή για μένα λίγα κατοστάρικα δεν είναι κάτι σημαντικό, για άλλους είναι.
      Αν το πρωτογενές πλεόνασμα είναι φούμαρα;, είμαστε άξιοι της μοίρας μας και θα φανεί.
      Δεν πιστεύω όμως πως ο Πρωθυπουργός έτσι εύκολα θα ξεστόμιζε κάτι τέτοιο. Εφόσον λοιπόν είναι αλήθεια, έχει τεράστια σημασία;, διότι πλέον κανείς δεν μπορεί να πει"δεν μπορούμε να πούμε κανένα όχι, διότι δεν θα έχουμε να πληρώσουμε μισθούς, συντάξεις, φάρμακα κλπ". Πέθανε αυτός ο δράκος.
      Λέω λοιπόν, με μια φράση, πως τελειώσανε οι υποσχέσεις και τα ψέματα και δεν έχουμε πολιτικό χρόνο. Απαιτείται αληθινή και δραστική αλλαγή πολιτικής με απτές πράξεις, συνέχεια και συνέπεια, τόσο σε διαχείριση συμβολισμών και παράδειγμα, όσο και σε πρακτικέςς αλλαγές που θα φέρουν χρήμα στην αληθινή αγορά, αποκατάσταση του κύρους, του αξιόμαχου και της αξιοπρέπειας των Ενόπλων Δυνάμεων, αληθινές επενδύσεις κι ανάπτυξη, προτάσσοντας το συμφέρον του Λαού κι όχι των τραπεζών και της ψωροελίτ, με δραστική μείωση του χρέους της χώρας αλλά και του ιδιωτικού χρέους, διαφύλαξη κι εξυγίανση της Αμυντικής Βιομηχανίας και ρηξικέλευθες μεταρρυθμίσεις. Πχ που είναι το "μια επένδυση, ένα αρμόδιο γραφείο";

  15. Mariana avatar
    Mariana 11/09/2013 14:15:11

    Ε, αφού έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα, αλλάζει το πράμα. Αρκεί τα στοιχεία περί πλεονάσματος να μη προκύπτουν από τις δικές σας μόνο τσέπες.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Mariana 11/09/2013 15:41:16

      Έχω 279 Ευρώ. Για ψάξου κι εσύ.

      • Πάνος avatar
        Πάνος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/09/2013 15:42:45

        Εγώ έχω έλλειμμα 2.879 € !

      • Δανειζόμενος avatar
        Δανειζόμενος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/09/2013 16:03:48

        Μου δανείζεις σε παρακαλώ τα 2, και όταν έρθει η ανάπτυξη θα σου τα επιστρέψω :-)

      • Mariana avatar
        Mariana @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/09/2013 16:37:27

        Το σχόλιό μου δεν ήταν γραμμένο σε πληθυντικό ευγενείας. Αν πάλι έχεις μόνο 279... τι να πω, εγώ να σε πιστέψω, αλλά θα πρέπει να σε προβληματίσει

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Mariana 12/09/2013 00:03:15

          Είχα κι άλλα αλλά τα έφαγα, ο αλήτης, με τις κόρες μου τον Αύγουστο.

          • Mariana avatar
            Mariana @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/09/2013 00:45:49

            Δηλαδή είχε δίκιο ο ΓΑΠ, λεφτά υπάρχουν?

  16. Νεύτων avatar
    Νεύτων 11/09/2013 15:32:27

    Φαήλε, ο άξονας του άρθρου σου με βρίσκει απολύτως σύμφωνο. Ο δε τρόπος σου γραφής πάντα αποτελεί το απόλυτο παράδειγμα της "κατακεραύνωσης" όλων αυτών που μας έφεραν, 38 χρόνια μετά την μεταπολίτευση, στο απόλυτο σημείο σήψης και εθνικής κατάθλιψης.

    ΟΜΩΣ: καμμιά φορά αναρωτιέμαι (ΚΑΙ με τον εαυτό μου όταν μπαίνω στη λογική να κριτικάρω γραπτώς, πάντα όλη την κακή νοοτροπία που μας έφερε εδώ) δε θα έπρεπε εν τέλει να προτείνεις/προτείνουμε κάτι ουσιαστικό; Κάτι χειροπιαστό; Ένα συγκεκριμένο σχέδιο;

    Πολύ σωστά γράφεις "Να απαιτήσουμε την αλλαγή των λαθών, τον αναπτυξιακό χαρακτήρα μέσα από μια νέα «συνταγή»". Έμμεσα ή άμεσα το έχω γράψει κι εγώ αυτό. Αλλά έχω φτάσει στο σημείο να αισθάνομαι ότι έτσι, με αυτού του είδους τη γενικολογία, δεν προσφέρω τίποτε απολύτως! Και τα βάζω με τον εαυτό μου που με πιάνω να σκέφτομαι και να γράφω σαν κλασσικός αριστερός αοριστολόγος.

    Και για να έρθω στο δια ταύτα. Πρέπει πιστεύω, όλοι όσοι είναι έντονα προβληματισμένοι, να κατέλθουν με συγκεκριμένες προτάσεις. Για τη νέα "συνταγή". Για το "σχέδιο". Για την "ανάπτυξη". Το μόνο που χρειάζεται είναι να πει ο Ηγέτης "στρώστε τον κώλο σας κάτω και φέρτε μου ιδέες. Όλοι εσείς που γκρινιάζετε, για να δούμε τι είναι εφικτό και τι όχι".

    Κατανοώ ότι όλοι μας έχουμε κάτι στο μυαλό μας. Και όλοι μας γνωρίζουμε ότι χωρίς την απαλλαγή από τους δανειστές, θα είμαστε μια ζωή με τη μιζέρια της προσθαφαίρεσης των οικονομικών μεγεθών. Αλλά νιώθω την ανάγκη να δημιουργηθεί αυτή η δεξαμενή σκέψεων που θα πρέπει να βγει μπροστά και να βοηθήσει στη δημιουργία του "σχεδίου" που γράφεις εσύ, του "οράματος" που μου αρέσει να λέω εγώ. Και να είναι ένα "συμβόλαιο" με τους πολίτες της Ελλάδας, για τη Νέα Ελλάδα (ναι, κι εγώ σιχαίνομαι τη χρήση του "συμβόλαιο με τους πολίτες" αλλά εν προκειμένω την κάνω για να φανεί η σκέψη μου).

    Και στην πράξη να είναι ένα απλό διάγραμμα Gantt. Με workpackages, tasks, ορόσημα, παραδοτέα, αναλύσεις κινδύνου και στο πάνω-πάνω μέρος του διαγράμματος τα έτη. Και κάθε μα κάθε ημέρα να δίδεται αναφορά για το πώς προχωράει αυτό το διάγραμμα. Ένα διάγραμμα του "σχεδίου". Ακριβώς σαν κι αυτό που έχουν και ακολουθούν στο Μέγαρο Μαξίμου για τα οικονομικά των Υπουργείων και τις δράσεις καθημερινής επιβίωσης εν όψει της επόμενης (κάθε φορά) επίσκεψης της τρόικας, αλλά με τη ουσιαστική διαφορά ότι αυτό θα είναι για το χτίσιμο της Νέας Ελλάδας.

    Κι επειδή αυτό ακριβώς δεν έχει γίνει ποτέ μέχρι τώρα από κανέναν (λόγω φυσικά ΟΛΩΝ αυτών που αναφέρεις στο κείμενό σου, συνυπολογιζομένης και της απίστευτης τσαπατσουλιάς σε όλα, που μας διέπει ως κράτος), πιστεύω ακράδαντα ότι θα είναι το απόλυτο έναυσμα όπου ο Λαός θα ξαναδώσει πίστωση. Έχω την αίσθηση ότι ο Αντώνης Σαμαράς το έπιασε αυτό το ζητούμενο (περί "σχεδίου") στην ομιλία του στη ΔΕΘ. Μένει να αρχίσει, πρόσεξε, όχι να το υλοποιεί, αλλά να βάζει τις βάσεις για την κατάστρωσή του, βήμα-βήμα. Με έμφαση σε κάθε λεπτομέρεια! Όπως εξάλλου φαίνεται να έχει συνηθίσει να το κάνει το τελευταίο αν κρίνουμε τον τρόπο με τον οποίο διοικεί.

    • Agriemenos avatar
      Agriemenos @ Νεύτων 11/09/2013 22:03:50

      Ο Ηγέτης κατευθύνει και δίνει τις ιδέες, είναι από μόνος του ένα think tank, όπως λένε και στην Κάτω Ραχούλα. Επ ουδενί, όμως, περιμένει από τους άλλους -τους κατώτερους και διοικουμένους του- να του πούν τι να κάνει. Τότε γιατί να μην έχουν την Ηγεσία οι κατώτεροι αλλά ο τωρινός Ηγέτης; Θεωρώ πως έχει ιδέες και τις εφαρμόζει μια χαρά: την πολιτική του ΓΑΠ, όσο κι αν δεν αρέσει σε κάποιους να το διαβάζουν!

  17. Γιαννης Παπαβασιλειου avatar
    Γιαννης Παπαβασιλειου 11/09/2013 15:58:40

    Κυριε Κρανιδιωτη,
    Αν ο Αντωνης Σαμαρας δεν πει το πολυποθητο ΟΧΙ μεχρι τις επομενες εκλογες εσεις θα ξαναψηφισετε Νεα Δημοκρατια;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιαννης Παπαβασιλειου 11/09/2013 18:35:42

      Όχι.

      • Η Πηνελόπη βαρέθηκε avatar
        Η Πηνελόπη βαρέθηκε @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/09/2013 18:46:49

        Μμμμμμ. Αρχίζει και έχει ενδιαφέρον .... :-)

      • Kimon avatar
        Kimon @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/09/2013 18:51:41

        Λεβέντης και ντόμπρος όπως πάντα.

  18. Δεσποινα avatar
    Δεσποινα 11/09/2013 16:46:29

    Μια ερωτηση μονο....ποια η διαφορα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ απο το νοεμβριο του 11 μεχρι τωρα ? τελικα μηπως εχει δικιο ο παγκαλος ?

    • ΠΕΛΙΑΣ avatar
      ΠΕΛΙΑΣ @ Δεσποινα 11/09/2013 20:24:29

      Τους έχει καταπιεί ο άθλιος βενιζέλος του 2-3%. Και θα τους πουλήσει κάποια στιγμή θα παει στους ροζ. Οταν τον πετάξει με τις κλωτσιές
      ο Σαμαράς , τότε θα γυρίσουν κάποιοι δεξιοί στη ΝΔ, οταν γίνει πάλι η ΝΔ
      δεξιά.

  19. tk avatar
    tk 11/09/2013 16:53:46

    Εγώ θα ρωτούσα ποια είναι η διαφορά τους από πολύ πολύ..πολύ.. νωρίτερα! Εκτός βέβαια από τις ιδεολογικοαμπελοφιλοσοφίες που δεν λένε και τίποτα. Μήπως δεν μας έπηξαν στο ρουσφέτι και οι δυό, μήπως δεν μιζώθηκαν κάποιοι κι απο τους δυο, μήπως δεν έκαναν τα στραβά μάτια κι οι δυο; Μετά από 40 χρόνια δεν βλέπω καμια διαφορά επί της ουσίας, στα λόγια ναι, έχουν ακούσει τ'αυτιά μας τα απίστευτα σουρεαλιστικά παραμύθια.

  20. Hawk avatar
    Hawk 11/09/2013 17:30:24

    Αν όμως αληθεύει ότι η τρόϊκα πετσόκοψε το ποσό των χρημάτων που είχε συγκεντρώσει ο τερματοφύλακας Χιώτης μαζί με άλλους πολίτες για να κάνει εγχείρηση στο κεφάλι η μικρή Μόκα από την Κατερίνη, τότε ναι ο λαός δεν πρέπει να κάνει σε κάνενα πίστωση. Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξουν σχετικές διαψεύσεις αλλιώς η τρόϊκα είναι η κυβέρνηση της χώρας και οι υπόλοιποι, δήθεν κυβερνώντες, απλές μαριονέτες.

  21. Zugzwang avatar
    Zugzwang 11/09/2013 17:32:18

    Καμμια ευρωπαïκη συμβαση η κεκτημενο δεν απαγορευει την καταπολεμηση της παρανομης εισοδου αλλοδαπων στην χωρα. Προβλεπεται μαλιστα και αναστολη ευρωπαïκων κανονων, οταν απειλειται η εθνικη ασφαλεια η η δημοσια υγειας μιας ευρωπαïκης χωρας. Δυνατοτητα που δεν χρησιμοποιουμε ποτε, φοβουμενοι μην μας αποκαλεσουν "ρατσιστες" οι νεοταξιτες νεοφιλελευθεροι και αριστεροι.

    Ας ευχηθουμε, οι νεοταξιτες νεοφιλελευθεροι και αριστεροι να μην μας προσγειωσουν ανωμαλα με τον "ανθρωπισμο" τους στα χατζαρια των ισλαμοφασιστων η των τσαμηδων...

  22. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 11/09/2013 17:38:34

    Ξέρω, ξέρω. Δεν θα ξανάβγαινε ο ήλιος, θα ανέβαινε η στάθμη της θάλασσας, θα γκρεμίζονταν αυτόματα οι φούρνοι και δεν θα ΄χαμε ψωμί να φάμε. Άστα, δράμα. Ενώ τώρα....

  23. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 11/09/2013 17:41:50

    ε, να φύγουμε τότε όλοι εμείς από 'δω και να μείνει το πολιτικό σύστημα στον τόπο. Προς θεού δηλ. αφού τους πολιτικούς μας τους εκβιάζουν γιατί τους κρατάνε από παντού να υποστούμε τα πάντα για να τους σώσουμε. Αλλωστε χωρίς αυτούς θα καταστραφούμε

    • Χάρης Χ. avatar
      Χάρης Χ. @ και Κλεφτης και Απελατης 11/09/2013 20:07:07

      Αγαπητέ και Κλέφτη και Απελάτη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Απλά θέλω να πω ότι είναι σχεδόν αδύνατο για τους πολιτικούς μας να παραμείνουν σταθερά σε κάποια θέση αντίθετη από τις θελήσεις της Τρόικας (μόνο σαν θέατρο για τους ιθαγενείς σε πλήρη συνεννόηση με τους δανειστές). Επίσης συμφωνώ ότι δυστυχώς αυτή η πολιτική (ίδια στον πυρήνα της με αυτή του κ. Γ.Α. Παπανδρέου) οδηγεί την χώρα στις αγκάλες της ισλαμικής ανθελληνικής "αριστεράς" της Νέας Τάξης.

  24. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/09/2013 17:43:42

    Κανείς λογικός άνθρωπος δεν λέει "να φύγουν όλοι οι ξένοι" (υπάρχουν και οι μη λογικοί, φυσικά). Αυτό όμως που λέει ένας λογικός άνθρωπος είναι: Πώς γίνεται άνθρωπος που μπήκε στην Ελλάδα δίχως ταυτότητα, διαβατήριο, βίζα, άλλο έστω έγγραφο που να αποδεικνύει καταγωγή, ηλικία, κλπ, καταφέρνει και βγάζει μέχρι άδεια για μηχανάκι; Διότι πώς εξηγείται το γεγονός Πακιστανός (=εισελθών παράνομα, κατά τεκμήριο) να κυκλοφορεί με μηχανάκι ή και να οδηγεί φορτηγό εταιρείας;
    Κράτος που δεν ξεκαθαρίζει αυτή την κατάσταση είναι καραγκιόζης. Ο παράνομος μετανάστης θα πρέπει να χάσει κάθε ελπίδα νομιμοποίησης και να ζει υπό τον φόβο απέλασης. Απλά τα πράγματα. Σύστημα Καναδά...

  25. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 11/09/2013 17:58:23

    Κυριε Κρανιδιωτη μετα το πρωτογενες πλεονασμα περιμενω ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ(εχω γινει κουραστικος.....) Επισης θελω ξεπαστρεμα.....των καθε λογης πολιτικοοικονομικων νταβαντηδων που εφαγαν και τρωνε ακομη....θελω να δω ολη τη ΔΙΑΠΛΟΚΗ εκει που της αρμοζει.....Αν εχεις καμια ενημερωση....πεστα και σε μας τους υπολοιπους, γιατι περιμενουμε με μεγαλη αγωνια. Μακαρι να το κανει ο Α. Σαμαρας και θα κυβερναει εσαει.

    • Ο κακός ο Λύκος avatar
      Ο κακός ο Λύκος @ Σαρακατσανος 12/09/2013 01:07:30

      Βρε Σαρακατσάνε, τι εξεταστική ζητάς τη στιγμή που οι υπεύθυνοι αναγκαστικά συγκυβερνούν;

  26. Zugzwang avatar
    Zugzwang 11/09/2013 17:59:30

    Μην ξεχναμε και την πεμπτη φαλαγγα τυπου Τσεναï-Κατσε και την επικειμενη "πολιτικη" εκστρατεια υπερ του νεου Κοσσυφοπεδιου, νοτιως του Θυαμιδος...

  27. Tonia G. avatar
    Tonia G. 11/09/2013 18:17:47

    @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης
    Από τη στιγμή που "εμβολιαστηκε" στον “μολυσματικό” εναγκαλισμό με το ΠΑΣΟΚ, η Παρτίδα τελείωσε.
    Όταν σου λένε συναγωνιστές ΝΔκράτες: ψήφισα για να φύγει το ΠΑΣΟΚ και ο Βενιζέλος από Αντιπρόεδρος και παρά τη ψήφο μου έλαβα πάλι Βενιζέλο στο ίδιο ρόλο τι να πεις αλήθεια...?
    Και τι σημαίνει αλήθεια "να σκληρήνουμε τη στάση μας";
    - Οι αλλοδαποί στο Κέντρο από 1 εκ έχουν γίνει 950χιλ...
    - Εγκληματα γέρων κάθε εβδομάδα όπως και πριν
    - Καλοκαιριάτικα κοιμόμαστε με τζάμια και ρολά κατεβασμένα
    - Τα σύνορα πλήρως ελεύθερα...
    - Μεταναστευτική πολιτική;
    - Μαύρη εργασία παντού ξένων και μη
    - Ιδιωτικοποιήσεις;
    - Μείωση δημοσίου;
    - Ρευστότητα για την ίδρυση νέων επιχειρήσεων;
    Για να μη σου πω περί Στρατηγικού Πλαισίου Αντιμετώπισης του Δημογραφικού...
    Εδώ κι ενάμισυ χρόνο πάντως τίποτα εξ αυτών αγαπητέ Φαήλο.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Tonia G. 11/09/2013 23:36:31

      Δεν είναι όπως τα λες.
      Τα σύνορα δεν είναι ελεύθερα. Που το είδες; Στον ύπνο σου; Δεν είναι μόνο αυτοί που μαντρώνονται στα κέντρα κράτησης ή η 30.000 που απελάθηκαν αλλά πολύ περισσότεροι έχουν φύγει οικειοθελώς και φεύγουν διότι δεν μπορούν πλέον να ζουν παρασιτικά όπως πρειν.
      Η "σκούπα" του Δένδια είναι διαρκής κι όχι 2-3 μέρες μόνο για τις κάμερες.
      Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα αλλά ήδη γίνεται σοβαρή δουλειά. Δες και παραπάνω εκτενές σχόλιο μου.
      Εγκλήματα γίνονται και θα γίνονται αλλά πολύ λιγότερα από πριν.
      Από 15/9 θα εφερμοστεί ο νόμος με τις αυστηρές κυρώσεις για όσους απασχολούν παράνομους και σε πληροφορώ ότι ήδη έχει πέσει πανικός και απολύουν λαθραίους, που θα αναγκαστούν να φύγουν μόνοι τους. Στο λέω εξ ιδίας πείρας ως δικηγόρος από ερωτήματα κι αντιδράσεις πελατών μου. Άρα η μαύρη εργασία θα δεχτεί γερό χτύπημα.
      Έχεις δίκιο για την ρευστότητα. τις ιδιωτικοποιήσεις και το δημογραφικό. Ειδικά το τελευταίο είναι μεγάλη κι εθνικής σημασίας συζήτηση.

      • MCA avatar
        MCA @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/09/2013 00:14:43

        ….΄΄Από 15/9 θα εφαρμοστεί ο νόμος με τις αυστηρές κυρώσεις για όσους απασχολούν παράνομους΄΄…..
        Μακάρι κ.Κρανιδιώτη να εφαρμοσθεί και να γίνουν εντατικοί έλεγχοι.Είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος για την αντιμετώπιση της λαθρομετανάστευσης, χωρίς μάλιστα να μπορεί κανένας ΄΄προοδευτικός΄΄ να κατηγορήσει την κυβέρνηση και τις αρχές για ρατσιστικές μεθόδους.

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/09/2013 10:57:57

        Πάντα διάβαζω τα κείμενα σου με ενδιαφέρον και κατά 99% συμφωνώ μαζί σου όπως πολλάκις σου έχω γράψει. Δυστυχώς Φαήλο τα σύνορα είναι ανοικτά και το ξέρουμε όλοι. Ποιος βλέπει όνειρα στο θέμα αυτό θα το κρίνουν οι φίλοι αναγνώστες. Τυγχάνει όμως να έχω μια ιδιαίτερη σχέση με δυο μεγάλα νησιά του Β. Αιγαίου και στο λέω ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ότι τα σύνορα (θάλασσια και χερσαία) δεν φυλασσονται. Και φύλαξη όπως θα ξέρεις δεν είναι μόνο Φρουροί και Σκάφη αλλά και αποτροπή πριν μπει η λαθροβάρκα στο νερό μέταξύ Μ. Ασίας και νησιού. Φύλαξη επίσης είναι το άμεσο μάντρωμα με την άφιξη στο Ελληνικό έδαφος. Μάντρωμα σημαίνει ΜΗΔΕΝΙΚΗ δυνατότητα κίνησης και εργασίας σε Ελληνικό έδαφος από τη στιγμή που μπήκες παρανόμως. Το ότι φτιάξαμε μια βιτρίνα που συλλάμβάνει και μαντρώνει το 1% και ακολούθως κάνει απελάσεις επ' αυτού του ποσοστού δεν σημαίνει απολύτως τίποτε για τους Πολίτες και ειδικά για τους ΝΔκράτες. Πήγαινε σε παρακαλώ στο πανηγύρι όποιο θες εσύ... το 95% των πωλητών είναι ασιάτες και αφρικάνοι... νόμιμως εισελθόντες είναι άραγε; Δεν μας ενδιαφέρει αν είναι νόμιμοι με τις διαδικασίες νομιμοποίησης αυθαιρετων που όλοι ξερουμε πως γίνονται από το εμετικό πολιτικό κατεστημένο... Η Ελλάδα δεν έχει έλλειψη σε μικροπωλητές πανηγυριών κύριε. Το σάπιο αριστεροστροφο κατεστημένο τους δίνει τις άδειες για να τους "ενσωματώσει" αφού δεν ΘΕΛΕΙ να εφαρμόσει το νόμο περί απελάσεως αλλοδαπών. Τόσο ΑΝΑΠΗΡΟ είναι το καθεστώς της μεταπολίτευσης.
        Είναι η πρώτη φορά που μου απαντάς με ευχολόγιο και υποσχέσεις γιατί γνωρίσεις ότι εκτός από το ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ (από κει έπρεπε να ξεκινήσει ο Σαμαράς την οικονομική του πολιτική - ασχέτως Τρόικας), ρευστότητα και ανάπτυξη, ιδιωτικοποιήσεις... οι 30.000 είναι βελόνα στα άχυρα. Από σοβαρή κυβέρνηση της Πατρίδας περιμένω να μου ανακοινώσει ότι στη χώρα διαμένουν .... τόσοι μετανάστες και ... τόσοι πρόσφυγες. Εδώ ακόμη δεν ξέρουν πόσοι είναι η λαθραίοι στη χώρα με την ΕΛΣΤΑΤ να δίνει διαφορετική εκτίμηση από τον Πρωθυπουργό.

  28. δημης avatar
    δημης 11/09/2013 18:41:17

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    " και το παράδειγμα της ηγεσίας"....
    Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ... που σημαίνει (για την ΗΓΕΣΙΑ..
    -Εφαρμόζω τους ΝΟΜΟΥΣ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ....
    -Σέβομαι την ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΩΝ...
    -Περιγράφω την πραγματικότητα όπως είναι στον κόσμο και προτείνω εφικτές λύσεις...
    -...
    -....
    -Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ -ΕΓΓΥΗΣΗ ...
    Από την απελευθέρωση μετριούνται στα δάκτυλα αυτοί οι πολιτικοί..

  29. Μαγικό 7 avatar
    Μαγικό 7 11/09/2013 18:49:09

    Ήρθε η ώρα των έμπρακτων αποδείξεων. Κουραστήκαμε από τα λόγια πια.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μαγικό 7 12/09/2013 00:05:05

      Ε, αυτό έγραψα. Συνόψισες το άρθρο μου σε μια φράση.

  30. stamoschios avatar
    stamoschios 11/09/2013 18:54:48

    Κυριε Κρανιδιώτη συμφωνώ καταρχάς με το πνεύμα του άρθρου σας. Μήπως χρειάζονται και παρόμοιες κινήσεις όπως την παρουσία εκπροσώπων της Νέας Δημοκρατίας στο Γράμμο και στο Βίτσι;; Μήπως και στο Μελιγαλά όπου εσφαγιάσθησαν και γυναικόπαιδα συν τοις άλλοις;;; Ενθυμούμαι και ανατριχιάζω από συγκίνηση το σύνθημα των εκλογών του 1981 (αν και ενδεκάχρονος τότε) ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ. η ¨Αγία Οικογένεια" εκ Σερρών μας κατάντησε να τιμούμε τη μακρόνησο. ¨Αισχρόν έστι σιγάν, της Ελλάδος πάσης αδικουμένης (Δημοσθένης). Είναι αδήριτος η χρεία να γκρεμισθεί πάραυτα η ιδεολογική τρομοκρατία που επέβαλαν οι αναρχοάπλυτοι με την αγαστή συνεργασία των δύο οικογενειών που κατατρώγουν τις σάρκες της παρατάξεως μας.

  31. Zame avatar
    Zame 11/09/2013 20:19:17

    αποκλειστικα & υποχρεωτικα ..
    παμε σε -παγκουί με πράξεις-
    και γιατι οχι με ρητρα αστοχιας ..
    αφου συνηθως μετα απομακρυνσεως του ταμειου ουδεν λαθος αναγνωριζεται..
    & γιατι το πλεονασμα δημιουργειται αποκλειστικα
    & μονον σε " αγορες Bitcoin".

  32. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 11/09/2013 20:55:58

    κ Κρανιδιώτη, προερχομαι από καθαρά δεξιά οικογένεια...ο παππους μου (Μητέρας πλευρά) 85 χρονων ψήφιζε Λαικό κόμμα και ακόμα ψηφίζει ΝΔ, ο πατέρας του πατέρα μου, οταν ζούσε, ψήφιζε μια ζωή Δεξιά, ο πατέρας μου, 71 ετων, μέλος της ΕΡΕΝ την δεκαετία του 60, με "μάχες στους δρόμους" εναντίον της ΕΔΑ, ψήφιζε μια ζωή ΝΔ. Όλοι τώρα μου λένε ότι τους εκφράζει η ΧΑ πιο πολύ από την ΝΔ.......

    Τί θα τους λέγατε για να ψηφίσουν ΝΔ (όχι εσείς, ξέρω τι θα λέγατε..αλλά το κόμμα.....) όταν την ίδια ώρα ακούγονται για παράδειγμα ότι στην Γλυφάδα θα κατέβει με την ΝΔ, ενα Golden Boy.....from Europe....!!!!

  33. helios avatar
    helios 11/09/2013 21:05:42

    τα είχα γράψει και και σε άλλο θέμα

    Πόσο δύσκολο είναι δηλαδή,
    1) να επιβάλουν / να δοθούν κίνητρα σε επιχειρήσεις,αγρότες κλπ … να χρησιμοποιούν ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει στην τεχνολογία ώστε να έχουν όσο το δυνατόν λιγότερη ανάγκη από εργατικά χέρια.Υπάρχει έντονη υστέρηση στην τεχνολογική ανάπτυξη της παραγωγικής διαδικασίας στην χώρα μας με αποτέλεσμα να μην είμαστε ανταγωνιστικοί και παραγωγικοί, να αυξάνεται το τελικό κόστος των προϊόντων και να αυξάνεται έτσι συνεχώς ο εποικισμός της Ελλάδας.
    Από το πιο απλό μέχρι το πιο πολύπλοκο:
    π.χ.αυτόματοι πωλητές βενζίνης στα βενζινάδικα, πλήρη εκμηχάνιση της αγροτικής παραγωγής ( π.χ.http://kopanakinews.files.wordpress.com/2010/01/8.pdf), υπερσύγχρονη τεχνολογία (π.χ.kuka robotics) που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να εφαρμοστεί σε πάρα πολλούς κλάδους και τομείς κλπ …


    2) οριστική κατάργηση του επιδόματος ανεργίας και αντικατάστασή του με επίδομα εργασίας , στον μισθό της εργασίας θα προστίθεται το συγκεκριμένο επίδομα .Όσο πιο βαριά είναι η εργασία, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το επίδομα εργασίας.

    3)Ισχυρά και σοβαρά αντικίνητρα και εμπόδια(εμφανή και μη) προκειμένου οι επιχειρήσεις να μην προσλαμβάνουν/να μην τους συμφέρει να απασχολούν αλλοδαπούς π.χ.υψηλότερη φορολογία / υψηλότερες εισφορές/ υψηλότερα δημοτικά τέλη/περισσότερα ένσημα,επιβολή γλωσσικών κριτηρίων κλπ….. Σήμερα, αν είναι δυνατόν, γίνεται ακριβώς το αντίθετο επιδοτούνται επιχειρήσεις προκειμένου να προσλάβουν αλλοδαπούς.
    Άλλη λύση δεν υπάρχει.Αυτή η πρόταση πρέπει να εφαρμοστεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα,σε διαφορετική περίπτωση τελειώσαμε.
    Ταυτόχρονα και οι υποχρεώσεις των αλλοδαπών απέναντι στην πολιτεία να είναι τόσο υψηλές ώστε να μην μπορούν να σταθούν πουθενά όρθιοι ( σήμερα γίνεται ακριβώς το αντίθετο). Μόνο έτσι θα χάσουν τις άδειες παραμονής-εργασίας τους και θα ξεκινήσουν άμεσα μαζικές απονομιμοποίησεις,όπως επίσης θα πρέπει να κοπούν άμεσα και όλων των ειδών τα επιδόματα (π.χ. οικογενειακά επιδόματα ,επίδομα θέρμανσης, επίδομα ανεργίας,δωρεάν υγεία-παιδεία κλπ …),ώστε ο συνδυασμός όλων των παραπάνω να οδηγήσουν και να καταλήξουν σε μαζικές απονομιμοποιήσεις.

    4) ισχυρά κίνητρα για προσέλκυση Ελλήνων εργαζομένων του εξωτερικού στα πρότυπα του Ισραήλ.

    5) ισχυρά κίνητρα για εσωτερική μετανάστευση των επιχειρήσεων με υψηλό ποσοστό αλλοδαπών εργαζομένων σε περιοχές με υψηλό ποσοστό ανεργίας Ελλήνων εργαζομένων.

    Στην Θράκη τούρκοι επιχειρηματίες περιμένουν να πέσουν σαν τις ακρίδες και να αγοράσουν κλειστά εργοστάσια σε διάφορες βιομηχανικές ζώνες της Θράκης, ενώ υπάρχουν ολόκληρες βιομηχανικές ζώνες σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας (αττική,βοιοτία κλπ...), όπου ο έλληνας εργαζόμενος είναι είδος προς εξαφάνιση. Θα μπορούσαν λοιπόν πάρα πολλά εργοστάσια να μεταφερθούν στη Θράκη για παράδειγμα.

    Πρόσφατα στην τηλεόραση έδειξε ένα ρεπορτάζ όπου Ελληνίδες ράπτριες από τη Μακεδονία να έχουν μεταναστεύσει στη Βουλγαρία, καθώς είχαν κλείσει όλες οι βιοτεχνίες στην περιοχή τους και δεν έβρισκαν πλέον εργασία. Δεν θα μπορούσαν για παράδειγμα να δημιουργηθούν βιοτεχνικά πάρκα στη Μακεδονία και να μεταφερθούν σε αυτά βιοτεχνίες π.χ. από την Αθήνα που απασχολούν λαθρομετανάστες;
    Όπως δεν έχουμε την πολυτέλεια να μεταναστεύουν στο εξωτερικό έλληνες επιστήμονες , άλλο τόσο δεν έχουμε την πολυτέλεια να μεταναστεύουν στο εξωτερικό εξειδικευμένοι εργάτες και εργαζόμενοι.
    Μια ιδέα θα ήταν επίσης να δημιουργηθούν συγκεκριμένες βιομηχανικές και βιοτεχνικές ζώνες στις περιοχές των συνόρων, όπου θα μπορούσαν έτσι να τονωθούν και πάλι οι περιοχές αυτές και αν χρειαζόμαστε αλλοδαπούς θα μπορούν να έρχονται από τις γειτονικές χώρες να εργάζονται και να επιστρέφουν τις πατρίδες τους, με τον τρόπο αυτόν θα αποφύγουμε τον εποικισμό της Ελλάδας.

    6)κάθε Έλληνας (φοιτητής, συνταξιούχος, εργαζόμενος κλπ …) που θέλει να ενισχύσει το εισόδημα του έστω και για ένα μεροκάματο θα πρέπει να του εξασφαλίζεται αυτή η δυνατότητα.

    7)
    i) Ισχυρές μετατάξεις δημοσίων υπαλλήλων. Με τον τρόπο αυτόν θα μπορούσαμε να απαλλαγούμε και από τους εργολάβους και υπεργολάβους ( πολλοί από τους οποίους πλέον είναι αλλοδαποί π.χ. στην καθαριότητα) που τους πληρώνουμε εκατομμύρια ευρώ και που απασχολούν σχεδόν αποκλειστικά αλλοδαπούς.

    ii) Διοχέτευση 200.000 - 300.000 δημοσίων υπαλλήλων στον ιδιωτικό τομέα (κατά βάση σε επιχειρήσεις με εξαγωγικό χαρακτήρα και όχι μόνο) με το κράτος να αναλαμβάνει το 20% - 30% του εισοδήματος τους για τα επόμενα πέντε χρόνια.Θα μπορούσε λοιπόν και με αυτόν τον τρόπο να αντικατασταθούν σε πολύ μεγάλο βαθμό οι αλλοδαποί.

    8)Ανασύσταση της ΜΟΜΑ και πολλών άλλων μορφών της, οι οποίες δεν θα επικεντρωθούν μόνο στον κατασκευαστικό κλάδο, αλλά και σε άλλους κλάδους και τομείς αναλόγως των αναγκών που έχουν δημιουργηθεί και θα δημιουργηθούν στο μέλλον.

    9) όταν όλα τα παραπάνω εξασφαλιστούν και υπάρχει ανάγκη για εργατικά χέρια, τότε και μόνο τότε το κράτος ή οι τοπικοί άρχοντες( δήμαρχοι, νομάρχες, περιφερειάρχες κλπ) θα έχουν την αποκλειστική αρμοδιότητα να υπογράφουν χρονικές συμβάσεις εργασίας ανάλογα με τον κλάδο εργασίας με χώρες κυρίως της Ε.Ε. για προσέλκυση αλλοδαπών εργαζομένων ως contract workers, είναι η λεγόμενη κυκλική μετανάστευση που εφαρμόζουν πλέον όλο και περισσότερες χώρες της Ε.Ε. συμπεριλαμβανομένης και της Κύπρου (παρά τα τεράστια προβλήματα λαθρομετανάστευσης που αντιμετωπίζει).

    Η Δανία π.χ. τα τελευταία χρόνια συνεχώς προσελκύει Γερμανού εργάτες.
    Γιατί λοιπόν να μην συνεργαστούμε π.χ. με τις χώρες της Βαλτικής.
    Καμία νομιμοποίηση λοιπόν σε αλλοδαπούς που έχουν εισέλθει παράνομα στην πατρίδα μας.

    Δεν έχουμε άλλα περιθώρια ,θα πρέπει να αντιδράσουμε τώρα , καθώς όλες οι δημογραφικές μελέτες προβλέπουν τη δημιουργία ελληνικής μειονότητας που θα αρχίσει να διαμορφώνεται από το 2020 - 2025.

  34. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 11/09/2013 21:09:38

    Φαήλε,

    Μαθαίνω ότι στο νομοσχέδιο του Υπ. Παιδείας, ψηφίστηκε και τροπολογία με την οποία επανήλθε το δικαίωμα βετο των διοικήσεων των στρατιωτικών σχολών να μην αποδέχονται την οριστική τοποθέτηση καθηγητών σε αυτές από το, εν πολλοίς, προοδευτικό και εθνο-αναθεωρητικό καθηγητικό κατεστημένο, αν διαπιστώσουν ότι δεν πληρούνται και άλλα κριτήρια, πλέον της τυχόν επιστημοσύνης.

    Έτσι, κάτι "ταλέντα" που μπαίνανε στις Στρατιωτικές Σχολές και καλά για να διδάξουν, και στην ουσία αποτελούσαν την πέμπτη φάλαγγα στα θεμέλια του στρατεύματος, πλέον τρώνε πόρτα.

    Αν καθιερωθεί εκ νέου και ο κανόνας του γένους για την είσοδο στις στρατιωτικές σχολές, πέραν των τυχόν διακρατικών συμφωνιών για την εισδοχή και αλλοδαπών φοιτητών σε περιορισμένο αριθμό θέσεων, θα έχει επιτευχθεί ένα αρκετά σοβαρό βήμα για την διατήρηση και επαύξηση του ηθικού στους κόλπους των Ε.Δ., και μάλιστα, με αθόρυβο τρόπο.

    Δεν ξέρω αν πιστώνεται την δράση αυτή ο Αβραμό, ο Μπαλτάκος, ή ο Πρωθυπουργός ή όλοι μαζί.

    Ξέρω ότι η δράση αυτή, εφόσον ολοκληρωθεί, θα είναι επιτυχής.

    Αν προβληθεί σωστά, δίνει πόντους. Όχι μόνο γιατί εισπράτεται θετικά από τους απλούς εκλογείς, αλλά πιο σημαντικά, από το ειδικό τμήμα αυτών, που ονομάζονται "απόστρατοι και εν ενεργεία αξιωματικοί Ε.Δ. - Σ.Α." και οι οποίοι έχουν μαζικά σχεδόν στραφεί αλλού.

    Έτσι μαθαίνουμε ότι ακόμη και αν η ενέργεια δεν έχει χρηματικό αντικείμενο, μπορεί να προσδώσει προστιθέμενη αξία στην πολιτική ενός πολιτικού φορέα, έστω και αν στα οικονομικά, επιεικώς τα έχει κάνει σαλάτα...

    Φιλικά

    Ιεροφάντης

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ιεροφάντης 12/09/2013 00:06:35

      Αν είχες ξεχάσει να βάλεις τελεία, απλώς θα την προσέθετα. Τίποτε άλλο.

    • Γρηγόρης Σ. avatar
      Γρηγόρης Σ. @ Ιεροφάντης 12/09/2013 09:33:24

      Αγαπητέ Ιεροφάντη,
      Αυτά τα μέτρα είναι καλά υπο την προυπόθεση οτι η ΝΔ θα είναι ισόβια κυβέρνηση. Αλοιώς νομιμοποιούν τον ΣΥΡΙΖΑ (ΑΝ, λέμε τώρα γίνει κυβέρνηση) να κάνει παρόμοιες αλλαγές στην κατεύθυνση που εκείνος επιθυμεί. Το σωστό θα ήταν οι αποφάσεις για το στράτευμα να έχουν τη σύμφωνη γνώμη και της Αξιωματικής αντιπολίτευσης ή να ψηφίζονται τουλάχιστο απο τα 2/3 της Βουλής...Αλλως πρόκειται γι προσωρινά μέτρα...

      • Ιεροφάντης avatar
        Ιεροφάντης @ Γρηγόρης Σ. 12/09/2013 19:35:08

        Το Σύνταγμα ορίζει συγκεκριμένες περιπτώσεις που απαιτείται αυξημένη πλειοψηφία της Βουλής για να αποφασίζει.

        Η Βουλή αυτή, είναι αναθεωρητική.

        Αν η Κυβέρνηση το κρίνει σκόπιμο, ας φέρει ως πρόταση αυτό που λέτε.

        Εναλλακτικά, μπορούμε να ελπίζουμε σε πολιτική ωριμότητα των κομμάτων, ώστε να επιτυγχάνεται ευρεία συναίνεση στα θέματα αυτά.

        Επειδή κάτι τέτοιο δεν προκύπτει για το άμεσο μέλλον, μάλλον θα πάμε με τη συνήθη διαδικασία των πλειοψηφιών που εφαρμόζονται και σήμερα.

        Πάντως για την ιστορία, δεν προβλέπεται αυτοδύναμη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ στην Ελλάδα. Και αν προκύψει, να είστε βέβαιος ότι δεν θα αλλάξει αυτά τα ζητήματα. Και αν επιδιώξει να τα αλλάξει, δεν θα μείνει πολύ καιρό στην εξουσία.

  35. ΜΑΤΑ avatar
    ΜΑΤΑ 11/09/2013 21:10:33

    ΦΑΗΛΟ ΜΠΡΑΒΟ!!! ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!!!
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΠΙΑ...
    ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΘΝΙΚΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΤΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΤΙΝΤΙΔΟΧΑΣΙΚΛΟΠΑΡΕΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΩΝΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΑΒΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΡΑ... ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ΜΑΤΩΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΛΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥΣ...

  36. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 11/09/2013 21:18:06

    Πολύ σωστά. Και στον Μελιγαλά, και στον Γράμμο / Βίτσι (με σοβαρή εκπροσώπηση όμως την άλλη φορά) και στου Μακρυγιάννη. Τέλος στην ασυλία των Κομμουνιστών. Αυτές οι τακτικές του μεσαίου χώρου έφεραν την ΧΑ στο 20+% και τους μπολσεβίκους ένα βήμα πριν την κατάληψη της εξουσίας. Καμμία λήθη, καμμία συγχώρηση σε αυτούς που κατέσφαξαν την Ελλάδα και ας περάσουν όχι 60 χρόνια αλλά 60 αιώνες. Και να σταματήσουν τα χαριεντίσματα με τον Κουτσούμπα. Να διδάσκονται στα σχολεία τα εγκλήματα των κομμουνιστών γιατί θα τα ξαναζήσουμε. Και η εκκλησία να ξυπνήσει και να αγιοποιήσει επιτέλους τους ιερείς που κατακρεουργήθηκαν από τα τέρατα.

    • Ελευθέριος avatar
      Ελευθέριος @ Μανώλης Πετράκης 12/09/2013 01:44:39

      Δεν τους αγιοποίησε επί στρατάρχου Παπάγου, επί Κωνσταντίνου Καραμανλή, επί Κωνσταντίνου Κόλλια, επί Γεωργίου Παπαδοπούλου, επί Αδαμαντίου Ανδρουτσοπούλου, επί Γεωργίου Ράλλη, επί των μακαριστών Ιερωνύμου Α', Σεραφείμ και Χριστοδούλου, και αναμένετε να τους αγιοποιήσει τώρα; Πόθεν σφυρηλατείται η ελπίς σας;

    • Γιαννης Παπαβασιλειου avatar
      Γιαννης Παπαβασιλειου @ Μανώλης Πετράκης 12/09/2013 10:27:59

      Θεωρεις δικαιη την προβολη μονο της μιας οψης του νομισματος; Εκτος και αν το ζητας για να ανακυρηξουμε ηρωα τον Βαν Φλιντ και να ικανοποιησεις το βιτσιο σου. Το να στεκεσαι στις ποιο μαυρες σελιδες της ιστοριας μας και μαλιστα "ταμπουρωμενος" στην μια πλευρα ειναι μαλλον λιγο αρρωστο. ..
      Νομιζω πως το στοιχημα για την παραταξη ειναι να φερει πισω ψηφοφορους απο την Χ.Α. και οχι να παει προς αυτη.

      • Μανώλης Πετράκης avatar
        Μανώλης Πετράκης @ Γιαννης Παπαβασιλειου 12/09/2013 13:58:33

        Αυτή η λογική των ίσων αποστάσεων αποτελεί ό,τι πιο αηδιαστικό. Δεν μπορούμε να κρατάμε ίσες αποστάσεις έχοντας από την μια τον Ελληνικό Στρατό και τα στρατευμένα παιδιά της εποχής και από την άλλη μια ανταρσία που είχε στις τάξεις της σχιζοφρενείς κτηνάνθρωπους που δολοφονούσαν αθώο κόσμο και γυναικόπαιδα με κονσερβοκούτια, πηγάδες, κλαδευτήρια και πεταλώματα με στόχο την Ανεξάρτητη Μακεδονία και την μετατροπή της υπόλοιπης Ελλάδας σε ένα απέραντο κολαστήριο τύπου Αλβανίας του Χότζα. Και φυσικά ορισμένες άτακτες ομάδες της δεξιάς ανταπέδωσαν κάποια εγκλήματα χωρίς φυσικά να φτάσουν στον κλινικό βαθμό βαρβαρότητας και σαδισμού των συμμοριτών. Μου είναι αδύνατον να συνεχίσω. Θεωρώ αδιανόητο και μόνο να τίθεται θέμα "άλλης όψης του νομίσματος".

    • Γιαννης Παπαβασιλειου avatar
      Γιαννης Παπαβασιλειου @ Μανώλης Πετράκης 12/09/2013 10:35:31

      Η κ. Αντωνιου δεν ενημερωσε και συνεπως δεν εκπροσωπουσε το Ελληνικο Κοινοβουλιο. Επραξε απο μονη της για προσωπικο της συμφερον. Οι "γιορτες" σε Γραμμο και Βιτσι εχουν χαρακτηριστει ως γιορτες μισους.

  37. Γιαννης Ζ. avatar
    Γιαννης Ζ. 11/09/2013 21:23:31

    Αγαπητε κε Κρανιδιωτη
    Γραφετε οτι..."Είχαμε απέναντι μας τους πάντες. Τους εκδότες, τους τραπεζίτες, τους μπετατζήδες, τους νταραβεριτζήδες των «καλών οικογενειών», την σύμπασα διαπλοκή κι όλους τους γραβατωμένους «σοφούς». Και φυσικά τους ξένους."
    Τωρα ομως τους εχουμε με το μερος μας (σας) εναντιον ημων, κε Φαηλο μου...!! Ως συνηθως !!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιαννης Ζ. 12/09/2013 00:11:29

      Οι ξένοι κάνουν την δουλειά τους κι υπηρετούν τα συμφέροντα τους.
      Δική μας δουλειά; να υπηρετήσουμε τα δικά μας εθνικά συμφέροντα. Ιστορικά οι ελίτ είναι που πάντα προδίδουν το λαό...
      Γι' αυτό εμείς πρέπει να στραφούμε σε αυτόν.
      Πόσοι είναι όλοι μαζί οι τραπεζίτες και λοιποί νταβαντζήδες μαζί με τις φαμίλες τους, τις γκόμνες, τους γκόμενες, τους ρουφιάνους και τους παρατρεχάμενους; 30.000, 50.000; Ο Αντώνης Σαμαράς έχει άλλα 9.950.000 Έλληνες να στρασφεί σε αυτούς και να τους κερδίσει...

  38. helios avatar
    helios 11/09/2013 22:13:41

    ούτε τους εγκληματίες τελικά δεν τους απελαύνουν.
    χαρακτηριστικό παράδειγμα και ενός γεωργιανού που μετά την αποφυλάκιση του μετά από ένοπλη ληστεία εργάζεται κανονικά.
    πραγματικά τι να πει κανείς.

  39. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/09/2013 23:26:10

    Δεν θα πάψω ποτέ να εκπλήσσομαι με την φόρα που παίρνουν μόνοι τους μερικοί φίλοι και φτιάχνουν με το νου τους καταστροφικούς νόμους ή νομίζουν πως μπορείς να απελάσεις 1.000.000 λαθρομετανάστες στο πιτς φυτίλι.
    Πρώτον, από αυτά που γνωρίζω ο νέος νόμος θα είναι πολύ αυστηρότερος, καμμία σχέση με τον άθλιο νόμο Ραγκούση ή τη "σούπα" Ρουπακιώτη. Το που βρήκατε τα περί νέων μαζικών νομιμοποιήσεων είναι ένα ενδιαφέρον μυστήριο αλλά απλώς είναι ψέμα.
    Θα υπάρχουν πχ για την χορήγηση ιθαγένειας εξατομυκευμένα αυστηρά κριτήρια κι όχι αυτοματισμοί.
    Παρά τις ψευδολογίες έχει ήδη γίνει σημαντική δουλειά:
    1. Οι παράνομες είσοδοι σχεδόν εκμηδενίστηκαν σε σχέση με το παρελθόν, είναι υποπολλαπλάσιο του παρελθόντος, διότι πλέον, εδώ κι ένα χρόνο, οι Ένοπλες Δυνάμεις ενεπλάκησαν και πάλι στην αποτροπή εισόδου λαθραίων. Πριν, αν θυμάστε, από τον Νοέμβριο του 2009, η ΠΑΣΟΚάρα είχε δεχτεί κι εφάρμκοζε τα περίφημα "έγγραφα Καμίνη" κι ο Στρατός απλώς έκανε τον τροχονόμο στους μουσαφιραίους.
    2. Παλιότερα οι επιχειρήσεις "σκούπα" κρατούσα κανά δυο μέρες, για τα μάτια του κόσμου κι ύστερα τους αμολάγανε πάλι, ή τους κυνηγούσαν από το κέντρο και πήγαιναν αλλού. Τώρα πλέον , ο "κακός" Δένδιας έχει κάνει την σκούπα διαρκείας και τους μαντρώνει στα κέντρα κράτησης. Πρόσφατα δε η κράτηση τους απόένα έτος π[αρατάθηκλε στους 18 μήνες και γι' αυτό οι μουσαφιραίοι εξεγέρθηκαν στην Αμυγδαλέζα, τις αρπάξανε και μερικοί πήγαν και κατηγορούμενοι για φθορά κλπ.
    3. Οι άσχετοι κι οι παπατζήδες νομίζουν πως είναι εύκολο κι απλό να απελάσεις σε χρόνο dt 1.000.000 νοματαίους. Με την σκληρή και σταθερή πολιτική που εφαρμόζει ο "κακός" Δένδιας, σε συνεργασία με το εξίσου "κακό" Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, όχι μόνο μειώθηκαν οι είσοδοι, η "σκούπα" καθαρίζει βήμα βήμα τις γειτονιές και μαντρώνει τους παράνομους ως την απέλαση αλλά απελάθηκαν και καμμιά 30.000. Πολύ δε περισσότεροι εγκαταλείπουν καθημερινά την χώρα γιατί βλέπουν ΄'οτι πλέον δεν μπορούν με την άνεση που είχαν επί ΠΑΣΟΚ να διάγουν πλάνητα και παρασιτικό βίο πουλώντας λαθραία, πουτάνες, πρέζα ή κλέβοντας.
    4. Οι άσχετοι και φτηνιάρηδες προπαγανδιστές αγνοούν βασικά στοιχεία της πραγματικότητας για τις απελάσεις. Οι περισσότεροι λαθραίοι στερούνται ταξιδιωτικών εγγράφων, συχνά τα έχουν καταστρέψει οι ίδιοι και δηλώνουν ψευδή στοιχεία, ήτοι χώρα προέλευσης, ηλικία όνομα κλπ. Η μόδα είναι να δηλώνουν "Κούρδοι" και "Παλαιστίνιοι". Άρα σε ποια χώρα θα τους απελάσεις και με ποιο ταξιδιωτικό έγγραφο όταν επιμένουν να λένε παραμύθια. Πρέπει ο αλλοδαπός να σου πει την αλήθεια, να επικοινωνήσεις με την πρεσβεία του, να αποκτήσει ταξιδιωτικό έγγραφο, για να ξέρεις που θα τον απελάσεις; Πως θα σου πει την αλήθεια; Όταν περνούν οι μήνες πίσω από το σύρμα στο Κέντρο Κράτησης και ξέρει πως δεν θα τον αφήσεις να ξαναβγεί στον δρόμο, παρά θα τον βγάλεις μόνο για να τον πας στο αεροδρόμιο. Να μην θυμίσω ποιοι αντιδρούσαν στα Κέντρα Κράτησης., έτσι;
    Για να το πως με μια φράση: τους μπαγλαρώνεις και τους μαντρώνεις μέχρι να ξεράσουν την αλήθεια, όνομα, χώρα προέλευσης κλπ και να μπορέσεις έτσι να τους απελάσεις. Κι αυτό γίνεται.
    Το καλύτερο δε όπλο είναι αυτό, συν η "ζωή ποδήλατο" στους δρόμους με τις συνεχείς συλλήψεις κι ελέγχους και την αυστηρή φύλαξη των συνόρων, όπως ΗΔΗ ΓΙΝΕΤΑΙ. Έτσι τα μαντάτα κυκλοφορούν γρήγορα, παίρνει κι ο Γιουσούφ απ'΄το Κέντρο Κράτησης και λέει στα σαράντα πέντε ξαδέρφια του στην Λαχώρη "μάγκες μακριά από την Ελλάδα, θα σας γαμήσουν, όπως γαμήσανε κι εμένα και κάνω την κότα πίσω απ' το σύρμα".
    Αυτή είναι η πραγματικότητα κι είναι ανόητος κι άσχετος και ψεύτης, όποιος νομίζει ότι μπορείς απλά να βάλεις σε ένα πλοίο ή αεροπλάνο κάποιον που ΔΕΝ σου λέει από που είναι, ποια είναι τα αληθινά στοιχεία του.
    Επίσης ζει στον δικό του κόσμο όποιος νομίζει ότι μπορούμε να τους μαζέψουμε όλους στα σύνορα και να τους πλακώσουμε με τα πολυβόλα και τον βούρδουλα. ΄
    Η πολιτική για να φύγουν είναι αυτή που ήδη, επιτέλους εφαρμόζεται.
    Τί άλλο απαιτείται; Επειδή η κράτηση κι η απέλαση κοστίζουν, χρειαζόμαστε χρήματα.
    Επίσης πρέπει να ασκήσουμε πιέσεις απαιτώντας την εφαρμογή πιέσεων στο κράτος-δουλέμπορο, στην Τουρκία, που τους σπρώχνει εδώ με το αζημίωτο.
    Τέλος, η Ευρώπη να αναλάβει τις ευθύνες της, αποδεχόμενες οι χώρες μια κοινή πολιτική συνεχών απελάσεων και φυσικά τροποποίηση του "Δουβλίνου ΙΙ, ή ΙΙΙ", πως το λένε, που μας έκανε απόπατο της Ευρώπης.
    Αυτά τα ολίγα.

    • helios avatar
      helios @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/09/2013 01:09:05

      Αγαπητέ Φαήλο μιλάς συνέχεια για αλλοδαπούς χωρίς χαρτιά,η πατρίδα μας όμως θα την πατήσει και θα καταρεύσει από τους λεγόμενους νόμιμους που ήλθαν παράνομα στη χώρα μας και νομιμοποιήθηκαν τόσο από την ΝΔ όσο και από το ΠΑΣΟΚ και που φτάνουν σήμερα σχεδόν το 1 εκ..Αυτοί είναι που θα αποκτούν σταδιακά ολό και περισσότερα δικαιώματα.
      Πόλλοι βλέπουν για παράδειγμα έναν αλλοδαπό στο δρόμο,μέσα μεταφοράς κλπ...και τον θεωρούν λαθρομετανάστη,τεράστιο λάθος γιατί μια χαρά έχει νομιμοποιθεί.
      Μια χαρά εργάζονται,πληρώνουν φόρους-εισφορές,πηγαίνουν τα παιδιά τους στα σχολεία,έχουν καταστήματα κλπ...
      Όσοι εργοδότες απασχολούν πράνομους και φοβούνται τα νέα πρόστιμα απλά θα πάνε να τους δηλώσουν(όπως συμβαίνει ήδη)και θα τους νομιμοποιήσουν και αυτούς,άλλωστε η διαδικασία νομιμοποίησης δεν τελείωσε ποτέ και συνεχίζει ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ.
      Το υπουργείο δεν το ενδιαφέρει καθόλου η πληθυσμιακή αλλοίωση αλλά μόνο να είναι δηλωμένοι,να μην υπάρχει εισφοροδιαφυγή κλπ...

      Είναι τεράστιος ο αριθμός των λαθρομεταναστών (και μάλιστα κακής ποιότητας) που νομιμοποίησε με το έτσι θέλω το καθεστώς ΠΑ.ΣΟ.Κ. – Ν.Δ. Α.Ε.. Ουσιαστικά όποιος εισέβαλε στην Ελλάδα και έβρισκε νόμιμη εργασία νομιμοποιούνταν τόσο από τη Ν.Δ. όσο και από το ΠΑ.ΣΟ.Κ., μια διαδικασία που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα.
      Ταυτόχρονα με τη νομιμοποίησή και την απόκτηση άδειας παραμονής τους αποκτούσαν παράλληλα και το δικαίωμα της επανένωσης των οικογενειών τους. Επιπλέον τα παιδιά τους, είτε τα έφεραν από τις πατρίδες τους είτε έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα, παρακολουθούν και τελειώνουν όμορφα κι ωραία το δημόσιο ελληνικό σχολείο (το ποσοστό των αλλοδαπών στα δημόσια σχολεία κυμαίνεται από 20% έως 80%). Έτσι κάποια στιγμή είτε αυτοί είτε τα παιδιά τους είτε όλοι μαζί θα χτυπήσουν την πόρτα της ελληνικής πολιτείας (όπως συμβαίνει ήδη) και θα απαιτήσουν την χορήγηση της ελληνικής ιθαγένειας. Και τότε όσο αυστηρός και να είναι ο κώδικας ιθαγένειας δεν θα μπορείς να τους την στερήσεις αφού θα πληρούν όλα τα κριτήρια.
      Εάν δεν δημιουργήσουμε όλες εκείνες τις συνθήκες ώστε η οικονομία μας να μην έχει ανάγκη τους αλλοδαπούς και όταν αυτοί έρχονται να περνάνε δύσκολα και να μην μπορούν να σταθούν όρθιοι στην Ελλάδα και να επιστρέφουν πίσω στις πατρίδες τους, τότε το έθνος – κράτος Ελλάδα θα είναι υπόθεση το πολύ μιας δεκαετίας .Επαναλαμβάνω ο μόνος τρόπος για να απαλλαγούμε οριστικά από τους εισβολείς είναι να δημιουργηθούν όλες εκείνες οι συνθήκες ώστε οι υποχρεώσεις τόσο των αλλοδαπών όσο όμως και των εργοδοτών που τους απασχολούν απέναντι στην πολιτεία να είναι τόσο υψηλές ώστε να μην μπορούν να σταθούν πουθενά όρθιοι. Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα αφαιρεθούν οι άδειες παραμονής τους και θα ξεκινήσουν άμεσα μαζικές απονομιμοποίησεις.

      - αν δεν χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία σε όλα τα επίπεδα της παραγωγικής διαδικασίας (από το πιο απλό μέχρι το πιο πολύπλοκο).
      - αν δεν επιβληθούν αντικίνητρα (εμφανή και μη) προκειμένου ο ιδιωτικός τομέας/ οι επιχειρήσεις να μην προσλαμβάνουν αλλοδαπούς. Σήμερα, αν είναι δυνατόν, γίνεται ακριβώς το αντίθετο επιδοτούνται επιχειρήσεις προκειμένου να προσλάβουν αλλοδαπούς.
      Ταυτόχρονα ισχυρά κίνητρα για προσέλκυση Ελλήνων εργαζομένων οποιαδήποτε γενιάς του εξωτερικού στα πρότυπα του Ισραήλ.
      - αν δεν χρησιμοποιηθούν χρονικές συμβάσεις εργασίας σε περίπτωση ανάγκης αλλοδαπών για το πού, το πότε, από που, για το πόσοι και όταν χρειαστούν ώστε να εργαστούν στην Ελλάδα ως contract workers και μετά τη λήξη της σύμβασης να επιστρέψουν στις πατρίδες τους πίσω.
      Αν όλα τα παραπάνω δεν εφαρμοστούν, ξεχάστε την Ελλάδα ως έθνος – κράτος και δεν θα ξαναδούμε ποτέ μια Ελλάδα Ελλήνων και ελληνική.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/09/2013 11:49:29

      Κυριε Κρανιδιωτη
      Προσεξτε μην διωξετε απο κοντα σας ανθρωπους που σας διαβαζουν τακτικα, σας εκτιμουν και σας πιστευουν μεχρι σημερα.
      Το απο ποια χωρα προερχεται ο λαθρομεταναστης, μπορει κανεις να το διαπιστωσει ευκολα αν δει στο κινητο πολυτελειας του σε ποιους τηλεφωνει στο εξωτερικο και απο που δεχεται τηλεφωνηματα. Οπως κανει ο λαθρομεταναστης απο την Λαχωρη που αναφερατε πιο πανω!
      Oταν δεν θελει καποιος να ζυμωσει δεκα μερες κοσκινιζει.
      Υπαρχουν διαταξεις στο διεθνες δικαιο και στους ευρωπαïκους κανονισμους που δινουν σε μια ευρωπαïκη χωρα το δικαιωμα να αναστειλει καποιες συμβατικες υποχρεωσεις της για λογους εθνικης ασφαλεις, δημοσιας ταξης και δημοσιας υγειας. Η Ελλαδα βρισκεται ντε φακτο σημερα σε κατασταση εκτακτης αναγκης και θα μπορουσε, αν ηθελε, να παρει σοβαρα μετρα. Λυσεις υπαρχουν, αρκει να υπαρχει πολιτικη βουληση. Με κουταλακι γλυκου δεν αδειαζεις το νερο απο βαρκα που βουλιαζει. Εκτος αν θελετε να μεινουν οριστικα στην Ελλαδα τα δυο εκ. λαθρομεταναστων, οποτε θα επρεπε και θα ηταν καλυτερα να μας το πειτε.
      1. Ποτε θα δοθει τελος στο παραεμποριο/λαθρεμποριο των πεζοδρομιων ;
      2. Ποτε θα συγκινηθουν οι αρμοδιοι και θα βγουν να πουν ενα λογο συμπονοιας και συμπαραστασης στα καθημερινα πογκρομ εναντιων των γεροντων απο λαθρομεταναστες και "Ρομα"; Ποτε θα βγει ο υπουργος να δηλωσει: ναι, εχουμε προβλημα με τις καθημερινες κακοποιησεις ηλικιωμενων, τους φονους, τις ληστειες και τους βιασμους γιαγιαδων προχωρημενης ηλικιας. Ναι θα φτιαξουμε ειδικη υπηρεσια προστασιας γεροντων, οπως φτιαξαμε αντιρατσιστικη υπηρεσια. Ναι, να πει ο υπουργος, αναγνωριζουμε οτι εχουμε ασυγκριτως περισσοτερα κρουσματα βιας εναντιον γεροντων απο κρουσματα βιας εναντιον λαθρομεταναστων.
      3. Μπορει να μειωθηκαν οι εισοδοι λαθρομεταναστων απο τα ελληνοτουρκικα συνορα. Αυξηθηκαν ομως οι εισοδοι στα νησια. Ρωτηστε τους νησιωτες.
      4. Τι εγιναν οι συνενοχοι του Μαριαν Κολα που διεφυγαν την συλληψη; Που πηγαν; Ποιοι ηταν αυτοι που επιτεθηκαν απο εξω στις φυλακες Τρικαλων; Ποια ειναι η υποδομη που στηριξε ολους αυτους και ξεφυγαν; Αυτη την υποδομη, ενδεχομενως παραστρατιωτικη, την χρησιμοποιουν και αλλες αλβανικες συμμοριες; Και τι σχεση εχουν ολα αυτα με την πολιτικη του αλβανικου κρατους υπερ "Μεγαλης Αλβανιας";
      5. Ο νεος νομος θα φτιαξει και αλλους Τσεναï και Κατσε;
      Ειναι πολλα αυτα που θα ηθελα να σας πω. Ενα μονο θα σας πω ακομα. Αν ληφθουν σοβαρα, αποτελεσματικα μετρα κατα της λαθρομεταναστευσης και της εγκλημaτικοτητας, τα ποσοστα της ΧΑ στις δημοσκοπησεις θα αρχισουν να μειωνονται με γρηγορο ρυθμο. Αν συνεχισθει η ιδια κατασταση και αν ψηφισθει χαλαρος νομος για τους λαθρομεταναστες, τοτε θα συμβει φυσικα το αντιθετο.
      Φiλika

  40. εγκάθετος avatar
    εγκάθετος 11/09/2013 23:39:41

    Φαήλο σου ξέφυγε το ''χαραμίζετε'' στις πρώτες γραμμές.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ εγκάθετος 12/09/2013 00:07:44

      Το είδα. Δυστυχώς πάντοτε γράφω "κατά ριπάς", οπότε σπανίως φεύγει και καμμιά αδέσποτη!

  41. Αρκάς avatar
    Αρκάς 12/09/2013 00:15:51

    Ότι και να λέμε κ. Κρανιδιώτη, το πουλί πέταξε εκείνο τον Νοέμβριο του 2011. Τότε απεδείχθει πως ο κ. Σαμαράς δεν το΄χει... Γιατί άν το΄χε δεν θα υπέκυπτε με καμμία δύναμη...
    Να΄χει όλο το λαό μαζί του και να τον πάει απέναντι με την μία..., φουντώνοντας τον ανύπαρκτο Σύριζα, την ακόμα πιό ανύπαρκτη ΧΑ και να δώσει την χρυσή ευκαιρία που καραδοκούσε καιρό... ο Καμμένος για δημιουργία κόμματος, δεν καταπίνεται αγαπητέ μου εύκολα....
    Ο Αντώνης Σαμαράς μπορεί να είναι πατριώτης, αλλά δυστυχώς δεν διαθέτει τα στοιχεία εκείνα που απαιτούνται για να χαρακτηριστεί ηγέτης.
    Κυρίως δε, δεν διαθέτει εκείνη την "μαγική" επαφή με τον κόσμο.
    Σπανιότατο χάρισμα δεν λέω, αλλά χωρίς αυτό ηγέτης δεν λέγεσαι.
    Από τότε ότι και να κάνει, όσο και αν προσπαθεί για το δυνατόν καλύτερο δεν έχει καμμία απήχηση στον κόσμο. Δεν μπορεί να πείσει. Η εικόνα που παρουσιάζει είναι αυτή του διαχειριστή της τραγικής μας κατάστασης και τίποτα άλλο.
    Μακάρι να υπάρχει κάτι που μπορεί να αλλάξει το κλίμα που επικρατεί για να μην δούμε τα χειρότερα... Αλλά άν έχουμε αυτή την ατυχία να τα δούμε, ο κ. Σαμαράς ΄θα φέρει τεράστια ευθύνη γι΄αυτό.

  42. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 12/09/2013 00:36:16

    Θα επανέλθω στο νέο μεταναστευτικό νόμο και ζητώ μία υπεύθυνη απάντηση σε ορισμένα ερωτήματα:
    1. Δίνεται ή όχι σε περισσότερους αλλοδαπούς η δυνατότητα να μεταπηδήσουν σε καθεστώς "επί μακρόν διαμένοντος"; Και τούτο ανεξάρτητα χώρας προέλευσης; Δηλαδή, είτε είσαι υπήκοος Ρωσίας και έχεις εισέλθει νόμιμα με βίζα, κλπ, είτε είσαι υπήκοος Μπαγκλαντές και ήρθες από το παράθυρο και νομιμοποιήθηκες εκ των υστέρων, έχεις την ίδια αντιμετώπιση.
    2. Καταργείται ή όχι η δυνατότητα απόρριψης άδειας παραμονής άνευ τεκμηρίωσης; Αυτό λειτουργούσε σαν δικλείδα ασφαλείας. Είναι γνωστό ότι, όπου δεν υπήρχε διαφθορά, οι αιτήσεις μουσουλμάνων απορρίπτονταν άνευ αιτιολόγησης (και πολύ σωστά, δεν βάζεις στην χώρα σου ανθρώπους που πιστεύουν ότι η αποστασία πρέπει να τιμωρείται με θάνατο...). Αυτό λέγεται ότι καταργείται, άρα πρέπει οι ελληνικές αρχές να αιτιολογούν γιατί στον Αμπτουλάχ Αμπτουλάχ, Παλαιστίνιο εκ Πακιστάν με μαμά (την 5η σύζυγο του μπαμπά) από το Αφγανιστάν (...), δεν δίνουν άδεια παραμονής, ενώ (και καλά...) είχε συγκεντρώσει ένσημα και εγώ δεν ξέρω τι....
    3. Προσελκύονται υπήκοοι τρίτων χωρών με εξειδίκευση. Μπορώ να ρωτήσω: Σε μία χώρα με ανεπτυγμένη βιομηχανία, αυτό είναι θεμιτό. Σε μία χώρα ρημαδιό, που στέλνει στο εξωτερικό εξειδικευμένο προσωπικό, αυτό τί νόημα έχει;
    4. Ορίζεται πουθενά η αδυναμία νομιμοποίησης ανθρώπου εισελθόντος παράνομα και μη δικαιούμενου καθεστώς πολιτικού πρόσφυγα;
    5. Προβλέπεται τίποτα για τα κυκλώματα που νομιμοποιούν παρανόμως εισελθόντες αλλοδαπούς; Πώς γίνεται ένας Μπαγκλαντεσιανός, αναλφάβητος ακόμα και στη γλώσσα του, να καταφέρνει να βγάζει άδειες παραμονής και να περνά όλη τη φοβερή και τρομερή ελληνική γραφειοκρατία αβρόχοις ποσί; Πώς γίνεται άνθρωποι που μπήκαν χωρίς ούτε ένα έγγραφο, να νομιμοποιούνται; Δεν συζητάω για τους αχαρακτήριστους ελληνάρες που τους προσλαμβάνουν, ενώ για τον αντίστοιχο Έλληνα θα είχαν ψάξει το σόι του μέχρι 5ης γενεάς και θα είχαν ζητήσει προϋπηρεσίες και δεν ξέρω τι άλλο....Συζητάω για το Κράτος, που αφήνει αυτή τη φάμπρικα των νομιμοποιήσεων να σέρνεται. Όσο αυτή η φάμπρικα δεν κλείνει, δεν πείθομαι από κανέναν Δένδια και κανέναν Σαμαρά για τις αγαθές τους προθέσεις.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ ΒΙΣ 12/09/2013 11:05:48

      Πέστα .... γιατί μετά κάποιοι απορούν κιόλας για τα δημοσκοπικά αποτελέσματα!

    • Kimon avatar
      Kimon @ ΒΙΣ 12/09/2013 12:21:04

      Νομιμοποίηση δύο εκατομμυρίων λαθρομεταναστών σημαίνει περίπου 4 δισ. Ευρώ κέρδη και μάλιστα αφορολόγητα. Άλλοι έχουν προδώσει για πολύ λιγότερα την πατρίδα. Κάθε κύκλωμα νομιμοποίησης είναι αδύνατον να λειτουργήσει χωρίς να καταλήγει σε κάποιο πολιτικό γραφείο...

  43. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 12/09/2013 13:04:33

    ''........Ο πωλών της μετρητοίς.....'' ............και πλειστηριασμοί = Ασυμβίβαστον

  44. τοξο avatar
    τοξο 12/09/2013 18:07:59

    Οι Αμερικανοί μας πίεσαν ,με απειλή μη αναγνωρίσεως των διαβατηρίων, να σταματήσουν τα διαβατήρια να εκδίδονται από τίς τότε Νομαρχίες,αλλά να εκδίδονται από την ΕΛ.ΑΣ. Για καλή μας τύχη τα κατάφεραν. Την "νομιμοποίηση"των λαθρομεταναστών ποιός πρέπει να μας "αναγκάσει"να την αφαιρέσουμε από τούς Δήμους και να τήν αναθέσουμε, κατά συναρμοδιότητα, στοΥ.Π.Πολίτη και το εσωτερικών;Κάτι ,κατά την γνώμη μου σωστό,μπορούμε να το κάνουμε χωρίς κάποιος να μας αναγκάσει;

  45. θεσσαλονικιος avatar
    θεσσαλονικιος 14/09/2013 01:10:26

    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΑΡΕΦΡΟΝΗΣΑΜΕ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΣ ΜΕ ΘΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΑΠΟ ΤΟ 1944 ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2009 Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2011 ΗΣΑΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΙΑΙΑ ΠΕΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΕΜΦΑΝΗ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΛΙΛΙΠΟΥΤΕΙΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΑΜΕ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΟΠΩΣ Ο Κ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΚΡΙΤΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΓΕΣΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΓΙΑΥΤΗΝ ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΗΣ 10ΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1990 ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ .ΠΑΝΤΩΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΦΡΟΝΑ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΕ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΚΟΡΩΝΕΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΓΕΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΟΠΩΣ ΤΟ 1955 ΚΑΙ ΤΟ 1974

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.