08/04/2009 13:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο λαϊκισμός του λαϊκισμού ω λαϊκισμέ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ataktos avatar
    ataktos 08/04/2009 13:04:31

    tiramola - τι να κανουμε ????

  2. Aurora avatar
    Aurora 08/04/2009 13:11:00

    dove hai studiato?

  3. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 08/04/2009 13:12:24

    φτυστε τους λαικιστες ριχνοντας τους μαυρο στς εκλογες αλλιως θα φαληρισουμε εντελως.

  4. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/04/2009 13:18:20

    Αφού ακόμα και μετά τη γνωστή υπόθεση του υιού Τσιτουρίδη (οπότε και είχε δοθεί η χρυσή ευκαιρία να τύχει καθολικής ηθικής νομιμοποίησης) δεν προχώρησε η δια νόμου, πλήρης κατάργηση των μεταγραφών, μη σας κάνει εντύπωση που ο κάθε πολιτικάντης βγαίνει και λέει τέτοια.

    Το χειρότερο όμως είναι η ανοχή-συνενοχή, δια της σιωπής, των "πανεπιστημιακών δασκάλων" απέναντι σε τέτοιες προκλήσεις. Αλλά, βλέπετε, όταν οι μισοί στελεχώνουν τον εκάστοτε κρατικό μηχανισμό και οι άλλοι μισοί γλείφουν κα'να κόκαλο από τα ερευνητικά προγράμματα, γιατί να μην κάνουν τουμπεκί; Κι ας πάει και το παλιάμπελο...

  5. Smash Direct avatar
    Smash Direct 08/04/2009 13:27:08

    Εαν ασχολειται κανεις με τον Γιακουματο και οσες σαχλαμαρες λεει σε καθημερινη βαση ειναι προτιμοτερο να ασχολειται με τα.......Ο εξευτελισμος του δημοσιου πολιτικου λογου στο απογειο του.Και καλα αυτος ειναι αυτος που ειναι,αυτοι που τον καλουνστα πανελ τοσο μακακες ειναι...???Τι προσφερει στην δημοσια ζωη αυτος ο γελοιος????

  6. LOULIS avatar
    LOULIS 08/04/2009 13:38:20

    simfono

  7. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 08/04/2009 13:49:02

    Γιατί να μην λέι ότι λέει; Μήπως πληρώνει κανένα κόστος; Εδώ δεν πλήρωσε όταν οπλοφορούσε.Θα πληρώσει τώρα; Το ανέκδοτο όμως είναι το περισπούδαστο ύφος όταν λέι αυτές τις κάθε είδους .... σοφίες.

  8. Μάρκος avatar
    Μάρκος 08/04/2009 13:52:15

    @Strange Attractor, νομίζω ότι εσύ πλειοδοτείς σε λαϊκισμό τώρα. Προφανώς η περίπτωση των φοιτητών της Λ' Ακουίλα είναι ειδική. Οι φοιτητές επέλεξαν να πάνε να σπουδάσουν εκεί, αλλά δεν ήξεραν ότι θα γίνει σεισμός. Ήταν κάτι έκτακτο. Μην συγκρίνεις λοιπόν ανόμοια πράγματα. Υπάρχουν 1000 λόγοι να τα χώσεις στον γιακουμάτο, αλλά δεν νομίζω ότι είπε κάτι κακό στη συγκεκριμένη περίπτωση.

  9. μπουγατσα με κρεμα avatar
    μπουγατσα με κρεμα 08/04/2009 13:53:00

    Προφανως ο...κουρασμενος κατι ξερει τελικα και δεν του δινει υπουργειο.Ο Μακης καταντησε ο τρελλος του χωριου.Δυστυχως αυτοι ειναι οι σημερινοι πολιτικοι.(ολες οι παραταξεις εχουν τον γιακουματο τους).

  10. ariel avatar
    ariel 08/04/2009 13:57:35

    Το ίδιο είπε ο Καρατζαφέρης από το βήμα της Βουλής. Πάντως δεν είναι ίδια περίπτωση. Η μάνα που έχασε τον γιό της, θα στείλει την κόρη της πίσω να τελειώσει τις σπουδές της? Αυτή είναι ειδική περίπτωση, οπότε μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

  11. Μάρκος avatar
    Μάρκος 08/04/2009 13:59:10

    Και φυσικά από τις απαντήσεις, καταλαβαίνει εύκολα ποια πλευρά εκμμεταλεύεται αυτή την καταστροφή, για να τα "χώσει" στον Γιακουμάτο και στην ΝΔ. Λίγη...εγκράτεια παιδιά, δεν βλάπτει.

  12. ariel avatar
    ariel 08/04/2009 14:07:37

    @2 Aurora Εσύ που έχεις σπουδάσει? Πάντως από τα Ιταλικά που μιλάς τόσο καλά φαντάζομαι Ιταλία. Εγώ δυστυχώς άρχισα να μαθαίνω Ιταλικά όταν σπούδαζε ο γιός μου στο Σαλέρνο,αλλά τα παράτησα και μετανοιώνω πικρά τώρα.

  13. anon avatar
    anon 08/04/2009 14:09:13

    Πείτε και για τους λουμπίνες Έλληνες φοιτητές από Ρώμη και Πεσκάρα που δήλωσαν σεισμόπληκτοι (εντάξει, κουνήθηκαν, αλλά τα σπίτια τους και τα πανεπιστήμιά τους δεν έπαθαν τίποτα) και κονόμησαν τζάμπα αεροπορικό εισιτήριο για Ελλάδα, εξόδοις των Ελλήνων φορολογουμένων, βεβαίως βεβαίως.

  14. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 08/04/2009 14:18:48

    Μα τον καλουν, γιατι ειναι αυτος που ειναι.Οπως καλουν εξαλλου και ΤΟΝ Νομαρχη.

  15. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/04/2009 14:20:23

    @6 Μάρκο έχασες την ουσία της θέσης μου. Δεν είναι ο Γιακουμάτος ούτε η ΝΔ ούτε κανένας άλλος. Η αρνητική θέση μου απέναντι σε όλα τα κόμματα είναι γνωστή απ`όσα έχω γράψει και σχολιάσει κατά καιρόυς. Εδώ τώρα προσπαθώ να θίξω την κουτοπόνηρη λογική του "ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται" που κυριαρχεί στο πελατειακό αυτό σύστημα που ονομάζουμε κοινοβουλευτισμό και που βολευει και τους πολιτικάντηδες αλλά και όλους εμάς τους ιθαγενείς και οπαδούς του ότι αρπάξουμε καλό είναι... Αλίμονο αν ο κάθε έλληνας φοιτητής όπου γης παίρνει μεταγραφή στα ελληνικά ΑΕΙ λόγω κάποιου κινδύνου. Παντού υπάρχουν κίνδυνοι. Αν κάποιος σπούδαζε Ιατρική σε πανάκριβο πανεπιστήμιο της ΝΥ επί 11/9 θα έπρεπε να μεταγραφεί στο δωρεάν αντίστοιχο της Ελλάδας; Μιλάμε για πολλά χρήματα (αν ήταν και στα πρώτα έτη. )Έστω π.χ. ότι γίνεται σεισμός ή ανεμοστρόβιλος στην Κέρκυρα με τα υψηλά ενοίκια, θα πρέπει όλοι οι Αθηναίοι φοιτητές να έλθουν σούμπιτο στην Αθήνα μεταγραφόμενοι; Εγώ διαφωνώ με αυτή τη λογική.

  16. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 08/04/2009 14:26:34

    Και τα εδω Παν/μια,τι ειναι ρε παιδια;Χωροι υποδοχης καθε πικραμενου;Κυριολεκτικα το λεω τωρα.
    Εδω δεν μπορουν να βολεψουν τους δικους τους,με τις απειρες μεταγραφες,που τους πιεζουν να κανουν,θα παρουν κι αλλους,με όποιο προσχημα,ή δικαιολογια;
    Ειδικα σε Σχολες,που εχουν και εργαστηρια,οπως ειναι οι μηχανικοι, και οι γιατροι.
    Αν γινει αυτο,θα διαλυσει ακομα περισσοτερο το μαγαζι.

  17. anon avatar
    anon 08/04/2009 14:27:14

    @16

    Τι είναι το pianti greci;

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/04/2009 14:35:55

    Αν τα Ελληνικά ΑΕΙ ήταν επι πληρωμή θα υπήρχε αυτή η σπουδή για μεταγραφές;

  19. matakis avatar
    matakis 08/04/2009 14:36:23

    O Γιακουμάτος το μόνο που έκανε ήτανε να επαναλάβει το αίτημα πολλών γονιών, που από την Δευτέρα ξεκινήσανε το θέμα αυτό. Ότι είναι λαϊκίστικη κίνηση δεν χωράει αμφιβολία, όπως γυφτιά είναι και ο κάθε παπάρας ρεπόρτερ να τονίζει τα παράπονα γονιών ότι δεν τάίσε η πολιτεία τα παιδιά τους στό αεροδρόμιο....
    Επί του θέματος, μεταγραφή στους έλληνες φοιτητές της ΛΆκουιλα δεν υπάρχει λόγος να δωθεί, για την αδελφή του θύματος όμως πιστεύω πως πρέπει να δωθεί επιλογή, κυρίως για λόγους ψυχολογικούς τόσο της ίδιας όσο και των γονιών τους.

  20. Μάρκος avatar
    Μάρκος 08/04/2009 14:36:34

    @Strange Attractor, μα στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν μιλάμε για κίνδυνο ή ενδεχόμενο κίνδυνο. Μιλάμε για καταστροφή που έχει ήδη γίνει. Τα παιδιά αυτά δεν επέλεξαν να σπουδάσουν σε μια επικίνδυνη ή εμπόλεμη περιοχή. Ούτε που το φανταζότουσαν ότι θα γίνει σεισμός. Αν έχουν καταστραφεί τα πάντα εκεί, και το Πανεπιστήμιο, πως θα σπουδάσουν αυτά τα παιδιά; Δεν έχει καμιά σχέση με το αν επέλεξε κάποιος να σπουδάσει ας πούμε, στην Κολομβία, με τις ήδη εκεί υπάρχουσες συνθήκες, ή στο Ιράν. Αυτό λέω, και εγώ στάθηκα στο ότι, ακόμη και την πιο καλοπροαίρετη πρόταση να κάνει κάποιος, για μερικούς δεν μετράει η πρόταση, αλλά ποιος την κάνει. Αν την κάνει ο Γιακουμάτος ή ο Ψωμιάδης ή ο Παπαθεμελής, αυτομάτως η πρόταση θα γελοιοποιηθεί. Αν την κάνει ο Λοβέρδος ή ο Βενιζέλος ή η Διαμαντοπούλου, η πρόταση θα θεοποιηθεί. Διαφωνείς;

  21. donaE avatar
    donaE 08/04/2009 14:41:19

    Συμφωνω με τον Strange Attractor .Ειναι αδικια για αυτους που σπουδαζουν στη Ελλαδα.Εδω θυμηθηκαν να δειξουν κοινωνικο προσωπο και ευαισθησια.

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/04/2009 14:42:58

    Μάρκο, και η Μητέρα Τερέζα να έκανε την πρόταση εγώ θα διαφωνούσα. Το παράδειγμα της ΝΥ είναι νομίζω εύγλωττο. Δεν υπήρχε κανένας κίνδυνος εκεί. Τουναντίον. Έπεσαν όμως οι δίδυμοι πύργοι, έγινε το κακό, οπότε; Να μεταγραφούν όλοι;Ή αν κάποιος σπουδάζει σε ιδιωτικό κολλέγιο ή πανεπιστήμιο στις ΗΠΑ ή αλλού και αυτό χρεωκοπήσει και κλείσει... τι γίνεται; Καλώς ή κακώς τα κτίρια στην Ακουιλα έπεσαν. Οι Ιταλοί και οι άλλοι που σπούδαζαν σε αυτά που θα πάνε; Μήπως να τους μεταγράψουμε και αυτούς; Και παρεμπιπτόντως άκουσα έναν από τους εκεί έλληνες φοιτητες(!) να μιλούν σε κανάλι και είπε ότι είναι εκεί εννέα (9!!!) χρόνια. Καλά τι σπουδάζει; Μεταδιδακτορικές σπουδές στην κβαντοφυσική κάνει; Έλεος πια.

  23. Hase avatar
    Hase 08/04/2009 15:01:37

    Σεισμοπαθεις δεν ειναι μονο οι Ελληνεςε φοιτητες, αλλα και οι Ιταλοι και ολοι οι αλλοι ξενοι που σουδαζαν στην περιοχη που εγινε ο σεισμος. Για ολους αυτους το Ιταλικο κρατος εδωσε λυση. Ολα αλλα που ακουγονται απο τους Γιακουματους και αλλους καρεκλοκενταυρους ειναι εκ του πονηρου. Τα Ελλ. πανεπιστημια ειναι ηδη υπερπληρη και ο Γιακουματος το μονο που προσπαθει να κανει ειναι μηπως και βγει ξανα βουλευτης, πραγμα που με τα ποσοστα των σφυγομετρησεων μαλλον αδυνατο φαινεται.

  24. Μάρκος avatar
    Μάρκος 08/04/2009 15:03:51

    Μα τώρα πλάκα μου κάνεις; Στην ΝΥ διακόπηκε η λειτουργία των Πανεπιστημίων; Τέθηκε σε κίνδυνο η ζωή των φοιτητών; Καταστράφηκαν τα σπίτια τους; Μήπως δεν γράφω καλά Ελληνικά;

  25. Aurora avatar
    Aurora 08/04/2009 15:14:10

    19@
    un pianto greco
    ειναι το συνεχες και επιμονο κλαψουρισμα, κατι σαν τον κομμο της αρχαιας τραγωδιας.
    Pianto greco vuol dire= piangere in una maniera esagerata, cioè moltissimo.

    13@# Ariel
    και στην Ιταλια σα φορος τιμης στους Λατινους ποιητες, που μου ενεπνευσαν οι Ελληνες ακαδημαικοι μου δασκαλοι στην Ελλαδα.

  26. Μάρκος avatar
    Μάρκος 08/04/2009 15:22:08

    @Aurora, μόνο που το κλαψούρισμα είναι και από όσους λύσσαξαν, επειδή δεν είναι στη θέση των Ελλήνων φοιτητών της Λ'Ακουίλα για να κάνουν χρήση των οποιων ρυθμίσεων γίνουν. Κατά το γνωστό ανέκδοτο: "Ρωτάνε έναν Έλληνα, που ο γείτονας του έχει ήδη έναν γάιδαρο, "θέλεις να σου δώσουμε κι εσένα έναν;", κι εκείνος απαντά "όχι,προτιμώ να πεθάνει ο γάιδαρος του γείτονα".

  27. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/04/2009 15:58:54

    @30 Ευτυχώς, διότι είμαι σίγουρος πως θα προέκυπταν τουλάχιστον 5.000 Έλληνες "φοιτητές" στην Ακουίλα. Ας είναι καλά τα μαιμού χαρτιά...

  28. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 08/04/2009 15:59:24

    Και εγω ακουσα μια κοπελλα,που ηταν 28,η 29 χρονων,αλλα και ο μακαριτης,που τον πλακωσε το σπιτι,28 ηταν.
    Αρα,μαλλον εκει περα,μαθητες με πολυ λιγες γνωσεις πανε,και προσπαθουν με τις πολλες,να παρουν καποιο χαρτι,αν και πολλοι,αντι γι αυτο,καποια γυναικα παιρνουν,δοξη και τιμη,και τη φερνουν εδω.
    Και κανα παιδι,μερικες φορες.

  29. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/04/2009 16:11:22

    Μάρκο φίλε μου, είμαστε μάλλον σε άλλη συχνότητα ο καθένας.
    Σενάριο: Σπουδάζω Ιατρική πρώτο έτος (medical school) στο Χάρβαρντ με 25-30.000$ το χρόνο δίδακτρα.. Αυτό δέχεται τρομοκρατική επίθεση από Πακιστανούς ταλιμπάνιδες καικαταστρέφεται ολοσχερώς. Θα πρέπει το Ελληνικό δημόσιο να με μεταγράψει διακαιωματικά!! στο αντίστοιχο ΑΕΙ της Αθήνας;
    Αν ναί τότε ξέρεις πόσα χρήματα θα γλυτώσω; Μέχρι που το ρίχνω βόμβα εγώ ο ίδιος ως άλλος Μπιν Λάντεν....

  30. LeProvocateur avatar
    LeProvocateur 08/04/2009 16:24:45

    ΙΕΚ ΞΥΝΗ και ξερό ψωμί.

  31. stelios avatar
    stelios 08/04/2009 16:32:58

    Μαρκο,τα παιδια αυτα ας περνουσαν σε ελληνικα Παν/μια,το οτι εγινε εκει σεισμος δεν σημαινει οτι πρεπει να πληρωσουν αλλοι την ατυχια τους.
    Αν αυριο γινει σεισμος στο Λονδινο πρεπει να φερουμε κι απο κει οσους σπουδαζουν?
    Εκαναν την επιλογη τους και ειναι υπευθυνοι γι'αυτην,οπως υπευθυνος θαμαι και γω αν παω να σπυδασω στο Ιρακ η στην Κολομβια.

  32. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/04/2009 16:41:42

    Πάντως ας μη βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα. Ας περιμένουμε πρώτα την τοποθέτηση της βουλευτού μας Εύας Καιλή επί του φλέγοντος αυτού ζητήματος που άπτεται κρίσιμων θεμάτων Παιδείας. Ήδη έλυσε το θέμα της ποινικοποίησης της κουκούλας με το οξύ της σχόλιο.

  33. Aurora avatar
    Aurora 08/04/2009 17:40:21

    29. Σωστος φιλε μου. Αγνοουν οτι ο,τι μας χωριζει μας ενωνει σαν ενας απολυτος συνδετικος κρικος.
    Κι αυτος ειναι η δομη και ο τροπος της σκεψης μας, οταν βρισκεται στη σωστη μπριζα

  34. Μάρκος avatar
    Μάρκος 08/04/2009 18:02:39

    @stelios, Προφανώς και δεν έχεις παρακολουθήσει τι λέω στα προηγούμενα σχόλια μου. Τι σχέση έχει η Κολομβία και το Ιράκ, με την Ιταλία κι έναν ξαφνικό καταστροφικό σεισμό;
    Να το ξαναπώ γιατί μερικοί προφανώς το παίζουν χαζοί: οι φοιτητές αυτοί έκαναν την επιλογή να πάνε σε μια χώρα χωρίς τις ιδιαιτερότητες του Ιράκ, της Κολομβίας, της εμπόλεμης Σερβίας. Δεν μπορείς να αντιληφθείς τη διαφορά; Έλεος πια με την μεμψημοιρία σας. Σας εύχομαι να βρεθείτε κι εσείς κάποια μέρα, στην ίδια μοίρα,και μετά τα ξαναλέμε...

  35. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/04/2009 18:21:23

    @38
    Δε νομίζω ότι είναι το θέμα αν μπορούσε να υπάρξει πρόβλεψη από πλευράς των (αιώνιων, όπως φαίνεται, στην πλειονότητά τους) φοιτητών. Το θέμα είναι αν η ελληνική κοινωνία μπορεί και πρέπει να επωμίζεται τα ατομικά ρίσκα του καθενός. Το μόνο που θα όφειλε η ελληνική κυβέρνηση να κάνει, αν χρειαζόταν, θα ήταν να ζητήσει από την αντίστοιχη ιταλική τη μεταγραφή των φοιτητών σε άλλα ιταλικά πανεπιστήμια, ισάξιας δυναμικότητας ανάλογα με το αντικείμενο σπουδών ενός εκάστου φοιτητή. Δεν χρειάστηκε όμως, γιατί (όπως θα αναμενόταν άλλωστε), τη δυνατότητα αυτή έδωσε ήδη για όλους τους φοιτητές του εν λογω πανεπιστημίου η ιταλική κυβέρνηση. Επιτέλους, πάψτε πια να βλέπετε τα ελληνικά ΑΕΙ ως... ετεροχρονισμένες χοάνες των αποτυχόντων στις πανελλήνιες εξετάσεις. Δεν έφτανε η υπερπληθώρα φοιτητών σε τόσες και τόσες σχολές, που δυσχεραίνει ήδη τη φοίτηση και την καθιστά κοροϊδία, θα μπάσουμε κι άλλους από το παράθυρο τώρα; Τι είναι τα ελληνικά πανεπιστήμια; Κολυμβήθρα του Σιλωάμ είναι;

  36. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/04/2009 18:23:42

    Από την άλλη, ξέρει ο Γιακουμάτος σε τι πόπολο απευθύνεται. Ε, ρε Πάνο Λουκάκο, πόσο δίκιο είχες στο άρθρο που έγραψες στις 9/4/1990...

  37. Μάρκος avatar
    Μάρκος 08/04/2009 18:25:15

    @Αυριανιστή, μα δεν μιλάμε για ρίσκο,επιτέλους δηλαδή!!! Μιλάμε για καθαρή ατυχία! Δηλαδή πια ρίσκα πήρε κάποιος πηγαίνοντας να σπουδάσει στην Ιταλία; Ότι κάποια στιγμή, ίσως, θα γινόταν ένας σιεσμός που θα γκρέμιζε τα πάντα;;;
    Εγώ δεν πρότινα τίποτα, τα σχόλια μου άρχισαν επειδή το συγκεκριμένο ποστ "ενοχλήθηκε" επειδή την πρόταση την έκανε ο Γιακουμάτος κι όχι κανένας πιο in βουλευτής τύπου Μιλένας. Αν η Ιταλική κυβέρνηση έδωσε ήδη λύση, πολύ καλά έκανε. Αν δεν έδινε, η πρόταση αυτή που έκανε ο Γιακουμάτος θα ήταν καθαρά ανθρωπιστική, κι όλα τα άλλα που ακούγονται, είναι φτηνές αντιπολιτευτικές κορώνες.

  38. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 08/04/2009 18:34:36

    Αυτο που λεει,
    "αλλος...μαμεί κι αλλος πληρωνει".
    Ετσι;
    Εννοω,οτι με αλλα λογια,μνημοσυνα,με ξενα κολυβα.
    Δηλαδη,αν μπουνε ολοι αυτοι εδω,ανθρωποι απο αλλο συστημα αλλα μαθηματα,με αλλη γλωσσα,θα γινει της Ποπης.
    Μου θυμιζει Βαρναλη,εκεινο μαλιστα το ποιημα,που λεει,
    "...και ζευγαρι με το βοδι,
    αλλο μποι κι αλλο ποδι,..."

  39. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 08/04/2009 18:35:39

    Τι εγραφε ο Λουκακος φιλε;Για βαλε κανα λινκ,να μαθουμε κι εμεις.

  40. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/04/2009 18:37:19

    @41 Μάρκος
    Όποιος και να έκανε την πρόταση αυτή, με οποιαδήποτε κυβέρνηση,τα ίδια θα πίστευα. Δεν μπορεί κανείς να επικαλείται "ανθρωπιστικούς λόγους" σε τέτοιες περιπτώσεις. "Ανθρωπιστική βοήθεια" θα θεωρούσα π.χ. να δοθεί στους Έλληνες φοιτητές ένα (λογικό) ποσό για να ξαναστήσουν την οικοσκευή τους σε άλλη πόλη. Και αυτό το ποσό θα έπρεπε να το δώσει η ιταλική κυβέρνηση, όχι η ελληνική.

    Σοβαρή διεκδίκηση θα ήταν αυτή που έγραψα (και που τελικά δεν χρειάστηκε): όπως σπούδαζε ο φοιτητής στην Aquila, έτσι να συνεχίσει τις σπουδές του σε κάποια άλλη ιταλική πόλη. Όλα τα άλλα, είναι φτηνές ψηφοσυλλεκτικές πομφόλυγες.

  41. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/04/2009 18:40:16

    @43 Προβοκάτωρ
    Δεν έχω λινκ (αν έχει κάτι ο Φάκτωρ, καλοδεχούμενο θα είναι). Θυμάμαι όμως ότι σε άρθρο του στην Ελευθεροτυπία την επομένη των εκλογών του 1990, ο Πάνος Λουκάκος είχε αποφανθεί ότι μόνο ένας λαός που χρειάζεται ψυχίατρο θα έδινε στο (άκρως λαϊκίσικο και διεφθαρμένο) ΠΑΣΟΚ του '89-'90 τόσο υψηλό ποσοστό όσο του είχε δώσει.

  42. Μάρκος avatar
    Μάρκος 08/04/2009 18:41:53

    Επαναλαμβάνω και κλείνω: εύχομαι να έχετε παιδί, να του συμβούν τα ίδια, και να πρέπει να γυρίσει εκεί στα γκρεμισμένα σπίτια, εκεί που σκοτώθηκαν οι φίλοι ή οι συμφοιτητές του, να συνεχίσει τη ζωή του. Τότε να σας δω όλους, νεοέλληνες ζηλόφθονες...
    Και προφανώς, όταν σε μια χώρα γίνεται μια καταστροφή, κακώς κάνουν οι χώρες όπως έχουμε δει σε πολλές περιπτώσεις και στέλνουν αεροπλάνα να απομακρύνουν είτε τους υπηκόους τους είτε τους τουρίστες που είναι εκεί. Κανονικά πρέπει να τους αφήνουν εκεί. Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε...

  43. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/04/2009 18:50:41

    @46 Διάβασε ξανά όλα τα μηνύματα που αντιτάχθηκαν στον ψηφοθηρικό λαϊκισμό των πολιτικάντηδων, και θα δεις αν ζητούσαμε "να γυρίσουν στα ίδια γκρεμισμένα σπίτια". Αλλά η τακτική του Ιωσήφ Γκαίμπελς έχει προφανώς μπει κι αυτή στο πετσί του μέσου λαϊκιστή ελληναρά.

  44. stelios avatar
    stelios 08/04/2009 18:58:04

    Η αντιδραση δεν ειναι για το Γιακουματο,εξαλλου το τρελο στην υποθεση ειναι οτι δεν ειναι καν στην Αντιπολιτευση ο τυπος,τσαμπα μαγκες εχει πολλους η Βουλη σε ολες τις παραταξεις.
    Κοτσανες εχουν αμολησει δε ολοι τους,εχουν δε περασει Καραγκιοζηδες που μπροστα τους ο Γιακουματος ειναι Αντεναουερ...

  45. Μάρκος avatar
    Μάρκος 08/04/2009 19:23:13

    Οκ, λέτε κάτι ακόμη χειρότερο: ας πρόσεχαν. Αλλά αυτά τα λέτε πίσω από τα blogs. Γιατί τα α....α δεν τα έχει κανείς να τα πείτε μπροστά τους. Και είναι τραγικό ως Αυριανιστής, να μιλάς για Γκαίμπελς...

  46. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/04/2009 19:28:42

    @49 Μάρκος
    Όχι, δεν λέμε ακριβώς αυτό. Λέμε ότι η μόνη δίκαιη λύση είναι να μείνουν στην ΙΤΑΛΙΑ και να συνεχίσουν τις σπουδές τους μεταγραφόμενοι σε άλλες πόλεις -αλλά της ΙΤΑΛΙΑΣ. Πραγματικά απορώ γιατί θα πρέπει τόσο αυτονόητα (για κάθε σοβαρή χώρα και κοινωνία) πράγματα, στην Ελλάδα να αποτελούν ζήτημα...

  47. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/04/2009 19:56:25

    @41 Μάρκο κάπου το ξεκίνησες σωστά, θεώρησα ότι μάλλον δεν κατάλαβες αλλά εσύ επιμένεις για δικούς σου λόγους ότι το θέμα είναι για τον Γιακουμάτο. Έχεις χάσει την μπάλα. Σε παραπέμπω στο @25 και επαναλαμβάνω ότι προσωπικά τους έχω χ.....ους όλους τους πολιτικούς και τα κόμματα. Την νοοτροπία του κακομοίρη μεμψίμοιρου που κλαίγεται για να κερδίσει προνόμια στηλιτεύω. Και σου λέω ότι από τους 1000 φοιτητές στην εν λόγω πόλη θα προέκυπταν τελικά 5.οοο αν γινόταν μεταγραφές. Πως; Μάντεψε εσύ που το βλέπεις το ζήτημα κομματικά.

  48. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 08/04/2009 20:07:59

    Aπο τη στιγμη που οι Ιταλοι καθαρισαν για ΟΛΟΥΣ τους φοιτητες,αρα και για τους δικους μας,λυθηκε το ζητημα απο μονο του.
    Αρα,προς τι το μισος;
    Ειρηνη υμιν.

  49. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 08/04/2009 20:09:58

    Αμήν.

  50. MVP avatar
    MVP 08/04/2009 21:31:26

    Γενικα στην ελλαδα ο καθενας εχει την ταση απο κα8ε τετοιο γεγονος ακομα και στην αλλη ακρη του κοσμου, μονο και μονο, επειδη υπαρχουν ελληνες να επωφελειταιτων καταστασεων.Ειτε αυτο ειναι τα καναλια ειτε οι πολιτικοι.Το θεμα τωρα που εχει προκυψει με τους ελληνες φοιτητες πραγματικα δεν το καταλαβαινω.Αν οντως υπαρξει το ενδεχομενο μεταγραφης καλα θα κανουν οι αρμοδιοι να εξετασουν ξεχωριστα την καθε περιπτωση επικειμενης μεταγραφης ωστε αν πραγματοιποιηθει κατι τετοιο να ειναι μονο επειδη υπαρχει πολυ σοβαρος λογος.Υπαρχουν παρα πολλα και καλα ιταλικα πανεπηστημια που μπορουν να μεταγραφουν αυτα τα παιδια που το κοστος ζωης αλλα και τα διδακτρα ειναι ιδια.Οσο αφορα τωρα την Ιταλια και το μετασεισμικο σοκ που εχουν υποστει,και οτι αδυνατουν να γυρισουν στη χωρα,αυτο που εχω να πω ειναι οτι μιλαμε για φυσικα φαινομενα και με αυτη τη λογικη κανενα μερος στον πλανητη γη δεν ειναι ασφαλες...Φυσικα και λυπαμαι για οτι εγινε, αλλα το να αντιμετωπιζουμε τους Ελληνες φοιτητες σα μεμονωμενα περιστατικα δεν νομιζω οτι ειναι δικαιο για κανεναν.

  51. Στριφτόμπολας avatar
    Στριφτόμπολας 08/04/2009 23:28:40

    Κάθε κράτος πρέπει να σκέφτεται και να προβλέπει για τους υπηκόους του (θεωρητικά μιλάμε τώρα, για το εξωτερικόν).

    Σε αυτές τι προβλέψεις μπορεί να περιλαμβάνονται και αντίστοιχα περιστατικά του εσωτερικού;
    Αν στην ελληνική πόλη Χ γίνει καταστροφικός σεισμός, οι φοιτητές του τοπικού ΤΕΙ, ΑΕΙ θα πρέπει κατά την γνώμη σας να πάρουν μεταγραφή (όσοι θέλουν τουλάχιστον);

    Μήπως να το επεκτείνουμε λίγο ακόμα; οι δημόσιοι υπάλληλοι εν γένει ή έστω εν μέρει (οι πολύτεκνοι, οι μητέρες με ανήλικα παιδιά κλπ) μπορούν να πάρουν μετάθεση;

  52. harvey avatar
    harvey 08/04/2009 23:37:38

    "Οι φοιτητές επέλεξαν να πάνε να σπουδάσουν εκεί, αλλά δεν ήξεραν ότι θα γίνει σεισμός. "

    Ας κάνουν τα χαρτιά του για άλλο Ιταλικό/Βουλγάρικο/Ρουμάνικο πανεπιστήμιο. Δεν γνωρίζω γιατί είναι υποχρεωτικό να τους έρθουν πίσω στην Ελλάδα. Η εισαγωγή στα Ελληνικά πανεπιστήμια υποτίθεται πως γίνεται με συγκεκριμένους τρόπους.

  53. harvey avatar
    harvey 08/04/2009 23:47:04

    "Αν ναί τότε ξέρεις πόσα χρήματα θα γλυτώσω; Μέχρι που το ρίχνω βόμβα εγώ ο ίδιος ως άλλος Μπιν Λάντεν…."

    Strange θεωρείς πιθανό φοιτητής του Harvard να θέλει να συνεχίσει τις σπουδές του στην Ελλάδα; Δηλαδή από το καλύτερο πανεπιστήμιο του κόσμου στα κωλοχανεία...

    ps. Ξέρεις πόσο γερό file πρέπει να έχεις για να σπουδάσεις σε πανεπιστήμια τύπου Harvard;

  54. speez avatar
    speez 09/04/2009 00:55:28

    eiste tragikoi oloi sas............

  55. papaioannou sakis avatar
    papaioannou sakis 09/04/2009 01:36:33

    foititis sti l aquila...diavasa ayta pou egrapses aksiotime kyrie ellinara strange kati,ntemek na xame na legame dld,kai aporw pws ki etsi den etheses eayton episima ektetheimeno...onoma epwnymo ktl..opws egw...de kserw se poia xwra tis allodapis spoudases esy opws les,de kserw ti sou etyxe,alla ayto pou etyxe se mas eyxomai na min sumvei se sena oute sta paidia sou...min patate ston diko mas pono gia na stiriksete tis politikes sas dithen pepoithiseis kai min vgenete prwtoi eseis ellinares na milate gia lamogies kai gia adikies...se prokalw na apantiseis kai na anafertheis dimosia kai opou theleis,meso mazikis enimerwsis ktl..ta dika mou stoixeia ta exeis..mi mazeyeis provata sto mantri sou...emeis den vgikame dimosia na zitisoume tpt..eseis pou anafereste se krokodileia dakrya..pou akrivws ta eidate????

  56. papaioannou sakis avatar
    papaioannou sakis 09/04/2009 01:43:32

    to zitoumeno gia sena poio einai kale mou file...an tha parei psifous o giakoumatos???i an i elliniki politeia parei apofaseis stiriksis kapoiwn sympatriwtwn sas emou sumperilamvanomenou pou tous etyxe kati anapantexo kai tha symmadepsei tin upoloipi poreia tous? akoma den vgikame apo ta mpaza kai pesate na mas fate..an eiani pote dynaton..sevasmos miden..

  57. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! avatar
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 09/04/2009 01:52:45

    einai adokimo kai astoxo kai aprepes kai agenes otan o vasilis koufolias akoma den exei thaftei na vgainete kai na kanete pikroxola sxolia gia kati pou eipwthike apo kapoion politiko enw i pleiopsifia twn foititwn tis l aquila akoma prospathei na siniditopoiisei ti egine...

  58. anonimi avatar
    anonimi 09/04/2009 04:59:47

    oxi file mou,den eimai o sakis,eimai afti akrivws pou periegrapsa apla etixe na xrhsimopoiisoume ton idio ipologisti..nomizw oxi to post alla o xeirismos tou logou to apodeikniei...egw sevomai exisou ton pono pou eniwsan oi katoikoi ekeinoi, alla epeidi kati den egine swsta sto parelthon den simainei oti tha prepei na sinexisei na ginetai lathos kai sto mellon...to an tha ginoun aftes oi perivoites matagrafes den einai sto xeri mas na apofasistei, to na sevastoume omws tin empeiria pou ezisan kai na min molinoume epipleon ton psixiko tous kosmo me ipotimitika sxolia (eleos 2 imeres meta!) pou tous adikoun einai sto xeri olwn esas pou eukola dinete simvoules..eseis ksimerwmata deuteras koimosastan...kai sou thimizw i anonimi eimai, min mperdeuesai.

  59. thanos avatar
    thanos 09/04/2009 06:07:37

    22-Μάρκος Says:
    April 8th, 2009 at 2:36 pm

    Προτασεις σωστες μονο ενας Μανωλης και ενας Γκιουλεκας μπορει να κανουν...μην ξεχναμε και τον Μαγγινα.

  60. Μάρκος avatar
    Μάρκος 09/04/2009 10:19:19

    @strange attractor, την νοοτροπία του κακομοίρη μεμψίμοιρου που κλαίγεται επειδή μπορεί κάποιος άλλος να κερδίσει κάτι που εκείνος δεν θα κερδίσει, μέμφομαι κι εγώ. Μια μεμψιμοιρία που δεν κόβεται, όπως βλέπω, ούτε μπροστά σε ένα τέτοιο δράμα. Έξις δευτέρα φύσις όμως...Νομίζω ότι γνωρίζω καλά ελληνικά. Η ανάρτησή σου έχει τίτλο "ο λαϊκισμός του λαϊκισμού ω λαϊκισμέ", και σαφώς αναφέρεται στην πρόταση Γιακουμάτου κι όχι στο αν ήταν σωστή ή δίκαια. Όσο για το αν προέκυπταν 5000 φοιτητές αντί για 500, σου θυμίζω ότι η Ιταλία είναι ένα κανονικό Κράτος, με Νόμους και υπευθυνότητα. Δηλαδή, σε ηλίθιους απευθύνεσαι όταν λες ότι θα μπορούσε να πάρει μεταγραφή κάποιος φοιτητής που σπουδάζει ας πούμε στην Φλωρεντία με την πρόφαση ότι ήταν στην Λ'Ακουίλα;

  61. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 09/04/2009 13:14:33

    @60 Σακη, συνελθε παιδι μου.
    @63 Ανωνυμη. Το ιδιο και εσυ.
    @65 Εσυ κοψε την γαλαζια προπαγανδα.

  62. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 09/04/2009 14:27:39

    Η Ιταλια,ειναι πραγματι σοβαρο κρατος,αλλα μην ξεχνας και τη Μαφια,που ειναι πανταχου παρουσα και τα παντα πληρουσα,και με το σχετικο μπαγιοκο, απο τον Ελληνα γονεα,μια χαρα θα βγαινανε τα σχετικα χαρτια.
    Μη μου πεις οτι δεν τα ξερεις αυτα.

  63. Μάρκος avatar
    Μάρκος 09/04/2009 15:29:49

    Σωστά, γιατί στην Ελλάδα δεν έχουμε καμιά μαφία. Όυτε Αλβανική, ούτε Ρουμανική, ούτε Ελληνική.

  64. harvey avatar
    harvey 09/04/2009 16:10:02

    "Η Ιταλια,ειναι πραγματι σοβαρο κρατος"

    Εδώ γελάμε... Το τελευταίο χρόνο έχουν συμβεί ένα σωρό σκάνδαλα στη γειτονική χώρα. Τίποτα δεν ακούσατε;

    ΥΓ: Antinews για ποιό λόγο σβήσατε το μήνυμα μου (#63 αρχικά);

  65. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 09/04/2009 20:18:04

    Μάρκο, όταν έλεγα ότι ξάφνου θα εμφανιστούν 5000 φοιτητές δήθεν σεισμόπληκτοι δεν εννοούσα ότι θα είναι ΄έλληνες από άλλα Ιταλικά πανεπιστήμια με πλαστά χαρτιά. Εννούσα ότι θα είναι κάποια λαμόγια που ούτε πάτησαν ποτέ στην Ιταλία και μέσω μιζών κλπ θα εμφανιστούν ως φοιτητές της Ακουιλα προκειμένου να μπουν στα ελληνικά ΑΕΙ. Πρώτη φορά θάναι;

  66. sakis avatar
    sakis 09/04/2009 21:55:59

    twra to poios na synelthei kai poios oxi....den to kserw...ti na sas pw re paidia...telospantwn..kalinyxta sas..

  67. LeProvocateur avatar
    LeProvocateur 09/04/2009 22:09:00

    @71 Ciao Bella ...
    Ενθυμού IEK ΞΥΝΗ η μόνη λύση.

  68. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 09/04/2009 23:41:14

    ΠΡΟΣ: Σάκης Παπαιωάννου @60

    "..ως ανώνυμοι τους αναγκάζουμε να απαντούν με επιχειρήματα
    ενώ ως επώνυμοι τα επιχειρήματα τους τα μετατρέπουν σε πίεση...
    Πίεση που μεταφράζεται σε οποιοδήποτε μέσο μπορεί να εφεύρει ένα διαπλεκόμενο και διεφθαρμένο πολιτικό-οικονομικό σύστημα.
    Αυτή είναι η ανωνυμία που διεκδικούμε.
    Δεν είναι η ανωνυμία της συκοφάντησης,των εκβιασμών,των ύβρεων και των απειλών όπως θέλουν κάποιοι να αποδώσουν στους χιλιάδες ανώνυμους Έλληνες bloggers,
    είναι η ανωνυμία που βάζουμε ως ασπίδα στις πιέσεις για σιωπή,για έλεγχο της ελευθερίας σκέψης & έκφρασης αλλά και διακίνησης των πληροφοριών.."

    Από το GreeceSalonica blog
    και για την αντιγραφή

    strange attractor

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.