#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/11/2012 09:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κ.Σόϊμπλε δίνει μια μάχη οπισθοφυλακής και το ξέρει…



Για όσους είχαν ακόμα αμφιβολίες ότι η Γερμανία συντηρεί την κρίση…..

Η κυβέρνηση, μετά κόπων και βασάνων, πέρασε προχθές από το Κοινοβούλιο μια σειρά από δρακόντεια μέτρα λιτότητας.

Πρωτοφανή για περίοδο ειρήνης.

Η κοινωνία είναι γονατισμένη από την παρατεταμένη ύφεση, τις οριζόντιες περικοπές και τη βαριά αύξηση της φορολογίας.

Όλων η ζωή έχει αλλάξει προς το χειρότερο, ενώ οι υποχρεώσεις μεγαλώνουν.

Θα περίμενε, λοιπόν, κανένας αυτοί οι ανεκδιήγητοι  ….εταίροι να έχουν το θάρρος να πουν δυο ενθαρρυντικά λόγια.

Και το σημαντικότερο να σπεύσουν να πάρουν αποφάσεις για να δημιουργηθεί momentum….

Βγαίνει, λοιπόν, ο πολύς κ. Σόϊμπλε, την επαύριον της ψηφοφορίας, για  να μας πει ό,τι:   «Φοβάμαι ότι θα είναι πολύ νωρίς για να λάβουμε απόφαση για την Ελλάδα την επόμενη εβδομάδα»!

Πολύ νωρίς, για ποιόν;

Όταν πιέζεις μια κυβέρνηση να ψηφίσει τα σκληρότερα μέτρα λιτότητας που ψηφίστηκαν ποτέ σε ευρωπαϊκή χώρα, τότε έχεις ηθική και πολιτική υποχρέωση να δρασκελίσεις και εσύ το τμήμα που σου αναλογεί.

Εκτός και αν ποντάρεις στη κοινωνική και πολιτική κατάρρευση της χώρας αυτής...

Και δεν δικαιούσαι να την  κατηγορείς για ασυνέπεια και μη τήρηση των δεσμεύσεων, όταν  είσαι ο πρώτος διδάξας την ασυνέπεια!

Είναι προφανές ό,τι ο κ. Σόϊμπλε παίζει τα δικά του παιχνίδια.

Τρία χρόνια τώρα κωλυσιεργεί, δημιουργεί προσκόμματα, επιδίδεται σε διαρροές και γενικώς κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να συντηρεί την κρίση.

Γιατί η κρίση…..εξυπηρετούσε τη Γερμανία. Πολλαπλώς.

Όμως, όταν παίζεις με τη φωτιά, επί μακρόν, κάποια στιγμή θα καείς….

Η πολιτική του Σόϊμπλε αποδεικνύεται καταστροφική, όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για το σύνολο της Ευρωζώνης.

Διακατέχεται από εμμονές τις οποίες ουδέποτε κατάφερε  να ξεπεράσει. Και οι πολιτικοί με εμμονές είναι επικίνδυνοι…

Τώρα,  το πρόβλημά του είναι η πίεση  του ΔΝΤ για συμμετοχή  και του δημοσίου τομέα στο νέο κούρεμα του ελληνικού χρέους….

Ίσως, είναι η πρώτη φορά που …ζορίζεται  γιατί βλέπει  ότι, λόγω της αλλοπρόσαλλης πολιτικής του την τελευταία τριετία σε λίγο η κρίση θα χτυπήσει και την πόρτα της Γερμανίας.

Και σε λιγότερο από ένα χρόνο έχουν εκλογές…

Ο κ.Σόϊμπλε δίνει μια μάχη οπισθοφυλακής και το ξέρει…..

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. βαγόνι avatar
    βαγόνι 09/11/2012 08:07:35

    Ιστορικά, οι Γερμανοί έχουν μιά εξειδίκευση: να πηγαίνουν ώς το τέλος
    την αρχική τους επιλογή, ακόμη κι'όταν οδηγεί σε τοίχο...! Ακόμη περισσότερο,
    ο παραδοσιακός Γερμανικός συντηρητισμός πρωτοπορεί στο είδος...οι
    σοσιαλδημοκράτες είναι σχετικά πιό ευέλικτοι...!
    Σ' ότι αφορά περιφερειακές χώρες,όπως εμείς, παρά τα βουνά που ορθώνονται
    μπροστά μας,θα βρούμε μια ταπεινή περπατησιά επιβίωσης...αρκετά είχαμε
    απλώσει τα πόδια μας,περα απ'το πάπλωμα...
    Η κατάρρευση της ευρωζώνης όμως,που έτσι κι'αλλοιώς κτίστηκε ασύμμετρα
    και επιπόλαια,θα τους αγγίξει πολύ περισσότερο απ'όσο είχαν φανταστεί....,
    ο κ. Σόιμπλε,αυθεντικός εκφραστής μιάς στενόκαρδης πολιτικής, θα βλέπει
    και δεν θα πιστεύει!

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 09/11/2012 08:17:48

    Μα το προβλημα γιαυτους δεν ηταν ποτε τα μετρα.Το προβλημα ειναι οτι υο ελληνικο χρεος δεν ειναι βιωσιμο και ψαχνουν τωρα παλι ποιος θα χασει απο το νεο κουρεμα.
    Η ελληνικη απαντηση πρεπει να ειναι απλη : μεχρι να ελθει η δοση ολοκληρη τα ψηφισθεντα μετρα αναστελλονται.

    • Κονιορτοποιός avatar
      Κονιορτοποιός @ ψυχραιμια 09/11/2012 10:14:56

      Ναι ,ναι ,χωρίς παρεξήγηση αν και βλέπω την ανάρτηση στις 08:17 ,και συμφωνώ μόνο ως προς το πρώτο σκέλος, μάλλον το ξεκινήσαμε πολύ νωρίς σήμερα το τσίπουρο.

  3. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 09/11/2012 08:54:07

    «Θα περίμενε, λοιπόν, κανένας αυτοί οι ανεκδιήγητοι ….εταίροι να έχουν το θάρρος να πουν δυο ενθαρρυντικά λόγια.»

    Γιατί δεν βλέπουμε χωρίς παρωπίδες; Γιατί δεν μας διδάσκει η ιστορία; Πότε οι Γερμανοί ήταν φίλοι και εταίροι μας; Δεν μας δίδαξε τίποτα η Μικρασιατική καταστροφή για τους εταίρους μας Γάλους και Ιταλούς; Τόσα χρόνια μασάμε την καραμέλα των προοδευτικών αριστερούληδων περί Ευρώπης των λαών, περί αλληλεγγύης των λαών της Ευρώπης και άλλα φληναφήματα που έχει στο μυαλό της η χαζοχαρούμενη και καλοζωισμένη ηγεσία της Ελληνικής αριστεράς.

    Τα έθνη έχουν μόνο συμφέροντα και μόνο με βάση αυτά αποφασίζουν. Και το δικό μας συμφέρον αυτή την εποχή είναι με την Ευρώπη, αλλά μακροπρόθεσμα είναι με τον φυσικό μας ορθόδοξο χώρο, τα βαλκάνια και τη Ρωσία.

  4. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 09/11/2012 09:16:50

    Η παροιμιώδης γερμανική ακαμψία συνετρίβη στα περίχωρα του Στάλιγκραντ 70 χρόνια πριν. Και φαίνεται ότι κάποιοι στη Γερμανία δε διδάχθηκαν από αυτό. Οι δημοσκοπήσεις στη Γερμανία δείχνουν αυξημένα ποσοστά για την καγκελάριο και το κόμμα της. Συνεπώς, η άκμπτη στάση δικαιολογείται και ενισχύεται από το εσωτερικό της Γερμανίας. Και οι ψηφοφόροι του συντηρητικού κόμματος φαίνεται νότι επικροτούν αυτή τη συμπεριφορά, αφού βέβαια βομβαρδίσθηκαν επί τρία χρόνια από τα λαϊκά τους περιοδικά, για τους κακούς νότιους. Το πολιτικό προσωπικό της γερμανικής κυβέρνησης είναι δέσμιο των επιλογών του. Ελπίζουν ότι η επιβράδυνση της γερμανικής οικονομίας το επόμενο έτος δε θα είναι αρκετή ώστε να τους στοιχίσει εκλογικά. Η γερμανική πολιτική σε ότι αφορά τη "διάσωση" της Ελλάδος απεδείχθη πέρα για πέρα λανθασμένη, αλλά επικερδής για τη γερμανική πλευρά. Αλλά αυτή η πολιτική έχει εξαντλήσει τα πολιτικά της καύσιμα. Η πυροδοτούμενη κοινωνική ένταση στην Ελλάδα μπορεί να απελευθερώσει ανεηέλεγκτες δυνάμεις οι οποίες θα πυροδοτήσουν αντιδράσεις οι οποίες θα οσηγήσουν την Ελλάδα στην καταστροφή της οικονομίας της αλλά θα χτυπήσουν καίρια και την ίδια τη Γερμανία.

    Εκτός, επαναλαμβάνω, αν στήνουν ένα επικίνδυνο σκηνικό κρίσης για να τρομοκρατήσουν εν τέλει τη γερμανική κοινή γνώμη ώστε να αποδεχθεί ένα νέο πακέτο διάσωσης που θα διευθετεί οριστικά τη βοωσιμότητα του ελληνικού χρέους. Αλλά ένα τέτοιο παιχνίδι είναι εξαιρετικά επικίνδυνο, αν ισχύει.

    Ποιος είπε ότι οι γερμανοί πολιτικοί είναι πιο έξυπνοι ή ικανότεροι από τους δικούς μας πολιτικούς;

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 09/11/2012 09:20:24

    "Επηρώτησε δε αυτὸν ο Ιησούς λέγων· τι σοι εστιν όνομα;
    ο δε είπε· Λεγεών· ότι Δαιμόνια πολλά εισήλθεν εις αυτόν."
    (κατά Λουκάν η')


    "Το θολωμένο μου μυαλό,
    μ’ έχει προδώσει προ πολλού
    του λέω αλλού και τρέχει αλλού
    με κάνει να παραμιλώ το θολωμένο μου μυαλό."
    ~Άκης Πάνου (1933-2000) Μουσικοσυνθέτης, Στιχουργός

    • Φανη avatar
      Φανη @ η Dimi 09/11/2012 11:08:38

      Dimi μου αρεσουν εξαιρετικα οι επιλογες που αναρτησες και οι δυο.
      Η πρωτη γιατι μυριζει απο μακρυα Ορθοδοξια και η δευτερη γιατι μυριζει Ελληνικοτητα και αναλογα με τις συνθηκες -ποτε με τη μια και ποτε με την αλλη- θα πορευτουμε για να περασουμε τον καβο. Ποτε με ψαλμους της εκκλησιας [στα δυσκολα] και ποτε με λαϊκους .....ψαλμους οταν περιστασιακα χαμογελαει λιγακι το χειλι.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Φανη 09/11/2012 12:00:51

        Φανη μου, έτσι ακριβώς!

  6. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 09/11/2012 09:20:53

    Σωστός...

    • Φανη avatar
      Φανη @ Γιάννης Φαίλτωρ 09/11/2012 12:19:55

      Σωστοτατος

  7. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 09/11/2012 09:40:56

    Το ζήτημα είναι ο διαπραγματευτής σου να ξέρει ότι: "η ανταλλαγή των ομήρων με τα λύτρα, γίνεται ταυτόχρονα". Σε αντίθετη περίπτωση, ψάχνεις για το πτώμα.

    • GLAD avatar
      GLAD @ Balafara Hunter 09/11/2012 11:01:06

      "Σε αντίθετη περίπτωση, ψάχνεις για το πτώμα ", αφού ήδη σου έχουν πάρει τα λύτρα.

  8. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 09/11/2012 10:42:20

    Κώστα, καλημέρα. Μέρος του προβλήματός μας είναι και ότι πιστεύουμε πως υπάρχει "Ευρωπαϊκή αλληλεγγύη", όχι υπό την έννοια της παροχής αλλά της ανταπόδωσης. Κάθε φορά που ακούω τα καθεστωτικά μέσα να μι,ούν για εταίρους, για κεκτημένα, όπως πιο παλιά για τον σκληρό πυρήνα που θα μας προστάτευε από πάσαν νόσον και μαλακίαν του διεθνούς συστήματος κρατικών σχέσεων, άλλο τόσο εκνευρίζομαι αλλά και απογοητεύομαι. Βέβαια η Ελλαδική ελίτ τρεφεται χρονια τώρα στην Ευρωπαϊκή γούρνα πιστεύοντας τα ψεμμματά της τα ίδια και εθελοτυφλώντας για την πραγματικότητα των διεθνών σχέσεων. Κάποιος πρέπει στη χώρα που λείπει η εθνική σοβαρότητα να τους υποχρεωσει να μελετούν όχι μόνο Μαρξ και ΄σαρξ αλλά Τ. Ηόουμπς και Π. Ήφαιστο.
    Εν κατακλείδι, εάν ο Α. Σαμαράς είχε ως τακτική το κέρδος χρόνου για να "σταθεροποιηθεί" κάπως η κατάσταση -και δεν ξέρω αν όντως έτσι σκεφτόταν- τότε μάλλον έχει εξουδετερωθεί ως όπλο αντιμετώπισης των Γερμανών. Διότι, δυστυχώς για μας, η ύφεση καλπάζει ταχύτερα από την όποια σταθεροποίηση. Και το κυριώτερο ; ο κόσμος πληροφορείται από το ΜΕΓΑ και τον ΑΝΤ1 κλπ που μας "παίζουν" τι είπε η Μερκελ, ο Σόϋμπλε κ.α. πράγμα καταστροφικό για την εμπιστοσύνη που πρέπει να καλλιεργηθεί στον μέσο Έλληνα για την Ελλάδα ως κράτος.

  9. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 09/11/2012 11:33:26

    Το πρόβλημα του Σόιμπλε είναι πρωτίστως πολιτικό-κομματικό (άν και εδράζεται σε οικονομικές εξελίξεις) και μοιάζει με το πρόβλημα των Σαμαρά, Παπανδρέου, Τσίπρα κτλ πριν 1,5 - 2 χρόνια (για να μην πώ με του Καραμανλή, πρίν από 3 χρόνια):
    Ξέρει πιά σίγουρα ότι η οικονομική κατάσταση στη χώρα του θα χειροτερεύσει το επόμενο διάστημα (ίσως απότομα) και περιμένει εκλογές, κανονικά σε 1 χρόνο. Το κόμμα του CDU, άν και προγραμματικά διαβρωμένο, δημοσκοπικά είναι σε σχετικά ανεκτή κατάσταση (τάξη μεγέθους 35 %), πράγμα που το οφείλει αποκλειστικά στην καλή - μητρική εικόνα της αρχηγού του. Αλλά ο μικρός κυβερνητικός σύμμαχος FDP είναι σταθερά στο εξωκοινοβουλευτικό 3 - 4 % χωρίς ελπίδα ανάρρωσης. Απομένουν 2 εφικτές αριθμητικές λύσεις, ο "μεγάλος συνασπισμός" με τους Σοσιαλδημοκράτες ή κυβέρνηση με τους Πράσινους.
    Ο Σόιμπλε θέλει να έχει "χαρτιά" για την κομματική διαπραγμάτευση. Η Ευρωζώνη και η Ελλάδα είναι σημαντικό "χαρτί". Άν "καεί" το χαρτί (ή ρυθμιστεί αξιόπιστα η κρίση χρέους), χάνει το "χαρτί" απο τα χέρια του.
    Ο Σόιμπλε μπροστά στήν ρευστή κατάσταση δεν ακολουθεί την "λύση φυγής του Καραμανλή" ("απελθέτω εμού το ποτήριον τούτον"), αναλαμβάνει το ρίσκο: Άν η οικονομική κατάσταση στη χώρα του χειροτερεύσει πολύ και απότομα, το κόμμα του ίσως βρεθεί στην θέση του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ. Αλλά στην Γερμανία δεν υπάρχει ενισχυμένη αναλογική και bonus 50 εδρών, μόνον απλή αναλογική με φράγμα 5 %. Με CDU κάτω από 30 % και το FDP εκεί που βρίσκεται, οι Σοσιαλδημοκράτες και οι Πράσινοι θα σχηματίσουν δικομματική κυβέρνηση, ο Σόιμπλε και η Μέρκελ θα βρεθούν στην θέση του Καραμανλή παρά την θέλησή τους και "Γερμανός Σαμαράς του CDU" δεν φαίνεται στον ορίζοντα.
    Ένα παιχνίδι πόκερ είναι, με την οικονομική συγκυρία στο ρόλο της Θεάς Τύχης. Τον Ιανουάριο θα τραβήξουν ένα ακόμη "δοκιμαστικό χαρτί", έχουν κοινοβουλευτικές εκλογές στο Ομόσπονδο κράτος της Κάτω Σαξωνίας.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 09/11/2012 12:06:44

      Τα Ελληνικά κομματικά "think tanks"(!!!) δεν μπορούν να διανοηθούν ότι το μικροκομματικό παιχνίδι στη Γερμανία μοιάζει πολύ με το Ελληνικό.
      Tragic!

  10. Karenin avatar
    Karenin 09/11/2012 11:56:52

    Mας πρόλαβε και μας ξεπέρασε ο Καρακούσης στο Βημα. Μετα το ξεφτυλισμένοι τι υπάρχει;

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Karenin 09/11/2012 12:12:18

      O κ. Καρακούσης δεν πρόσεξε ότι ακριβώς το ίδιο με τον Σόιμπλε δήλωσε και ο εκπρόσωπος της Κομισιόν.
      Και μάλλον δεν διαβάζει antinews:
      h**p://www.antinews.gr/2012/10/03/182197/#comment-1060102

  11. Karenin avatar
    Karenin 09/11/2012 12:37:19

    Oτι και να προκύψει με την δοση, ανήκουν σε μαθηματικά και οικονομικούς όρους για ειδικούς. Θα τα βρουν μεταξύ τους, ποιοι έχουν λαμβάνει και πότε θα τα πάρουν. Την πραγματική κοινωνία ουσιαστικά πρέπει να την αφήνει παγερά αδιάφορη. Στο μόνο που μπορούμε να ελπίζουμε, στην έμφυτη ικανοτητά μας να μετατρέπουμε το πρόβλημα σε μπίζνα. Ας επικεντρωθούμε στις διαρθρωτικές που μπορεί να υπάρχει ακαυτο λίπος ακόμη για την χώρα.
    Κατά τα άλλα όλοι δουλέψανε για τον Σύριζα. Εχει πια , μετα τα μέτρα, ισοσκελισμένο προυπολογισμό και πλεόνασμα να διαπραγματευθεί και με τους έξω και με τους μέσα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.