#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/07/2012 13:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κ. Στρατούλης απειλεί με φυλακή όσους κάνουν αποκρατικοποιήσεις!!!



«Όποιοι βάλουν την υπογραφή τους να ξεπουληθεί η δημόσια περιουσία έναντι πινακίου φακής, θα πάνε φυλακή», είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Στρατούλης!

Η επικίνδυνη αυτή δήλωση, πέρα από το ότι επιδέχεται ψυχιατρικής ανάλυσης, είναι άκρως επικίνδυνη για την προσπάθεια που κάνει η χώρα να αποφύγει τη χρεοκοπία.

Και εξηγούμαστε. Όταν αυτό που περιμένει η παγκόσμια αγορά είναι η ανακοίνωση της αξιοποίησης της περιουσίας του δημοσίου και οι αποκρατικοποιήσεις, και ο ΣΥΡΙΖΑ απειλεί με φυλακές, τι ακριβώς επιτυγχάνει πέρα από το να διώξει οποιαδήποτε σκέψη επενδυτών να τοποθετηθούν στην Ελλάδα; Ποιος θα βάλει τα κεφάλαιά του να αγοράσει κάτι όταν ξέρει ότι μια πιθανή κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα ακυρώσει την αγοραπωλησία που διενήργησε μια προηγούμενη κυβέρνηση;

Όλο αυτό θυμίζει τους αείμνηστους “κολάδες” και τον Ανδρέα Παπανδρέου που το είχε πει και το έκανε, όταν ήταν στη αντιπολίτευση το 1991-1992, ότι θα ακύρωνε την πώληση των αστικών συγκοινωνιών της Πρωτεύουσας. Ποιος έχασε από την υλοποίηση της υπόσχεσης Παπανδρέου;

Μα φυσικά όσοι ξεγελάστηκαν και αγόρασαν λεωφορεία (ακόμα να αποζημιωθούν και ας πέρασαν 20 χρόνια), αλλά κυρίως το κράτος που ξαναφορτώθηκε τις ελλειμματικές συγκοινωνίες και τώρα τις πληρώνουμε χρυσές.

Ίσως βέβαια ο κ. Στρατούλης να μην το πιστεύει ότι θα γίνει κυβέρνηση. Και μπορεί έτσι να συμβεί. Όμως είναι το δεύτερο κόμμα στη βουλή και με τον κόσμο στα... κάγκελα σημαίνει ότι όλα είναι πιθανά.

Άρα, η δήλωσή του μόνο ως τρομοκρατική μπορεί να εκληφθεί, και αποτρεπτική των όποιων πραγματικά ενδιαφέρονται να επενδύσουν στην Ελλάδα. Το ερώτημα είναι ποια εγχώρια συμφέροντα ωφελούνται από αυτό;;;

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 07/07/2012 13:44:56

    Θλίβομαι αλλά εδώ έχει δίκιο ο Στρατούλης και δεν με νοιάζει κανένας ΟΣΕ/ΟΠΑΠ κτλ...αλλά αν ολόκληρο κράτος δεν μπορει να αξιοποιήσει τον πλούτο προς όφελος του λαού του και μιλώ για την ΔΕΗ και την ΕΥΔΑΠ τότε είναι όλοι άχρηστοι και εμείς βλάκες.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Ανδρέας 07/07/2012 13:51:07

      Ε ρε βομβα νετρονίου που μας χρειάζεται...

      • Ανδρέας avatar
        Ανδρέας @ Jimakos 07/07/2012 14:23:28

        Ίσως να έχετε δίκιο μπας και ξυπνήσουμε απο τον κρότο,αν έχει μείνει κανένας μέχρι τότε.

    • Iωάννης33 avatar
      Iωάννης33 @ Ανδρέας 07/07/2012 17:57:40

      Η ΔΕΗ και ο ΟΣΕ κατασπάραξαν τον πλούτο του ελληνικου λαού.Με τις μαϊμού υπερωρίες,τις μαϊμού δαπάνες και τις υπερ-λουξ συνδικαλιστικές συνευρέσεις στα ξενοδοχεία.
      Σε κάποιες περιπτώσεις και τα νετρόνια σηκώνουν τα χέρια ψηλά!

      • Ανδρέας avatar
        Ανδρέας @ Iωάννης33 07/07/2012 18:12:39

        Πιάστους όλους και ξήλωσε τους,και στελέχωσε αυτές τις εταιρείες με ικανό και παραγωγικό εργατικό δυναμικό.Βάλε και απο ένα προιστάμενο με σαφής εντολές απο την πολιτική ηγεσία για σωστή διαχείρηση των πόρων.Τόσο δύσκολο είναι αυτό;ή είμαστε της λογικής πονάει δόντι κόβει κεφάλι;

        • Ανδρέας avatar
          Ανδρέας @ Ανδρέας 07/07/2012 18:14:31

          Το μεγάλο ενδιαφέρον μου είναι για ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ.Κοινωνικά αγαθά λέγονται αυτά

          • Iωάννης33 avatar
            Iωάννης33 @ Ανδρέας 07/07/2012 18:20:05

            Ανδρέα,κάνεις σαν να ζεις σε άλλη χώρα.Αυτά που περιέγραψες δεν γίνονται ούτε γρήγορα,ούτε εύκολα.Βασικά δεν θα γίνουν ποτέ.Γιατί είμαστε ανυπόμονοι,ευκολόπιστοι,φωνακλάδες και σε μια πρόταση...Δεν θα αφήσουμε τον "τρελό" που θα αναλάβει αυτό το έργο να το ολοκληρώσει,θα τον ρίξουν οι δικοί του!!!

          • Ανδρέας avatar
            Ανδρέας @ Iωάννης33 07/07/2012 18:56:25

            Ο λαός μας θέλει προοπτική,την χρειάζεται τώρα πιο πολύ απο ποτέ.Χωρίς να σπάσεις αυγά ομελέτα δεν κάνεις και όταν έχεις τον λαό στο πλαι σου δεν βλέπεις κανέναν δικό σου,άλλωστε απο τον λαό βγαίνεις για να εξυπηρετήσεις το κοινό καλό και όχι την παρέα σου.

          • vardarskian avatar
            vardarskian @ Ανδρέας 07/07/2012 18:22:32

            επιτέλους μια λογική φωνή. Ακόμη περιμένω απάντηση πώς ακριβώς θα βελτιστοποιήσει το αγαθό της φύσης ο ιδιώτης και τι είδους ανάπτυξη θα εξασφαλίσουμε αν του ξεπουλήσουμε τα νερά!

          • Σχετικά Ασχετος avatar
            Σχετικά Ασχετος @ Ανδρέας 08/07/2012 09:47:15

            Αγαπητέ Ανδρέα.
            Κοινωνικά αγαθά είναι το νερό και το ηλεκτρικό ρεύμα,που οι εν λόγω εταιρείες μας πωλούν πανάκριβα και όταν γουστάρουν μας το κόβουν.

          • Ανδρέας avatar
            Ανδρέας @ Σχετικά Ασχετος 08/07/2012 10:06:03

            Συμφωνώ και επαυξάνω αλλά δεν δέχομαι ότι η λύση είναι το να απαλαχτεί το κράτος απο αυτές.Απαιτώ και περιμένω απο κάποιον να δουλέψει πάνω σε αυτές τις εταιρείες και όχι να είναι απλά ένα χωνευτήρι ρουσφετιών και απαλλαγής ευθυνών.Το πρόβλήμα ήταν,είναι και θα είναι Πολιτικό.

        • TARAMAS avatar
          TARAMAS @ Ανδρέας 07/07/2012 18:51:33

          Από τον Άρη ήρθατε ή μας δουλεύετε; Αν ήταν εύκολο γιατί δεν έγιναν όλα αυτά τόσα χρόνια; Τι θα χρειαστεί για να αντιληφθείτε ότι ο μονοπωλιακός κρατισμός και η αναποτελεσματικότητα και η διαφθορά πάνε χέρι χέρι; Γιατί πιστεύετε ότι θα πετάξει ο γάιδαρος;

          • Ανδρέας avatar
            Ανδρέας @ TARAMAS 07/07/2012 18:58:59

            Γιατί μήπως όσοι άσκησαν πολιτική όλα αυτά τα χρόνια δεν θέλανε;

        • Anatoli avatar
          Anatoli @ Ανδρέας 07/07/2012 21:42:35

          Μπράβο σου Ανδρέα έτσι ακριβώς!

  2. Νικόλας avatar
    Νικόλας 07/07/2012 13:58:48

    Εγώ δεν έχω καταλάβει. ΓΙΑΤΙ να πουληθεί μια εταιρεία που βγάζει κέρδη; π.χ. ΟΠΑΠ/ΔΕΗ οι οποίοι μέχρι το 2011 τουλάχιστον ξέρω από στοιχεία ότι αθροιστικά δίναν πάνω από 1δις το χρόνο καθαρά στο κράτος; Εφόσον η ΔΕΗ έχει τη δυνατότητα να δώσει 500εκ καθαρά στο κράτος ανά έτος γιατί να πουληθεί έναντι π.χ. 2-3δις ευρώ (τζάμπα δηλαδή) και να τσιμπάει τα 500εκ ο ιδιώτης; Μπορεί κάποιος να το απαντήσει αυτό; Στα κανάλια κανένας δεν έχει κάνει αυτή την ερώτηση που νομίζω δεν είναι μόνο δικιά μου απορία.

    Και μια extra απορία για όποιον έχει όρεξη. Γιατί όταν πουλήθηκε ο ΟΤΕ δώθηκε μαζί στην τιμή το last mile το οποίο αποτελεί υποδομή της χώρας και είναι πανάκριβο; Το last mile κατασκευάστηκε με τα λεφτά των φορολογουμένων τόσα χρόνια. Λένε για άνοιγμα της αγοράς τηλεπικοινωνιών η οποία είναι ακόμα μονοπώλιο απλά τώρα είναι ιδιωτικό και όχι δημόσιο μονοπώλιο αφού ο ΟΤΕ έχει το last mile.

    Γενικά δε νομίζεται ότι με τις αποκρατικοποιήσεις κερδοφόρων οργανισμών έναντι πινακίου φακής τα ΜΜΕ δουλεύουν τον κοσμάκη πείθοντάς τον χωρίς επιχειρήματα να συνεναίσει στις αποκρατικοποιήσεις ΔΕΗ/ΟΠΑΠ/Τμήμα τοπικού βρόχου ΟΤΕ αντί να δίνεται έμφαση στο ξεφόρτωμα ζημιογόνων οργανισμών όπως ο ΟΣΕ;

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Νικόλας 07/07/2012 15:46:21

      Δεν είναι μόνο το θέμα της κερδοφορίας που πρέπει να εστιάσει κανείς. Στην πραγματικότητα, μία ή δύο ΔΕΚΟ το πολύ είναι κερδοφόρες.

      Το αληθινό κέρδος από την ιδιωτικοποίηση είναι ότι εισπράττει το κράτος φόρους χωρίς να δαπανά χρήματα, χωρίς να πληρώνει υπαλλήλους (ενώ άνθρωποι βρίσκουν δουλειά στις ιδιωτικοποιημένες ΔΕΚΟ) και χωρίς να επωμίζεται τυχόν ζημίες ή επιχειρηματικά ρίσκα. Παρεμπίπτον αλλά όχι ασήμαντο αυτών των επιμέρους κερδών είναι ότι ενισχύεται η ψυχολογία της ανάπτυξης της χώρας που προσελκύει περισσότερες επενδύσεις για να φύγουμε από την ύφεση.

      Τα δακρύβρεχτα περί ξεπουλήματος δεν στέκουν. Το κράτος μπορεί μια χαρά αν το θέλει να κρατήσει στον έλεγχό του τα δίκτυα επικοινωνιών και ενέργειας για στρατηγικούς λόγους και τα υπόλοιπα να τα παραχωρήσει για εκμετάλλευση με σαφείς όρους, υποχρεώνοντας τους ιδιώτες να επενδύσουν και να φτιάξουν υποδομές, εξασφαλίζοντας το ίδιο την ανταγωνιστικότητα παίρνοντας πίσω τις άδειες αν υπάρξει προσπάθεια δημιουργίας καρτέλ και αθέμιτης κερδοφορίας. Όπως κάνει για παράδειγμα η Γερμανία ή η Ελβετία.

      Το θέμα είναι να το θέλουμε. Αλλιώς το εναλλακτικό πρότυπο είναι η Βόρεια Κορέα!

      • Πεπόνης avatar
        Πεπόνης @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/07/2012 18:48:51

        Μανώλη, αυτή είναι μόνο η μία πλευρά της θεωρίας. Η άλλη πλευρά της θεωρίας καθώς και ολόκληρη η πραγματικότητα αποδεικνύουν το ακριβώς αντίθετο από αυτά που λες.. Ίσως δεν τα έχεις ψάξει αρκετά σε βάθος τα πράγματα.. Μια άλλη πιθανότητα είναι να κάνεις προπαγάνδα για τα συμφέροντα σου. Και για τα δύο επέλεξες πολύ άσχημο καιρό... Αυτά που λες δεν έχουν λειτουργήσει πουθενά. Ο λόγος είναι ότι ο ιδιώτης ενδιαφέρεται, σωστά, αποκλειστικά για το κέρδος του, αδιαφορώντας εντελώς για τον κοινωνικό παράγοντα. Ξανασκέψου τα.

        • firiki2010 avatar
          firiki2010 @ Πεπόνης 07/07/2012 21:03:47

          "...Αυτά που λες δεν έχουν λειτουργήσει πουθενά..." Δηλαδή στην Ευρώπη έχουν τόσο εκτεταμένο Δημόσιο τομέα όσο εμείς;;;
          Ο ιδιώτης φυσικά ενδιαφέρεται για το κέρδος του και πολύ καλά κάνει. Μόνο που για να το εξασφαλίσει πρέπει να εξυπηρετήσει τον πελάτη/καταναλωτή και να τηρήσει τους κανόνες που έχει συμφωνήσει με την Πολιτεία. Αντίθετα στην κρατική επιχείρηση δεν έχει κανένα ζόρι να εξυπηρετήσει τον καταναλωτή ούτε να λειτουργήσει ορθολογικά γιατί τα ελλείμματα της θα τα καλύψει το κράτος. Ετσι η κρατική εταιρεία φροντίζει τον εαυτό της, τη συντεχνία και τους ανθώπους που έχουν το κουμάντο.

          • Πεπόνης avatar
            Πεπόνης @ firiki2010 08/07/2012 11:27:26

            Σωστό το σχόλιο. Θεωρητικά είναι σωστό. Στην πράξη όμως; Ας δούμε το παράδειγμα της ηλεκτροδότησης. Ο ιδιώτης δεν έχει συμφέρον να βάλει ή να συντηρεί ρεύμα σε ένα απομακρυσμένο χωριό 8 μόνιμων κατοίκων. Επειδή υπάρχει συμφωνία με το κράτος, αναγκάζεται να το κάνει. Για να μην έχει ζημιά από μια επένδυση που του επιφέρει σχετικά μηδαμινά έσοδα, αυξάνει τις τιμές στο σύνολο των τιμολογίων. Αυτή είναι η "καλή και ηθική" εκδοχή. Η άσχημη κι απάνθρωπη εκδοχή είναι ότι δεν φέρεται έτσι, απλά αυξάνει τις τιμές υπερβολικά, χρησιμοποιώντας σαν πρόφαση την πραγματική δυσκολία πρόσβασης στο(α) χωριό(α). Έτσι φτάνει σε υπερκέρδη από αυτούς που πληρώνουν, παράλληλα αφήνει τα δύκτια των χωριών να ρημάξουν. Υπόσχεται συντήρηση, αλλά δεν την κάνει πράξη. Κάποια στιγμή τσακώνεται με το κράτος, φεύγει, αφήνει πίσω του συντρίμια, αρρωστημένους και αγρίμια και παίρνει και ένα γερό μπόνους από την (επανα)πώληση στο κράτος. Οι επιχειρηματίες δεν είναι ηλίθιοι, και σίγουρα είναι πολύ καλύτερα μαθημένοι στο να αποκομίζουν κέρδος αφήνωντας την ζημιά για τον "συνεργάτη", σε αυτή την περίπτωση το κράτος.

            Λύση; Όλα αυτά που υπόσχεται το κράτος ότι θα κάνει ο επενδυτής, να τα κάνει το ίδιο, και να αποκομίζει τα όποια οφέλη. Και αυτό είναι σχεδόν ουτοπικό, αλλά είναι πολύ λιγότερο ουτοπικό από τον τίμιο ιδιώτη, που θα μείνει ευχαριστημένος με ένα μίνιμαλ κερδος, που απλά θα του φτάνει για να ζει αξιοπρεπώς, και τα υπόλοιπα θα τα ρίχνει στην εταιρεία για να ηλεκτροδοτήσει όλα τα απομακρυσμένα χωριά 8 μόνιμων κατοίκων χωρίς να αυξάνει τις τιμές στα ουράνια.

            Η πολιτική στο θέμα των αποκρατοικοποιήσεων σε σημαντικούς τομείς, συμπεριφερεται σαν έναν αγύμναστο αθλητή που θέλει να λάβει μέρος στους Ολυμπιακούς και, επειδή είναι αγύμναστος, προσλαμβάνει έναν γυμνασμένο ιδιώτη αθλητή να τρέξει για αυτόν, με την υπόσχεση/συμφωνία/πεποίθηση/πίστη, ότι, αφού νικήσει ο γυμνασμένος ιδιώτης, θα του αποδώσει στο αγύμναστο κράτος την δόξα και το χρηματικό έπαθλο της νίκης.

            Στην Ευρώπη πειραματίζονται επίσης, την πατάνε, αναμενόμενα και επιστρέφουν σε προηγούμενες γνωστές δομές, έχοντας πάρει το μάθημα, ότι κανείς δεν θα κάνει την δουλειά σου έτσι όπως θέλεις εσύ. Τα γαλλικά τραίνα πχ λειτουργούν περίφημα.

            Ηλεκτροδότηση, ρεύμα, τραίνα, πλοία, δρόμοι κλπ λοιπά βασικά, ίσως ακόμη αεροπλάνα και τηλεφωνία, είναι αποκλειστικές δουλειές του κράτους και οφείλει να τις σέβεται και να τις οδηγεί στην επιτυχία για το κοινό καλό.

            Αν δεν μπορεί να το κάνει αυτό, τότε τις πουλάει, όπως θα γίνει εδώ, με τις γνωστές μεθόδους. Ας μην βαυκαλιζόμαστε όμως ότι θα οδηγηθούμε στον παράδεισο των έξοχων υπηρεσιών με παράλληλες χαμηλές τιμές μέσω των αποκρατοικοποιήσεων.

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Πεπόνης 07/07/2012 23:06:17

          Ενώ οι Φωτόπουλοι μόνο τον κοινωνικό παράγοντα έχουν στο μυαλό του.
          Αν οι Έλληνες ξέρανε πόσο φαγοπότι έχει πέσει από τους εργατοπατέρες (και τους κομματοπατέρες) στα κρατικά μονοπώλια, σύσσωμοι όλοι θα λέγανε δώστα όλα, να πληρώνω αλλά να ξέρω πως έχω υπηρεσία (που το λένε).

          Αφήστε που πληρώνουμε πολύ πιο πολλά από όσα φανταζόμαστε (ή μήπως δεν το καταλάβαμε με τους φόρους, δεν πληρώνουμε τα κέρατά μας για τις ζημιές του κράτους μας;) Ό,τι είναι φθηνό, είναι φθηνό γιατί απλούστατα το πληρώνουμε/επιδοτούμε όλοι μας από δέκα μεριές, να ξυπνάμε λιγάκι!
          Δεν είναι φθηνό από αποτελεσματικότητα!

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ victoria (true) 08/07/2012 00:54:34

            Έτσι.

          • Πεπόνης avatar
            Πεπόνης @ victoria (true) 08/07/2012 11:28:22

            Δες το σχόλιο ακριβώς από πάνω. Καλημέρα

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Πεπόνης 08/07/2012 12:03:30

            Εξασφάλιση ανταγωνισμού, ρυθμιστική αρχή που ξέρει τη δουλειά της. Σε όλο τον κόσμο εκεί στηρίζεται η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων. Οι αερογραμμές που αναφέρεις είναι από τα πλέον επιτυχημένα παραδείγματα.

          • Πεπόνης avatar
            Πεπόνης @ TARAMAS 08/07/2012 12:54:21

            Με λίγα λόγια οι "αδέκαστοι" πλέον δεν θα λέγονται "συνδικαλιστές" και "πολιτικοί" αλλά "επιχειρηματίες" και "ρυθμιστική αρχή".

            Εντάξει, δεν αντιλέγω. Τελικά είναι σαν τον γάμο: Τον βαριέσαι και πας αλλού, όπυ πιστεύεις ότι όλα θα είναι καλύτερα και βέβαια ανακαλύπτεις ότι είναι ακριβώς το ίδιο, απλά ... διαφορετικά.

            Από ό,τι φαίνεται πρέπει να το δούμε στην πράξη, με τα λόγια δεν καταλαβαίνουμε.

            Αν αποτλούν παράδειγμα οι αερογραμμές, ας πουλήσουν αυτές, όχι το νερό, που η πώληση του έχει αποτύχει παντού.

            Καλημέρα

    • Anatoli avatar
      Anatoli @ Νικόλας 07/07/2012 21:44:38

      Γιατί έτσι λένε οι κεφαλαιοκράτες Νικόλα!

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/07/2012 13:59:25

    Για την περίπτωση Στρατούλη, θα ήθελα ειλικρινά να ακούσω την άποψη κανενός "επιστήμονα" φυσιογνωμιστή. Θα είχε να μας πει πολλά ....

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Strange Attractor 07/07/2012 14:29:45

      Kαι των απωθημένων του.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Strange Attractor 07/07/2012 16:52:11

      Συνδικαλιστής του ΟΤΕ και δεν έχουν ακουστεί τα καλύτερα είναι (ήταν). Είναι από αυτούς που δεν επιτρέπεται να μιλάνε. αν τον ψάξετε θα βγάλετε λαβράκι όπως και με πολλούς του ΣΥΡΙΖΑ.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Strange Attractor 07/07/2012 20:44:11

      Δε θα τολμούσε, θα τον έστελνε στη φυλακή...

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Strange Attractor 07/07/2012 22:34:18

      Είναι αυτός που αποδέχτηκε την εθελουσία στον ΟΤΕ, "τσίμπησε" σίγουρα μία αποζημίωση καθόλου ευκαταφρόνητη και μετά έκλεινε την Κηφισίας για τα δικαιώματα των εργαζομένων του ΟΤΕ και την εκποίηση της κρατικής περιουσίας...

  4. llila avatar
    llila 07/07/2012 14:49:43

    Είναι ο καπιταλισμός βρε ηλίθιε!!

    το ΄΄ηλίθιε΄΄ δεν είναι προσωπικά για εσένα Νικόλα.

  5. Tassos avatar
    Tassos 07/07/2012 14:55:59

    5 δις μέσα είναι η ΔΕΗ.

  6. Aggelos avatar
    Aggelos 07/07/2012 15:14:27

    παιδες,,ο οτε δεν ειναι κρατικος πια
    οι κολωνες και τα καλωδια στο κρατος δεν ανηκουν?
    παθαμε τιποτα?

    ετσι και στα τρενα,,πρεπει οι γραμμες να μεινουν κρατικες,,αλλα πανω σε αυτες να κοινουνται πολλες μεταφορικες και επιβατικες εταιριες τρενων,,τρενοσε,,-με κρατικο μυρηνα πιστευω αλλα και ιδιωτικη συμμετοχη μεγαλη- και αλλες..
    ετσι θα ανοιξει η αγορα και θα δουμε καλυτερες υπηρεσιες και τιμες,,οπως εγινε με τον οτε πχ

    παλια επι μονοπωλιου για να σου βαλει τηλ ο οτε περιμενες χρονο..

    κοινως ας μπουν ιδιωτες στο παιχνιδι ,,και το κρατικο θα βελτιωθει και θα επιλεγεται παραπανω..

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ Aggelos 07/07/2012 16:14:02

      Φυσικά και πάθαμε: επί παραπάνω από μια δεκαετία στον τομέα του ίντερνετ πληρώναμε υποδεέστερα προϊόντα (συνδέσεις δηλαδή) σε πολύ υψηλότερες τιμές από τα τελευταίας τεχνολογίας της υπόλοιπης Ευρώπης! Την ώρα που στη Γερμανία οι συνδέσεις 2 Mb ήταν τσάμπα, εμείς πληρώναμε ADSL 384 (παγκόσμια πρωτοτυπία η συγκεκριμένη σύνδεση, μιας και στην αρχή της ADSL όλοι ξεκίναγαν με 768) 25 ευρώ το μήνα. Πλέον που οποιαδήποτε σύνδεση χαμηλότερη των 24 Mb έχει καταργηθεί, εάν ο συνδρομητής έχει τη σύνδεση από παλιά, ας πούμε από τότε που ήταν 8 Mb η σύνδεση, αυτή δεν αναβαθμίζεται αυτόματα και ο ίδιος δεν ενημερώνεται εάν δεν τύχει να ζητήσει πληροφορίες ο ίδιος! Και μιλάμε για μια κατάσταση που υπάρχει εδώ και πάνω από μια δεκαετία, άρα για απίστευτα υπερκέρδη εις βάρος των συνδρομητών με ταυτόχρονη υποβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών! Για να μην υπεισέλθω στις αρχές της ιστορίας της εισαγωγής κινητής τηλεφωνίας στη χώρα μας και το τι απίστευτα έγιναν εις βάρος των πολιτών μέσω της χειραγώγησης του ΟΤΕ υπέρ διαφόρων ιδιωτικών εταιρειών και παραγίνω κακός

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Βασίλης 07/07/2012 19:05:19

        Στον ΟΤΕ δουλεύεις ή είσαι 15 χρονών; Τόσο εύκολα ξεχνάμε οι υπόλοιποι το πως καταδυνάστευε ο μονοπωλιακός και απαρχαιωμένος ΟΤΕ τον πολίτη; Τι υπηρεσίες προσέφερε και πόσα χρόνια έπρεπε να περάσουν και πόσες κατουρημένες ποδιές να φιλήσεις για να πάρεις μια γραμμή; Δε ξέρω άνθρωπο που δε στόλιζε καθημερινά τον ΟΤΕ με διάφορα κοσμητικά επίθετα για τις "φοβερές" του υπηρεσίες.

        • Βασίλης avatar
          Βασίλης @ TARAMAS 08/07/2012 02:42:08

          TARAMAS Συνοψίζω επαναλαμβάνοντας: πανάκριβες υπηρεσίες για υποβαθμισμένα προϊόντα σε βαθμό απάτης. Συμβαίνει εδώ και μια δεκαετία και συνεχίζεται τη στιγμή που μιλάμε. Έχετε κάτι επ'αυτού ή θα συνεχίσετε την εξιστόρηση των βασάνων που σας προκάλεσε ο κακός ΟΤΕ μια φορά κι έναν καιρό που τα τηλέφωνα είχαν τον ίδιο μηχανισμό με τα ξυπνητήρια;

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Βασίλης 08/07/2012 12:05:42

            Υποθέτω μιλάς για τα προιόντα του κρατικού ΟΤΕ ε; 2002, 2003 θυμάσαι τι γινόταν;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Aggelos 07/07/2012 16:15:23

      Σε ρεύμα και νερό είμαι απόλυτα αρνητικός να πωληθούν έστω και σε ποσοστό. Στον ΟΣΕ όμως θέλω επενδυτή (όχι νέο ιδιοκτήτη) για να γίνει επιτέλους σύγχρονο δίκτυο με σωστές τιμές και υπηρεσίες.

      • Εύα avatar
        Εύα @ Γεώργιος Τ. 07/07/2012 16:23:11

        Συμφωνώ απόλυτα..

  7. aggelosview avatar
    aggelosview 07/07/2012 15:24:38

    Στρατούλη, μέγα διδάσκαλε, γκουρού της γνώσης, τρισμέγιστε οικονομολόγε, δίδαξέ μας πώς μπορούμε κι εμείς οι φτωχοί στην τσέπη αλλά και στο πνεύμα, να ζούμε χλιδάτα χωρίς να δουλεύουμε, να παίρνουμε αποζημιώσεις από το κόμμα αλλά και τη δουλειά μας; Είναι αλήθεια ότι πήρες μια παχυλή αποζημίωση από τη ΔΕΚΟ που δούλευες, αλλά τι θέμα έγινε γαργάρα από τα media για να μη θιγεί ο Άλεκ;

  8. poker face avatar
    poker face 07/07/2012 15:30:44

    Νεάτερνταλ, 200 χρόνια πίσω από τις αρκούδες!!!

  9. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/07/2012 15:38:48

    Στη θέση του κυβερνητικού εκπροσώπου θα δήλωνα:

    "Όποιος απειλεί κυβερνητικά και διοικητικά στελέχη για την άσκηση των καθηκόντων τους στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων και της αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας η οποία πολιτική εγκρίθηκε από τον ελληνικό λαό στις πρόσφατες εκλογές και δευτερευόντως αποτελεί συμβατική υποχρέωση της χώρας, θα κληθεί να απολογηθεί για την αντιδημοκρατική αυτή απειλή του ενώπιον τη βουλής και όταν θα έρθει η ώρα ενώπιον του εκλογικού σώματος. Για το λόγο αυτό η κυβέρνηση με άμεσο αίτημά της στον Πρόεδρο της Βουλής ζητά προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών τις προσεχείς ημέρες αποκλειστικά για το θέμα αυτό".

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/07/2012 16:17:07

      Καλή ιδέα. Να δούμε που θα κρυφτούν αυτοί που θέλουν τη χρεωκοπία της χώρας για να αγοράσουν μισοτιμής τα φιλέτα ενώ τώρα το παίζουν προστάτες της δημόσιας περιουσίας και αριστεροί ιδεολόγοι. Θυμάστε την περιουσία του Αλαβάνου και την δυνιδιοκτησία του Τσίπρα σε κατασκευαστική με τον αδελφό του; Τόσο ιδεολόγοι είναι!

      • voi8ate kaloi mou an8ropoi avatar
        voi8ate kaloi mou an8ropoi @ Γεώργιος Τ. 07/07/2012 16:45:07

        Αν δεν θες να στα αγοράσουν κοψοχρονιά πολύ απλά δεν πουλάς .
        Αλλά βλέπω και τώρα που δεν έχουμε χρεωκοπήσει επίσημα σε τι εξευτελιστικές τιμές ετοιμαζονται να τα ξεπουλήσουν ΟΛΑ στους διαχρονικους "συμμάχους" -δυνάστες μας .

        • GreekInLux avatar
          GreekInLux @ voi8ate kaloi mou an8ropoi 07/07/2012 21:29:08

          Βλέπεις ε; για πες μας που τα είδες φωτεινέ παντογνώστη να το δούμε κι εμείς!

  10. nikos avatar
    nikos 07/07/2012 15:53:54

    Το " επι πινακιου φακης" πρέπει να επισυρει ευθύνες. Αυτό λέει ο Στρατουλης. Ξεπούλημα όχι. Οποίος έχει κότσια και ικανότητα να κάνει επωφελη συμφωνία για το κράτος. Η λογική " αγαπούλα όσο όσο πούλα" δεν δείχνει εξυπνάδα. Ακόμη περισσότερο δείχνει δολιοτητα η τακτική " αστο να απαξιωθεί για να το δώσω όσο όσο" . Και απο τέτοια , μυρια στη χώρα μας. Δυστυχώς χωρίς ποινικές ευθύνες

  11. θεία δίκη avatar
    θεία δίκη 07/07/2012 16:04:10

    Σρατούλη έφαγες καμιά φορά φακές;
    Αντε από 'δώ ρε συνδυκαλιστή τής πολιτικής. ΟΥΣΤ,

  12. ΜΗΤΣΟΣΠΑΠ avatar
    ΜΗΤΣΟΣΠΑΠ 07/07/2012 16:31:30

    δεν θελουν να πουλειθουν η δεκο γιατι πως θα παραγουν συνδικα-ληστες και μετα βουλευτες

  13. voi8ate kaloi mou an8ropoi avatar
    voi8ate kaloi mou an8ropoi 07/07/2012 16:34:25

    Μόνο και μόνο το γεγονός πως εδώ και 4 -5 χρόνια τα διόδια έχουν εκχωρηθεί -ξεπουληθεί σε ιδιώτες οι οποίοι δεν έχουν παραδώσει ούτε ένα μέτρο καινούργιου δρόμου ως όφειλαν με τις υπογραφές τους ενώ συγχρόνως εκβιάζουν τις κυβερνήσεις να τους δώσουν και άλλα χρήματα και κανείς δεν τους μιλά κατάλληλα , όπως και το γεγονός πως η κυρία siemens δεν επιτρέπει να δοθούν στην κυκλοφορία έτοιμοι σταθμοί του Μετρό αυτά από μόνα τους απαντούν στην κάκιστης ποιότητας προπαγάνδα σου !

    Αλήθεια τελικά τι να έγινε με το θέμα της Hochtief ; Να κατέβαλε το πάνω από μισό δις ΦΠΑ που χρωστά στο δημόσιο και που παρανόμως κατακρατά ενώ τον έχει εισπράξει η δεν γνωρίζεις ;

    • voi8ate kaloi mou an8ropoi avatar
      voi8ate kaloi mou an8ropoi @ voi8ate kaloi mou an8ropoi 07/07/2012 16:39:26

      Όσο για τα δίκτυα ,βεβαίως πολύ "καλή" η προδοτική πρόταση να τα έχει το κράτος και να τα συντηρεί και να κάνει αυτό επενδύσεις επεκτάσεις , μην τυχόν χαλάσουν κανένα σεντς από την τσέπη τους οι αδίστακτοι ιδιώτες !!
      Αυτοί μόνο να νέμονται τα έτοιμα που έχουν γίνει με τα χρήματα και το αίμα άλλωαν ξέρουν !

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ voi8ate kaloi mou an8ropoi 07/07/2012 19:01:28

        Το χαζό κάνεις; Οι ιδιώτες πληρώνουν για τα δίκτυα.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ voi8ate kaloi mou an8ropoi 07/07/2012 22:32:17

      ... έχει ο δίκιο ο Μανώλης Μ., το κράτος παρόλο που θα ιδιωτικοποιήσει μέσω χρηματιστηρίου, κλπ. μπορεί και ΟΦΕΙΛΕΙ να έχει ΑΥΣΤΗΡΤΑΤΕΣ ελεγκτικές αρχές. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα έχουμε φυσικά ελεγκτικές αρχές του "τύπου Κεφαλαιαγοράς του 1998" γιατί τότε καήκαμε... εξάλλου αγαπητέ μου εάν η Χόχτιφ χρωστούσε στη Γερμανία 500 εκατ. ευρώ τώρα θα είχε ήδη χάσει το αεροδρόμιο.....

  14. Aggelos avatar
    Aggelos 07/07/2012 16:54:33

    το συριζζα θα ξανακρατικοποιησει οτι ιδιωιτκοποιησει τωρα η Νδ

    οσο το πασοκ το εκανε για την ολυμπιακη οτε ,λιμανια κλπ

    δεν υπαρχει αλλος δρομος ρε παιδια..
    για να ξεχρεωσεις απεναντι σε μια τραπεζα,,θα πουλησεις και αξιοποιησεις ακινητη περιουσια

    δεν γινεται αλλιως
    περισσοτερο ισως και απο το οσο εγω θα ηθελα

    αλλα εδω εχουμε διλλημμα

    ή μεγαλοκρατος παει στο ιδιωτικο τομεα
    ή η ελλαδα καταρρεει μαζι με το κρατος..

    οι επιλογες εχουν εξαφανιστει πια
    και οποιοςπιστευει κρατικα σοσιαλιστικα παραμυθια,, ειναι μακρυα νυχτωμενος

    επειδη καναμε μπουρδελο το δημοσιο
    τωρα θα περικοπεικαι περισσοτερο απο οσο θα επρεπε

    για να ισιωσει ενα ξυλο πρεπει να το στραβωσεις στην αλλη μερια

    λυπαμαι,,αλλα ετσι παει η φυση..

  15. TARAMAS avatar
    TARAMAS 07/07/2012 19:09:51

    Ε αν δεν υπερασπιστεί ο Στρατούλης το φυσικό του χώρο, εκεί που ανδρώθηκε, εκεί που "δούλεψε", εκεί που στρατολογεί κομματικά στρατά, εκεί που ασκεί εξουσία η κάθε κομματίλα, τι θα υπερασπιστεί. Να του πάρουν τους κρατικοδίαιτους οργανισμούς είναι σαν να του καταστρέφουν το βιότοπο, σα να παίρνουν το δάσος από την καφέ αρκούδα.

  16. ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ 07/07/2012 19:19:14

    Eνας Στρατουλης που ηταν στη δοιηκηση του ΟΤΕ που υπεγραφε το ξεπουλημα του, εχει καποια σχεση με τον φωστηρα του ΣΥΡΙΖΑ η ειναι απλη συνωνυμια;Βοηθεια εχω;

  17. Νικόλας avatar
    Νικόλας 07/07/2012 19:27:25

    TARAMAS, το last mile μπορείς να μου πεις γιατί πουλήθηκε μαζί με όλον τον ΟΤΕ και δεν το κράτησε το κράτος; Ψάξε αν δε με πιστεύεις τι ισχύει σε άλλες χώρες με τον τοπικό βρόχο και εξήγησέ μου αν έχεις χρόνο και διάθεση γιατί η εκχώρηση του last mile δε συνιστά ποινικό αδίκημα;

    Δήλωση φρονημάτων: Ο ΟΤΕ έπρεπε να ιδιωτικοποιηθεί.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Νικόλας 07/07/2012 20:34:23

      Το last mile μπορεί να είναι ευχή ή κατάρα γι αυτόν που τόχει, ανάλογα με τις αποφάσεις και τις πολιτικές της ΕΕΤΤ. Είναι ιδιοκτησία υπό όρους. Πάντως ομολογουμένως στις ιδιωτικοποιήσεις μπορεί να γίνουν λάθη, πολλές φορές και τραγικά. Το θέμα όμως είναι ότι υπάρχει μεγάλη διεθνής εμπειρία και είναι ευκολότερο να απολαύσεις τα (μεγαλύτερα) οφέλη μια επιτυχημένης ιδιωτικοποίησης, από τα (λιγότερα) οφέλη μια επιτυχούς εξυγίανσης δημόσιου φορέα. Η πρώτη συνεπάγεται υγιή ανταγωνισμό, η δεύτερη δεν τον εγγυάται.

      • No Way avatar
        No Way @ TARAMAS 08/07/2012 04:10:41

        Ποιες χωρες οφειληθηκαν απο τις αποκρατικοποιησεις ,μειωνωντας τα χρεη τους σε βαθος χρονου ?

  18. TARAMAS avatar
    TARAMAS 07/07/2012 19:36:51

    Και γιατί τώρα θα θέλουν; Έτσι έδειξαν ως τώρα;

  19. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/07/2012 19:44:02

    Εμπειρία από άλλες χώρες έχει καταδείξει ότι η ιδιωτικοποίηση του νερού έχει οδηγήσει σε εκτίναξη των τιμών και σε ορισμένες περιπτώσεις σε κίνδυνο της δημόσιας υγείας και ευημερίας. Η πρόσβαση στο νερό είναι ανθρώπινο δικαίωμα (ΟΗΕ 2010)

    Οι υδάτινοι πόροι αποτελούν φυσικό αγαθό και μάλιστα απολύτως απαραίτητο για την επιβίωση ανθρώπων, φυτών και ζώων, αγαθό που προστατεύεται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία (οδηγία πλαίσιο 2000/60) (1) αλλά και τον ΟΗΕ που στις 28 Ιουλίου2010 ενέκρινε ψήφισμα, για να προσθέσει την πρόσβαση σε καθαρό νερό στη διακήρυξη του για τα ανθρώπινα δικαιώματα (AG/10967) (2).

    Σχετικά με την ΕΥΔΑΠ, που επί ιδρύσεως της (Ν.1068-1980) ανήκε αποκλειστικά στο κράτος, ήδη η σταδιακή αλλαγή του θεσμικού της πλαισίου κατά την μετοχοποίηση της επί πρωθυπουργίας Κ.Σημίτη (Ν.2794-1999) και αμφισβητούμε καταφανώς την ορθότητα της πιο πρόσφατης εξέλιξης εκείνης του να συμπεριληφθεί η ΕΥΔΑΠ καθώς και η κερδοφόρα ΕΥΑΘ (4) στην ανώνυμη εταιρία «ΤΑΜΕΙΟ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ Α.Ε.» (Ν3986-2011) (3) που όπως αναφέρεται στο άρθρο 1.2 «Το προϊόν αξιοποίησης χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους της χώρας».(5)

    Εκτός της ΕΥΔΑΠ, άμεση σχέση με τους υδάτινους πόρους έχει ΚΑΙ η ΔΕΗ.

    Οι τεχνητές λίμνες, οι ταμιευτήρες και τα υδροηλεκτρικά εργοστάσια είναι βασικά στην ύδρευση και άρδευση μέσω των δημοτικών σχετικών επιχειρήσεων. Η πώληση τέτοιων περιουσιακών στοιχείων της ΔΕΗ είναι το ίδιο κατακριτέα. (6)(7)

    Η νομοθεσία στις Η.Π.Α, που απαγορεύει ή περιορίζει τη συλλογή βρόχινου νερού υπό τη μονότονη ρητορική της «προστασίας» των πόρων, δείχνει την τάση που επικρατεί.
    Αν οι ιδιωτικοποιήσεις σήμερα αφορούν υπηρεσίες και υποδομές αύριο έχουν ως στόχο τους ίδιους τους φυσικούς πόρους που αποτελούν συλλογικό αγαθό.
    Ενώ κρύβουν επιμελώς το μόνο πραγματικό ενδιαφέρον των ιδιωτών επενδυτών στον τομέα της ύδρευσης, δηλαδή το ΚΕΡΔΟΣ.

    Ίσως η Ελληνική κυβέρνηση αγνοεί περιστατικά όπως τα ακόλουθα:

    Χιλή: η Παγκόσμια Τράπεζα επέβαλλε σαν δανειοδοτικό όρο στη χώρα εγγύηση κέρδους 33% στη γαλλική εταιρία ύδρευσης Suez Lyonnaise des Eaux

    Αυστραλία: Το 1998 λίγο καιρό αφότου ανέλαβε την ύδρευση η γαλλική Suez Lyonnaise des Eaux το νερό στο Σύδνεϋ βρέθηκε μολυσμένο από παράσιτα και κρυπτοσπορίδια.

    Καναδας: Τουλάχιστον 7άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους αφού μολύνθηκαν από το βακτηριο E coli στο Walkerton, Ontario ύστερα από τη ιδιωτικοποίηση του ελέγχου ποιότητας του νερού που πέρασε στον έλεγχο της A&L Labs. Η εταιρία χαρακτήρισε τα αποτελέσματα των ελέγχων«απόρρητη πνευματική ιδιοκτησία» και αρνήθηκε να τα κοινοποιήσει.

    Μαρόκο: Οι καταναλωτές είδαν την τιμή του νερού να ανεβαίνει 3 φορές πάνω αφότου ιδιωτικοποιήθηκε η εταιρία ύδρευσης στην Casablanca.

    Αργεντινή: Όταν θυγατρική της Suez Lyonnaise des Eaux αγόρασε την κρατική επιχείρηση νερού Obras Sanitarias de la Nacion, οι τιμές διπλασιάστηκαν και η ποιότητα του νερού χειροτέρευσε. Η εταιρίας αναγκάστηκε να αποχωρήσει όταν οι κάτοικοι μαζικά αρνήθηκαν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους.

    Μ.Βρετανία Οι λογαριασμοί ύδρευσης και αποχέτευσης αυξήθηκαν κατά 67% μεταξύ 1989 και1995. Το ποσοστό διακοπών των παροχών ανέβηκε κατά 177%

    Ν.Ζηλανδία: Οι πολίτες βγήκαν στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν για την εμπορευματοποίηση του νερού.

    Ν.Αφρική: Το νερό έγινε απροσπέλαστο, πανάκριβο και μη ασφαλές όταν η εταιρία Suez Lyonnaise des Eaux ανέλαβε την ύδρευση στο Johannesburg. Υπήρξαν εκτεταμένες μολύνσεις και χιλιάδες άνθρωποι είδαν την παροχή τους να διακόπτεται.

    Βολιβία: Το 1999 η Παγκόσμια Τράπεζα συστήνει ιδιωτικοποίηση της δημοτικής εταιρίας ύδρευσης της Cochabamba, Servicio Municipal del Agua Potable y Alcantarillado (SENIAPA). Αξιωματούχοι της τράπεζας απείλησαν ανοιχτά να παρακρατήσουν 600 εκατομμύρια $ από την δανειακή σύμβαση αν η Βολιβία δεν αποδεχόταν.

    Εκπρόσωποι της εταιρίας Suez Lyonnaise des Eaux, κατόχου του 5,46% του μετοχικού κεφαλαίου της εισηγμένης ΕΥΑΘ (8) αφού εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για την ιδιωτικοποίηση, γνωστοποίησαν ότι θα έχουν συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ), Κώστα Μητρόπουλο, προκειμένου να κοινοποιήσουν και επισήμως την πρόθεση συμμετοχής στον σχετικό διαγωνισμό Στην πρώτη προσπάθεια ιδιωτικοποίησης, η Suez είχε συγκροτήσει κοινοπραξία με την ΑΚΤΩΡ. (6-6-2012 Καθημερινή).

    http news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_06/06/2012_484426

    Ως πολίτες επαρκώς ευχαριστημένοι από την λειτουργία των συγκεκριμένων επιχειρήσεων. και εκφράζουμε δημόσια τη βούλησή μας να αντισταθούμε με κάθε νόμιμο μέσο και με συλλογικές δράσεις διαμαρτυρίας σε περίπτωση που δεν εισακουστούμε.

    Σε μια εποχή που η δημόσια παιδεία και υγεια, συρρικνώνονται ως πολυτέλειες που δεν μπορούν να χρηματοδοτηθούν κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου. Αν το βασικό κοινωνικό συμβόλαιο, εκείνο της ανταποδοτικότητας καταρρεύσει, κανείς πολίτης δεν θα υποχρεούται να πληρώνει έμμεσους και άμεσους φόρους. Ακόμη κι αν προχωρήσετε ερήμην μας, εμείς οι Έλληνες πολίτες θα αγωνιστούμε να ακυρώσουμε αυτήν σας την ενέργεια όπως συνέβη στο Παρίσι την 1/1//2010. (9)

    Όπως έχει δείξει η ιστορία των ιδιωτικοποιήσεων, το νερό πάντα γυρνάει στην πηγή του.
    http www.un.org/News/fr-press/docs/2010/AG10967.doc.htm

    (3) Συγκεκριμένα Η ΕΥΔΑΠ Α.Ε. ανακοινώνει, σύμφωνα με το Ν. 3556/2007 και την από 27.1.2012σχετική γνωστοποίηση, τη μεταβίβαση από το Ελληνικό Δημόσιο 29.074.500 μετοχών της ΕΥΔΑΠ Α.Ε., και ισάριθμων δικαιωμάτων ψήφου, ήτοι ποσοστό 27,30% του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας στο «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου ΑΕ». Η μεταβίβαση έγινε κατόπιν εκτέλεσης εξωχρηματιστηριακής συναλλαγής, σε εφαρμογή των παραγράφων 4 & 5 του άρθρου 2 του Ν. 3986/2011 (ΦΕΚ 152/Α’) και της υπ’ αριθμ. 195/2011 (ΦΕΚ 2501/Β’) Απόφασης της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων (ΔΕΑΑ)).

    (4) Η ΕΥΑΘ Α.Ε.ανακοινώνει, σύμφωνα με το Ν. 3556/2007 και την από 11.5.2012 σχετική γνωστοποίηση, τη μεταβίβαση από το Ελληνικό Δημόσιο 12.348.000 μετοχών της ΕΥΑΘ Α.Ε., και ισάριθμων δικαιωμάτων ψήφου, ήτοι ποσοστό 34,017% του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας στο "Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου ΑΕ". Αποτέλεσμα της ως άνω πράξης ήταν η μεταβολή του ποσοστού συμμετοχής του ΤΑΙΠΕΔ στο μετοχικό κεφάλαιο της Εταιρείας από 40% σε 74,017%. Η μεταβίβαση έγινε κατόπιν εκτέλεσης εξωχρηματιστηριακής συναλλαγής, σε εφαρμογή των παραγράφων 4 & 5 του άρθρου 2 του Ν. 3986/2011 (ΦΕΚ 152/Α’) και της υπ’αριθμ. 206/2012 (ΦΕΚ 1363) Απόφασης της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων (ΔΕΑΑ).
    Αύξηση 92,3%παρουσίασαν τα καθαρά κέρδη της εισηγμένης ΕΥΑΘ Α.Ε. το πρώτο 6μηνο του 2011,ανερχόμενα σε 12 εκατ. ευρώ έναντι 6,2 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Ο τζίρος ανήλθε στο ποσό των 38,89 εκατ. ευρώ έναντι 37,73 εκατ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο σημειώνοντας αύξηση 3%, ενώ τα προ φόρων κέρδη έφτασαν το ποσό των 15 εκατ. ευρώ έναντι 12,94 εκατ. πέρυσι παρουσιάζοντας αύξηση 16%. Η εντυπωσιακή αύξηση των κερδών οφείλεται κυρίως στη μείωση και τον εξορθολογισμό των δαπανών κάθε είδους (διοίκησης και διάθεσης), στην αύξηση των εσόδων και στη μείωση των φορολογικών βαρών. Σημειωτέον ότι την προηγούμενη περίοδο η εταιρεία είχε επιβαρυνθεί επιπλέον με την έκτακτη εισφορά του νόμου3845/2010 και τον πρόσθετο φόρο από διαφορές φορολογικού ελέγχου προηγούμενης πενταετίας (2004-2008).

    (5) σύμφωνα με το άρθρο 2.8 «Εμπράγματα δικαιώματα τρίτων μπορεί να κηρύσσονται αναγκαστικώς απαλλοτριωτέα με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, για λόγους μείζονος σημασίας δημοσίου συμφέροντος, αν κρίνονται αναγκαία για την αξιοποίηση περιουσιακού στοιχείου του Ταμείου ή εταιρείας της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο Ταμείο ή αν κρίνονται αναγκαία για την πραγματοποίηση επενδυτικού σχεδίου ειδικού διαδόχου του Ταμείου ή εταιρείας της οποίας το μετοχικό κεφάλαιο ανήκει εξ ολοκλήρου, άμεσα ή έμμεσα, στο Ταμείο.»,άρθρο εξίσου αμφισβητήσιμου με το α.14 περί παραχώρησης χρήσης αιγιαλού και παραλίας

    __________________________________
    (6) Το γεγονός ότι η ΔΕΗ έχει άμεση σχέση με τη διαχείριση των υδάτινων πόρων αποδεικνύεται από το παρακάτω απόσπασμα από τον ιστιότοπο της εταιρίας:

    « Η ΔΕΗ Α.Ε. αναγνωρίζοντας το ζήτημα του νερού, όχι απλώς ως ένα τεχνικό θέμα αλλά σε συνδυασμό με άλλες ευρύτερες επιλογές, υλοποιεί μια σειρά μέτρων και δράσεων που χαρακτηρίζονται για τον προληπτικό τους χαρακτήρα ως προς την προστασία και ολοκληρωμένη διαχείριση των υδάτων, με υπευθυνότητα και με γνώμονα τη μεγιστοποίηση του συνολικού κοινωνικού, περιφερειακού, χωροταξικού και περιβαλλοντικού οφέλους από τις συνδυασμένες αυτές χρήσεις των έργων της.

    Η Επιχείρηση,εκμεταλλευόμενη το έντονο φυσικό ανάγλυφο της χώρας μας, κατασκευάζει φράγματα κατά τη ροή των ποταμών και δημιουργεί τεχνητές λίμνες ή αλλιώς ταμιευτήρες,αξιοποιώντας το υδροδυναμικό της χώρας, σύμφωνα πάντα με τις αρχές της αειφορίας, δηλαδή το σεβασμό στο ισοζύγιο προσφοράς και ζήτησης σε επίπεδο λεκάνης απορροής του κάθε υδατικού διαμερίσματος. Η ΔΕΗ Α.Ε. με τα φράγματα που κατασκεύασε στα κυριότερα ποτάμια της Ελλάδας, συμβάλλει σημαντικά στη διαχείριση των υδατικών πόρων της χώρας και στην εξυπηρέτηση των αναγκών των τοπικών κοινωνιών. Με τα μεγάλα ΥΗΕ που λειτουργούν σήμερα, αξιοποιείται το30-35% περίπου του τεχνικά εκμεταλλεύσιμου υδροδυναμικού της χώρας, καλύπτοντας το 10% της συνολικής ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας και διαθέτοντας το 30%περίπου της συνολικής εγκατεστημένης ισχύος του διασυνδεδεμένου συστήματος. Συγχρόνως,αξιοποιώντας τους εγχώριους πόρους της χώρας, τα έργα αυτά, μειώνουν την ενεργειακή εξάρτηση από το εξωτερικό και παράλληλα υποκαθιστούν ορυκτά καύσιμα,συμβάλλοντας στον περιορισμό του φαινομένου του θερμοκηπίου. Δεδομένου δε, ότι οι απαιτήσεις σε νερό (δυνάμει ανανεούμενο αγαθό) συνεχώς αυξάνονται, η αποθήκευση αυτού του αγαθού γίνεται πλέον επιτακτική ανάγκη» πιο αναλυτικές πληροφορίες : www dei.gr/Documents/imera.nerou.pdf

    (7) «Λίστα με τους προς πώληση υδροηλεκτρικούς σταθμούς της ΔΕΗ δεν υπάρχει, αλλά σταθμοί θα πουληθούν», ήταν η απάντηση του υφυπουργού Περιβάλλοντος Γιάννη Μανιάτη στην Ηρώ Διώτη στις 9/3/2012

    (8) 1. Το Ελληνικό Δημόσιο κατέχει δικαιώματα ψήφου 26.868.000 ήτοι ποσοστό 74,02%
    2. Η «SUEZ ENVIRONEMENT» κατέχει δικαιώματα ψήφου 1.982.870 ήτοι ποσοστό 5,462%
    3. Η HMG GLOBETROTTER κατείχε δικαιώματα ψήφου 384.062 ποσοστό 1,06%
    9. Από την 1/1/201ο οι υπηρεσίες νερού στο Παρίσι επέστρεψαν σε δημόσιο έλεγχο http www.tni.org/article/paris-local-authorities-regain-control-water-management

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ αλλενάκι 07/07/2012 23:16:13

      Εντάξει για το νερό αλλενάκι. Αλλά πχ τα Ξενία ή ο Άγιος Κοσμάς- Ολυμπιακό έργο, πρέπει να ρημάζουν και να πάει εντελώς στράφι ό,τι δώσαμε για να τα φτιάξουμε;
      Δεν κοιτάει το κράτος να είναι εκεί για την παιδεία και την υγεία, πρέπει να κάνει και τον ξενοδόχο;;

      Τελικά δεν έκανε τόσα χρόνια τίποτα, ούτε τον ξενοδόχο, ούτε τον παροχέα παιδείας και υγείας και ησυχάσαμε.

    • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
      ΑΜΟΡΓΟΣ @ αλλενάκι 08/07/2012 18:38:45

      ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΜΠΩΔΗ ΠΕΡΙ ΦΕΚ,ΜΕΚ Κ.Ο.Κ.ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΩΣ ΔΗΜΟΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΞΗΡΟΜΕΡΟΥ ΕΠΙΝΑ ΕΠΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΡΟ ΓΕΜΑΤΟ''ΒΑΚΤΗΡΙΔΙΑ ΚΟΠΡΑΝΩΔΟΥΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ'' ΤΟ ΔΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΧΛΩΡΙΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ(ΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕ ΓΙΝΟΤΑΝ ΧΛΩΡΙΩΣΗ).ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΔΗΜΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕ ΤΑ ΕΤΗΣΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.Η ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΔΕ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΚΟΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ(5)ΜΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑΜΕΝΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΟΧΛΗΣΕΙΣ.
      ΑΚΟΜΗ ΟΤΑΝ Η ΔΕΗ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΑΓΜΑΤΑ,ΣΥΣΣΩΜΗ Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΙΣΤΩΣΑ ΞΕΣΗΚΩΝΟΝΤΑΝ ΜΕ ΚΡΑΥΓΕΣ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΑ.ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΛΑΚΗΣ.ΑΦΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΔΕΗ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΙΧΤΙΡΙΖΕΤΕ ΤΩΡΑ.

  20. poker face avatar
    poker face 07/07/2012 20:21:50

    Έλα ρε, αλήθεια;;;;;; Μη μου πεις! Μήπως θα αρχίσουν να κάνουν και ισολογισμούς να πετάξω από τη χαρά μου;!:!

  21. firiki2010 avatar
    firiki2010 07/07/2012 20:36:01

    Aν δεν καταλάβουμε ότι οι αποκρατικοποιήσεις δεν είναι κάποιου είδους παραχώρηση προς την τρόϊκα αλλά κάτι στο οποίο έπρεπε να είχαμε προχωρήσει εδώ και πολύ καιρό δεν πρόκειταιο να βγεί άκρη. Το τι και πως θα πουλήσεις ή αξιοπποιήσεις είναι μια μεγάλη συζήτηση και κάθε περίπτωση είναι εντελώς ξεχωριστή Λίγα περισσότερα στο "Αυτονόητα περί αξιοποίησης δημόσιας περιουσίας" στο firiki2010 5/7/2012

  22. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 07/07/2012 21:19:45

    ΤΟ 2007 ΟΤΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΣΑ ΗΤΑΝ Ο κ.ΠΑΞΙΝΟΣ ΕΚΑΝΕ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΤΟΥ ΔΣΑ.
    ΤΩ ΚΑΙΡΩ ΕΚΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΥΡΕΘΗΣΑΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΣΑΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΜΗΤΡΩΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΔΙΚΑΙΟΥΝΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΟ ΓΙΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΛΙΓΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.
    ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο κ.ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΕΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟ ΠΟΣΟ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ,ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο κ.ΣΤΡΑΤΟΥΛΗΣ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ ΜΙΑ ΜΝΗΜΕΙΩΔΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ,ΘΡΑΣΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΓΑΜΗΝΩΝ ΛΑΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.

  23. ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
    ΑΜΟΡΓΟΣ 07/07/2012 21:26:51

    ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΕΠΙ ΝΔ ΠΡΙΝ ΤΟ 1980,ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΚΚΕ(ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΟΜΙΖΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΤΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ) ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ.

  24. Ανεξάρτητος avatar
    Ανεξάρτητος 07/07/2012 21:49:14

    Αυτοι πουκριτικάρουν τις δηλώσεις Στρατούλη ας ψαχθούν λίγο πόσες "Αποκρατικοποιήσεις" απο το 1990 έως τώρα και το ΄χρέος απο 90 δίς έφτασε στα 368 δίς. ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ

    • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
      ΑΜΟΡΓΟΣ @ Ανεξάρτητος 08/07/2012 18:19:50

      ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ.
      ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΤΟ ΧΡΕΟΣ?ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΛΕΓΧΟ ΔΕ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΧΡΕΟΣ?ΓΙΝΕ ΠΙΟ ΣΑΦΗΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  25. Aggelos avatar
    Aggelos 07/07/2012 21:54:17

    ακουσα τα καναλια οτι λενε για τρενοσε για 49 % πωληση..

    θα δουμε

    με συμφωνια των τριων μπορει να καταληξει σε μια λογικη συμβιβαστικη λυση

    η δημαρ πχ δεν θα ηθελε πωληση της υδρευσης σε ιδιωτες

    υπαρχουν πολλοι τροποι ,θα δουμε..δεν ειναι παλα τα πραγματα

  26. Διονύσης Γαρμπής avatar
    Διονύσης Γαρμπής 07/07/2012 22:26:57

    Εγώ δεν εμπιστεύομαι κανέναν!
    Και ο Άγιος, ιδιαίτερα ο Έλλην άγιος, φοβέρα θέλει. Αλλά ως εκεί. Από εκεί και ύστερα θα πρέπει να είναι σαφώς αποδεκτό, για όποιον δεν είναι ιδιοτελής, το αυτονόητο: Κανείς δεν πρέπει να έχει ασυλεία για τις αποφάσεις του τις σχετικές με το μέλλον της Χώρας!

    • Διονύσης Γαρμπής avatar
      Διονύσης Γαρμπής @ Διονύσης Γαρμπής 07/07/2012 22:38:32

      Πρακτικά η κατάσταση ρυθμίζεται ως εξής:
      Ο ΣΥΡΙΖΑ ως αντιπολίτευση ασκεί έλεγχο σε όλες τις φάσεις των αποκρατικοποιήσεων. Διαμορφώνει και το αναγκαίο πλαίσιο για την μη παραγραφή ρτυχόν αδικημάτων από πολιτικά πρόσωπα (η ευθύνη για τέτοια ζητήματα θα πρέπει όχι μόνον να μην παραγράφεται, αλλά και να κληρονομείται στους απογόνους).
      Οι ιδιώτες που θα αναλάβουν δημόσια αγαθά, ας μην θιγούν ιδιαίτερα, ώστε να μην λειτουργείσει αποτρεπτικά για τη συμμετοχή τους το ενδεχόμενο του επανελέγχου...

  27. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 08/07/2012 02:52:30

    το σύριζα ακόμα δεν έγινε κυβέρνηση και δρα φασιστικά.

    ξεστομίζει συνεχώς απειλές, όπως αυτές του Στρατούλη και επίσης επιλέγει να απουσιάζει από όποιο κόμμα δεν θεωρεί αυτό δημοκρατικό (όπως σήμερα στη βουλή με την ΧΑ).

    ας ελπίσουμε ότι η απελπισία του κόσμου δεν θα γίνει ποτέ τόσο μεγάλη ώστε να τους φέρει στην εξουσία γιατί αυτό θα είναι και η ταφόπλακα της χώρας.

  28. No Way avatar
    No Way 08/07/2012 04:05:56

    Δεν υπαρχει χωρα στον κοσμο , ειτε ανεπτυγμενη , ειτε μη , που να οφεληθηκε με τις αποκρατικοποιησεις βασικων της υποδομων ,αφου τα χρεη τους μεγαλωσαν και σε πολλες περιπτωσεις εγιναν εξεγερσεις ( χωρες λατινικης αμερικης ) ,με αποτελεσμα να επανακρατικοποιησουν πολλες απο αυτες
    Η ελλαδα δεν αποτελει εξαιρεση , αρθρο του μπογιοπουλου απο το ριζοσπαστη

    Μόνο κατά την περίοδο 2000 – 2011, περίοδο γενικού ξεπουλήματος, το χρέος όχι μόνο δεν μειώθηκε αλλά αυξήθηκε κατά 227,8 δισ. ευρώ , δηλαδή υπερδιπλασιάστηκε με 165% ρυθμο

    Ξεπούλησαν και ξανά ξεπούλησαν τον Σκαραμαγκά και όλη σχεδόν την ναυπηγική βιομηχανία. Αλλά αυτό σε τι «βοήθησε» τα οικονομικά του κράτους;

    Ξεπούλησαν την ΑΓΕΤ. Αλλά αυτό σε τι «τόνωσε» τα δημόσια ταμεία;

    Ξεπούλησαν τον ΟΤΕ. Αλλά αυτό σε τι απέτρεψε την πτώχευση;

    Ξεπούλησαν πάνω από το 90% του τραπεζικού τομέα. Αλλά αυτό σε τι «έσωσε» την οικονομία;

    Ξεπούλησαν το λιμάνι του Πειραιά. Αλλά αυτό σε τι «βελτίωσε» τα ελλείμματα;

    Ξεπούλησαν την «Ολυμπιακή». Αλλά αυτό σε τι απομάκρυνε την χρεοκοπία;

    Ξεπούλησαν τη διώρυγα της Κορίνθου. Αλλά αυτό σε τι απομάκρυνε τα «κουρέματα»;

    Ξεπούλησαν τους οδικούς άξονες της χώρας. Αλλά αυτό σε τι συνέβαλε για τον «κατευνασμό των αγορών»;

    Μέχρι το 2004, δηλαδή μια ολόκληρη πενταετία πριν από την εκδήλωση της κρίσης, αρκετά χρόνια πριν αρχίσουν να επικαλούνται προσχηματικά το χρέος για να κόβουν μισθούς και συντάξεις, να διαλύουν τις εργασιακές σχέσεις και να καταργούν ό,τι απέμεινε από το λεγόμενο «κράτος πρόνοιας», το ΠΑΣΟΚ είχε διαπράξει τα εξής:

    Ξεπούλησε το 48,5% της ΔΕΗ.
    Ξεπούλησε το 38% της ΕΥΔΑΠ.
    Ξεπούλησε το 64% από τα «Ελληνικά Πετρέλαια».
    Ξεπούλησε το 49% του ΟΠΑΠ.
    Ξεπούλησε το 92% της Εθνικής Τράπεζας.
    Παρέδωσε το αεροδρόμιο των Σπάτων στους Γερμανούς.
    Παρέδωσε τη γέφυρα του Ρίου στους Γάλλους.
    Παρέδωσε την Αττική Οδό στον Μπόμπολα κ.ο.κ.

    Επομένως, ο ελληνικός λαός έχει κάθε λόγο να απαιτεί καταλογισμό ευθυνών και εξήγηση:

    α) Σε τι απέτρεψαν όλες αυτές οι εκποιήσεις – που πάντα βαφτίζονται «αξιοποίηση» – την εκτίναξη του δημόσιου χρέους;

    β) Πόσο στοίχισε στην κοινωνία της εργασίας και του μόχθου το ιδεολόγημα περί «λιγότερου κράτους», που ΠΑΣΟΚ και ΝΔ διακινούν από τη δεκαετία του ’80 για να ρημάζουν και να παραδίδουν τη δημόσια περιουσία στην πλουτοκρατία;

    Οι απαντήσεις είναι τόσο προφανείς, όσο πρόδηλη είναι και η νέα τους στόχευση:

    Πρώτον, εμφανίζουν σαν «σωτηρία» την ίδια καταστροφική πολιτική που έχει γεμίσει τα ταμεία των κεφαλαιοκρατών και έχει εκτινάξει τα δημόσια χρέη!

    Δεύτερον, παρουσιάζουν σαν «φάρμακο» την ίδια εκείνη δηλητηριώδη πολιτική που έχει διαλύσει την Ελλάδα!

    Τρίτον, ισχυρίζονται πως παραμένει «επιβεβλημένος» εκείνος ακριβώς ο «μονόδρομος» του ξεπουλήματος που ακολουθούν επί δεκαετίες, με τα γνωστά αποτελέσματα!

    Τέταρτον, αποκαλούν «φιλόδοξη» και «αναγκαία» την ίδια εγκληματική πολιτική που έχει χρεοκοπήσει τους Έλληνες και τους έχει αποστερήσει το δημόσιο πλούτο τους!

    Πέμπτον, έχουν ορκιστεί πίστη στο ξεπούλημα πολύ πριν εμφανιστεί η «τρόικα». Πολύ πριν ανακαλύψουν ως πρόσχημα το δημόσιο χρέος και τα ελλείμματα.


    Και τιθειται το αυτονοητο ερωτημα , γιατι το χρεος απο το 1831 μεχρι το 2001 , δηλαδη 170 χρονια ηταν 140 δις , χωρις να ξεπουληθει τιποτα και με κυβερνησεις αθλιες και διεφθαρμενες , ενω μεσα σε 10 χρονια που υποτειθεται μπηκαμε στην νομισματικη ενωση εφτασε 227 δις και με το συνολο της δημοσιας υπο εκποιηση?

    Την απαντηση μπορει να την δωσει ο καθεις , δεν χρειαζεται , ουτε τα αρθρα του μπογιοπουλου , ουτε του κασιδιαρη , ουτε του στρατουλη

    Το οτι Ελλαδα εντος ευρω δεν εχει κανενα μελλον , ειναι φως φαναρι , το μονο που θα καταφερουν με το ξεπουλημα της δημοσιας , ειναι να καταρρευσουν την οικονομια μια ωρα αρχιτερα , οποτε η απομπομπη μας απο την ευρωζωνη ειναι θεμα χρονου

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ No Way 08/07/2012 12:09:17

      Τον χαζό παριστάνεις (κι σύ κι ο Μπογιόπουλος); Όσες προβληματικές και να πουλήσεις, αν με το άλλο χέρι σκορπάς πολλαπλάσια χρήματα σε άχρηστες και ρουσφετολογικές προσλήψεις προσωπικού, σε άχρηστους οργανισμούς, σε μιζαδόρικες προμήθειες και σε ημέτερα τρωκτικά, πως να μειωθεί το χρέος;

      • No Way avatar
        No Way @ TARAMAS 08/07/2012 12:38:47

        Δεν απαντησες , σε ποια χωρα του κοσμου το μοντελο αποκρατικοποιησεων μειωσε το χρεος της και παρειχε φτηνοτερες υπηρεσιες στο πολιτη , οσον αφορα τα κοινωνικα αγαθα ( ρευμα , νερο )

        Το αποτελεσμα μετραει παντα

        • TARAMAS avatar
          TARAMAS @ No Way 09/07/2012 01:43:22

          Επιμένεις να συνδέεις άμεσα πράγματα που επηρρεάζονται από πολλαπλούς παράγοντες, αλλά θα σου κάνω το χατήρι. Σουηδία. Από τη δεκαετία του 90, το πολυαγαπημένο στους Έλληνες κρατολάγνους "Σουηδικό μοντέλο" ξεφτίζει, απελευθερώνει τις αγορές, ανοίγει και ιδιωτικοποιεί μεγάλους τομείς στην ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, μεταφορές, παιδεία, υγεία κλπ Το 2011, η Σουηδία είχε ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ.

          • No Way avatar
            No Way @ TARAMAS 09/07/2012 02:18:55

            Δηλαδη φτυνηναν οι υπηρεσιες (νερο , ρευμα , μεταφορες) στον πολιτη με τις ιδιωτικοποιησεις στην σουηδια?

            Το πλεονασμα δεν παιζει κανενα απολυτως ρολο , ο λογος χρεους προς αεπ ειναι το ζητουμενο ( ιδιωτικο - δημοσιο)

            Και επι σημιτη ειχαμε ρυθμους αναπτυξης διψηφιους και πλεονασματα , τα αποτελεσματα να βιωνουμε σημερα

            Περι σουηδικου μοντελου

            Τα προβλήματα στην οικονομία δημιουργούνται πάντα στις εποχές της ευημερίας και όχι όταν οι αγελάδες είναι ισχνές. Σήμερα, που η παγκόσμια προσοχή στρέφεται στην κρίση χρέους στη ζώνη του ευρώ, υπάρχουν ευρωπαϊκές χώρες οι οποίες εμφανίζονται υγιείς και παρουσιάζονται ως «παραδείγματα προς μίμηση». Αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι.

            Η Σουηδία προσφέρεται ως παράδειγμα. Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 η Σουηδία σείστηκε από μια οικονομική κρίση με κλιμακούμενη ανεργία, διψήφια ελλείμματα, και μια ξαφνική απώλεια της εμπιστοσύνης των αγορών που ανέβασε στα ύψη το κόστος κρατικού δανεισμού. Σε απάντηση, δρομολόγησε μια ολοκληρωμένη σειρά διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων που έθεσαν τα θεμέλια για μια βιώσιμη παραγωγή και ανάπτυξη της απασχόλησης. Με τον τρόπο αυτόν κατάφερε να ανακτήσει τη δυναμική της ρυθμίζοντας το ασφαλιστικό της σύστημα και το σύστημα κοινωνικών παροχών (η ανεργία τα τελευταία έτη είναι σταθερή στο 7,5%).


            Η Σουηδία κατέκτησε την εμπιστοσύνη των αγορών οδηγώντας πολλούς να δοξάζουν το περίφημο «σουηδικό μοντέλο». Μάλιστα, προ ημερών, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ανέδειξε τη σκανδιναβική χώρα ως το πλέον χαρακτηριστικό δείγμα κράτους που χρησιμοποίησε βέλτιστες πρακτικές για να πετύχει τη δημοσιονομική εξισορρόπηση. Σήμερα η Σουηδία έχει δημοσιονομικό πλεόνασμα ύψους 0,3% του ΑΕΠ και δημόσιο χρέος στο 38,4% του ΑΕΠ, δηλαδή από πλευράς κρατικού προϋπολογισμού είναι απόλυτα αυτάρκης και υγιής. Η σουηδική οικονομία αναπτύχθηκε με ρυθμό περίπου 3,9% το 2011 και εφέτος αναμένεται να αναπτυχθεί κατά μόλις 0,7% του ΑΕΠ.

            Ωστόσο, τίποτε δεν είναι αυτό που φαίνεται, αφού πίσω από την παραδειγματικά προγραμματισμένη σουηδική οικονομία κρύβεται το δυσθεώρητο ιδιωτικό χρέος που αγγίζει το 240% του ΑΕΠ. Αυτό το χρέος αποτελεί μια ωρολογιακή βόμβα στα θεμέλια της σουηδικής και ευρωπαϊκής οικονομίας και επιπλέον καθιστά το τραπεζικό σύστημα της σκανδιναβικής χώρας ευάλωτο στην κρίση της ευρωζώνης και στους διεθνείς οικονομικούς κινδύνους. Το μυστικό της ανάπτυξης ήταν ότι οι σουηδικές επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά έλαβαν τα τελευταία χρόνια τεράστιο αριθμό χαμηλότοκων δανείων από τις τέσσερις μεγάλες σουηδικές τράπεζες Nordea, SEB, Swedbank και Handelsbanken. Ετσι δημιουργήθηκε ένας τερατώδης τραπεζικός τομέας. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνον η Ελβετία και η Βρετανία έχουν μεγαλύτερο τραπεζικό τομέα από τη Σουηδία (σε σχέση με το ΑΕΠ).


            Ο γιγαντισμός του σουηδικού τραπεζικού συστήματος δημιουργεί πλήθος απειλών ικανών να οδηγήσουν σε δημοσιονομικό εκτροχιασμό και σε εκτίναξη του δημοσίου χρέους της χώρας.

            Τα στεγαστικά δάνεια ξεπερνούν το 80% του σουηδικού ΑΕΠ. Και εξακολουθούν να αυξάνονται λόγω του φθηνού χρήματος (το διατραπεζικό επιτόκιο είναι στο 2,158%). Ενα πληθωριστικό σοκ (π.χ. αύξηση τιμών καυσίμων ή τροφίμων) και μια συνακόλουθη αύξηση του κόστους χρήματος από την Κεντρική Τράπεζα της Σουηδίας θα αρκούσαν για να αυξήσουν τα επισφαλή δάνεια.

            Το χειρότερο είναι ότι οι επενδύσεις των σουηδικών τραπεζών σε κρατικό χρέος της ευρωζώνης και η κλιμάκωση της κρίσης στο ευρώ (π.χ. με μια πιθανή έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ) θα απομείωναν σημαντικά την αξία των επενδύσεων αυτών και θα οδηγούσαν σε ζημιές τις τράπεζες της χώρας, κάτι που έγινε άλλωστε προσφάτως με την έκθεσή τους σε κράτη της Βαλτικής. Επίσης, ενδεχόμενη συνέχιση της συρρίκνωσης των σουηδικών εξαγωγών (π.χ. των επίπλων της ΙΚΕΑ) θα δημιουργήσει προβλήματα στις εγχώριες επιχειρήσεις που εν συνεχεία θα αποτυπωθούν και στον τραπεζικό τομέα.


            Και καθώς οι επισφάλειες δεν μπορούν να καλυφθούν από την απομόχλευση, δηλαδή τον περιορισμό των δανείων, αλλά απαιτούνται επιπλέον κεφάλαια για να κλείσουν οι τρύπες, ενδεχόμενη αδυναμία εξεύρεσης των κεφαλαίων αυτών από τις σουηδικές τράπεζες (κάτι αρκετά πιθανό στην παρούσα περίοδο) θα ανάγκαζε την κυβέρνηση της χώρας να στηρίξει απευθείας το πιστωτικό σύστημα, κάτι που θα αύξανε το δημόσιο χρέος και θα επιδείνωνε τη δημοσιονομική θέση της χώρας.

            Και αυτό που φαντάζει ως «εφιαλτικό σενάριο» για τη Σουηδία επαληθεύθηκε ήδη στην περίπτωση της Ιρλανδίας. Το συμπέρασμα είναι ότι οικονομίες-πρότυπα δεν υπάρχουν, ειδικά όταν οι κίνδυνοι δεν αντιμετωπίζονται εγκαίρως, και ότι είναι κοντόφθαλμο να κουνάς επιδεικτικά το δάχτυλο σε οποιονδήποτε, απευθύνοντας νουθεσίες και συστάσεις. Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι η Δανία και η Ολλανδία αντιμετωπίζουν αντιστοίχους τραπεζικούς κινδύνους με τη Σουηδία. Οι κυβερνήσεις τους, προτού ασχοληθούν με νέες δηλώσεις κατά της Ελλάδας, θα πρέπει να αναγκάσουν τα πιστωτικά τους ιδρύματα να σχηματίσουν εγκαίρως προβλέψεις ώστε να μη βρεθούν προ εκπλήξεων.


            http://www.tovima.gr/vimagazino/views/article/?aid=457727

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ No Way 09/07/2012 10:52:15

            Αντιγράφω:
            "Σε απάντηση, δρομολόγησε μια ολοκληρωμένη σειρά διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων που έθεσαν τα θεμέλια για μια βιώσιμη παραγωγή και ανάπτυξη της απασχόλησης. Με τον τρόπο αυτόν κατάφερε να ανακτήσει τη δυναμική της ρυθμίζοντας το ασφαλιστικό της σύστημα και το σύστημα κοινωνικών παροχών (η ανεργία τα τελευταία έτη είναι σταθερή στο 7,5%)."

            Αυτό θέλουμε. Αν αργότερα, όταν έστρωσαν τα πράγματα έπεσε σε τραπεζική λούμπα, άλλο θέμα. Πάντα υπάρχουν κίνδυνοι. Ας στρώσουν τα πράγματα και στην Ελλάδα και βλέπουμε.

            Τώρα πες μας εσύ παράδειγμα χώρας που δεν κάνει ιδιωτικοποιήσεις. Ακόμη και σε χώρες όπως η Ρωσία που έγιναν αποτυχημένες ιδιωτικοποιήσεις λόγω στρεβλού μοντέλου, σχεδιάζονται νέες και μάλιστα σαρωτικές. Μόνο στην Ελλάδα είμαστε ξύπνιοι φαίνεται.

          • No Way avatar
            No Way @ TARAMAS 09/07/2012 11:05:12

            Aλλο ιδιωτικοποιησεις προβληματικων εταιριων που χρειαζονται οπωσδηποτε εξυγιανση και αλλο πραγμα ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ στρατηγικων αποθεματων και κερδοφορων οργανισμων , ακομα και ενα παιδι του δημοτικου καταλαβαινει , οτι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ πραγματα που σου ΑΠΟΦΕΡΟΥΝ ΚΕΡΔΗ εναντι πινακιου φακης

            Τελος στην περιπτωση της σουηδιας ξεχνας , οτι εχει δικο της νομισμα και ελεγχομενη οικονομια , καμμια σχεση με μας με το ευρω

            Επισης δεν ξερω αν υπαρχει χωρα στο κοσμο , που ανεκαμψε της χρεωκοπιας - υφεσης χωρις δικο της νομισμα
            Η Ελλαδα αποτελει παγκοσμια αποκλειστικοτητα στα χρονικα της οικονομιας

    • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
      ΑΜΟΡΓΟΣ @ No Way 08/07/2012 15:31:18

      ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΩΣ ΜΕΓΕΘΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΔΑΣΟΣ.
      ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΘΕΡΜΑΝΘΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ.
      ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΒΡΕΣ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
      ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΟΝΟ ,ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ.

      • No Way avatar
        No Way @ ΑΜΟΡΓΟΣ 08/07/2012 17:10:35

        Το χρεος δεν παιζει ρολο? , τοτε γιατι ολη η πολιτικη των μνημονιων-ΛΙΤΟΤΗΤΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ?
        Το ξεπουλημα κερδοφορων επιχειρησεων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΩΣ ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ,αλλα παραδειγμα προς αποφυγη και η ιστορια το εχει αποδειξει πολλακις

        Μου ονομαζεις μερικες ανεπτυγμενες οικονομιες , που ξεπουλησαν το δημοσιο πλουτο στους ιδωτες και οφειληθηκαν , τοσο σε επιπεδο υπηρεσιων στους πολιτες , οσο και αναπτυξης της οικονομιας τους?

        Γιατι αραγε ολες ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΧΡΕΗ και λαμβανουν μετρα λιτοτητας για την ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΤΟΥΣ

        Η κινητη τηλεφωνια ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ , τηρουμενων των αναλογιων με τα wifi το νετ και την υφισταμενη τεχνολογια , επρεπε να ηταν σχεδον τσαμπα

        • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
          ΑΜΟΡΓΟΣ @ No Way 08/07/2012 18:12:48

          ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΡΧΕΣΑΙ, ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ.
          Υ.Γ.1)Η ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΠΩΣ ΤΑΡΑΚΟΥΝΑΣ ΤΑ ΝΕΡΑ,ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ
          Υ.Γ.2)ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΜΑΣΑΣ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ ΑΡΧΗΓΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ(Π.Χ.ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ),ΕΔΩ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΡΑΥΓΕΣ.ΑΣ ΤΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ.

  29. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 08/07/2012 10:28:05

    Τιμή και Δόξα σε όποιον βάλει φυλακή ο Στρατούλης και οι όμοιοί του.

    • alex avatar
      alex @ Σχετικά Ασχετος 08/07/2012 13:14:08

      Μωρέ ας μπουν φυλακή τα λαμόγια και τίμησε τα όσο θες

  30. η Dimi avatar
    η Dimi 08/07/2012 23:33:38

    «Αχ, βρε Λαυρέντη, μόνον εγώ ήξερα τι κάθαρμα ήσουν.»
    ~Μανόλης Αναγνωστάκης (1925-2005) Ελληνας ποιητής:
    «επειδή η ποίηση, δεν είναι ο τρόπος για να μιλήσουμε, αλλά,
    ο καλύτερος τοίχος για να κρύψουμε το πρόσωπό μας.»

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.