#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/01/2012 17:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κ. Παπαδήμος αντί να απειλεί, ας διαπραγματευτεί!



Ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος ….απειλεί να περάσει τις νέες περικοπές  με  Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου!

Κατ’ αρχήν να τον συγχαρώ για τη …δημοκρατική του ευαισθησία.

Δεύτερον, ας μας εξηγήσει επιτέλους αυτή την ανόητη και ανεξήγητη επιμονή για την κατάργηση του κατώτατου  μισθού. Στα σοβαρά τώρα  πιστεύει κανένας ότι αν καταργηθεί ο κατώτατος μισθός η ελληνική οικονομία θα γίνει ανταγωνιστικότερη;

Το μόνο που θα καταφέρουν, Τρόϊκα και Παπαδήμος, αν τελικά νομοθετηθεί κάτι τέτοιο, θα είναι να περιορίσουν ακόμα περισσότερο τη συνολική ζήτηση της οικονομίας και να οδηγήσουν και άλλα νοικοκυριά  κάτω από τα όρια της φτώχειας.

Και όλα αυτά με πολύ αμφίβολα αποτελέσματα!

Αξίζει τον κόπο;

Αξίζει να δεχόμαστε κάθε ερασιτεχνισμό της Τρόϊκα, για να εξουθενώσουμε περαιτέρω τον ελληνικό λαό;

Ο κ. Παπαδήμος έχει πολύ καλά επιχειρήματα για  να πεί όχι σ’ αυτήν την εξωφρενική απαίτηση:

Του …προτείνω να διαβάσει τα παρακάτω:

Ερώτηση: Γιατί όμως ο ασθενής δεν παρουσιάζει βελτίωση παρά τα «αλλεπάλληλα φάρμακα» που του δόθηκαν;

Χόλγκερ Σμίντινγκ, επικεφαλής οικονομολόγος της Berenberg Bank: Γιατί, πολύ απλά, η συνταγή ήταν λανθασμένη. Τα μέτρα ήταν υπερβολικά σκληρά. Η χώρα έκανε περικοπές μέχρι τελικής πτώσης. Αυτό που χρειάζεται είναι περισσότερος χρόνος προκειμένου να μπορέσει να σταθεί και πάλι στα πόδια της μέσω μεταρρυθμίσεων που ευνοούν την ανάπτυξη».

Αυτός ο διάλογος αφορά την Ελλάδα! Δηλαδή, ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι!

 Ας διαβάσει και αυτό:

«Το πρόβλημα είναι ότι παρ' όλες αυτές τις θυσίες δεν βλέπουμε παραχωρήσεις από την ΕΕ, όπως για παράδειγμα χαμηλότερα επιτόκια».
«Δεν μπορώ να επιτύχω στην πολιτική μου, εάν η πολιτική της ΕΕ δεν αλλάξει».

(Μάριο Μόντι,  ο …Παπαδήμος της Ιταλίας)

Λοιπόν, ο κ. Παπαδήμος αντί να …απειλεί με Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου,  ας πάει στις Βρυξέλλες να διαπραγματευτεί με την ΕΚΤ, το ΔΝΤ και την ΕΕ.

Τον ξέρουν και τους ξέρει.

Ας τους πεί ότι η πολιτική τους απέτυχε.

Τα νέα μέτρα που προτείνουν είναι καταστροφικά.

Ο Ελληνικός λαός δεν αντέχει άλλο.

Ότι δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να …λύσουμε (λέμε τώρα) το πρόβλημα της βιωσιμότητας του δημοσίου χρέους,  σε βάρος της βιωσιμότητας του ελληνικού λαού.

ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. manos avatar
    manos 11/01/2012 17:26:26

    Δεν τους ενδιαφέρει πια ο Ελληνικός λαός ή η βιωσιμότητά του.
    Ο χώρος μπορεί κάλλιστα να γεμίσει από φτωχοδιάβολους και κολασμένους από κάθε γωνιά του πλανήτη.
    Δημιουργείς έτσι ένα τεχνητό προτεκτοράτο το οποίο ελέγχεις απόλυτα, και το οποίο αποτελεί το φιλέτο της περιοχής.
    Ο εν λόγω τοποθετημένος ακολουθεί το συγκεκριμένο σχέδιο προς την παγκόσμια κυβέρνηση.
    Δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν να αφήσουν 9 εκατ. ατίθασους να καταστρέψουν την παρτίδα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ manos 11/01/2012 18:37:31

      Εύγε αδελφέ μου! Να πάψουμε να συνομιλούμε πια με τους βαλτούς που έχουν σχέδιο καταστροφικό για τους λαούς του πλανήτη και πλέον το λένε χωρίς περιστροφές. Δεν έχουμε περιθώρια να τους δίνουμε πλέον το τεκμήριο "αδολότητας". Φτάνουν τόσα χρόνια. Καιρός για δράση! Π.χ. το χαράτσι της ΔΕΗ όποιος φτωχός το πλήρωσε στην Πελοπόννησο που οι δήμοι ομόφωνα στηρίζουν και επανασυνδέουν το ρεύμα σε όποιον το κόψει η ΔΕΗ, δίνει στους σφαγείς μας τη δυνατότητα να συνεχίζουν το μακελειό! Ανυπακοή στους καταστροφείς η μόνη λύση. Έτσι θα καταλάβουν με ποιον ηρωϊκό λαό τα έβαλαν. Έτσι έφτασε ο αιμοσταγής Χίτλερ να μας επαινέσει (ο μόνος λαός για τον οποίο το έκανε)...

  2. kakofonix avatar
    kakofonix 11/01/2012 17:40:49

    Αγαπητέ Κώστα, επίτρεψέ μου μια μικρή παρέμβαση στα πολύ σωστά σου συμπεράσματα:

    Η εμμονή Παπαδήμου δεν έχει να κάνει με τη λάθος συνταγή, όλοι ξέρουν ότι είναι λάθος η συνταγή.

    Έχει να κάνει με πιο πρακτικά ζητήματα.

    Δηλαδή οι δανειστές έχουν προεξοφλήσει ότι μετά το κούρεμα και τη δανειακή, αν υπάρξει κούρεμα και δανειακή, η Ελλάδα θα προχωρήσει υποχρεωτικά με μηδενισμένο έλλειμμα και πλεονασματικούς προϋπολογισμούς.

    Για να γίνει αυτό πρακτικά, χρειάζεται μεγάλη περικοπή συντάξεων και μισθών, απλά για να βγουν τα δύσκολα νούμερα του 2012 και μετά, έχει ο Θεός.

    Δυστυχώς οι κύριοι αυτοί οδεύουν προς μια ακόμα λάθος πρόβλεψη, που μας οδηγεί μαθηματικά σε να αναδιάρθρωση σε λίγους μήνες, με δυσμενέστερους όρους.

    Όσο για το αν θα πρέπει να διαπραγματευτεί, έχεις απόλυτο δίκιο, Υποτίθεται ότι τον επέλεξαν για αυτή τη δουλειά, αλλιώς βολευόμασταν με Ράιχενμπαχ και Γιωράκη (γιατί όσο βλέπω τον Παπαδήμο ο Γιωργάκης μου μοιάζει σχεδόν συμπαθής;)

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ kakofonix 11/01/2012 21:10:40

      Αγαπητέ Γαλάτη βάρδε, πως βελτιώσει τα νούμερα του 2012 και το έλλειμα το κόψιμο του 13/14 μισθού ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ τομέα???

      Εχω κατεβάσει όλα τα οικονομικά συγράμματα που έχουν γραφτεί απο την εποχή του Χαμουραμπί, αλλα αδύνατο να το καταλάβω!

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ ΣΤΕΛΙΟΣ 12/01/2012 00:11:18

        Υποτίθεται ότι με τον τρόπο αυτό θα τονωθεί η ανταγωνιστικότητα και θα έρθουν δημόσια έσοδα. Δεν είναι κακό στη θεωρία, αλλά θα κωλώσει στην πράξη όπως όλα τα προηγούμενα. Δυστυχώς όλη η ιστορία γύρω από τη συμφωνία του Οκτωβρίου είναι ένα παλίμψηστο. Γι αυτό και έχει ήδη αποτύχει.

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ kakofonix 12/01/2012 11:39:30

          Αυτό ισχύει στη θεωρία ,όπως σωστά επισημαίνεις (στην Ελληνική πραγματικότητα, απλά ο εργοδότης θα αγοράσει με τα χρήματα που θα γλυτώσει νέο σκάφος για να καμαρώνει στους φίλους του στη Μύκονο!) αλλά μόνο μεσομακροπρόθεσμα.

          Βραχυπρόθεσμα ,για το 2012 που μιλάμε, δεν θα είχε κανένα αποτέλεσμα ,εκτός ίσως από τον τομέα του Τουρισμού. Αλλα κι’εκεί ,το όποιο αμφίβολο όφελος θα εξανεμίζονταν, γιατί οι κοινωνικές αντιδράσεις και ταραχές θα τρόμαζαν τους υποψήφιους τουρίστες.

          Αντίθετα ,το αρνητικό αποτέλεσμα στα νούμερα του 2012 από την επιδείνωση της ύφεσης θα ήταν άμεσο.

  3. theo1611 avatar
    theo1611 11/01/2012 17:45:08

    Αγαπητέ κ. ΚΡ (Κώστα Ροδινέ υποθέτω)

    Ο κ. Παπαδήμος δεν είναι εκλεγμένος πρωθυπουργός με τις εξουσίες που του δίνει το Σύνταγμα της χώρας, αλλά διορισμένος πρωθυπουργός από κόμματα της Βουλής που αντικατέστησαν (ανέτρεψαν?) τον εκλεγμένο πρωθυπουργό, σύμφωνα με τις οριακές συνταγματικές προβλέψεις για τέτοιες περιστάσεις.

    Κατά συνέπεια ο κ. Παπαδήμος δεν μπορεί να υπόκειται στην κριτική εκλεγμένου πρωθυπουργού, αλλά ή όποια κριτική στο πρόσωπό του θεωρώ ότι πρέπει να συνοδεύεται από τις συνοδές επιφυλάξεις του τρόπου και των δικαιοδοσιών και περιορισμών ορισμού του, και από την αυστηρή κριτική αυτών που στην πράξη του έδωσαν την εντολή στη συγκεκριμένη θέση κάτω από τις συγκεκριμένες περιστάσεις.

    Μάλλον αυτοί πρέπει να είναι το αντικείμενο της κριτικής, σχεδόν αποκλειστικά.

    ΥΓ: Γνωρίζετε βέβαια ότι θεσμοθετημένη ευθύνη δεν μεταβιβάζεται, αλλά ο έχων την ευθύνη εξακολουθεί να είναι υπόλογος, ως εάν ο ίδιος να είναι ο ενεργών.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ theo1611 11/01/2012 18:01:36

      O Παπαδήμος δεν είναι πρωθυπουργός περιορισμένης ευθύνης. Ασκεί τις αρμοδιότητες που απορρέουν από το Σύνταγμα.
      Και για να κάνει κάτι καλό για τη χώρα δεν χρειάζεται άδεια.

      • theo1611 avatar
        theo1611 @ Κώστας Ροδινός 11/01/2012 18:30:02

        Συμφωνώ και επαυξάνω, καθώς το Σύνταγμα δεν ξεχωρίζει εκλεγμένο από διορισμένο σύμφωνα με εξαιρετικές διατάξεις του Συντάγματος πρωθυπουργό.

        Όμως, όταν δεν έχει λαϊκή εντολή, στο κάδρο της όποιας κριτικής βρίσκονται εξ αντικειμένου και οι αντπρόσωποι που έδωσαν την εντολή στη Βουλή.

        ΥΓ: Οι υπόλοιποι εταίροι της συγκυβέρνησης δεν προσδοκούν να γίνουν χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη, έχουν μία στρατηγική ελαχιστοποίησης των απωλειών του παρελθόντος και μεγιστοποίησης των ωφελειών ως τσόντες του παρόντος και του μέλλοντος. Προφανώς οι αυξημένες απαιτήσεις αναφέρονται στους εταίρους ευθύνης της επόμενης μέρας.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ theo1611 11/01/2012 18:34:03

          theo,
          ο κ. Παπαδήμος ήξερε τι αναλάμβανε, διετέλεσε σύμβουλος του κ. Παπανδρέου.
          Και ουδείς τον υποχρέωσε να γίνει πρωθυπουργός.
          Το επέλεξε.
          Αρα, δεν έχει καμιά ασυλία από την κριτική

          • tak avatar
            tak @ Κώστας Ροδινός 11/01/2012 18:41:00

            Δάσκαλε του ... Danaos, τι σημαίνει "οίηση" και ποιοι την ... κολάνε;

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ tak 11/01/2012 18:50:31

            Δάσκαλος του Δαναού;
            Που τέτοια τιμή!
            Ο πάνσοφος Δαναός δεν έχει ανάγκη διδασκάλων!

            Οίηση, προέρχεται από το οίομαι που σημαίνει, νομίζω.

            Ομως, οίηση σημαίνει και αλαζονεία!

            περνάω το μάθημα της ...ετυμολογίας;

          • tak avatar
            tak @ Κώστας Ροδινός 11/01/2012 18:54:25

            Έξυπνη ... τρίπλα!

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Κώστας Ροδινός 11/01/2012 19:07:27

            Όχι μόνο δεν έχει ασυλία, αλλά θα μπει στο Ε.Δ. που θα αποφανθεί για την ποινή αυτών που κατέστρεψαν με σκοπό και σχέδιο τη χώρα. Το θέμα είναι πάντως να φύγει η κυβέρνηση και να γίνουν γρήγορα εκλογές. Δε βγάζει πουθενά το πράγμα με τους συνεχείς εκβιασμούς. Και μάλιστα, συνεχίζουμε να αρνούμαστε στους Ρώσους προτάσεις τους να συμμετάσχουν σε έρευνες για κοιτάσματα τη στιγμή που μας προσφέρουν προστασία από τον μπαμπούλα που στηρίζουν χρόνια τώρα ανατολικά μας οι σύμμαχοι του Νάτο. Και δε θέλουν τίποτα που να μην είναι δίκαιο σε μια συμφωνία. Δε μας ζητούν να πεινάσει ο λαός, ούτε να τους πουλήσουμε τη ΔΕΗ όπως κάποιοι κάποιοι...

  4. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 11/01/2012 18:14:16

    Σωστά τα λέτε αλλα ας σταματήσουμε να είμαστε αφελείς! Διαπραγματεύτηκε ποτε η περασμένη κυβέρνηση με τους δανειστές για να διαπραγματευτεί η τωρινή κυβερνητική τρόικα;; Ως τοποτηρητές τον δανειστών ενεργούν όλοι οι συμμετοχοι στην παρωδία Παπαδήμου αφού γνωρίζουν καλά ότι αν οι δανειστές τους κόψουν τα δάνεια το πολιτικο σύστημα καταρρέει μαζί με την επιστροφή στην δραχμή. Με τη κατάρρευση όμως του σάπιου συστήματος της μεταπολίτευσης, όλοι αυτοί οι αρουραίοι της εξουσίας θα πάρουν την άγουσα για τα ξερονήσια. Τι περιμένετε λοιπόν να διαπραγματευθούν;; Με το χέρι προτεταμένο σαν ζητιάνοι συμπεριφέρονται και οι δανειστές έχουν πλήρη συναίσθηση αυτής της πραγματικότητας και συμπεριφέρονται ανάλογα. Μονο μια κυβέρνηση με νωπή λαϊκή εντολή θα μπορούσε να είχε διαπραγματευθεί αλλα δυστυχώς ο Σαμαράς έχασε αυτή την ευκαιρία για την πατρίδα.

  5. Pileas avatar
    Pileas 11/01/2012 18:34:09

    Εγώ νομίζω ότι μια εκλόγιμη θέση στο Επικρατείας της παράταξης του Χρύσανθου θα λύσει όλα τα ζητήματα. Μέχρι και τα μάγια θα διαλύσει.....
    Θέλω όμως να μας εξηγήσει την "πολύ σωστή θέση του" να μην πάμε σε εκλογές αλλά να στηρίξουμε τον κ.Παπαδήμο...Δεν νομίζετε ότι ειναι καιρός;

  6. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 11/01/2012 18:42:28

    Μα γιατί τον Παπαδήμο να τον ενδιαφέρει ο λαός και η χώρα ; Ηρθε ποτέ στη θέση του απλού πολίτη που υπολογίζει ακόμα και τα 20 ευρώ γιατί δεν βγαίνει; Ξέρει τι σημαίνει να ζεις με 500 Ε; Ξέρει πως νοιώθεις, όταν είσαι άνεργος και στηρίζεσαι στη πενιχρή σύνταξη της μάνας σου ή του πατέρα σου; Η μήπως ξέρει τι σημαίνει να πιέζεσαι από παντού ,χωρίς προοπτική και μέλλον; Αν ενδιαφερόταν για την χώρα , δεν θα συναινούσε στις αλχημείες με το Σημίτη για την ένταξη στο ευρώ. Οπως επίσης , από τη θέση που κατέχει τώρα , θα μπορούσε να κάνει τη δουλειά για την οποία διορίστηκε . Αντ'αυτού μάλλον πρόθυμο να διατηρήσει τα κεκτημένα του τον βλέπουμε ( σχετικά με τη κενή επί 10 χρόνια θέση του στο Πανεπιστήμιο και τη σύνταξη που συνεπάγεται), εξαιρετικά δυσκίνητο στα ταξίδια στις Βρυξέλλες και στις διαπραγματεύσεις και πολύ πρόθυμο στο αποφασίζομεν και διατάσσομεν. Το εξοργιστικό στην υπόθεση είναι ,ότι πλούσιοι και γι'αυτό ανάλγητοι αλλά και άσχετοι με την πραγματικότητα άνθρωποι, καλούνται ν'αποφασίσουν για τους πολλούς χωρίς να έρχονται στη θέση αυτών ,απλά κάνοντας ασκήσεις επί χάρτου. Το δε χειρότερο είναι ότι αυτοί οι '' σωτήρες'' ,δεν έχουν εκλεγεί και δεν δίνουν λόγο σε κανέναν. Αυτή η αφύσικη , άρρωστη κατάσταση ,έχουν την εντύπωση ότι θα ελέγχεται και θα κατευθύνεται για πολύ;

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Diamond Angel 11/01/2012 19:00:36

      Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιό σου Διαμαντένιε Άγγελε.Τα είπες όλα!!

  7. siakkas avatar
    siakkas 11/01/2012 19:16:24

    Μας προετοιμάζουν ΔΝΤ (μέσω του υπαλλήλου τους Λ.Παπαδήμος) για Γουατεμάλα της Ευρώπης.
    Αλλά; πάντα υπάρχει ένα αλλά στο εγχείρημα της δόλιας προσπάθειάς τους.
    Οι ανθρώπινες ψυχές ΔΕΝ είναι λογιστικά νούμερα ΟΥΤΕ περιγράφονται ακόμη και με ανώτερα μαθηματικά με τις ποιο περίπλοκες διαφορικές εξισώσεις. Πάντα παρουσιάζουν σημεία ασυνέχειας. Και την συνέχεια την γνωρίζουν όταν "πιάσει" η ιερή τρέλα πεινασμένες , καταπατημένες ,κουρελιασμένες Ελληνικές ψυχές απο την ιστορία.
    Γι αυτό τοποθετήθηκε ως κυματοθραύστης κοινωνικών αναταραχών, γι αυτό χτυπούν το συλλογικό ασυνείδητο μέσω παιδείας, θρησκείας , ιστορίας, πολιτισμού.
    Χρήσιμοι ηλίθιοι πάντα υπάρχουν για την αποδόμηση με την ταμπέλα του "προοδευτικού" είτε δεξιοί είτε αριστεροί όλων των αποχρώσεων αρκεί να δηλώνουν με ένταση την "προοδευτική δημοκρατική" θέσης τους,ανάλογα με το πόστο που διορίστηκαν ή τα ευρά που βάλαν στο λογαριασμό τους.

  8. Νikos Draxma avatar
    Νikos Draxma 11/01/2012 19:42:17

    Ο παπαδημος κανει την δουλεια του , οι υπολοιποι που συμμετεχουν στην κυβερνηση τι κανουν?
    Αν δεν σταματας το εγκλημα ενω το ξερεις η εχεις εστω και μια μικρη συμμετοχη στηριζωντας το , ΕΧΕΙΣ τις ΙΔΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙ

    Ο σιωπων δοκει συναινειν

  9. Ταραχή avatar
    Ταραχή 11/01/2012 19:56:38

    Αφου σαν αντιπρόεδρος της Κεντρικής Ευρωπαικής Τράπεζας ήταν από την μεριά των δανειστών τι να διαπραγματαευτεί τώρα την αναίρεση της υπογραφής του;

  10. Stefanos avatar
    Stefanos 11/01/2012 22:37:34

    Απορώ με την παραίνεση του άρθρου. Οι κύριοι αυτοί δουλεύουν βάσει σχεδίου καλά οργανωμένου. Όσοι τρέφουν ακόμη αυταπάτες, πλανώνται πλάνην οικτρά.

  11. Γιώργος Τρεβής avatar
    Γιώργος Τρεβής 12/01/2012 00:08:41

    Να διαπραγματευτεί με ποιους;

    Μ’ αυτούς που τον διόρισαν;

    Ανέκδοτα γράφουμε, ή έπαθε φουίτ το μυαλό;

  12. athineos avatar
    athineos 12/01/2012 12:00:45

    Ζητείται οικονομολόγος, με εμπειρία στα δημόσια οικονομικά, κατά προτίμηση άνεργος ή τουλάχιστον χαμηλόμισθος, οικογενειάρχης, με παιδιά που σπουδάζουν, άνεργη σύζυγο, με στεγαστικό δάνειο που έχει αρχίσει να παρουσιάζει καθυστερημένες δόσεις και φουσκωμένες τις πιστωτικές του κάρτες, για να πάει, μαζί με το συνταξιούχο πατέρα του, να διαπραγματευτεί, με τους εκπροσώπους της Τριμερούς ή όποιο άλλο καλοζωϊσμένο στέλεχος των τριών μερών που συνθέτουν την Τριμερή. Θα τα καταφέρει καλλίτερα από οποιονδήποτε Παπαδήμο, Παπανδρέου, Βενιζέλο κλπ κλπ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.