#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/11/2011 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κ. Παπαδήμος ήρθε για να μείνει



Του Κώστα Ροδινού

Δεν ξέρω πόσοι ενθουσιάστηκαν από τις προγραμματικές δηλώσεις που ανέγνωσε στη Βουλή ο νέος πρωθυπουργός.  Μια στεγνή τεχνοκρατική ομιλία, σκόρπιες  αναφορές από εκείνα που μονότονα επαναλάμβανε ο πύξ –λάξ αποπεμφθείς προκάτοχος του  (π.χ. τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας), εκβιαστικά διλήμματα (για την παραμονή μας στη ζώνη του ευρώ), κάποια αυστηρά χρονοδιαγράμματα (τι πρέπει να γίνει  μέχρι τέλος του έτους), μια προσπάθεια να αποποιηθεί το ρόλο του Μεσσία («μόνος μου δεν θα  τα καταφέρω»), μερικές δόσεις αισιοδοξίας («η χώρα μπορεί να σωθεί») και μια αδιόρατη ...απειλή ότι θα παραμείνει όσο τον εμπιστεύεται η Βουλή! Αυτό ήταν όλο!

Λυπάμαι που θα το πώ, αλλά οι λογογράφοι του κ. Παπανδρέου  τα έλεγαν καλύτερα! Στην πράξη ήταν που πήγαν όλα στράφι! Μπορεί ο κ. Παπαδήμος να τα πάει καλύτερα;

Κατ’ αρχάς ουδείς  αμφιβάλλει ότι ο νέος πρωθυπουργός διαθέτει μεγαλύτερη επάρκεια και αντίληψη των θεμάτων. Επιπλέον, χαίρει της  εκτίμησης των δανειστών μας. Όμως, την υλοποίηση των όποιων αποφάσεων θα κληθούν να τη φέρουν σε πέρας οι ίδιοι άνθρωποι! Αναμφίβολα, για το κατάντημα στο οποίο έχει οδηγηθεί η χώρα, μεγάλη ευθύνη φέρει  ο κ. Παπανδρέου και τα πρόσωπα  με τα οποία επέλεξε να κυβερνήσει. Ωστόσο, η κυβέρνησή του εφάρμοσε μια καταστροφική πολιτική  η οποία  υπαγορεύτηκε από την τρόικα. Άρα, για να βελτιωθεί το κλίμα δεν αρκεί μόνο η αλλαγή προσώπων. Χρειάζεται και αλλαγή οικονομικής πολιτικής. Βλέποντας τον κ. Παπαδήμο να ασφυκτιά εν μέσω των δύο Αντιπροέδρων και ακούγοντας τις προγραμματικές του δηλώσεις, δεν διαπίστωσα  να σηματοδοτείται αλλαγή πολιτικής.

Είναι, επίσης,  αποθαρρυντικό  ότι ο νέος πρωθυπουργός ξεκίνησε κάπως "φάλτσα την πορεία" του. Ποιός ο λόγος να σχηματίσει αυτήν την πολυμελή κυβέρνηση; Τι χρειάζονται οι «τέσσερις»  στο Υπουργείο Εθνικής Αμύνης; Ποιό είναι το έργο που έχει επιτελέσει ο κ. Πάγκαλος για να δικαιολογείται η παρουσία του ως Αντιπροέδρου;

Ο κ. Παπαδήμος εκλήθη ως ...Μεσσίας, είναι δυνατόν να συμβιβάζεται τόσο εύκολα; Δηλαδή, η μόνη συνεισφορά του ήταν μετακίνηση του κ. Γιαννίτση από τα ΕΛΠΕ του κ. Λάτση  στην Κυβέρνηση και η υπουργοποίηση ενός συμβούλου του κ. Παπανδρέου; Ήταν τόσο αποτελεσματική η προηγούμενη Κυβέρνηση  που διατήρησε τον βασικό κορμό της; Συμβιβάστηκε ή τους διατήρησε σκεπτόμενος υστερόβουλα για να έχει κάποιο άλλοθι;

Ύστερα κάτι ακόμα μου προξένησε απορίες. Ακούγοντας τους δραματικούς τόνους με τους οποίους περιέγραφε την κατάστασή  ο Πρωθυπουργός, αναρωτήθηκα για ποιό λόγο να δεχθεί να σηκώσει  αυτό το βαρύ  φορτίο; Μόνο από διάθεση προσφοράς προς την πατρίδα;

Προφανώς, ο κ. Παπαδήμος, πριν δεχθεί ρώτησε και έμαθε. Άρα, αυτά τα οποία καλείται να φέρει σε πέρας (εκταμίευση 6ης δόσης, υπογραφή δανειακής,PSI) είναι μάλλον δρομολογημένα! Απλώς δραματοποιούν τους όρους.  Το θεωρώ σχεδόν απίθανο, ένας τόσο έμπειρος άνθρωπος, να προχώρησε χωρίς να έχει προηγουμένως εξασφαλίσει κάποιες διαβεβαιώσεις. Ο κ. Παπαδήμος δεν ήρθε να «καεί», ούτε να μπλέξει σε άγονες πολιτικές αντιπαραθέσεις που μόνο φθορά προκαλούν!

Ας προεκτείνουμε  λίγο παραπέρα το συλλογισμό. Αν ο κ. Παπαδήμος, στους επόμενους δύο μήνες, κατορθώσει να κλείσει τις προπαρατεθείσες εκκρεμότητες (6η δόση, δανειακή, PSI), μήπως θα ήταν σώφρων εκ μέρους του να δηλώσει ότι ολοκληρώθηκε η αποστολή του επιτυχώς; Έτσι, θα παραμείνει αλώβητος. Εν συνεχεία, οδηγεί  τη  χώρα σε  εκλογές, παράλληλα διατηρώντας  για τον εαυτό του τον ρόλο της επιτυχημένης και  «χρυσής εφεδρείας» του συστήματος.  Για την περίπτωση που δεν προκύψει αυτοδυναμία!

Γιατί, ας μη μας δεν διαφεύγουν τα εξής, στην περίπτωση που συνεχίσει: Πρώτον, αργά η γρήγορα, θα τεθεί και για τον κ. Παπαδήμο ζήτημα λαϊκής νομιμοποίησης. Δεύτερον, θα κληθεί να λάβει δύσκολα οικονομικά μέτρα τα οποία θα προκαλέσουν κοινωνικές εντάσεις των οποίων θα είναι αποδέκτης. Τρίτον,  θα έχει να αντιμετωπίσει τη σφοδρή κριτική των κομμάτων της Αριστεράς.

Το σύστημα ήδη πρόλαβε να φορτώσει στον κ. Παπαδήμο ένα πολύ μεγάλο φορτίο. Αυτό της σχεδόν ...πάνδημης αποδοχής! Χαρακτηριστικές ήταν οι πρώτες δημοσκοπήσεις που «έτρεξαν» άρον-άρον για να προλάβουν τα φύλλα της Κυριακής. Μια τέτοια επιλογή, είναι δυνατόν να προορίζεται για τόσο σύντομο βίο;

Η εκτίμησή μου είναι ό,τι η Κυβέρνηση Παπαδήμου δεν θ’ αντέξει πέραν της Άνοιξης. Πιθανότατα  ούτε και ο ίδιος  επιθυμεί να συνεχίσει υπ΄αυτές τις συνθήκες! Το υπαινίχθηκε άλλωστε  εκφωνώντας τις προγραμματικές του δηλώσεις.

Ο κ. Παπαδήμος ήρθε για να διασώσει προσωρινά το σύστημα!

Για να μπορέσει αργότερα να τ’  αλλάξει ως πρωθυπουργός τετραετίας!

Αυτός είναι ο σχεδιασμός.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Y. avatar
    Y. 15/11/2011 10:17:52

    Σε απλοποίηση, γιατί ο Παπαδήμος επεβληθη
    1. Ως εξασφάλιση να μη χάσουν τα λεφτα τους κάτοχοι του ελλ. χρέους
    2. Να βάλει γεωπολιτικό πόδι η Γερμανία (..δια της εξάρτησης χρέους)
    3. Να αφελληνιστεί η χώρα από τις τράπεζες, και της εθνικής εμβέλειας παραγωγικές ΔΕΚΟ

    • tsapari avatar
      tsapari @ Y. 15/11/2011 15:06:37

      για ποιες "παραγωγικές" ΔΕΚΟ αναφέρεσαι?

      • Y. avatar
        Y. @ tsapari 15/11/2011 15:17:13

        ..ΔΕΗ, νερά, αέρια κλπ

        • ΑΡΚΑΣ avatar
          ΑΡΚΑΣ @ Y. 15/11/2011 17:35:24

          Συμπληρώνω, Τουριστικά Ακίνητα, Αεροδρόμια, Δημόσια Περιουσία γενικά και ειδικότερα, ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ, εδώ διάβασε το όπως θέλεις

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 15/11/2011 10:18:27

    H ταπεινή μου άποψη παραμένει ότι ο όποιος καλός κύριος Παπαδήμος δεν πρέπει να αντέξει πέραν του τέλους Νοεμβρίου του 2011. Για πολλούς λόγους. Ένας λόγος είναι ότι η "Ευρώπη" η ίδια -- όπως την ξέραμε -- βαίνει προς ανυπαρξία ή μετεξέλιξη, ακόμα κι αν ο ίδιος καταλαβαίνει προς τα που πάει, δεν το λέει, κατα λοιπά, άλλο λόγια ν' αγαπιόμαστε, τι αποδεχόμαστε; To άγνωστο;;; Ο δεύτερος λόγος λέγεται "λαϊκή νομιμοποίηση". Ο τρίτος λόγος είναι ότι εμένα δεν μου μοιάζει ότι ο Παπαδήμος θέλει κυβερνητική μονιμότητα. Η Ντόρα μάλλον την θέλει... Κόλπα Της Σημιτομητσοτακοπαρέας...

  3. Wolf avatar
    Wolf 15/11/2011 10:30:42

    Πρώτα, ο Μάριο Ντράγκι ανέλαβε την προεδρία της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας. Μετά, ο Λουκάς Παπαδήμος έγινε ο νέος Έλληνας πρωθυπουργός και σχεδόν ταυτόχρονα την ίδια... τύχη είχε και ο Μάριο Μόντι.
    Μέλη και οι τρεις της «κυβέρνησης (Goldman)Sachs», ενός δικτύου που είχε στήσει η αμερικανική εταιρία στην Ευρώπη και βοήθησε στη... διευκόλυνση με το χρέος της Ελλάδας.
    Οι τρεις τους συνδέονται με γνωριμία χρόνων. Ανήκαν στο «διευθυντήριο» της Goldman Sachs στην Ευρώπη ή αλλιώς στην «κυβέρνησης Sachs», καθώς η αμερικανική επενδυτική τράπεζα είχε φτιάξει ένα μοναδικό δίκτυο επιρροής στη «Γηραιά Ήπειρο», αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας Monde.

    Και σε αυτό το διευθυντήριο υπήρχε... ιεραρχία. Πρώτος, ο Μάριο Ντράγκι, ο άνθρωπος που κάθισε στην καρέκλα του αντιπροέδρου της εταιρίας (της Φίρμας όπως την αποκαλούν οι Αμερικάνοι) από το 2002 ως το 2005 και το όνομά του ενεπλάκη στο «μαγείρεμα» του ελληνικού χρέους.

    Δεύτερος, ο Μάριο Μόντι, διεθνής σύμβουλος από το 2005 και τρίτος στη σειρά ο Λουκάς Παπαδήμος, επικεφαλής της Τράπεζας της Ελλάδος από το 1994 ως το 2002, που σύμφωνα με την εφημερίδα, «συμμετείχε στην επιχείρηση των ψεύτικων λογαριασμών που έφτιαξε η Goldman Sachs».
    «Διαχειριστής του ελληνικού χρέους ήταν επίσης ο Πέτρος Χριστοδούλου (νυν επικεφαλής του Οργανισμού Διαχείρισης του ελληνικού χρέους), ένας πρώην trader της εταιρίας».

    Βοήθειά μας!!!

    • Justice avatar
      Justice @ Wolf 15/11/2011 14:55:25

      Τα είπε και βουλευτής μας στην Βουλή, αλλά στο κόμμα μάλλον ξεκίνησε η πολιτική συζήτηση με εξωγήινους πολιτισμούς και δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν...

      • grnik avatar
        grnik @ Justice 16/11/2011 19:53:51

        +1000

  4. Ύβρις και Νέμεσις avatar
    Ύβρις και Νέμεσις 15/11/2011 10:36:35

    Με τη Συνταχτική Πράξη υπ’ αρίθμ. 6 της 20.1.1945 της κυβέρνησης Πλαστήρα, που έμεινε γνωστή στην ιστορία ως «Νόμος περί δωσιλόγων», συγκροτήθηκε το Ειδικό Δικαστήριο και το Κατηγορητήριο που δίκασε και καταδίκασε του δωσίλογους πρωθυπουργούς της κατοχής και τα τσιράκια τους. Στην Αιτιολογική Έκθεση αυτής της Συνταχτικής Πράξης αναφέρεται ότι και «μόνη... η ανάληψις της Κυβερνήσεως [προς διευκόλυνση και υπό τις εντολές των δυνάμεων κατοχής] αποτελεί τυπικόν αδίκημα χωρίς ουδεμία ν’ απαιτείται απόδειξις δόλου».

    Με άλλα λόγια, και μόνο η συγκρότηση κυβέρνησης υπό τις εντολές ξένων δυνάμεων και προς διευκόλυνση των δικών τους συμφερόντων εναντίον της χώρας και του λαού της, θεωρείται πράξη δωσιλογισμού και εθνικής προδοσίας χωρίς καν να χρειάζεται οποιαδήποτε απόδειξη δόλου ή προθέσεων. Δηλαδή, από τη στιγμή που κάποιος συμμετέχει ή στηρίζει μια δοτή κυβέρνηση υπό καθεστώς εκβιασμού ξένων δυνάμεων, τότε μπορεί να δικαστεί ως δωσίλογος ή εθνοπροδότης ανεξάρτητα με το τι νομίζει ο ίδιος για την πράξη του αυτή ή τι θεωρεί ότι εξυπηρετούσε.
    Αυτά βέβαια ίσχυαν με βάση τον μετακατοχικό «Νόμο περί δωσιλόγων». Για την ιστορία, θα πρέπει να πούμε ότι, με βάση αυτήν τη Συνταχτική Πράξη, συγκροτήθηκε τελικά το Ειδικό Δικαστήριο που δίκασε του δωσίλογους της ναζιστικής κατοχής. Η δίκη τους διήρκεσε από την 21η Φεβρουαρίου 1945 έως την 31η Μαΐου ίδιου έτους, οπότε και εκδόθηκε η σχετική απόφαση «περί επιβολής κυρώσεων κατά των συνεργασθέντων μετά του εχθρού». Η απόφαση του Ειδικού Δικαστηρίου κηρύσσει ένοχους τους παρακάτω για το συγκεκριμένο αδίκημα: «1) Γ. Τσολάκογλου, 2) Κ. Λογοθετόπουλον, 3) Ι. Ράλλην, 4) Π. Δεμέστιχαν, 5) Δ. Πολύζον, 6) Σ. Γκοτζαμάνην, 7) Ἕκτορα Τσιρονίκον καί 8) Ι. Πασσαδακήν τοῦ ὅτι ἐν Ἀθήναις καί κατά τάς κατωτέρω ἀναφερόμενας χρονολογίας, καθ’ ἄς οἱ μέν τρεῖς πρῶτοι ἤσαν Πρωθυπουργοί, οἱ δέ λοιποί Ὑπουργοί καί διακεκριμένως ἕκαστος τούτων ἐγένετο συνειδητόν ὄργανον τοῦ ἐχθροῦ πρός διάδοσιν τῆς προπαγάνδας του, ἐξαίρων τό ἔργον τοῦ κατακτητοῦ καί προκαλῶν τήν ἠττοπάθειαν παρά τῷ Ἑλληνικῶ Λαῶ καί τήν περιφρόνησιν τοῦ Ἐθνικοῦ καί συμμαχικοῦ ἀγῶνος». Καταδικάστηκαν, δηλαδή, γιατί λειτούργησαν ως όργανα των κατακτητών, προωθώντας το έργο τους και προκαλώντας την ηττοπάθεια στον ελληνικό λαό.

  5. Θέμις avatar
    Θέμις 15/11/2011 10:37:26

    Καλημέρα σε όλους.
    Κύριε Ροδινέ, προκύπτουν κάποια ερωτήματα από την ανάρτησή σας. Συμφωνώ με πολλές από τις επισημάνσεις σας. Γράφοντας το σχόλιό μου ακούω ταυτόχρονα τα media να αναπαράγουν τον χιλιοπαιγμένο εκβιασμό περί 6ης δόσης και πληρωμής μισθών και συντάξεων του Δεκεμβρίου. Είναι προφανές ότι για να δεχτεί να αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας ο πρώην Νο 2 στην ιεραρχία της ΕΚΤ, έχει λάβει τις διαβεβαιώσεις του εντός και εκτός της χώρας.
    Αλλά το ερώτημα είναι με ποιο αντάλλαγμα; Να εφαρμόσει με ευλαβική ακρίβεια την αποτυχημένη συνταγή της τροϊκας; Και σε ποιο χρονικό διάστημα; Σε αυτό που συμφωνήθηκε από τους πολιτικούς αρχηγούς και τον ΠτΔ; Διότι αυτό που έγινε αντιληπτό χθες από τις προγραμματικές του δηλώσεις, οι οποίες ως προς το περιεχόμενό τους δεν διέφεραν σημαντικά απ' όσα δήλωνε η προηγούμενη κυβέρνηση, παρά μόνο στο ύφος, είναι ότι είτε δεν μιλάμε για μια κυβέρνηση με την συμφωνημένη διάρκεια είτε πρόκειται για προεκλογικές εξαγγελίες κάποιου κόμματος που, στη βάση που έθεσε χθές ο κ. Παπαδήμος, θέλει να συνεχίσει να κυβερνά. Μόνο ποιον εκπροσωπεί απ' όσους τον στηρίζουν δεν κατέστησε σαφές χθες ο νέος Πρωθυπουργός.
    Σε κάθε περίπτωση οι προγραμματικές του δηλώσεις συνιστούν παραβίαση της συμφωνίας των πολιτικών αρχηγών υπό τον ΠτΔ.

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 15/11/2011 10:42:16

    Η δική μου ταπεινή άποψη είναι ότι ο κος Παπαδήμος είναι η κατάληξη και μάλιστα αίσια, μιας διατεταγμένης αποστολής- και όχι η σωτηρία.

    Δεν έχει λαϊκή νομιμοποίηση, δεν είναι εκλεγμένος, ως εκ τούτου δεν υφίσταται αυτό το "αργά η γρήγορα, θα τεθεί και για τον κ. Παπαδήμο ζήτημα λαϊκής νομιμοποίησης".

    Δεν την έχει για να τη χάσει ή για να του αμφισβητηθεί.
    Δεν υπάρχει για μας.
    Πιο απλά δεν γίνεται.

  7. agitatoras avatar
    agitatoras 15/11/2011 10:56:07

    Σε κάθε περίπτωση οι προγραμματικές του δηλώσεις συνιστούν παραβίαση της συμφωνίας των πολιτικών αρχηγών υπό τον ΠτΔ. ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ; ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΥ Η ΚΑΠΟΙΩΝ; ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ "ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΑ" ΠΡΙΝ ΑΛΕΚΤΩΡ ΛΑΛΗΣΑΙ ΤΡΙΣ , ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ;

    • Θέμις avatar
      Θέμις @ agitatoras 15/11/2011 11:18:52

      Τη συμφωνία δεν την είδε κανείς, αλλά εκλαμβάνω ως αληθή την ανακοίνωση της ΠτΔ και τις δηλώσεις του Σαμαρά περί του μεταβατικού χαρακτήρα της κυβέρνησης και του χρόνου διεξαγωγής των εκλογών.
      Όπως όλοι όμως , διατηρώ τις απορίες και τις επιφυλάξεις μου για το περιεχόμενο της συμφωνίας και ιδιαίτερα για το ρόλο της ΝΔ σε αυτή καθώς και για το αν είναι εφικτό το πρωτοφανές εγχείρημα αυτής της συνύπαρξης πολιτικών σχηματισμών που αντιλαμβάνονται με τελείως διαφορετικό τρόπο ο καθένας αυτό που όλοι επικαλούνται: τη διάσωση της χώρας.
      Αλλά αν ο πραγματικός στόχος της συνεργασίας συνοψίζεται σε ΟΛΑ όσα ανέφερε χθες ο νέος Πρωθυπουργός, τότε ας μην ολοκληρωθεί.

      • agitatoras avatar
        agitatoras @ Θέμις 15/11/2011 11:50:29

        Αλλά αν ο πραγματικός στόχος της συνεργασίας συνοψίζεται σε ΟΛΑ όσα ανέφερε χθες ο νέος Πρωθυπουργός... ΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ; ΤΟ ΛΕΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ;

  8. ataktos avatar
    ataktos 15/11/2011 11:51:41

    τον πήραν όλοι πρέφα ..πριν τον ψήφο εμπιστοσύνης χιχχι

  9. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 15/11/2011 11:52:28

    Πρόκειται για μία κυβέρνηση καθαρά διαχειριστική και σαφώς μεταβατική η οποία όμως πολύ δύσκολα θα μπορέσει να λειτουργήσει.
    Ακόμα όμως κι αν τα καταφέρει θα είναι προς όφελος των δανειστών μας και όχι προς όφελος των ταλαίπωρων και εξαθλιωμένων πολιτών της χώρας.
    Σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να καταλαγιάσει την οργή των πολιτών!
    Θεωρώ βέβαιο ότι πολύ γρήγορα ΟΛΟΙ, πολιτικοί και πολίτες, θα απαιτούν εκλογές, έχει δεν έχει “πετύχει” τους συμφωνηθέντες στόχους!

  10. agitatoras avatar
    agitatoras 15/11/2011 11:52:28

    Την άποψή του ο πρόεδρος της ΝΔ έχει ήδη υπογράψει τις δεσμεύσεις που ζητούν οι Ευρωπαίοι εταίροι εξέφρασε ο σύμβουλος του Α. Σαμαρά κ. Δ. Σταμάτης. «Ο κ. Σαμαράς έχει υπογράψει την κοινή δήλωση των τριών αρχηγών κομμάτων, του κ. Παπαδήμου και του Πρόεδρου της Δημοκρατίας που σαφώς συμπεριέλαβε αυτά που υποτίθεται ότι θα ζητήσουν με ξεχωριστό χαρτί οι εταίροι μας ή ο κ. Όλι Ρεν, δήλωσε ο κ. Σταμάτης μιλώντας σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή.
    «Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας θα συνυπογράψει αυτήν την κυβέρνηση με το συγκεκριμένο σκοπό που ζητούσαν και χαρακτήρισαν θετική εξέλιξη οι Βρυξέλλες. Άρα, δε νομιμοποιούνται ηθικά να ζητούν ένα επιπλέον χαρτί», πρόσθεσε ο συνεργάτης του κ. Σαμαρά.

  11. Θέμις avatar
    Θέμις 15/11/2011 12:13:32

    1) ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ; ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΥ Η ΚΑΠΟΙΩΝ; ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ “ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΑ” ΠΡΙΝ ΑΛΕΚΤΩΡ ΛΑΛΗΣΑΙ ΤΡΙΣ , ΤΟΤΕ ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ;
    2) ΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ; ΤΟ ΛΕΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ , ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ;
    Τελικά δεν καταλαβαίνω ποια είναι η θέση σου. Περιμένεις να ολοκληρωθεί η συμφωνία χωρίς κανείς να αποστασιοποιηθεί ή καταγγέλλεις τους πάντες ότι έχουν προαποφασίσει για τα επόμενα δεν ξέρω πόσα χρόνια;
    Εγώ πιο πάνω έγραψα τον προβληματισμό μου για την χθεσινή ομιλία του Παπαδήμου, χωρίς να αποκλείω κανένα ενδεχόμενο. Με τον copy-paste αντίλογο που ξεκίνησες τι θέλεις τελικά να πεις; Ότι είμαστε καταδικασμένοι ομόφωνα ερήμην μας; Γιατί αν είναι έτσι, δεν καταλαβαίνω γιατί μπαίνεις στη διαδικασία να σχολιάζεις. Αν κάτι άλλο θέλεις να πεις, πες το ξεκάθαρα.

  12. Silence t. avatar
    Silence t. 15/11/2011 12:39:06

    Οι επόμενες κινήσεις του Παπαδήμου δεν έχουν να κάνουν με το τι πιστεύει ο ίδιος , αλλά τι θέλουν τα αφεντικά του , που τον βάλανε.

    Για την ακρίβεια πιστεύω ότι υπάρχουν καλά και κακά νέα.
    Τα καλά νέα είναι ότι πράγματι ,υπάρχουν διαβεβαιώσεις και δεσμεύσεις για σημαντική βελτίωση ως προς τα βάρη που «έριξε» η κυβέρνηση Παπανδρέου στον Έλληνα πολίτη , ενώ θα γίνουν επίσης και συντονισμένες κινήσεις για να κινηθεί ξανά η αγορά , το εμπόριο και η οικονομία , γεγονός που( γνωρίζοντας το πώς λειτουργεί και επηρεάζεται ο Έλληνας) θα επιδράσει θετικά στην ψυχολογία , με θεαματικά αποτελέσματα επαναφέροντας ένα κλίμα ευφορίας από το πουθενά .

    Υπάρχουν πιστεύω τα περιθώρια και τα πλάνα (που τεχνητά αποκρύπτονταν τόσο καιρό) για να συμβούν τα παραπάνω , ενώ οι δραματικοί τόνοι στην βουλή ήταν για το θεαθήναι και για να φανεί ακόμα μεγαλύτερος ο άθλος της ανάκαμψης και της αναστροφής του κλίματος .

    Αυτά είναι τα καλά νέα γιατί στην ουσία αυτό που ενδιαφέρει κυρίως , τον καταταλαιπωρημένο Έλληνα , είναι η ελπίδα και η προοπτική , ακόμα και αν αυτή είναι προϊόν μίας καλοστημένης πλεκτάνης .

    Τα κακά νέα είναι για τον Αντώνη Σαμαρά τον οποίο κυριολεκτικά σύρανε και στην συνέχεια στήσανε σε ένα δικό τους παιχνίδι , χρησιμοποιώντας τα μέσα ενημέρωσης κατά κύριο λόγο , ποδηγετώντας και κατευθύνοντας , την κοινή γνώμη , σύμφωνα με τις βουλές που οι έξωθεν αφέντες τους ζητούσαν .

    Δεν μπορώ να του προσάψω λάθος χειρισμούς , πιστεύω ότι εξάντλησε όλα τα περιθώρια ελιγμών και τακτικής , κινήθηκε στα όρια της ηθικής και του πατριωτισμού , ανακάτεψε την τράπουλα , πήρε νίκες (τις οποίες είτε υποβάθμιζαν , είτε γύριζαν μπούμερανγκ) , αλλά για κάθε του κίνηση είχαν έτοιμη απάντηση , ήταν μόνος (κυριολεκτικά , με αυτούς που διάλεξε δίπλα του) και ήταν χίλιοι απέναντι του .

    Είναι ανατριχιαστικό και μόνο σαν σκέψη το πόσο αδίστακτοι και διεφθαρμένοι είναι (τόσο που κάνανε« μία από χόρτα» τον πρωθυπουργό της Ιταλίας που τύγχανε να ελέγχει και όλα τα ΜΜΕ της χώρας !!!!!).

    Μου είναι αδιάφορο να τον ηρωοποιήσω (παραείναι και μελό για τα δεδομένα μου) , αλλά τον λυπάμαι και για να είμαι πιο ακριβής , πιστεύω ότι όλοι εμείς από αυτό το blog , χωρίς να θέλουμε του κάναμε κακό , τον πιέσαμε , τον εκβιάσαμε , κοινός του τα πρήξαμε , μιλούσε ,τον κρίναμε (αρνητικά) , έβηχε , τον κρίναμε (αρνητικά) , φταρνιζόταν , τον κρίναμε (αρνητικά) , νισάφι .

    Και για να κλείσω από εκεί που ξεκίνησα φοβάμαι ότι ο Παπαδήμας δεν ήρθε για να φύγει και λέω ότι φοβάμαι , γιατί αν πρόκειται η ζωή μου να ξανά βελτιωθεί , αφού πρώτα ρημάχτηκε και όλα αυτά γίνανε , προμελετημένα και προδιαγεγραμμένα σαν ένα πείραμα , σαν ένα σχέδιο , στο οποίο ενέπλεξαν ένα ολόκληρο έθνος , θα προτιμούσα να βγω ψεύτης .

  13. Αθανασιος Ι avatar
    Αθανασιος Ι 15/11/2011 12:45:03

    Στηρίζουμε το ξεπούλημα της Δημόσιας Περιουσίας. Θέλουμε μισθούς πείνας, θέλουμε κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας. θέλουμε ΜΕΣΑΙΩΝΑ.

    Στηρίζουμε Παπαδήμο-Ψηφίζουμε ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ.

    • ataktos avatar
      ataktos @ Αθανασιος Ι 15/11/2011 15:34:54

      χιχχι

  14. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 15/11/2011 12:51:03

    Μπράβο στό Π.Καμμένο,γιά τή πατριωτική ομιλία του στή βουλή.!!!!!

    • agitatoras avatar
      agitatoras @ ΣΠΥΡΟΣ 15/11/2011 14:27:43

      ΙΣΩΣ ΜΕΡΙΚΟΙ ,ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΦΟΡΑΝΕ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ). ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΓΥΡΟ ΤΗΣ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ .

  15. agitatoras avatar
    agitatoras 15/11/2011 12:52:12

    ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΛΕΩ , ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ έχουν προαποφασίσει για τα επόμενα δεν ξέρω πόσα χρόνια. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ copy-paste ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ , ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ .

    • Θέμις avatar
      Θέμις @ agitatoras 15/11/2011 13:40:34

      Ματαιότις ματαιοτήτων δηλαδή! ΟΚ, τουλάχιστον τώρα είσαι σαφής. Αν και διαφωνώ με τη ματαιότητα.
      Σ' ευχαριστώ και για την ανάρτηση. Τη διάβασα και δεν τη βρίσκω και τόσο αιρετική.

      • agitatoras avatar
        agitatoras @ Θέμις 15/11/2011 13:59:59

        δεν υποστηριζω την ανευ ορων παραδοση. "η μονη χαμενη μαχη ειναι αυτη που δεν εδωσες" . παλευεις για να αλλαξεις τα πραγματα , και δεν ακολουθεις δογματικα , προσωπα η κομματα , εφ'οσον δεν δειχνουν διατεθειμενα να αλλαξουν . εαν δεν μπορει ο πολιτης να εκφραστει μεσα απο συγκεκριμμενους σχηματισμους , τοσο το χειροτερο για τους σχηματισμους.

  16. agitatoras avatar
    agitatoras 15/11/2011 12:54:35

    ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΑΙΡΕΤΙΚΗ (;) ΑΠΟΨΗ ΑΠΟ : http://dexiextrem.blogspot.com/2011/11/blog-post_5048.html

  17. μετάφραση avatar
    μετάφραση 15/11/2011 13:48:46

    Μιλώντας πάντα και οριοθετώντας στο πλαίσιο των αστικών κομμάτων και εξαιρώντας τη αριστερά που παίζει σε άλλο γήπεδο,οι συνθήκες που διαμορφώνονται δείχνουν:
    1-Οι τεχνοκράτες έχουν καλύτερη δομή και συγκρότηση γιατί ασχέτως τι πιστεύουν , τι θα εφαρμόσουν και τι εξυπηρετούν έχουν επιλεγεί με αξιοκτρατικά κριτήρια ενώ τα πολιτικά στελέχη με τη γνωστή δουλικότητα και τα σχετικά πριονίσματα των ικανών εντός των κομμάτων.
    2-Η είσοδος του νέου πρωθυπουργού προοιωνίζει το ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ και την είσοδο ικανών ατόμων από άλλους δρόμους και από τα παράθυρα αφού δεν τους ήθελαν με δημοκρατικές διαδικασίες μέσα από τα κόμματα.
    3-Αυτοδυναμίες-ΟΝΕΙΡΑ ΘΕΡΙΝΗΣ ΝΥΚΤΟΣ.Θα προκύψουν κυβερνήσεις συνεργασίας.
    4-Το ντελίριο των αστικών κομμάτων και όλων των συναφών δυνάμεων πίσω από το κάδρο τους είναι ότι χάνουν το παλιό έδαφος του ρουσφετιού και της χειραγώγησης με το οποίο έκαναν κουμάντο κάτω από τα πόδια τους!!!(ακόμη περιμένουμε την τιμωρία έστω και ενός...!!)
    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ ΜΕ ΜΟΝΟ... ΑΠΡΟΟΠΤΟ ΤΟ ΛΑΟ ΑΝ ΚΑΙ......Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ...ΑΛΛΑ..ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!

    • Nemesis avatar
      Nemesis @ μετάφραση 15/11/2011 15:07:35

      +10000

  18. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 15/11/2011 14:30:13

    factorx; εχει ανεβει σε αλλη αναρτηση

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Ιαπετός 15/11/2011 14:50:37

      Σωστά. Αλλά χωρίς τίς συμπερασματικές απόψεις τού Ιαπετού.

      • factorx avatar
        factorx @ Ιαπετός 15/11/2011 14:55:39

        ωχ, δεν το πρόσεξα. το έχεις κρατήσεις να το ξαναβάλεις;

        • Ιαπετός avatar
          Ιαπετός @ factorx 15/11/2011 14:58:17

          όχι

  19. ganasta avatar
    ganasta 15/11/2011 15:25:52

    Γιατί Κώστα αισθάνεσαι την ανάγκη να εκτιμήσεις ότι η Κυβέρνηση Παπαδήμου δεν θ’ αντέξει πέραν της Άνοιξης; Δεν αποτελεί βασικό συστατικό στοιχείο της συμφωνίας για στήριξη αυτής της … απίστευτης κυβέρνησης, η διενέργεια εκλογών στις 19 Φεβρουαρίου;
    Λες να μας περνάνε για μακάκες;;;

  20. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 15/11/2011 15:37:44

    Καλοδεχούμενος ο κος. Παπαδήμος.
    Μας χρειάζεται, και καλά θα κάνει να μείνει.

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ακούω πρωθυπουργό να μιλάει χωρίς ξύλινη κομματική γλώσσα, και ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ τι λέει.

    πολύ περισσότερο απο τον κο. ΠΑΠΑΔΗΜΑ, μας χρειάζεται "ΠΑΠΑΔΗΜΙΣΜΟΣ", ήτοι: τεχνοκρατική αντιμετώπιση των ζητημάτων, ορθολογισμός στην χρήση πόρων, στοχευμένα προγράμματα, κατευθυνόμενες επενδύσεις, εφαρμογή νόμων.

    Μακάρι ο "Παπαδημισμός" να εμφυτευθεί και να αποτελέσει την βάση της ΝΕΑΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ που θα αναπτυχθει.

    Επιτέλους χορτάσαμε με τον ΛΑΪΚΙΣΜΟ (ενθεν και εκείθεν) και οποιος πεινάσει, ασ πεινάσει, αλλά το Μεταπολιτευτικό χθές ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΕΙ.

    • Agni avatar
      Agni @ 3birdssitting 15/11/2011 16:21:44

      Δεδομένου φυσικά οτι αυτό που λέμε "αγορές" εχει ξεφύγει τελείως απο οποιαδήποτε σχέση με τον ορθό λόγο,και απο την κατηγορία του μέσου για την ευημερία,την ανάπτυξη και την πρόοδο του ανθρώπινου γένους,έχει περάσει την κατηγορία του ανώτατου όντος που όλοι εξυπηρετούν με θρησκευτική ευλάβεια.Με συγχωρείς αγαπητέ αλλα ορθός λόγος την παρούσα στιγμή θα ήταν όχι η με το στανιό διατήρηση της θεότητας αλλα ιστορικές πρωτοβουλίες για πραγματική ανάπτυξη,η αντίθετα πραγματική ελεύθερη αγορά χωρίς καμμία κρατική παρέμβαση η βοήθεια και ας κόψει το λαιμό της,αν τα καταφέρει καλώς αν όχι πάλι,΄έτσι είναι η ζωή και η ελευθερία..Αλλα τι να κάνουμε που δεν έχουμε Ντε Γκωλ και Ρούσβελτ,αλλα υπερειδικευμένους τεχνικούς στην ουσία,χωρίς συνολική παιδεία και ιστορική συνείδηση που δεν κάνουν τίποτα πρισσότερο απο το να τρέφουν μια φούσκα,γιατί δεν ξέρουν και κάτι άλλο..

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ 3birdssitting 15/11/2011 16:37:26

      Φυσιοδίφες και πτηνοτρόφοι ανακοίνωσαν ότι εντόπισαν νέο είδος πτηνών στο δάσος του antinews: τα παπαδημητικά πτηνά...

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ Τιγράνης 15/11/2011 17:39:10

        Παρατηρητές πουλιών ή αλλιώς bird watchers.......

    • sxoliastis avatar
      sxoliastis @ 3birdssitting 15/11/2011 19:16:17

      Αρκεί να εφαρμοστούν όλα αυτά που οι τεχνοκράτες πρεσβεύουν....

  21. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 15/11/2011 16:35:39

    Φίλε μου,

    Εξ'αρχής χάνεις τον ορθό λόγο επειδή αναμειγνύεις την "μεταφυσική/θρηεσκευτικά" με τις "αγορές" και την "πρόόδο του ανθρώπινου γένους'.

    Πώς μπορείς να θεωρείς εαυτόν ορθολογιστή, οταν σε μία μικρή παράγραφο εχεις εκφράσει τόσες πολλές προσωπικές σου ιδεολογικές, συναισθηματικές, και θεολογικές προκαταλήψεις ;;;

    Αρκετά με τις ωραιοποιημένες και ρομαντικές γενικεύσεις.

    Μας χρειάζεται μεγάλη δόση τεχνοκρατισμού.

    • Agni avatar
      Agni @ 3birdssitting 15/11/2011 18:46:23

      Καθόλου πιο μεταφυσικές,απο την φονταμεταλιστική πίστη σου στον τεχνοκρατισμό,φίλε μου,που στο κάτω κάτω δεν είναι τίποτα περισσότερο απο μια "εκκοσμικευμένη","απομαγεμένη",εκδοχή του προτεσταντικού δόγματος,αντί λοιπόν να αρκείσαι σε χαρακτηρισμούς δίαβασε καλύτερα τον Βέμπερ με τον οποίο στο κάτω κάτω μοιράζεσαι και παρόμοιες απόψεις.Εξάλλου η Ναζιστικού τύπου εκκαθάριση αυτού που θεωρείς "δισειδαιμονία",δηλαδή οτιδήποτε μη απάνθρωπου,μη αποδοτικού και μη εργαλειακού-λάθος κατα τη γνώμη μου γιατι η ιστορία εχει αποδείξει πολλές φορές πόσο "εργαλειακά" χρήσιμη είναι στους τεχνοκράτες η επίκκληση στο συναίσθημα πχ εισβολή για την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων-συνεπάγεται την αναίρεση του διαφωτισμού και του ορθολογισμού και την επιστροφή στο μύθο..Σε τελική ανάλυση ουτε οι ίδιοι οι μεγάλοι τεχνοκράτες δεν τα πιστεύουν όλα αυτά όσο εσύ και ενδιαφέρονται για πολύ πιο επιφανειακά πράγματα όπως χρήμα καλοπέραση και δόξα κάνοντας ακόμα πιο σαθρό το υποτιθέμενα τέλειο οικοδόμημα,στο οποίο μια χαρά υπάρχουν και οι πελατειακές σχέσεις και η διαφθορά αλλα είναι τόσο ψηλά και τόσο καθωσπρέπει που οι μικροί οπαδοί του μετα-ανθρώπου δεν μπορούν να τα διακρίνουν..Και για να τελειώνουμε με αυτό το σφυρί και το καλέμι τα φτιάξαμε για να μας βοηθούν,να είναι προεκτάσεις του σώματος μας και όχι για να τα προσκυνούμε η να γινόμαστε δικές τους προεκτάσεις..

  22. amt avatar
    amt 15/11/2011 16:45:59

    Μπορεί να θέλει αυτός και το σκυλολόι που τον επέβαλε να μείνει, πλην όμως, αγνοεί έναν σημαντικό, ίσως τον σημαντικότερο παράγοντα. Το λαό. Αυτός με τη δράση του και ειδικά την 28η Οκτωβρίου, έδειξε τον ΓΑΠ την έξοδο. Θα την δείξει και στον Παπαδήμο.

    • 3birdssitting avatar
      3birdssitting @ amt 15/11/2011 16:55:11

      Μπορείτε να λέτε όσα κομπαστικά για τον "λαό" θέλετε. Μπορείτα να βαυκαλίζεστε όσο θέλετα περί "λαού" οπως και το ΚΚΕ. Και τι σημασία έχει ;;;

      Ετσι και αλλιώς, ο ίδιος λαός που ψηφιζε τους πολιτικάντηδες αερητζίδες της μεταπολίτευσης ειναι.

      Μπορείτε επίσης να διακομωδείται όσο θέλετε με "παπαδημητικά πουλιά" και άλλα τινά.


      Ομως "ΧΑΣΑΤΕ το τραίνο" παλληκάρια του λαού.

      Ειτε το καταλάβατε είτε οχι, ο τεχνοκρατισμός ηρθε για να μείνει.



      Οσο νωρίτερα ξεχάσετε τα κομματικά-λαϊκιστικά-ψυχοπονετικά-αντιιμπεριαλλιστικά-και όσα άλλα ξέρατε...τόσο καλύτερα θα αντιμετωπίσετε την νέα κατάσταση.

      • Agni avatar
        Agni @ 3birdssitting 15/11/2011 19:02:20

        Οχι ο τεχνοκρατισμός δεν ήρθε για να μείνει,γιατι απλόυστατα δεν ζούμε,στη δεκαετία του 90 οπου ο Τεχνοκράτης ήταν το υποκείμενο που υποτίθεται οτι γνωρίζει,είναι και αυτός πλέον ένα ηθικά φθαρμένο στοιχείο στη συνείδηση του κόσμου.. Χωρίς μεταφυσική πίστη όπως η δική σου σε αυτούς, είναι χαμένο το παιχνίδι τους,εκτός αυτού το οτι αναγκάζονται,οι ίδιοι να βγουν μπροστά,παραμερίζοντας την πολιτική τάξη που μεσολαβούσε ανάμεσα σε αυτούς και το λαό,μάλλον αδυναμία δείχνει..Τι θα κάνουν θα μας βάλουν όλους σε στρατόπεδα συγκέντρωσης και Γκουλάγκ?θα μας κάνουν πειράματα?Ε θα τους στείλει,και με πρόσωπο πλέον η ιστορία στα αζήτητα όπως τον Χίτλερ,τα ολοκληρωτικά καθεστώτα απλά δεν έχουν μέλλον ειδικά σε μια δύση που έχει μάθει στην ατομική ελευθερία και δεν λειτουργεί συλλογικά..

  23. man8os avatar
    man8os 15/11/2011 16:53:42

    Ισως ζησουμε ευθυμες καταστασεις τον Φεβρουαριο....

    • 3birdssitting avatar
      3birdssitting @ man8os 15/11/2011 16:57:06

      Ειτε εύθυμες είτε σοβαρές καταστάσεις, ο τεχνοκρατισμός και ο εξορθολογισμός θα ειναι εδώ και μετά τον Φεβρουάριο.

  24. ΠΛΑΤΩΝ avatar
    ΠΛΑΤΩΝ 15/11/2011 17:18:39

    Αγαπητοι φιλοι της ΝΔ.

    Το ξένο κεφάλαιο μας χτυπά την πόρτα. Αν επιτρέψουμε να διεθνοποιηθούν οι πλουτοπαραγωγικές πηγές μας τοτε δεν θα έχουμε το δικαίωμα να ονομάζουμε τον εαυτό μας πατριώτη και πολίτη.

    Η Γερμανικό προτεκτοράτο ή Ανεξάρτητη χώρα. Ας διαλέξουμε γιατί μπορεί να μην έχουμε δεύτερη ευκαιρία.

  25. Kώστας avatar
    Kώστας 15/11/2011 17:22:50

    Aν, λέμε αν, η Νέα Δημοκρατία είχε κάνει εξεταστική το 2004 για το αίσχος του Χρηματιστηρίου, αμφιβάλλει κανείς πως ο κ. Παπαδήμος θα είχε καθίσει στο σκαμνί; Ποιός αύξησε τα τζογοδάνεια από 5 σε 15 εκατομμύρια; Μα ο σοβαροφανής κ. Παπαδήμος. Δεν λογοδότησε ποτέ. Τη γλίτωσε.

    Αν, λέμε αν , οδηγείτο ποτέ σε αίθουσα δικαστηρίου η υπόθεση Swap 2001- με την ευγενική χορηγία της Goldman Sachs- αμφιβάλλει κανείς πως ο κ. Παπδήμος θα ήταν μεταξύ των κατηγορουμένων; Δεν λογοδότησε ποτέ. Τη γλίτωσε.

    Να αφήσει λοιπόν το τάχα μου σοβαρό ύφος. Να πάψει να μας προκαλεί. Η ΝΔ θα τον ανεχθεί για 3 μήνες. Δικαίωμά της. Εμείς δεν θα τον ανεχθούμε ούτε λεπτό. Δεν είναι απλός ένοχος ο κ .Παπαδήμος. Εχει παρελθόν με εγκλήματα κατά της Ελληνικής Οικονομίας. Αφού ρεζίλεψε την Ελλάδα καταδεχόμενος ως υπουργούς τους γραφικούς υστερικούς της Κολοτουμποακροδεξιάς, αφού καταεξευτελίστηκε αποδεχόμενος γνωστους αγοραίους υβριστές όπως ο Πάγκαλος για αντιπροέδρους του, αφού-στα μάτια όσων καταλαβαίνουν- γκρέμισε τον μύθο του καλού νοικοκύρη οικονομολόγου αποδεχόμενος τον αποτυχημένο φαφλατά/κορόιδο των Φινλανδών Βενιζέλο για Υπουργό Οικονομίας, τώρα θα γευτεί τα επίχειρα των πράξεων του. Για τα παλαιά του εγκλήματα( Χρηματιστήριο, swap 2001 ) και για τα νέα αίσχη του θα λογοδοτήσει.
    Από μεθαύριο θα καταλάβει. Μεθαύριο ανοίγει η αυλαία. Θα πέσει όταν απομακρυνθει από πρωθυπουργός αυτός ο επιβήτορας της εξουσίας, ο κατά συρροήν εγκληματίσας κατά της Εθνικής Οικονομίας.

  26. Δημάρατος avatar
    Δημάρατος 15/11/2011 17:28:14

    Ρητορική ερώτηση: Ποιος φοβάται τον Παπαδήμο;
    Υ.Γ. : Δικαιολογημένος ο φόβος. Η σύγκριση Παπαδήμου- "ανταγωνιστών" είναι συντριπτική υπέρ του πρώτου.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Δημάρατος 16/11/2011 02:09:24

      Αντερώτηση, ρητορική επίσης: Ποιος φοβάται τη δημοκρατία?
      Υ.Γ. : Εκλογές!

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ Δημάρατος 16/11/2011 02:16:16

      Πάντως σίγουρα δεν τον φοβάται η γαλλική Le Monde.
      Που τον ξεφωνίζει ως υπηρέτη της Goldman Sachs...
      Βέβαια η Le Monde δεν έχει την εγκυρότητα του Βήματος και της Καθημερινής, αλλά τι να κάνουμε...

  27. Βολιώτης avatar
    Βολιώτης 15/11/2011 17:49:31

    Αγαπητέ μου κύριε Ροδινέ.
    Χαίρομαι που διαβάζοντάς σας, τις περισσότερες φορές, αισθάνομαι πως δεν έχω παρανοήσει και τελείως, με τόσα που γίνονται! Υπάρχουν κι άλλοι που σκέφτονται περίπου σαν εμένα και, συνήθως, εκφράζονται και καλύτερα...
    Σας ευχαριστώ που, σε μια τέτοια δύσκολη, οικονομικά, εποχή, με γλυτώνετε από γιατρούς, χάπια κλπ. κλπ.

    Και μια (ασήμαντη, αλλά, λόγω επαγγελματικής διαστροφής, αναγκαία, σ' ένα τόσο καλογραμμένο κείμενο...) διόρθωση: "σώφρον"

  28. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 15/11/2011 19:40:28

    Υπάρχουν αρκετών ειδών νοημοσύνες στον άνθρωπο και ο κ. Παπαδήμος που άκουσα και κυρίως είδα τις έχει όλες, έβγαζε κάτι το άκρως αριστοτελικό ο άνθρωπος κι όλο αυτό μου είναι πολύ καλοδεχούμενο για να μην πω σαν το
    δροσερό αεράκι από έναν "τεχνοκράτη" mind you.....
    Τους ζήσαμε δα και τους πολιτικούς μη τεχνοκράτες όλο κακέκτυπα τσιτάτα της αριστεράς είναι της οποίας ζήλωσαν τις ιδεοληψίες
    @ 3birdssitting πολύ πολύ σωστός
    @ Μετάφραση καθόλου χαμένος μέσα της
    Κι αυτή η μανία όλων μας να αποδομούμε όποιον δεν κατανοούμε ή δεν θέλουμε να κατανοήσουμε .....
    Συνσχολιαστές ο κ. Παπαδήμος ένας Φιλικός είναι στη νοοτροπία και επειδή
    δεν είναι του επιπέδου μας πρέπει να τον κοντύνουμε, τι να πω είμαστε κλινική
    περίπτωση
    Θα θυμίσω όμως μια λειτουργία ενός τμήματος του εξαίσιου αξιοπρεπούς λαού
    που είμαστε. Τα Χριστούγεννα του 2010 τα κανάλια είχαν κάνει μεγάλο θέμα
    με τους ηλικιωμένους του Γηροκομείου Αθηνών τους οποίους αδυνατούσε να. φιλοξενήσει λόγω κόστους. Το είχα ψάξει το ζήτημα και ανακάλυψα ότι οι περισσότεροι εξ αυτών έπαιρναν ικανοποιητική σύνταξη την οποία όμως εισέπρατταν οι οικείοι τους (αυτοί είχαν βγεί στα κανάλια και διαμαρτύρονταν,
    πρώτο θέμα το είχε κάνει ο Αυτιάς) οι οποίοι ήθελαν τη σύνταξη αλλά όχι τους
    γέρους τους σαν τον ανόητο Καραγκιόζη τον οποίο ασμένως υιοθετήσαμε
    τρομάρα μας ....
    Καλό βράδυ

  29. 3birdssitting avatar
    3birdssitting 15/11/2011 20:25:36

    Χαχαχαχαχααχαχ....Νάτη η διδακτορική διατριβή......Τι άλλο να πώ ;;;;

    Εσύ οχι μονον ξέρεις το παρελθόν αλλά προ-είδες και το μέλλον !!!!!

    Μηπως προείδες και το οριστικό "Τέλος της Ιστορίας" ;;;

    Μηπως εχεις και όραση με "ακτίνες Χ" για να σκιαγραφείς την π[ την προσωπικότητά μου !?!?!?!?! χαχαχαχαχ.

    .......κατά τα άλλα.... χάθηκες στην φιλοσοφία.

    • Agni avatar
      Agni @ 3birdssitting 16/11/2011 01:32:12

      Θα παραβώ την εντολή,Μην "ταίζετε τα τρολ",απλά για να σου πώ οτι χαίρομαι που έχεις ειρωνία,και τάση να εξευτελίζεις όποιον διαφωνείς να ξέρεις όμως οτι σε καθεστώτα τυπου Πόλ Ποτ με δυτικό μανδύα,το γέλιο θα απαγορεύεται,ως συναισθηματική έκρηξη η παραλήρημα,μπορεί να θεωρείται δε και πάθηση,ψυχολογικό πρόβλημα,αδυναμία ένταξης στην κανονικότητα..Όσο για το τέλος της Ιστορίας,ο ίδιος ο Φουκουγιάμα παραδέχτηκε οτι το μέλλον του κόσμου δεν θα είναι δυστυχώς η φιλελεύθερη δημοκρατία,και πράγματι όταν βλέπω ανθρώπους με τόσο ολοκληρωτικά πιστεύω,φοβάμαι οτι επιβεβαιώνεται,οι νεοφονταμενταλισμοί και νεομεσαιωνισμοί κάθε είδους είναι και πάλι εδώ,το αυγό του φιδιού έσπασε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.