#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/07/2011 16:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κ. Λέανδρος «συνήγορος» του Ραγκούση



Τις τελευταίες του υπηρεσίες στον Γιάννη Ραγκούση παρέχει ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής, ο οποίος ζήτησε σήμερα να υπολογιστεί η ζημία από τις κινητοποιήσεις των ταξιτζήδων και να καταλογιστεί στα μέλη και την διοίκηση του Σωματείου!

Υπενθυμίζεται ότι η πενταετής θητεία του κ. Ρακιντζή έχει λήξει από τον Σεπτέμβριο του 2009, με αποτέλεσμα οι αποφάσεις του να βρίσκονται «στον αέρα», όμως ο Γ. Ραγκούσης τον διατήρησε στη θέση του όσο ήταν στο Υπουργείο Εσωτερικών. Και επειδή ο φίλος στην ανάγκη φαίνεται, σήμερα, που ο Ραγκούσης βρίσκεται στην ανάγκη, ο τον στηρίζει.

Στο μεταξύ και ενώ  ο Πρωθυπουργός εξακολουθεί να παριστάνει τον ανεύθυνο παρατηρητή, στο θέμα των «ταξί», οι κύριοι Ρέππας και Ραγκούσης συνεχίζουν την προσωπική τους βεντέτα, σε βάρος της Κοινωνίας και της Οικονομίας, υπονομεύοντας τη βαριά μας βιομηχανία, τον Τουρισμό, επισημαίνει με δήλωσή του ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης

Ο κ. Ρέππας - με συνέντευξη του, χθες, στο «Βήμα της Κυριακής» - επιμένει στη ρύθμιση που είχε αποφασίσει, η οποία συνέδεε τον αριθμό των αδειών με τον πληθυσμό κάθε περιοχής. Αντίθετα, ο κ. Ραγκούσης - με συνέντευξη του, σήμερα, στα «Νέα» - αδειάζει,  για μια ακόμη φορά, τον προκάτοχό του και ρίχνει λάδι στη φωτιά, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι ρυθμίσεις Ρέππα ευνοούν «αγοραπωλησίες αδειών με μαύρα χρήματα», τη φοροδιαφυγή και την παραοικονομία.

Μπροστά σε όλα αυτά, ο Πρωθυπουργός οφείλει να πάρει θέση και να πει, επιτέλους, με ποιόν συμφωνεί: Με τον κ. Ραγκούση ή τον κ. Ρέππα; Γιατί δεν μπορεί να έχει δώσει την έγκρισή του στη ρύθμιση Ρέππα και ταυτόχρονα να συμφωνεί με τον κ. Ραγκούση, ο οποίος επιχειρεί να επιβάλει τα ακριβώς αντίθετα.    

 Για μια ακόμα φορά, επαναλαμβάνουμε ότι θέση της Νέας Δημοκρατίας είναι η απελευθέρωση του επαγγέλματος με τους ίδιους κανόνες που ισχύουν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης».   

Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις

Χιλιάδες ταξί από την επαρχία αναμένεται να μεταβούν στην Αθήνα, προκειμένου οι ιδιοκτήτες τους να πάρουν μέρος στη συγκέντρωση που έχουν προαναγγείλει οι συνάδελφοί τους της Αθήνας την ώρα που ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Ραγκούσης θα ενημερώνει τον Κοινοβουλευτικό Τομέα Εργασίας του ΠΑΣΟΚ για την πολιτική που ακολουθεί στο θέμα απελευθέρωσης του επαγγέλματος.

Παράλληλα, τα μέλη του κλάδου συνεχίζουν και σήμερα τις κινητοποιήσεις τους και από το πρωί έχουν καταλάβει τα διόδια των Αφιδνών, της Ελευσίνας και των Μαλγάρων, σηκώνοντας τις μπάρες και αφήνοντας τα διερχόμενα αυτοκίνητα να περνούν ελεύθερα, χωρίς να καταβάλλουν το αντίτιμο. Περίπου στις 2 μετά το μεσημέρι οι αυτοκινητιστές στην Πάτρα συγκεντρώθηκαν, αρχικά, έξω από το Παμπελοποννησιακό Στάδιο και στη συνέχεια κατευθύνθηκαν με τα οχήματά τους προς τα διόδια του Ρίου και της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, όπου σήκωσαν τις μπάρες και αφήνουν τους οδηγούς να περνούν χωρίς να πληρώνουν το αντίτιμο. Στην Κέρκυρα, οι απεργοί κατέλαβαν τα εκδοτήρια των εισιτηρίων στο φρούριο του νησιού, ενώ στην Κρήτη κατέλαβαν τις εφορίες σε Ηράκλειο και Χανιά.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. SERTIS.ANTONIS avatar
    SERTIS.ANTONIS 25/07/2011 16:55:02

    να τα βλεπει ο καραμανλής που έφησε ό,τι πασοκικο να αλωνίζει......αν κάνει αυτό το λάθος και ο σαμαρας τότε πραγματικά θα είμαστε ένα κόμμα για τα γέλια........

  2. Orestios avatar
    Orestios 25/07/2011 17:26:26

    Το δικαίωμα στην απεργία είναι υπό διωγμό????????

  3. vaggelis avatar
    vaggelis 25/07/2011 17:34:35

    απο τη πρωτη μερα που βγηκε η ΡΑΙΚΟΥ βλεπεις ποσο εχουν τρομοκρατηθει οι ταξιζηδες σε ολη τη χωρα τρεχουν να κρυφτουνε

  4. sereos avatar
    sereos 25/07/2011 18:32:52

    η λύση είναι μια στα ταξί. άδειες σύμφωνα με τον πληθυσμό της πόλης η της περιοχής και αυτές να είναι προσωπικές όπως στον ΟΠΑΠ. Την επιστρέφεις βγαίνεις στη σύνταξη δεν την επιστρέφεις δεν βγαινεις . έτσι κερδίζουν όλοι.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ sereos 25/07/2011 21:30:26

      Και όχι μόνο.

      Όσο την έχεις δεν μπορείς να την επινοικιάζεις σε άλλους ("οδηγούς").

      Ούτε να την μεταβιβάσεις σε άλλον με πώληση.

      Αν θες να κάνεις τον επιχειρηματία τότε να πας σε άλλες παραλίες.

      Επιχειρηματίας - "ταξιτζής" τέλος. Ο ΤΑΞΙΤΖΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΑ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ Η ΑΔΕΙΑ.....

      Αυτά όμως θα είναι που δεν θα τους αρέσουν... Τα άλλα περί μείωσης της δουλειάς τα λένε για να είναι οι μοναδικοί με άδεια και να μπορούν να την εμπορεύονται ...

      ΑΣ ΚΟΠΕΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ.

      ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΛΕΕΙ ΤΟΤΕ Ο ΦΙΛΤΑΤΟΣ ΑΡΧΙΛΑΪΚΙΣΤΑΡΑΣ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ.......

  5. nick der Grieche avatar
    nick der Grieche 25/07/2011 21:11:15

    Ένα από τα ΜΕΓΑΛΑ λάθη του Καραμανλή είναι ότι άφησε στην θέση τους τέτοια ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ του Κερατά. Όσο αναφορά τον κύριο Σαραγκούση όταν σταματήση η προστασία του από την Αστυνομία θα κυκλοφορεί ελεύθερα στον δρόμο: Στις 3-05-10 με τον Ν.3944 ο αρχιΤΕΚΤΩΝας του χάους υπογράφει μετά τον Παπούλια ο Σαραγκούσης ότι τα Ταξί δεν ΑΠΕΛΕΥΘΕΩΝΙΟΝΤΑΙ. Η Ε.Ε με τον Νόμο 123/2006 στις 12 Δεκεμβρίου 2006 εξαιρεί τα Ταξί από την απελευθέρωση.

  6. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 25/07/2011 21:30:41

    Μια "γλυκοφατσούλα" παχουλή και στρουμπουλή, κλασσικό δείγμα Μανδαρίνου καρεκλοκένταυρου που πολύ αμφιβάλλω εάν πήρε ποτέ στη ζωή του χαμπάρι τι γίνεται στην καθημερινή ζωή.Μπουχτίσαμε από "καθηγητές" και ex cathedra αντιμετωπίζοντες τα προβλήματα.Ο κος.Λέναδρος τον μισθό του δικαιολογεί ο άνθρωπος, τι να κάνει; Οι άλλοι, οι "ταγοί" του λαού τι ζουρνά βαράνε; Εχουν καταλάβει τι γίνεται εδώ;Για το θέμα των ταξί: να ισχύσουν τα ευρωπαϊκά κριτήρια αδειοδότησης στα οποία νομίζω ότι και οι ίδιοι συμφωνούν. Τι στην ευχή θέλει ο Ραγκούσης κατακαλόκαιρο;

  7. dimitris avatar
    dimitris 26/07/2011 00:45:44

    20 μήνες συζητήσεων μεταξύ κυβέρνησης-ταξιτζήδων είχαν καταλήξει σε μια συμφωνία η οποία..

    εγκρίθηκε από την Τρόικα,
    ήταν σύμφωνη με όσα ισχύουν στην ΕΕ και στον υπόλοιπο δυτικό κόσμο
    άφηνε ευχαριστημένους τους ιδιοκτήτες ταξί,την κυβέρνηση και το σύνολο της αντιπολίτευσης

    Ξαφνικά ήρθε ο ανασχηματισμός..
    Ο υπουργός άλλαξε.. διαγράφοντας ό,τι είχε προηγηθεί καθώς...αυτό έκρινε σωστό ο ίδιος, προκαλώντας όμως με τον άνευ προηγουμένου εμπαιγμό της συγκεκριμένης επαγγελματικής ομάδας ένα μπάχαλο μεγάλων διαστάσεων που κινδυνεύει να τινάξει στον αέρα την τουριστική περίοδο και την κοινωνική ειρήνη..

    Και τα ερωτήματα είναι πολλά

    -Ποιός κλάδος ή κοινωνική ομάδα θα ξαναπάρει στα σοβαρά τις όποιες συζητήσεις ή διαπραγματεύσεις με την κυβέρνηση αυτή στην οποια δεν υπάρχει συνέχεια και ο κάθε υπουργός μπορεί να εφαρμόζει "κυβερνητική πολιτική" κατά τα πιστεύω του;

    -Τη στιγμή που ο κ.Ραγκούσης έχει απέναντι του τη μισή κυβέρνηση και το σύνολο σχεδόν της αντιπολίτευσης πως νομιμοποιείται να προχωρεί σε αποφάσεις που εξυπηρετούν μόνο τον ..εγωισμό του;

    -Καλό και εύκολο το ανάθεμα στους ταξιτζήδες αλλά πρέπει να αντιληφθούμε πως ο εμπαιγμός εις βάρος τους δεν έχει προηγούμενο ακόμα και αν όλοι σχεδόν έχουμε πεισθεί για την αναγκαιότητα του ανοίγματος όλων των κλειστών επαγγελμάτων.

    O .."βοναπαρτισμός" του συγκεκριμένου υπουργού έχει ήδη φέρει σε αδιέξοδο την κυβέρνηση άλλες δύο φορές τουλάχιστον (υποθέσεις Κερατέας και μεταναστών Υπάτιας).Μπορεί να θεωρείται ικανός και φέρελπις πολιτικός αλλά η έπαρση δεν βοηθά σ'αυτές τις περιπτώσεις.

    Η "πιάτσα" βοά για ύπαρξη συμφερόντων συγκεκριμένων εγχώριων επιχειρηματικών ομίλων οι οποίοι και σπρώχνουν την κατάσταση (μέσω της διαπλοκής τους με γνωστά ΜΜΕ) προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση με σκοπό την εξαγορά εκατοντάδων αδειών σε εξευτελιστικές τιμές και δημιουργία εταιρειών ταξί..





    *Βοναπαρτισμός:πολιτικό φαινόμενο κατά το οποίο η εξουσία συγκεντρώνεται σε ένα πρόσωπο που έχει τη λαϊκή αποδοχή, κυβερνά αυταρχικά και, ακόμη κι αν πιστεύει ότι υπερασπίζεται τα λαϊκά συμφέροντα, στην πραγματικότητα εξυπηρετεί τους στόχους μιας ολιγαρχίας

    Διαβάστε τη συνέχεια εδώ: http://greece-salonika.blogspot.com/2011/07/blog-post_5583.html#ixzz1T9jNTknr

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.