11/05/2009 20:19
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κ. Δασκαλόπουλος γνωρίζει τη λέξη «διαπλοκή»;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. osaperas avatar
    osaperas 11/05/2009 21:09:04

    Να δεις που στο τέλος θα μας πούνε ότι εμείς )ο κόσμος) λαδώνουμε τους πολιτικούς.

  2. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 11/05/2009 21:14:57

    Πάει την ψώνισε ο άνθρωπος.

  3. Hase avatar
    Hase 11/05/2009 21:26:39

    Και τι θελατε να ακουσετε φιλοι μου απο τον εκπροσωπο της πλουτοκρατιας στην Ελλαδα;;. Αυτοι βαζουν το χερι στην τσεπη μονο για να την γεμισουν.

  4. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/05/2009 21:34:49

    έχει βιομηχανία;

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 11/05/2009 21:41:33

    είχαν σηκώσει τον κόσμο τότε με τη βιβάρτια και την τριπλή σημειολογία του ονόματος βίβα λα βίδα κομμέντια ντελ άρτε κλπ. τελικά κλωτσοσκουφι έγινε η εταιρεία αυτή από πώληση σε πώληση

  6. 321 avatar
    321 11/05/2009 22:33:56

    Μέχρι τον άλλο μήνα να μην ξεχάσω:
    - να βγάλω άδεια για εφοπλισμό
    (πολύ μου άρεσε αυτή η λέξη, λόγω Μανούση)
    - να κάνω έναρξη επιτηδεύματος για εργολάβους
    (τώρα με τα έργα στη Αττική, ποιός μάς πιάνει)
    - να γραφτώ στην Αθηναϊκή Λέσχη (hi-end conne)
    - να κανονίσω τη συνάντηση για τις γεωτρήσεις
    πετρελαίου
    - να γίνω μέτοχος σε καμιά ΠΑΕ
    - να . . .
    - να . . .
    - να . . .
    ΝΑ!

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 11/05/2009 22:42:20

    Nα ερωτευτώ και καμία μοντέλα...

  8. 321 avatar
    321 11/05/2009 22:51:43

    @9
    there is pattern down there (Couyias)

  9. 321 avatar
    321 11/05/2009 22:52:18

    there is a pattern down there

  10. Γραφίδης avatar
    Γραφίδης 11/05/2009 22:54:39

    Ο Λόγος του ΣΕΒ μας ένώνει όλους και μας δονεί!!!!

    Θυμάμαι ένα παλαιό σύνθημα του ΛΑΛΙΩΤΗ:
    ΝΔ το κόμμα των βιομηχάνων...
    Βρε πως αλλάζουν οι καιροί!

  11. abc avatar
    abc 11/05/2009 22:58:06

    9. an deixeis portofoli tha pessoun oles oi modelles pano sou na se xepoupouliassoun

  12. οκτώ avatar
    οκτώ 11/05/2009 23:36:54

    Κλαίνε οι χήρες, κλαίνε και οι παντρεμένες.

  13. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 11/05/2009 23:55:57

    Εδω στο Ντουμπάι Έλληνες και Άραβες μια παρέα...κάτι έχει πάρει το αυτί μας για μια οικογένεια της Σαουδικής Αραβίς ονόματι Ολαγιάν και για ένα τρίγωνο μιας βιομηχανίς γάλακτος-μίας Ευρωτράπεζας και 2-3 ενδιάμεσων.

    Διαπλοκή σε "πετρελαικό επίπεδο".

  14. isnogood avatar
    isnogood 12/05/2009 02:04:56

    Ρε Φάκτορα, πόσο μαλάκες μπορεί να γίνουμε ακόμη;





    Είναι δυνατόν να μιλάμε για τους βιομηχάνους και για τον έλεγχό τους απο το κράτος, όταν στην επιτροπή ανταγωνισμού ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΨΗΦΟΥ ΚΑΙ...λοιπών;

    Τι να λέμε και να γράφουμε τώρα...

  15. thanos avatar
    thanos 12/05/2009 04:39:33

    15-Dubai Expatriate Says:
    May 11th, 2009 at 11:55 pm

    Ονομα δεν ειπες αλλα μας το ειπες.Το τριφυλλι παντου ανθιζει.

  16. Το πνεύμα του Μάη avatar
    Το πνεύμα του Μάη 12/05/2009 07:23:23

    "...φαινόμενα μιας βαθύτερης πολιτικής δυστοκίας."
    Αυτά που λέει είναι ολόσωστα, άσχετο άν με τη Διαπλοκή επωφελείται ο ίδιος και η κάστα των νταβάδων .
    Η πολιτική δυστοκία βγάζει μάτι στα θέματα της Διαφθοράς που είναι απολύτως ακατανίκητη στην Ελλάδα και της περιορισμένης εθνικής κυριαρχίας στα εξωτερικά ζητήματα.
    Ο δε κωστάκης πριμοδοτεί τον γιωργάκη με τη φοβία του να προχωρήσει σε τομές.

  17. αβγδεζηικλμνξοπ avatar
    αβγδεζηικλμνξοπ 12/05/2009 17:35:23

    Αυτά που λέει ο κάθε Έλληνας καθημερινά λέει. Τίποτε παραπάνω.
    Σας πείραξε που είναι πρόεδρος των βιομηχάνων;
    Τότε με πειράζει και εμένα που πολλοί από εσάς, υποστηρίζετε τα λαμόγια της πολιτικής. Ή μήπως έχετε τα ίδια συμφέροντα;

  18. Полищук avatar
    Полищук 16/05/2009 19:02:19

    Спасибо. Появилась новая идея, но нуждается в поверхностной реорганизации старой идеи, займусь на днях. Позже поделюсь с читателями блога!

  19. Иннокентий avatar
    Иннокентий 17/05/2009 00:13:44

    Стопроцентно согласен с 2ым коментом. Дело того стоит...