#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/06/2012 14:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κ. Γλέζος ξεχνάει ότι ήταν βουλευτής του ΠΑΣΟΚ

(Μεγάλοι αριστεροί βολεμένοι από το ΠΑΣΟΚ)



Είπαμε σεβόμαστε απεριόριστα τον Μανώλη Γλέζο γι αυτά που έκανε στην Κατοχή, αλλά αυτό δεν σημαίνει και ότι δεν πρέπει να μιλάμε και για όσα άλλα έπραξε από τότε:

Ο κ.  Γλέζος λοιπόν που καταγγέλλει δίπλα στον Τσίπρα τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ που "έφτασαν τη χώρα εδώ" στις βουλευτικές εκλογές του 1981 και του 1985, ο κ. Γλέζος εκλέχτηκε βουλευτής Αθηνών, με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ.

Το 1984 έγινε μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Στις βουλευτικές εκλογές του Ιουνίου του 1985 εξελέγη βουλευτής Β΄ Πειραιώς επίσης με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ

'Ήταν δηλαδή βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, τότε δηλαδή που ο Ανδρέας Παπανδρέου διόριζε κατά χιλιάδες του "μη προνομιούχους" στο Δημόσιο, άλωνε το κράτος με πρασινοφρουρούς και ανεδείκνυε σε πρωταγωνιστές της διαπλοκής κάτι πρώην ηλεκτρολόγους σαν τον ...Κοκκαλίνο.

Έκανε δηλαδή όλα εκείνα που οδήγησαν την Ελλάδα στο Μνημόνιο. Λίγη σεμνότης και περισσότερη αυτοκριτική λοιπόν δεν βλάπτει λοιπόν.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anonymous avatar
    anonymous 11/06/2012 14:19:18

    Δεν είναι μόνο ο Γλέζος. Πάαααααααρα πολλοί συμμετείχαν από διάφορες θέσεις στη διαμόρφωση της τότε κατάστασης και τώρα θέλουν να μας σώσουν.

  2. Factorx avatar
    Factorx 11/06/2012 14:31:52

    Ο κόκκινος φασισμός πιστό αντίγραφο του μαύρου. Επί του δημοσιεύματος έχεις να πεις κάτι ροζ συνιστώσα;

  3. flou avatar
    flou 11/06/2012 14:45:24

    Σιγά τον επαναστάτη!

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ flou 11/06/2012 14:48:01

      ε ναι φίλε Φλου !!! ... μπροστά στη Ντόρα και τον Αβραμόπουλο δεν φτουράει μία για επαναστάτης , ο Γλέζος

      • Factorx avatar
        Factorx @ EVANGELOS 11/06/2012 15:03:35

        Γιατί επιμένεις να ευτελίζεσαι την μια σαν δηθεν νεοδημοκράτης, την άλλη σαν ροζ τρολ. Υπάρχει καμία σύγκριση με τους δυο που αναφερεις και που ποτε δεν είπαν κάτι διαφορετικλό για τον εαυτό τους (κι εγω τους πολεμούσαν όταν εσυ δεν ηξερες τι θα πει διαδικτυο) με τους ροζ επαναστες της πλάκας που εξαργυρωσαν ο,τιδήποτε έκαναν στο παρελθόν; Οι σωστοι αριστεροί εκτελέστηκαν όλοι

        • flou avatar
          flou @ Factorx 11/06/2012 15:05:40

          !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • τι ???? avatar
      τι ???? @ flou 13/06/2012 14:01:41

      αυτός φίλε είναι ήταν και θα είναι επαναστάτης εσύ, θα είσαι απλά βλάχος με pc,ντρεπομε που το antinews ένα σωστό σαιτ στον τομέα της ενημέρωσης δίνει βήμα σε κάθε τυχάρπαστο βολεμένο να πετάει λάσπη σε ένα ήρωα της εθνικής αντίστασης είτε αυτός είναι αριστερός ειτε δεξιός ο κ. Γλέζος είναι ήρωας κατι που ποτε δεν θα γινεις εσυ flou

  4. cummulus avatar
    cummulus 11/06/2012 15:09:05

    Εχεις δίκηο φίλε μου.
    http://www.youtube.com/watch?v=xB1jHhU2OZQ

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 11/06/2012 15:30:40

    Ήταν το "καλό" ΠΑΣΟΚ τότε. Τσοβόλα δωσταόλα.
    Τα ύστερα του κόσμου.
    Όταν άδειασε η φούσκα, το "καλό" ΠΑΣΟΚ έγινε "κακό".
    Λυπάμαι γι' ανθρώπους που σεβόμουν, να γερνάνε με το μυαλό να λιγοστεύει αντί ν' αυγατίζει.

  6. alex23 avatar
    alex23 11/06/2012 19:08:50

    λογω ηλικιας εχει δικαιολογια..
    αυτοι που τον χρησιμοποιουν οχι..