#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/12/2011 16:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κύκλος της μεταπολίτευσης έκλεισε



Τις προάλλες είχα μια συζήτηση με τον φίλο μου τον Ροδινό. Πως το έφερε η κουβέντα, και φτάσαμε στη μουσική. Εκεί μου ανέφερε πως τυχαίνει ιδιαίτερα φανατικός θαυμαστής ενός συγκεκριμένου τραγουδιστή μας.

Μιλάμε για έναν πολύ καλό και γνωστό τραγουδοποιό, από αυτούς που δεν θα τους δείτε στα πρωινάδικα, ούτε θα τους ακούσετε στους εμπορικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Ο εν λόγω είναι αυτό που λέμε σούπερ ντούπερ «ποιοτικός», «εναλλακτικός», και άκρως δημοφιλής στον χώρο του «έντεχνου» ελληνικού τραγουδιού. Και δεν είναι ούτε ο … Χατζηγιάννης, ούτε ο Μάλαμας!

Όταν του είπα πως με τον τραγουδιστή αυτόν μοιράστηκα την εφηβεία μου, αφού ήμασταν κολλητοί, και στο ίδιο τμήμα σε ολόκληρο το γυμνάσιο και λύκειο, τα μάτια του φωτίστηκαν. Όπως κατάλαβα, τον λατρεύει κυριολεκτικά.

Γιατί το αναφέρω; Διότι κατά πρώτον, εντυπωσιάστηκα που ο ... «δεξιός» Ροδινός θαυμάζει αυτόν και όχι τον …. Ρόμπερτ Ουίλιαμς για παράδειγμα.

Βλέπετε τα στερεότυπα που όλοι έχουμε, πλήττουν και εμένα.

Κατά δεύτερον, έκανα ένα διανοητικό άλμα και πήγα πίσω. Περίπου 30-45 χρόνια.

Τότε που με τον Μήτσο Ζερβουδάκη (τον τραγουδοποιό που λέγαμε) και άλλους συνομήλικους, καθόμαστε με τις ώρες στην θρυλική πλατεία Ναβαρίνου, πίνοντας κονιάκ, ακούγοντας Ντορς, και  φιλοσοφούσαμε για τον Μαρκούζε, τον Τσε, τον Θανάση Κλάρα, κλπ. και περιμέναμε εναγωνίως την επανάσταση που όπου νάναι έρχεται.

Που και που ρίχναμε και κανένα γιαούρτι στα «τσινάρια», και στους φλώρους που περνούσαν από κει , καθ οδόν για την ντίσκο.

Τέτοιες ήταν τότε οι εποχές, και σ αυτό το περιβάλλον  έτυχε και  μεγάλωσα.

Μάλιστα ο Μήτσος ήταν ιδιαίτερα πολιτικοποιημένος, και από τα 16 του αποτελούσε οργανωμένο στέλεχος, τρέχοντας σε πορείες των 100 ατόμων και φωνάζοντας συνθήματα όπως «Ούτε ΗΠΑ, Ούτε και Ρωσία, Εθνική Ανεξαρτησία», και άλλα τέτοια Μαοϊκά!

Αν εκείνη την εποχή τύχαινε να συναντηθούν ο Ροδινός και ο Μήτσος, είμαι σίγουρος πως σε πέντε λεπτά θα αντάλλασσαν ιδεολογικές και άλλου τύπου μπουνιές.

Τέτοιες ήταν οι εποχές.

Τα χρόνια όμως πέρασαν.

Ο Μήτσος έγινε τραγουδιστής.

Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου αριστερό Σαμαρικό(!), και ο Ροδινός, αυτός ο παραδοσιακός «δεξιός» ακούει Μήτσο, και όχι …Σάκη.

Όσο για τον Μήτσο, δεν ξέρω που ανήκει πλέον πολιτικά, μιλάμε που και που στο τηλέφωνο, αλλά είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα ξεπέρασε κι αυτός τις εφηβικές του «εμμονές», όπως άλλωστε όλοι μας.

Η καλλιτεχνική του πορεία όμως αποδεικνύει, ότι οι αρχές του παραμένουν αναλλοίωτες.

Πάντως, ο κύκλος της μεταπολίτευσης έκλεισε. Κι αυτό είναι καλό.

Οι διαχωρισμοί και οι αγκυλώσεις που υπήρχαν (και που μας επιβλήθηκαν) τότε, σιγά σιγά μαράθηκαν, μέχρι που σχεδόν εξαφανίστηκαν.

Οι ιδεολογίες συνέκλιναν.

Όπως και οι άνθρωποι.

Αριστεροί και δεξιοί, όλοι σήμερα βράζουμε στο ίδιο ζουμί. Στο ίδιο καζάνι.

Και η μουσική αποδεικνύεται μια γέφυρα, ένας ακόμη καταλύτης, που μπορεί να ενώσει τον δεξιό, τον κομμουνιστή, και το φρικιό, μέσα από την μαγεία της.

Που μπορεί να οδηγήσει τον Ροδινό, τον Μήτσο, και εμένα, σε ένα τραπέζι, να πίνουμε γράπα, να συζητάμε για την Ελλάδα, την κοινωνία, για τα χάλια μας ως οικονομία, και να μη χρειάζεται να καταλήγουμε σε μπουνιές ή σε γιαούρτια.

Κάπως έτσι άλλωστε δεν γίνεται και εδώ μέσα, στο antinews;

Ή στις κατά καιρούς συνεδριάσεις της κόβας Β. Ελλάδας;

Μήπως απλά μεγαλώσαμε;

Όχι, είναι κάτι παραπάνω.

Ωριμάσαμε. Και δεν εννοώ ατομικά,

Εννοώ ως κοινωνία, ως λαός, και ειδικά ως άνθρωποι.

Strange Attractor

 Υ.Γ.-Εγώ πάλι τρελαίνομαι για τον τραγουδιστή Παύλο Παυλίδη. Τον ξέρει κανένας φίλος, να μας κάνει το κονέ;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. natasa avatar
    natasa 30/12/2011 16:24:44

    Καλά τα κατάφερε η γενια σας τραγουδισταράδες και μη. Τώρα η ευτυχία ειναι οτι τα σπασμένα θα πληρωθούν απο τα παιδιά σας, και εδω ειναι η δικαιοσύνη.................

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ natasa 30/12/2011 16:58:31

      Ευχή και κατάρα μου δίνεις;
      Χρόνια Πολλά και σε σένα...

  2. TopGunZ avatar
    TopGunZ 30/12/2011 16:38:27

    Δεν μεγαλώσατε, ούτε "ωριμάσατε", οι εποχές ωρίμασαν, ωρίμασαν αρκετά ώστε να πέσουν τα τείχη, αυτές οι αγκυλώσεις, που δεν διαχωρίζανε τους αριστερούς από τους δεξιούς ουσιαστικά, αλλά όλους μας από τη λογική. Και μιας και έπιασες το τραγούδι, λογική χρειάζεται για να καταλάβεις τη διαφορά του λαικού από το σκυλάδικο, το εφήμερο αλλά χαζοχαρούμενα ευχάριστο ποπ από την αμερικανοκαφρίλα των ξυρισμένων και των boy bands, το αυθεντικό έντεχνο από το θολοκουλτουριάρικο με target group "πρώτη περίοδος" όπως λέει και ο μεγάλος σύγχρονος φιλόσοφος Mikeius, τη δυνατή χαρντκορίλα από τα ντεμέκ νιαουρίσματα, τον Μήτσο από τον κάθε Τάκη. My 2 cents που λένε και οι φίλες μας τα Αμερικανά.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ TopGunZ 30/12/2011 17:05:10

      Μην βιάζεσαι. Δίαβαστο ξανά:
      Ωριμάσαμε. Και δεν εννοώ ατομικά,
      Εννοώ ως κοινωνία, ως λαός, και ειδικά ως άνθρωποι.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Strange Attractor 30/12/2011 17:09:46

        Έτσι, ναι, έχεις δίκιο, συμφωνώ.

  3. Παγιάντζα Θωμαή avatar
    Παγιάντζα Θωμαή 30/12/2011 16:50:30

    ..Αριστεροί κ δεξιοί βραζουμε στο ίδιο ζουμί γιατί πλήττετεαι ολο το κοινωνωικο ελληνικο στερέωμα...Γιατί οδηγούμαστε σε κοινωνική έκρηξη...γιατί δεν βγαινει η δειλή φωνή μας ..πόσο μάλλον η φωνη δια της ψηφου...Και οσο αυτό διαιωνίζεται τόσο θα βράζουμε στο ζουμί μας!!!!!Χρειαζόμαστε μια αντικαταθλιπτική εκστρατεια χωρίς φαρμακευτική αγωγη!!!!!!!Καλή Πρωτοχρονιά Συνέλληνες!!!!

  4. Αγροφυλακας avatar
    Αγροφυλακας 30/12/2011 16:58:22

    Strange, ας κάνω εγώ την αρχή!
    Πράγματι είσαι παράξενος! Κατάφερες με αυτά που έγραψες να με συγκινήσεις και εμένα με την αυθεντικότητα της αγωνιάς σου για το μέλλον της πατρίδος μας και το ανένταχτο της ιδεολογίας σου. Με συγκίνησε ιδιαίτερα που ‘έκλεψες’ και την προσφιλή μου διαπίστωση ότι όλοι για την ίδια πατρίδα πασχίζουμε και ότι ‘όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε’! Να είσαι καλά, όπως και όλοι οι άλλοι φίλοι με τους οποίους αγκαλιαζόμαστε, η κονταροχτυπιόμαστε, εδώ στο ANTINEWS. Και πάντα ψηλά το κεφάλι όπως λέει και ο αδερφός Φαήλος.
    ΕΥΤΥΧΕΣ ΤΟ ΝΕΟΝ ΕΤΟΣ!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Αγροφυλακας 30/12/2011 17:01:53

      May you stay forever young!

      • Y. avatar
        Y. @ Strange Attractor 30/12/2011 19:41:38

        http://www.youtube.com/watch?v=3oJicCrrsok&feature=related

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Y. 30/12/2011 19:57:01

          Ο παλιός είναι αλλιώς!

  5. kostas* avatar
    kostas* 30/12/2011 17:01:00

    Απιστευτος τραγουδιστης , ιδαιτερη φωνη , και 2 φορες που ετυχε να τον δω ζωντανα στη Καλαματα , φοβερος και στη σκηνη και τις δυο φορες επαιξε μ.ο κοντα στις 4 ωρες ...Σε αντιθεση πχ προχθες που ηρθε ο εμπορικος Σταροβας με τον Αλκ.Κωνσταντοπουλο , σε ενα μαγαζι που για να βγαλει την τιμη τους ειχε εισοδο 20 ευρω και 120 ευρω το μπουκαλο και επαιξαν 2 ωρες με τα χιλια ζορια !!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ kostas* 30/12/2011 19:58:52

      Έτσι ακριβώς.
      Και προσγειωμένο άτομο.

  6. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 30/12/2011 17:15:53

    Αργησαν αλλα το καταλαβαν, οι δυναμεις της αριστερας οπως ολα δειχνουν θα βγουν πρωτο κομμα στις επομενες εκλογες, δεν προκειται να κυβερνησουν αλλα θα πετυχουν τον στοχο τους , την πολυδιασπαση των δυο μεγαλων κομματων εξουσιας

    Στην ακυβερνησια και την ασταθεια πολιτικου συστηματος που θα προκυψει απο εδω και περα , θα ξεπεταχτουν νεες πολιτικες δυναμεις που θα κληθουν να διαχειρηστουν την επομενη μερα της χρεωκοπιας
    Και ιστορικα να το δουμε , παντα σε περιοδους εκτακτου αναγκης οπως μια χρεωκοπια , αλλαζουν τα παντα σε ενα κρατος και βελτιωνωνται πολλα πραγματα
    Το ειδαμε στην αργεντινη , στον ισημερινο , στην ισλανδια κλπ

  7. ΜΑΚΗΣ Π avatar
    ΜΑΚΗΣ Π 30/12/2011 17:23:05

    Το ένα το γιαούρτι που πέταξες το έφαγα εγώ.
    Δεν πήγαινα για Ντίσκο αλλά να κυνηγήσω κομμουνιστές βρίζοντας την Ρωσία.
    Τώρα βρίζουν οι κομμουνιστές την Ρωσία, και εγώ είμαι σύμμαχος με την Ρωσία.
    Ερε πως αλλάζουν οι καιροί?
    Xρόνια πολλά Strange Attractor .

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 30/12/2011 17:23:36

    Ωριμάσαμε. Σε τούτη τη διαδυκτιακή γειτονιά σίγουρα ωριμάσαμε και δε μας διαχωρίζουν πια οι ρετσέτες και τα στερεότυπα.
    Φοβάμαι όμως ότι δε φτάνει μόνο να έχουμε ψηλά το κεφάλι.
    Η ευχή "Καλή χρονιά" ακούγεται παράξενηγια φέτος. Άηχη. Χωρίς περιεχόμενο. Ξέρουμε όλοι ότι η χρονιά δε θα είναι καλή.
    "Καλή δύναμη" λοιπόν.
    (Βλέπω τα παιδιά μας να ξαναπαίζουν πάλι με ξύλινα σπαθιά και όχι με κινέζικες πλαστικούρες)

    Για την Αντικαταπληκτική Ελλάδα μας το υπέροχο τραγουδι του Παύλου Παυλίδη. h--p://www.youtube.com/watch?v=EEZyatnaT4A



    Στέκεται στην πόρτα. Κοιτάζει αν έχει κλείσει όλες τις βρύσες και τα φώτα,
    κλειδώνει 7 φορές. Ξέρεις δεν είναι όπως πρώτα, πρέπει πάλι να αλλάξει κλειδαριά.

    Κίνηση στο δρόμο. Μέσα απ το αυτοκίνητο κοιτάει τον αστυνόμο που κοιτάζει τα παιδιά.
    Τα παιδιά κοιτάνε έναν κόσμο που οι βιτρίνες χρόνια τώρα αντανακλούν πια τόσο καταπληκτικά.

    Χαίρετε διατάξτε.Μαζί με τα σκουπίδια σας πετάξτε με η αλλάξτε μου τα φώτα.
    Τελικά είχατε δίκιο το αυγό έκανε την κότα κύριε διευθυντά.

    Κι ύστερα στο σπίτι, Διαδίκτυο ενημέρωση εκπομπές για τον πλανήτη αντικαταθλιπτικά.
    Βγαίνει στο μπαλκόνι. Πηδάει και σκοτώνεται. Μετά διαφημίσεις και μετά τα αθλητικά.

    Όμως τι ωραία! Ήταν όνειρο θα βγει με την παρέα και με εκείνο τον κακόμοιρο.
    Θα πέσει στο κρεβάτι. Τι μαρτύριο! Η αγάπη ξυπνητήρι στις 7.

    Μες στη λεωφόρο παρατάει το αυτοκίνητο, καλεί ασθενοφόρο και πετάει τα κλειδιά.
    Μέσα από την τσάντα βγάζει το περίστροφο... Πριν απ τα 30 είδε ήδη αρκετά.

    Καταπληκτικά ,καταπληκτικά, καταπληκτικά αντικαταπληκτικά...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Γιάννης Φαίλτωρ 30/12/2011 17:28:38

      Καλό! Τι μου θυμίζει; Τι;

      Εμβατήριο πένθιμο και κατακόρυφο!

      Στο ταβάνι βλέπω τους γύψους
      Μαίανδροι στο χορό τους με τραβάνε.
      Η ευτυχία μου, σκέπτομαι, θα`ναι ζήτημα ύψους.
      Σύμβολα ζωής υπερτέρας,
      Ρόδα αναλλοίωτα, μετουσιωμένα,
      Λευκές άκανθες ολόγυρα σ ένα Αμάλθειο κέρας.
      (Ταπεινή τέχνη χωρίς ύφος,
      Πόσο αργά δέχομαι το δίδαγμά σου!)
      Όνειρο ανάγλυφο, θα `ρθω κοντά σου… κατακορύφως.
      Οι ορίζοντες θα μ`έχουν πνίξει.
      Σ`όλα τα κλίματα, σ`όλα τα πλάτη,
      Αγώνες για το ψωμί και το αλάτι,
      Έρωτες πλήξη.
      Ά! Πρέπει τώρα να φορέσω,
      το ωραίο εκείνο γύψινο στεφάνι.
      Έτσι, με πλαίσιο γύρω το ταβάνι,
      Πολύ θ`αρέσω…

      Κ. Καρυωτάκης.

  9. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 30/12/2011 17:29:09

    Έχεις απόλυτο δίκιο για τη μαγεία της Μουσικής...όπως κι απόλυτο δίκιο ότι για τη χώρα μας και την κοινωνία μας, ο πόνος είναι κοινός...

  10. Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
    Δημήτρης Ιατρόπουλος 30/12/2011 17:36:01

    Η ελληνική Αριστερά,όσο δεν ενώνεται σε ένα στοιχειώδες μίνιμουμ συγκλήσεων ώστε να διαχειριστεί την τεράστια συγκυριακή ευκαιρία που της προσφέρεται, από Στάση Ζωής που ήταν στα χρόνια που αναφέρεται ο καλός μας Strange Attractor, θα καταντήσει Στάση Λεωφορείου προς το "ύποπτο" Δήθεν μιας ξεπερασμένης πλέον "αυτονομίας", που οδηγεί στο εγκληματικό Πουθενά..
    Γιατί οι ευθύνες της πολλαπλασιάζονται από την Μη Δράση, με την έννοια της Ενωτικής παρουσίας της, που θα ήταν πολυδύναμη και πολιτικά παραγωγική.
    Μιλάμε για Αρμαγεδδώνα , όχι αστεία κι όποιος έχει και μπορεί να προσφέρει στην πατρίδα το κατιττίς του, δεν έχει τη διακριτική ευχέρεια της επιλογής, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να το κάνει..

  11. netos avatar
    netos 30/12/2011 18:17:07

    Αμάν πια αυτός ο "κύκλος", που όλο κλείνει και όλο άκλειστος και άκλαυτος μένει.

  12. hdgr avatar
    hdgr 30/12/2011 18:19:42

    Strange Attractor ξυπνάς τις θύμησες

    Θυμάμαι πρωτοετής μεσουρανούσε στον χώρο των αποσχισθέντων του Ρήγα ο Χρύσανθος.
    Ο ίδιος Χρύσανθος που σήμερα είναι στην " άλλη" όχθη.

    Θυμάμαι τα χειροκροτήματα που εισέπραττε στα κατάμεστα αμφιθέατρα ο Μίμης μιλώντας από στήθους επί ώρες. Η ένταση τους κορυφωνόταν την στιγμή που έλεγε το τσιτάτο που βρισκόταν στην σελίδα τάδε του τόμου δείνα των απάντων του Λένιν , μέγας ενθουσιασμός!
    Ο ίδιος Μίμης συνεχίζει να μιλά από στήθους , να (μας) γράφει , κενός όπως πάντα περιεχομένου , επί του πρακτέου ψηφίζοντας , ο μικρομεγαλοναπολέοντας , ό,τι στα λόγια αποκηρύττει.

    Θυμάμαι τον Νίκο , μέλος θαρρώ του πολιτικού γραφείου του ΚΚΕ , αξιόλογος , αργότερα σύμβουλος του ακατανόμαστου πρώην πρωθυπουργού , χωρίς το μας , ΓΑΠ και νυν εκ των επικεφαλής αντιμνημονιακής κίνησης .
    Με τον Νίκο άκουσα χθες τον Πάνο των CDS να λέει ότι συμφωνεί περισσότερο από κάθε άλλον.

    Θυμάμαι πολλούς "αριστεριστές" τότε , μεταγενέστερα αχθοφόρους βαλιτσών (ναι περιείχαν αυτό που σκέφτεσθε) και στολιστές κήπων ένθεν και ένθεν.

    Θυμάμαι πολλούς ακόμα αλλά τι σημασία έχουν πια;

    Με αυτά και αυτά τα χρόνια πέρασαν , τα γιαούρτια που έπεφταν στους ντιντίδες της μουσικής τώρα πέφτουν στους νταβατζήδες της πολιτικής.

    Κάποιοι απλά μεγαλώσαμε , κάποιοι ωριμάσαμε , κάποιοι έμειναν πίσω και κάποιοι άλλοι συνεχίζουν να λυμαίνονται την χώρα.

    Κάποιοι μάθαμε πέρα από τα λόγια και τις πολιτικές να κοιτάμε και τον άνθρωπο που κρύβεται πίσω τους.
    Να προτιμούμε ένα ντόμπρο "δεξιό" πατριώτη από ένα "αριστερό" φαφλατά και ένα "αριστερό" πατριώτη από ένα "δεξιό" που υπηρετεί τάχα την " ιδεολογία" του ξεπουλώντας την χώρα.

    Ναι "φαίνεται" πως ένας κύκλος κλείνει .
    Πιστεύω πως μαζί του "κλείνουν" και τα κόμματα , τα περισσότερα , έτσι όπως τα ξέρουμε σήμερα. Συγκαταλέγω και την ΝΔ ανάμεσα τους , ως κόμμα στο σύνολο της. Με το παρελθόν , παλιό και πρόσφατο , να την βαραίνει , με πολλούς συνυπεύθυνους για την κατάντια της χώρας να είναι ακόμα στην πρώτη γραμμή και με αρκετούς διαπλεκόμενους με τα μεγάλα συμφέροντα , τι μπορεί άραγε να δώσει;
    Ο Αντώνης Σαμαράς είναι αρχηγός σε λάθος κόμμα.

    Ναι ένας κύκλος τελειώνει , ένας άλλος θα αρχίσει , ίσως όχι στις επερχόμενες εκλογές αλλά πάντως θα αρχίσει.
    Εκεί ίσως συναντηθούν κάποιοι που παλαιότερα "'έπαιζαν μπουνιές" , ίσως γιατί αποτίναξαν τα εκατέρωθεν δόγματα , ίσως γιατί διδάχθηκαν στο "παλιό" σχολείο την ίδια ιστορία , ίσως στο τέλος γιατί διάβαζαν πολύ Καραγάτση και εξακολουθούν να κυνηγούν την μεγάλη χίμαιρα.

    Strange Attractor , να είσαι καλά , Χρόνια Πολλά σε σένα και σε όλους τους φίλους του antinews.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ hdgr 31/12/2011 00:32:57

      Χρόνια πολλά φίλε μου.

  13. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 30/12/2011 18:47:43

    Το θεωρώ ευτύχημα για τη χώρα το ότι η Αριστερά δεν ενώνεται. Αυτό, γιατί η Ελληνική Αριστερά είναι στο σύνολό της ένα κενό περιεχομένου. Είναι απλές μνήμες και εμπάθειες. Είναι η αμαρτία της μετεμφυλιακής και μεταχουντικής γενιάς. Αυτοπροσδιορίζεται ως η ελπίδα ενός ταπεινωμένου λαού. Ανήθικη ελπίδα, όμως, γιατί δεν είναι παρά η άχνα των μεθυσμένων ιδεολογημάτων.

  14. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 30/12/2011 18:56:57

    Το περίεργο είναι που ενώ σήμερα πιο εύκολα και καθαρά από ποτέ έχουν φανεί οι σκοπιμότητες του διαχωριμού σε αριστερούς και δεξιούς σε όλο τον πλανήτη κάποιοι συνεχίζουν να λένε ακόμη "είμαι δεξιός" ή "είμαι αριστερός", χλιαρά μεν, αλλά δεν έχουμε ξεκολλήσει εντελώς από αγκυλώσεις και να λέμε "αρνούμαι να είμαι ενταγμένος σε στημένες ιδεολογίες που σκοπό είχαν να χωρίσουν τον πλανήτη και με τον ψυχρό πόλεμο, τα τείχη και τους εξοπλισμούς να χρεώσουν τους λαούς στις τράπεζες και να χρεωκοπήσουν τα εθνικά κράτη για να επιβάλλουν τα λαμόγια την παγκόσμια δικτατορία"! Από τη μεριά μου είμαι απλά Έλληνας και θα στηρίζω όσους είναι το ίδιο. Οι υπόλοιποι απλά είναι εχθροί της πατρίδας μου και κατά προέκταση και δικοί μου! Και σε όποιον αρέσουμε...

  15. Δαναός avatar
    Δαναός 30/12/2011 19:42:38

    Strange, η επιθυμία σου για τον Παυλίδη θα εκπληρωθεί σύντομα.
    Άκου αυτό που τα στιχάκια έγραψε φίλος σου!!!
    www.youtube.com/watch?v=e4Jtu3xf4uE

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δαναός 30/12/2011 19:57:53

      Μέσα!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Δαναός 30/12/2011 20:24:24

      Κι αυτό το έγραψε μετά από παρότρυνση-πρόταση δική μου το 1991, τότε που είχα ξεκινήσει να γράφω βιβλίο για την πλατεία, αλλά το σταμάτησα όταν διάβασα το "βαμμένα κόκκινα μαλλιά" και κατάλαβα ότι ποτέ δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι πιο καλό!
      h__p://www.youtube.com/watch?v=3zEaLO60Bik

  16. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/12/2011 20:30:12

    Εγώ είμαι δεξιός και έχω τη γνώμη ότι ο πιο αξιόλογος εν ενεργεία τραγουδοποιός / μουσικός αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου και ο Γιάννης Αγγελάκας. Μπορεί να διαφωνώ με διάφορες πολιτικές αναφορές των μουσικών αυτών αλλά συμφωνώ με πολλές άλλες. Τί θα πεί αριστερά και δεξιά όταν το ζητούμενο είναι η αξιοπρέπεια, η αντίσταση στην πνευματική υποδούλωση επιβίωση, η διατήρηση μιας κοινωνικής συνοχή, η εθνική ανεξαρτησία. Τα στερεότυπα είναι για να κατηγοριοποιούν το λαό και να τον διαχωρίζουν. Η μουσική στην υψηλή της μορφή είναι για να ενώνει.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/12/2011 20:31:13

      Τί θα πεί αριστερά και δεξιά όταν το ζητούμενο είναι η αξιοπρέπεια, η αντίσταση στην πνευματική υποδούλωση, η καθημερινή επιβίωση, η διατήρηση μιας κοινωνικής συνοχή, η εθνική ανεξαρτησία

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 30/12/2011 20:31:33

        συνοχής

  17. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 30/12/2011 21:16:10

    ζειτε και εσεις οπως και ολοι μας το τελος των ιδεολογιων ή την αποκλειστικοτητα στο σωστο μιας ιδεολογιας. Οταν βλεπεις τον φαηλο με τον τσιπρα να προτεινουν τα ιδια στην μεταναστευση καταλαβαινεις οτι οι διαχωριστικες γραμμες που με τοσο κοπο τροφοδοτησαν πλεον δεν υπαρχουν. Συγκατικοι ειμαστε ολοι στην τρελλα και κανεις μας δεν εχει για νοικι.....δεη/οτε/δανεια.

  18. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 30/12/2011 21:43:16

    Περα απο τη μουσικη η μεταπολιτευση εχει τελειωσει και ξερουμε και την ακριβη ημερομηνια.
    6 Μαιου 2010 ,η ημερομηνια υπογραφης του μνημονιου.
    Ειναι η ημερα της προσγειωσης στην πραγματικοτητα.

  19. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 30/12/2011 21:55:00

    Κονε δεν έχω τον Παυλίδη, αλλά αμα θες, στα "Μωρά στη Φωτιά"..
    (Όχι Αθηναίοι, δεν είναι στιπτηζάδηκο, ο Strange σίγουρα ξέρει)
    Ωριμασες, και εσύ και η κοινωνία, γιατί η πλατεία πλέον είναι γεμάτη μικροπωλητές και πρεζόνια στα στενά, και κάθε πρωί ο δήμος μαζεύει σπασμένα τζάμια και αίματα, και το σινεμα είναι χρόνια κλειστό, ξέρεις εκεί που πήγαινες να δεις ταινία και έβγαινες σας τελικό σίγμα από τις καρέκλες..
    Η κοινωνία άλλαξε, φοβάται, και ψάχνει φάρο στο σκοτάδι, και όχι πράσινο ήλιο πια.. Αλλά δεν ξέρω τι θα βγει

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Γιωργος Χ 31/12/2011 00:27:05

      Μέσα είσαι.
      Μωρά στη φωτιά άκουγα αρχές των `90ς. Τα "πέτρινα χρόνια", που παντού επικρατούσαν τα σκυλάδικα και τα ελληνάδικα.
      Εξαιρετικοί.

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Strange Attractor 31/12/2011 00:36:28

        Σας το χαρίζω!
        www.youtube.com/watch?v=qfVlYr7DxtU

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Δαναός 31/12/2011 01:22:57

          Ανταποδίδω
          h__p://www.youtube.com/watch?v=YfSQ0HHrqRk&feature=like-suggest&list=UL

  20. stamoschios avatar
    stamoschios 30/12/2011 23:40:50

    Ο διαχωρισμός ανάμεσα σε δεξιά και αριστερά θα υπάρχει πάντα. Είναι εντονότερη στις μέρες μας που οι αξίες του έθνους δέχονται οξύτατη επίθεση κυρίως από φίλια πυρά. Για μένα που στα φοιτητικά μου χρόνια, έκανα το ιδεολογικό μου "αγροτικό" στην αντίπερα όχθη από την πλειονότητα των συνομηλίκων μου, σε μια εποχή που ο δεξιός και δη ο ακραίος δυσκολευόταν ακόμα και γκόμενα να βρει (προσωπικά το εν λόγω με άφηνε παγερά αδιάφορο διότι ενυμφεύθην εξ απαλών ονύχων με ομοϊδεάτισσα μου), ο ιδεολογικός διαχωρισμός έχει μεγίστη σημασία. Ο αξιακός μου κώδικας, και το αίσθημα του συνανήκειν με οδηγούν να θεωρώ ότι με το μητσοτακέϊκο, το κακέκτυπο του Καραμανλή με τους Ρουσόπουλους και τους Ζαχόπουλος, οι πρασινορουφιάνοι και οι άθεοι εθνομηδενιστές της αριστεράς αποτελούν εκ προοιμίου αντίπαλους εν τοις πράγμασι ιδεολογικούς. Μουσικά τα τελευταία μόνο χρόνια κατάφερα να ακούω επιλεγμένους έντεχνους της αντίπερα όχθης (Θηβαίο, Ιωαννίδη), αλλά πάντα θα προτιμώ το Χέρντερ από τον Βολταίρο, τον ρομαντισμό από τον στεγνό ορθολογισμό του διαφωτισμού, θα ενθουσιάζομαι διαβάζοντας Περικλή Γιαννόπουλο και Ίωνα Δραγούμη, θα προτιμώ να ακούω Βάγκνερ και θα πιστεύω στην ισχύ της ορθοδοξίας θα είμαι πάντα δεξιός και θα είμαι υπερήφανος για αυτό.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ stamoschios 31/12/2011 00:28:20

      Αυτό που αναφέρεις ότι αν ήσουν δεξιός τότε, δεν έβγαζες ούτε γκόμενα, να το πεις στον φίλο μου τον Τοπ Γκαν Ζ που του τα λέω και δεν τα πιστεύει καθότι μικρός στην ηλικία.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Strange Attractor 31/12/2011 00:35:05

        Πουλησα την ψυχη μου στους Ρηγαδες για μια γκομενα.
        Παντως κι αυτες ταγαρια ηταν.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Strange Attractor 31/12/2011 00:57:08

        Άρα ρε μπαγλαμά μάγκας ήταν ο πατέρας σου που ήταν αριστερός επί Χούντας, εσύ στα εύκολα και στην πούδρα, ο αντίστοιχος ταγματασφαλίτης ήσουν απλά με αμπέχωνο και ταγάρι!

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ TopGunZ 31/12/2011 01:02:50

          Ρε TopGunZ,χωροφυλακας ηταν ο σχωρεμενος!
          Αλλα την εφαγε την δυσμενη επι χουντας γιατι
          ο παππους ηταν Βενιζελικος.
          Στον Πενταλοφο τον εστειλαν τον καημενο!

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ TopGunZ 31/12/2011 01:04:14

          Χα,τωρα το ειδα!
          Αμπεχωνο και ταγαρι ρε συ?Απιθανη σκηνη!

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ TopGunZ 31/12/2011 01:19:13

          Πάντως, επειδή έφαγα επίπληξη, έχω να δηλώσω ότι ο Παράξενος είναι ο μεγαλειωδέστερος εραστής που πέρασε ποτέ από την πλατεία Ναυαρίνου, την περιφέρεια Θεσσαλονίκης και τον γαλαξία Milky Way και είναι ο μέντοράς μου σε ότι αφορά την προσέγγιση του γυναικείου φύλλου.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ TopGunZ 31/12/2011 01:33:46

            Σε συγχωρώ.
            Σκύψε να σε ευλογήσω...

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ stamoschios 31/12/2011 00:29:08

      Πώς καταφέρνεις να συνδυάζεις τον Siegfried με τον Εφραίμ, ούτε ο Wotan θα μπορούσε να το εξηγήσει! (Και στο λέει αυτό ένας φανατικός βαγκνερικός και λάτρης του γερμανικού ρομαντισμού)

  21. Nikos Draxma avatar
    Nikos Draxma 31/12/2011 01:26:55

    Πολυ ορθα τα θετει ο δημητρης ιατροπουλος , αλλα η σημερινη αριστερα δεν προκειται να ενωθει ,οσο υπαρχουν τα γλυκα ευρω που τους επιδοτουν και τους κρατανε στην ζωη θα το παιζουν σε διπλο ταμπλω

    Βεβαια αθελα τους και απο καραμπολα θα αναγκαστουν να παιξουν τον αχαρο ρολο του καταστροφεα του σημερινου πολιτικου συστηματος , αφου θα καταφερουν να πολυδιασπασουν το δικοματισμο και θα δημιουργησουν νεα δεδομενα (γεννηση νεων πολιτικων κομματων)


    Πρεπει να γινει κατανοητο σημερα και στο τελευταιο πολιτη , δεν υπαρχουν οι ιδεολογιες του παρελθοντος , υπαρχουν δυο τασεις ΕΥΡΩΠΑΙΣΤΕΣ Η ΕΥΡΩΣΚΕΠΤΙΚΙΣΤΕΣ

    Η
    θελουμε ανεξαρτητο κρατος και με τις δικες μας δυναμεις και με οτι αυτο συνεπαγεται
    Η
    Πληρης υποταγη και αφεντες να μας οριζουν

    Οι πολιτες καποτε πρεπει να παρουν την τυχη στα χερια τους και να αποφασισουν , δεν ειναι αμοιροι ευθυνων και αν θελουν μπορει να τα αλλαξουν ολα , τιποτα δεν ειναι αδυνατο σε αυτο το κοσμο
    Αποτυχημενος και χαμενος ειναι μονο αυτος που δεν αγωνιστηκε η δεν προσπαθησε ποτε

  22. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/12/2011 01:33:54

    Το βασικό κίνητρο για να γίνεις αριστερός τη δεκαετία 70 στους φοιτητικούς κύκλους ήταν για να πιάσεις γκόμενα. Οι αγνοί ιδεολόγοι ήταν μειοψηφία

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 31/12/2011 01:36:09

      Το ίδιο και οι ξυρισμένες γκόμενες.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Strange Attractor 31/12/2011 01:49:42

        Μμμ,ηταν οι πολιτικα ορθες της εποχης(οι αξυριστες).

  23. a.p. avatar
    a.p. 31/12/2011 01:57:29

    Σημερα δεν υπαρχουν συνορα , πουθενα δεν υπαρχουν συνορα , ποσο μαλλον στη μουσικη .
    S.A. Καλη Χρονια , απο εναν" δεξιο "(σαραντα εξι ετων) αμετανοητο "ροκα".

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ a.p. 31/12/2011 15:51:15

      Keep on rocking....

  24. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 31/12/2011 02:42:14

    Και μόνο ότι κανείς καλλιτέχνης δεν τολμά να δηλώσει δεξιός σημαίνει ότι η Αριστερά είναι ένα ιδιότυπο λάιφ στάιλ...είναι σαν στολή, σαν ένα όχημα για την προσωπική καταξίωση (πάντα στο όνομα της αλλαγής του κατεστημένου) που δυστυχώς (ή ευτυχώς) έπεσε σε τοίχο...

    Προσωπικά, δίλλημα Αριστερά-Δεξιά για μένα δεν τέθηκε ποτέ...Χίλιες φορές συμβιβασμένος ορθολογισμός παρά στύρα υποκρισία...

  25. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 31/12/2011 10:24:27

    'Παράξενε",
    Χρόνια Πολλά και καλά. Καλή Χρονιά.

    Νίκος Α.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Νίκος Αργεάδης 31/12/2011 15:50:27

      Χρόνια Πολλά και καλά!

  26. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 02/01/2012 00:04:09

    Πολλά μαλλιά, λίγα μυαλά,
    Παντελόνια καμπάνες, ιδέες μάπες

    Μία πραγματικά άχρηστη γενιά. Τι να το κάνω που αγωνίστηκαν για δημοκρατία (όσοι αγωνίστηκαν) αλλά θεώρησαν επιτρεπτό να καταστρέψουν την χώρα; Τι να το κάνω που είχαν ¨ιδανικά'' αφού συμπεριφέρθηκαν λες και θα ήταν η τελευταία γενιά ελλήνων; Αφού περιχαρακώθηκαν στα ομολογουμένως πολλά προνόμια τους, εμποδίζοντας τους νεότερους να απολαύσουν τα ίδια με αυτούς;

    Με συγχωρείτε που δεν μπορώ να συγκρατήσω την οργή μου. Δεν το κάνω επίτηδες. Είμαι οργισμένος. Κι όταν βλέπω τέτοιες φωτογραφίες οργίζομαι κι άλλο. Σκέφτομαι βρεγμένες σανίδες.

    Γιατί ρε μαλάκα ψήφιζες πασόκ τόσα χρόνια; Ρώτησα κάποιον εκπρόσωπο της άχρηστης γενιάς με τις καμπάνες. "Μα γιατί έπρεπε να είμαι αριστερός, έστω σοσιαλιστής, δεν βγάζαμε γκόμενα αλλιώς ούτε και διοριζόμασταν μετά το 81¨
    μου απάντησε.

    Τέλος πάντων, χρόνια πολλά....

    • Ανδρομέδα avatar
      Ανδρομέδα @ Γιώργος Αχαιός 02/01/2012 00:25:27

      Άνθρωπέ μου η πιο "τυχερή" γενιά. Έφαγαν και από τους γονείς τους και από τα παιδιά τους. Αξιόλογοι άνθρωποι πάντα υπάρχουν αλλά δεν επικράτησαν. Τώρα αυτοί που ήταν οι υποστηρικτές αυτού του καθεστώτος βγάζουν την ουρίτσα τους απέξω. Θα βρουν τώρα πολλές δικαιολογίες. Και τι δείχνει αυτό; Οτι δεν αντέχουν να κάνουν ούτε μια σοβαρή αυτοκριτική. Και αυτό με τη σειρά του δείχνει οτι είναι αμετανόητοι. Δε διορθώνονται. Είναι απλά τεράστιο παράδειγμα προς αποφυγήν. Να τελειώσει ο βιολογικός τους κύκλος χωρίς να μολύνουν τους επόμενους και δε θέλω προσωπικά τίποτα από αυτούς. Ούτε να βοηθήσουν, ούτε να εμποδίσουν κιάλλο όμως.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Ανδρομέδα 02/01/2012 08:14:04

        Καλή η χολή σας για την γενιά που καταριέστε, θεωρώντας την υπεύθυνη για όλα τα δεινά σας, αλλά να σημειώσω ότι ίσως μπερδεύεστε και οι δυο.
        Ο υπογράφων, αλλά και ο τραγουδοποιός στον οποίο αναφέρεται το άρθρο, ήταν 12-13 χρόνων το 1974!
        Δεν ήταν αρκετά μεγάλοι δηλαδή για να κάνουν όλα αυτά που υποννοείτε, ούτε για να "αγωνιστούν" για την δημοκρατία.
        Έφηβοι, που απλά μεγάλωσαν σε διαφορετικές από σήμερα εποχές ήταν.
        Τίποτα άλλο.
        Καλή χρονιά και καλά μυαλά.

        • Ανδρομέδα avatar
          Ανδρομέδα @ Strange Attractor 02/01/2012 13:04:17

          Δεν ήταν σχόλιο για το κείμενο ήταν σχόλιο για το σχόλιο. Σου είπα δεν πιάνει οποιονδήποτε ανήκει ακόμα και ηλικιακά σε αυτήν τη γενια. Πιάνει αυτούς που ήταν οι εκπρόσωποι της νοοτροπίας που επικράτησε και χαρακτήρισε τη γενιά αυτήν. Και επειδή ακριβώς είναι θέμα νοοτροπίας και μπορεί να επικρατήσει και παρακάτω σου λέω να μη μολύνουν και τους παρακάτω.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.