#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/04/2010 21:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κόσμος χάνεται και το ΠΑΣΟΚ κάνει δωράκι στον Ερντογάν το τζαμί

Εν μέσω γενικού χαμού κι ενώ ο κόσμος δεν ξέρει τι θα του ξημερώσει αύριο, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πεταλωτής ανακοίνωσε προ ολίγου επισήμως την ανέγερση Τεμένους στον Βοτανικό.

Δωράκι εξευμενισμού του Ερντογάν την παραμονή της αφίξεώς του. Ντροπή.

Και όπως είπε ο Σαμαράς διάλογος με την Τουρκία δεν γίνεται ποτέ από θέση αδυναμίας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Digon avatar
    Digon 28/04/2010 22:23:12

    Αγαπητέ Φακτορα το τζαμί είναι απλώς η αρχή. Σε συνδυασμό με το "λαθρονομοσχέδιο" κρύβει άλλες εκρηκτικές πλευρές που ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει. Έγραφα τα παρακάτω πριν λίγο καιρό.

    "Δυστυχώς αγαπητοί φίλοι τα πράγματα είναι χειρότερα. Αυτό που έχει περάσει απαρατήρητο είναι το γεγονός ότι η Ελλάδα κινδυνεύει περισσότερο από τις άλλες ευρωπαικές χώρες από τον μουσουλμανικό φονταμενταλισμό για δύο κυρίως λόγους. Ο ένας είναι η αθρόα εξαγωγή λαθρομεταναστών από την Τουρκία και ο άγνωστος δεύτερος είναι το γεγονός ότι Ελλάδα είναι η μόνη χώρα η οποία περιλαμβάνει στο εν ισχυ δίκαιο την Σαρία. Η Ελλάδα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που έχει αναθέσει δικαιοδοτικά καθήκοντα στον Μουφτή: ο νόμος 1920/1991 (αντικατέστησε τον νόμο 2345/1920) αναθέτει στον εκάστοτε Μουφτή την υποχρεωτική εκδίκαση όλων των οικογενειακών διαφορών των Ελλήνων Μουσουλμάνων. Καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν έχει εμπιστευτεί την απονομή της δικαιοσύνης σε αξιωματούχο του Ισλάμ ή άλλης θρησκείας (στον «Ιεροδίκη»).Υπ' 'οψιν ότι οι μουφτήδες και οι ιεροδιδάσκαλοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι.
    Η Ελλάδα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που εφαρμόζει τη Σαρία, δηλαδή, το δίκαιο του Ισλάμ για τους Μουσουλμάνους πολίτες της: ο νόμος 147/1914, ο οποίος ακόμα διατηρείται σε ισχύ, ορίζει ότι, κατ' απόκλιση του Αστικού Κώδικα, η Σαρία διέπει την οικογενειακή κατάσταση (γάμος, διαζύγιο, διατροφή, επιτροπεία, κηδεμονία, ισλαμική διαθήκη, εξ αδιαθέτου διαδοχή) των Ελλήνων Μουσουλμάνων. Καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν επιτρέπει την υποκατάσταση του εθνικού (κοσμικού) δικαίου της από τους Ιερούς Κανόνες οιασδήποτε θρησκείας (π.χ. το βυζαντινό-ρωμαϊκό δίκαιο).
    Το παράδοξο είναι ότι αυτή η θεσμική παροχή προς τους Ελληνες πολίτες μουσουλμανικού θρησκεύματος δεν προβλέπεται από τη σύμβαση της Λωζάννης και έρχεται σε αντίθεση με τις διεθνείς συμβάσεις για τις ατομικές ελευθερίες και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Ετσι λοιπόν και λόγω του ότι οι μουσουλμανικές κοινότητες συστήνονται βάσει της "Ούμμα" χωρίς να λαμβάνουν υπ' όψιν την εθνική προέλευση των μελών, η Ελλάδα παρέχει την θεσμική βάση για την οργάνωση πανίσχυρων και αυτονομημένων ισλαμικών κοινοτήτων ανά την επικράτεια. Ο λαθρονόμος πρέπει να διαβάζεται σε συνδιασμό με τους παραπάνω νόμους. Ετσι παίρνει τη μορφή αληθινού εφιάλτη."

    Πριν κάμποσα χρόνια ζούσα στην βόρεια Ευρώπη. Περί τα τέλη του ΄70 ο Ζισκάρ έκανε τον περίφημο νόμο για την "επανένωση των οικογενειών των μεταναστών". Η Γαλλία τότε κρατούσε την απολογητική στάση απέναντι στην αριστερά, που η χώρα μας ακολούθησε μετά το΄80. 'Οταν εξέφραζα την ανησυχία μου για το μέλλον οι φίλοι μου έλεγαν ότι είμαι αντιδραστικός και ότι ρέπω στον ρατσισμό. Απλώς τους έλεγα ότι εσείς κάνετε 1,2 παιδιά κι αυτοι πάνω από 3. Και όταν αποκτήσουν κρίσιμη μάζα οι βουλευτάδες σας θα σπεύσουν προς άγραν πελατείας. Και τότε θα σας επιβάλουν την κουλτούρα ,τα ήθη και τα έθιμά τους. Γιατί το Ισλάμ είναι η μόνη θωρακισμένη πολιτιστική παράδοση και οι οπαδοί του έχουν μηδενική αφομοιωσιμότητα. Και σήμερα εν έτει 2010 η πλέον κραταιά αστική δημοκρατία της Ευρώπης κήρυξε δια του προέδρου της, εκστρατεία για τον επαναπροσδιορισμό της εθνικής ταυτότητας.
    Τα μουλτικούλτι και η επικείμενη διχοτόμηση του Αιγαίου είναι το βασικό σενάριο. Η στημένη δημοσιονομική κρίση είναι απλώς το ντεκόρ.
    Digon

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Digon 29/04/2010 03:04:12

      Ακριβώς. Πολύ εύστοχα τα όσα γράφεις.

      Το 77 ψήφισε ο Ζισκάρ το νόμο. Το '81 εξελέγη ο σοσιαλιστής Μιττερράν. Και από εκεί άρχισε το πανυγύρι με τις ΜΚΟ μεταξύ των οποίων και η SOS Racisme, LICRA, κλπ. Η αστυνομία δεν είχε δικαίωμα να ζητήσει καν ταυτότητες για εξακρίβωση θεωρητικά τουλάχιστον. Από εκει και μετά τα προβληματα με τις σιτε κλπ απογειώθηκαν. Κάτι σαν την δική μας Κυψέλη αλλά σε πάρα πολλές πολεις. Και οι μεγαλύτεροι έμποροι ναρκωτικών έγιναν οι Γάλλοι αλγερινής καταγωγής που έπαιρναν την εκδίκησή τους για τον πόλεμο της Αλγερίας. Δεν είναι τυχαίο ότι όλες οι ταραχές στην Γαλλία ξεκινούν από εκεί. Νέα παιδιά κλέφτες μαχαιροβγάλτες μαστροποί ότι δεβν χωρά ο νούς του ανθρώπου...

      Βεβαίως αυτή την κομπίνα των ΜΚΟ μου την εξηγούσε άνθρωπος σοβαρός τότε τον οποίο θεωρούσα ρατσιστή. Ακετά αργότερα κατάλαβα πόσο δίκαιο είχε. Και δεν ήταν ο μπακαλης της γειτονιάς. Ήταν ανώτατο στέλεχος του οργανισμού ιατρικής ασφάλισης του νομού Ιλ ντε Φράνς.

    • Mαρινα avatar
      Mαρινα @ Digon 29/04/2010 17:13:19

      Τωρα εξηγουνται πολλα....Δεν ειχα ιδεα οτι στην Ελλαδα ισχυει η Σαρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Τοοοοοοοσο μα τοοοοοοοοοσο μ.....ς ειμαστε?

      Βαλαμε φιδια στον κορφο μας και πηγαμε για υπνο ησυχα?

      Το ισλαμ-για οσους μιλουν για θρησκευτικα δικαιωματα,εσκεμμενως η απο αγνοια-ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΜΟΝΟ ΘΡΗΣΚΕΙΑ.

      Το ισλαμ ειναι 10% θρησκεια και 90% πολιτικη.

      Αφου γνωριζεις ολ' αυτα εχεις υποχρεωση να ενημερωνεις.

  2. Γιάννης avatar
    Γιάννης 28/04/2010 22:25:13

    Το τέμενος δεν αφορά την Τουρκία μόνο. Η Τουρκία δεν μπορεί να αναγορευθεί συλλήβδην σε προστάτη των απανταχού Μουσουλμάνων. Οι Μουσουλμάνοι που κατοικούν στην Αττική προέρχονται από πολλές διαφορετικές χώρες, ένα μεγάλο μέρος δε από τον Αραβικό κόσμο με τον οποίο η Ελλάδα διατηρεί παραοδοσιακά καλές σχέσεις. Μη συγχέετε την ανέγερση τεμένους με τις Ελληνοτουρκικές σχέσεις.

    • n Georgiopoulos avatar
      n Georgiopoulos @ Γιάννης 28/04/2010 22:54:31

      Το τεμενος δεν εχει θεση στο κεντρο, ευρωπαικης πρωτευουσσας. Μπορει να χτιστει εξω σε μερος με ικανοποιητικη προσβαση των μεσων μαζικης μεταφορας.

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ n Georgiopoulos 28/04/2010 23:02:38

        Επομένως δε διαφωνούμε ως προς την αναγκαιότητα ανέγερσης του τεμενους όσο αναφορικά με το σημείο. Αν θυμάστε όμως ο μακαριστός Χριστόδουλος διαφωνούσε με την επιλογή της Παιανίας διότι θα ήταν, καθώς έλεγε, κοντά στο αεροδρόμιο και άρα ορατό από τους ξένους επισκέπτες. Ο Βοτανικός απορρίπτεται γιατί το τέμενος θα είναι ορατό από την Ακρόπολη. Μου φαίνονται προφάσεις όλα αυτά όμως.

    • Digon avatar
      Digon @ Γιάννης 28/04/2010 22:58:10

      Αγαπητέ Γιάννη δεν υπάρχει καμία σύγχυση. Η Tουρκία είναι απλώς εξαγωγέας μουσουλμάνων λαθρομεταναστών. Οι νόμοι μας που καθιστούν την Σαρία εγχώριο δίκαιο δεν αφορούν τους Τούρκους αλλά οιονδήποτε μουσουλμάνο πολίτη της Ελλάδας. Εξ ου και ο κίνδυνος. Οι μετανάστες από τον Αραβικό κόσμο είναι μειοψηφία. Η πλειονότης είναι Ασιάτες.
      Digon

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ Digon 28/04/2010 23:16:04

        Θα συμφωνήσω με τον προβληματισμό σας αναφορικά με το θέμα της Σαρία. Είναι λοιπόν ευκαιρία να προσεγγίσουμε και αυτό το ζήτημα που συνδέεται άμεσα με τη μειονότητα της Θράκης. Θα προσέθετα δε ότι η Τουρκία είναι πέρασμα λαθρομεταναστών, το εάν υπάρχει συγκροτημένο σχέδιο ανοχής της μεταφοράς είναι δύσκολο να αποδειχθεί και μάλλον είναι αντικείμενο συνομωσιολογίας.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Digon 29/04/2010 01:22:46

        Ήδη στην Ευρώπη τα δικαστήρια εφαρμόζουν τη Σαρία στις οικογενειακές διαφορές των μουσουλμάνων χωρίς νόμο.

      • Σαος avatar
        Σαος @ Digon 29/04/2010 09:32:34

        @Γιάννης
        Το δόγμα Οζάλ το γνωρίζεις;

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Γιάννης 29/04/2010 10:47:33

      Λες και ζούμε στο 1821... βρε παιδιά ΜΗΝ ταυτίζετε το Ισλάμ με την Τουρκία.... ΜΗΝ κάνετε δώρο τους Μουσουλμάνους στον Ερντογάν.

    • Mαρινα avatar
      Mαρινα @ Γιάννης 29/04/2010 17:17:04

      Η Ελλαδα διατηρει ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ με τους Αραβες.

      Τα περι "παραδοσιακης φιλιας" ειναι μια διπλωματικη ορολογια.

      Και καλυτερα,γιατι πες μου τους φιλους σου,να σου πω ποιος εισαι.

      Πες μου τωρα εσυ ποια απ' αυτες τις αραβικες χωρες εχει υπογραψει τα ανθρωπινα δικαιωματα κι εχει δημοκρατια .

  3. mara avatar
    mara 28/04/2010 22:51:28

    Η ανέγερση του Τεμένους θα γίνει σε χώρο που ανήκει στο Πολεμικό Ναυτικό.
    Έ! Ρέ! κόκκαλα που θα τρίζουνε....
    Υπάρχει όμως και 2ο "δωράκι". Η κατάργηση της υποχρεωτικής βίζας στους Τούρκους που επισκέπτονται την Ελλάδα. Ουσιαστικά χαλάρωση των μέτρων ελέγχου ειδικά για τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου που επισκέπτονται συχνά.
    Μπάτε... σκύλοι... αλέστε... Όλες οι πρακτοράντζες της ΜΙΤ καλοδεχούμενες πλέον....
    Σταματημό δεν έχει η καταστροφή μας.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ mara 28/04/2010 22:53:12

      όχι μόνο, θέλουν να το εγκαταστήσουν στην καρδιά της Αρχαίας Αθήνας, στο Βοτανικό!

      Σε ευθεία ορατή σύνδεση με την Ακρόπολη.

    • Enola Gay avatar
      Enola Gay @ mara 28/04/2010 23:02:16

      Στη Θράκη έχει τόσα τζαμιά. Στην Αθήνα γιατί όχι; Άλλο καθεστώς επικρατεί;

      • anonymous avatar
        anonymous @ Enola Gay 29/04/2010 01:40:41

        Δεν πρόκειται για απλό τζαμί αλλά για τέμενος, κοινώς μεγέθους καθεδρικού ναού.

      • Mαρινα avatar
        Mαρινα @ Enola Gay 29/04/2010 17:18:59

        Στη Θρακη οι μουσουλμανοι δεν ηρθαν λαθραια,στην Αθηνα μπηκαν νομιμα?Ποτε?

  4. georgi0s avatar
    georgi0s 28/04/2010 23:49:59

    Τζαμί στη δυτική Αθήνα μόνο πάνω από τα πτώματά μας.
    Να το κάνουν στο Καστρί ή στην Εκάλη δίπλα στη βίλα της Τζούλιας ή στην Πολιτεία.

  5. mojo62 avatar
    mojo62 29/04/2010 00:05:07

    Κάπου άκουσα ότι δεν θα έχει μιναρέδες.

  6. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 00:28:25

    δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι συνεχίζουν και αντιδρούν στην ανέγερση τζαμιού στην Αθήνα, όπου κατοικούν ήδη χιλιάδες μουσουλμάνοι.
    Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν δικαίωμα να ασκούν ελεύθερα τα θρησκευτικά τους δικαιώματα?
    Είναι ντροπή για τον πολιτισμό μας να τους αρνιόμαστε αυθαίρετα αυτό το δικαίωμα.......
    Σε πολύ μεγάλες πρωτεύουσες της Ευρώπης υπάρχουν ήδη δεκάδες τζαμιά.

    Και όπως είναι δικαίωμά μας (και καθήκον μας) να μιλάμε για το Οικουμενικό Πατριαρχείο και να ζητάμε από την Τουρκία να άρει αδικίες εναντίον του, έτσι είναι και υποχρέωσή μας ως κράτος να παρέχουμε τις συνθήκες για την απρόσκοπτη θρησκευτική ελευθερία των αλλοδόξων πολιτών ή ανθρώπων που ζουν στην Ελλάδα.

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 03:10:41

      Δεν τους κάλεσα. Μήπως τους κάλεσες εσύ ή ο Σϋριζας; Αν ναι βγες να το πεις.

      Και πρώτα να δούμε αν ηλθαν νόμιμα και αν έχουν δικαίωμα παραμονής. Και να όχι να βγουν στην σέντρα κάτι λαμογιοδικηγόροι από Κουμουντούρου μεριά της ΜΚΟ ο καλός λαθρομετανάστης που βγάζουν μεροκάματο δίνοντας τους οδηγίες για το πως θα δώσουν πλαστά στοιχεία στις αρχές.

      Και μην μπερδεύεις πονηρά το πατριαρχείο γιατί αυτό ήταν πάντα εκεί και βρίσκεται σε έδαφος υπο κατοχή

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 09:16:51

      Το έργο εκτός από τον προφανή αντεθνικό του χαρακτήρα , θα εκτελεστεί με ελληνικά κρατικά κονδύλια μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων...

      Δηλαδή να ματώνουμε εμείς για να πάρουμε το δάνειο από Γερμανία και να το δίνουμε για τζαμιά.

      Η κυβέρνηση Παπανδρέου-Στρος Καν παίζει "εν ου παικτοίς".

      Ντροπή σ΄αυτούς και τους συνοδοιπόρους τους.

  7. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 01:17:38

    @ mara....γιατί θα τρίζουν κόκκαλα? Τους Οθωμανούς που στην συνέχεια μετεξελίχθηκαν σε Τούρκους πολεμούσαμε ως έθνος όχι συνολικά τους μουσουλμάνους.....γιατί συγχέουμε τις έννοιες "μουσουλμάνος" και "Τούρκος"?

    Εδώ γίναμε σύμμαχοι και κοινοτικοί εταίροι με τους Βούλγαρους που είμασταν αντίπαλοι για ολόκληρες δεκαετίες, και είχαμε πολεμήσει σκληρά μεταξύ μας.
    Και είναι παρακαλώ, και χριστιανοί ορθόδοξοι.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 09:27:32

      Η ελληνική Επανάσταση ήταν πόλεμος κατά των μουσουλμάνων, σε όλα τα κείμενα της εποχής αυτό τεκμηριώνεται και όλες οι εκκλήσεις των Ελλήνων προς την Ευρώπη ήταν στο όνομα του χριστιανισμού.
      Γιατί άλλωστε χριστιανοί Αρβανίτες να επιτεθούν εναντίον ομόγλωσσών τους μουσουλμάνων Αρβανιτών, όπως έγινε πολλές φορές στη διάρκεια της Επανάστασης; Και γιατί να εκδιωχθούν οι μουσουλμάνοι της Καρύστου που ήταν αποκλειστικά ελληνόφωνοι αν το κριτήριο ήταν η εθνότητα;
      Το διαχωριστικό στοιχείο, σύμφωνα και με το ισλαμικό δίκαιο, ήταν το θρήσκευμα.

      Το Σύνταγμα της Επιδαύρου, το πρώτο ελληνικό Σύνταγμα, ορίζει ως πολίτες της ελληνικής επικράτειας τους πιστεύοντας εις Χριστόν. Δεν μιλάει για γλώσσα, μιλάει για θρήσκευμα.

      Να προσθέσω κάτι:
      Η παρουσία τόσων μουσουλμάνων Ασιατών στην Ελλάδα αποτελεί διπλό πρόβλημα:
      1. Υποβάθμιση των πόλεων.
      2. Εγκατάσταση πέμπτης φάλαγγας της Τουρκίας μέσα στη χώρα μας.
      Αν μία κυβέρνηση θέλει να κάνει πραγματικά έργο πατριωτικό, θα πρέπει να μεθοδεύσει την αναχώρηση από εδώ των ασιατών μουσουλμάνων, και κυρίως των Αφγανών, Πακιστανών και Μπαγκλαντεσιανών, με τους οποίους είμαστε και πιο μακριά πολιτιστικά.
      Αυτό όμως προϋποθέτει πολιτική βούληση. Οι μέθοδοι υπάρχουν, απόλυτα νόμιμες: Πολλαπλή και συνεχής πίεση σε αυτούς και σε όσους τους απασχολούν.
      Είναι μοιραίο ότι αν βγαίνεις για τσιγάρα και σε σταματά η αστυνομία για έλεγχο, αν είναι αδύνατο να σταθείς στα φανάρια να πλαίνεις με τον τσαμπουκά τα τζάμια και αν ούτε βενζινάς δεν μπορεί να σε προσλάβει, θα αναγκαστείς να φύγεις. Εννοείται ότι θα πρέπει να δοθεί προφορική εντολή στις Περιφέρειες και Νομαρχίες να σταματήσουν να τους ανανεώνουν τις άδειες.

    • mara avatar
      mara @ μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 12:45:17

      Θέλεις να μου πείς ότι, αντίστοιχη κίνηση υπήρχε περίπτωση ποτέ να γίνει από τους Τούρκους????
      Να ζητήσουμε δηλαδή και να δεχτούν να χτιστεί, μεγαλοπρεπής εκκλησία σε χώρο του Τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού?????????
      Θέλεις και τα λές???? ή κάνεις πλάκα????

      (για τα υπόλοιπα με κάλυψε πλήρως η Μούσα)

      • Mαρινα avatar
        Mαρινα @ mara 29/04/2010 17:22:34

        Mara,
        Δεν κανει πλακα,μουσουλμανος σοφιστης ειναι.

  8. τερπικεραυνος avatar
    τερπικεραυνος 29/04/2010 01:32:44

    ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΧΩΡΕΙΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΤΑΣΗ;;;
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ.
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑΝΤΖΕΣ, ΝΑ ΤΣΙΡΟΚΟΠΑΝ ΓΙΑ 'ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ;"
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΒΡΩΜΕΡΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ;;
    ΜΕ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΕΙΣΕΛΘΟΝΤΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΘΑ ΑΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΤΖΑΜΠΑ (!!!!!!!!!!) ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ !!!!!
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΙ ΟΛΑΣ!!!!!!
    ΝΕΑ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ ΒΙΩΝΟΥΜE. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ PASOK.
    EINAI ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ, ΑΝΤΙΛΑΪΚΟ, ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΤΕΜΕΝΗ.
    ΠΟΙΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΝΑΟΣ ΧΤΙΣΤΙΚΕΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟ

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ τερπικεραυνος 29/04/2010 02:32:19

      Μια στιγμή, δεν ήρθαν χθες οι Μουσουλμάνοι στην Αθήνα. Ήδη από τις αρχές της δεκαετίας του 1980 έχουμε μετανάστες από χώρες όπως η Αίγυπτος η Συρία και η Παλαιστίνη καθώς και Έλληνες πολίτες - μοσυλμάνους από τη Θράκη που εγκαταστάθηκαν στο Γκάζι.
      Ο λόγος δε που η ανέγερση γίνεται σε δημόσια έκταση και με κρατικά κονδύλια είναι προφανής: προκειμένου να μην εμπλακεί καμία άλλη μουσουλμανική χώρα και να ανήκει ο χώρος στο Ελληνικό δημόσιο ώστε να μη χρησιμοποιηθεί το τέμενος για πολιτικούς ή άλλους λόγους με πρόσχημα τη χρηματοδότησή του από ξένα κέντρα.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Γιάννης 29/04/2010 09:18:29

        Ναί; Εβαλες τη κασσέτα Γεωργαλά;

  9. Μούσα avatar
    Μούσα 29/04/2010 02:54:40

    @αλεπού
    οντως τι δουλειά εχει στο παζαρι εδω?
    ΚΑι καλα καταλαβα σ΄αλλη αναρτηση οτι δεν πρέπει να είσαι και 'φανατικός' Ελληνας.
    Λες
    'δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιοι συνεχίζουν και αντιδρούν στην ανέγερση τζαμιού στην Αθήνα, όπου κατοικούν ήδη χιλιάδες μουσουλμάνοι'.
    Καταρχην εμεις αντιδρούμε ετσι και αλλιως σ΄αυτην την παρανομη εισροη
    τοσων μουσουλμάνων.ΝΑ κατσουν στις πατρίδες τους και ν΄ανωνιστουν γι αυτες.
    Επισης στην δεδομενη στιγμη της οικονομικης κρίσης αναρωτιόμαστε πως περισευουν λεφτα για τζαμιά.
    Αλλωστε εχουμε τοσες αρχαιοτητες ναους,θεατρα,αγαλματα παρατημενα, παραμελλημενα λογω ελλειψης χρηματων και θα δωσουμε 2,5 εκατομμυρια για τζαμί?Ελεος αυτο είναι Υβρις προς τον πολιτισμο μας και τους προγονους μας
    ΑΝ τοσο πολυ το θελουν/ετε ας το κανουν/ετε με δικα τους χρηματα και σε μια αλλη περιοχη.

    'Σε πολύ μεγάλες πρωτεύουσες της Ευρώπης υπάρχουν ήδη δεκάδες τζαμιά'.
    Καταρχην μην κανεις ανόμοιες συγκρίσεις.
    Εμείς δεν είμαστε πολύ μεγάλη πρωτεύουσα και εχουμε και καποια προηγουμενα με τους ασπαζοντες την θρησκεια αυτη οποτε δεν τρελαινομαστε.


    'Είναι ντροπή για τον πολιτισμό μας να τους αρνιόμαστε αυθαίρετα αυτό το δικαίωμα…….'
    Ακριβως ειναι ντροπη για τον πολιτισμο μας να ερχεται πισω αποδεχομενος μια θρησκεια τοσο οπισθοδρομική και φανατική οπως αυτή.

    Τελος τι δουλεια εχει να συγκρίνεις το Πατριαρχείο που βρίσκεται εκει απο ιδρύσεως της ΚΩΝσταντινούπολης με την ανέγερση ενος τζαμιού εδώ.
    Εκει υπάρχει ελληνικη μειονότητα μιας και τα εδαφη είναι ελληνικά και εχει καθε δικαιωμα ν΄απαιτει οτι απαιτεί οπως την επαναλειτουργία της Σχολης της Χάλκης κ.α
    Εκτος αν υπονοεις οτι εχουμε και στην Αθηνα μουσουλμανική μειονότητα και δεν το εχουμε καταλαβει.

  10. καχυποπτος avatar
    καχυποπτος 29/04/2010 03:11:44

    Αγαπητε Φακτορα,

    Ειδα τυχαια απο μερες σε καποιο αμερικανικο site την εξης ευχαριστη γι αυτους ειδηση :

    Το Ισραηλ λεει διαπραγματευεται την αγορα 13 ακατοικητων ελληνικων νησιων για να στειλει εκει τους Παλαιστινιους της Γαζας, ωστε να σταματησει οπως λενε η βια στη Γαζα. Αναφερει μαλιστα μυστικες διαπραγματευσεις της Ελληνικης κυβερνησης με μεσολαβητη απο την ΕΕ.

    Δεν γνωριζω αν το site αυτο ειναι εγκυρο, νομιζω ομως οτι αξιζει να διερευνηθει το θεμα γιατι η ΔΡΥΣ ΠΑΡΑΠΑΙΕΙ ....

    http://www.gpexaminer.com/?p=32

    "Israel Buys Greek Islands
    Posted by Kevin Johnson on March 28th, 2010

    While Greece is struggling with its financial crisis, this can soon become a new turning point for the middle east. The never ending problem between Jews and Palestinians will only be in the pages of the history.
    Europe’s spoilt boy has found a great way to stabilize its economy and help a major international and humanitarian problem to be solved. While the EU has agreed to help Greece with its debt, a new opportunity has emerged from the middle east. Israel is deeply interested in buying unoccupied Greek Islands to re-settle Palestinians (from Gaza Strip).
    Sources claim that Israeli Foreign Minister Avigdor Liebermann has already made a deal with both Greece and EU on buying “a few” unoccupied Greek Islands. The negotiations had been underway for a while and kept secret from the public. Israeli government is planing to buy 13 islands and pay around 12 billion Euros in exchange. This will be funded from selling new property in Israel and decreasing military expenses. The deportation of the Palestinians and re-settlement procedure will be announced as soon as all parties sign on the agreement. Israel keeps the names of the subject islands secret until any agreement is done.
    Palestinian officials said that they are not aware of such a plan, however, they could consider such an offer if all the costs are covered by Israel. They also stated that the new settlement should be acknowledged as the new state of Palestine and be a part of the EU.
    Last month’s assasination took place in Dubai is also said to be part of the deal between EU and Israel.
    According to the sources, Franco Frattini, the vice president of the European Commission is heading the negotiations in the EU side and sees this as a big opportunity to end violance in Gaza."

  11. blue nile avatar
    blue nile 29/04/2010 03:37:36

    ...υπάρχουν δεκάδες επίσημοι χώροι λατρείας για τους μοσουλμάνους στο λεκανοπέδιο ή άλλού...τι χρειαζόμαστε ένα τζαμί?...που ουσιαστικά θα είναι τέμενος...τι σχέση μπορεί να έχει η όποια ανεξιθρησκεία με την επιθυμητή προστασία από τον μουσουλμανικό ζηλωτισμό?...ντροπή...

  12. καχυποπτος avatar
    καχυποπτος 29/04/2010 03:50:24

    Βρηκα και το βιογραφικο του Φραττινι στο διαδικτυο
    http://ec.europa.eu/commission_barroso/frattini/profile/default_en.htm
    ...

  13. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 05:39:12

    @ Μούσα.....ό,τι και να λες για εμένα, εσύ εκτίθεσαι....εμένα δεν με αγγίζουν όσα μου καταλογίζεις άδικα....την συνείδησή μου την έχω ήσυχη....και την πατρίδα μου αγαπώ πολύ και την υπηρέτησα αγόγγυστα και με υπερηφάνεια 18 μήνες, τους 16 μάλιστα μήνες στον ακριτικό Έβρο, αν και μπορούσα να κάνω την στρατιωτική μου θητεία στην Αθήνα.....το ότι αγαπώ όμως την χώρα μου, δεν σημαίνει αυτόματα ότι μισώ τους άλλους....ούτε ότι θα εγκρίνω την μισαλλοδοξία και τον ρατσισμό κάποιων ανθρώπων.......και θα σου απαντήσω σε αυτά που γράφεις.....

    1) Τον λόγο που η ανέγερση του τζαμιού θα γίνει σε δημόσια έκταση και με κρατικά κονδύλια τον έγραψε λίγο παραπάνω κάποιος άλλος σχολιαστής.
    Ας τον επαναλάβουμε όμως.... θα ανεγερθεί το τζαμί σε δημόσια έκταση και με κρατικά κονδύλια, προκειμένου να μην εμπλακεί καμία άλλη μουσουλμανική χώρα στο τζαμί (και κυρίως η Τουρκία) και για να ανήκει ο χώρος στο Ελληνικό δημόσιο ώστε να μη χρησιμοποιηθεί το τζαμί για πολιτικούς ή άλλους λόγους (με πρόσχημα πάντα τη τυχόν χρηματοδότησή του από άλλες μουσουλμανικές χώρες).

    2) γράφεις : "Εμείς δεν είμαστε πολύ μεγάλη πρωτεύουσα...".....έχεις δίκιο.....μικρή κωμόπολη είναι η Αθήνα....μόλις μόνο 5 εκατομμύρια πληθυσμό έχει.....ας περιμένουμε να φτάσει πρώτα τα 10-15 εκατομμύρια πληθυσμό και βλέπουμε για το τζαμί.....

    3) γράφεις : "και εχουμε και καποια προηγουμενα με τους ασπαζοντες την θρησκεια αυτη".....λάθος.........με τους Τούρκους έχουμε προηγούμενα, που τυχαίνει να είναι μουσουλμάνοι....όπως είναι μουσουλμάνοι οι Αφγανοί,οι Πακιστανοί, οι Ινδονήσιοι, οι Άραβες, οι Ιρακινοί, οι Ιρανοί, οι Παλαιστίνιοι, οι Μαροκινοί, οι Λίβυοι, οι Αλγερινοί.......

    4) οι αρχαιοτητες, οι ναοί κτλ είναι παρατημένα και παραμελημένα κυρίως λόγω της κρατικής ανικανότητας και αδιαφορίας αλλά και της αδιαφορίας συνολικά της κοινωνίας μας......δύο παραδείγματα θα σου αναφέρω μόνο.....στον Μαραθώνα κάναμε κωπηλατωδρόμιο (και πριν εκεί πετούσαν σκουπίδια) και στην Σαλαμίνα ούτε ένα μνημείο δεν υπάρχει που να υπενθυμίζει την ιστορική ναυμαχία.

    Μόνοι μας μετεξελισσόμαστε σε Συβαρίτες, δεν μας φταίνε οι άλλοι......

    5) γράφεις : "Ακριβως ειναι ντροπη για τον πολιτισμο μας να ερχεται πισω αποδεχομενος μια θρησκεια τοσο οπισθοδρομική και φανατική οπως αυτή".....έχεις άδικο.....δικαίωμά τους είναι να πιστεύουν σε όποια θρησκεία θέλουν....και να ασκούν ελεύθερα και τα θρησκευτικά τους καθήκοντα.......ποιοι είμαστε εγώ και εσύ που θα επιβάλλουμε σε ποια θρησκεία να πιστεύουν κάποιοι άνθρωποι?.......εξάλλου το Σύνταγμα της χώρας επιτάσσει ανεξιθρησκεία.........και για αυτούς ασφαλώς και η θρησκεία τους δεν είναι οπισθοδρομική και φανατική - το αντίθετο μάλιστα.......

    6) Θρησκευτικούς χώρους δεν πρέπει να έχουν μόνο οι μειονότητες.....πρέπει να έχουν οι κοινότητες των ανθρώπων που πιστεύουν στην ίδια θρησκεία.....πριν κάποια χρόνια ο Οικουμενικός Πατριάχης εγκαινίασε εκκλησία στην Κούβα παρουσία μάλιστα του Φιντέλ Κάστρο...τι σημαίνει άραγε αυτό? Ότι υπάρχει μειονότητα στην Κούβα?
    ΟΧΙ βέβαια...απλώς υπάρχει ορθόδοξη κοινότητα, δηλαδή υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν στην Ορθοδοξία......
    Το ίδιο ισχύει και για τους μουσουλμάνους που κατοικούν στην Αθήνα......

    7) Μάλλον δεν έχεις ακούσει τίποτα για τον Ξένιο Δία.....

    • Μούσα avatar
      Μούσα @ μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 12:38:45

      Ναι ολοί αυτο επικαλείστε οταν σας στριμώχνουν,την θητεία
      και παράλληλα τον Ξενιο Δια.
      Μαθε λοιπον οτι αλλο φιλοξενία που διαθέτουμε άφθονη και αλλο εισβολή στην χωρα σου.
      Γιατί σε μας αυτο εχει συμβεί.Και αυτό εγω προσωπικά δεν θέλω να νομιμοποιηθει με το χτίσιμο ενος τζαμιού.

      Και γιατι παρακαλώ τώρα?
      Τωρα που δεν περισεύουν και καλα χρήματα ουτε για τις παρελάσεις,
      τωρα που κλείνουν ακομα και τα θέατρα, τωρα που μειώνουν τα πολιτιστικά δρώμενα τους καίει το τζαμι!

      ΟΣο για την κρατικη αδιαφορια και ανικανοτητα οπως φαινεται εκλείπει οταν είναι να χτιστει ενα τζαμι ή να περασει ενα νομοσχέδιο ελληνοποιησης των λαθρομεταναστων
      αλλά περισευει οταν προκειται για τον τον πιο ιερο χωρο της Αρχαιας Ελλαδος ,τον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας που βρίσκεται παρατημενός στο ελεος των φιδιων και των χορταριών.
      ΚΑΙ ουτε Συβαρίτες είμαστε για αυτο ακριβως και αντιδρουμε
      σ΄ενα κρατος κατα βαση ανθελληνικο.

      ΚΑι σε τελική ανάλυση καποιοι πολεμησαν καποτε και σκοτώθηκαν για να ελευθερωθουμε απο τον Οθωμανισμο και ο Οθωμανισμός εμπεριέχει τον ΜΟυσουλμανισμό.ΣΥμβολικά λοιπον αυτό είναι ατιμο.

    • Mαρινα avatar
      Mαρινα @ μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 16:20:59

      Για ποιο Χενιο Δια μιλας ρε φιλε?

      Φιλοξενια ειναι να ερθεις για λιγο και να φυγεις.Το να εγκατασταθεις με τις φατμεδες σου και τα25 παιδια σου που θ' ακολουθησουν λεγεται ΕΙΣΒΟΛΗ. Αλλα εσενα σε βολευει να χρησιμοποιεις παραπλανητικη γλωσσα,μουσουλμανος εισαι αλλωστε.

      Οι δε λαοι που ανεφερες σαν παραδειγμα μουσουλμανων ειναι οτι πιο βαρβαρο μπορει να αναφερει κανεις εκτος απο ελαχιστες εξαιρεσεις αναμεσα τους.
      Να κοιμομαστε λοιπον ησυχα.

  14. NIKOS X. avatar
    NIKOS X. 29/04/2010 07:41:58

    ΝΤΡΟΠΗ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ,ΗΛΙΘΙΟΙ,ΠΟΛΙΤΕΥΤΕΣ!! ΞΕΠΟΥΛΑΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΟ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΣΥΓΧΩΡΗΣΗ ΠΟΤΕ!!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ NIKOS X. 29/04/2010 08:27:24

      Αλλά θα σε συνεχίσει να σας γλύφει και να σας ξεσκονίζει όπως πάντα...

  15. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/04/2010 08:33:48

    Να κάνει ο Γιωργάκης τζαμί έξω από το σπίτι του στο Καστρί, να ανέβουν και οι αξίες των ακινήτων με την πολυπολιτισμικότητα

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ archaeopteryx 29/04/2010 08:36:13

      Κι` από γιουσουφάκια για παρέα,θα βρει πολλά. Άλλωστε έχει μπόλικα το ΠΑΣΟΚ. Ειδικά στο δημόσιο.

  16. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 29/04/2010 09:55:49

    Ρε παιδιά, τί μας λέτε ότι λεφτά δεν υπάρχουν; Υπάρχουν και μάλιστα διατίθενται άμεσα για πολύ σοβαρούς σκοπούς, όπως η ανέγερση τζαμιού για τους 750.000 μουσουλμάνους. Σιγά τώρα μη διαθέσουμε τα χρήματα αυτά (περίπου 15 εκατομμύρια ευρώ) για άλλους σκοπούς, όπως για παράδειγμα πετρέλαιο θέρμανσης για τις πισίνες του Αγίου Κοσμά (δείτε σχετική ανάρτηση ΤΑ ΝΕΑ 28-04-2010).
    Σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ, όλοι μαζί και ο καθένας μας χώρια, που το μόνο μέλημα αυτής (αλλά και της προηγούμενης) της τρισάθλιας κυβέρνησης είναι όχι μόνο η βεβήλωση της καρδιάς της αρχαίας Αθήνας με την κατασκευή τεμένους, αλλά και η εξυπηρέτηση ζητημάτων που εν μέσω κρίσης φαντάζουν όχι δεύτερα, αλλά και τρίτα στη σειρά. Για παράδειγμα, το φλέγον ζήτημα της λαθρομετανάστευσης αντιμετωπίστηκε με την ψήφιση του λαθρο-νόμου περί ιθαγένειας, ενός νόμου ο οποίος στην αλυσίδα επίλυσης ή καταπολέμησης του προβλήματος θα έπρεπε να είναι ο τελευταίος κρίκος και που κάθε άλλο θα αμβλύνει τα μελλοντικά προβλήματα που θα ανακύψουν. Στη συνέχεια ο κύριος Μπένι αντιμετώπισε ως μείζον ζήτημα της εθνικής μας άμυνας τη μη δυνατότητα εισόδου των αλλογενών στις στρατιωτικές σχολές. Ο μεγάλος κωπηλάτης τρέχει τώρα που η Ελλάδα είναι γονατισμένη από την οικονομική κρίση, στην οποία την οδήγησε το πολιτικό σύστημα στο οποίο ανδρώθηκε και αυτός, να προσκαλέσει τον Ερντογάν, για να κανονίσουν τη μοιρασιά - διαπραγμάτευση (άραγε για ποιο πράγμα;) το λέει ο Άβερελ.
    Και μέσα στο γενικότερο χαμό και εν όψει της επερχόμενης αναρχίας, συνεπεία της οικονομικής κρίσης, έχουμε και τον κύριο Ελγαντούρ να μας μέμφεται, επειδή οι μουσουλμάνοι δε θα έχουν επαρκή χώρο για προσευχή. Αλήθεια, γνωρίζετε ποιός είναι ο κύριος Ναϊμ Ελγαντούρ; Θυμάστε πέρσι το Μάιο που ένας ''κακός και ρατσιστής'' Έλληνας μπάτσος ''έσκισε'' μια σελίδα από το Κοράνι ενός ''Ιρακινού'' λαθρομετανάστη, που στη συνέχεια απεδείχθη Σύριος κακοποιός λαθρομετανάστης με βεβαρυμένο ποινικό μητρώο; Ο υπόψη κύριος λοιπόν είναι ο καραφλός μεσήλικας, ο οποίος εβρίσκετο επικεφαλής στα επεισόδια που προκάλεσαν οι μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες. Και τώρα, άθελά του, μάς κάνει ακόμα μία αποκάλυψη. Ο πραγματικός αριθμός των μουσουλμάνων που ζουν στην Αθήνα είναι 750.000 άτομα, προερχόμενοι υα συμπληρώσω εγώ κατά κύριο λόγο από χώρες όπως το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, η Νιγηρία, η Σομαλία. Επομένως, αν στον αριθμό αυτό προσθέσετε και τους υπηκόους των μη μουσουλμανικών χωρών που ζουν στην Αθήνα, τότε καταλαβαίνετε ότι όταν μιλάνε για μετανάστες κάτω από το 1.000.000, μάς λένε απλά μπούρδες! Κύριε Ελγαντούρ, προτείνω την καταστροφή του πάρκου του Ζαππείου και τη μετατροπή του σε υπάιθριο χώρο προσευχής, έτσι για να ικανοποιηθείτε και εσείς και οι πελάτες σας. Αυτά, γιατί υπάρχουν και ορισμένοι που δεν ξεχνάνε!

  17. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 29/04/2010 10:12:18

    Από το Σύνταγμα της Ελλάδος

    ΑΡΘΡΟ 13
    1. Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη. Η απόλαυση των ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων δεν εξαρτάται από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις καθενός.
    2. Κάθε γνωστή θρησκεία είναι ελεύθερη και τα σχετικά με τη λατρεία της τελούνται ανεμπόδιστα υπό την προστασία των νόμων. Η άσκηση της λατρείας δεν επιτρέπεται να προσβάλλει τη δημόσια τάξη ή τα χρηστά ήθη.
    3. Οι λειτουργοί όλων των γνωστών θρησκειών υπόκεινται στην ίδια εποπτεία της Πολιτείας και της ίδιες υποχρεώσεις απέναντί της, όπως και οι λειτουργοί της επικρατούσας θρησκείας.
    4. Κανένας δεν μπορεί, εξαιτίας των θρησκευτικών του πεποιθήσεων, να απαλλαγεί από την εκπλήρωση των υποχρεώσεων προς το Κράτος ή να αρνηθεί να συμμορφωθεί προς τους νόμους.
    5. Κανένας όρκος δεν επιβάλλεται χωρίς νόμο, που ορίζει και τον τύπο του.

    ΑΡΘΡΟ 5
    2. Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών η πολιτικών πεποιθήσεων. Εξαιρέσεις επιτρέπονται στις περιπτώσεις που προβλέπει το διεθνές δίκαιο. Απαγορεύεται η έκδοση αλλοδαπού που διώκεται για τη δράση του υπέρ της ελευθερίας.

    Αυτά όσον αφορά τα δικαιώματα των αλλοδαπών και των αλλόθρησκων.
    Προφανώς για να ασκήσουν τα θρησκευτικά τους δικαιώματα θα πρέπει να έχουν και τους αντίστοιχους ιερούς χώρους.
    Οσον αφορά την ανέγερση του συγκεκριμένου τζαμιού στον συγκεκριμένο χώρο, διακρίνω πολλές αντικρουόμενες απόψεις με αντίστοιχα επιχειρήματα.
    Προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζει η ιδέα ενος τεραστίου συγχρονου τζαμιού κατω από την ακρόπολη αλλά από την άλλη αναγνωρίζω ότι κάπου θα πρέπει και αυτοί οι άνθρωποι να έχουν τον ιερό τους χώρο.

    Επίσης είναι λάθος να χαρίζουμε εκ των προτέρων όλους τους μουσουλμάνους στους τούρκους.

    • Σαος avatar
      Σαος @ Κάποιος. 29/04/2010 10:24:26

      Γιατί μερικοί επικαλούνται το Σύνταγμα όταν το έχουν καταπατήσει οι ίδιοι σε χίλιες-δυο άλλες περιπτώσεις;

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Σαος 29/04/2010 10:31:36

        Αυτό δεν είναι δικαιολογία.
        Το γεγονός καταρχήν ότι δεν έχουν πάει φυλακή πολλοί πολιτικοί και οικονομικοί παράγοντες του τόπου για τις παρανομίες που έχουν διαπράξει δεν σημαίνει ότι πρέπει να καταργήσουμε το Σύνταγμα.
        Ακριβώς επειδή συχνά δεν το εφαρμόζουμε, έχουμε φτάσει σε αυτά τα χάλια.

      • Σαος avatar
        Σαος @ Σαος 29/04/2010 10:43:23

        Ενώ αν φτιάξουμε τώρα το τέμενος που είμαστε στην καλύτερη κατάσταση των τελευταίων 190 ετών θα σωθούμε ενώ ταυτόχρονα δεν θα είμαστε κατά του Συντάγματος, έτσι; Εγώ λέω πως μερικοί μας προωθούν προς την ολοκληρωτική καταστροφή. Με 1.000.000 μουσουλμάνους λαθρομετανάστες που θα πάρουν ελληνική υπηκοότητα και θα έχουν δικαίωμα επανένωσης οικογενειών θα είμαστε έτοιμοι για κοσσοβοποίηση. Να σου πω την αλήθεια χέστηκα για το σύνταγμα γιατί δεν είναι θεϊκή εντολή (έτσι και αλλιώς άθεος είμαι) αλλά έργο ανθρώπων και μάλιστα πολύ ρομαντικών και δη μη ρεαλιστών, άρα θα έχει τις υπερβολές του και τα λάθη του καθώς και τα απαραίτητα "παραθυράκια" του για να κάνει ο κάθε εγκληματίας το δικό του. Δεν θα γίνω υπήκοος παραρτήματος της Νέας Οθωμανικής Αυτοκρατορίας που θέλουν να στήσουν από κοινού Τουρκία και ΗΠΑ. Μερικοί που έχουν ελληνική υπηκοότητα αλλά έχουν οθωμανική καταγωγή μπορεί να το γουστάρουν (υπάρχουν πολλοί τέτοιοι). Όχι όμως εγώ. Ελπίζω να μην σε πειράζει αυτό φίλε μου. Μου επιτρέπεις να διαφωνήσω και να αντισταθώ, έτσι;;;

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Σαος 29/04/2010 11:26:17

        Φυσικά και έχεις το δικαίωμα να υποστηρίζεις την γνώμη σου.

        Οσον αφορά όμως το Σύνταγμα επειδή ακριβώς δεν είναι "θεική εντολή" αλλά ο θεμελιώδης ρυθμιστικός παράγοντας της κοινωνίας μας, ένα "συμβόλαιο" που καθορίζει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μας, ώστε να μην κάνει ή να μην ζητάει ο καθένας ότι του γουστάρει και γίνουμε μπάχαλο,θα πρέπει να το τηρούμε και να το σεβόμαστε.

      • Σαος avatar
        Σαος @ Σαος 29/04/2010 14:37:00

        Ας αρχίσουν τότε οι πολιτικοί να σέβονται όλα τα άρθρα του συντάγματος, που θέλει εθνική παιδεία και που δεν επιτρέπει παπανδρέλληνες...Αν τα κάνουν αυτά θα έρθουμε να συζητήσουμε και για δικαιώματα των λαθρομεταναστών.

  18. otiprepei avatar
    otiprepei 29/04/2010 10:54:08

    Η Τουρκία μπορεί να ανέλαβε εργολαβία να καθαρίσει τη κατάσταση μόλις ΗΠΑ αρχίσουν να αποχωρούν απο Ιράκ, Αφγανιστάν, Πακιστάν, το Ιράκ απο μόνο του είναι ήδη μεγάλη ευθύνη. Η δημοτικότητα του Οbomber πέφτει επικίνδυνα, μπορεί Αμερική Γερμανία Τουρκία να τα βρήκαν στα μυστικά τους σχέδια και Ερντογάν να ζήτησε φιλέτα απο Αιγαίο και άλλα πράγματα για να αναλάβει την εργολαβία. Οπότε θα αποφάσισαν να ξεκινήσουν το ξεχαρβάλωμα του ευρώ, να δημιουργήσουν και πρόβλημα στους Ρώσους που θα χάνει τεράστια κέρδη η ενεργειακή τους αγορά, να αποδεσμευτούν οι χώρες Ε.Ε απο Ευρωπαϊκές συμφωνίες με τους στρατούς τους, χωρίς ευρώ, να δούμε ποιές πωλήτριες όπλων θα κλάψουν ποιό πολύ (γιατί οι Γάλλοι άρχισαν να πουλάνε σαν τρελοί τόσους μήνες τώρα όπου βρούν), να ξαναστηθεί το γεωστρατηγικό τοπίο και ανασύνταξη των στρατών αλλού..ποιός ξέρει πού, κι εμείς ενας βασικος γεωστρατηγικός παράγοντας να κάτσουμε στα αυγά μας, μιας και είμαστε "καθυστερημένοι" με την εθνική κυριαρχία μας και την Ορθοδοξία μας να κάνουν οι "μεγάλοι" παιχνίδι.

    Καλα...
    Οχι τζαμί. Οι Τούρκοι στη Τουρκία, οι Αλβανοί στην Αλβανία, οι Σκοπιανοί στα Σκόπια κι ο Έλληνες σε δουλειές να δουλεύει να αποπληρωθεί έστω το χρέος. κτλπ κτλπ.

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ otiprepei 29/04/2010 11:30:20

      Προφανώς αυτό που λες θα πρέπει να ισχύσει και για τους Ελληνες της διασποράς.
      Δηλαδή θα πρέπει σύμφωνα με την συλλογιστική σου, οι Ελληνες που διαμένουν και εργάζονται σε Ευρώπη,Αμερική,Αυστραλία,Ασία να γυρίσουν όλοι πίσω.
      Ο καθένας στο τόπο καταγωγής του.

      • zonitis avatar
        zonitis @ Κάποιος. 29/04/2010 13:10:59

        Ο παρανομως εισαχθεις να γυρισει πισω, ναι. Κι εγω της διασπορας ειμαι, αλλα με χαρτια νομιμα, αδειες παραμονης, εργασιας κτλ. Δεν μπηκα με ενα σαπιοκαραβο στη χωρα που με φιλοξενει, πληρωνοντας χιλιαδες δολαρια εναν τουρκο να με φερει κρυφα μεχρι τα συνορα. Εκανα αιτηση πρωτα για αδεια παραμονης, μου την εστειλαν και μετα πηρα το αεροπλανο και ηρθα εδω που ειμαι. Οπως βλεπεις υπαρχει τεραστια διαφορα

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Κάποιος. 29/04/2010 13:17:53

        Οι μουσουλμάνοι που έχουν χαρτιά και είναι νόμιμοι δεν δικαιούνται να έχουν ένα δικό τους χώρο λατρείας ;

      • zonitis avatar
        zonitis @ Κάποιος. 29/04/2010 13:23:02

        Μεχρι σημερα δεν ειχαν χωρους λατρειας; Εκει να ξαναπανε. Το τζαμι δεν ειναι μονο χωρος λατρειας αλλα και προσηλυτισμου. Αυτο θελουν να κανουν και οχι να εχουν ενα χωρο λατρειας

      • Mαρινα avatar
        Mαρινα @ Κάποιος. 29/04/2010 16:12:53

        Ποιος Ελληνας μπηκε λαθραια και ποιος απ' αυτους που αναφερεις μπηκε μονιμα?

        Η ποιος ελληνας διεκδικει εδαφη εκει που μεταναστευσε?

  19. GreekInLux avatar
    GreekInLux 29/04/2010 12:21:04

    Καλή σας ημέρα. Ζω εδώ και πέντε χρόνια στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στο Λουξεμβούργο. Μέχρι πρότινος ο μοναδικός χώρος που είχε στην διάθεσή της η ελληνορθόδοξη κοινότητα της χώρας προκειμένου να εκπληρώνει τα θρησκευτικά της καθήκοντα ήταν το ισόγειο κατοικίας ιδιοκτησίας του δημοσίου, λίγο μακρύτερα από το κέντρο της πόλης. Εξωτερικά τίποτα δεν θύμιζε ότι το εν λόγω οίκημα αποτελεί τον ορθόδοξο χριστιανικό ναό της πόλης (από 35ετίας) και μιλάμε φυσικά για χριστιανικό ναό σε χριστιανικό κράτος. Όταν η ελληνική κοινότητα της χώρας αποφάσισε ότι ο συγκεκριμένος χώρος δεν ήταν πλέον αρκετός λόγω της αύξησης των μελών της, προχώρησε στην ανέγερση ναού περί τα 15 χιλιόμετρα εκτός της πρωτεύουσας στηριζόμενη κυρίως σε δωρεές μελών και επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στην χώρα. Η οποιαδήποτε συνδρομή του κράτους στο εν λόγω έργο ήταν, αν δεν κάνω λάθος, εξαιρετικά μικρή. Ακόμα και το οικόπεδο στο οποίο κτίστηκε η εκκλησία έγινε προσφορά από καθολικό λουξεμβούργιο ιερέα...δηλαδή ήταν και αυτή προσφορά ιδιώτη. Απαράβατος όρος από πλευράς του κράτους ήταν δε, στο συγκεκριμένο project να συμμετέχουν και ντόπιοι αρχιτέκτονες έτσι ώστε να διασφαλίσουν την εναρμόνιση του οικήματος με το αρχιτεκτονικό στυλ της περιοχής προκειμένου να μην αποτελεί παραφωνία αλλά και να μην προκαλεί τους κατά τ' άλλα "φιλόξενους" κατοίκους της περιοχής. Δεν μπορώ παρά να μην συγκρίνω τις δύο περιπτώσεις, καταλήγοντας για ακόμα μια φορά ότι μάλλον μας έχει "φάει" η υπερβολική "δημοκρατία" στην Ελλάδα. Σας ευχαριστώ.

    • zonitis avatar
      zonitis @ GreekInLux 29/04/2010 13:25:24

      Α γεια σου. Ετσι ακριβως ειναι. Και εμεις στη Ζυριχη που ζω, ετσι ακριβως χτισαμε το ναο μας. Και οπως το ειπες. Απ εξω δεν δειχνει τιποτα απολυτως οτι προκειται για χριστιανικο ναο. Περισσοτερο σε πυρινικο εργοστασιο μοιαζει.

      • Mαρινα avatar
        Mαρινα @ zonitis 29/04/2010 16:10:28

        Και που μεσα βεβαια δεν διδασκεσαι "θανατος στους απιστους",ετσι?
        Το ιδιο πραγμα συγκρινουμε?

        Μα τοοοοοοοσο αφελεις ειστε γ....ο?

    • Κάποιος. avatar
      Κάποιος. @ GreekInLux 29/04/2010 13:37:42

      Πολύ σωστά το χειρίστηκε το κράτος του Λουξεμβούργου το αντίστοιχο αίτημα της ελληνοορθόδοξης κοινότητας.
      Αλλο όμως να λέμε ότι οι μουσουλμάνοι πρέπει να φύγουν με τις κλωτσιές από την Ελλάδα ή να προσεύχονται στα υπόγεια και άλλο να υψώσουμε θεόρατους μιναρέδες κάτω από την ακρόπολη.
      Για όλα υπάρχει η μέση οδός.

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ Κάποιος. 29/04/2010 14:22:56

        Φυσικά και δεν πρέπει να φύγουν με τις κλοτσιές αυτοί που νόμιμα ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα, όπως κάνουμε και εμείς οι έλληνες που ζούμε στο εξωτερικό. Το σχόλιο μου κυρίως σχετίζεται με την ανέγερση του τζαμιού σε κεντρικότατο κρατικό χώρο με χρήματα, αν δεν κάνω λάθος, του ελληνικού δημοσίου. Και ας μην αναφερθούμε για το πόσο πρόθυμες είναι μουσουλμανικές χώρες σε αντίστοιχα, ίσως, αιτήματα χριστιανών. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τελευταία βαραίνει λιγότερο η γνώμη του έλληνα που κατά πλειοψηφία αντιτίθεται σε τέτοιου είδους αποφάσεις… χώρια που τέτοιου είδους γνώμες έχουν την τάση ανάλογα με την περίπτωση να βαφτίζονται, από διάφορες «προοδευτικές» (σε πολλά εισαγωγικά) φωνές, ρατσιστικές, ακροδεξιές, εθνικιστικές κτλ…

  20. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 14:07:44

    @ Μούσα....και τους Βούλγαρους πολεμήσαμε στον Β' Βαλκανικό Πόλεμο και στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο και ελευθερώσαμε πάτρια εδάφη - οι οποίοι μάλιστα είναι χριστιανοί ορθόδοξοι.
    Και για δεκαετίες βρισκόμασταν μαζί τους σε σκληρή αντιπαράθεση (και δεν αναφέρομαι μόνο στον κομμουνισμό).
    Και τώρα είμαστε σύμμαχοι και εταίροι.........αλλά αυτό έντεχνα σου διαφεύγει............

    • Μούσα avatar
      Μούσα @ μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 14:42:27

      Και τι σχέση εχει αυτό με το συγκεκριμένο θέμα?
      ΜΑς ζητησαν οι Βούλγαροι τζαμι?

    • Mαρινα avatar
      Mαρινα @ μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 16:07:30

      παλι ανομοιες καταστασεις συγκρινουμε?Εχεις ιδεα τι ειναι το ισλαμ και που αποβλεπει?

  21. μια αλεπού στο παζάρι avatar
    μια αλεπού στο παζάρι 29/04/2010 14:17:44

    @ zonitis......1) οι νόμιμοι μουσουλμάνοι - γιατί μόνο αυτούς δέχεσαι - δεν έχουν χώρους λατρείας στην Αθήνα...απλώς έχουν μετατρέψει διαμερίσματα, αποθήκες και υπόγεια σε αυτοσχέδια τζαμιά.........αυτή η απαράδεκτη κατάσταση δεν μας τιμά ούτε σαν κράτος, ούτε σαν ανθρώπους......το κράτος μάλιστα οφείλει να δίνει το δικαίωμα της απρόσκοπτης θρησκευτικής ελευθερίας σε όλους τους πολίτες του, άρα και τους μουσουλμάνους.
    Γιατί σίγουρα υπάρχουν στην Αθήνα χιλιάδες Έλληνες πολίτες με μουσουλμανικό θρήσκευμα.

    2) Ο προσηλυτισμός που αναφέρεις μπορεί να γίνει οπουδήποτε. Στον δρόμο, στο υπόγειο, στο διαμέρισμα....παντού.......δεν γίνεται μόνο μέσα στο τζαμί.

  22. Greg avatar
    Greg 29/04/2010 14:31:36

    Ένα ισλαμικό τέμενος στην Αθήνα είναι μια αρχιτεκτονική πρόκληση, πρόταση ανάπτυξης και αξιοποίησης μέσα στο ισχύον πολεοδομικό πλαίσιο με ειδικές προϋποθέσεις εξαιτίας του αρχαιολογικού ενδιαφέροντος της συγκεκριμένης περιοχής. Ο Βοτανικός είναι θέμα που υπερβαίνει το τζαμί. Εμβληματική περιοχή για στρατηγικού χαρακτήρα ανάπλαση, η οποία δυστυχώς υποβαθμίστηκε στο επίπεδο νταραβεριού για παραπάνω τετραγωνικά στο βωβοκτίριο, το οποίο είναι το μόνο που δεν χρειάζεται. Στην ευρύτερη περιοχή μπορεί να γίνει το πάρκο Ελαιώνα, ΚΤΕΛ, γήπεδο ΠΑΟ, τζαμί. Εμπορικές χρήσεις θα έχει ο σταθμός ΚΤΕΛ και το γήπεδο. Δεν χρειάζεται ούτε βωβοκτίριο ούτε το μαλακοκτίριο του Κακλαμάνη για το δήμο της Αθήνας. Δεδομένων των τεράστιων αλλαγών που θα επέλθουν στην κίνηση και την κυκλοφορία δεκάδων χιλιάδων πεζών και οχημάτων, αυτά τα έργα-σωτηρία για την ανάπτυξη να συντονιστούν ώστε να αποδώσουν τα μέγιστα: Περισσότερο πράσινο, γιατί όχι, ένα νέο αξιοθέατο-πόλο έλξης στην Αθήνα, το τέμενος-τζαμί, γήπεδο, "μαγαζά-με μέτρο, αναβάθμιση συγκοινωνιών.

    • Mαρινα avatar
      Mαρινα @ Greg 29/04/2010 16:05:11

      Ποσο αφελης ,επικυνδινα αφελεις εισαι φιλε μου εαν εισαι οντως Ελληνας κι οχι ελληνοφωνος.

      • Mαρινα avatar
        Mαρινα @ Mαρινα 29/04/2010 16:05:41

        αφελης εννοουσα.

  23. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 29/04/2010 15:49:36

    Θά χτίσω Τζαμί σέ λαθραίους; πᾶτε καλά ὅσοι τό ὑποστηρίζετε; εἶναι εἰσβολεῖς τό καταλαβαίνετε; τί πρέπει νά σᾶς συμβῆ γιά νά τό ἐμπεδώσετε; τόν χάρτη τοῦ Friedman γιά τό τί ἑτοιμάζουν τήν Ἑλλάδα νά εἶναι τό 2050,τόν ἔχετε δῆ;
    Γιατί ἐγώ καί τά παιδιά μου πρέπει νά πληρώσουμε τήν ἀνοησία σας,τήν "προοδευτικότητά" σας,ἤ τίς Νεοταξικές σας ἰδέες;
    Στό ὅνομα τοῦ θεοῦ,τόσο μετηλαγμένοι εἶσθε; καί ἀναφέρομαι στούς Ἕλληνες καί ὄχι στούς Ἑλληνόφωνους.Ξυπνῆστε πρίν κλάψετε καί ἐσεῖς μαζί μου.

    • Mαρινα avatar
      Mαρινα @ Kὀριννα 29/04/2010 17:28:58

      Πες μου που να βρω πληροφοριες για τον χαρτη του Friedman...

      • thespieys avatar
        thespieys @ Mαρινα 29/04/2010 18:44:17

        "Τα Επόμενα 100 Χρόνια: Μια Πρόβλεψη για τον 21ο Αιώνα"

        http://strategy-geopolitics4.blogspot.com/2009/10/100-21.html

  24. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 29/04/2010 16:39:18

    ἀλεποῦ στό παζάρι,

    θά πρέπει νά ξέρης ὅτι ὁ Ξένιος Δίας ,ἀφοροῦσε ἈΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ καί ΜΟΝΟΝ Ἑλληνες προερχόμενους ἀπό ἄλλες ἑλληνικές πόλεις.
    Ἡ Ξενία δέν ἐπεξετείνετο ἐπί μή Ἑλλήνων.
    Οἱ ἀλλοδαποί ἐθεωροῦντο βάρβαροι.Ἀπόδειξις καί ἡ λέξις "ἀλλοδαπός"
    ἐτυμολογικῶς=ἄλλος+δα=γῆ+ποῦς.
    Ἐτσι γεννήθηκε ἐκ παραφθορᾶς καί ἡ λέξις "ποταπός"(ποδαπός),πού σημαίνει,εὐτελής,οὐτιδανός,τιποτένιος.
    Οἱ ξένοι,μολονότι Ἕλληνες δέν ἐφιλοξενοῦντο μέσα στήν οἰκία,ἀλλά σέ σκηνή,πού εὐρίσκετο συνήθως στό Αἴθριον.
    Αὐτά τά παραθέτει τό Ἐτυμολογικό τό Μέγα πού φυγαδεύτηκε στήν Δύσι,ἀπό τήν Ἄννα Νοταρᾶ μετά τήν πτῶσι τῆς Πόλεως.
    Ἄς μή δίνουμε λοπόν λάθος πληροφορίες

  25. Greg avatar
    Greg 29/04/2010 17:12:39

    Η περιοχή του Ελαιώνα θα προτιμούσα να ήταν ήδη πάρκο, να έχουν αναδειχθεί οι σπουδαίοι αρχαιολογικοί χώροι που παραμένουν ανεκμετάλλευτοι και να έχουν ενοποιηθεί μέσω πεζόδρομων ως την Ακρόπολη (όπως συμβαίνει π.χ. στην Ρώμη). Τώρα, όμως, που η περιοχή είναι χειρότερη και από την Ραμάλα, τι μπορούμε να κάνουμε; Μόνη λύση είναι τα εμπορικά μεγαθήρια; Στο θέμα των μουσουλμάνων γιατί αρνούμαστε την πραγματικότητα; Αφού είναι εδώ και αιματοδοτούν τον ελληνικό πληθυσμό που φθίνει και θα φθίνει ακόμη περισσότερο στο μέλλον με την φυγή των νέων στο εξωτερικό. Νέοι με σπουδές, μεταπτυχιακά, άριστη γνώση δύο ξένων γλωσσών είναι ευπρόσδεκτοι στην Ευρώπη και όχι μόνο. Να κάνουν τί στην Ελλάδα; Να δουλεύουν στον κάθε εργοδότη της κακιάς ώρας, σε περιβάλλον παρεοκρατίας-οικογενειοκρατίας, με προϊσταμένους κακομαθημένες κόρες και ξαδέλφια για 700 ευρώ; Αλλά και να λοιδορούνται ως βολεψάκηδες όταν προσπαθούν να διοριστούν στο δημόσιο; Τι να γίνει, λοιπόν, το 2050; Προτιμούμε έναν πακιστανικής καταγωγής οδηγό του ΕΚΑΒ ή καθόλου ΕΚΑΒ;

    • Mαρινα avatar
      Mαρινα @ Greg 29/04/2010 17:33:04

      Τολμας και προτεινεις δηλ την αντικατασταση του Ελληνικου λαου απ' τους ισλαμοφασιστες.Τουρκος εισαι Greg?

      Απιστευτα πραγματα διαβαζουν τα ματια μου....για δες ρε ΘΡΑΣΟΣ!!!!!

  26. Greg avatar
    Greg 29/04/2010 17:53:47

    Δεν προτείνω την αντικατάσταση του ελληνικού λαού, λέω τί νομίζω ότι συμβαίνει και τί θα μπορούσε να γίνει. Και βέβαια είμαι έτοιμος να αναθεωρήσω το κάθε τι μπροστά σε ρεαλιστικά επιχειρήματα. Αναπτύσσω ένα σκεπτικό, δεν είναι τα "πιστεύω" μου ή οι "στόχοι" μου. Θέτω άποψη σε ένα διάλογο. Όταν ο άλλος λέει "ελληνόφωνος" τι να πω; Μένω στην άποψή μου, σε ό,τι νομίζω, αφού δεν πείθομαι περί του αντιθέτου.

  27. καχυποπτος avatar
    καχυποπτος 29/04/2010 17:59:00

    Γυναικες ετοιμαστειτε... Ξερετε τι ισχυει για σας με βαση το μουσουλμανικο δικαιο ? Εκει να δεις "δικαιωματα" .....

    Τι θα γινει οταν οι νομιμοποιηθεντες μουσουλμανοι διορισθουν ως δικαστες μετα απο καποια χρονια αληθεια? Υπαρχει νομος που το αποκλειει? Ποιο δικαιο θα ισχυσει τοτε ?

    Με αυτο που γραφω δε σημαινει οτι εχω αρνητικα αισθηματα για τους Μουσουλμανους. Απλα η χωρα ανηκει στους Ελληνες και αυτο οφειλουν να το σεβαστουν αυτοι που προσφερουν στη χωρα εργασια και σε ανταλλαγμα η χωρα μας τους προσφερει χρημα και σιγουρια.

    Αλλωστε, μουσουλμανοι δεν ειναι μονο οι Τουρκοι απο τους οποιους πολλαπλως εχουν υποφερει οι Ελληνες, αλλα και οι Αλβανοι, Αιγυπτιοι κλ με τους οποιους υπαρχουν πατροπαραδοτοι δεσμοι απο το παρελθον.

    Η χωρα μας ομως αυτην τη στιγμη σιγουρα δεν εχει καν την πολυτελεια να τους προσφερει κατι περισσοτερο, αφου δεν μπορει να προσφερει ουτε στα παιδια της....

  28. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 29/04/2010 18:36:54

    Μαρίνα,
    τό εἶχα βρῆ στό geopolitics-gr.blogspot.com
    θά πρέπει ὅμως νά πᾶς πολύ πίσω,σέ παλαιότερες ἀναρτήσεις.Ἐλπίζω νά τό ξαναδημοσιεύσουν.
    Δείχνει τήν ἐξάπλωσι τῆς Τουρκικῆς ἐπιρροῆς.
    Τό περίεργο εἶναι ὅτι ΜΟΝΟ ἡ Ἑλλάδα,ἀπό ὅλα τά Βαλκάνια εἶναι κάτω ἀπό τήν ἐπιρροή αὐτή,ὅπως ὅλη ἡ Μέση Ἀνατολή καί Βόρειος Ἀφρική,ὅμως(τί ἔκπληξις!)τό Ἰσραήλ εἶναι ἐκτός αὐτῆς τῆς ἐπιρροῆς.
    Αὐτό μέ ἔκανε νά σκεφθῶ ὅτι πιθανόν νά ὑπάρχη συμφωνία μεταξύ Εὐρωπαίων καί Τουρκίας,ὑπό τήν ἔννοιαν:πᾶρτε τήν Ἑλλάδα καί μή ζητᾶτε νά μπῆτε μέσα στήν Εὐρώπη.
    Ἀπό τούς Εὐρωπαίους νά περιμένης τά πάντα.

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Kὀριννα 29/04/2010 18:52:24

      Και θα έχουν μονομερή έλεγχο του Αιγαίου, Σουέζ, Εύξεινου? Αν γουστάρουν δηλαδή κλείνουν όλους τους δρόμους στην Ευρώπη? Όχι, για πρακτικούς λόγους δεν θα γίνει, γι αυτό μας δώσαν τα νησιά όχι γιατί μας εκτιμούσανε εμάς και τις θυσίες μας (όλες τις ανοησίες που μας λένε τα βιβλία ιστορίας, χάσαμε και μας δώσανε γη γιατί μας εκτιμάνε και άλλα φαιδρά ...) Γι αυτό παραμένουμε και σε κόντρα

  29. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 29/04/2010 19:08:34

    skeptiki,
    ποιός σοῦ εἶπε ὅτι τήν Τουρκία τήν κυβερνοῦν Τοῦρκοι;
    Μέ καταλαβαίνεις τί ἐννοῶ;

    • skeptiki avatar
      skeptiki @ Kὀριννα 29/04/2010 19:33:58

      μμμμμ δεν ξέρεις και ποιός θα την κυβερνάει αύριο όμως.... και μόνος σου δεν σκάβεις το λακο σου..... δεν δίνεις τη δύναμη να σε ελέγξει σε έναν μόνο ποτέ όσο κι αν νομίζεις ότι τον κρατάς.... αυτή είναι βασική αρχή διπλωματίας.... και επιβίωσης.... η λογική του καλού και του κακού και των κόκκινων γραμμών είναι για τα σχολικά βιβλία και τον κοσμακη

  30. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 29/04/2010 20:34:07

    skeptiki,
    ἒχεις δῆ τίς ΗΠΑ νά κάνoυν ἒξυπνες κινήσεις στήν διπλωματία;
    Ξεχνᾶς Σάχη, Χομεϊνί στό Ἰράν; Τώρα στό Ἰράκ κάνουν ἐξυπνάδες; Στό Ἀφγανιστάν; Πακιστάν;
    Ἐδῶ; γιά νά ἔρθουμε στά δικά μας,φρόντισαν νά μᾶς κάνουν ὅλους ἀντιαμερικανούς,ἀκόμη καί τούς δεξιούς.Αὐτό θά τούς βγῆ σέ καλό;
    Αὐτοί,εἶναι αὐτό πού εἶπε ὁ Ὀσκαρ Γουάϊλντ: μιά ὑπερδύναμη πού παρήκμασε πρίν ἀκμάσει.
    Ὁπως φαίνεται ἐνδιαφέρονται γιά τήν ἐπιβίωσί τους,the wrong way.
    Ἄλλωστε δέν ἔχει δώσει ὑπέρμετρη δύναμι στό Ἰσραήλ; Αὐτό νά δοῦμε πῶς θα τούς βγῆ.Κατά τά ἄλλα,εἶναι super power!

  31. AISIHTIRISTIS avatar
    AISIHTIRISTIS 11/05/2010 20:19:08

    I ELINES DEN GENANE PIA .).I POLITIKI EPIDI DEN IHAN KAMIA OUSIASTIKI POLITIKI DRASI STI ZOI TOUS VGAZOUN TO SIMPLEGMA TOUS OS IPERDIMOKRATES KE AFTO INE EPIKINDINO.I ASTINOMIA INE DIEFTHARMENI GIA LIGA EVRO XEPOULAI OHI MONO KRATOS KE SINIDISI ALA KE TI MANA TOUS POULANE GIA ENA KOUSTOUMAKI ARMANI POU THA PAROUN DORAKI APO TA AFENTIKA TOUS TIN ALVANIKI MAFIA I TI GEORGIANI I TI ROSIKI I TI KINEZIKI I TIN IRAKINI I, I ,.O KOSMAKIS EHI ENAPOTHESI TI TIHI TOU STA SKATA .TOTE TI PERIMENETE.TO TZAMI INE TO LIGOTERO .IDI I MOUSOULMANI LATHREMPORI KANONIZOUN TA PANTA STI KIRIOLEXIA ME TO BABOULA TOU MOUSOULMANIKOU XESIKOMOU .TO TI GELIO PEFTI METAXI TON MAFIOZON MOUSOULMANON DEN LEGETE .PROTI FORA VLEPOUN TOSO MALAKA LAO .DEN BOROUN OUTE KE AFTI NA PISTEPSOUN POSO EFKOLA KANOUN TIS DOULIES TOUS EDO.XERETE MOUSOULMANIKO MAGAZI NA TO EHOUN KLEPSI ,OUTE ENA .XERETE GIA PIOUS INE EPIKINDINO NA KIKLOFOROUN META TO APOGEVMA,MONO GIA TOUS ELINES.ALA IPAME KOMPLEXIKOS KE ANIKANOS LAOS IMASTE POU NOMIZOUME OTI KATI THA GINI STO TELOS KE THA SOTHOUME.TIPOTA KE KANIS DEN BORI NA MAS SOSI .MONO ETIMASTITE KALA POLI KALA GIATI OSO NANE DISKOLA ADEHI KANIS NA VLEPI TO PEDAKI TOU NA TO VIAZOUNE SIMORIES ALITON .ALA THA MOU PITE MIPOS AGAPATE STA ALITHIA TA PEDIA SAS .TRIHES.ME POLI MEGALI EFKOLIA THA DEHOSASTAN NA EKPORNEVONTE GIA HARI KAPIOU MEGALOSHIMONA.TIS TZOULIES KE TA TALENTA GONIS TA FTIAXANE.K A L I N I H T A E L I N E S GIA MIA NIHTA POU THA DIARKESI GIA PANTA

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.