#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/05/2008 19:14
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κόσμος με τα μάτια του Τζωρτζ Μπους


ΣΧΟΛΙΑ

  1. G-Zeus avatar
    G-Zeus 09/05/2008 19:52:54

    Βγάλτε όλες αυτές τις "ξένες" χωρες που είναι γύρω-γύρω και να ο κόσμος με τα μάτια των ψηφοφόρων του !

    Και άμα ψήνεστε ριξτε και μια ματιά στο
    thessalotipota.blogspot.com.

  2. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 09/05/2008 20:50:28

    Τι παραισθησιογόνο παίρνει?

  3. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 09/05/2008 21:00:29

    Μπά! αυτος μιλάει με τον Θεό!

    ΠΕΛΙΑΣ

  4. exon avatar
    exon 09/05/2008 21:36:59

    το μόνο χειρότερο θα ήταν αν η ελλάδα βρισκόταν στην θέση των ΗΠΑ με τέτοια έπαρση που μας διακρίνει ως λαο....

  5. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 09/05/2008 21:48:37

    exon,

    για πρόσεξε καλύτερα. Ποια χώρα είναι ακριβώς επάνω και στο κέντρο των ΗΠΑ; Χα! (Κι αυτοί, ρε, παιδάκι μου, λες και το 'καναν επίτηδες!! Λιακό! Θέμαααα!)

  6. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 09/05/2008 22:08:08

    @exon
    Η Ελλάδα ήταν στη θέση των ΗΠΑ πριν απο πολλά πολλά χρόνια την εποχή του μεγαλέξανδρου.
    Αλλά η Ελλάδα έκανε πολέμους για...την διάδοση του πολιτισμού.

  7. Le canard avatar
    Le canard 09/05/2008 22:45:44

    Από in.gr
    "Τρίτη ημέρα συγκρούσεων στο Λίβανο ανάμεσα σε υποστηρικτές της Χεζμπολάχ και οπαδούς της κυβέρνησης. Αυξάνονται οι φόβοι για εμφύλιο πόλεμο. Ανησυχεί η διεθνής κοινότητα".


    Αν εξαιρέσουμε την τελευταία πρόταση, στη χώρα που ακόμα δεν έχει κλείσει τις πληγές των προηγούμενων εμφυλίων, ο κίνδυνος για έναν νέο είναι άκρως αυξημένος. Με την ευκαιρία, στο ίδιο λούκι έχουν πέσει (με την "ευγενή" συμβολή των ισραηλινών) και οι Παλαιστίνιοι. Ε, εκεί που δεν μπορούν να κάνουν εισβολή και να πετύχουν τους στόχους τους με τις βόμβες (βλέπε, αποτυχημένη εισβολή στο Λίβανο το 2006), ακολουθούν τη δοκιμασμένη μέθοδο του διαίρει και βασίλευε. Με την ευκαιρία, το τελευταίο διάστημα, κυκλοφορούν εντονότατες πληροφορίες στα διεθνή ΜΜΕ, σύμφωνα με τις οποίες οι Σύριοι -που έχουν πολύ μεγάλη δύναμη στο Λίβανο- θα τα βρούν με τους Ισραηλινούς στο θέμα τον υψιπέδων του Γκολαν (καταληφθέντα από το Ισραήλ).

  8. sintaxiouhos avatar
    sintaxiouhos 09/05/2008 22:56:14

    pantos ta pedia to habale ke esi Moisi?
    http://www.avgi.gr/cgi-bin/hwebpressrem.exe?-A=488792&-w=&-V=hpress_int&-P
    Edo akoma na mas bgalis to migma ,kseris ti tha gini to 2020 ?? Terma ise magos !!!! Se bgazo to tsantiri ....

  9. sintaxiouhos avatar
    sintaxiouhos 09/05/2008 23:22:37

    prota o Moisis as stamatisi tin terastia SPATALI stous Dimous ke dimosius horous etsi gia na bgali ta gaba mas !!!!

    http://www.avgi.gr/cgi-bin/hwebpressrem.exe?-A=488795&-w=&-V=hpress_int&-P

  10. wert01gf avatar
    wert01gf 10/05/2008 02:49:19

    Τον ίδιο χάρτη έχουνε και τα 3/4 των Αμερικάνων στο μυαλό τους. Άσε που δεν έχουν τόσες γνώσεις.
    Αυτά τα South America και Africa τα κατέχουν;