#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/12/2012 15:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κόσμος δεν έχει να πληρώσει χαράτσια, φόρους και τέλη



Χαμός γίνεται στις εφορίες και τις τράπεζες. Ο κόσμος σπεύδει να κλείσει τις οικονομικές εκκρεμότητές του, αφού περίμενε πρώτα να πάρει δώρα ή όποια άλλα λεφτά για να πληρώσει φόρους, χαράτσια, λογαριασμούς, τέλη κυκλοφορίας και ότι άλλο είχε αφήσει πίσω.

Στις εφορίες, όμως, χαμός γίνεται και από τους πολίτες που αποσύρουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους για να μην πληρώσουν τα τέλη. Πάνω από 70.000 αποσύρθηκαν μέχρι χθες και έπεται συνέχεια. Η αύξηση σε σχέση με πέρυσι στις ακινητοποιήσεις Ι.Χ. είναι 15%-16%.

Βεβαίως, πολλοί από αυτούς έχουν και δεύτερο αυτοκίνητο και ξεβιδώνουν τις πινακίδες αλλάζοντάς τες πότε στο ένα και πότε στο άλλο Ι.Χ. Αυτό όμως είναι διαφορετικό θέμα.

Η ουσία βρίσκεται στο γεγονός ότι οι πολίτες δεν έχουν να πληρώσουν. Αν μία μέρα πριν το τέλος της χρονιάς μόλις το 60% των πολιτών πλήρωσε τα τέλη κυκλοφορίας, καταλαβαίνει κανείς τι συμβαίνει. Γι' αυτό και θα δοθεί σίγουρα παράταση, όπως παράταση δόθηκε στην πληρωμή του Φόρου Ακίνητης Περιουσίας 2010.

Γράφαμε και παλιότερα: Οι συνεχείς φόροι, τα χαράτσια και οι λογαριασμοί, οι ασταμάτητες επιβαρύνσεις θα δημιουργήσουν νέα γενιά ληξιπρόθεσμων οφειλών. Ήδη χιλιάδες δεν πληρώνουν το χαράτσι της ΔΕΗ, δεν είναι «τακτικοί» στην πληρωμή του φόρου εισοδήματος που είναι σε δόσεις, δεν καταβάλουν το αντίτιμο για τα τέλη, αρνούνται να αποδεχθούν τον ΦΑΠ 2010 ή του 2011 που θα έρθει σύντομα.

Βέβαια, μιλώντας το πρωί ο ΓΓ Πληροφοριακών Συστημάτων Χάρης Θεοχάρης είπε:«Πάμε πάρα πολύ καλά στην πορεία εσόδων, ειδικά στο φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων, έχει ανέβει το ποσοστό, παρά το γεγονός ότι ήταν αυξημένος και η φετινή ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά. Κατάφερε ο  περισσότερος κόσμος να είναι συνεπής» τόνισε, εκτιμώντας παράλληλα ότι το 60% των πολιτών πλήρωσε τα τέλη κυκλοφορίας. Πρόσθεσε ότι υπάρχει 15% με 16% αύξηση στην κατάθεση πινακίδων αυτοκινήτου.

Αυτό το πάμε καλά, φυσικά, λέγεται για να μην ακούσει ο κόσμος ότι κανείς δεν πληρώνει και μεγαλώσει η μαύρη τρύπα. Η ουσία είναι πως το κράτος θα δει ότι έχει χάσει και πάλι ορισμένες εκατοντάδες εκατομμύρια αφού όσο περισσότερους φόρους βάζεις τόσο πιο σίγουρη είναι η αδυναμία πληρωμής.

Μεγάλη είναι και η «χασούρα» από το πετρέλαιο θέρμανσης αφού κανείς δε βάζει πλέον στο σπίτι του για να ζεσταθεί. Αυξήθηκαν λοιπόν οι τιμές και περίμενε το κράτος να εισπράξει περισσότερα και τώρα θα βγει ζημιωμένο λόγω της χαμηλής ζήτησης.

Φαύλος κύκλος λοιπόν. Τα έσοδα θα πέσουν πάλι έξω, η τρόικα θα πιέζει για νέα μέτρα, ο κόσμος θα είναι σε απόγνωση. Δε φταίει τελικά ο γιαλός, αυτός δεν είναι στραβός. Εμείς στραβά αρμενίζουμε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. takis400 avatar
    takis400 28/12/2012 17:03:38

    ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ///////////////

  2. Diogenis avatar
    Diogenis 28/12/2012 17:15:29

    Αν έχεις 1000 ανθρώπους σε ένα χωριό και τους πάρεις όλα τα ευρώ, θα κάτσουν να κοιτάζονται και θα σταματήσουν να ασχολούνται παραγωγικά με οτιδήποτε πέρα από την επιβίωσή τους τρώγοντας αγριόχορτα. Αν τυπώσουν άτοκο χαρτονόμισμα δικής τους ιδιοκτησίας στο καφενείο του χωριού και τα μοιραστούν, θα αρχίσει ο καθένας να προσπαθεί να παράγει περισσότερα για να πουλήσει στο διπλανό του για τον οποίο ξέρει ότι έχει λεφτά στην τσέπη του. Το ίδιο θα κάνουν όλοι και η οικονομία θα ανθίσει παραγωγικά και όχι ραντιέρικα. Θα αναγκαστούν να συνδεθούν με το διπλανό χωριό για να πουλάν το πλεόνασμα, θα τυπώσουν επιπλέον νόμισμα για να αντιστοιχεί στα επιπλέον αγαθά και ίσως δανείσουν και το διπλανό χωριό.
    Όποιος έχει παίξει μονόπολυ θα ξέρει ότι το παιχνίδι ξεκινά χωρίς χρέη και με ίσα κεφάλαια μεταξύ των παιχτών. Στους πρώτους γύρους, όταν δεν υπάρχουν χρέη, η δραστηριότητα είναι πολύ έντονη. Όταν η τράπεζα στο τέλος αδειάσει και ένας παίκτης τα μαζέψει όλα, είναι ο νικητής. Το κακό είναι πως το παιχνίδι (η δυνατότητα δραστηριότητας) σταματάει μετά και γι'αυτόν. Ο μόνος τρόπος να ξαναρχίσει, είναι να επιστρέψουν τα λεφτά να ξαναμοιραστούν κεφάλαια (ή εισοδήματα) και φτου κι απ' την αρχή.
    Η μονόπολυ απευθύνεται σε παίκτες ηλικίες 8 ετών και άνω. Άρα οι ιθύνοντες που κραυγάζουν ότι η εκτύπωση δραχμής είναι καταστροφική , πρέπει είτε να ξαναπάν στην 3η δημοτικού και να παίζουν υποχρεωτικά μονόπολυ όλη μέρα ή να θεωρηθούν εχθροί του έθνους από δόλο ή βαρειά αμέλεια. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να σταματήσουν να αποφασίζουν για τις τύχες του έθνους είτε λόγω φοίτησης σε δημοτικό σχολείο ή στη μεγάλη σχολή του Κορυδαλλού.

    • Playstasion avatar
      Playstasion @ Diogenis 28/12/2012 18:05:54

      Περιεγραψες, εστω και μπακαλιστικα την σημασια του εθνικου νομισματος σε μια οικονομια

      • diogenis avatar
        diogenis @ Playstasion 28/12/2012 18:21:32

        Χαίρομαι πάρα πολύ που λες ότι μπακαλίστικα μεν αλλά το κατάφερα. Γιατί φίλε μου με τον επιστημονικό λόγο που πολύ σωστά εκφέρουν κάποιοι ανεξάρτητοι οικονομολόγοι, δεν βλέπω να καταλαβαίνει κανείς. Ίσως πρέπει όλοι μαζί να ξαναπάμε στην τρίτη δημοτικού.

        • Σταύρος avatar
          Σταύρος @ diogenis 30/12/2012 03:57:33

          Για το "εθνικό νόμισμα" έχεις δίκιο και συμφωνώ.
          Με τα χαρτονάκια του monopoly ή τις χαρτοπετσέτες της "δραχμής" δεν αγοράζεις τρόφιμα, φάρμακα και καύσιμα.

          Στο monopoly μπορεί να σου δώσει ο τραπεζίτης/φίλος σου κάρτες για να συνεχίσεις το παιχνίδι.
          Στο real life όμως;

          Αν δεν υπήρχε η πράσινη, κατά πλειοψηφία, ακρίδα τα τελευταία 35 χρόνια, κάτι θα παράγαμε και ίσως να εξάγαμε.
          Τώρα στον κάμπο της Θεσσαλίας φυτεύουν Άκοπα,
          Αβίαστα, Αβασάνιστα φωτοβολταϊκά και η εξαγωγή του 70% της παραγωγής ζάχαρης έχει σταματήσει γιατί έπρεπε η Γερμανία να φτιάξει το εμπορικό της ισοζύγιο με την Βραζιλία εξάγοντας αυτοκίνητα και εισάγοντας... ζάχαρη!

          βίβα λα ρεβολουθιόν!!!

  3. petros avatar
    petros 28/12/2012 17:18:11

    Απορώ γιατί τα γράφετε. Δεν έχετε καταλάβει ότι οι σύμβουλοι των Υπουργείων Οικονομικών και Εργασίας είναι εκτός τόπου και χρόνου ;
    Και αν φέτος υπάρχει τόση τεράστια δυσκολία ( οι πιο πολλοί πληρώνουμε τη κάθε δόση και τα τέλη σε 6 ή 9 μηνιαίες δόσεις μέσω πιστωτικών καρτών ) του χρόνου, με τη κατάργηση του αφορολογήτου για παιδιά, των φοροαπαλλαγών, των νέων φόρων στα ακίνητα ( ενώ δεν μπορούμε να πληρώσουμε το ΕΕΤΗΔΕ στη ΔΕΗ ), την κατάργηση των δώρων, την αύξηση της παρακράτησης φόρου, τη μείωση ή τη περικοπή των επιδομάτων για τα παιδιά, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ;
    Η ΝΔ με τη συνέχιση της φορομπηχτικής πολιτικής του ΠΑΣΟΚ ( η οποία το συρρίκνωσε σε ποσοστά ΔΗΜΑΡ και ΛΑΟΣ ) οδηγείται σε πλήρη εκλογική κατάρρευση στις ηλικίες κάτω των 55 και 60 ετών. Στέλνει τους πιο δραστήριους νέους ( όχι αυτούς που ζουν με λεφτά του μπαμπάκα τους μεταξύ νυχτερινών κέντρων της παραλιακής και της Μυκόνου ) στην αγκαλιά της Χρυσής Αυγής, των ΑΝΕΛ και του Σύριζα. Και η ΔΑΠ κρατιέται κάπως, γιατί οι νέοι που ψηφίζουν Χ.Α και ΑΝΕΛ δεν έχουν άλλη φοιτητική παράταξη να ψηφίσουν !
    Όλη η Βόρεια Ελλάδα πνίγεται μέσα στην αιθαλομίχλη της ξυλόσομπας και του τζακιού. Κι αντί το ΥΠΟΙΚ, άμεσα, να μειώσει από 1/1/2013 τη τιμή του πετρελαίου θέρμανσης στο 0,80 ευρώ ( θα δεκαπλασιάσει τα έσοδα από την κατανάλωση ), κάθεται και περιμένει να γίνει το μοιραίο... Ποιο; ΕΝΑ ΚΡΑΧ του λαού.Αν ήταν έξυπνοι στη ΔΕΗ θα μείωναν τη τιμή της κιλοβατώρας κατά 10% για να ζεσταθεί ο κόσμος και θα κέρδιζαν από την αύξηση της κατανάλωσης. Τι θα γίνει αν έρθει βαρύς χειμώνας τον Γενάρη ή τον Φλεβάρη ; Έχουν σκεφτεί στη ΝΔ, τι θα γίνει το 2013, βλέποντας αυτή την αδυναμία του κόσμου για πληρωμή φόρων, τελών, χαρατσιών; Γιατί δεν ξηλώνετε όλο το αποτυχημένο οικονομικό επιτελείο των υπουργείων Οικονομικών και Εργασίας ; Τι θα κάνει η Δικαιοσύνη, αν αρχίσουν αγωγές κατά των υπευθύνων, για πρόκληση ατυχημάτων ή σοβαρών ασθενειών από τη χρήση ξυλόσομπας και τζακιού ;

  4. σαντχαζουεν avatar
    σαντχαζουεν 28/12/2012 17:35:06

    ναι ολοι δεν εχουν και ολοι με iphone και τα μπουζουκια γεματα νεοελληνες αφηστε τη γκλαμουρια και τις επιδοτησεις και αρχιστε να παραγεται ειμαστε η μονη χωρα με μηδεν πρωτογενη παραγωγη και θελουμε να εχουμε βιοτικο επιπεδο δανιας

    • diogenis avatar
      diogenis @ σαντχαζουεν 28/12/2012 18:38:36

      Πως ακριβώς θα δώσεις κίνητρο στον ντόπιο παραγωγό όταν η αγορά που ελέγχεται από τις πολυεθνικές κατακλύζεται από φτηνά εισαγώμενα λόγω των ελεύθερων αδασμολόγητων συνόρων της πολυαγαπημένης ΕΕ-ΟΝΕ? Με τι κεφάλαιο θα εκκινήσεις την παραγωγή και την κατανάλωση? Με ανύπαρκτα δανεικά ευρώ στο 1,32€/$, τα ακριβότερα καύσιμα στον πλανήτη, χαράτσια, τέλη και ΦΠΑ 23% ?

      • anideos avatar
        anideos @ diogenis 29/12/2012 07:21:42

        Μαλλον δεινοντας πισω τις πινακιδες. Αλλα ξεχασα:
        ''Βεβαίως, πολλοί από αυτούς έχουν και δεύτερο αυτοκίνητο και ξεβιδώνουν τις πινακίδες αλλάζοντάς τες πότε στο ένα και πότε στο άλλο Ι.Χ.''

    • anonymous avatar
      anonymous @ σαντχαζουεν 29/12/2012 10:06:01

      Και οι αγρότες παράγουν αλλά πεινάνε. 2,40 τους παίρνουν το λάδι.

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ anonymous 30/12/2012 04:48:15

        Και καλά τους κάνουν!
        Όταν μας έδιναν τα ΜΟΠ και τα Λήντερ και τα Πακέτα Ντελόρ, αυτοί έβλεπαν τις ακρίδες να ξεκοκαλίζουν τα ΔΙΣ και ήταν απόλυτα ευχαριστημένοι μέ ένα κοκαλάκι γλυμμένο, απ' ότι με έναν ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟ.
        Να το χαρίζουν στον έμπορα τώρα και να αλλάζουν απόχρωση προς το ροζουλί!
        Έκλεβαν τις επιδοτήσεις του ελαιόλαδου όλης της Ελλάδας οι Κρητικοί έχοντας "φυτέψει ελιές μέσα στο Λιβυκό Πέλαγος", τώρα τους φταίει η "δεξιά" και αλληθωρίζουν κι αυτοί στο ροζ.

        Πιστεύω ότι είναι εμφανής η ειρωνεία μου αλλά και η αλήθεια!

  5. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 28/12/2012 17:42:34

    ΤΑ εχουμε ξαναπει. Η πλειοψηφια του κοσμου, οι μεσαιοι και μικρομεσαιοι Ελληνες, θα κανουμε ακομα υπομονη 1 χρονο και κατι, επειδη κατανοουμε τη κατασταση. Μετα θα δωσουμε αλλη μια μικρη παραταξη 8-9 μηνων, ωστε να δουμε και το φορολογικο που θα θεσπιστει λιγο πριν το τελος του 2014. Αν δεν εχει μεγαλες ελαφρυνσεις για το μεσο Ελληνα, τοτε να ειστε σιγουροι οτι δεν θα προλαβει να εφαρμοστει, και οι υπευθυνοι θα φυγουν με Σινουκ. Η υπομονη εχει ημερομηνια ληξης.

    • leon avatar
      leon @ Μικρασιάτης 29/12/2012 21:25:50

      Μικρασιάτη! Μήπως είσαι λιγάκι χατζιαβατικός; Ποιος να κάνει υπομονή; Για σκέψου λιγάκι πιο πλατειά! Νομίζεις ότι έχει ο καθένας να πληρώνει τους απατεώνες χωρίς αποτέλεσμα; Εκτός εάν εσύ έχεις ρευστό και αντέχεις!

  6. dim avatar
    dim 28/12/2012 18:50:21

    Όποιος αδυνατεί να πληρώσει απλά δε θα πληρώσει, τι να κάνει δηλαδή, να βγεί να ληστέψει? Θα δημιουργηθεί η νέα γενιά ληξιπρόθεσμων όπως λέτε, θα διακανονιστεί σε 60 πχ. δόσεις, και έχει το κράτος λαμβάνειν... Όλα αυτά έχουν προβλεφθεί πια, κανένα νέο μέτρο δεν πρόκειται να ληφθεί γιατί ξέρουν ότι νέα μέτρα δε πρόκειται να περάσουν ούτε από τη κοινωνία, ούτε απο τη βουλή, και αυτό δε το θέλει κανένας... Θα πορευτούμε από εδώ και πέρα με ηρεμία, να αρχίσει να παίρνει μπροστά η οικονομία, και οι νέες οφειλές θα ρυθμιστούν φιλικά για το πολίτη που πραγματικά αδυνατούσε να πληρώσει... Πόσο πια να είναι αυτές οι οφειλές για το καθέ μικρομεσαίο? Σύνολο 1000, 2000, 3000, 5000 ευρώ? Σε 60 δόσεις δεν είναι ούτε 100 ευρώ ανα μήνα... Αρκεί να αλλάξει το κλίμα, να βρίσκει ο κόσμος δουλειά, να γίνουν επενδύσεις, να αρχίσει να υπάρχει κατανάλωση, και όλοι θα βρουν το νέο σημείο ισορροπίας τους ανάμεσα σε αυτά που βγάζουν και σε αυτά που πρέπει να πληρώσουν....

    • *partyman avatar
      *partyman @ dim 28/12/2012 18:57:00

      ? εισαι σοβαρός...? σε 60 δόσεις από 100 ευρώ? και τι γίνεται ρε φίλε αν ξεμένεις απο τις 15 κάθε μήνα... τα 100 ευρώ για εσένα μπορεί να είναι λίγα αλλά για κάποιους άλλους είναι μια περιουσία έτσι όπως μας καταντήσανε..

      • dim avatar
        dim @ *partyman 28/12/2012 19:14:43

        Τα 100 ευρώ είναι ένα παράδειγμα, για ποσό 6.000 ευρώ... Για να δημιουργήσεις οφειλή σε εφορίες, χαράτσια κλπ 6.000 ευρώ δε μπορεί να είσαι στη κατηγορία αυτών που τελειώνουν τα χρήματα τους από τις 15 του μηνός... Η πλειοψηφία αυτών που είναι σε αυτή τη κατηγορία, προφανώς εννοούν ότι δε μπορούν να πληρώσουν χαράτσια και εκκαθαριστικά 500 ή 1000 ευρώ.. Οπότε σε αυτή τη περίπτωση η μηνιαία δόση θα είναι 20 ή 30 ευρώ...

        Πάντως, το σχόλιο μου δεν ήταν για να "ενίστασαι", ήταν προς ενίσχυση της άποψη ότι όποιος πραγματικά δεν έχει, απλά δε θα πληρώσει... δεν θα τον πάει και μέσα το κράτος επειδή δεν έχει αντικειμενικά να πληρώσει... θα βρει φόρμουλες φιλικές για να τα εισπράξει σιγά σιγά... και αν και πάλι έχει αντικειμενική και αυταπόδεικτη αδυναμία πληρωμής, πάλι θα βρεθεί κάποια φόρμουλα, μέσα δε πρόκειται πάντως να πάει κανείς επειδή δεν είχε να πληρώσει τις έκτακτες εισφορές του, ή τα χαρατσια και τα ΕΤΑΚ...

        • *partyman avatar
          *partyman @ dim 29/12/2012 01:50:16

          ειλικρινά dim, απο καρδιάς το λέω, σου εύχομαι να μην σου τύχει να "ξεμένεις" από το πρώτο δεκαήμερο του μήνα.. πίστεψε με είναι πολύ εύκολο να συμβεί...

          τα χρέη προς την Εφορία, τις τράπεζες και την Δεη ή την forthnet και την wind κλπ από την στιγμή που χάσεις την δουλειά σου ή ο μισθός σου εξαυλωθεί από τα 1400 στα 800 ή και πιο κάτω, τα χρέη αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο και σε λίγους μήνες δεν μπορείς να φανταστείς καν που φτάνουνε...

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 28/12/2012 19:14:08

    Πληρωνουν,πληρωνουν και θα ξαναπληρωσουν.Αλλιως δεν θα πηγαιναν τα εσοδα καλυτερα απο τα αναμενομενα.Γκρινιαζουν βεβαια γιατι ειχαν μαθει να μη πληρωνουν οσα τους αναλογουν και τα υπολοιπα να μενουν ελλειμματα.
    Αυτο τελειωσε.Απο εδω και περα ολοι θα πληρωνουν.

    • Αναξιμανδρος avatar
      Αναξιμανδρος @ ψυχραιμια 28/12/2012 23:45:05

      Μιλάς γι "αυτούς" αγαπητέ Ψυχραιμία διότι προφανώς εσύ δεν ανήκεις σ΄αυτούς που πληρώνουν, εκτός κι αν είσαι μαζοχιστής...

      • anideos avatar
        anideos @ Αναξιμανδρος 29/12/2012 07:27:43

        Εγω καταλαβα πως μιλαει για αυτους που:
        ''ειχαν μαθει να μη πληρωνουν οσα τους αναλογουν και τα υπολοιπα να μενουν ελλειμματα.''
        Και ειναι παρα μα παρα πολλοι...

  8. vagelis avatar
    vagelis 28/12/2012 19:59:11

    Αξογη περιγραφή της κατάστασης Μπράβο.....οι κυβερνώντες το διάβασαν???

  9. Γεώργιος avatar
    Γεώργιος 29/12/2012 08:19:13

    Γίνεται χαμός στις εφορίες και στις τράπεζες. Όσα χρόνια ζω δεν ξανάδα τόσοσ κόσμο στις ουρές. Είναι κάτι το τρομερό. Οι αιτίες είναι διάφορες: άλλοι τώρα που πήραν τα δωρα έχουν να πληρώσουν, μα ο κύριος λόγος είναι πως οι κυβερνήσεις έχουν ταράξει τον κόσμο στους λογαριασμούς ,τους φόρους και τα χαράτσια και τρέχουμε σαν τρελοί να τα πληρώσουμε. Έγινε εσωτερτική υποτίμηση μισθών χωρίς να γίνει υποτίμηση τιμών και υπηρεσιών. Αυτό κάπου θα ξεσπάσει γιατί ε'ιναι αφύσικο. Νιώθουμε σαν αιχμάλωτοι ενός αφανούς οργανωμένου λησταρχείου που έχει όνομα: διαπλοκή κράτους-τραπεζών.

  10. Χαμαιλετάς avatar
    Χαμαιλετάς 29/12/2012 09:36:48

    Αγαπητοί μου, το εισόδημα εμού και της συζύγου είναι κατά 75% μειωμένο το 2012 σε σχέση με το 2011.
    Δε μπορώ εδώ και μήνες να πληρώσω στεγαστικό, καταναλωτικό και κάρτες. Προσπάθησα να κάνω ρυθμίσεις με τράπεζες αλλά δεν τα κατάφερα λόγω ανυπαρξίας εγγυήσεων. Ως εκ τούτου λαμβάνω διαταγές πληρωμής.
    Πληρώνω, όσο πιο συχνά μπορώ (δηλαδή όχι με τις τακτές δόσεις, αλλά άτακτα και κατά δύναμιν), φόρο εισοδήματος, χαράτσι, ασφαλιστικές εισφορές, ΟΤΕ, ΔΕΗ.
    Η οικογενειακή και κοινωνική μου ζωή έχει ανατραπεί εκ θεμελίων. Δεν έχω ούτε σεντς σε καταθέσεις, δεν έχω κληρονομιές, δεν έχω καμία ακίνητη περιουσία, δεν έχω συγγενείς με περιουσία. Ό,τι κατάφερα το έκανα μόνο με τη δουλειά μου και με βάση αυτήν τόλμησα να πάρω διαμέρισμα με στεγαστικό δάνειο, που τώρα δε μπορώ να το ξεπληρώσω.
    Τα μόνα έξοδα που έχω τώρα, εκτός από τα ελάχιστα επιβίωσης, είναι οι υποχρεώσεις μου προς το κράτος. Δεν έχω πλέον αυτοκίνητο, ούτε καν δίκυκλο, καίω μόνο ξύλα και πολύ λίγο πετρέλαιο, δεν υπάρχει κοινωνική ζωή, έξοδοι, ταξίδια, ούτε καν καφές έξω.
    Ως ελεύθεροι επαγγελματίες στο χώρο της παροχής υπηρεσιών, δε μπορούμε να αποδείξουμε οτι όντως η τεράστια μείωση εσόδων είναι ειλικρινής. Δηλαδή δε μπορούμε να αποδείξουμε οτι δεν είμαστε "ελέφαντες".
    Επί δεκαπέντε χρόνια δήλωνα και πλήρωνα τα πάντα στην εφορία, κατά τη συνείδηση και την ιδεολογία μου. Τα έφερνα βόλτα και ζούσα καλά, πολύ πάνω από το μέσο όρο.
    Τώρα, με 75% μείωση εισοδημάτων, έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά. Μετά από σπουδές με στερήσεις των οικογενειών μας. μετά από δεκαπέντε χρόνια εργασίας, κόπων, ιδρώτα και άγχους, η καθίζηση της ελεύθερης αγοράς πήρε τη γη κάτω από τα πόδια μας.
    Θέλαμε να "μεγαλώσουμε" την οικογένεια, πράγμα που καθυστερούσαμε προκειμένου να αποκτήσουμε τα εχέγγυα μιας καλής ζωής για τα παιδιά που θα έρχονταν και τώρα πια εγκαταλείψαμε την ιδέα αυτή αναγκαστικά.
    Τι θα γίνει στο άμεσο μέλλον; Φαντάζομαι θα μπούμε κι εμείς στο ανώνυμο πλήθος που συνιστά τα "στατιστικά στοιχεία".
    Για μένα και πολλούς άλλους σαν κι εμένα, που δεν έκλεψαν, δεν έφαγαν, δε φοροδιέφυγαν, έχει να σκεφτεί κάτι οποιοσδήποτε πολιτικός;

    • MCMLII avatar
      MCMLII @ Χαμαιλετάς 29/12/2012 15:34:59

      Μην περιμένετε να συμβεί κάτι θετικό για εσάς στην Ελλάδα του αύριο.

      Οι τραπεζίτες (και οι κυβερνήσεις - εκτελεστές των εντολών τους) έχουν μάτια μόνο για τα κέρδη τους (και τους δημοσίους υπαλλήλους - πελάτες τους). Δεν είστε καν μέρος της εικόνας του προβλήματος, πώς περιμένετε η όποια λύση να σας αφορά;

      Αν γνωρίζετε επαρκώς αγγλικά, φύγετε στο εξωτερικό, σήμερα κιόλας. Πηγαίνετε να δουλέψετε εκεί που γίνονται επενδύσεις και έργα, εκεί που η ζωή ακμάζει, ακόμη κι αν χρειασθεί να δουλέψετε ως αχθοφόρος, γκαρσόνι, ή νυχτοφύλακας σε εργοτάξιο. Εδώ θα μείνουν οι γέροντες, οι δημόσιοι υπάλληλοι και άτομα μειωμένων προσόντων και προσδοκιών ή όσοι έχουν άρρωστους/κατάκοιτους γονείς που χρειάζονται την παρουσία τους. Αν έχετε κάποιον αυτοσεβασμό μην το αναβάλλετε. Θα σας πρότεινα την αραβική χερσόνηση ή την Κένυα (ναι, την Κένυα http://tinyurl.com/c94tnmx). Ξεκινήστε μόνος και στη συνέχεια πάρτε και τη σύζυγο μαζί. Αυτό απαιτεί φυσικά ριζική αλλαγή συνθηκών ζωής, αλλά το εναλλακτικό σενάριο, δηλαδή βαθμιαίο αλλά αδιέξοδο βούλιαγμα στη μιζέρια και στα χρέη είναι για περήφανους και έντιμους ανθρώπους απείρως βασανιστικότερο. Καμμία λύση δεν είναι πια εύκολη. Καλή σας τύχη, ό,τι κι αν επιλέξετε.

      • Χαμαιλετάς avatar
        Χαμαιλετάς @ MCMLII 29/12/2012 18:43:24

        Αγαπητέ, έχω εργαστεί νεαρός σε δύο ξένες χώρες, έχω σπουδάσει σε δύο χώρες, πήρα τη γυναίκα μου και φύγαμε από την Αθήνα μετά το πανεπιστήμιο για να ζήσουμε στην περιφέρεια, μιλώ και γράφω αγγλικά, σερβοκροατικά, βουλγαρικά και τουρκικά, καταλαβαίνω γερμανικά, ιταλικά και ρωσικά, ήμουν πάντα εντάξει στις υποχρεώσεις μου απέναντι στο κράτος (φορολογικά, στρατιωτικά, νομοταγής απόλυτα) και μου λέτε να πάω στην Κένυα; Αυτή είναι η ανταμοιβή του νεοελλαδικού κράτους στους πολίτες του; Εγώ εδώ επέλεξα να ζήσω. Απλά περιμένω μια ορθολογική αντιμετώπιση από το κράτος, τώρα που δε μπορούμε να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, για όσο θα διαρκέσει αυτή η κατάσταση και μέχρι να μπορέσουμε να το ξαναχτίσουμε από την αρχή. Ζητάω πολλά;
        Η αλήθεια είναι οτι για πρώτη φορά στη ζωή μου ψήφισα Νέα Δημοκρατία το καλοκαίρι, για ένα και μόνο λόγο. Γιατί στηρίχθηκα (και εξακολουθώ να το κάνω, αν και κάπως απογοητευμένος μέχρι στιγμής) μόνο στον Αντώνη Σαμαρά. Με τέτοια γονίδια και τέτοια οικογενειακή παράδοση, αυτός ο άνθρωπος ίσως να είναι η τελευταία μας ευκαιρία ως έθνος. Γι' αυτό κάνουμε υπομονή και παλεύουμε να αντέξουμε. Θα δείξει η ..."νεκροψία".

  11. pipis avatar
    pipis 29/12/2012 19:15:07

    Ο κόσμος δεν έχει να πληρώσει κι η κυβέρνηση Σαμαρά κάθε τρεις και λίγο ανακοινώνει νέους φόρους. Μπλέξαμε με άσχετους κι επικίνδυνους.

  12. MCMLII avatar
    MCMLII 29/12/2012 22:47:27

    "ήμουν πάντα εντάξει στις υποχρεώσεις μου απέναντι στο κράτος ... μου λέτε να πάω στην Κένυα;" Έτερον εκάτερον. Και οι προ 1-2 γενεών μετανάστες μας ήταν στην συντριπτική τους πλειοψηφία εντάξει στις υποχρεώσεις τους απέναντι στο κράτος. Αυτό δεν αποτελεί κριτήριο για το αν κάποιος θα εγκαταλείψει τη χώρα. Αν πάλι νομίζετε ότι μπορείτε να αντέξετε εδώ, μείνετε. Η όποια επιλογή (και το τίμημα) τους δικούς σας ώμους θα βαρύνει.

    "Αυτή είναι η ανταμοιβή του νεοελλαδικού κράτους στους πολίτες του;" Το κράτος δεν οφείλει καμμιά απολύτως ανταμοιβή στους πολίτες του, επειδή α) δεν τους υποχρέωνει να κάνουν όσα αναφέρατε (αφού δεν τους υποχρεώνει να μείνουν εντός του) και β) δεν είναι ξένο και διάφορο από αυτούς. Το κράτος είναι εργαλείο διοίκησης για την ομαλή συμβίωση του σύνολου των υπηκόων του. Με άλλα λόγια η ελευθερία των επιλογών φέρει μαζί της και το τίμημα της αποτυχίας. Δεν υπάρχει θέμα ανταμοιβής.

    Από το κράτος (μας) να ζητάτε ισονομία και εφαρμογή των θεσπισμένων νόμων και όχι ανταμοιβή. Είναι λάθος οπτική κατά την ταπεινή γνώμη μου.

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ MCMLII 30/12/2012 00:48:46

      @ MCMLII
      Φιλτατε, ποσο λιγο ξερεις τον Ελληνα...
      Μαθε λοιπον οτι στον τοπο αυτο περασαμε τρομακτικες περιπετειες , αφορητες για αλλο λαο καταστασεις, καταστροφες , αιματηρους πολεμους τοσους που κανεις αλλος λαος δεν ειδε, σκλαβιες ζοφερες και αιωνιες, ατελειωτες χρεοκοπιες και δεκαδες χρονων εμφυλιων διαμαχων ΚΑΙ ΕΠΙΒΙΩΣΑΜΕ , ΞΑΝΑΣΗΚΩΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΟΨΑΜΕ , ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΞΑΝΑ (ΝΑΙ ΞΑΝΑ..) ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΥΤΟΥ... και τωρα φανταζεσαι οτι για μια (κυριως..) ξενοφερτη χρεωκοπια που δεν ξεσπασε καν θα διαλυθουμε ? θα μας στειλετε φανταζεσαι σε Κενυες , Αλεμανιες και Νησια Ηλιθιων (αγγλια) ? Ποσο ξεμακρυνατε μωρε απο την ΕΛΛΑΔΑ.. ποσο ξεχασατε την ιστορια σας και την καταγωγη σας ? Οχι αγαπητε , να φυγεις εσυ και οι ομοιοι σου απο τον τοπο αυτο τον ΑΓΙΟ, να πατε εσεις στην μπαρμπαρια και να παρετε και τον σπορο σας μαζι, εμεις ΕΔΩ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ - ΘΑ ΜΑΤΩΣΟΥΜΕ - ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΟΥΜΕ - ΘΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ νασαι σιγουρος γιατι οπως ελεγε και ο ΑΕΙ ΑΡΧΙΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΣ 'Αρχή και τέλος, παλαιόθεν και ως τώρα, όλα τα θεριά πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούν. Τρώνε από μας και μένει και μαγιά!' ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΑ ΝΑΜΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΑΔΩΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΧΗΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...

      Μερες που ειναι θα σου κανω ενα δωρο απο παληα, κειμενο του Αρχιστρατηγου μας παλι για να φρεσκαρεις λιγο την θυμηση σου για τον τοπο μας και τους ανθρωπους του..

      '' Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν»

      Τότε, εκεί που καθόμουν εις το περιβόλι μου και έτρωγα ψωμί, πονώντας από τις πληγές, όπου έλαβα εις τον αγώνα και περισσότερο πονώντας δια τις μέσα πληγές όπου δέχομαι δια τα σημερινά δεινά της Πατρίδος, ήλθαν δύο επιτήδειοι, άνθρωποι των γραμμάτων, μισομαθείς και άθρησκοι, και μου ξηγώνται έτσι: «Πουλάς Ελλάδα, Μακρυγιάννη».
      Εγώ, στην άθλιαν κατάστασίν μου, τους λέγω: «Αδελφοί, με αδικείτε. Ελλάδα δεν πουλάω, νοικοκυραίγοι μου. Τέτοιον αγαθόν πολυτίμητον δεν έχω εις την πραμάτειαν μου. Μα και να τό’ χα, δεν τό’ δινα κανενός. Κι’ αν πουλιέται Ελλάδα, δεν αγοράζεται σήμερις, διότι κάνατε τον κόσμον εσείς λογιώτατοι, να μην θέλει να αγοράσει κάτι τέτοιο».

      Έφυγαν αυτοί. Κι’ έκατσα σε μίαν πέτραν μόνος και έκλαιγα. Μισός άνθρωπος καταστάθηκα από το ντουφέκι του Τούρκου, τσακίστηκα εις τις περιστάσεις του αγώνα και κυνηγιέμαι και σήμερον. Κυνηγιώνται και άλλοι αγωνιστές πολύ καλύτεροί μου, διότι εγώ είμαι ο τελευταίος και ο χειρότερος. Και οι πιο καλύτεροι όλων αφανίστηκαν.

      Αυτοί που θυσίασαν αρετή και πατριωτισμόν, για να ειπωθεί ελεύτερη η Ελλάδα κι’ εχάθηκαν φαμελιές ολωσδιόλου, είπαν να ζητήσουν ένα αποδειχτικόν που να λέγει ότι έτρεξαν κι’ αυτοί εις την υπηρεσίαν της Πατρίδος και Τούρκο δεν άφηκαν αντουφέκιγο.

      Πήγε να’ νεργήσει η Κυβέρνηση και βγήκαν κάτι τσασίτες και σπιγούνοι, που δουλεύουν μίσος και ιδιοτέλεια, και είπαν «όχι». Και είπαν και βρισιές παλιές δια τους αγωνιστές. Για να μην πάρουν το αποδειχτικόν, ένα χαρτί που δεν κάνει τίποτες γρόσια.

      Πατρίδα να θυμάσαι εσύ αυτούς όπου, δια την τιμήν και την λευτερίαν σου, δεν λογάριασαν θάνατο και βάσανα. Κι’ αν εσύ τους λησμονήσεις, θα τους θυμηθούν οι πέτρες και τα χώματα, όπου έχυσαν αίματα και δάκρυα.

      Θεέ, συχώρεσε τους παντίδους, που θέλουν να μας πάρουν τον αγέρα που αναπνέομεν και την τιμήν που με ντουφέκι και γιαταγάνι πήραμε. Εμείς το χρέος, το κατά δύναμιν, επράξαμεν. Και αυτοί βγήκαν σήμερον να προκόψουν την Πατρίδα. Μας γέμισαν φατρία και διχόνοιαν. Και την Πατρίδα δεν την θέλουν Μητέρα κοινή. Αμορόζα εις τα κρεβάτια τους την θέλουν. Γι’ αυτό περνούν και ρεθίζουν τον κόσμον με τέχνες και καμώματα.

      Και καζαντίσαν αυτοί πουγγιά και αγαθά και αφήκαν τους αγωνιστές, τις χήρες και τα ορφανά εις την άκρην. Αυτοί είναι οι ανθρώπινοι λύκοι, που φέραν δυστυχήματα και κίντυνον εις τον τόπον. Ας όψονται.

      Τότε που η Τουρκιά εκατέβαινε από τα ντερβένια και ολίγοι έτρεχαν με ολίγα ντουφέκια, με τριχιές δεμένα, να πολεμήσουν, θέλοντας λευτεριάν ή θάνατον, οι φρόνιμοι ασφάλιζαν τις φαμελιές τους εις τα νησιά κι’ αυτοί τρέχαν εις ρεματιές και βουνά, μη βλέποντας ποτέ Τούρκου πρόσωπον. Κι’ όταν ακούγαν τα ντισμπάρκα των Τούρκων, τρέχαν μακρύτερα. Τώρα θέλουν δικήν τους την Πατρίδα και κυνηγούν τους αγωνιστές.

      Εγίναμε θηρία που θέλουν κριγιάτα (κρέατα) ανθρωπινά να χορτάσουν. Και χωρίζουν τον κόσμον σε πατριώτες και αντιπατριώτες. Αυτοί γίναν οι σημαντικοί της Πατρίδος και οι άλλοι να χαθούν. Δεν ξηγιώνται γλυκότερα να φυλάξωμεν Πατρίδα και να δούμεν λευτερίαν πραγματικήν. Ρωμαίγικον δεν φτιάχνεται χωρίς ούλλοι να θυσιάσουν αρετήν και πατριωτισμόν. Και χωρίς να πάψει η μέσα, η δική μας τυραγνία.

      Και βγήκαν τώρα κάτι δικοί μας κυβερνήτες, Έλληνες, σπορά της εβραιουργιάς, που είπαν να μας σβήσουν την Αγία Πίστη, την Ορθοδοξία, διότι η Φραγκιά δεν μας θέλει με τέτοιο ντύμα Ορθόδοξον. Και εκάθησα και έκλαιγα δια τα νέα παθήματα. Και επήγα πάλιν εις τους φίλους μου τους Αγίους. Άναψα τα καντήλια και ελιβάνισα λιβάνιν καλόν αγιορείτικον.

      Και σκουπίζοντας τα δάκρυά μου τους είπα: «Δεν βλέπετε που θέλουν να κάμουν την Ελλάδα παλιόψαθα; Βοηθείστε, διότι μας παίρνουν, αυτοί οι μισοέλληνες και άθρησκοι, ό,τι πολυτίμητον τζιβαϊρικόν έχομεν.

      Φραγκεμένους μας θέλουν τα τσογλάνια του τρισκατάρατου του Πάπα. Μην αφήσετε, Άγιοί μου αυτά τα γκιντί πουλημένα κριγιάτα της τυραγνίας να μασκαρέψουν και να αφανίσουν τους Έλληνες, κάνοντας περισσότερα κακά από αυτά που καταδέχθηκεν ο Τούρκος ως τίμιος εχθρός μας».

      Ένας δικός μου αγωνιστής μου έφερε και μου διάβασεν ένα παλαιόν χαρτί, που έγραψεν ο κοντομερίτης μου Άγιος παπάς, ο Κοσμάς ο Αιτωλός. Τον εκρέμασαν εις ένα δέντρον Τούρκοι και Εβραίοι, διότι έτρεχεν ο ευλογημένος παντού και εδίδασκεν Ελλάδα, Ορθοδοξία και Γράμματα.

      Έγραφεν ο μακάριος εκείνος ότι: «Ένας άνθρωπος να με υβρίσει, να φονεύσει τον πατέρα μου, την μητέρα μου, τον αδελφόν μου και ύστερα το μάτι να μου βγάλει, έχω χρέος σαν χριστιανός να τον συγχωρήσω. Το να υβρίσει τον Χριστόν μου και την Παναγία μου, δεν θέλω να τον βλέπω».

      Το χαρτί του πατέρα Κοσμά έβαλα και μου το εκαθαρόγραψαν. Και το εκράτησα ως Άγιον Φυλαχτόν, που λέγει μεγάλην αλήθειαν. Θα πω να μου γράψουν καλλιγραφικά και τον άλλον αθάνατον λόγον του, «τον Πάπαν να καταράσθε ως αίτιον».

      Θέλω να το βλέπω κοντά στα’ κονίσματά μου, διότι τελευταίως κάποιοι δικοί μας ανάξιοι λέγουν ότι αν τα φτιάξουμε με τον δικέρατον Πάπαν, θα ολιγοστέψουν οι κίντυνοι, τα βάσανα και η φτώχεια μας, τρομάρα τους.

      Και είπαν οι άθρησκοι που εβάλαμεν εις τον σβέρκο μας να μη μανθάνουν τα παιδιά μας Χριστόν και Παναγίαν, διότι θα μας παρεξηγήσουν οι ισχυροί. Και βγήκαν ακόμη να’ ποτάξουν την Εκκλησίαν, διότι έχει πολλήν δύναμη και την φοβούνται. Και είπαν λόγια άπρεπα δια τους παπάδες.

      Εμείς, με σκιάν μας τον Τίμιον Σταυρόν, επολεμήσαμεν ολούθε, σε κάστρα, σε ντερβένια, σε μπογάζια και σε ταμπούργια. Και αυτός ο Σταυρός μας έσωσε. Μας έδωσε την νίκη και έχασε (οδήγησε σε ήττα) τον άπιστον Τούρκον. Τόση μικρότητα στον Σταυρό, τον σωτήρα μας!

      Και βρίζουν οι πουλημένοι εις τους ξένους και τους παπάδες μας, τους ζυγίζουν άναντρους και απόλεμους. Εμείς τους παπάδες τους είχαμε μαζί εις κάθε μετερίζι, εις κάθε πόνον και δυστυχίαν. Όχι μόνον δια να βλογάνε τα όπλα τα ιερά, αλλά και αυτοί με ντουφέκι και γιαταγάνι, πολεμώντας σαν λεοντάρια. Ντροπή Έλληνες!
      EΛΛΗΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗ! ''

      Καλη χρονια 2013 και θα ειναι ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΕΛΕΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ..

    • Χαμαιλετάς avatar
      Χαμαιλετάς @ MCMLII 30/12/2012 13:04:10

      Αυτό ακριβώς εννοώ. Εγώ και χιλιάδες άλλοι σαν κι εμένα, ήμασταν σωστοί απέναντι στις υποχρεώσεις μας επί χρόνια. Επειδή το κράτος ήταν ανίκανο ή συνένοχο στην ανομία και τη λεηλασία που οδήγησε στο "κραχ", σήμερα που γίνεται επανεκκίνηση πρέπει να μας βάλει όλους στο ίδιο τσουβάλι;
      Πόθεν προκύπτει η αντιμετώπιση όλων των ελευθέρων επαγγελματιών ως φοροφυγάδων συλλήβδην; Ας βάλουν κάτω τις δηλώσεις της τελευταίας δεκαετίας και ας αποφασίσουν. Κάποιος που δήλωνε περισσότερα από 40 ή 50 χιλ το χρόνο και πλήρωνε τον ανάλογο φόρο, γιατί να αντιμετωπίζεται σήμερα το ίδιο με όλους αυτούς που δήλωναν 6 ή 7 ή 10 χιλ; Αυτό είναι δίκαιο;
      Κάποιοι έκαναν πάρτι στην πολυκατοικία, ο διαχειριστής έκανε τα στραβά μάτια ή συμμετείχε κι αυτός ή ήταν ανίκανος να επιβάλλει την τάξη και σήμερα έρχεται να μας πει οτι θα πληρώσουμε όλοι μαζί ρεφενέ τις ζημιές που προκλήθηκαν;

  13. stoxastis avatar
    stoxastis 30/12/2012 01:05:23

    Οι Ελληνες θυμούνται την μεγάλη απόφαση του "δικτάτορα" Παπαδοπούλου που χάρισε τα δάνεια έδωσε την απαιτούμενη ανάσα στην αγορά και δημιούργησε τις προϋποθέσεις της ανάκαμψης. Οι προηγούμενες σύγχρονες "δημοκρατικές" κυβερνήσεις χάρισαν αντίθετα πολλά δις ευρώ και όχι χιλιάδες δραχμούλες στους κηδεμόνες τους τραπεζίτες.
    Αν η Πολιτεία δεν δείξει τώρα το κοινωνικο της πρόσωπο με ενέργειες ανακούφισης της αγοράς και στήριξης της αγοραστικής δύναμης των Πολιτών της, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που μπορεί να δει τις συνέπειες. Το "σπυραλ θανάτου" στο οποίο καθημερινά εισέρχονται εκατοντάδες επιχειρήσεις, Πολίτες και νοικοκυριά που μέχρι χθες είχαν υγεία είναι
    Εθνική υποχρέωση να διακοπεί. Και αυτό είναι πια μόνο πολιτική απόφαση Μεγάλων Πολιτικών Ανδρών! Και Πρόεδρε έχεις δίκιο όταν έλεγες ότι οι πολιτικοί που γράφουν Ιστορία έχουν τρία χαρακτηριστικά- είναι Πατριώτες, Φιλελεύθεροι και με Κοινωνική ευαισθησία.
    Μπορεί βέβαια το Κοινωνικο συμβόλαιο ανάμεσα στον επιχειρηματία- αυτοαπασχολοενο, την μικρή οικογενειακή επιχείρηση αλλά και τις μικρομεσαίες Ελληνικές επιχειρήσεις και το Κράτος να έχει διαραγει αλλά ακόμη το ψυχολογικό συμβόλαιο με τους Πολίτες που σε έχουν εμπιστευτεί Πρόεδρε είναι εκεί ακέραιο και στηρίζεται στο ότι " ο Σαμαράς είναι η τελευταία Ελπίδα!"

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.