#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/08/2011 11:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο «κουρασμένος» κι ο ξεκούραστος



Πάρθειο βέλος στην πολιτική απαξίωση του τ. πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, η οποία εκπορεύθηκε κυρίως από τα ΜΜΕ των νταβατζήδων, υπήρξε ο χαρακτηρισμός «κουρασμένος».

Ο κ. Νικ. Χατζηνικολάου, από τον οποίο είχε προέλθει η αποκάλυψη, βεβαίωνε ότι η στιχομυθία με την επίμαχη λέξη μεταφέρθηκε επακριβώς.

Ορισμένοι πάντως, κακόβουλοι ίσως, επέμεναν ότι ο κ. Χατζηνικολάου με την αποκάλυψη «εκδικήθηκε» τον Καραμανλή, επειδή δεν του είχε δώσει το χρίσμα για τη δημαρχία της Αθήνας.

Όμως sic transit gloria mundi.

Η «δόξα» την οποία έφερε στον κ. Χατζηνικολάου το «στρίμωγμα» ενός πρωθυπουργού αποδείχθηκε πρόσκαιρη:  Aναδείχθηκε κορυφαίος στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, πλην όμως σε ένα δίαυλο που μόλις απέφυγε την πτώχευση, υπό ποίες δεσμεύσεις άγνωστο.

Όπως και να ‘χει, ο «κουρασμένος» υπήρξε κατά την προεκλογική περίοδο του 2009 το αποτελεσματικότερο όπλο καθημερινής πολιτικής προπαγάνδας, με σκοπό να μάς προκύψει ως διάδοχός του ο ακούραστος τουρίστας.

Γιατί ο Γιώργος Παπανδρέου δεν υπήρξε ποτέ κάτι άλλο στη ζωή του εκτός από 1) 60’s freak και 2) περιηγητή ολκής.

Για το πρώτο οι αποδείξεις, δυστυχώς, αφθονούν.

Η κατακρήμνιση του εθνικού κράτους των Ελλήνων και των συμβόλων του, ο Καλλιγούλας-Καλλικράτης, η αποενοχοποίηση της χρήσης ναρκωτικών, οι οσονούπω γάμοι ομοφυλοφίλων.

Και ό,τι άλλο προκύπτει από τον φιλοαμερικανικό ζήλο, από τις εμμονικές ιδεοληψίες της New Left και από συμβούλους όπως ο κ. Βαλλιανάτος.

Για το δεύτερο, για όσους δεν γνώριζαν το προσωπικό του πρόγραμμα παλαιόθεν, αρκεί η πολιτεία του από την ανάληψη τής πρωθυπουργίας και εντεύθεν.

Κατ' αρχήν τα συνεχή ταξίδια στην Εσπερία αλλά και σε όλη την Υφήλιο, με το πρωθυπουργικό αεροπλάνο να χρησιμοποιείται σαν ταξί, δήθεν για την κρίση, στην πραγματικότητα όμως περισσότερο για προσωπική agenda.

Κατόπιν, οι θερινές του διακοπές.

Πέρυσι ήταν μια “αρμάθα” νησιά.

Φέτος, άλλη μία.

Ξεκίνησε από τη Σέριφο, συνέχισε στη Σκιάθο και οδεύει στην Κρήτη.

Κοπιαστικός “μαραθώνιος”, ακόμα και για έναν μαραθωνοδρόμο με κολάν.

Επειδή όμως εξακολουθούμε να διαθέτουμε μνήμη διερωτόμαστε: την έχασαν οι καλοί πολιτικοί σχολιαστές των ΜΜΕ;

Οι ίδιοι, που πλειοδότησαν στην αναπαραγωγή τού “κουρασμένου”, γιατί δεν ερωτούν : από τι, αλήθεια, ξεκουράζεται ο Γιώργος Παπανδρέου;

Από το Μνημόνιο, που γράφτηκε σε δικηγορικά γραφεία έναντι αμοιβής εκατομμυρίων ευρώ;

Από το Μεσοπρόθεσμο που τού επιβλήθηκε χωρίς να βγάλει “κιχ”;

Ή από τον ανεφάρμοστο Εφαρμοστικό;

Αλλά σε ένα πολιτικοδημοσιογραφικό τοπίο, υποστηρικτικό ενός συστήματος οικονομικής εξουσίας, όπου

- ο κ. Γερουλάνος βγάζει το ψωμί του σαν σοσιαλιστής,

- ο κ. Μαν. Καψής είναι βαρύνων πολιτικός αναλυτής

- ο κ. Τσίμας αποτελεί “αριστερή συνείδηση” του συστήματος,

ο Γιώργος Παπανδρέου μπορεί να προβάλλει, αντί για “ξένοιαστος καβαλάρης”, σαν κοπιάζων πρωθυπουργός.

Ως πότε;

Προφήτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. maria avatar
    maria 22/08/2011 11:50:19

    από το να σκέφτεται λέτε να κουράστηκε ή από το βάλε-βγάλε το κολάν;

  2. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 22/08/2011 11:52:21

    Ο "κουρασμένος" πάντως δεν "ξεπούλησε" ούτε αρχές ούτε αξίες.Κατά τρόπο "όλως περίεργο" η ραγδαία φθορά και η "κόπωση" του πρώην, ξεκίνησαν από την στιγμή που άρχισε τα πάρε-δώσε με Ρωσία και κύρια από τη στιγμή που "μουλάρωσε" σε σχέδιο Α(υ)νάν και Μακεδονικό.Το κακό με τον "κουρασμένο" ήταν ότι δεν εξεπλήρωσε τις επιθυμίες των υπερατλαντικών προστατών/νταβατζήδων/συμμάχων.Και φυσικά δεν μπορείς να είσαι "ακμαίος" με όλη την "βαρωνία" και το παλαιοκομματικό κατεστημένο πάνω από το κεφάλι σου.

    • EPICOUROS avatar
      EPICOUROS @ ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 23/08/2011 10:40:00

      ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΛΑΟ ΝΑ ΤΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ , ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΕΙ ΣΕ ΠΑΝΣΤΡΑΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΔΕΞΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΟΧΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΝΙΚΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ, ΔΕΝ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΟΥΣ,ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΒΙΒΛΙΑ ΣΑΝ ΤΗΣ ΡΕΠΟΥΣΗ.

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ EPICOUROS 24/08/2011 02:30:13

        @ EPICOUROS

        Για ποιόν λαό μιλάς ρε μεγάλε

        Γι΄ αυτόν που άγεται και φέρεται απο τα νταβατζοκάναλα ????????
        Γι΄ αυτόν που ακόμη και για τον Βασικό μέτοχο ήταν με το μέρος των αρχινταβάδων ???????.................................

        Γι΄ αυτό σκάσε και κολύμπα . (Αυτό το τελευταίο ισχύει για όλους μας)

    • madprof avatar
      madprof @ ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 24/08/2011 10:58:28

      Ο «κουρασμένος»και οι συν αυτώ οδήγησαν με τα καμώματά τους τον ακούραστο χαζοτουρίστα Φ.Γκαπ (που δεν υπήρξε ποτέ κάτι άλλο στη ζωή του εκτός από 1) 60’s stupid freak και 2) χαζοβιόλης περιηγητής) στην εξουσία με αποτέλεσμα να βιώνουμε τα όσα απίστευτα και όμως αληθινά συμβαίνουν σήμερα στους πολίτες και στην χώρα.
      "No mercy" λοιπόν στα Μιάσματα! και τους εθνικούς προδότες ένθεν, κακείθεν, παρακείθεν.

  3. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 22/08/2011 12:02:05

    Εκπληκτικό Προφήτη!!!
    Αν και απορώ πώς του ξέφυγε η Μύκονος..ιδανικό μέρος για βαρυσήμαντες εξαγγελίες ενός καταπληκτικού κυβερνητικού προγράμματος...

    • m.s avatar
      m.s @ ΕΥΑ 22/08/2011 12:25:04

      Τον Γιωργάκη τον φοβάμαι όταν πιάνει νησάκια και δη τις άκριες για εθνοσωτήριες εξαγγελίες
      Άμα πάει Γαύδο ή Ερικούσσα αρχίστε να πηδάτε από τα μπαλκόνια...

    • ΓΙΑΝΝΑ avatar
      ΓΙΑΝΝΑ @ ΕΥΑ 22/08/2011 15:47:46

      Εύα
      έχεις δίκιο. Η Μύκονος ταιριάζει σε τέτοια αξιόπουστη κυβέρνηση.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ ΓΙΑΝΝΑ 22/08/2011 17:15:43

        @m.s. «Γαύδος ΓΙΟΚ». Σοκ προκάλεσε η διαπίστωση ότι στο επίσημο βίντεο της πρωθυπουργικής ιστοσελίδας (04.06.2011) για τους 20 μήνες διακυβέρνησης και τα τόσα πολλά καλά και μεγάλα που έγιναν «όσα δεν έγιναν ολόκληρα χρόνια», «Εξαφανίσθηκαν»: Oλόκληρη η ΓΑΥΔΟΣ, το νοτιότερο νησί της Eλλάδας (την ορέγονται μετά βουλιμίας αχμέτ και ταγίπ), μαζί με τη ΓΑΥΔΟΠΟΥΛΑ, τη ΧΡΥΣΗ (ΓΑΙΔΟΥΡΟΝΗΣΙ) και το ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ, αλλά και στην Ανατολική άκρη της Ελλάδας, η νησίδα ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ, που διαθέτει και φάρο, τον οποίο προφανώς ζαλισμένη από τους 20 μήνες επιτυχίας της δεν είδε η κυβέρνηση http://www.noiazomai.net/GAYDOSgiok.jpg η οποία μέχρι σήμερα, ούτε εξηγήσεις έδωσε ούτε συγγνώμη ζήτησε.

        «Tα σύνορα της Ελλάδας, ΔΕΝ είναι σύνορα της Ελλάδας, είναι τελικά σύνορα της Ευρώπης» είπε (12.4.2011) http://bit.ly/pgJXfw εκχωρώντας τα έτσι, σε υπερεθνικό «κέντρο» και συγκεκριμένα, στον παγκοσμίως άγνωστο («who are you Mr president? nobody in Europe ever heard of you, what mechanism voted for you? is this European democracy?…» ρώτησε εξοργισμένος ο βρετανός Nigel Farage στην άτυπη συνεδρίαση του Ευρωκοινοβουλίου 11.02.2010), τον πρώτο και πιό ακριβοπληρωμένο (με ποιά εχέγγυα;) Προέδρο της Ευρωπαϊκής Ενωσης των 500,000,000 κατοίκων, Ηerman van Rompuy: «EUROPE'S obscure new President Herman Van Rompuy was celebrating his £320,000-a-year job...» εφημ. thesun.co.uk 20.11.2009).

        Στις 5.6.11 στο κατάμεστο Σύνταγμα οι Aποφασισμένοι, φωνάξαμε:

        «Αέρα! Αέρα! Θέλουμε Πρωθυπουργό. ΟΧΙ ! Καμαριέρα.»

  4. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 22/08/2011 12:09:28

    τον χατζηνικολαου εμεις οι νεοδημοκρατες τον καναμε μαγκα ολα τα χρονια.
    τον ακουμε στο ραδιοφωνο τον βλεπουμε στη τηλεοραση του αγοραζουμε την εφημεριδα του. παντως αυτο που εκανε στον καραμανλη ηταν πολυ ατιμο. πισωπλατο χτυπημα. εμεις οι νεοδημοκρατες αμα θελουμε ομως μπορουμε να του τα κοψουμε τα φτερα . υπαρχει τροπος.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ mhtsos karditsa 22/08/2011 14:40:27

      Όποιος δεν συμφωνεί με τον φιλόδοξο Χατζηνικολάου, να μην αγοράζει REAL News, να μην ακούει Ρ/Σ Real, απλά πολύ απλά

    • tampakiotis avatar
      tampakiotis @ mhtsos karditsa 22/08/2011 15:24:01

      αυτο ειναι το 2ο unfair του χατζηνικολαου.το 1ο ηταν το 1993 οταν κατα παραβαση του ατυπου νομου δεοντολογιας,εβγαλε τον μητσοτακη πριν τον αντρεα,ενω ειθισται ο πρωθυπουργος να συνεντευξιαζεται τελευταιος......ιδου ο ανθρωπος...

  5. zame avatar
    zame 22/08/2011 12:10:44

    + 100000000000000000000000000000000000
    μερα με την ...
    ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ η διαφορα .

  6. seraios avatar
    seraios 22/08/2011 12:24:08

    από όλα τα φίδια τα κολοβά είναι τα ποιο επικίνδυνα!!!!!!!!!!!!!

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ seraios 22/08/2011 12:45:26

      Όχι τα δηλητηριώδη ;

      • danaos avatar
        danaos @ Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 22/08/2011 14:49:22

        Και κολοβό και δηλητηριώδες. Το «κολοβό» ως έννοια προσδιορίζει την έλλειψη ενός μέλους του σώματος - αποκοπή της ουράς τους. Ετσι όταν κοπεί η ουρά ασχολείσαι μ΄αυτήν και νομίζεις ότι καθάρισες, το υπόλοιπο του φιδιού είναι έτοιμο να σου ρίξει το δηλητήριο.Γι αυτό το κολοβό είναι ύπουλο και επικίνδυνο. Η ουρά τους άλλωστε θα ξαναφυτρώσει.

        Αναφορικά με το ανθρώπινο είδος, φίδια κολοβά αποκαλούνται όσοι εξαπολύουν ύπουλα χτυπήματα. Η εικόνα του αποκομμένου μέλους («κολοβό») παραπέμπει στον κομπλεξικό χαρακτήρα των ανθρώπων αυτών.

        • juliet avatar
          juliet @ danaos 22/08/2011 19:48:35

          Αυτό ήτανε κεντρί!Εννοώ την δεύτερη παράγραφο.

  7. νικος avatar
    νικος 22/08/2011 12:32:19

    Προδοτικο
    Ανθελληνικο
    Σιωνιστικο
    Ολοκληρωτικο
    Καθεστος
    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ νικος 22/08/2011 14:40:55

      ΠΑΣΟΚ

  8. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 22/08/2011 12:34:56

    Ρίξτα προφήτη. Στα ίσια. Μη του χαρίζεις τίποτε

    Ο άνθρωπος, είναι ότι χειρότερο μπορούσε να προκύψει στην Ελλάδα. Τέτοιο πράγμα δεν παρουσιάστηκε ποτέ, στα 180 χρόνια ζωής του νεώτερου Ελληνικού κράτους. Κανένας Έλληνας πολιτικός μέχρι σήμερα δεν βρέθηκε που να περιφέρετε στην υφήλιο και να κατηγορεί την Ελλάδα. Ακόμη και στις πιο σκοτεινές περιόδους της ιστορίας μας. Όλοι είχαν μια περηφάνια.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Αρματιστής 22/08/2011 14:47:45

      Υπήρξε ένας σαν τον Γιώργο Παπανδρέου (τηρουμένων των αναλογιών): Ήταν ο Αλέξανδρος Μαυροκορδάτος.

      Το όραμά του Μαυροκορδάτου ήταν να γίνει ο τότε Μοριάς και η Στερεά Ελλάδα (που ήταν τα πρώτα μέρη που επαναστάτησαν αποτελεσματικά) δηλαδή το τότε υπό σύσταση Ελληνικό κράτος, προτεκτοράτο των Άγγλων. Δεν μπόρεσε να το κάνει όπως ήθελε, όμως είναι καταγεγραμμένες οι πάμπολλες ενέργειές του προς αυτήν την κατεύθυνση (βλ. π.χ. στο βιβλίο ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ του Φωτιάδη).

      Ο γιος της Μαργαρίτας και του Ανδρέα οραματίζεται γκλόμπαλ φάϊνανς γκόβερμεντ (παγκόσμια οικονομική διακυβέρνηση) και άλλες αμερικανιές με στόχο την δορυφοροποίηση της Ελλάδας στο άρμα της παγκοσμιοποίησης που κινείται κυρίως από τις ΗΠΑ. Και αυτός όπως ο Μαυροκορδάτος θεωρούν ότι για να επιβιώσει η Ελλάδα στο διεθνές γίγνεσθαι θα πρέπει να είναι προτεκτοράτο κάποιας μεγάλης ξένης δύναμης.

    • ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
      ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ @ Αρματιστής 22/08/2011 17:00:05

      Φίλε "Αρματιστή" δεν είχαν περηφάνεια, είχαν ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ το
      "'dignity" που λέει και η Margaret (όχι η Θάτσερ).

      • loretta avatar
        loretta @ ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 22/08/2011 17:22:11

        και ποιος απο δαυτους ειχε την dignity του και την εχασε για να την βρει η margaret? ...!!

        • ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
          ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ @ loretta 22/08/2011 17:48:51

          Ολοι, μα όλοι ανεξαιρέτως πλήν οικογενείας Παπανδρέου.
          Ιστορικόν: αναγγέλεται στον Ιωάννη Μεταξά η προσέλευση σε ακρόαση του Γ.Παπανδρέου και της Κυβέλης ως ακολούθως:
          "Κύριε Πρόεδρε,στον προθάλαμο σας αναμένουν ο κος Παπανδρέου και η ηθοποιός Κυβέλη". Η απάντηση του Μεταξά:"Λάθος, με αναμένει ο ηθοποιός Παπανδρέου και η κυρία Κυβέλη".

  9. Γιαννης Χ avatar
    Γιαννης Χ 22/08/2011 12:46:54

    Καλημέρα σας παιδιά, υπάρχει ένα μεγάλο καλα οργανωμένο συστημα πισω απο τις ταμπέλες που κολλούν σε κάποιους ανθρωπους.
    Ενα αυτο με τον Καραμανλή που θίξατε , και ένα που κατατύχη συμπαίρανα βλέποντας το κανάλι της βουλής παλαιότερα οταν εκπληκτος διαπίστωσα οτι ο Αλαβάνος μιλούσε για τον στρατό και την Πατρίδα σαν κανονικός πατριωτης Ελληνας. Μου έκανε πολύ εντυπωση αυτο παρόλο που δε τον συμπαθω.

    • juliet avatar
      juliet @ Γιαννης Χ 22/08/2011 17:31:16

      Για την ιστορία, σου λέω οτι ο κ.Σιούφας τοποθέτησε τον αδελφό, του κ.Αλαβάνου, διευθύνων σύμβουλο στο κανάλι της Βουλής!Και μάλλον, έτυχε! να δεις κανάλι της Βουλής εκείνη την εποχή!

  10. anonymous avatar
    anonymous 22/08/2011 12:52:24

    το να πει κάποιος off the record σε κάποιον άλλον ότι έχει κουραστεί και ότι θα ήθελε να αποχωρήσει και ο δεύτερος να τον εξευτελίσει με τον τρόπο που το έκανε ο Χατζηλαλάκης σημαίνει ότι ο δεύτερος είναι ανήθικος.
    Επιπλέον, και με δεδομένο ότι αποδομήθηκε ο πρωθυπουργός της χώρας βάση οργανωμένου σχεδίου με αποτέλεσμα να πέσει η εκλεγμένη κυβέρνηση σε 2 χρόνια και 2 χρόνια αργότερα να φτάσουμε σε χρεοκοπία, αυτό σημαίνει ότι είχαμε συνταγματική εκτροπή και δυστυχώς αυτοί οι τύποι είναι ακόμη πρώτη μούρη αντί να κάνουν παρέα στον τελευταίο των απριλιανών, το Ντερτιλή.

  11. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 22/08/2011 13:00:22

    Εκπληκτικό Προφήτη! Και ένα από τα σπουδαιότερα αλλά και αναπάντητα ερωτήματα: Από τι, άρα γε, ξεκουράζεται ο "εθνικός μας Στοχαστής;"

  12. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 22/08/2011 13:07:52

    Η κυρία της φωτό κοιτάει το τρελό αγόρι και σκέφτεται αν αυτός ο απίθανος τύπος είναι πρωθυπουργός,και ναι όντως είναι.....

  13. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 22/08/2011 13:32:23

    Τον Καραμανλή τον αποδόμησαν τα νταβατζοΜΜΕ που ετοίμαζαν γιωργάκη για την εξουσία. Λίγο με τα βατοπέδια, λίγο με τους παμπόνηρους, δήθεν αστειισμούς περί playstation και κούρασης, τον έριξαν.
    Τί ήταν όμως ο Καραμανλής προτού τον πείσουν οι βαρώνοι (που τώρα πολλοί νεοδημοκράτες κατηγορείτε);
    Ενας άσημος, ανεπάγγελτος βουλευτής.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 22/08/2011 14:50:53

      ... ο οποίος Καραμανλής όμως είχε τους ^..ρχεις να βάλει βέτο στα Σκόπια και να κάνει άνοιγμα στη Ρωσία με τους αγωγούς κόντρα στις προστάτιδες του Γιωργάκη ΗΠΑ. Τα περί αεργίας, άστα για τους ευπειθείς

  14. Γερμανοτσολιάς avatar
    Γερμανοτσολιάς 22/08/2011 13:35:43

    Ξέχασες και το σημαντικότερο για τον Χατζηνικολάου: Στις 7 Αυγούστου έγραφε στο "πορταλ" του:

    "κάποιοι ωστόσο που, ακολουθώντας το παράδειγμα του έλληνα πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου και των σχετικών εντολών που έδωσε στους υπουργούς του, δεν θα κάνουν διακοπές αυτό το καλοκαίρι"

  15. armagedon avatar
    armagedon 22/08/2011 13:47:03

    Ο ΧΑΤΖΗΝΤΟΡΟΥΛΗΣ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΤΕ...ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΙΟΛΙ...ΒΛΕΠΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΑΠ ΣΤΗΝ REAL NEWS ΧΘΕΣ.Η ΣΩΣΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ,Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ Η ΜΗ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ.ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΤΟΝ ΟΡΟ ΠΑΡΑΙΤΗΜΕΝΟΣ

  16. vp avatar
    vp 22/08/2011 13:52:11

    Θυμαστε το προεκλογικό "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ" ενω αποδειχθηκε οτι δεν υπηρχαν? Αλλα τελικά ο ΓΑΠ ηταν ανετος γιατι (οπως ήρθε στην επιφανεια) είχε ήδη συνεννοηθει με τον Στρος Καν προεκλογικά για την τυχη μας και μας κουρδιζε ψιλο γαζί. Δεν σας φαίνεται να έχει την ίδια και απαράλλαχτη συμπεριφορά και τώρα? Ποιος ξέρει τι μας εχει ετοιμασει και τοχει ριξει στις διακοπες γαι να ξεφύγει από τις ερινύες. (καλά τις τελευταίες λεξεις τις εβαλα για εντυπωσιασμο). Σιγα μην στεναχωρηθει κιολας, δεν φτανει που η μοιρα τον εριξε να κυβερνα ενα "διεφθαρμενο λαό" (Θεε μου και τι δεν εχουμε ακουσει, ΤΑ μαρτυρια περναμε σαν λαος) θα μας λυπηθει κιολας! Μαλλον απο το πολυ JET LANG κουραστηκε και ειπε να τιμήσει και την Ελλάδα πριν συνεχίσει τισ διακοπές του σε Ευρωπη, Αμερική κπλ κλπ

  17. μαιρη avatar
    μαιρη 22/08/2011 13:52:30

    μηπως ο Χατζηνικολαου να σταματησει να μιλα? αφου δεν του καθεται κανενα προγνωστικο.....

  18. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 22/08/2011 14:18:19

    Έτσι μπράβο ,μόνο με ονόματα γίνεται δουλειά. Επίθεση- Επίθεση - Επίθεση, στίς σοσιαλίζουσες και αριστερίζουσες καλοπληρωμένες ΚΟΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
    ΠΑΣ(Τ)ΟΚ.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΣΠΥΡΟΣ 22/08/2011 14:52:11

      ΠΑ(Σ)ΤΟΚ
      (Μ)ΠΑ(Τ)ΣΟΚ

  19. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 22/08/2011 14:35:41

    Πονούσε πολλούς και πολύ η πρωθυπουργία Καραμανλή.
    Και όσοι δεν το καταλάβαιναν(;) παρακολουθώντας την πρωτοφανή, χολερική και συνεχή επίθεση που είχε στήσει η συμμαχία (πρεσβεία +νταβατζήδες) εναντίον του εκλεγμένου Πρωθυπουργού, σίγουρα το κατάλαβαν με όσα συμβαίνουν με τον ΓΑΠ στην εξουσία.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Νίκος Α 22/08/2011 14:58:42

      Όποιος Έλληνας πολίτης σέβεται τον εαυτό του, ανεξάρτητα τι ψηφίζει, θα πρέπει να κατατάξει μέσα στο μυαλό του τους νταβατζήδες των ΜΜΕ στην κατηγορία της αναξιόπιστης ενημέρωσης. Ψυχάρης, Τεγόπουλος, Μπόμπολας, Αλαφούζος είναι τα παραδείγματα δημοσιογραφικών συγκροτημάτων προς αποφυγή. Καμία σχέση με αυτό που λέμε αληθινή δημοκρατική δημοσιογραφία. Συμφέροντα, συμφέροντα και πάλι συμφέροντα και όχι μόνο άλλων επιχειρηματιών που τους χρηματοδοτούν (όπως γινότανε κάποτε με τα ΜΜΕ στην Ελλάδα) αλλά και τα δικά τους αφού όλοι τους σχεδόν είναι εργολάβοι και προμηθευτές του δημοσίου με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Κατάντια, κακομοιριά, αμερικανιά, ευρωλιγουρισμός, κόμπλεξ μειονεξίας έναντι κάθετι ξένου, απαξίωση των υποανάπτυκτων συμπατριωτών μας, αθρησκεία, αγλωσσία, ανθελληνικότητα, νέα τάξη πραγμάτων, εθνοαποδόμηση, ισραηλιτικολαγνεία, απέχθεια έναντι της σκεπτόμενης και ταλαιπωρημένης μεσαίας τάξης των Ελλήνων, λαθρομεταναστολαγνεία, νεοοθωμανικές φαντασιώσεις κ.α.

      • juliet avatar
        juliet @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 22/08/2011 16:15:47

        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  20. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 22/08/2011 14:43:15

    Προσυπογράφεται εξ ολοκλήρου!!!!!

  21. peter k avatar
    peter k 22/08/2011 14:53:49

    Σωστος Προφητη.Μα επρεπε να σαμποταρετε οτι αναφερετε στο χ..νικολαλου.Πραγματι σε επεσε μεσα? Πρωσοπικα ειχα κοψη το αλτερ να το πληρωνω πολυ πριν ξιλοφουνταρη,απο αυτον και το πουλεν του τον κωνστα.Για οσους δεν γνωριζουν εκτος Ελλαδος ηταν συνδρομητικο καναλι .

  22. JTSANAS avatar
    JTSANAS 22/08/2011 14:59:48

    ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ Η ΦΘΟΡΑ Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΑΡΧΙΣΕ ΟΤΑΝ ΔΙΕΡΕΥΣΕ Ο ΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΔΕΞΙΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ( ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ) ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΙΑΣΑΝΕ ΤΑ ΝΤΑΒΑΤΖΟΚΑΝΑΛΑ - ΝΤΑΒΑΤΖΟΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΝΤΑΒΑΤΖΟΡΑΔΙΟΦΩΝΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΕΠΙ 24ΩΡΟΥ ΒΑΣΕΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ( ΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΝΥΧΤΑ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΥΤΕ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΟΠΟΤΕ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΙΔΙΩΜΑ, Ο ΛΟΓΟΣ ΣΑΣ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ " ΗΘΕΛΕ ΔΗΜΑΡΧΗΛΙΚΗ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Ο ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΟΣ" ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΥΧΤΩΣΕ ! ΠΟΣΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΡΘΟΦΩΝΙΑΣ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΗ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ , ΑΥΤΟΣ ΒΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΤΟΥΣΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΗΛΙΚΗ ΣΑΝ ΥΙΟΣ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΝΔ , ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΑΛ κ. ΤΡΑΓΚΑΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Ο Κ.ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΑΚΟΥΕΙ ! ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Ο Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΤΡΑΣΤ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟΒΡΙΖΕ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ! ΤΟΝ ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΘΑ ΤΟΝ ΕΣΧΥΖΕ ΓΙΑΤΙ? ΔΙΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΝΑ ΤΗΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ( ΣΑΝ ΔΕΞΙΟΣ - ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥ ) ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ! ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΗ ΕΑΝ ΣΥΝΕΥΕΝΑΙ ΑΥΤΟ ! ΤΕΛΙΚΩΣ ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ κ.κ. ΠΩΣ Ο Κ.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΡΕΜΑΣΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΥΠΕΡΕΥΝΟΗΘΕΝΤΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2009 ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΒΟΥΝΟ-ΛΑΓΚΑΔΙ-ΝΗΣΙΑ-ΧΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ-ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ-ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ - ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΕΡΩΤΗΘΗΚΕ ΠΩΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΕΣΤΩ ΑΡΓΑ !! ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ -ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ - ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ " ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ " ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΗΓΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΜΕ ΤΑ ΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙ ΜΕΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΑΝ ! ΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΜΩΣ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΝΑ ΒΡΗ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΗ ΦΥΛΑΚΗ ΕΤΣΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ .

    • tpe avatar
      tpe @ JTSANAS 23/08/2011 13:36:35

      Αδερφέ, γιατί ουρλιάζεις;

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ tpe 24/08/2011 02:48:40

        Γιατί μεγάλε αυτά που γράφει πονάνε !!!!!!

        Φυσικά όχι τους Ντιντήδες κατα Φαήλο !!!!!!!!!!!

  23. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 22/08/2011 15:26:54

    Πολύ ωραίο κομμάτι Προφήτη. Χαιρετισμούς...

  24. HLIAS avatar
    HLIAS 22/08/2011 15:38:57

    O χατζηνικολαου ειναι οτι πιο χειροτερο υπαρχει στην Ελληνικη Δημοσιογραφια.

    Τα βραβεια TV του Εθνους μας τον βαφτισαν ως τον δηθεν αντικειμενικο και αμερληπτο δημοσιογραφο.

    Αυτό που έκανε στον Καραμανλη δεν εχει προηγουμενο στα παγκοσμια χρονικα. Να μεταφερει off the record συνομιλιες νυν πρωθυποργου.

    Η ξεφτίλα της ελληνικής δημοσιογραφίας είναι μεγάλη. Αλλά να προσπαθεί ένας Ελληνας δημοσιογραφισκος να ανακατώσει τα πράματα και στα εσωτερικά ενός άλλου κράτους αποτελεί το απόγειο αυτής της ξεφτίλας. Από πίσω ακολούθησε και το σαίνι το κοιμισμένο ο Παυλόπουλος. Οι Κύπριοι είναι σοβαρό κράτος και μόλις τελειώσουν με την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, θα την βρουν τη άκρη θα αποδωθουν ευθύνες και θα διορθωθουν. Δεν χρειάζονται κανένα Χατζηπαπαρα να τους μπερδέψει τα μπουτια.

    Συνηθισμένοι από τα εσωτερικά θέματα της Ελλάδας, όπου όντας εγχώριοι δημοσιογράφισκοι-σταρ, σηκώνουν θέματα στο θεό, αυθαδιάζουν και μαλώνουν υπουργούς και βουλευτές on air για να τους πουν "και καλά" αδέκαστους και ψαχνουν σαν ανακατώστρες-κουτσομπόλες να διογκώσουν τα θέματα μπας και τους πουν ότι έκαναν "δημοσιογραφική επιτυχία" ... προσπάθησαν και σήμερα πριν από λίγο, ο Χατζηνικολάου και ο Παυλόπουλος να μαλώσουν τον Υπουργό Εσωτερικών της Κύπρου και να τον εξαναγκάσουν να κάνει on-air δήλωση ότι υπάρχει και πολιτική ευθύνη στη συμφορά που βρήκε την Κύπρο πριν λίγες ώρες.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ HLIAS 22/08/2011 18:06:21

      Ωραίος ρε Ηλία, ήθελα να πω τη γνώμη μου αλλά τα λες έτσι που μου' κοψες τη φόρα.

    • Προμηθέας avatar
      Προμηθέας @ HLIAS 23/08/2011 09:09:18

      Και ο Παπαχελάς τότε τι είναι?

  25. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 22/08/2011 16:13:38

    Ένας Προφήτης, μα τι Προφήτης ! Keep writing !
    Ο πόλεμος στον ΚΚ ήταν πολύπλευρος και πρέπει να καταγραφούν όλες οι συνισταμένες του για να μάθουν όλοι τους εσωτερικούς εχθρούς, αμερικανογερμανοαγγλοτσολιάδες. Ένα άλλο θέμα αφορά το λεγόμενο σκάνδαλο του Βατοπεδίου. Είναι αλήθεια ότι η Ντορίτα απείλησε τους Βατοπεδινούς μετά το ΟΧΙ των Κυπρίων στο σχέδιο Αυνάν μετά τις πληροφορίες που τις διοχέτευσαν - ξέρετε ποιοι - ότι όλα τα κείμενα του Τάσσου Παπαδόπουλου τα έγραφαν μοναχοί Βατοπεδινοί και ότι πρωτοστάτησε στη δημιουργία κλίματος σκανδάλου για να πλήξει και τον ΚΚ ;
    Μαζί βεβαίως με βουλευτές και νυν υπουργούς του ΠΑΣΟΚ και το δημοσιοκαφρικό κατεστημένο των εργολάβων, πρωτοστατούντος του Κοντού Μηνά. Θα σου γράψω σύντομα και το τίτλο βιβλίου που θα τα αποκαλύπτει όλα αυτά. Να δούμε που θα κρυφτούν όλοι αυτοί.

  26. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 22/08/2011 16:16:11

    Μπράβο Προφήτη, πολύ ωραίο άρθρο! Ετσι , να λέγονται τα πράγματα με τ'όνομά τους. Και ο Χατζηνικολάου ήξερε τι έκανε ,όταν διέρεε off the record συνομιλίες..... Και εκεί βρίσκεται η αθλιότητα.Ολοι ξέρουμε πότε άρχισε η αποδόμηση του Καραμανλή, (Ρωσία / Βέτο ). Με ύπουλες και ελεεινές μεθόδους. Εξακολουθώ όμως να πιστεύω ,όπως και πολλοί άλλοι, ότι έπρεπε να μιλήσει. Οσο γι'αυτόν τον αδίστακτο και αδιάφορο που παριστάνει τον πρωθυπουργό, θάρθει και η ώρα του.......Ολα εδώ πληρώνονται.....Αυτός ως γνήσιος άθεος ,νομίζει ότι ελέγχει τις εξελίξεις.Παρεπιπτόντως, ο αθληταράς έρριξε το κανό του στα βράχια!

  27. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 22/08/2011 16:26:41

    Χαίρε Προφήτη!

    Ο Χατζηνικολάου ήταν κι αυτός κουρασμένος. Κουράστηκε όταν υπηρετούσε τη θητεία του στα σύνορα της Παιανίας...
    Ο Τσίμας, αφού απηλλάγη της θητείας του ως μέγας αντιστασιακός, κουράστηκε να παρακολουθεί φόρμουλα 1 και να στηρίζει το όραμα του εκσυγχρονισμού.
    Ο Καψής κουράστηκε να σκέφτεται γιατί η φαιά ουσία είναι πολύτιμη και δεν πρέπει να ξοδεύεται ασκόπως.
    Ο δε μεγάλος κωπηλάτης, δεινός κολυμβητής και άοκνος δρομέας που φέρεται ως πρωθυπουργός (λέγεται ότι ούτε ο Ροδινός μπορεί να τον κερδίσει στα 1500 μέτρα), κουράστηκε από την προσπάθεια διάσωσης της χώρας.

    Μας έχουν κουράσει γενικώς.

  28. Vasilis avatar
    Vasilis 22/08/2011 16:30:57

    Λοιπόν έχουμε και λέμε.... Αν ο κουρασμένος ήταν ικανός πολιτικός, μόλις έβλεπε ότι κάποιοι πάνε να τον "φάνε" λόγω Πούτιν, θα έβγαινε στο μπαλκόνι και θάλεγε στους Έλληνες τα καθέκαστα. Μετά ας τον "τρώγανε"... Έτσι κάνουν οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΕ ΟΥΜΠΑΛΑ!!! Οι άλλοι την κάνουν και άσε τους άλλους να βγάλουν τα φρύδια τους.... Μη ψάχνουμε τώρα να ξαναβγάλουμε για πολιτικούς τα ζόμπι... Άς αφήσουμε τις οικογένειες κι ας ψάξουμε σε υπάρχοντες ή νέους πολιτικούς αστέρες, να δώσουμε την προτίμηση μας... Τον ένα τον έχουμε για Μύκονο, τον άλλο για Μακρόνησο, τη Θεοδώρα για το σπίτι της καλά πάμε... Να τελειώνουμε με τα παιδιά....

    • stanley@gr avatar
      stanley@gr @ Vasilis 22/08/2011 16:52:21

      το καλύτερο σχόλιο... μακράν!!!!!!!!!

    • Mηχανικός avatar
      Mηχανικός @ Vasilis 22/08/2011 17:18:05

      ... και αφού θα έβγαινε στο μπαλκόνι και θα εκλιπαρούσε τον Ελληνικό λαό να τον σώσει (αφού θα είχε ούμπαλα), όλοι μας θα τον πιστεύαμε και θα προτάσσαμε τα στήθη μας μπροστά στον αόρατο εχθρό!!!
      Και φυσικά κανένας δεν θα μιλούσε για "καραγκοζιλίκια", θεωρίες συνομωσίας, λιγοψυχία, φτηνές δικαιολογίες, εκλογικά τεχνάσματα κλπ.

      Φίλε Vasili, οι πρωθυπουργοί δεν εκλέγονται για να κλαίγονται.
      'Οποιος από εμάς τους πολίτες δεν κατάλαβε ότι το σύνολο των ΜΜΕ πολεμούσε λυσσαλέα την κυβέρνηση Καραμανλή, ότι οι κινήσεις του στο ενεργειακό πεδίο προκαλούσαν τα Αμερικανικά συμφέροντα, ότι τα ανοίγματα σε αναδυόμενες αγορές δημιουργούσαν νέα δεδομένα στην περιοχή, ότι υπήρξε νέα και εντελώς αντίθετη στάση της ελληνικής κυβέρνησης στο σχέδιο Ανάν, ότι το βέτο στο ΝΑΤΟ ήταν ενάντια στην θέληση των ΗΠΑ (και μη αναμενόμενο για την ηγεσία τους), τότε ή δεν ήθελε να καταλάβει, ή τον απασχολούσαν άλλα σημαντικότερα θέματα.

      Ο Καραμανλής λοιπόν έχασε στις εκλογές και παραιτήθηκε.
      Και κυβέρνηση υπάρχει και ΝΔ υπάρχει, με νέο εκλεγμένο από την βάση αρχηγό, τον Σαμαρά.

      Το νέο ζητούμενο είναι ο κόσμος να καταλάβει τι συνέβει τότε και τι συμβαίνει σήμερα. Και όσο πιο γρήγορα το καταλάβει τόσο πιο γρήγορα θα έρθει η ώρα να αναλάβει ο Σαμαράς και να ανατρέψει την τραγική πολιτική των κυβερνόντων - σωτήρων, για το καλό όλων μας.

      Στο κάτω-κάτω της γραφής, εμείς που θεωρούσαμε όλα τα παραπάνω ζητήματα σημαντικά, έχουμε το δικαίωμα να λέμε ότι καταλάβαμε από νωρίς.

      • Agrofylakas avatar
        Agrofylakas @ Mηχανικός 22/08/2011 18:27:15

        Δεν θέλω να μπω στην ουσία του πόσο καλός ήταν η δεν ήταν ο Καραμανλης, αν και έχω τις απόψεις μου και συμφωνώ σε πολλά από τα υπέρ και κατά που αναφέρθηκαν, θέλω όμως να τονίσω το εξής: Στην πολιτική μετράει και η ουσία και οι εντυπώσεις. Πριν μερικά χρόνια είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω ένα σύντομο σεμινάριο για τον τρόπο αντιμετωπίσεως των ΜΜΕ (όταν π.χ. σαν ανώτερος δημόσιος υπάλληλος κληθώ να δώσω συνέντευξη σε δημοσιογράφο). Το πρώτο πράγμα μου μας διδάξαν ήταν ότι δεν υπάρχουν σχόλια off the record! Ένας πρωθυπουργός, στο μάτι του πολιτικού και δημοσιογραφικού κυκλώνα, δεν το ήξερε? Με αυτό βέβαια δεν βγάζω και αθώο το Χατζηνικολάου και όλους τους άλλους ‘εξυπνάκηδες’ δημοσιογράφους. Επίσης, πριν μπεις στην διαδικασία του να παίξεις hard ball με την Αμερική και τους Ευρωπαίους πρέπει να έχεις καλυμμένα τα νώτα σου, αλλιώς δεν κάνεις υπεύθυνη και σοβαρή διπλωματία αλλά βάζεις την χώρα σου σε οδυνηρές περιπέτειες.

        • Μηχανικός avatar
          Μηχανικός @ Agrofylakas 22/08/2011 20:08:57

          Agrofylaka συμφωνώ μαζί σου, ως προς το αποτέλεσμα.
          Πρέπει όμως να σκεφτείς ότι τα "off the record", δεν τεκμηριώνονται.
          Δηλαδή κανείς και ποτέ, εκτός από τους υποτιθέμενους συνομιλούντες δεν θα μάθει αν αυτό που αναφέρεται ως off the record, έχει πραγματικά ειπωθεί. Ούτως ή άλλως οι περισσότερες από αυτές τις περιπτώσεις αποτελούν αστικούς μύθους ("φέρεται να είπε","κύκλοι του περιβάλλοντος τάδε", "σε ιδιωτική συνομιλία" κλπ.)
          Θέλω να πω με αυτό, ότι δεν πρέπει να δίνουμε καμμία σημασία σε τέτοιους υποθετικούς διαλόγους, αν δεν είναι καταγεγραμμένοι.
          Όποιος θέλει να δημιουργήσει ενα θέμα, γράφει ή λέει "μου είπαν", "διέρευσε" και άλλα παρόμοια.
          Όσο για το Hard ball, πως μπορείς να καλύψεις τα νώτα σου;
          Αν πιστεύεις ότι πρέπει να διαχωρίσεις την θέση σου και να κάνεις κάτι διαφορετικό από αυτό που θέλουν να σου επιβάλλουν, το κάνεις...
          Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Αν θέλουν να μην το κάνεις δεν μπορείς να τους πείσεις. Εσύ πρέπει να πετύχεις τον σκοπό σου και αυτοί θέλουν να επιβάλλουν τον δικό τους.
          Και εκ του αποτελέσματος βλέπουμε ότι και με αυτές τις κινήσεις Καραμανλή, ούτε πτωχεύσαμε, ούτε μνημόνια, μεσοπρόθεσμα και εφαρμοστικούς είχαμε, ούτε μας είχαν διαγράψει οι αγορές.
          Αυτά τα κέντρα που αναφέρεις προσπαθούσαν να πετύχουν τον σκοπό τους. Εμείς οι πολίτες (όχι εγώ πάντως) ακούσαμε τους Χατζηνικολάου, εμείς ασχολούμασταν με τα Βατοπέδια, εμείς ψηφίσαμε "λεφτά υπάρχουν"...
          Εμείς πετύχαμε τον σκοπό τους και βάλαμε την χώρα σε οδυνηρές περιπέτειες.
          Ας το χωνέψουμε...

          • Agrofylakas avatar
            Agrofylakas @ Μηχανικός 22/08/2011 22:50:13

            Και πάλι, με το να συζητώ το θέμα, δεν θέλω να δώσω την εντύπωση ότι δεν συμφωνώ μαζί σας ότι Ο Καραμανλης πολεμηθηκε αδυσώπητα και ελεεινά από το δημοσιογραφικό κατεστημένο και ότι δεν ήταν και είναι καλός άνθρωπος, πολιτικός, πατριώτης κτλ. Για το συγκεκριμένο θέμα των Off the record δηλώσεων, καταθέσεων ψυχής κτλ, επιμένω ότι δεν υπάρχει τέτοιο φρούτο στην ζωή ενός δημοσίου προσώπου και δει Πρωθυπουργού. Αν Ο Καραμανλης (η όποιος Καραμανλης) δεν το είπε αυτό που του καταμαρτυρούν βγαίνει και διαψεύδει τον συκοφάντη. Αν όμως το είπε (έστω και Off the record) τότε κάνει την πάπια διότι υπάρχει το ενδεχόμενο ο δημοσιογράφος να τον έχει μαγνητοφωνήσει (παράνομα) και να τον βγάλει (τον Πρωθυπουργό) ψεύτη. Η ‘δόξα’ που θα αποκομίσει ο δημοσιογράφος από το να βγάλει ψεύτη ένα πρωθυπουργό, και πιθανότατα να προκαλέσει την πτώση της κυβέρνησης του, είναι πιο πολύτιμη από την προσωρινή τιμωρία για παράνομη μαγνητοφώνηση συνομιλιών, προσωρινή, γιατί το νέο καθεστώς θα τον αποκαταστήσει, με τιμές.

          • Agrofylakas avatar
            Agrofylakas @ Agrofylakas 22/08/2011 23:16:13

            Με καλύπτει και το σχόλιο του Symeon πιο κάτω, ότι στην ουσία, αν πράγματι το είπε, εννοούσε ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ, και είχε κάθε λόγο να αισθάνεται έτσι. Εγώ όμως δεν αναφέρθηκα στην ουσία του θέματος, ανάλυσα την ανάγκη να είμαστε γνώστες της δημοσιογραφικής τακτικής για να αποφευχθούν τα ίδια λάθη στο μέλλον. Προφανώς, δεν ήταν η μόνη φορά που μέλη της κυβέρνησης Καραμανλή βρήκαν ξυπόλυτοι στα αγκάθια η έβαλαν το κεφάλι τους στο στόμα του λύκου.

          • Agrofylakas avatar
            Agrofylakas @ Agrofylakas 22/08/2011 23:22:21

            διόρθωση: 'βγήκαν', οχι 'βρηκαν'

        • ο ξένος avatar
          ο ξένος @ Agrofylakas 22/08/2011 20:10:13

          Σωστά. Αυτά με τα off the record είναι παραμύθια και ο Καραμανλής κάθε άλλο παρά αφελής ήταν. Το πρωτοσέλιδο "κουρασμένος" ήταν το μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση του τότε πρωθυπουργού ότι είχε αποδεχτεί την απόσυρσή του.

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Mηχανικός 24/08/2011 02:56:23

        Μηχανικέ

        +100000000000000000......................

        Πρόσθεσε όσα μηδενικά θέλεις

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Vasilis 22/08/2011 19:51:52

      "Στην πολιτική υπάρχουν πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται και πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται"

      • Μηχανικός avatar
        Μηχανικός @ Νίκος Α 22/08/2011 20:24:26

        Νίκο Α,
        δράττομαι της ευκαιρίας, να προσυπογράψω "Το στρατηγικό λάθος της ΝΔ".

        • Νίκος Α avatar
          Νίκος Α @ Μηχανικός 22/08/2011 22:10:37

          Μηχανικέ, ευχαριστώ.
          Είναι μια ικανοποίηση να διαπιστώνεις ότι τα όσα πιστεύεις βρίσκουν συναγωνιστικά ώτα.

          • Μηχανικός avatar
            Μηχανικός @ Νίκος Α 23/08/2011 21:01:34

            Παρακαλώ φίλε μου,
            καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς γιατί την ίδια ικανοποίηση ένοιωσα και εγώ όταν το διάβασα.

  29. popolaros avatar
    popolaros 22/08/2011 17:09:54

    Ο 'κουρασμένος' μπροστά στον ολίγιστο πτηνοκέφαλο μειοδότη, φαντάζει εθνικός ήρωας επιπέδου '21.

  30. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 22/08/2011 17:10:30

    Κύριε Διαχειριστά, ζητώ την άδεια να καταγράψω τινά για τον Νικολάκη.
    Την έχω;Τα πλήρη στοιχεία μου τα έχετε ήδη.

  31. loretta avatar
    loretta 22/08/2011 17:17:45

    Απλα λατρεμενο!! Προφητη τα σεβη μου!!

  32. Ραββινος avatar
    Ραββινος 22/08/2011 17:32:05

    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ ''Όποιος δεν συμφωνεί με τον φιλόδοξο Χατζηνικολάου, να μην αγοράζει REAL News, να μην ακούει Ρ/Σ Real, απλά πολύ απλά''Αυτο τους πρεπει αυτο τους ταιριαζει !Στ' αζητητα κι' ακομη παραπερα .......

  33. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/08/2011 17:43:14

    Προφήτη,

    έκανες ένα μικρό λάθος πληκτρολόγησης. Έγραψες "βαρύνων πολιτικός αναλυτής", αντί του προφανώς σωστού "βραδύνους πολιτικός αναλυτής".

  34. φωνη avatar
    φωνη 22/08/2011 18:16:05

    Πως σκεφτήκατε να κάνετε τη σύγκριση με τον Καραμανλή τώρα, που σας ήρθε η έμπνευση;

  35. αν.βορινος avatar
    αν.βορινος 22/08/2011 18:31:48

    Εξαιρετικη αναρτηση και ευστοχα σχολια .Ολοι ανανεωμενοι και δυνατοι μετα τις διακοπες Καλο χειμωνα.

  36. aris. A avatar
    aris. A 22/08/2011 19:10:09

    Προφήτη

    Οπως πιστεύω ο Παπανδρέου πέφτοντας θα παρασύρει και όλο αυτό το νοσηρό πολιτικό και δημοσιογραφικό σύστημα που είχε στηθεί επί δεκαετίες ακόμα και με την συνδρομή σκοτεινών κύκλων.

    Αυτά παθαίνει όποιος προσπαθεί να βαπτίσεο ελλειματικούς ως έξυπνους.

    Πάντα μου έκανε εντύπωση η δολοφονία εκδοτών μόνο της από δω μεριάς Αθανασιάδη Μομφεράτου από γνωστή τρομοκρατική οργάνωση.

    Οπως επίσης και οι δολοφονίες εισαγγελέων όταν η δικαιοσύνη προσπαθούσε να λειτουργήσει.

    Ειναι άραγε τυχαίο ότι από εκεί και πέρα η δικαιοσύνη έπεσε σε λήθαργο;;


    Από εκεί και πέρα και ο κόσμος έχει τις ευθύνες του αν μετά από όσα έχουν γίνει πιστεύει τον Μανώλη Καψή.

    Για τον Καραμανλή ισχύει η παροιμία της γιαγιάς μου "όπως στρώνεις κοιμάσαι".

    Για παράδειγμα από ποιους πήρε ο Ψυχάρης δάνειο και οκ πόθεν έσχες για να δώσει 20.000.000 ευρώ για να αγοράσει μετοχές του Δολ;;

    Ποια κυβέρνηση έδωσε όλους τους δρόμους στον εθνικό εργολάβο και άφησε στον Οπαπ τον εθνικό ηλεκτρονικό προμηθευτή.

    Ποιοι έκαναν ότι μπορούσαν για να διαλυθεί ο Ελεύθερος Τύπος. Τα στελέχη της ΝΔ που είχε βάλει ο Βουδούρης στο Ιδρυμα Τύπου δεν ήταν;;

    Εαν είναι αλήθεια ότι τον παρακολουθούσαν όπως γράψανε τα Επίκαιρα τότε τους συλαμβάνεις και τους ξεβρακώνεις.

    Το γεγονός ότι αποφάσισε να παραδωθεί χωρίς μάχη κατά την γνώμη μου αποδεικνύει άλλο οι προθέσεις και άλλο το τσαγανό να πας μπροστά.

    Επειδή αυτές τις μέρες λέμε για τον Ερντογάν.

    Ας συγκρίνουμε μάχες που έδωσε ο ένας ακόμα και με κίνδυνο της ζωής του και τις μάχες που έδωσε ο Καραμανλής.

    Ετσι είναι η μοίρα των μπροστά να μάχονται.

    Είναι το τίμημα της δόξας και της εξουσίας ας μην τα θέλουν όλα δικά τους.

  37. stefanos avatar
    stefanos 22/08/2011 19:35:39

    Χατζηνικολάου για Βατοπαίδι στο REAL: "Γνωρίζω ότι πίσω από την υπόθεση του Βατοπαιδίου κρύβονταν κρίσιμα εθνικά θέματα"( χρηματοδότηση πατριαρχειου Κων/πολης, αρωγη προς Τάσσο Παπαδόπουλο λέω εγω γιατι αυτός δεν τόλμησε να τα αναφέρει) και μετά από αυτή τη δήλωση συνέχισε να μιλά για σκάνδαλο Βατοπαιδίου που δεν έχει αποκαλυφθεί, για το γέροντα Εφραίμ ότι είναι μπιζνεσμαν και χρηματόδουλος για ευθύνες Καραμανλή και λοιπές μπουρδολογίες. Μάλλον πρόκειται για την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος (νέα τάξη πραγμάτων) ομολογώ όμως οτι περιμένω κάτι για το μέλλον. Ιδωμεν!

  38. symeon avatar
    symeon 22/08/2011 21:10:56

    Ο άνθρωπος δεν ήταν κουρασμένος, ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ήταν με αυτά που έβλεπε να γίνονται γύρω του και με ορισμένους... της Κυβέρνησής του που προσπαθούν σήμερα να στήσουν κόμμα συμφωνώντας σχεδόν σε όλα με τον κύριο GAP. Προτίμησε παλικαρίσια να φύγει, από το να υποκύψει σε όλα! Η Ιστορία μάλλον τον έχει αδικήσει και του χρωστάει.... ίσως ένα δυναμικό come back!!!

    ΥΓ.: Όσο για το Βατοπέδι ξεκίνησε από τη Ν. Φιλαδέλφεια της Αθήνας- συμπεράσματα από τη συνέντευξη της Δήμητρας Λιάνη στο ΒηMagazino (περιοδικό της εφημερίδας Βήμα της Κυριακής)

  39. ierofantis avatar
    ierofantis 22/08/2011 21:18:56

    Έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα φίλε Προφήτη, νομίζω είναι προτιμότερο για την Ελλάδα και τους Έλληνες, η ακούραστη Πρωθυπουργάρα μας να συνεχίσει απρόσκοπτη τις κουραστικές διακοπές της στα ελληνικά νησιά και αλλαχού, παρά να γυρίσει στο Μαξίμου και να καταπιαστεί με ιδιαίτερη αποτυχία, ως συνήθως, με τα εναπομείναντα καθήκοντα εξουσίας που επιθυμεί να εκτελεί ακόμα.

    Διότι η επιστροφή είναι βέβαιο ότι θα συνδυαστεί με ακόμη μια λαμπρή περίοδο ασυναρτησίας, μπουρδολογίας και ανοησίας.

    Και όπως καταλαβαίνεις, ε, πώς να το κάνουμε, θα μας πεθάνουν που θα μας πεθάνουν με τους ερασιτεχνισμούς και τις αστοχίες τους, δεν θέλω και από πάνω να μου λένε ότι με σώζουν, ότι τάχα μου δίνουν εθνικό αγώνα και ότι βρίσκονται στο πλευρό του πολίτη δίνοντας μάχη κατά των αγορών!

    Για το λόγο αυτό παρακαλώ θερμά τον Πρωθυπουργό μας να συνεχίσει αμέριμνος και απροβλημάτιστος τις καλοκαιρινές διακοπές του.

    Υ.Σ. Καλωσόρισες πάλι στα καθ’ ημάς. Τα σέβη μου Προφήτη.

  40. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/08/2011 21:48:58

    Μπράβο, κομμάντο! Έτσι ακριβώς είναι. Όλη η αλητεία πυροβολούσε τον Κ. Καραμανλή. Η σιγουριά μου ότι πορευόταν σωστά στα μεγάλα θέματα επιβεβαιωνόταν από την λύσσα των συγκροτημάτων και την υπονόμευση από μέσα κι απέξω.

    • aris. A avatar
      aris. A @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 22/08/2011 22:05:06

      Το ερώτημα είναι κύριε Κρανιδιώτη γιατί δεν τους ξεμπροστιασε δημόσια και άφησε Ντόρα και Σουφλιά να παίζουν το παιχνίδι των νεκροθαφτών του.

      Ελλειψη αγωνιστικότητας ή κάτι άλλο ;;

      • ό παγωτατζής avatar
        ό παγωτατζής @ aris. A 22/08/2011 22:47:30

        Στην πολιτική΄υπάρχουν πράγματα πού γίνονται και δεν λέγονται..
        Εχεις αναρρωτηθεί πώς ή Ντόρα από "αρεστή " υποφήφια αρχηγός βρέθηκε ξαφνικά να είναι ένα στατιστικό λάθος;
        Η πού βρίσκεται ό πολλά δήθεν σημαίνων,σύζυγος τής κας Κόρακα;
        Ολα ξεπληρώνονται στήν παρούσα ζωή..
        Χρέη για την άλλη είναι αλλουνού αρμοδιότητα...

        Προφήτη,, σε ευχαριστώ για το άρθρο!!!

      • ιεραξ avatar
        ιεραξ @ aris. A 22/08/2011 23:20:03

        +1000

      • tpe avatar
        tpe @ aris. A 23/08/2011 13:29:59

        +1000 Κι εγώ επίσης ρωτάω: Γιατί κάλυψε τα λαμόγια στη ΔΕΘ; Αφού ήξερε τι τον περίμενε. Γιατί κάλυψε τον Παυλίδη; Πιστεύω πως αν είχε πετάξει έξω 2-3 τύπους, είχε φωνάξει ο ΙΔΙΟΣ για έλεγχο (έχασε ή όχι το Δημόσιο;) κι είχε δηλώσει πως αν βγει χαμένο το Δημόσιο θα τους στείλει φυλακή και μετά θα κάνει εκλογές, θα έβγαινε για τα επόμενα 20 χρόνια πρωθυπουργός... Αλλά μάλλον δεν είχε τελικά αυτό που χρειαζόταν...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.