#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/01/2014 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο κλήρος έπεσε στον Σαμαρά



 

Πολλές φορές η αλήθεια έχει δύο όψεις και στην περίπτωση της πολιτικής και οικονομικής κατάστασης στη χώρα, αυτό είναι σίγουρο.

Η κυβέρνηση έχει κάνει λάθη, έχει ξεχάσει βασικές της θέσεις, έχει ξεφύγει αρκετές φορές από το βασικό στόχο που είναι η σωτηρία του ελληνικού λαού. Αυτή είναι η μια πλευρά της αλήθειας και ουκ ολίγες φορές την έχουμε επισημάνει, έχουμε ασκήσει δριμεία κριτική και έχουμε αναφερθεί στα λάθη που πρέπει να διορθωθούν.

Για να είμαστε, ωστόσο, δίκαιοι πρέπει να δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος, μια βασική αλήθεια που πρέπει να μη λησμονούμε ποτέ. Ούτε τώρα που η κατάσταση είναι οριακή, ούτε και όταν έρθει η ώρα της κάλπης.

Η αλήθεια είναι ότι αυτή η κυβέρνηση που σχημάτισε μετά κόπων, βασάνων και συμβιβασμών ο Αντώνης Σαμαράς ήταν ουσιαστικά ο διαχειριστής της χρεοκοπίας της χώρας. Μια χρεοκοπημένη Ελλάδα ανέλαβε ο πρωθυπουργός και οι βασικοί «παίκτες» της ομάδας, όπως ο Στουρνάρας που βρήκαν όλοι εύκολο και τον «χτυπάνε σα χταπόδι».

Μπορείτε όλοι εσείς που έχετε εύκολη την κριτική και τον αφορισμό να καταλάβετε ότι αφενός το ταμείο ήταν άδειο, οι δανειστές πίεζαν για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, η χώρα δεν παρήγαγε τίποτε, η εμπιστοσύνη στο εξωτερικό είχε καταρρακωθεί, μας χλεύαζαν όλοι και μας χαρακτήριζαν λαμόγια;

Μια τέτοια Ελλάδα παρέλαβε ο Σαμαράς το 2012 και μάλιστα χωρίς να έχει την αυτοδυναμία για να προχωρήσει σε ένα σχέδιο που θα του επέτρεπε να ισχυριστεί ότι ήταν δικό του. Σκεφτείτε τον Μανιτάκη όταν δείτε γιατί δεν προχώρησαν οι απολύσεις και η αναδιάρθρωση του δημόσιου τομέα. Σκεφτείτε τον Ρουπακιώτη για θεσμικές αλλαγές που δεν έγιναν. Σκεφτείτε το ΠΑΣΟΚ και τον Βενιζέλο για όλα όσα είχαν ψηφίσει από το 2009 και κλήθηκε ο Σαμαράς να τα εφαρμόσει. Και τρώει τώρα το ανάθεμα του κόσμου για το 25ευρω στα νοσοκομεία ή για το φόρο στα ακίνητα που ήταν γνωστό ότι θα εφαρμοστεί από το 2011.

Ας κάνουμε όλοι μας όσο σκληρή κριτική μπορεί να γίνει για τα λάθη που έκανε η παρούσα κυβέρνηση από το 2012 μέχρι τώρα. Αλλά αν θέλουμε να πούμε για πρώτη φορά την αλήθεια πρέπει να σκεφτούμε όλη τι χώρα είχαμε το 2012, όταν ξεκίνησε να δουλεύει αυτή η κυβέρνηση, και τι χώρα θέλουμε. Ας δούμε χωρίς εμπάθεια ποια ήταν τα πραγματικά λάθη της κυβέρνησης και ποια κληρονόμησε και τότε ας κρίνουμε με βάση και τις δύο πλευρές της αλήθειας.

Άραγε φταίει ο Σαμαράς που η χώρα είχε χρεοκοπήσει; Φταίει που επί δεκαετίες ζούσαμε με δανεικά και ήμασταν και σε απόλυτη νιρβάνα; Που το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών ήταν πάντα μείον; Που εξάγουμε ακόμη και σήμερα 1 ευρώ και εισάγουμε 100; Που μια χρεοκοπημένη χώρα δεν θα είχε να αγοράσει ούτε ένα λίτρο πετρέλαιο αν δεν παίρναμε δανεικά; Και τότε με τι θα ζεσταινόμασταν; Με το πετρέλαιο από τη Βενεζουέλα;

Δε φταίει αυτή η κυβέρνηση που οι επιδοτήσεις τέλειωσαν γιατί κάποιοι τις έφαγαν. Δεν φταίνε που κληρονόμησαν τους μιζαδόρους που τώρα βγαίνουν στη σέντρα, ούτε φταίνε γιατί ήμασταν μια χώρα βολεμένη και παραφουσκωμένη που κάποια στιγμή έσκασε με πάταγο.

Ο Καραμανλής το 2009 προτίμησε να φύγει πριν σκάσει η βόμβα στα χέρια του. Ο Παπανδρέου την… έκανε με ελαφρά πηδηματάκια μόλις είδε ότι δε μπορεί να τα βγάλει πέρα και ζητούσε δημοψηφίσματα.

Κι έπεσε ο κλήρος στον Σαμαρά να αναλάβει την διαλυμένη χώρα, για να μην καταρρεύσει τελείως. Και δεν κατέρρευσε. Αν και τα προβλήματα που κουβαλά ο καθένας είναι πολλά η Ελλάδα δεν έγινε τριτοκοσμική χώρα. Δεν είδαμε σκηνές Αργεντινής όπως πολλοί Συριζαίοι θα ήθελαν. Κι όχι μόνο αυτό, ο Σαμαράς αναλαμβάνει μια ευρωπαϊκή προεδρία και πάει για την τελική διαπραγμάτευση με ελπίδες.

Η μεγάλη πρόκληση της παρούσας κυβέρνησης είναι να βγάλει τη χώρα από τα μνημόνια, να ξανασταθεί στα πόδια της χωρίς δανεικά και ταυτόχρονα να υπάρξει η πολυπόθητη ανάπτυξη που θα δώσει δουλειά και χρήματα στους χειμαζόμενους Έλληνες. Αν το καταφέρει θα έχει πετύχει έναν στόχο που το 2012 φάνταζε αδύνατος. Αν δεν το καταφέρει θα έχει υπογράψει και τη δική της θανατική καταδίκη.

Μέχρι τότε, μπορούμε να ασκούμε κριτική και να επισημαίνουμε τα λάθη. Αλλά τον διαχειριστή της κρίσης μιας χώρας που ήταν υπό κατάρρευση και κατάφερε να της δώσει μια ακόμη ευκαιρία, ένα ακόμη στήριγμα, ας τον αντιμετωπίζουμε με περισσότερο σεβασμό.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Διογένης avatar
    Διογένης 05/01/2014 07:58:55

    Με περισσότερο σεβασμό και, θα έλεγα, και περισσότερη ευγνωμοσύνη. Για την ατελείωτη σκληρή και αποτελεσματική δουλειά που ρίχνει για όλους μας. Δεν ξέρω πότε πέρασε άλλη φορά πρωθυπουργός που να δουλεύει τόσο για τον Σκοπό του, την ανόρθωση της χώρας του.

    • Εμείς στο Νότο avatar
      Εμείς στο Νότο @ Διογένης 05/01/2014 11:00:21

      Κύριε ελέησον!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Διογένης 05/01/2014 11:03:54

      Και το δυστύχημα είναι ότι συνέβει να έχει ένα λαό που στη μεγάλη του πλειοψηφεία δε μπορεί να καταλάβει κάτι τόσο απλό. Που υποτίθεται έπρεπε να είναι το πρώτο κριτήριο αξιολόγησης για τους άρχοντες. Η εργατικότητα και η αποτελεσματικότητα. Μόνο που το δεύτερο θα φανεί πιο καθαρά στο 2014. Το πρώτο δε το βλέπουν όμως;

      • Φωτόνιο avatar
        Φωτόνιο @ Γεώργιος Τ. 05/01/2014 11:45:34

        Ούτε ...ορθογραφία δεν γνωρίζει καλά καλά αυτός ο αγνώμων και αχάριστος λαός τελικά.... Μόνο στο χειροκρότημα - όταν εξυπηρετείται - είναι καλός. Ε, Γεώργιε;

      • Κωστας avatar
        Κωστας @ Γεώργιος Τ. 05/01/2014 12:33:00

        Δηλαδη γιωργο οταν ο λαος ψηφιζει Ν.Δ ειναι ευτυχημα τωρα αν...λεω αν δεν ψηφισει ειναι δυστυχημα ? δημοκρατικοτατο σε βρισκω.

        • Απογοητευμένος Πολίτης avatar
          Απογοητευμένος Πολίτης @ Κωστας 05/01/2014 18:29:48

          Κώστα η απάντησή σου σύντομη, αλλά περιεκτική και ουσιαστική.

        • m.s avatar
          m.s @ Κωστας 06/01/2014 16:52:57

          Συνθήματα πολιτικά, στα οποία δε μάσησε ο ελληνικός λαός και έκανε το καθήκον του χαχαχχα
          έχουμε και λέμε (βάζω τα χοντρά χοντρά)
          - '' κάτω οι φόροι " (όχι δεν είναι αυτός που φαντάζεστε)
          - '' οίκαδε'' φάγαμε το δόλωμα μαζί με το αγκίστρι και το καλάμι
          ''αλλαγή'' (στη μάσα)
          '' δώστα όλα" (μεταφράστηκε πάρτα όλα)
          - ''κάθαρση"(βάλαν καθαρό τραπεζομάντηλο)
          - ''εκσυγχρονισμός'' πάει πακέτο με το ''ισχυρή Ελλάδα '' και το μακέτο. (Σε μας τελικά έμεινε το πακέτο)
          - '' επανίδρυση'' με διπλή πίτα, πάντα όμως σεμνά και ταπεινά.
          -'' λεφτά υπάρχουν'' ( δεν είναι για σας όμως κορόιδα)
          Προσεχώς στα εκλογικά κέντρα της γειτονιά σας
          -θα σκίσω τα μνημόνια (κάποια στιγμή ,δεν ξέρω πότε )
          -το μνημόνιο την επομένη μέρα των εκλογών θα είναι νεκρό (αυτό μη σας πολυπαασχολεί , μάλλον θα έχετε την τύχη του)
          -καμιά απόλυση στο Δημόσιο , επαναφορά των μισθών στα προ κρίσης επίπεδα ( τώρα αν θα πληρώνεστε (με λεφτά) είναι άλλο θέμα)
          - Την κρίση θα πληρώσουν οι έχοντες (αν αφήσουν κανένα ψιλό στις τράπεζες) ...ευγενής πόθος
          άρε ελληνικέ λαέ . μεγάλη γάτα είσαι . όποιος σου πει το μεγαλύτερο ψέμα.

          • Giorgis avatar
            Giorgis @ m.s 07/01/2014 05:14:58

            Ωραία συλογή. Δηστυχώς μερικοί είναι μονίμως σε προεκλογική περίοδο.

    • Πετρος avatar
      Πετρος @ Διογένης 06/01/2014 13:43:23

      και οχι μόνον.. ειναι γνωτο οτι εχασε το ματι του σχεδον γιατι ενω του ειχαν απαγορευσει οι γιατρροι το ταξιδι , εκεινος, πηγε Βρυξελλες να δωσει την μαχη . ποιος αλλος θα θυσιαζε οχι το ματι μου αλλα το νυχι του για την πατριδα???

  2. η Dimi avatar
    η Dimi 05/01/2014 08:09:19

    «Δεν υπάρχει τίποτε δυσκολότερο από το να κυβερνήσεις τους Έλληνες.
    Και αυτό, γιατί, όλοι νομίζουν ότι είναι ικανοί για όλα.»
    ~Κωνσταντίνος Καραμανλής (1907-1998)

    • Χρηστος avatar
      Χρηστος @ η Dimi 05/01/2014 12:21:54

      Για αυτο μας αφησε προικα τα ανιψια του που μπορουν και ειναι ικανα

    • Λίναρης Σταμάτιος avatar
      Λίναρης Σταμάτιος @ η Dimi 05/01/2014 23:04:18

      "H Κύπρος κείται μακράν" φίλατε Dimi

      • my way avatar
        my way @ Λίναρης Σταμάτιος 06/01/2014 09:03:13

        Αυτό, μας το 'πε ο Γεώργιος Μαύρος. Οι χουντόφρονες το αποδίδουν στον Καραμανλή. Τι να υποθέσουμε; Σταγονίδιο; Μάλλον!

    • Giorgis avatar
      Giorgis @ η Dimi 07/01/2014 05:18:11

      Καλά του Καραμανλή δεν συγχωρώ το "Έναν πρωθυπουργό δεν τον στέλνεις φυλακή, τον στέλνεις σπίτι του"

      Έπρεπε να χώσει τον Παπανδρέου φυλακή για να γίνει παράδειγμα, γιατί μετά μας ήρθαν πολλοί φαγάδες στο στηλ του

  3. giorgos avatar
    giorgos 05/01/2014 08:10:34

    Ο Σαμαρας εκανε ενα και μοναδικο σφαλμα.Που θα το πληρωσει πολυ ακριβα.
    Στηριξε την κυβερνησι Παπαδημου.Τοτε επρεπε να παει σε εκλογες,τοτε εκανε υποχωρησεις και τωρα πληρωνουμε τα αποτελεσματα.

    • tak avatar
      tak @ giorgos 06/01/2014 10:10:32

      Ο Σαμαράς θα πληρώσει; Για σκεφθείτε το καλύτερα...

  4. Κυνας avatar
    Κυνας 05/01/2014 09:19:20

    Μου ελεγε ενας γνωστος μου για καποια ταξιδια που εκανε στο εξωτερικο και συγκεκριμενα στην Ουγγαρια πριν καμια 15ετια, αυτο που του εκανε εντυπωση τοτε ηταν απο την μια να δεσποζουν τα εντυπωσιακα ιστορικα και νεοκλασσικα κτιρια κτιρια απαραμιλλης ομορφιας που ομοια τους δεν μπορουσες να δεις στην Ελλαδα και απο την αλλη οι ανθρωποι που ζουσαν σε χαρτοκουτα αναμεσα σε αυτα τα κτιρια και εψαχναν στα σκουπιδια για φαγητο.

    Και ενω θα μπορουσε καλλιστα αυτο να αποτελει παραδειγμα για το τι γλιτωσε η Ελλας τοτε που δεν επεσε στα χερια των κομμουνιστων, τι ειδους παραδειγμα αποτελει σημερα οταν οι 2 εικονες αυτων των 2 χωρων ειναι απολυτως ταυτοσημες με ενα χρονικο κενο 15-20 ετων;

    Μαλλον το πως αντιλαμβανομαι εγω τον ορισμο της "τριτοκοσμικης χωρας" και πως τον αντιλαμβανεται ο αρθρογραφος διαφερουν κατα παρα πολυ.

    Ποτε θα ξυπνηστε μερικοι αραγε;

    • Κωστας avatar
      Κωστας @ Κυνας 05/01/2014 12:49:02

      Δεν προσεξα οτι ειπες πριν 15 χρονια τωρα το ειδα....ε ναι τοτε μπορει ηταν η μετα εποχη...εγω ξαναπηγα το 2004 και ηταν μια ουγγαρια αλλοιωτικη μεσα στη φτωχεια.

  5. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 05/01/2014 09:42:07

    "Μπορείτε όλοι εσείς που έχετε εύκολη την κριτική και τον αφορισμό να καταλάβετε ότι αφενός το ταμείο ήταν άδειο..."

    Γι' αυτό επιμένω Φάκτορα, δίχως ανεξάρτητη χρηματοπιστωτική και νομισματική πολιτική θα έιμαστε έρμαια των "εταίρων" και δανειστών.

    ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΧΩΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΜΟΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ. Όλα τα άλλα έιναι λόγια του αέρα.

    • foros1 avatar
      foros1 @ Νίκος Αργεάδης 05/01/2014 14:42:43

      το προβλημα ειναι οτι, ενω σχετικα ευκολα παραδιδεται η νομισματικη πολιτικη, πολυ δυσκολα επανακταται, στην πραγματικοτητα πρεπει να ξεκινησει απο το μηδεν...

  6. Ραβινος avatar
    Ραβινος 05/01/2014 09:46:50

    ''Τα αφανη τοις φανεροις τεκμαιρου''Σολων ο Αθηναιος .Ο λαος εν ολιγοις λεει οτι ''Εξω απο τον χορο πολλα τραγουδια λεγονται ''. Αυτα που λεει τωρα η Μερκελ τα λεει για να δικαιολογησει στους Γερμανους και αυτους στον Βορρα γιατι δεν πεταξαν την Ελλαδα εξω απο το ευρω και την ΕΕ τοτε και εξακολουθει να τους δημιουργει ακομη και τωρα συνεχως προβληματα . Οι οψιμοι εκδικητες του ''μαζι τα φαγαμε '' και του ''δεν πληρωνω ''ετοιμαζονται για τα γιουρουσια στα χημερινα ανακτορα για να φερουν δηθεν την λευτερια στον κατα την σφαλερη αποψη τους υποδουλο λαο .Μαζι με αυτην την λευτερια ετοιμαζονται να εφαρμοσουν το αναπτυξιακο τους προγραμμα με τις δημευσεις περιουσιων ,τις φορολογησεις καταθεσεων ,τις κρατικοποιησεις τραπεζων ,τις αυξησεις μισθων & συνταξεων ,τις καταργησεις μετρων λιτοτητας ,της ευμαρειας τυπου πασοκολαμογιας ,τις συνοπτικες καταδικες τοπικων λαικων συνελευσεων προεδρευοντων των νεοκομμουνιστων σταλινισκων ,τις απαγορευσεις εισαγωγων λογω ελλειψης συναλλαγματος μιας και θα πληρωνουμε σε ευρω με εθνικο νομισμα την δραχμη,των ελλειψεων φαρμακων ,καυσιμων,τροφιμων κλπ ,κλπ .Εν ολιγοις μια ευρωπαικη Βορειο Κορεα .Εμπρος λοιπον να δουμε ποια ειναι ''τα σαπια και επιζημια βαριδια'' και ποιοι οι φελλοι που εξακολουθουν να επιπλεουν ακομη μετα την αποφραδα ημερα του Οκτωβριου του 1981 της αναδειξης της πασοκολαμογιας και τωρα του συριζαυγητικου λαικισμου σε πολιτικη ιδεολογια κομματικης υποτελειας ενος ολοκληρου λαου στην κομματικη νομενγκλατουρα και τις τοπικες λαικες συνελευσεις νεοκομμουνιστων της παλαβης αριστερας .

    • Φωτόνιο avatar
      Φωτόνιο @ Ραβινος 05/01/2014 11:40:03

      Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον - Αρχαίο ρητό

    • George N avatar
      George N @ Ραβινος 05/01/2014 12:04:49

      Ισως και να μην μας βγει τόσο παλαβή η αριστερά αυτή την φορά. Αν όχι θα είναι μια μικρή παρένθεση. Η κατηφόρα-επικράτηση της αριστερής ιδεολογίας- ξεκίνησε την δεκαετία του 60 και επιταχύνθηκε με την μεταπολίτευση. Εδώ και λίγα χρόνια ισχύει το αντίστροφο.

  7. T. S. avatar
    T. S. 05/01/2014 10:15:32

    Αυτό, το να βγάζουμε ΝΔ και να κυβερνάει το Πασόκ, υπάρχει πιθανότητα να σταματήσει ή μπα; Ο Κώστας ο Καραμανλής, νταξ, δεν είχε ή δεν ήθελε να έχει στελέχη. Δεν ξερω. Ο Σαμαράς όμως που έχει, γιατί δεν τα αξιοποιεί; Γιατί δεν απλώνει το χέρι του στο επιστημονικό δυναμικό της βάσης του;
    Εννιά στους δέκα γραμματιζουμενους σ αυτή τη χώρα, ήταν, είναι ή θα ξαναγίνουν πασόκ. Νοιώθουν τίποτα εκεί στη Συγγρού ή μπα;

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ T. S. 05/01/2014 20:49:17

      Μεταφὲρω μέ τήν ἄδεια σας κ. Λάμπη.

      [labis

      21-9-09, DEBATE, ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:

      Κύριε Παπανδρέου τους αριθμούς τους γνωρίζετε, αλλά η κρίση που βιώνουμε σε όλη την Ευρώπη επιβάλλει να πάρουμε καποιες αποφάσεις.

      Ενώ λοιπόν γνωρίζετε τους αριθμούς, γνωρίζετε την πραγματικότητα, γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχετε άγνοια της πραγματικότητας, εκείνο που κάνετε έναντι των πολιτών είναι να τους παρουσιάζετε ένα νεφελώδες δήθεν πρόγραμμα, που σημαίνει ότι δεν έχετε σχέδιο, αλλά με εύκολες υποσχέσεις περί παροχών θέλετε να παραπλανήσετε τους πολίτες.

      Αυτή είναι η πραγματικότητα, και αν αυτή είναι μια παραδοσιακή πολιτική πρακτική, είναι εμπαιγμός την ώρα της κρίσης.

      Αυτή την ώρα πρέπει να πάρουμε κάποιες δύσκολες αποφάσεις, πρέπει να συμμαζέψουμε τη δημόσια δαπάνη, πρέπει να χτυπήσουμε τη φοροδιαφυγή, πρέπει να νοικοκυρέψουμε τα του οίκου μας και αυτά δεν γίνονται με τις δικές σας ακάλυπτες επιταγές περί δέκα και παραπάνω δισεκατομυρίων μοιρασιών και παροχών σε μια τέτοια εποχή κρίσης.

      ‘Αρα το διακύβευμα λοιπόν είναι: είναι διατεθειμένοι οι πολίτες να δεχθούν μια υπεύθυνη πολιτική που λέει, ναι έχουμε μπροστά μας δύο δύσκολα χρόνια, αλλά πρέπει να πάρουμε τις αποφάσεις και να βγούμε με την οικονομία σε υγεία και τα δημόσια οικονομικά μας νοικοκυρεμένα ή όχι;]

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ Φωτεινή 05/01/2014 23:18:05

        Φωτεινή
        Παρούσα. Καλή χρονιά.

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Νίκος Α 06/01/2014 01:02:26

          ᾿Επίσης, Νῖκο!

          Γιά μήν ξεχνοῦμε. . .

  8. Skeptikisths avatar
    Skeptikisths 05/01/2014 10:35:26

    Κάτι τέτοια άρθρα με εκνευρίζουν αφάνταστα και θα αιτιολογήσω το γιατί. Όσα λέει είναι δεκτά κι αληθινά αλλά παρουσιάζουν την χρεοκοπία και την καταστροφή της χώρας σαν να πρόκειται για μία φυσική καταστροφή, για κάτι το νομοτελειακό, ένα γεγονός που απλά έγινε και τώρα πρέπει να το διαχειριστούμε. Δεν υπάρχουν ένοχοι για αυτό το έργο; Δεν υπάρχουν ευθύνες; Δεν θα τους τιμωρήσετε; Δεν θα τους κάνετε να μετανιώσουν και για το ένα ευρώ που τόλμησαν να κλέψουν; Το έχουμε καταλάβει ότι έχουμε τινάξει την μπάγκα στον αέρα κύριοι! Δεν θέλουμε άλλη ψυχοθεραπεία από τα ΜΜΕ για success story και πρωτογενή πλεονάσματα. Θέλουμε να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι! Ξεκινήστε λοιπόν από τα αυτονόητα κι ως δια μαγείας θα δείτε τον κόσμο και να κατανοεί την κατάσταση και να συναινεί σε όλη την προσπάθεια. Δεν νομίζω να υπάρχει Έλληνας που να μην θέλει να σωθούμε ως χώρα και έθνος.

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Skeptikisths 05/01/2014 11:11:47

      Συμφωνώ....

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ Skeptikisths 06/01/2014 15:23:45

      Συμφωνώ απόλυτα. Ο Νίτσε, επί του προκειμένου λέει ότι, μετά από μια μεγάλη εθνική καταστροφή, το να βρεθούν, έστω και καταχρηστικά, οι ένοχοι και να τιμωρηθούν είναι απαραίτητο για την εθνική συνοχή και την προαγωγή της εμπιστοσύνης στο μέλλον της χώρας. Πόσω μάλλον, όταν οι ένοχοι είναι υπαρκτοί, καραμπινάτοι και πολυάριθμοι.
      Αλλά αυτό σημαίνει στιγμιαία αποψίλωση μέχρι και του κόμματος της ΝΔ, κενό που θα αναπληρωθεί, βέβαια, αμέσως από χιλιαδες ενθουσιώδεις Έλληνες, που απωθούνται από την ιδέα του να μπλέξουν με τα σκύβαλα..
      Αν ο ΑΣ το αποτολμήσει, θα δικαιώσει τις προσδοκίες, στις οποίες επένδυσα ένα δίφραγκο, κάποιον Νοέμβρη....

  9. factorx avatar
    factorx 05/01/2014 10:54:50

    Συμφωνούμε

  10. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 05/01/2014 11:24:16

    Ο κλήρος έπεσε στον Σαμαρά να σώσει την χρεωκοπημένη χωρα ή να σώσει το χρεωκοπημένο πολιτικό και οικονομικό κατεστημένο ;
    Αναμφίβολα δύσκολο το έργο του, αλλά δεν βλέπω να υπάρχει η βούληση να πάμε σε κάτι νέο , σε μιά υγιη κατάσταση. Αντίθετα βλέπω μπαλώματα, συμβιβασμούς, μικροπολιτικές.
    Και βέβαια και ο λαός πρέπει να αποφασίσει τι Ελλάδα θέλουμε, γιατί ακόμα δεν το έχουμε κάνει. Και εδώ είναι μια ακόμα μεγάλη ευθύνη του Σαμαρα, που δεν έχει ξεκινήσει ένα σχέδιο εθνικής ανασυγκρότησης καλώντας ΟΛΟΥΣ τους ¨ελληνες να συμμετάσχουν χωρίς μικροκομματικούς σχεδιασμούς και ιντριγκες...
    Σε αυτό θα κριθεί ο Σαμαρας από την ιστορία, έχει μέγιστη ευκαιρία, ας την αδράξει...
    Δεν είμαι όμως αισιόδοξος...
    Οσο για την ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, αυτή κι αν έχει χάσει αυγά και πασχάλια...
    Και ΟΛΟΙ στην πλάτη μας...

    • blue nile avatar
      blue nile @ ΝΑΥΤΗΣ 06/01/2014 02:21:00

      Σωστός ο Ναύτης.

  11. TIMAIOS avatar
    TIMAIOS 05/01/2014 11:38:21

    Εχω την εντυπωση οτι η σωτηρια της χωρας προεχει απο καθε λογης τιμωριες. Πρεπει να υπαρξει χωρα για να αποδοθουν ευθυνες. Αλλωστε απο τον Πρωθυπουργο περιμενω (οταν τα πραγματα ομολοποιηθουν) την εξεταστικη επιτροπη που εχει προ καιρου δεσμευτει.

    • Ν. avatar
      Ν. @ TIMAIOS 05/01/2014 14:02:55

      Η τιμωρία πρέπει να έρθει ταυτόχρονα με τις προσπάθειες σωτηρίας της χώρας,διαφορετικά υπάρχει ένα μεγάλο αίσθημα ατιμωρισίας και αδικίας που περνάει στον κόσμο και ταυτόχρονα οι υπεύθυνοι για τα δεινά μας προσπαθούν να περάσουν τον εαυτό τους για σωτήρες

  12. my way avatar
    my way 05/01/2014 11:56:44

    Ο Σμάγκι δεν φέρεται να είπε αλλά έγραψε στο βιβλίο του: "Η Μέρκελ αφού αμφιταλαντεύτηκε για το εάν η Ελλάδα έπρεπε να ξωπεταχτεί από το ευρώ, τελικά π-ε-ί-σ-τ-η-κ-ε ότι αυτό θα ήταν καταστροφικό για όλους τους υπόλοιπους".

    • foros1 avatar
      foros1 @ my way 05/01/2014 14:59:26

      και εαν π-ε-ί-σ-τ-η-κ-ε λαθος;
      παντα στα κομβικα ζητηματα υπαρχουν αντιθετες σχολες σκεψης.
      μακαρι για εμας να ισχυει παντα αυτο που εγραψε ο Σμαγκι.
      δεν θα ηθελα ομως η χωρα μου να χρειαστει να παιξει το μελλον της ...ρουλετα!
      ειναι απιστευτο το φορτιο και ευθυνη που θα φερει ο (οποιος) πρωθυπουργος το επομενο χρονικο διαστημα...

  13. daresome avatar
    daresome 05/01/2014 11:59:13

    “Μπορείτε όλοι εσείς που έχετε εύκολη την κριτική και τον αφορισμό να καταλάβετε ότι αφενός το ταμείο ήταν άδειο…”΄
    Και πώς επιχειρείται να ξαναγεμίσει το ταμείο ? Στέλνοντας το λογαριασμό, και μάλιστα υπό την απειλή κατασχέσεων, σ΄αυτούς που δεν το άδειασαν. Κι αυτοί που το άδειασαν γλεντούν με τα κλεψιμαίικα και μηχανεύονται καινούριους τρόπους για ν΄αυξήσουν τη μπάζα ...

  14. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 05/01/2014 12:16:36

    Με τα όποια λάθη και τις ατολμίες που έκανε η κυβέρνηση, τις σκληρές κριτικές που κάνει ο καθένας μας στον ΣΑΜΑΡΑ το βασικότερο όλων είναι ότι δεν έκανε το χατίρι σε κάποιους......ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΕΣ να επωφεληθούν και να κονομήσουν από την κατάρρευση ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ. Αυτοί δυστυχώς είναι πάρα πολλοί ακόμη που περιμένουν πως και πως να καταστραφεί η ΧΩΡΑ για να επωφεληθούν......Εδώ ο Σαμαράς τους....χάλασε τη μαγιά και αυτό είναι στα πολύ θετικά του. Η Πατρίδα θα ξαναβρεί το δρόμο της, αλλά αυτό απαιτεί χρόνο και πολύ ΔΟΥΛΕΙΑ από όλους μας. Το βασικότερο πλέον είναι και πρέπει σιγά-σιγά να μπαίνει στο περιθώριο όλο το ΒΡΩΜΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ πού ευθύνεται για όλα όσα ΔΕΙΝΑ έχει φέρει στον τόπο. Αυτούς πλέον τους ξέρουμε όλοι..........

  15. Κωστας avatar
    Κωστας 05/01/2014 12:39:06

    Φιλε μου συγγνωμη αλλα αυτη η προπαγανδα σας ειναι το κατι αλλο...πηγαινα βουδαπεστη 2 μηνες τον χρονο απο 1987 μεχρι 1993.Αυτα που λες δεν υπηρχαν πουθενα.Τωρα ναι υπαρχουν.Οπως και στην ελλαδα.Αυτος που στα ειπε να μου γραψει εδω με στοιχεια ποτε τα ειδε αυτα και να του απαντησω.Οχι ακουσα αλλα ειδα με τα ματια μου τοτε και τοτε.Αντιθετα ειδικα η ρουμανια αλλα και η βουλγαρια εκεινα τα χρονια πραγματικα ηταν σκετη δυστυχια.

    • Κυνας avatar
      Κυνας @ Κωστας 05/01/2014 13:30:32

      Ναι οντως δεν τα ειδα "ιδιοις ομασι" αλλα να με συγχωρεις που θα προτιμησω να παρω και να εμπιστευτω τον λογο ενος ανθρωπου με τον οποιο μεγαλωσα μαζι και μεχρι τωρα λογο δεν ειχε να μου πει ψεμματα αντι να προτιμησω τον λογο του "κωστα του antinews"....

      • Κωστας avatar
        Κωστας @ Κυνας 05/01/2014 15:05:23

        Απλα μην το αναπαραγεις....η ουγγαρια δεν ειχε καμμια σχεση με τις υπολοιπες κομμουνιστικες χωρες...μετα αρχισαν τα μεγαλα προβληματα και γι'αυτους...σου ειπα κοντα στο 2000 ετσι ηταν...οπως η ελλαδα του σημερα δεν εχει καμμια σχεση με την ελλαδα του 2009-10 ετσι και η ουγγαρια του 2000 δεν ειχε καμμια σχεση με την ουγγαρια μεχρι του 93 τουλαχιστον που πηγαινα εγω.

        • Κυνας avatar
          Κυνας @ Κωστας 05/01/2014 17:25:47

          Ετσι λες εσυ και ΑΝ θελω σε πιστευω....

          • Κωστας avatar
            Κωστας @ Κυνας 05/01/2014 20:10:36

            Οκ μικρε. Ελευθερος εισαι να πιστευεις οτι θελεις.

  16. JIM BIM avatar
    JIM BIM 05/01/2014 12:42:42

    Η μπουρδολογία και η ανευθυνότητα, η επιδότηση και το βόλεμα στο δημόσιο, η πρόωρη και αναπηρική σύνταξη, η αποβιομηχάνιση και οι πολιτικοί της ρεμούλας μας έφτασαν εδώ !!!!
    Ο Α. Σαμαράς στάθηκε απέναντι σε αυτό το σύστημα από την αρχή της πολιτικής του καριέρας. Η Άνοιξη ήταν η κραυγή αγωνίας για την σωτηρία της χώρας.
    Πρώτος επιχείρησε την συστράτευση όλων των πολιτικών παρατάξεων για το κοινό καλό του τόπου ....

    Και τώρα διαχειρίζεται όλη την κατάσταση που πάντα πολέμουσε, ΝΟΜΟΖΩ ότι ΘΑ καθαρίσει ΟΛΑ τα παράσιτα και ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ !!!

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ JIM BIM 06/01/2014 13:42:43

      Συμφωνώ πως η "αποστασία" μπορεί και να είναι πράξη υπευθυνότητας.
      Η λύση, όμως, του Μακεδονικού που Μητσοτάκης είχε επιτύχει στην Λισαβόνα παραμένει η καλύτερη. Εκ των πραγμάτων καταδεικνύεται ότι
      ο ΑΣ κι ο ΑΓΠ έβλαψαν τα μάλα την χώρα μας στο θέμα αυτό.
      Υπό τις σημερινές συνθήκες ο ΑΣ είναι η μόνη ελπίδα της Λαϊκής Παράταξης.

  17. Αιτία avatar
    Αιτία 05/01/2014 16:51:30

    Εγώ πάντως θα περιμένω να δω και το τέλος....
    Τότε θα καταλήξω και στα πιο ασφαλή συμπεράσματα.
    Τώρα η ταινία είναι ακόμη εν εξελίξει, έστω και αν έχει παίξει ήδη το μισό, δίχως εκπλήξεις και άνευ συγκλονιστικής πλοκής.

  18. Άγνωστος x avatar
    Άγνωστος x 05/01/2014 17:12:06

    Πολλές φορές η αλήθεια έχει δύο όψεις και στην περίπτωση του Άκη Τσοχατζόπουλου αυτό είναι σίγουρο.
    Ο Άκης έχει κάνει λάθη, έχει πάρει μίζες, έχει αγοράσει σπίτια στην Αρεοπαγίτου και έχει κάνει γάμους στα Παρίσια.
    Για να είμαστε, ωστόσο, δίκαιοι πρέπει να δούμε και την άλλη πλευρά του νομίσματος. Η αλήθεια είναι ότι αυτός ο άνθρωπος ξεκίνησε από τα χαμηλά και είχε να διαχειριστεί τη φτώχεια του. Κατέβηκε από το αεροπλάνο, δίπλα στον Ανδρέα, με ένα πουκάμισο της πλάκας και την τσέπη άδεια. Και, παρ' όλα αυτά, κατάφερε να εξασφαλίσει ένα σίγουρο μέλλον για τη γυναίκα του και τα παιδιά του.
    Μπορούμε να ασκούμε κριτική και να επισημαίνουμε τα λάθη. Αλλά τον άνθρωπο που άλλαξε την τύχη των συγγενών του ας τον αντιμετωπίζουμε με περισσότερο σεβασμό.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Άγνωστος x 05/01/2014 19:06:32

      Είσαι σαβαρός;
      Καταλαβαίνεις τι λες;!!!

      • Άγνωστος x avatar
        Άγνωστος x @ Μανιάτης 05/01/2014 20:51:23

        Αυτό που λέω, φίλε Μανιάτη, είναι ότι κάθε ιστορία, ακόμα και αυτή του Άκη, μπορείς αν θες να την δεις και από την "άλλη" όψη. Στην περίπτωση, βέβαια, του Άκη, καίγεσαι αμέσως γιατί το πράγμα έχει να κάνει με καραμπινάτες μίζες (άλλης τάξης ζήτημα). Όμως, και στην περίπτωση του Σαμαρά (ζήτημα, πλέον, πολιτικής στρατηγικής), το να προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε το χάος που χωρίζει τα πεπραγμένα του από αυτά που διακήρυττε προεκλογικά και τα αδιέξοδα στα οποία αυτά τα πεπραγμένα οδηγούν, δεν στέκει. Οι καλές προθέσεις δεν αρκούν. Καλύτερα να δούμε την αλήθεια χωρίς "ναι μεν, αλλά..." και να πάμε παρακάτω. Υ.Γ.: Σε δικαιολογώ για την παρανόηση γιατί χρησιμοποίησα (εν γνώσει μου) ακραίο παραλληλισμό, αλλά φαντάζομαι, τώρα, κατάλαβες το πνεύμα μου: σε μερικά θέματα, η αλήθεια έχει μόνο μία όψη.

    • Κωστας avatar
      Κωστας @ Άγνωστος x 05/01/2014 20:17:52

      Ο Ακης ηταν μηχανικος στην γερμανια σε μεγαλα δημοσια εργα και ανηκε στην μεσαια ταξη.Δεν ηταν με αδεια τσεπη.Απλα τον τυφλωσε ο ερωτας για την μικρουλα και τον πηρε η κατηφορα.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Κωστας 05/01/2014 21:27:46

        Πιό πρίν τόν εἶχε τυφλώσει ὁ ἔρωτας γιά τά μπικικίνια...

      • ΝΑΥΤΗΣ avatar
        ΝΑΥΤΗΣ @ Κωστας 05/01/2014 21:51:00

        Σε πολύ μεγάλα έργα?
        Το γνωρίζεις έγκυρα ή το φαντάζεσαι ?
        Ποτέ του δεν δούλεψε σαν μηχανικός ο άνθρωπος, και όταν ήρθε ήταν αφραγκος...
        Ρωτήστε και τον βουλευτή φωκίδας που καταδικάστηκε μαζί του.
        Και λίγα βγήκαν στην φόρα...

    • Ατραπός avatar
      Ατραπός @ Άγνωστος x 05/01/2014 21:10:45

      Το χιούμορ σας πραγματικά σπαρταριστό!
      Λευτεριά λοιπόν στους λαϊκούς αγωνιστές με τις άδειες τσέπες, που τις γέμισαν μεν με κλοπιμαία χρεώνοντας τους αφελείς Ιθαγενείς, πλην όμως άλλαξαν για πάντα τη ζωή των συγγενών τους προς το καλύτερο. (Για τους συγγενείς του Τσοχατζό, αυτό πάντως, παίζεται...)

      • Άγνωστος x avatar
        Άγνωστος x @ Ατραπός 05/01/2014 23:14:33

        Αγαπητέ/ή, δεν έκανα χιούμορ, διαβάστε την απάντησή μου στο φίλο Μανιάτη παραπάνω και θα καταλάβετε. Είμαι ο τελευταίος σε αυτή τη χώρα που θα μπορούσα να βλέπω τα λαμόγια να γλεντούν εις υγείαν ημών των κορόιδων. Ίσα-ίσα που πιστεύω πως είναι πάρα πολλοί από το σινάφι του Άκη που θα 'πρεπε να του κάνουν παρέα εκεί μέσα (πεδίο δόξης λαμπρόν για το Σαμαρά αν θέλει, αλλά με τον Μπένυ αντιπρόεδρο και το λοιπό ΠΑΣΟΚ συγκυβερνήτη... άστα!).

  19. Panagiotis avatar
    Panagiotis 05/01/2014 18:15:15

    Θέλω να υποβάλλω στη κυβέρνηση Σαμαρά ένα ερώτημα σχετικά με το προϋπολογισμό 2014.

    Η αύξηση των εσόδων προερχομένων από περιουσία είναι από 2.78 δις το 2013 σε 3.93 δις το2014 και η αντίστοιχη διαφορά των εσόδων από νομικά πρόσωπα είναι από 1.64 δις το 2013 σε 3.89 δις το 2014. Δηλαδή από αυτές τις δύο πηγές έχουμε αύξηση εσόδων 3.4 δις.

    Ενώ από την άλλη.

    Το κράτος έχει απώλειες 2 δις/έτος λόγω της νόθευσης και του λαθρεμπορίου των καυσίμων. Περιττό να σημειώσω ότι η τεχνολογία ελέγχου είναι απλή και άμεσα εφαρμόσιμη. Μήπως η αδράνεια οφείλεται σε διαπλοκή;

    Με τροπολογία Στουρνάρα-Βρούτση σβήνουν αναδρομικά πρόστιμα 1,2 δισ. ευρώ που έχουν επιβληθεί το 2010 και 2011 σε εταιρείες πετρελαιοειδών για τις λεγόμενες «τριγωνικές συναλλαγές για εισαγωγή πετρελαίου»!!!

    "Η κυβέρνηση θέλει μέσα στους επόμενους δύο μήνες και εν όψει των ευρωεκλογών να έχουν ολοκληρωθεί οι συνολικοί έλεγχοι στα εμβάσματα του εξωτερικού, στη λίστα Λαγκάρντ, στη λίστα του Λουξεμβούργου και σε όλες τις υπόλοιπες που ερευνούν οι Αρχές, όπως τα σκάφη που είναι νηολογημένα στην Ολλανδία. Απώτερος στόχος είναι να εισπραχθούν τουλάχιστον 5-6 δισ. ευρώ ώστε να δείξει το Μέγαρο Μαξίμου ότι η κυβέρνηση κυνηγάει το μαύρο χρήμα." (
    www.newmoney.gr). Ακόμα στο συρτάρι του Βενιζέλου θα ήταν το USB εάν δεν το έβγαζε στη φόρα η Λαγκαρντ και βοηθούντος του ΣΥΡΙΖΑ.

    "Έσοδα ύψους έως 800 εκατ. ευρώ χάνει κάθε χρόνο το ελληνικό δημόσιο από το λαθρεμπόριο τσιγάρων και καπνικών προϊόντων, που αντιστοιχεί σε ποσοστό ακόμη και μέχρι 20% της νόμιμης εμπορίας." Τι είδους διαπλοκή υπάρχει και δεν μπορούν να παταχθούν οι λαθρέμποροι τσιγάρων;

    Εάν τα προσθέσω όλα τα παραπάνω δίνουν άθροισμα 9-10 δις. Από αυτά αν "πιανότανε" το 1/3 αμέσως-αμέσως έβγαιναν τα 3.4 δις, δηλαδή η αύξηση φορολογίας στην περιουσία και στα νομικά πρόσωπα. Βέβαια για να συνέβαινε αυτό προϋπόθετε και ανάλογη πολιτική βούληση.
    Εάν κάνω κάποιο λάθος, παρακαλώ ας μου το επισημάνει κάποιος.

  20. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 05/01/2014 18:42:19

    Η συζήτηση αυτη (ποιό κόμμα, ποιό μέρος του πολιτικού προσωπικού και ποιά ιδεολογίζουσα ανθυποφράξια φταίει ποιό πολύ), όπως εξελίσσεται, δεν οδηγεί πουθενά. Δεν το βλέπετε αγαπητοί;
    Βγαζει μόνον σώψυχα. Αποτέλεσμα πρακτικό μηδέν.
    Ευχομαι να γίνει ένα "κλίκ" σε μερικά μυαλά για να πάνε οι σκέψεις τους παρακάτω. Το "μοντέλο", οικονομικό, πολιτικό, κοινωνικό, αυτής της Ελλάδας που έχτισαν όλοι μαζί δεν ήταν βιώσιμο. Επανεκκίνηση, Νέο Κοινωνικό Συμβόλαιο, ριζοσπαστικός ρεαλισμός με σωστή αναγνώριση των συγκριτικών πλεονεκτηματων. Και προπαντός ηθική-πολιτική μεταστροφή. Υπήρχε πολύ σάπιο πράγμα και σάπια μυαλά στη "Δανιμαρκία".
    Αλλά αυτά δεν γίνονται με μικροκομματικές κοκκορομαχίες, κόντρες και ιδεοληπτικές σούζες. Να προσγειωθεί το πολιτικό προσωπικό. Τι έχουν να μοιράσουν και τραβάνε παπλώματα και κουβέρτες; Σχισμένα κουρέλια είναι, ποιός νοιάζεται;

  21. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 05/01/2014 19:08:59

    Αν η υπόθεση ενός Κράτους στην εποχή μας είναι υπόθεση ενός προσώπου, τότε είμαστε καταδικασμένοι σε σκωτσέζικο ντουζ...

  22. Διογένης avatar
    Διογένης 05/01/2014 20:07:28

    Η συζήτηση έχει νόημα μόνον όταν δούμε το πλαίσιο, στο οποίο μπορούσε να κινηθεί ο Σαμαράς. Βγαίνει τώρα ο Βενιζέλος και πολλοί ψηφοφόροι της ΝΔ του Ιουνίου 2012 και γκρινιάζουν, διότι, λέει ο Σαμαράς δεν ακολούθησε τα Ζάππεια, διότι ο Σαμαράς εγκατέλειψε τα 18 σημεία κλπ. Ως προς τα Ζάππεια, θα πρέπει να διαχωρίσουμε το "αντιμνημονιακό" Ζάππειο 1 από τα υπόλοιπα, σαφώς συστημικότερα και "μνημονιακότερα". Με ποιο Ζάππειο είναι όποιοι γκρινιάζουν, με το 1 ή με τα υπόλοιπα; Εγώ είμαι με το Ζάππειο 1 και ΔΕΝ είμαι με τα υπόλοιπα.

    Ως προς τα 18 σημεία, όποιος τα πίστεψε και ψήφισε για αυτό τον Σαμαρά, συγγνώμη αλλά είναι αφελής και καλά θα κάνει να ψηφίσει Τσίπρα στις επόμενες εκλογές, ώστε η χώρα να αποκτήσει επιτέλους την κυβέρνηση που της αξίζει, την μόνη κυβέρνηση που της αξίζει και που θα οδηγήσει επιτέλους αυτόν τον λαό εκεί που μόνον αξίζει: στην πλήρη καταστροφή και εξαχρείωση. Μα, συγγνώμη, να δούμε το πρώτο από τα "18" σημεία που έλεγε "διαπραγμάτευση για επιστροφή των συντάξεων στα επίπεδα του 2009";;; Είδε ο Σαμαράς ότι κάπως έπρεπε να αυξήσει το 18,8% του Μαΐου, είπε, ας τα βάλω όλα στην επαναδιαπραγμάτευση, η οποία δεν εξαρτάται μόνον από μένα. Ε, κάτι έπρεπε να κάνει. Με τέτοιο λαό, τι να κάνει;

    Πάμε τώρα στα πιο σοβαρά. Τα έχουμε ξαναπεί, υπάρχουν τρεις επιλογές σήμερα, οι οποίες τον Ιούνιο του 2012 ήταν μόνον δύο: Επίσημη κηρυξη χρεωκοπίας και ενδεχομένως δραχμή ή παραμονή στα Μνημόνια. Καλώς ή κακώς (κακώς κατά τη γνώμη μου) ο Σαμαράς επέλεξε την δεύτερη. Από τη στιγμή που αυτό ήταν το βασικό του προεκλογικό μήνυμα (μνημονιακό) κανένας δεν μπορεί να τον κατηγορήσει γιατί δεν τήρησε τα 18 σημεία ή γιατί δεν εφήρμοσε τα "Ζάππεια". Πολύ απλά, κάνεις ό,τι μπορείς σε ένα μνημονιακό περιβάλλον. Το οποίο μνημονιακό περιβάλλον:

    1) Βάζει "λογιστικούς" στόχους, που δεν έχουν σχέση με το πώς λειτουργεί η οικονομία. Δηλαδή, σου λέει, κόψε τόσα για να φτάσει σε αυτο το αριθμητικό αποτέλεσμα, βάλε τόσους φόρους για να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο εσόδων. Αυτό από μόνο του είναι συνταγή καταστροφής. Το πώς ο Σαμαράς κατάφερε και σταθεροποίησε την καταστροφή εκεί που είχε φτάσει πριν από αυτόν, εφαρμόζοντας την συνταγή που οδηγούσε στην καταστροφή, κατά τη γνώμη μου είναι ένα θαύμα.

    2) Απαίτησε να φύγει η άσκηση της φορολογικής πολιτικής από τα χέρια της εκλεγμένης κυβέρνησης και να πάει στα χέρια ενός "ανεξάρτητου" (δηλαδή: ανεξέλεγκτου) "Γενικού Γραμματεά Δημοσίων Εσόδων". Ας μην απορούμε με την ληστρική φορολογική που ασκείται. Την ασκεί το μακρύ χέρι της τρόικας, που δεν δίνει λογαριασμό στην κυβέρνηση, δήθεν για να είναι "ανεξάρτητος". Από ποιον εντέλει, από τον λαό στον οποίο υποτίθεται ότι θα έπρεπε και αυτός να λογοδοτεί;

    3) Δεν σταμάτησε να βάζει εσκεμμένες τρικλοποδιές στην ελληνική κυβέρνηση, όταν είδε ότι το πρόγραμμα "βγαίνει", παρά τις (ανομολόγητες) προβλέψεις περί του αντιθέτου.

    4) Κάποια αόρατη χείρα δημιουργεί συνεχώς εντάσεις και εστίες αποσταθεροποίησης της κυβέρνησης. Ας δούμε π.χ. το ΠΑΣΟΚ. Βγαίνουν τώρα οι "75" υποστηρικτές του ΓΑΠ, του ανθρώπου που έφερε το Μνημόνιο, που συνέλαβε πρώτος στο ΠΑΣΟΚ την ιδέα της συγκυβέρνησης με την ΝΔ τον Ιούνιο του 2011 και υπέβαλε μάλιστα και την παραίτησή του στον αρχηγό της αντιπολίτευσης Σαμαρά (!), του ανθρώπου που ακύρωσε το αυτοκτονικό δημοψήφισμα μόνο και μόνο για να κάνει συγκυβέρνηση με την ΝΔ, του ανθρώπου που παρέδωσε τον Μάρτιο του 2012 την προεδρία του καταρρέοντος ΠΑΣΟΚ με μόνη παρακαταθήκη την μελλοντική συγκυβέρνηση με την (ήδη μνημονιακή) ΝΔ, και έρχονται τώρα αυτοί οι άνθρωποι, που κατά βάση εκπροσωπούν τις πολιτικές βουλήσεις του ΓΑΠ, και λένε, όοοοχι, κακώς συγκυβερνούμε με την "κακιά μνημονιακή ΝΔ", να πάμε με τον "καλό αντιμνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ"! Ακριβώς σαν να λέμε ότι βγαίνει ο ΓΑΠ και καταγγέλλει το Μνημόνιο ως αντιλαϊκό!

    Μέσα σε όλα αυτά λοιπόν, ο Σαμαράς πέτυχε εκ του μη όντος τους οικονομικούς στόχους ενός προγράμματος που είχε φτιαχτεί εξαρχής για να αποτύχει, έβαλε την Ελλάδα στην θέση του συνομιλητή και όχι του υπάκοου εκτελεστή των εντολών των δανειστών της, κατάφερε να ξεπεράσει ένα σωρό αντιξοότητες και να επιβάλει το δικό του σε μια σειρά από θέματα, έδωσε πνοή και υπόσταση στην λέξη "διαπραγμάτευση" για μια σειρά από σοβαρά θέματα και, εάν το παιχνίδι δεν ήταν στημένο από αυτούς που το έστησαν εξαρχής, θα μπορούσαμε να πούμε με βεβαιότητα ότι τον Απρίλιο θα έβγαζε την χώρα στις αγορές και θα έδιωχνε από πάνω της τον εφιάλτη των Μνημονίων.

    Λοιπόν, αγαπητοί φίλοι, ξεπεράστε την πίκρα σας με τον Σαμαρά, ξεπεράστε την πίκρα σας με το χαράτσι, τις περικοπές, την υπερφορολόγηση, την οικονομική τρομοκράτηση του πολίτη και όλα εν γένει τα ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ μέτρα που ο Σαμαράς τα βρήκε ως πολιτική και δεν τα συνέλαβε ο ίδιος και σταματήστε να ψάχνετε τεχνητούς παραδείσους στην ασαφή όσο και δόλια ψευδοαντιμνημονιακότητα του Τσίπρα. Σήμερα το συμφέρον της Ελλάδας επιβάλλει λίγη ακόμη υπομονή και ΟΜΟΘΥΜΗ υποστήριξη του Σαμαρά από το σύνολο των πολιτών και των πολιτικών δυνάμεων, ώστε να εξέλθουμε στις αγορές και να γλιτώσουμε στην συνέχεια από τα Μνημόνια.

    Αν ρωτάτε εμένα, εγώ θα προτιμούσα κήρυξη χρεωκοπίας και ας πηγαίναμε και στην δραχμή. Δυστυχώς, δεν υπήρχαν αρκετές δυνάμεις στην Ελλάδα για να στηρίξουν ένα τέτοιο σενάριο. Από τη στιγμή που η χώρα αποφάσισε, στις εκλογές του 2012, να μείνει στο Μνημόνιο, αυτό που ζούμε σήμερα είναι η καλύτερη δυνατή εξέλιξη. Τόσο καλή, που είναι σχεδόν ανελπιστη. Δεν το αντιλαμβάνεστε τώρα, αλλά θα έπρεπε να είχαμε κανέναν Τσίπρα, με τις εξυπνάδες του προκαλούσε αναζωπύρωση της κρίσης, για να καταλάβετε για τι πράγμα μιλάω.

    Αν δεν σας αρεσει, ψηφίστε Τσίπρα, ψηφίστε Χρυσή Αυγή, ψηφίστε Καμμένο, λευκό, αποχή. Να δείτε τότε την γλύκα και να δούμε τότε πώς θα σας φαίνεται "παράδεισος" αυτό που βιώνουμε σήμερα. Αν έστω και ένας από αυτούς μιλούσε ανοικτά για κήρυξη χρεωκοπίας, θα μπορούσαμε να τον θεωρήσουμε στοιχειωδώς σοβαρό. Αλλά κανένας τους δεν το λέει. Ας μείνουμε λοιπόν με τον σοβαρότερο που υπάρχει. Αλλά δεν αρκεί να είμαστε λίγοι. Πρέπει να είμαστε όλοι. Πώς θα γίνει όμως να το καταλάβουν οι υπόλοιποι. Αυτό είναι το ερώτημα, αυτό είναι το κρίσιμο για τον Σαμαρά. Αν δεν το καταλάβει ο κόσμος, δεν θα φταίει μόνον ο κόσμος, αλλά και ο ίδιος ο Σαμαράς.

  23. John D. Carnessiotis avatar
    John D. Carnessiotis 05/01/2014 20:14:26

    Αυτό το "Δεν φταίει αυτή η Κυβέρνηση..." ομολογώ, Κύριοι, ότι δεν το κατάλαβα...
    Δηλαδή, ποιός φταίει; Από ποιούς αποτελείται αυτή η Κυβέρνηση, αν όχι από τα δύο Κόμματα, που κυβερνούν επί 40ετία, και από πρόσωπα, που στην πλειονότητά τους έχουν υπάρξει Υπουργοί και Υφυπουργοί επανειλημμένα.
    Στο 1989 κάποιοι από τα δύο αυτά Κόμματα απέδωσαν με συνοπτικές διαδικασίες τον χαρακτηρισμό "βρώμικο" και το εξαπέστειλαν στην λήθη. Λίγο αργότερα, τουλάχιστον από το 1996 κι έπειτα, ο κόσμος βοούσε για το τι γινόταν στα πάρτυ των εξοπλισμών, του Χρηματιστηρίου, των προμηθειών του ΕΣΥ, αλλά ούτε η Κυβέρνηση Σημίτη ούτε η Κυβέρνηση Καραμανλή ένοιωσαν να ιδρώνει το αυτί τους κι έστρωσαν έτσι τον δρόμο για να ρίξει πάνω στην χώρα την ταφόπλακα ο ΓΑΠ. Οι πρωτοκλασάτοι Υπουργοί των Κυβερνήσεων Σημίτη και Καραμανλή, ωστόσο, είναι και σήμερα Υπουργοί - το δε πρωτοπαλίκαρο της εισόδου στην ΟΝΕ, ο κ. Στουρνάρας, μας κουνάει σήμερα το δάχτυλο...
    Πώς λέτε, λοιπόν, ότι δεν φταίει σε τίποτε ΑΥΤΗ η Κυβέρνηση; Πώς το τεκμηριώνετε;

    • Γιαδικιάρογλου avatar
      Γιαδικιάρογλου @ John D. Carnessiotis 06/01/2014 17:44:29

      Συγνώμη, δηλ. δεν έχει κυβερνήσει μέχρι σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ λέτε.
      Σαν να μην ήταν κυβέρνηση ο Κουρουπλής, ο Τσουκαλάς και τόσα άλλα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ, που τώρα είναι στελέχη βαρβάτα του ΣΥΡΙΖΑ.
      Λοιπόν κύριε το είδαμε το έργο αυτό. Ευχαριστούμε δεν θα πάρουμε άλλους με 1 μύριο εφάπαξ κλπ.κλπ.κλπ. κι ας ευαγγελίζονται ότι από του χρόνου θα ...δένουμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα.
      Αν ο ελληνικός λαός θεωρεί ελπίδα την προσπάθεια να τον διοικήσει κάποιος με μπαγιάτικο και σάπιο πολιτικό προσωπικό-δηλ.ο ΣΥΡΙΖΑ- ιδού, στην ψήφο σας επαφίεται.
      Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου όμως ουδεν λάθος αναγνωρίζεται.

  24. aris. aold avatar
    aris. aold 05/01/2014 20:54:55

    Η τελευταία τετραετία αναδεικνύει μερικές αλήθειες:
    1) Έλληνας πρωθυπουργός με δυναμη και εξουσίες όπως τον φανταζόμαστε δεν υπαρχει. Μεγαλύτερη δυναμη έχει ο Γερμανός πρέσβης. Για αυτό και αδυνατεί ο Σαμάρας να δώσει λύση σε στοιχειώδη όπως η αιθαλομίχλη. Τα πάντα σχεδιάζονται έξω και εφαρμόζονται μέσα από αυτό που ονομάζεται ελληνικη κυβέρνηση.

    2) ο Σαμάρας εφαρμόζει ακριβως τα μνημόνια και την πολιτική που έχουν αποφασισει οι δανειστές. Δυνατότητες διαπραγματεύσεις δεν υπάρχουν. Δεν είναι θέμα ικανότητας η ανικανότητας σαμαρα . Και ο θεος ο ίδιος να ήταν στην θεση του πρωθυπουργού τα ίδια θα έκανε.

    3) γυρίζουμε στην εποχή του μεροδουλι μεροφαι των παππούδων μας. Προς το παρον αυτό μπορει να ειναι και η καλύτερη επιλογή που υπαρχει. Κανείς δεν μπορει να προβλέψει τι σημαίνει να είσαι εξω από το παγκοσμιο συστημα ισορροπιών μέσα στο οποίο κινούμαστε. Όσοι μιλάνε για εθνικο νόμισμα δεν μας εξηγούν πως και ποσο θα γίνουν καλύτερα τα πράγματα.

    4) εκφυλιστικά φαινόμενα Τσοχατζόπουλου Λιάπη χρυσής αυγής σημητιδων καμμενων και λοιπά καθώς και όσων αποκαλύψεων ακολουθουν δεν πρεπει να μας θορυβούν. Είναι τα χαλασμένα εξαρτήματα ενός σαραβαλιασμενου οχήματος που αποβάλλονται σιγά σιγά.

    5) σχετικά με τον σαμαρα. Πάλεψε για να γίνει πρωθυπουργός γνώριζε τις αντικειμενικές δυσκολιες και δεν του έχουμε καμία υποχρέωση. Για λογους που αυτος γνωρίζει αποφάσισε να συμβιβαστεί μεολους και με όλα. Αν έκανε σωστά η όχι όσοι τον κριτικάρουμε καλό ειναι να περιμενουμε για να περάσουν μερικά χρόνια και να αποφασίσουμε αν έκανε σωστά η όχι. Πάντως ρήξεις και ανατροπές μην περιμενουμε.
    Το καλύτερο που μπορούμε να περιμενουμε σπο τον σαμαρα και προσωπικά το ελπίζω ειναι το σθεναρο του όχι αν μπούν στο τραπέζι θέματα εθνικών παραχωρήσεων. Πιστεύω ότι θα ειναι και το μόνο σημείο που θα τον διαφοροποιήσει από τον παπαδημο η τον οποιοδήποτε τεχνοκράτη πρωθυπουργό.

    Καλή χρόνια και χρόνια πολλα σε ολους από ότι φαίνεται θα ειναι μια ακομα χρόνια με τα κεφαλια μέσα.

  25. epifanios avatar
    epifanios 06/01/2014 00:21:03

    η Μερκελ εχει δυο επιλογες
    α) να διαλυσει την Ευρωπαικη ενωση
    β) να ισοσκελισει το βιωτικο επιπεδο στις χωρες της ΕΕ

    αυτο φανηκε καθαρα οταν οι Γερμανοι ξεκινησαν τρομοκρατημενοι συσκεψεις για να αντιμετωπισουν τις ορδες των Βουλγαρων και των Ρουμανων που βλεπουν τα επιδοματα ανεργιας της Γερμανιας να ειναι διπλασια απο τους μισθους τους

    Απο εκει και περα ο Σαμαρας, ως γνησιος καλαματιανος, θα βρει τον τροπο να της εξηγησει το ονειρο με την κατασταση στην Ελλαδα.

  26. mara M. avatar
    mara M. 06/01/2014 02:08:05

    Αυτά έπρεπε να τα πεί στην αρχή, οχι όταν έμεινε η χώρα στον άσσο. Απλά άφησε να σκάσει η βόμβα στα χέρια του Παπανδρέου. Φυσικά και δεν ξεχνάμε.

  27. roadrunner avatar
    roadrunner 06/01/2014 03:27:16

    Δεν μπορούμε να είμαστε σιγουροι,για το που θα πήγαινε η Ελλάδα, αν δεν στηριζόταν η κυβερνηση Παπαδήμου.

  28. και πες και πες και ψ ψ π avatar
    και πες και πες και ψ ψ π 06/01/2014 05:12:52

    ο κλήρος πέφτει στον γενναίο, πάντα...

  29. Αιτία avatar
    Αιτία 06/01/2014 07:09:11

    Δεν έπρεπε να δραπετεύσει και να δώσει το περιθώριο στον ΓΑΠ να ολοκληρώσει την προδοσία του Σημίτη. Αλλά είπαμε. Όταν ο πολιτικός είναι δειλός, είναι κι επικίνδυνος.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Αιτία 06/01/2014 13:19:16

      ῎Αν τίς ἐκλογές πού ἐπέβαλε ὁ γιωργάκης μέ τόν γνωτό ἐκβιασμό ἐκλογῆς ΠτΔ τό ὀνομάζεις "δραπέτευσε", ἔχεις πρόβλημα ἐμπάθειας! ῞Οπως οὐρλιάζετε μέ τόν ΑΣ ὅτι δέν τηρεῖ ὑποσχέσεις λές καί τοῦ δώσατε αὐτοδυναμία! ᾿Αηδία ἔχετε καταντήσει μέ ὑστερόβουλα σχόλια!!! :mrgreen:

      • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
        Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ Φωτεινή 06/01/2014 16:00:34

        Να εξασκηθείτε ώστε να αντέχετε τις διαφορετικές απόψεις, χωρίς να καταφεύγετε σε ανυπόστατες κατηγορίες και ανάλαφρες αθωώσεις των ανάξιων ''υπευθύνων'', όσο και αν τους αγαπάτε. Θα είναι πιο ώριμη στάση νομίζω. Τώρα κάνετε σαν τυφλή, φανατική παιδούλα.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Φωτεινή 06/01/2014 16:36:29

        Καί σεῖς μάθετε ν᾿ ἀκοῦτε ἀλήθειες, περιμένοντας τόν ἀλέξη πού θά σᾶς ἐπιστρέψη ὅλα τά λεφτά πού ὑπάρχουν ἅμα τῆ (sic) ἐκλογῆ του! :D

      • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
        Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ Φωτεινή 06/01/2014 21:44:22

        Καλή μου δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο, ΝΔ ή Σύριζα, φως ή σκοτάδι!

  30. Αιτία avatar
    Αιτία 06/01/2014 08:11:06

    '' Ο κλήρος έπεσε στον Σαμαρά.''
    Να δούμε όμως και σε ποιόν θα πέσει το ...φλουρί!

  31. Andy Nik avatar
    Andy Nik 06/01/2014 11:48:37

    Το βασικό μας πρόβλημα είναι οτι όλοι μας αισθανόμαστε κατά βάθος προδομένοι και Εφιάλτες ταυτόχρονα. Ποτέ δεν θα επέλθει η κάθαρση και η απονομή δικαιοσύνης γιατί απλά είμαστε όλοι μπλεγμένοι τρόπον τινά. Τώρα επί των πρακτικών θεμάτων.

    Σε ακτίνα 20 χλμ περί την Βουλή είναι το 80% της απάτης, με όλους τους κρατικούς μηχανισμούς συγκεντρωμένους. Απλώς αφήστε την υπόλοιπη Ελλάδα να αναπνεύσει χωρίς φόρους και ασχοληθείτε για λίγους μήνες να καθαρίσουμε την Ελλάδα από τη βρωμιά της Αττικής. Τα άλλα αργότερα...

  32. Πετρος avatar
    Πετρος 06/01/2014 13:49:03

    και εβαλε την υγεια του πισω απο το καθηκον.. εχασε την οραση του για να παεο Βρυξελλες. Θα ηθελα να εβλεπα ποιος θα εβαζε σε κινδυνο το ... νυχι του στην θεση του !

  33. θεσσαλονικιος avatar
    θεσσαλονικιος 07/01/2014 00:48:42

    ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΩΣ ΟΝΤΑΣ ΟΜΟΦΡΟΝΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΕΜΠΕΔΩΣΑΜΕ ΑΚΟΜΗ ΟΤΙ ΜΕ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 2ΟΟ9 Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΑΣ ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΕΙΔΟΣ ΤΟΥ Δ.Ν.Τ ΠΟΥ ΣΑΝ ΓΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΥΑΙΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2ΟΟ8 ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ,ΠΟΥ ΕΚΤΟΤΕ ΨΥΧΟΡΡΑΓΕΙ.ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Κ. ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2Ο1Ο.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.