#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/01/2010 07:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο ιμπεριαλισμός των ΗΠΑ είναι παλιά ιστορία



Πολλοί θεωρούν πως η «αυτοκρατορική» στάση των ΗΠΑ είναι κάτι το σύγχρονο ή ότι προέκυψε μετά το 1945. Η ιστορική αλήθεια είναι σαφώς διαφορετική και καλά θα κάνουμε να τη μάθουμε, ειδικά όταν στη σημερινή εποχή οι Αμερικανοί είναι μπλεγμένοι σε τουλάχιστον δυο πολεμικά μέτωπα, ενώ οι παρεμβάσεις τους σε διάφορα σημεία του πλανήτη είναι πολλές και πάντα ανοιχτές.  Η αμερικανική επεκτατική πολιτική, ο ιδιότυπος δηλαδή ιμπεριαλισμός, που όμως δεν βασίζεται σε απόκτηση αποικιών, αλλά στον οικονομικό και πολιτικό έλεγχο των κρατών που θεωρεί απαραίτητα, είναι  μια πολύ παλιά υπόθεση. Ακόμη και στις αρχές του 19ου αιώνα, πολύ πριν δηλαδή οι ΗΠΑ επεκτείνουν τα σύνορά τους μέχρι τον Ειρηνικό Ωκεανό, το Δόγμα Μονρόε έδινε το στίγμα των αμερικανικών προθέσεων.

Το δόγμα αυτό πρωτοπαρουσιάστηκε το 1823, όταν τα κράτη της Λατινικής Αμερικής άρχισαν να αναζητούν και να πετυχαίνουν  την ανεξαρτησία τους από την ισπανική κυριαρχία. Μέσω του δόγματος αυτού, η  σχετικά νεαρά Αμερική, ήθελε να δείξει προς τις ευρωπαϊκές δυνάμεις, ότι η Νοτιοαμερικανική ήπειρος θα έπρεπε  στο εξής, να θεωρείται ως υπαγόμενη στην δική της και μόνο σφαίρα επιρροής. Λίγο μετά, οι Αμερικανοί άρχισαν να στρέφονται και προς τον Ειρηνικό, θεωρώντας ως ώριμα φρούτα, τις Φιλιππίνες, τη Χαβάη, την Ιαπωνία, αλλά  και τις τεράστιες αγορές της αχανούς Κίνας. Και δεν έμειναν στις σκέψεις. Οι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις ξεκίνησαν από τότε τις διάφορες επεμβάσεις τους.

Μια απόρρητη έκθεση του State Department,  που παρουσιάστηκε το 1962 με σκοπό να αναδείξει πως υπήρχαν ιστορικά προηγούμενα στην  τότε αμερικανική πρόθεση να εισβάλλει στη Κούβα του Κάστρο, αναφέρει μεταξύ πολλών άλλων, τουλάχιστον 103 περιπτώσεις παρεμβάσεων στις υποθέσεις ξένων κρατών,  μεταξύ 1798 και 1895. Μερικές μόνο από αυτές τις επεμβάσεις, που αναφέρονται στην έκθεση που τιτλοφορείται: Περιπτώσεις χρήσης της αμερικανικής στρατιωτικής ισχύος στο εξωτερικό 1798-1945, είναι και οι εξής:

1852-53, Αργεντινή. Αμερικανοί πεζοναύτες αποβιβάστηκαν και ήλεγξαν στρατιωτικά το Μπουένος Άυρες με σκοπό να προστατέψουν τα αμερικανικά εμπορικά συμφέροντα εν μέσω επανάστασης.

1853, Νικαράγουα. Για τη προστασία αμερικανικών συμφερόντων λόγω πολιτικών αναταραχών.

1853-54, Ιαπωνία. Χρήση αμερικανικών πολεμικών πλοίων, με σκοπό τον εξαναγκασμό των Ιαπώνων να ανοίξουν τα λιμάνια τους στο αμερικανικό ναυτικό.

1853-54 Νησιά Ryuku και Bonin. Με σκοπό την εξασφάλιση εμπορικών τους εγκαταστάσεων στα νησιά, οι Αμερικανοί μέσω του διάσημου κυβερνήτη Πέρρυ, αποβίβασαν δυνάμεις πεζοναυτών περισσότερες από δυο φορές.

1854, Νικαράγουα. Η πόλη San Juan Del Norte (Greytown) βομβαρδίστηκε ως αντίποινα στη προσβολή που έγινε στον  Αμερικανό πρεσβευτή στη Νικαράγουα.

1855, Ουρουγουάη. Αμερικανικές και ευρωπαϊκές δυνάμεις αποβιβάστηκαν στη χώρα,  με σκοπό να προστατέψουν τα συμφέροντά τους, εξαιτίας μιας επανάστασης που ξέσπασε στη πόλη Μοντεβίδεο.

1859, Κίνα. Για την προστασία  των αμερικανικών εμπορικών συμφερόντων στη Σαγκάη.

1860, Αγκόλα, πορτογαλική Δυτική Αφρική. Για τη προστασία των ζωών και των περιουσιών Αμερικανών πολιτών στο Κισσέμπο, όταν εκδηλώθηκαν πολιτικές αναταραχές από τους ντόπιους κατοίκους της περιοχής.

1893, Χαβάη. Για τη δήθεν προστασία αμερικανικών ζωών. Στη πραγματικότητα όμως, για την επιβολή προσωρινής κυβέρνησης υπό τον Sanford Dole, της γνωστής εταιρίας των φρούτων ανανά, που ουσιαστικά έκανε κουμάντο στη Χαβάη.

1894,Νικαράγουα. Για τη προστασία αμερικανικών εμπορικών και άλλων συμφερόντων, λόγω επανάστασης.

Κλπ. κλπ.

Συνεπώς όπως φαίνεται,  ακόμη και μέχρι το 1890, οι ΗΠΑ είχαν ήδη μια πολύ πλούσια εμπειρία στρατιωτικών παρεμβάσεων σε ξένες χώρες. Η επεκτατική πολιτική θεωρούνταν απαραίτητη, καθώς το άνοιγμα των ξένων αγορών ήταν και η μόνη διέξοδος για την περαιτέρω οικονομική εξέλιξη του αμερικανικού καπιταλιστικού συστήματος, όπως αυτό είχε αρχίσει να διαμορφώνεται.

S.A.

(Τα στοιχεία από το βιβλίο του Howard Zinn: A People`s History of the United States 1492-Present,   <Harper Perennial Modern Classics>, 2003.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Dimi avatar
    Dimi 17/01/2010 11:40:10

    George Carlin: "We Like War" http://bit.ly/2zF3

  2. remali avatar
    remali 17/01/2010 11:45:33

    once a sheriff always a sheriff

  3. Y. avatar
    Y. 17/01/2010 11:58:07

    Εκτός των όσων σωστά αναφέρονται, το δόγμα Μονρό επιζητούσε να πάρει τη γεωπολιτική σκυτάλη από τους γονείς/αδέλφια τους Εγγλέζους, στη νέα μορφή/εφαρμογή αποικιοκρατίας.
    Και μία ορθογραφική/εννοιολογική διόρθωση. Στο 1893, Χαβάη, στο “ζωών” έχεις βάλει λάθος τον τόνο.

  4. Swell avatar
    Swell 17/01/2010 12:01:46

    'Η μάθε "τέχνη" κι άστην κι αν "πεινάσεις" πιάστην.

  5. bananiagr avatar
    bananiagr 17/01/2010 12:12:09

    Αγγλοσαξωνικές νοοτροπίες παιδιά μου....

    Δεν αλλάζουν τα χούγια αυτής της φάρας, σε όποιο γεωγραφικό πλάτος και αν βρίσκονται...

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ bananiagr 18/01/2010 03:09:31

      εμ, πέστα χρυσόστομη! :)

  6. nik avatar
    nik 17/01/2010 12:39:47

    Ο Zinn είναι μαρξιστής και προσπαθεί να διαπαιδαγωγήσει τους νέους σύμφωνα με τις απόψεις του, ώστε να ...επιταχύνει την επανάσταση:
    http://michellemalkin.com/2009/12/11/hollywood-howard-zinn%E2%80%99s-marxist-education-project/
    Σαν να λέμε η Δραγώνα των ΗΠΑ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ nik 17/01/2010 23:10:17

      Του Howard Zinn, είναι απλά ο "κατάλογος" του State Dept. που υπάρχει στο βιβλίο του. Τα σχόλια όχι. Οπότε, είτε είναι αριστερός είτε όχι, μικρή σημασία έχει στα πραγματικά γεγονότα που παρατίθενται αναφορίκά με τη προϊστορία των αμερικανικών επεμβάσεων.

    • nik avatar
      nik @ nik 18/01/2010 07:13:12

      Έχει σημασία γι'αυτόν που τα χρησιμοποιεί και για τον σκοπό που το κάνει: διάδοση θεωριών υπονομευτικών της επίσημης ιστορίας με στόχο την καταπολέμηση του "εθνικισμού", του "πατριωτισμού", προώθηση του πολυ-πολιτισμού στην εκπαίδευση κοκ.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ nik 18/01/2010 15:37:47

      Δηλαδή ο Ζινν που έβαλε τη λίστα στο βιβλίο του, και εγώ που την έβαλα στο κείμενό μου, υπονομεύουμε την επίσημη εθνική ιστορία των ΗΠΑ ... για να προωθήσουμε την πολυ-πολιτισμικότητα στην εκπαίδευση μπλα μπλα; Σοβαρά; Και ο Τοτός τι λέει;
      Και εν πάση περιπτώσει, ψέματα λέει ο κατάλογος; Απ`το μυαλό κάποιου βγήκαν οι αμερικανικές παρεμβάσεις σε τρίτες χώρες που αναφέρονται ή είναι πραγματικά ιστορικά γεγονότα; Πές μας για τη ταμπακέρα.

    • nik avatar
      nik @ nik 18/01/2010 16:00:28

      Και η σφαγή στην Τριπολιτσά είναι πραγματικό ιστορικό γεγονός, αλλά αυτοί που αρέσκονται να το τονίζουν δεν το κάνουν από φιλαλήθεια ούτε από ανθρωπισμό.
      Το κάνουν διότι έτσι θεωρούν ότι πολεμούν τον "εθνικισμό", δημιουργώντας μια κουλτούρα ενοχής και αμφιβολίας γύρω από γεγονότα που παραδοσιακά είναι πηγή εθνικής αυτοσυνειδησίας και υπερηφανιάς, όπως η ελληνική επανάσταση.
      Ο Zinn, και άλλοι σαν κι αυτόν, προσπαθούν να κάνουν τα αντίστοιχα στις ΗΠΑ και δεν το κρύβουν κιόλας δηλαδή.
      Άλλωστε από πού νομίζεις ήρθε κι εδώ η συγκεκριμένη αναθεωρητική σχολή, έμπνευση της Φραγκουδάκη και του Λιάκου ήταν;

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ nik 18/01/2010 16:18:50

      @ nik @ Strange Attractor

      Το να πει ένας μαρξιστής οτι ο τοπικός φεουδάρχης μαστιγώνει τους κολίγους του, δεν δικαιολογεί τον τοπικό φεουδάρχη.

      Άλλο εαν αυτό δεν υποχρεώνει κάποιον να είναι και μαρξιστής.

      Οι ίδιοι οι Αμερικανοί, παραδέχονται οτι το παράκαναν.

      Επειδή γίνεται συχνά αυτή η παρανόηση, υπάρχει ένας ψυχολογικός παράγοντας: Όσο κανείς ασχολείται με κάτι (επιστήμη,τέχνη, μεινονότητες, εθνική ιστορία) ενδέχεται να γίνει μονομερής και να τα δει όλα από τη σκοπιά του κύριου ενδιαφέροντος του.

      Αυτό είναι ακόμα πιο σύνηθες σε άτομα που έχουν έναν Α ή Β ενθουσιασμό αλλά όχι την απαιτούμενη θετική παιδεία ή την πνευματική ευκαμψία που απαιτείται.

      Όλοι όσοι αχολούμαστε εντατικά με κάτι, είμαστε υποψήφιο για αυτή την παραξενιά.

      Το ζήτημα δεν είναι εαν κάποιος κάνει κακή ερμηνεία αλλά εαν κάνει μισθωμένη εμηνεία ή αποκρύπτει στοιχεία. Το οτι μπουκάρουν κατά περιόδους διάφοροι σε μικρές χώρες, δεν νομίζω οτι χρειάζεται στοιχειοθέτηση. Μπουκάρουν κυριολεκτικά ή / και μεταφορικά.

    • nik avatar
      nik @ nik 19/01/2010 06:54:10

      Υπάρχει κι o ιδεολογικός παράγοντας: Όταν είσαι σοσιαλιστής, όπως είναι ο Zinn, έχεις συγκεκριμένη οπτική της ιστορίας και συγκεκριμένους στόχους που εξυπηρετούνται από την εργαλειακή χρήση της. Ο ίδιος άλλωστε δέχεται ότι προκατειλημμένος, κι ότι μιλά από την πλευρά αυτών που θεωρεί "θύματα" -αρκεί βέβαια οι θύτες να είναι πάντα λευκοί αδηφάγοι καπιταλιστές.

      Στο ίδιο βιβλίο π.χ. η Κίνα του Μάο παρουσιάζεται ως "το κοντινότερο σε λαϊκή διακυβέρνηση που γνώρισε ποτέ η χώρα", οι αποδεδειγμένα κατάσκοποι της ΕΣΣΔ στο σχέδιο Μανχάταν Τζ.&Εθ.Ρόζενμπεργκ παρουσιάζονται περίπου ως θύματα μηχανορραφιών και "αντι-κομμουνισμού" και η ίδια η αμερικανική επανάσταση ως "προσπάθεια καταστολής πιθανών επαναστάσεων και δημιουργίας ομοφωνίας για την υποστήριξη των προνομίων της νέας ηγεσίας".

      Λοιπόν, άλλο τι παράκαναν και ποιοι βασάνιζαν τους μαύρους κι άλλο ποιοι είναι οι στόχοι μιας προπαγάνδας σοβιετικού τύπου.

  7. pizza avatar
    pizza 17/01/2010 14:29:32

    Αυτα γινονται οταν εισαι μεγαλη χωρα και τα συμφεροντα επεκτινονται. Η ιστορια παει ακομη πιο πισω. Ο τροπος της επεκτασης απλως αλλαζει με τα χρονια. Και οι Ρωμαιοι ειχαν τον τροπο τους, και η Μακεδονικη επεκταση επι Μεγαλου Αλεξανδρου ειχε τον τροπο της. Aπλως να λεμε και το στραβου το δικαιο.

  8. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 17/01/2010 15:28:01

    Βρίσκω σωστές και ¨αντικειμενικές¨ , δηλαδή πραγματικές τις εισαγωγικές σου παρατηρήσεις Φάκτορα , με την παράθεση των επιβεβαιωτικών ιστορικών στοιχείων, σχετικά με την απαρχή και την διαχρονική συνέχεια του Βόρειο-Αμερικάνικου Ιμπεριαλισμού , ο οποίος εμφανίσθηκε παράλληλα με την ανάπτυξη του λεγόμενου ¨καπιταλιστικού τρόπου παραγωγής¨.

    Ένας ιμπεριαλισμός ο οποίος δεν αποσκοπεί , όπως γράφεις , στην ¨εδαφική κατάκτηση¨ ( έγινε και αυτό , βλέπε κλοπή της γης των Ινδιάνων και του Βόρειου Μεξικού - σήμερα ¨Τέξας¨ ) , αλλά στον οικονομικό και πολιτικό έλεγχο μέσω του Χρηματοπιστωτικού ελέγχου, του άνισου εμπορίου ( ΠΟΕ-ΔΝΤ-Διεθνή Τράπεζα- Ύπατες Αρμοστείες του ΟΗΕ ) και της ¨στρατιωτικής κάλυψης¨ (ΝΑΤΟ) στις ντόπιες άρχουσες αστικές τάξεις ( χαρακτηριστική περίπτωση η κάλυψη επί 65 χρόνια του ηττημένου στρατιωτικά Γερμανικού καπιταλισμού- ιμπεριαλισμού ).

    Αυτόν τον ιμπεριαλισμό της οικονομικής και πολιτικής υποδούλωσης ΚΑΙ της στρατιωτικής κάλυψης και απειλής ( κρατών και λαών ) τον ονομάζουμε , για τον διαχωρίσουμε από τον ¨εδαφοκατακτιτικό ιμπεριαλισμό ¨, ΝΕΟΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟ.

    Εγώ θα πρόσθετα για να κεντρίσω λίγο τις ψευδαισθήσεις των φίλων ¨διεθνιστών¨ και ¨ουμανιστών¨ , ότι έχουμε να κάνουμε με τον Ιμπεριαλισμό του ¨Πρώτου Κράτους ΤΩΝ Μ Ε Τ Α Ν Α Σ Τ Ω Ν ! Αυτά τα έθνη και οι φυλές που συναντήθηκαν σαν κατακτητές - εποικιστές της Βορειοαμερικανικής Ηπείρου εγκατέλειψαν τις ¨εθνικιστικές προκαταλήψεις¨ , ¨μισαλλοδοξίες , φαντασιώσεις και διαχωρισμούς ¨ για να συναντηθούν , με ένα νέο ¨Κοινωνικό Συμβόλαιο¨ ( Σύνταγμα ) , αρχικά πέρα από φυλή και θρησκεία - αργότερα -πολύ αργότερα και πέρα από ¨χρώμα¨ , γύρω από το ¨Όραμα¨ του ¨ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΜΟΥ¨ , ΤΗΣ ¨ΑΤΟΜΙΚΗΣ ¨ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ .

    Ήταν το αιώνιο αστικό και μικροαστικό θεώρημα του ¨ΑΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΟΥ¨ , η αφετηριακή ιδεολογία βάση της οποίας γεννήθηκε και βάση της οποίας αναπτύσσεται μέχρι σήμερα ο καπιταλιστικό τρόπος παραγωγής. Φιλοσοφικός πυρήνας όλων αυτών ίσως να είναι και η προτεσταντική , όπως και εβραϊκή ¨ηθική της εργασίας¨.

    Προσωπική άποψη είναι ότι αυτή είναι η νομοτέλεια της ¨Μετανάστευσης¨ στην νέα εποχή . την εποχή του Καπιταλισμού. Άνθρωποι οι οποίοι εγκαταλείπουν τις τοπικές τους Κοινότητες ( μέλη μιας ¨κοινωνίας¨ ανθρώπων ) απογοητευμένοι, ίσως και αρχικά αγωνιζόμενοι , αλλά ηττημένοι , και χωρίς ελπίδα για ένα καλλίτερο μέλλον.

    Άνθρωποι που θέλουν να αποχωριστούν από την ¨κοινή μοίρα¨ των συνανθρώπων τους για να προσπαθήσουν ¨κάπου αλλού¨ να ¨πετύχουν¨- ΑΤΟΜΙΚΑ με την εργασία τους , δεχόμενοι εθελοντικά, τουλάχιστον για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα , τον εξευτελισμό της προσωπικότητας τους , την βίαιη αλλαγή των εθίμων , επιθυμιών και των αρχικών τους ονείρων τους. Άνθρωποι που εγκαταλείπουν , οικογένειες , συγγενείς και φίλους όπως και το γνώριμο φυσικό τους περιβάλλον , με μοναδικό κίνητρο την ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΚΑΙ ¨ΕΠΙΤΥΧΙΑ¨ , δεν είναι αποτελούν ποια ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΟΝΤΑ - ΑΛΛΑ ¨ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ¨ με κύριο γνώμονα το στενό ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ όφελος και όχι το ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ .

    Μια ζωή μάλιστα θα κυνηγάνε την ¨ένταξη¨ , ¨αναγνώριση¨ και την ¨ισοτιμία ¨ - ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΙΜΙΑ των ¨νέων πατρίδων¨ - ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ .

    --------------------------------------------------------------------

    Παρένθεση :

    Για να διασκεδάσω λίγο αυτή την γραμμή σκέψης , της ισότητας μe την ανισότητα των άλλων , την ιδεολογία του ηττημένου - παραιτημένου και πάντα ¨ευγνώμονα ¨για κάθε παραχώρηση , η αντίληψη αυτή είναι περίπου όμοια με την αντίληψη ορισμένων Αριστερών της Ελλάδας , οι οποίοι μια ζωή πολεμούσαν για να τους αναγνωρίσουν οι καταπιεστές τους ¨ότι είναι και αυτοί καλοί άνθρωποι και πατριώτες¨ και να ¨εγκριθεί¨ η συμμετοχή τους στην ¨Εθνική Αντίσταση¨ και να πάρουν ¨Συντάξεις¨ .

    Και έκτοτε ¨πάπαλα¨. Ικανοποιήθηκαν όλοι για αυτή την αναγνώριση - ¨ισοτιμία¨ - ¨συμφιλίωση¨ και τώρα ¨αγωνίζονται¨ για την διάσωση της ¨μίνιμουμ¨ -Δημοκρατίας ¨μας¨ ( η ποιο αντιπροσωπευτική έκφραση της περίπτωσης αυτής είναι ο Λ. Κύρκος ).

    ---------------------------------------------------------------

    Η αντικοινωνική - αντισοσιαλιστική ιδεολογία της ¨ατομικής επιτυχίας¨ και του δήθεν ¨αυτοδημιούργητου¨ , ¨πέρα από φυλή , χρώμα και θρησκεία , με ένα Κοινωνικό Συμβόλαιο που προστατεύει το ¨απαραβίαστο της ατομικής ιδιοκτησίας και το κληρονομικό δίκαιο ¨ ( δύο στοιχεία που ανάγονται σε ¨βασικά ανθρώπινα δικαιώματα¨ ) είναι ο ¨Νέος Συνταγματικός Πατριωτισμός¨ , ο Βορειοαμερικανικός - Μεταναστευτικός , που ονειρεύεται ο κ. Αλεβιζάτος και ο κ. Γ. Α. Παπανδρέου.

    -----------------------------------------------------------

    Παρένθεση :

    Με αυτό το ιδεολόγημα του ¨Συνταγματικού Πατριωτισμού¨ στην Γερμανία καθιερώθηκε το ¨BERUFS-VERBOT” ( απαγόρευση απασχόλησης στο δημόσιο όσων δεν είχαν ¨πιστή σχέση¨ με όλα τα άρθρα του VERFASSUNG του Συντάγματος ) , απαγορεύτηκε το Κ.Κ.Γ. από το ¨Συνταγματικό¨ -Δικαστήριο , καθιερώθηκε η πλήρης απομόνωση ( λευκά κελιά ) των φυλακισμένων αντιπάλων του ¨Συντάγματος¨ , όπως ¨έτυχε¨ να αυτοκτονήσουν και φανατικοί αντίπαλοι του κράτους. Όλα αυτά στα πλαίσια του ¨Συνταγματικού Πατριωτισμού¨ , για την προάσπιση των ¨βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων¨ , όπως τα αντιλαμβάνεται πάντοτε η εκάστοτε άρχουσα ΤΑΞΗ και η Συνταγματική της ΤΑΞΗ. Με τον ¨Συνταγματικό Πατριωτισμό¨ είχαμε και ¨Πατριωτικά Διατάγματα Μπους¨ με την εξαφάνιση ¨εν –δυνάμει – υποψήφιων τρομοκρατών¨ με απλή υποψία. Σύμφωνα με την ερμηνεία που δίνουν στο ¨Σύνταγμα¨ και τα ¨Βασικά Ανθρώπινα Δικαιώματα¨ οι ¨Συνταγματικοί Πατριώτες¨ , τα ¨ατομικά δικαιώματα¨ και ανθρώπινη αξιοπρέπεια μπορούν να ¨κάμπτονται¨ όταν το απαιτούν οι ανάγκες του ¨γενικού συμφέροντος¨ …

    Εδώ που τα λέμε δεν έλεγε τίποτα παραπάνω ο Χίτλερ , ούτε ο Στάλιν. Και δεν λένε τίποτα καινούργιο οι σημερινοί εισηγητές ενός Νέου ¨Συνταγματικού Πατριωτισμού¨.

    ------------------------------------------------------------

    Εάν τους έλεγε κανείς ότι πρέπει να έχουμε ένα Σύνταγμα όπου τα βασικά μέσα παραγωγής , ότι βρίσκεται κάτω από την γη , την θάλασσα και ότι βρίσκεται στον αέρα θα προσδιορίζονται σαν κοινωνικό - συλλογικό αγαθό , όπως επίσης τα βουνά και τα δάση.

    Εάν τους έλεγε κανείς ότι θα έχουμε ένα Σύνταγμα στο οποίο θα απαγορεύεται η συμμετοχή σε πολέμους για να εξασφαλίσουμε το ¨βιοτικό μας επίπεδο¨ με την εκμετάλλευση πλουτοπαραγωγικών πηγών , με άνισους όρους , που βρίσκονται σε άλλες χώρες , για να εξασφαλίσουμε ¨ελεύθερες¨ τις ¨οδικές και θαλάσσιες αρτηρίες ¨ για να περνάνε τα προϊόντα μας και τα είδη ¨πρώτης ανάγκης¨ της οικονομικά - πνευματικά - πολιτιστικά - εκμαυλισμένης καταναλωτικής μας κοινωνίας , ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ¨ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ¨ , άλλα θα έδειχναν ανοιχτά αυτό που είναι στην πραγματικότητα , υπέρμαχοι της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο , φανατικοί εχθροί της Δήμο- κρατίας , των Δημοψηφισμάτων που παραβιάζουν τα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ( που τα ονομάζουν γενικά ¨ανθρώπινα¨ ), θερμοί οπαδοί της οικονομικής αριστοκρατίας και της ταξικής τους κυριαρχίας , σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.

    Γι΄αυτό και η γνωστή ¨Σοσιάλ-Επαναστατική Οργάνωση¨ , το γνωστό ¨Ίδρυμα Ωνάση¨ , διοργάνωσε τελευταία στην Αθήνα το ¨Συνέδριο για την Ανάδειξη των ¨Αγαθών¨ της Μετανάστευσης¨ ...Αριστοτέλης Ωνάσης , άλλος ένας ¨κολασμένος πρόσφυγας- μετανάστης ¨ που ¨αυτοδημιουργήθηκε¨ με και από τον 2ο ιμπεριαλιστικό Π.Π. Άλλο ένα προϊόν της μετανάστευσης την εποχή του καπιταλιστικού ιμπεριαλισμού : Που και από ποιους , αναπτύχθηκαν τα τελευταία 100 χρόνια οι ¨Μαφίες¨ και ο υπόκοσμος ;

    Μα στο ¨Πρώτο Κράτος των Μεταναστών ¨ , τις Η.Π.Α. , αναπτύχθηκαν από ¨κολασμένους¨ οι Ιταλικές , η Κινεζικές και Αλβανικές Μαφίες. Άνθησε το οργανωμένο έγκλημα και ο λεγόμενος υπόκοσμος ΣΕ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ¨ΠΑΝΩ ΚΟΣΜΟΥ¨.
    Είναι ¨λογικό¨ θα έλεγα . Διαθέτουν το ιδεολογικό υπόβαθρο της ¨Ατομικής Επιτυχίας και προσπάθειας¨ , όπως και του ¨Αυτοδημιούργητου¨...

    Από το ¨κανείς εμάς δεν θα μας σώσει - θεοί - ηρώοι - βασιλιάδες ¨ ( ύμνος της Γ΄Διεθνούς ) οι μετανάστες πέρασαν στο ¨κανείς εμάς δεν θα μας σώσει- πέρα από την ¨ατομική μας προσπάθεια¨ για την εκμετάλλευση , την ληστεία και την δολοφονία ¨των άλλων¨ ( όσων έχουν ΚΑΙ δεν έχουν ... ).

    Μετανάστευση και Μεταναστευτική ιδεολογία , όπως και η ¨Πράσινη Ανάπτυξη¨, αποτελούν τους δύο νέους πυλώνες αναπαραγωγής ενός απάνθρωπου και ανελεύθερου πολιτικοκοινωνικού συστήματος.

    Με πρωτοπόρο το ¨Πρώτο Κράτος των Μεταναστών ¨ και τους ιδεολογικούς του κεκράχτες , καθηγητές και πρωθυπουργούς , στην ευρύτερη γεωγραφική μας περιοχή.

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΝΤΑΝΤΟΝ 17/01/2010 15:53:55

      Νταντόν, είχα κρατήσει για δημοσίευση ένα προηγούμενο κείμενο σου για το μεταναστευτικό και την Ιθαγένεια, αλλά το έχασα ο #$%^@. Μπορείς να μου το στείλεις στο e-mail; Ευχαριστώ

    • Y. avatar
      Y. @ ΝΤΑΝΤΟΝ 17/01/2010 21:19:56

      Άριστη ανάλυση της ενότητας για τον αμερικάνικο ιμπεριαλισμό!!!

  9. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 18/01/2010 03:07:02

    ταιριάζει κι εδώ -και λόγω επικαιρότητας- το άρθρο του Κιμπι για την Αϊτή (που την ρήμαξαν οι φαταούλες του κόσμου τούτου και την απόσωσε η τύχη του φτωχού)
    http://kibi-blog.blogspot.com/

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.