#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/08/2013 13:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο θάνατος του Ασλάνη και το τέλος του life style



O Μιχάλης Ασλάνης ήταν ένας ευγενέστατος άνθρωπος. Ήσυχα έζησε τη ζωή του και ήσυχα έφυγε από αυτήν. Τίμησε την Ελλάδα μέσα από τη δουλειά του καθώς θεωρούνταν από τους σημαντικότερους Έλληνες μόδιστρους, αναγνωρισμένος στο διεθνές jet set. Τα ρούχα του είχαν πάντα αρχαιοελληνικά χαρακτηριστικά και αυτό ήταν προς τιμήν του. Άλλωστε, αν δει κανείς τις σπουδές που είχε κάνει ο Ασλάνης θα καταλάβει ότι δεν ήταν ένας από τους «καραγκιόζηδες» μόδιστρους που κινούνταν μόνο και μόνο για επίδειξη μεταξύ Μυκόνου και Κολωνακίου.

Σπούδασε διακόσμηση, γραφικές τέχνες, ιστορία τέχνης και θεάτρου, στο πλάι σπουδαίων καθηγητών, όπως οι ζωγράφοι Τέτσης, Μοσχίδης, Γούναρης, Πρέκας και Βακαλό. Αυτό τα λέει όλα και όσοι τον ήξεραν λένε πράγματι πόσο ευαίσθητος ήταν και πόσο καλή ψυχή. Καλό του ταξίδι λοιπόν, ωστόσο, η… πιθανή αυτοκτονία του είναι η σφραγίδα στο τέλος μιας εποχής στο χώρο της μόδας.

Είναι το τέλος της απόλυτης χλιδής, της λεγόμενης «φούσκας» του Κολωνακίου και της Μυκόνου. Δισεκατομμύρια ευρώ διακινήθηκαν επί δύο και πλέον δεκαετίες σε ένα life style που στήθηκε μέσα από τα γκλαμουράτα περιοδικά και τις κουτσομπολίστικες εκπομπές. Το ένα χέρι ένιβε το άλλο και δημιουργήθηκε μια βιτρίνα η οποία έσπασε βίαια με την κρίση.

Στο Κολωνάκι οι μόδιστροι, σοβαροί και γελοίοι (οι περισσότεροι) ενοικίαζαν ή αγόραζαν ολόκληρα κτίρια έναντι πολλών εκατομμυρίων. Έραβαν ρούχα ή έφερναν μάρκες από το εξωτερικό και πωλούσαν σε απίστευτες τιμές. Η μεσαία τάξη, εκτός φυσικά των κατοίκων των βορείων προαστίων, ανακάλυψαν το… pret a porte, ανακάλυψαν τους ξένους στάρς που φορούσαν γκλαμουράτα νυφικά, τουαλέτες με στρας και μαργαριτάρια κεντημένα στο χέρι. Με δανεικά λεφτά οι περισσότεροι, ακόμη και με «γαμοδάνεια», έσπευδαν στις μπουτίκ του Κολωνακίου για να αποκτήσουν λίγη από την απατηλή λάμψη της ματαιοδοξίας.

Και οι μόδιστροι με τις μοντέλες αυξάνονταν σαν τα μυρμήγκια. Πέραν από τα «ιερά τέρατα» του χώρου, ακόμη και οι μοδίστρες της κάτω Ραχούλας έγιναν… μετρ του είδους, αφού το χρήμα έρεε άφθονο. Κι από το Κολωνάκι οι μπουτίκ κατέβηκαν στη Μύκονο, πήγαν και μέχρι την Αράχοβα αφού έπρεπε να ικανοποιηθούν και οι γκλαμουράτοι Ελληνάρες του χειμώνα.

Όλο αυτό το ψεύτικο life style στηρίχθηκε από εκδότες που έπιασαν την καλή φτιάχνοντας περιοδικά αντίστοιχα του εξωτερικού. Ιλουστρασιόν χαρτί, μοντέλες να ποζάρουν με χάρη φορώντας τα ρούχα των μόδιστρων (κι ενίοτε φορώντας μόνο το άρωμά τους), απίστευτα έσοδα από διαφημίσεις, τρελός χορός μαύρου χρήματος σε δεκάδες εκδοτικές εταιρείες που από το 1990 και επί 20 χρόνια περίπου κυριαρχούσαν στο χώρο. Τα έσοδα έγιναν βίλες στη Μύκονο και σαλέ στον Παρνασσό, έγιναν ξέφρενα πάρτι στα Ματογιάννια με εκλεκτούς καλεσμένους και καλεσμένες (ενίοτε στη Μύκονο οι όροι αυτοί μπερδεύονται).

Στο χορό και η τηλεόραση, οι πρωϊνατζούδες και μεσημεριατζούδες που αποθέωσαν το τίποτα, που έβαλαν στα σπίτια μας τους ράφτες και τις μοδίστρες οι οποίες έγιναν μόδιστροι. Άλλωστε, το ρούχο και το κόσμημα έπρεπε να πουληθεί, όχι μόνο στην υψηλή κοινωνία αλλά και στις οικογένειες του μεροκάματου που, όμως, είχαν πρόσβαση στα δάνεια παντός είδους.

Αλλά τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους πωπούς, που λέει κι ο λαός. Μέσα σε μια 5ετία κατέρρευσε με πάταγο η αυτοκρατορία του life style στην Ελλάδα. Κι όσο κι αν κάποιοι θέλουν ακόμη να το διατηρήσουν, είναι πλέον φανερή η παρακμή.

Το Κολωνάκι άδειασε από τις μπουτίκ με τα ακριβά ρούχα και κοσμήματα. Στη θέση τους έχουν πάει φούρνοι και μπακάλικα, αφού το φαγητό είναι πιο χρήσιμο ακόμη και στη συνοικία των πλουσίων. Οι μόδιστροι κατέρρευσαν οικονομικά. Ο Ασλάνης αυτοκτόνησε, ο Γαβαλάς έγινε μόνιμος κάτοικος Κορυδαλλού. Οι άλλοι γνωστοί του χώρου, ο Τσέλιος, ο Κωστέτσος, η Λουκία, ο Νίκος Αποστολόπουλος κλπ. δεν υπάρχουν πια. Διατηρούν μικρά μαγαζιά σε παρακείμενους δρόμους, εξαφανίστηκαν από τη Μύκονο, τα τρελά πάρτι με γκόμενες, γκόμενους, κόκα, ποτά δεν γίνονται πια.

Οι εκδότες του χώρου είναι ένα βήμα πριν τη φυλακή. Ο Λυμπέρης έκλεισε το μαγαζί και άφησε απλήρωτους τους εργαζόμενους. Ο Κωστόπουλος κατέρρευσε χρωστώντας εκατομμύρια αλλά κάνοντας ακόμη τις διακοπές του, όχι στη Μύκονο, στην ταπεινή Πάτμο. Τα μεσημεριανάδικα και τα πρωϊνάδικα που έχτισε με εξυπνάδα ο μετρ του είδους, Σταμάτης Μαλέλης, φυτοζωούν.

Τα μοντέλα, παλιά και νέα, που κάποτε πληρώνονταν αδρά τώρα είναι χαμένα στην αφάνεια. Όσα πρόλαβαν παντρεύτηκαν κανέναν επιχειρηματία, τα υπόλοιπα προσπαθούν να συντηρήσουν την εικόνα τους πληρώνοντας παπαράτσι να τους παίρνουν φωτογραφίες από τις… ιδιωτικές διακοπές τους.

Είναι πράγματι ο θάνατος του Ασλάνη η σφραγίδα στο τέλος εποχής μιας λαμπερής Ελλάδας η οποία, όμως, έκρυβε από πίσω σαπίλα, ματαιοδοξία, αμαρτία και πολύ μαύρο χρήμα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Μάνος avatar
    Μάνος 29/08/2013 13:50:25

    Σωστοοοοοος!!!!

  2. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 29/08/2013 14:05:43

    Να συμπληρώσω ένα ακόμα χαρακτηριστικό της Νεοελληνικής γυφτογκλαμουριάς: Τα υποχρεωτικά πυροτεχνήματα στις κοινωνικές εκδηλώσεις!

    Κάποτε τα έβλεπες μόνο στο Σκορπιό ή στην Σπετσοπούλα (και άν) , τα τελευταία χρόνια όμως δεν μπορούσε να κάνει αραβώνες η κουτσή Μαρία χωρίς πυροτεχνήματα , απαπα , ντροπή!

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ ΣΤΕΛΙΟΣ 30/08/2013 00:37:24

      Άλλο αυτό... ο σαματάς σε τέτοιες εκδηλώσεις έχει και ρίζες στην παράδοσή μας...αλλού π.χ. έπαιζαν μπαλωθιές στους γάμους και σε άλλες εκδηλώσεις, ανέκαθεν...

      • Lakisd avatar
        Lakisd @ roadrunner 31/08/2013 17:52:01

        Ναι πολυ παράδοση, ακόμα θυμάμαι το παππού μου στο χωριό, που άμα γιορταζε πετούσε ροζ και μοβια πυροτεχνήματα. Μα τι διαβάζω Θεέ μου!

  3. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 29/08/2013 14:09:24

    ...και πάρα πολλή καφρίλα και αμορφωσιά.

  4. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 29/08/2013 14:16:55

    Πάντως όλοι αυτοί οι μόδιστροι, πρωινατζούδες και μοντέλες (διακρίνω μια μικρή ζήλεια εκεί που γίνεται αναφορά στα ξέφρενα πάρτυ με γκόμενες και κόκα στην Μύκονο ή κάνω λάθος?) στους οποίες με τόση περιφρόνηση αναφερόσαστε δεν πήραν πότε ούτε κρατικά λεφτά, ούτε ενισχύσεις, ούτε αργομισθίες. Με άλλα λόγια δεν έβαλαν ποτέ το χέρι τους στην τσέπη ΜΟΥ σε αντίθεση με τους διαφόρους θολοκουλτουριάρηδες ανθρώπους του "πολιτισμού" και των "επιστημών", αργόσχολους δημόσιους υπάλληλους σε υπηρεσίες και οργανισμούς που δεν θα έπρεπε καν να υφίστανται και οι οποίοι ζουν από τις σάρκες μας. Όταν ο έλληνας συνειδητοποιήσει ότι επιβλαβέστερος για την τσέπη του παρασιτισμός είναι αυτός του δημοσίου υπαλλήλου σε μία υπηρεσία ή οργανισμό που δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει (αδιάφορο το πόσο "ευσυνείδητα" εργαζόμενος ή χαμηλόμισθος στην άνευ αντικειμένου / άχρηστη υπηρεσία του είναι) ή ο αριστεροκουλτουριάρης των κρατικών ενισχύσεων παρά ο επιχειρηματίας του ιδιωτικού τομέα που πουλάει πορνοπεριοδικά (μαλακά ή σκληρά αδιάφορο) ή νυφικά πολυτελείας σε όσους γουστάρουν να τα πληρώνουν θα έχουμε κάνει ένα μικρό βήμα μπροστά. Οι οικονομικά ανίδεοι που ειρωνεύονταν τον Γαβαλά επειδή έφτιαχνε λέει σώβρακα δεν υπολόγισαν πόσο συνάλλαγμα έμεινε στην χώρα αντί να πάει σε άλλες χώρες που φτιάχνουν πολυτελή εσώρουχα (Γαλλία και Ιταλία). Αυτή όμως είναι η Ελλάδα, εκθειάζουμε τον φωτογράφο που το έπαιζε κινηματογραφιστής Αγγελόπουλο και που έζησε ζωή χαρισάμενη δίπλα στην εξουσία κάνοντας το ψώνιο του με τους φόρους μας και χλευάζουμε όσους γύριζαν τις βιντεοταινίες σκουπίδια του '80, σκουπίδια όμως που προφανώς ήθελε ο κόσμος που τα έβλεπε και τα οποία δεν μας επιβάρυναν ούτε ένα Ευρώ. Αντίθετα στον αριστερό (και εντελώς ασήμαντο ως δημιουργό για εμένα) Αγγελόπουλο κόβαμε ΟΛΟΙ εισιτήριο με το ζόρι. Ο ληστοσοσιαλισμός και η φορομπηχτική πολιτική πάνε χέρι-χέρι με τον ελιτισμό, την ανωτερίλα και την περιφρόνηση στις προτιμήσεις που αναδείκνυονται από την μόνη πραγματική δημοκρατία, αυτήν της Αγοράς.

    • miden_agan avatar
      miden_agan @ Μανώλης Πετράκης 29/08/2013 14:59:32

      Εξαιρετικό σχόλιο!

    • leak avatar
      leak @ Μανώλης Πετράκης 29/08/2013 15:34:32

      Τα λες ωραία...

    • U.N. avatar
      U.N. @ Μανώλης Πετράκης 29/08/2013 16:08:37

      Καλησπέρα. Όχι μόνο έπαιρναν, αλλά στερούσαν κι από άλλους. Τα ποσά που διατέθηκαν για επιδείξεις στο εξωτερικό (και στο εσωτερικό) κι άλλες τινές δραστηριότητες ήταν τρομερά και επαναλαμβάνω θα μπορούσαν να είχαν διατεθεί για άλλου (ή έστω και για άλλου) είδους προβολή του πολιτισμού μας. Παρατήρησε απλά τη φωτογραφία του άρθρου και τους χορηγούς να δεις και πιο υπουργείο/οργανισμός πρωταγωνιστούσε...

      • Factorx avatar
        Factorx @ U.N. 29/08/2013 17:24:05

        Απαντώ στις κακοήθειες περί "ζήλειας": Σε άλλες εποχές και σε άλλα έντυπα είχαμε βαρεθεί τα πάρτυ και τις γκόμενες. Για την κόκα δεν ξέρω- δεν δοκίμασα ποτέ

    • GLAD avatar
      GLAD @ Μανώλης Πετράκης 29/08/2013 16:44:04

      Κύριε Πετράκη μαζί σας.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Μανώλης Πετράκης 29/08/2013 17:40:36

      Στην τσέπη ΣΟΥ μπορεί να μη έβαλαν το χέρι κ. Μανώλη, το έβαλαν όμως στην τσέπη ΜΑΣ (και μάλλον είμαστε πολύ ευρεία πλειοψηφία).
      Πλήρωναν φόρο για τα κότερά τους;
      Μήπως δήλωναν στη φορολογική δήλωση ως τεκμήριο την κόκα που είχαν στο αμπάρι;
      Έκοβαν αποδείξεις στην Αράχωβα και στη Μύκονο;
      Φαγητό τζάμπα δεν υπάρχει. Κάποιος το πληρώνει πάντα.

      • Μανώλης Πετράκης avatar
        Μανώλης Πετράκης @ Uncle Stgm 29/08/2013 18:06:14

        Χέρι στην τσέπη σας βάζουν οι αργόμισθοι ή προκλητικά αμοιβόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι, ΔΕΚΟτζήδες, επιδοτούμενοι καλλιτέχνες, επιστήμονες και ΜΚΟ, τα τρωκτικά στον χώρο της υγείας και της τοπικής αυτοδιοίκησης, αυτοί που κάνανε τις αποταμιεύσεις των ασφαλιστικών οργανισμών ΟΕΔ για να τις κουρέψουν κ.λπ. Οι φοροδιαφεύγοντες αρνούνται να συμμετάσχουν στην μισθοδοσία και το πάρτυ των παραπάνω κατά το μέρος που αποφάσισε ο Υπ. Οικονομικών ότι τους αναλογεί με αποτέλεσμα, πράγματι, να μετακυλίεται η δική τους υποχρέωση για τις παραπάνω μισθοδοσίες, σπατάλες και κλεψιές στις τσέπες όσων αδυνατούν να φοροδιαφύγουν. Υπάρχει τεράστια ειδοποιός διαφορά.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Μανώλης Πετράκης 29/08/2013 18:19:36

          Έ βέβαια, τα παιδιά αυτών των φοροφυγάδων πάνε πάντα σε ιδιωτικά σχολεία. Οι ίδιοι δεν χρησιμοποιούν ποτέ δημόσια νοσοκομεία. Δεν χρησιμοποιουν δρόμους για τα αυτοκίνητά τους, πετάνε στον αερα με liarJet.
          Ούτε φόρους πληρώνουν - άρα τι χρειάζονται οι εφοριακοί υπάλληλοι;
          "Λογικό" - αφού δεν θα πάρουν τίποτε ως αντιπροσφορά απο το κράτος, γιατί να φορολογηθούν;
          Να ζείς ή να μη ζείς, άν γεννηθείς σε χώρα με αναρχοαυτόνομους αστούς;

        • Γιαδικιάρογλου avatar
          Γιαδικιάρογλου @ Μανώλης Πετράκης 29/08/2013 18:46:12

          Κι εγώ είμαι με την άποψή σας. Η ιδιωτική πρωτοβουλία στην Ελλάδα είχε βρεί -έστω με έναν λανθασμένο τρόπο- να υφίσταται κα να δημιουργεί, ενώ ένα κηφηνοειδές δημόσιο έτρωγε ως λερναία ύδρα τα πάντα. Μπροστά μας είναι ο Ακης και η συμβία του.

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ Μανώλης Πετράκης 29/08/2013 19:56:50

          Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, κατά τον Μ. Πετράκη όποιος δεν συμφωνεί με τις βιζιτούδες μοντέλες και τις σαμπάνιες στη Μύκονο, είναι υπέρ του κρατισμού, του Αγγελόπουλου, και των αργόμισθων Δ.Υ;
          Δεν μπορεί να είναι εναντίον και των δυο;

          • je ne regrette rien avatar
            je ne regrette rien @ Strange Attractor 30/08/2013 18:08:48

            @Strange Attractor,
            Μαζί σου. Εναντίον και των 2 !
            Απεχθείς ισόποσα.
            Απλά όλη αυτή η ΘΟΛΗ κουλτούρα ΔΕΝ υφίστατο ΠΟΤΕ κριτική.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Μανώλης Πετράκης 29/08/2013 20:43:47

          Ξέρω, έθιξα τα ιερά και τα όσια των αστών (μεγάλων, μεσαίων και μικρών):
          "Άν δεν πάρω αντιπαροχή ως άτομο, γιατί να μοιραστώ έστω και λίγο απο τον πλούτο μου με το σύνολο" ;
          Έτσι, το νόημα της φορολογίας αντιστράφηκε : Ενώ ένας απο τους σκοπούς της στις Δημοκρατίες είναι η αναδιανομή προς τα κάτω, έγινε όργανο αναδιανομής προ τα πάνω. Ούτε κάν ουδέτερη ταξικά.
          Με τον ίδιο τρόπο, τα μοντέλα άλλαξαν (γραμματικό) φύλο και έγιναν μοντέλες.

          • Νικήτας avatar
            Νικήτας @ Uncle Stgm 30/08/2013 00:41:16

            Θείε, σωστά τα ξαναλές!
            Κάποιοι, είναι εντελώς αστείοι....είτε με το ένα είτε με το άλλο μας θέλουν..... με το στανιό!

            Δεν γουστάρουμε άλλη κιτς, νεόπλουτη χλαπάτσα πως να το κάνουμε! 'Οχι άλλα ξέκωλα και ξέκωλους ! Ὀχι άλλα αμόρφωτα κουνουπίδια -το λιγότερο- ως παραδείγματα στον δημόσιο βίο! Ὀχι άλλη βρωμοποδαρίλα ψυχἠς με κόκα ή χωρίς!

    • Άλφα του Κενταύρου avatar
      Άλφα του Κενταύρου @ Μανώλης Πετράκης 29/08/2013 17:59:12

      Ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος είναι διεθνώς αναγνωρισμένος σκηνοθέτης και πρόσφερε με την παγκόσμια προβολή της τέχνης του στην Ελλάδα. Όσο και αν αδυνατείτε να τον παρακολουθήσετε - κατανοήσετε κάποιοι, δε γίνεται ποτέ να μειώσετε την αξία του.

    • Μπαρμπαθωμας avatar
      Μπαρμπαθωμας @ Μανώλης Πετράκης 29/08/2013 23:16:04

      Ελεος, συγκρινεις το Πασοκικο lifestyle των λουμπεν βιντεοταινιων του '80, με εναν δημιουργο που θαυμαζε ακομα και ο Κουροσαβα. Τωρα βεβαια εσυ θα νομιζεις οτι Κουροσαβα ειναι μαρκα Γιαπονεζικου κλιματιστικου... Τελικα το μεγαλυτερο εγκλημα του Πασοκ ηταν οτι επεβαλε την θολοκουλτουρα των βιντεοταινιων, των σκυλαδικων και του Κλικ στην Ελλαδα, με πρωτεργατη τον κολλητο του Λαλιωτη. Ειμαστε ολοι θυματα εκεινης της εποχης. Ακομα θυμαμαι εκεινο τον δηθεν ανταρτη, να λεει οτι τα σκυλαδικα ειναι "πολιτιστικα κεντρα", καταντια...

      • Νικήτας avatar
        Νικήτας @ Μπαρμπαθωμας 30/08/2013 00:48:25

        +10000

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Μπαρμπαθωμας 30/08/2013 00:50:00

        Με τον αδέσποτο στηθόδεσμο παραμάσχαλα...
        Ως αποθανών συγχωρημένος.
        Αλλά το "δεν ξεχνώ όσο ζώ" είναι μεγάλη αρετή...
        Αλήθεια λές Uncle Tom.

    • Παντσο avatar
      Παντσο @ Μανώλης Πετράκης 30/08/2013 09:07:17

      Μανώλη Πετράκη δες λίγο Στάθη Ψάλτη και άσε στην ησυχία του τον Αγγελόπουλο.

  5. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 29/08/2013 14:40:09

    Σοβαρολογείς;
    Ελληνικά προιόντα κατανάλωνε όλο αυτό το κοπάδι των χλέχλων;
    Και το life style τι παράδειγμα έδινε στους πολίτες; Να είναι προσεκτικοί καταναλωτές, να κάνουν οικονομίες, να πληρώνουν τους φόρους τους;
    Τον Αγγελόπουλο τον χρηματοδοτούσαν σοβαροί διεθνείς χρηματοδότες, π.χ. Γαλλική Δημόσια Τηλεόραση, τους χλέχλους ποιός; Ο κ. νεοέλλην μεσομεγαλοαστός φοροφυγάς και η κα ξιπασμένη φοροφυγατζού;
    Έλεος...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Uncle Stgm 29/08/2013 22:02:31

      Ο Αγγελόπουλος είναι πάαρα πολύ υπερτιμημένος. Και δεν του έδωσε μόνο η Γαλλική Τηλεόραση επιχορήγηση, του έδωσαν και οι δικοί μας, και γερή μάλιστα. Και έχω την υπόνοια ότι αν δεν ήταν αριστερός με ISO, δεν θα είχε καμία τύχη. Ε, δεν ήταν και Ταρκόφσκυ, τι να κάνουμε...

      • LM avatar
        LM @ ΒΙΣ 29/08/2013 23:06:10

        Προτιμήσεις είναι αυτές. Ας μην καταδεχόμαστε όπως κάνουμε πάντα με τους αξιόλογους Έλληνες που σέβονται οι ξένοι, να προσπαθούμε να τους υποτιμήσουμε και να τους ''φέρουμε'' στο μέτρο της προσωπικής μας μικροκομματικής εμπάθειας.

  6. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 29/08/2013 14:59:21

    Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΣΛΑΝΗΣ δεν ηταν στη σαπιλα....και τη γκλαμουρια της μεταπολιτευτικης Ελλαδας, αλλα οταν εισαι ΑΚΑΚΟΣ και ΑΘΩΟΣ και συναμα χωρις να το ξερεις, εμπιστευεσαι ΛΑΜΟΓΙΑ του χωρου τοτε επερχεται η ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ. ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΚΕΠΑΖΕΙ, γιατι απο τον ΜΙΧΑΛΗ ΑΣΛΑΝΗ εφαγαν πολλοι ψωμακι......

    • takis400 avatar
      takis400 @ Σαρακατσανος 29/08/2013 19:04:33

      ετσι μπραβο +100000

    • je ne regrette rien avatar
      je ne regrette rien @ Σαρακατσανος 30/08/2013 18:18:56

      Θέλω και εγώ πλάι στον @Σαρακατσάνο να καταθέσω το σχόλιό μου, σάν φόρο τιμής στον Ασλάνη :
      Ειλικρινά, τον λυπήθηκα πολύ.
      Τόση ευγένεια, σεμνότητα και καλοσύνη σπανιότατα χαρακτηρίζουν σημερινούς ανθρώπους, ακόμη δέ λιγότερο στον αδυσώπητο χώρο της show biz...
      Σάν να ήταν από μιά άλλη εποχή...
      Ας αναπαυθεί η ψυχή του και καλό του ταξίδι

  7. daresome avatar
    daresome 29/08/2013 15:05:41

    Είναι άραγε το τέλος του lifestyle ? Γιατί ακόμα καλά κρατούν τα διάφορα κουτσομπολίστικα περιοδικά που βρίθουν από φωτό των διάφορων celebrities, ένα είδος ανθρώπων που λες και ζει σε άλλο πλανήτη, μονίμως χαμογελαστό, χωρίς καμιά ατέλεια, ευτυχισμένο, καλοντυμένο, καλοζωισμένο, απολύτως υγιές, δραστήριο, που δεν το σκιάζει φοβέρα καμιά, το οποίο παρακολουθούμε να ζει και να περιφέρεται από happening σε shopping (κατά προτίμηση κάποιο χαλαρό πρωινό στην Κηφισιά ... ) και από clubbing σε "ήσυχες και ήρεμες διακοπές μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα ..."

  8. Προφήτης avatar
    Προφήτης 29/08/2013 15:51:04

    Τηλεόραση, lifestyle και ένα τμήμα του χώρου της μόδας ήταν το προκάλυμμα, η λέξη "φερετζές" ταιριάζει εδώ απόλυτα, για το κύκλωμα εκτεταμένης πορνείας, η οποία πάντα υπήρχε στα μεγαλοαστικά στρώματα, αλλά το εύρος της απλώθηκε ανεξέλεγκτα από το εύκολο και παράνομο χρήμα που διακινήθηκε σε απίστευτο βαθμό την 20ετία 1990-2009, αυτό που σήμερα ονομάζεται "Ελληνικό Χρέος", δημιουργώντας οικονομικούς παράγοντες και παραγοντίσκους οι οποίοι "εκτόξευσαν" τη ζήτηση φρέσκου προϊόντος.

    Το κύκλωμα δεν ήταν ενιαίο αλλά "διάχυτο", χωρίς κορυφή και οργάνωση αλλά με σκόρπιες ομάδες και "επιτηδευματίες" του χώρου.

    Τα πάσης φύσεως "μοντέλα" εντοπίζονταν αρχικά από ατζέντες και μόδιστρους. Πολλές δε απευθύνονταν οι ίδιες σε παρόμοια γραφεία, έχοντας πλήρη επίγνωση της κατάστασης και ξεκάθαρους προσωπικούς στόχους ανέλιξης σε ακριβοπληρωμένες “ιδιωτικές συνοδούς” – κομψά.

    Όσες πράγματι διέθεταν χαρακτηριστικά και τάλαντο μοντέλου, ίσως έκαναν και καμιά εμφάνιση στην πασαρέλα. Στη συνέχεια το "κύκλωμα" τις προωθούσε σαν "γλάστρες" και συναφή φυτά σε τηλεοπτικές εκπομπές "ελαφρού περιεχομένου", καθώς και σε φωτογραφίσεις περιοδικών lifestyle, ώστε να γίνονται γνωστές, οι δε καλύτερες έπαιρναν λίγο από το χρίσμα της "celebrity", ιδίως αν κατακτούσαν αξίωμα σε διαγωνισμούς.

    Ενώ δήθεν μόδιστροι, στην ουσία προαγωγοί, τις περιέφεραν στα κοσμικά πάρτυ και στα κλαμπ, για να βλέπουν εκ του σύνεγγυς το προϊόν οι υποψήφιοι πελάτες. Από τις κοινωνικές αυτές εκδηλώσεις οι φωτογραφίες κυκλοφορούσαν με τη σειρά τους στα περιοδικά lifestyle, ώστε να “ανακυκλώνεται” η προώθηση αλλά και να παίρνει μια δόση glamour το πόπολο.

    Η ταρίφα διαμορφωνόταν σε συνάρτηση με τις “περγαμηνές” :
    "Ήταν μπροστινή γλάστρα (οι "πισινές" είναι δευτεράντζες) δυο φορές στο τηλεοπτικό σώου "Γειά σου Τάκη" (ας πούμε)".
    Ή "έχει κάνει δυο ημίγυμνες φωτογραφίσεις στο περιοδικό "Πρόκληση" (ας πούμε)".
    Ή “ήταν Μις Γυμνός Αφαλός 2005 (ας πούμε)".”
    Ή "ήταν καλεσμένη στο πάρτυ στο γιωτ του εφοπλιστή Χατζηκαπετάνιου (ας πούμε)".

    Και μια σειρά αντίστοιχα “παράσημα” διασημότητας, διότι η βάση της όλης συναλλαγής δεν ήταν απλώς η σωματική ικανοποίηση αλλά το επίτευγμα ότι “πήγα με την Τάδε” προς ικανοποίηση της ματαιοδοξίας. Αρκεί η “Τάδε” να ήταν γνωστή σε βαθμό άνω του μετρίου.

    Από τη ανοδική “Σκάλα των κρεβατιών” έχουν περάσει ακόμα και θεωρούμενες υπεράνω πάσης υποψίας, οι δε πιο έξυπνες και καπάτσες έγιναν επιχειρηματίες οι ίδιες, σύζυγοι πλουσίων ή ανεξάρτητες επαγγελματίες με υψηλό κασέ.

    Για πολλές βέβαια η σκάλα υπήρξε καθοδική, ιδίως για όσες βυθίστηκαν στο απαραίτητο συμπλήρωμα της ζωής αυτής, την κόκα.

    Η εξάπλωση του εμπορίου της κόκας, του καυσίμου για “υψηλές πτήσεις”, πέρα από την διεθνή διάδοση, υπήρξε παράλληλη για να τροφοδοτεί με χημικές παραισθήσεις την αυταπάτη ότι η ζωή αυτή είναι εφικτό να έχει για όλους τους μετέχοντες ευτυχή κατάληξη.

    Κάποιες και κάποιοι όντως πρόλαβαν. Αλλά για τους πολλούς, που πίστεψαν τα παραμύθια του Κωστόπουλου, η προσγείωση υπήρξε ανώμαλη – αν όχι τραγική, και η συντριβή τους συντελέστηκε στην αφάνεια. Εκτός από εκείνους, των οποίων η κατάληξη γίνεται ειδησεογραφικό περιεχόμενο.

    Ο άτυχος Μιχάλης Ασλάνης, για παράδειγμα, είχε κορνιζαρισμένο και κρεμασμένο στον τοίχο του ατελιέ του το μότο του Πέτρου Κώστόπουλου “Η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι θλιβερή”. Προφανώς ζούσε ή προσπαθούσε να ζήσει με πρότυπο μια ρετσέτα, την οποία ο Κωστόπουλος έχει ομολογήσει ότι εφηύρε όταν τα πρώτα τεύχη του ΚΛΙΚ δεν πήγαν καλά κυκλοφοριακά και έπρεπε να βρει ένα σύνθημα, ώστε να προκαλέσει θόρυβο. Μια ολόκληρη γενιά “το έφαγε”. Γι' αυτό πράγματι κυρίαρχος γίνεται όποιος θέτει τα πρότυπα. Αλλά τίποτα δεν κρατάει για πάντα. Πόσω μάλλον τα ψέμματα...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Προφήτης 29/08/2013 16:26:48

      Εξαιρετικό σχόλιο...

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Προφήτης 29/08/2013 20:03:37

      Η σκοτεινή πλευρά όπως είναι η πραγματικότητα , την οποία πάντα ανακαλύπτεις αργά και μέσα από οδύνη .... Προφήτη, για άλλη μία φορά έγραψες !

    • Nik avatar
      Nik @ Προφήτης 29/08/2013 22:43:20

      Εν ολίγοις γινόταν της π.....

    • aris. aold avatar
      aris. aold @ Προφήτης 29/08/2013 22:45:17

      Προφήτη οπως πάντα δυναμίτης.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Προφήτης 30/08/2013 00:53:01

      Πολύ συμπυκνωμένη ουσία στο σχόλιό σου, Προφήτη.
      Πάντως, το life style δεν τελείωσε, απλά αντικαθίσταται σιγά-σιγά, όπως και το πλασάρισμα της όποιας μόδας..
      Αν είχα όμως να διαλέξω, ανάμεσα στα Τουρκοσήριαλ που παίζουν ακόμη και τα ξημερώματα σε πολλά κανάλια,
      και σε πρωϊνατζούδες με πασαρέλες, το δεύτερο θα προτιμούσα.

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ Προφήτης 30/08/2013 17:41:49

      Σχετικά με το τι συμβαίνει στο χώρο του γυαλιστερού τίποτε με έχει ενημερώσει φίλη ηθοποιός. Με πολύχρονη εργασία (τρίτους, δεύτερους και σπάνια πρώτους ρόλους) σε θέατρο, κινηματογράφο και τηλεοπτικές σειρές και διαφημίσεις, αλλά χωρίς να έχει γίνει ευρέως γνωστή, πιστεύω ότι έχει ικανοποιητική γνώση του χώρου.

      Προ διετίας λοιπόν, ευρισκόμενη σε οικτρή οικονομική κατάσαση, επισκέφθηκε γνωστά ανδρικά περιοδικά για να συζητήσει την πιθανότητα συνεργασίας μαζί των για δημοσίευση γυμνών φωτογραφιών της. Μην έχοντας αναστολές να δείξει το ιδιαίτερα καλλίγραμμο σώμα της (είχε ήδη εμφανισθεί με αδαμιαία περιβολή σε παλαιότερη κινηματογραφική δουλειά της) σκέφθηκε ότι θα ήταν μια καλή μέθοδος για να αντέξει λίγο ακόμα στα χρόνια της ύφεσης και του μνημονίου. Οι κυρίες των εντύπων με την οποίες συνομίλησε τής εξήγησαν πως δεν θα πληρωνόταν για την εργασία της, καθώς "είχαν δεκάδες προσφορές για αμισθί εργασία από όμορφα κορίτσια", που ήθελαν να γίνουν γνωστές και ότι θα έπρεπε να αρκεστεί στη δημοσιότητα που θα έφερνε η δημοσίευση των φωτογραφιών.

      Η φίλη αρνήθηκε να εργασθεί αμισθί, αλλά είναι σίγουρη πως άλλες κοπέλες, με λιγότερο ισχυρές ηθικές αντιστάσεις, το δέχονται και μερικές μάλιστα περιμένουν στη συνέχεια να κανονισθούν συναντήσεις προς ερωτική συνεύερεση με γενναιόδωρους μεσήλικες ή ηλικιωμένους σε ξενοδοχεία του Λουτρακίου ή της Χαλκιδικής.

      Αυτά συνέβαιναν προ διετίας πίσω από τους προβολείς και πέρα από τα μικρόφωνα τής φανταχτερής επιχείρησης θεάματος. Σήμερα τα πράγματα ίσως είναι ακόμη χειρότερα (χυδαιότερα) και φθηνότερα.

  9. Ρηνα avatar
    Ρηνα 29/08/2013 18:46:43

    Αγαπητε Προφητη, η ζωη ειναι υπεραρκετη για να ωριμασει κανεις. Και συ το καταφερες. Μπραβο.

  10. dem avatar
    dem 29/08/2013 22:21:19

    Αν δούμε τι έγινε φέτος στη Μύκονο, δεν είμαι και τόσο σίγουρος οτι οι γκλαμ εποχές έχουν παρέλθει οριστικά. Για τους έχοντες λεφτά...υπάρχουν.

  11. ΠΥΡΓΟΣ avatar
    ΠΥΡΓΟΣ 29/08/2013 23:08:44

    Το life style είναι μαγικό. Από μηδενικό σε κάνει νούμερο.

  12. ΚΜ avatar
    ΚΜ 29/08/2013 23:13:43

    Με το ζόρι να προσκυνήσουμε;

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ ΚΜ 30/08/2013 00:42:33

      Το να σέβεσαι δεν είναι προσκύνημα!
      Ελλάδα η χὠρα της Τέχνης!

  13. Νικήτας avatar
    Νικήτας 30/08/2013 00:34:13

    Μακάρι να είχαμε πέντε-έξι σαν το Αγγελόπουλο. To έργο του δεν έχει ανάγκη κανέναν από εμάς. Simply as that!
    Αλλά, τι να περιμένει κανείς....Σε μια χώρα που έχει γεμίσει και καλά ῾῾καλλιτέχνες῾῾ οι Αγγελόπουλοι περισσεύουν.

    Back to the basics.

  14. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 30/08/2013 00:45:15

    Ταρκόφσκι δεν ήταν.
    Άλλο μέγεθος ο Ρώσος, η αλήθεια να λέγεται. Ακόμη και ο Μπέργκμαν (κατά κάποιο τρόπο δάσκαλός του), είπε ότι είναι "ο καλύτερος απο καταβολής κινηματογράφου".
    Αλλά για τα Ελληνικά μέτρα, ο Αγγελόπουλος ήταν αξία.
    Αριστερός ήταν. Αλλά και απομυθοποίησε την αριστερά όσο λίγοι (π.χ. "Λιβάδι που δακρύζει"). Μεγάλες του ταινίες και οι λιγότερο πολιτικές, αυτές που ασχολούνται με το ανθρώπινο δράμα ("Τοπίο στην ομίχλη", "Ταξίδι στα Κύθηρα")

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ Uncle Stgm 30/08/2013 18:18:27

      'Αλλή προβληματική, ο ένας, άλλη ο άλλος. Τι πάει να πει Ταρκόφσκι δεν ήταν!
      Από τους σπουδαίους του Ευρωπαικού σινεμά. Οι συναδελφοί του το λένε όχι εγώ!

  15. roadrunner avatar
    roadrunner 30/08/2013 01:14:19

    Νομίζω Θείε, ότι χάσαμε το καλύτερο του Αγγελόπουλου, δηλαδή την ταινία που δεν πρόλαβε να γυρίσει. Είχε θέμα την οικονομική κρίση, με κεντρικό ήρωα έναν επιχειρηματία -κρυφό δουλέμπορο παράνομων μεταναστών...

  16. LM avatar
    LM 30/08/2013 07:32:53

    Ανάμεσα στο ''προσκυνώ'' και ''προσβάλλω'' , δεν μπορείτε να σταθείτε εσείς;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ LM 30/08/2013 15:32:42

      Έστω. Είναι υποχρεωτικό να έχουμε θετική άποψη για τον μακαρίτη;

  17. antonius rex avatar
    antonius rex 03/09/2013 11:51:03

    Καλά που ο Κωστόπουλος δεν πήγε και φέτος στη Μύκονο, αλλά την έβγαλε στη Πάτμο. Πρώτη μούρη και φέτος με τα στενά μαύρα πουκασμισάκια, τα trendy tattoo και τα ξεκωλάκια. Πώς φαίνεται που είσαι βαθιά νυχτωμένος για τα περπατήματα της γκλαμουριάς. Σχεδόν τίποτα δεν άλλαξε, έχουν προσωπικό κομπόδεμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.