06/06/2009 18:41
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο ευτελισμός των «παιδιών» συνεχίζεται

«Με εκβιασμό η επιστροφή του πατέρα από τη Γερμανία» γράφει πρωτοσέλιδα το αυριανό «Πρώτο Θέμα», που έγινε εκλογική σημαία από σήμερα.

Λες και στη θέση του Καραβέλα είναι κάποιος λαϊκός αγωνιστής κατά της χούντας που διέφυγε στο εξωτερικό και τον εκβιάζουν να επιστρέψει.

Λες και δεν είναι ο πρωταγωνιστής των μαύρων ταμείων που δωροδοκούσαν συστηματικά πολιτικούς και εκμαύλιζαν συνειδήσεις για να καπνίζει ο ίδιος τα πούρα Αβάνας που βλέπουμε στην φωτογραφία (τους ξέφυγε) και να αγοράσει βίλες και εξοχικά.

Γιαουρτωμένοι εκδότες, πλιατσικολόγοι, «επιχειρηματίες» πωλητές dvd, εθνικοί εργολάβοι και προμηθευτές, όλοι αυτοί δηλαδή  που μεταβιβάζουν τα κλοπιμαία στη γυναίκα τους και στα παιδιά τους, σε ρόλο διαμορφωτή της κοινής γνώμης.

Τους συμπαραστέκονται εφοριακοί, πολεοδόμοι, τελωνειακοί, κονομημένοι υπάλληλοι σε υπηρεσίες και καρτέλ που  πανικοβάλλονται στην προοπτική τα «καμάρια» τους να βρεθούν φυλακή για όσα έκλεψαν οι ίδιοι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. qaz avatar
    qaz 06/06/2009 18:48:29

    Δεν είναι "τέκνα", ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ!

  2. delirious avatar
    delirious 06/06/2009 18:57:44

    Αν έκαναν ότι έκαναν με τα χρήματα και των υπολοίπων εμπλεκομένων, δηλ. αν τα δέσμευαν και στη συνέχεια τα δήμευαν. Δε θα μιλούσε κανείς και δε θα υπήρχε ούτε το πρωτοσέλιδο ούτε η ανάρτηση. Από τη στιγμή όμως που συνέλαβαν με παράνομες ή στα όρια της νομιμότητας (αυτά κατά Κωνσταντόπουλο) ολόκληρη την οικογένεια την έκλεισαν στη φυλακή με βαρύτατες κατηγορίες θα υποστούν σε πρώτη φάση τις εκλογικές συνέπειες και σε επόμενη φάση την πλήρη αποστρατεία τους.

    Η παρέμβαση Καραμανλή και η δικαιολογία της σύλληψης με έκανε να πέσω από τα σύννεφα και να είμαι πλέον σίγουρος ότι γνώριζε τα πάντα για Βατοπέδι, ομόλογα, και για όλα τα σκάνδαλα που ταλάνισαν την Ελληνική κοινωνία.

    Υπόψιν ότι δεν έχω κλέψει τίποτε, δεν περιμένω να λάβω κλεμμένα, με 800 Ευρώ ζω και δεν έχω παιδιά. Είναι όμως βασικοί κανόνες λειτουργίας ενός κράτους. Δεν πιάνεις την οικογένεια αλλά το δράστη και τα κλοπιμαία τα δεσμεύεις. Αλλιώς η οικογένεια κάθε κλέφτη που βρέθηκαν τα κλοπιμαία στο σπίτι θα έπρεπε να είναι φυλακή και τέτοια παραδείγματα δεν έχουμε στα 2000 χρόνια ανθρώπινης ιστορίας.

    Επειδή οι νόμοι περί ξεπλύματος χρήματος είναι Αμερικανογερμανικής έμπνευσης και ουσιαστικά επιτρέπουν το ξέπλυμα στου έχοντες προσβάσεις στην εξουσία θα μου επιτρέψεις να είμαι εξαιρετικά επιφυλακτικός για το νόημα της ύπαρξής τους. Επισημαίνω δε ότι μας φορέθηκαν μέσω ΕΕ στην Ελλάδα.

  3. christos avatar
    christos 06/06/2009 19:02:19

    τους συμπαραστέκεται και ο ΓΑΠ...τι είπε χθες στην Κρήτη...αχ Ελλάδα....
    Τα λαμόγια στην εξουσία!!!

  4. christos avatar
    christos 06/06/2009 19:05:14

    2 @

    τι λες μωρέ τώρα ο Καραμανλής είναι υπεύθυνος που τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ ξεκοκάλισαν την Ελλάδα και τώρα που τους χώνουν μέσα μας το παίζουν και κλαίουσες αδικημένες συνεπικουρούμενες και από τον ΓΑΠ!!!

    Αιδώς αργείοι

  5. christos avatar
    christos 06/06/2009 19:09:06

    να δώσουμε το παράδειγμα "κλέψτε όσα πιο πολλά μπορείτε από το δημόσιο και μεταβηβάστετα στα παιδιά σας...εσείς μπορεί να πάτε για λίγα χρόνια φυλακή αλλά το μέλλον των παιδιών και γενικά της οικογένειας είναι εξασφαλισμένο...

    Μόνο ΠΑΣΟΚοΙ μπορούν να κάνουν τέτοιες προτάσεις...ουουουουσσσσσσσσττττττττττ από δω

  6. tiramola avatar
    tiramola 06/06/2009 19:16:13

    @4 Chris..
    Τι σου έχουν κάνει οι Αργείτες και τους επικαλείσαι συνέχεια?
    60% παίρνει στο Άργος η ΝΔ....

  7. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 06/06/2009 19:19:11

    Λίγα ακόμα να βγουν σαν αυτό το κατάπτυστο πρωτοσέλιδο, με την... τρισευτυχισμένη οικογένεια - τρισευτυχισμένη με τα λεφτά μου! και θα με αναγκάσουν να ψήφισω ΝΔ, ενώ είχα αποφασίσει να ψηφίσω μικρό κομματίδιο.

  8. christos avatar
    christos 06/06/2009 19:20:12

    για την ταμπακιέρα αγαπητέ μου για την ταμπακιέρα...είσαι κι εσύ υπέρ αυτών που είπε ο ΓΑΠ εχτές στην Κρήτη; (για το παιδομάζωμα);
    Με τέτοιες απόψεις θα πάτε μπροστά την χώρα;

    Αιδώς αργείοι...η αλλιώς ουουουουσττττττττττττ κοπρόσκυλα....

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/06/2009 19:28:28

    "Η ερμηνεία και η εφαρμογή τού δικαίου, σέ τελική ανάλυση, είναι ζήτημα συσχετισμού δυνάμεων.
    Καί ο συσχετισμός συντόμως αλλάζει..."

    Μαντζουρανης ο κοσκωτικος και τωρα δικηγορος του Σκαρπελη στον Σκαι.

  10. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/06/2009 19:37:37

    Αυτή είναι η πατρίδα μου:

    Τιμητής και σχολιαστής
    ο γιαουρτωμένος κομιστής.

  11. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/06/2009 19:41:55

    Αλήθεια πόσο είναι η αποχή στην Κύπρο?
    Οι δημοσκοπήσεις έλεγαν για 15-20%...

  12. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 06/06/2009 19:45:40

    Όχι, Ιθαγενή, δεν είναι αυτή η πατρίδα σου. Η πατρίδα σου είναι αυτή:

    http://www.youtube.com/watch?v=IfDISFLjGbU

    Το είχα ακούσει το Σαν αστραπή του Σπανουδάκη, αλλά δεν ήξερα τους στίχους. Τους είδα σήμερα, χάρη σε ένα σχόλιο στο Ινφογνώμων. Αν το δεις με τους στίχους τρελαίνεσαι, σου γυρίζει το μυαλό. Και όσο κι αν κάτι Λιακόπουλοι επιμένουν να τα ξεφτιλίζουν όλα αυτά, για να δίνουν επιχειρήματα στους εχθρούς του έθνους, βαθιά μέσα σου όλα αυτά τα πράγματα το ξέρεις ότι σημαίνουν κάτι, ότι υπάρχει κάτι το μεταφυσικό που δεν έχει ανάγκη διαλεκτικών αποδείξεων για να ξέρεις ότι είναι αληθινό.

    Αφιερώνω αυτό το τραγούδι σε όλους όσους θα ψηφίσουμε αύριο. Έτσι, για να μην ξεχάσουμε το διαχρονικό, χάριν της εφήμερης νεοελληνικής παρακμής μας...

  13. tiramola avatar
    tiramola 06/06/2009 19:45:44

    Ο Βουλγαράκης και η Φεβρωνία είχαν εταιρείες off shore για να γλυτώνουν φόρους για το μέλλον των παιδιών τους την ώρα που η κυβέρνηση έδωσε μερικά εκατομμύρια ευρώ στα ΜΜΕ για διαφήμηση φορολογικής συνείδησης των Ελλήνων πολιτών...
    Και εσύ και ο μπλιμπλόν ενώ έχετε καταπιεί μια ολόκληρη χωματερή σκουπιδιών παριστάνετε τους "δίκαιους" με τα γυναικόπαιδα...
    Και θα πάτε αύριο σαν καλά παιδιά να νομημοποιήσετε την αθλιότητα...
    Και ασχολείστε και με την πολιτική....

  14. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/06/2009 19:53:15

    Μου τη διδετε ρε σεις.Πολυ χολη μωρ αδερφακι μου.
    Κατ αρχας,που ξερετε οτι αυτος,εδωσε λεφτα σε πολιτικαντες;Τον ειδατε,ή βγηκε αποφαση δικαστηριου;
    Και τα λεφτα,απο την τσεπη σας τα πηρε και κανετε ετσι;
    Οχι βεβαια.Της εταιριας ειναι,και αμα αυτη νομιζει οτι της τακλεψε,να του κανει αγωγη να τα ζητησει πισω.
    Και αν εβαλε λεφτα στα παιδια του,και ειναι τα λεφτα περιεργα,γιατι δεν τα δεσμευουν μεχρι τη δικη,να τελειωνουμε;
    Την προφυλακιση δεν καταλαβαινω,και οχι μονον εγω,αλλα και ολοι οι κανονικοι ψηφοφοροι της ΝΔ.
    Οι οικογενειαρχες.
    Οχι καποιοι που εκτελουν διατεταγμενη υπηρεσια,λογω της καταρρευσης του απο-κομματος.
    Τη Δευτερα,θα ψαχνετε να βρειτε και τον δικο σας ψηφο στο κουτι μαγκες.
    Ως εδω ηταν.Ο χοντρος ταφτυσε.Τον εβλεπα εχθες να μμιλαει και ταχασα.
    Που ειναι εκεινο το υφακι,του ολα τα σφαζω,ολα τα μαχαιρωνω,που ειχε το 04,και το 07;
    Τελος εποχης.Το μαγαζι κλεινει.

  15. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/06/2009 20:01:54

    Αγαπητέ Προβοκατωρ, δεν μου καίγεται καρφάκι αν έδωσε λεφτά σε πολιτικούς, άσε που όλα έχουν παραγραφεί και θα μας πουν ότι τους συκοφαντούμε και από πάνω....
    Αλλά τα λεφτά από τη τσέπη μου βγήκαν
    Για αυτό φωνάζω:

    -όταν πχ δεν ενεργοποιώ τις ρήτρες των συμβάσεων στον ΟΤΕ (...αγαπητέ πχ tiramola)
    -όταν πχ ψωνίζω μόνο SIEMENS or MAN
    -όταν πχ συνεχίζω το έργο ΠΑΣΟΚ στον ΟΣΕ (...αγαπητοί δεξιοί)
    και πληρώνω την τεχνολογική επιβράδυνση της χώρας σε τιμές αποικίας, ναι έχω δικαίωμα αν μη τι άλλο να φωνάζω.
    Για ότι
    έκαναν
    δεν έκαναν
    έφαγαν
    η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ τόσα χρόνια.
    Τόσο απλά

  16. qaz avatar
    qaz 06/06/2009 20:02:48

    τα λεφτά είναι ανακυκλούμενα από τις συνεχείς υπερτιμολογημένες συμβάσεις με κρατικούς οργανισμούς...όχι και της εταιρείας...

  17. christos avatar
    christos 06/06/2009 20:07:07

    τι μας λες μωρέ τώρα Προβοκατωρ;
    Απάντησε μου μόνο σ αυτό:

    Πόσοι Δημόσιοι υπάλληλοι έχουν 45 εκατομμύρια ευρώ σε καταθέσεις; και από που τα αποκόμισαι;
    και τίποτα άλλο...
    Όσο για τον Καραμανλή ...θα δεις αύριο...

  18. christos avatar
    christos 06/06/2009 20:07:57

    αποκόμισαν ήθελα να γράψω...

  19. delirious avatar
    delirious 06/06/2009 20:11:15

    Γιατί ο Καραβέλας Δημ. Υπάλληλος ήταν?

  20. ahab avatar
    ahab 06/06/2009 20:25:04

    Αναμασσήματα, σεντονέ γραπτά, θεωρίες για βραδυνά σε cafe να περνάει η ώρα και στρογγυλέματα απο δήθεν διαμαρτυρόμενους σπίγγους οτι δήθεν παρεγράφησαν τα αδικήματα πολιτικών άρα τι να ασχολούμεθα μαζύ τους.
    Μας νοιάζει και πολύ μάλιστα ποιοί ειναι οι αγύρτες πολιτικοί που τα πήραν . Και να γράφετε ονόματα , σηκώστε το κεφάλι μήν ντρέπεστε

  21. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/06/2009 20:29:52

    Αγαπητέ ahab η αναφορά στην παραγραφή σαρκασμός ήταν απευθυνόμενος

    -σε όσους ακόμα ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ και μιλούν για διεφθαρμένη γαλάζια διακυβέρνηση
    -σε όσους ακόμα ψηφίζουν ΝΔ και μιλούν για διεφθαρμένη πράσινη διακυβέρνηση
    Μόνο το χρώμα της μίζας αλλάζει...

  22. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/06/2009 20:41:39

    χαχαχα
    αφιερωμένο σε όσους αύριο πάνε να ψηφίσουν κόμματα εξουσίας:

    "Η ερμηνεία και η εφαρμογή τού δικαίου, σέ τελική ανάλυση, είναι ζήτημα συσχετισμού δυνάμεων.
    Και ο συσχετισμός συντόμως αλλάζει..."

    Δήλωση πού έγινε από τον κ. Ματζουράνη συνήγορο τού κ. Σκαρπέλη στό δελτίο τού Σκάι.

    Φαντάζομαι η Δικαιοσύνη. ο Δικηγορικός Σύλλογος και τα Πολιτικά Κόμματα, δεν ...άκουσαν

  23. ahab avatar
    ahab 06/06/2009 20:47:12

    Και όχι μόνο οι πράσινοι-γαλάζιοι .
    Ειναι και άλλα χρώματα μπλεγμένα σε επίπεδο εργατοπατέρων<..

    Ούτως ή άλλως στο σημείο που βρίσκεται η κατάσταση, πλέον της οικογενειοκρατίας και τις πελατειακές σχέσεις/κυκλώματα που έχει δημιουργήσει το δίπολο όπως πολύ σωστά αναφέρει ο Factor, η μόνη λύση ειναι το ξεδόντιασμα τους και εκεί θα πρέπει να εστιάσει κανείς .

  24. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/06/2009 20:52:03

    Οι εργατοπατέρες ahab είναι διαχρονικοί θεσμοί, που δεν τολμά να τους ακουμπήσει ούτε ο ΓΑΠ ούτε ο ΚΚ ο Β.
    Οι εργατοπατέρες των Αριστερών κομμάτων απλά παίρνουν τα ψίχουλα που πέφτουν από το τραπέζι.
    Τουλάχιστον στο Δημόσιο...


    ΥΓ

    όχι τίποτα άλλο αλλά να μην μας λέει ...ότι δεν χρωστάει σε κανένα...

  25. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 06/06/2009 20:59:35

    Όλοι μέσα. Έτσι απλά. Αλλά που κράτος; Είμεθα μπανανία. Γιατί να το κρύψομεν άλλωστε;

  26. ahab avatar
    ahab 06/06/2009 21:01:43

    ιθαγενή συμφωνώ.

    ήλθαν τα παιδιά - πρέπει να φύγω
    καληνύχτα

  27. 321 avatar
    321 06/06/2009 21:03:01

    Είναι πια προφανές ότι η έκταση της διαφθοράς -στο χώρο της πολιτικής (και όχι μόνο εκεί, φυσικά. . .)- είναι τόσο εκτεταμένη που αφέλεια δεν επιτρέπεται.
    Για τα δυο μεγάλα κόμματα γίνεται κυρίως λόγος, διότι αυτά άσκησαν πολιτική εξουσία στη χώρα μας. Άσχετα από τη νομική ρύθμιση της παραγραφής, οι ευθύνες οι πολιτικές, οι ηθικές αλλά και οικονομικές υφίστανται. Και τις χρεωνόμαστε όλοι.
    -Για το ΠΑΣΟΚ, χρειαζόταν η σύσταση εξεταστικής ή προανακριτικής επιτροπής για να βρεί τους δικού του ενόχους; "Το χρήμα, ο βήχας και ο έρωτας δεν κρύβονται", λέει η παροιμία. Ήταν τόσο δύσκολο να γίνουν εσωκομματικές εκκαθαρίσεις, οπότε φταίνε οι άλλοι.
    -Για τη ΝΔ, τα λόγια είναι περιττά. Αναξιοσύνη, φαυλότητα, κενότητα. Και λίγα γράφω.

  28. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 06/06/2009 21:16:05

    Από την φωτογραφία για πολύ μερακλή τον κόβω. Είναι και πεισματάρης. Τελικά τον έκανε τον γιό. Πολύτεκνος. Έχει η Ζήμενς κατά το έχει ο Θεός

  29. Factorx avatar
    Factorx 06/06/2009 21:21:12

    @tiramola: Νονιμοποίησε εσύ την κληρονιμικότητα και τον πατερναλισμό στην πολιτική ζωή , κάνε τους φελούς να επιπλέουν και άσε τους άλλους

  30. sklithro avatar
    sklithro 06/06/2009 21:30:05

    Φακτορα, ειναι η πρωτη φορα που πραγματικα συμφωνω με ολα οσα γραφεις.
    Και λιγα λες!

  31. Γυναίκα του Καίσαρα avatar
    Γυναίκα του Καίσαρα 06/06/2009 21:40:39

    “Η ερμηνεία και η εφαρμογή τού δικαίου, σέ τελική ανάλυση, είναι ζήτημα συσχετισμού δυνάμεων..."

    Σύμφωνοι: Ας μή ξεχνάμε όμως και να παίρνουμε κουράγιο από τους ηρωϊκούς δικαστές και μάρτυρες της δίκης Κεφαλογιάννη

  32. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/06/2009 21:51:27

    @ Γυναικα του καισαρα
    Αυτος ομως προσθεσε οτι ο συσχετισμος συντομως αλλαζει.Δηλαδη ο αποδεδειγμενα ενοχος για το σκανδαλο Κοσκωτα Ματζουρανης μας λεει στα ισια οτι με την ανοδο του ΠΑΣΟΚ ο Σκαρπελης θα πεσει στα μαλακα.
    Αυτη η ρηση ειναι καθαρα νοοτροπια Βισινσκι και οχι δημοκρατη πολιτικου.Ειναι και ο κυριος λογος για τον οποιο δεν θα ψηφισω ποτε το ΠΑΣΟΚ.

  33. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 06/06/2009 21:52:06

    Μήπως είναι
    η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα
    ή
    ο κανόνας που υπερτερεί των εξαιρέσεων?

    Τι νομίζεις ότι ισχύει στη χώρα?

    ΥΓ

    Άραγε υπάρχει πιο ειλικρινής ομολογία ποδηγέτησης της ανεξάρτητης και αδέσμευτης δικαιοσύνης?

    Το χρώμα του οδηγού, από ότι δηλώνει ο εν λόγω κύριος, αλλάζει.
    Οι εκπρόσωποι της τήρησης των νόμων τι λένε?

  34. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 06/06/2009 21:54:31

    Από την εμπνευσμένη πένα ενός "μικρού" που γραφει για μεγάλα εγκλήματα:

    Θα ψηφίσω ΝΔ γιατί έχει ικανότατα στελέχη τα οποία βρίσκουν ευκαιρίες και τις εκμεταλλεύονται όπως τα σπίτια του Ρουσό ή της κόρης του Παυλίδη. Επίσης είναι άδικο το γέλιο με τις γκάφες τους να τις απολαμβάνουν μόνο οι Έλληνες.
    · Θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ γιατί έχει το how Know της λαμογιάς και η σύγκριση με τους συναδέλφους τους της ΝΔ είναι συντριπτικιή υπέρ τους. Οι γαλάζιοι έπεσαν ατσούμπαλα στο βάζο με το μέλι και ακούστηκε ο θόρυβος
    · Θα ψηφίσω ΚΚΕ γιατί ένα είναι το κώμα και αλίμονο αν ποτέ συνέλθει. Επίσης έχει και κάτι το υπερφυσικό αυτό το κόμμα. Έχει γραμματέα τον Στάλιν χωρίς μουστάκι
    · Θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ γιατί θέλει να το παίξει μεγάλο κόμμα ενώ μόλις είδε το παιχνιδάκι με τα μεγάλα ποσοστά δεν ήξερε ποιος είναι ο τρόπος παιχνιδιού.
    · Θα ψηφίσω ΛΑΟΣ γιατί η Ελλάδα ανήκει στον Γεωργιάδη. Θα τον βάλουμε στα σύνορα να τσιρίζει και έτσι δεν θα μας πλησιάζει κανείς
    · Θα ψηφίσω οικολόγους – και λίγο από πράσινο για να δικαιώσω τους δημοσκόπους που φροντίζουν πριν από εμάς για εμάς
    · Θα ψηφίσω Δράση γιατί ο εκσυγχρονισμός του Σημίτη και η μεταρρύθμιση του Κωστάκη δεν κατέστρεψαν τελείως την Ελλάδα.
    · Θα ψηφίσω ένα οποιοδήποτε μικρότερο κόμμα γιατί έχω πολιτική άποψη απλά δεν ξέρω τι στο διάολο λένε όλοι αυτοί
    · Θα απέχω γιατί τα είπαν πριν από ένα αιώνα κάποιοι άλλοι και δεν έχει αλλάξει τίποτα μέχρι σήμερα
    · Θα τους ψηφίσω όλους μαζί γιατί όλοι τους ενδιαφέρονται για το καλό μου, κρίμα είναι να αδικήσω κάποιον

  35. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 06/06/2009 21:57:21

    Και αν μου βρει κάποιος ότι έχει αλλάξει κάτι εδώ και ένα αιώνα σε αυτή τη χώρα:

    Το παρακάτω μανιφέστο γράφτηκε και δημοσιεύτηκε από τον αναρχικό συνδικαλιστή Σταύρο Κουχτσόγλους στην επαναστατική συνδικαλιστική εφημερίδα «Άμυνα» (του Ηρακλή Αποστολίδη), με αφορμή τις εθνικές εκλογές του 1920.
    Το αξιοσημείωτο είναι ότι γράφτηκε 90 χρόνια πριν. Βλέπετε να έχει αλλάξει τίποτα;
    Διαβάστε το κείμενο...

    "Παρήλθεν ήδη αιώνας αφ’ ότου οι αστοί εφεύρων το μέσον της ψήφου, δια να καταπνίγουν δι’ αυτού τους πόθους του λαού, και να τον κρατούν στην αθλιότητα, τούτου, επί τόσα έτη να κάμουν να πιστέψη ότι αυτός – ο πεινασμένος, ο κουρελιάρης, ο άθλιος – είνε ο Κυρίαρχος, αυτοί δε οι υπηρέται του. Και επί 120 έτη τώρα πίστευα κ’ εγώ ο εργάτης – βιομήχανος ή αγρότης – το ψεύδος των αυτό ως αλήθειαν την κοροιδίαν τους αυτήν ως σοβαρότητα. Και ετυραννήθην παντοιοτρόπως, και εβασανίσθην επί γενεάς γενεών δια να φέρω «τους καλυτέρους» εις τα πράγματα, όπως με υπηρετήσουν, και οι εκλεκτοί μου αυτοί υπηρέται, ερχόμενοι στα πράγματα, πρώτον μέλημα είχαν πάντοτε πως να με βυθίσουν περισσότερον μέσα στο βούρκο της αθλιότητος, απολαμβάνοντες εκ της δυστυχίας μου και ζώντες εκ του θανάτου μου.
    Αρκεί πλέον ως εδώ. Παύω πλέον του να έχω τον τίτλον του Κυριάρχου με υπηρέτας. Δεν θέλω κανενός την υπηρεσίαν, διότι απεφάσισα να υπηρετήσω ο ίδιος τον εαυτόν μου. Δι’ ο αποφασίζω και λέγω.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι ενόησα πλέον ότι όλοι – Μοναρχικοί, Συνταγματικοί, Δημοκράται, Σοσιαλισταί κλπ – είνε ψεύτες, και ότι όλοι αυτοί, θέλοντες να εργασθούν, προσφέρονται προθύμως να με υπηρετήσουν δήθεν, πράγματι δε να απολαύσουν αυτοί εκ των στερήσεών μου και να ζήσουν ευτυχείς αυτοί καθ’ όλην των την ζωήν εις βάρος μου, αναγκάζοντες εμένα να εργάζομαι διά να διατάσσουν αυτοί και να καρπούνται αυτοί.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι δεν θέλω πλέον να εκλέγω με τα χέρια μου τους τυράννους μου, επικυρώνων ούτω κάθε τετραετίαν δια της εφευρέσεώς των – της ψήφου – το επαχθές αυτό κοινωνικόν Συμβόλαιον, το οποίον με συγκρατεί μέσα στην απόγνωσιν, στον μαρασμόν και στον θάνατον.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι δεν θέλω πλέον να τρέχω κάθε 4ετίαν, σα σκύλος να εκλέξω δια της κάλπης, εγώ ο ίδιος τους τυράννους που θα λάβουν ενεργόν μέρος εις την λειτουργίαν του συστήματος αυτού, δια να κατασυντρίψουν τους αδυνάτους εάν ζητήσουν λίγο ψωμί στην πείνα τους, πληρώνων, εγώ, αυτούς διά το αποτρόπαιόν των έργον με χρήμα, με προνόμοια, με τιμάς.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι έπαυσα να περιμένω πλέον την σωτηρίαν μου από το θαύμα της ψήφου μου. Πέρασε η εποχή των θαυμάτων, των μάγων, των αγίων, των πνευματιστών, της ψήφου. Σπάζω το κομβολόγιον αυτό των θαυμάτων και αναλαμβάνω την πρωτοβουλίαν μου, οργανούμενος οικονομικώς και μακράν από την πολιτικήν σαπίλαν των επιτηδείων, ως ενοήσας πλέον ότι η χειραφέτησίς μου θα συντελεσθή τότε μόνον και θα επιδοθώ ο ίδιος πλέον – δια της οργανώσεώς μου – εις την αποκατάστασιν της θέσεώς μου.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι θέλω την εξαφάνισιν πλέον του αισχρού τούτου εμπορίου όπου, οι άνθρωποι αναγκάζονται να πουλούν τα χέρια τους, την ικανότητά τους, τας γνώσεις των, τα κρέατά τους, τας θυγατέρας των, τους υιούς των, τας οικογενείας των, τας φιλίας των, και να τους εκμεταλλεύωνται οι τραπεζίται, οι έμποροι, οι βιομήχανοι, οι μεσίται, η θρησκεία, η γραφειοκρατία, το κράτος, και να εκμεταλλεύεται ο ιατρός τον άρρωστο, ο παπάς τον πεθαμμένο και να τρέχουν όλοι σα στραβοί στον κατήφορο του εξευτελισμού των, προσέχοντες μόνον στο χρήμα, στην φιλοδοξία και στην απόλαυσι του κτηνώδους των εγωισμού.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι θέλω την εξαφάνισιν πλέον αυτού του αγοράζοντος και πωλούντος την χαμοζωήν του, συρφετού που απαρτίζει την σημαρινήν Κοινωνίαν, και την αναδημιουργίαν μιάς νέας και ελευθέρας κοινωνίας δια των οργανώσεών μου, εντός των οποίων και μόνον το άτομον θα εύρη πλήρη την ελευθερία και την αξιοπρέπειάν του.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι εκατάλαβα πλέον ότι αυτοί που παίρνουν μια ετικέττα Ελευθεροφρόνων, Φιλελευθέρων, Σοσιαλιστών κλπ. και κολλούν σαν ψείρες απάνου στην ψώρα μου με την υπόσχεσιν ότι θα την θεραπεύσουν, δεν κάμνουν τίποτε άλλο παρά να αυξάνουν την φαγούρα της, ανοίγοντες βαθύτερα τις πληγές της, να με κρατούν σε μια ελεεινοτάτη κατάστασι από την οποίαν δεν θα απαλλαχθώ παρά μόνον την ημέραν που θα τις πετάξω για πάντα από πάνω μου και θα περιορισθώ προς θαραπείαν μου εις το σανατόριον της οργανώσεώς μου.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι είδα πλέον ότι δι’ αυτού του μέσου διέρχομαι όλην μου την ζωήν στον πισινό του βωδιού μου οργώνοντας την γη, με ένα τίτλο Κυριάρχου, ενώ αυτοί που με παρουσιάζονται ως Εθνικόφρονες, Φιλελεύθεροι, Σοσιαλισταί κλπ. Δια να με υπηρετήσουν δήθεν, απολαμβάνουν όλας τας φυσικάς καλλονάς, ακούουν μουσική αυτοί, την στιγμήν που εγώ ακούω... του βωδιού μου, λούζονται με μυρωδικά αυτοί, την στιγμήν που καθαρίζω εγώ κοπριές, κραιπαλούν αυτοί, την στιγμήν που εγώ μισοπεθαμμένος, βρέχω το ξεροκόμματό μου για να το φάγω.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι ξύπνησα πλέον απ’ τον λήθαργον στον οποίον μ’ εβύθισαν όλοι αυτοί οι τσαρλατάνοι και είδα ότι η φύσις επροίκισε και εμένα όπως κι’ αυτούς με μυαλό για να το αναπτύξω όσο μπορώΧ με μάτια δια να βλέπω ό,τι ωραίο μ’ αρέσειΧ με αυτιά δια να ακούω όσους ήχους με ευχαριστούνΧ με όσφρησιν δια να μυρίζω ό,τι ευωδιά προτιμώΧ με γεύσι δια να δοκιμάζω ό,τι ουσία με γουστάρειΧ με δόντια, στόμαχον δια να μασσώ και να στέλνω στον στόμαχόν μου όσην ανάγκην έχει τροφήςΧ με πόδια δια να τα διευθύνω και να περπατώ όσο θέλω και με χέρια δια να εργάζωμαι σύμφωνα με την ανάγκην που θα μου παρουσιάζεται προς ικανοποίησιν των ανωτέρω ορέξεών μου.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι όλα αυτά τα όργανα με τα οποία με επροίκισε η φύσις, δια του μέσου αυτού της ψήφου, μου τα καθυπέταξαν οι κατεργαρέοι, και καμμιά κίνησις πλέον δεν μου μένει ελευθέρα. Όλαι μου οι ανάγκαι των ματιών μου, του μυαλού μου, των αυτιών μου, της μύτης μου, των δοντιών μου, του στομάχου μου, των ποδιών μου και των χεριών μου, εξαρτώνται από το «Αποφασίζομεν και διατάσσομεν» των Εθνικοφρόνων, των Φιλελευθέρων, των Σοσιαλιστών και λοιπών βαγαπόντηδων, οι οποίοι προσφέρονται ως υπηρέται δήθεν εμού του Κυριάρχου και με κοροϊδεύουν.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι είνε επάναγκες πλέον να βάλω διά των οργανώσεών μου κάθε κατεργάρη στη θέσι του καταργώ το «Αποφασίζομεν και διατάσσομεν» είτε από τον Γούναρην προσφέρεται, είτε από τον Βενιζέλον, είτε από τον Μπριάν, είτε από τον Λένιν. Να «αποφασίζετε και να διατάσσετε» τα τομάρια σας μόνον του λοιπού, διότι ο φυσικός και αληθής νόμος αυτό λέγειΧ κάθε άτομον «να αποφασίζη και να διατάσση» τον εαυτόν του μόνον σύμφωνα με τας ανάγκας του, καθώς και κάθε οργάνωσις σύμφωνα με τας ανάγκας των μελών αυτής.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι η ιστορία με εδίδαξε ότι η Πειθαρχία και η Υπακοή εις το «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» των άλλων, εμπερικλείουν μέσα των όλην την κακομοιριά μου, την στέρισιν και τον θάνατον όχι μόνον τον ειδικόν μου αλλά και της συζύγου μου και των τέκνων μου, κ’ εκείνων που γεννήθηκαν κ’ εκείνων που θα έχουν το ατύχημα να γεννηθούν, κατερημώνουσαι ούτω ολοκλήρους οικογενείας και ολόκληρα έθνη, προς απόλαυσιν μερικών φιλοδόξων ανοήτων, βαρβάρων αρχομανών, κτηνανθρώπων.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι αντελήφθην καλώς πλέον ότι ένας φυσικός νόμος υπάρχει το Πειθαρχείν και Υπακούειν προς ικανοποίησιν των αναγκών του οργανισμού μου, αι οποίαι ανάγκαι θα γίνουν βεβαίως αισθηταί και από τα λοιπά μέλη της οργανώσεώς μου και θα εκπληρωθούν δι’ αυτής και μόνης.
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    Διότι θέλω να ζήσω ελεύθερος πλέον και την ελευθερία μου αυτήν είνε αδύνατον να μου την δώσουν οι οποιοιδήποτε επιτήδειοι καιροσκόποι δια του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν» δι’ αυτό «αποφασίζω και διατάσσω» κ’ εγώ τον εαυτό μου, ίνα οργανούμενος μακράν από κάθε φαυλότητα, επιβάλω προς αυτούς την ελευθερίαν, διά των οργανώσεών μου. Έχω δε την πεποίθησιν, ότι, εάν, ούτω σκεπτόμενος, κάθε εργάτης λάβη την ιδίαν απόφασιν με μένα, εντός ολίγου χρονικού διαστήματος θα δοκιμάσουμε τα καλά αποτελέσματα των ελευθέρων και απηλλαγμένων από κάθε πολιτικήν σαπίλαν οργανώσεών μας."

    ΥΓ

    Συγνώμη για το σεντόνι....

  36. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 06/06/2009 22:08:09

    το εμπεδώσαμε
    λες και θέλεις να το δικαιολογήσεις στον εαυτό σου
    αμάν πια

  37. O Ιθαγενής avatar
    O Ιθαγενής 06/06/2009 22:12:00

    Όχι φίλε, απολογία είναι στα παιδιά μου για την συμμετοχή μου στην οικοδόμηση και στη διαμόρφωση, στο ποσοστό που μου αναλογεί, της χώρας στην οποία ζουν.

  38. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/06/2009 23:20:32

    Χρηστο μας,ο Καρ.,δεν ητο δημοσιος υπαλληλος.
    Το ξεχασες;

  39. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 06/06/2009 23:28:38

    Τωρα φταιω εγω,να γραψω κατι να στενοχωρησω κοσμο;
    Απο ο,τι ξερουμε,βασει μετρησεων που εχου γινει,η Ελλαδα,ειναι η πιο διεφθαρμενη χωρα της Ευρωπης.
    Η οχι;
    Η πλειοψηφια των κατοικων,εχουν δοσει,η εχουν παρει λεφτα.Μαυρα λεφτα.
    Μετρημενα ειναι αυτα και τα ξερουμε ολοι.
    Εφοριακοι-γιατροι-πολεοδομουντες-τελωνες και φαρισαιοι,και λοιπες δημοκρατικες δυναμεις,απο τη μια,και απειρα πληθη,απο την αλλη,που εδοσαν λεφτα,για να βολεψουν το σαρκιον τους.Μαυρα.
    Και ερχοσαστε τωρα εσεις,σα να σας ριξανε απο τον Αρη.Ουφο δηλαδη,να ζητησετε την κεφαλην επι πινακι ενος,που απλως εδωσε πολλα,και κρατησε και για τον εαυτο του,περισσοτερα.
    Και οχι μονον αυτου,αλλα και των παιδιων του,που δε νομιζω να πιστευετε οτι τα κατασκευασαν αυτα.
    Η μηπως θελατε,να καταγγειλουν τους γονεις τους στην Αστυνομια.
    Αρα,ειναι θεμα ποσου,και οχι ηθικης.
    Για να μην κοροιδευομαστε δηλαδη.
    Ετσι;

  40. delirious avatar
    delirious 06/06/2009 23:37:46

    Εδώ προβοκάτωρ έχουν μπλέξει τα μπούτια τους. Θεωρούν ότι τα λεφτά ήταν του δημοσίου ενώ ήταν της Siemens. Θεωρούν ότι ο Καραβέλας ήταν Δημ. Υπάλληλος. ανάθεμα κι αν ξέρουν τι έχει γίνει.

    Από τη στιγμή που βγήκε ο Κωνσταντόπουλος και λέει παράνομη η κράτηση ή στα όρια έχει λήξει το θέμα. Έχει καταληθεί το κράτος δικαίου.

    Και βγαίνει ο Φακτορ και λέει στον τιραμόλα για πατερναλισμό. Δεν είναι ούτε θέμα πατερναλισμού, γιατί αν ήθελαν να τους τελειώσουν μπορούσαν. Θα τους δήμευαν τα πάντα, θα τους τελείωναν για πάντα οικονομικά και θα εξαφανίζονταν από το προσκήνιο.

  41. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 06/06/2009 23:47:53

    Αρα γιατί να μιλάμε?
    Ολοι ζούμε στην πιο διεφθαρμένη χώρα, που λαδώνουμε ή μας λαδώνουν, οι συνάνθρωποί μας που πλούτισαν με μαύρα δεν έχουν ευθύνη, ούτε οι καταναλωτές των μαύρων, ιδιαίτερα αν είναι τέκνα, γυναίκες και γκόμενες, οι πολιτικοί δεν φταίνε και κάνουμε διάκριση αν είναι δημόσιος Υπάλληλος ο κάθε Καράμπελας ή όχι.
    Μόνο να μην του δώσουμε κανένα αριστείο ή του ανεγείρομαι και κανένα άγαλμα ως εισαγωγέα συναλλάγματος δεν μας έχουν πει ακόμα....

    Άντε να την κάνουμε από την χώρα των UFO σιγά σιγά...

  42. delirous avatar
    delirous 06/06/2009 23:51:11

    Μιλάμε για μια άδικη προφυλάκιση που κατάλυσε κάθε έννοια νομιμότητας. Γι αυτό μιλάμε. Δε μιλάμε ούτε για τη δέσμευση των χρημάτων ούτε για τις προφυλακίσεις αυτών που έκαναν τη διαφθορά.

  43. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/06/2009 00:02:24

    Μάλιστα,
    αν χρωστάει στο ΤΕΒΕ πχ ο πατέρας μου 1,000 € και πάω μέσα εγώ ως κληρονόμος δεν τρέχει τίποτα
    αν έχει 14,000,000 μαύρα και τα τρώω ως κληρονόμος πάλι δεν τρέχει τίποτα
    Κάποιοι κάνουν ένα μικρό λάθος:
    ο κ Καραβέλας, η οικογένειά του, ή οποιοσδήποτε άλλος, δεν είναι ένοχοι, δεν έχουν προφυλακιστεί άδικα, δεν έχουν διαχειριστεί μαύρα.
    Ερευνάται από τη δικαιοσύνη η υπόθεσή τους.
    Μπορεί να πάνε μέσα.
    Μπορεί να αθωωθούν.
    Γιατί λοιπόν είναι νόμιμη ή παράνομη οποιαδήποτε δικαστική απόφαση?
    Ακόμα και με τον τρόπο που ενεργεί και διακρίνει τις υποθέσεις η δικαιοσύνη στην Ελλάδα.
    Δεν πρέπει να περιμένουμε να βγει απόφαση?

  44. face avatar
    face 07/06/2009 00:11:56

    re paidia egw den exw katalavw.......: Ola auta ta xrimata pou den exoun kamia sxesi me dimosio xrima giati ta koiniga i elliniki kuvernisi???den to katalava pote!!!!! gia na ta gurisei stous germanous?
    Einai dunaton pote kaneis edw mesa na pisteuei oti o karavelas pigaine spiti to 2003 i 2008, kathotan sto trapezi mazeue tin oikogeneia kai tis elege..........a ti wraia simera exoume mauro xrima! pws tha to kseplinoume? eleos den uparxei katholou sovarotis!!! o opoiosdipote edw mesa tha eixe empistosuni stous goneis tou eidika otan einai se tetoioes ilikies!!!!!

    ws ek toutou thewrw to paidomazwma auto anithiko! kai einai anithiko giati ta paidia auta den eixan ena ousiastiko xaraktiristiko gnwrisma gia na katigorithoun kai auto einai...............i gnwsi!!! PREPEI NA PROUPARXEI KAI NA APODEIXTEI OTI GNWRIZES TIA TO MAURO XRIMA GIA NA KATIGORITHEIS KAI OTI TO APODEXTIKES EN GNWSI SOU!!!! epitelous oloi milane edw mesa xwris na kseroun tipota apo nomika!!!!!!

  45. delirious avatar
    delirious 07/06/2009 00:17:41

    Ιθαγενή έχεις μπλέξει τα μπούτια σου. Το ΤΕΒΕ δεν πιάνει τους κληρονόμους. Παραιτούνται της κληρονομιάς και των χρεών. Τώρα αν τα χρέη είναι λίγα και το παραδάκι που αφήνει περισσότερο .π.χ. έχει ένα διαμέρισμα και χρωστάει 2 δόσεις για να το εξοφλήσει πληρώνουν τα χρέη και τέλος.

    Τώρα για τα 14.000.000 που λες. Εγώ δεν είπα να μην τα δεσμεύσουν και αν είδες 2 μέρες από όταν το είπα στα σχόλια δέσμευσαν τα πάντα όχι μόνο του Καραβέλα αλλά και όλων των άλλων. Εγώ είπα ότι δεν έπρεπε να προφυλακίσουν την οικογένεια.

  46. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/06/2009 00:19:59

    Ωραία λοιπόν, ας περιμένουμε να αποδειχτεί ή όχι η γνώση και κατοχή μαύρου χρήματος.
    Γιατί τόση σπουδή και ορυμαγδός?
    Γιατί ανήθικο ή ηθικό?
    Θα είμαστε μια κοινωνία που θα κρίνει με τα πιστεύω του καθενός?
    Προσωπικά δεν θέλω να βλέπω ούτε Ιφιγένειες ούτε Σωκράτη δες
    Αλλά έχω απαίτηση να μην με περνάνε και για ....Σωτήρο

  47. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/06/2009 00:28:54

    Ας ξεμπερδέψω τα μπούτια μου:

    -ΤΕΒΕ παράδειγμα, βάλε οποιονδήποτε χρωστά ο γονιός και κάνεις αποδοχή κληρονομιάς
    -δεν με ενδιαφέρουν ούτε τα 14,000,0000 ούτε τα 5,000,000 των κομιστών που ξύπνησαν τιμητές και κριτές της δικαιοσύνης
    Η προφυλάκιση τι σημαίνει?
    Οτι είναι ένοχη η οικογένεια?
    Οτι είναι αθώα η οικογένεια?
    Εχει βγει απόφαση και δεν το ξέρω?
    Αν πχ μετά την έναρξη της δικαστικής διερεύνησης υπήρχαν (υποθετικά μιλάμε) εμβάσματα από τον κ Καραβέλα σε εμένα, είμαι αθώος ή ένοχος?
    Τίποτα από τα δύο φίλε μου.
    Δικαστική διεύρυνση μιας υπόθεσης γίνεται και ορισμένοι βγάζουν αποφάσεις....

    Η δικαιοσύνη σε αυτή τη χώρα λειτουργεί σαν τις παραστάσεις του ...Καραγκιόζη.
    Αλλά μην κατακρίνουμε ή μην υμνούμε με βάση τις προσωπικές μας πεποιθήσεις ή επιδιώξεις.
    Ακολουθεί τους νόμους και αν κάποιος δικαστικός τους παραβεί υπάρχει και το Ευρωπαικό Δικαστήριο.

  48. tiramola avatar
    tiramola 07/06/2009 01:47:21

    Δεν ξέρω Φάκτορα για ποιόν πατερναλισμό μιλάς , 500 χιλ. ψήφους πήρε ο ΓΑΠ και 400 χιλ. ο Βενιζέλος.
    Αυτό προς απάντηση για την ερμηνεία περί πατριαρχικής αντίληψης....
    Και εν πάσει περιπτώσει αν δεν γνωρίζεις τον ορισμό , μην κακοποιείς την λέξη...
    Για τα περί φελλών το αφήνω στην κρίση των αναγνωστών σου.
    Η νίκη του ΓΑΠ στις εθνικές εκλογές όταν γίνουν θα σημάνει την νίκη της πραγματικής πολιτικής και δράσης απέναντι στην επικοινωνία και την αφασία

  49. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 07/06/2009 10:10:02

    Ρε συ Ιθαγενη,η εμμονη σου,σε κανει να χανεις τη μπαλλα.
    Αν ο πατερας σου,χρωσταει,η πληρωνεις,αν ο πατερας σου,σου αφησε καποια περιουσια,ή αποποιεισαι την κληρονομια,και δεν πληρωνεις τιποτα.
    Αυτα ειναι παλιες ιστοριες,γι αυτο,μην επιμενεις.

  50. Mikis avatar
    Mikis 07/06/2009 11:16:10

    Το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ είναι η μοντέρνα εκδοχή της ΑΥΡΙΑΝΗΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.