17/10/2008 23:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο ευτελισμός της Υγείας και το τσίρκο των “επιστημόνων”

Ένα χειρουργείο που είχε μετατραπεί σε τσίρκο ήταν αρκετό για να στρέψει δημοσιότητα και αρμόδιες αρχές στον πολύπαθο χώρο της υγείας. Βλέπετε η ιδιαίτερη φύση της περίπτωσης και η φαιδρότητα της συμπεριφοράς των λειτουργών είναι προσφιλέστατη στο ευρύ κοινό που αρέσκεται να λοιδωρεί ή να εξαπολύει μύδρους σε παρόμοιες καταστάσεις. Παράλληλα αυτό το κοινό και οι αρμόδιες αρχές μένουν απαθείς στη γενικότερη σήψη και κερδοσκοπία των ίδιων λειτουργών που δε διστάζει να θυσιάζει βρέφη στο βωμό του κέρδους.Έτσι και σε αυτή την δημοφιλή γελοιοποίηση του ιατρικού λειτουργήματος, εμφανίστηκαν αυτόκλητοι κατήγοροι τύπου φρενοβλαβή και υπερασπιστές της ελαφρότητας με την οποία αντιμετωπίζεται το σημαντικό θέμα της δημόσιας υγείας. Ημίτρελοι επίορκοι γιατροί παίζουν το ρόλο του εισαγγελέα, εναντίον συναδέλφων τους που μετατρέπουν χειρουργεία σε στούντιο της Φίνος Φίλμς.Για να σοβαρευτούμε λοιπόν, αφού οι επιστημονικοί κύκλοι της χώρας αδυνατούν, παρόμοιες περιπτώσεις σε μια υποτιθέμενα σοβαρή κοινωνία αντιμετωπίζονται ως εξής:1. Εάν λαμβάνουν χώρα σε ιδιωτική κλινική, ο παθών έχει κάθε δικαίωμα να προσφύγει στη δικαιοσύνη με συντριπτική πιθανότητα επιτυχίας. Επιπλέον, το κράτος οφείλει να ανακαλέσει την άδεια λειτουργίας της κλινικής.

2. Εάν λαμβάνουν χώρα σε δημόσιο ίδρυμα, ο παθών πάλι μπορεί να προσφύγει στη δικαιοσύνη, το κράτος οφείλει να δράσει αυτεπάγγελτα, ανεξάρτητα από τις ενέργειες του παθόντος σε δύο κατευθύνσεις: Δίωξη των γιατρών για πλημμελή άσκηση καθηκόντων και κυρώσεις εναντίον του ασθενή διότι με δική του υπαιτιότητα επιβάρυνε δημόσιους λειτουργούς. Όπως ακριβώς γίνεται στην περίπτωση που κάποιος οδηγός προκαλέσει ζημιές σε κάποιο διάζωμα κλπ.

Γιατί κάποτε σε αυτή τη χώρα πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν και να μην αφήνουμε τη δημόσια υγεία στα χέρια κάθε Φρενοβλαβή, ή να την επιβαρύνουμε με τη δική μας ηλιθιότητα.

Δημοσιεύθηκε στο olympiada

ΣΧΟΛΙΑ

  1. donaE avatar
    donaE 17/10/2008 23:35:28

    Και οι δημοσιογραφοι καλο θα ητανε να αναφερονται απλως στο βιντεο - καλη ωρα- και να μην το αναπαραγουν συνεχεια.Το εμπεδωσαμε πλεον.Υποκρισια απο παντου.

  2. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 17/10/2008 23:42:06

    Ωραίο θέμα! για ...ερευνητική έως και επαναστατική δημοσιογραφία, τύπου "τρωκτικού" και "Ζούγκλας"...

  3. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 17/10/2008 23:42:43

    Το συγκεκριμένο θέμα με το βιντεο αποτελει χωρις άλλο δειγμα ηλιθιοτητας και ρατσισμού.
    Το θέμα της υγείας όμως και δη της Δημόσιας ειναι πολυ σοβαρότερο από μια ομαδα ηλιθίων που αυτο-εκτιθενται με ανεπιτρεπτα βιντεο.
    Τα τελευταία χρόνια (ουσιαστικά από την καρατόμηση του Α Παπαδόπουλου και δώθε) το ΕΣΥ εχει εγκαταληφθει στην τύχη του. Το αποκορύφωμα της αδιαφορίας συνέπεσε με την υπουργεια του Αβραμόπουλου. Ο τύπος με την κάλυψη των ΜΜΕ που δεν βγάζουν κιχ, επιβεβαιώνει την ρήση ΠΑγκαλου ο κ Τίποτα.
    Νοσοκομεία χωρίς διοικηση, απλήρωτοι γιατροι στο δρόμο, τρομακτικές ελλειψεις προσωπικου και ο μεγάλος Αβραμό ανερυθριαστα, τρια χρονια τώρα απαγγέλει ακριβώς το ιδιο ποιημα καθε τρεις και λἰγο σε πρωινες εκπομπές, πάντα χωρις αντιλογο και με τους δημοσιογράφους να κάνουν την πάπια:ΘΑ κανουμε προσλήψεις (δεν εχει γινει ουτε μία) ΘΑ πάρουμε 5000 γιατρούς (προσλαμβανει μονο συμβασιουχούς με αδιαφανεις διαδικασίες ) ΘΑ, ΘΑ ΘΑ.
    Το μεγάλο πάρτυ στο μεταξυ γίνεται στον τομεα της διαχειρησης και των προμηθειων όπου δις πετιουνται στον υπόνομο (και στις τσέπες των επιτιδειων) ενώχάρη στη "μεταρυθμιση"του Αβραμο τα νοσοκομεια μένουν από γάντια, συριγγες ακόμη και από χαρτι υγειας.
    Από 1/11/08 θα μεινουν και απο γιατρούς καθώς ο ένας μετά το άλλο οι σύλλογοι των γιατρών αποφασίζουν να κατεβάσουν εφημερίες (που δεν θα πληρωθούν πριν τον απρίλιο) σύμφωνα με την ευρωπαική οδηγία, πραγμα που σημαινει για δέκα με δεκαπέντε μέρες το μήνα.
    Το θέμα ειναι γνωστο από το 2004 αλλα το υπουργείο κοιμάται τον υπνο του δικαίου.

  4. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 17/10/2008 23:51:25

    Φακτορα, αυτο ειναι ενα από τα ελάχιστα ποστ για την υγεία εδώ και πολυ καιρό και ειναι λίγο και αποπροσανατολιστικό για ένα τεράστιο θέμα. Τη δευτέρα ο Αβραμό θα απαντησει σε ερώτηση στη βουλή. Με δεδομενο οτι το υπουργειο σήμερα ανακοινωσε ψευδώς οτι υπαρχει συμφωνία πλαίσιο με τους γιατρούς δεν περιμένω τιποτα σπουδαίο. παρεπιπτοντως γιατί ο Αβραμό χαιρει δημοσιογραφικής ασυλίας???

  5. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 18/10/2008 00:12:06

    Φάκτορα ακριβώς!!

    Από 1ης Νοεμβρίου τα νοσοκομεία καταρρέουν, δεν το πήρε χαμπάρι κανείς;;;

  6. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 18/10/2008 00:14:02

    Οτι σου στέλνω τωρα είναι από εδω

    http://www.greekmeds.gr/

  7. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 18/10/2008 00:14:52

    Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE Παρασκευή, 17 Οκτωβρίου 2008 10:29


    Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απέστειλε σήμερα προειδοποιητική επιστολή στην Ελλάδα για παράλειψη συμμόρφωσης με τους κανόνες της Ε.Ε. για το μέγιστο χρόνο εργασίας όσον αφορά τους γιατρούς στις υπηρεσίες δημόσιας υγείας. Οι ελληνικές αρχές έχουν πλέον στη διάθεσή τους δύο μήνες προθεσμία για να απαντήσουν.

    «Η οδηγία για το χρόνο εργασίας προστατεύει τους εργαζομένους από τον εξαναγκασμό να εργάζονται υπερβολικά πολλές ώρες, γεγονός που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την υγεία τους και να αυξήσει τους κινδύνους για τρίτους. Η Επιτροπή πρέπει να αντιδράσει όταν ανησυχεί ότι δεν τηρούνται τα ελάχιστα πρότυπα», δήλωσε σχετικά ο αρμόδιος για την απασχόληση και τις κοινωνικές υποθέσεις Επίτροπος, Βλαντιμίρ Σπίντλα.


    Η οδηγία για το χρόνο εργασίας της ΕΕ (2003/88/EΚ) περιορίζει το χρόνο εργασίας στις 48 ώρες την εβδομάδα κατά μέσο όρο, συμπεριλαμβανομένων των υπερωριών, για να προστατεύονται οι εργαζόμενοι από τους κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια που οφείλονται σε υπερβολικά πολλές ώρες εργασίας.


    Η Επιτροπή έλαβε πολυάριθμες καταγγελίες σχετικά με το γεγονός ότι η Ελλάδα ανέστειλε τη νομοθεσία της περί χρόνου εργασίας για τον τομέα της δημόσιας υγείας, έτσι ώστε στα ελληνικά δημόσια νοσοκομεία μπορεί να απαιτείται νόμιμα από τους γιατρούς να εργάζονται πάρα πολλές ώρες. Στις καταγγελίες -συνεχίζει η ανακοίνωση της Κομισιόν- αναφέρεται ότι οι ειδικευμένοι γιατροί υποχρεώνονται να εργάζονται κατά μέσο όρο μεταξύ 60 και 72 ώρες την εβδομάδα, ενώ οι ειδικευόμενοι γιατροί υποχρεώνονται να εργάζονται κατά μέσο όρο μεταξύ 71 και 93 ώρες την εβδομάδα.


    Οι καταγγελίες προτείνουν επίσης ότι οι ελάχιστες περίοδοι ανάπαυσης δεν γίνονται σεβαστές. Καταγγέλλουν ότι οι γιατροί μπορούν να χρειαστούν δύνανται να εργασθούν για 32 συνεχόμενες ώρες στον τόπο εργασίας, ενώ η Οδηγία ορίζει ότι ένας εργαζόμενος έχει δικαίωμα σε 11 ώρες την ημέρα ανάπαυση και μία ολόκληρη μέρα ελεύθερη την εβδομάδα.


    Στην ανακοίνωση σημειώνεται επίσης ότι η Ελλάδα δεν χρησιμοποιεί τη δυνατότητα παρέκκλισης των 48 ωρών την εβδομάδα που υπάρχει στην Οδηγία.

    Οι διαδικασίες παράβασης αποτελούνται από τρία στάδια. Tο πρώτο στάδιο είναι ότι το κράτος μέλος λαμβάνει προειδοποιητική επιστολή και έχει στη διάθεσή του δύο μήνες για να απαντήσει. Σε περίπτωση που χρειάζεται περαιτέρω συμμόρφωση με τη νομοθεσία της ΕΕ, η Επιτροπή αποστέλλει αιτιολογημένη γνώμη. Πάλι το κράτος μέλος έχει στη διάθεσή του δύο μήνες για να απαντήσει. Εάν δεν υποβληθεί ικανοποιητική απάντηση, η Επιτροπή μπορεί να παραπέμψει την υπόθεση στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο στο Λουξεμβούργο. Επίσης, μπορεί να ζητήσει να επιβληθεί από το Δικαστήριο πρόστιμο στην οικεία χώρα, εάν δεν συμμορφώνεται με την απόφαση του Δικαστηρίου.


    Επί του παρόντος, η οδηγία για το χρόνο εργασίας αναθεωρείται στο πλαίσιο της διαδικασίας συναπόφασης. Η κοινή θέση που εξέδωσε το Συμβούλιο τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους με την πλήρη υποστήριξη της Επιτροπής, εξετάζεται τώρα από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο σε δεύτερη ανάγνωση.


    Εξάλλου, η Επιτροπή ολοκληρώνει τώρα αναλυτική έκθεση σχετικά με την εφαρμογή της οδηγίας για το χρόνο εργασίας σε όλα τα κράτη μέλη, όπως ορίζεται στη υπάρχουσα νομοθεσία. Η έκθεση προβλέπεται να εγκριθεί το Δεκέμβριο του 2008.

  8. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 18/10/2008 00:20:44

    29/09/2008
    Απόφαση-«βόμβα» για τις εφημερίες (ΕΘΝΟΣ)

    Πρόβλημα λειτουργίας θα αντιμετωπίσουν πολλά τμήματα του ΕΣΥ από τα μέσα Οκτωβρίου.

    Η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τις εφημερίες δικαιώνει τους νοσοκομειακούς γιατρούς. Τους δίνει τη δυνατότητα να εργάζονται έως 48 ώρες την εβδομάδα, χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να δεχτούν υπόδειξη της διοίκησης του νοσοκομείου για περισσότερες εφημερίες:

    « ... Καταβολή αποζημίωσης για πραγματοποίηση εφημεριών ιατρικού προσωπικού καθ υπέρβαση της μεγίστης εβδομαδιαίας εργασίας, χωρίς ρητή άρνηση παροχής της επιπλέον αυτής εργασίας, αλλά με ρητή εκδήλωση, διά της αναγραφής στις καταστάσεις εφημεριών, της συναίνεσής του είναι, κατά την πλειοψηφούσα γνώμη, νόμιμη...», αναφέρεται στην απόφαση.

    Σοβαρότερα προβλήματα αναμένεται να αντιμετωπίσουν κλινικές και τμήματα με δύο ή τρεις γιατρούς. Ακόμη κι αν ένας μόνον από αυτούς αρνηθεί να κάνει περισσότερες από δύο εφημερίες, ο άλλος ή οι άλλοι δύο συνάδελφοί του δεν θα είναι σε θέση να καλύψουν το κενό.

    Για παράδειγμα, σε τμήμα με τρεις γιατρούς, όπου ο ένας δεν θα δεχθεί να κάνει πάνω από δύο εφημερίες, οι άλλοι δύο θα μπορούν να καλύψουν το πολύ έως 22 μέρες τον μήνα, ανάλογα με τον βαθμό τους.

    «Πλαφόν»
    Ο αριθμός των εφημεριών («πλαφόν») που μπορεί να κάνει ένας γιατρός κυμαίνεται από έξι έως έντεκα τον μήνα.

    Στην περίπτωση που μπορούν και οι δύο να εφημερεύουν από 11 μέρες, θα υπάρξει κενό έξι ημερών τον μήνα, καθώς ο τρίτος συνάδελφός τους θα εφημερεύσει δύο μέρες (11 + 11 + 2 = 24 μέρες). Αν κάνουν περισσότερες απ όσες προβλέπει το «πλαφόν» δεν θα τις πληρωθούν.

    «Μετά την απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, υπάρχουν επίτροποι οι οποίοι μας είπαν ότι δεν μπορούν να εγκρίνουν προγράμματα εφημεριών, αν δεν υπάρχει γραπτή συναίνεση των γιατρών», δήλωσε χθες στο «Εθνος» το μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της Ομοσπονδίας νοσοκομειακών γιατρών (ΟΕΝΓΕ) κ. Δημήτρης Βαρνάβας.

    Σύμφωνα με τον κ. Βαρνάβα, στις πρώτες συνελεύσεις που έγιναν στα νοσοκομεία της Ρόδου και των Τρικάλων, οι γιατροί αποφάσισαν ότι δεν θα υποβάλουν καμία δήλωση αυτοεξαίρεσης από το 48ωρο.

    Ο μόνος τρόπος να αλλάξει η εικόνα, σημειώνει, είναι να υπάρξει από την πλευρά του υπουργείου Υγείας πρόταση για συλλογική σύμβαση με τους γιατρούς και αύξηση των κονδυλίων για νέες προσλήψεις ιατρικού προσωπικού.

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΟΣ

  9. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 18/10/2008 00:23:55

    ΕΝΩΣΗ ΙΑΤΡΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΗΠΕΙΡΟΥ - ΕΙΝΗ

    Δ/νση: ΠΓΝΙ – (Λ.Πανεπιστημίου - 45500) Τηλ: 2651099519 FAX: 2651040756 email: einh@otenet.gr





    Ιωάννινα, 30/9/2008

    ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!



    Η απόφαση της Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου που δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα αναφέρει ότι:

    1. ο νόμιμος μέγιστος χρόνος εβδομαδιαίας εργασίας των νοσοκομειακών γιατρών είναι 48 ώρες για τους ειδικευμένους και 56 ώρες για τους ειδικευόμενους

    2. υπέρβαση του νομίμου ορίου της ασφαλούς εβδομαδιαίας εργασίας μπορεί να γίνει μόνο με την υπογραφή συλλογικής συμφωνίας του ανώτατου συνδικαλιστικού μας οργάνου με το Υπουργείο, ή με ατομική δήλωση του γιατρού όπου ρητά θα συναινεί στην υπέρβαση αυτή και όχι μόνο με την απλή αναγραφή του ονόματός του στη κατάσταση εφημερίας της κλινικής.

    3. ο εργοδότης (Υπουργείο, Διοίκηση Νοσοκομείου, Διευθυντής Τμήματος κλπ) δεν έχει τη δυνατότητα να εντέλλεται την υπέρβαση των ωρών αυτών.

    Σε αντίθετη περίπτωση αυτό αποτελεί ποινικό αδίκημα.

    Είναι θέμα ολίγων ημερών η απόφαση αυτή να αποκτήσει τυπική ισχύ και να αλλάξει δραματικά το τοπίο όχι μόνο του καθεστώτος εφημερίας των Νοσοκομείων, αλλά και την καθημερινή τους λειτουργία.

    Τα μικρά ιδίως (νομαρχιακά) Νοσοκομεία κινδυνεύουν άμεσα να οδηγηθούν σε διακοπή της εφημερίας τους και της νοσηλείας ασθενών!

    Η Κυβέρνηση και ο αρμόδιος Υπουργός μπορούν να αισθάνονται υπερήφανοι γιατί η απραξία τόσων ετών και η ενασχόλησή τους με τον εμπαιγμό των γιατρών και των πολιτών αντί για την εφαρμογή των απαραίτητων αλλαγών οδήγησαν τα δημόσια Νοσοκομεία σ’ αυτή την κατάσταση!

  10. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 18/10/2008 00:27:31

    Τις πρώτες μέρες του Νοέμβρη θα δούμε νοσοκομεία να κλείνουν την εφημερία τους. Όχι επειδή θα απεργεί το προσωπικό τους αλλά γιατί οι γιατροί θα ‘χουν εξαντλήσει το μέγιστο επιτρεπόμενο χρόνο υπερωρίας τους και θα βρίσκονται σπίτι τους.



    Πως φτάσαμε όμως μέχρι εδώ; Γιατί ήδη, μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, ενώσεις και συνελεύσεις γιατρών που εκπροσωπούν τουλάχιστον 45-50 νοσοκομεία (από τα 128 της χώρας) έχουν πάρει ομόφωνες αποφάσεις για κατάθεση προγραμμάτων εφημέρευσης με ανώτερο όριο εργασίας τις 48 ώρες για τους ειδικευμένους και 56 για τους ειδικευόμενους. Αυτό σημαίνει πως το Νοέμβριο, πολλά νοσοκομεία θα μείνουν ακάλυπτα αρκετές μέρες από εφημερεύοντες!



    Ακόμα και αν μείνει στο επίπεδο της απειλής η απόφαση αυτή, δημιουργεί ένα σοβαρό πολιτικό γεγονός στην παραπαίουσα κυβέρνηση της ΝΔ και αποκαλύπτει κι ένα μεγαλύτερο κι απ’ το Βατοπέδι σκάνδαλο ενός εκ των golden boys της: του Αβραμόπουλου.



    Γιατί μόνο σαν σκάνδαλο ολκής θα μπορούσε να θεωρηθεί η πλήρης εγκατάλειψη της δημόσιας υγείας, παρά τις σοβαρές προειδοποιήσεις που είχε δεχτεί τουλάχιστον τρία χρόνια τώρα από τους νοσοκομειακούς γιατρούς περί επικείμενης κατάρρευσης του εφημεριακού συστήματος των δημόσιων νοσοκομείων.



    Οι ενσωματωμένες από το 1999 και 2005 στο ελληνικό δίκαιο διατάξεις της ΕΕ περί διευθέτησης του χρόνου εργασίας (αυτές που καταργούσαν το 40ωρο των υπολοίπων εργαζομένων) ορίζουν ανώτατο όριο εργασίας τις 48 και 56 ώρες για τους γιατρούς που όμως, δεκαετίες τώρα εξακολουθούν να δουλεύουν (ειδικευόμενοι και κατώτεροι επιμελητές) κατά μέσο όρο 60 με 90 ώρες την εβδομάδα, πολλές φορές 32 και παραπάνω συνεχόμενες ώρες ανά ημέρα εργασίας.



    Αυτή η καταστροφική (με τις επιταγές του Μάαστριχτ) οδηγία της ΕΕ για τους υπόλοιπους εργαζόμενους, είναι ευεργετική για τους νοσοκομειακούς γιατρούς (πρώτο παράδοξο). Αντί η κυβέρνηση να πάρει μέτρα να εφαρμόσει τις επιταγές των αφεντικών της, αδιαφορεί και προσπαθεί να τ’ αποφύγει (δεύτερο παράδοξο).



    Γιατί τέτοια παραδοξότητα; Διότι, το μοναδικό μέτρο που θα μπορούσε να πάρει η όποια κυβέρνηση είναι η δρομολογημένη από πριν πρόσληψη αναγκαίου αριθμού γιατρών, όχι μόνο για να μπορέσει να εφαρμόσει τα νέα ελαστικά ωράρια που επιβάλουν οι οδηγίες, αλλά για να λειτουργήσει στοιχειωδώς τις νοσηλευτικές μονάδες ιδίως της εκτός Αθηνών περιφέρειας. Κάτι που θα ανέβαζε τις δημόσιες δαπάνες για υγεία. Κι αυτό, σε καιρούς φονταμεταλιστικού νεοφιλελευθερισμού δεν είναι ανεκτό.



    Αντιθέτως, ανεκτό είναι να έχουμε παγκοσμίως ως χώρα την πρωτιά σε ιδιωτικές δαπάνες για υγεία και στο προσχέδιο του προϋπολογισμού του 2009 οι δαπάνες να υπολείπονται κοντά 1% των περσινών. Ομοίως ανεκτό είναι να έχουν προσληφθεί μέσω των ΜΜΕ περί τις 30000 νοσηλευτών και 8000 γιατρών την τελευταία τριετία (από πρόχειρες αθροίσεις των εξαγγελιών του τέως καγγελαρίου της πρωτευούσης).



    150 κρεβάτια ΜΕΘ είναι κλειστά τα τελευταία 4 χρόνια λόγω έλλειψης προσωπικού. Οι ειδικοί ανεβάζουν στις 10000 τις ζωές που χάθηκαν γι αυτό το λόγο. Απ έξω θησαυρίζουν εις βάρος των ταμείων και των ασθενών οι μεγαλοκλινικάρχες που νοικιάζουν με προνομιακές τιμές στο ΕΣΥ τις κλίνες ΜΕΘ. Τμήματα κλείνουν το ένα μετά το άλλο λόγω έλλειψης γιατρών (Καρδιολογική και Αιμοδοσία Μεσολογγίου, Παθολογική Αγρινίου, Παιδοογκολογικό και Ακτινοθεραπευτικό Ρίου και λόγω του σεισμού έχουν χαθεί προς το παρόν 250 κλίνες στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας). Νοσοκομεία μένουν χωρίς αναλώσιμα και ανταλλακτικά (Θριάσιο, Αττικό), αλλού μένουν απλήρωτοι γιατροί, υπάρχουν εργαζόμενοι που τους οφείλονται ρεπο δυο και πλέον χρόνων… Στην Πρέβεζα ο Δήμος εκβιάζεται να δεχτεί ανέγερση νέου νοσοκομείου μόνο αν χτιστεί με ΣΔΙΤ!



    Ο κατάλογος του σκανδάλου είναι με ουρά μεγαλύτερη από τα 140 εκατ. Ευρώ που χάρισε η κυβέρνηση τους φαρμακοβιομήχανους. Στο μεταξύ, η διαφθορά και η ρεμούλα περισσεύουν στα δημόσια νοσοκομεία, οι μαύρες πληρωμές είναι στην ημερήσια διάταξη και το σύστημα σπαταλεί κατ’ εντολήν τους λαϊκούς πόρους.



    Αυτή τη στιγμή, διάλεξαν οι γιατροί να αντιδράσουν. Αρνούνται να υπογράψουν οικειοθελή εξαίρεση από την εργατική νομοθεσία προκειμένου να πληρωθούν τους παραπάνω εφημερίες –κάτι που προβλέπεται με απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για το ζήτημα- ξέροντας πως τα μικρά εισοδήματα αυτών που ζουν μόνο με το μισθό τους θα μειωθούν ραγδαία. Ζητούν συλλογική σύμβαση ετήσια με καταγεγραμμένα στον προϋπολογισμό κονδύλια για προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτών και αυξήσεις μισθών. Για επίλυση του εφημεριακού με ανθρώπινα ωράρια και υπερωριακές αμοιβές (4,5 ευρώ τιμάται σήμερα η ώρα νυχτερινής εργασίας για τον ειδικευόμενο!). Κι έτσι βιάζεται το υπουργείο ν’ απαντήσει κυριολεκτικά στο παραπέντε.



    Οι δυνάμεις του δικομματισμού, αγκαλιά στην Ομοσπονδία των νοσοκομειακών γιατρών, στηρίζουν ανοιχτά τον Αβραμόπουλο, συντάσσοντας τα δελτία τύπο του. Η παράταξη του ΚΚΕ αρνείται την κοινή δράση με την αριστερά των γιατρών, εγκαλώντας τη για …φιλοευρωπαϊκή κατεύθυνση επειδή δεν καταδικάζουν τους οδηγίες!



    Το πράγμα στη δημόσια υγεία έχει φτάσει στο απροχώρητο με τους πολιτικές των τελευταίων τουλάχιστον 15 χρόνων. Κι είναι ευκαιρία για το ζωντανό στοιχείο των υγειονομικών, που πιστεύουν στη Δημόσια και Δωρεάν υγεία για όλους να ενωθεί και ν’ αντιδράσει. Και η έκρηξη που απειλεί να ξεκινήσει απρόβλεπτα από τους νοσοκομειακούς γιατρούς να παρασύρει όχι μόνο τους εργαζόμενους στα νοσοκομεία αλλά όλη την κοινωνία, ξαναφέρνοντας στο προσκήνιο το κοινωνικό αίτημα για λαϊκή υγεία.



    Τάσος Γιακουμής

    μέλος ΔΣ ΕΙΝΑχαΐας και ΓΣ ΟΕΝΓΕ

    Πάτρα, 14/10/08

  11. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 18/10/2008 00:28:40

    Καταχράστηκα τον χωρο σας και ζητω συγνώμη για αυτό, αλλά νιώθω ότι αυτό το θέμα το τρωει το μαυρο σκοτάδι..

  12. Le canard avatar
    Le canard 18/10/2008 01:18:01

    Ας πηγαίνατε σήμερα-χτές που εφημέρευε ο Λαϊκό να βλέπατε τι κωλοχανείο είναι η Υγεία. Εύγε στον πρώην, Κακλαμάνη, εύγε και στον νυν υπουργό Υγείας, Αβραμόπουλο. Εύγε και στον πρόεδρο του Λαϊκού, που ο άνθρωπος φαίνεται να είναι εκτός τόπου και χρόνου.

  13. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 18/10/2008 01:44:47

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΖΟΥΓΚΛΑ, ΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΔΟΝΗΤΗ,
    (posted by ΠΡΕΖΑ TV at 12:23 πμ)


    "Δημοσιογραφικος κανιβαλισμος,
    τηλεοπτικη διαπομπευση του ασθενη
    και πανω απ'ολα παχνιδι μικροπολιτικων συμφεροντων,
    χαρακτηριζουν τη σημερινη εκπομπη Ζουγκλα,
    του αδεκαστου και αδιαφθορου δημοσιοκαφρου
    Μακη Τριανταφυλλοπουλου,
    ο οποιος καθ'ολη τη διαρκεια του show του,
    παιζει συνεχως αποσπασματα,
    απο το επιμαχο video,
    με την επεμβαση αφαιρεσης δονητη απο ασθενη,
    που εγινε στον Ερυθρο Σταυρο...
    το οποιο εφερε στην επιφανεια
    το προηγουμενο Σαββατο βραδυ,
    το Πρεζα Tv, δυο μερες πριν
    την αναδημοσιευση του στο Zougla-gr.

    Τα ερωτηματα που προκειπτουν
    για τον εν λογω Δημοσιοκαφρο
    ειναι πολλα και καυτα...

    Γιατι πρεπει να μας ενδιαφερουν
    ολα τα καρε του video;;;
    Γιατι η καθε ατακα τον γιατρων,
    πρεπει να εχει τη δικη της ξεχωριστη σημασια;

    Και το βασικοτερο ολων...
    Για ποιο λογο,εχει σημασια
    το ποιανου βουλευτη γιος,
    ειναι ο ειδικευομενος γιατρος
    που βιντεοσκοπει το video;;;
    Μαθαινοντας το ονομα του Βουλευτη,
    αλλαζει η ουσια της ολης υποθεσης;;;
    ΟΧΙ.
    Οποτε η δημοσιοποιηση του ονοματος
    του πρωην Βουλευτη της Νεας Δημοπρασιας,
    Λευτερη Παπανικολαου,σε τι αποσκοπει;;;
    Τα συμπερασματα,δικα σας..."

  14. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/10/2008 02:12:21

    Επί τη ευκαιρία ψάξτε λίγο τί γίνεται στον Χώρο τής Ψυχικής Υγείας.
    Ολη η προσπάθεια τής αποασυλοποίησης πού ξεκίνησε με χρηματοδοτήσεις τής Ε.Ε.γιά την ίδρυση Ξενώνων γιά αξιοπρεπή διαβίωση χρονίων ψυχικά πασχόντων μετά τό πέρας τού 18μηνου ΄πέρασε΄στά νύχια τού Υπουργείου Υγείας.
    Ανθρωποι πού έμεναν στά άσυλα επί 30 χρόνια άρχισαν να εξανθρωπίζονται ζώντας σέ Ξενώνες-Σπίτια και να επανακοινωνικοποιούνται..
    Τα σπίτια αυτά φιλοξενούσαν 15 χρόνιους ασθενείς υπό ιδιαίτερα αξιοπρεπείς συνθήκες.
    Απο την στιγμή πού ανέλαβε ο Αβραμό μείωσε τήν χρηματοδότηση μέ αποτέλεσμα να μένουν οι εργαζόμενοι εκεί απλήρωτοι γιά διαστήματα απο 4-8 μήνες και ταυτόχρονα να υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να κλείσουν οι Ξενωνες και να βρεθούν οι ασθενείς κυριολεκτικά στον δρόμο.
    Το ίδιο ακριβώς είχε συμβεί στίς Η.Π.Α επί Ρήγκαν μέ αποτέλεσμα οι ψυχικά πάσχοντες να μείνουν άστεγοι και να ζούν στίς γέφυρες και στούς υπονόμους.
    Το αστείο είναι πώς ο Αβραμό καθυστερεί χαρακτηριστικά να δώσει τά κονδύλια γιά την Ψυχική Υγεία και στούς Ξενώνες πού έχουν αποκτήσει επίσημη άδεια λειτουργίας απο τό Ελληνικο Κράτος μιάς και οι αρμόδιες επιτροπές έκριναν πώς πληρούν όλες τίς προϋποθέσεις πού είχε υποδείξει η Ε.Ε.
    Υπεύθυνη για τον τομέα τής Ψυχικής Υγείας είναι κάποια κυρία Τροχάνη και φυσικά ο Αβραμό,δεν έχει δεχτεί να δεί κανεναν απο τούς υπευθύνους τών Ξενώνων.
    Σε εκδήλωση διαμαρτυρίας τών απλήρωτων εργαζομένων έξω απο το Υπουργείο Υγείας παρενέβησαν τά ΜΑΤ.
    Η κατάσταση είναι πολύ κρίσιμη και φαίνεται πώς οι περισσότεροι Ξενώνες πάνε γιά κλείσιμο.
    Αλλά ο Υπουργός Υγείας ασχολείται μόνον με τίς δημόσιες σχέσεις του.
    Factor ψάξε το θέμα λίγο παραπάνω γιατί πρόκειται γιά κλασσική περίπτωση κρατικής αδιαφορίας απέναντι σέ βαρέως πάσχουσες κοινωνικές ομάδες τού πληθυσμού,πού θα βρεθούν στον δρόμο.

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 18/10/2008 02:16:48

    Το πρόβλημα των εφημεριών είναι παλιό και άλυτο.
    Για να περιορισθούν οι ώρες εργασίας των γιατρών στα προβλεπόμενα από την ΕΕ χρειάζονται χιλιάδες προσλήψεις γιατρων και λεφτά δεν υπάρχουν.

  16. περαστικος ξανα avatar
    περαστικος ξανα 18/10/2008 08:36:22

    το προβλημα του ΕΣΥ ΔΕΝ ειναι οικονομικό. Ειναι προβλημα κακοδιαχειρησης και ελλειψης διοικητικής μέριμνας. Δις ευρώ κατασπαταλουνται κάθε μερα, νοσοκομεία ολοκληρα ειναι πρακτικά μισοαδεια και απαξιωμένα οταν άλλα πνίγονται, θεραπείες και υλικά κοστιζουν στην Ελλάδα δυο και τρεις φορές παραπάνω από οτι στο εξωτερικό , φάρμακα και αναλώσιμα καταναλώνονται ανεξέλεκτα . ΤΟ ΕΣΥ παράγει το 25% του ελλειματος του δημοσιου τομέα, ποσό που καλύπτει ο προυπολογισμός και όχι τα ταμεία με περιοδικές ρυθμισεις των χρεών των νοσοκομείων.
    Ουδεις ενδιαφέρεται να συμαζέψει την κατάσταση για να μην αναφέρουμε το μοναδικό φαινόμενο οπου τα δημόσια ταμεια πληρώνουν πανακριβα επεμβασεις και νοσηλείες στον "ἱδιωτικό" τομέα ο οποίος ευημερεί και επεκτείνεται χάρη στο δημόσιο χρήμα.

  17. Xase avatar
    Xase 18/10/2008 10:30:24

    @ Περαστικε στο 4

    Δεν μας τα λες καλα. Η μαλλον μας λες οτι επι ΠΑΣΟΚ τα πραγματα στην υγεια ηταν καλυτερα.
    Λοιπον εγω σου λεω οτι και επι ΠΑΣΟΚ η υγεια ειχε τα ιδια προβληματα. Τα ραντζα και τα φακελλακια ηταν στην ημερησια διαταξη οπως και τωρα. Στο λεω απο προσωπικη εμπειρια. Και δεν ειναι σωστο να κανουμε μικροπολιτικη οπως κανεις εσυ.
    Και τοτε καναν παρτυ με τις προμηθειες και τοτε παιρνανε μιζες και τωρα το ιδιο γινεται. Μηπως οι αξονικοι τομογραφοι δεν ηταν ξεχασμενοι στις αποθηκες για να πηγαινει ο κοσμακης στον ιδιωτη;;
    Η μηπως δεν υπηρχαν φακελλακια;
    Οσο για τις εφημεριες γραφεις πως το θεμα ειναι γνωστο απο το 2004 δηλ. προυπηρχε.
    Καλο θα ηταν να ειμασταν λιγο πιο αντικειμενικοι.

  18. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 18/10/2008 11:03:25

    Για μισό λεπτό λίγο. Μισό λεπτό. Πέρα από την ουσία που χιλιοαναλύθηκε και χιλιοειπώθηκε υπάρχει και κάτι άλλο που δεν είδα να σχολιάζεται από κανέναν.
    Στην αρχή σκοντάφτω πάντω σε αυτό: «Ημίτρελοι επίορκοι γιατροί», φράση που αδικεί κατάφορα τον κ. Ανευλαβή. Μια χαρά τετρακόσια τα έχει και όσο για το επίορκος σαν χαρακτηρισμός, είναι υπερβολικός και εκ του πονηρού.
    Επειδή στο blog όπου πρωτοαναρτήθηκε το post αυτό υπάρχουν κάτι αμφορείς και κάτι «κορνιζαρισμένα» αποσπάσματα του Φεραίου, όπου συνήθως κάτι τέτοια όταν γίνονται άξονας αισθητικής και διακόσμησης, πάνε πακέτο με ψήφο στο ΛΑ.Ο.Σ, σκέφτηκα πως ίσως ο Ανευλαβής ενόχλησε το blog εκείνο, όταν τα έσουρε χύμα στον Άδωνη Γεωργιάδη.
    Ύστερα όμως πέφτω και στη φράση «κυρώσεις εναντίον του ασθενή διότι με δική του υπαιτιότητα επιβάρυνε δημόσιους λειτουργούς.» και μένω κόκαλο.
    Τι εννοεί εδω? Αυτό που φαντάζομαι? Μήπως ο συντάκτης του άρθρου ανήκει και στην κατηγορία (υπ)ανθρώπων, που για να περιγράψουν τους ομοφυλόφιλους συνανθρώπους τους, κάνουν την επιθετική και τραμπούκικη επιλογή της λέξης «κίναιδος»? (επειδή ο Ψινάκης και κάποιοι άλλοι, πράγματι ενοχλούν αισθητικά και είναι προκλητικοί, δεν τολμάει ο ομοφυλόφιλος να ξεμυτίσει γιατί βρίσκει απέναντί του εχθρικά διακείμενους μέχρι και μορφωμένους ανθρώπους, όχι μόνο ζώα του καφενείου). Κοίτα τι έγραψε ο άνθρωπος τώρα. Να του ασκηθεί μήνυση λεει, γιατί με το να βάζει δονητές στον κώλο του, δεν συνυπολόγισε την πιθανότητα να υπάρξει τέτοια επιπλοκή που θα επιβαρύνει δημόσιους λειτουργούς. Και δεν πέφτει ούτε ένα γιαούρτι. Ούτε ένα ρε.

  19. Εξάκτινος avatar
    Εξάκτινος 18/10/2008 11:23:20

    Για το θέμα των γιατρών έχουν δίκιο όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλη την Ευρώπη. Τους έβαζαν στο νοσοκομείο το πρωί και τους έβγαζαν την άλλη μέρα το μεσημέρι. Τι πνευματική διαύγεια να έχει αυτός ο άνθρωπος για να εξετάσει ανθρώπους? Τώρα η ΕΕ είπε το αυτονόητο. Εμένα δε με ενδιαφέρουν τα εργασιακά των γιατρών αλλά η υγεία του κόσμου. Έπρεπε να είναι σε βάρδιες 8ωρες, να τις κάνουν με τη σειρά και να μην παίρνουν εφημερίες αλλά μόνο επίδομα αργιών και νυχτερινό σύμφωνα με το νόμο. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ότι πρέπει να διορίσουν γιατρούς και θα ανέβει το κόστος. Επειδή πληρώνουμε από τις ακριβότερες εισφορές στην Ευρώπη να κόψουν το λαιμό τους να το καλύψουν και όχι να τρώνε τα λεφτά. Δηλ. να τα δώσουν στους γιατρούς και να κόψουν τις μίζες τους και τις μάσες τους.

  20. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 18/10/2008 11:30:18

    ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ + ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟΣ.

    Δεν χωρανε σχολια.

    ΠΠ

  21. petel avatar
    petel 18/10/2008 12:41:32

    Ξένος Δάκτυλος 20

    ΧΑ!! Σωστά τα λές.
    Δηλαδή εγω που έσπασα πόδι πεφτοντας απο μοτοσυκλέττα έπρεπε νάμαι σήμερα στη φυλακή.
    Ακούς εκεί να επιβαρύνω 1.5 ώρα χειρουργείο και 6 καρφιά το κράτος...

  22. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 18/10/2008 13:09:15

    'Aς μου επιτραπούν μερικές σεμνές και διακριτικές αδιακρισίες, καθώς το πρώτο που θυμάμαι, όταν διαβάζω ή ακούω το όνομα αυτού του μέλους τού εις την καθομιλουμένην αποκαλουμένου "αδελφάτου των δονουμένων", είναι η πριν απο καιρό συνέντευξη του πατέρα του στην ΕΡΤ ή ΝΕΤ, όπου σχεδόν έκλαιγε ο άνθρωπος αυτός για το κατάντημα του παιδιού του υπο το άγρυπνο βλέμμα, την αιγίδα και τις κάθε είδους φροντίδες του πολιτικού του αφεντικού.

    Διατυπώθηκε σχεδόν ευθέως το ερώτημα, πώς είναι δυνατόν για έναν υποψήφιο Πρωθυπουργό να διατηρεί, παρά τις περι του αντιθέτου υποδείξεις και πιέσεις, έναν σύμβουλο με παρα φύσιν σεξουαλικές προτιμήσεις,τις οποίες μάλιστα διατυμπανίζει με πάθος σε κάθε ευκαιρία, που του δίδεται κάποιο μαρκούτσι, το οποίο και λόγω ομοιότητος με το προαναφερόμενο εργαλείο του παρέχει την άνεση να μας πεί ότι, ο καθένας έχει το δικαίωμα να εισάγει εις τον αφεδρώνα του οτιδήποτε. Προς Θεού όμως, όχι και το μαρκούτσι!

    Η εξελιγμένη πλέον τεχνολογία του απο αρχαίους χρόνους γνωστού κλίσματος όπως και του σαξόφωνου ή της τρομπέτας του παππού σε δονητή φαίνεται να διαφοροποεί και την βιοσυμπεριφορά του απευθυσμένου.

    Διότι τα παλιά εργαλεία φροντίζουν για την εκτόνωση και την αποφόρτιση των ιστών και των αγγείων απο στερεά και αέρια, ενώ τα σύγχρονα σε μορφή δισκίων, όπως το βιάγκρα ή δονητών, όπως αυτού ή αυτών που χρησιμοποιεί ο εν λόγω τραβεστί, φροντίζουν κατα κανόνα για την υπεραιμία και την σχετική τεχνητή αύξηση της τοπικής ευαισθησίας, η οποία σε συνδυασμό με το τοπικό νευρικό σύστημα και ειδικά, όταν δέν υπάρχει άλλο στερεό πρός αποβολήν περιεχόμενο, αναζητεί την πλήρωση με οποιαδήποτε στερεά αντικείμενα, όπως και ορθά περιγράφει ο σύμβουλος του μέλλοντος Πρωθυπουργού.

    Δεν χρειαζόνταν βρε αδελφούλα να μας τα αναφέρεις, γιατί θα ήταν υπέραρκετό να δηλώσεις ότι, σαν πρόεδρος του αδελφάτου εκπροσωπείς όλα τα μέλη του και με την σύνδεσή σου με τον αμετακίνητο ΠΑΣΟΚάρχη και εξ αυτού απολαμβάνεις όλα τα πολιτικά ωφέλη, που βοηθούν τα μέλη του αδελφάτου σε ανάδειξη σε δημόσια πρόσωπα κ.λ.π. και φυσικά στην αύξηση του αριθμού των ψηφοφόρων, γιατί δέν είναι γνωστό άν και τα υπόλοιπα κόμματα φιλοξενούν στην επίζηλο θέση του συμβούλου γνωστούς τραβεστί.

    Στον ελληνικό λαό όλο και περισσότερο διαμορφώνεται το ερώτημα στην σχέση του ΓΑΠ με τους τραβεστί στο σύνολο ή έστω στην σχέση ΓΑΠ - Βαλλιανάτου. Και τούτο σε συνδυασμό με τις στατιστικές, που ξεκινούν απο τα περιοδεύοντα της στρατολογίας και καταλήγουν σε οφθαλμοφανείς συμπεριφορές των νέων μας σε συναναστοφές, που αντί να διαμορφώνονται σε νυφοπάζαρα με στόχο την αλλήλων γνωριμία και την δημιουργία οικογενειών, μετατρέπονται σε ανδρικά πορνεία.

    Αλίμονο δε άν και στην πολιτική μας ζωή στις ηγεσίες των κομμάτων γίνονται αποδεκτές και επικρατούν απόψεις σαν αυτήν, που διατύπωσε ο σύμβουλος του υποψήφίου Πρωθυπουργού της χώρας. Αλίμονο άν και μόνο η υποψία περι ανδρικών πορνείων εξαπλωθεί και μέχρις εκεί.

    Αλίμονο τέλος άν το στιχάκι απο την μεταμεσονύκτια μαντινάδα που ακολουθεί και γράφει

    σε είδα στο ποδήλατο
    και ήσουν όλο τρέλα
    μα ύστερα κατάλαβα
    πως του'λειπε η σέλλα ...

    έχει και αυτό σχέση με τον Βαλλιανάτο και την παρέα του.

    ΠΕΛΙΑΣ

  23. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 18/10/2008 13:09:21

    Petel σε περιπτώσεις τέτοιες όπως η δική σου, κάτι άνθρωποι όπως αυτός στον οποίο χρεώνεται η επίμαχη φράση δεν χάνουν την ανθρωπιά και τη στοιχειώδη λογική τους ωστε να έλεγαν κάτι τέτοιο, ακόμα και αν η πτώση σου οφείλετε σε επικίνδυνη οδήγηση και σούζες.
    Στον.. «κίναιδο» όμως ισχύει επιλεκτικά το «ας πρόσεχε η λούγκρα που κάνει τέτοια αίσχη και ύστερα πρέπει εγώ από την τσέπη μου να πληρώσω την επέμβασή του. Ας του μείνει μέσα να πάθει διάτρηση παχέως εντέρου, του αξίζει, πήξαμε στους κουνιστούς». Χωρίς ένα γιαούρτι για συνοδευτικό στην ανάρτηση, όπως μια φωτογραφία στραγγιστού ή πρόβειου με πέτσα, δίπλα από την πρόταση.
    Και το ωραίο είναι η επίκληση σε «σοβαρές χώρες». Στις σοβαρές χώρες θα γινόταν δίωξη στον ασθενή με την αιτιολογία αυτή, αυτό μας λέει. Εκτός αν εννοεί το Ιράν ως σοβαρή χώρα, οπότε μιλάμε για ολική απαλλαγή του αρθρογράφου λόγο ακαταλόγιστου.

    Είναι κάποιες φορές που αρκεί μισή φράση για να καταστρέψει ολόκληρο κείμενο.

  24. δημοσθενης avatar
    δημοσθενης 18/10/2008 14:21:25

    Σα να έχω αναγνωρίσει στην φωτογραφία σας θολά βέβαια την δικιά μας Μαρίκα ,Μαργαρετ κλπ η την μαμά της Αγγλίας

  25. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/10/2008 18:19:06

    Ξενε Δάκτυλε όσο και άν σού φαίνεται αστείο,στην Γερμανία υπάρχει νομος πού εάν κάποιος μέ μοτοσυκλέτα τρέχει με υπερβολική ταχύτητα ,σκοτωθεί και χαλάσει τον στύλο τής ΔΕΗ πού έπεσε πάνω του έρχεται ο λογαριασμός στην οικογένεια τού νεκρού.
    Επίσης συζητείται σοβαρά πώς όταν χαθεί ένας ορειβάτης ,να πληρώνει ο ίδιος τά συνεργεία διάσωσης,επειδή η πράξη του δηλαδή να επιχειρήσει ορειβασία κάτω απο επικίνδυνες συνθήκες ήταν μή έλλογη.
    To ίδιο ισχύει στην Μ.Βρεττανία όπου ασφαλιστικές εταιρείες πιέζουν γιατρούς να μήν προσφέρουν βοήθεια σέ καπνιστές και παχύσαρκους.
    Αρα δεν μιλάμε για το Ιράν αλλά γιά τις πολιτισμένες χώρες πού κατήργησαν εντελώς το Κράτος Δικαίου και επέβαλλαν αυτό το ηλίθιο νεοφιλελευθερο σύστημα πού μόλις πρόσφατα έδειξε τά ΄δόντια΄του στην ανθρωπότητα.Είναι βλέπεις η ΄πολιτική ορθότης΄μερικών βλαμένων πού κυβερνάνε τον κόσμο.
    Τα λοιπά περί Αδωνη και ομοφυλοφίλων πού γράφεις τά προσυπογράφω.

  26. Ντόπιος (κω*ο)δάκτυλος avatar
    Ντόπιος (κω*ο)δάκτυλος 18/10/2008 18:37:38

    ξένε δάχτυλε μου κίνησες την περιέργεια και έψαξα κ εγώ το site και δε νομίζω ότι έχεις δίκιο. σε δυο τρία ποστ παρακάτω βρίζει το ΛΑΟΣ και την ακροδεξιά ενώ η έρευνα του για τα βρέφη είναι πολύ καλή και πιο αριστερή από κάτι αντιφασιστικές νεοφιλελεύθερες ανοησίες του ΣΥΡΙΖΑ. τωρα αν εσυ χρεώνεις τους αμφορείς στην ακροδεξιά τράβα διάβασε Σωκράτη και τα ξαναλέμε.

  27. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 18/10/2008 20:47:06

    Σπύρο, όντως μου φαίνεται αστείο αν ισχύουν αυτά, δεν το περίμενα. Αλλά και πάλι βέβαια, η αντιμετώπιση που προτείνει ο αρθρογράφος στην περίπτωση, εξακολουθεί να είναι απαράδεκτη γιατί το είδος ατυχήματος που είχε ο εν λόγο κύριος προκλήθηκε κατά την διάρκεια ικανοποίησης του σεξουαλικού του ενστίκτου, πράγμα ιερό όποιο προσανατολισμό και αν έχει. Εκτός βέβαια και αν εννοεί πως ακόμα και οι γυναίκες που παθαίνουν ρήξη πρωκτού από βίαιη διείσδυση ανδρικού μορίου ή αντικειμένου σε εκείνη την περιοχή, έπρεπε να τα βάζουν κι εκείνες από την τσέπη τους «σε μια σοβαρή χώρα», διότι το «σοβαρό» κοινωνικό κράτος θα έπρεπε να απασχολείται μόνο με σεξουαλικά ατυχήματα που αφορούν τις αναπαραγωγικές περιοχές, άρα όλα τα άλλα είναι.. «σπόρ με δική σας ευθύνη». Στην ορειβασία και διάφορες άλλες καταστάσεις, πάει στα κομμάτια, το συζητάς το πράγμα διαφορετικά αν κι εγώ θα διαφωνούσα σε κάθε περίπτωση. Σε αυτό το θέμα όμως, η όλη στάση απέναντι στο ατύχημα του ομοφυλόφιλου γίνεται εξόφθαλμά εμπαθής και ανήθικη. Και στο κάτω-κάτω δεν μπορώ κι εγώ να ξέρω αν ήταν όντως ομοφυλόφιλος ο άνθρωπος ή αν ότι έγινε και έπαθε, οφείλετε σε «παιχνίδια ρόλων και υποταγής» που έκανε στο κρεβάτι με ετερόφυλη σύντροφό του.
    Όπως και να ‘χει πρόκειται για έκφραση σεξουαλικότητας ενός ανθρώπινου όντως που οδήγησε σε κάτι απρόοπτο. Δεν συμβαίνει συχνά. Είναι απαράδεκτο να μας προτρέπει ο αρθρογράφος να δούμε από αυτή την οπτική σκοπιά ένα ιατρικό περιστατικό τέτοιου είδους, υπό την λογική «δεν θα πληρώνω εγώ τα σπασμένα του δικού του πισινού». Λίγο ακόμα και θα μπορούσε να περιλαμβάνει ως δήλωση και την πλειοψηφία των αρσενικών ασθενών με AIDS. Θα το ακούσουμε και αυτό? Περίεργα πράγματα.

    Σχόλιο #28 φυσικά και υπάρχει τα τελευταία χρόνια μια αλληλοσύνδεση αμφορέων, ασπίδων, μαιάνδρων και λοιπών περικοκλάδων με την αισθητική του Λ.Α.ΟΣ, το αρνείσαι? Με τον έναν ή άλλο τρόπο αυτό το κόμμα κατάφερε να πάρει εργολαβία αρκετά πράγματα τελευταία, συνοδεύει τακτικά ως κόμμα αναφορές σε κίονες, Σωκράτη ή Αγία Σοφία, με ακροδεξιές τοποθετήσεις. Ούτε φυσικά είναι καταδικαστέο από μόνο του ως πολιτική προτίμηση, δεν κρίνουμε κανέναν εδώ για το τι ψηφίζει. Ως πρώτη εντύπωση το συμπέρασμα δεν ήταν παράλογο, σε συνδυασμό βέβαια και με τα υπόλοιπα. Απλώς όταν συνοδεύεται με τους χαρακτηρισμούς για τον Ανευλαβή και την θέση απέναντι στον ασθενή που πήρε ο αρθρογράφος, δεδομένου του περιστατικού που συνέβη στο στούντιο με τον βουλευτή Γεωργιάδη, το πράγμα έδειχνε κάτι. Αν αντικρούεται το συμπέρασμα από άλλα posts και προκύπτει ότι αυτά δεν έχουν να κάνουν με πολιτική προτίμηση, καλώς αλλά και πάλι αδιάφορο. Το κατακριτέο της στάσης του αρθρογράφου απέναντι στο περιστατικό του νοσοκομείου αναφορικά με το ατύχημα, παραμένει. Σε σχόλια μπορεί ο καθένας να λέει σχεδόν ότι θέλει (προσωπικά έχω σταματήσει εδώ και καιρό να διαφωνώ εγγράφως με σχόλια άλλων ότι και αν λένε). Στα κυρίως άρθρα όμως, όποια αστοχία ή απρέπεια παίρνει άλλες διαστάσεις.

  28. Σπύρος avatar
    Σπύρος 18/10/2008 21:07:58

    Ξ.Δ.
    Γιά το πρώτο κομμάτι τού σχολίου σου ούτε λόγος.Γιά τα περί κιόνων νομίζω πώς μεγαλύτερη σημασία έχει το περιεχόμενο ενός blog παρά τά διάφορα σχηματάκια.
    Μαζί σου με χίλια πάντως στά υπόλοιπα.
    Αλλοίμονο εάν οι Ανθρωπιστικές Επιστήμες εξέταζαν εθνικότητα, ερωτική επιλογή,χρώμα ή ποδοσφαιρική ομάδα γιά να πράξουν το στοιχειώδες καθήκον τους.
    Μπροστά στο Δικαίωμα τής Υγείας και τής παροχής Υπηρεσιών Υγείας όλοι πρέπει ναναι ίσοι.
    Απόψεις πού θίγουν τέτοια δικαιώματα ,επι τής ουσίας οδηγούν σέ ολοκληρωτισμούς τού αισχίστου είδους.
    Σε λίγο με την λογική τού αρθρογράφου θα ζητάμε απο αυτόν που οδηγούσε μηχανή και δεν φορούσε ,κακώς,κράνος,νά πληρώσει καί πρόστιμο εάν τραυματιστεί σοβαρά.
    Ελεος.

  29. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 18/10/2008 21:11:21

    Επιπρόσθετα (και κλείνω), αν πρέπει να διωχθεί ποινικά και κάποιος άλλος στο όλο περιστατικό, αυτός είναι ο κατασκευαστής του εν λόγω –υγειονομικού ενδιαφέροντος- σεξουαλικού βοηθήματος. Στο βίντεο φαίνεται πως η βάση του ομοιώματος έχει κατασκευαστικά αλλά και ποιοτικά ελαττώματα. Ο κύριος αυτός δεν χρησιμοποίησε ούτε μπουκάλι όπως ανόητα έχουν κάνει άλλοι και άλλες, αλλά κάτι που αγόρασε στο εμπόριο. Εκτός βέβαια κι αν στις οδηγίες της συσκευασίας υπήρχε ρητή αναφορά πως δεν είναι κατασκευασμένο για πρωκτική χρήση, πράγμα που δεν νομίζω να ισχύει.
    Αλλά αρκετά με τις γαργαλιστικές αυτές αναλύσεις, ήδη γιατροί και δημοσιογράφοι κάνανε το όλο θέμα εντελώς τσίρκο.

  30. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 18/10/2008 21:15:41

    Σπύρο βεβαίως, έχω διαβάσει κατά καιρούς άρθρα από το olympia δημοσιευμένα εδώ και αλλού, όπου τα έχω βρει εξαιρετικά καλογραμμένα κι ενδιαφέροντα, φαίνεται σοβαρό blog.

  31. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 18/10/2008 23:22:17

    @Ξένος Δάκτυλος: Μην εμπιστεύεσαι ανθρώπους που υμνούν την αρχαία Ελλάδα και τον Χριστιανισμό, ταυτόχρονα. Είναι ή πράκτορες ή ανίδεοι ή, απλά, βλάκες. "Πράκτορες", όσοι ξέρουν ότι είναι ασύμβατες έννοιες, αλλά το κάνουν για τα φράγκα. (: Η πλάκα είναι ότι στα αρχαία "πράκτωρ" σημαίνει ...εισπράκτωρ-ας!). "Ανίδεοι", όσοι νομίζουν ότι ξέρουν τι είναι Ελληνισμός και Χριστιανισμός, αλλά ΔΕΝ έχουν ιδέα. Και βλάκες, όσοι ξέρουν και δεν καταλαβαίνουν την διαφορά.

    Τζάμπα νομίζεις φώναζαν οι Ιουδαίοι- Ισραηλίτες- Εβραίοι και οι Χριστιανοί Πατέρες, αργότερα, ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΕΛΛΗΝΕΣ"; Για το ονόρε πιστεύεις ότι είναι η "Κυριακή της Ορθοδοξίας", όπου καλούνται οι πιστοί να αφορίσουν τους "Έλληνες" φιλοσόφους;

    (Το "Έλληνες" το βάζω σε εισαγωγικά, γιατί υπονοείται ιδεολογία, ΦΡΟΝΗΜΑ, και όχι φυλετική καταγωγή. Βέβαια, οι αρχαίοι Έλληνες ήταν ΟΛΟΙ και "Έλληνες". Δεν είχαν ανάγκη, ΟΜΩΣ, επιθετικού προσδιορισμού για να αυτοπροσδιορισθούν, όπως έχουμε εμείς, σήμερα: "Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι", [ή όποιο άλλο δόγμα- θρησκεία ακολουθεί ο καθένας], ή "Έλληνες άθεοι", ή "Έλληνες ένθεοι άθρησκοι".

    Επίσης, η θρησκεία τους ΔΕΝ είχε ΠΟΤΕ, ΚΑΜΙΑ αίρεση. Και ήταν και είναι η μόνη ανθρωπομορφική θρησκεία που εμφανίσθηκε, ΠΟΤΈ, στον πλανήτη Γη, και η μόνη χωρίς ιερά βιβλία και ιεραρχία. Και ο μόνος ελληνικός θεσμός που δεν υιοθέτησε ο Δυτικός Πολιτισμός...

    ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ - ΜΟΝΟΘΕΪΣΜΟΥ

    «Υπάρχουν πέντε βασικές διαφορές μεταξύ ελληνικής και ιουδαιο-χριστιανικής «αλήθειας»: (1) Θεός εντός και εκτός κόσμου, (Έλληνες), έναντι Θεού εκτός κόσμου,

    (2) εκούσια κάθοδος της ψυχής στο υλικό επίπεδο έναντι ακούσιας πτώσης της,

    (3) μετενσάρκωση της ψυχής μέχρι τελικής της εξιλέωσης έναντι μιάς και μοναδικής ενσάρκωσής της με ανταποδοτική κατάληξη στον Παράδεισο ή στην Κόλαση,

    (4) μη ανθρωποκεντρική δημιουργία (ο κόσμος δεν πλάστηκε για τον άνθρωπο) έναντι ανθρωποκεντρικής δημιουργίας (ο κόσμος πλάστηκε για τον άνθρωπο) και, τέλος

    (5) επιδίωξη ΟΜΑΔΙΚΗΣ ανέλιξης έναντι ΑΤΟΜΙΚΗΣ σ ω τ η ρ ί α ς»*, («Η αρχαιοελληνική Πρόκληση», Αντ. Κονταράτου. Σημειωτέον, ο συγγραφέας είναι χριστιανός).

    Από τα παραπάνω, είναι αυτονόητο το «γιατί» το να καλείσαι Έλληνας = να έχεις ελληνική παιδεία, να ενστερνίζεσαι, δηλαδή, την ελληνική Κοσμο-θεωρία Κοσμο-ειδώλου, σ’ αντιδιαστέλει και σ’ αποκλείει,- ταυτόχρονα, αυτόματα κι αυτόχρημα!-, από το να είσαι, ή να δηλώνεις, Έλληνας και Μονοθειστής = Χριστιανός = Ρωμηός.

    Εκτός, κ. Πλεύρη, κ. Γεωργιάδη, κ. Λιακόπουλε και σια μεγαλοϊδεατιστών …ελληνοχριστιαναράδων, αν είσαι πράκτωρ = εισπράκτωρ, ή αδαής, ή βλαξ! «Διαλιεεέχτε!», που φωνάζουν κι οι …Αιγύφτιοι. «it’s up to you»!

    ------
    * Από αυτό κατάγονται, "ΕΛΕΩ ΘΕΟΥ", ο Δεσποτισμός- Φεουδαρχισμός- Καπιταλισμός- Φασισμός- Κομμουνισμός- Σοσιαλισμός- Νεο-φιλελευθερισμός, -και όλα οι πολιτικές ιδεολογίες που "φιλοσοφική λίθος" τους κατάντησε να είναι η Οικονομία και όχι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ! Ο κάθε "υπήκοος" για πάρτη του, λοιπόν, και το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό. "ΕΓΩ ειμί", ρε, "ουκ έσονται έτεροι πλην εμού", -και τουμπεκί "σκασμού" ψιλοκομμένο οι διαφωνούντες.
    (: "Δείξε μου τον Θεό σου, να σου πω τι είσαι").

  32. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 19/10/2008 01:39:38

    "ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ...'ΞΕΝΟ ΔΑΚΤΥΛΟ'.STOP."

  33. petel avatar
    petel 19/10/2008 11:59:25

    Ξένος Δάκτυλος 29
    Οι διαφορες δραστηριότητες επικινδυνες οι μή, καλώς ή κακώς εξασκούνται από τον καθένα μας.
    Φροντίζουν άλλωστε τα κράτη γι αυτό,μια και εισπράτουν τον ανάλογο φόρο, όπως κι οι βιομηχανίες που παράγουν τα μέσα (μοτοσυκλέττες, σκί, ορειβατικά είδη, φιάλες καταδύσεων κλπ.), όπως κι οι διαφημιστικές εταιρείες που τα διαφημίζουν.
    Σ΄αυτά τα πλαίσια είμαι αναγκασμένος να τοποθετήσω ακόμα και τα σεξουαλικά βοηθήματα, έστω κι αν χρησιμοποιούνται απο άντρες, ή "άντρες", όπως συμβαίνει καθώς φαίνεται.
    Τώρα, άν κακή χρήση, αστοχία υλικού, ή μαλακία γενικότερα επιφέρει ατύχημα σαν του βλάκα που λύσαξε να το χώσει εκεί που δεν έμπαινε, μας φέρει στο σημείο να εξετάζουμε κόστος επέμβασης, κι άν ο κάθε ομοφυλόφυλος πρέπει να τιμωρηθεί για το βίτσιο του, ας μου πεί κάποιος τι πρέπει να πάθει ο καθένας απο μας που τύχει να κολλήσει κάποια αρρώστια απο τη γκόμενα που γνώρισε στο μπάρ, απο την πουτάνα που πήρε στο μπάτσελορ πάρτυ, απο τη σκάλα που έπεσε ενώ έβαφε το σπίτι του και δεν πλήρωσε επαγγελματία να πέσει εκείνος κοκ.
    Θεωρώ πώς η δημόσια υγεία υπάρχει για να καλύπτει ακόμα και τέτοιες περιπτώσεις, όσο ακραίες κι ακριβές κι αν τύχουν.
    Αλλοίμονο άν φτάσουμε στο σημείο να γίνουμε ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ αλεύρι. Να θεωρούμε άξιο τιμωρίας τον παπάρα που ικανοποίησε με λάθος τρόπο την ιδιαιτερότητά του και μας έβαλε σε έξοδα και απόύτα φυσιολογικό το εκατομύριο που παίρνει ο Βουρλούμης για να διαλύσει τον ΟΤΕ.
    Τι σημαίνει το αγγλικό μοντέλο των καρδιολόγων που δεν ασχολούνται με καπνιστές που χρειάζονται επέμβαση? Μην τα πουλάς τα γ@μηνέν@ τα τσιγάρα ρε κράτος. Κάνεις ό,τι μπορείς για να με κάνεις καπνιστή και όταν έλθει το πλήρωμα του χρόνου και υποστώ τις συνέπειες, με πετάς γιατί κοστίζει η αποκατάστασή μου?
    'Ελεος πια μ αυτή τη μόδα του κόστους. Δέστε τι γίνεται στην Αμερική όπου πολύ γλαφυρά το παρουσιάζει το ντοκυμανταίρ του Μάικλ Μούρ για την υγεία.

  34. petel avatar
    petel 19/10/2008 11:59:50

    Ξένος Δάκτυλος 29
    Οι διαφορες δραστηριότητες επικινδυνες ή μή, καλώς ή κακώς εξασκούνται από τον καθένα μας.
    Φροντίζουν άλλωστε τα κράτη γι αυτό,μια και εισπράτουν τον ανάλογο φόρο, όπως κι οι βιομηχανίες που παράγουν τα μέσα (μοτοσυκλέττες, σκί, ορειβατικά είδη, φιάλες καταδύσεων κλπ.), όπως κι οι διαφημιστικές εταιρείες που τα διαφημίζουν.
    Σ΄αυτά τα πλαίσια είμαι αναγκασμένος να τοποθετήσω ακόμα και τα σεξουαλικά βοηθήματα, έστω κι αν χρησιμοποιούνται απο άντρες, ή "άντρες", όπως συμβαίνει καθώς φαίνεται.
    Τώρα, άν κακή χρήση, αστοχία υλικού, ή μαλακία γενικότερα επιφέρει ατύχημα σαν του βλάκα που λύσαξε να το χώσει εκεί που δεν έμπαινε, μας φέρει στο σημείο να εξετάζουμε κόστος επέμβασης, κι άν ο κάθε ομοφυλόφυλος πρέπει να τιμωρηθεί για το βίτσιο του, ας μου πεί κάποιος τι πρέπει να πάθει ο καθένας απο μας που τύχει να κολλήσει κάποια αρρώστια απο τη γκόμενα που γνώρισε στο μπάρ, απο την πουτάνα που πήρε στο μπάτσελορ πάρτυ, απο τη σκάλα που έπεσε ενώ έβαφε το σπίτι του και δεν πλήρωσε επαγγελματία να πέσει εκείνος κοκ.
    Θεωρώ πώς η δημόσια υγεία υπάρχει για να καλύπτει ακόμα και τέτοιες περιπτώσεις, όσο ακραίες κι ακριβές κι αν τύχουν.
    Αλλοίμονο άν φτάσουμε στο σημείο να γίνουμε ακριβοί στα πίτουρα και φτηνοί στ αλεύρι. Να θεωρούμε άξιο τιμωρίας τον παπάρα που ικανοποίησε με λάθος τρόπο την ιδιαιτερότητά του και μας έβαλε σε έξοδα και απόύτα φυσιολογικό το εκατομύριο που παίρνει ο Βουρλούμης για να διαλύσει τον ΟΤΕ.
    Τι σημαίνει το αγγλικό μοντέλο των καρδιολόγων που δεν ασχολούνται με καπνιστές που χρειάζονται επέμβαση? Μην τα πουλάς τα γ@μηνέν@ τα τσιγάρα ρε κράτος. Κάνεις ό,τι μπορείς για να με κάνεις καπνιστή και όταν έλθει το πλήρωμα του χρόνου και υποστώ τις συνέπειες, με πετάς γιατί κοστίζει η αποκατάστασή μου?
    'Ελεος πια μ αυτή τη μόδα του κόστους. Δέστε τι γίνεται στην Αμερική όπου πολύ γλαφυρά το παρουσιάζει το ντοκυμανταίρ του Μάικλ Μούρ για την υγεία.

  35. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 19/10/2008 12:00:10

    Τρομερή δήλωση χθες του Υφυπ. Παπαγεωργίου σε επερωτηση για τις εφημερίες:

    "...Πιστεύουμε ότι θα υπάρξει συμφωνία με τα συνδικαλιστικά όργανα του ιατρικού κόσμου, έτσι ώστε να προχωρήσουμε στην κλαδική σύμβαση, όπου επιτρέπεται και η παρέκκλιση πέρα από τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αφού και οι ίδιοι οι συνάδελφοι οι γιατροί αυτό το θέλουν. ..."

    οεο;;

    Τι να συμφωνήσαν με τους συνδικαλισταράδες άραγε..

  36. petel avatar
    petel 19/10/2008 12:02:03

    Συγνώμη για την επανάληψη, να διορθώσω κάτι πηγα κι έκανα λάθος :)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.