#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/03/2010 09:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο … εκπασοκισμός της ΟΝΝΕΔ



Η πολύχρονη πολιτική ηγεμονία του «συστήματος ΠΑΣΟΚ επέφερε και το χειρότερο κοινωνικό αποτέλεσμα : «Εκπασόκισε» όλα τα δυναμικά στρώματα. Και η ΝΔ, όταν επανήλθε στην εξουσία, επανήλθε σαν πασοκικό κακέκτυπο… Κοίτα το βιογραφικό του Χατζημιμίκου, πως τον λένε, υποψήφιου για την ΟΝΝΕΔ. Ο άνθρωπος είναι κινούμενη ... ΜΚΟ.

 Προφήτης 06/03/2010 at 22:29

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/03/2010 09:41:17

    Μην νομισθεί μόνο ότι ο μιμίκος θεωρείται "δυναμικό στρώμα".
    Εννοείται ότι όποιος επιδιώκει να ανελιχθεί χρησιμοποιεί πασοκικές μεθόδους.

  2. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/03/2010 09:45:34

    Λοιπόν, τώρα βλέπω επακριβώς τη φάτσα του μιμίκου. Που πας ρε Καραμήτρο ;
    Με τέτοια φατσα θα παλέψεις τα τσακάλια τους αντιεξουσιαστές;
    Χωνεδ & σια είναι τελικά μόνο για πάρτυ και ποδόσφαιρα.

    • mavro kounavi avatar
      mavro kounavi @ Προφήτης 08/03/2010 10:09:33

      Αντί για τη φάτσα του Παπαμιμίκου δες τη φάτσα εκείνης στα δεξιά. Σπίθες βγάζει το βλέμμα της. Σαν της ... Θοδώρως της Τζάκρη ένα πράγμα

    • Άφατος avatar
      Άφατος @ Προφήτης 08/03/2010 10:59:20

      πάλι καλά που δεν είναι εκείνο το καραφλό κοντό καρτούν από κάτι προηγούμενες φωτογραφίες.

  3. klausewitz avatar
    klausewitz 08/03/2010 10:25:12

    Παιδιά,έλεος! Δεν πρόκειται για κανέναν "εκπασοκισμό" !
    Είναι,απλά, η vis vitalis των ανερχόμενων κοινωνικών
    στρωμάτων, με όλα τα σύν και τα πλήν που συνεπάγεται.
    Είχε παγώσει κάθε κοινωνική κινητικότητα και ο Ανδρέας
    ξέσφιξε τη στρόφιγγα...στα γρήγορα,λίγο άτσαλα,πάντως
    αναγκαστικά.
    Προκύπτει σφρίγος,προκύπτουν και απαράδεκτα φαινόμενα.
    Αυτά συμβαίνουν όταν οι κοινωνίες καθυστερούν........
    και,εν πάση περιπτώσει,μπορείτε να ανακαλέσετε στη
    μνήμη σας τους ανθρώπινους τύπους των διαδοχικών
    μετεμφυλιακών συσσωρεύσεων κεφαλαίου μέχρι το '74;
    Το απόλυτο ερζάτς της κουλτούρας των βορείων προαστίων,
    στα οποία προσετέθησαν,βεβαίως,πλείστοι νεόπλουτοι ΠΑΣΟΚΟΙ!
    Το πρόβλημα αυθεντικής και ιστορικά εξελισσόμενης ταυτότητας
    θα συνεχίσει να μας ταλανίζει για καιρό... Στο μεταξύ, το
    εκκρεμές θα κινείται,ανάρμοστα,μεταξύ εσωστρέφειας και...
    "κοσμοπολιτισμού". Υπομονή! ...Θα βρεθεί άκρη!

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ klausewitz 08/03/2010 13:37:28

      Δεν διαφωνώ, αλλά δεν έχουμε τη δυνατότητα, την πολυτέλεια αν θες, να μιλάμε με πνεύμα ιστορικού που αποτιμά τα ιστορικά γεγονότα 200, 300 ή 500 χρόνια αργότερα.
      Οι γυφτοπασόκοι ρήμαξαν τη χώρα μας και την αισθητική μας.

    • Αλεξάνδρα avatar
      Αλεξάνδρα @ klausewitz 08/03/2010 16:36:17

      Και μετά ήρθαν οι ευγενείς γαλαζοαίματοι Ψωμιάδης, Ο Καραμανλής -που μόνο στο Μέγαρο πήγαινε -,οι Ζαχόπουλοι, οι Μυλωνάδες,οι Βουλγαράκηδες, ο Πολύδωρας για να κάνουν και πάλι την Ελλάδα το λίκνο του Πολιτισμού και φερουν τα πράγματα στο επίπεδο της αισθητικής Σας.

    • Λεωνίδας avatar
      Λεωνίδας @ klausewitz 08/03/2010 18:19:18

      κ. Αλεξάνδρα, γι' αυτό, αν δεν κάνω λάθος, ο "Προφήτης" μιλά για εκπασοκισμό. Αν θέλετε να δείτε την παλαιότερη Δεξιά μπείτε στην ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Κ. Καραμανλής και δείτε Θανάση Κανελλόπουλο, Παπακωνσταντίνου, Καραμανλή, Παπαληγούρα και συγκρίνετε με το τι επήλθε (Παπανδρέου, Κουτσόγιωργα, Ευάγγελο Γιαννόπουλο, και Μ.Μ.Ε. όπως Αυριανή, Πέτρο Κωστόπουλο). Νομίζω, αν κάνετε μία σύγκριση ακόμη και μέχρι το 1993 θα διαπιστώσετε τεράστιες διαφορές. Από την περίοδο 1993-1996 αρχίζει να διαφαίνεται μεγάλη κατάπτωση του πολιτικού προσωπικού που μάλλον έχει τις ρίζες του σε προγενέστερη περίοδο.

    • Αλεξάνδρα avatar
      Αλεξάνδρα @ klausewitz 08/03/2010 20:45:59

      Δεν διαφωνώ σε αυτό, ήταν μια εποχή μαγκιάς, αυθάδειας,χυδαίας επίδειξης νεοπλουτισμού, του κολλητού αεριτζή που έγινε παράγων, της χρυσόσκονης και του "ολα τα μωρά στην πίστα". Ομως δεν ήταν μόνο έτσι. Η Καμεράτα έδινε συναυλίες στην επαρχία - και σας διαβεβαιώ υπήρχε πολύς κόσμος του μεροκάματου που τις παρακολουθούσε-, η κρατική τηλεόραση ειχε πρόγραμμα,ο κόσμος άκουγε εξαιρετικές εκπομπές στο ραδιόφωνο,οι κινηματογραφικές λέσχες άνθιζαν,δημιουργήθηκαν τα ΔΗΠΕΘΕ, οι θεατρικές μικρές ομάδες έκαναν εξαιρετική δουλειά, δημιουργήθηκαν μουσικα σχήματα, που δυστυχώς δεν ειχαν συνέχεια αλλα δεν είχαν καμμια σχέση με οτι είχαμε γνωρίσει μέχρι τότε, δημιουργήθηκαν φεστιβάλ που κάποια εξελίχθηκαν σε σημαντικούς θεσμούς.
      Η περίοδος πριν απο το 1981, σημαδεύτηκε απο τους μεγάλους μας: τον Χατζιδάκι -και στο τρίτο Πρόγραμμα , με όλη εκείνη την εξαιρετική δουλειά που έκανε -, το "Ελεύθερο Πανεπιστήμιο" -που ο λαικισμός των βλαχοδημάρχων κατήργησε-, τον Χόρν, τον Κούν, τον Ευαγγελάτο στο Κρατικό, τα εξαιρετικά στελέχη του Κρατικού, γιατί για τον Μινωτή υπάρχουν και πολλές ενστάσεις για το έργο του στο Εθνικό.
      Η παρακμή άρχισε αργότερα, και δεν θα διαφωνήσω σε ότι λέτε για Λαιώτηδες, Γιαννόπουλους, Κωστόπουλους, τα soft-porno περιοδικά, τις σκουπιδοεκπομπές της εμπορικής τηλεόρασης η οποία μεγάλωσε μια ολόκληρη γενιά,και διαμόρφωσε πρότυπα και μια ολόκληρη "λαική" κουλτούρα.Μαζί με τις υπερπαραγωγές "Ολυμπιακού Πολιτισμού" και την λεηλασία των κονδυλίων υποθηκεύτηκαν όλα τα προηγούμενα που ειχαν δημιουργηθεί.
      Ομως ποτέ δεν ήταν χειρότερα οπως στα τελευταία 5 χρόνια. Τα ονόματα που ήταν στην ηγεσία του ΥΠΠΟ ειναι χαρακτηριστικά και δημιουργούν ζόφο. Δεν φτωχύναμε απλώς, η Ελλάδα έγινε άγονη χώρα πολιτιστικά. Ολα τα λεφτά στο Μέγαρο, η κρατική τηλεόραση συναγωνίζεται την αρλούμπα της εμπορικής,να κάνει εθνικό ύμνο το εκάστοτε ελληνικό τραγουδάκι που διαγωνίζεται στα πανηγύρια της ΕUROVISION, η επαρχία πολιτιστικά φυτοζωεί, υπερσυγκεντρωτισμός κονδυλίων στους ημέτερους του κέντρου, λεφτά με το σταγονόμετρο στα ΔΗΠΕΘΕ, ανούσιες παραγωγές στο Κρατικό Β.Ε., οι κινηματογραφικές λέσχες μαράζωσαν σε βαθμό εξαφάνισης.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ klausewitz 08/03/2010 23:25:39

      Αλεξάνδρα, και βέβαια η αισθητική Μου -παραβλέπω την αστεία απόπειρα ειρωνείας- δεν έχει καμμία σχέση με αυτή των γυφτοπασοκων.
      Κατ' αρχήν πλένομαι. Λυπάμαι, αυτό είναι το μόνο που θα σού αποκαλύψω.

      Για τα λοιπά ιστορικά παραφερνάλια, που ούτε λίγο ούτε πολύ παρουσιάζουν μια Ελλάδα "η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων", δεν θα πω ότι παίρνεις παραισθησιογόνα, όπως ο Κάρολ για να γράψει την "Αλίκη", ούτε θα ρωτήσω αν τα έζησες ή σού τα διηγήθηκαν, ούτε θα σού πω αν τα έζησα ή γεννήθηκα το 90 και δεν τα γνωρίζω.

      Θα σού πω μόνο ότι εκφράζεις ακριβώς την παθογένεια ενός θλιβερού τύπου πολιτικής σκέψης και φιλοσοφικής θεώρησης των πραγμάτων που επικράτησε μετά την Μεταπολίτευση.

      Κατ' αυτήν (τη σκέψη) σημασία έχουν οι προθέσεις.

      Λυπάμαι, αγαπητή/έ.

      Σημασία έχει το αποτέλεσμα.

      Για να αντιληφθείς τι εννοώ : Όλοι οι πολιτισμοί έχουν αφήσει εμφανή σημάδια και μνημεία της ακμής και του δυναμισμού τους.
      Η Ελληνική Κλασσική Γραμματεία. Για παράδειγμα.

      Τι άφησε η "Πολιτιστική Άνοιξη" των γυφτοπασόκων ;

      Σε αυτό απάντησέ μου και άσε τα ΔΗΠΕΘΕ της ρεμούλας, και την κρατική ραδιοτηλεόραση που η ποιότητα στα προγράμματά της ερχόταν σαν συνέχεια από κεκτημένη ταχύτητα των Χατζηδάκειων επεμβάσεων και άλλων δημιουργών.

      Ανέφερες τον Χατζηδάκι. Τον εκτιμώ βαθύτατα χωρίς να εκστασιάζομαι από το έργο και την περσόνα του.
      Δες την αντιμετώπισή του από τον πασοκισμό. "Ο κίναιδος" ωρυόταν το όργανο του πασοκισμού. Αυτό μόνο.

      Κουβέντες για λεπτομέρειες της "Πολιτιστικής Άνοιξης 80-90" δεν ανοίγω, δεν μ' ενδιαφέρει. Και θα σού πω γιατί: τα καθάρματα που παρακολούθησαν Μπρεχτ στα πλαίσια των "εκδηλώσεών" της παραμένουν καθάρματα.

    • Λεωνίδας avatar
      Λεωνίδας @ klausewitz 09/03/2010 02:09:53

      Δεν διαφωνώ με αυτό που λέτε στο βαθμό που,νομίζω, κατανοώ το πνεύμα σας. Αν σας καταλαβαίνω όμως καλά, εσείς επιλέγετε όψεις του κοινωνικού και μάλιστα σε ό,τι στην περιρρέουσα γλώσσα λέμε πολιτισμό (τηλεόραση, ραδιόφωνο,θέατρο κ.λ.π.) ως διακριτές από τον υπόλοιπο κοινωνικό βίο εκφάνσεις. Με αυτήν την έννοια σίγουρα υπήρξαν κι άλλες όψεις.
      Όμως εγώ επέλεξα ορισμένα πρόσωπα του πολιτικού προσωπικού προκειμένου να τονίσω το, κατά την εκτίμησή μου μείζων. Ότι δηλαδή μιλάμε για μία αλλαγή παραδείγματος με την άνοδο του Πα.Σο.Κ. στην εξουσία. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξαν κι άλλες πτυχές. όμως δεν πιστεύω ότι αποκαλύπτουν το με πολιτισμική, βαθύτερη, έννοια κρίσιμο.
      Αλλά να το πώ κι αλλιώς: η Δεξιά, ερχόμενη από το παρελθόν, εξέφραζε μία κοινωνική συμμαχία μεταξύ του παραδοσιακού αστικού κόσμου και των πατριαρχικών στρωμάτων, με όλα τα καλά και τα κακά της. Μάλιστα, οι ηγετικές μερίδες του παραδοσιακού Κέντρου συγχωνεύθηκαν μαζί της δίνοντάς της και μία δυνατότητα να "εκσυγχρονίσει" αυτή τη συμμαχία. (η διαδικασία αυτή είχε ήδη ξεκινήσει από το 1955 με τον ερχομό του Καραμανλή στην ηγεσία της Ε.Ρ.Ε.)
      Από την άλλη πλευρά, το Πα.Σο.Κ. εξέφραζε τα νέα ρεύματα που ασφυκτιούσαν κάτω από το παραδοσιακό μοντέλο εξουσίας και ηγήθηκαν των μικροαστικών στρωμάτων για να την κατακτήσουν. Την άσκησαν όμως άνομα ("Δεν υπάρχουν θεσμοί, υπάρχει ο λαός" έχει πεί κι αυτό ο Ανδρέας Παπανδρέου).
      Κι ως προς το ζήτημα του πολιτισμού με την στενότερη έννοια, πιστεύω ότι η ποικιλία των πολιτιστικών εκδηλώσεων που χαρακτήρισε τον ερχομό του ΠΑΣΟΚ ήταν δείγμα μιας κοινωνίας που, σύμφωνα με την αυτοκατανόησή της απελευθερωνόταν από κανονιστικά πρότυπα που είχε επιβάλλει η Δεξιά, με την ευρύτερη έννοια του όρου. Και νομίζω ότι ήταν αναπότρεπτή αυτή η αλλαγή μέ ή δίχως ΠαΣοΚ. Και μάλιστα νομίζω λάμβανε χώρα ήδη από το 1975. Ότι το ΠαΣοΚ θεσμικά την προώθησε είναι σαφές.
      Ως προς την τελευταία πενταετία, πιστεύω ότι η κρατική τηλεόραση συνέχισε να διαθέτει και αρκετά καλές εκπομπές. Συμφωνώ μαζί σας ότι κατασπαταλήθηκαν πόροι για τις αθλιότητες της Eurovision. Ομολογώ ότι δεν παρακολουθώ τους τομείς που αναφέρεστε. Διαισθητικά και μόνον, από σκόρπιες αναφορές στην Καθημερινή νομίζω ότι ήταν κεντρική πολιτική επιλογή να μην δίνονται κονδύλια για την πολιτιστική πολιτική.

    • Αλεξάνδρα avatar
      Αλεξάνδρα @ klausewitz 09/03/2010 04:50:28

      Προφήτη

      Με τιμάτε με την αποκάλυψη που μου κάνετε οτι πλένεστε, και έτσι τίποτε κοινό δεν έχετε με τους γύφτους. Και δεν με ενοχλεί καθόλου να θεωρείτε θλιβερή την πολιτική και φιλοσοφική μου σκέψη (;;;;;) διότι κατανοώ οτι η κλασσική παιδεία και η ανωτερότητα σας ενοχλήθηκαν βαναυσα απο την βαρβαρότητα των πράσινων τσιφτετελιών και της ρεμούλας, αλλα οχι απο την φαιά και γκρίζα εποχή της φαιδράς πορτοκαλέας που λεγότανε υπό και της ρεμούλας δίχως όρια. Ειναι μακρύς ο δρόμος της απενοχοποίησης και ενα μικρό delete βοηθάει. Και βεβαίως συμφωνώ μαζί σας. Ολα κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Αλλα το δικό μου το delete δεν δουλεύει εδώ και χρόνια.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ klausewitz 09/03/2010 14:06:25

      Αλεξάνδρα, μάλλον έπεσα διάνα στην περίπτωση σου, γι' αυτό "θίχτηκες".
      Μού επιτρέπεις να μαντέψω ; Τι διάολο "προφήτης" είμαι...

      Νεολαίος/α τη δεκαετία του '80. Ενθουσιώδης συμμετοχή στα "δρώμενα". Με τους συντρόφους/ισσες. Εκδηλώσεις, συναυλίες, παραστάσεις. Πιθανόν μέσα από κάποιον πολιτιστικό, μορφωτικό κλπ σύλλογο, ήταν στη μόδα εκείνη την εποχή. Οι γυφτοπασόκοι έβγαζαν κι' απ' τις διοργανώσεις (στάδια, μικροφωνικές κλπ).

      Η Μελίνα ηγερία του Πολιτισμού, "μοίραζε" κουλτούρα στο Λαό.
      Φρέσκιες ψυχές ερχόντουσαν σε επαφή πρώτη φορά με κάτι διαφορετικό από την "κλεισούρα" της "Δεξάς"(χωρίς -ι-).
      Έρωτες στη συναυλία. Αγωνιστικές ταβέρνες μετά. Ο λεβεντοσύντροφος της παρέας να χορεύει τη "Δραπετσώνα" με αγωνιστικό καημό και ταξικό μίσος για τους "φασίστες" δεξιούς.
      Οι κοπέλλες να ψιλοκαμαρώνουν. Μουστάκια, φαβορίτες και γένια, από τη μια πλευρά, μαλλί "αφάνα" και κλαρωτές φούστες από την άλλη.
      Κλπ κλπ κλπ

      Αν όντως ήσουν έτσι το σέβομαι απόλυτα και μην διανοηθείς ότι το περιγελώ.
      Μια φορά είμαστε νέοι.
      Κι ό,τι μάς τύχει να ζήσουμε τότε μάς σφραγίζει ανεξίτηλα.

      Αλλά ο συναισθηματισμός που αναπόδραστα υπεισέρχεται όταν ανακαλούμε τη νεότητα δεν είναι καλός σύμβουλος για ιστορικές και πολιτικές αποτιμήσεις.

      Αν έχεις μιλήσει με ηλικιωμένους που έζησαν Μικρασιατικά, Κατοχή και Εμφύλιο, οι πιο συνετοί σού δηλώνουν ότι ενώ έζησαν τα γεγονότα "αντιλήφθηκαν" τι πραγματικά είχαν ζήσει, από ποια ιστορική φάση είχαν περάσει, πολύ αργότερα, με διαβάσματα , συζητήσεις, ανταλλαγή εμπειριών και απόψεων.

      Μην επιμένεις λοιπόν, ούτε για την τιμή των όπλων : δεν αξίζει.
      Η "σάπια" σκέψη αποτυπώθηκε και από τον τιραμόλα, πρόσφατα, όταν αφού έγραψε ένα "κατεβατό" για τις προθέσεις του ΠΑΣΟΚ το 80 να χτυπήσει τους μεσάζοντες κλπ στον αγροτικό τομέα με τους συνεταιρισμούς, στο τέλος παραδέχθηκε ότι η ρεμούλα οργίασε.

      Το ίδιο λες κι εσύ : πολιτιστικές προθέσεις.
      Τι έμεινε;
      Μόνο αυτό μετράει.

      Τουλάχιστον από τις δεκαετίες 50, 60, 70, εποχές της Δεξιάς αν δεν κάνω λάθος, έμεινε το έπος του λαϊκού τραγουδιού.
      Από την πασοκοκρατία τι έμεινε; Ο Πανταζής;

      Τα περί delete δεν τα καταλαβαίνω. Αν θεωρείς ότι το να τσακίσω τον γυφτοπασοκισμό σημαίνει αποδέχομαι τις αμαρτίες της Δεξιάς πέφτεις έξω.
      Για να θυμηθώ έναν διανοούμενο που μάθατε όταν τον πλάσαρε η γκόμενα του ηγέτη σας για να φιλοτεχνήσει κουλτουριάρικο προφίλ :
      Ο αγώνας του ανθρώπου ενάντια στην εξουσία είναι ο αγώνας της μνήμης ενάντια στη λήθη.
      Σε χαιρετώ

    • Αλεξάνδρα avatar
      Αλεξάνδρα @ klausewitz 09/03/2010 17:13:32

      Προφήτη

      Θίχτηκα; Καλό το σενάριο, αλλα δεν αναπαράγει παρά μόνο στερεότυπα και κολλήματα. Θα σε στενοχωρήσω. Καμμία σχέση, όταν αυτά συνέβαιναν, δεν ήμουν εκεί, ούτε σε ρόλο κομπάρσου.. Το διασκέδασα πάντως,μου θύμησες παλιές ελληνικές υπερπαραγωγές, μικρά κουτάκια,εναν ορίζοντα γειτονιάς, μια ατέλειωτη σειρά απο clichés και banalités μέσα στην οποία έχεις χωρέσει έναν ολόκληρο κόσμο ασπρόμαυρα, μονοδιάστατα, ολα στην υπηρεσία μιας αυτάρεσκης και αλλαζονικής στάσης ζωής. Απο εδώ η υγεία της Αλήθειας- της οποίας εισαι ο Προφήτης - απο εκεί η σάπια σκέψη η οποία προσωποποιείται στο όνομα συγκεκριμένου σχολιαστή που σκέφτεται διαφορετικά, έχει άλλα βιώματα, και προσλαμβάνει τον κόσμο διαφορετικά.
      Το δεύτερο που έχω να επισημάνω ειναι οτι δεν διαβάζεις προσεκτικά,δεν κατανοείς σωστά και ετσι ακυρώνεται ο λόγος σου.
      Τα περι "ηγέτη σας" και "η Μελίνα, η ηγερία σας", ειναι πραγματικά κωμικά οταν σκέφτομαι που απευθύνονται.
      Πάνω απο όλα θέλω να ειμαι δίκαιη,να σέβομαι έργα και πολιτικές έστω και αν αργότερα ακυρώθηκαν ή δεν τελεσφόρησαν γιατί επικράτησαν άλλες λογικές και συνθήκες, και να μην περιχαρακώνομαι σε αυτιστικούς κόσμους της άρνησης και της μισαλλοδοξίας, οπου αληθινό ειναι αυτό που ταιριάζει στην κατασκευή της θεωρίας μου, αν δεν ταιριάζει, τόσο το χειρότερο για την αλήθεια.
      Η μέθοδος απλή: αλλάζεις τους όρους, αντί να μιλάς για χυδαιότητα, επικίνδυνες παρακμιακές συμπεριφορές ηγετικών ομάδων που ταιριάζουν σε άλλους χώρους , μιλάς για εκπασοκοποίηση. Παλιό το κόλπο της Οργουελλιανής "νέας γλώσσας" με στόχο να ενοχοποιηθούν άλλοι για τα χάλια μας, ο Ανδρέας το εφήρμοσε κατα κόρον, ηταν καλός στη πλαστογραφηση και την χειραγώγηση. Οσο για τα ρεμπετικα και το λαικό τραγούδι, και αυτό στην δεξιά χρεώνεται; Ευγε. Αλλοιώς τα ξέραμε μέχρι τώρα.
      Οσο για το delete, ναι ειναι αλήθεια, ο Κούντερα το είπε καλίτερα.
      (Πρόσεξα το "δεξά". Σεβασμό στην ντοπιολαλιά και τον φωνητικό πλούτο διαφορετικής εκφοράς της γλώσσας μας. Ειναι ένας πλούτος και αυτός)
      Και κάτι ακόμη. Η εποχή πριν απο την δικτατορία ήταν εξαιρετικά γονιμη πολιτιστικά. Να θεωρήσω οτι χρεώνεται και αυτή σε συγκεκριμένο κόμμα;

    • Αλεξάνδρα avatar
      Αλεξάνδρα @ klausewitz 09/03/2010 20:03:14

      Λεωνίδα
      δεν διαφωνώ αλλα προτιμώ μια ανάλυση λιγότερο ακαδημαική. Νομίζω οτι ειναι πολύ πιο σύνθετα τα πράγματα που να ερμηνεύουν ολα αυτά που ζήσαμε και ζούμε.Νομίζω οτι ερμηνεύονται απο την καθυστερηση της κοινωνικής ολοκλήρωσης στην Ελλάδα, την έλλειψη ηγετικής εθνικής αστικής τάξης,την έλλειψη πολιτικού προσωπικού επιπέδου και όχι μιας ηγετικής ελίτ που αναπαράγεται απο κληρονόμους θώκων, (ακόμη και άν ειναι ακατάλληλοι), την χρόνιας περιθωριοποίησης μεγάλων στρωμάτων του πληθυσμού, τις πολιτικές και ιστορικές περιπέτειες αυτής της χώρας, τις προβληματικές κοινωνικές νοοτροπίες και την προβληματική οργάνωση της Διοίκησης και της Οικονομίας.
      Ούτε πολιτικός επιστήμονας ειμαι ούτε κοινωνιολόγος γι΄αυτό δεν συνεχίζω.
      Η κρατική τηλεόραση συνέχισε να ειναι μακράν η καλλίτερη μεσα σε αυτήν την λαίλαπα των τηλεοπτικών, αλλα αλλοίμονο αν η ποιότητα καθορίζεται με το να έχει μόνο κάποιες καλές εκπομπές.Και η τηλεόραση στην επαρχία ειναι πανίσχυρη, δεν υπάρχει άλλη πηγή ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, οι άνθρωποι κάθονται ώρες ατέλειωτες μπροστά, με ότι συνεπάγεται αυτό. Βλέπω ελάχιστα τηλεόραση και έτσι δεν ξέρω τι γίνεται τώρα, αλλα τότε, δεν μιλούσαμε μόνο για κατασπατάληση πόρων,αλλα για επένδυση στην αρλούμπα και στο ποδόσφαιρο.
      Οσο για το ΥΠΠΟ, έδινε απίθανα λεφτά σε διάφορους τοπικούς συλλόγους εκλογικής πελατείας, σκοτεινές η απίστευτες ΜΚΟ καιεκκλησίες για αποπερατώσεις καμπαναριών, και απο τις εφημερίδες που ενημερωνόμασταν και απο το ιντερνετ, μπορούσαμε να δούμε το πάρτυ με τα μυστικά κονδύλια. Ενα διαλυμένο μαγαζί ήταν.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ klausewitz 09/03/2010 20:09:45

      Αλεξάνδρα
      Σειρά μου να επισημάνω βεβιασμένη ανάγνωση που δημιούργησε εμπάθεια, με την οποία αντιμετωπίζεις υποτιθέμενη αλαζονική υπεροψία.
      Ούτε το «ηγερία»- χωρίς «σας» παρατήρησες ούτε το «μάλλον» ούτε το «αν όντως». Δεν έχω την απαίτηση να αναγνωρίσεις αυτοσαρκασμό στα περί «προφητών»…

      Έχω την απαίτηση όμως να βρίσκω με τούς συνομιλητές μου ορισμένα κοινώς αποδεκτά σημεία αναφοράς για τον κόσμο που μάς περιβάλλει.
      Και να αναζητώ εκείνες τις ελάχιστες σταθερές που αξίζει να προστατευθούν από απατεώνες που «σχετικοποιούν» τα πάντα, για ιδιοτελείς φυσικά σκοπούς.
      Δεν υπάρχει ολίγον έγκυος και δεν υπάρχει ολίγον φερέγγυος.

      Δεν υπάρχει λοιπόν καλής προθέσεως πολιτικός αλλά έντιμος και αποτελεσματικός πολιτικός είτε απατεώνας και σκιτζής πολιτικός.

      «Έργο και πολιτική που αργότερα δεν τελεσφόρησε γιατί επικράτησαν άλλες λογικές και συνθήκες» ΔΕΝ είναι έργο ούτε πολιτική.

      Αυτή η μυθολογία αποτέλεσε το πρόσχημα για κάλυψη ανικανότητας ή κλοπής. Και δημιούργησε παθογένεια ακριβώς διότι έσπειρε σύγχυση όσον αφορά τις κοινωνικές σταθερές.

      Η κατάδειξη αυτής της συλλογιστικής ως «σάπιας» είναι το ελάχιστο που μπορείς να κάνεις για να αμυνθείς από τις συνέπειες που επέφερε η αποδιοργάνωση των νοημάτων κατά την πασοκική περίοδο.
      [«Λαέ, ο αγώνας τώρα δικαιώνεται – φεύγουν οι βάσεις»
      Ανδρέας, την ημερομηνία υπογραφής της συμφωνίας για παραμονή των βάσεων!]
      Αν την έχεις ενστερνισθεί, πρόβλημά σου, αλλά και πρόβλημα μου, όταν συναποφασίζεις για κοινά μας με προβληματική οπτική.

      Να ‘ξερες κι εσύ που απευθύνεσαι, όχι από πλευράς «σημαντικότητας», ...

      Με την άδεια των φίλων Έρμιππου & Διοτίμα, που σε διπλανή ανάρτηση είχαν μια εξαιρετική ανταλλαγή, επισυνάπτω μερικά εξαιρετικά αποσπάσματα. Ίσως καταλάβεις περισσότερα.

      «…αυτό που πραγματικά έχει νόημα, λίγο πριν βυθιστείς στην ανυπαρξία, είναι να μπορείς περήφανα να πεις στον εαυτό σου ότι έδωσες στον κόσμο την δική σου προσωπική αφήγηση με πρόσωπο καθαρό, χωρίς να υπολογίζεις καμιά συνέπεια, έτοιμος να μιλήσεις με θαυμασμό γιαυτούς που θαυμάζεις και με περιφρόνηση γιαυτούς που την αξίζουν»

      «…Από τότε (1981) βιώνουμε μια …δικτατορία του προλεταριάτου, δηλαδή του λαϊκισμού, ήγουν μια μορφή ολοκληρωτισμού. Ως εκ τούτου, κύριο χαρακτηριστικό του “αριστερού” (σε εισαγωγικά ή όχι) ΠΑΣΟΚ, ως “παλλαϊκού κινήματος” άλλωστε, είναι να “χωνεύει” εντός του κάθε πολιτική ή κοινωνική αντιπολίτευση (βλ. σήμερα Παπαουτσής/Σκανδαλίδης, ΓΣΕΕ/Παναγόπουλος κτλ.). Σε ευρύτερο δέ πλαίσιο (πνευματικό, παιδευτικό, μιντιακό κτλ.), ως ολοκληρωτικό μόρφωμα, δεν σου κλείνει (βεβαίως! βεβαίως!) το στόμα, σού επιβάλλει με τον τρόπο του τί θα σκεφτείς και τί θα ‘πείς (ο πιο ουσιαστικός ορισμός του ολοκληρωτισμού/φασισμού από τον Ρολάν Μπάρτ).
      Όσοι το 1981 είχαν την κρίσιμη ηλικία (ηλικία που μπορούσε να διαθέτει κρίση), κυρίως αριστεροί, και το αντιλήφθηκαν, υπήρξαν από τότε (για να μην ‘πώ από την 3η Σεπτεμβρίου του 1974) και εξακολουθούν να είναι οι κύριοι φορείς αυτής της ιστορικής γνώσης και ασυμβίβαστοι αρνητές του πασοκικού ολοκληρωτισμού. Μόνο που (εξηντάρηδες καί, πλέον) σιγά-σιγά αναχωρούν ή αποχωρούν. Γι’ αυτό ρώτησα αλλού τον Τιραμόλα για την ηλικία του… Αν δεν έχεις νιώσει στο πετσί σου την τριαντάχρονη κοινωνική, πολιτική, πολιτισμική επιβολή του ΠΑΣΟΚ, αν εξακολουθείς να παραμένεις ηλίθιος αριστερός ή αφελής δεξιός, ή αν δεν έχεις σήμερα οξύ ιστορικό – πολιτικό αισθητήριο, πελαγοδρομείς μεταξύ των εκάστοτε ενδοσυστημικών εκλογικών αναμετρήσεων και των μετέπειτα αναλύσεών τους».

      Χαίρομαι που διασκέδασες τον ασπρόμαυρο, πράσινο κόσμο του 80.

  4. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 08/03/2010 10:34:41

    Μην το λέτε θα δώσει άλλη πνοή και αέρα στα πάρτι της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ «Κασσάνδρα» 08/03/2010 11:07:21

      Ναι, με φουσκωτούς πορτιέρηδες και κορδέλα για είσοδο "celebrities".

  5. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 08/03/2010 12:13:53

    Ωρα να γίνουμε όλοι λούμπεν γυφτοπασόκοι και να μασάμε τις σαχλαμάρες περί σελέμπριτις για να διαιωνίζεται το σύστημα Μπατσόκ και να προκόβει ο ρεμούλ καπιταλισμός...

  6. mpakos avatar
    mpakos 08/03/2010 13:42:28

    ετσι ειναι φιλε μου, κατσε εσυ και δουλευε για να ρουφανε χρημα απο το κρατος, απο τα μπουζουκια της ΔΑΠ και της ΟΝΝΕΔ, απο τις ΜΚΟ και από τα πολιτικλα γραφεία... και να μας τρωνε και τις γκομενενες από πάνω....

  7. tiramola avatar
    tiramola 08/03/2010 14:50:44

    Τελικά δεν μπορώ να καταλάβω...
    Καταρρέει το σύστημα ΠΑΣΟΚ ή εκπασοκίζοντε άπαντες?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ tiramola 08/03/2010 15:04:17

      Καταρρέουμε άπαντες...

  8. TopGunZ avatar
    TopGunZ 08/03/2010 15:08:59

    Φαντάζομαι στο εκπασοκισμό της ΟΝΝΕΔ περιλαμβάνεται και η παρουσία του Χατζή στον Παπαγιάννη, σωστά?

    • μιλτος avatar
      μιλτος @ TopGunZ 08/03/2010 16:00:42

      Στον Παπαγιάννη ήταν ο Αξιώτης όχι ο Χατζής!!!!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ TopGunZ 08/03/2010 19:58:06

      OK, my bad, όντως του Αξιώτη, τους έχω μπερδέψει κιόλας, με το να ασχολούνται όλη με τον Παπαμιμίκο έχουμε χάσει και την μπάλα. Αλλά στο ερώτημα δεν απαντάμε. Θεωρείται και αυτό εκπασοκισμός?

  9. Y. avatar
    Y. 08/03/2010 16:03:34

    Έβλεπα προχθές το νεοκλασικό κτίριο όπου τα γραφεία της ΟΝΝΕΔ στη Παύλου Μελά στη Θεσ/νίκη, σε “οργασμό” νεολαιΐστικου δυναμικού. Μέχρι πριν δεκαπέντε μέρες, το κτίριο κλειδαμπαρωμένο και θεοσκότεινο (περνώ σχεδόν καθημερινά). Ο Π#Μιμίκος φαίνεται έβαλε την οβερντράϊβ ταχύτητα, μπας και βγει πρόεδρος. Αγνοώ πλήρως τα ενδοΟΝΝΕΔήτικα τεκταινόμενα, αλλά ο ΜΚΟ μαγκάκος, ως εις εκ των υποστηρικτών της κυρά-Θοδώρας, ελπίζω να μην βγει.

  10. ΡΟΥΜΑΝΟΣ avatar
    ΡΟΥΜΑΝΟΣ 08/03/2010 21:54:44

    φαντάζομαι το ΦΑΞ της ΟΝΝΕΔ στη Θεσσαλονικη θα είναι SIEMENS και θα έχουν ξεχάσει να το πληρώσουν... έτσι για να μην ξεχναμε τα οικογενειακά έθιμα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.