#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/03/2012 12:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο δύσκολος γάμος των "Ανεξάρτητων " με τους διαγραμμένους της ΝΔ



Είναι η δημοσιότητα; Είναι η πίστη ότι θα αλλάξει ο εκλογικός χάρτης της χώρας και θα βγουν μπροστά νέοι σωτήρες που θα ενταφιάσουν τα παραδοσιακά πολιτικά κόμματα; Είναι το χρήμα των κρατικών επιδοτήσεων προς τα κόμματα; Είναι τίποτα άλλο;

Η πραγματικότητα βρίσκεται ίσως στον μαγικό αριθμό «10». Τόσους βουλευτές χρειάζεται να έχει το κόμμα του Πάνου Καμμένου για να αποκτήσει μία σειρά προνομίων που θα του επιτρέψουν να κάνει ένα καλό πλασάρισμα στην ΄προεκλογική περίοδο. Στην πρόσφατη πολύωρη συνάντηση διαγραμμένων από τη ΝΔ βουλευτών σε αίθουσα της Βουλής ειπώθηκαν πολλά. Και ακόμη περισσότερα ειπώθηκαν στην συνάντηση που πραγματοποίησαν στην Γλυφάδα το βράδυ της ίδιας ημέρας καθώς στη Βουλή μαζεύτηκαν πολλοί δημοσιογράφοι και υπήρξε εκνευρισμός.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ποιοι πήγαν στην συνάντηση στη Βουλή; Εκεί ήταν οι Έλενα Κουντουρά, Παναγιώτης Μελάς, Δημήτρης Σταμάτης, Κώστας Μαρκόπουλος, Σπύρος Γαληνός, Τσαμπίκα Ιατρίδη, Μιχάλης Γιαννάκης, Μαρία Κόλλια Τσαρουχά και Γιώργος Βλάχος. Υποτίθεται πως ήταν μία συνάντηση των διαγραμμένων για να δουν αν μπορούν να συγκροτήσουν κοινοβουλευτική ομάδα ανεξάρτητα από την πορεία του Πάνου Καμμένου. Δεν ήταν όμως έτσι, καθώς ορισμένοι διαπίστωσαν ότι επρόκειτο για προσπάθεια προσηλυτισμού ένταξης στο κόμμα Καμμένου.

Ο Γ. Βλάχος  που ήξερε πολλά, είχε και τηλεφωνικές επικοινωνίες και γενικότερα έχει αντίληψη των εξελίξεων, γρήγορα κατάλαβε ότι η επιχείρηση να «απλώσουν δίχτυα» επάνω του κινδύνευε λόγω και των δημοσιογράφων που βρίσκονταν έξω από την αίθουσα, να εξελιχθεί σε μία ακόμα αρνητική για το ίδιο εξέλιξη μετά την διαγραφή του. Γι αυτό και αποχώρησε με δηλώσεις που φρόντισε να μεταδοθούν, διαχωρίζοντας πλήρως την θέση του και στέλνοντας παράλληλα ένα μήνυμα προς Συγγρού ότι « ο αγώνας κατά του μνημονίου δεν είναι ιδεολογικός».

Ποιος άλλος κατάλαβε τι επιχειρήθηκε εκείνη τη μέρα; Ο Μ. Γιαννάκης ο οποίος και δήλωσε ότι κάποιοι επιλέγουν σκόπιμα να ερμηνεύσουν τις επιλογές του. Ποιοι πρωτοστάτησαν στον ... προσηλυτισμό; Οι Κώστας Μαρκόπουλος, Έλενα Κουντουρά  Τσαμπίκα Ιατρίδη και Παναγιώτης Μελάς. Μέχρι εδώ οι εξελίξεις θα μπορούσαν να θεωρούνται ικανοποιητικές για τον κ. Καμμένο, ο οποίος κινούμενος μεθοδικά δεν συμμετείχε στην διαδικασία καθώς δεν ήθελε να προκαλέσει αυτό ακριβώς που ορισμένοι κατάλαβαν, ανεξάρτητα από τι θα πράξουν στο τέλος. Ο ίδιος εμφανίστηκε στην δεύτερη συνάντηση , το βράδυ, μακριά από τους δημοσιογράφους και αφού πρώτα είχε πειστεί ότι υπάρχουν οι προϋποθέσεις να συγκροτηθεί Κοινοβουλευτική Ομάδα με εκείνον επικεφαλής.

Στην ιστορία αυτή δεν έχει ακόμα εμφανιστεί ο Χρήστος Ζώης, αποφασισμένος όπως δείχνει προς τα έξω να στηρίξει τον συνάδελφο αλλά και φίλο του Πάνο Καμμένο. Αναμένεται ότι θα εμφανιστεί σήμερα  στη Λάρισα όπου θα ανακοινώσει με συνέντευξη Τύπου τις αποφάσεις του. Την ίδια μέρα θα πράξει ακριβώς το ίδιο και ο Κώστας Μαρκόπουλος στην Χαλκίδα.

Το παρασκήνιο είναι πλούσιο και για τα στελέχη που φέρονται να μετέχουν στο νέο κόμμα. Υπήρξε μεγάλη ένταση και για τα «οφίτσια» που θα ελάμβαναν εφόσον θα συμμετάσχουν στο κόμμα. Ο ίδιος ο κ. Καμμένος στην καθημερινή επικοινωνία του με φίλους στο facebook και στο twitter λέει ότι από την προσεχή Τετάρτη θα υπάρξει και επίσημη ιστοσελίδα και εκεί θα γίνουν όλες οι ανοιχτές διαδικασίες για πρόσωπα και ρόλους, ακόμη και για τη θέση του Προέδρου. Είναι αυτό που έχει ενοχλήσει τους κ. Ζώη και Μαρκόπουλο, ή έχουν συμφωνηθεί οι ρόλοι και οι φίλοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα απογοητευτούν περιοριζόμενοι στο να διαβάζουν αποφάσεις και ανακοινώσεις; Θα το μάθουμε όλοι σύντομα. Πάντως, μία πρώτη δυσαρέσκεια καταγράφηκε με την επιλογή του Τέρενς Κουίκ για την θέση του εκπροσώπου του κόμματος καθώς οι φίλοι και ηλεκτρονικοί, μέχρι στιγμής, υποστηρικτές του Π. Καμμένου είχαν ερωτηθεί να περιγράψουν τον εκπρόσωπο που θα επιθυμούσαν για να λάβουν την απάντηση ότι όλα αυτά που ζητούσαν δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν μαζί σε έναν ... θνητό.

Ανεξάρτητα από τι κάνουν οι …ανεξάρτητοι μεταξύ τους, υπάρχει και επικοινωνία της Συγγρού με αρκετούς από αυτούς. Ποιοι δεν πήγαν την συνάντηση της Βουλής; Οι Μαργ. Τζίμας, Γ. Βαγιωνάς, Κ. Παπασιώζος, Κ. Γκιουλέκας, Ελίζα Βόζενμπεργκ.

Η Νέα Δημοκρατία έχει ήδη καταρτίσει το μεγαλύτερο μέρος των ψηφοδελτίων της χωρίς να υπολογίζει τους διαγραμμένους βουλευτές, εκτός βέβαια από τους πέντε που ψήφισαν τους εφαρμοστικούς νόμους και επέστρεψαν. Αυτό προφανώς σημαίνει ότι ακόμη και να επιστρέψουν κάποιοι, δεν θα περιλαμβάνονται στα ψηφοδέλτια.

Συνεπώς, η κουβέντα περιστρέφεται ακόμη γύρω από την συνεννόηση να συγκροτηθεί από τους διαγραμμένους βουλευτές μία κοινοβουλευτική ομάδα μέχρι την διάλυση της Βουλής που ενδεχομένως να πραγματοποιηθεί στις 6 Απριλίου. Όχι όμως υπό την σκέπη του Πάνου Καμμένου, αλλά με αυτόν μέσα, εφόσον το επιθυμεί κι ας έχει αποφασίσει να προχωρήσει με νέο κόμμα. Αυτή η Κοινοβουλευτική Ομάδα όμως θα πρέπει εάν το επιθυμεί να έχει έναν επικεφαλής. Θα μπορεί η Ομάδα αυτή να απολαμβάνει προνόμια, εφόσον κατέλθει στις εκλογές, υπό αυτή την σύνθεση και υπό την προϋπόθεση να έχει πάντα στο δυναμικό της τουλάχιστον 10 βουλευτές. Για να γίνει αυτό , μέχρι στιγμής υφίσταται μόνο το κόμμα Καμμένου. Σε περίπτωση λοιπόν που εγγράφως δηλωθεί στον πρόεδρο της Βουλής ότι ο κ. Καμμένος είναι επικεφαλής μίας ΚΟ με 10 μέλη, συμπεριλαμβανομένου και του ιδίου τότε απολαμβάνει όλα τα προνόμια.

Τι είναι αυτό που απεφεύχθη με την επιστροφή των 5 βουλευτών στη ΝΔ; Το απίθανο αλλά ρεαλιστικό σενάριο να γίνονταν δύο Κοινοβουλευτικές Ομάδες αφού οι διαγραμμένοι ήταν 21 και έτσι θα μπορούσαν οι 10 να βρίσκονται στο κόμμα Καμμένου και άλλοι δέκα να κινούνταν επίσης ως ΚΟ ανεξάρτητα από το αν θα σχημάτιζαν κόμμα για εκλογές ή αποφάσιζαν κάτι άλλο !!

Ποια είναι όμως τα προνόμια κόμματος από 10 εκλεγμένους βουλευτές;   Τα πρώτα εντοπίζονται  στην Κοινοβουλευτική δραστηριότητα μέχρι να διαλυθεί η παρούσα Βουλή καθώς εξασφαλίζεται περισσότερος χρόνος (και δημιουργία εντυπώσεων) αφού απομένει η ψήφιση του πολυνομοσχεδίου με όλες τις υπόλοιπες διατάξεις από το μνημόνιο 2. Μόλις κλείσει η Βουλή υπάρχει ζεστή  κρατική έκτακτη επιχορήγηση λόγω εκλογών που προβλέπεται , και η εξασφάλιση τηλεοπτικού χρόνου στα Μέσα Ενημέρωσης. Αν είναι πολλά τα λεφτά; Ρίξτε μία ματιά στο νόμο 3274/2004 (ΦΕΚ Α΄ 195/19.10.2004) και θα μάθετε κι άλλα ενδιαφέροντα, όπως για παράδειγμα ότι δικαιούνται κρατικό χρήμα ακόμα και κόμματα που στις εκλογές παίρνουν ποσοστό 1,5 % επί των εγκύρων ψηφοδελτίων.

Κωνσταντίνος Βυζαντινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργος 33 avatar
    Γιώργος 33 19/03/2012 12:14:27

    Δεν δικαιούται κρατική επιχορήγηση σε αυτές τις εκλογές το κόμμα του Καμένου.
    Όσο για τις εκλογές,όποιος γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα στην βάση της ΝΔ έρχεται δυσάρεστη έκπληξη για τους φωστήρες της Συγγρού από την λαϊκή δεξιά.
    Ας πρόσεχαν

    • Αδέξιος Δεξιός avatar
      Αδέξιος Δεξιός @ Γιώργος 33 19/03/2012 12:39:16

      Λαϊκή δεξιά ε;
      Και εμείς οι άλλοι τι είμαστε;
      .....Αντιλαϊκή δεξιά;
      Αντε, απο εδώ που την είδατε Βοναπάρτηδες!
      Προσέχετε εκεί στο συννεφάκι που ανεβήκατε γιατί στο κενό δεν υπάρχει δίχτυ...

    • αναγνωστης avatar
      αναγνωστης @ Γιώργος 33 19/03/2012 12:42:30

      Διάβασες τις γράφει η "Δημοκρατία" για ελικόπτερα και βίλες;

    • Μara avatar
      Μara @ Γιώργος 33 19/03/2012 13:29:47

      Εσύ κ. Γιώργο33, αφού ισχυρίζεσαι ότι είσαι παντογνώστης της βάσης της λαϊκής δεξιάς, για δώσε μιά εξήγηση... γιατί αρχίσατε τις κουτοπονηριές τύπου Καρατζαφέρη για να μαζέψετε ψήφους, διακινώντας δεξιά αριστερά... ότι τάχα μου ο Καμμένος έχει συννενοηθεί με τον Σαμαρά να κάνει κόμμα, για να μαζέψει τους αντιμνημονιακούς και μετά τις εκλογές θα συνεργαστεί με την Ν.Δ.????
      Εκμεταλλεύεστε ελεεινά το συναίσθημα του κόσμου για να τον ξεγελάσετε και να τον κατευθύνετε εύκολα στο κόμμα σας με στόχο την μη αυτοδυναμία της Ν.Δ.

      Αυτά τα κόλπα είναι παλιά... τα έλεγε και ο κωλοτούμπας "ψηφίστε με για να λέμε αυτά που δεν μπορεί να λέει η Ν.Δ., ψηφίστε με για να βάλω πλάτη... άν χρειαστεί ο Καραμανλής"
      Έτσι ξεγελούσε, εξαπατούσε και αυτός τον κοσμάκη και τον είδαμε πως βοήθησε την Ν.Δ. και τον Καραμανλή.

      Γέρασε ο παλιός λαγός Καρατζαφέρης γι΄αυτό πάει για σφάξιμο και εμφανίστηκε ο νέος...

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Μara 19/03/2012 15:27:15

        Πέστα βρε Mara! Ολα , όλα για την πάρτη τους...Τα πάντα με μοναδικό σκοπό να κόψουν την αυτοδυναμία Α.Σ. και να είναι ρυθμιστές του παιχνιδιού . Τώρα θα τους μάθουμε;

        • Mara avatar
          Mara @ Diamond Angel 19/03/2012 19:01:24

          Μωρέ βγήκαν παγανιά τα Καμμενοκούνελα... και αντιγράφουν τον Καρατζαφέρη μέχρι αηδίας...

      • Γιώργος 33 avatar
        Γιώργος 33 @ Μara 19/03/2012 15:59:38

        Είπα εγώ κάτι τέτοιο;
        Μάλλον με περνάς για άλλον.
        Και άκουσε προσεκτικά για να μαθαίνεις την διαφορά Καμμένου-Καρατζαφερη
        Ο Κολοτούμπας έκλεψε τις ψήφους με ψευτοπατριωτικές υποσχέσεις και μόλις βγήκε ψήφισε το ξεπούλημα της χώρας στους Γερμανούς,πρώτος έδωσε κατεύθυνση για προσφυγή στο ΔΝΤ (μας περιμένουν εκεί πολλά λεφτά με χαμηλό επιτόκιο) λειτούργησε ως λαγός του κατεστημένου στην επιβολή του Παπαδήμου κτλ.
        Αντίθετα ο Καμμένος είναι 18 χρόνια στην βουλή και έχει αποδείξει τι ψηφίζει.Δεν σου πούλησε παραμύθι και μετά σε πρόδοσε.
        Θυμάμαι όταν ακόμα και ο Καραμανλής δεν τόλμαγε να ακουμπήσει τον Κόκκαλη επί Σημίτη μόνο ο Καμμένος ούρλιαζε ότι είναι διεφθαρμένος και κράτος εν κράτει.
        Τέσπα εγώ δεν έχω κανένα κόμμα και άσε τις εξυπνάδες.
        Μέλος στην ΝΔ είμαι.
        Ψήφισα και αγωνίστηκα για τον Σαμαρά στα Δυτικά προάστια όταν όλοι οι βουλευτές πλην Παναγιωτόπουλου,Καμμένου, δήλωναν υποταγή στο Μητσοτακέικο.
        Τώρα λοιπόν μετά την συγκυβέρνηση με το προδοτικό ΠΑΣΟΚ και ακόμα χειρότερα με την ψήφιση του 2ου μνημονίου που μας καθιστά Γερμανικό προτεκτοράτο και παραμένοντας πιστός στις πατριωτικές αντιμνημονιακές ιδέες που πρεσβεύει η βάση της ΝΔ δεν ακολουθώ την νεοφιλελεύθερη Μητσοτακική πορεία πλέον του Σαμαρά.
        Έτσι απλά. (αν το ανεβάσει το σταλινικό antinews καλώς,αλλιως υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές)

        • Γαλλικός avatar
          Γαλλικός @ Γιώργος 33 19/03/2012 16:20:10

          Επειδή το έχεις κουράσει λίγο απάντησε μου σε αυτό: Ο Σαρκοζί με την Μέρκελ δεν επιβάλανε το Μνημόνιο; Σήμερα λοιπόν ο Χρήστος Ζώης εντάχθηκε στο κόμμα του Καμμένου παριστάνοντας τον αντιμνημονιακό. Οι ίδιοι πριν απο μερικά χρόνια όχι μόνο στήριζαν ανυπερθέτως τον Σαρκοζί, αλλά είχαν κάνει και σύλλογο για την υποστήριξή του. Διάβασε με ποιούς μπάς και καταλάβεις τίποτα:


          Oι εντιμότατοι φίλοι του Νικολά Σαρκοζί

          Των ΒΑΣ. ΣΙΟΥΤΗ, Ν. ΛΕΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ

          Τι κοινό έχουν ο αντιπρόσωπος των μαχητικών «Ραφάλ» και διευθυντής της γαλλικής πολεμικής βιομηχανίας «Ντασό», Ανρί Λερουά, ο μεσίτης οπλικών συστημάτων Χ. Χούμπαυλης και οι βουλευτές της Ν.Δ., Χρ. Ζώης (μέλος της επιτροπής της Βουλής για τα εξοπλιστικά προγράμματα) και Π. Καμμένος, πρόεδρος της κοινοβουλευτικής επιτροπής Αμυνας και Εξωτερικών;

          Είναι και οι τέσσερις ιδρυτικά μέλη του Σωματείου Ελλήνων Φίλων του Νικολά Σαρκοζί (Club des amis grecs du candidat a la presidentielle francaise Nikolas Sarkozy).

          Η σχέση Σαρκοζί-Ντασό είναι μια κλασική ιστορία παράλληλων σχέσεων: Ο Σερζ Ντασό, πρόεδρος του ομίλου «Dassault Aviation», είναι γερουσιαστής του UMP (του κόμματος Σαρκοζί), ενώ ο γιος του, Ολιβιέ Ντασό, βουλευτής και προσωπικός φίλος του Σαρκοζί. Τόσο στενός, μάλιστα, ώστε στο δικηγορικό γραφείο στο οποίο είναι συνέταιρος ο Σαρκοζί ανατέθηκε η δύσκολη υπόθεση ξεκαθαρίσματος της κληρονομιάς των Ντασό.


          Στην οικογένεια ανήκει και η μεγαλύτερη συντηρητική εφημερίδα της Γαλλίας, η «Figaro», η οποία πολύ πριν από τις προεδρικές εκλογές δούλεψε εναντίον μιας νέας υποψηφιότητας του Σιράκ, προκειμένου να μείνει ανοιχτός ο δρόμος για τον Νικολά.

          - Μήπως στη Γαλλία είστε πιο «χαλαροί» σε αυτά τα θέματα;

          Στην ερώτηση απαντά η ομογενής υποψήφια βουλευτής του Σοσιαλιστικού Κόμματος της Γαλλίας (PS), Μαριέττα Καραμανλή: «Δεν είμαστε χαλαροί. Φυσικά και υπάρχει μείζον θέμα. Ο Σαρκοζί είναι ένας Γάλλος Μπερλουσκόνι. Εχει μαζί του τις επιχειρήσεις, τα ΜΜΕ και θέλει να συγκεντρώσει όλες τις εξουσίες. Είναι ένας πολιτικός επικίνδυνος», λέει στην «Κ.Ε.».

          **Ο Α. Λερουά, διευθυντής της «Ντασό» στην Ελλάδα και πρόεδρος του Σωματείου Φίλων του Σαρκοζί, έχει άλλη άποψη: «Πρόκειται, για μία συναρπαστική προσωπικότητα. Εμένα μου αρέσει που δεν μιλάει σαν πολιτικός. Δεν μασάει τα λόγια του».


          - Είστε όμως πρόεδρος στον Σύλλογο Φίλων Σαρκοζί και ταυτόχρονα διευθυντής της «Ντασό» στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει ενός τύπου ασυμβίβαστο ανάμεσα στις δύο αυτές θέσεις;

          «Η "Ντασό" είναι μια ιδιωτική κι όχι κρατική εταιρεία. Είμαστε στο έτος 2007, και ο καθένας μπορεί ελεύθερα να εκφράζει τη γνώμη του. Εχω, άλλωστε, συνεργάτες που είναι σοσιαλιστές. Είμαστε μια εταιρεία με διεθνή παρουσία, αλλά πλέον δραστηριοποιούμαστε περισσότερο στα αεροσκάφη τύπου Φάλκον...», είναι η απάντησή του.

          **Εκτός από τα «Φάλκον», βέβαια, ο όμιλος παράγει και τα μαχητικά «Ραφάλ», για τα οποία ασκείται έντονο πρέσινγκ στην ελληνική κυβέρνηση. Πέρυσι μάλιστα ο υπουργός Αμυνας είχε συναντήσει τη γαλλίδα ομόλογό του, Αλιό Μαρί, συνοδεία του βουλευτή Χρ. Ζώη. Η εφημερίδα «Φιγκαρό» ήταν εκείνη που έσπευσε τότε να γράψει ότι θέμα της συνάντησής τους ήταν η ενδεχόμενη αγορά των γαλλικών μαχητικών.

          **Σε επικοινωνία της «Κ.Ε.» με τον Χρ. Ζώη, επιβεβαίωσε τη συμμετοχή του στο κλαμπ Φίλων του Σαρκοζί, αρνήθηκε όμως ότι γνωρίζει τον Ανρί Λερουά: «Μπήκα στο κλαμπ μόνο επειδή είμαι πρόεδρος της ελληνογαλλικής κοινοβουλευτικής επιτροπής φιλίας».

          Ο ίδιος ο διευθυντής της «Ντασό», ωστόσο, μιλώντας στην «Κ.Ε.» τον διαψεύδει: Δηλώνει ότι γνωρίζει τον βουλευτή της Ν.Δ. καθώς αμφότεροι ανήκουν στα ιδρυτικά μέλη του συλλόγου.

          * Συμπέρασμα. Αν την επόμενη Κυριακή στη Γαλλία επικρατήσει ο δεξιός υποψήφιος κάποιοι φίλοι του στην Αθήνα θα πανηγυρίσουν περισσότερο από αρκετούς Γαλάτες...

          ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ- 29/04/2007

        • Mara avatar
          Mara @ Γιώργος 33 19/03/2012 18:53:33

          Αγαπητέ μου, άσε αυτά τα παιχνιδάκια και κοίτα να τα πουλήσεις σε κανένα αφελή, γιατί δεν περνάνε. Είμαι σίγουρη ότι κατά βάθος προσπαθείς να πείσεις και τον ίδιο σου τον ευατό.

          Ποιός Καμμένος ήταν με τον Σαμαρά με δουλεύεις τώρα?
          Είχε δηλώσει ότι στηρίζει Μπακογιάννη και όταν είδε στο τέλος το ρεύμα Σαμαρά, πήδηξε από το κάρο της Ντορούλας και δήλωσε ότι αποσύρει την στήριξη του και μένει ανεξάρτητος....
          (από τότε προφανώς είχε φάει κόλλημα με την λέξη...).
          Όπως επίσης το '97 δεν στήριζε Καραμανλή αλλά Σουφλιά (έτσι για να μην ξεχνιόμαστε...)

          Όσο για αυτά που ισχυρίζεσαι ότι φωνάζει χρόνια όταν κανένας άλλος δεν τα έλεγε, ούτε καν ο Καραμανλής, να σου θυμίσω τί έλεγε στις αρχές της ανεξάρτητης καρριέρας του ο γερολαγός Καρατζαφέρης έτσι για να συγκρίνεις..., ΚΟ-ΛΑ-ΣΗ Κόκκαλης-Λαμπράκης-Σημίτης.

          Βρέ... άντε πηγαίνετε να δείτε άν ερχόμαστε....

  2. avanti avatar
    avanti 19/03/2012 12:21:45

    Το σύμπαν βοά ότι και μετά τις εκλογές πρωθυπουργός θα είναι ο Παπαδήμος, και ο ίδιος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο σε συνέντευξή του - που το βασίζει άραγε? - σε απλά Ελληνικά αυτό σημαίνει συγκυβέρνηση, και ο νοών νοείτο!

    • Mara avatar
      Mara @ avanti 19/03/2012 13:01:40

      Έτσι ακριβώς βοούσε το σύμπαν και τότε, στις εσωκομματικές εκλογές της Ν.Δ. υπέρ της Μπακογιάννη και τα είδες τα αποτελέσματα...

      Ξεκαβαλίστε... παλληκάρια μην γκρεμοτσακιστείτε απότομα και έχετε δράματα....

  3. factorx avatar
    factorx 19/03/2012 12:28:51

    Το διαπλεκόμενο συμπαν "βοά" ετσι; Και από όσα παρατηρώ είσαι μόνιμος θαμώνας του

  4. xristos avatar
    xristos 19/03/2012 13:32:01

    Με συγχωρειτε ρε παιδια συμφωνειται με τον Καμμενο που λεει ναι στην ΕΕ και το ευρω. Ημαρτον!! Δεν μας δίδαξε τιποτα η ΙΣΛΑΝΔΙΑ αυτα που επαθαν οι ΑΡΓΕΝΤΙΝΙΟΙ και τοσες αλλες χωρες που τις παιρνει και αυτες η κατρακυλα που βρισκονται εντος της ΕΕ και το ευρω. Δεν ακουτε τους Ελληνες οικονομολογους αλλά και πολλους ξενους οι οποιοι διατυμπανιζουν οτι η μονη μας σωτηρια ειναι να γυρισουμε σε ΕΘΝΙΚΟ νομισμα και να αποχωρισουμε απο την ΕΕ. Οι ανθρωποι το βρωντοφωναζουν δεν υπαρχει αλλη διεξοδος >ΠΡΕΠΕΙ σαν χωρα να σταθουμε μονοι μας στα ποδια μας. Ετσι κι αλλιως σ ολη μας την ιστορια ΠΟΤΕ καμια χωρα δεν μας βοηθησε.. Κοιτουσαν να μας εξοντωσουν και να μας παρουν τα πλουτη μας... Παρτε το χαμπαρι Παντα ημασταν μονοι...Και ΠΑΝΤΑ τα καταφερναμε!!!

    • anonymous avatar
      anonymous @ xristos 19/03/2012 18:24:56

      Εγώ ρε φίλε συμφωνώ δε συμφωνώ θα τον ψηφίσω. Δε μπορώ να βλέπω τους ίδιους και τους ίδιους για βουλευτές. Μου γυρίζουν τα έντερα ανάποδα.

  5. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 19/03/2012 13:48:31

    ΟΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ: Είναι εσφαλμένη η θέση του κυρίου Βλάχου που λέει ότι το αντιμνημόνιο δεν είναι ιδεολογία. Οι αντιμνημονιακές θέσεις των κομμάτων απορρέουν από τις ιδεολογικές τους θέσεις. Πρόσφατα ο επίσκοπος Ιερώνυμος μας είπε πως δεν μπορούν να αποφασίζουν οι ξένοι για μας αφού οι Έλληνες είμαστε μια οικογένεια και πρέπει να αποφασίζουμε εμείς για τους εαυτούς μας. Αυτό που μας είπε ο Ιερώνυμος πρέπει να το βάλουμε καλά στο μυαλό μας. Η πατρίδα μας είναι η μεγάλη μας οικογένεια. Η πατρίδα μας δεν είναι κάτι υπεράνω του λαού μας. Ο λαός" μα/ς είναι η καρδιά της πατρίδας μας. Κατά συνέπεια αν θέλουμε να σώσουμε την πατρίδα μας πρώτα θα πρέπει να σώσουμε τον λαό μας. Αν με τα μνημόνια σκοτώσουμε τον λαό μας τότε θα σκοτώσουμε και την πατρίδα μας. Κλείνω το σχόλιο μου επαναλαμβάνοντας την φράση του Ιερώνυμου: ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!

    • bird avatar
      bird @ Χρήστος Δημάρης 19/03/2012 14:44:45

      Λες και θα βρεθεί Έλληνας να πει ότι είναι υπερ του μνημονίου. Εδώ είναι αντιμνημονιακός ο Χρυσοχοϊδης επειδή δεν το διάβασε, η Λούκα Κατσέλη επειδή το διάβασε 3 ώρες ένα σάββατο πρωι που έκανε ανταύγειες στη ρίζα και ο Βενιζέλος γιατί θέλει να αποκαταστήσει όλες τις αδικίες και όχι μόνο τους χαμηλοσυνταξιούχους.
      Εν τω μεταξύ να θυμόμαστε ότι δεν μπορούμε να δανειστούμε μέχρι το 2020 και εκτός από το να δηλώνεις αντιμνημονιακός πρέπει να κάνεις και άλλα πραγματάκια. Για παράδειγμα να βρεις χρήματα πείθοντας τους δανειστές σου να αλλάξει το μνημόνιο, να ξανακερδίσεις τη διεθνή σου αξιοπιστία και να αναδομήσεις όλη τη χώρα για να αυτοτροφοδοτείται. Αν μείνουμε μόνο στην αντιμνημονιακή ρητορική 400 χρόνια μνημόνιο θα έχουμε.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ bird 19/03/2012 15:12:00

        ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ Η ΑΔΥΝΑΤΗ ΛΥΣΗ; Να σας θυμίσω πως ο ίδιος ο Σαμαράς μας είχε προειδοποιήσει πως ετοιμάζεται και δεύτερο μνημόνιο το οποίο θα είναι χειρότερο από το πρώτο και δεν πρόκειται να το ψηφίσει!!! Τέλος για τον κίνδυνο των 400 χρόνων μνημονίου δεν φταίει η αντιμνημονιακή ρητορική. Φταίνε τα ίδια τα μνημόνια. Δεν σας κάνει εντύπωση που τα μνημόνια μας προτείνουν σαν λύση την αδύνατη λύση;

        • bird avatar
          bird @ Χρήστος Δημάρης 19/03/2012 16:24:46

          Μεγαλύτερη εντύπωση μου κάνει που η Ελλάδα εκπροσωπούμενη επισήμως από την Κυβέρνηση Παπανδρέου έβαλε τα χεράκια της και έβγαλε τα ματάκια της. Αυτοεξορίστηκε από τις αγορές, κατασκεύασε για τον εαυτό της έναν δανειακό μονόδρομο, του οποίου τις πολιτικές δεσμεύεσεις μετά δε διαπραγματεύτηκε. Αν δεν εκπροσωπείται η χώρα 2 χρόνια τι περιμένεις να συμβεί;

          Ξέρεις τι μου κάνει, επίσης, εντύπωση; Που δε λένε μερικοί να χωνέψουν τη θέση στην οποία βρίσκεται η Ελλάδα. Δε σημαίνει ότι μας αρέσει αν το παραδεχτούμε. Δεν μπορούμε να δανειστούμε και θα ζούμε με κάποιο μνημόνιο μέχρι να ανακτήσουμε βαθμούς ελευθερίας. Αυτό το "μέχρι" είναι το ζήτημα πλέον. Πόσο γρήγορα θα δείξουμε σημάδια ανάκαμψης; Και με ποια πολιτική θα δείξουμε πιο γρήγορα σημάδια ανάκαμψης;

          Αν θεωρεί κάποιος ότι δε γίνεται να αλλάξει το μνημόνιο μάλλον συμφωνεί με αυτά που έλεγε το ΠΑΣΟΚ 2 χρόνια, δεν ξέρω τι στην ευχή αναγνώριζε στο Σαμαρά που μιλούσε για άλλη συνταγή μέσω επαναδιαπραγμάτευσης και δεν ξέρω ποιο το νοήμα της λέξης "αντιμνημονιακός" στο κάτω κάτω. Γιατί αυτός που θέλει να εγκαταλείψει το μνημόνιο κόβωντας κάθε γέφυρα επικοινωνίας με τους δανειστές θα πρέπει να εγκαταλείψει τη συζήτηση περί μνημονίου-αντιμνημονίου αμέσως και να αρχίσει να μας μιλάει για τους νέους δανειστές που βρήκε, να μας εξηγήσει τους νέους δανειακούς όρους που μας εξασφάλισε και τις νέες πολιτικές δεσμεύσεις που θα πρέπει να αναλάβουμε.

          Ή παραμένεις στην Ευρώπη και εξηγείς τι θα πεις στους δανειστές για να αλλάξει το μνημόνιο. Εξηγείς πώς μέσα στην Ευρώπη θα εκμεταλλευτείς τα πλεονεκτήματά σου. Εξηγείς τι αλλαγές θα κάνεις στο εσωτερικό της χώρας ώστε να αποκτήσει ένα αυτοτροφοδοτούμενο παραγωγικό μοντέλο.

          Ή τα σπας εντελώς με την Ευρώπη βρίσκεις άλλους δανειστές και προσπαθείς να μας πείσεις γιατί η νέα συμφωνία που εξασφάλισες είναι καλύτερη.

          Το να μου λες όλη μέρα πόσο αντιμνημονιακός είσαι και κατά τα άλλα να βαράς μύγες μη σου πω που το έχω γραμμένο. Αν αντιμνημονιακή ρητορική δε συνοδεύεται από συγκεκριμένες προτάσεις και πράξεις πολιτικές, γίνεται για την αλίευση ψήφων. Εκτοπίζει το κέντρο της συζήτησης από το ουσιαστικό, που θα με ενδιέφερε να ακούσω, δηλαδή τις πολιτικές ανάκαμψης. Και ναι έτσι καταντάει και αυτή ένα πρόβλημα. Σε καμία περίπτωση λύση. Ούτε δυνατή ούτε αδύνατη λύση.

          • Χρήστος Δημάρης avatar
            Χρήστος Δημάρης @ bird 19/03/2012 16:55:13

            ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΨΗΦΟΣ: Θα ήταν πολύ εγωιστικό να σας πω ότι εγώ έχω προτάσεις για τις πολιτικές ανάκαμψης για τις οποίες μιλάτε. Το μόνο που μπορώ νας πω είναι ότι εγώ και η γυναίκα μου είμαστε μεροκαματιάρηδες και οι δύο. Μιά ζωή είμαστε και θα είμαστε έντιμοι και δεν θα μετανοιώσουμε ποτέ γι αυτό. Και τώρα μας κατηγορούν ότι φταίμε και από πάνω επειδή μας έπιασε κορόιδα η αριστερά!!! Το μόνο που μας μένει είναι να εκφράσουμε την διαμαρτυρία μας με τον λόγο και την ψήφο μας.

          • bird avatar
            bird @ Χρήστος Δημάρης 19/03/2012 17:20:04

            Ναι βέβαια δεν ρίχνω στους δικούς σου ώμους την ευθύνη αυτήν. Αυτή είναι η ευθύνη των πολιτικών κομμάτων. Να την αναλάμβάνουν όμως αυτό λέω. Μη μας πουλάνε την αντιμνημονιακή ιδεολογία τους και μετά βαράνε μύγες.

    • chrisss avatar
      chrisss @ Χρήστος Δημάρης 19/03/2012 16:14:05

      Το ότι είμαστε Έλληνες ΔΕΝ είναι ιδεολογική θέση!!!Κάποια στιγμή εσείς οι αριστεροί, πρέπει να μάθετε να μιλάτε ελληνικά.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ chrisss 19/03/2012 16:41:55

        ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΙΛΩ: Αυτή η κριτική που ασκείτε στην αριστερά είναι η καλύτερη κριτική που έχω διαβάσει. Συμφωνώ μαζί σας πως ενώ η αριστερά χρησιμοποιεί Ελληνικές λέξεις, Ελληνικά δεν μιλά. Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που σε αυτές τις εκλογές δεν θα ψηφίσω ούτε ΚΚΕ και ούτε ΣΥΡΙΖΑ. Όμως είστε άδικος μαζί μου. Δεν ισχυρίζομαι πως τα Ελληνικά μου είναι καλύτερα από τα δικά σας αλλά: ΜΙΛΩ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!

  6. christof avatar
    christof 19/03/2012 14:05:01

    Θεοι και δαιμονες να μη παρει η ΝΔ αυτοδυναμια. Μολις εγινε το κομμα του Καμενου η δημοσκοπηση εδειξε 6,5%. Θελουν οπωσδηποτε συγκυβερνηση με ΠΑΣΟΚ, και προθυπουργο Παπαδημο.Ο Σαμαρας τους χαλαει τη σουπα.

  7. TopGunZ avatar
    TopGunZ 19/03/2012 15:43:43

    Και μέσα σε όλα, άρχισαν και πιο έντονα να εμφανίζονται δημοσιεύματα για συνεργασία με το Άρμα του Δημαρά. Τα πάντα για το "10άρι"...

  8. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 19/03/2012 15:56:41

    Εγω λέω να Το γυρίσουμε στο ρουβλι κ´ μαζί με αυτο να πάρουμε κανά κατομυριο ρωσιδες (ανυπαντρες)

  9. axis avatar
    axis 19/03/2012 16:39:27

    Να σταματήσει ο πόλεμος στο Σαμαρά. Να βοηθήσουν όλοι οι δεξιοί τη ΝΔ να κυβερνήσει με αυτοδυναμία. Η ψήφος σε άλλα κόμματα βοηθά το ΠΑΣΟΚ να παραμείνει στην εξουσία. Είναι κατανοητή η πικρία που αισθάνονται πολλοί νεοδημοκράτες αλλά να σκεφτούν ότι η μη στήριξη στο Σαμαρά ισοδυναμεί με στήριξη στο Βενιζέλο.

  10. mary avatar
    mary 19/03/2012 16:44:11

    Συμφωνώ με το πρώτο σχόλιο της Μάρας.Ομως δεν βλέπω κανένα τέτοιου είδους σχόλιο στο blog του Καμμενου,ούτε σε κανένα άλλο.Δε φτάνει να τα λέμε μεταξύ μας παιδιά,πρέπει και άλλοι να προβληματίζονται με το "λαγό" Καμμένο.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ mary 19/03/2012 16:57:08

      Σιγά μην δείτε τέτοιο σχόλιο. Η λογοκρισία πάει σύννεφο.

  11. abcd avatar
    abcd 19/03/2012 16:57:19

    """""""""""""Πλέον καλούμαστε να συντηρήσουμε τα παιδιά μας, όσα απ’ αυτά δεν είναι φυσικά άνεργα. Μπορεί σήμερα ένας νέος να ζήσει με 350 ευρώ; Εσείς οι βουλευτές θα ζούσατε με αυτά τα λεφτά; Δηλαδή τι θέλετε να γίνει, να φύγουν τα νέα παιδιά στο εξωτερικό;» υποστήριξε στέλεχος του κόμματος , πυροδοτώντας νέες εντάσεις στην ήδη ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα.

    Προσέξτε τι απάντησε ο κ. Σταϊκούρας στο θέμα της ανεργίας και της μετακίνησης των νέων στο εξωτερικό..

    Ο κ. Σταϊκούρας σύμφωνα με παρευρισκόμενους, απάντησε .."Μπορούν να πάνε στο εξωτερικό για δουλειά" !!!!!!!!""""""""""""""""""""""""""""""""""


    Μάλιστα , αν ισχύει αυτό πείτε γιατί ένας γονιός (και όχι μόνο ) να ψηφίσει Ν.Δ και τους απίθανους τύπους σαν τον συγκεκριμένο που ουσιαστικά την εκφράζουν ;

  12. juliets avatar
    juliets 19/03/2012 17:11:00

    Χρήστο Δημάρη,
    Είσαι καλά; τώρα μόνο με τον ψήφο ,δεν χρειάζεται να εκδηλώνεσαι ....οι καιροί είναι πονηροί .Οι έντιμοι πληρώνουν ,Χρήστο,πιστεύω να το έχεις καταλάβει.Και δεν φαντάζομαι να πιστεύεις ότι το ΚΚΕ ,θα πάει τους μισθούς στα χίλια +,η τις συντάξεις ;η η αλλαγή στην κεφαλή της πράσινης σημμορίας με το συγγνώμη καθάρισε.Να είμαστε τουλάχιστο υγιείς ..γιατί και αυτό πολύτελεια είναι πλέον.

    • Χρήστος Δημάρης avatar
      Χρήστος Δημάρης @ juliets 19/03/2012 18:48:53

      ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΙ: Καλησπέρα juliet! Όσο το κεφάλι μου παραμένει Ηπειρώτικο θα είμαι καλά. Αύριο καταθέτω στην Ελληνική Δικαιοσύνη γι ακόμα μια φορά. Όταν έχουμε καινούριες εξελίξεις θα ενημερώσω τον φάκτορα καθώς και το ιστολόγιο του. Ελπίζω αυτήν την φορά να μην την πληρώσουν οι έντιμοι!

  13. svetlana avatar
    svetlana 19/03/2012 22:51:47

    Γιατί το κουράζουμε τόσο πολύ? Ο Καμμένος ήταν, είναι και θα είναι μέρος του συστήματος. Τόσα χρόνια βουλετής και υπουργός τι έκανε για ν΄αλλάξει το σύστημα? Τίποτα......... Τώρα είδε "το φως το αληθεινό" ΟΚ αφείστε τον...
    Ζημιά στους εαυτούς κάνουν.... Στο τέλος... ξυρίζουν τον γαμπρό....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.