#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/01/2014 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο δράκος του Μνημονίου έφαγε τα Ζάππεια



Να ξεκαθαρίσω κάτι καταρχήν. Βαρέθηκα να διαβάζω κακεντρεχή σχόλια και άρθρα στο διαδίκτυο για τον Σαμαρά που δεν ακολούθησε τα Ζάππεια, που εγκατέλειψε τα 18 σημεία, που δεν έκανε την μια και μόνο εξεταστική επιτροπή για το μνημόνιο κλπ κλπ.

Ας αρχίσουμε από το τελευταίο. Πως να κάνεις εξεταστική επιτροπή για τα μνημόνια που θα αφορά βασικά τον Παπανδρέου και το ΠΑΣΟΚ, όταν έχεις βασικό κυβερνητικό σου εταίρο το ...ΠΑΣΟΚ; Ο Σαμαράς φταίει γι αυτό ή ο απίθανος ελληνικός λαός ψήφισε μέσα στην οργή του Χρυσή Αυγή, Καμμένο και ΣΥΡΙΖΑ; Να μην έκανε κυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ θα έρθει η απάντηση. Και να αφήσει έτσι την διαπλοκή με τον Μητσοτάκη και τους άλλους να κάνουν την δική τους κυβέρνηση απαντώ εγώ. Ή να αφήσει την χώρα στο έλεος της ακυβερνησίας και του χάους;

Ας τα ξεκαθαρίσουμε λοιπόν για μια ακόμα φορά. Τα έχουμε ξαναπεί, υπάρχουν τρεις επιλογές σήμερα, οι οποίες τον Ιούνιο του 2012 ήταν μόνον δύο: Επίσημη κήρυξη χρεοκοπίας και ενδεχομένως δραχμή ή παραμονή στα Μνημόνια. Ο Σαμαράς επέλεξε την δεύτερη και καλά έκανε, επειδή η άλλη λύση οδηγούσε στο χάος. Από τη στιγμή που αυτό ήταν το βασικό του προεκλογικό μήνυμα (μνημονιακό) κανένας δεν μπορεί να τον κατηγορήσει εκ των υστέρων γιατί δεν τήρησε τα 18 σημεία ή γιατί δεν εφάρμοσε τα “Ζάππεια”. Επειδή, πολύ απλά, ένας κυβερνήτης κάνει ό,τι μπορεί καλύτερο σε ένα μνημονιακό περιβάλλον. Το οποίο μνημονιακό περιβάλλον:

1) Βάζει “λογιστικούς” στόχους, που δεν έχουν σχέση με το πώς λειτουργεί η οικονομία. Δηλαδή, σου λέει, κόψε τόσα για να φτάσει σε αυτό το αριθμητικό αποτέλεσμα, βάλε τόσους φόρους για να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο εσόδων. Αυτό από μόνο του είναι συνταγή καταστροφής. Το πώς ο Σαμαράς κατάφερε και σταθεροποίησε την καταστροφή εκεί που είχε φτάσει πριν από αυτόν, εφαρμόζοντας την συνταγή που οδηγούσε στην καταστροφή, είναι πραγματικά ένα θαύμα.

2) Απαίτησε να φύγει η άσκηση της φορολογικής πολιτικής από τα χέρια της εκλεγμένης κυβέρνησης και να πάει στα χέρια ενός “ανεξάρτητου” (δηλαδή: ανεξέλεγκτου) “Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων” (Θεοχάρης). Ας μην απορούμε λοιπόν με την ληστρική φορολογική που ασκείται. Την ασκεί το μακρύ χέρι της τρόικας, που δεν δίνει λογαριασμό στην κυβέρνηση, δήθεν για να είναι “ανεξάρτητος”. Από ποιον εντέλει, από τον λαό στον οποίο υποτίθεται ότι θα έπρεπε και αυτός να λογοδοτεί;

3) Δεν σταμάτησε να βάζει εσκεμμένες τρικλοποδιές στην ελληνική κυβέρνηση, όταν είδε ότι το πρόγραμμα “βγαίνει”, παρά τις (ανομολόγητες) προβλέψεις περί του αντιθέτου.

4) Κάποια "αόρατη χείρα" δημιουργεί συνεχώς εντάσεις και εστίες αποσταθεροποίησης της κυβέρνησης. Ας δούμε π.χ. το ΠΑΣΟΚ. Βγαίνουν τώρα οι “75″ υποστηρικτές του ΓΑΠ, του ανθρώπου που έφερε το Μνημόνιο, που συνέλαβε πρώτος στο ΠΑΣΟΚ την ιδέα της συγκυβέρνησης με την ΝΔ τον Ιούνιο του 2011 και υπέβαλε μάλιστα και την παραίτησή του στον αρχηγό της αντιπολίτευσης Σαμαρά (!), του ανθρώπου που ακύρωσε το αυτοκτονικό δημοψήφισμα μόνο και μόνο για να κάνει συγκυβέρνηση με την ΝΔ, του ανθρώπου που παρέδωσε τον Μάρτιο του 2012 την προεδρία του καταρρέοντος ΠΑΣΟΚ με μόνη παρακαταθήκη την μελλοντική συγκυβέρνηση με την (ήδη μνημονιακή) ΝΔ, και έρχονται τώρα αυτοί οι άνθρωποι, που κατά βάση εκπροσωπούν τις πολιτικές βουλήσεις του ΓΑΠ, και λένε, όοοοχι, κακώς συγκυβερνούμε με την “κακιά μνημονιακή ΝΔ”, να πάμε με τον “καλό αντιμνημονιακό ΣΥΡΙΖΑ”! Σαν να βγαίνει δηλαδή ο ΓΑΠ και να καταγγέλλει το Μνημόνιο ως αντιλαϊκό!

Μέσα σε όλα αυτά λοιπόν, ο Σαμαράς πέτυχε εκ του μη όντος τους οικονομικούς στόχους ενός προγράμματος που είχε φτιαχτεί εξαρχής για να αποτύχει, έβαλε την Ελλάδα στην θέση του συνομιλητή και όχι του υπάκουου εκτελεστή των εντολών των δανειστών της, κατάφερε να ξεπεράσει ένα σωρό αντιξοότητες και να επιβάλει το δικό του σε μια σειρά από θέματα, έδωσε πνοή και υπόσταση στην λέξη “διαπραγμάτευση” για μια σειρά από σοβαρά θέματα και, εάν το παιχνίδι δεν ήταν στημένο από αυτούς που το έστησαν εξαρχής, θα μπορούσαμε να πούμε με βεβαιότητα ότι τον Απρίλιο θα έβγαζε την χώρα στις αγορές και θα έδιωχνε από πάνω της τον εφιάλτη των Μνημονίων.

Λοιπόν, αγαπητοί φίλοι, ξεπεράστε την πίκρα σας με τον Σαμαρά, ξεπεράστε την πίκρα σας με το χαράτσι, τις περικοπές, την υπερφορολόγηση, την οικονομική τρομοκράτηση του πολίτη και όλα εν γένει τα μνημονιακά μέτρα που ο Σαμαράς τα βρήκε ως πολιτική και δεν τα συνέλαβε ο ίδιος και σταματήστε να ψάχνετε τεχνητούς παραδείσους στην ασαφή όσο και δόλια ψευδοαντιμνημονιακότητα του Τσίπρα. Σήμερα το συμφέρον της Ελλάδας επιβάλλει λίγη ακόμη υπομονή και ομόθυμη υποστήριξη του Σαμαρά από το σύνολο των πολιτών και των πολιτικών δυνάμεων, ώστε να εξέλθουμε στις αγορές και να γλιτώσουμε στην συνέχεια από τα Μνημόνια.

Από τη στιγμή που η χώρα αποφάσισε, στις εκλογές του 2012, να μείνει στο Ευρώ και το Μνημόνιο, αυτό που ζούμε σήμερα είναι η καλύτερη δυνατή εξέλιξη. Τόσο καλή, που είναι σχεδόν ανέλπιστη. Δεν το αντιλαμβάνεστε τώρα, αλλά θα έπρεπε να είχαμε κανέναν Τσίπρα, να προκαλούσε με τις εξυπνάδες του αναζωπύρωση της κρίσης, για να καταλάβετε για τι πράγμα μιλάμε.

Αν δεν σας αρέσει, ψηφίστε Τσίπρα, ψηφίστε Χρυσή Αυγή, ψηφίστε Καμμένο, λευκό, αποχή. Να δείτε τότε την γλύκα και να δούμε τότε πώς θα σας φαίνεται “παράδεισος” αυτό που βιώνουμε σήμερα. Αν έστω και ένας από αυτούς μιλούσε ανοικτά για κήρυξη χρεοκοπίας, θα μπορούσαμε να τον θεωρήσουμε στοιχειωδώς σοβαρό. Αλλά κανένας τους δεν το λέει. Ας μείνουμε λοιπόν με τον σοβαρότερο που υπάρχει. Αλλά δεν αρκεί να είμαστε λίγοι. Πρέπει να είμαστε όλοι. Πώς θα γίνει όμως να το καταλάβουν οι υπόλοιποι. Αυτό είναι το ερώτημα, αυτό είναι το κρίσιμο για τον Σαμαρά. Αν δεν το καταλάβει ο κόσμος, δεν θα φταίει μόνον ο κόσμος, αλλά και ο ίδιος ο Σαμαράς.

(βασισμένο σε ένα σχόλιο του Διογένη)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ελισάβετ avatar
    Ελισάβετ 07/01/2014 07:48:30

    Αν είχαμε πάει σε εκλογές αντί να στηρίξουμε τότε το 2011 την επιλογή Παπαδήμου κ τα Ζάπεια θα είχαν έδαφος εφαρμογής κ στη ΝΔ θα αναγνωριζόταν συνέπεια κ θα έβγαινε ενισχυμένη κ βεβαίως ο Πρωθυπουργός θα εφάρμοζε την πολιτική που υποσχόταν χωρίς δεκανίκια και ανεπιθύμητες παςοκικές βακτηρίες φίλοι. Αυτή είναι η αλήθεια! Καλή χρονιά

    • yannis d. avatar
      yannis d. @ Ελισάβετ 07/01/2014 13:22:23

      1.Τα Ζαπεια ηταν απο τη στιγμη που ανακοινωνωνταν ανεφικτα.Η χωρα δεν παρηγαγε και δεν εξηγαγε.Με πορδες δουλειες δεν γινονται.
      2. Στο τελος θα πρεπει καποιος να ανακοινωσει και να ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ τον δραστικο περιορισμο του κρατους.Οχι στα λογια.
      3. Θα πρεπει να αλλαξει η κλιμακα των αξιων και η σχετικη αξιολογηση των ανθρωπων σ αυτη τη χωρα.Δεν το βλεπω ουτε καν σαν προθεση.Ειναι αστειο να περιμενουμε απο τον Αρβανιτοπουλο αναταξη της παιδειας.
      4.Γενικα η αισθηση μου ειναι οτι η ματαρυθμιστικη ορμη υποχωρησε μετα τον ΓΑΠ,εστω και σε ρητορικο επιπεδο.
      Τελος δεν χρειαζεται ιδιαιτερος καημος για τον λαο.Εχουμε πανω απο 2.000.000 πτυχιουχους.Αν δεν καταλαβαινουν κακο του κεφαλιου τους.

    • kritikos avatar
      kritikos @ Ελισάβετ 07/01/2014 14:52:15

      Σε ολη την Ευρωπη ο αρμοδιος για την εισπραξη των δημοσιων εσοδων εφαρμοζει απολυτα τους φορολογικους νομους.
      Αν θελει η κυβερνηση ας τους αλλαξει.
      Κατω τα χερια απο το Θεοχαρη.Ειναι η πρωτη αποπειρα σοβαρης αντιμετωπισης της φοροδιαφυγης.Αρκετα με το Ραγκουζα και τους ομοιους του.

      • θηραία avatar
        θηραία @ kritikos 07/01/2014 15:54:29

        Πόσα έχει εισπράξει μέχρι σήμερα από τις λίστες;;;
        ...από τις offshore;;; ...από το λαθρεμπόριο πετρελαίου;
        Πόσους έχει οδηγήσει μέχρι σήμερα στην αυτοκτονία;
        Σοβαρός ...είναι εκείνος που τα βάζει με τους ισχυρούς,
        όχι εκείνος που στραγγαλίζει άνεργους οικογενειάρχες!

  2. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 07/01/2014 07:52:13

    ..........ή ο απίθανος ελληνικός λαός ψήφισε μέσα στην οργή του..........
    Ο Σαμαράς φταίει στο ότι δεν τήρησε τον ΛΟΓΟ του και χάρειν βενιζέλου και ορισμένων κοπριτών της παλαιάς ΝΔ και κάνει αυτό που έκανε το αθλιότατο βρωμοπασοκ, ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ και τον λογαριασμό να τον πληρώσουν όλοι με οριζόντια μέτρα.
    Η δε ατιμωρησία βενιζέλου για τα υποβρύχια είναι η ταφόπλακα ΝΔ και Σαμαρά.
    Και ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ λαός είναι απίθανος και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ .

    • factorx avatar
      factorx @ ΠΕΛΙΑΣ 07/01/2014 13:30:57

      Έχεις φαγωθεί με τον Βενιζέλο - κι εγώ. Μήπως όμως υπάρχει και ο αντίλογος; Οτι το μισό ΠΑΣΟΚ σέρενεται πίσω από τη ΝΔ και το άλλο0 πίσω από τον ΣΥΡΙΖΑ κι επιτέλους ξεμπερδέψαμε μαζί του;

      • kritwn avatar
        kritwn @ factorx 07/01/2014 17:24:28

        Ξεμπερδέψαμε από το Πασόκ και μας προέκυψε ο Σύριζα που είναι πολύ πιο ακραίος στον πολιτικό του λόγο. Μεγάλο κατόρθωμα!

      • ΠΕΛΙΑΣ avatar
        ΠΕΛΙΑΣ @ factorx 07/01/2014 19:08:13

        Δεν συμφωνώ με την ηττοπάθεια σου, μην χάσουμε την καρέκλα ; οπότε σώζουμε τον βενιζέλο και τους λοιπούς σοσιαΛΗΣΤΕΣ και οι δεξιοί να πάνε να γα......, δεν μας ενδιαφέρει.
        Πίσω από την ΝΔ δεν σέρνεται κανένας πασόκος.

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/01/2014 07:57:08

    Θα γινει και αυτο.Θα βγει ο ΓΑΠ να καταγγειλλει το μνημονιο.Αυτος ηταν ο αρχικος ρολος που ετοιμαζοταν να παιξει.Πως το ειπε ο Σκανδαλιδης;Να παμε με το ΣΥΡΙΖΑ θελει η "αντιδεξια" βαση μας.Δηλαδη θα υπαρχουν καποια κοροιδα που θα κοβουν μισθους και θα το παιζουν "κακοι" και εμεις θα ειμαστε οι καλοι.
    Το σχεδιο αυτο χαλασε επειδη ο Καραμανλης αρνηθηκε να παιξει το ρολο του κακου και ειπε οχι εγω θα δωσω και αυτη τη φορα θα τον παιξετε εσεις.
    Μολις το καταλαβαν οτι διαλυονται απο το μνημονιο οι πασοκοι την εκαναν για συριζα και ετοιμαζονται και οι 75 να το παιξουν αντιμνημονιακοι.Θα μεινει μονο ο Βενιζελος.

  4. Α. Γεωργακόπουλος avatar
    Α. Γεωργακόπουλος 07/01/2014 09:25:43

    Κύριοι, εάν θέλετε να φανείτε χρήσιμοι, φροντίστε να διαβάσουν στο Μαξίμου, την αντίδραση του κόσμου στις απόψεις που εκθέσατε στο άρθρο σας και δημοσιεύστε χωρίς αποκλεισμούς όλα τα σχόλια που θα λάβετε. Θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον για όλους μας.

  5. Γιάννης Κιαπέκος avatar
    Γιάννης Κιαπέκος 07/01/2014 09:52:47

    Δεχόμενος το τίτλο του άρθρου θεωρώ ότι το πρόβλημα της χώρας είναι ότι ακόμη δεν έχει βρει τον Siegfried της ο οποίος θα σκοτώσει τον δράκο.

  6. θηραία avatar
    θηραία 07/01/2014 10:18:23

    Η μετατροπή του δημόσιου χρέους σε ιδιωτικό, η τερατώδης υπερφορολόγηση μέσα σε ένα έτος, οι ανελαστικές δυνατότητες ρυθμίσεων και συμψηφισμών, οι απειλές κατασχέσεων μισθών, συντάξεων, ακινήτων κλπ κι οι διογκωμένοι επερχόμενοι φόροι έχουν οδηγήσει το κοινό σε απόγνωση.

    Ποιά άλλη διέξοδο έχουν οι ψηφοφόροι, κάτω από αυτές τις συνθήκες, από την παρορμητική ψήφο διαμαρτυρίας;
    ...η άλλη διέξοδος είναι οι συνεχώς αυξανόμενες αυτοκτονίες!

    • θηραία avatar
      θηραία @ θηραία 07/01/2014 11:29:19

      Αυτό που "ξεχνάει" ο κ Θεοχάρος κι ο αρμόδιος υπουργός του είναι, ότι τα υπερφορολογημένα νοικοκυριά βρίσκονται ήδη σε ασφυκτική κατάσταση λόγω οφειλών σε τράπεζες....
      Τράπεζες οι οποίες ουκ ολίγα έλαβαν τελευταία από το δημόσιο κορβανά προς στήριξή τους κι οι οποίες είναι εκείνες που οδήγησαν την οικονομία της χώρας στα άκρα με τον υπερδανεισμό τους από τα ξένα....
      Τράπεζες οι οποίες τελευταία καθυστερούν υπερβολικά τα όποια αιτήματα ρυθμίσεων, με αποτέλεσμα.... είτε να επανατοκίζονται βαρέως, είτε να φτάνει η καθυστέρηση σε όρια τριμήνου, οπότε τα δάνεια καθιστούνται "κόκκινα", τα αιτήματα ρυθμίσεων απορρίπτονται αυτόματα και άμεσα κινητοποιούνται οι διαδικασίες κατασχέσεων.

      ...όμορφος ελπιδοφόρος κόσμος αγγελικά πλασμένος!

  7. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 07/01/2014 10:40:38

    Η οργή αναπόφευκτη, όμως η ψήφος δεν θα πρέπει να αντλείται ΜΟΝΟΝ απ αυτην. Ειναι κακιστος σύμβουλος το θυμικόν. Εγώ ομολογώ ότι ενδεχομένως να είναι μια κάποια λύσις η επίσημη κήρυξη πτώχευσης και η επιστροφή στο εθνικό νόμισμα. Ομολογώ, όμως, ταυτοχρόνως ότι, το δικό μου μυαλό δεν μπορεί να συλλάβει όλα τα πιθανά σενάρια, εάν κι εφόσον συμβεί αυτό. Θα μπορέσει η χώρα ν αναπνεύσει απο τα χρέη της, εφόσον θα είναι σε θέση να "κόβει' χρήμα κι έτσι να εξοφλει τα ομόλογά της; Η λογική λέει ναι, θα μπορεί, αφού το ίδιο κάνει και η Κυβέρνηση των ΗΠΑ! Επίσης, η λογική λεει ότι, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά μισθούς και συντάξεις του Δημοσιου δεν θα χεις πρόβλημα αφού θα παράγεις χρήμα. Όμως, από την άλλη, τί θα γίνει με το ποσοστό του χρέους το οποίο δεν θα μπορεί να μετατραπεί σε εθνικό νόμισμα;; Ήτοι με το "μνημονιακό" χρέος; Αυτό θα παραμείνει σε ευρω, οπότε θα πρέπει με την δραχμή ν αγοράζεις σκληρότατο συνάλλαγμα (ευρω) για ν ανταπεξέλθεις και δη με μια δραχμή υποτιμημένη τουλάχιστον 5 φορές! Θα μου πείτε: ε, εμείς θα το μετατρέψουμε και συτό σε δραχμές από μόνοι μας κι όποιος γουστάρει! Οκ, το κάνουμε! Νομίζετε ότι θα μας αφήσουν οι Δανειστές έτσι; Θα σου πουν, φερ ειπειν: Οκ, κι εμείς σου κατάσχουμε τις όποιες επιδοτήσεις έχεις λαμβάνειν από την ΕΕ μέχρι ν αποπληρώσεις! Βεβαίως μπορεί κα να κάνω λάθος. Δεν είμαι ειδικός. Όμως θα ανέμενα από όλους αυτούς που θα προτιμούσαν μια τέτοια λύση να μας εξηγήσουν λεπτομερώς γιατί την προτιμούν και κυριώτατα, πώς θα μπορέσει η χώρα να ανταπεξέλθει σε περίτωση επιστροφής στην δραχμή. Το "γαία πυρί μειχθήτω" εύκολα το λες, όμως πόσο εύκολα το ζεις; Θα συνιστούσα, συνεπώς, ολίγη υπομονή. Εκλογές σίγουρα θα έχουμε εντός του νέου έτους. Σίγουρα διότι ο έτερος εταίρος, η πασοκάρα, διαλύεται παντελώς. Όταν θα έρθει η στιγμή αυτή, καλόν θα ήτο να είμεθα ψύχραιμοι και κατά βασιν λογικοί. Άλλωστε πράγματι, υπάρχει η περίπτωση η ίδια αυτή Λογική να μας οδηγήσει να ψηφίσουμε κάτι άλλο. Η Λογική όμως όχι το θυμικόν!

  8. μαρια η ασχημη avatar
    μαρια η ασχημη 07/01/2014 10:50:11

    εχω ρωτησει πολλες φορες κ δεν εχω παρει ποτε απαντηση: στις συμμαχικες κυβερνησεις εξωτερικου,πχ Γερμανια που πολλοι λατρευουν, τι κανουν οταν εχουν σκανδαλα ? τα θαβουν ? τα αφηνουν να παραγραφουν ? η κανουν αβαβα για να μην πεσει η κυβερνηση ?
    Υ.Γ ετσι θα ειναι η νεα ελλαδα ?

    • Γιαδικιάρογλου avatar
      Γιαδικιάρογλου @ μαρια η ασχημη 07/01/2014 17:05:10

      Πριν τις κυβερνήσεις αυτοδυναμίας (ΝΔ , Πασοκ) όλος ο λαός καταφέρετο εναντίον της (αυτοδυναμίας) και όποιον να ρωτούσες θα σου έλεγε ότι πρέπει να υπάρξουν κυβερνήσεις συνεργασίας, συμφωνίες επί του προγράμματος κλπ. "προοδευτικές" σαχλαμάρες, ώστε να υπάρχει έλεγχος και ανάπτυξης. Σήμερα, που έγινε η υπέρβαση του 2012 και φθάσαμε σε δικομματική -τρικομματική μέχρι πρότινος- κυβέρνηση , τώρα θεωρούμε τις κυβερνήσεις συνεργασίας το μέγιστον κακό, ότι συμφωνούν να θάψουν σκάνδαλα κλπ.κλπ.
      Αν θα ωριμάσει ο ελληνικός λαός και θα ξεφύγει από το όνειρο της άριστης ζωής με μέτρια προσπάθεια , τότε θα μιλάμε για νέα Ελλάδα.

      • Panos avatar
        Panos @ Γιαδικιάρογλου 07/01/2014 19:14:37

        Όλος ο λαός ήθελε κυβερνήσεις συνεργασίας...;;;
        Ποιός ...λαός;;;
        Από που προκύπτει ότι δεν ήθελαν οι Νεοδημοκράτες αυτοδύναμη κυβέρνηση ΝΔ;;;;

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Panos 07/01/2014 20:09:32

          Είχαμε κυβέρνηση πανυγηρικά αυτοδύναμη της ΝΔ 2004 - 2009.
          Και λοιπόν;

          • Panos avatar
            Panos @ Μανιάτης 07/01/2014 22:12:34

            Αναφέρομαι στις εκλογές του 2012.
            Κανένας Νεοδημοκράτης δεν ήθελε συγκυβέρνηση.
            Αλλά δυστυχώς την φάγαμε στην μάπα...

          • Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής avatar
            Βάγγος ο Μεγαλοαπρεπής @ Μανιάτης 07/01/2014 22:39:45

            Έχουμε συγκυβέρνηση, Τροϊκανομνημόνια, φτώχια, κατάντια και δυστυχία.
            Και λοιπόν;

      • πΔπ avatar
        πΔπ @ Γιαδικιάρογλου 07/01/2014 22:28:23

        Πες τα αγαπητή Γιαδικιάρογλου, πες τα!
        Είχαν λυσάξει οι ΣΥΡΙΖΕΟΙ, με emails και ανακοινώσεις και δημοσιεύσεις ζητώντας πολυκομματικές Κυβερνήσεις.
        Αφενός ο Alexis CheapRush είχε πάρει την εντολή δημιουργίας Κυβέρνησης και την περιέφερε στα κανάλια αντί να μετέχει σε μια πολυκομματική Κυβέρνηση, αφετέρου ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ ΤΣΙΡΙΖΕΙ(!!!) για το "πολυκομματικό κουκούλωμα" και θάψιμο σκανδάλων ενώ ζητά την ψήφο του Ελληνικού Λαού ώστε να κυβερνήσει μόνος του.

  9. George Ν avatar
    George Ν 07/01/2014 10:58:41

    Σαφώς και η τρόικα βάζει λογιστικούς στόχους . Στην πραγματικότητα τους βάζουν οι Ευρωπαίοι με το όριο των χρημάτων που ήσαν διατεθειμένοι να δώσουν στην χώρα. Η ερώτηση ήταν και είναι: δεδομένων των λογιστικών στόχων αν η κυβέρνηση επέλεγε ισοδύναμα να κόψει τις συντάξεις γήρατος στους 40ρηδες αντί να βάλει το χαράτσι στα ακίνητα η τρόικα θα έλεγε όχι? Σε αυτές τις επιλογές κρίνεται η κυβέρνηση και τον Μάη θα δούμε το αποτέλεσμα των επιλογών της.

  10. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 07/01/2014 11:00:11

    Η μελέτη των ενεργειών και των συμπεριφορών όλων των κομμάτων οδηγεί στο συμπέρασμα ότι είναι ανεπαρκή και φαιδρά. Τα ηγετικά τους δε και ανώτερα στελέχη είναι ημιμαθή με μόνο προσόν την κουτοπονηριά και την άνευ αρχών καπατσοσύνη.
    Υπάρχει άγνοια πως διοικείται ένα Κράτος και πως διαμορφώνεται το κοινωνικό γίγνεσθαι.
    Τα καθεστωτικά κόμματα και τα στελέχη τους έχουν νοοτροπία ιδιοκτήτη του Κράτους και της Κοινωνίας. Θεωρούν εαυτόν μέτοχο της Ελλάς ΑΕ. Τη μετοχή αυτή είτε την πωλούν είτε την κληρονομούν.
    Τα μη καθεστωτικά κόμματα θεωρούν την πολιτική παιγνίδι γειτονιάς και αερολογία ταβέρνας.
    Οι μεν εκμεταλλεύονται το στερητικό σύνδρομο των πολιτών, την αγωνία τους να βολευτούν. Οι δε το αρχέτυπο του θυμωμένου, αυτού που μισεί τους βολεμένους
    και φαντασιώνεται με την υποσχετική κενολογία.
    Κοινό σημείο όλων είναι η φετιχιστική λατρεία των διακηρύξεων. Μανιφέστα, διακήρυξη 3 Σεπτεμβρίου, Ζάππεια! Καταφέρνουν έτσι με τις γραφές τους να καλύπτουν την ανεπάρκειά τους και να νικούν τον χρόνο.

    • Ηλίας Κατσής avatar
      Ηλίας Κατσής @ Μανιάτης 07/01/2014 13:34:21

      Να είσαι καλά "Μανιάτη" και να γράφεις πιο συχνά. Σου βγάζω το καπέλο. Τα είπες όλα.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Ηλίας Κατσής 07/01/2014 17:30:38

        Καλή Χρονιά, Ηλία.

  11. Panagiotis avatar
    Panagiotis 07/01/2014 11:19:30

    "....αυτό που ζούμε σήμερα είναι η καλύτερη δυνατή εξέλιξη. Τόσο καλή, που είναι σχεδόν ανέλπιστη. Δεν το αντιλαμβάνεστε τώρα,...."

    Και μετά την αγιαστούρα..

    Ειρωνεία Spiegel: "Αποτυχημένο κράτος η Ελλάδα. Κατά φαντασίαν θεραπευμένος ο Σαμαράς"

    Όταν δεν μπορούμε να πούμε τίποτα καλό για μας, κατηγορούμε ασύστολα όλους τους άλλους.

  12. keats avatar
    keats 07/01/2014 11:24:39

    Το σημείο 2) για τον ανεξάρτητο ΓΓ Δημοσίων Εσόδων είναι ανακριβές: o ΓΓΔΕ δεν ασκεί φορολογική πολιτική, αλλά εκτελεί την πολιτική που του ορίζει η πολιτική ηγεσία.
    Δείτε τον σαν COO σε μια εταιρία: έχει ευθύνη για τη λειτουργία αλλά δεν καθορίζει στρατηγική όπως οι CEO-board: ΥπΟικ και ΥφυπΟικ.

  13. Κίρκη avatar
    Κίρκη 07/01/2014 12:16:14

    Οι οπτικές επί του θέματος είναι πολλές, οι εκτιμήσεις και οι προβλέψεις για το μέλλον μας, επίσης.
    Πάντως, εκ του αποτελέσματος μονάχα κρίνονται οι πολιτικές επιλογές και δυστυχώς για την πλειοψηφία, δεν υπάρχουν και μεγάλα περιθώρια πια, να ....φοβηθεί μη χάσει τα χαμένα.
    Η λύση ήτανε κατά τη γνώμη μου η γροθιά στο πλαστικό μαχαίρι των εκβιαστών, το Δεκέμβριο του 2011. Το παραδέχτηκε προσφάτως και η Μέρκελ (τώρα που πια και της συμφέρει και δεν την απειλεί αυτή η αλήθεια) πως το πουλόβερ τους θα ... ξηλωνόταν αν η Ελλάδα τολμούσε ν΄αντισταθεί στα ανθρωποκτόνα τους μνημόνια. Τώρα ετοιμάζουν ήδη το επόμενο και το σερβίρουν με χυδαία θρασύτητα. Εμείς αλήθεια, τι κάνουμε;
    Αυτά που καθημερινά συμβαίνουν, αυτά που απειλούν και μιζεροποιούν συνεχώς τη ζωή μας, δεν αλλάζουν με αφορισμούς και δε λειαίνονται με ξόρκια. Η ψυχική διάσταση που διαπιστώνεται και συνεχώς μεγαλώνει μεταξύ πολιτών και ασκούντων την εξουσία, δε γεφυρώνεται ούτε με απειλές για τα χειρότερα που τάχα έρχονται, ούτε με ''καταδίκες'' των προτιθέμενων να ψηφίσουν εκδικητικά. Απουσιάζει η ειλικρίνεια, η τόλμη, η σύγκρουση, η έμπνευση, μια πειστική πρόταση για το σήμερα και το αύριο.
    Κουραστήκαμε και απογοητευτήκαμε απ΄όλους.
    Όχι άλλα λόγια. Μονάχα οι θαρραλέες πράξεις σώζουν πια.
    Ας μη μας προκαλούν παραπάνω λοιπόν …κριτικάροντας, ακόμη και τη φυσιολογική μας αντίδραση. Για το καλό τους.

  14. Κωστας avatar
    Κωστας 07/01/2014 12:18:08

    Λιγη υπομονη ακομα φανηκε το φως στο τουνελ...μονο που φαινεται απο το 11 συμφωνα με τους πολιτικους αλλα ακομη εκει μενει...ο Σαμαρας πριν 2 χρονια ελεγε οτι το πρωτογενες πλεονασμα δεν σημαινει τιποτα...τωρα εχει αναδειχθει σε σημαια οπως και το καινουργιο..πολιτικη σταθεροτητα...πως με το πασοκ στην συγκυβερνηση ?Αποκαταστησαμε την αξιοπιστια μας...μαλιστα...ειδαμε το spiegel χθες...το πρωτο σε κυκλοφορια περιοδικο στα γερμανοφωνα κρατη και η φωνη της κυβερνησης της γερμανιας...περυσι ο βρουτσης κηρυξε τον πολεμο στην ανεργια...την ειδαμε και αυτη...εκαναν ολοκληρη φιεστα για τους δρομους πριν 9 μηνες...ακομη μπουλντοζα δεν εχει μπει...ειναι πολλα ακομη που μπορουμε να γραψουμε αλλα το καλυτερο ειναι να αφησουν τα επικοινωνιακα και να λενε την αληθεια στον λαο με οποια αξιοπιστια τους εχει απομεινει....αναλυστε τις δημοσκοπησεις και δειτε ποιοι ψηφιζουν ακομη πλεοψηφικα την Ν.Δ και το πασοκ...μονο λεγοντας την αληθεια και οχι δημιουργωντας φρουδες ελπιδες μπορει το κομμα να γινει παλι αξιοπιστο γιατι ο καθενας στην καθημερινοτητα του ξερει τι ζει.

  15. factorx avatar
    factorx 07/01/2014 13:29:55

    Τα Ζάππεια ανακοινώθηκαν σε εποχές που η ΝΔ πίστευε ακόμα στην αυτοδυναμία - και για την εφαρμογή τους προϋπέθεταν την αυτοδυναμία

    • George Ν avatar
      George Ν @ factorx 07/01/2014 17:21:13

      Δεν είναι η νδ αιχμάλωτη του πασοκ αλλά το αντίθετο. Ξέρει ότι σε περίπτωση εκλογών θα εξαερωθεί. Στην χειρότερη-ακόμα κι αν το πασοκ αποφάσιζε να συναντήσει τον δημιουργό του μια ώρα αρχύτερα- ας προχωρούσε/προχωρήσει η νδ σε αυτά που θεωρούσε/θεωρεί απαραίτητα και ας έπεφτε. Μετά θα αναλάμβανε ο καθένας τις ευθύνες του για την τύχη της χώρας αλλά και την δικιά του. Τον Μάη πως θα αιτιολογήσει αυτήν την αλλοπρόσαλλη οικονομική πολιτική?

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ factorx 07/01/2014 17:35:58

      Φάκτορα,
      είσαι πολύ ευφυής αναλυτής.
      Κατανοείς το κενό του λόγου και το αναγκαίο του πράττειν.
      Γνωρίζεις ότι αν κάτι τρώει τα σωθικά αυτής της χώρας αυτό είναι ο μεσσιανισμός.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ factorx 07/01/2014 20:26:33

      Συμφωνώ factorx.
      Ζάππεια και αυτοδυναμία ήταν "πακέτο".
      Ευσεβείς πόθοι και μεγαλεπήβολες αυταπάτες αμφότερα.
      Κυρίως λανθασμένη αναγνωση των "βαρομετρικών χαμηλών" του Ευρωπαικού πολιτικού "μετεωρολογικού χάρτη" - αλλά και του εγχώριου δημοσκοπικού - (για τον πρώτο, ο ΓΑΠ είχε ανοίξει τη σχολή επιμόρφωσης με τα "λεφτά που υπάρχουν").
      Κατά δεύτερο λόγο, ήταν η συνήθης προσποιητή υπεραισιοδοξία (αρέσει, αρέσει στον κόσμο, δεν είμαστε εμείς οι γενναίοι για σκουντούφλικο ρεαλισμό) του Ελληνικού πολιτικού προσωπικού, μπλέ, πράσινου, κόκκινου και κανελλί με βούλες...

  16. stef avatar
    stef 07/01/2014 17:25:34

    '...ο απίθανος ελληνικός λαός ψήφισε Χρυσή Αυγή, σύριζα και Καμμένο'Ας μην αφήσουμε τον κόσμο να ψηφίζει τότε!!!!
    '.....να ξεχάσουμε χαράτσια κλπ....' δηλ. να ξεχάσουμε τα κακουργήματα του ΠΑΣΟΚ!!!!! Το οποίο ο Σαμαράς το έβαλε στην κυβέρνηση......
    Να ρωτήσω κι εγώ κάτι : μήπως ο γράφον το άρθρο είναι πασόκος?????

  17. Sim avatar
    Sim 07/01/2014 18:01:25

    Ο πράγματι απίθανος Ελληνικός λαός τον οποίο αντιμετωπίζεις τόσο ειρωνικά
    (τι να περιμένει κανείς από ανθρώπους που έχουν τον Σαμαρά για ίνδαλμα) θα σας δώσει μια ωραιότατη και ξεγυρισμένη απάντηση όταν έλθει η ώρα των εκλογών.

  18. Κωνσταντῖνος Ρούμογλου avatar
    Κωνσταντῖνος Ρούμογλου 07/01/2014 19:06:19

    πολὺ καλὸ ἄρθρο!

  19. Panos avatar
    Panos 07/01/2014 19:49:36

    Από τίποτα απολύτως δεν ξεμπερδέψαμε...
    Ίσα-ίσα μπερδευτήκαμε ακόμα χειρότερα...
    Μας προέκυψαν ο ενισχυμένος Σύριζα δηλ. ο κατιμάς του Πασόκ όπως πολύ σωστά γράφει ο Κρίτωνας, οι ψεκασμένοι ΑΝΕΛ και η ΧΑ.
    Θα ξεμπερδεύαμε μόνο άν η Ν.Δ. διατηρούσε υψηλά ποσοστά και είχε μεγάλη διαφορά με τα υπόλοιπα κόμματα.

  20. martios avatar
    martios 07/01/2014 23:15:42

    Το άρθρο σας προσπαθεί να πείσει τους...πεπεισμένους και εξηγούμαι.
    Ο νεοδημοκράτης μπορεί να αγανακτεί, διαμαρτύρεται,βρίζει ενδεχομένως πληττό
    μενος και αυτός από την οικονομική λαίλαπα αλλά ως σκεπτόμενος και συγκροτη
    μένος, κατά βάθος γνωρίζει ότι με δεδομένο το δυσμενές διεθνές περιβάλλον οι
    εναλλακτικές ήσαν πρακτικά ανύπαρκτες ή στην καλύτερη περίπτωση ελάχιστα
    πράγματα θα πήγαιναν ελάχιστα καλύτερα. Ούτε βέβαια ο συγκεκριμένος θα εδέ
    χετο ποτέ να δοκιμάζαμε την αξιοπιστία ή την μπλόφα των εταίρων παίζοντας τη
    Πατρίδα σε ρώσικη ρουλέτα.Το πρόβλημα λοιπόν όπως προκύπτει από την
    σύγκριση των διαρροών προς ΣΥΡΙΖΑ και ΧΑ ευρίσκεται στα δεξιά και οφείλεται στην αθέτηση των εθνικοκοκοινωνικών δεσμεύσεων(λαθρο,ανακατά
    ληψη πόλεων,μηδενική ανοχή σε εγκληματικότητα και διαφθορά,επαναφορά
    στις ακατάλυτες αξίες που συμβολίζει το τρίπτυχο ''Πατρίς Θρησκεία Οικογένεια'').Αντίθετα προωθούνται το αισχρό αντιρατσιστικό και το αίσχιστο
    σύμφωνο,ενώ αβαντάρονται βοθρολύματα τύπου CORPUS CHRISTI.Τα ανωτέρω σε συνδυασμό με την παγιωμένη σήμερα άποψη περί έξωθεν
    εκπορευομένης διώξεως της ΧΑ που προσβάλλει καίρια το κοινό περί Δικαίου
    αίσθημα και την ηθική ευαισθησία με τα οποία είναι εμβαπτισμένο το DNA της
    παρατάξεως,εξηγούν λίαν επαρκώς την κομματική κακοδαιμονία.

  21. μαρια η ασχημη avatar
    μαρια η ασχημη 08/01/2014 12:07:53

    ...Που ειναι οι λιστες ρε παιδια ? ο γιος μου (8 χρονων ) πιο γρηγορα θα της εψαχνε !

  22. Aggelos avatar
    Aggelos 08/01/2014 12:27:35

    ωραια εικονα απο neverwinter nights..ωραια εμπνευση..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.