#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/12/2009 18:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο γύρος της Ευρώπης ...συνεχίζεται για την κυβέρνηση

 



Σειρά επαφών με τους ομολόγους του από τις μεγαλύτερες οικονομίες της δυτικής Ευρώπης σχεδιάζει ο Γ. Παπακωνσταντίνου, σε μία προσπάθεια αναστροφής του κακού κλίματος που διαμορφώνεται διεθνώς για τις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας. Ξεκινά περιοδεία την Τρίτη, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, θα προηγηθεί η ανακοίνωση νέου πακέτου οικονομικών μέτρων.

Την Τρίτη, ο υπουργός Οικονομικών  θα επισκεφτεί αρχικά το Γερμανό ομόλογό του, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, και εν συνεχεία τη Γαλλίδα υπουργό Οικονομικών, Κριστίν Λαγκάρντ. Την Τετάρτη θα ταξιδέψει στο Λονδίνο με επίσημο θέμα επαφές με θεσμικούς επενδυτές, αλλά σύμφωνα με αρμόδια στελέχη θα προσπαθήσει να συναντηθεί με τον υπουργό Οικονομικών Αλιστερ Ντάρλινγκ. Της περιοδείας θα προηγηθεί, τη Δευτέρα, η επίσημη έναρξη του φορολογικού διαλόγου, βάσει συγκεκριμένης ατζέντας.

Σύμφωνα με κυβερνητικά στελέχη, η έναρξη του διαλόγου αναμένεται να συνοδευτεί από την ανακοίνωση επιπλέον πακέτου μέτρων.

Τελικά αυτή η κυβέρνηση εφαρμόζει νέο σύστημα: "Ανακοινώνει τα νέα μέτρα-φωτοβολίδα και εξαφανίζεται.

Δε πρέπει όμως σε καμία περίπτωση να ξεχνάει πως ο κόσμος (ακόμα) δεν έχει μεταναστεύσει ...

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 10/12/2009 19:11:03

    Εμείς είμαστε αυτοί με το κινέζικο καπελάκι... Φέσι θα έπρεπε να ήταν...

  2. Michal V. says: avatar
    Michal V. says: 10/12/2009 19:16:50

    Κάτσε! Θα μας φορέσουν φέσια τούρκικα, σαρίκια αράπικα και δεν ξέρω τι άλλα, ακόμα και σκούφους αγιοβασιλιάτικους

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/12/2009 20:32:35

    Τώρα θα πληρώσουμε τη μάσα και τις φιέστες της Ολυμπιάδας. Ξυπόλητοι είμασταν και θέλαμε παπούτσια γκούτσι.

  4. Orestios avatar
    Orestios 10/12/2009 21:01:10

    O Πρωθυπουργός να μην ξεχάσει να την κοπανήσει την επόμενη εβδομάδα για κανένα τροπικό νησί. Φαντάζομαι πως τον πιάνει αναγούλα με όλα αυτά που προβληματίζουν τους Έλληνες.

    • Y. avatar
      Y. @ Orestios 10/12/2009 21:13:54

      Μη προβοκάρεις Ορέστιε. Ο Παπακωνσταντίνου θα φύγει στας Ευρώπας. Ο ΓΑΠ θα μείνει εδώ. Έχει φροντιστηριακά μαθήματα στη Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης.
      Ελληνική Γλώσσα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Y. 10/12/2009 21:26:50

        ΧΕ ΧΕ. Με την ευκαιρία του ταξιδιού του Παπακωνσταντίνου, να μην πάει κι αυτός ένα ταξιδάκι? Τζάμπα έγινε Πρωθυπουργός? Γιατί να στερηθεί το αγαθό αυτό?
        Αλήθεια, τις γυμναστικές τις έκοψε? Είχαμε μπουχτήσει από την υπερπροβολή του αθληταρά, χωρίς ούτε ένα μετάλιο.

  5. ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ 10/12/2009 21:42:39

    ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ MRB.ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΜΕ 8 ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΨΗΦΟΥ ΚΑΙ 11 ΜΟΝΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΤΩΠΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ 37% ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ 20%.ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ 48% ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΤΟ 44%.

  6. Vachus avatar
    Vachus 11/12/2009 01:42:23

    ο τύπος έπρεπε να πάρει το υπ. τουρισμού!