#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/09/2011 10:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο αφελληνισμός της ελληνικής ναυτιλίας από το ΠΑΣΟΚ




Η οικονομική επιστήμη θα χρειαστεί πολύ χρόνο και ιδιαίτερη ανάλυση για να κατανοήσει και να καταγράψει σαν παράδειγμα προς αποφυγή την πολιτική, αν μπορεί να την ονομάσει κανείς έτσι,  που εφαρμόζει η σημερινή κυβέρνηση στην Ελλάδα.

Στην πιο δύσκολη οικονομική και κοινωνική στιγμή της σύγχρονης ιστορίας της  χώρας, η κυβέρνηση όφειλε να στραφεί, να στηριχτεί και να ενισχύσει τα δυνατά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που διαθέτει. Την ναυτιλία και τον τουρισμό.

Η ελληνική ναυτιλία έχει να επιδείξει επιχειρηματικές αρετές και διαχειριστικές δυνατότητες τέτοιες, που την κρατούν για πολλές δεκαετίες στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης, και μάλιστα σε μια άκρως διεθνοποιημένη και απόλυτα ανταγωνιστική αγορά. Κατάφερε όχι μόνο να παραμείνει στην κορυφή αλλά και να ανανεώνεται συνεχώς ακόμα και κάτω από δύσκολες συνθήκες όπως είναι οι συνεχείς ανακατατάξεις του παγκόσμιου εμπορίου και αλλεπάλληλες οικονομικές κρίσεις.  Επίσης, χωρίς καμία στήριξη από την ελληνική πολιτεία, αποφέρει στην οικονομία τα περισσότερα έσοδα από οποιονδήποτε άλλο τομέα.

Η διεθνής αυτή δυναμική αλλά και η αντίστοιχη τεχνογνωσία σήμερα βρίσκεται σε ελληνικά χέρια, τα οποία κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν σαν αιχμή του δόρατος για την έξοδο από την κρίση και την ανάκαμψη της χώρας.

Όμως η παραπαίουσα κυβέρνηση της παρέας του ΓΑΠ, πιστή στην ανικανότητα της και την αλλοπρόσαλλη μέχρι σημείου άλλων σκέψεων πολιτική της, αγνόησε την ναυτιλία και όχι μόνο κατήργησε το υπουργείο της, αλλά διέλυσε στα εξ’ ων συνετέθησαν, τις υπηρεσίες του για να γίνουμε μάρτυρες, και εδώ, της γνωστής δυστυχώς εικόνας διάλυσης που παρατηρείται γενικότερα στο δημόσιο βίο τα τελευταία δύο χρόνια.

Τα αποτελέσματα είναι πολλά και καταστροφικά. Μεγιστοποιήθηκε  η γραφειοκρατία. Χάθηκε η αμεσότητα του ελέγχου και της υποστήριξης που παρείχε η στρατιωτική δομή και φιλοσοφία του λιμενικού σώματος ιδιαίτερα στην ποντοπόρο ναυτιλία. Αναπτύχθηκε ένας ανεξέλεγκτος και άσκοπος συνδικαλισμός  και αφέθηκαν στην τύχη τους οι παλαίμαχοι της θάλασσας με τα ασφαλιστικά τους ταμεία να παραπαίουν, παρά τα όσα προσέφεραν και μπορούν να συνεχίζουν να προσφέρουν.

Έτσι μετά από όλα αυτά δρομολογούνται συνθήκες αφελληνισμού των ελληνόκτητων πλοίων τα οποία κάτω από την πίεση του παγκόσμιου ανταγωνισμού αποχωρούν από την ελληνική σημαία. Τα ελληνικά πληρώματα μειώνονται συνεχώς και οι έλληνες αξιωματικοί συρρικνώνονται επικίνδυνα.

 

Το καμπανάκι του κινδύνου έχει ηχήσει προ πολλού και οι αλλεπάλληλες,  σε σχεδόν καθημερινή βάση, επισημάνσεις και επικρίσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης και των ανθρώπων και φορέων της ναυτιλίας ηχούν σαν «φωνή βοώντος εν τη ερήμω».

Η  ελληνική ναυτιλία βασίζεται στην χιλιάδων ετών ναυτοσύνη των ελλήνων. Είναι και μπορεί να προσφέρει πολύ περισσότερα από την αποτελεσματική λειτουργία της η οποία τώρα πια στηρίζεται μόνο στους ανθρώπους της.

Η συνεργασία της πολιτείας με την ναυτιλιακή κοινότητα πρέπει να είναι άρρηκτη και συνεχής. Να στηρίζεται σε μια εθνική στρατηγική αναπτυξιακού περιεχομένου, που θα εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες που την κρατούν στην κορυφή,  ώστε με απλές και ξεκάθαρες πρωτοβουλίες η πολιτεία να δείξει τις προθέσεις της.

 Άμεση επανασύσταση και αναβάθμιση του υπουργείου με έντονη αναπτυξιακή φιλοσοφία. Αναδιοργάνωση του λιμενικού σώματος και αναγνώριση και αναβάθμιση των δεξιοτήτων των στελεχών του. Ειδικό καθεστώς κινήτρων και ταχύτατες διαδικασίες για την μεγιστοποίηση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής σημαίας. Ειδικό καθεστώς κινήτρων για την προσέλκυση στη χώρα των ναυτιλιακών κεφαλαίων που μόνο με το πέρασμα τους από τις ελληνικές τράπεζες μπορούν να δημιουργήσουν συνθήκες σταθερότητας και ρευστότητας όσο καμία άλλη πρωτοβουλία. Αναβάθμιση του θεσμικού πλαισίου για την εγκατάσταση στη χώρα των ναυτιλιακών εταιριών. Και αυτά μόνον σαν αρχή.    

 

Η ελληνική ναυτιλία μπορεί να αποτελέσει τη ρομφαία της ανάκαμψης και τον μοχλό επανεκκίνησης της οικονομίας ενώ ταυτόχρονα να εμφυσήσει την αλλαγή της ψυχολογίας στο παραγωγικό δυναμικό της χώρας και στην ευρύτερη κοινωνία.

Η θάλασσα είναι σκληρή. Μπορεί να αναδείξει τις δυνατότητες του ανθρώπου και τις αδυναμίες του.  Πρόσφατο παράδειγμα η ανάδειξη της ανικανότητας να τη διαχειριστεί, αυτής της κυβέρνησης. Στην μακραίωνη ιστορία μας ανέδειξε τις αρετές του λαού μας. Μπορεί να το ξανακάνει.   

Στέφανος Αγιάσογλου

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/09/2011 10:56:25

    Το Πασοκ είναι το Γερμανικό κόμμα. Αφελλήνισε ΟΛΟ το Ελληνικό κεφάλαιο. Οι Γερμανοί θέλουν λιμάνια και σταθμούς τρένων και δίκτυα για πάρτη τους. Οι Έλληνες εφοπλιστές που δεν εξυπηρετούν τα σχέδια του Ράϊχ, να ξεκουμπιστούν. (Να' ναι καλά και ελεύθεροι οι άνθρωποι, ξεκουμπισμένοι είναι)

  2. neotera avatar
    neotera 07/09/2011 11:19:12

    Οι αγγλοαμερικάνοι σιωνιστές πλέον, υπό τραπεζαλήτικο ζυγό, θέλουν να αφανιστεί η ελλαδάρα, που έχει την πρώτη παγκοσμίως ναυτιλία και είναι ο ισχυρότερος ανταγωνιστής τους. Τα παρακμιακά ραμολί των αγορών που έχουν το γιωργάκη μας στη δούλεψή τους, ονειρεύονται ακόμη φαίνεται την Αγγλία να κυβερνά τα κύματα, ενώ βρίσκονται στο παρά πέντε να τους καταπιούν οι φουρτούνες της οικονομικής κρίσης που η απληστία τους δημιούργησε

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ neotera 07/09/2011 11:47:14

      που (για όνομα του Πανάγαθου δηλαδή) βλέπεις αγγλοαμερικάνους σιωνιστές (ξέχασες του μασόνους) στο ο,τιδήποτε γίνεται; Που βλέπεις Αγγλία (στους εχθρούς της Ελληνικής Ναυτιλίας -- πέραν της Αγγλικής φορολογίας) είναι επίσης μυστήριο. Όλο το ...City, είναι στο City, μην τρελαθούμε δηλαδή.

      Ποιός (κατ εσέ) "αγόρασε" τον Σκαραμαγκά από τον Σημίτη; Αγγλοεβραίοι με γαμψές μύτες; Η HDW (νυν Κρουπ) τον πήρε (ή είναι μήπως ΚΑΙ αυτοί αγγλοεβραίοι μασόνοι;). Δεν είναι "άγιοι" από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, αλλά καλό θα είναι να ξέρεις ΠΟΙΟΣ σε βιάζει. Απλά ΚΟΙΤΑ.

  3. Ariadne avatar
    Ariadne 07/09/2011 11:20:51

    Κύριε Αγιάσογλου Υποκλίνομαι ! Πολύ σωστή όλη η επισήμανση για την Ναυτιλία. Θα μπορούσε κανείς να μιλά με τις ώρες.Αν μου επιτρέπετε να συμπληρώσω στις προτάσεις σας, οτι το Ελληνικό κράτος θα πρέπει άμεσα να κάνει όχι μόνο όσα σωστά προτείνετε, αλλά και να παράσχει διευκολύνσεις ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ όσες παρέχουν οι χώρες στις οποίες έχουν καταφύγει αναρτώντας στους ιστούς των πλοίων τους, τις σημαίες τους.Αλλά όταν οι νύν κυβερνώντες εκτελούν εντολές των αφεντικών τους για ξεπούλημα και εξαθλίωση της Ελλάδας......?

  4. nicvel avatar
    nicvel 07/09/2011 11:21:04

    ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΥΤΗ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΙΝΑ ΠΛΕΥΡΑ , ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΔΙΕΡΩΤΟΜΕΘΑ ΠΩΣ Η ΚΙΝΑ-ΚΟΡΕΑ-ΙΝΔΙΑκτλ . ΚΤΙΣΟΥΝ -ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΠΛΟΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΚΤΙΖΑΜΕ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ ΕΠΙ ΝΙΑΡΧΟΥ FREEDOM ( ΣΗΜΕΡΑ ΟΥΤΕ ΣΚΟΥΝΑ Η' ΚΑΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥΧΡΟΝΕΜΟ ) ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΡΗΜΑΞΕΙ ΟΛΑ ( ΒΛΕΠΕΤΑΙ Ο ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟΣ ΔΙΑΦΘΟΡΕΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΓΠ ΠΗΡΕ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΑΠΟ ΝΙΑΡΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΗ ΤΟ ΣΩΜΑΤΙΟ ΤΡΙΑΙΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΨΕΙ 2500 ΑΒΟΛΕΥΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ ) ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ BLOHM&VOSS = TYSSEN GROUP ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΣΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙ ΓΙΩΡΓΑΚΑΚΗ ΓΑΠ ΗΡΘΕ ΚΑΙ Η ΧΑΡΙΣΤΙΚΗ ΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ( ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΝΧΑΙ ΛΕΕΙ ΤΙΣ OFFSHORE ) ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ - ΠΙΟΝΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ - ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΜΦΥΤΕΥΣΗ ΤΣΙΠΑΚΙ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΒΟΛΕΩΝ ΤΟΥ .
    ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΠΛΟΙΑ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΑ ( ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΕΥΡΕΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΝ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥΣ ) ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΑΚΗΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΗ ΤΟΥΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΥΣ -ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΝΑΥΤΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΝ ΣΑΝ ΣΥΝΝΑΛΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ( ΤΩΡΑ ΠΑΝΕ ΣΤΙΣ ΦΙΛΛΙΠΙΝΕΣ ) ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΟ ΑΡΚΕΤΑ ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ , ( Ο Κ.Κ. ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ ΥΠΕΡ ΝΑΤ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΟΥΤΟΣ ?
    ΟΤΑΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΝΑΥΤΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑΥΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ 6ΜΗΝΩΝ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΑΡΚΕΙ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Η' Α'. ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ !! ΤΟΤΕ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ?) .
    ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΤΕ ΠΙΟΝΙΑ ΤΩΝ ΓΑΠ ΣΤΗΝ ΔΕΘ .
    ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΤΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΑΣ ΜΟΥΤΖΩΝΟΥΜΕ ΔΕΚΑΚΕΙΣ .

    • Ariadne avatar
      Ariadne @ nicvel 07/09/2011 11:31:20

      Αναφέρεσαι σε."δραστήριους και έξυπνους Ελληνες εφοπλιστές".. Πράγματι. ¨Ολοι αυτοί οι επιχειρηματίες της θάλασσας,δέν είναι τυχαίο που μεγαλούργησαν. Θέλεις το μυαλό τους, θέλεις η παράδοση στην ναυτοσύνη, τους έκαναν να είναι η πρώτη δύναμη στον κόσμο και εμάς να καμαρώνουμε.΄Ας έπερνε κάποιους από αυτούς να τον συμβουλέψουν(τον ΓΑΠ εννοώ) , ακόμα, ακόμα και να τους δώσει την διαχείρηση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.Είναι σίγουρο οτι θα τα καταφέρουν εξ' ίσου καλά με τις επιχειρήσεις τους και απείρως καλλύτερα από οποιονδήποτε επαγγελματία πολιτικό-συμφεροντολόγο.

  5. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 07/09/2011 11:44:35

    Καλοί οι ύμνοι για τους έλληνες εφοπλιστές, αλλά ας μη βιάζουμε την ιστορία. Δεν είχαμε όλοι την ευκαιρία να αποκτήσουμε Liberty

    Και στο κάτω κάτω ποιος είναι πιο Ελληνας; Εγώ που πληρώνω τα κέρατά μου από φόρους στην Ελλάδα ή ο ΧΨ εφοπλιστής με σημαία Κιριμπάτι και 30 εξαθλιωμένους φιλιπινέζους πλήρωμα (ναι είναι ο Ελληνας καπετάνιος, ευτυχώς)

    Δεν έχουμε όλοι την ίδια πατρίδα.

    • Ariadne avatar
      Ariadne @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 07/09/2011 12:13:44

      Είναι πολύ σφαιρικοί οι χαρακτηρισμοί σου.Πρέπει να δούμε τί ήταν αυτό που ανάγκασε τους εφοπλιστές να αλλάξουν σημαίες και να κάνουν όλα αυτά που γράφεις με πληρώματα κλπ.Όπως πιό κάτω γράφει ο κ. Σάγνος, οι ΄Ελληνες εφοπλιστές έχουν παράδοση σε θέματα βοήθειας της Πατρίδας σε όλες τις φάσεις. Αλλά όπως σωστά αναφέρεται, δέν θέλουν "συνεταίρους" και "νταβατζήδες".

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 07/09/2011 12:54:10

      Tα δήθεν "εξαθλιωμένα¨ Φιλιππίνια ζουν πολύ καλά τις οικογένειές τους, αν δεν τις ζούσαν καλά, υπάρχουν και οι ωραίες και γραφικές Φιλιππίνες να ψαρεύουν ψαράκια στις εξωτικές παραλίες και να κόβουν τρυφερούς βλαστούς από το εξωτικό δάσος.
      Δυστυχώς για την Αριστερά, το δέντρο που βγάζει λεφτά και ο (αριστερός) "εργαζόμενος" κάθεται και αυτά του πέφτουν στα χέρια (ούτε καν τα μαζεύει) δεν έχει ακόμα εφευρεθεί. Το ψάχνουν σε εργαστήρια, θα σε ειδοποιήσω μόλις πληροφορηθώ, έχω ξάδελφο σε μεγάλο ερευνητικό κέντρο μοριακής βιολογίας στην Ουάσιγκτων.

  6. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 07/09/2011 11:57:54

    Θα σας πώ κάτι επειδή έχω μεγαλώσει στη Χίο και έχω βιώματα από τις οικογένειες των εφοπλιστών:είναι οι μόνοι που αν χρειαστεί μ@μ@νε και περιουσίες και σπίτια και καράβια για την πατρίδα.Ενα μόνο δεν θέλουν:νταβατζήδες και μιζαδόρους πάνω απ' το κεφάλι τους. Θα πρότεινα στον admin να ζητήσει συνέντευξη από την οικογένεια του αείμνηστου Κωνσταντακόπουλου.Θα καταλάβετε γιατί οι έλληνες εφοπλιστές έφυγαν από την πατρίδα.Οχι,δεν τους ενοχλεί ούτε η φορολογία ούτε οι εισφορές στο Ν.Α.Τ. Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

    • Super avatar
      Super @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 07/09/2011 13:03:56

      Λόγω του ότι είμαι κι εγώ μισός Χιώτης, μπορώ να επιβεβαιώσω τα παραπάνω, και να προσθέσω ότι παρακαλάνε για ελληνικά πληρώματα. Κι ας κοστίζουν περισσότερα.

      Αλλά ο αφελληνισμός, ξεκινάει από νωρίς...

      Οι ναυτομάνες, μεγάλωναν τα αγόρια σαν αρχαίους θαλασσοπόρους. Τα κορίτσια σα Σπαρτιάτισσες, για να μπορούν να συντηρούν την οικογένεια ολομόναχες, όσο ο άντρας τους θα θαλασσοπνιγόταν. Τώρα δεν υπάρχει αυτό. Ο καλύτερος γαμπρός είναι ο δημόσιος υπάλληλος...

      Το μεγαλύτερο λάθος ήταν η ένταξη των ακαδημιών του Ε.Ν. στις πανελλήνιες (όπως και των σχολών των Ε.Δ. και των σωμάτων ασφαλείας).

      Και να προσθέσω ακόμα ότι αυτή τη στιγμή στην Κίνα υπάρχουν κοντά στους 10.000 Έλληνες. Τι κάνουν εκεί; Ναυπηγούν πλοία.

      Η ιστορία μας ήταν πάντα δεμένη με τη θάλασσα. Εκεί ήταν πάντα η δύναμή μας, ο πολιτισμός μας. Γι αυτό το καταστρέφουν.

  7. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 07/09/2011 12:49:30

    Προέρχομαι από ναυτική οικογένεια. Ο αφελληνισμός της ελληνικής ναυτιλίας έχει δύο όψεις, από τη μια που οι εφοπλιστές άρχισαν τη δεκαετία του '80 και του '90 να παίρνουν κατώτερα πληρώματα Φιλιππινέζους και Ινδονήσιους, οπότε οι Έλληνες δύσκολα δέχονταν πλέον να πάνε κατώτερο πλήρωμα, αφού δεν ήθελαν να συμβιώνουν με φιλιππίνια και λοιπούς Ασιάτες. Αφήνω που τα φιλιππίνια στοίχιζαν πολύ λιγότερο, άρα γιατί να προσλάβει η εταιρεία τον Έλληνα για κατώτερο πλήρωμα;
    Και από την άλλη με την πασοκική νοοτροπία του βολέματος και τα εύκολα στεριανά λεφτά (καφετέριες, βίντεο κλαμπ κλπ) άρχισαν οι δικοί μας να σνομπάρουν το επάγγελμα του ναυτικού, ακόμα και για θέσεις αξιωματικών. Ακουγες παιδιά που δεν είχαν άλλη επαγγελματική διέξοδο να λένε "δεν πάω θάλασσα, πού να λείπω τόσο καιρό από το σπίτι;".
    Ο ΓΑΠ επειδή είναι ένας ιδεοληπτικός στόκος είχε εξ αρχής αντιπάθεια προς τη ναυτιλία, προφανώς κάποιοι (από αυτούς που τον καθοδηγούν) του έβαλαν την ιδέα να διαλύσει το Υπ. Εμπορικής Ναυτιλίας, οπότε αυτός το έκανε και εξακολουθεί την ίδια πολιτική, ακόμα και μετά την ηχηρότατη παραίτηση Παμπούκη. Βέβαια, το ΠΑΣΟΚ ποτέ του δεν χώνεψε τη ναυτιλία, δεν ήταν ελεγχόμενος χώρος. Η ναυτιλία "περίσσευε" στο αριστερίστικο-φασιστικό καθεστώς που ήθελε να επιβάλει στην Ελλάδα, μαζί με τους πρασινοφρουρούς του '80, που τώρα οι περισσότεροι είναι κάτι χαμένα γερόντια που κάνουν κριτική επί παντός επιστητού στα καφενεία.

  8. dimperd avatar
    dimperd 07/09/2011 14:07:00

    Οι άνθρωποι έχουν αποδείξει επανειλημμένα ότι είναι και άσχετοι αλλά και επικίνδυνοι. Στην αρχή κατήργησαν το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας. Στον πρώτο ανασχηματισμό το επανασύστησαν. Στο δεύτερο, το καταργούν και πάλι. Τέλος, έρχεται ο κ. Παμπούκης και ομολογεί ότι αυτό ήταν λάθος. Τι άλλο να πεις όταν μία κυβέρνηση φέρεται τόσο ανεύθυνα για ένα τομέα τόσο νευραλγικό όπως αυτός της ναυτιλίας. Ένα τομέα που ίσως είναι ο μοναδικός στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή που έχει να επιδείξει ανάπτυξη και επιτυχή αποτελέσματα. Χρησιμοποιείστε επιτέλους κύριοι της κυβέρνησης τα δυνατά χαρτιά της οικονομίας μας και μη διώχνετε την ικανότατη ελληνική ναυτοσύνη από τον τόπο.

  9. Afroditi avatar
    Afroditi 07/09/2011 14:39:27

    Ο αφελληνισμός της Ελλάδας συνολικά είναι πλέον πραγματικότητα. Οι βασικοί πυλώνες στήριξης της ελληνικής οικονομίας και κουλτούρας, από ιδρύσεως του Κράτους, είναι η ναυτιλία και ο τουρισμός. Και οι δύο τομείς πλήττονται, αφενός από την ανικανότητα, στην καλύτερη πρίπτωση, διαχείρισης και ανάπτυξης τους, αλλά, ενδεχομένως , και από σκοπιμότητα εξυπηρέτησης ισχυρών "διεθνών" συμφερόντων. Συμφερόντων που επιδιώκουν να μετατρέψουν την Ελλάδα στο πιό ελκυστικό θέρετρο της Ευρώπης, που όμως οι Έλληνες θα είναι τα "γκαρσόνια" και οι "τρίτοι" οι επιχειρηματίες. Η χώρας μας έχει ανάγκη από σαφής, ξεκάθαρες και άμεσα εφαρόσιμες προτάσεις στο πλαίσιο που αναφερθήκατε κύριε Αγιάσογλου.

  10. Thimm avatar
    Thimm 07/09/2011 15:44:02

    Σκεφθείτε κάποιος τρανός Έλληνας πολιτικός, αλλά με ...σκουλουμπουσκούνια, να χειριζόταν την Ναυτιλία έτσι ώστε:
    1. Nα έκανε όλα τα πλοία με Ελληνική σημαία.
    2. Επάνδρωση όλο το πλήρωμα με Έλληνες
    3. Ξαναζωντάνευε το Ναυπηγείο Σκαραμαγκά.
    .
    .
    1236 …Να ξανακατασκεύαζαν και την εταιρεία Λιπασμάτων που δούλευα….εκεί κοντά...Αχχ στο τωρινό ανύπαρκτο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας….στον Πειραιά…. - <>, καμμιά ελπίδα από το σύνολο του υπάρχοντος Ελληνικού πολιτικού δυναμικού ...παρόλη την αισιοδοξία μου !!

  11. Κτησιας avatar
    Κτησιας 07/09/2011 15:56:59

    Είναι να τους λυπάσαι! Τα κακόμοιρα πτωχά και απροστάτευτα !ήρθε το Πασόκ τρομάξανε και πήγαν όλα στο σίτυ!

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ Κτησιας 07/09/2011 17:42:47

      Ούτε "πτωχά ούτε απροστάτευτα" είναι εγκάθετε...Στο City είναι ήδη προπολεμικά (βλ.Εμπειρίκος,Νιάρχος,Κουλουκουντής). Να ταΐζουν χαραμοφάηδες και αλήτες δεν θέλουν.Και μια που τα ξέρεις όλα, θα μας πείς τι έγινε στον Σκαραμαγκά και "ανέκρουσε πρύμναν" ο Μπένυ;Θα μας πείς για τους νταβατζήδες της "Ζώνης" στο Πέραμα ; (την περίπτωση ερευνά η Εισαγγελία Πειραιά...)

  12. Sofia avatar
    Sofia 07/09/2011 15:58:16

    H σημερινή κυβέρνηση φαίνεται αποφασισμένη να καταστρέψει κάθε δυναμική
    ανάπτυξης που διαθέτει η χώρα μας δίνοντας ένα καταλυτικό χτύπημα σε δύο παραδοσιακούς και νευραλγικούς τομείς της οικονομίας της Ελλάδας, την Ναυτιλία και τον τουρισμό. Κάποιος θα μπορούσε να χαρακτηρίσει τις αποφάσεις αυτές σαν άλλη μία ανικανότητα της Κυβέρνησης να διαχειριστεί επιτυχώς θέματα ύψιστης σημασίας για την οικονομία, την ιστορία και την επιβίωση της χώρας μας, αλλά τελικά όπως φαίνεται τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Οι Ελληνες οδηγούνται να εγκαταλείψουν τη χώρα τους, η ελληνική περιουσία και γη ξεπουλιούνται για την εξυπηρέτηση διεθνών συμφερόντων και για άλλη μια φορά οι Ελληνες καλούνται να εξελιχθούν και να διαπρέψουν στο εξωτερικό στερώντας την Ελλάδα από τα δυνατά χαρτιά της σε μία κρίσιμη καμπή της ιστορίας της. Καιρός οι προτάσεις που παρουσιάζονται να γίνουν ενέργειες!

  13. ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ avatar
    ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ 07/09/2011 16:39:24

    Από τους πλέον παραγωγικούς τομείς και ίσως την μόνη ελπίδα ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας, την ναυτιλία και τον τουρισμό και τον αφελληνισμό που υπέστησαν στις "δημιουργικές ώρες διακυβέρνησης" της Κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας του ΓΑΠ καταταννοεί κάποιος και το στόχο. Κάποιοι μάλλον μπέρδεψαν (είναι λογικό να μην κατανοούν απόλυτα την ελληνική- δύσκολη γλώσσα) τα Ξύλινα Τείχη (Θεμιστοκλής για τον πολεμικό στόλο της αρχαίας Αθήνας) με τα Ξύλινα δεκανίκια που τόσο απλώχερα πρόσφεραν σε υπερατλαντικό μεν σκοπό ο οποίος τελικά δεν ήταν θαλάσσιο ταξίδι ( απ' αυτά που έκαναν την ελληνική ναυτιλία παντοδύναμη και την Ελλάδα πρώτη δύναμη) αλλά ναυάγιο στο ευρωπαϊκό όραμα.

  14. Orestios avatar
    Orestios 07/09/2011 19:40:17

    Τί να την κάνεις την ναυτιλία όταν έχεις τους Παπανδρέου????
    Ανεξάντλητο κεφάλαιο

  15. Κεφαλονίτης avatar
    Κεφαλονίτης 08/09/2011 13:12:26

    Ζούμε στη χώρα του παραλόγου!!! Υπάρχει Υπουργείο Βιομηχανίας, την στιγμή που η βιομηχανική παραγωγή της χώρας είναι ανύπαρκτη και δεν υπάρχει Υπουργείο Ναυτιλίας στη χώρα που ηγείται της παγκόσμιας ναυτιλίας!!! Όταν έχεις αυτά τα μυαλά να σε διοικούν πως μπορείς να ελπίζεις ότι θα βγεις από την κρίση και ότι υπάρχει ελπίδα να αναπτυχθούμε!! Επιμένω λοιπόν στην άποψη ότι η κρίση είναι μεν υπαρκτή συνάμα όμως και τεχνητή!!! Ο κος ΓΑΠ αναμφίβολα έχει να υλοποιήσει ένα σχέδιο!!Το προωθεί μέχρι στιγμής με απόλυτη επιτυχία. Και ο πλέον αδαής και επιφυλακτικός το αντιλαμβάνεται. Απλά ελπίζουμε στην επιτάχυνση της αποχώρησης όλων αυτών που μας οδήγησαν εδώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.