22/01/2013 20:10
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο αναρχοαυτόνομος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Διαμαντόπουλος είχε στοχοποιήσει το Mall;



«Βόμβα» για τον ΣΥΡΙΖΑ αποτελεί η αποκάλυψη ότι λίγες ημέρες πριν από την τοποθέτηση του εκρηκτικού μηχανισμού στο εμπορικό κέντρο The Mall, ο γνωστός αναρχοαυτόνομος βουλευτής Καστοριάς Β. Διαμαντόπουλος είχε κάνει τις εξής δηλώσεις:

«Ανομία είναι το Mall του κ. Λάτση, το οποίο είναι αυθαίρετο. Γιατί αυτή τη στιγμή λένε στον κόσμο, στην παραφροσύνη σου ή αυτοκτόνα ή πάρε το όπλο. Αν δε σέβεσαι τη νομιμότητα και το κράτος, αν προσπαθείς για άλλους λόγους να πιέζεις από δίπλα ή από πάνω ή από κάτω, δημιουργούνται άλλες καταστάσεις. Κι όταν αυτό έχει αρχίσει από το Κοινοβούλιο με αυτή τη συγκυβέρνηση με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, με κατεπείγοντα, τότε περνάμε σε μια άλλη κατάσταση. Αυτή είναι η ανομία. Και όχι η βίλα Αμαλία».

Ο σύντροφος Διαμαντόπουλος αν καταλάβαμε καλά μας ζητά να πάρουμε τα όπλα; Και καλά εμείς δεν τα παίρνουμε, κάποιοι παλαβοί τρομοκράτες όμως, όπως αποδείχθηκε πήραν τα όπλα και τις βόμβες.

Δεν ξέρουμε αν ο κ. Βουλευτής στοχοποίησε έτσι το εμπορικό κέντρο. Αυτό το αφήνουμε στην κρίση των αναγνωστών.

Είναι όμως πολύ περίεργες οι συμπτώσεις. Βρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ τους δημοσιογράφους, τους βάζουν γκαζάκια. Τσακώνεται άγρια με τη ΝΔ, πυροβολούν στα γραφεία της, μιλά για το αυθαίρετο mall, βάζουν βόμβα.

Δε λέμε, μπορεί κάποιοι να κάνουν προβοκάτσια σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ, όμως και πάλι είναι πολύ περίεργα τα περιστατικά.

Σε ανακοίνωσή του ο υπουργός Δημόσιας Τάξης αναφέρει:

"Οι μάσκες και οι κουκούλες στην πολιτική μας ζωή ήρθε η ώρα να πέσουν μια για πάντα.

Ο ΣΥΡΙΖΑ διαρρηγνύει τα ιμάτιά του από χθες το βράδυ, επειδή ο Υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη κ. Νικόλαος Δένδιας τον κάλεσε να συνταχθεί, μαζί με όλα τα κόμματα του συνταγματικού τόξου, υπέρ της προάσπισης της νομιμότητας. Αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ το θεωρεί προσβολή!

Αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θεωρεί προσβολή να ανήκει σε αυτόν ο κατά τη δήλωσή του «αναρχικός» βουλευτής Καστοριάς Β. Διαμαντόπουλος, ο οποίος, όπως αποκαλύπτεται, τέσσερις μόλις ημέρες πριν την τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στο Mall είχε χαρακτηρίσει το συγκεκριμένο κτίριο «ανομία» σε συνέντευξη Τύπου. Αλλά και είχε υποστηρίξει ότι η κυβέρνηση με την πολιτική που ασκεί στέλνει στους πολίτες το μήνυμα «αυτοκτόνα ή πάρε όπλο», απειλώντας μάλιστα τους πάντες ότι «οι μέρες τους είναι μετρημένες»!

Ο ΣΥΡΙΖΑ ήρθε η ώρα να επιλέξει: συντάσσεται με τη νομιμότητα ή συγκαλύπτει την ανομία; Ανέχεται την στοχοποίηση ή όχι από βουλευτή του; Δικαιολογεί τη βία, ως αντίδραση ή όχι; Ας αφήσει τις προφάσεις περί ευθιξίας και ας ξεκαθαρίσει τη σχέση του με τις συνιστώσες του. Η πρόταση μομφής εις βάρος του από την ελληνική κοινωνία έχει ήδη υποβληθεί."

Σχολιάζοντας τις δηλώσεις Διαμαντόπουλου, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου, έκανε λόγο για «στοχοποίηση» του Mall και κάλεσε τον πρόεδρο της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ να πάρει θέση.


«Ο, κατά δήλωσή του αναρχικός και φιλοτρομοκράτης Βαγγέλης Διαμαντόπουλος, ο οποίος παραμένει ακόμα και τώρα βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, στοχοποιεί σε ομιλία του το Mall, τέσσερις ημέρες πριν το τρομοκρατικό χτύπημα και καλεί απροκάλυπτα τους συντρόφους του να πάρουν τα όπλα. Μετά από αυτό περιμένουμε από τη Δικαιοσύνη να παρέμβει άμεσα. Από τον κ. Τσίπρα να πάρει, επιτέλους, σαφή θέση και τον κ. Διαμαντόπουλο να ξεκαθαρίσει τη σχέση του με την ανομία και την τρομοκρατία», δήλωσε.

Για «άθλια επίθεση» εκ μέρους της κυβέρνησης με σκοπό «την τρομοκράτηση της κοινωνίας», έκανε λόγο ο ΣΥΡΙΖΑ, απαντώντας στις βολές του κυβερνητικού εκπροσώπου. «Αποκαλύπτονται πλήρως οι σχεδιασμοί του κ. Δένδια και των ομοίων του, οι οποίοι πλέον στρέφονται ευθέως εναντίον της δημοκρατίας. Η στρατηγική της έντασης και του εμφύλιου διχασμού επιστρατεύεται για να δικαιολογήσει την εξοντωτική πολιτική του μνημονίου», υπογράμμισε στην ανακοίνωσή της η Κουμουνδούρου.

«Οι λαλίστατοι και συνωμοσιολόγοι υπεύθυνοι του ΣΥΡΙΖΑ επιμένουν να μη λένε κουβέντα για την ταμπακέρα. Δεν αποκηρύσσουν τις δηλώσεις Διαμαντόπουλου περί δικαιολογημένης οπλοχρησίας και τον διατηρούν στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ», αντέτεινε ο κ. Κεδίκογλου, με νεότερη ανακοίνωσή του.

Από την πλευρά του ο ΣΥΡΙΖΑ επανήλθε με ανακοίνωσή του χαρακτηρίζοντας «άθλιο» το non paper της Νέας Δημοκρατίας και κάνοντας λόγο για πλαστό βίντεο.

«Πρόκειται για πλαστογραφία και αισχρή προβοκάτσια εκ μέρους της ΝΔ η οποία, πέραν των πολιτικών, υπέχει και βαρύτατες ποινικές ευθύνες», αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ και κάλεσε τους τηλεοπτικούς σταθμούς να παρουσιάσουν το σύνολο του επίμαχου βίντεο και όχι το πλαστογραφημένο από τη ΝΔ.

Μάλιστα ο ΣΥΡΙΖΑ παραθέτει το απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα από τις δηλώσεις του κ. Διαμαντόπουλου: «Γιατί αυτή τη στιγμή λένε στον κόσμο, στην παραφροσύνη σου ή αυτοκτόνα ή πάρε το όπλο. Εμείς λέμε, ελάτε να μετασχηματίσουμε την οργή σε ένα κίνημα δημιουργικό. Αυτό. Ξεκάθαρα από τον ΣΥΡΙΖΑ».

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. NTUA avatar
    NTUA 22/01/2013 20:15:12

    Άρα, τώρα ξέρουμε πού μπορούμε να βάλουμε την κάθε επόμενη βόμβα. Αρκεί να παρακολουθούμε προεκτικά τις δηλώσεις των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ...

  2. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 22/01/2013 20:27:35

    Αυτά που λέει ο Διαμαντόπουλος, τα λέει και η μισή Ελλάδα.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ εναςάσχετος 23/01/2013 00:20:17

      Η μιση Ελλαδα ομως δεν κατεχει βουλευτικη εδρα αγαπητε.

      • Nike avatar
        Nike @ Ρεαλιστης 23/01/2013 15:30:26

        Μα γι' αυτό, ακριβώς, τον έχει στείλει στη Βουλή, ως ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ της, αγαπητέ!

        Χα, χα, χα, χα..........

  3. drider avatar
    drider 22/01/2013 20:27:46

    Εγώ ξέρω ότι το Mall "τακτοποιήθηκε" με το νόμο περί αυθαιρέτων.

  4. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 22/01/2013 20:28:47

    Ο τυπος θα ηταν για γελια, αν η ολη κατασταση που προσπαθουν να δημιουργησουν οι φιλοι του, δεν ηταν για κλαματα.

  5. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/01/2013 20:29:54

    Ρε παιδιά...Το τι λέει ο τύπος έτερον εκάτερον. Το Μωλ είναι όντως το μεγαλύτερο αυθαίρετο στην Ευρώπη, με συγχωροχάρτι νόμο δια χειρός Ευαγγέλου.
    Δέστε τι έλεγε η ΝΔ στη Βουλή : h**p://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_27/03/2002_20018

  6. Αριστερός avatar
    Αριστερός 22/01/2013 20:36:11

    Nαι, σιγά!
    Οι παρανομίες (ελέω Σημίτη και Καραμανλή) του ομίλου Λάτση στο Mall είναι γνωστές από καιρό.

    Δείτε δημοσίευμα πενταετίας
    http://galera.gr/magazine/modules/articles/article.php?id=68

  7. dima avatar
    dima 22/01/2013 20:36:30

    ''Είναι όμως πολύ περίεργες οι συμπτώσεις. Βρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ τους δημοσιογράφους, τους βάζουν γκαζάκια. Τσακώνεται άγρια με τη ΝΔ, πυροβολούν στα γραφεία της, μιλά για το αυθαίρετο mall, βάζουν βόμβα''

    ποιος ωφελειται;

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ dima 22/01/2013 22:33:56

      Μάλλον ο Γεωργίου της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας ωφελείται διότι θα συζητηθεί λιγότερο η κακουργηματική δίωξη που ασκήθηκε σήμερα εναντίον του.

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ kapar13 23/01/2013 13:46:09

        Δεν θα συζητήσουν οι πολίτες που "αποπροσανατολίζονται" τα κακουργήματα του Γεωργίου, αλλά οι δικαστές, που δεν ασχολούνται με άσχετα για την δουλειά τους θέματα.

    • Λύκος avatar
      Λύκος @ dima 22/01/2013 22:35:07

      Λάθος συνειρμός. Όλοι και κανένας, ή καλύτερα όλοι ωφελούνται από τη σκοπιά τους, άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο. Γιατί να μην είναι κλιμάκωση μιας σύρραξης μεταξύ κράτους και ακροαριστερών;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ dima 22/01/2013 23:15:13

      Ίσως αυτοί που θέλουν αστάθεια στη χώρα και οικονομική ομηρία και διάλυση του κλίματος για προσέλκυση τουρισμού. Ήδη το στέιτ ντιπάρτμεντ βγήκε την επομένη της επίθεσης στο μολ να πει να είναι προσεκτικοί στις μετακινήσεις τους οι αμερικανοί πολίτες. Τι κάνει νιάου-νιάου λοιπόν; Οι μεγάλοι υποκριτές της ανθρωπότητας που θέλουν να είναι παγκόσμια χούντα με 150 βάσεις στον πλανήτη μας και που δεν υπογράφουν καμιά συνθήκη για τον περιορισμό των ρύπων ούτε τη σύμβαση για το δίκαιο των θαλασσών. Μια χώρα τα κάνει όλα αυτά μαζί.

    • Παντσο avatar
      Παντσο @ dima 23/01/2013 17:37:45

      Ναι και προχθές βρίσανε την παναγία και έγινε τρομοκρατικό χτύπημα στον παράδεισο.

      • Παντσο avatar
        Παντσο @ Παντσο 23/01/2013 17:43:26

        To σχόλιο πήγαινε στον dima

  8. Karenin avatar
    Karenin 22/01/2013 20:42:42

    Ο σύντροφος είναι όντως για γελια και η ανακοίνωση Κεδίκογλου για το θέμα, για κλάματα.

  9. dim avatar
    dim 22/01/2013 20:44:31

    Ο Σύριζα από τη στιγμή που δε διέγραψε τον συγκεκριμένο βουλευτή (όπως και το Παναγούλη), στην ουσία αποδέχεται ως "εντός ορίων" τις συγκεκριμένες δηλώσεις...

    Αλλά τι λέμε τώρα… Το Σύνταγμα αναφέρει ρητά:

    " Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία. " (Άρθρο 120)

    ... Όταν λοιπόν οι κύριοι των Σύριζα, ΑΝΕΛ και ΧΑ κάθε μέρα δηλώνουν, εντός βουλής παρακαλώ: "Είστε δωσίλογοι, είστε προδότες, είστε χειρότεροι και από τη Κυβέρνηση Τσολάκογλου, έχουμε κατοχή, έχουμε κατάλυση της δημοκρατίας, παραβίαση του Συντάγματος κλπ κλπ", τι κάνουν στην ουσία? Νομιμοποιούν όσους θεωρούν ότι η ένοπλη αντίσταση είναι ένα μέσο (ΚΑΘΕ μέσο δεν αναφέρει το Σύνταγμα?) για να μη καταλυθεί το Σύνταγμα και η δημοκρατία στην Ελλάδα… E,αφού με τη φρασεολογία τους και την επιχειρηματολογία τους προσπαθούν να αποδείξουν ότι η κυβέρνηση τώρα είναι προδοτική και έχει καταλύσει στην ουσία το Σύνταγμα και τη δημοκρατία, γιατί μετά καταδικάζουν αυτούς που προσπαθούν με κάθε μέσο να αντισταθούν?

    Αν καταδικάζεις τη τρομοκρατία, τότε θα πρέπει στη πράξη να το αποδείξεις, σταματώντας να χαρακτηρίζεις προδότες, δωσίλογους, Τσολάκογλου κλπ τη δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση… Εμείς, το 49% που τη στηρίζει τι είμαστε? Προδότες? Κύριοι των άκρων καταλάβετε το… Στα διχαστικά κηρύγματα μίσους που εξαπολύεται καθημερινά εντός και εκτός βουλής, θα παίρνετε την απάντηση που σας αρμόζει… Είσαστε οι δυνάμεις του μίσους, που αποκαλείται προδότες και δωσίλογους το 49% του λαού που βρίσκεται πέριξ του κέντρου και στηρίζει μια κυβέρνηση που αποτελείται από αριστερούς, κεντροαριστερούς, κεντρώους, κεντροδεξιούς και δεξιούς… Και εσείς, το 46% του εκλογικού σώματος, κατηγορείται το 49% ως προδότες, ενώ εσείς δεν έχετε καν ενιαία φωνή, αφού αυτό το 46% αποτελείται από ετερόκλητους σχηματισμούς που τους χωρίζει χάος, και βρίσκονται στο αριστερό άκρο, αριστερότερα της ΔΗΜΑΡ, και στο δεξιό άκρο, δεξιότερα της ΝΔ…

    Ο δημοκρατικός κόσμος σας έχει πια καταλάβει… Στη προσπάθεια σας να διχάσετε τον Ελληνικό λαό, δε θα σας ακολουθήσουν πολλοί… Όσοι σκέφτηκαν έστω και προσωρινά να σας ακολουθήσουν κατάλαβαν πλέον ότι στήριξη και ενδυνάμωση ώστε να γίνουν τα πρώτα κόμματα ακραίοι σχηματισμοί και των δύο άκρων, στην ουσία σημαίνει εθνικός διχασμός, και εθνική καταστροφή… Οι επόμενες δημοσκοπήσεις θα δείξουν σαφέστατα την ακόμα μεγαλύτερη αποδυνάμωση Σύριζα, ΧΑ και ΑΝΕΛ…

    • Tryphoon avatar
      Tryphoon @ dim 23/01/2013 02:53:05

      Έλα πες το, μην ντρέπεσαι, έβλεπες χθές Πρετεντέρη...copy-paste

  10. Kώστας avatar
    Kώστας 22/01/2013 20:44:34

    Που απείλησε; Εγώ είδα να λέει πως είναι αυθαίρετο. Εκτός αν αυτό αρκεί για να γίνει το λογικό άλμα.

  11. Δημοκράτης avant-garde avatar
    Δημοκράτης avant-garde 22/01/2013 20:52:46

    ωφελείται εκείνος που στοιχηματίζει στην καταστροφή της χώρας.
    νομίζει πως ωφελείται εκείνος που επιδιώκει την πτωχοποίηση όλων των Ελλήνων μέσω των απεργιών και την εκδίωξη τουριστών με τις βόμβες.
    Πιστεύει δηλαδή ο κάθε Τσίριζα πως αν πτωχύνουμε όλοι θα επικρατήσει η κομμουνιστική δικτατορία για να γίνουν οι επιστάτες μας με τον βούρδουλα.
    Αγωνίζονται για να γίνουμε η φάρμα των ζώων του Όργουελ

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Δημοκράτης avant-garde 22/01/2013 22:22:16

      Εμένα να μην με υπολογίζεις.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Δημοκράτης avant-garde 22/01/2013 23:17:43

      Σωστός. Το χάος επιδιώκουν. Αυτό που επικρατούσε τις τελευταίες ημέρες του τσαρικού καθεστώτος στη Ρωσία προ μπολσεβίκων. Νομίζουν πως μετά από 100 χρόνια θα το επαναλάβουν στην Ελλάδα. Κούνια που τους κούναγε. Μόνο που μου βρωμάει για αντίθετη αντίδραση πραξικοπηματιών-πρακτόρων που θα εξυπηρετήσουν τον ίδιο σκοπό με πρόσχημα τη σωτηρία μας από τον κομμουνισμό του σύριζα. Σας θυμίζει κάτι;

      • Tryphoon avatar
        Tryphoon @ Γεώργιος Τ. 23/01/2013 02:55:09

        Ρε παιδιά τί λέτε? Το έχετε χάσει τελείως. χαχαχα

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Tryphoon 23/01/2013 08:21:06

          Αυτό λέμε για το σύριζα εμείς...

  12. liotsos avatar
    liotsos 22/01/2013 20:53:17

    Ολα τα λεφτα ειναι εκεινη η κοπελα...με το ζιβαγκο.

  13. Γιαννης Κ avatar
    Γιαννης Κ 22/01/2013 20:55:12

    Οποιος παρακολουθησε τις βραδυνες ειδησεις του ΣΚΑΙ και ακουσε τις δυο μποτοξοδημοσιογραφινες να προσφερουν ιδεολογικη στηριξη στον αναρχικο φιλοτρομοκρατη βουλευτη Διαμαντοπουλο καταλαβε γιατι υπαρχει ακομα τρομοκρατια στην Ελλαδα.

  14. aggelosview avatar
    aggelosview 22/01/2013 20:57:56

    "Χρήσιμος ηλίθιος". keep talking σύντροφε.....
    Η ΝΔ πρέπει να κάνει ένα οδοιπορικό στον Ελαιώνα. Να βγάλει φωτογραφίες με τους γύφτους να τσαλαβουτάνε στη λάσπη κι από δίπλα τη φωτογραφία του Αλέξη με τις δηλώσεις του για κορμοράνους κι ανάπτυξη. Γιατί αυτό το μέλλον έχουν στο μυαλό τους.

  15. δημης avatar
    δημης 22/01/2013 20:59:39

    ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ...ΥΠΕΡ ΤΗΣ ...ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ..ΝΟΜΩΝ Ο...ΣΥΡΙΖΑ -ΣΥΓΥΡΙΖΑ....
    -ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ..ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ;;;;;
    -ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΦΥΑΔΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ;;;
    -ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ;;;

  16. Ραβινος avatar
    Ραβινος 22/01/2013 21:14:25

    Αυτο κι αν ειναι βομβα επικοινωνιακη κατα του ΣΥΡΙΖΑ ! Στο antinews εχουν πολλες φορες γινει σχολια για τις επικοινωνιακες γκαφες της κυβερνησης τουτη την φορα ομως δεν μπορει να πει κανεις εγινε τριποντο απο την κυβερνηση.Πρωτον γιατι συνεπεσε με την επιθεση ΣΥΡΙΖΑ στον Δενδια {το ξαναλεω οτι αυτος γραφει ιστορια } και την αμεση συνδεση του ΣΥΡΙΖΑ με το τρομοκρατικο κτυπημα στο MALL .Δευτερον γιατι ενω γινεται του κουτρουλη ο γαμος με την απεργια στα ΜΜΜ ο κοσμος βλεπει αυτον τον βλαχοκαραγκιοζη Διαμαντοπουλο σε αμεση συνδεση με τον ΣΥΡΙΖΑ και την τρομοκρατια και αυτο επισκιαζει την ταλαιπωρια του απο την απεργια των ΜΜΜ γιατι σκεπτεται ναταν αυτος με τα παιδια του στο MALL και να σκαζε η βομβα διπλα του .Τριτον γιατι βλεπει τον Τσιπρα στις ΗΠΑ να δινει πιστοποιητικα νομιμοφροσυνης στο ναο της Wall Street και στην Ελλαδα βουλευτης του να στοχοποιει τρομοκρατικα ενα εμπορικο κεντρο το MALL και ταυτοχρονα εναν Λαφαζανη στην Βουλη να σταζει μελι στην προκαταρκτικη επιτροπη πληρως νομιμοφρων στην τηρηση των διαδικασιων κλπ κλπ.Ειπα για τριποντο αλλα θα πω και ενα ακομη με την παρουσιαση στην Βουλη απο τον Δενδια των δηλωσεων του ΣΥΡΙΖΑ για τους δικαστικους σε απαντηση των οσων ειπε η Κλαραμπελ για το συνταγμα και την ανεξαρτησια της δικαιοσυνης .Ε ...! νομιζω οτι ηταν μια πολυ καλη ημερα επικοινωνιακης υπεροχης για την Κυβερνηση .Τα σωστα να λεγονται οχι μονο τα λαθη !

    • Κάνω ότι δεν βλέπω avatar
      Κάνω ότι δεν βλέπω @ Ραβινος 22/01/2013 21:39:57

      Ραβίνε, τα είπες όλα. Προσέξτε τις δυο χαμηλοβλεπούσες-ταγάρια, βγαλμένες από το χρονοντούλαπο βουκολικού-λησταρχικού δράματος καραγκούνας. Όπως είπε και κάποιος, διαγωνισμό δυσμορφίας κάνουν στην Κουμουνδούρου;

    • Karenin avatar
      Karenin @ Ραβινος 22/01/2013 21:47:13

      Πρέπει να είσαι και ο μοναδικός Ελληνας που είδες μόνο αυτά σήμερα, σου ξέφυγε βλέπεις και η καραμπόλα......

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ Ραβινος 23/01/2013 11:52:16

      Δηλαδή το να λες ενα αυθαίρετο ότι είναι αυθαίρετο είναι στοχοποιηση? Μήπως να μην λέμε και τους πασόκους λαμόγια γιατι τους στοχοποιόυμε και αυτούς?

  17. cp avatar
    cp 22/01/2013 21:18:28

    Οντως το Mall ειναι αυθαιρετο !

  18. Moriarty avatar
    Moriarty 22/01/2013 21:27:12

    Μάλιστα. Το Mall και ο Λάτσης, ιερές αγελάδες. Προς Θεού, μην τους θίγετε και μην αναφέρεστε στο μεγαλύτερο αυθαίρετο της Αττικής, γιατί θα μπείτε στο στόχαστρο της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας.

  19. Simon Bolivar avatar
    Simon Bolivar 22/01/2013 21:29:01

    Οι ίδιοι γραφικοί τις ίδιες γραφικότητες .

  20. Απορών avatar
    Απορών 22/01/2013 21:31:04

    Η ΝΔ καλά θα κάνει να σταματήσει να λαϊκίζει και να διαιρεί το λαό και να επικεντρωθεί στην προσπάθεια να σωθεί η χώρα καθώς και στο να δώσει όραμα και ελπίδα (που πλέον είναι πραγματική στον κόσμο) επιδιώκοντας ηρεμία και συναινέσεις (όχι φυσικά χωρίς να σπάσει αυγά στην οικονομία).
    Δεν λέω, βραχυπρόθεσμα της βγαίνει αλλά όταν σε ένα δύο χρόνια αρχίσουν να φαίνονται οι θετικές επιπτώσεις του μνημονίου στην ελληνική οικονομία αν έχει πολωθεί ο κόσμος δεν θα βλέπει τίποτα και ο ΣΥΡΙΖΑ θα επανακάμψει γιατί ο κόσμος θα έχει κουραστεί από την "πολιτική της έντασης" αφήστε που η πλειοψηφία την Ελλάδα είναι κεντροαριστεροί/αριστεροί. Συνεπώς, δεν καταλαβαίνω γιατί όλη αυτή η φασαρία... Τώρα μας μάρανε η Βίλλα Αμαλίας, ο αναρχισμός του Διαμαντόπουλου και η όξυνση με σαφή λαϊκιστικά στοιχεία; Αγνοήστε τους και εξηγήστε στον κόσμο που βρισκόμαστε και που πηγαίνουμε! Αυτό θέλει πραγματικά ο κόσμος, να καταλάβει τι συνέβη στη χώρα και ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ όλου αυτού που ζούμε. Ακόμα και οι ψηφορόροι της Χρυσής Αυγής ένα όραμα για την πατρίδα ψηφίζουν και σε καμμία περίπτωση μια ρεβάνς της δεξιάς απέναντι στους "αριστερούς" όπου εκεί πλέον περιλαμβάνονται από τους Καραμανλήδες, τους Παπανδρέου, τους εκσυγχρονιστές και όλοι αυτοί στη συσκευασία του ενός κ. Τσίπρα! Έλεος πια...
    Ασχολούμενοι με βλακείες φοβάμαι πως ο κόσμος θα ξεχάσει (ή δεν θα αντιληφθεί ποτέ) γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πραγματικά επικίνδυνος: και είναι πραγματικά επικίνδυνος όχι επειδή είναι η πολιτική έκφραση της αντισυστημικής 17Ν αλλά επειδή είναι πλέον η χειρότερη έκφραση του ΒΑΘΕΩΣ ΚΡΑΤΟΥΣ που οικοδόμησε το ΠΑΣΟΚ, δηλαδή η πιο συστημική πολιτική δύναμη αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα που ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!

    • Tryphoon avatar
      Tryphoon @ Απορών 23/01/2013 03:19:47

      Επιτέλους ένα σχόλιο της προκοπής! Ας κάνουν λοιπόν εκεί στην ΝΔ μια παραγωγική (για τον κόσμο) κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ και ας τον εξαναγκάσουν να αποδείξει όχι ότι δεν συνδέεται με την τρομοκρατία αλλά ότι δεν είναι «η χειρότερη έκφραση του ΒΑΘΕΩΣ ΚΡΑΤΟΥΣ που οικοδόμησε το ΠΑΣΟΚ». Δύσκολο βέβαια για ένα κόμμα που τόσα χρόνια τσαλαβούταγε στο «ΒΑΘΗ ΚΡΑΤΟΣ» του ΠΑΣΟΚ τρώγοντας τα απομεινάρια και που τώρα συγκυβερνά μαζί του – αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα. Ας μας αποδείξει επίσης ότι η άγρια λιτότητα είναι μονόδρομος και ας αποδημήσει την κριτική του ΣΥΡΙΖΑ στο μνημόνιο την ώρα μάλιστα που ακόμα και το ΔΝΤ παραδέχεται επισήμως ότι το πρόγραμμα ήταν λάθος.

      • Απορών avatar
        Απορών @ Tryphoon 23/01/2013 10:01:27

        Το ΔΝΤ είπε ότι οι multipliers έπεσαν έξω, κάτι που πάντα συμβαίνει (είτε λιγότερο είτε περισσότερο) γιατί βασίζονται σε υποθέσεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι το πρόγραμμα συνολικά ήταν λάθος! Και στο κάτω κάτω τί θα πει "σωστό" και "λάθος" σε αυτά τα ζητήματα, αν είχανε βάλει τους σωστούς πολλαπλασιαστές θεωρείτε πως αυτό σημαίνει ότι κάποιος θα έλεγε "ε εντάξει δεν είναι σωστό να τους δώσουμε 300 δις πρέπει να τους δώσουμε 600!"... Ενδεχομένως να πιεζόταν για μεγαλύτερο κούρεμα ή κούρεμα εξαρχής, αλλά αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που το ΔΝΤ τα λέει αυτά, για να πιέσει για OSI. Μην τσιμπάμε με ό,τι λένε οι ειδήσεις: η φράση "το ΔΝΤ παραδέχεται ότι το πρόγραμμα ήταν λάθος" είναι δημοσιογραφική χωρίς καμμιά ουσία.

        • Tryphoon avatar
          Tryphoon @ Απορών 23/01/2013 15:46:47

          Οκ φίλε μου διορθώνω: το πρόγραμμα δεν ήταν λάθος, ο στόχος ήταν άλλος από αυτόν που μας είπαν. Και ο στόχος ήταν η γρηγορότερη δυνατή αφαίμαξη της Ελλάδας και όχι η προσαρμογή. Έπεσαν έξω στους πολλαπλασιαστές???? Και τι περίμεναν ότι οι πολλαπλασιαστές σε περίοδο γενικευμένης παγκόσμιας οικονομικής κρίσης θα ήταν οι ίδιοι με τον καιρό της φούσκας, έλα τώρα! Για κάθε 1 ευρώ μέτρων λιτότητας υπολόγιζαν 0,5 ευρώ μείωση του ΑΕΠ ενώ είναι 1,8 σε συνθήκες γενικευμένης λιτότητας. Αυτά και μόνο τα νούμερα αποδεικνύουν ότι έτσι θα πηγαίνουμε συνεχώς προς τα κάτω αφού για να εξοικονομήσουμε 1 ευρώ πρέπει να χάσουμε 1,8. Έπεσαν 3 και φορές έξω, αυτό δεν είναι λάθος. Μια ήπια προσαρμογή με έμφαση στα διαρθρωτικά μέτρα μέσα σε ένα περιβάλλον παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης μπορεί να είχε πετύχει. Μια άγρια προσαρμογή με έμφαση στην λιτότητα σε συνθήκες γενικευμένης οικονομικής κρίσης είναι αυτοκτονία. Αυτά είναι γνωστά από την δεκαετία του 1930. Αυτά έλεγε και ο Σαμαράς με τον ΓΑΠ πρωθυπουργό, και τώρα ο ΓΑΠ κάθεται στην γωνία και γελάει λέγοντας πως ο Σαμαράς υιοθέτησε την πολιτική του. Η ΝΔ να μας εξηγήσει πως η χώρα θα σηκώσει κεφάλι με αυτή την πολιτική και όχι την σχέση του ΣΥΡΙΖΑ με την τρομοκρατία.

          • Απορών avatar
            Απορών @ Tryphoon 23/01/2013 16:16:05

            Δεν υπολογίζετε σε αυτά που λέτε το εξής: το πρόβλημά μας δεν είναι το χρέος αλλά το διπλό έλλειμα: τόσο το δημοσιονομικό όσο και αυτό του εμπορικού ισοζυγίου. Όσο έξω και να έπεσαν με τους πολλαπλασιαστές, θα έπρεπε να ληφθούν μέτρα γιατί η ύφεση αντανακλά απλά αυτά που τόσο καιρό τρώγαμε με δανεικά, εκτός και αν εννοείται ότι η λύση είναι απλά να αυξήσουμε μισθούς και να ρίχναμε ακόμα περισσότερα χρήματα στην αγορά με τη λογική 1 ευρώ ρίχνουμε 1,8 ευρώ αυξάνεται το ΑΕΠ να η λύση! Τί γίνεται όμως με τα ελλείματα; Έτσι θα εκτοξεύονταν και το γνωρίζεται και πλέον δεν θα κάναμε απολύτως τίποτα (πέρα από το ότι κανείς δεν θα μας έδινε αυτά τα χρήματα).
            Αυτά που λέτε ισχύουν για το χρέος και την αναλογία ποσοστού χρέους επί του ΑΕΠ. ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΜΑΣ ΤΟ ΧΑΡΙΖΟΥΝ με αλλεπάληλα κουρέματα (και θα ακολουθήσει και άλλο). Όσο για τα ελλείματά μας ρίξτε μια ματιά στα στοιχεία: μειώνονται θεαματικά!

          • Tryphoon avatar
            Tryphoon @ Απορών 23/01/2013 16:30:07

            http://www.antinews.gr/2013/01/23/200549/

    • Απορών avatar
      Απορών @ Απορών 23/01/2013 10:02:52

      Το σχόλιο μου εδώ μπορεί να αφαιρεθεί. Το έβαλα πιο ολοκληρωμένο προηγουμένως.

      • Απορών avatar
        Απορών @ Απορών 23/01/2013 12:28:13

        Λάθος το επόμενο (παρακάτω) σχόλιο εννοώ μπορεί να αφαιρεθεί.

  21. γαλατης avatar
    γαλατης 22/01/2013 21:34:14

    λοιπόν λυπάμαι πολύ αλλά η αθλιότητα έχει και όρια...το πραγματικό βίντεο υπάρχει πλέον παντού και οι δηλώσεις οι σωστές σε λίγο θα κατακλύσουν το διαδίκτυο..και τότε η γνωστή κοπτοραπτική θα καταπέσει σαν φάρσα...ντρέπομαι αλλά κάποιοι εκεί μέσα έχετε πέσει πολύ χαμηλα...και αν σας αρέσει ο αντίλογος να περάσει παρακαλώ το μήνυμα μου...πάντως για του λόγου το αληθές ήδη κανάλια μεταδίδουν το "σωστό" βίντεο και οχι το γνωστό της παραπληρόφόρησης....ντροπή και μόνο ντροπή./

  22. ΜΔ avatar
    ΜΔ 22/01/2013 21:50:03

    Δυστυχώς συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Άκουσα τις πραγματικές δηλώσεις και, πέρα από κάποιες all time classic (για τον συγκεκριμένο χώρο) αναφορές, δεν μπορώ να βρω πολλά να διαφωνήσω!
    Και για να σου πω την αλήθεια πολλές φορές στο παρελθόν έχω "στοχοποιήσει" το Μall! Έργο σφραγίδα της διακομματικής διαπλοκής με την επιχειρηματική και δημοσιογραφική ελίτ!!!
    Φιλικά!

  23. ΜΔ avatar
    ΜΔ 22/01/2013 22:00:14

    Και για να είμαι ειλικρινής, σε εμένα προσωπικά μου είναι εντελώς ακατανόητη, απωθητική, κακόγουστη και ενοχλητική αυτή η συντεταγμένη προσπάθεια να εμφανιστεί ο ΣΥΡΙΖΑ ένα και το αυτό με αναρχοαυτόνομους το λιγότερο και τρομοκράτες το περισσότερο.
    Θα το καταλάβαινα να αναδείξουν την επικίνδυνη "αφέλεια", τα ανεφάρμοστα αυτών που λένε, τα συμπλεγματικά κτλ κτλ παρά αυτή η προσπάθεια εξίσωσης ενός χώρου με τη βία! Δεν ισχύει και είτε δεν το γνωρίζουν και το πιστεύουν (δυσκολάκι) είτε το γνωρίζουν αλλά θεωρούν ότι απευθύνονται σε χαζούς!
    Φιλικά!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΜΔ 22/01/2013 23:21:46

      Όταν η επίσημη εφημερίδα του σύριζα είχε τέτοια πρωτοσέλιδα στο κάψιμο της Αθήνας και έχει τέτοιους αρθρογράφους και η ιστοσελίδα τους συνεχίζουν τη ρητορική υπέρ των αναρχικών, καλά κάνουμε όλοι οι Έλληνες και τους βάζουμε στην άκρη την αριστερή που ανήκουν. Και άσε τα σάπια...

  24. Hans avatar
    Hans 22/01/2013 22:36:26

    Η συζήτηση για το Mall κρατάει χρόνια και υπάρχει σχετική δίκη σε εξέλιξη. Προφανώς όποιος είναι αριστερός θα μιλήσει για την υπεράσπιση του δημοσίου χώρου και θα εναντιωθεί στην τακτοποίηση ημέτερων συμφερόντων, όπως π.χ. έγινε και με το Golden Hall, πριν λίγο καιρό. Μπορείς να βρεις άπειρα βίντεο ανθρώπων που μιλάνε για το Mall, ως το καλύτερο παράδειγμα διαπλοκής.

    Το ζητούμενο όμως, είναι να πέσει η ανεργία και να ξαναξεκινήσει η οικονομία. Εκτός αν αρχίσαμε να ψάχνουμε τις δικαιολογίες της επικείμενης αποτυχίας.

    Αφιερωμένο: http://www.youtube.com/watch?v=I77rzUEf2Pw

  25. fantomas avatar
    fantomas 22/01/2013 22:42:03

    ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ? ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Η Γκιλοτίνα 12:39, Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

    ΟΠΟΥ ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΓΚΛΟΠ ΤΟΥ ΜΠΑΤΣΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ;

    Η λέξη αποπροσανατολισμός, της γνώστης πόρνης που αποκαλούμε ¨κοινή γνώμη¨, πίσω από την οποία ευθυγραμμίζονται όλα τα κυνοβουλευτικά κώματα – από το ΚΚΕ ως τη Χ.Α.- περιγράφει στη γλώσσα της εξουσίας τη ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ δυο εντελώς διαφορετικών και ασύμπτωτων κόσμων, η οποία φυσικά, υπάρχει ιστορικά όσο και η εκμετάλλευση . Του σάπιου κόσμου της εξουσίας με τον κόσμο της ελευθερίας της αξιοπρέπειας και της αλληλεγγύης.
    Οι τελευταίες επιθέσεις σε κυβερνητικούς αξιωματούχους, κτήρια εξουσίας και αστικά διεφθαρμένα κώματα καθώς και σε τράπεζες, ονομάσθηκαν από το σύνολο του καθεστωτικού (υπό)κόσμου ως εμβόλιμες, παρακρατικές ενέργειες που αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη , προφανώς αποπροσανατολίζουν από την ατζέντα που της σερβίρει αυτός, καθ αυτός, ο καθεστωτικός υπόκοσμος(ΜΜΕ, πολιτικό προσωπικό του καθεστώτος, κλπ).
    Ξεχωρίζει για τη φαιδρότητα της η έμφαση της καθεστωτικής ορχήστρας που παρουσιάζουν τις ενέργειες κατά της εξουσίας ως «παρακρατικές ενέργειες και ομάδες» και που καταδεικνύει για άλλη μία φορά τη διαχρονική βεβαιότητα ότι στην Ελλάδα των ολοκληρωτικών καθεστώτων, οι παρακρατικοί μηχανισμοί (μυστικές υπηρεσίες, ΚΥΠατζήδες και κάθε είδους χιμπατζήδες) δεν έχουν άλλη δουλειά από το να στρέφονται κατά της εξουσίας, των εμβόλων και των συμβόλων της !!!
    Απίστευτες και ακλόνητες απόψεις από το πορνείο της εξουσίας .
    Μας δείχνουν τον αποπροσανατολισμό, θα επιχειρήσουμε στον προσανατολισμό .
    Ας συνεχίζουμε αγόγγυστα τους συλλογισμούς μας διανοούμενοι να στιγματίσουμε το εσωτερικό όχι του αποπροσανατολισμού αλλά του επιδιωκόμενου, απο την εξουσία, προσανατολισμού από το οποίο δεν πρέπει να εκτρέπεται το κοινωνικό ενδιαφέρον, ως σίγουρο και ασφαλές καταφύγιο της πλήρης χειραγώγησης της(της κοινωνίας).
    Στεκόμαστε καμαρωτοί καμαρωτοί μπροστά στον σταυλισμό της Κοινής Γνώμης στον προσανατολισμό της και τον τεμαχίζουμε επιλεκτικά για να δούμε το εσωτερικό του.
    Ξεκινώντας να αναζητήσουμε τον διαβόητο προσανατολισμό της κοινωνίας, πέφτουμε πάνω στα εξαιρετικό εργαλείο της Επικαιρότητας από το οποίο θα αναγνώσουμε τα αβαθή του προσανατολισμού(επανάληψη μήτυρ μαθήσεως).
    Η σημερινή επικαιρότητα πνίγετε από το σκερτσάκι της Λίστας Λαγκάρντ , τη διαδρομή της λίστας, τις εξαδέλφες της ΝΔ, τον Παπακωνσταντίνου, το Βενιζέλο, κάτι νοικοκυρές που έχουν παντελονιάσει πολλά euro για λογαριασμό άλλων λίγων, το Διώτη που βασάνιζε τον Σάββα Ξηρό , κάμποσες κάλπες που θα ψηφίσουν τα πολιτικά θηρία της Βουλής κλπ.
    Στην κορυφή της επικαιρότητας δεσπόζει το ασύλληπτο ερώτημα , που θα απαντηθεί από τη βουλή, «αν έχει ή όχι ευθύνες ο Βενιζέλος, ο Πακων..» κλπ κουράστηκα !
    Η επικαιρότητα και ταυτόχρονα άπαιχτος προσανατολισμός, που προσοχή δεν πρέπει να αποπροσανατολιστεί η Καινή Γνώμη, περιέχει και την απάντηση, που θα τη δώσουν (μόνο)όλα τα καλά παιδιά, ο Βενιζέλος, οι ναζιστές, ο μπουμπούκος, ο βορίδης και άλλοι κοινοβουλευτικοί παίχτες.
    Όλη αυτή την επικαιρότητα την διαχειρίζονται αποκλειστικά και μόνο τα ΜΜΕ των εφοπληστών και των ξένων επικυρίαρχων στην Ελλάδα, με γκεστ σταρ απελπισμένους και παρωχημένους πολιτικούς της σειράς που παρελαύνουν απ όλο το εύρος της κοινοβουλευτικής αλητείας και σε όλο το εύρος της θρας τιβι. Για παράδειγμα η κοινωνία δεν «συμμετέχει» σε αυτή την επικαιρότητα-προσανατολισμό της, ούτε κάν με μία Γενική Απεργία(πως άλλωστε;), ούτε με μία διαμαρτυρία, με τίποτε μόνο ως τηλεθεατής. Ακρότητες, χειραγώγησης του κοινωνικού σώματος
    Αυτή είναι η επικαιρότητα που θα έπρεπε ευλαβικά να ήταν βιδωμένος ο προσανατολισμός της κοινωνίας… Η χειραγώγηση της κοινωνίας δεν επιτρέπει απουσίες ούτε καν ωριαίες. Ο προσανατολισμός παίζει το δικό του Κουρδιστό Πορτοκάλι με συγκεκριμένα αποτελέσματα.
    Η αντίληψη της κοινωνικής πραγματικότητας που πρέπει να εξουδετερωθεί από τις κοινοβουλευτικές μηχανορραφίες έγκυτε και στην εξής αποκαλυπτική λειτουργία του καθεστωτικού προσανατολισμού.
    Για παράδειγμα δεν υπάρχει ανά την Ελλάδα πολίτης με σώας τας φρένας του, που δεν κατανοεί την πλήρη φύση ενός πολιτικού σαν τον Βενιζέλο στο οποίο χρεώνει όχι μόνο την προσωπική του πορεία στην διαφθορά αλλά τον ταυτίζει και δικαιολογημένα και με την καθολική συστημική διαφθορά που κυριαρχεί στην Ελλάδα(πχ mall,νόμος περί ευθύνης υπουργών, Siemens, Μνημόνια κλπ). Αυτή ακριβώς την πραγματικά ευρύτατη και διαδεδομένη άποψη έρχεται η «επικαιρότητα» δηλαδή ο επιβαλλόμενος προσανατολισμός της κοινωνίας να την αμφισβητήσει. Στήνουν κάλπες στη Βουλή και φαραωνικά ενημερωτικά-πλύσης εγκεφάλου, προγράμματα στα ΜΜΕ, όπου στόχος του επιμύθιου είναι το αν ο Βενιζέλος είναι ή όχι μπλεγμένος με τη λίστα Λαγκάρντ(έχει ή όχι πολιτικές ή ποινικές ευθύνες). Θέτουν σε αμφισβήτηση ( θα το δικαιώσουν τελικά) αυτό που η κοινωνία το χει τούμπανο και έχει καταδικάσει.
    Ο αποπροσανατολισμός της κοινωνίας από αυτή τη λειτουργία χειραγώγησης συνιστά τρομοκρατική απειλή και απειλή για την ίδια δημοκρατία που σημειωτέων επειδή έχει και κάτι μπράτσα να! δεν τρομοκρατείτε κιόλας.
    Απέναντι σε όλη αυτή την πλέμπα του κυρίαρχου προσανατολισμού, στις επιθέσεις της Κρατικής Βίας είτε συνολικά στην κοινωνία(εργαζόμενους, ξεπούλημα κλπ είτε σε χώρους αντίστασης(καταλήψεις κλπ) υπήρξαν βίαιες απαντήσεις έντασης , απέναντι σε δημοσιογράφους, σε τράπεζες και στα κωματικά γραφεία των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΔΗΜΑΡ.
    Η κοινωνία πραγματικά εκτράπηκε από τη στημένη επικαιρότητα – προσανατολισμό που οι εκμεταλλευτές της κατασκεύασαν και όντως υπήρξε «αποπροσανατολισμός» της κοινής γνώμης, που στοίχειωσε (πχ) την κοινοβουλευτική και ΜΟΝΟ «δικαίωση» του Βενιζέλου. Για να μην αναφερθούμε στο φιάσκο της ¨συμβολικής αστυνομικής επιχείρησης στην κατάληψη ΛΚ37¨…
    Ένας αποπροσανατολισμός που δεν σεβάστηκε σε κανένα σημείο του τους σχεδιασμούς που θέλουν να αμφισβητούν και τελικά να αθωώνουν όλους αυτούς που έστησαν στην Ελλάδα ένα ολοκληρωτικό καθεστώς και στην κυριολεξία αποτελούν τον πιο παρασιτικό παράγοντα σε αυτή τη χώρα. Ενώ από την άλλη βάζει συθέμελα το ζήτημα όχι της εκτροπής σε ένα άλλο καθεστώς, αλλά την πλήρη ανατροπή του καθεστώτος σε μελλοντικά ευρήματα μεγάλης κοινωνικής αξίας και κοινωνικής ελευθερίας, σπέρματα των οποίων κυοφορούνται στο ευρύ κοινωνικό – ταξικό κίνημα και συνολικά στην κοινωνία.
    ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
    ΑΓΩΝΑΣ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

    Γενάρης 2013

    Συλλογικότητα της αναρχικής εφημερίδας Γκιλοτίνα

  26. alex23 avatar
    alex23 22/01/2013 22:47:22

    ειναι κατι παραπανω απο φανερο,
    οτι καποιες συζητησεις που γινονται μεσα (και απο επικοινωνιακη βλακεια αποκαλυπτουν και δημοσια) σε αναρχοφασιστικες συνιστωσες του συριζα και αφορουν ειτε τους 'αντιπαλους' τους προς την εξουσια ειτε πραξεις 'αντιστασης' απεναντι στην δημοκρατια και το συνταγμα - που λενε οτι ακολουθουν αλλα την ιδια στιγμη λενε οτι σημερα καταλυεται και αυτο δικαιολογει την (ενοπλη) αντισταση - δινουν τροφη και αλλοθι σε μελη ή ακροατες αυτων των συνιστωσων στο να αναλαβουν δραση..

    το κακο για το συριζα ειναι οτι επειδη ο κορμος της αριστερης 'επαναστατικης' φιλοσοφιας του ακουμπαει την οπιαδηποτε, ακομα και την ενοπλη, αντισταση απεναντι σε αυτο που δεν ειναι συμφωνο με τα πιστευω τους, δεν μπορει να βγει ανοιχτα η ηγεσια του και να αποδοκιμασει τετοιες πρακτικες, γιατι θα μπει σε εναν τρομερο κυκλο εσωστρεφειας και διασπασης..

    αυτη του η αδυναμια του καταστρεφει και την πολιτικη επιλογη να προσπαθει να διασπασει την δημαρ παιζοντας και αυτη τον ρολο του 'νοικοκυρη επαναστατη' και να εξαφανισει ετσι το πολιτικο μαξιλαρακι που υπαρχει αναμεσα σε αυτην και το πασοκ που μετα θα μπορει ευκολα να αλωθει..

  27. Παναής avatar
    Παναής 22/01/2013 22:59:11

    Αν ήμουν ΣΥΡΙΖΑ με την παραπληροφόρηση που ρίξατε θα σας ήμουν ευγνώμων. Τέλικά το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε την Ανωτάτη Σχολή Γκεμπελισμού από την οποία πήρατε κι εσείς πτυχίο.

  28. Απορών avatar
    Απορών 22/01/2013 23:22:31

    Επιτέλους να σοβαρευτεί η ΝΔ. Η επικοινωνιακή της τακτική μπορεί να της βγαίνει βραχυπρόθεσμα αλλά μακροπρόθεσμα θα της γυρίσει μπούμεραγκ. Αντί να δημιουργεί τέτοια πόλωση θα πρέπει να επικεντρωθεί στο να αναδεικνύει τα θετικά του μνημονίου και να δώσει όραμα και ελπίδα στον κόσμο. Να μην λέει μόνο "δεν θα ληφθούν άλλα μέτρα" αξιωματικά αλλά να εξηγήσει γιατί ολοένα και μικραίνουν οι πιθανότητες να ληφθούν (πέρα από τα διαρθρωτικά). Να δείξει τί πραγματικά κάνει ώστε ο κόσμος να της το αναγνωρίσει όταν αρχίσει να αλλάζει το κλίμα σε 1-2 χρόνια. Αν συνεχίσει το ίδιο βιολί, θα δημιουργήσει τέτοια πόλωση που κανείς δεν θα ασχολείται πλέον με την ουσία των πραγμάτων: ξεχνάει φαίνεται ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων (δυστυχώς) παραμένουν κεντροαριστεροί και πως η επιχειρηματολογία της αρχίζει να αγγίζει τα όρια της γελοιότητας. Με τη στάση αυτή αντί να φανεί ένα σοβαρό μεταρρυθμιστικό κόμμα, φαίνεται σαν ένα κόμμα το οποίο ΑΝΑΓΚΑΖΕΤΑΙ να κάνει τις αλλαγές και για αυτό προσπαθεί να αλλάξει την ατζέντα. Έλεος πια με το λαϊκισμό!

  29. Vrennus avatar
    Vrennus 22/01/2013 23:24:12

    Δηλαδή, τώρα πρέπει να περιμένουμε χτυπήματα και στα μαγαζιά της παραλιακής, γιατί κι αυτά τα "στοχοποίησε" ο Διαμαντόπουλος;

    • fantomas avatar
      fantomas @ Vrennus 23/01/2013 00:35:42

      εισαι καλα?
      ποιος μακακας θα τα βαλει με την μαφια της νυχτας?
      τσιμεντομενος θα βρεθει!
      η νυχτα δεν εχει 18μηνα 5ημερες αδειες κτλ,,,,,
      η νυχτα εχει τσιμεντο και παρεα στις σαρδελες του φαληρου!!

  30. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 22/01/2013 23:29:06

    Οταν όμως βλέπετε τα ''ραμμενα'' σποτάκια απο τις δηλώσεις Σαμαρά σε Ελληνοφρένεια και ΡάδιοΑρβύλα γελάτε σαν ηλίθιοι

    • dima avatar
      dima @ Μεγάλες στιγμές 23/01/2013 00:50:12

      αλλο ραμμενα σποτακια απο χιουμοριστικες εκπομπες και αλλο δηλωση κυβερνητικου εκπροσωπου( ο θεος βοηθος)
      τι δεν καταλαβαινεις

      • Μεγάλες στιγμές avatar
        Μεγάλες στιγμές @ dima 23/01/2013 10:59:38

        Μια χαρά ολοκληρωμενες και αυτοτελεις προτασεις άκουσα εγώ,δεν είδα καμιά συρραφή!

  31. panos2 avatar
    panos2 22/01/2013 23:31:24

    η ΝΔ κανει τα παντα για να βγει ο Συριζα στην εξουσια
    μαλλον η πραγματικη βομβα δηλαδη της οικονομιας θα σκασει στα χερια των Συριζαιων και απο την εκρηξη α Αλεξης θα φτασει ως την Κουβα....

  32. τάσος avatar
    τάσος 22/01/2013 23:53:07

    ανδρέα ζεις εσύ μας οδηγείς.

  33. τάσος avatar
    τάσος 22/01/2013 23:55:16

    καταλαβαίνω την αγωνία σου να φανείς ευπρεπής, αλλά όχι και κοπέλα ρε φίλε.

  34. ΜΔ avatar
    ΜΔ 22/01/2013 23:59:53

    Γενικότερα...
    Το ότι η αμοραλιστική αριστερά που κάκιστα επικράτησε τις τελευταίες δεκαετίες στην χώρα μας είναι αυτή που φέρει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για την κατάσταση που βρισκόμαστε είναι γεγονός και αυτή η αριστερά πρέπει να μείνει στο περιθώριο και να εκλείψει. Δυστυχώς δε συμμερίζομαι την άποψή σας (και μάλλον πολλών σχολιαστών) ότι αυτό πρέπει να γίνει με ταυτόχρονη απόδοση μεσσιανικών χαρακτηριστικών στην δεξιά. Σύνθεση για μένα είναι η μαγική λέξη για την πρόοδο. Για περισσότερα πάνω σε αυτό μπορείτε να απευθυνθείτε στον... Χρύσανθο Λαζαρίδη.
    Τώρα συγκεκριμένα για τα χαρακτηριστικά βίαιης συμπεριφοράς που αποδίδετε σε τόσους πολλούς...τι να σας πω, εσείς ξέρετε καλύτερα!
    Φιλικά!

  35. viva avatar
    viva 23/01/2013 00:17:11

    .......συγνωμη δεν ειναι ο ορισμος της διαπλοκης το mall κ golden hall ? κ συμφωνω με τα περισσοτερα με οσα ειπε ο τυπος.....ολοι τα εχουμε πει σε παρεες......κ εγω τρομοκρατης ειμαι ? για περισσοτερα διαβαστε στο facthemall

  36. dimx avatar
    dimx 23/01/2013 00:32:15

    το mall νομιμοποιηθηκε απο τον Βενιζελο με ειδικο νομο , παλι καλα να λεμε που δεν το εβαλε και στο Συνταγμα ο πυλωνας της Συνταγματολογιας κατα παραγγελια.

  37. fantomas avatar
    fantomas 23/01/2013 00:37:03

    ναι και σε λιγο θα βγουν τα ταγματα ασφαλειας για σφαγες!!

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ fantomas 23/01/2013 13:30:37

      Α, τουλαχιστον εχει πληροφορηθει οτι καποτε η παληα δεξηα ειχε και ταγματα ασφαλειας. Κατι ειναι κι αυτο, γιατι ορισμενοι, μεσα στο εμφυλιοπολεμικο τους μενος, εφτασαν στο σημειο να αμφισβητουν οτι ο Γλεζος κατεβασε την γερμανικη σημαια ! Τωρα βεβαια, τι να πει κανεις γι αυτη την "νεα" δεξηα που παει να δημιουργηθει. Ποια σχεση εχει με την κεντροδεξηα για την οποια μιλουσε ο Καραμανλης ; Οση σχεση εχει ο σταλινισμος με τον ΣΥΡΙΖΑ. Ως γνωστον ομως, οταν ενας λαος δεν ξερει την ιστορια του, υποχρεωνεται να την επαναλαβει ως γελοιογραφια.

    • Θησειώτης avatar
      Θησειώτης @ fantomas 23/01/2013 13:42:03

      Πάντως οι ΟΠΛΑ δεν σίγησαν ποτέ.

      • Μ.Γ avatar
        Μ.Γ @ Θησειώτης 23/01/2013 14:12:56

        Ναι, ο ΟΠΛΑ αποτελειτο απο σταλινικα καθαρματα, οπως και οι Χιτες ησαν γερμανοτσολιαδες. Αυτα ομως δεν εχουν σχεση με το σημερα. Ο Κωνσταντινος Καραμανλης προσπαθησε να αποσυνδεσει την Ν.Δ απο την παληα δεξηα και να οδηγησει την χωρα στα μονοπατια μιας ευρωπαϊκης δημοκρατιας, χωρις πολεμαρχους τυπου Ταλιμπαν κι απο τις δυο μερηες. Γι αυτο νομιμοποιησε και το ΚΚΕ (και το ξεδοντιασε). Τωρα ομως τι ακριβως επιχειρειται να γινει ; Ποια σχεση εχουν οι ψηφοροφοροι της Ν.Δ -πολλοι απο τους οποιους ανηκουν στο Κεντρο- με τους συνεργατες των Γερμανων και ποια σχεση εχουν οι ψηφοφοροι του ΣΥΡΙΖΑ -πολλοι απο τους οποιους επισης ανηκουν στο Κεντρο- με διαφορους ψυχασθενεις -ή και πληρωμενους- εγκληματιες που σκοτωνουν αστυνομικους ; Τι θα γινει δηλαδη, θα ξαναγυρισει η Ελλαδα στις δεκαετιες του '50 ; Και ποιους θα συμφερει αυτο ; Mηπως τους διεθνεις τοκογλυφους και τραπεζιτες που την εχουν βαλει στο ματι και θελουν να την μετατρεψουν σε αποκια ;

        • περήφανος δεξιός avatar
          περήφανος δεξιός @ Μ.Γ 24/01/2013 01:03:04

          τί ακριβώς ξεδόντιασε ο Καραμανλής??πλάκα μας κάνεις ρε φίλε??εδώ μέχρι και πριν 2-3 χρόνια δεν τολμούσες να πεις ότι είσαι δεξιός..

  38. Μικρές στιγμές δυστηχώς avatar
    Μικρές στιγμές δυστηχώς 23/01/2013 00:46:58

    Καλά πας καλά?? εδώ έκανε δήλωση ο Κ. εκπρόσωπος βασισμένος σε "ραμένο video" τι ραδιο αρβυλα λες και ελληνοφρένεια?

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Μικρές στιγμές δυστηχώς 23/01/2013 10:57:03

      Γιατί η Ελληνοφρενεια δεν είναι ο δικός σας Κ.εκπρόσωπος;

  39. Karenin avatar
    Karenin 23/01/2013 01:03:14

    Tο ότι απο κεκτημένη ταχύτητα του Κεδίκογλου εκτέθηκε η κυβέρνηση μικρό το κακό αλλά η χλαπάτσα που έπαθε το Μέγα πως μαζευεται...

    • dim avatar
      dim @ Karenin 23/01/2013 01:42:49

      Τι ακριβώς έπαθε το Μέγκα?

  40. Βίκη Μ. avatar
    Βίκη Μ. 23/01/2013 08:04:53

    Η κυβέρνηση βαδίζει σε επικίνδυνα μονοπάτια. Η δήλωση είναι "κομμένη" και "ραμμένη", πρακτική που θυμίζει άλλες εποχές. Το γεγονός ότι τα ΜΜΕ το αναπαράγουν απλά δείχνει για ακόμη μία φορά το ήθος τους...
    Ολόκληρη η δήλωση του Διαμαντόπουλου:
    «Θλίβομαι που μπαίνουν σε μια διαδικασία μικροκομματική για να εξισώσουν τη βία με την Αριστερά. Η βία δεν έχει καμία σχέση με την αριστερά. Ποιός μίλησε για βία; Μίλησα εγώ για βία; Γιατί μπαίνουν στη διαδικασία για αυτά τα μικροκομματικά οφέλη και εξισώνουν αυτές τις καταστάσεις; Δεν μιλήσαμε για βία. Και αυτοί που θέλουνε να μας φέρουν να υπογράψουμε πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων να γίνουμε δηλωσίες θα αποτύχουνε.
    Βία είναι όλα αυτά τα μέτρα.
    Βία είναι τα τρία μνημόνια.
    Βία είναι να μην μπορείς να ταίσεις το παιδί σου.
    Βία είναι να μην έχει ρεύμα για τα βασικά.
    βία είναι να μην έχεις φάρμακα.
    Ανομία είναι το Mall του κ. Λάτση, το οποίο είναι αυθαίρετο.
    Ανομία είναι που ο λαός της Αθήνας δεν μπορεί να κατέβει στην παραλία να κάνει μπάνιο γιατί όλα είναι κλειστά από κέντρα.
    Βία είναι η ΡΙΚΟΜΕΞ και το ΣΑΜΙΝΑ. Όλα αυτά είναι βία.
    Αυτό όλο δημιουργεί τις αντιδράσεις σε αυτούς που πλήττονται να έχουν μια αντίδραση η οποία δεν είναι θεμιτή. Ξέρετε γιατί;
    Γιατί αυτή τη στιγμή λένε στον κόσμο, στην παραφροσύνη σου ή αυτοκτόνα ή πάρε το όπλο.
    Εμείς λέμε, ελάτε να μετασχηματίσουμε την οργή σε ένα κίνημα δημιουργικό. Αυτό. Ξεκάθαρα από το ΣΥΡΙΖΑ"

  41. Νεστωρίδης avatar
    Νεστωρίδης 23/01/2013 08:36:59

    Υπάρχουν νόμοι σε αυτή την χώρα;
    Υπάρχει εισαγγελέας να καλέσει για εξηγήσεις όσους βάλλουν κατά της Δημοκρατίας και καλούν τον λαό σε εξέγερση

  42. factorx avatar
    factorx 23/01/2013 08:48:59

    Ανεξάρτητα απο το πως μετέδωσε το βίντεο η ΝΔ, ο Διαμαντόπουλος από όλες τις συγχρονες επιχειρήσεις αναφέρεται ονομαστικά μόνο στο Mall του Λάτση και στην ΡΙΚΟΜΕΞ και την ΣΑΜΙΝΑ που ....δεν υπάρχουν. Και ύστερα από λίγο μπαίνει η βόμβα. Και διαμαρτύρεστε κι από πάνω; Πως θέλατε δηλαδή να το πει; "Καλούμε το ένοπλο τμήμα του κινήματος να προχωρήσει στα δέοντα";

    • Kostas nikolaou avatar
      Kostas nikolaou @ factorx 23/01/2013 12:06:53

      δηλαδή αγαπητέ φάκτορα εγώ ( και μερικά εκατομμύρια ακόμα) που στολίζουμε καθημερινα τον χοντροβαγγέλη αν γίνει κάτι πάμε μέσα για τρομοκρατία?

  43. nickvous avatar
    nickvous 23/01/2013 09:06:05

    Βία είναι ο ταχυδρόμος.

    • ΦΩΤΕΙΝΗ avatar
      ΦΩΤΕΙΝΗ @ nickvous 23/01/2013 14:18:40

      Δεν ξέρω αν το έγραψες για πλάκα, αλλά ναι, για μένα και πολλούς άλλους, μια από τις σύγχρονες μνημονιακές μορφές βίας είναι ο ταχυδρόμος. Κάθε φορά που μου χτυπάει το κουδούνι με πιάνει ταχυπαλμία μη ξέροντας τι θα αντιμετωπίσω πάλι. Δεν ξέρω αν οι υπόλοιποι που σχολιάζουν έχουν νιώσει αυτό το συναίσθημα. Αν έχουν δει ακόμα και τα παιδιά τους να κάθονται με άγχος να περιμένουν να ανοίξει ο φάκελος. Και αυτό είναι μια μορφή της σύγχρονης βίας. Γιατί για μένα βία είναι και το σούπερ μάρκετ. Τι θα γίνει λοιπόν αν κάποιος μιλήσει για τις τιμές; Θα είναι τρομοκράτης; Δεν μας παρατάνε όλοι, που δεν φτάνει που δεν κάνουν ούτε μια στάλα όσων είχαν υποσχεθεί στις εκλογές, αλλά στοχοποιούν σα τρομοκράτες όσους φωνάζουν για την κρατική βία, τη βία που καθημερινά τη ζούμε στα σπίτια μας και τις δουλειές μας. Στα μάτια των παιδιών μας.

  44. viva avatar
    viva 23/01/2013 09:20:42

    .......dimx ειναι παρανομο η οχι το mall ? ειναι δυνατον να καταπατειτε το συνταγμα κατα τα γουστα του Βενιζελου κ εσυ να χειροκροτας ?

  45. viva avatar
    viva 23/01/2013 09:24:38

    .......δηλ αν βαλουν βομβα στον Ψυχαρη θα φταιει το antinews που εγραψε κατα της διαπλοκης ?

    • grekfournaris avatar
      grekfournaris @ viva 23/01/2013 12:07:06

      πες τα γιατι θα χασουμε και το χιούμορ μας σε λίγο!

  46. viva avatar
    viva 23/01/2013 09:26:22

    .....βλεπω οι περισσοτεροι κανουν τουμπεκι για το αυθαιρετο του Λατση.....

  47. viva avatar
    viva 23/01/2013 09:56:15

    ........πως μπορεις να μιλας για δημοκρατια οταν ο ενας Πυλωνας της κυβερνησης
    ο Βενιζελος για να βοηθησει τα μεγαλα συμφεροντα καταπατα το συνταγμα συχνοτατα ? τι μπορει να κανει ενας μικρος μαγαζατορας στο μαρουσι οταν καταπατωντας τους νομους ο Βενιζελος καταπατα κ την ζωη του κλεινωντας του το μαγαζι ,βλεπει οτι ο νομος δεν εξυπερετει το δικιο αλλα τον ισχυρο......?

  48. viva avatar
    viva 23/01/2013 09:57:50

    ......δεν ειναι ανομια αυτο που γινεται με το mall ?

    • alex23 avatar
      alex23 @ viva 23/01/2013 10:39:23

      αυτο ειναι το νεο επικοινωνιακο παιχνιδικι του αναρχο-συΓΥριζα που ψελιζουν σε διαφορα πανελ

      οτι δηλαδη η θεση τους υπερ των αναρχικων και των πραξεων τους ειναι σε αρμονια με το συνταγμα και οτι οπου η δημοκρατια δεν δουλευει σωστα (ή δεν δουλευει οπως την διαβαζει η καθε συνιστωσα), δικαιολογειται ή υπαρχει 'κατανοηση' στην αντισταση με οποιαδηποτε μορφη 'παλης' (εννοουν το αρθρο του συνταγματος που λεει οτι η τηρηση του συνταγματος επαφίεται στον πατριωτισμο των ελληνων, αλλα δεν το λενε φωναχτα γιατι κατι παθαινουν με την λεξη πατριωτισμος)

  49. yellow avatar
    yellow 23/01/2013 11:23:01

    Ο Σίμος Κεδίκογλου θα πρέπει να πάει από τον ανακριτή να καταθέσει ότι ξέρει για την υπόθεση!!!
    Αλλοιώς να πάει στον ψυχίατρο του να του αλλάξει την αγωγή γιατί με τη συριζίτιδα που έχει πάθει θα τον χάσουμε... !!

    Αλήθεια ποιά άλλα πολιτικά γεγονότα έχουν συμβεί αυτές τις ημέρες;

  50. Δυο βίντεο-απλά πράγματα avatar
    Δυο βίντεο-απλά πράγματα 23/01/2013 14:31:01

    Όποιος διαθέτει έστω και ίχνη IQ καταλαβαίνει αμέσως απ'τα δυο βίντεο (το κομμένο-ραμμένο και το ολόκληρο) ποιοι μας περνάνε για χαζούς...

    http://www.topontiki.gr/article/47696/SURIZA-I-ND-plastografise-to-binteo-Diamantopoulou

  51. Απορών avatar
    Απορών 23/01/2013 19:15:40

    Ω μα σε αυτό συμφωνούμε απόλυτα αγαπητέ, καθώς και με τον Akenaton! Άλλο όμως ο τρόπος εφαρμογής άλλο "λάθος το μνημόνιο". Τον τρόπο εφαρμογής εμείς τον αποφασίζουμε, εκτός και αν γνωρίζουμε ότι πήγαμε στην τρόικα τους είπαμε ότι θέλουμε να απολύσουμε 100.000 ΔΥ και αυτοί μας το απαγόρεψαν..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.