#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/02/2010 23:53
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο αναντικατάστατος υπάλληλος



Για κάποιον υπάλληλο, που ήταν πολύ καιρό στην ίδια υπηρεσία, ο κύριος Κ. άκουσε να διατυπώνουν τον εξής έπαινο: ο υπάλληλος ήταν τόσο καλός, που ήταν αναντικατάστατος. “Τι θα πει αναντικατάστατος;” ρώτησε εκνευρισμένος ο κύριος Κ. “Θα πει ότι η υπηρεσία δε λειτουργεί χωρίς αυτόν” είπαν οι υμνητές του. “Μα πώς  μπορεί να ‘ναι καλός υπάλληλος, αν η υπηρεσία δε λειτουργεί χωρίς αυτόν;” είπε ο κύριος Κ. “Έχει χρόνια σ’ αυτή την υπηρεσία, και θα μπορούσε να την οργανώσει τόσο καλά, ώστε να μην είναι πια αναντικατάστατος. Και τι έκανε τόσον καιρό; Να σας πω εγώ: εκβιασμό έκανε!”

ΜΠΕΡΤΟΛΤ ΜΠΡΕΧΤ “ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ κ. ΚΟΫΝΕΡ”

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/02/2010 23:58:27

    Καλός ήταν, αλλά τίμιος...

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ archaeopteryx 08/02/2010 00:08:09

      δεν τόπιασες το υπονοούμενο μεγάλε. Ή οι υπόλοιποι ήταν απλώς κοπρίτες ή αυτός δεν τους επέτρεπε να μπορούν να τον αντικαταστήσουν ώστε να εισπράτει μόνο αυτός το "γρηγορόσημο"... ας πούμε.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 08/02/2010 00:11:03

      χαχαχα ή ήταν όλοι μαζί στο κόλπο: Αυτοί έλεγαν ότι είναι αναντικατάστατος και τους έδινε το 30% από το 30% που εισέπραττε...
      Έχει πολλές παραλλαγές.

  2. kanis avatar
    kanis 08/02/2010 00:08:07

    "Τα νεκροταφεία είναι γεμάτα αναντικατάστατους" Γ.ΤΣΟΥΤΣΙΑΣ

    • rs avatar
      rs @ kanis 08/02/2010 09:36:15

      Και πάλι λάθος!Oto von Bismarck!

  3. Orestios avatar
    Orestios 08/02/2010 00:11:49

    Ακόμη και ο καταλληλότερος?

    • kanis avatar
      kanis @ Orestios 08/02/2010 00:13:43

      Που τον θυμήθηκες τον Σημίτη νυχτιάτικα;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 08/02/2010 00:20:07

      Για το GAP μιλώ. Αυτός είναι σήμερα ο καταλληλότερος (να μας βουλιάξει)

    • kanis avatar
      kanis @ Orestios 08/02/2010 00:30:08

      Οφείλουμε να σεβόμαστε τας γραφάς!
      Ο Πρετεντέρης ΜΟΝΟ τον Σημίτη έχρισε ως "καταλληλότερο" !

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Orestios 08/02/2010 00:33:39

      Αλήθεια πόσοι έχουν παρελάσει ως "καταλληλότεροι΅; Και γιατί παρακαλώ τώρα δεν μπαίνουν στην κληρωτίδα;
      Τώρα δεν μπορεί να είναι "καταλληλότερος" ο Σημίτης;
      ή ο Χριστάρας ο μανάβης που είναι και αλογομούρης;
      Χαρείτε κορόιδα! Πάλι τον καταλληλότερο έχουμε σερίφη!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 08/02/2010 00:34:04

      Ναι, αλλά τότε.
      Τώρα τα γκάλοπ άλλα λένε. Καταλληλότερος=GAP.

      Η ατάκα είναι άψογη. Χρησιμοποιώ την φράση αυτή (ο καταλληλότερος) συχνά.

    • kanis avatar
      kanis @ Orestios 08/02/2010 00:50:21

      Μόνο ο Πρετεντέρης ...ξέρει!
      Αντε, ίσως κι η κουμπάρα Τρέμη!

  4. tomcat00 avatar
    tomcat00 08/02/2010 03:52:09

    Λα8ος

    Sir Winston Churchill

  5. δημητρης avatar
    δημητρης 08/02/2010 13:32:59

    Ενας τετοιος ηταν στο υπουργειο Οικονομιας (οχι Οικονομικων)ο οποιος δεν επετρεπε σε κανενα να συμμετεχει στο αντικειμενο του και με τον καιρο εγινε απαραιτητος και αναντικαταστατος στις εκαστοτε καταστασεις λογω του οτι δεν μπορουσε κανεις αλλος υπαλληλος ουτε και Δ/ντης να δει τι μαγειρευοτανε με τους αριθμους (Κοινοτικα Προγραμματα) απο την εκαστοτε ηγεσια..
    Σημερα η κατασταση συνεχιζεται με το να ειναι Δ/ντης στην ΜΟΔ η οποια διαχειριζετραι το Γ. ΚΠΣ και το ΕΣΠΑ
    και παλι αναντικαταστατος(!!).

  6. TopGunZ avatar
    TopGunZ 08/02/2010 16:26:16

    Αυτό το είχα ακούσει πριν 5-6 χρόνια σε ένα σεμινάριο για διαχείριση ποιότητας, οι Γερμανοί λένε πως ο καλύτερος manager/διευθυντής είναι αυτός που δεν χρειάζεται να "πηγαίνει στη δουλειά", απλά γιατί έχει οργανώσει τόσο καλά την επιχείρηση, ώστε και χωρίς αυτόν να δουλεύει ρολόι.

  7. Giannis76 avatar
    Giannis76 08/02/2010 20:22:17

    Ήξερα κάποιον σε ένα υπουργείο που δεν μάθαινε στους άλλους το αντικείμενό του και δεν έδινε σε άλλους την δουλειά του. Κατάλαβα ότι το έκανε αυτό για να γίνει αναντικατάστατος και τελικά είχα δίκιο. Άλλαζαν οι υπουργοί και οι κυβερνήσεις και αυτός στην θέση του..:)