16/02/2009 19:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Ο Φλωρίδης νέος υφυπουργός του Αβραμόπουλου ;!»

Φαίνεται ότι η υπαναχώρηση του υπουργού Υγείας Δ. Αβραμόπουλου στο θέμα της συλλογικής σύμβασης μεταξύ του ιδίου και της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών  Γιατρών Ελλάδος (Ο.Ε.Ν.Γ.Ε.) στηρίχθηκε στις «πλάτες» του υπευθύνου του Τομέα Υγείας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Φλωρίδη, όπως προκύπτει από τα πρακτικά της βουλής.  Κι αυτό, διότι ο κ. Φλωρίδης ζήτησε επαναδιαπραγμάτευση μιας συμφωνηθείσας συλλογικής σύμβασης, με άλλα λόγια μιας σύμβασης που έφερε ήδη την υπογραφή της Ο.Ε.Ν.Γ.Ε.! Η Ε.Ν.Ι.Κ. καταδικάζει απερίφραστα τη στάση του εκλεγμένου στην περιφέρεια Κιλκίς  και υπεύθυνου Τομέα Υγείας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Φλωρίδη και θέτει μεταξύ άλλων το εξής ερώτημα στον κ. Γ. Παπανδρέου:

Μέχρι πότε το ΠΑ.ΣΟ.Κ. θα επαναπαύεται στις δάφνες της ίδρυσης του Ε.Σ.Υ., παλινδρομώντας στο 1983 και τον αείμνηστο Γιώργο Γεννηματά, τα κόκαλα του οποίου θα τρίζουν από τα σημερινά παθήματα του δημιουργήματός του; Αναμένουμε από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και τον κ. Φλωρίδη τις απαραίτητες διευκρινίσεις στα ερωτήματα μας, καθώς και μια πολιτική στάση που να τιμά το κόμμα και τον άνδρα. Κι αυτή δεν μπορεί να είναι άλλη από την απερίφραστη υποστήριξη της υπογραφείσας συλλογικής σύμβασης και την ανενδοίαστη υπερψήφισή της στη Βουλή. Πάντως εάν το ΠΑ.ΣΟ.Κ. διαφωνεί με την υπογραφείσα συλλογική σύμβαση και με την Ο.Ε.Ν.Γ.Ε., θα πρέπει να αναλάβει την αυτονόητη πολιτική ευθύνη να δηλώσει δημόσια και απερίφραστα την αντίθεσή του και να σταματήσει να κρύβεται πίσω από διαδικαστικά άλλοθι και ευεργετικές για την κυβέρνηση αλλά καταστρεπτικές για το Ε.Σ.Υ. κωλυσιεργίες.

Ε.Ν.Ι.Κ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Factorx avatar
    Factorx 16/02/2009 19:26:12

    Κιλκίς, 16 Φεβρουαρίου 2009

    Ο Φλωρίδης νέος υφυπουργός του Αβραμόπουλου;!


    Η Ένωση Νοσοκομειακών Ιατρών Κιλκίς (Ε.Ν.Ι.Κ.) καταγγέλλει τη στάση του Υπεύθυνου του Τομέα Υγείας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Φλωρίδη στο θέμα της διαμάχης που έχει ξεσπάσει μεταξύ νοσοκομειακών γιατρών και Υπουργείου Υγείας και τον καθιστά συνυπεύθυνο, μαζί με τον κ. Αβραμόπουλο για την ταλαιπωρία των ασθενών σε όλα πλέον τα νοσοκομεία της χώρας.

    Φαίνεται ότι η υπαναχώρηση του υπουργού στο θέμα της συλλογικής σύμβασης μεταξύ του ιδίου και της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος (Ο.Ε.Ν.Γ.Ε.) στηρίχθηκε στις «πλάτες» του κ. Φλωρίδη, όπως προκύπτει από τα πρακτικά της βουλής. Κι αυτό, διότι ο κ. Φλωρίδης ζήτησε επαναδιαπραγμάτευση μιας συμφωνηθείσας συλλογικής σύμβασης, με άλλα λόγια μιας σύμβασης που έφερε ήδη την υπογραφή της Ο.Ε.Ν.Γ.Ε.!

    Η Ε.Ν.Ι.Κ. καταδικάζει απερίφραστα τη στάση του εκλεγμένου στην περιφέρεια Κιλκίς και υπεύθυνου Τομέα Υγείας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Φλωρίδη και θέτει τα εξής ερωτήματα όχι μόνον στον κ. Φλωρίδη αλλά και στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. και στον πρόεδρο του Γ. Παπανδρέου:

    - Η θέση του κ. Φλωρίδη για επαναδιαπραγμάτευση της συλλογικής σύμβασης αποτελεί προσωπική θέση ή εκφράζει το επίσημο ΠΑ.ΣΟ.Κ.;

    - Η αποφυγή δημόσιας τοποθέτησης του κ. Φλωρίδη -θετικής ή αρνητικής- τόσον επί της αρχής όσον και επί των επιμέρους ζητημάτων της υπογραφείσας συλλογικής σύμβασης η οποία επιτέλους ικανοποιεί ορισμένα από τα πάγια και δίκαια αιτήματα των νοσοκομειακών γιατρών, εξυπηρετεί κάποια προσωπική σκοπιμότητα, ή αποτελεί την επίσημη θέση του ΠΑ.ΣΟ.Κ., τέκνο του οποίου είναι το Ε.Σ.Υ.;

    - Κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών, όταν οι γιατροί, ολομόναχοι αγωνίζονταν και διαπραγματεύονταν το μέλλον τους και το μέλλον του ίδιου του Ε.Σ.Υ., υπήρξε τοποθέτηση του κ. Φλωρίδη και του επίσημου ΠΑ.ΣΟ.Κ. για την εφαρμογή του πολυδιευθυντικού συστήματος και της μισθολογικής εξέλιξης των γιατρών, κι αν ναι πού και πότε;

    - Μέχρι πότε το ΠΑ.ΣΟ.Κ. θα επαναπαύεται στις δάφνες της ίδρυσης του Ε.Σ.Υ., παλινδρομώντας στο 1983 και τον αείμνηστο Γιώργο Γεννηματά, τα κόκαλα του οποίου θα τρίζουν από τα σημερινά παθήματα του δημιουργήματός του;

    Αναμένουμε από το ΠΑ.ΣΟ.Κ. και τον κ. Φλωρίδη τις απαραίτητες διευκρινίσεις στα ερωτήματα μας, καθώς και μια πολιτική στάση που να τιμά το κόμμα και τον άνδρα. Κι αυτή δεν μπορεί να είναι άλλη από την απερίφραστη υποστήριξη της υπογραφείσας συλλογικής σύμβασης και την ανενδοίαστη υπερψήφισή της στη Βουλή. Πάντως εάν το ΠΑ.ΣΟ.Κ. διαφωνεί με την υπογραφείσα συλλογική σύμβαση και με την Ο.Ε.Ν.Γ.Ε., θα πρέπει να αναλάβει την αυτονόητη πολιτική ευθύνη να δηλώσει δημόσια και απερίφραστα την αντίθεσή του και να σταματήσει να κρύβεται πίσω από διαδικαστικά άλλοθι και ευεργετικές για την κυβέρνηση αλλά καταστρεπτικές για το Ε.Σ.Υ. κωλυσιεργίες.

    ΕΝΩΣΗ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΚΙΛΚΙΣ

    Ε.Ν.Ι.Κ.

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 16/02/2009 20:12:54

    Η υγεία χρειάζεται εγχείριση άνευ αναισθησίας. Φλωρίδης, Αβραμόπουλος κλπ δεν παίζουν κανένα ρόλο.Το σύστημα υγείας (ΕΣΥ) πρέπει να επανασυσταθεί από μηδενικής βάσης.

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 16/02/2009 21:12:41

    Οταν ακουτε να συμφωνουν σε κατι πολιτικοι και απο τα δυο κομματα και να διαφωνουν με αυτο συνδικαλιστές του δημοσιου τομέα να ξέρετε ότι κατα 99% εχουν δίκιο οι πολιτικοι.

  4. Lakis avatar
    Lakis 16/02/2009 21:24:53

    "Μέχρι πότε το ΠΑ.ΣΟ.Κ. θα επαναπαύεται στις δάφνες της ίδρυσης του Ε.Σ.Υ."...

    Καλα, εχει πλακα να ειναι περηφανοι στο ΠΑΣΟΚ για το Ε.Σ.Υ και την ιδρυση του...και τον τροπο λειτουργειας του...!

  5. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 16/02/2009 21:25:56

    Aμα θελουν οι γιατροι,να κανουν κατι,ας πιασουν τους αλητες συναδελφους τους, που εχουν τρελλανει τον κοσμο με τα φακελλακια,και μετα,ζητανε και απο τους αλλους ευθυνες.
    Αντε,γιατι με τους τοσους,που μπηκαν απ τα παραθυρα,μεσα απο κατι απιθανες τριτοκοσμικες χωρες,ελεω ντενεκε λαδι,θα ελεγα,οτι και πολλα παιρνουν.
    Αλλα και για τις νοσοκομες,θα επρεπε να κανουν τα ιδια για καποιες ουφο δικες τους,που κλειδωνονται μεσα στα γραφεια τους τα βραδυα,και δεν ανοιγουν σε κανεναν,καπνιζοντας μεσα στο Σωτηρια ,μαλιστα!!
    Η ανοχη των καλων,αποθρασυνει τους αλητες.
    Φωτια και τσεκουρι στα κορακια της υγειας.

  6. Lakis avatar
    Lakis 16/02/2009 21:50:34

    @Προβοκατωρ,

    συμφωνω απολυτως!!!

    Απο τους 100 ιατρους στο Ε.Σ.Υ, οι 90 εχουν σπουδασει στη Ρουμανια (ελεω δολλαριων που τσεπωνε η "Τσαουσεσκενα").

    Τα Φακελακια ειναι καρκινωμα. Σημειωτεον οτι Φακελακια ΔΕΝ πληρωνουνε οι πλουσιοι (αυτοι εχουνε να πανε στα ακριβα ιδιωτικα νοσοκομεια) αλλα οι βιοπαλαιστες!

    Τα αριστερα κομματα που "κοπτονται" για την Εργατια θα επρεπε να στραφουν κατα των ιατρων μετα βδελυγμιας και οχι να τους προτρεπουν να κανουν απεργιες και να ζητανε κι αλλα λεφτα (τους αρκει το bonus των φακελακιων)...

    Εαν κανει απεργια ο ιατρος στο Ε.Σ.Υ, ο φτωχος θα αναγκαστει να "ξεβρακωθει" και να παει το παιδακι του στο ιδιωτικο.

    Οταν το Ε.Σ.Υ μιας χωρας νοσει τοτε πρεπει να γινει αυτο που εκανε ο Χιτλερ:

    Οποιον ιατρο επερνε φακελακι τον κρεμαγε σε Κρεμαλα διπλα απο την εισοδο των Υπαλληλων του Νοσοκομειου με μια ταμπελα στο λαιμο που εγραφε: "ο Συναδελφος σας κρεμαστηκε γιατι επερνε Φακελακι απο φτωχους ανθρωπους"...

    Ετσι, καθε πρωι οταν πηγαιναν ιατροι και νοσηλευτες να δουλεψουν, εβλεπαν τον κρεμασμενο με την ταμπελα και αναλογως συμπεριφερονταν...

  7. αλογοσκουφιτσα avatar
    αλογοσκουφιτσα 16/02/2009 22:45:12

    Διορθωνω τον εκπροσωπο νοσηλευτων της συζητησης στρογγυλης τραπεζης του κ. Χατζηνικολαου στον Αλτερ,
    ο οποιος στον αποψηνο γυρο διεδωσε προ ολιγου απο απερισκεψια και αγνοια οτι, αν πεσει κανεις στην Ελβετια στο δρομο θα πεθανει,
    οτι στην Ελβετια οποιος ειναι μονιμος κατοικος δηλ. ζει εντος της χωρας αυτης 6 μηνες και1 μερα το χρονο ειναι υποχρεωμενος νομοθετικα
    να διαθετει ιδιωτικη ασφαλεια υγειας απο τη στιγμη γεννησης ως το θανατο του,
    η οποια ασφαλεια τον αναλαμβανει παντου μεσα στη χωρα και στους κολπους της ΕΕ και στις διακοπες του τα νοσηλια, ιατρους, φαρμακα, θεραπειες και ο,τι αλλο σχετικο με το προβλημα υγειας, που θα ενσκηψει.
    Δε μπορει καποιος οπως ο ως ανω κυριος να εκφερει γνωμη για κατι που δεν γνωριζει.

  8. xrayman avatar
    xrayman 17/02/2009 00:23:49

    Γιατί ο Σκουλάκης δεν φωνάζει για 'εθνικούς κριτές'; Ο Λαμπίρης, βουλευτής Ρεθύμνου του ΠΑΣΟΚ, δεν ήταν λάβρος για το αρθ. 4 στην επιτροπή; Ο Νασιώκας δεν στράφηκε από τους πρώτους κατά του αρθ 4; Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ δεν λένε πως δεν μπορούν όλοι να είναι Διευθυντές, ότι γεμίζει το ΕΣΥ Διευθυντές και διερωτώνται πως θα γίνουν Διευθυντές χωρίς κρίση, πως τα Συμβούλια επιλογής θα είναι ενδονοσοκομειακά και άλλα τέτοια ευτράπελα. Ο Δατσέρης του συλλόγου των διευθυντών μέλος του ΠΑΣΟΚ δεν είναι;
    Δεν τους πειράζουν τα λεφτά, το αρθρο 4 τους πειράζει. Το άρθρο τομή, το άρθρο που βάζει μια νέα ρώτα στο ΕΣΥ, το άρθρο που προσπαθεί να εξυγιάνει ένα τελματωμένο και γερασμένο σύστημα, το άρθρο που δίνει το δικαίωμα αυτοδιαχείρισης για πρώτη φορά απέναντι σε φοβικά σύνδρομα και ετεροκαθοριζόμενες αυθεντίες.
    ΟΜΩΣ
    Είναι ψέμα ότι η αναστολή του αρ. 4 είναι προσωρινή και αφορά το πολυδιευθυντικό. Συμπαρασύρει άμεσα το άρθρο 7 κι έτσι διατηρεί την ανασφάλεια των επί θητεία ιατρών. Αναστέλλει άμεσα τον διορισμό των 5500 γιατρών αφού οι επιτροπές που προβλέπει δεν θα συγκροτηθούν και ο τρόπος εισαγωγής δεν θα λειτουργήσει. Έτσι αναστέλλει την ανανέωση, συντηρεί τις αγκυλώσεις και τις στρεβλώσεις που υπάρχουν, αναβάλει την εξυγίανση και διαιωνίζει τον εργασιακό μεσαίωνα.
    Είναι ψέμα ότι δεν υπάρχουν κριτήρια επιλογής και εξέλιξης. Υπάρχουν και είναι τα ίδια που ισχύουν στον ν. 2519/97 (ΦΕΚ 165 Α) αρ. 35 παρ. 6 και αρ. 37 παρ. 7, του ΠΑΣΟΚ!!!!!
    Είναι ψέμα ότι ο τελικός βαθμός εξέλιξης μετά από κρίση είναι ο Διευθυντής αφού είναι γνωστό ότι των τμημάτων προΐσταται ο Συντονιστής Διευθυντής που εκλέγεται με 3ετή θητεία. Αυτός έχει το ρόλο και τις αρμοδιότητες του σημερινού Διευθυντή.
    Είναι αλήθεια ότι οι επιτροπές έχουν ενδονοσοκομειακό χαρακτήρα αλλά γιατί είναι εξ αρχής διαβλητό ένα τέτοιο σύστημα; Οι ‘αδιάβλητες’ επιτροπές μέχρι σήμερα δεν έχουν κατηγορηθεί πλειστάκις για ανατροπές εισηγήσεων, ευνοιοκρατία, οικογενειοκρατία, κομματοκρατία και ένα σωρό αδικίες που έχουν το δικό τους μερίδιο στην κατάσταση που έχει σήμερα το ΕΣΥ;
    Είναι ψέμα ότι ο σύλλογος των Διευθυντών ΕΣΥ αριθμεί 2200 μέλη. Ελάχιστοι Διευθυντές του κέντρου τον έχουν συστήσει και τον λειτουργούν. Αυτοί είναι που λυσσαλέα αντιδρούν στην κύρωση της κλαδικής συμφωνίας. Από την άλλη μεριά όμως έχουν 23000 γιατρούς που κουβαλούν επί χρόνια στις πλάτες τους και λειτουργούν το ΕΣΥ με τα συλλογικά τους όργανα και την ομοσπονδία τους (ΟΕΝΓΕ) μπροστά. Αυτή είναι και η μοναδική κατά νόμο (ΠΔ 88/1999 Οργάνωση χρόνου εργασίας - ΦΕΚ 94Α 13/5/1999) υπόχρεη να συμβληθεί εκ μέρους των εργαζομένων.
    ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Είναι γνωστό ότι ο χώρος του εθνικού συστήματος υγείας έχει κατηγορηθεί για παραοικονομία, φακελάκι, διαφθορά, εκμετάλλευση και διακίνηση ασθενών για οικονομικούς λόγους. Είναι εν αγνοία των Διευθυντών που διοικούν τα τμήματα, αυτή η κατάσταση; Αν τα αγνοούν και η όποια ‘διεκπεραίωση’ γίνεται από τους υφιστάμενους τους πόση ικανοί είναι στην διοίκηση και λειτουργία των τμημάτων; Αν τα γνωρίζουν πόσο ερήμην τους γίνονται όλα αυτά;
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

  9. stamikous avatar
    stamikous 17/02/2009 01:52:01

    Συμπληρώνω στον xrayman ότι διαβάζοντας κανείς την κλαδική συμφωνία το επιχείρημα ότι στο σύστημα μπαίνεις μόνο σαν Επιμελητής Β είναι κραυγαλέα αναληθές.
    Ένας Πανεπιστημιακός π.χ. Επίκουρος καθηγητής κρινόμενος εισαγωγικά σαν Επιμ. Β έχει την δυνατότητα ή αυτόματα να μεταφέρει την προϋπηρεσία και την αντιστοιχία του στον βαθμό του Επιμελητού Α ή να ζητήσει με το που θα εισέλθει να αξιολογηθεί στον βαθμό του Επιμελητού Α. Το ίδιο ισχύει και για κάθε Πανεπιστημιακό της ΕΕ. Αφού υπάρχει διαπανεπιστημιακή αντιστοίχηση και η υποχρέωση του κράτους μέλους να μην δημιουργεί διακρίσεις και η προϋπόθεση της γλώσσας για τους Έλληνες δεν αποτελεί φραγμό. Με την ίδια διασταλτική ερμηνεία Πανεπιστημιακοί από άλλα αναγνωρισμένα Πανεπιστήμια δεν εμποδίζονται να εισέλθουν στο σύστημα. Επίσης μπορεί να έρχεται και οποιοσδήποτε που έχει προϋπηρεσία σε δημόσιο σύστημα υγείας της ΕΕ και να μεταφέρει τον βαθμό του.
    Αυτοί που δεν μπορούν να εισέλθουν στο σύστημα σε διαφορετική βαθμίδα από αυτή του Επιμελητού Β είναι οι ιδιώτες γιατροί αλλά από αυτούς πόσοι ήλθαν και πόσοι θα έλθουν στο μέλλον;

  10. Kilkis avatar
    Kilkis 17/02/2009 15:24:33

    Επειδή αγαπητοί φίλοι του ΑΝΤΙ δεν ξέρετε πρόσωπα και πράγματα στο Κιλκίς, σας ενημερώνω οτι ο βασικός αντίπαλος του Φλωρίδη στο Κιλκίς για να του φάει την έδρα, είναι κάποιος Παραστατίδης Θεόδωρος, πρώην νομάρχης και αιώνιος δεύτερος στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ.
    Ο γιός του Στέφανος Παραστατίδης είναι ...κατά ...τύχη διαβολική...εκπαιδευόμενος νοσοκομιακός γιατρός στο νοσοκομείο Κιλκίς και ελέγχει το συνδικαλιστικό όργανο των γιατρών του νοσοκομείου...(κάτι κινείται ε;)
    Ο Φλωρίδης την προηγούμενη Κυριακή, έκανε μια τεράστια συγκέντρωση στην κοπή της πίτας του, παρουσία 2 χιλιάδων ανθρώπων και παρουσία του Αντρέα Λοβέρδου ο οποίος και τον προλόγισε...
    Τρόμαξαν οι φίλοι του Παραστατίδη για το φάσμα της δεύτερης θέσης για μια ακόμη φορά και ...έβγαλαν αυτήν την ανακοίνωση!!!
    Σημειώστε εδώ, οτι ο υιός Στέφανος, έχει την ηλεκτρονική εφημερίδα www.epikairo.gr και έχει καλές σχέσεις με πολλούς μπλόγκερ...
    Κατά τα άλλα...συμφωνώ με την ...ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!

    ΓΕιά σου Φάκτορα γίγαντα!

  11. στέφανος παραστατίδης avatar
    στέφανος παραστατίδης 17/02/2009 16:14:19

    απευθυνόμενος στο σχόλιο 10 που προέρχεται από το Κιλκίς οφείλω μία απάντηση διότι γνωρίζω και πρόσωπα και πράγματα!
    συμμετείχα (ο ενεστώτας μού τελείωσε με το τέλος της ειδικότητας) στα συνδικαλιστικά όργανα του νοσοκομείου κιλκίς αλλά δεν μπορείς να ελέγχεις - όπως άστοχα αναφέρεσαι - ανθρώπους οι οποίοι είναι πολύ μεγαλύτεροι, εμπειρότεροι συνδικαλιστικά και αξιολογότεροι εσού! απλά μαθαίνεις από αυτούς και είναι τιμή μου που στάθηκα απλά δίπλα τους.
    η συγκεκριμένη καταγγελία μου γνωστοποιήθηκε και μου ζητήθηκε η ενεργός συμμετοχή μου λόγω πιθανώς και της εσωκομματικής αντιπαράθεσης του πατέρα μου με τον κύριο φλωρίδη.
    τους ενημέρωσα ότι δεν θα συμμετάσχω σε αυτή την καταγγελία υπό οιονδήποτε τρόπο - ασχέτως αν συμφωνώ ή διαφωνώ - διότι θα μου καταλόγιζαν προσωπικά κίνητρα, κάτι που αντίκειται στην ιδεολογική και ανθρώπινη μου υπόσταση.
    αυτό μπορεί να διαπιστωθεί με μια απλή - είτε τηλεφωνική είτε ηλετρονική είτε προσωπική - επαφή με τους καταγγέλοντες!
    αν με γνώριζε προσωπικά ο σχολιαστής 10 θα είχε αντιληφθεί ότι δε θα χρησιμοποιούσα ποτέ οποιαδήποτε προπαγανδιστική μέθοδο να συκοφαντήσω τον οποιονδήποτε διότι δε μου πρέπει και δεν είναι του χαρακτήρος μου. τις θέσεις μου τις εκφράζω δημόσια και επώνυμα χωρίς να φοβάμαι ή να απολογούμαι γι΄αυτές...με οποιοδήποτε κόστος διότι έχω το θάρρος της γνώμης μου!
    φαντάζομαι ότι το ίδιο ισχύει και για σένα και θα ήταν προτιμότερο να απαντούσες επί του θέματος...δηλαδή αν συμφωνείς ή διαφωνείς για την επαναδιαπραγμάτευση της συλλογικής σύμβασης από το να παρασύρεσαι σε άσκοπα κουτσομπολιά...ή τουλάχιστον πρώτα να διαπιστώσεις και να διασταυρώσεις το βαθμό συμμετοχής μου και μετά να μου αποδώσεις οποιαδήποτε σκοπιμότητα.

    οπότε η λέξη ψυχραιμία πιθανώς απευθύνεται σε σένα και όχι στον φάκτορ και το εξαιρετικό antinews!!!

  12. Σπύρος Ραυτόπουλος avatar
    Σπύρος Ραυτόπουλος 17/02/2009 17:59:26

    Έχει απόλυτο δίκιο ο Στέφανος Παραστατίδης. Πολλά από όσα λέγονται πιο πάνω είναι «άλλα λόγια να αγαπιόμαστε».
    Πρώτον, τι σχέση έχουν τα φακελάκια των γιατρών, και το κράτος που αυτοί σπούδασαν, με το εφημεριακό κραχ που ζούμε; Υπάρχει ή όχι τέτοιο κραχ; Κι αν ναι, ποιος ευθύνεται, οι γιατροί που πρέπει, λέει η κυβέρνηση, να εφημερεύουν παρανόμως με κίνδυνο μάλιστα να μείνουν απλήρωτοι (αφού παρέχουν παράνομη εργασία), ή η κυβέρνηση που λεφτά για τη διάσωση των τραπεζών έχει αλλά για τη διάσωση του Ε.Σ.Υ. δεν της περισσεύουν;
    Δεύτερον, έχετε εσείς ξανακούσει κράτος που οι πολίτες του να θέλουν να είναι νόμιμοι, και το ίδιο να τους εξαναγκάζει σε παρανομία; Εγώ ήξερα ότι ανάποδα γίνονται τα πράγματα συνήθως! Εδώ έχουμε από τη μία ένα νόμο που –έστω και υποχρεωτικά ελέω Ε.Ε.- ψήφισε η κυβέρνηση και από την άλλη εγκυκλίους προς στους διοικητές των νοσοκομείων να εξαναγκάσουν τους γιατρούς να εφημερεύουν πέραν των ορίων που προβλέπει ο εν λόγω νόμος! Αν αυτό δεν είναι παγκόσμια πρωτοτυπία, τότε τι είναι;
    Και τι είπε ο Φλωρίδης για όλα αυτά (άλλο αν μετά έκανε τούμπα); Σε ερώτηση δημοσιογράφου μήπως τελικά η στάση του ευνοεί την κυβέρνηση που θέλει επαναδιαπραγμάτευση της συλλογικής σύμβασης, απαντά ότι τη σύμβαση δεν την ξέρει(!), λέει, παρά το γεγονός ότι συνδικαλιστής του ΠΑ.ΣΟ.Κ παραβρέθηκε σε όλη τη διαδικασία και παρά το ότι είχε φυσικά πλήρη γνώση όχι μόνο της γενικής κατεύθυνσης της σύμβασης αλλά και ΟΛΩΝ των λεπτομερειών της. Και δίνει πάσα στον Αβραμόπουλο να ζητήσει επαναδιαπραγμάτευση αντί να του πει να τσακιστεί να φέρει την υπογεγραμμένη σύμβαση για ψήφιση στη Βουλή, διότι αλλιώς δεν κινδυνεύει μόνο το σύστημα υγείας και όλοι εμείς οι φουκαράδες που δεν μπορούμε να τα σκάμε σε ιδιώτες γιατρούς, αλλά και κάθε έννοια πολιτικής εντιμότητας και αξιοπιστίας.
    Και κάτι ακόμα: αν υποθέσουμε ότι ο κάθε Στέφανος Παραστατίδης έχει άποψη για την πολιτική, το επάγγελμά του και τα εν γένει δρώμενα στον χώρο του, δεν δικαιούται ούτε να την εκφράζει δημόσια, ούτε να συνδικαλίζεται, ούτε να πολιτεύεται, επειδή ο πατέρας του ή κάποιος συγγενής ή φίλος του έχει κάποιους πολιτικούς αντιπάλους που θίγονται από την εν λόγω άποψη; Η ευθιξία είναι διαφορετικό πράγμα από την άσκηση του στοιχειώδους δημοκρατικού δικαιώματος της ελεύθερης διατύπωσης γνώμης. Στην εν λόγω περίπτωση τι θα έπρεπε δηλαδή να κάνει ο υιός Παραστατίδης για να κριθεί αυτός και οι συνδικαλιστές αθώοι; Να απαγορεύσει στους πρώην συναδέλφους του στο Νοσ. του Κιλκίς να διατυπώσουν την άποψή τους; Να μην έχει ο ίδιος άποψη για το θέμα αυτό που είναι εξόχως πολιτικό και κοινωνικό; Να έχει αλλά να μην την διατυπώνει δημόσια μήπως; Θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε την απάντηση των συνομωσιολόγων εδώ!
    Εγώ για ένα πράγμα έχω αντίρρηση φίλε Στέφανε Παραστατίδη κι ας σε κατανοώ. Παρά το ότι όλη η στάση σου ήταν αψεγάδιαστη –και σε συγχαίρω- υπάρχουν στιγμές που εφόσον προκαλείσαι πρέπει να ανοίγεις το στόμα σου και να μιλάς, όχι για να υπερασπιστείς απλώς την εντιμότητά σου, αλλά και για να εκφράσεις ανοιχτά τη θέση σου, διότι έτσι υπερασπίζεσαι και άλλους ΚΑΙ τον διάλογο ΚΑΙ την πολιτική ΚΑΙ τη δημοκρατία! Διότι αν μέχρι τώρα δεν το έκανες για τους γνωστούς λόγους, τώρα έχεις έναν επιπλέον λόγο να το κάνεις διότι έτσι κι αλλιώς κατηγορήθηκες! Αν συμφωνείς με το κείμενο της Ε.Ν.Ι.Κ. και το δηλώσεις, αυτό είναι επιπλέον στοιχείο υπέρ σου, διότι αποδεικνύει ότι κράτησες μέχρι εδώ το στόμα σου κλειστό παρά το ότι συμφωνούσες εξαρχής με την συγκεκριμένη άποψη! Αν συμφωνείς με τον Φλωρίδη, πάλι θα σε τιμά μια δήλωση που θα πηγαίνει κόντρα στα στενώς εννοούμενα συμφέροντα του πατέρα σου. Έτσι κι αλλιώς κερδισμένος θα είσαι δηλαδή.
    Δεν είμαι γιατρός, αλλά τυχαίνει να έχω παρακολουθήσει τη ζήτημα από κοντά εδώ και δύο χρόνια. Επίσης δεν έχω ποτέ συναντήσει και μέχρι σήμερα δεν γνώριζα κανέναν Παραστατίδη, τον δε Φλωρίδη τον ξέρω όσο ξέρω όλους τους πολιτικούς. Τώρα βέβαια, αν ψάξει κανείς καλά, δεν αποκλείεται να βρει ότι ο μπατζανάκης της πεθεράς του παππού μου, είχε μια τρίτη ξαδέλφη που ήταν είτε "ριγμένη" από το σόι του Φλωρίδη, είτε ευνοημένη από το σόι του Παραστατίδη! Αλλά επειδή δεν φοβάμαι, υπογράφω κι εγώ με το όνομά μου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.