29/12/2010 22:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Φαήλος στα ΜΜΕ !



Σε όλη την Ελλάδα έγιναν τελικά γνωστές οι δηλώσεις του Φαήλου και οι θέσεις του Antinews

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 29/12/2010 23:10:15

    Τους έθιξε τον... ντιντισμό τους ο Φαήλος.

    • Γιωργος Χ avatar
      Γιωργος Χ @ Strange Attractor 29/12/2010 23:18:32

      Καλύτερη διαφήμιση δεν μπορούσε να έχει ο Φαήλος...
      Χάρη στο ΜΕΓΚΑ, σε κάθε γωνία και κάθε σπίτι αποχαυνωμένου Έλληνα μπήκε η φλόγα που καίει στο Antinews...

      Ακούστηκε ρε, η λέξη ΠΑΤΡΙΔΑ από το ΜΕΓΚΑ!!

      • Kostas D avatar
        Kostas D @ Γιωργος Χ 29/12/2010 23:20:08

        Οντως..!!

        • Kostas D avatar
          Kostas D @ Kostas D 29/12/2010 23:22:53

          Η φλογα/ μήνυμα του Antinews, περασε στον κοσμο, με το περιτυλιγμα της "δηθεν επιθεσης στο Σαμαρα".... γιατι αλλιως τα πουλημμενα μμε ουτε που θα μιλουσαν για τις πατριωτικες θεσεις της Παραταξης μας..

      • azxc avatar
        azxc @ Γιωργος Χ 29/12/2010 23:26:32

        Με κεφαλαία κιόλας..Πατρίδα

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/12/2010 23:14:54

    Φαηλο... μαζι σου μεχρι τελους !..

    ΠΠ

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/12/2010 00:02:20

      Και το ερώτημα είναι..Θέλετε για βουλευτές της ΝΔ τους Τραγάκη, Νεράντζη, Χατζηγάκη κλπ ή ανθρώπους με φλογερό πατριωτισμό όπως ο Φαήλος που θα σάρωνε αν κατέβαινε στη Β Πειραιά στην οποία και μεγάλωσε? Χώρια που θα έφερνε στη ΝΔ και ψήφους παλαιοπασόκων ή ακόμα και αριστερούς με πατριωτικές ευαισθησίες...

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 29/12/2010 23:15:19

    τι μου λέτε τώρα εμένα...ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΣ φίλε, ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Και λίγα...

  4. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 29/12/2010 23:17:21

    Μα δεν καταλαβαίνω. Γιατί να ενοχληθούν κάποιοι στη ΝΔ; Αν κάποιος ενοχληθεί σημαίνει ότι πιστεύει για τον εαυτό του ότι εκπροσωπεί όλα αυτά που περιγράφει ο Φαήλος στο άρθρο του. Υπάρχουν τέτοια άτομα, άραγε; Οχι φυσικά. Κανείς δεν πιστεύει ότι υπάρχουν τέτοιου είδους άτομα στη ΝΔ. Το άρθρο ήταν εντελώς θεωρητικό...Έτσι για να περνάει η ώρα που λένε....

  5. Aris. A avatar
    Aris. A 29/12/2010 23:19:50

    Προφανώς η απόφαση του Σαμαρά είναι να έρθει σε ρήξη με τα καρκινώματα της παράταξης σύμφωνα με την εντολή που πήρε.

    Πλέον έχει σαφή εικόνα για τις δεξιότητες και πολιτική προσφορά του καθενός και ήρθε η ώρα της κρίσεως για όλους.

    Κάποιες πριμαντόνες της παράταξης αδυνατώντας να αποδεχθούν τις αποφάσεις του Προέδρου είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν το γνωστό παιχνίδι της εσωστρέφειας και της υπονόμευσης.

    Οι δηλώσεις Κρανιδιώτη που δεν έγιναν τυχαία στέλνουν μήνυμα πως επιτέλους ο Πρόεδρος είναι αποφασισμένος να πάει σε ένα οριστικό ξεκαθάρισμα με όσους θέλουν να μας κρατούν στο χθές.

    Ελπίζω κάποιοι να συνετιστούν και να μην την πάθουν όπως πέρυσι τον Νοέμβριο που δεν ακολούθησε κανείς τις επιλογές τους.

    Επιτέλους κάτι κινείται πραγματικά στην ΝΔ.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Aris. A 30/12/2010 14:45:22

      έτσι ακριβώς το εισέπραξα κι εγώ, Άρη

  6. vardarskian avatar
    vardarskian 29/12/2010 23:22:07

    Μετά κι από αυτό ο κ. Κρανιδιώτης ταυτίστηκε με την αντίστροφη μέτρηση. Σε πολλά επίπεδα. (Μόνο να βρει χρόνο να ολοκληρώσει το βιβλίο που έταξε...)

  7. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 29/12/2010 23:22:20

    Γράφει στο γυαλί ο Φαήλος όμως...

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Γιωργος Χ 29/12/2010 23:46:41

      Λες να τον λιμπίστηκαν οι ντιντήδες;

      • Γιωργος Χ avatar
        Γιωργος Χ @ Strange Attractor 29/12/2010 23:57:25

        ....και καλσόν σκιστήκαν, και τάνγκα ριγήσαν μη σε πω..

        Κάποιοι, που κάναν το σκουπόξυλο στον πάτο τους έλικα ελικοπτέρου, πολύ θα έσκουξαν με λύσσα εναντίον του, ενω κρυφά αποζητούσαν την ηδονή της βαρβατίλας....

    • netakias.wordpress.com avatar
      netakias.wordpress.com @ Γιωργος Χ 30/12/2010 00:13:20

      Κανένα κιλάκι ίσως.

      Κατάδρομεις είμαστε, πρέπει να δείχνουμε λίγο πιο..."ψαρωτικοί"...χα χα χα LoL

      Ελά ρε Φαήλο.... Θαρσείν χρή τάχ'αύριον έσσετ'άμεινον που έγραφαν και τα επιράμματα των ΠΝ στο Μεγάλο Πεύκο, αυτό το γ@@@νο το αύριο περιμένουμε όλοι.....

      Μα να ακουστεί "ΠΑΤΡΙΔΑ" στο MEGA;

      Τι καψόνια είναι αυτά;

      Ετσι που παει ο Φαήλος θα ρίχνει σε κάμψεις τον Κα(μ)ψή, ΣΟΒΕ τον Πρετεντέρη και κεκλιμένη την... Τρεμη.

  8. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 29/12/2010 23:23:55

    Τόσο καιρό τα λέει; Τώρα, ξαφνικό ήταν που τους πείραξε; Τι συνέβη;

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ ΛίγκαΤουΒορρά 29/12/2010 23:26:36

      ίσως τους πείραξε ότι όσα έλεγε τόσο καίρο μπορεί να συμβούν τώρα!...

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΛίγκαΤουΒορρά 29/12/2010 23:29:18

      Φίλε

      Τώρα διαπιστώσανε κάποιοι εντός ΝΔ που ήταν εξαφανισμένοι όλο αυτό το διάστημα από το μετερίζι της αντιπολίτευσης ότι βάση απόδοσης είναι κομμένοι από τις εξελίλξεις της παράταξης και είπαν να ξεκινήσουν το γνωστό γαιτανάκι της υπονόμευσης που τόσο καλά ξέρουν.

      Η απάντηση Προέδρου μέσα από Κρανιδιώτη είναι νομίζω σαφείς.

      Ετσι και πάρει φωτιά ο κάμπος βλέπω να ξαναπηγαίνω σε τοπική.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΛίγκαΤουΒορρά 29/12/2010 23:42:21

      Το 2010 φεύγει. Το 2011 (και ο Φαήλος μαζί) έρχεται....
      Χα, χα, χα (κατά τη διαφήμηση του Johnnie...)

  9. Στέργιος avatar
    Στέργιος 29/12/2010 23:47:17

    Αφιερωμένο στον Κρανιδιώτη, με ευχές για μια πολύ καλή χρονιά!

    http://www.youtube.com/watch?v=g93odzEUXg8

    • κριτικόςλόγος avatar
      κριτικόςλόγος @ Στέργιος 30/12/2010 07:13:43

      χαχαχα, που το θυμήθηκες !! didi, waah, DIDI, the best orient music ever!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Στέργιος 01/01/2011 13:09:36

      Χαχαχα! Καλή Χρονιά, Στέργιο.

      • danaos avatar
        danaos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/01/2011 13:37:15

        Φαήλε, Καλή Χρονιά Καλή Λευτεριά! Ο Μπαμπινιώτης,έγραψα χθες στο Strange,πάει σε καινούρια έκδοση ενσωματώνοντας τους νέους όρους!Ντιντισμός, Φρου Φρου, Φλουφλισμός!Ποιός το περίμενε ότι το αυτονόητο θα δημιουργούσε τέτοιον ντιντικοτεκτονικό σεισμό!

  10. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 29/12/2010 23:51:54

    το έγραψα στο άρθρο ντιντισμού και φλουφλισμού, εδώ νομίζω ταιριάζει καλύτερα.

    Θα ήθελα να σχολιάσω ως μη δεξιός καθημερινός αναγνώστης κι ενίοτε σχολιαστής του antinews.
    Ο Φαήλος προκάλεσε με το λόγο του και πυροδότησε μία συζήτηση. Προσωπικά όντας πάντα εκτός κομματικών σχηματισμών δεν έχω γνώση για άτομα και συμπεριφορές. Αυτό που όμως θέλω να πω είναι το εξής, ο Σαμαράς μέχρι τώρα εκφράζει λόγο κατανοητό και προσεκτικό, έστω κι αν μερικοί, όπως κι εγώ θα τον θέλαμε πιό δυναμικό. Προφανώς ο Σαμαράς γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα τι συμβαίνει γύρω του, ποιούς μπορεί να εμπιστευτεί, από ποιούς πρέπει να φυλάγεται και με ποιούς πρέπει να κρατήσει ισορροπίες.
    Σίγουρα γνωρίζει και τι συμβαίνει στη βάση και πχ στο σεβαστό antinews, δεδομένου ότι ο Φαήλος είναι φίλος κι άτυπος συνεργάτης του.
    Αν λοιπόν υπάρχουν ντιντήδες στη ΝΔ, είναι ευθύνη και δικαίωμα αποκλειστικό του Σαμαρά τι θα κάνει.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ σιδεράκιας 29/12/2010 23:58:14

      Εγώ πάλι, ως δεξιός, αναγνώστης των Αντινέων και πολύ νέος σχολιαστής εδώ, είναι η πρώτη φορά που τα τελευταία χρόνια βλέπω αναταράξεις και αφρό, στα λιμνάζοντα και θολά ύδατα της κεντροδεξιάς ιδεολογίας.
      Μακάρι να συνεχίσει αυτή η κατάσταση. Ελπίζω σύντομα το νερό θα είναι καθαρό και διαυγές...

      • danaos avatar
        danaos @ ierofantis 30/12/2010 00:04:08

        Να είσαι σίγουρος!Και θα υπάρξουν κι άλλες αναταράξεις.Περίμενε και θα δεις!Το ιδεολογικό νερό θα γίνει πεντακάθαρο και η σαβούρα θα πάει στον πάτο!Ντι ντι ντι μπλουμ!!

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ danaos 30/12/2010 00:11:16

          Δαναέ, το ελπίζω όπως είπα. Τον Νοέμβρη του 2009, μετά από πολλά χρόνια τελμάτωσης, είχα πει στον ευατό μου ότι η παράταξη αυτή είχε τελειώσει για μένα. Όχι ως όνομα, ως ιδεολογία. Έπινα καφέ με φίλους, όταν συνειδητοποίησα ότι η αποχή μου, ενδεχομένως να έφερνε τη δρακουλιάρα στο τιμόνι. Τα παράτησα και στήθηκα στην ουρά τρεις ώρες. Αυτό δεν το μετάνιωσα. Τώρα αναμένω την εξαργύρωση. Όχι με διορισμούς, ρουσφέτι κλπ, ευτυχώς δεν έχω ανάγκη. Αλλά με όραμα για την έρμη την πατρίδα και το έθνος μας.

          • danaos avatar
            danaos @ ierofantis 30/12/2010 00:22:29

            Συμφωνώ απόλυτα!Και 'γω δεν ήξερα "που να γείρω να χαρώ".Ψήφιζα μόνο το σήμα!Ιδεολογική ραχοκοκκαλιά νεφελώδης με σποραδικές βροχές χωρίς καταιγίδες και αστραπόβροντα!Κάτι αλλάζει όμως τώρα!

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ danaos 30/12/2010 00:30:03

            Τελικά, περίεργος λαός είμαστε. Εκεί που μας έχει πάρει ο ύπνος, πετάγεται ένας Αντώνης από το πουθενά, εξαφανισμένος για 15 χρόνια, μαζεύονται γύρω του καμιά δεκαριά - είκοσι με σπάλα, και νάσου πάλι, να βασανιζόμαστε, να σκεφτόμαστε, να την ψάχνουμε και τελικά να κουνάμε το νερό στη λίμνη.
            Γουστάρω αυτή τη χώρα και αυτό τον λαό, γιατί είμαστε εντελώς παλαβοί. Οι Ξένοι δεν μας φθονούν τελικά, ούτε μας υποτιμούν. Μάλλον μας φοβούνται...

          • danaos avatar
            danaos @ ierofantis 30/12/2010 00:37:44

            Έχουμε ρε ierofanti σαν λαός μια περίεργη γοητευτική τρέλα, που δεν μπορούν να την εξηγήσουν οι μεγαλύτεροι ψυχολόγοι του κόσμου!Αυτό τρελαίνει πολύν κόσμο!

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ierofantis 30/12/2010 00:47:18

            Είναι έτσι όπως τα λές. Ξέρεις, νομίζω ότι το 2011 θα είναι χρονιά ορόσημο. Πολλά πράγματα βλέπω να αλλάζουν και έχω μεγάλη ανησυχία για τα εθνικά θέματα. Πρέπει να προλάβουμε καταστάσεις εκεί. Ανακατατάξεις γίνονται παγκοσμίως, και εμείς με το υπνωτικό του οικονομικού μαρασμού, δεν βλέπουμε στη γειτονιά μας το παιχνίδι που παίζεται. Έχουν άραγε γνώση οι φύλακες, ή θα μας πιάσουν με τα σώβρακα κατεβασμένα;

          • danaos avatar
            danaos @ ierofantis 30/12/2010 00:50:53

            Εδώ με πιάνεις αδιάβαστο!Και έχω τον ίδιο φόβο!

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ ierofantis 30/12/2010 00:58:01

            Μου έκανε εντύπωση από την αρχή της κρίσης, η ευκολία που ο ΓΑΠ μίλησε για μειωμένη κυριαρχία. Σαν να ήθελε να ρίξει σιγά - σιγά το δηλητήριο του συμβιβασμού, με μια έννοια που σταδιακά θα μετουσιώνονταν από περιορισμένη κυριαρχία στα οικονομικά , σε περιορισμένη κυριαρχία στα εθνικά θέματα. Εκεί είναι το ζουμί της κρίσης. Τα οικονομικά στοιχεία της χώρας ακόμη και έστι δεν είναι πιο απογοητευτικά από άλλες δυτικοευρωπαϊκές χώρες, με όρους συνολικού χρέους. Πως αλήθεια ξυπνήσανε όλοι ένα πρωΐ και μας την πέσανε, πως ο ΓΑΠ και οι άλλοι σιγοντάρανε με κάτι δηλώσεις για τιτανικούς και άλλα, με προβληματίζει, αδερφέ μου...
            Ας έχουμε τα αυτιά και τα μάτια μας ανοικτά. Οι καιροί ου μενετοί.

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ ierofantis 30/12/2010 08:45:04

            Ιεροφάντη, αδερφέ μου, τι εμπνεύσεις είχες βραδιάτικα! Μιλάμε, καταπληκτικά αυτά εδώ τα δυο-τρία σχόλια σου!

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ ierofantis 30/12/2010 11:02:10

            Δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με τα λεγόμενα των καλών μου (κάποιων έστω και μόνο μέσω υπολογιστή) φίλων, αλλά προσοχή με τα της Ελληνικής φυλής και της ιδιαιτερότητάς της, μπορεί κάποιοι σκυφτούληδες της νεοταξίτικης ιδεοληψίας να ξινίσουν πάλι και να το κάνουν σούπα το θέμα. Και, ναι, είμαστε τρελλοί.

          • δρόμος avatar
            δρόμος @ ierofantis 30/12/2010 14:59:08

            αγαπητέ Ιεροφάντη, δες και τη χθεσινή ανάρτηση σχετικά με τις παληότερες δηλώσεις της κυρίας Μπενάκη για τη μειωμένη κυριαρχία - το θέμα έχει μεγαλύτερο βάθος, βλέπεις!

    • CANADIAN avatar
      CANADIAN @ σιδεράκιας 30/12/2010 05:18:19

      Ιδέα σου αγαπητέ ότι υπάρχουν ΝΤΙΝΤΙΔΕΣ στη ΝΔ!!!!!!!!!!!!!!!

  11. george avatar
    george 30/12/2010 00:02:11

    Αυτή είναι η πρώτη "μουμουέδικη" νίκη του ΙΝΤΕΡΝΕΤ στην Ελλάδα...για όσους βλέπουν πίσω από τις κουρτίνες.
    Μπράβο στον κ. Κρανιδιώτη. Συμφωνώ σε πολλά από αυτά που λέει και γράφει...διαφωνώ σε άλλα τόσα...αλλά η ουσία είναι μία: ο κ. Κρανιδιώτης άνοιξε την Κερκόπορτα...τώρα αρχίζει το πάρτυ...για όσους βλέπουν λίγο μπροστά.
    Ευχαριστώ
    www.psomas.gr

  12. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 30/12/2010 00:09:18

    Στο ευρύτερο μιντιακό και πολιτικό σύστημα κυριαρχούν οι ομοφυλόφυλοι. Ειδικά στα ΜΜΕ, όποιος τόλμησε να τα βάλει μαζί τους, τον έφαγε η μαρμάγκα. Είναι λογικό αυτό το πανίσχυρο σύστημα να αντιδρά όταν το πληγώνουν. Αλλά και οι πολιτικά 'ντιντίδες' θορυβούνται όταν ακούμε πύρινους λόγους που έχουν πέραση στη βάση της παράταξης αλλά και στην πλειοψηφία των Ελλήνων.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 30/12/2010 08:57:02

      Άστους να χτυπιούνται. Ο Φαήλος ήταν ο πρώτος που είπε τα πράγματα με το όνομά τους δημόσια. Δεν έχουμε πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους ως άτομα, έχουμε όμως πρόβλημα με την ομοφυλοφυλία, όχι ως προσωπική επιλογή και συμπεριφορά, αλλά ως κοινωνική στάση με αξιώσεις επιβολής στο σύνολο της κοινωνίας. Πρόκειται για φενάκη, που μόλις τη χτυπήσεις θα καταρρεύσει. Ας βγει ο Βαλλιανάτος τώρα να τα βάλει με το Φαήλο. Να δούμε τι έχει να του πει. Που θα βγει δηλαδή. Άντε Φαήλο, τώρα θα σου την πέσουν όλοι. Θέλει προσοχή να μην κάνεις το λάθος, αλλά ούτε και να πάρεις γραμμάριο πίσω από τα όσα βαριά και πολύ σωστά, επιτέλους, είπε κάποιος, εσύ, για λογαριασμό όλων μας.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ 30/12/2010 11:10:14

      Όπως σωστά είπε και ο φίλτατος Επώνυμος, δεν επικρίνουμε την ιδιαιτερότητα κανενός εφ'όσων δεν προσβάλλει ή βλάπτει μεμονωμένα άτομα ή μέρη του κοινωνικού συνόλου. Όμως η προσπάθεια κατάλυσης κοινωνικών, θρησκευτικών και πολιτιστικών αξιών, για να μην αναφερθώ σε νόμους της φύσης, μέσω επιβολής αλλότριων συμπεριφορών και ιδιαιτεροτήτων είναι ανεπίτρεπτη και καταδικαστέα.

  13. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 30/12/2010 00:28:19

    ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΦΑΗΛΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!! +++++++++++

  14. cobalt avatar
    cobalt 30/12/2010 00:33:22

    Επιτέλους να καταλάβει ο Σαμαράς και οι υγιείς της ΝΔ, πως το δικό τους βήμα είναι στο Δίκτυο. Έτσι κι αλλιώς, τα άλλα είναι κατειλημμένα από τις πράσινες σαύρες και τους proodeutikous neatherdalis.

    Δε ιντερνετ: Ο πολύγραφος της μεταμοντέρνας εποχής.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ cobalt 30/12/2010 16:24:13

      Το ηλεκτρονικό οδόφραγμα.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Strange Attractor 01/01/2011 13:05:52

        ΕΓΡΑΨΕΣ!

  15. geothe avatar
    geothe 30/12/2010 00:41:27

    Με το άρθρο ο Φαήλος έγινε πρώτη είδηση με το βιβλίο τι θα γίνει ρε παιδιά. Ανεξάρτητα από την πλάκα κι επειδή παρακολουθώ καθημερινά τις συζητήσεις στο antinews, ήταν ώρα να περάσουν τα όσα σημαντικά λέγονται από όλους εδώ στην πραγματικότητα της Ρηγίλλης και της πολιτικής ζωής της χώρας κι ο καθένας ας τα αντιληφθεί όπως θέλει, είτε ως προσωπικές απόψεις είτε ως λαγό των αλλαγών του Σαμαρά είτε ως καμπάνα - φωνή για να ξυπνήσουν μερικοί.

    Όπως και το δει κανείς είναι μια σειρά απόψεων που χρειάζεται να ανοίξει συζήτηση μέσα στη ΝΔ.

  16. Γιαννης Γιαρεντης avatar
    Γιαννης Γιαρεντης 30/12/2010 00:45:35

    Φαηλο,
    δωσε μια σταγονα ελπιδας σε αυτη την ερημη παραταξη.
    Ειχαμε αποκοιμηθει.
    Υπογραφω Επωνυμα.
    Γιαννης Γιαρέντης.
    Μελος Π.Ε. ΝΔ

  17. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 30/12/2010 00:51:14

    "Μαθαίνει κανείς τίποτα?"30/12 στο http://firiki2010.wordpress.com/

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ firiki2010.wordpress.com 30/12/2010 09:03:14

      Φιρίκι, λες ΒΛΑΚΕΙΕΣ, μετά συγχωρήσεως. Να μην τα πούμε δηλαδή για να μην δημιουργήσουμε "πρόβλημα" στο Σαμαρά! Δεν πας καλά άνθρωπέ μου! Και να αφήσουμε τα λ@μόγια και τους κρετίνους να κυριαρχούν!

      Σώπα καλέ! Ας πάει ο Σαμαράς από εκεί που ήρθε, αν είναι να μην του δημιουργούμε εμείς με τις απόψεις μας "πρόβλημα". Πρόβλημα θα είναι τότε ο Σαμαράς ο ίδιος, αν έχει "πρόβλημα" με τέτοιες απόψεις. Και πρόβλημα είστε όλοι εσείς οι φλούφληδες και οι ντιντίδηες που θίχθηκε ο καθωσπρεπισμός μας με τα λόγια του Φαήλου!

      Λυπάμαι που θα σου το πω, τα λόγια του Φαήλου αφορούν ακριβώς την κατηγορία Νεοδημοκρατών στην οποία ανήκεις.

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Επώνυμος 30/12/2010 14:41:35

        Επώνυμε
        Φοβάμαι ότι ούτε που κατάλαβες τι λέει η ανάρτηση μου! Και προφανώς δεν θα καταλάβεις κι αν σου εξηγήσω. Οι χαρακτηρισμοί επιστρέφονται.
        Αν νομίζεις ότι οι βρισιές σε κάνουν " μαχητή" και "σημαιφόρο" τα έχεις μπερδέψει τελείως

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ firiki2010.wordpress.com 30/12/2010 17:46:56

          Όχι δεν πιστεύω ότι το να σου πω ότι τα περί φλουφλισμού και ντιντήδων σε αφορούν προσωπικά με κάνει "σημαιοφόρο" και "μαχητή". Σου τα λέω όχι επειδή μου είναι ευχάριστο να σου τα λέω, αλλά μήπως και καταλάβεις πόσο εσφαλμένη και "φλούφλικη", να το πω έτσι, είναι η τοποθέτησή σου.

          Σε καιρούς που η χώρα βρίσκεται υπό πραγματική κατοχή, όταν κάποιοι εξυπνάκηδες γελούν με την κουβέντα "υπό κατοχή" κι εσύ τους κάνεις αβάντα να μην τα λέμε μήπως και θιχτούν, τότε, ναι, έχεις πραγματικό πρόβλημα φλουφλισμού. Μαζί σου και όλοι οι ΝΔτες που σκέφτοναι με τον ίδιο τρόπο.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Επώνυμος 30/12/2010 15:14:18

        Ειρήνη υμίν!!! Όντως, Επώνυμε, νομίζω ότι δεν έχεις δίκηο όταν του προσάπτεις ότι ... θίχτηκε. Και, Φιρίκι (γλυκύτατο προϊόν από τον τόπο μου), μπορεί να είχε στο μυαλό του κάποιους ΝΔ επώνυμους ο ΦΚ, αλλά όντως το άρθρο έχει γενική εφαρμογή! Άντε, αλλάζει ο χρόνος, ας αφήσουμε πίσω τις αντιδικίες, έχουμε δουλειά!!!

        • firiki2010.wordpress.com avatar
          firiki2010.wordpress.com @ δρόμος 30/12/2010 15:37:08

          @ δρόμος
          Ευχαριστώ για την ειρηνευτική παρέμβαση. Οντως έχουμε πολλή δουλειά- κι απλήρωτη- αλλά τουλάχιστον το ευχαριστιόμαστε!

  18. Misha avatar
    Misha 30/12/2010 00:53:36

    Οι ΔΟΛιοι εργολάβοι δε δίνουν έτσι «τζαμπα» τηλεοπτικό χρόνο και μάλιστα σε ανθρωπους με τις απόψεις του Φαήλου. Κάποιο λάκκο έχει η φάβα...

    • CANADIAN avatar
      CANADIAN @ Misha 30/12/2010 05:22:19

      Κόκκινε Misha,

      Το έπιασες το θέμα . Μπράβο! Άφησε το Φαήλο να χαίρεται την πεντάλεπτη ...δόξα του!

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Misha 30/12/2010 09:00:22

      Σωστά. Τώρα ετοιμάζονται να του την πέσουν και να τον αποδομήσουν. Να τον συκοφαντήσουν κλπ. Θα βγάλουν μπροστά Βαλλιανάτους και σία. Όμως εμείς είμαστε δυνατότεροι και θα νικήσουμε, αρκεί να μην πάρουμε πίσω ούτε μισή τελεία, ούτε μισό κόμμα, από όσα είπε ο Φαήλος.

      Φαήλο, μην κάνει πίσω, ακόμη και να σου το ζητήσει ο Σαμαράς ο ίδιος. Για το δικό του καλό ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να μην κάνεις πίσω. Θα δεις ότι θα πάνε να σου τη φέρουν μέσω του Σαμαρά και θα με θυμηθείς. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ! Ο αγώνας και οι αξίες μας είναι πιο σημαντικές από τον κάθε Σαμαρά. Που αν έχει αξία και μετράει για εμάς, είναι μόνον στο βαθμό που εκπροσωπεί τις ιδέες και τις αξίες μας. Δεν προσωποποιούνται οι αξίες και ας θυμηθούμε τη ζημιά που έγινε στο έθνος κάθε φορά που προσωποποιήθηκαν (Μακάριος, κλπ.).

      • Misha avatar
        Misha @ Επώνυμος 30/12/2010 09:53:45

        Eπώνυμε

        Καλά το πας...
        Θα βγούν οι αδερφές , οι ψινάκηδες -επαγγελματίες ανθρωποδικαιωματιστές- συνήγοροι του κοπρίτη και λοιποί θεωρητικοί της κοπρολαγνείας , μπορεί να οργανώσουν και κάποιο χάππενινγκ με φτερά , αλυσίδες και πέτσινα βρακιά εναντίον του μπρουτάλ κορυδαλλιώτη.
        Την έπεσαν ήδη προστυχα και χυδαία, από τον ίδιο τηλεοπτικό δίαυλο μόλις πριν δυο τρεις μέρες, εναντίον του μητροπολίτη Πειραια όταν αυτός επανέλαβε τα όσα έλεγε ο Ψαρουδάκης από την δεκαετία του 1970 για τον ρόλο των σιωνιστών και των μασσωνικών στοών.
        Έχουν δύναμη , προβολή και αποδοχή οι Ντιντήδες.
        Έχουν και θεσμικό ρόλο και διεθνή ερείσματα.
        Αυτό το χαφιεδότσουρμο των δντσολιάδων κάνει κουμάντο στη δημόσια ζωή και στα ΜΜΕ ειδικότερα, και φυσικά δεν θα παραδώσει αμαχητί ούτε ίντσα από αυτό που θεωρεί ζωτικό του χωρο.
        Οι τρόφιμοι του Ντα Κάπο απαξίωσαν έναν ολόκληρο Χριστόδουλο, με 3500000 υπογραφές ελληνων πολιτών στο τσεπάκι του.
        Τον Φαήλο τον θεωρούν μυρμήγκι που μπορούν εύκολα να συντρίψουν προς παραδειγματισμό και υπενθύμιση για το ποιος είναι το πραγματικό αφεντικό της χώρας.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ Misha 30/12/2010 10:23:19

          Χα! Προβολή έχουν. Δύναμη όμως πολύ λιγότερη από όσο δείχνουν. Όσο δε για αποδοχή... ΔΕΝ έχουν! Τα λόγια του Φαήλου είναι βάλσαμο στην καρδιά του κάθε στρέητ Έλληνα. Και αδερφής ακόμα, που δεν είναι κομπλεξική και δεν θέλει το δικό του πρόβλημα να το κάνει πρόβλημα της κοινωνίας.

          Θεσμικό ρόλο τον έχουν υποκλέψει, διεθνή ερείσματα έχουν, ε, και;;; ΤΙΠΟΤΑ δεν έχουν που δεν τους το έχει δώσει η ΔΙΚΗ μας αδράνεια! Γι' αυτό είναι πολύ κρίσιμο στρατηγικά να ΝΙΚΗΣΕΙ εδώ ο Φαήλος για λογαριασμό όλων μας.

          Ο εσμός των ντιντήδων δεν είναι σε θέση να πολεμήσει για τίποτα. Δεν θα θελήσει να παραδώσει αμαχητί, αλλά μόλις πάει να δοθεί η μάχη, θα πέσουν χωρίς να χρειαστεί να ρίξουμε ούτε μια ντουφεκιά.

          Ο "μέγας" Χριστόδουλος αυτοαπαξιώθηκε μόνος του, όταν έκανε πολιτική χρήση των υπογραφών, όταν έφερε τον Πάπα, όταν έβαλε τη δημοτική στις ακολουθίες και στον εκκλησιαστικό λόγο, όταν διεκδίκησε πολιτικό ρόλο που ΔΕΝ του ανήκε, και ένα σωρό άλλους νεωτερισμούς που έβλαψαν και δεν ωφέλησαν.

          Ο Φαήλος είναι πιο δυνατός από το Χριστόδουλο, διότι πιστεύει σε αυτό που κάνει, όπως πιστεύουμε όλοι μας. Ο Χριστόδουλος δεν πίστευε. Και δεν το λέω αυτό για να κολακεύσω το Φαήλο (δεν το έχει ανάγκη, και επικίνδυνο είναι να κολακεύεις το φίλο σου), αλλά για να γνωρίζει και αυτός και όλοι μας την πραγματική μας δύναμη που μας δίνει η ειλικρινής και ανιδιοτελής ΠΙΣΤΗ σε αυτό που κάνουμε.

          Venceremos.

          • danaos avatar
            danaos @ Επώνυμος 30/12/2010 10:52:01

            Επώνυμε,μιλώντας κατ'ιδίαν με φίλο συνσχολιαστή λέγαμε ότι μέσα στο antinews υπάρχουν άτομα με γνώσεις και πίστη σ'αυτό που κάνουν, ικανά να στελεχώσουν μια κυβέρνηση!Υπάρχουν όλες οι συνιστώσες που με αιχμή του δόρατος το Φαήλο μπορούν να διαλύσουν οποιοδήποτε κατεστημένο τείχος και να φέρουν τα πάνω κάτω!Και μαζί σας τσουνάμι τεράστιο ο απλός λαός έτοιμος πια να σπρώξει τους βαρβάρους στο γκρεμό και να απαιτήσει απ' το Σαμαρά να κάνει πράξη αυτά που πιστεύει για μια Πατρίδα ελεύθερη που θα διεκδικεί και δεν θα επαιτεί και που σιγά σιγά θα αρχίσει πάλι να στέκεται στα πόδια της!

          • dk avatar
            dk @ Επώνυμος 30/12/2010 11:38:54

            Επώνυμε σιγά μην σκίσεις κανά καλσόν. "στρέητ" Έλληνα; Αδερφής Έλληνα; Πρόβλημα της κοινωνίας; Αν έχεις αμφιβολίες για τον δικό σου σεξουαλικό προσανατοολισμό, δεν είναι υποχρεωτικό να το μετατρέψεις σε μίσος για όσους είναι διαφορετικοί.

            Για να μην μιλήσουμε για τον Κωστάκη τον Καραμανλή, τον Αβέρωφ, τον Χατζηδάκη και άλλους πολλούς, ελληναράδες μου.

          • Apollonios avatar
            Apollonios @ Επώνυμος 30/12/2010 21:04:13

            Μερικοί εδώ μέσα αποφάσισαν να χαμηλώσουν το επίπεδο της συζήτησης. Ο σεξουαλικός προσανατολισμός του οποιουδήποτε αφορά κατ'αρχήν τον ίδιο, η κοινωνία έχει υποχρέωση να τον σεβαστεί και να εξασφαλίσει την ελευθερία του και τα ίσα δικαιώματά του. Γνωρίζω πολλούς καραστρέϊτ ντιντήδες σε αυτό το κόμμα που έχουν την "πουστιά" θρησκεία, όπως γνωρίζω και gay που σέβονται τα παντελόνια που φοράνε πολύ περισσότερο από τους προηγούμενους. Έχετε οδηγήσει την συζήτηση σε λάθος δρόμο Επώνυμε... Αν οραματίζεστε ένα υπερσυντηρητικό έως ακροδεξιό κόμμα, ίσως να αρχίσετε να ψάχνετε λίγο δεξιότερα του ΛΑΟΣ.

  19. ierofantis avatar
    ierofantis 30/12/2010 01:01:56

    Μπας και αλλάζουν το τροπάρι; Και αυτοί μπίζνεσμεν είναι. Χωρίς έργα, χωρίς διαφημίσεις, χωρίς έσοδα, με έκτακτες εισφορές στις εταιρίες, με τα μερίσματα στη κλίμακα και συνολική φορολογία στο 45% στα φυσικά πρόσωπα, έ, αγανάκτησαν και αυτοί μωρέ Misha...
    Εναλλακτικά, πήραν χαμπάρι ότι το καράβι βουλιάζει και ως καλοί ποντικοί, το εγκαταλείπουν πρωτοι.

  20. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 30/12/2010 01:05:35

    Τελειο!

  21. ΛίγκαΤουΒορρά avatar
    ΛίγκαΤουΒορρά 30/12/2010 01:10:48

    Μα!... Ακόμα κι ο Γιακουμάτος να παραμιλήσει; Αυτός πως δεν πήγε στις μπαχάμες να συνεχίσει τη ζωή του; χα-χα!

    Εν πάση περιπτώσει... Ελπίζω να μη κατάφεραν να του κόψουν κανα φτερό...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΛίγκαΤουΒορρά 30/12/2010 01:25:28

      Με όρους κομματικής πελατείας, φίλε μου, ξέρεις τι είναι να έχεις μονοκρατορία 30 χρόνια, του γνήσιου (λέμε τώρα) εκπροσώπου της λαϊκής δεξιάς και ξαφνικά να σου τη βγαίνει ο Φαήλος, με λόγο βαριοπούλα και να σου χαλαεί το image σε μια στιγμή; Σκέφτεσαι να πάει σε κανα καφενείο στη Β Αθηνών και να λέει τα δικά του ο Μάκης, και να πεταχτεί κανάς γέρος εκεί να του γυρίσει τίποτε Κρανιδιώτικα, για ντίντιδες και μεσαιοχωρίτες;
      Δράμα σου λέω.

  22. sofia or8h avatar
    sofia or8h 30/12/2010 01:23:41

    Εγραψε ο Φαήλος!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αλλοι για 5 λεπτά στο Μεγκα 8α πλήρωναν κιόλας χαχα
    Ελα μεταξύ μας πες τώρα, πόσα πλήρωσες???
    Εκανες ξακουστό και το antinews αλλά το κυριότερο η ΤV έδειξε οτι παρακολουθεί το διαδίκτυο και αναγκάστηκε να το προβάλλει .
    Νάσαι καλά Φαήλο μεγάλε!!!!!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ sofia or8h 30/12/2010 15:24:38

      Απ'όλη αυτή την ιστορία το σπουδαιότερο σημείο είναι αυτό που λες, κατά τη γνώμη μου: η διάδοση στο ευρύτατο κοινό (είτε μας αρέσει, είτε όχι) που παρακολουθεί το ΜΕΓΚΑ της ύπαρξης του Antinews. Το 1/10 αυτών που ακούσανε να μπει, από περιέργεια, στην ιστοσελίδα, το κέρδος θα είναι τεράστιο! Και σιγά-σιγά τα νέα διαδίδονται, ξέρετε...

  23. ierofantis avatar
    ierofantis 30/12/2010 01:33:43

    Καλή συνέχεια από τον ierofantis...

  24. 13 avatar
    13 30/12/2010 01:37:37

    Ρε παιδια μη βαρανε για το πασοκ οι καμπανες...?Λεω εγω τωρα,μηπως..

  25. Έρεβος avatar
    Έρεβος 30/12/2010 01:55:44

    Εύγε Φαήλο!

  26. kackos avatar
    kackos 30/12/2010 02:33:49

    το σύστημα στο σύνολο του ολισθαίνει μπρούμυτα...πρώτο κόμμα οι φιλενάδες...ελυσίαξαν...

  27. karamanlikos avatar
    karamanlikos 30/12/2010 03:21:01

    Μπράβο Φαήλο, άρχισε και η αντίστροφη μέτρηση για σένα!!!
    Σε λίγο, θα σου φορτώσουν ΟΛΕΣ τις ευθύνες για τη σύλληψη του ΟΤΣΑΛΑΝ!
    Μάλιστα, αυτός που θα αποκαλύψει το ρόλο σου και τις ευθύνες σου για κείνη την υπόθεση θα είναι ο μεγάλος τραγουδιστής-ΠΑΓΚΑΛΟΣ στην πρωϊνή εκπομπή του MEGA, όπου οι ΟικονομοΚαμπουράκηδες θα υπερθεματίζουν, ενώ ταυτόχρονα θα σε απαξιώνουν για να ρίξουν κι αυτοί νερό στο μύλο της προαποφασισμένης αποκαθήλωσής σου!!!
    Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει... Όσο συνεχίζεις να γράφεις, τόσο πιο γρήγορα θα τρέχει το ρολόι...
    Καλά ρε Φαήλο, ολόκληρο Καραμανλή κατάφεραν να φάνε και θα κολώσουν σε σας; Δε μάθατε τίποτα από όσα πάθαμε εμείς οι Καραμανλικοί; Οι τρεις υπουργοί που αποκάλυψαν τις υποκλοπές των τηλεφώνων του Καραμανλή, αυτή τη στιγμή μαζεύουν τις βρούβες της πολιτικής!!!
    Όπως κατάλαβες κανείς δεν ασχολείται με ότι είπες και τι εννοούσες, αλλά με το ότι είσαι σύμβουλος του Σαμαρά και ταράζεις τους ΝΔες που τους θεωρείς Ντιντήδες... Διαίρει και βασίλευε!!!
    Σε λίγο, κάποιοι ΝΔες θα τα χώσουν σε σένα και θα ζητάνε από τον Αντώνη να πάρει θέση και να εξηγήσει ότι "ο Σαμαράς ΔΕΝ είναι ντιντής!!!". Μετά όλοι οι δημοσιογράφοι θα ψάχνουν αν η δήλωση Σαμαρά είναι επαρκής και εμπεριείχε και το Σπηλιωτόπουλο που θα πρέπει να εξηγήσει 10 χρόνια μετά αν είναι ντιντής ή Σαλώμη!!!
    Φαήλο.... ΕΣΦΑΛΕΣ και πρέπει να ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ το συντομότερο δυνατό, γιατί ενώ έχουμε γλυτώσει από τους Λούληδες, μου φαίνεται ότι αποκτάμε Φαήλους...
    Τώρα πια θα σε διαβάζει όλο το καθεστωτικό σύστημα, θα σε παρακολουθούν όλοι οι παρακρατικοί και όταν θα συμφωνούν, ότι έκανες την "πατάτα σου", θα αρχίζει ο επικοινωνιακός πόλεμος... Θα στοχοποιηθείς ως Ρουσόπουλος ή Αγγέλου του Σαμαρά...
    Και επειδή είμαι σίγουρος ότι ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για όλον αυτό το παραρατικό συρφετό, σε συμπονώ και θα είμαι μαζί σου, γιατί δεν θα ήθελα άνθρωποι της παράταξής μου να περάσουν τα δεινά που περάσαμε εμείς οι Καραμανλικοί όταν πιστέψαμε στον ηγέτη μας, όπως ακριβώς έκαναν οι 500000 ΝΔες που πίστεψαν στον Αντώνη!!!

    • Αγροφύλακας avatar
      Αγροφύλακας @ karamanlikos 30/12/2010 06:53:12

      @Καραμανλικο (αυτόν δηλαδή που προσποιείται ότι είναι )
      Αυτό στην ΣΕΑΠ το λέγαμε Ψ.Π. Ξέρει ο Φαηλος από τέτοια, άδικα χάνεις τον χρόνο σου, δεν θα πάρει.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Αγροφύλακας 30/12/2010 10:57:43

        Αγροφύλακα δεν κοιμόσουν εσύ στα μελετητήρια της ΣΕΑΠ?
        Μπράβο σου, εκπλήσομαι.
        82Γ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ karamanlikos 30/12/2010 09:07:09

      Άσε και για τον Οτσαλάν δεν τους παίρνει, διότι ξεφτιλιστήκανε. Ούτε που τολμούν να το αγγίξουν το ζήτημα οι παρακρατικοί. Δες εδώ:

      http://omarkosmetamousia.blogspot.com/2009/11/blog-post_8607.html

      Όσο για τα υπόλοιπα, έννοια σου και τον Καραμανλή τον φάγανε επειδή δεν πίστεψε (ή δεν θέλησε να πιστέψει) ότι μπορούσε να τους νικήσεις. Εμείς όμως ΞΕΡΟΥΜΕ, δεν πιστεύουμε απλώς, ότι μπορούμε να τους νικήσουμε. Οπότε, θα τους νικήσουμε κιόλας.

    • ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
      ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ @ karamanlikos 30/12/2010 10:48:59

      Kαραμανλικέ, να έχεις υπόψη σου, ότι καμμιά φορά, μπορεί να δειλιάζουν οι στρατηγοί, αλλά οι λοχίες και οι στρατιώτες δε λογαριάζουν τίποτα μέσα στην κόλαση της μάχης. Έπειτα, είναι και το άλλο. Τι άπλυτα έχει να του βγάλουν στη φόρα ο πεντακάθαρος Φάηλος; ο άλλος όμως;

    • karamanlikos avatar
      karamanlikos @ karamanlikos 30/12/2010 11:41:31

      Φίλε Επώνυμε,

      και εγώ πιστεύω στη νίκη! Θα είναι νίκη του λαού, της Δημοκρατίας και της κοινής Λογικής!
      Όμως, ένας ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΣ, ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΟΣ και ΠΑΣΟΚΟαναθρεμμένος λαός μπορεί να εμπνεύσει εμπιστοσύνη ότι θα έχει συμμετοχή στη νίκη; Σ' ένα περιβάλλον οικονομικής τρομοκρατίας κανείς δεν είναι ελεύθερος! Μια τέτοια νίκη έχει ως προϋπόθεση την ελευθερία, αλλιώς αυτός ο λαός θα κάνει ότι έκανε στις πρόσφατες εκλογές: ΑΠΟΧΗ!!! Η αποχή είναι το λίπος της ελευθερίας: όσο αυξάνεται η αποχή τόσο αυξάνεται η δυνατότητα των μηχανισμών να παρεμβαίνουν και ν' αποφασίζουν για λογαριασμό του λαού. Ετσι η ελευθερία μπαίνει στην εντατική υπό διαρκή παρακολούθηση! Έτσι ο ΔΝΤαρχης-ΔαΝεισΤής εκτίμησε το αποτέλεσμα των εκλογών ως νίκη της αριστεράς υπέρ του ΔΝΤ!!!
      Πρέπει να καταλάβετε ΟΛΟΙ ότι ο Σαμαράς είναι πιο Καραμανλικός από μένα! Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ του όχι στο μνημόνιο είναι καραμανλική πολιτική 100%! Είναι πατριωτική επιλογή που θυμίζει Βουκουρέστι! Αυτή και μόνο η επιλογή του Σαμαρά αρκεί ώστε αυτός να είναι το κακό σπυρί στον κόρφο του Δανειστή, του πλούσιου, του τοκογλύφου, του παρακρατικού, του ξένου συμφέροντος και όλων όσοι αυτη την ώρα αποφασίζουν για μας και αναθέτουν στα πράσινα, πασοκικά ενεργούμενα ανθρωπάριά τους...
      Αν εσείς πιστεύετε ότι οι φιλολογίες και τα σεντόνια του Φαηλούλη μπορούν να οδηγήσουν στη νίκη απέναντι στην απόλυτη χούντα της εποχής είσαστε γελασμένοι...
      Πόσοι Έλληνες γνωρίζουν τον ηρωισμό που επέδειξε την περίοδο Οτσαλάν ως δικηγόρος; Πόσοι γνωρίζουν ότι είχε απέναντι του ΟΛΟ αυτό το σύστημα που και σήμερα ελέγχει τα πάντα; Για σκεφτείτε όλοι τις αναλογίες της εποχής Οτσαλάν με τη σημερινή εποχή: Οι Πασόκοι ως γνήσιοι δοσίλογοι ευχαριστούσαν τους Αμερικανούς και τους παρέδιδαν αλυσοδεμένο τον Οτσαλάν που οι ίδιοι Πασόκοι στήριζαν οικονομικά και οργανωτικά όλη την προηγούμενη περίοδο!!!
      Οι ίδιοι Πασόκοι καταλύουν ως δοσίλογοι το κράτος που οι ίδιοι έφτιαξαν και στήριζαν όταν τους έλεγε ο Καραμανλής ότι έπρεπε ν'α αλλάξει! Ξηλώνουν τα πάντα με βίαιο και προκλητικό τρόπο αυτά που οι ίδιοι υποστήριζαν με μανία, ευχαριστώντας ταυτόχρονα τους ΔαΝεισΤές-ξένους όταν κάποτε ξεβράκωναν τους Έλληνες!

      • Enzo avatar
        Enzo @ karamanlikos 30/12/2010 11:58:01

        ας απαντηθουν ολα αυτα που λεμε καθε μερα ολοι μας:


        1) αχ θεε μου καταστραφηκαμε !!! δεν θα παρουμε την τεταρτη δοση!!!! πτωχευσαμε μαμα!

        2)ολοι ιδιοι ειναι , κλεφτες και λαμογια οι πολιτικοι.

        3)και αμα φυγει ο γιωργακης ποιος θα ερθει μετα? τι θα γινει?

        4) μιζερια, καταστροφολογια, μηδεν αισιοδοξια, τρομοκρατια και εκβιαστικα διλληματα στον λαο.

        5) Εθνικα Θεματα

        6) 7) ..κ.α βαλτε τα εσεις τα υπολοιπα.


        αφου απαντησει σε ολα αυτα το κομμα και ο αρχηγος μας ε τοτε μπορει και να νικησουμε στις εκλογες και να σκασει καποιο χαμογελο. μεχρι τοτε μεσα τα κεφαλια πατριωτες.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ karamanlikos 30/12/2010 14:21:31

      Δεν νομίζω αδερφέ. Είμαι ορίτζιναλ Αρβανίτης και λοκατζής. ΣΕ μένα δεν πιά;νουν αυτά. Όποιος θέλει ας διαβάσει την δήλωση Βασιλάσκη,. Χαχαχαχαχα!
      Φιλιά και Χρόνια Πολλά

      • karamanlikos avatar
        karamanlikos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/12/2010 16:43:40

        Αγαπητέ κι εγώ μαζί σου!

        Διάβασα τη δήλωση Βασιλάκη, η οποία είναι δήλωση μεταμέλειας ύστερα από δικαστική ήττα 2 ΧΡΟΝΙΑ μετά τα δημοσιεύματά του! Κατάλαβες; 2 χρόνια μετά... Πιαστο αυγό και κούρευτο!!!
        Μάλιστα ο Βασιλάκης παραδέχεται ότι ΚΑΠΟΙΟΙ τον είχαν βάλει να τα γράψει, αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ!!!
        Ελπίζω Φαήλο να ξέρεις εσύ ποιοί είναι αυτοί που του έδιναν τις εντολές!!!

        ΥΓ. Αληθεύει ότι υπάρχει ΕΠΕΞΗΓΗΜΑΤΙΚΗ δήλωσή σου ότι "το προφιλ της παραπολιτικής που περιγράφεις αναδεικνύει και τους Ντιντήδες στο ΠΑΣΟΚ";

        Ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι, αν άρχισες ήδη να κάνεις επεξηγηματικές δηλώσεις Φαήλο!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ karamanlikos 01/01/2011 13:02:31

          Καλή Χρονιά καραμανλικέ! Αυτό που διευκρίνισα επειδή τα "παπαγαλάκια" έκαναν παραπληροφόρηση ήταν ότι μιλώ για πολιτικές συμπεριφορές και δεν αναφέρομαι στον φίλο μου Πάνο, όπως προσπαθούσαν να πουν. Και ναι, υπάρχουν και κάτι νεοφιλελεύθεροι "σοσιαλιστές" που ταιριάζουν στην κατηγορία της παραπολιτικής.

  28. CANADIAN avatar
    CANADIAN 30/12/2010 05:28:35

    Karamanlike,

    Μην του χαλάς τη σούπα. Άφησέ τον να χαρεί τη δόξα του, και όταν θα του απαγορευθεί να πλησιάσει 4 τετράγωνα τη Ρηγίλλης θα αναρωτιέται ΓΙΑΤΙ αφού προσέφερε τέτοια υπηρεσία στον Αρχηγό του και σε άλλους επιδόξους Ντιντίδες να μην καταλάβουν θέσεις στο Κόομα.........

    • Tassos avatar
      Tassos @ CANADIAN 30/12/2010 09:26:27

      Ξίδι, φίλε. Ο Φαήλος και άνθρωποι σαν τον Φαήλο θα κάνουν κουμάντο από δω και πέρα στην ΝΔ. Αυτό είναι η επιταγή της βάσης. Μετά τον Κ.Καραμανλή τον πρεσβύτερο ξαναήρθε η ώρα της Λαϊκής Δεξιάς.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Tassos 30/12/2010 14:22:27

        Κουμάντο κάνει μόνο ο Αντώνης.-
        Καλή Χρονιά!

  29. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 30/12/2010 06:45:18

    Μαύρε Καναδέ,

    Τελικά τσίμπησες και μπήκες στην παρέα, μην ανακατεύεσαι με τα πίτουρα γιατί θα σε φάνε οι κότες!......Good night!

  30. Tassos avatar
    Tassos 30/12/2010 07:37:19

    http://www.agelioforos.gr/default.asp?pid=7&ct=36&artid=73418
    Αρθρο στον Αγγελιοφόρο της Θεσσαλονίκης του πολύ καλού συγγραφέα Πάνου Θεοδωρίδη.

  31. sovokai avatar
    sovokai 30/12/2010 08:51:33

    Οσο οι συμπατριώτες μας απολαμβαναν τα προιόντα της λαμογιας κανένας "Φάηλος" αριστερός η δεξιός δεν είχε πέραση στο λόγο του. Ας μην μας ετσουζε η πίθανότητα της πτωχευσης,της ανεργίας και της ανέχειας και θα βλέπατε πως ακόμα θαταν στην αφάνεια, Τωρα μας φταινε οι Ντιντίδες το βαθυ Πασοκ και το ανεραστο ΚΚΕ. Πως αλλοιως θα καλυψουμε τις μεγαλες μας ευθύνες σαν λαός για ότι συμβαίνει σήμερα.;

  32. Β.Ν avatar
    Β.Ν 30/12/2010 09:07:28

    Μιά φωνή διαφορετική . Κάτι αλλάζει στη Ν.Δ. καιρός ήταν. Για φανταστείτε να γίνουν εκλογές την άνοιξη και να κερδιθούν ,με ποιούς θα κυβερνήσει ο Σαμαράς με τον Λυκουρέντζο και την παρέα του ή με τον Αρη και όλη την Αθηναϊκή καμαρίλα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Β.Ν 30/12/2010 14:24:08

      Δεν τον ξέρεις τον Λυκουρέντζο για να το λες αυτό. Εγώ τον γνώρισα κι είδα έναν άνθρωπο μορφωμένο, αφοσιωμένο, πατριώτη, που τιμά την λσαϊκή καταγωγή του.

      • Enzo avatar
        Enzo @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/12/2010 14:49:52

        εγω δεν ξερω ρε γιαννακη για πες μου εσυ να μαθω και εγω

      • loretta avatar
        loretta @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/12/2010 17:10:38

        φιλτατε ....

        μηπως αυτη η λογικη οτι ολοι ειναι ιδιοι,..ολοι ειναι κλεφτες..η ολοι ειναι αχρηστοι.....πρεπει να το ψαξεις λιγο....?? αν επαφιομαστε μονο στην κριση των διαπλεκομενων μμε και τον ΚΑΚΩΝ καλοθελητων...τοτε ...γιατι να εχουμε βουλη..βουλευτες???

        ας μεινουμε με την χουντα του πασοκ.

  33. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 30/12/2010 09:16:33

    Λοιπόν, να σας πω κάτι; Και αυτός που έφτιαξε το ρεπορτάζ του Μέγκα ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ με αυτά που είπε ο Φαήλος. Είναι φανερό, για όποιον ξέρει να διαβάζει πίσω από τις γραμμές. ΞΕΡΕΙ ότι έχει δίκιο ο Φαήλος, ότι έχουμε δίκιο όλοι μας.

    Φαήλο, ούτε βήμα πίσω! Θα προσπαθήσουν να σε "μαζέψουν", το ξαναλέω, μέσω Σαμαρά, που θα τον "παρακαλέσουν" διάφοροι να μην γράφεις έτσι διότι "τον εκθέτεις" ή "τους εκθέτεις" ή "δεν δίνεις καλή εικόνα προς τα έξω", κλπ. Προσοχή στην κάθε λέξη, στην κάθε κουβέντα. Αν και το ξέρεις καλά το παιχνίδι... Χειρουργική ακρίβεια στην κουβέντα, όπως άλλωστε κάνεις πάντα, να πεις ό,τι έχεις να πεις χωρίς να σε μπορούν να σε πιάσουν από πουθενά. Τώρα είναι η πιο κρίσιμη στιγμή της μάχης και αν νικήσουμε τώρα θα νικήσουμε για πάντα!

    Εύγε! Εγώ το μόνο που μπορώ να πω είναι:

    Ζήτω το antinews!
    Ζήτω ο Φαήλος!
    Ζήτω ο Αντώνης Σαμαράς!
    Ζήτω η νέα Νέα Δημοκρατία!
    Ζήτω όλοι μας!
    Ζήτω η Ελλάς!

    Αμήν, με το καλό, να τα αλλάξουμε όλα προς το καλύτερο, Χριστέ μου!

    • Johnys avatar
      Johnys @ Επώνυμος 30/12/2010 14:29:07

      Αυτά τα ζήτω, από κάπου σου έμειναν!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Johnys 30/12/2010 15:40:57

        ναι καλέ... κι εσύ ζηλεύεις, που δεν σου έμεινε τίποτε!

  34. goldenx avatar
    goldenx 30/12/2010 09:54:08

    ΜΠΡΑΒΟ ΦΑΗΛΟ!!!
    ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑ! ΜΗ ΠΑΡΕΙΣ ΠΙΣΩ ΤΙΠΟΤΑ!
    ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΟΥ 2011!!
    ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

  35. geothe avatar
    geothe 30/12/2010 10:11:03

    Πιστεύω πως όλοι όσοι μιλούν με σκεπτικισμό παραπάνω έχουν δίκιο. Αλλά, συγγνώμη, είναι στο χέρι μας να μην αφήσουμε μόνο του το Φαήλο και τον κάθε Φαήλο που θα βγαίνει και θα λέει αλήθειες. Συμφωνώ πως τα καλόπαιδα του Mega και οι άλλοι καραγκιόζηδες των υπόλοιπων καναλιών έχουν τεράστια δύναμη, όμως εμείς πρέπει να διαφυλάξουμε αυτές τις φωνές.
    Άσχετο, να δω τον Πάγκαλο να βγει στην τηλεόραση, να μιλά για τον Άπο και να κατηγορήσει τον Φαήλο και τι στον κόσμο.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ geothe 30/12/2010 10:25:40

      Μετά τη δήλωση Βασιλάκη που αποκάλυψε τη σκευωρία, δεν τους παίρνει για τίποτα να μιλήσουν για την υπόθεση Οτσαλάν. Αυτοί που τον παρέδωσαν στους Τούρκους, θα μιλήσουν κιόλας!

      Αν τους έπαιρνε, θα είχαν ανοίξει το θέμα εδώ και καιρό.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ geothe 30/12/2010 10:27:15

      Εδώ όλη η δήλωση, που φυσικά δεν πήρε καμία δημοσιότητα:

      http://omarkosmetamousia.blogspot.com/2009/11/blog-post_8607.html

      • Misha avatar
        Misha @ Επώνυμος 30/12/2010 11:20:37

        !!!!!!

        Αμάν! Τι κεραμίδα είναι τουτο ωρέ Επώνυμε;

  36. ataktos avatar
    ataktos 30/12/2010 10:57:12

    εύγε Φαύλο ..αν δεν σε σέβονται ας σε φοβούνται !!!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ataktos 30/12/2010 15:43:39

      κατά λάθος (!!!) τον χαρακτηρίζεις φαύλο, οσμίζομαι ...

  37. of8almos avatar
    of8almos 30/12/2010 11:13:40

    Τι ακριβώς είναι το antinews ρε παιδιά και έχει θέσεις. Το προσωπικό blog κάποιου ή κάποιων ή ένας χώρος που πολλοί λέμε τις απόψεις μας για τα δρώμενα στην Ελληνική σκηνή?!
    Αν είναι το πρώτο τότε μην βάζετε και εμένα στους 800000 που λέτε γιατί εγώ ανήκω σε αυτούς που πιστεύουν στον δεύτερο και δεν είμαι πρόβατο όπως αυτούς που ήθελε η ντόρα στις εκλογές.
    Καλά όλα αυτά που είπε ο κύριος Κρανιδιώτης αλλά δεν είναι πολιτικός λόγος αυτός. Ένα άρθρο γεμάτο ύβρεις πρός κάποιους γενικά με ξύλινη γλώσσα και έπαρση είναι μάλλον τρικυμία για να ακουστεί. Αν θέλεις να πείς κάτι το λές απευθείας στο πρόεδρο και αυτός αν κρίνει παίρνει τις αποφάσεις του χωρίς πολύ ντόρο. Αυτό είναι τα λέω στην νύφη να τα ακούσει η πεθερά, κάτι δηλαδή σαν ξεκαθάρισμα που οδηγεί σίγουρα σε εσωστρέφεια.
    Και μην βιαστεί κανείς να με κατηγορήσει για κάτι γιατί η εκτίμηση πρός το πρόσωπο του Σαμαρά έχει τις ρίζες της απο εποχής του εν ζωή πατέρα του.
    Τα παραπάνω λοιπόν είναι η άποψη ενός ανθρώπου που ενδιαφέρετε για το μέλλον της Ελλάδος που καλός ή κακώς μόνο με τον Σαμαρά στο τιμόνι μπορεί να έχει κάποιο φώς στο τούνελ.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ of8almos 30/12/2010 15:46:44

      τώρα εσύ πιστεύεις ότι αυτού του είδους ο λόγος γίνεται πιστευτός?

      • Karanus avatar
        Karanus @ δρόμος 31/12/2010 09:41:40

        Τους είδαμε αυτούς τους πολιτικούς λόγους που μας οδηγήσανε.Να τρέχουμε και να μην φτάνουμε σήμερα.Αυτοί και οι δήθεν πολιτικοί τους λόγοι, είναι η τρικυμία για την πατρίδα μας.

  38. Wolf avatar
    Wolf 30/12/2010 11:15:43

    Θα συμφωνήσω με τον Επώνυμο και θα πω επιπλέον ότι όλα αυτά που λέμε καθημερινά μεταξύ μας, στις παρέες μας, στον κοινωνικό μας περίγυρο που εκφράζουμε τις ανησυχίες μας και τους προβληματισμούς μας, ο Φαήλος τα είπε φωναχτά με το άρθρο του στο Antinews.
    Ούτε βήμα πίσω, όχι μόνο ο Φαήλος αλλά και κανένας μας.
    Είναι σαφές ότι το σύστημα ενοχλήθηκε.
    Ενοχλείτε όταν το σύστημα και όσοι έχουν λόγου να ενοχλούνται από όσα λέμε τόσο καιρό, απ΄όσα γράφονται εδώ μέσα, απ΄όσα είπε ο Φαήλος.
    Το σύστημα αυτό θα δώσει μάχη να πάρει το κεφάλι του Φαήλου για παραδειγματισμό.
    Μη μασάτε.
    Είπαμε ενοχλούνται τα λαμόγια, το σύστημα και οι κομπογιαννίτες διαδρομιστές των κομμάτων και των πολιτικών γραφείων.
    Όταν το σύστημα αντιδρά έτσι, είναι σίγουρο ότι έχει αρχίσει και φοβάται.
    Αισθάνονται ότι δεν μπορούν να ελέγξουν τις ελεύθερες φωνές -κυρίως του διαδικτύου- και αντιδρούν.
    Η πλειονότητα της κοινής γνώμης είναι μαζί μας, λέει καθημερινά τα ίδια που λέμε και εμείς.
    Απέναντι μας έχουμε την καμαρίλα, απ΄όπου και αν αυτή προέρχεται. Από όλους εκείνους που θέλουν να κατευθύνουν τις ζωές μας, τις τύχες μας. Παρατρεχάμενοι, διαμορφωτές της κοινής γνώμης, διαδρομιστές και συνωμοσιολόγοι, είναι απέναντί μας.

  39. Kennan avatar
    Kennan 30/12/2010 11:39:11

    ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΒΡΑΜΝΟΠΟΥΛΟΣ !!!!!

    Αντιγράφω απο το ΕΘΝΟΣ:

    "έγραψε χθες σε άλλη ιστοσελίδα ο παλιός συνεργάτης του κ. Δημ. Αβραμόπουλου και στενός φίλος του αντιπροέδρου της ΝΔ, κ. Χ. Παυλίδης.

    Η πιο χαρακτηριστική του φράση, η οποία προφανώς έχει ως στόχο και τον κ. Σαμαρά, είναι η εξής: «Οταν δεν παράγεται πολιτική, τότε μοιραία οι αρθρογράφοι καλύπτουν το κενό».

    Στο άρθρο, το οποίο προφανώς τελούσε σε γνώση του κ. Αβραμόπουλου προτού αναρτηθεί στο Διαδίκτυο, αναφέρονται ακόμη τα εξής: «Κανείς δεν θα έδινε σημασία στις απόψεις του (σ.σ. του κ. Κρανιδιώτη) αν δεν ήταν φίλος και συνομιλητής του Αντώνη Σαμαρά.

    Ο κύριος Κρανιδιώτης δεν έχει θεσμικό ρόλο, αλλά ο Αντώνης Σαμαράς είναι πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας. Αυτό λέει πολλά και για τον Φαήλο Κρανιδιώτη, και περισσότερα για τον Αντώνη Σαμαρά.

    Ο πρώτος θα έπρεπε να προστατεύσει τη σχέση του, και ο δεύτερος τα στελέχη του». «Μια μικρή μειοψηφία η οποία συμφωνεί με τις απόψεις του είναι αδιανόητο να κατηγορεί άλλους για «υπονόμευση» της ηγεσίας όταν οι ίδιοι έργω και λόγω υπονομεύουν τις θέσεις και τις αρχές της ΝΔ» καταλήγει στο άρθρο του ο κ. Παυλίδης.

    Στο όλο θέμα παρενέβη ο κ. Γερ. Γιακουμάτος, ο οποίος έκανε λόγο για «κολαούζους του προέδρου».

    «Τους βασιλείς» ?είπε χαρακτηριστικά? «τους γκρεμίζουν οι βασιλικότεροι του βασιλέως, αυτοί οι οποίοι δηλώνουν επάγγελμα και στην εφορία, κολαούζοι»...
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&pubid=48844958


    Ο Παυλίδης ποιος είναι ρε παιδιά;

  40. NoPain avatar
    NoPain 30/12/2010 11:40:53

    Προσωπικά θεωρώ ότι ο κ.Φαήλος είπε τα αυτονόητα, δηλαδή, ότι οι χειρότεροι των ανθρώπων διοικούν τους καλυτέρους των ανθρώπων σε αυτήν την χώρα.

    Είπε αυτά που πιστεύω έπρεπε να λέμε εμείς κάθε μέρα στον κάθε χειρότερο άνθρωπο που θέλει να ασχημύνει τον τόπο και την ζωή μας.

    • Karanus avatar
      Karanus @ NoPain 31/12/2010 09:44:47

      Συμφωνώ απολύτως.

  41. victoria avatar
    victoria 30/12/2010 12:26:03

    Φαήλο όχι μόνο τηλεόραση από 'δω και πέρα ε ;-) Καλή συνέχεια!

  42. ΑΙΟΛΙΚΟΣ avatar
    ΑΙΟΛΙΚΟΣ 30/12/2010 12:41:44

    Φαηλο το μονο που μπορω να πω εγω ειναι μονο ενα μεγαλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, διοτι ειπες καποια πραγματα που τα λεμε μεταξυ μας, ειναι κοινο μυστικο αλλα δεν δημοσιοποιουνται. Το κομα στο οποιο ανηκουμε, πρεπει να εχει σημαια τις ιδεες του, για τις οποιες και ειμαστε περηφανοι . Μονο με ιδεες, σαφη ιδεολογικο προσανατολισμο και στοχο την ισχυροποιηση της Ελλαδας και την ευημερια των Ελληνων μπορουμε να παμε μπροστα. Σαν λαος κληρονομησαμε μια πατριδα, εναν πολιτισμο και μια ιστορια που και μεις εχουμε χρεος να διαφυλαξουμε και με την σειρα μας να την κληροδοτησουμε στα παιδια μας και στα εγγονια μας.

  43. Aggelos avatar
    Aggelos 30/12/2010 13:13:53

    "Στο ευρύτερο μιντιακό και πολιτικό σύστημα κυριαρχούν οι ομοφυλόφυλοι. Ειδικά στα ΜΜΕ, όποιος τόλμησε να τα βάλει μαζί τους, τον έφαγε η μαρμάγκα. Είναι λογικό αυτό το πανίσχυρο σύστημα να αντιδρά όταν το πληγώνουν. "

    σωστα..τα μΜΕ και γενικοτερα ο χωρος του θεαματος ειναι το αντρο -φρουριο των ομοφυλοφιλων..

    η αντιδραση ειναι ασχημη..

  44. panagiotis avatar
    panagiotis 30/12/2010 13:59:16

    Επιτέλους λόγια σταράτα γεμάτα αλήθεια και όποιος κατάλαβε ας προχωρήσει. αλλιώς με τους ντιντήδες και τους ξεπουλημένους. Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ !!!!!!!!!!!!!

  45. Rotarmist avatar
    Rotarmist 30/12/2010 14:33:53

    Που εισαστε ολοι εσεις τοσα χρονια ρε μαγκες;
    Στο ιδιο κομμα με την Ντορα, τον Νικητα, τον Δημητρακη, τη Σαλωμη, τον Νομιμο και ηθικο κλπ. δεν ανηκατε;
    Τι παθατε στα καλα καθουμενα.
    Μαζι σας ειμαι βεβαιως, βεβαιως, αρκει αυτο να εχει συνεπεια και οχι μετα απο "ανωθεν διαταγη και τα σκυλια δεμενα" μουγκα στη στρουγκα. Για να δουμε!!!!!

  46. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 30/12/2010 14:35:13

    Το ΓΑΠ ειχε να επιλεξει .. Αδυναμος ή Ενοχος.
    Επελεξε εξυπνα το Ενοχος, εσωτερικα και το Αδυναμος εκτος Ελλαδος.
    Βρηκε την ισοροπια κατω απο το ΓΑΠοχαμογελο κρυμενο στο μουστακι.
    Εαν ειχε επιλεξει Εοχος εκτος και Αδυναμος εντος… θα τον ειχαν φυγει μεσα εξω κλωτσιδον. Φυγε εσυ ελα εσυ.

    Ειναι πολυ πονηρο το ΓΑΠ.. γονιδια Ανδρεα.. γονιδια επιβιωσης, λασπης, πρασινης προπαγανδας, σοσιαλιστικου ηρωισμου και απο δω παν κ αλλοι.

    Ο Σαμαρας τι θα επιλεξει? Αδυναμος ή Ενοχος?…………

    ΠΠ

  47. Μαρία avatar
    Μαρία 30/12/2010 15:24:50

    Μόλις διάβασα το εν λόγω άρθρο. Ήταν εξαιρετικά εύστοχο, τραγικά επίκαιρο και τρομακτικά αληθές!

    "Υπάρχει όμως κι η άλλη σχολή, που κάνει «πολιτική» χωρίς ιδέες, χωρίς ακεραιότητα[...]. Είναι η σχολή της άνευ αρχών προώθησης της προσωπικής ατζέντας, μπροστά στην οποία παραμερίζονται τα πάντα".

    Εγώ πάντως δίπλα σ' αυτήν την περιγραφή θα έβαζα τουλάχιστον 290 απ' τα 300 "χαϊδεμένα" παιδιά του Έθνους και τους παρατρεχάμενους τους - είμαι αισιόδοξη πως καμμιά 10αριά άξιοι βουλευτές υπάρχουν εκεί μέσα. Τώρα γιατί το Mega το εξέλαβε σαν επίθεση στα δεξιά στελέχη μόνο, θα'χει τους λόγους του το καημένο, τι να πω; Να γεμίσει το δελτίο; Να αποπροσανατολίσει; Δεν είναι κι η 7η Ιανουαρίου μακρυά να πεις, έτσι Γιωργάκη;

    Πάντως, Φαήλο δεν είσαι εντάξει! Τι καψώνια είν' αυτά που υποβάλλεις στο κανάλι; Να πει τι λέξη "Πατρίδα" στον αέρα;;; Πάνω που πάμε να την ξεχάσουμε;;; Φτου κακά!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Μαρία 30/12/2010 15:54:37

      να επιτεθεί στον Σαμαρά ήθελε το Μέγκα, πολύ απλά. Μπροστά στον επιτακτικό ετούτο στόχο, Πατρίδες και άλλα φόβητρα υποβαθμίζονται...

  48. καινός avatar
    καινός 30/12/2010 15:28:02

    Φαήλε, πρόσεξε...

    Εγώ πιστεύω ότι κάτι αλλάζει.

    Δυστυχώς, πιστεύω ότι ΔΕΝ αλλάζει για καλό. Σε αυτή μου την παρατήρηση συνηγορεί η πρόσφατη αλλαγή στάσης του "βήμα"τος, η αυξημένη προβολή από το μέγκα και γενικότερα ορισμένων ΜΜΕ κάποιον ΝΔτικων θέσεων, όπως και αυτό τώρα το τελευταίο με τις δηλώσεις σου που θεωρώ ότι δεν έγινε "τυχαία" (ούτε "τυχαία" χρονικά σαν άρθρο, αλλά ούτε και "τυχαία" το πρόβαλε το μέγκα).

    Επίσης, ΔΕΝ μου αρέσει καθόλου - προσωπικά μιλάω πάντα - που η επίσημη ΝΔ (επίτηδες?) δεν παίρνει θέση σε βασικά θέματα που κάνει τον κοσμάκη να απορεί ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ αν η ΝΔ πάρει την εξουσία.

    Υπάρχουν πολλά κενά τα οποία δεν καλύπτονται από ιδεολογήματα - μόνο - φίλε Φαήλε αγαπητέ.

    Αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να περάσει στον κόσμο οτι η ΝΔ σιγά και με σταθερά βήματα (όπως ΠΡΕΠΕΙ δηλαδή) αλλάζει πρόσωπο και πρόσωπα. Αντιλαμβάνομαι ότι πρέπει να γίνει πιο εξωστρεφής και πολύ καλά το παίζει το παιχνίδι, εξάλλου ορισμένοι που ταιριάζουν κομμάτια του παζλ θα παρατηρήσουν οτι μέχρι τώρα το παίζει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, κρατώντας μάλιστα και τις ιδεολογικές ισορροπίες (έστω και με πολύ δυσκολία, μη νομίζεις, τα βλέπουμε όλα αυτά ορισμένοι).

    Πρέπει όμως να μας πείσει ότι Νεα ΝΔ είναι κάτι διαφορετικό. Ιδεολογικά. Και κάτι τέτοιο, προφανώς διότι κάποιες ισορροπίες πρέπει να κρατηθούν, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    Ελπίζω μόνο να το έχετε καταλάβει και αυτό και να δουλεύετε και προς αυτή την κατεύθυνση. Διαφορετικά, ισχύει το "ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε τη γνώμη του άλλαξε μήτε την κεφαλή του"

    Ελπίζω να θεωρήσεις αυτό το σχόλιο σαν προσπάθεια εποικοδομητικής κριτικής και όχι σαν "μηδενιστικό τσιτάτο" όπως θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί από κάποιον "κομψευόμενο διαδρομιστή".

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ καινός 30/12/2010 16:06:51

      Η επίσημη ΝΔ έχει πάρει θέση σε ΟΛΑ τα θέματα. Αυτό το αντιλαμβάνεται όποιος μπαίνει στην ιστοσελίδα της, ή έστω παρακολουθεί το κανάλι της Βουλής. Η προβολή των θέσεών της από τον γραπτό και ηλεκτρονικό Τύπο έχει ακολουθήσει, κατά τη γνώμη μου, μία πολύ συνετή πορεία, με καταχωρήσεις-συνεντεύξεις του Α.Σ. Αν παρακολουθήσεις τη χρονική διαδοχή των δημοσιευμάτων, από τα μικρότερα (σε κυκλοφορία) έντυπα προς τα πιό μαζικά, καθώς και τη χρονική διασπορά-απόστασή τους, νομίζω θα καταλήξεις στο ίδιο συμπέρασμα. Όσο για τη δωρεάν ηλεκτρονική διαφήμιση, δεν έχω καταλήξει ακόμη μέσα μου αν πρόκειται για μνημειώδη (και ...έξυπνα υποκινημένη) γκάφα του Μεγάλου Καναλιού, ή αν ο αέρας άλλαξε φορά, όσο κι αν τα φαινόμενα δείχνουν το αντίθετο...

  49. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 30/12/2010 15:59:43

    Φαήλο, σ’ ευχαριστούμε!

    Eπιτέλους κάποιος τόλμησε να μιλήσει με γωνίες και με ακμές. Έχουμε βαρεθεί τόσον καιρό τον “στρογγυλεμένο” λόγο και την “πολιτική… ορθότητα (sic) ".

  50. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 30/12/2010 16:29:57

    ειναι τελειος βλακες και χωρις επαφη με την πραγματικοτητα. μολις ανοιξαν τον φαηλο σε ολους τους ελληνες και επειδη οι περισσοτεροι δεν ειμαστε ντιντηδες ουτε λεγομαστε λουληδες του εκαναν το καλητερο καλο.

    ακομα καλητερα γουσταρω debate λουλη-φαηλου.

  51. floretta avatar
    floretta 30/12/2010 22:57:23

    o kouvaras ti violi paizei ?

  52. Karanus avatar
    Karanus 31/12/2010 10:21:32

    Το "mega" έκανε την μεγαλύτερη "πατάτα" που θα μπορούσε να κάνει.Είμαι απο επαρχία και ένα πράγμα έχω να σας πώ. Βουίζουν όλα τα καφενεία : Ποιός είναι αυτός ρε παιδιά; Μπράβο στο παληκάρι! Είπε αυτό ακριβώς, που όλοι μας, θέλουμε να πούμε.Και βεβαίως το μήνυμα πέρασε σε όλους τους πολιτικούς χώρους, γιατί σ όλους αναφερόταν. Ο Φαήλος κατόρθωσε με ένα κείμενο , να γίνει ο Ελληνας που πήρε τις περισσότερες και καλλίτερες ευχές για το 2001.
    Η απόδειξη μπορεί να πραγματοποιηθεί πολύ εύκολα. Αν τολμάτε εσείς "ντιντήδες βαρώνοι" των "μιντιακών" βάλτε και τον Φαήλο στο επόμενο "γκάλοπ".

  53. makedonas avatar
    makedonas 31/12/2010 10:28:49

    Αντωνη προχωρα!
    Χρωστας μονο στην πατριδα. Εσυ μπορεις να φτιαξεις την μεγαλη Ελλαδα.
    Εισαι Εθναρχης.
    Με τον Φαηλο στο πλευρο σου μην φοβασαι.
    Διωξε ολους τους -οπουλους απο διπλα σου (Αβραρβανιτοδημοπαναγιωτοπουλους κ.λ.π.).
    Ζητω η Νεα Πολιτικη Ανοιξη (ΝΕΠΑ)

    Κ.Μ.

  54. antididis avatar
    antididis 31/12/2010 10:53:41

    Ειναι πολλα τα λεφτα Αρουλη...

  55. makedonas avatar
    makedonas 31/12/2010 11:00:24

    Αντωνη προχωρα!
    Χρωστας μονο στην πατριδα. Εσυ μπορεις να φτιαξεις την μεγαλη Ελλαδα.
    Εισαι Εθναρχης.
    Με τον Φαηλο στο πλευρο σου μην φοβασαι.
    Διωξε ολους τους -οπουλους απο διπλα σου (Αβραρβανιτοδημοπαναγιωτοπουλους κ.λ.π.).
    Ζητω η Νεα Πολιτικη Ανοιξη (ΝΕΠΑ)
    Κ.Μ

  56. varvatos avatar
    varvatos 31/12/2010 11:04:18

    Αντωνη προχωρα!
    Χρωστας μονο στην πατριδα. Εσυ μπορεις να φτιαξεις την μεγαλη Ελλαδα.
    Εισαι Εθναρχης.
    Με τον Φαηλο στο πλευρο σου μην φοβασαι.
    Διωξε ολους τους -οπουλους απο διπλα σου (Αβραρβανιτοδημοπαναγιωτοπουλους κ.λ.π.).
    Ζητω η Νεα Πολιτικη Ανοιξη (ΝΕΠΑ)
    Κ.Μ

  57. ruddock avatar
    ruddock 31/12/2010 11:17:48

    Μπράβο ρε Φαήλο !
    Άντε και σ'εκπομπή μαγειρικής !
    Μην πετύχεις κανέναν απ'αυτούς μόνο και σου χαλάσει η μέρα !
    (εντωμεταξύ το άρθρο είναι προσβλητικό διότι το Ντιντής υπάρχει σαν κανονικό επώνυμο,στη Θεσσαλία πριν απ'όλες τις περιοχές-από πότε το Ντιντής σημαίνει πούστης ?)

  58. makedonas avatar
    makedonas 31/12/2010 11:44:20

    ΟΤΣΑΛΑΝ-ΦΑΗΛΟΣ-ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  59. Sargos avatar
    Sargos 31/12/2010 19:59:10

    Φαήλο έχεις απόλυτο δίκιο και πρέπει ακόμα να πεις να σταματήσουν να βγαίνουν στο γυαλί αυτοί οι ντιντήδες που πριν ανοίξουν το στόμα ξέρουμε όλοι τι θα πουν και αλλάζουμε κανάλι .

  60. lazos.g. avatar
    lazos.g. 01/01/2011 04:34:20

    Ντροπη σου Αντωνη για την ποιοτητα των κολλητων σου.
    Γ.Λαζος
    Θεσ/νικη

  61. lazos.g. avatar
    lazos.g. 01/01/2011 04:36:11

    ....και κατι ακομα,ξεχαστε με στην ΝΔ.
    Πιο κεντροδεξιος μου φαινεται ο...Καρατζαφερης.
    Εκει καταντησαμε.

  62. Νίκος Παπαδημητρίου avatar
    Νίκος Παπαδημητρίου 19/01/2011 14:25:00

    Δαναέ

    ένας Κρολατης είπε σε έναν φίλο

    ''εσεις οι Έλληνες σίστε σαν τους Σέρβους, τρελοί''

    το λεώ ως άποψη ξένου, για να μην αυτοβαυκαλιζόμαστε.

    Ιεροφάντη,

    εγώ δεν ψηφισα ΝΔ το 2007 και ΔΕΝ μετανιωσα. Είχε φανεί η αποτυχία. Όμως θεώρησα καθήκον μου να ψηφίσω να φύγουν οι δράκουλες. Αυτό δεν το μετάνιωσα κι ας μου εφαγε την Κυριακή. Το συζήτησα και με φίλους πασόκους και παραδέχτηκαν ότι ε΄ρεπε κι αυτοί να έρθουν να ψηφ΄λισουν. Δε μιλάω για κομματόσκυλα εδώ, μιλάω για εντάξει ανθρώπους.

    Ο Σαμαράς ας κινηθεί διακριτικά, είναι περίεργη εποχή και ίσως την πατήσει αν το παίξει δυναμικός μόνο για το φαίνεσθαι. Οι περί τον ΓΑΠ δεν νομίζω να είναι τόσο στον κόσμο τους που να μην καταλαβαίνουν τι πάει να συμβεί. Και θα συμβούν περίεργα πράγματα. Πείτε με καχύποπτο (συνωμοσιολόγος δεν είμαι πάντως), αλλά πιάνεις τον καθε λουζερ φοιτητή που βάζει φωτιά σε κατσαρόλες. Η σέχτα που σκοτώνει πως και κρύβεται τόσο καλά? Γιατί από τις προκηρύξεις τους δεν μου φάνηκαν διάνοιες.

    ΟΚ, σε λαθος σημείο το αυθόρμητο σχόλιό μου, αλλά δεν είμαι πλέον συχνά αισιοδοξα αυθόρμητος, οπότε δείξτε κατανόηση.

  63. thanasis avatar
    thanasis 22/01/2011 20:00:44

    επιτελους η φωνη του απλου πολιτη ακουγεται διοτι οι
    βαθυστοχαστι αναλυτες ας δουν οτι η ψυχη του λαου
    δεν φυλακιζεται αλλα σιγα σιγα ξυπνα. οπως ειπε
    ο στρατηγος μακρυγιαννης φωνη λαου οργη θεου
    αρκετα οι βαθυστοχαστοι φελοι μας υπεταξαν
    καιρος να ακουστη ο λαος η λαικη δεξια και
    να παψουν να μας ποδηγετουν οι βολεμενοι

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.