#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/06/2012 14:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Τσίπρας καλεί τώρα και τις ...οικογένειες των λαθρομεταναστών!!!



(Ανανεωμένο). Κλιμακώνεται η κόντρα ανάμεσα σε Νέα Δημοκρατία και ΣΥΡΙΖΑ, ενώ διανύουμε την τελευταία εβδομάδα πριν από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου.

«Το επικίνδυνο παραλήρημα συνεχίζεται», αναφέρει ο ΣΥΡΙΖΑ σε σημερινή ανακοίνωσή του, με αφορμή δηλώσεις του κ. Μιχελάκη, «με τις οποίες κατακρίνει την πρόταση Τσίπρα για επανένωση οικογενειών νόμιμων μεταναστών ως επικίνδυνη και περιθωριακή».

Σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ, η επανένωση των οικογενειών των νόμιμων μεταναστών αποτελεί πρόβλεψη συγκεκριμένης οδηγίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, την οποία μάλιστα έχει ενσωματώσει από ετών η Ελλάδα στην εσωτερική έννομη τάξη της, ενώ οι όροι της οικογενειακής επανένωσης προβλέπονται από τα άρθρα 53-60 του νόμου 3386/2005, που ψήφισε η κυβέρνηση Καραμανλή, και το Π.Δ. 131/2006 της ίδιας κυβέρνησης, που αφορά την «Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2003/86/ΕΚ σχετικά με το δικαίωμα οικογενειακής επανένωσης».

Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μιχελάκης, αναφερόμενος στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Με τις πολιτικές του, ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να μετατρέψει την Ελλάδα σε τριτοκοσμική χώρα. Όταν ο κ. Τσίπρας υπόσχεται ταξιδιωτικά έγγραφα, είναι προφανές ότι αναφέρεται σε λαθρομετανάστες τους οποίους, όχι μόνο θέλει να νομιμοποιήσει, αλλά και να τους δώσει και επιδόματα…ανεργίας.

Και όταν μιλά για πρόσκληση στις οικογένειες μεταναστών, τους οποίους ο ίδιος θα νομιμοποιήσει είναι, και πάλι, ξεκάθαρο πως αναφέρεται σε παρανόμους.

Άλλωστε -όπως και οι ίδιοι παραδέχονται- για τους νόμιμους μετανάστες και τις οικογένειές τους, υπάρχει - από το 2005 - σχετικός νόμος.

Ας είναι, λοιπόν, πιο προσεκτικός ο κ. Τσίπρας, όταν προσπαθεί να κρύψει τις σχέσεις του με τους λαθρομετανάστες.

Διότι, ακόμη και σήμερα, ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ στη Β’ Αθηνών κ. Π. Λάμπρου -μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ- υπόσχεται χαρτιά σε όλους τους μετανάστες, νόμιμους και παράνομους.

Αλλά και διότι, λίγους μήνες πριν, η νεολαία του -μετά από δική του εντολή- περιέφερε εκατοντάδες λαθρομετανάστες στην Αθήνα, καταλαμβάνοντας ακόμα και δημόσια κτίρια».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/06/2012 19:22:37

    Ο Τσίπρας έχει δίκιο.
    Αν η κάθε τριτοκοσμική οικογένεια αποτελείται από 5-6 άτομα, τότε μόνο αν έρθουν όλοι αυτοί, οι λαθρομετανάστες θα πάψουν να είναι μειοψηφία, και θα καταστούν πλειοψηφία.
    Δεν μπορεί οι Έλληνες να υπερτερούν 10/1 στους λαθρό. Αυτό δεν είναι δημοκρατία.
    Μη τρελαθούμε.

    • Kραντωρ avatar
      Kραντωρ @ Strange Attractor 11/06/2012 13:57:36

      Tα περἰ επανενὠσεως οικογενειὠν των αφρασιατὠν εποἰκων δεν αποτελεἰ καινοφανἠ πρὀταση του κομμουνιστικοὐ ΣΥΡΙΖΑ αλλἀ εφαρμοζὀμενη πολιτικἠ των περισσοτἐρων πλουσἰων ευρωπαϊκὠν κρατὠν. Αποτἐλεσμα τοὐτου, η Γαλλἰα να φιλοξενεἰ 6 εκατ. Ἀραβες, 2 εκατ. Νἐγρους κλπ. Η Αγγλἰα τουλἀχιστον 5 εκατ. Ινδοπακιστανοὐς κλπ. Οι οικογἐνειες των τριτοκοσμικὠν αποτελοὐνται συνἠθως απὀ πλεἰονα των δἐκα μελὠν. Απὀ την πλευρἀ μας οφεἰλουμε να εἰμεθα υπερ της επανενὠσεως ,γι' αυτὀ να τους απελἀσουμε στις πατρἰδες τους σε Ασἰα και Αφρικἠ. Η μὀνη επανἐνωσις που μπορεἰ να εἰναι ανεκτἠ...

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Kραντωρ 11/06/2012 15:53:02

        Με αυτήν την επανένωση συμφωνώ και γω!

  2. sos avatar
    sos 10/06/2012 19:42:44

    Να φέρουν τις γυναίκες και τα παιδιά τους όσοι μετανάστες ζουν στην Ελλάδα προτείνει ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας. Σε συνέντευξη του στο «Πρώτο Θέμα» αναφέρει:

    «Αν είναι κάποιος χρόνια στην Ελλάδα και εργάζεται πρέπει να έχει χαρτιά και ένα καθεστώς νόμιμης παραμονής. Το να μπορεί υπό τέτοιες συνθήκες να φέρει τη γυναίκα του και τα παιδιά του δεν είναι τόσο παράλογο.»


    Όχι Αλέξη μου. Δεν είναι παράλογο να γίνει ο μεγαλύτερος εποικισμός στην συγχρονη ιστορία εν καιρώ ειρήνης. Δεν είναι παράλογο να εξαφανιστεί ένα από τα αρχαιότερα έθνη από γιαχαμπίμπιδες ζουρλούς. Εσείς να νιώθετε ανθρωπιστές για να κρύψετε το μεγάλο κενό μέσας σας και οι Έλληνες να παν να αγαπηθούνε.
    Άσε που θα σου ρίξει και δυο χτυπήματα επιδομικασίας ο Ζίζεκ στην πλάτη.

    Έχετε καταλάβει ότι συνειδητά μας πάνε σε διπλό εμφύλιο. Έλληνες εναντίον Ελλήνων και Έλληνες εναντίον αλλοδαπών. Δεν έχουν πρόβλημα με αυτό. Το έχουν ξανακάνει. Τέτοιο μίσος δεν έχω ξαναδεί πουθενά.

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/06/2012 19:46:26

    Οι μπαχαλάκηδες του ΣΥΡΙΖΑ θα συνέλθουν από την ζάλη τους, μόνο όταν ο τελευταίος Αφγανός στραγγαλίσει τον τελευταίο Έλληνα με τα έντερά του έξω από την Κουμουνδούρου, και μείνουν μόνοι με τη Δούρου.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Strange Attractor 11/06/2012 10:14:34

      Και τότε, ο τελευταίος Αφγανός θα παντρευτεί τη Δούρου, θα πάρει την ιθαγένεια και θα φέρει το σόι του (13,5 εκατομμύρια περίπου) στην Ελλάδα, με τον νόμο για την "επανένωση των οικογενειών" που θα έχει θεσπίσει ο Σύριζα.
      Η χαρά της Μάγιας Τσόκλη θα είναι η Ελλάδα! Μια ομορφιά!!!

  4. Mπροστα και Δεξια avatar
    Mπροστα και Δεξια 10/06/2012 20:17:17

    Καλα εκει στον ΣΥΡΙΖΑ δεν βλεπουνε οτι ο μεσος Ελληνας ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ τετοια πραγματα ?Τι στο καλο πρεπει να γινει για να το παρουνε χαμπαρι δηλαδη ?
    Θα γινουμε ΞΕΝΟΙ στην ΧΩΡΑ ΜΑΣ ?

    • KM avatar
      KM @ Mπροστα και Δεξια 10/06/2012 20:40:38

      Οι συριζαίοι (ο πυρήνας, το 3%) είναι τυφλωμένοι από το μίσος τους για την ταυτότητα του λαού μας. Καλό από αυτούς μην περιμένεις. Το θέμα όμως είναι να το πάρουν χαμπάρι οι υπόλοιποι που τους φουσκώσαν τα ποσοστά και τους πήγαν στο 17 %.

    • blue nile avatar
      blue nile @ Mπροστα και Δεξια 10/06/2012 20:43:21

      Υπάρχει κανείς λογικός που να αμφιβάλει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ εξυπηρετεί ξένα συμφέροντα;

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ blue nile 10/06/2012 21:01:22

        Απολύτως κανείς! Με την προϋπόθεση να είναι λογικός και Έλληνας στη συνείδηση.

    • Μαΐστωρ avatar
      Μαΐστωρ @ Mπροστα και Δεξια 10/06/2012 21:01:15

      Καλά, αυτός ο μέσος Έλληνας δεν έχει μυαλό που πάει και ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ;

  5. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 10/06/2012 20:55:13

    Μα ο άνθρωπος εκπροσωπεί ένα κόμμα με ιδιαίτερη «κοινωνική» και «εθνική» ευαισθησία! Στηρίζει αποκλειστικά το θεσμό της οικογένειας των αλλοδαπών και παράλληλα «λύνει» το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας!
    Τώρα το ότι με τις προτάσεις του δεν θα τολμούν τα νέα ζευγάρια ελλήνων να κάνουν παιδιά, αυτό είναι δευτερευούσης σημασίας για τον Αλέξη!
    Ο πληθυσμός μιας χώρας, ως βασικός κορμός της υπόστασής της από πλευράς χαρακτηριστικών που ορίζουν την εθνική της ομοιογένεια, για εκείνον είναι ζήτημα ποσότητας και όχι ποιότητας. Όσο πιο γρήγορα επιτευχθεί η αλλοίωση του πληθυσμού της Ελλάδας τόσο πιο πετυχημένος θα νοιώθει, πράγμα που μας κατέδειξε στην παρθενική του εμφάνιση στο προεδρικό μέγαρο ως αρχηγός, όταν άφησε την Περιστέρα στο σπίτι να πλύνει τα πιάτα και πήρε ως συνοδό την Αφρικανή μετανάστρια.
    Έρμη Ελλάδα, σε ποιά χέρια κινδυνεύεις να πέσεις, που η αποκοτιά του 81΄, με όλα τα δυσάρεστα συνεπακόλουθα, θα μοιάζει με απλό πταίσμα!!!

  6. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 10/06/2012 22:55:43

    Παράκληση προς Συγγρού: Διαφημιστικό σποτ με αυτή τη θέση του Τσίπρα γρήγορα...Μήπως ξυπνήσει κανέναες νεόκοπος τσιπρολάγνος πρώην πασόκος ( ή και δεξιός) ψηφοφόρος κι έρθει στα σύγκαλά του. Τι θα μας πουν ; Ρατσιστές; Αυτοί απειλούν να μας αφανίσουν από την κοιτιδα του Ελληνισμού με την ολέθρια ιδεοληψία τους ! Είναι ανθέλληνες! Χτυπήστε τους αλύπητα. Στις δεύτερες εκλογές η ΝΔ έδειξε ιδιαίτερο δυναμισμό και πρωτοτυπία στις διαφημίσεις κι άφησε εκείνα τα ξενέρωτα, νερόβραστα των εκλογών του Μάη.Ελπίζω να συνεχίσουν τα δυνατά, ευφάνταστα, πειστικά σποτ.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ μεταρρυθμιστής 10/06/2012 23:59:47

      Η ΝΔ θα έπρεπε σε βιντεάκι να κάνει τις ανθελληνικές θέσεις του Σύριζα σημαία.
      Να βγει και να πει αυτό που λέω σε συνομιλητές μου, επιρρεπείς στο να ψηφίσουν Σύριζα, και μένουν με ανοιχτό το στόμα:
      Πακιστάν: 177 εκατομμύρια κάτοικοι
      Μπαγκλαντές: 148 εκατομμύρια (158 κατά τη CIA!).
      Μας σβήνουν ή όχι από το χάρτη ως έθνος όποτε το θελήσουν;
      Εχει τύχει να μπω σε μαγαζί, να δω Πακιστανό υπάλληλο και να τους "την πω". Επανειλημμένα. Κατεβάζουν το κεφάλι.
      Αλλά τι να περιμένεις από κόμμα που οι βουλευετές του ακόμα και τώρα λένε δημοσία "Δεν βάζουμε στο ίδιο σακί ΧΑ και Σύριζα".
      Τα Δεκεμβριανά και τις ύβρεις του Σύριζα κατά του Καραμανλή και τα κάλαντα της Αυγής τα ξέχασαν στη ΝΔ.
      Λέγεται, νομίζω, "σύνδρομο της Στοκχόλμης", όταν το θύμα (η ΝΔ) παθαίνει εξάρτηση από τον θύτη (τον Σύριζα).
      Να το ξέρετε ότι έχω γνωστούς που θα ψηφίσουν ΧΑ μόνο και μόνο για τη φλούφλικη στάση της ΝΔ έναντι του Σύριζα σε θέματα βίας και λαθρομετανάστευσης.

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ ΒΙΣ 11/06/2012 01:22:02

        Αγαπητέ ΒΙΣ παρακολουθώ με πολύ σεβασμό τα σχόλια σου εδώ και καιρό και συμφωνώ στα περισσότερα. Πες όμως στους φίλους σου να παρακολουθήσουν τα όσα έχει πει και ο Σαμαράς και τελευταία και ο Μιχελάκης και πολλά στελέχη, δημόσια για τη λαθρομετανάστευση. Για μαζικές απελάσεις μίλησε ο πρόεδρος, ο δε Μιχελάκης συνεχώς τις τελευταίες ημέρες εγκαλεί το ΣΥΡΙΖΑ για τη στάση του στο θέμα αυτό αλλά και στο θέμα της ασφάλειας. Το να ψηφίζει κάποιος ΧΑ κατηγορώντας για "φλουφλισμό" τη ΝΔ στο θέμα των λάθρο, είναι σαν να λέμε ότι ζητάει από τη ΝΔ να εφαρμόσει αντίστοιχες """"δραστικές"""" (σε πάρα πολλά εισαγωγικά) πρακτικές. Πράγμα που ούτε σοβαρό είναι, ούτε ταιριάζει στο προφίλ της ΝΔ ως ένα αστικό κόμμα, είναι άκρως επικίνδυνο και θα την ταύτιζε με χώρους με τους οποίους δεν έχει καμία μα καμία σχέση. Τα ίδια ισχύουν για την ασφάλεια γενικότερα. Και επειδή διαθέτεις και λόγο και επιχειρήματα, προσπάθησε να το τονίσεις αυτό στους γνωστούς σου, υπογραμμίζοντας τους πως τα σοβαρά προβλήματα σαν αυτό λύνονται με αυστηρές και υπεύθυνες πολιτικές και όχι με κλοτσομπούνια. Είμαι σίγουρος ότι θα τους πείσεις.

  7. ioannis avatar
    ioannis 11/06/2012 00:21:02

    Μωραινει Κυριος ον βουλεται απολεσει,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

  8. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/06/2012 00:26:51

    Αὐτό δέν εἶναι ἀπλά ἐνδιαφέρον καί λαγνεία πρός τά λαθροσόγια,εἶναι δόλιο σχέδιο ἀποελληνοποίησης καί ἀποσάθρωσης τῆς Ἑλληνικῆς κοινωνίας...
    Ἀναρωτιέμαι ποιός θά κάνει τό μεγαλύτερο κακό στήν Ἑλλάδα,Ὁ Γ.Α.Π. πού μᾶς ἒβαλε στό μνημόνιο,ἢ ὁ Τσίπρας μέ αὐτά πού εὐαγγελίζεται.Ἢ μᾶλλον ὁ Τσίπρ θά συμπληρώσει τόν ΓΑΠ στήν καταστροφή...
    Ἓνα πράγμα ἀδυνατῶ νά κατανοήσω:Ὃσο καί νά ἒχει γονατίσει ἡ κρίση ἀρκετούς Ἓλληνες,πῶς,πολλοί πού ἒχουν χτυπηθεῖ μέ ληστείες καί ἀπειλές κατά τῆς ζωῆς τους ἀπό λαθρομετανάστες,θά ψηφίσουν ἓνα κόμμα πού τούς ὑποστηρίζει σκανδαλωδῶς καί ἀπειλεῖ νά φέρει κι ἂλλους μέσα;Πῶς μπορεῖς βλέποντας στήν πόρτα σου μπροστά,στή γειτονιά σου,νά ἒχουν συμβεῖ τόσο ἂγρια περιστατικά βίας μέ λαθραῖους ἐναντίον Ἑλλήνων,νά ὑποστηρίζεις τό κατεξοχήν λαθρολάγνο κόμμα;Τί νά πῶ,ἂς φωνάζουμε ὃσο μποροῦμε νά ξυπνήσουν ὃσο γίνεται περισσότεροι...

    • μαρια avatar
      μαρια @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 12/06/2012 03:17:55

      συγγνώμη για την παρέμβαση, δεν θέλω να το παίξω έξυπνη, αλλά ειδικά λόγω του ότι γράφεις με πολυτονικό θεωρώ απαράδεκτο που γράφεις αποελληνισμού και όχι αφελληνισμού (π + δασεία = φ)...
      φιλικά

  9. Kyriakos avatar
    Kyriakos 11/06/2012 01:34:14

    Στα ελάχιστα που συμφωνώ με τον Β. Βενιζέλο ( σε ερμηνεία). Αυτοί που θα κάνουν την επιλογή τους στις επικείμενες εκλογές να αναλάβουν τις ευθύνες τους έναντι των ιδίων και των παιδιών τους και ας μην αναζητούν ένοχους όλους τους άλλους εκτός απο τους εαυτούς τους.

  10. Nik avatar
    Nik 11/06/2012 02:12:16

    Ξεχάστε για λίγο τους Ελληνες.

    Εχει τις υποδομές ο Τσιπ να φροντίσει, να στεγάσει, να μορφώσει και να περιθάλψει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες οικογένειες; Και αυτός θέλει να περνιέται για ανθρωπιστής τρομάρα του.

  11. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/06/2012 10:04:48

    Συγγνώμη, αλλά δεν προσέξατε τη λεπτομέρεια:
    Τσίπρας έφη: Οποιος αλλοδαπός ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙΡΟ, να νομιμοποιείται.
    Μεταφράζω: Οποιος αλλοδαπός περνάει τα σύνορα, βρίσκει μια δουλίτσα εδώ, μαύρη, και τα κονομάει, να νομιμοποείται.
    Επειτα, να κουβαλάει και όλο το σκυ...σογο μαζί, τις δύο γυναίκες, τις 10 κουνιάδες, τις 15 μπατζανάκισσες και τα εξώγαμά του...
    Η ΝΔ να αφήσει τον Αμυρά και να πιάσει αυτό και να το κάνει σημαία. Και να κάνει και σποτάκι.
    Γουστάρετε τη γειτονιά σας να θυμίζει Πακιστάν; Ψηφίστε Τσίπρα.

  12. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 11/06/2012 10:10:40

    Φυσικά και θεωρώ ότι τα προβλήματα δεν λύνονται με κλωτσομπούνια.
    Το ζήτημα είναι ότι ο Μιχελάκης δεν αρκεί.
    1. Υπάρχει σποτάκι της ΝΔ για το λαθρομεταναστευτικό όπου να καταγγέλλει και να ξεμπροστιάζει την πολιτική του Σύριζα;
    2. Υπάρχει σποτάκι της ΝΔ όπου συνδέονται τα γεγονότα του Δεκεμβρίου 2008 με τον Σύριζα; Τα τεκμήρια υπάρχουν, πάντως, μέχρι και τίτλοι και κείμενα της "Αυγής", επίσημης εφημερίδας του νεομαοϊστικού μορφώματος...
    3. Οι βουλευτές της ΝΔ προβάλλουν το λαθρομεταναστευτικό ως έχει; Κατά τη γνώμη μου, όχι. Λες και δεν θέλουν να αναφερθούν σε αυτό στις πραγματικές του διαστάσεις.
    4. Γιατί η ΝΔ επικεντρώνεται στον Αμυρά, ενώ υπάρχουν άφθονα στοιχεία στο διαδίκτυο για σχέση των συνιστωσών του Σύριζα με τη βία και τον αναρχοαριστερίστικο χώρο; Ποιανού κόμματος οι αφίσες είναι οι μόνες πολιτικές αφίσες που επιτρέπεται να τοιχοκολληθούν στα Εξάρχεια εδώ και χρόνια;
    Σε τελική ανάλυση, αν οι βουλευτές της ΝΔ δεν θέλουν να σωθεί το κόμμα τους, αν αφήνουν μόνο του τον Μιχελάκη, δεν φταίει κανείς. Κατά την άποψή μου, έχουν παραιτηθεί και δίνουν αγώνα οπισθοφυλακής.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ ΒΙΣ 11/06/2012 14:55:24

      Συμφωνω απολυτα με ΒΙΣ !!!!! Ακουει κανεις εκει στη Συγγρου ??????????????????? ΞΥπνατε εκει στη ΝΔ ! Για γελια ειναι ολοι σ' αυτο το τσουρμο του ΣΥΡΙΖΑ. Αργα ή γρηγορα θα ειναι παλι στο 3%. Μην τους αφησετε να κανουν ζημια στη Πατριδα μας. (Παντως καποιοι βουλευτες -που μονο Σαμαρικους δεν τους λες- κανουν τεραστιο αγωνα. Ελπιζω και καποιοι αλλοι που το παιζουν υπερανω, να βγουν μπροστα αυτες τις μερες)

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ ΒΙΣ 11/06/2012 16:52:44

      εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι ένα από τα επόμενα σποτάκια που θα δούμε θα έχει ακριβώς ως θέμα αυτό ή αυτά που θίγεις; για να δουμε...

  13. GG avatar
    GG 11/06/2012 11:44:51

    Η επανένωση των οικογενειών των νόμιμων μεταναστών αποτελεί πρόβλεψη συγκεκριμένης οδηγίας της Ευρωπαικής Ένωσης, την οποία έχει ενσωματώσει από ετών η Ελλάδα στην εσωτερική έννομη τάξη της. Οι όροι της οικογενειακής επανένωσης προβλέπονται από τα άρθρα 53-60 του νόμου 3386/2005,
    που (καλώς) ψήφισε η κυβέρνηση Καραμανλή, και από το ΠΔ 131/2006 της ίδιας κυβέρνησης, που αφορά την «Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2003/86/ΕΚ σχετικά με το δικαίωμα οικογενειακής επανένωσης».
    Ο Μιχελάκης κατηγορεί δηλαδή το ΣΥΡΙΖΑ για κάτι που έχει (καλώς) θεσπίσει η ΝΔ εδώ και χρόνια.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ GG 11/06/2012 13:00:17

      To νόμιμων είναι η λέξη κλειδί αγαπητέ, αν εσείς θέλετε κανά χαρέμι από πακιστανούς δε σημαίνει πως θα αρχίσουμε να νομιμοποιούμε κάθε ΕΙΣΒΟΛΕΑ στη χώρα μας.

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ GG 11/06/2012 13:03:38

      Διαστρεβλώνεις, δηλαδή ψεύδεσαι.
      Εσύ μιλάς για ΝΟΜΙΜΟΥΣ μετανάστες και έτσι εξωραίζεις τη θέση του ΣΥΡΙΖΑ μια που τάχα την καλύπτει η ευρωποαική οδηγία.
      Στο πρόγραμμα του όμως ο ΣΥΡΙΖΑ μιλάει για "μετανάστες" και όχι για "νόμιμους μετανάστες" όπως μας λες.

      Αντιγράφω από το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ:
      "Αγωνιζόμαστε για την διεύρυνση της έννοιας του ασύλου και τη γρήγορη χορήγησή του, για την χορήγηση ταξιδιωτικών εγγράφων σε όσους και όσες επιθυμούν να ταξιδέψουν σε άλλες χώρες, για την κατάργηση της Συνθήκης «Δουβλίνο ΙΙ», για την κοινωνική ένταξη των μεταναστών και διασφάλιση ίσων δικαιωμάτων. Επιδιώκουμε να δημιουργηθούν ανοιχτοί χώροι φιλοξενίας των προσφύγων, με υπηρεσίες κοινωνικής και νομικής προστασίας, αντί για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης που ετοιμάζονται. Επιδιώκουμε επίσης:

      •Την αποσύνδεση της χορήγησης άδεις παραμονής από την ύπαρξη ορισμένου αριθμού ενσήμων.
      •Τη διευκόλυνση της οικογενειακής επανένωσης.
      •Τη δίωξη αποκλειστικά του εργοδότη σε περιπτώσεις ανασφάλιστης εργασίας μεταναστών.
      •Τη διευκόλυνση της πολιτογράφησης, προπάντων για παιδιά μεταναστών.
      •Την κατάργηση κάθε περιορισμού πρόσβασης στους θεσμούς δημόσιας Υγείας και Παιδείας"

      ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΗ ΛΕΞΗ "ΝΟΜΙΜΟΙ" ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ;
      Κόψτε τα ψέμματα. Αν σας είναι δύσκολο να καταδικάσετε την μανία του ΣΥΡΙΖΑ για να γεμίσουμε λαθρομετανάστες , τουλάχιστον μην γίνετστε ρεζίλι ψευδόμενοι.

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Κώστας ΜΠ 11/06/2012 16:48:59

        ++++++++++++++++

        Εἴχαμε ποέ ζητήσει ἐργατικά χέρια γιά νά ὀνομάζοντε νόμιμοι μετανᾶστες;; ΟΛΟΙ μπῆκαν παράνομα. Μᾶς βιάζουν, μᾶς κλέβουν, καί μᾶς σκοτώνουν. ᾿Από τότε πού ἄρχισε ἡ λαθρομετανάστευση, ἡ ἀσφάλεια τῶν ῾Ελλήνων εἶναι στό κόκκινο.

        ΥΓ. Ὰναπολῶ τίς καυτές βραδυές τοῦ καλοκαιριοῦ πού κοιμόμασταν οὶκογενειακά στήν αὺλή τῶν γονέων μου δίπλα στό γιασεμί καί τό άγιόκλιμα!!!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ GG 11/06/2012 15:13:06

      @GG: Γρἀφεις γελοιότητες. Καμία κοινοτική οδηγία δεν επιβάλει τη νομιμοποίηση όποιου τυχάρπαστου περνάει με μία σακούλα πλαστική στο χέρι και σαγιονάρες, χωρίς διαβατήριο, χωρίς βίζα, τα ελληνικά σύνορα.
      Αλλά φταίει η ΝΔ που δεν ζητά να μπει στο Σύνταγμα της χώρας η απαγόρευση νομιμοποίησης ανθρώπου που έχει μπει στη χώρα παράνομα.
      Εσείς θέλετε να κάνετε την Ελλάδα βόθρο, και κυριολεκτώ.
      Να το ξέρετε, οδηγείτε τη χώρα σε εμφύλιο με τέτοια δόλια σχέδια που έχετε κατά νου (το "εμφύλιος" τρόπος του λέγειν, γιατί με τους ελληνόφωνους του συριζαίικου πυρήνα μόνο τη γλώσσα μοιραζόμαστε).

  14. makis avatar
    makis 11/06/2012 16:07:30

    22 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ. Αυτοί κάτι ξέρουν!!! http://shar.es/s1lES

  15. Queen Victoria avatar
    Queen Victoria 11/06/2012 17:12:52

    Εισαστε ολοι ρατσισταραδες!

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Queen Victoria 11/06/2012 17:37:34

      Ὂπα,κόψε κάτι...

    • kat avatar
      kat @ Queen Victoria 11/06/2012 18:15:43

      Και καλά κάνουμε...Στο σπίτι μας είμαστε ότι θέλουμε.Μόνο που κινδυνεύουμε να χάσουμε οχι μόνο το σπίτι αλλά και τα ιερά μας χώματα...
      Και ούτε ο Σαμαράς ούτε κανένας άλλος δεν φαίνεται δυστυχώς οτι μπορεί να κάνει κάτι....Κρίμα !

  16. GG avatar
    GG 11/06/2012 17:39:54

    Οι άνθρωποι που δουλεύουνε 5,10,20 χρόνια στην Ελλάδα είναι παράνομοι.
    Το ίδιο και τα παιδιά που γεννιούνται στην Ελλάδα και δεν έχουνε άλλη πατρίδα.
    Είναι όσο παράνομοι , δε μιλάω για τους εγκληματίες, είναι οι Έλληνες που πάνε με τουριστική βίζα στην Αυστραλία σήμερα και μένουνε και μετά τη λήξη της για να βρούνε δουλειά.

    • alakran avatar
      alakran @ GG 11/06/2012 18:58:48

      Αν πας στην Αυστραλία με τουριστική βίζα και μείνεις εκεί μετά τη λήξη της για να εργαστείς, η εργασία που θα κάνεις (αν βρεθεί κάποιος να σε προσλάβει!) είναι παράνομη.Αν σε τσακώσουν, εσένα θα σε απελάσουν και του εργοδότη σου θα του βάλουν ένα πρόστιμο που θα του φύγει η μαγκιά.

  17. Nik avatar
    Nik 11/06/2012 18:45:11

    Ντοκυμανταίρ του BBC World Service, με Αφρικανό ρεπόρτερ, ερεύνησε τους δρόμους της λαθρομετανάστευσης στην Αφρική. Με Αφρικανό ρεπόρτερ δεν σήκωνε κατηγορία για ρατσισμό (μανούλες οι Αγγλοι σε αυτά). Και τέθηκε το ερώτημα, πως σε χώρες με κατά κεφαλήν εισόδημα λιγότερα από 1000 δολλάρια ετησίως, βρίσκονται 10 000 δολλάρια για τα μεταφορικά δια μέσου Σαχάρας και για τη βάρκα προς Γιβραλτάρ.

    Οπως τέθηκε και το ερώτημα αν αυτοί που φεύγουν κινδυνεύουν από πείνα. Το απάντησε ωραία ο κοινοτάρχης χωριού στη Γκάνα: δεν κινδυνεύουν, αλλά εκεί στην Ευρώπη βγάζουν σε έξη μήνες αρκετά, πουλώντας CD (τα ξέρουν αυτά εκεί κάτω!) για να αγοράσουν σπίτια και κτήματα στην πατρίδα τους.

    Οσο για το πρόβλημα εγκληματικότητας, το ίδιο αντιμετωπίζει η Νότιος Αφρική από την αθρόα λαθρομετανάστευση Νιγηριανών. Ρατσιστές και οι Νοτιοαφρικάνοι που το λένε;

    • Kραντωρ avatar
      Kραντωρ @ Nik 11/06/2012 19:42:21

      Στη Νὀτιο Αφρικἠ δεν εισβἀλουν μὀνον απο την μακρινἠ Νιγηρἰα αλλἀ και απο τα ὀμαρα κρατη της Μονζαβἰκης και Αγκὀλας. Ἐχει συγκροτηθεἰ συνοριακἠ φρουρἀ, αλλἀ το ἐργο της εἰναι δὐσκολο. Η προσἐλευση τὀσων λαθρομεταναστὠν εξηγεἰται στο ὀτι στην Νὀτια Αφρικἠ εξακολουθοὐν να διαβιοὐν αρκετἀ εκατομὐρια Ευρωπαἰουν, που παρἀγουν πλοὐτο. Αυτἠ ακριβὠς εἰναι η αιτἰα του συνωστισμοὐ ιθαγενὠν για να εισἐλθουν στο πρὠην ευρωπαϊκὀ κρἀτος της Νοτἰου Αφρικἠς.

  18. Χ. avatar
    Χ. 11/06/2012 21:40:50

    Θα ήθελα να επισημάνω το εξής: Με την ισχύουσα νομοθεσία, όλοι οι νόμιμοι μετανάστες παίρνουν επίδομα ανεργίας με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που το παίρνουν και οι Έλληνες. Επίσης, κάποιες κατηγορίες αυτών παίρνουν και επιδότηση ενοικίου! Αθώα απορία: Για ποιό λόγο άραγε ένας οικονομικός μετανάστης ο οποίος αφήνει την πατρίδα του και εγκαθίσταται σε άλλη χώρα ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΡΓΑΣΘΕΙ, δικαιούται και επίδομα ανεργίας;
    Θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μια έρευνα σχετικά με τον αριθμό των μεταναστών που πήραν ή εξακολουθούν να παίρνουν επίδομα ανεργίας καθώς και επιδότηση ενοικίου όπως επίσης θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον να μάθουμε το ποσό που έχει δαπανηθεί όλα αυτά τα χρόνια σε επιδόματα αλλοδαπών.
    Πιστεύω ότι όποιος έχει τη δυνατότητα να το ερευνήσει, θα βγάλει μεγάλο λαυράκι!

  19. δρόμος avatar
    δρόμος 12/06/2012 09:32:31

    Τάδε έφη Fr. Fillon, πρώην Γάλλος πρωθυπουργός:

    "Muslims who want to live under the law of the “Islamic Sharia” have recently
    been told to leave France in order to guard against possible terrorist attacks,
    the government has targeted radicals.
    Apparently, the Prime Minister, Francois Fillon has angered
    some French Muslims in stating:
    THOSE IMMIGRANTS, WHO ARE NOT FRENCH MUST ADAPT.
    Take it or leave it, I’m tired of this nation worrying about whether we are
    offending some individual or their culture.
    Our culture has developed with struggles and victories by millions of men and women who have sought freedom.
    Our official language is French, not Spanish, or Lebanese, or Arabic,
    or Chinese, or Japanese, or any other language.
    Therefore, if you want to be part of our society, learn the language!
    Most French people believe in God. This is not some Christian obligation,
    influence by the rightists or political pressure, but it is a fact, because men
    and women founded this nation on Christian principles, and this is clearly documented.
    It is then appropriate to display this on the walls of our schools’ …
    if God offends you, then I suggest you consider another part of the world
    as your home, because
    God is part of our culture.
    We will accept your beliefs without question.
    All we ask is that you accept ours, and live in peaceful harmony with us.
    This is OUR COUNTRY, OUR LAND, AND OUR LIFESTYLE.
    And we offer you the opportunity to enjoy all this.
    But if you’re tired of our flag, our commitment, our Christian beliefs, or our lifestyle,
    I strongly encourage you to take advantage of another great French freedom,
    THE RIGHT TO LEAVE.
    If you are not happy here then LEAVE.
    We did not force you to come here.
    You asked to be here.
    So accept the country YOU chose. "

  20. sine avatar
    sine 12/06/2012 16:07:10

    νεα ψηφαλακια για τον Τσιπρα!!!! με 5 εκατομμυρια λαθρο + οικογενειες τους= 10 εκατομυρια το λιγοτερο, σιγα μην εχει πλεον αναγκη την ψηφο σας! εδω η πασοκαρα εβγαινε κυβερνηση επι 30 χρονια συνεχομενα με 1 εκατομμυριο πασοκους που διορισε στο Δημοσιο, φανταστειτε τι εχει να γινει με 10 εκ.= τσιπρας μονιμως πρωθυπουργος!!

  21. Ελλην avatar
    Ελλην 13/06/2012 18:14:42

    Για όνομα του θεού , μακριά απο το 2ο βήμα εξόντωσης του Ελληνισμού, Πρώτα ήρθε το ανύπαρκτο χρέος με ΝΔ -ΠΑΣΟΚ και τώρα έρχεται ο σωτήρας αλέξης να σώσει και καλα την πατρίδα με ιδέες περι παράδοσης της εθνικής μας κυριαρχίας γεωγραφικά . Έλληνες μείνετε μακριά και μην τσιμπήσετε το τυράκι με το όνομα Σύριζα , πάρτε το χαμπάρι είμαστε πολιτικά εγκλωβισμένοι , τουλάχιστον ας περισώσουμε την ιστορία μας διότι μόνο αυτό μας έμεινε και ας ελπίσουμε ο μεγαλοδύναμος να μας στείλει κάποιον Έλληνα σύντομα.

    ΥΣ
    αναρωτηθείτε σε περίπτωση πολέμου με την γενομένη κατάσταση των πραγμάτων με ποιου το μέρος θα πάνε τα εκατομμύρια λαθρομεταναστών και μη , γιατι απο τα μέσα μας θα μας χτυπήσουν διότι καθότι μουσουλμάνοι εχουν σοβαρή εχθρα με τους χριστιανούς , σε αντίθεση με εμάς που δεν μας απασχλεί η πίστη του καθενός.
    Αυτα και ευχαριστω ...........Σκεφτείτε

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.