#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/06/2012 09:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Τσίπρας "θάβει" επένδυση δισεκατομμυρίων στο Ελληνικό



Βόμβα στις όποιες ελπίδες έχει αυτή η χώρα για μεγάλες επενδύσεις, βάζει ο Αλέξης Τσίπρας και η χωρίς προηγούμενο τυχοδιωκτική του πολιτική η οποία τάζει τα πάντα σε όλους.

Αφού έχει μοιράσει μισθούς και συντάξεις σε όλο τον κόσμο, σειρά πήρε τώρα να βάλει φρένο και στις ελάχιστες επενδύσεις που θα μπορούσαν να φέρουν ξένους επενδυτές, χρήματα και χιλιάδες θέσεις εργασίας.

Πήγε λοιπόν ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ στο Ελληνικό και προανήγγειλε την κατάργηση του νόμου που προβλέπει την αξιοποίηση της έκτασης των 6.000 και πλέον στρεμμάτων.

Μάλιστα είπε ότι θα γίνει Μητροπολιτικό Πάρκο όπως είχε προβλέψει μια μελέτη του ΕΜΠ, έτσι για να είναι και στο κλίμα της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος.

Ο «πράσινος» Τσίπρας έκανε το χατίρι του στελέχους του και δημάρχου Χρ. Κορτζίδη ο οποίος αντιδρά σε κάθε σχέδιο αξιοποίησης της έκτασης.

Ασφαλώς και μια τέτοια αξιοποίηση χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή ώστε να μη γίνει μια απίστευτη τσιμεντοποίηση της έκτασης και επιβαρυνθεί το περιβάλλον της Αθήνας. Για το λόγο αυτό υπάρχουν πολλές ενστάσεις για τα σχέδια που κατά καιρούς έχουν βγει στο φως. Όμως, μήπως θα μπορούσε να μας απαντήσει ο κ. Τσίπρας που τα έχει όλα εύκολα:

Ο διαγωνισμός που βρίσκεται σε εξέλιξη θα προσελκύσει μεγάλους ξένους επενδυτές από Ισπανία, Ισραήλ, Βρετανία κ.λπ. Είναι ο κ. Τσίπρας κατά των επενδύσεων; Αν είναι τότε να κλείσουμε από τώρα τα σύνορα και να γίνουμε Αλβανία του Χότζα.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις, θα δημιουργηθούν πάνω από 50.000 μόνιμες θέσεις εργασίας ενώ κατά την περίοδο κατασκευής (που μπορεί να έχει ορίζοντα 10ετίας) θα δουλεύουν πάνω από 100.000. Θα τρώνε ψωμί δηλαδή τόσες χιλιάδες οικογένειες. Πώς ο κ. Τσίπρας πιστεύει ότι μπορεί να αντικαταστήσει αυτό το ευεργέτημα;
Εκτιμάται ότι μπορούν να γίνουν στην περιοχή επενδύσεις πάνω από 5 δισ. ευρώ. Και αυτά τα λεφτά αφορούν τη μισή έκταση αφού η άλλη θα γίνει όντως χώρος πρασίνου, πολιτισμού και αθλητισμού. Δε τα θέλει τα λεφτά αυτά ο κ. Τσίπρας;
Ας πούμε ότι έχει δίκιο ο ΣΥΡΙΖΑ και ότι ο χώρος πρέπει να δοθεί στους δήμους. Που θα βρουν οι χρεοκοπημένοι δήμοι τα λεφτά για να φτιάξουν το τεράστιο αυτό πάρκο; Που θα βρουν τα λεφτά για την καθημερινή φύλαξή του και συντήρησή του;

Το μεγαλύτερο οικόπεδο της Αττικής χρειάζεται μια ορθολογική αξιοποίηση που θα φέρνει και επενδύσεις και θέσεις εργασίας αλλά και πράσινο εκεί που τώρα βρίσκεται το απέραντο τσιμέντο του πρώην αεροδρομίου. Και φυσικά απαιτείται προσεκτική επιλογή και διαφάνεια στους διαγωνισμούς που γίνονται.

Αν ο κ. Τσίπρας θέλει να μετατρέψει την Ελλάδα σε μπανανία ας ξεκινήσει από την ακύρωση όλων των μεγάλων επενδύσεων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Φιλιππος avatar
    Φιλιππος 06/06/2012 09:50:43

    Ουρα κανουν οι επενδυτες του φαστ-τρακ... Μαλλον ανησυχουν οι αναδοχοι που τους εχουν υποσχεθει δουλειες οι σωτηρες του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.

  2. ktisias avatar
    ktisias 06/06/2012 09:58:36

    Σταματήστε τα κροκοδείλια δάκρυα, όποιος θέλει να κάνει επενδύσεις να τις κάνει εκεί που δεν θα καταστρέφονται υποδομές !

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ ktisias 06/06/2012 10:12:23

      Η μόνη υποδομή που υπάρχει είναι το ... αεροδρόμιο.
      Θεωρείς ότι πρέπει να παραμείνει αεροδρόμιο;

  3. Economist avatar
    Economist 06/06/2012 10:11:02

    Εδώ η Ελλάδα βρίσκεται στο σημείο μηδέν, λίγο πριν την ολική οικονομική και εθνική καταστροφή και κάποιοι για το μόνο που νοιάζονται είναι για τα συμφέροντα των μεγαλοκαρχαριών. Έλεος! Η Ελλάδα χρειάζεται επενδύσεις που θα φέρουν λεφτά και όχι αυτές που θα πάρουν λεφτά. Αν ο Θεός δεν βάλει το χέρι του, η χώρα αυτή δεν σώζεται με τίποτα!

  4. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 06/06/2012 10:39:15

    Δεν υπαρχει πρωτευουσα που δεν εχει δευτερο χωρο αεροδρομιου εστω και δυνητικο.... ειναι θεμα εθνικης ασφαλειας... η προτεινομενη τσιμεντοποιημενη επενδυση ουτε λεφτα θα φερει στον τοπο, στις δε ταχα θεσεις εργασιας θα εργαστουν αλλοδαποι των 100 ευρω, και θα καταστρεψει αισθητικα το χωρο αλλα και ενα ετοιμο αεροδρομιο που για πολλους λογους πρεπει να υπαρχει... πχ σε μια δυνητικη εμπολεμη κατασταση ειναι εγκληματικο να μην υπαρχει δευτερο αεροδρομιο...
    Προσωπικα ειμαι υπερ ενος πρασινου παρκου, με μια ταυτοχρονη ηπια εμπορικη αναπτυξη και διατηρηση καποιων δομων του αεροδρομιου που να το καθιστουν δυνητικα λειτουργικο σε ωρα αναγκης....
    Οχι στα εμπορικα κεντρα -τερατα, οχι σε καζινα και ο,τι αλλο βαζει ο νους νεοφιλελευθερων διεστραμμενων μυαλων....

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Σικελιανος 06/06/2012 11:22:40

      Πες τα βρε Σικελιανέ. Που ακούστηκε πόλη 5-6 εκατομμυρίων να λειτουργεί με ένα μόνο αεροδρόμιο. Για να μην αναφερθούμε στο έγκλημα των Σπάτων, λες και το ευρύτερο λεκανοπέδιο δεν είχε ήδη έτοιμα αεροδρόμια. Η Ελευσίνα και η Τανάγρα χρειάζονταν απλώς επεκτάσεις και σύνδεση οδική και σιδηροδρομική της οποία η υποδομή υπήρχε στοιχειωδώς. Που να αφήσουν οι Γερμανοί τη λειτουργία δεύτερου αεροδρομίου. Αλήθεια τι γίνεται με τον οφειλόμενο ΦΠΑ του Ελ. Βενιζέλος; Και γιατί έχει τους υψηλότερους φόρους απ' όλα σχεδόν τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια; Που ήταν τότε οι όψιμοι "πατριώτες"; Όταν γίνονταν όλα αυτά γιατί δε έβγαζαν άχνα;

  5. Καλά Κρασιά avatar
    Καλά Κρασιά 06/06/2012 10:44:47

    Οι 50.000 μόνιμες (;;;;) θέσεις εργασίας πως προκύπτουν ; Γιατί όχι 1.500.000 να λυθεί έτσι και το πρόβλημα της ανεργίας ; Οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω ΜΚΟ ; Έλεος αδέρφια , φτάνει πια η τρομοκράτηση .

  6. alakran avatar
    alakran 06/06/2012 11:05:59

    Προκαλώ οποιονδήποτε ψηφοφόρο του Σύριζα να μας πει συγκεκριμένα μία (1) ιδιωτική επένδυση που θεωρεί θετική για τη χώρα.

    • Περικλής Αναστασίου avatar
      Περικλής Αναστασίου @ alakran 06/06/2012 12:25:15

      Απλά καμία. Όχι στις μεταλλευτικές επενδύσεις για τον χρυσό σε Χαλκιδική – Κιλκίς – Πέραμα (θα γεμίσουμε ραδιενέργεια). Όχι στην εκτροπή του Αχελώου, όχι στο Ελληνικό, όχι στην Εγνατία (κινδυνεύουν οι αρκούδες), όχι στα αιολικά πάρκα (δεν γεννάνε οι κατσίκες), όχι στις επενδύσεις γεωθερμίας σε Μήλο, Νίσηρο κλπ, όχι στην επέκταση της υφιστάμενης σύμβασης εκμετάλλευσης του Πρίνου (είναι ύποπτη θέλουμε εθνικοποίηση), όχι όχι όχι ….

      • alakran avatar
        alakran @ Περικλής Αναστασίου 06/06/2012 12:51:12

        Ακριβώς έτσι είναι.Το θέμα δεν είναι οι συγκεκριμένες επενδύσεις,αλλά το ότι τις απορρίπτουν όλες!!!Προτιμούν να ερημώνουν τα νησιά από τη δημιουργία ξενοδοχείων (¨τσιμεντοποίηση¨).Προτιμούν τα ελλείματα από το να γίνει το κράτος μέτοχος (μέσω της φορολογίας) σε κερδοφόρες επιχειρήσεις (¨ξεπούλημα¨).Σου πετάνε και ένα ¨ΕΣΠΑ¨ ,με το οποίο θα γίνουν τρομερές ¨δημόσιες επενδύσεις¨,π.χ ανάπλαση της ιστορικής πλατείας στην Άνω Χασικλίτσα,και νομίζουν ότι καθάρισαν.

        • Αντίθεσις avatar
          Αντίθεσις @ alakran 06/06/2012 15:12:29

          Ωραία επένδυση! Αχρήστευση του αεροδρομίου για να γίνει ένα ακόμη τσιμεντένιο δάσος στο λεκανοπέδιο. Μα καλά δεν υπάρχουν άλλα μέρη σε νησιά του Αιγαίου (και μάλιστα πλησίον της Τουρκίας, για να έρχονται κι από εκεί τουρίστες) για να χτισθεί μεγα-καζίνο, μεγα-μαρίνα και μεγα-υπεραγορά και να μείνουν οι νησιώτες στον τόπο τους; Με όλα τα χρήματα που έφαγε η Αθήνα (εις βάρος της υπόλοιπης χώρας) για τους ολυμπιακούς αγώνες, κανονικά θα έπρεπε να μην γίνεται εκεί τέτοιου μεγέθους "επένδυση" για τα προσεχή 20 χρόνια. Η φράση "ισόρροπη ανάπτυξη της χώρας" λέει τίποτε στους επικροτούντες το έργο;

          • alakran avatar
            alakran @ Αντίθεσις 06/06/2012 16:05:39

            Eγώ δεν κάθομαι να ασχοληθώ με τα συν και τα κατά της συγκεκριμένης επένδυσης (πιστεύω όμως ότι ο Ψυχραιμία πιο κάτω έχει δίκιο).Το σημαντικό για μένα, αυτό που πρέπει να τονιστεί, είναι ότι για την ελληνική Αριστερά δεν υπάρχει καλή ιδιωτική επένδυση.Βρίσκουν πάντα κάτι για να αντιδράσουν.Σε όσα λες για τις επενδύσεις στα νησιά,συμφωνώ πολύ περισσότερο από όσο νομίζεις.Δες όμως και τί απάντησα πιο κάτω στον Αρσενικο.Το αιώνιο ερώτημα παραμένει:Αυτό το σχέδιο,όπως το περιγράφεις, θα το δεχόταν η Αριστερά;Όχι φυσικά....

      • χαχα avatar
        χαχα @ Περικλής Αναστασίου 06/06/2012 13:31:41

        "μεταλλευτικές επενδύσεις για τον χρυσό σε Χαλκιδική"
        Δώσαμε...... δώσαμε...το αφεντικό τρελάθηκε .......

    • juliet avatar
      juliet @ alakran 06/06/2012 13:41:40

      Θα γίνονται συγκεντρώσεις Αφρικανών,Πασιστανών ....κλπ ,θα γίνεται παζάρι -στη Μασσαλία έβρισκες και κότες-και θα γίνεται διακίνηση εμπορευμάτων γενικά ...Η επιχείρηση θα είναι αυτοχρηματοδοπούμενη.

      • alakran avatar
        alakran @ juliet 06/06/2012 13:53:55

        χαχαχα.Mετά τα αναγκαστικά δάνεια για τους πλουτοκράτες των 20000 ευρώ ετησίως, μια καλή ιδέα είναι και τα αναγκαστικά κολχόζ με την πολυπολιτισμική συμμετοχή των Πακιστανών (σε ρόλο δεσμοφύλακα) και την αναγκαστική μελέτη του Κορανίου (μην μας πουν και φασίστες).Όλο το εγχείρημα θα είναι αυτοχρηματοδοτούμενο πράγματι.2 φορές την εβδομάδα οι συμμετέχοντες θα χορεύουν τον χορό του ευρώ στο προαύλιο και ο καλός αριστερός Θεός θα φροντίζει για την ρίψη 500ευρων από τον ουρανό.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ alakran 06/06/2012 13:58:20

      Εξωραϊστικό έργο ζαρτινιέρας στην οδό Ανθέων στα Πατήσια.

  7. partyman avatar
    partyman 06/06/2012 11:13:15

    sιγά την επένδυση.. καζίνο θέλουνε να κάνουν μαζί με σούπερ μέγκα εμπορικό κέντρο..

  8. Ενας απλός πολίτης avatar
    Ενας απλός πολίτης 06/06/2012 11:18:45

    Δηλαδή το Las Vegas που είναι γεμάτο casinos και ΠΟΛΥΤΕΛΕΣΤΑΤΩΝ υποδομών και τα φώτα του φαίνονται ακόμα και από το διάστημα είναι μπανανία; είναι πίσω από τον ήλιο ως προς την ανάπτυξη; δεν έλκει παγκόσμιο τουρισμό; δεν έχει εισροή ανθρώπων/χρημάτων/εσόδων όλο το χρόνο; χρόνια τώρα;;;

    Να σοβαρευτούμε ως άνθρωποι και πολίτες. Ζούμε στο καλύτερο οικόπεδο της Ευρώπης, το κατά Γιάννη Μαρκόπουλο "σταυροδρόμι της ανατολής & δύσης".
    Δεν θα μας το πάρουνε , τα λεφτά ΤΟΥΣ θα έρθουν να βάλουνε.
    Η σοβαρή αντιμετώπιση των πραγμάτων και η σοβαρή αξιοποίησή των υπαρχουσών υποδομών εννοείται πως θα συνδυάσει ανάπτυξη & περιβάλλον. Κανένας ΣΟΒΑΡΟΣ επενδυτής δεν επενδύει μονομερώς.

    Χρειάζεται η Ελλάδα αυτές τις επενδύσεις ΑΜΕΣΑ !!!

    • alakran avatar
      alakran @ Ενας απλός πολίτης 06/06/2012 14:28:19

      Συμφωνώ μαζί σου για το Central Park και αυτά που λες για την Αμερική.Αν όμως προτείνει κάποιος να πάει στην μέση του ¨ελληνικού πουθενά¨, πχ ακριτικό νησί του Αιγαίου, για να φτιάξει ένα ξενοδοχείο, ποιά θα είναι η αντίδραση του κράτους;Πώς θα τον αντιμετωπίσει το Δασαρχείο, η Πολεοδομία, ο τοπικός Δήμος, ο ΕΟΤ;H γνώμη μου είναι εχθρικά.Αν εγώ πάω να φτιάξω μια μαρίνα στο Καστελόριζο, πόσα χρόνια θα περάσουν για την έγκριση,αδειοδότηση και υλοποίηση του έργου;Tόσα ώστε να μην αξίζει τον κόπο να το σκέφτομαι καν.Πληροφοριακά, στην Κροατία (με το 1/3 των δικών μας ακτογραμμών) υπάρχουν 109 μαρίνες.Στην Ελλάδα 32.

  9. juliet avatar
    juliet 06/06/2012 11:28:35

    Γιάννη,καλημέρα
    μη μου τους κύκλους τάραττε......

  10. cummulus avatar
    cummulus 06/06/2012 11:30:55

    Λογικότατος!

  11. metanastis avatar
    metanastis 06/06/2012 11:32:32

    Μένω έκπληκτος διαβάζοντας το άρθρο αυτό. Πρώτη φορά διαφωνώ με το antinews και αναρωτιέμαι ποιός ο σκοπός του...
    Ε όχι και 'ανάπτυξη' η τσιμεντοποίηση του Ελληνικού. 'Ελεος πια...
    Αλλά ξέχασα και η Θεοδώρα για ήπια (χαχαχα) οικιστική 'ανάπτυξη' μιλούσε.

    • bodys avatar
      bodys @ metanastis 06/06/2012 12:21:48

      ...εσείς όλα τα πολεμάτε anyway δίκην ακριδών

      κεφάλαιο, ανάπτυξη, επιχειρηματικότητα...
      πάντα υπάρχει δικαιολογία για τα τρωκτικά

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ metanastis 06/06/2012 13:23:29

      ΕΡΩΤΗΣΗ προς όλους: ανάμεσα 1) στην τσιμεντοποίηση/καζινοποίηση και 2) το να το αφήσουμε να ρημάζει (γιατί εκεί καταλήγει ο Τσίπρας βέβαια), είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να βρεθεί μια ΜΕΣΗ λύση σε αυτή τη χώρα;

      Είναι τόσο μα τόσο δύσκολο;
      Σε όλον τον κόσμο βρίσκουν μια μέση οδό, ΕΔΩ δεν γίνεται να βρεθεί;

      Εδώ είμαστε ή καχύποπτοι εκ προοιμίου με τα 'λαμόγια', ή ..large να αφήνουμε να ρημάζει η περιουσία μας και να μην επωφελείται κανείς, αν δεν μπορεί να επωφεληθεί ο ...δήμαρχος, ή δεν ξέρω κι εγώ ποιος, δεν με ενδιαφέρει;

      Και όλα αυτά, ενώ ΟΥΤΕ από τα λαμόγια τελικώς προστατευόμαστε, ΟΥΤΕ αξιοποιούμε τίποτα (αν δεν υπάρχει σχέδιο διαχείρισης, και πάρκο να καταφέρεις να κάνεις θα ρημάξει, τα παραδείγματα πολλά). Ας συνεχίσουμε έτσι!

      • Q-Nihilism avatar
        Q-Nihilism @ victoria (true) 06/06/2012 14:53:42

        Βικτώρια πρέπει να κάνουμε ένα γκάλοπ σαν χώρα όπως όταν είμασταν μικροί. Να ρωτήσουμε τον κόσμο τι δουλειά θέλει να κάνει.

        Μιλάμε για τουρισμό- δεν θα γίνουμε "γκαρσόνια". Δουλειά σε εταιρίες -ληστές βαμπίρ εργοδότες, πολυεθνικές-μισθοί πείνας και μεγάλο κεφάλαιο. Δουλειά σε πρωτογενή τομέα- δεν υπάρχει μεγάλη κίνηση και μετά βρίζουμε την ΕΕ για τη διάλυση της αγροτικής παραγωγής.

        Ένα τέτοιο γκάλοπ, πιστεύω, θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον!

        • victoria (true) avatar
          victoria (true) @ Q-Nihilism 06/06/2012 20:03:28

          Ναι... Ή μικρά ...δημοψηφίσματα, να τελειώνουμε.
          Μία μία επένδυση, α λα Ελβετία.
          Και με στόχους, αν γίνει η επένδυση θα έχεις αυτά τα οφέλη. Αν δεν γίνει, θα σου βάλω φόρο για να το πληρώνουμε όλοι μαζί να το κοιτάμε (παρούσα κατάσταση).

          Βέβαια στην Ελβετία αποφασίζουν να πληρώσουν για σήραγγα, γιατί αν περάσει δρόμος ενοχλούνται οι πεταλούδες. Ωραίο, αλλά θέλει λεφτά. True story. Τους ρωτούν πάντως. Θες αδερφέ να πληρώσεις για να σώσεις τις πεταλούδες, θέλω/δεν θέλω.

  12. cummulus avatar
    cummulus 06/06/2012 11:34:32

    Δέν νομίζω ὅτι οἱ καλύτερες ἐπενδύσεις εἶναι αὐτές τῶν καζίνο. Τηρουμένων τῶν ἀναλογιῶν, ἐπένδυση καζίνο ἔγινε καί στήν Ξάνθη, γιά
    ἁνάπτυξη " τῆς περιοχῆς; Ποιό τό ἀποτέλεσμα; Μηδέν! Θά ῆταν προτιμότερο νά γίνονταν παραγωγικές ἐπενδύσεις στήν νεκρή βιομηχανική περιοχή της, παρά ἐπενδύσεις φοῦσκες.

    • Ενας απλός πολίτης avatar
      Ενας απλός πολίτης @ cummulus 06/06/2012 12:31:22

      Το Las Vegas το έδωσα σαν ένα απλό παράδειγμα. Μη κολλάτε φίλε μου στη λέξη "casino"..!!! Μπορεί και να μην υπάρχει casino. Ας βρεθεί κάτι καινοτόμο/κερδοφόρο/πρωτοποριακό και με σεβασμό στο περιβάλλον θα φέρει ανάπτυξη.

      Αλλοι λαοί χτίζουν στην άμμο (όχι κατά το άσμα αλλά κυριολεκτικά) και εμείς διυλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την καμήλα....αμάσητη!!!!

  13. Q-Nihilism avatar
    Q-Nihilism 06/06/2012 11:34:39

    Εσύ είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Θα κάνεις ένα Hyde Park εκεί; Να δω ποιός και με τι θα το πληρώσει και ποιος θα το συντηρεί. Είναι μία έκταση περίπου όση το πριγκηπάτο του Μονακό. Με σωστές κινήσεις μπορεί να φέρει πολλά λεφτά στη χώρα.

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ Q-Nihilism 06/06/2012 11:39:11

      ΓΙα την ακρίβεια 3-πλάσια τώρα που το τσέκαρα.

    • Economist avatar
      Economist @ Q-Nihilism 06/06/2012 11:54:50

      Για να έρθουν χρήματα στη χώρα το μόνο που χρειάζεται είναι άνθρωποι με όραμα. Όραμα δεν μπορεί να έχουν άνθρωποι που οι κόρες των ματιών τους έχουν το σχήμα του χρήματος. Το ότι ένα ανεμομάζεμα άθεων και ανθελλήνων υπάρχει πιθανότητα να κυβερνήσει τη χώρα μας είναι αποτέλεσμα της αηδίας που αισθάνεται ο ελληνικός λαός για όλους αυτούς τους "ασβεστωμένους τάφους" που τον κυβέρνησαν και συνεχίζουν να τον κυβερνούν.

      • Q-Nihilism avatar
        Q-Nihilism @ Economist 06/06/2012 12:09:56

        Συμφωνώ. Αλλά επιπλέον η χώρα μας είναι η καλύτερη πειραματική απόδειξη του νόμου της αδράνειας. Υπάρχει τόση αντίστροφη δύναμη σε κάθε προσπάθεια να αλλάξει κάτι (δες, π.χ. τις αντιδράσεις των τοπικών αρχόντων σε οτιδήποτε και τα επιχειρήματά τους). Πραγματικά έχω μεγάλη περιέργεια να δω πώς θα αλλάξει αυτό.

        • alakran avatar
          alakran @ Q-Nihilism 06/06/2012 13:21:44

          Αυτό νομίζω είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχουμε στην Ελλάδα.Οι συνήθως ράθυμοι υπάλληλοι των δημόσιων υπηρεσιών είναι σε θέση να σκυλιάσουν στις υπερωρίες προκειμένου να εμποδίσουν κάτι που πάει να δημιουργηθεί.Γνωρίζω περίπτωση ανθρώπου που ήθελε να φτιάξει μια μικρή μονάδα παραγωγής τσίπουρου και περίμε νε 6 χρόνια (!!!) για τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις.Αυτός είναι ο πραγματικός κοινωνικός αυτοματισμός.

          • Q-Nihilism avatar
            Q-Nihilism @ alakran 06/06/2012 13:36:16

            Ακριβώς. Δες εδώ μία παρόμοια περίπτωση που "βγήκε" από τους Τάιμς.

            http://www.nytimes.com/2011/01/30/business/30greek.html?pagewanted=all

          • juliet avatar
            juliet @ alakran 06/06/2012 13:38:26

            Λάδι δεν είχε ο ευλογημένος ....

  14. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/06/2012 11:47:30

    Αυτόν που το είπε αυτό τον έσφαξαν μετά να θυμάμαι καλά, έτσι;

    • juliet avatar
      juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 06/06/2012 12:00:17

      :) :)

  15. ktisias avatar
    ktisias 06/06/2012 11:47:33

    NAI

  16. firiki2010 avatar
    firiki2010 06/06/2012 12:07:53

    Ενα "μητροπολιτικό πάρκο" ,το μεγαλύτερο της Ευρώπης , στην άκρη της πόλης και πάνω στην θάλασσα είναι "σουσουδισμός" και μια απέραντη ανοησία.
    Η προγραμματισμός της αξιοποίηση του Ελληνικού έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2004!
    Η ορθολογική εκμετάλλευση του χώρου και πράσινο μπορεί να δημιουργήσει, και πόρους να φέρει στο κράτος και φυσικά θέσεις εργασίας.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ απλά δεν θέλει τίποτα που να θυμίζει επένδυση Και απορώ : Αξιοποίηση δημόσιας περιουσίας δεν θέλει, ορυχεία δεν θέλει, εργοστάσια δεν θέλει, γήπεδα γκολφ δεν θέλει (κι αυτό το ακούσαμε!), εμπορικά κέντρα δεν θέλει, ξενοδοχειακές μονάδες δεν θέλει,φαντάζομαι αύριο δεν θα θέλει ούτε πλατφόρμες άντλησης πετρελαίου. Την ανάπτυξη πως την φαντάζεται;;;;; 6.000.000 δημόσιοι υπάλληλοι που θα κάνουν πως δουλεύουν και η Πολιτεία θα κάνει πως τους πληρώνει;;;
    Για το Ελληνικό έχω γράψει αρκετά παλιότερα ε/6/2010 και 23/8/2010 στο firik2010 ( κάτω από την ετικέτα "Περιβάλλον" ) Οποιος ενδιαφέρεται...

    • Σικελιανος avatar
      Σικελιανος @ firiki2010 06/06/2012 14:15:46

      Αγαπητε επειδη ειρωνευεσαι για τα γηπεδα γκολφ (που μονο μυωπες νεοφιλευθεροι τα θελουνε).. ενα γηπεδο γκολφ μεσων διαστασεων καταναλωνει νερο μηνιαιως οσο μια πολη ετησιως... αν εσυ πιστευεις οτι στην Ελλαδα της λειψυδριας και των κλιματικων αλλαγων που ειδικα στον νοτο ειναι εντονες εχουμε πολυτελεια να ξοδευουμε τοσο νερο για να κανει το κεφι του ο γερμανος ή ο Βρεττανος τουριστας εισαι μακρα νυχτωμενος.. αν πιστευετε ολοι εσεις οι ανοιχτοματηδες οτι ο τουρισμος πρεπει να βασιστει σε λυσεις τυπου γκολφ ή τυπου καζινο δεν ξερετε τι σας γινεται.. ο τουρισμος στην Ελλαδα επρεπε κσι πρεπει να στηριχθει στο μεγαλυτερο κεφαλαιο της που ειναι ο πολιτισμος της (οχι μονο ο αρχαιος και ο βυζαντινος αλλα και ο πλουσιος συγχρονος πολιτισμος της... και στην ηπια αξιοποιηση του φυσικου της καλλους (οχι σε τερατουργηματα ξενοδοχειακα τυπου ισπανικων ακτων)... πρεπει να εκμεταλλευτει μεσω αγορτουριστικων προγραμματων (οχι ομως στο ποδι οπως γινονται μεχρο τωρα..) τους υπεροχουν ορεινους της ογκους και τα απαραμιλλα νησια μας.. πρεπει να αναδυθει και να προβληθει η Ελλαδα των ποιητων μας, του τεραστιου μουσικου παρελθοντος και παροντος, των ανθρωπων της τεχνης , της τεχνολογιας και των εφαρμογων... μεσα σε ενα περιβαλλον που θα το σεβομαστε για να μας σεβεται... οσοι ονειρευονται γκολφ, καζινο και λοιπες μεγαλοιδεατικες αντιπεριβαντολλογικες κιτς λυσεις να κατσουν στα αυγα τους.... ο τουριστας αν θελει γκολφ παει και στην Αγγλια ή στην Ολλανδια που ειναι ολες ενα λιβαδι και βρεχει απο το πρωι μεχρι το βραδυ..η Ελλαδα με το πολιτιστικο της βαθος και την ιδιαιτεροτητα της πολιτισμικης ωσμωσης Δυσης και Ανατολης που διαχρονικα την χαρακτηριζει ειναι υποχρεωμενη αλλα πραγματα να δωσει στον Τουριστα που δεν θα τα βρισκει αλλου και που θα ειναι λογος για να την επισκεφθει... μην ληστευετε το νερο και το οξυγονο των παιδιων σας για ενα προσκαιρο κερδος που ειναι και αμφισβητουμενο...

      • Q-Nihilism avatar
        Q-Nihilism @ Σικελιανος 06/06/2012 14:37:07

        Είσαι κλασσική περίπτωση βλάβης. Ο αθρωπος ανέφερε ένα παράδειγμα μεταξύ άλλων και αρπάχτηκες για να ξεφουρνήσεις το γνωστό μονόλογο. Και το δίκιο που έχεις σε μερικά σημεία το χάνεις από την ασχοτοσύνη του σχολίου.

      • vangelis ... avatar
        vangelis ... @ Σικελιανος 06/06/2012 14:47:26

        Πές τα Χρυσόστομε !!!!!!!

        • vangelis ... avatar
          vangelis ... @ vangelis ... 06/06/2012 14:50:07

          Το προηγούμενο μου σχόλιο πήγαινε στον Σικελιανό, αλλα απο λάθος το έγραψα απο κατω!. Συγγνώμη Σικελιανέ! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!

      • partyman avatar
        partyman @ Σικελιανος 06/06/2012 14:55:34

        μπράβο Σικελιανέ, πολύ σωστά και τεκμηριωμένα.. νομίζω κάθε λογικός έλληνας θα συμφωνούσε μαζί σου..

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Σικελιανος 06/06/2012 16:25:40

        Δεν ήξερα πως τα γήπεδα γκολφ είναι νεοφιλελεύθερα! Αν ένα γήπεδο γκολφ δεν είναι οικονομικά αποδοτικό απλά δεν θα δημιουργηθεί. Από αυτό το σημείο μέχρι το "δεν θέλουμε πλούσιους τουρίστες που θα παίζουν γκολφ και θα καταστρέφουν την χλωρίδα μας" του Στρατούλη υπάρχει τρεράστια απόσταση.
        Δεν μπορώ να αναπτύξω εδώ τι θα έπρεπε να κάνουμε για τον τουρισμό μας αλλά αν νομίζεις ότι μπορούμε να "πουλάμε" αρχαίο κλέος, πολιτισμό που δημιούργησαν άλλοι και αγροτουρισμό χωρίς να έχουμε, να συντηρούμε και να δημιουργούμε διαρκώς υποδομές είσαι μακριά νυχτωμένος.
        Η ουσία του σχολίου ήταν - πέραν της απόλυτης ανοησίας του Μητροπολιτικού Πάρκου στο Ελληνικό (ιδίως υπό τις παρούσες για την χώρα μας συνθήκες)- ότι με πρόφαση ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΕΣ περιβαλλοντικές ευαισθησίες κάποιοι δεν θέλουν σε αυτόν τον τόπο να γίνει τίποτα!

  17. sxolioblog avatar
    sxolioblog 06/06/2012 13:09:10

    Οποτε μερικοι θυμηθουν το ποσο συμβολο της διαφθορας ιζκαι της αδιαφανειας ΠΑΣΟΚ ηταν το Ελληνικο και τι εχει γραφτει εδω μεσα για αυτο ...

    Με τετοια δεν ανακοπτεται ο Συριζα δυστυχως...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ sxolioblog 06/06/2012 13:41:05

      Να μην ανακοπει.Αρκετα πια.Η γελοια λαικη δεξια δεν διαφερει απο τον Τσιπρα παρα μονο στη σημαια,την προσευχη ή τη μεταναστολαγνεια του αλλου,δηλαδη σε χαντρες και καθρεφτακια.

  18. Factorx avatar
    Factorx 06/06/2012 13:30:16

    Είσαι σίγουρος οτι δεν υπάρχει διαπλοκή πίσω από την στάση του ΣΥΡΙΖΑ; Θυμάσαι τον Βοτανικό και τον Βωβό;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Factorx 06/06/2012 13:45:28

      Εγω ειμαι κατα του παρκου ακομη και αν δεν υπαρχει διαπλοκη.
      Και ειμαι υπερ της αξιοποιησης ακομη και αν υπαρχει διαπλοκη.
      Ειναι πολιτικο το ζητημα : ή θελεις επενδυσεις ή δεν θελεις.
      Για συμβολικους λογους προτιμω να παρει το Ελληνικο ο εκατομμυριουχος Ντοναλντ Τραμπ και να χτισει ουρανοξυστες.

  19. alakran avatar
    alakran 06/06/2012 13:34:01

    Στον υπόλοιπο κόσμο δεν έχουν βαλκανοσοσιαλισμό.

  20. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 06/06/2012 13:39:21

    Oι αντιδρασεις δειχνουν οτι ο τσιπρισμος εχει σοβαροτατα ερεισματα στην αυτοαποκαλουμενη ¨λαικη δεξια".
    Δεν εχουν καμμια διαφορα σε βασικα θεματα και στο μονο που διαφερουν ειναι η πατριδοκαπηλια απο τη μια μερια και η μεταναστολαγνεια απο την αλλη.
    Θεος τους ειναι το "κρατος" και εχθρος τους οι ιδιωτικες επιχειρησεις.
    Ακομη και οταν δεν θιγονται εργασιακα δικαιωματα η καχυποψια,η μιζερια και ο κομπλεξισμος απεναντι στις επιχειρησεις ειναι κοινο στοιχειο.
    Αλλωστε οταν ο ΣΥΡΙΖΑ ματαιωσε με προσφυγες την επενδυση στο Βοτανικο εδω τα περισσοτερα σχολια ησαν υπερ.
    Θα επιμεινω ομως υπερ των μεγαλων εργων (και του καλυτερου υπουργου της κυβερνησης Καραμανλη Σουφλια),υπερ των επιχειρησεων και οσων δινουν δουλεια στον κοσμο.
    Το Ελληνικο πρεπει να γινει μικτο παρκο και συγκροτηματα κατοικιων και γραφειων.Λεφτα δεν υπαρχουν για οικολογικες ονειρωξεις που δεν χρειαζονται καν,μια ζουγκλα διπλα στη θαλασσα.
    Το αποτελεσμα βεβαια μιας επικρατησης Τσιπρα δεν θα ειναι το παρκο γιατι λεφτα δεν υπαρχουν αλλα το οτι δεν θα γινει τιποτα.
    Θα περιμενουμε μεχρι να πεινασει πραγματικα η πλειοψηφια αριστερων και λαικοδεξιων σε αυτη τη χωρα μηπως αλλαξει μυαλα.

    • Economist avatar
      Economist @ ψυχραιμια 06/06/2012 16:18:43

      Φίλε μου η αριστοκρατική δεξιά υπάρχει γιατί για πολλά χρόνια έτρεχε γι’ αυτήν η λαϊκή δεξιά. Πάντα αυτή η παράταξη είχε καλό λαό πάντα όμως ανάξια ηγεσία.

      • juliet avatar
        juliet @ Economist 06/06/2012 16:38:02

        Καλό; τι εννοείς ; μήπως θ' έπρεπες να το θέσεις αλλιώς; έχουμε ανάγκη από ανθρώπους συνεργάσιμους .Ο καλός κόσμος είναι σχετικό....η ηγεσία εκλέγεται ,ηγέτες δεν υπάρχουν τέλειοι υπάρχουν άνθρωποι που καλύπτουν τις αδυναμίες τους και αναδεικνύουν τα προτερήματά τους ...τέτοιους δεν συνάντησα.

        • Economist avatar
          Economist @ juliet 06/06/2012 17:01:03

          Μια φορά εκλέχτηκε στην περίπτωση του κυρίου Σαμαρά. Όταν λέω καλό κόσμο, εννοώ ανθρώπους με ιδανικά και φιλοπατρία και όταν λέω ανάξια ηγεσία εννοώ ανθρώπους που προδίδουν τον αγώνα και την εμπιστοσύνη του λαού. Κανείς δεν είναι τέλειος. Εδώ τον Μωυσή τον διάλεξε ο ίδιος ο Θεός να ελευθερώσει τους ισραηλίτες από τους αιγυπτίους και αυτός πάλι σκέφτηκε ότι δεν είμαι ικανός. Δες τους δικούς μας τους Ναπολέοντες μια ολόκληρη χώρα έχουν καταστρέψει και ακόμη δεν έχουν καταλάβει τίποτα.

  21. Alexandros avatar
    Alexandros 06/06/2012 13:42:46

    The airport must remain an airport, it is the best investment it can be done!

  22. Νικολάκη εφέντης avatar
    Νικολάκη εφέντης 06/06/2012 14:09:15

    Χαίρομαι που υπάρχουν κι άλλοι συμπολίτες μου που θεωρούν πως η πιο ωφέλιμη λύση για τον τόπο είναι η συνέχιση της λειτουργίας του Ελληνικού ως αεροδρομίου. Θα μπορούσε να υπάρξει αξιοποίηση του χώρου ταυτόχρονα με την λειτουργία του αεροδρομίου. Είναι προφανές ότι κάποιοι που τους είχαν «σφυρίξει» το κλείσιμο του Ελληνικού έχουν κάνει τα κουμάντα τους και περιμένουν να αυξηθεί η αξία των οικοπέδων τους γύρω από αυτό, αλλά αυτό δεν είναι το γενικότερο καλό…

    Πέστε μου αν στέκει λογικά: Υποτίθεται ότι θέλουμε να ανάπτυξη. Ας πούμε ότι την πετυχαίνουμε κι η οικονομία μας βελτιώνεται. Η ανάπτυξη φέρνει αύξηση εμπορίου κι επιβατικής κίνησης και απαιτείται κι άλλο αεροδρόμιο – όπως γίνεται σ’ όλο τον κόσμο!!!!!!!. Τότε λοιπόν θα δαπανήσουμε εκ νέου χρήματα για μια υποδομή που είχαμε και την καταστρέψαμε!!!;

    Αυτή την στιγμή υπάρχουν δεκάδες αεροσκάφη μην πω πάνω από 100, τα οποία παραμένουν στο ύπαιθρο του αεροδρομίου της Ελευσίνας κι αλλού και φθείρονται από τον καιρό με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Μιλάω για αεροσκάφη κι ελικόπτερα πυρόσβεσης, SAR, Πυροσβεστικής, Αστυνομίας, Λιμενικού Σώματος, ΕΚΑΒ κ.α. Το αεροδρόμιο θα μπορούσε να αξιοποιήσει τον στόλο αυτό και να χρησιμοποιηθεί γενικότερα για πολλούς ρόλους χαμηλότερης «έντασης λειτουργίας» από αυτής του Ελ. Βενιζέλος. Η ταυτόχρονη αξιοποίηση του μεγαλύτερου μέρους του Ελληνικού, για άλλες χρήσεις είναι εφικτή και πρέπει να εξεταστεί. Σημειώστε ότι το Ελληνικό είναι το μόνο αεροδρόμιο μετά το Βενιζέλος όπου μπορεί να προσγειωθεί με ασφάλεια μεγάλο αεροσκάφος, π.χ. 747 Jumbo (τί θα γίνει αν υπάρξει περίπτωση κλεισίματος του Βενιζέλος για κάποιο λόγο όπως τρομοκρατική ενέργεια ή φωτιά;).

    Σε κάθε άλλη περίπτωση που αποφασίσουμε να καταστρέψουμε την πολύτιμη υποδομή μας, ας μας πει ο Τσίπρας και γενικότερα ο κάθε «γιαλαντζί αριστερός», ο κάθε Τρεμόπουλος κ.α., που μετά τον ψυχρό πόλεμο «ανακάλυψε» την οικολογία:

    - Τι θα κάνει με την τεράστια ποσότητα τσιμέντου και άλλων μπαζών των υφιστάμενων εγκαταστάσεων, θα τα πάρει σπίτι του ή θα τα πετάξει στη θάλασσα; Έτσι απλά ενδεικτικά αναφέρω πως ο αεροδιάδρομος έχει συνολική θεμελίωση βάθους 12 μέτρων…
    - Στα αλήθεια πιστεύει κανείς ότι όποτε θέλουν να κάνουν βόλτα οι κάτοικοι του κέντρου κι όλων των άλλων προαστίων που στερούνται τοπικών πάρκων και χώρων, θα έρχονται μαζικά στο πάρκο του Ελληνικού; Μιλάμε σοβαρά;
    - Νοείται μητροπολιτικό πάρκο στην άκρη της πόλης; Τι να το κάνουμε εκεί, να παίρνουν καθαρό οξυγόνο τα ψάρια;
    - Ένα πάρκο τεραστίων διαστάσεων όπως το Ελληνικό πως ακριβώς θα κατασκευαστεί, με τι χρήματα και πόσο θα κοστίζει η συντήρηση του;

    Αντί να ασχολούνται με project πνεύματος Ερντογάν, ας ασχοληθούν πρώτα με project που θα επιφέρουν κέρδη γρήγορα και με μικρότερο κόστος επένδυσης, π.χ. αξιοποίηση από ιδιώτες του αεροδρομίου/στάβλου του Ηρακλείου Κρήτης, ή των λιμανιών της χώρας να αυξηθεί ο τουρισμός, ή του σταθμού container στο λιμάνι Θεσσαλονίκης. Εκεί βέβαια πρέπει να δώσεις λόγο στους συνδικαλιστές που σε στηρίζουν…

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ Νικολάκη εφέντης 06/06/2012 15:06:14

      Νίκο, κάνε μία ανάλυση προσδοκούμενων εσόδων να το συζητήσουμε. Μία παρόμοια ανάλυση για επεδυση τύπου-Μονακό (έγινε από τον Καθηγητή κ. Μάρδα) έχει γίνει και μιλαέι με συγκεριμένα νούμερα.

      Ένα αεροδρόμιο για πτήσεις τύπου Ryainair ίσως να είχε λογική αλλά δε χρειάζεται το μέγεθος του ελληνικού. Και εδώ στο Βέλγιο οι Βρυξέλλες ένα αεροδρόμιο έχουν (που είναι και το κέντρο της ΕΕ) και μικρά διάσπαρτα για άλλες πτήσεις.

      Μετά υποθέτεις ότι αν γίνει κάτι μία επένδυση, το Ελ. Βενιζέλος δεν θα μπορεί να υποστηρίξει την αυξημένη κίνηση. Έχεις στοιχεία ότι το Ελ. Βενιζέλος είναι κορεσμένο;

      Τέλος, δεν θα χαράμιζα ένα χώρο 3 φορές το Μονακό, για να μεταφέρω τα αεροπλάνα του Λ. σώματος. Αυτό δεν έχει καμμία σχέση με άναπτυξη.

      Για το πάρκο συμφωνώ με όλα.

      • Νικολάκη εφέντης avatar
        Νικολάκη εφέντης @ Q-Nihilism 06/06/2012 18:12:16

        Όχι το Βενιζέλος δεν είναι κορεσμένο, έχει περιθώριο για επέκταση σαφώς. Αλλά δεν μπορούμε να προβλέψουμε ακριβώς τι θα γίνει στο μέλλον κι οι χώροι για αεροδρόμιο δεν είναι πολλοί – δεν είναι εύκολο να βρούμε κάποιο χώρο για αεροδρόμιο εύκολα στην Αττική. Το κόστος συντήρησης των μέσων που ανέφερα δεν είναι αμελητέο κι οι ανάγκες μας μεγάλες. Η Ελευσίνα διαθέτει ένα υπόστεγο συντήρησης όπου χωράει μισό C-130 – στην κυριολεξία. Όλα τα μέσα είναι στο ύπαιθρο.

        Όμως, ανέφερα (εκτός από την χρήση σε έκτακτη ανάγκη) ότι μπορεί ταυτόχρονα με το αεροδρόμιο, πολύ μεγάλο μέρος του χώρου να έχει διαφορετική χρήση, γιατί όχι και για πάρκο.

        Προσωπικά, έχω την προτίμηση στην διατήρηση του ως αεροδρόμιο, αλλά δεν είμαι δογματικός. Θα δεχόμουν κάθε «τολμηρό», εμπεριστατωμένο και βιώσιμο σχέδιο που θα μας ωφελούσε ως κράτος. Αυτό που δεν δέχομαι είναι το «κόλλημα» με την δημιουργία ενός πάρκου σ’ όλη την έκταση του το οποίο ούτε οικονομικά εφικτό είναι – ακόμα και υπό καλύτερες συνθήκες – και δύσκολα θα ωφελούσε την συντριπτική πλειοψηφία των Αθηναίων, επειδή κάποιοι «πνεύμα» των οικοπέδων εκατέρωθεν της Αττικής Οδού…).

        Αν είχαμε την απαιτούμενη οικονομική δυνατότητα για τέτοια κολοσσιαία έργα θα ήταν απείρως πιο ωφέλιμο να κατασκευάζαμε τεράστια εργοστάσια αφαλάτωσης και να ποτίζαμε τα βουνά πέριξ της Αττικής για να αναπτυχθούν πιο γρήγορα τα δάση. Πιο ρεαλιστικό είναι αυτό.

        Θέλω να κάνω και ένα γενικότερο σχόλιο. Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΩΣ ΕΡΓΟΥ ΠΡΩΤΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΥΠΟΠΤΗ. Η αξιοποίηση του Ελληνικού, όποια κι αν είναι αυτή τελικά, λόγω μεγέθους έργου, απαιτεί σοβαρότατη μελέτη και σοβαρές νομοθετικές παρεμβάσεις που εκ των πραγμάτων απαιτούν χρόνο (βέβαια και πάλι, σε τέτοια έργα προτεραιότητα έχουν η ΑΟΖ κι οι υδρογονάνθρακες – από εκεί θα δούμε ποιος είναι επωφελής για τον τόπο και ποιος ο προδότης…).

        Η νέα κυβέρνηση όμως οφείλει, «χθες», να αυξήσει τα έσοδα της κα δεν μπορεί να ασχοληθεί πρώτα με έργα που θα της αποφέρουν κέρδη μετά από πολλά χρόνια. Αντιθέτως, οφείλει να βρει έργα προσοδοφόρα και γρήγορα υλοποιήσιμα – μερικά ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμα. Επειδή κάτι τέτοιο έχει αποδειχθεί δύσκολο, οφείλουμε να «τσακιστούμε» να το πετύχουμε. Είναι κατάντια να έχουμε φέτος πτώση στον τουρισμό, γιατί ο Τσίπρας κι άλλοι έχουν δώσει την χειρότερη εικόνα για την χώρα μας. Είναι ντροπή για τα κόμματα και την Κρήτη, να μην έχει κατασκευαστεί ένα υπόστεγο για το λιμάνι του Ηρακλείου που ζητούσαν οι εταιρείας κρουαζιέρας και να έχουν «χαθεί» έτσι κρουαζιερόπλοια. Πολλά τέτοια έργα οφείλουν να υλοποιηθούν άμεσα κι αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό για εμάς αυτή την στιγμή.

        • romeo avatar
          romeo @ Νικολάκη εφέντης 06/06/2012 18:22:45

          Εξαιρετική ανάλυση! Πολεοδόμος είστε σίγουρα, κυρ Νικολάκη Εφέντη!

  23. aggelosview avatar
    aggelosview 06/06/2012 15:21:17

    Το όραμα του Τσίπρα για το περιβάλλον και την ανάπτυξη φάνηκε στο Βοτανικό. Έχει αφήσει τους γύφτους μέσα στη λάσπη παρέα με τους κορμοράνους και όλοι είναι ευτυχισμένοι.
    Αλέξη και σύντροφοι προχωρήστε. Κάντε τη χώρα έρημο. Αυτό αξίζουμε. Άλλωστε κανείς αριστερός δεν ένοιωσε ποτέ ευρωπαίος. Αγκαλιά με την Ανατολή ήταν ανέκαθεν.

  24. juliet avatar
    juliet 06/06/2012 17:13:19

    Aυτός που παραδέχεται τις ατελειές του μην τον φοβάσαι ...τους τέλειους να φοβάσαι και τέτοιοι πολλοί.
    Εγω πάντως δεν είμαι τέλεια ....και σέβομαι τους άριστους .

  25. chris avatar
    chris 06/06/2012 19:07:59

    εγώ σας λέω ότι θα φτιάξουν ένα καταπληκτικό τζαμί εκεί στο Ελληνικό που θα ζηλεψει μέχρι και η Σαουδική αραβία!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.