#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/03/2013 15:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Τσίπρας αναγνωρίζει την πολιτική κυριαρχία της ΝΔ



Νομίζουμε εδώ στο antinews ότι ο Αλέξης Τσίπρας είναι μια καλή μεταγραφή και δεν κοστίζει και πολλά. «Παλτό» δεν τον λες, καλή μπάλα παίζει, καλά «κονέ» έχει αρχίσει και κάνει (θα πάει και στο LSE άλλωστε), οπότε γιατί να μην του δώσει ο Σαμαράς και η Νέα Δημοκρατία την ευκαιρία να αναδειχθεί το παιδί;

Και δεν το λέμε αυτό με καμιά δόση ειρωνείας. Άλλωστε που θα έβρισκε η Νέα Δημοκρατία, στο σύνολό της, τέτοιο «υμνητή». Κι εννοούμε στο σύνολό της και τους Καραμανλικούς και τους Σαμαρικούς και τους περιφερόμενους. Καλύτερος διαφημιστής του έργου της λεγόμενης συντηρητικής παράταξης δεν υπάρχει ούτε και μέσα στο ίδιο το κόμμα. Άλλωστε, η αξία του… εχθρού δίνει αξία και στον ηγέτη.

Και εξηγούμαστε: Ο Αλέξης Τσίπρας με την αποδοχή της πρόσκλησης να μιλήσει στο Ίδρυμα «Κωνσταντίνος Καραμανλής» ουσιαστικά αποθεώνει τη Νέα Δημοκρατία. Διότι με το να πάει και να υμνήσει τον ιδρυτή της που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Κοινότητα (ΕΟΚ) αποδέχεται τη σπουδαιότητα του Κωνσταντίνου Καραμανλή αλλά και το πόσο σημαντικό ήταν για την Ελλάδα η ένταξή της στο κλαμπ των Ευρωπαϊκών κρατών. Το «ανήκομεν εις τη Δύσιν» με την είσοδο της χώρας στην ΕΟΚ ουσιαστικά σήμαινε ότι δεν είμαστε μπανανία της Αφρικής ή υπανάπτυκτοι της Ανατολίας.

Από την άλλη, ο Αλέξης Τσίπρας, ακουσίως υμνεί και τον Αντώνη Σαμαρά ο οποίος έσωσε την Ελλάδα από την έξοδο από την Ευρώπη. Καλώς ή κακώς αυτή η κυβέρνηση με πρωθυπουργό τον κ. Σαμαρά έβαλε τις βάσεις για να μη βγει η χώρα από το ευρώ. Με τις θυσίες φυσικά του ελληνικού λαού, ωστόσο, αν δε γινόταν αυτή η κυβέρνηση και δεν έπαιρνε ο Σαμαράς σοβαρές πολιτικές αποφάσεις αυτή τη στιγμή θα είχε γίνει πράξη αυτό που αποκάλυψε ο Βενιζέλος ότι του είπε ο Σόιμπλε. Δηλαδή «πόσα θέλετε για να βγείτε από το ευρώ».

Έτσι, λοιπόν, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ αυτοπαγιδεύτηκε με την αποδοχή της πρόσκλησης για το Ίδρυμα. Θα αποθεώσει τον ιδρυτή της ΝΔ που άνοιξε διάπλατα τις ευρωπαϊκές πόρτες στην Ελλάδα και θα υμνήσει εμμέσως και τον άνθρωπο που έκλεισε ερμητικά τις πόρτες της Ευρώπης για να μη βγει η χώρα έξω απ’ αυτήν. Δηλαδή τον Αντώνη Σαμαρά.

Γι’ αυτό λέμε και στην αρχή ότι τέτοιο έργο δεν έχει προσφέρει κανείς μέσα στη Νέα Δημοκρατία. Τέτοιος σύμμαχος για τον Σαμαρά δεν υπάρχει καλύτερος από τον Τσίπρα. Εύγε Αλέξη, που βάζεις την εικόνα της πατρίδας πάνω απ’ όλα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Apistos avatar
    Apistos 06/03/2013 15:30:43

    Πολύ φαντασία αγαπητέ!

  2. Χρήστος avatar
    Χρήστος 06/03/2013 15:44:04

    Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Δηλ. ο αεράτος Τσίπρας πάει παντού γιατί είναι υπεράνω, ή κάπως έτσι. Δυστυχώς η ΝΔ κάλεσε τον εθνομιδενιστή να μιλήσει για τον Εθνάρχη. Λάθη...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Χρήστος 06/03/2013 17:46:49

      Όχι η ΝΔ φίλε, το ίδρυμα Καραμανλή, δηλαδή ο θείος Αχιλλέας...

      • Έξι και μία τύψεις ... avatar
        Έξι και μία τύψεις ... @ Γεώργιος Τ. 06/03/2013 21:57:07

        Σταματήστε πια. Μια χαρά τα είπε ΚΑΙ ο Α.Τσίπρας ΚΑΙ ο Α.Σαμαράς. Ο καθένας από τη δική του οπτική γωνία. Αν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ζούσε, ΕΝΟΤΗΤΑ θα μας έλεγε να έχουμε. Όχι αντιπαλότητες και σκόρπισμα δυνάμεων.

        • eksothen avatar
          eksothen @ Έξι και μία τύψεις ... 07/03/2013 06:18:30

          Εαν καποιος θελει την προοδο και την ευημερια αυτου του τοπου, της Ελλαδος μας, με τα πολιτισμικα 'οπλα' και γλωσσικα χαρισματα που μας επετρεψαν να ΖΟΥΜΕ ως Ανθρωποι και να εδραιωσουμε αρετες και πολιτισμο ωστε ακομα να χαιροντε και αλλα Εθνη, τοτε ΔΕΝ γινεται να εχεις ΚΑΜΙΑ σχεση και να επιθυμεις την 'ενοτητα'(;; - δεν μας εξηγεις τι χρωμα θα εχει αυτη η ενοτητα και κυριοτερο τι χαρακτηρα, δλδ, Ελληνικο ή διεθνιστικο;;) με εθνομηδενιστες!!

          Υ.Γ. 1 Λιγο σκεπτικισμος και Εθνοκεντρισμος ΔΕΝ βλαπτει, κανει ΠΑΝΤΑ καλο!!
          Υ.Γ. 2 Μια συμβουλη εαν μου επιτρεπεις. Συμβιβασμος με δυναμεις που αλλοιωνουν, τουλαχιστον ειναι μια αφελεις σταση και υποδεικνυει ασεβεια στο Γενος!!!

  3. Queen In Black avatar
    Queen In Black 06/03/2013 15:55:54

    :-) Εγώ αυτή τη ''σύμπραξη'' ('οχι...μεταγραφή), μήνες τώρα τη διαβλέπω ΚΑΙ την εύχομαι. Εσείς βέβαια κ. αρθογράφε μου, το ..τραβάτε λίγο ειρωνευόμενος, αλλά επί της ουσίας, συμπίπτουμε. Ο κ. Τσίπρας, δεν είπε ποτέ οτι η ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ δεν αποτελεί κοινό όραμα! Ούτε ο Κ. Καραμανλής φαντάστηκε ποτέ το παρόν ''κατάντημα'' του οράματός του, ούτε και ο κ. Αντώνης Σαμαράς είναι ευτυχής που η σημερινή Ε.Ε αποτελεί ένα στενόμυαλο club παραδόπιστων συμφεροντολόγων. Η μία και μοναδική ουσιαστική διαφωνία του κ. Τσίπρα με τον κ. Α. Σαμαρά, έγκειται στο κατά πόσον οφείλαμε τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή που εκβιαστήκαμε, να ...ρισκάρουμε ποντάροντας επί της αδυναμίας τους να μας αποβάλλουν, ή να μην το ρισκάρουμε και να αποδεχτούμε τους όρους που μας επέβαλλαν.
    '' Έτσι, λοιπόν, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ αυτοπαγιδεύτηκε με την αποδοχή της πρόσκλησης για το Ίδρυμα. '' Εγώ πάλι πιστεύω οτι επί τέλους, αποδίδεται με σοβαρότητα από τον αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, ο σεβασμός και η αποδοχή που οφείλεται στον Κωνσταντίνο Καραμανλή και αυτό αποτελεί ξεκάθαρη, ώριμη, επιλογή του. Επιλογή που αποτελεί αισιόδοξο μήνυμα για πιθανές μελλοντικές συναινέσεις, όταν ο ....κουρνιαχτός της εκατέρωθεν τεχνητής αντιπαλότητας και των επιπόλαιων αλληλοκατηγοριών, κατακάτσει.
    Όσο πιό σύντομα δε γίνει αυτό, τόσο το καλύτερο για όλους μας......

  4. yellow avatar
    yellow 06/03/2013 16:26:37

    Για επιστημονική φαντασία είναι ένα υπέροχο κείμενο!!
    Νομίζω ότι καλό θα ήταν να ασχοληθεί ο συγγραφέας και με την ποίηση και να μην την αφήνει στα χέρια του Μπογδάνου...

  5. ΝΠ avatar
    ΝΠ 06/03/2013 16:39:35

    Έγραψες, yellow.
    Εννοώ στη μορφή,ΟΧΙ στο περιεχόμενο..
    Ετοιμόλογος...και ευρηματικός..

  6. firiki2010 avatar
    firiki2010 06/03/2013 16:56:29

    Aπό που προκύπτει ότι το να αποδεχθεί ο Τσίπρας πρόσκληση για να μιλήσει για τον Κωνσταντίνο Καραμανλή αποθεώνει τη Νέα Δημοκρατία; Ούτε καν γνωρίζουμε τι θα πει ο άνθρωπος ! Κι αν θέλετε την πρόβλεψη μου υποψιάζομαι ότι όσο διακριτικά επιβάλλει η περίσταση αυτό που θα πει είναι (εντελώς σχηματικά) : " Για την εποχή του ο Καραμανλής ήταν καλός παρά τις ιδεολογικές διαφορές που μπορεί να έχω. Ηταν τόσο καλός που ακόμα και για σοσιαλμανία κατηγορήθηκε και έστω για ένα διάστημα έβγαλε την χώρα από το ΝΑΤΟ. Αγωνίσθηκε για την ένταξη της χώρας στην Ευρώπη, αλλά εκείνη η Ευρώπη ήταν διαφορετική από αυτήν που χτίζεται σήμερα. Μακάρι και η σημερινή Νέα Δημοκρατία να μπορούσε να ακολουθήσει τις δικές του λογικές, αλλά δεν το κάνει" Αυτά θα υπονοήσει ο κ Τσίπρας κι ας μην πιστεύει τίποτα από αυτά. "Χρήσιμους ηλίθιους" ψάχνει. Ανάμεσα σε ανθρώπους που έχουν πραγματική εκτίμηση στο έργο του Καραμανλή προφανώς δεν θα βρει. Για πολλούς άλλους όμως κάποιες προσχηματικά κολακευτικές αναφορές θα επιβεβαιώσουν στο μυαλό τους την "ωρίμανση" και την "στροφή" του ΣΥΡΙΖΑ. Και μετά ... "θα τους τον κουμπώσει"

    • Έξι και μία τύψεις ... avatar
      Έξι και μία τύψεις ... @ firiki2010 06/03/2013 17:29:14

      '' Αγωνίσθηκε για την ένταξη της χώρας στην Ευρώπη, αλλά εκείνη η Ευρώπη ήταν διαφορετική από αυτήν που χτίζεται σήμερα''

      Φυσικά και δεν ήταν δυνατόν ποτέ να φανταστεί ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ούτε στους πιό φρικτούς του εφιάλτες, τη σημερινή Ευρώπη των πολιτικών νάνων, των μικροσυμφεροντολόγων και των ασήμαντων καιροσκόπων.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Έξι και μία τύψεις ... 06/03/2013 18:33:03

        Ως ένα βαθμό έτσι είναι. Φυσικά η Ευρώπη που ονειρευόταν ο Καραμανλής δεν είχε και σχέση με την Ευρώπη των κουτόφραγκων που νομίσαμε ότι υπήρχε και μας βόλευε . Φυσικά δεν έχει και καμμιά (καμμιά όμως !) σχέση με την Ευρώπη που φαντασιώνεται ο Τσίπρας.

        • Έξι και μία τύψεις ... avatar
          Έξι και μία τύψεις ... @ firiki2010 06/03/2013 21:52:49

          H Ευρώπη των λαών, είναι η μόνη Ευρώπη που μπορεί να έχει παρόν, μέλλον και προοπτική. Κάθε τι άλλο, θα είναι μία ανισόρροπη και τεχνητή οικονομική ένωση, που δεν πρόκειται να πάει πολύ μακριά. Θα αυτοκαταστραφεί. Σε αυτό τον δρόμο εξάλλου βρίσκεται ήδη.

          • Χρήστος avatar
            Χρήστος @ Έξι και μία τύψεις ... 07/03/2013 14:39:40

            Ο Καραμανλής μιλούσε για την "Ευρώπη των Εθνών" κύριε ανιστόρητε αριστερέ, και όχι των λαών.

        • Astro avatar
          Astro @ firiki2010 06/03/2013 22:17:00

          Ενώ εσύ είσαι όπως φαίνεται με την Ευρώπη των εξυπνόφραγκων που μόλις διαπιστώσουν οτι είσαι και σύ εξυπνοέλληνας θα σου πούνε "περάστε"...

  7. τοξο avatar
    τοξο 06/03/2013 17:50:17

    Τι σχέση έχει ο κ.Σαμαράς με το ίδρυμα Κ.Καραμανλής;Εγώ νομίζω ότι άλλος κάνει κουμάντο εκεί.

  8. George avatar
    George 06/03/2013 19:43:43

    Ένα μεγάλο τμήμα του λαού θέλει επιτέλους μια ευρύτερη και ουσιαστική ομόνοια, να εξαλειφθούν οι διχασμοί του παρελθόντος. Τόσο ο Τσίπρας, όσο και ο Σαμαράς το έχουν καταλάβει αυτό και η σημερινή συμμετοχή τους στο ίδρυμα ΚΚ αποσκοπεί σε αυτό το target group. Οι Έλληνες επιτέλους χρειάζονται κοινά αποδεκτά αξιόλογα σημεία αναφοράς από την πρόσφατη ιστορία όπως ο Κ.Καραμανλής. Φανταστείτε να γινόταν μια τέτοια εκδήλωση προ 35 ετών πχ για τον Ελ.Βενιζέλο ή για τον Γεώργιο Α'. Η Ελλάδα πρέπει να αναγνωρίσει τα σύμβολα του παρελθόντος και να ξεπεράσει το εθνικό σπορ του διχασμού.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ George 06/03/2013 21:14:46

      Η Ελλάδα πρέπει να απαλλαγεί από την πορνογραφία της πολιτικής.

  9. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 06/03/2013 21:07:11

    Αλέξης Τσίπρας:...Ο Καραμανλής υπήρξε Ριζοσπαστικός στο συντηρητισμό του.
    Το 1974 δεν δίστασε να προχωρήσει στην αποχώρηση από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ, εν μέσω της σοβαρότατης εθνικής κρίσης του Κυπριακού.

    Κώστας Ησυχος :Στρατηγική μας επιλογή είναι η αποδέσμευση από τον Ατλαντισμό και το ΝΑΤΟ, μία Ευρώπη απαλλαγμένη από τις ξένες βάσεις και τη στρατικοποίηση. Υπό αυτήν την έννοια, θεωρούμε ότι αυτή η αποδέσμευση θα συνοδεύεται από ισχυρά δείγματα που θα διασφαλίζουν και την εθνική κυριαρχία και την ανεξαρτησία της χώρας, ώστε να μην μετατρέπεται σε ορμητήριο τυχοδιωκτικών πολεμικών επεμβάσεων σε τρίτες χώρες, όπως έχει συμβεί στο παρελθόν.

    Σύμφωνα με τα επίσημα κείμενα του κόμματος, ο ΣΥΡΙΖΑ προτείνει:-Το κλείσιμο όλων των ξένων βάσεων στην Ελλάδα. Άμεση κατάργηση των βάσεων της Σούδας και του Άκτιου. Δεν θέλουμε την Ελλάδα στο ΝΑΤΟ, ούτε το ΝΑΤΟ στην Ελλάδα και αγωνιζόμαστε για τη διάλυσή του.

    ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ
    ...Κορυφαία τέτοια αντίδραση, φορτισμένη και δραματοποιημένη μετά και την τουρκική εισβολή στην Κύπρο, υπήρξε η απόφαση η οποία λήφθηκε, το 1974, για αποχώρηση της Ελλάδας από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ. Μια θερμοκέφαλη απόφαση, αντάξια της επιδερμικότητας η οποία διακρίνει την εξωτερική μας πολιτική, και λόγω της οποίας βρισκόμαστε διαρκώς έκπληκτοι και θυμωμένοι πίσω από τις διεθνείς εξελίξεις, είτε μας αφορούν είτε όχι.
    Οι συνεπακόλουθες και αναπόφευκτα μειωτικές προβλέψεις της Συμφωνίας Επανεντάξεως (απώλεια διοικητικών αρμοδιοτήτων στον θαλάσσιο χώρο του Αιγαίου) μας οδήγησαν έκτοτε να συμπεριφερόμαστε, μέσα στους κόλπους του ΝΑΤΟ, με έναν αλλοπρόσαλλο και συμπλεγματικό επαρχιωτισμό, χάνοντας συνεχώς ερείσματα, κύρος και υπόληψη.

    • Astro avatar
      Astro @ Δρόλαπας 06/03/2013 22:35:06

      Πολύ σωστά επισημαίνετε αυτά τα αρνητικά σημεία που είχε ως συνέπειες η πατριωτική στάση του Καραμανλή προκειμένου να διατηρηθεί η Εθνική μας αξιοπρέπεια και είμαι βέβαιος οτι ήταν εν γνώσει του, όπως και σε κάθε αξιοπρεπή άνθρωπο, ότι η διατήρησή της έχει πάντα κόστος ,το οποίο όμως πρέπει να καταβάλλουμε γιατί αν χάσουμε την αξιοπρέπειά μας, χάνουμε και κάθε προσωρινό υλικό όφελος και μετατρεπόμαστε σε κατοικίδια ζώα που πρέπει να δεχόμαστε και καμμιά κλωτσιά αδιαμαρτύρητα πάντα.
      Ευτυχώς η επίσκεψη Τσίπρα και οι ομιλίες του στις ΗΠΑ που ήταν απόλυτα ειλικρινείς, ΑΚΥΡΩΣΕ και τον Κώστα Ησυχο και τα επίσημα κείμενα του κόμματος όπου ο ΣΥΡΙΖΑ προτείνει το κλείσιμο όλων των ξένων βάσεων στην Ελλάδα. Τέτοι θέμα δεν υφίσταται πλέον για τον Σύριζα όπως επιβεβαίωσε και η Αλέκα Παπαρρήγα χωρίς να διαψευσθεί από τον Τσίπρα. Αν μάλιστα ισχύουν και οι διαρροές περί υποστήριξης του πολιτικού Think tank του Κλίντον στην προεκλογική εκστρατεία του Τσίπρα τότε "Αυτό το παιδί' πολιτικά ωρίμασε πολύ γρήγορα και κανείς πλέον δεν θα μπορεί να του προσάψει πολιτικη ανευθυνότητα και ανωριμότητα. Η ευελιξία στην πολιτική όταν γίνεται προς το Εθνικό συμφέρον για την αποτίναξη του ξένου ζυγού όχι μόνο είναι επιτρεπτή αλλα είναι ευκταία και αποδοτική. Αρκαί να μην χαθεί ο τελικός στόχος και το ΟΧΙ στο μνημόνιο που δεν τόλμησε ο Σαμαράς την πρώτη φορά.
      Μαζί με τον Τσίπρα έχει μια δεύτερη ευκαιρία να το τολμήσει τώρα που εκείνος στρέφεται δεξιά...

  10. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 06/03/2013 21:12:13

    Γιατί ενοχλεί ο διάλογος των πολιτικών δυνάμεων!
    Γιατί ενοχλεί η αναγνώριση από την πλευρά της Αριστεράς της προσωπικότητας του Κωνσταντίνου Καραμανλή!
    Η αναγνώριση εθνικής σημασίας θεμάτων, πράξεων, έργων και προσωπικοτήτων είναι προσόν ωρίμων κοινωνιών.
    Για τίποτα περισσότερο δεν πρόκειται.

  11. hellasatt avatar
    hellasatt 06/03/2013 22:14:05

    Μήπως δημιουργούμε ένα ζήτημα εκ του μη όντος;

  12. firiki2010 avatar
    firiki2010 06/03/2013 22:19:09

    Εντάξει, εντάξει αυτά τα "Ευρώπη των λαών" τα έχουμε ξανακούσει και είναι πολύ αφηρημένο για να γίνει συζήτηση.
    Πάντως ως προς την πρόβλεψη μου για το τι θαπεί ο Τσίπρας δεν έπεσα κι έξω !

    • Έξι και μία τύψεις ... avatar
      Έξι και μία τύψεις ... @ firiki2010 06/03/2013 23:01:22

      Έξω πέσατε. Μια χαρά τα είπε ο κ.Τσίπρας. Σεβάστηκε απόλυτα την προσφορά του Κωνσταντίνου Καραμανλή και αξιοπρεπέστατα τοποθετήθηκε από την πλευρά της αριστεράς. Όσο για την Ευρώπη των λαών που δε θα΄ναι Ευρώπη κάτεργο και γερμανικό Νταχάου, θα αφήσω το χρόνο να σας το εξηγήσει. Η ώρα πλησιάζει.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Έξι και μία τύψεις ... 06/03/2013 23:16:39

        Η πρόβλεψη μου δεν περιείχε τίποτα διαφορετικό !
        Συμφωνώ μαζί σας ότι τοποθετήθηκε αξιοπρεπέστατα από την πλευρά της Αριστεράς.
        Σας το επαναλαμβάνω με αφηρημένες αντιπαραθέσεις αφηρημένων εννοιών 'Ευρώπη των λαών " από τη μια μεριά "Νταχάου" από την άλλη συζήτηση δεν γίνεται (σοβαρή τουλάχιστον).

        • Έξι και μία τύψεις ... avatar
          Έξι και μία τύψεις ... @ firiki2010 07/03/2013 00:58:43

          Μην προσποιείστε τον αφελή (που δεν είστε). Η Ευρώπη των λαών και η Ευρώπη γερμανικό Νταχάου, είναι δύο εντελώς διαφορετικοί κόσμοι, δύο αντίθετες πολιτικές θεωρήσεις. Και μιά χαρά καταλαβαίνετε τι εννοώ.

  13. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 06/03/2013 23:57:08

    Η διαχείριση σε πολιτικό επίπεδο της ελληνικής κοινωνίας απαιτεί πολυμορφία του πολιτικού συστήματος. Ο Τσίπρας είναι κομμάτι του. Το θέμα είναι ότι πλέον θα έχει εσωκομματικά ζητήματα.

  14. Κώστας π. avatar
    Κώστας π. 07/03/2013 01:11:32

    Eμείς μια χαρά. Εσύ?

  15. yellow avatar
    yellow 07/03/2013 09:32:13

    @ΝΠ ευχαριστώ για το λιβάνισμα :-)
    Υπόσχομαι να ανταποδώσω σε κάποιο από τα post σου!! :-)