#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/07/2012 10:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Τσάβες, η Δούρου και τα πετρέλαια



Με αφορμή το δημοσίευμα του Antinews για την συνάντηση του
Αλέξη Τσίπρα με το “δεξί χέρι” του Ρουμπινί, κυρία Megan Green, ήρθε στο νου μου μια άλλη συνάντηση, εκείνη της κυρίας Ρένας Δούρου με τον Ούγκο Τσάβες στην Βενεζουέλα.

Και σκέφτομαι:  Η Δούρου γιατί συναντήθηκε με τον Τσάβες;

Ο Τσάβες εθνικοποίησε τα πετρέλαια, το ίδιο και η Αργεντινή. Στην Ελλάδα αν γίνει το ίδιο στα υποτιθέμενα κοιτάσματα θα κέρδιζε πράγματι ο ελληνικός λαός ή κάποιοι μεγαλοσχήμονες καλομαθημένοι κρατικοδίαιτοι μεγαλοεπιχειρηματίες;

Τις συμβουλές του Τσάβες στο θέμα αυτό ζητούσε η κυρία Δούρου;

Ο Τσίπρας γιατί συναντήθηκε με το δεξί χέρι του Ρουμπινί που θέλει την επιστροφή μας στη δραχμή;

Όλα αυτά είναι απλά ερωτήματα και ίσως θεωρίες. Πάντα σε ένα παιγνίδι όμως τίθεται το ερώτημα: ποιός θα χάσει και ποιός θα κερδίσει από αυτά;

Αν λοιπόν η Δούρου πήρε συμβουλές από τον Τσάβες για εθνικοποίηση μελλοντικών κοιτασμάτων ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ; Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ Ή ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ;

Και το ερώτημα είναι: ποιοί κρατικοδίαιτοι μεγαλο-επιχειρηματίες θα επωφελούνταν από την "εθνικοποίηση" των υποτιθέμενων κοιτασμάτων φυσικού αερίου ή πετρελαίου;

Μήπως τους χάλασα τα σχέδια (ποιοί τους τα χάλασαν;) και αποχωρούν ενώ άλλοι καταρρέουν;

Υπενθύμιση: ο πόλεμος των Φώλκλαντς ήταν ο ΠΡΩΤΟΣ πόλεμος που πραγματοποιήθηκε στη νεότερη παγκόσμια ιστορία για μη επιβεβαιωμένα κοιτάσματα...Τα Φώλκλαντς βρίσκονται και πάλι στο επίκεντρο διαμάχης μεταξύ Αργεντινής και Μ. Βρετανίας. Ίσως επειδή τώρα πια είναι έτοιμη η τεχνολογία εξόρυξης πετρελαίου από τα βαθιά νερά...τυχαίο;

Μετά από αυτό "τί να λέμε";

ΣΧΟΛΙΑ

  1. abc avatar
    abc 28/07/2012 10:32:10

    Πάντως απο τα γραφόμενά σου προκύπτει οτι μάλλον θεωρείς βέβαιο Πρωθυπουργό τον Τσίπρα και μάλιστα σύντομα. (απαραίτητη προυπόθεση για να κάνει εθνικοποιήσεις έστω κι αν απ' αυτές ωφεληθούν πάλι οι ίδιοι)
    Οι απαντήσεις στα ερωτήματά σου, για έναν πραγματικά κεντρώο αντικειμενικό παρατηρητή, είναι απλές: οπως οι δεξιοί πολιτικοί ηγέτες συναντούν τους δεξιούς ομολόγους τους (χωρίς να περιφρονούν και τους αντιπάλους τους), το ίδιο κάνουν και οι αριστεροί.
    Δεν φαντάζομαι να περίμενες η Δούρου να συναντήσει πρώτα απ' όλους την Μέρκελ?

    • factorx avatar
      factorx @ abc 28/07/2012 14:40:17

      Με συγχωρείς abc αλλά "κεντρώος" και ¨"αντικειμενικός" είναι για το ...βιβλίο Γκίνες. Και παίρνεις θέση στο πολιτικό στερέωμα και διεκδικεις γι εαυτόν τα εύσημα του ¨αντικειμενικού"; Και παρακαλώ να διαβάζεις καλύτερα τι γράφει η ανάρτηση

      • abc avatar
        abc @ factorx 30/07/2012 12:06:59

        Aγαπητέ Φάκτωρα,
        Δυστυχώς επειδή στην Ελλάδα δεν υπάρχει πλέον κεντρώο κόμμα, οι πραγματικοί κεντρώοι και αντικειμενικοί Ελληνες είναι υποχρεωμένοι να επιλέξουν πάντα ανάμεσα στην κυβέρνηση και την αντιπολίτευση υποχρεωτικά, ή να πάψουν να είναι ΠΟΛΙΤΙΚΑ ζώα και να πάνε για ψάρεμα...
        Οι υπόλοιποι δεν έχουν τέτοιους προβληματισμούς γιατί ανήκουν κάπου...

        • Factorx avatar
          Factorx @ abc 30/07/2012 12:59:48

          Τι θα πεί "κεντρώος" αγαπητε ABC; "Λίγο από όλα"; Στην μέση; Μεσαίος χώρος;

          • abc avatar
            abc @ Factorx 30/07/2012 16:09:22

            Κεντρώος είναι ακριβώς όλα αυτά που λές αγαπητέ Φάκτωρ: “Λίγο από όλα”, Στην μέση, Μεσαίος χώρος.
            Kαταλαβαίνω οτι σου φαίνεται περίεργο γιατί δεν είσαι κεντρώος. Θα σου δώσω ενα παράδειγμα και ίσως με καταλάβεις.
            Εγώ πιστεύω οτι οι αριστεροί στον εμφύλιο έιχαν καλές προθέσεις και καλές ιδέες για το κοινό όφελος. Ομως η στη πράξη συμπεριφέρθηκαν σαν εγκληματίες και προδότες της πατρίδας.
            Οι δεξιοί είχαν κακές ιδέες και προθέσεις ,προς ίδιον όφελος. Ομως συμπεριφέρθηκαν ως νομοταγείς πολίτες και πατριώτες.
            Οι αριστεροί διέπραξαν τραγικά λάθη. Και οι δεξιοί τους τιμώρησαν πέραν κάθε ελέους. Η αλήθεια πάντα βρισκόταν στη μέση. Και η μέση οδός έιναι πάντα η χρυσή τομή. Κέντρο, κεντρώος, μεσαίος χώρος= Μέτρον άριστον.
            Μέτρο δε των πάντων ο άνθρωπος.

  2. η Dimi avatar
    η Dimi 28/07/2012 11:39:46

    Το 1982, αιτία του αποικιακού πολέμου της Thatcher (“o ήλιος δεν δύει ποτέ στη Βρετανική Αυτοκρατορία”), ήταν ο αποκλειστικός έλεγχος και χρήση των νήσων “Μαλβίνες" (Φώκλαντ), “ως βάση” για τις μελέτες και τις πολυπόθητες εξορύξεις πετρελαίων από τις παρθένες θάλασσες τις Ανταρκτικής..

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ η Dimi 29/07/2012 01:13:00

      http://www.telegraph.co.uk/finance/newsbysector/energy/oilandgas/9394392/Falklands-oil-is-a-risk-worth-taking-says-Premier-as-it-signs-1bn-deal.html

  3. kommenos avatar
    kommenos 28/07/2012 13:11:03

    Τι σχέση έχουν η Ελλάδα και η Βενεζουέλα;

    Καμία. Η Βενεζουέλα είναι 5η κατά σειρά χώρα παραγωγής πετρελαίου και 4η χώρα προμηθευτής των ΗΠΑ. Η Βενεζουέλα είναι το κλειδί για να μπορέσουν να γίνουν αποτελεσματικές οι αμερικανικές επιχειρήσεις κατά των παραγωγών και εμπόρων της κοκαϊνης στην Κολομβία. Η Βενεζουέλα μέσω των εξαγωγών πετρελαίων της έχει αναγκάσει το μεγαλύτερο μέρος της Ν. Αμερικής και της Καραϊβικής να υιοθετήσει την πολιτική της την οποία και προπαγανδίζει με ειδικό δορυφορικό κανάλι ορατό σε όλο το γειτονικό της χώρο. Μέχρι και οι φίλοι της Κούβας έχουν έκπτωση στην τιμή του πετρελαίου.

    Τι κοινό υπάρχει με την Ελλάδα που ακόμα παλεύουμε πως θα συμπληρώσουμε την περικοπή των 11,5 δισ. ευρώ που ζητάει η Τρόικα για το 2012 και θα επιβληθεί πλαφόν 1.500 ευρώ ετησίως για ιατρική/νοσοκομειακή περίθαλψη στους συνεχώς περιπίπτοντες σε "φτώχια" και απελπισία πολίτες της; Τα μελλονικά πετρέλαια που θα εξορυχθούν;

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ kommenos 29/07/2012 01:10:31

      Απάντηση προς κύριο/α Kommeno:
      Ε, αφού δεν έχει τίποτε κοινό η Βενεζουέλα με την Ελλάδα, γιατί χρειάστηκε να πάει η κυρία Δούρου στη Βενεζουέλα;
      Γιατί να γίνει μία τέτοια επίσκεψη σε μία τόσο μακρινή χώρα με την οποία ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΟΙΝΟ; Ποιό το όφελος; Ποιός ο στόχος του ταξιδιού;
      Χμμμμμ.....

  4. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 28/07/2012 15:45:57

    Ολα τα λεφτα ο μπραβος πισω δεξια με το κοκκινο μπερεδακι. Και καλα κομμαντο και παραμυθια. Καποιος ξαδερφος του ...Παμπλο Εσκομπαρ θα ειναι...

    • kommenos avatar
      kommenos @ Μικρασιάτης 28/07/2012 17:58:01

      Είναι όλοι από την ίδια φυλή του Προέδρου. Μετά το πραξικόπημα που έκαναν εναντίον του με τη βοήθεια των Αμερικανών και τον έριξαν σε ένα μπουντρούμι το 2002 στο νησί Μαργκαρίτα, από το οποίο ξαναβγήκε μετά από λίγες μέρες επειδή οι διαδηλωτές του χάλασαν τον κόσμο στις λεηλασίες καταστημάτων, ο Πρόεδρος έχει διαλέξει στις καίριες θέσεις μόνο εκείνους στους οποίους έχει εμπιστοσύνη.

      Έχει πει πολλές φορές από την τηλεόραση "Είμαι ένας άσχημος, με καταγωγή από γάμο μαύρου με ιθαγενή".

      Τώρα για τον Πάμπλο Εσκομπάρ, δεν ξέρω ακριβώς. Ενδεχομένως...Γενικά θα έλεγα ότι η Βενεζουέλα και η Κολομβία τη μόνη διαφορά που έχουν είναι ότι στην ίδια - κατά τα άλλα σημαία - η Βενεζουέλα έχει και πέντε αστεράκια. Όλα τα άλλα, ιστορία, εθνικοί ήρωες, ονόματα δρόμων, γλώσσα, χρώμα κλπ είναι ίδια...

      Διαλέγει και τους επιτελάρχες του με τα ίδια κριτήρια.

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 29/07/2012 09:07:23

    Toν Φεβρουάριο 2012, διαβάσαμε ότι ο ΥΠΕΞ της Αργεντινής. Héctor Marcos Timerman, είχε καταγγείλει στον ΟΗΕ ότι “το Λονδίνο στρατιωτικοποιεί τις νήσους Μαλβίνες" και ότι στη ζώνη του πλέγματος των νήσων αυτών, η ισχυρότερη στρατιωτική δύναμη είναι η Βρετανία. Και χωρίς να επεκταθεί, ο ΥΠΕΞ της Αργεντινής, είπε ότι παρέδωσε στοιχεία στον (κατά γενική ομολογία άχρωμο και ανεπαρκή για τον Θώκο), Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ, Βan-Ki Moon, σχετικά με την εγκατάσταση ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ ΟΠΛΩΝ!, στις νήσους “Μαλβίνες".

    Ο δε νιόπαντρος πρίγκιπας και διάδοχος του Βρετανικού Θρόνου, William, παραμένει στα ζωτικής (για τα βρετανικά αλλά, και της Αργεντινής! συμφέροντα) σημασίας νησιά, ενώ το Λονδίνο έστειλε ακόμα ένα πολεμικό πλοίο, επικαλούμενο "επιχείρηση ρουτίνας", λέει. Οι δε βρετανικός τύπος έγραψε ότι επρόκειτο επίσης να σταλεί και ένα πυρηνικό υποβρύχιο!

    Σημείωση: η Βρετανία, ως μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ, έχει το δικαίωμα της αρνησικυρίας (βέτο), με ό,τι συνέπειες αυτό το βέτο συνεπάγεται για την αποικιοκρατικής αντίληψης αντιπαλότητά της, με την Αργεντινή.

    Ελλάδα - Αργεντινή =
    Βίοι παράλληλοι, τηρουμένων των αναλογιών, βεβαίως.

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ η Dimi 29/07/2012 21:28:38

      Συμφωνώ. Άρα κάτι παίζει...κάτι για το οποίο φοβούμαι πως οι Έλληνες πολιτικοί δεν είναι εκπαιδευμένοι...

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Τί να λέμε; 30/07/2012 14:40:19

        Αισιοδοξώ ότι η χάραξη της Ελληνικής ΑΟΖ, αποτελεί την Α1 προτεραιότητά μας, σήμερα. Στις 2-1-2009, ο κ. Θεόδωρος Καρυώτης, διακεκριμένος Ελληνας Καθηγητής του Πανεπιστημίου Maryland, USA και αρμόδιος γιά θέματα Διεθνούς Δικαίου της Θάλασσας και μέλος της Ελληνικής Αντιπροσωπείας στην Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας, ήταν κατηγορηματικός και σαφής:

        "Η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ) υπερκεράζει την Υφαλοκρηπίδα στα Ελληνικά Πελάγη και επιλύει οριστικά και διά παντός όλα τα διμερή προβλήματα με την γείτονα Τουρκία.”.. “Δεν θα αλλάξει τίποτα εις βάρος της Ελλάδος ακόμα και αν η Τουρκία γίνει ποτέ μέλος της Ε.Ε."

        Η αποκλειστική συνέντευξη του Καθηγητή Θεοδώρου Καρυώτη, στο Παγκόσμιο Δίκτυο Eλλήνων Νoiazomai.Νet http://www.noiazomai.net/aoz_kariotis.html

  6. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/07/2012 12:06:37

    Όλο θεωρίες είσαστε. Το Ρενάκι απλά γνώρισε τον Ούγκο, που, θυμίζω, είναι βενεζουελιανός λοκατζής - αλεξιπτωτιστής. Όλα τα κορίτσια γουστάρουν τα κομμάντα.

    • kommenos avatar
      kommenos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/07/2012 14:24:00

      .... και το 1992 ο παραπάνω κύριος ως αξιοματικός των τεθωρακισμένος είναι κάνει απόπειρα πραξικοπήματος κατά της νόμιμης κυβέρνησης της χώρας, φυλακίστηκε, διάβασε βιβλία στη φυλακή ανάμεσα στα οποία και Καβάφη, ανέβηκε στα μάτια του λαού του ως μάγκας, και σήμερα είναι εκλεγμένος Πρόεδρος.

      Όταν γίνει και η Ελλάδα πετρελαιοπαραγωγός χώρα και προμηθευτής των ΗΠΑ, αν δεν ακολουθήσει τον Καμμένο, μπορεί με κυβέρνηση αριστεράς να ακολουθήσει το παράδειγμα του Τσάβες.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ kommenos 30/07/2012 13:10:50

        Τι ακριβώς σχέση μπορούν να έχουν οι λέξεις "αξιωματικός", "Καβάφης" και "μάγκας" με τον Καμμένο ή με την εν Ελλάδι αριστερά?

    • Τί να λέμε; avatar
      Τί να λέμε; @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/07/2012 23:39:40

      Καλή προσπάθεια υποβάθμισης της συνάντησης. Η ουσία ωστόσο δεν βρίσκεται στα κομμάντα. Τα κομμάντα είναι αναλώσιμα. Αυτή είναι η σκληρή αλήθεια. Η χώρα όμως; Στα χέρια ενός "Ρενακιού" και ενός "Αλεξάκη"; Θα μου πεις (και θα έχεις δίκιο): γιατί τόσα χρόνια με τους άλλους τί είδαμε; Όμως σήμερα το παιγνίδι είναι πιο χοντρό από τις δυνατότητες που έχει ένα Ρενάκι...

      • abc avatar
        abc @ Τί να λέμε; 30/07/2012 16:14:14

        Φάσκεις και αντιφάσκεις αγαπητέ.
        Το παιχνίδι ήταν πολύ πιό χοντρό το 2009 που εμείς είχαμε το "Γκιωργκάκι"... Το Ρενάκι είναι Δόκτωρ μπροστά στο Γιωργάκι.

        • Τί να λέμε; avatar
          Τί να λέμε; @ abc 30/07/2012 21:55:31

          Συμφωνώ για το Ρενάκι...έχει θητεύσει δίπλα στον έγκλειστο του Κορυδαλλού...τον Τσοχατζόπουλο...αναρωτιέμαι τί υποστήριζε τότε το Ρενάκι...

          • Τί να λέμε; avatar
            Τί να λέμε; @ Τί να λέμε; 30/07/2012 22:40:09

            ...και για να συμπληρώσω το σχόλιό μου: αν οποιοσδήποτε άλλος είχε θητεύσει δίπλα σε έναν άλλο έγκλειστο του Κορυδαλλού, π.χ. τον Παττακό, θα τον δέχονταν το πολιτικό σύστημα όπως δέχεται σήμερα το...Ρενάκι;;

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Τί να λέμε; 31/07/2012 01:09:17

            Όπως πάντα, τον σοσιαλισμό, ωρέ!

  7. xp avatar
    xp 31/07/2012 01:33:59

    Φαήλο κοιτα ο φίλος σου να παει καλά και άφησε τον ΣΥΡΙΖΑ.Αυτός θα έρθει αν αποτύχει!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.