#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/03/2011 16:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Τράγκας μέσα στο μυαλό του Καρατζαφέρη και της Ντόρας

Παραλήρημα Τράγκα κατά Σαμαρά!


Το πρωί, ύστερα από πάρα πολύ καιρό,  άκουσα στο ραδιόφωνο τον κ. Τράγκα. Ήταν ένα πραγματικό παραλήρημα εναντίον της Ν.Δ. και του Αντώνη Σαμαρά! Ρεσιτάλ εμπάθειας!

Από πού να αρχίσω και που να τελειώσω:

Ξεκίνησε ο κ Τράγκας:  «Ερείπιο η «πολυκατοικία» της κεντροδεξιάς. Έχουμε τρία κόμματα εκεί τα οποία θέλουν το ένα να βγάλει το μάτι του άλλου. Τρία κόμματα που ανταγωνίζονται σε πολιτική ανεπάρκεια.»

Δηλαδή, η Ν.Δ. είναι ίδια και όμοια με την Μπακογιάννη και τον Καρατζαφέρη που ψήφισαν το Μνημόνιο! Εξισώνει το  κόμμα του -2% με τη Ν.Δ.!

Προφανής ο στόχος του! Όλοι καταλάβαμε.

Και συνεχίζει μεταξύ άλλων:

Η Ν.Δ. μεταβάλλεται σταδιακά σε Πολιτική Άνοιξη. Μικραίνει είναι απαθής, ψελλίζει κάτι αντιπολιτευτικούς λόγους, βγαίνουν όλοι με κάτι κουστούμια μαύρα τους έχετε δει. Έχει μεταφερθεί, έχει μπολιαστεί από την Πολιτική Άνοιξη... Η Ν.Δ. κ. Σαμαρά, Αντώνη φίλε μου, δεν μπορεί να λειτουργεί κάτω από συνθήκες Πολιτικής Άνοιξης. Δεν μπορεί να είναι ένας πυρήνας ανθρώπων της Πολ. Άνοιξης που είναι ανακατεμένοι με μερικούς της παλιάς Ν.Δ. και να παρουσιάζει αυτή τη μικρογραφία λειτουργίας μεγάλου κόμματος. ...

Δηλαδή, οι αντιπρόεδροι του κόμματος, ο Αβραμόπουλος και ο Δήμας,  ο γραμματέας του κόμματος ο Λυκουρέντζος,  ο διευθυντής τους γραφείου του Σαμαρά ο Αρβανιτόπουλος, ο γραμματέας της ΚΟ ο Τασούλας, ο Παναγιωτόπουλος, ο Μιχελάκης, η Όλγα Κεφαλογιάννη,  ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Σταϊκούρας, ο Μανώλης Κεφαλογιάννης, ο Γιάννης Μανώλης, για να αναφέρω μερικούς μόνο, είναι όλοι «Πολιτική Άνοιξη»  και αποτελούν «μουσείο πολιτικών εκθεμάτων»;

Θαυμάστε δημοσιογραφία επιπέδου!

Πάμε στη συνέχεια και στο καυτό θέμα  των ημερών:

Από τα τόσα σημαντικά σημεία των Wikileaks για την Ελλάδα ο κ. Τράγκας διάλεξε να πει αυτά που ανάδειξε και η Ντόρα - για λόγους που μόνο ο ίδιος καταλαβαίνει. Αλλά δεν αναφέρεται στο αυθεντικό κείμενο. Τα βάζει στο στόμα του ...Καρατζαφέρη ο οποίος, όπως μας είπε, αν δεν ήταν ο Σαμαράς στις Βρυξέλλες, ήταν  έτοιμος να του πει:  «κ. Σαμαρά πηγαίνατε στους Αμερικανούς και εκφράζατε τη δυσφορία σας επειδή ο Καραμανλής που σας έφερε πάλι στη Ν.Δ. ήταν έτοιμος να αγοράσει άρματα από τους Ρώσους; Τον σκάβατε δηλαδή; Τι είστε; Άνθρωπος πιόνι των Αμερικανών;» Έτοιμος ήταν ο Καρατζαφέρης να πετάξει ρουκέτες αλλά τις φύλαξε για την επόμενη φορά....»

Μιλάμε για φοβερή δημοσιογραφία. Διεκδικεί πρώτο βραβείο του Φανταστικού. Ο Γ. Τράγκας μέσα στο μυαλό του Γ. Καρατζαφέρη !!!

Αν έκανε τον κόπο όμως να διαβάσει το αυθεντικό τηλεγράφημα θα μάθαινε ότι ο Σαμαράς δεν είπε παρά μόνο ότι θα διαβιβάσει όσα συζητήθηκαν με τον Σπέκχαρντ στον τότε πρωθυπουργό και μόνο αυτά που αφορούσαν την επίσκεψη Ρώσων τεχνικών εμπειρογνωμόνων για τα ρωσικά άρματα και  όχι τον αγωγό Μπουργκάς και τα άλλα σημαντικά θέματα της τότε ελληνορωσικής ατζέντας.

Θα μάθαινε επίσης ο κ. Τράγκας και πιστεύουμε ότι θα το έλεγε στους ακροατές του πως και ο ίδιος ο Καραμανλής συνομιλούσε με τους Αμερικανούς για τις ελληνορωσικές σχέσεις (και καλά έκανε, αλλιώς να την πετάξουμε την διπλωματία) όπως και ο διπλωματικός σύμβουλος του ο κ. Μπίτσιος και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Εξωτερικών, κ. Αγαθοκλής. Άλλωστε σύμφωνα με το ίδιο τηλεγράφημα ο Σαμαράς έχει ταυτόσημη θέση με τους κ. Μπίτσιο και Αγαθοκλή για το θέμα αυτό.

Πότε όμως συμβαίνουν όλα αυτά; Την ώρα που η οικονομία πάει κατά διαόλου, ο Σαμαράς δίνει μάχη γι αυτήν στις Βρυξέλλες και η χώρα εμπλέκεται στον πόλεμο της Λιβύης, ο κ. Τράγκας - και μερικοί άλλοι για να μην είμαστε άδικοι - φροντίζουν να κρατάνε καυτούς στην επικαιρότητα την Ντόρα και τον Καρατζαφέρη- για λόγους που τους έχει πλέον αντιληφθεί και η κ. Κουτσή Μαρία στην Κοντή Ραχούλα: Το «σύστημα» θέλει οπωσδήποτε τη Ντόρα στην Βουλή ενώ παράλληλα προσπαθεί να σώσει το ΛΑΟΣ του Καρατζαφέρη από την διαφαινόμενη κατάρρευση.

Φυσικά από το μενού των επιθέσεων δεν  θα μπορούσαν να απουσιάζουν ο Χρ. Λαζαρίδης , ο Φαήλος και ο Δ. Σταμάτης. Για τον Φαήλο τα ξέρουμε όλοι. Είναι πλέον καρφί στο μάτι τους. Εντυπωσιάζει όμως η σταθερή στοχοποίηση του Λαζαρίδη και του Σταμάτη τις τελευταίες ημέρες (βλ πχ Βήμα). Προφανώς ενοχλούν πολύ κάποιους. Κυρίως επειδή  δεν βρίσκουν τίποτα να τους καταμαρτυρήσουν, από κάπου να τους κρατήσουν και τους επιτίθενται για τις απόψεις τους! Και επειδή είναι πάντα στο πλευρό του Σαμαρά. Γιατί ο Σαμαράς είναι ο στόχος τους. Αυτόν φοβούνται.

Αλλά τότε, αφού όλοι δίπλα του είναι «Πολιτική Άνοιξη» γιατί δεν μας λένε ότι και ο Σαμαράς είναι «Πολιτική Άνοιξη»;

Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Tassos avatar
    Tassos 23/03/2011 16:34:00

    Μιλάμε για άνθρωπο που δεν πρέπει να έχει ούτε ένα φίλο. Τόσο τον σιχαίνεται η Ελληνική κοινωνία. Είναι ο συνεχιστής του Κακουνάκη. Σάπιος μέχρι εκεί που δεν πάει.Οσο για Φαήλο και Σταμάτη είναι προφανές: Λάμπουν σαν καθρέφτες. Καλά κάνει η σάπια διαπλοκή και φοβάται τους Σαμαρικούς. Είναι εκείνοι που θα της πάρουν το κεφάλι.

    • man8os avatar
      man8os @ Tassos 23/03/2011 17:48:59

      Τελικα απεδειξε πως ειναι σαπιος.

  2. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 23/03/2011 16:38:48

    Άκουσα κι εγώ σήμερα Τράγκα
    Μην είσαι άδικος. Ο Τράγκας είπε αυτά που λέμε κι εμείς μεταξύ μας.
    Ο Αβραμόπουλος πήρε το μέρος του ΓΑΠ χθες στη Βουλή.
    Η ΝΔ αποτελείται από ένα γερασμένο κομμάτι Πολιτικής Άνοιξης και από ένα κομμάτι γερασμένο ΝΔ
    Τα έβαλε με τον ΓΑΠ, τονΚαρατζαφέρη και τη Ντόρα, την πρεσβεία που παρακολουθεί τα πάντα και τις σχέσεις του Καρατζαφέρη με αυτή .

    Στο μόνο που δε συμφωνώ είναι ότι έκανε παρατήρηση στη ΝΔ γιατί δε στηρίζει τα ΜΜΕ που βουλιάζουν.

    • Kennan avatar
      Kennan @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 23/03/2011 16:43:34

      Φίλε, εσύ δεν είσαι "ΠΑΣΟΚ χωρίς σύνορα". Είσαι εντελώς εντός των συνόρων. Αν δεν κατάλαβες τι παιχνίδι παίζετε, καλύτερα να σχολιάζεις αλλού, οχι εδω΄. Και ποιοί τα λέτε μεταξύ σας; Τα ντοράκαια, τα καρατζαφεράκια; Ποιοί;

    • Striker avatar
      Striker @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 23/03/2011 17:00:37

      "Γερασμένο κομμάτι Πολιτικής Άνοιξης"! Το ανέκδοτο της ημέρας, μακράν! Δηλαδή ένα "νεαρό κομμάτι Πολιτικής Άνοιξης" πώς θα ήταν; Και το νεαρό κομμάτι της ΝΔ πόυ πήγε; Εκτός αν γέρασαν ο Άρης, ο Κυριάκος, ο Κικίλιας και ο Παναγιωτόπουλος. Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές, αλλά μερικές φορές η προπαγάνδα και η ανοησία δεν έχουν σύνορα.

      • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
        ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ Striker 23/03/2011 17:17:46

        Γερασμένο κομμάτι Πολιτικής Άνοιξης=Σταμάτης
        Για τον Αβραμόπουλο έχετε να πείτε τίποτε?
        Με τη λογική του Kennan, η οροφή μας θα είναι το 25%.

        • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
          ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 23/03/2011 18:46:59

          Ο Δημήτρησ Σταμάτης από τΗ θεσσαλονίκη είναι γερασμένος?Έκανε ποτέ υπουργός ή υφυπουργός, ώστε να πούμε πως κουράστηκε γιατί έδωσε ό,τι είχε να δώσει?Μιλάμε σοβαρά τώρα?

    • NWO avatar
      NWO @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 23/03/2011 17:14:04

      Έχεις δίκιο
      Η χθεσινή εικόνα της ΝΔ ήταν ΤΡΑΓΙΚΗ και συμπορεύθηκε απολύτως με το ΠΑΣΟΚ. Καλά σε ζήτημα εξωτερικής πολιτικής αναφερόταν η προ ημερησίας διάταξη και δεν βρήκε μια κουβέντα να πει ο αντιπρόεδρος για τα τηλεγραφήματα και τις υπονομεύσεις του πρωθυπουργού της ΝΔ από όλους, Ντόρα, ΓΑΠ, Πάγκαλο, πρεσβεία;;;;;;;;;;;;
      Εικόνα εγκατάλειψης και στο φορολογικό, αμέσως μετά.
      Πιο σωστά και τεκμηριωμένα τα είπαν Λαφαζάνης και Παπαδημούλης.

      • Kennan avatar
        Kennan @ NWO 23/03/2011 17:34:37

        Δεν ήταν η εικόνα της ΝΔ τραγική. Του Καμμένου και του Αβραμόπουλου ήταν. Έτσι, ως το τέλος μέχρι να καταλάβουν όλοι τι γίνεται και ο Σαμαράς προσπάθησε, αλλά ....

        • Καλά τώρα... avatar
          Καλά τώρα... @ Kennan 23/03/2011 18:01:42

          Άστο, ούτε το σώζεις, ούτε διορθώνεται από μόνο του. Σκατά κι απόσκατα τα έκανε ο Αβραμόπουλος χθες. Πρέπει να φεύγει. Μαζί με άλλους.

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Καλά τώρα... 23/03/2011 18:16:47

            Καλυτερα να φυγει τοτε ολη η ΝΔ.Οι θεσεις Αβραμοπουλου ειναι θεσεις της ΝΔ.Μεχρι και διαδηλωση εκανε η ΟΝΝΕΔ εξω απο τη πρεσβεια της Λιβυης.Η ΝΔ ειναι υπερ της επεμβασης και της ανατροπης Κανταφι - πως να το πουμε αλλιως;

          • Καλά τώρα... avatar
            Καλά τώρα... @ ψυχραιμια 23/03/2011 18:34:41

            Μη διαστρεβλώνεις το νόημα των λεγομένων μου. Για τον Αβραμόπουλο μιλάω. Και όλους όσοι είναι παιδική χαρά. Εκτός αν δεν έχουμε πολιτικό πόλεμο, οπότε όλοι τα κουβαδάκια και στο σκάμα.

            Επίσης, άλλο η θέση του κόμματος περί Λιβύης κι άλλο η αποκάλυψη περί γιωργάκη μέλους του Ινστιτούτου Καντάφι. Νομίζω είναι ξεκάθαρο ότι είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Στο δεύτερο είχε μία τέλεια ευκαιρία να κάνει ρόμπα το γιωργάκη και την πήγε πάσο. Απαράδεκτος. Κι το ότι ήταν τέλεια η ευκαιρία προκύπτει κι από την αντίδραση του γιωργάκη. Κοκκίνησε, ψέλλιζε (γιατί εδώ με κείμενο και τα κάνει σκατά, εκτός κειμένου και θυμωμένος υπήρχε περίπτωση να τα πάει καλά?), έχασε τη μπάλλα.

            Εκτός του επικοινωνιακού λοιπόν, γιατί όλοι ξέρουμε ότι έχει τεράστια σημασία, θα έδειχνε ακόμη μία φορά το πόσο ψεύτης είναι ο γιωργάκης. Και οι γ....ς οι εντυπώσεις είναι που μένουν. Αλλά, εις ώτα μη κλπ...

    • xenios avatar
      xenios @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 24/03/2011 09:18:23

      Συμφωνώ μαζί σου.
      Ο Τράγκας είναι λαϊκιστής, αλλά είναι και από τις λίγες φωνές στα κανάλια και στο ραδιόφωνο, που τα χώνει γερά στην κυβέρνηση και δεν μασάει τα λόγια του.
      Είμαι Νεοδημοκράτης από κούνια, εκτός από τον ιδρυτή μας Κωνσταντίνο Καραμανλή, κανείς άλλος, δεν με παρακίνησε να τον «λατρέψω».

      Παρ' όλα αυτά πιστεύω ότι ο Σαμαράς, έχει και τις ικανότητες και τις δυνάμεις, να ζωντανέψει και πάλι την ΝΔ.

      Μέχρι στιγμής δεν έχω δει τίποτα. Ήθελα σαρωτικές αλλαγές στην ΝΔ, ήθελα μια διαχωριστική γραμμή και ξεκαθάρισμα όλων των φθαρμένων. Μια εκ βάθρων ανανέωση, που να ξαναπείσει τον κόσμο μας, να στηρίξει μια νέα προσπάθεια.

      Έχουμε κολλήσει σε ένα 20-22% στις δημοσκοπήσεις, όταν τον τρισκατάρατο ΠΑΣΟΚ, έχει κυριολεκτικά διαλύσει τους Έλληνες και την Πατρίδα μας. Αν κανείς από εσάς αυτό το θεωρεί επιτυχία, να πάτε να σας αλλάξουν γυαλιά.

      Κάτι φταίει και δεν τσουλάει η Νέα Δημοκρατία.

      Αντί λοιπόν να χαϊδεύουμε αυτιά, θα πρέπει να κάνουμε μια μεγάλη συζήτηση, εδώ, σε ένα χώρο που διαβάζω καθημερινά, σέβομαι τους εξαιρετικούς αρθρογράφους, άσχετα να συμφωνώ ή όχι σε όλα.

      Θέλουμε να δούμε και πάλι μια υγιή Νέα Δημοκρατία, να γίνεται κόμμα εξουσίας, όχι στα λόγια, αλλά μιας αυτοδύναμης εξουσίας.

      Αυτή είναι η αγωνία μας, αυτό είναι το καταστάλαγμα των επαφών που έχουμε με άλλους φίλους της παράταξης μας, που προσωρινά είναι μετέωροι ή θυμωμένοι.

  3. loretta avatar
    loretta 23/03/2011 16:40:42

    ...τι του ταξαν?? και δεν ειναι καθολου περιεργη αυτη η σταση του ..παντα κατοπιν εντολων και ιδιων συμφεροντων λειτουργουσε ο Τραγκας .! αυτα να τα βλεπουν μερικοι εδω μεσα σχολιαστες που τον εχουν σε εκτιμηση..!

    Κριμα που δεν εχει δελτιο ο χατζηλαλλακης να γελουσαμε σημερα το απογευμα γιατι σιγουρα θα εδεινε ρεσιταλ γελιου!!

    • man8os avatar
      man8os @ loretta 23/03/2011 17:52:27

      Εγω τον ειχα. Μου φαινετε πως περνει μερος στην επιχειρηση character assassination κατα του Αντωνη Σαμαρα που στηνετε τελευταια.
      Ελπιζω και οσοι δεν με πηραν στα σοβαρα στην αρχη να αρχιζουν να το ξανασκεφτονται.

      • loretta avatar
        loretta @ man8os 23/03/2011 20:37:17

        τωρα καταλαβες περι τινος προκειτε?? ...αν κοιταξεις και στο παρελθον του δηλ απο 20ετιας και πριν....θα καταλαβεις για τι ....ατομο μιλαμε.

      • Ερμηνεια! avatar
        Ερμηνεια! @ man8os 24/03/2011 11:51:16

        ακριβως αυτο! δολοφονος χαρακτηρα περα για περα! απειλουσε σημερα θεους δαιμονες και φαηλοχρυσανθους! τι ζηταει παλι; μετα επιστροφης μπισνες για Νικαια μετα οδοιπορικων;

  4. factorx avatar
    factorx 23/03/2011 16:48:26

    Επειδή αναφέρθηκε και σε εμένα ο κ. Τράγκας τον πληροφορώ ότι δεν είναι καλά πληροφορημένος. Ουδέποτε υπήρξα μέλος της Πολιτικής Ανοιξης

  5. ganasta avatar
    ganasta 23/03/2011 16:58:36

    Αδέξιε Δεξιέ:
    ε όχι και πιστοποιητικό νομιμοφροσύνης επικαλούμενος τον Κυριάκο!
    Και κάτι ακόμα. Καλοδεχούμενη η οποιαδήποτε κριτική, ακόμη και η κακοπροαίρετη. Και του Τράγκα ,η πρωινή ,ήταν τέτοια. Από την άλλη σκέφτηκες όμως ότι τα περί πολυκατοικίας , άφησε το κόμμα να σέρνονται τουλάχιστον επί δίμηνο; Και χρειάστηκε η παρέμβαση του προέδρου στη βουλή για να τα σταματήσει.
    Ποιος αλήθεια στη συνείδηση του νεοδημοκράτη έχει αποενοχοποιήσει τον πρόεδρο- ΛΑγΟ;
    Και κάτι τελευταίο:
    Ο Τράγκας ήταν από τους ελάχιστους δημοσιογράφους που στις εσωκομματικές στήριξε φανατικά Αντώνη.

    • loretta avatar
      loretta @ ganasta 23/03/2011 17:10:17

      ο τραγκας νομιζε οτι θα κερδιζε κατι...και απλα πηρε το απολυτο τιποτα και ετσι του αξιζει..μην εισαι αφελης!! η πορεια του το εχει δειξει!!

      • Roulis avatar
        Roulis @ loretta 23/03/2011 22:06:24

        Και δηλαδη γιατι να μην εχει να καρδισει κατι?Εμεις δεν θελουμε να εχουμε και κανενα δημοσογραφο με το μερος μας?Δεν θελουμε κανενα ΜΜΕ να μπορει να ενημερωνει τις πλατειές μαζες των νεοδημοκρατων που δεν εχουν προσβαση στο internet?Απο που θα τα μαθαινουν αυτοι? "και απλα πηρε το απολυτο τιποτα και ετσι του αξιζει"?Και ποιος ακριβως θεωρεις τα αξιζει?Η Ολγα Τρεμη?Η Ελλη Σταη ισως?Δημοσιογραφος ειναι.Για να επιβιωσει η εφημεριδα του χρειαζεται και καποιους πορους.Αν νομιζουμε οτι θα ειμαστε καλυτερα χωρις και τον Τραγκα σαν τον αφησουμε ερμαιο της μοιρας των λοιπων ΜΜΕ που ερχεται...

        • loretta avatar
          loretta @ Roulis 23/03/2011 23:20:25

          .....παντως δεν χρειαζομαστε ΤΡΑΓΚΕΣ δαγκες!!

          • Roulis avatar
            Roulis @ loretta 24/03/2011 01:24:44

            Σε σχεση με κατι αλλους δημοσιογραφους τυπου Σροιτερ κ Ευαγγελατου,παρα πολυ καλος ειναι ο Τραγκας...Κ δεν ειναι του Τραγκα το προβλημα.Αν δεν τον θελουμε,μπορουμε να τον εχουμε απεναντι μας.Εξαλλου ειναι γνωστο,η ΝΔ εχει τοσα ΜΜΕ,για τον Τραγκα θα σκασουμε?

  6. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 23/03/2011 16:58:50

    Δεν καταλαβα δηλ........δεν ειμαι φαν του,αλλα,η Ελλαδα χανεται,αποψιλωνεται,μενη ανεργη και ανενεργη,γεματη ερειπια ανεχεια,καταθλιψη,αυτοκτονιες........και απεναντι?Απεναντι.............Απεναντι,δεν γινεται τιποτα.Εχει ξαναναναφερθει οτι η ΝΔ η μονη προσκληση που εχει κανει, ειναι για..........τσαι του βουνου!!!Μεχρι εκει,ακινδυνα πραγματα..Οκ παω πασο,κανεις δεν θελει την βομβα στα χερια του αλλα να το σκεφτομαστε αυτο οταν ακουμε κατηγοριες....

  7. Κώστας avatar
    Κώστας 23/03/2011 16:59:15

    O Tράγκας προσχωρεί φαίνεται στο δόγμα "όλοι ίδιοι είναι".
    Ενα δόγμα που αντικειμενικά συμφέρει τους μνημονιακούς ΛΑγΟΣ και απόκομμα Ντόρας. Και επειδή δεν μπορεί να γίνει τελείως ρεζίλι βγαίνοντας ανοιχτά υπέρ Ντόρας ή ΛΑγΟΥ το ρίχνει στο "κρίση στην πολυκατοικία"...
    Καμία πολυκατοικία δεν υπάρχει. Τα κόμματα είναι συγκεκριμένα και προιόντα συγκεκριμένων διεργασιών. Η ΝΔ το παραδοσιακό κεντροδεξιό κόμμα. Το ΛΑγΟΣ ένα τηλεκκόμμα που με όπλο τον άκρατο λαικισμό και τον ασύλληπτο καιροσκοπισμό ψαρεύει στα θολά νερά. Και το ντοροκομματίδιο ένα αποτέλεσμα συμπλεγμάτων κατωτερότητας και καπρίτσιου της προέδρου του.
    Τα πράγματα όμως-και ιδίως μετά τις 25/3- θα ξεκαθαρίσουν ακόμη περισσότερο. Κλειδί-και της ελληνικής υπόθεσης-είναι η Ιρλανδία. Οταν ο Εντα Κέννι τα καταφέρει, θα δικαιωθεί και εν τοις πράγμασι η λογική Σαμαρά, ο οποίος φωνάζει για τα ίδια πράγματα πολύ πριν τον ιρλανδό. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στην Πορτογαλία που δανείζεται με εξωπραγματικά επιτόκια, προκειμένου να αποφύγει τον αργό θάνατο του Μνημονίου.
    Στην αλαφιασμένη ελληνική κοινή γνώμη, αυτά τα κρύβουν οι...Τράγκες.
    Για πόσο όμως ακόμη;

    • ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ - ΑΛΙΜΟΣ @ Κώστας 23/03/2011 17:36:00

      Πιέζει να μπει στο περιβάλλον του Σαμαρά. Αυτό μας έλειπε. Τα λάθη του Καραμανλή δεν πρέπει να επαναληφθούν. Κρατική διαφημιση σε τέτοιους τύπους για να βρίζουν μετά?

  8. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 23/03/2011 17:06:48

    Πάντως είναι πολύ ευέλικτος ο Τ. Αλλάζει στοχοποιήσεις και στοχοποιημένα διαμερίσματα εντός της "πολυκατοικίας", όπως οι Κουρείς στήριζαν και κατεδάφιζαν "Παπανδρεισμό" και "Καραμανλισμό". Μόνο που οι Κουρείς άλλαζαν κάθε χρόνο, ενώ ο Τ. κάθε βδομάδα.

  9. loretta avatar
    loretta 23/03/2011 17:12:07

    αυτοι διατινονται οτι....ειναι μεγαλοεκδοτες της νδ ...(και αναφερομαι στον χατζηνικο)η Ν.Δ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!

    Οσο για το ποσο φιλος ηταν με το Κ.Κ ας γελασω!!

  10. thanasis avatar
    thanasis 23/03/2011 17:16:27

    παιδια ενας ανθρωπος με ζαχαρο σε υψηλα επιπεδα
    κατα καιρου ξεφευγει αφηστε τον λοιπον να ξεφευγει
    και λιγο

  11. zio avatar
    zio 23/03/2011 17:25:35

    Ο αντιπρόεδρος χθες δημιούργησε κενό εξουσίας με την ..παρουσία του.
    Η επίθεση είναι προς αυτόν κυρίως, δεν ξέρω γιατί δεν αναφέρεται στο άρθρο.
    Ο Τράγκας βγήκε την προηγούμενη Κυριακή λόγω διαφήμισης που του έδωσε η ΕΤΕ. Αλλιώς θα έχανε η Βενετιά βελόνι.
    Πιο πάνω αναφέρθηκε ότι το νέο αίμα της ΝΔ είναι ο Κυριάκος, ο Άρης, ο Πανάρας και ο ...Κικίλιας.
    Αν συνυπολογίσουμε ότι σαν φιλικά προσκείμενα ΜΜΕ έχουμε τον ...Κουρή, τον Τράγκα, τους πασόκους του ΕΤ, τότε πόσο πλατύς πρέπει να είναι ο τοίχος που θα βρούμε για να βαράμε τα κεφάλια μας?

    Αν το μαγαζί γωνία κάθεται και αναλώνεται με περίπτερα τύπου Ντόρας και Λαγούς και χαλάει τη ζαχαρένια του γι αυτούς, τη στιγμή που ο CEO είναι για τα πανηγύρια, τότε υπάρχει πρόβλημα, μεγάλο. Και δεν είναι των άλλων.

    • ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
      ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα @ zio 23/03/2011 17:36:30

      @zio
      "Αν συνυπολογίσουμε ότι σαν φιλικά προσκείμενα ΜΜΕ έχουμε τον …Κουρή, τον Τράγκα, τους πασόκους του ΕΤ,"

      Δεν έχουμε κανένα ΜΜΕ δικό μας. Στο κυριακάτικο φύλλο του ΕΤ υπάρχει μια κυρία που γράφει για τη νομιμοποίηση όλων των μεταναστών. Έχει δικιά της στήλη.
      Στην εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ πριν 2-3 εβδομάδες κάποιος έγραφε για το δράμα δυο Αφγανών γυναικών, που μασκαρεύτηκαν για να περάσουν χωρίς χαρτιά στην Ιταλία.

      Δυστυχώς αν βγει Η ΝΔ θα έχει πάλι το δημοσιογραφικό team του μεσαίου χώρου να την υποστηρίζει.
      Η σημερινή εκπομπή του Τράγκα εδώ:

      h..p://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=55512&catID=65

  12. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 23/03/2011 17:34:05

    Για τα κοστούμια πάντως έχει δίκιο....

  13. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 23/03/2011 17:40:10

    Όταν τσίμπαγε κρατικές διαφημίσεις στις φυλλάδες του επί ΝΔ ήταν καλά. Ακόμα στην ΝΔ ασχολούνται με Τράγκα; Ούτως ή άλλως το έχει γυρίσει στο αντάρτικο μαζί με τον Αυριανή ετοιμάζονται να πάρουν τον Γράμμο.

    • Σοσιαληστής avatar
      Σοσιαληστής @ Σοσιαληστής 23/03/2011 17:45:53

      Όσο για την κριτική που ασκούν το Σαμαρά κάποιες φορές έχουν δίκιο πολλές φορές ακούγεται ως δεξιό ΚΚΕ πράγμα που ξενίζει τον κόσμο της δεξιάς.

  14. oldmen avatar
    oldmen 23/03/2011 17:46:04

    Δε λέω ο Τράγκας το πρωι είπε και ανακρίβειες πολλές. Αλλά είπε και αλήθειες.
    Το ζητούμενο όμως είναι αυτό ή μήπως η ανεπάρκεια της Συγγρού να κρατήσει το μαγαζί στα ίσια του, για μερικές ημέρες που λείπει ο Σαμαράς?

    Τον Τράγκα τον ξέρουμε όλοι πως παίζει.
    Αλλά να μην κρυβόμαστε πίσω απο το δαχτυλό μας. Αν εμείς ήμασταν εντάξει κανένας Τράγκας δε θα μπορούσε να ακουμπήσει τις παρόλες του πάνω στη ΝΔ και τον Πρόεδρο.
    Αρα ας μαζέψουμε τα του οίκου μας στη ΝΔ και να μην ψάχνουμε για άλλοθι. Δίνουμε τροφή να μας τα χώνουν και αυτό κάνουν. Όπως κάνουμε και εμείς σε άλλα μαγαζιά όταν τα βρίσκουμε ...μπόσικα.

  15. Enzo avatar
    Enzo 23/03/2011 17:51:11

    οπως ειπε και ο γνωστος Μανωλος : " και με τον διαβολο θα συμμαχησω προκειμενου να ριξω το Πασοκ" ετσι και εγω λεγω αφηστε τον Τραγκα πιαστε τα καριοφυλια, ολοι χρειαζονται, εδω χανεται η χωρα και οι Ελληνες.

  16. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 23/03/2011 17:52:06

    Ξυπνήστε επιτέλους! Δεν υπερασπίζομαι τον Τράγκα και κανένα Τράγκα που στην 2η σελίδα του περιοδικού του έχει διαφήμηση του JP Αβαξ, ΑΛΛΑ....

    Ειπέ αυτό που λένε όλοι μεταξύ τους και δεν εννοώ του ΝΔτες (ή ακόμη και τα εξαπτέρυγα), αλλά τους αναποφάσιστους. Ο Τράγκας απλώς, κατά την γνώμη του έριξε στην ευθύνη σε αυτούς που κατονόμασε, εκεί να το πείτε εμπάθεια ή όπως αλλιώς θέλετε, αλλά ακόμη κι αν είναι λάθος τα επιχειρηματα του, η παρατήρηση του είναι σωστή.

    Ισως έριξε την ευθύνη σε αυτό που αποκαλεί "Πολιτική Ανοιξη" για να ρίξει στάχτη και να μας αποπροσανατολίσει από το πραγματικό πρόβλημα, που είναι ότι Η ΝΔ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ! Τα ποσοστα το δείχνουν αλλά το βλέπω και καθημερινά γύρω μου, στο χώρο εργασίας μου στους φίλους, γυρίστε γύρω σας και ακούστε τι λέει ο κόσμος και τι περιμένει από την ΝΔ;

    Φακτωρα δεν είμαι κατά του Σαμαρά κι επειδή γνωρίζεστε μπορεί να ξέρεις περισσότερα αλλά που είναι η ΝΔ; Γιατί δεν είναι δίπλα στον κόσμο; Με ανακοινώσεις και δυο λόγια στο κοινοβούλιο δεν κερδίζεις τον κόσμο. Που είναι η ΟΝΝΕΔ, που είναι οι Συνδικαλιστές, που είναι τα "Μεγάλα Στελέχη", που είναι όλοι; Βλέπουμε ένα Ψωμιάδη, άντε και τον Κούλη και καμιά φορά θα βγεί και κανένας άλλος σφήνα. Η ΝΔ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

    Δεν χρειάζεται ούτε παπάρες να γίνουν σαν τον Κάρα, ούτε γιαούρτια να πετάνε σαν τον Τσίπρα, αλλά να βγούν να πουν αυτό που πιστεύουν, ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ!

    Βγήκε μια (1) !!! Φορά ο Τζαβάρας κι είδατε τι αποδοχή είχε ο κόσμος; Διψάει να ακούσει κάτι διαφορετικό, από την γωνία που τον έχουν στριμώξει. Που τον έχετε τον Καμμένο; Που είναι ο Κικίλιας, είδαμε και πάθαμε να τον μάθει ο κόσμος και μετά τις 15.11 τον ψάχνουμε! Αυτοί οι αναποφάσιστοι είναι πλεόν πολύ καχύποπτοι, για να πειστούν θέλει δουλεία, το να λέμε ψηφίσαμε 33 από 60 νομοσχέδια είναι βούτυρο στο ψωμί τους, πρέπει να λέμε ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΚΙΝΔΥΝΟΥ!

    Ο κόσμος νιώθει μόνος του, είτε το λέει ο Τράγκας είτε όχι, η Αριστερά παίρνει το μερίδιο της από τους πιο "θερμοκέφαλους" ή απογοητευμένους (διόδια, καταλήψεις, εισητήρια, 5€ νοσοκομείων), εμείς γιατί δεν μπορούμε να κερδίσουμε από τους "υπεύθυνους";

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ netakias.wordpress.com 23/03/2011 18:38:47

      Iσως ,φίλε Νetakia, γιατί οι "υπεύθυνοι" που λες δεν είναι και τόσο υπεύθυνοι.
      Εξηγούμαι.
      Και εγώ και όλοι μας πιστεύω έχουμε ανθρώπους στο περιβάλλον μας που βλέπουν, στην καλύτερη των περιπτώσεων, με μεγάλη δυσπιστία τη ΝΔ. Τί λένε;
      Τα γνωστά:
      1."Καλός ο Αντώνης, αλλά με ποιούς θα κυβερνήσει βρε παιδιά;"
      2. "Το Όχι στο Μνημόνιο ταιριάζει στην Αριστερά, δεν μπορεί να το λέει η ΝΔ"
      3. "Εντάξει κακός ο ΓΑΠ, άλλα δηλαδή ο Σαμαράς θα μας σώσει;"

      Συνόψισα απλουστευμένα τις ενστάσεις των "υπευθύνων" απέναντι στη ΝΔ. Αν το καλοεξετάσεις όλα τα παραπάνω...επιχειρήματα δεν στέκουν.
      Π.χ το (1), μέσα από την υπεραπλούστευσή του , δεν αποτυπώνει καλά την εξέλιξη των γεγονότων στη ΝΔ. Κακά τα ψέμματα, το κόμμα ήταν δομημένο και προγραμματισμένο για να καταλήξει στα χέρια της Ντόρας. Επειδή συζητάμε σοβαρά τώρα, απαξιούμε ελπίζω και να ασχοληθούμε με τις φαιδρότητες που επικαλείται περί Μολυβιάτη κλπ. Την καίει η χασούρα και τσιρίζει...Το κόμμα λοιπόν λογικά θα κατέληγε στη Ντόρα, η οποία θα έλεγε Ναι στο Μνημόνιο και η ΝΔ θα είχε τελειώσει. Game over. Θα παρακαλούσε το κόμμα, ένα κόμμα εξευτελισμένο και πελιδνό ,τον ΓΑΠ για κυβέρνηση συνεργασίας αφού καμία διαφορετική πρόταση δεν θα είχε να αντιτάξει. Ελα όμως που τα πράγματα στις 29/11 ήρθαν ανάποδα. Και ο λόγος που οι ΝΔκρατες επέλεξαν τον Αντώνη Σαμαρά αμέσως δικαιώθηκε με το Οχι στο Μνημόνιο. Παρά την οργιώδη προπαγάνδα των ΜΜΕ το 2009/2010, παρά την ιδεολογική τρομοκρατία, η ΝΔ στάθηκε όρθια, άρθρωσε διαφορτικό λόγο(πρόβλεψη για αποτυχία του Μνημονίου,αναδιαπραγμάτευση Μνημονίου αλά Ιρλανδία) και σιγά-σιγά δικαιώνεται. Και τι μένει; Το "με ποιούς θα κυβερνήσει;". Τους ίδιους ανθρώπους, που το επικαλούνται αυτό , αν τους ρωτούσες το 2004 "με ποιούς θα κυβερνήσει ρε παιδιά ο Καραμανλής, τί στελέχη έχει;", θα σου απαντούσαν " ε, πως δεν έχει; Παυλόπουλο, Αλογοσκούφη,Ρουσόπουλο". Δηλαδή τους Πρίγκηπες της Αποτυχίας. Και ξεχνούν οι υπέυθυνοι πως ο Σαμαράς δεν είναι δικτάτορας. Λ.χ οι Τομεάρχες προβλέπεται υποχρεωτικά να είναι βουλευτές. Εμείς, οι ΝΔκρατες στείλαμε αυτόν τον κατιμά στη Βουλή και τώρα τα χώνουμε στον Αντώνη γιατί ...δεν προβαίνει σε αντικαταστατική τοποθέτηση εξωκοινοβουλευτικών Τομεαρχών! Επίσης οι "υπεύθυνοι" κάνουν πως ξεχνούν πως τα ΜΜΕ καλούν κόσμο όχι κατόπιν υποδείξεως των κομμάτων , αλλά με βάση τα δικά τους...κριτήρια. Φωνάζει δηλαδή διαρκώς Πάκη και Σπηλιωτόπουλο ο Πρετεντέρης; "Ο Σαμαράς φταίει, με αυτούς θα κυβερνήσει;" φωνάζουν οι υπεύθυνοι...Μύλος.

      Για το (2) επιχείρημα τι να πεις; Πρόκειται για την κλασσική πλάνη των νοικυραίων πως τάχα το Μνημόνιο νοικοκυρεύει. Φταίει ο Αντώνης και η ΝΔ δηλαδή που είναι τελείως ανενημέρωτοι αυτοί οι "υπεύθυνοι" νοικοκυραίοι και αγνοούν πως το Μνημόνιο ΔΕΝ βγαίνει με τίποτα, οδηγεί σε άβυσσο ύφεσης και μετατρέπει απλά τα δάνεια του ελληνικού δημοσίου σε ενυπόθηκα. Φταίει ο Αντώνης που αυτοί οι "υπεύθυνοι" αγνοούν πλήρως τι γίνεται στην Ιρλανδία, όπου ο αντίστοιχος Σαμαράς με έναν ρωμαλέο λαό μαζί του(και όχι μνημονιακούς νοικυραίους), αλλάζει τα φώτα στην Τρόικα, δίνει αυξήσεις και κρατάει με νύχια και δόντια το χαμηλό φόρο στις επιχειρήσεις;

      Για το (3) τι να απαντήσεις; Πρόκειται για κλασσικό, παιδίαστικο, απολιτίκ επιχείρημα που μόνο με ίωβειο υπομονή μπορείς να αντιμετωπήσεις. Αυτό το ...αφοπλιστικό επιχείρημα ίσως δεν αξίζει απαντήσεως καθότι όσοι το επικαλούνται, μάλλον έχουν τόση σχέση με την πραγματική πολιτική όση και εμείς με την αεροναυπηγική.
      Και που καταλήγουν, σε τι παγίδα πέφτουν οι "υπεύθυνοι"; Στο "όλοι ίδιοι είναι, καθήστε σπίτι σας, απέχετε" . Η χαρά του ΔΟΛ δηλαδή...Και του Στρος Καν που πανηγύριζε μετά τις περιφερειακές εκλογές.
      Και θα πρέπει η ΝΔ να αλλάξει την ορθή στάση της, επειδή οι "υπεύθυνοι" αδυνατούν να καταλάβουν τι πραγματικά παίζεται στη χώρα; Όχι βέβαια! Να κάνει πιο πλατειά διαφώτιση η ΝΔ; Ναι. Να κάνει πιο σκληρή αντιπολίτευση; Ναι, χωρίς να πάψει να είναι υπεύθυνη. Να ξεμπροστιάζει τα γνωστά εξαπτέρυγα πιο πολύ; Ναι. Αλλά όχι πως δεν έχει " ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΚΙΝΔΥΝΟΥ". Εχει και παραέχει. Και μάλιστα διακαιωμένη από τις εξελίξεις. Αλλά οι "υπεύθυνοι" ακούνε Τράγκα και διαβάζουν την υμνωδό του χουντοκαρατζαφέρη Καθημερινή....

      • netakias.wordpress.com avatar
        netakias.wordpress.com @ Κώστας 23/03/2011 19:15:48

        Συμφωνώ με αυτά που λές, και φυσικά κι έχουμε πρόταση, αλλά ΠΡΕΠΕΙ να πείσουμε τον κόσμο γι αυτήν.

        Το δια ταύτα είναι που βλέπω να χάνουμε μέσα από τα χέρια μας, όπως λές κι εσύ "...Να κάνει πιο πλατειά διαφώτιση η ΝΔ; Ναι. Να κάνει πιο σκληρή αντιπολίτευση; Ναι, χωρίς να πάψει να είναι υπεύθυνη. Να ξεμπροστιάζει τα γνωστά εξαπτέρυγα πιο πολύ; Ναι..."

        Ακόμη και τα στελέχη που αναφέρει ο Τράγκας υποτιμητικά, ως μέλη της Πολιτικής Ανοιξής, αν είχαν δυναμικό λόγο και παρεμβάσεις ο,τι και να έλεγε ο Τράγκας δεν θα μπορούσε να το περάσει. Ειναι σαν εμάς του Παναθηναϊκούς που γκρινιάζουμε (δικαίως μεν) για τον Καλόπουλο και δεν μπορούμε να κερδίσουμε όλη την χρονιά την Κωλοπετινίτσα. Ασε τον Τράγκα να λέει ο,τι θέλει, εμείς τι κάνουμε.

        Μακρυγορώ, αλλά έκαναν τομέα για το διαδίκτυο και τι έκαναν; Μου στέλνουν mail με ενημερωτικά δελτία! Τι είναι το ιντερνέτ, εφημερίδα; Τι είναι το blog μου; Περίπτερο; Που είναι ένα άρθρο, μια παρέμβαση, μια πρόταση, ιδεολογία, που πάμε κτλ; Ο κόσμος θέλει κάτι διαφορετικό, όπως κάνουν εδώ τον αγώνα τους ο Φάκτωρας, ο Ροδινός, ο S.A. κτλ. Ακόμη κι Λαζαρίδης που περίμενα κάθε εβδομάδα να διαβάσω τι γράφει τον έχω χάσει, άντε κι αυτός έχει δουλειά, οι υπόλοιποι 90 βουλευτές τι κάνουν;

  17. Έρεβος avatar
    Έρεβος 23/03/2011 17:55:00


    Το καλύτερο τζουκ-μποξ.
    AMI “Continental” κανονικό, του κουτιού...

    Εαν του ρίξεις το κατάλληλο κέρμα παίζει τα πάντα.
    Από Μότσαρτ και ιρλανδέζικα μέχρι ρεμπέτικα και ινδικά διαλογισμού.

    Φοβερό μηχάνημα.
    Ποιος να του'ριξε το κέρμα τώρα; Έλα ντε...

    • Tassos avatar
      Tassos @ Έρεβος 23/03/2011 18:16:13

      Ωραίος!!!

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ Έρεβος 24/03/2011 03:04:20

      @ Ερεβος

      ΄΄Ποιος να του’ριξε το κέρμα τώρα; Έλα ντε…''

      Αυτός που του έριξε την τελευταία ρεκλάμα και έβγαλε ξαφνικά την κυριακάτικη χωρα .

      Αν τον βρείς έχεις και την απάντηση

  18. dinos avatar
    dinos 23/03/2011 17:55:19

    Θυμάστε τους πίνακες που δημοσιοποιήθηκαν το 2005 και φανερωνόταν οτι έπαιρνε απο τον Ρουσόπουλο τη μερίδα του λέοντος της κρατικής διαφήμισης, έχοντας τη μερίδα του... ποντικού σε κυκλοφορία με 1000-2000 φύλλα που βγάζαν οι ''μοσχοπληρωμένοι'' δημοσιογράφοι του; Ας διδαχθεί τουλάχιστον ο Σαμαράς απο τα παθήματα του κυρ Κώστα....

  19. Έρεβος avatar
    Έρεβος 23/03/2011 17:59:21

    Να δεις που το νταβατζο-σκυλολόι θα'δωσε γραμμή για διάλυση των υπαρχόντων κομμάτων σε κομματάκια και μετά σύντομα εκλογές.

    Είναι εμφανέστατο πλέον ότι το πράγμα δεν πάει πουθενά ως έχει για το "κατεστημένο".

  20. Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος ΤΝΣ 23/03/2011 18:00:35

    Μην γράφουμε ό,τι μας κατεβαίνει. Ποια Πολιτική Άνοιξη και κουραφέξαλα;
    Ο Σαμαράς ακολουθεί μια πολύ δύσκολη ισοροπία μέσα σε άνα κόμμα που ανέκαθεν ήταν διχοτομημένο. Με τη διαγραφή της ΚετρωΦιλελεύθερης κ. Μπακογιάννη, έκανε ένα βήμα προς την λύση ένος πολυετούς προβλήματος.
    Η κ. Μπακογιάννη δεν έχει ρεύμα στην κοινωνία, ο Λα.ο.Σ. τω όντι εκπροσωπεί ένα κομμάτι πολιτών που με προϋποθέσεις θα ψήφιζαν Ν.Δ.
    Και εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι περισσότερο οξύς ο πρόεδρος, αλλά όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.
    Πιστεύω ότι είναι έξυπνος άνθρωπος και με στρατηγική. ο κ. Τράγκας πρέπει να έχει και ακροαματικότητες, μην το ξεχνούμε αυτό...
    Πόσο σοβαρά μπορέις να πάρεις τα λόγια κάποιου που τον ενδιαφέρει η ακροαματικότητα;

  21. man8os avatar
    man8os 23/03/2011 18:01:03

    Να πως θα ξεκανουμε τους Τρακγες.
    Μετα το Ζαππειο 2 τυπωνουμε το προγραμμα μας και το μοιραζουμε στον κοσμο (εκλαικευμενο).
    Καλουμε και οργανωνουμε συζητησεις με ανθρωπους της περιοχης μας (για τις νοδε) πανω στο προγραμμα αυτο).
    Σε Αθηνα και Θεσσαλονικη οργανωνουμε μια κεντρικη εκδηλωση με μικρη πορεια και ομιλια του προδρου μας.
    Μετα να δουμε ποσο μνημονιακους θα μας λενε και ποσο κατευθυνομενους.

  22. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 23/03/2011 18:15:16

    Εμένα με βρίσκουν σύμφωνο αρκετά από αυτά που λέει ο Τράγκας.
    Αλλά με ενοχλεί αφάνταστα η συγκυρία κάποιων πραγμάτων...
    Στις εθνικές εκλογές του '09, σχεδόν χοροπήδαγε που έχασε η ΝΔ -και ίσως όχι άδικα, αφού με πάκηδες και λοιπούς τα είδαμε τα χαΐρια της- , ειρωνευόταν και δήλωνε ακραιφνής υποστηρικτής του Γιώργου Παπανδρέου.
    Στις περιφερειακές εκλογές, σήκωσε το ''λάβαρο'' της αντι-μνημονιακής επανάστασης, προτείνοντάς μας να ψηφίσουμε όλους τους περιφερειάρχες που στήριζε η ΝΔ, δε πα να ήταν ακόμα και γκάκστερς ορισμένοι εξ αυτών (που λέει ο λόγος, φυσικά..), δείχνοντας μάλιστα πως αν δεν εκλεγότανε ο ''χ'' υποψήφιος, θα την είχαμε ...βαμμένη!
    Τόσο πάθος!
    Τώρα, πάλι του φταίει η ΝΔ, εν όψει -ποτέ δε ξέρεις- εθνικών εκλογών, όποτε και αν αυτές διεξαχθούν...
    Τι να πω;;;
    Κάτι μου χτυπάει άσχημα, αλλά εξακολουθώ να τον ακούω το πρωί, όποτε προλαβαίνω, ή παλιότερα το απογευματάκι, από το αρχείο της real.
    Χαβαλέ έχει, ωραίος τύπος είναι, αλλά δεν τσιμπάω απαραίτητα σε όσα λέει, γιατί κάπου τον έχω ''συλλάβει'', να παίζει και παιχνιδάκια.
    Μέχρι εκεί...

  23. kostas avatar
    kostas 23/03/2011 18:17:28

    Πολιτική Άνοιξη , ηταν και ο Ελύτης . Ο νονός της .Αυτό μας έλειπε να ήταν ο κάθε Τράγκας .Γιατί εχουμε μάθει 2 λέξεις και τις τσαμπουνάμε. Λες και η Πολιτική Άνοιξη ηταν καμια τρομοκρατική οργάνωση . Ας ρίξει κανείς μια ματιά στο προγραμμά της το 1993 . Τις ιδέες τις 18 χρόνια πισω ...

    • Tassos avatar
      Tassos @ kostas 24/03/2011 09:13:59

      Θα καρπίσει ο σπόρος φίλε. Να είσαι σίγουρος. Οταν κάποιοι καραγκιόζηδες φίλοι μου :-) με λέγαν πριν χρόνια ότι ο Σαμαράς έσβησε , εξαφανίστηκε κλπ. τους έφερνα το παράδειγμα του Λοράν Καμπιλά στο Κονγκό που είχε εξαφανιστεί 40 χρόνια στην ζούγκλα και μετά την πτώση του Μομπούτου εμφανίστηκε με τις δυνάμεις του και ο λαός τον δέχτηκε για πρωθυπουργό σαν έτοιμος από καιρό.

  24. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/03/2011 18:25:09

    To προβλημα δεν ειναι ο Τραγκας αλλα η συγχυση που εχει δημιουργησει η ΝΔ με την πολιτικη της,οχι τοσο με αυτα που λεγονται αλλα με αυτα που αφηνονται να εννοηθουν.
    Ας δουμε τα χθεσινα.Διαμαρτυρονται μερικοι επειδη ο Αβραμοπουλος στηριξε την επεμβαση κατα του Κανταφι.Η ΝΔ ομως ηταν αντικανταφικη δεκαετιες.Το ΠΑΣΟΚ ειναι που αλλαξε τωρα.Χρονια ολοκληρα κατηγορουσαμε το ΠΑΣΟΚ για τις σχεσεις του με τον Κανταφι και την τρομοκρατια και τωρα απο την πρωτη στιγμη η ΝΔ πηρε θεση εναντιον του ,μεχρι και συγκεντρωση εκανε η ΟΝΝΕΔ στη πρεσβεια της Λιβυης.
    Αλλα αυτο πειραξε τους αντιαμερικανους της δεξιας - εχουμε και απο αυτο το ειδος τωρα.Το ειδος αυτο υποθαλπεται υπογειως απο πολλους και διαφορους και τελικα προκαλειται συγχυση για την εξωτερικη πολιτικη.
    Που να δειτε τι θα γινει στο Ζαππειο 2 : Ολοι αυτοι που νομιζουν οτι αντιμνημονιακο ειναι η χρεωκοπια θα βγουν να φωναζουν μολις πει ο Σαμαρας κατι αντιθετο.Ο Τραγκας φταιει για τη συγχυση αυτη;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 23/03/2011 18:35:55

      Κλασικά, μπερδεύεις άσχετα μεταξύ τους πράγματα για να στηρίξεις την πολιτική που υπερασπίζεσαι - που πολύ θα ήθελες να είναι "πολιτική ΝΔ". - Κι αφού ο Παπαμιμίκος έκανε και διαδήλωση κατά του Καντάφι, ε, τότε είναι "πολιτική της ΝΔ". Δε λέω, είστε μάστορες της παραπληροφόρησης και του πώς να κατευθύνετε τις μάζες. Χεστήκατε για το τι λέει η ΝΔ, το μόνο που σας νοιάζει είναι να κάνετε κλίμα στα ΜΜΕ - ψυχολογικές επιχειρήσεις το λέμε.

      Φυσικά και είμαστε κατά του Καντάφι. Αυτό δε σημαίνει ότι είμαστε υπέρ της ανατροπής του. Μπορούμε να είμαστε και κατά του Καντάφι και κατά της επέμβασης. Αυτή τη στιγμή είμαστε κατά της επέμβασης. Στην παρούσα φάση δηλαδή, αφού είμαστε κατά της επέμβασης, το ζητούμενο είναι η επέμβαση και όχι ο Καντάφι. Το ότι το 1980 είχαμε πρόβλημα με τον Καντάφι δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε πρόβλημα τώρα με την επέμβαση. Και μάλιστα, αφού είμαστε κι εμείς υποψήφια θύματα μιας τέτοιας επέμβασης, η αυθόρμητη αλληλεγγύη προς τον Καντάφι είναι κάτι απολύτως φυσιολογικό.

      Αυτό φυσικά το ξέρετε και γι' αυτό προσπαθείτε με κάθε τρόπο να έχετε "επίσημη θέση της ΝΔ" υπέρ της επέμβασης, ώστε να μπορεί ο κάθε ψυχραιμία στο antinews να φωνάζει "βουλώστε το, το 'κόμμα' αποφάσισε αλλιώς".

      Σε γελάσανε, ψυχραιμία. Θα ηττηθείτε παντού.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Επώνυμος 23/03/2011 19:06:36

        Eσυ μπορεις να εισαι με οποιον θελεις και εγω επισης.Για τη ΝΔ μπορεις να πας στο επισημο site στον τομεα εξωτερικης πολιτικης και να βρεις μιση ντουζινα δηλωσεις της ΝΔ κατα του Κανταφι,μεχρι και και επικριση προς τη συμμαχια γιατι αργησε να επεμβει.
        Αλλωστε το γεγονος οτι επικεφαλης της επεμβασης ειναι ο Σαρκοζυ ενω η Μερκελ αντιθετη θα επρεπε για οποιον παρακολουθει την πολιτικη της ΝΔ να καταλαβει προς τα που θα κλινει.
        Με το να αποδιδεις τη συγκεντρωση σε πρωτοβουλια Παπαμιμικου δεν αλλαζει κατι γιατι δεν θα γινοταν εν αγνοια του κομματος.
        Το οτι ειμαστε εμεις υποψηφια θυματα μιας τετοιας επεμβασης δεν προκυπτει απο πουθενα ή μαλλον προκυπτει απο οσους φανταζονται οτι η Ελλαδα ειναι κατι αλλο απο χωρα του ΝΑΤΟ οπως πραγματι ειναι.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ψυχραιμια 23/03/2011 19:17:12

          Υπαρχει και αυτο εξ αλλου.
          http://www.antinews.gr/2011/03/23/92936/

  25. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 23/03/2011 18:26:52

    Ποιος Τραγκας βρε παιδια αυτος που εγλυφε το Μητσοτακη για να γινει βουλευτης .....και μετα τον εφτυνε.....(μεταξυ μας καλα του εκανε) .....το Κ.Κ που τιν αποθεωνε και μετα που ουτε και τοτε εγινε βουλευτης δεν επερνε και τα φραγκα για τη φυλλαδα του τον σκιλοβριζε? Μετα εγλυφε το Σαμαρα και εβριζε τη Ντορα...μαλλον εφαγε πορτα και απο το Σαμαρα και ξαναγλυφει παλι τη Ντορα και το ΚωλοτουμπαΛαγοΚοριο?

    Τετοιος ηταν παντα ο Τραγκας ενας ΄΄αγνος εκφραστης της παραταξης΄΄

  26. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 23/03/2011 18:37:51

    Την τακτική εξίσωσης της ΝΔ και του αποκόμματος της ατυχησάσης θυγατέρας την ακολουθεί πολύ συστηματικά και ο Ρίζος με τον "Αδέσμευτο". Πολύ ύπουλη τακτική, αλλά καθόλου αποτελεσματική, όπως θα αποδειχθεί και από τις εκλογές.

    Θα έλεγα τώρα πολλά για τον Τράγκα και για τις αιτίες που κάνει ό,τι κάνει, αλλά θα με κόψει ο Φάκτορας και θα έχει και δίκιο να με κόψει.

  27. charulisN avatar
    charulisN 23/03/2011 18:39:59

    Το πρόβλημα της Νέας Δημοκρατίας είναι ιδεολογικό. Η αποδόμησή της είναι πολιτική. Τα προηγούμενα χρόνια έγινε μπλε ΠΑΣΟΚ. Η ανάπτυξη της θεωρίας της μειωμένης κυριαρχίας καθώς και των υπερεθνικών συνασπισμών αποψίλωσε τη ταυτότητα της. Μπλόκαρε τις υγιείς δυνάμεις και δημιούργησε στρατιές νέων ανθρώπων να στοιβάζονται έξω από πολιτικά γραφεία. Εγκλωβίστηκε στην απάτριδα στάση της λεγόμενης αριστεράς τη στιγμή που κατέρρεε ιδεολογικά παγκοσμίως. Εδώ ήρθε και έδεσε η αντιγραφή της ποιο επικίνδυνης πολιτικής θεωρίας που λέγεται ΠΑΣΟΚ. Το σύστημα αυτό ανέδειξε «δημοσιογράφους» εκβιαστές, ιδιοκτήτες ΜΜΕ εκβιαστές, μεγαλοεργολάβους εκβιαστές.
    Κοιτάξτε τη κυκλοφορία των ελληνικών εφημερίδων με μερικές να πουλούν όσο μια σχολική εφημερίδα, 250 φύλλα, 1200 κ.λπ.
    Φανταστείτε μια Νέα Δημοκρατία να στηρίζεται ειδησεογραφικά από το Ρίζο, τον Τράγκα, τη κόρη του Μάστορα, έναν αποψιλωμένο κυκλοφοριακά ΕΤ, μέχρι πρότινος από το Σαραντόπουλο που ζήταγε και χρήματα, μια σκιά που λέγεται «Βραδυνή» -εδώ κολλάει το Τζώρτζη ζεις εσύ μας οδηγείς. Από τηλεοπτικά δρώμενα, εκπομπές, ειδήσεις, είναι προκλητικά εξαφανισμένη.
    Τι προβάλλεται: Ο ΛΑΓΟΣ, Ο ΦΡΑΚΑΣ, Η ΝΤΟΡΚΑ, Η ΠΑΤΤΥ.

  28. Striker avatar
    Striker 23/03/2011 19:00:09

    Ο Τράγκας δεν εστίασε στην έλλειψη αντιπολίτευσης. Μίλησε για συρρίκνωση της ΝΔ και για κλειστή ηγετική ομάδα δικών του με παράλληλη εκτόπιση των παλιών "καλών" στελεχών , αυτά, δηλαδή, που λέει και η Ντόρα.

  29. ELLINFREE avatar
    ELLINFREE 23/03/2011 19:06:14

    συμφωνω με τον αδιαλλακτο,ο τραγκας ειναι πιο ν.δ. απο τον καθενα μας,εδωσε και δινει μαχες εναντιον καρατζαφερη και ντορουλας,αλλα και θελει την ν.δ στο υψος της,ανταξια των περιστασεων με φωνη με οργη με συσπειρωση!!!καταλαβατε οτι ολα τα μμε παιζουν τσιπρα και παγκαλο!!!
    και η νδ πουθενα!!!γι αυτο φωναζει ο γ,τραγκας για να αφυπνιστειτε,να βγειτε στο πεζοδρομιο,να σας φυσηξει λιγο το αερακι μπας και συνελθετε και σταματηστε να βλεπετε παντου εχθρους,και κατι ακομα,καλα τα blogs,καλο το αφηνιασμα των ιδεων σας αλλα ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ,ΚΑΝΑΠΕΔΑΤΟΙ!!

  30. ELLINFREE avatar
    ELLINFREE 23/03/2011 19:08:58

    ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ Ο ΤΡΑΓΚΑΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ,ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΗΓΑΙΟ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ

  31. Λίγκα Του Βορρά avatar
    Λίγκα Του Βορρά 23/03/2011 19:13:31

    Μόλις την έβαλα να την ακούσω... Να δω κι εγώ τι παίζει!

    • Λίγκα Του Βορρά avatar
      Λίγκα Του Βορρά @ Λίγκα Του Βορρά 23/03/2011 19:14:58

      Πάντως, προτού την ακούσω, να πω κι εγώ πως τον έχω για καλό δεξιό...

  32. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 23/03/2011 19:13:37

    Καλά ο Ρίζος, είναι το απαύγασμα του lifestyle, όπως το ξέρουμε, δεν έχει τίποτα ιδιαίτερο να πει...
    Στήριξη Ντόρας, ρεπορτάζ ΝΔ -και καλά-, κυβερνητικές δράσεις σε πρωτοσέλιδο ενίοτε, και ό, τι ήθελε προκύψει...
    Μονότονος και κουραστικός!

  33. Manos avatar
    Manos 23/03/2011 19:14:48

    H κατάσταση στο χώρο του κεντροδεξιού τύπου είναι πράγματι τραγική. Τι να περιμένει κανείς όμως απο μια παράταξη που δεν κατάφερε να σώσει τις δυο ιστορικές της εφημερίδες. Τι να περιμένει κανείς απο μια παράταξη που επέτρεψε στη Γιάννα να ξεδοντιάσει τον ΕΤ, και που άφησε τον Σαραντόπουλο να επιφυλάξει στην Απογευματινή ένα τέτοιο - πραγματικά εξευτελιστικό - τέλος.
    Τον Σαμαρά και εγώ το 93- ως νέος ΟΝΝΕΔίτης τότε - τον φώναζα «προδότη».
    Ωστόσο τώρα θεωρώ ότι είναι η μονη ελπίδα. Η μόνη ελπίδα μας να σηκώσουμε ψηλά τη σημαία της πατρίδας, του ήθους, της ακεραιότητας, της εθνικής ανάτασης, της περηφάνειας, της ανάπτυξης, της αξιοπρέπειας.
    Να βρούμε ξανά και να αναδείξουμε τα χαμένα ιδανικά της πράταξης. Να ξαναγίνουμε υπερήφανοι για την ιστορία της και τα επιτεύγματα της. Να ααποκτήσουμε όραμα. Άλλωστε ο γαλάζιος λαός που ψήφισε πριν απο 16 μήνες δεν μπορεί να έκανε λάθος. Έχει και μνήμη και κρίση. Σίγουρα έλαβε υπόψη του και το 93. Ωστόσο τα ζύγισε και σκέφτηκε με ποιον τρόπο θα διασφάλιζε την αυτοσυντήρηση αυτής της παράταξης.
    Οσο για τα αποκόμματα - ΛΑΟΣ, ΔΗΣΥ- η αντιμετωπιση που έχουν έχει να κάνει κατά τη γνώμη μου με την επικοινωνιακή αδυναμία της ΝΔ. Στο παρελθόν υπήρξαν και άλλα αποκόμματα - θυμηθείτε ΔΗΑΝΑ, Ταύροι, ΠΟΛΑΝ, ΚΕΠ, Φιλελεύθεροι. Θυμάστε όμως και την αντιμετώπιση που είχαν απο τα τότε παραταξιακά έντυπα. Έχει σχέση με τον τρόπο που αντμετωπίζουν τώρα τη ντόρα και τον καρατζαφέρη η Real, η Καθημερινή, ο Αδέσμευτος, ο Ελεύθερος; Θα τολμούσε επι Μητσοτάκη να κάνει κάτι αντίστοιχο η τότε Απογευματινή προβάλλοντας τον Στεφανόπουλο; Θυμάστε την αντιμετώπιση που είχε ο σημερινός αρχηγός το 93 απο τον ΕΤ και την Απογευματινή;
    Σήμερα το πρωτο που πρέπει να κάνει ο Σαμαράς είναι να αποκτήσει η μεγάλη λαική παράταξη επιτέλους παραταξιακό τύπο. Να αναδείξει νεους εκδότες, να ενθαρρύνει τη δημιουργία νέων μέσων ενημέρωσης, να τελειώσει με τους τράγκες, τους χατζηνικολάους, τους μαυρίκους της ανυπαρκτης στα περίπτερα Ακρόπολης και τους Αλαφούζους με τον τόσο ύπουλο ρόλο. Καλύτερα δυο ή τρείς μόνο γαλάζιες εφημερίδες, λαικές, δημοκρατικές, φιλελεύθερες, τίμιες, καθαρες με αποψη και διεσδυτικότητα παρά το σημερινό χάλι. Και τότε θα δουμε που θα βρίσκονται η ντόρα και ο καρατζαφέρης

  34. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΑΘΗΝΑΣ avatar
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΑΘΗΝΑΣ 23/03/2011 19:29:14

    Καλά τώρα ε όχι και εχθρός του Σαμαρά ο Τράγκας!
    ΕΛΕΟΣ.
    Μάλλον την πάτησε από την προβοκάτσια του wikileaks.
    Αν και εδώ που τα λέμε μια ζωή αμερικανόφιλος ήταν ο Αντώνης.
    Να μην κρυβόμαστε πίσω απ το δάκτυλό μας.

  35. Nίκος Θ. avatar
    Nίκος Θ. 23/03/2011 19:36:39

    Ξαφνικά, και ο Τράγκας στο "scenario συγκυβέρνησης". Είναι πολλά τα λεπτά που πετούν........Τι χαρακτήρες και προσωπικότητες κατευθύνουν τις τύχες της Ελλάδος μας. Αν έχει guts o Πρωθυπουργός να προχωρήσει σε εκλογές. Και τότε να δούμε τι απίδια χωράει ο σάκκος.

  36. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 23/03/2011 20:23:44

    Ακόμα τα ΜΜΕ έχουν μεγάλη δύναμη. Φθίνουσα μεν, αλλά ακόμα σημαντική. Αυτό φαίνεται και σε πολλά σχόλια. Ο Τράγκας είναι τόσο δεξιός, όσο ακριβώς σοσιαλιστής είναι κι ο κυρ Σταύρος ή ο Pretender. Το άτομο είναι μια άλλη εκδοχή (στο πιο κραυγαλέο) του Ζούγκλα. Free lance agent, εν τη παλάμη και ούτω βοήσωμεν. Για την ώρα τα συμφέροντά του συμπλέουν με τού Γ. Κουρή και τού Χατζηνικολάου. Έ, ανάλογα κελαηδάει. Εδώ και πολύ καιρό πριονίζει εκ τών ένδον (ας το πούμε έτσι) πετώντας και κάποιες δεξιές κορώνες για ξεκάρφωμα και για να έχει έρεισμα να περνάει αυτά που τού λένε (θυμηθείτε τη λύσσα κατά Καραμανλή). Και προωθεί κάργα (με ύπουλο τρόπο) τη Ντόρα. Γνώμη μου είναι ότι καλά κάνει και δεν τον ταϊζει ο Σαμαράς, αλλά από την άλλη κακώς τού δώσανε συνέντευξη, τόσο αυτός όσο και ο Καραμανλής. Πρέπει να τον έχουν σταθερά στην απ' έξω, έτσι ώστε να απαξιωθεί στο ακροατήριο που θέλει να έχει για να κάνει τα παιχνιδάκια του.

  37. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 23/03/2011 20:36:54

    Ο Τράγκας υπονόεισαι αυτό που έχουμε βαρεθεί να φωνάζουμε εδώ μέσα.
    Η ΝΔ αντιπολιτεύεται χλιαρά και πολλές φορές αντίθετα με τις επιταγές της βάσης αναμένοντας να καρπωθεί την αναμενόμενη κατάρρευση του πασοκ και μόνο.
    Αυτό γίνεται ή για λόγους τακτικής ή λόγω της αδυναμίας του Σαμαρά να βρει νέα στελεχή ικανά και να ξεφορτωθεί τα ερείπια του παρελθόντος.
    Όλα αυτά συζητούνται καθημερινά από τους οπαδούς της ΝΔ και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανένας.
    Δεν μπορεί να έχουν τρελαθεί όλοι οι ΝΔημοκράτες!!!
    Όσο για τα υπονοούμενα ότι και ο Τράγκας ασκεί υπονομευτική πολιτική στη ΝΔ τότε μάλλον το πάμε για κλείσιμο το μαγαζί.Μα είμαστε με τα καλά μας;
    Η αντιπολιτευτικός λόγος του Τράγκα είναι οξύτερος από αυτόν της πλειοψηφίας των βουλευτών της ΝΔ που οι περισσότεροι κοιμούνται όρθιοι.
    Μην κυνηγάτε λοιπόν φαντάσματα.
    Ο εχθρός είναι μέσα στο κόμμα όχι εκτός!!!

  38. Kennan avatar
    Kennan 23/03/2011 20:37:35

    Ο Καμμένος αρχίζει να χάνει λάδια. Περνάει οτι ....είναι συνεργάτης του Καρατζαφέρη;
    http://olympia.gr/

  39. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 23/03/2011 20:46:46

    Ο Τραγκας φερεται σαν νεοπλουτος !!!
    μεσα στην τρελλα και τα συμφεροντα που κουβαλαει... ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ..
    Εγω κρατω της αληθειες τις οποιες μπορω να επιβεβαιωσω και οσες γνωριζω ειδη... δεν ειναι ολα οσα λεει για τον κουβα!
    Βρηκε βημα και τα λεει.. οταν ομως εβγαλε το πρωτο Κρας, εδω μεσα... σας ανελυσα τους σπονσορες του περιοδικου !! τους διαφημιζομενους...

    Το γεγονος ειναι οτι το συστημα χρειαζεται ενα γερο ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΜΑ !!

    ΠΠ

  40. zagor avatar
    zagor 23/03/2011 22:14:32

    Ρε παιδιά θα τρελαθούμε εντελώς ? Δλδ ο ΕΤ δεν μας αρέσει σαν εφημερίδα παραταξιακή? Ενώ αντίθετα στηρίζει την παράταξη η Καθημερινή την οποία εξακολουθούν και διαβάζουν υποτίθεται σοβαροί δεξιοί? Αν πέσει η κυκλοφορία της μια κυριακή στα 50000 φύλλα και ανέβει αντίθετα του ΕΤ στα 100000 θα δεις πως θα σφίξουν οι κώλοι. Όσο για τ0ν Τράγκα δεν άκουσα την σημερινή του εκπομπή αλλά αμφιβάλλει κανείς ότι η ΝΔ είναι τραγική ως αντιπολίτευση? Δλδ φταίει ο Τράγκας που ο ατσαλάκωτος έκανε πλάτες στον ΓΑΠ ενώ μπορούσε να τον είχε στριμώξει όπως ο ΚΑΡΑΤΖ. με το ίδρυμα Καντάφι όπου έχασε τα λόγια του και δεν ήξερε τι έλεγε? Μονο ένας Παπαγιάννης στο ΕΧΤΡΑ έχει μείνεινα τα χώνει και ο τρελός ο Χίος στο κόντρα. Αν αυτό δεν είναι κατάντια τι είναι?

  41. GEODETIS avatar
    GEODETIS 23/03/2011 23:52:34

    καλά έκανε και είπε ότι είπε ... καταρχήν ήταν όπως πάντα είρωνας προς κάθε κατεύθυνση και έτσι έπρεπε ... και ιδικά με την κυβέρνηση ... τώρα διότι βαριέμαι δεν κάνω τον κόπο να απαριθμήσω τα ¨εγκληματικά¨ λάθη στη στάση της συντηρητικής παράταξης εδώ και δεκαετίες, με αποτέλεσμα να μεταλλαχθεί σε κάτι άλλο ... τώρα πείτε την όπως θέλετε κεντροδεξιά, δεξιά παράταξη όπως θέλετε ... δεν εκφράζει την συντηρητική φιλοπάτρια πλειοψηφία του λαού και γ'αυτό δεν κεφαλαιοποιεί ... αν δεν βγει μπροστά όχι τώρα αλλά ¨εχθές¨ ο Σαμαράς να τους πάρει αμπάριζα δεν κάνει βήμα ο λαός (δηλαδή εγώ και εσείς για να κυριολεκτούμε) ... αν έχει κάκαλα να βγει και να τα πει – όχι σε αυτό όχι στο άλλο – ναι σε αυτό θα σας ρωτήσω Έλληνες με δημοψήφισμα στο άλλο ... με αυτά τα μεσοβέζικα του δήθεν να το δούμε και να το συζητήσουμε, μας έφυγε το πρόβατο και τρέχει στο λιβάδι και άντε να το πιάσουμε ... τα σχετικά με την πολυκατοικία είναι εκ του πονηρού και τέτοιους εξυπηρετεί .... αν είστε συντηρητικοί με φιλοπάτρια ανακλαστικά, εχέφρονες Έλληνες, κατά την ταπεινή μου γνώμη ένα πρέπει διακαώς να ζητάτε – ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ – προς όλες τις κατευθύνσεις ...

    • zagor avatar
      zagor @ GEODETIS 24/03/2011 00:01:33

      Σωστό σε βρίσκω φίλε, το ζήτημα είναι αν ακούει κανείς αυτά που λέμε εκεί στη Συγγρού!!!

      • GEODETIS avatar
        GEODETIS @ zagor 24/03/2011 01:44:47

        τι να σου πω βρε κουμπάρε, δεν το γνωρίζω ... ένα ξέρω εγώ στο ¨χωριό¨ μου (Γρεβενά) τους τα έχωσα απο το 2004, ακριβώς μετά τις εκλογές ... στην ονομαστική γιορτή του πατέρα μου ήρθαν κάποιοι απο την τοπική Νομαρχιακή (ήταν και ο δικός ενεργό μέλος απο ιδρύσεως) ... είδα κάτι γέλια κάτι χαρούλες και δεν μου άρεσαν απο τότε ... είχα ακούσει και τον Κώτσιο που θα κατατρόπωνε τους νταβατζήδες ... ήπιαμε και κάτι τσίπουρα και τους πείρα αμπάριζα, δηλαδή τι τους είπα τα αυτονόητα ... ότι το κράτος έχει καταληστευτεί, όλος ο κομματικός στρατός του ΠΑΣΟΚ έχει αλώσει στην κυριολεξία το σύνολο του πλέγμα του κρατικού μηχανισμού και όλες τις εξουσίες ... έτσι τους έλεγα ότι όχι κάθαρση αλλά ούτε τετραετία δεν θα πάνε ... δεν έπεσα έξω έτσι ;;;; πήγα επάνω να ψηφίσω στις Δημοτικές του 2010 και οι ίδιοι με βλέπαν στην πλατεία και κάναν μεταβολές ... τυχαίο ;;;;;

  42. LEONTOKARDOS avatar
    LEONTOKARDOS 24/03/2011 01:39:31

    Τραγκα κωλοτουμπα τι αλλαξε μετα τη συνεντευξη της μεταλαγμενης στο περιοδικο σου

  43. ANNITA avatar
    ANNITA 24/03/2011 08:37:56

    αθέλει πολλή δουλειά η Ν.Δ για να πείσει τον κόσμο, αυτούς δηλ. που είναι αναποφάσιστοι. Χάνουμε πόντους από αυτούς και έχουν δίκιο να διατηρούν τις αμφιβολίες τους.Θα συμφωνήσω με τον netakias.wordpress διότι κάποια στελέχη της δίνουν τροφή για σχόλια όταν ο φανατισμός τους να εμμένουν στο παρελθόν [και σε πρόσωπα που υπηρετούσαν στο παρελθόν] γίνονται κατακριτέος στόχος. Ετσι δίνονται λανθασμένα μνμ/τα στον κόσμο μη συμπαράστασης στο τωρινό αρχηγό του κόμματος.Ας κρατήσουν λοιπόν αυτές τις παλιές συμπάθειες που είχαν σε μια άκρη του μυαλού τους και ας στηρίξουν ενωμένοι τον Σαμαρά για να μπορεί να αποδώσει στο έργο του. Οι μέρες που ζούμε δεν ενδείκνυται για αψιμαχίες και για το ποιος εκεί μέσα στο επιτελείο του κόμματος έχει δίκιο κ ποιος όχι. Ουτε όμως να δείχνουν με κάποιο τρόπο προς τα έξω ποιος από την Ν.Δ. κάποτε κυβέρνησε σωστά και ποιος όχι. Αυτό θα το κρίνει η ιστορία. Και... την ιστορία στο μεγαλύτερο μέρος της γράφεται από τον λαό. Σίγουρα η Ν.Δ. είχε δυνατούς αρχηγούς, που τα γεγονόντα δεν επέτρεψαν να ολοκληρώσουν το έργο τους. Αυτή τη χρονική στιγμή όμως υπάρχει ένας νέος άνθρωπος που είναι αρχηγός του κόμματος και χρειάζεται δυναμικά και άψογα στελέχη γύρω του.

  44. zame avatar
    zame 24/03/2011 22:14:17

    ..(και την ώρα που η οικονομία πάει κατά διαόλου)...σας πιασανε οι δογματισμοι & ΤΟ περιφημο "διαίρει & βασίλευε"..καλα κρατεί. . υστερα τι χαΐρι και προκοπη να δει αυτος ο ερμος ο τοπος...

  45. deldio avatar
    deldio 25/03/2011 01:08:13

    Για να κάνω το συνήγορο του διαβόλου είπε και κάτι άλλο σήμερα στο REAL o Τράγκας που δεν το σχολίασες: Ρώτησε πού είναι 1,5 χρόνο τώρα η ΝΔ, πού και πότε στάθηκε δίπλα στο χειμαζόμενο επαγγελματία, άνεργο, βαριά φορολογούμενο εργαζόμενο, συνταξιούχο, μικρομεσαίο που βιώνει μία άνευ προηγουμένου επίθεση κλπ; Έκανε κάποια δημόσια παρέμβαση υπέρ αυτών; Έκανε κάποια κινητοποίηση ενάντια στο μνημόνιο; Τώρα την έχουν ανάγκη οι απλοί πολίτες αλλά και οι οπαδοί της. Σε αυτό δεν είχε άδικο ο Τράγκας. Ούτε είχε άδικο ότι η κοινοβουλετική παρουσία της ως αντιπολίτευση στο ΠΑΣΟΚ (δηλ. σε αυτήν την άθλια και ετοιμόρροπη δωσιλογική κυβέρνηση) είναι για κλάματα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.