#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/07/2012 11:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Τατσόπουλος κι ο κοντοπίθαρος



 Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Η «προοδευτικιά» μόδα είναι λίγη αμφισβήτηση του Έθνους και της Ιστορίας του, λίγη λαθρολαγνεία και μπόλικος καθεστωτικός «αντιρατσισμός».

Η τηλεοπτική χλαπάτσα που βιώνουμε μες στην παρακμή της μεταπολιτευτικής παράγκας έχει πάντως τις εμβληματικές φιγούρες της. Πχ, την μεγαλύτερη ασσύμετρη απειλή κατά του εθνικισμού, του ιμπεριαλισμού, του καπιταλισμού και της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο, μετά τον Ρούντυ Ντούτσκε, την Αφροδίτη Αλ Σαλέχ και την ΟΑΚΚΕ. Τον αναμαλλιασμένο μπαρμπα Θωμά, άλλως Πέτρο Τατσόπουλο, την ζωντανή απόδειξη αυτού που είπε κάποιος: «Οι εκλογές στην αστική δημοκρατία είναι ποσοτική κι όχι ποιοτική διαδικασία». Έχει δε συγγράψει δεκαεπτά βιβλία. Τα περισσότερα, κατά την ταπεινή γνώμη του γράφοντος βιβλιοφάγου, συνιστούν οικολογικό έγκλημα. Κλαις τα δεντράκια που κοπήκανε για να γίνει το χαρτί να τυπωθούν αλλά γούστα είναι αυτά. Κατά πληροφορίες απειλεί ότι θα γράψει και δέκατο όγδοο.

Κανονικά, τα προϊόντα της αριστερόστροφης διανοίας του, θα έπρεπε να πωλούνται στα φαρμακεία και να τον βραβεύσει η Ένωση Νευρολόγων. Κανένας χημικός ερευνητής ή γιατρός δεν έκανε τόσα πολλά για την αϋπνία των Ελλήνων. Αντί να χαπακώνεσαι, να πίνεις τήλιο ή να μετράς ματαίως προβατάκια, ρίχνεις ένα κεφαλαιάκι Τατσόπουλο και πριν φτάσεις στο παρασύνθημα κοιμάσαι σαν μωρό στην αγκαλιά της μάνας του μετά το θηλασμό. Άλλα είπαμε, γούστα είναι αυτά. «Τα σκουπίδια του ενός είναι ο θησαυρός κάποιου άλλου», λένε οι αμερικάνοι.

Για άγνωστους λόγους, για τους οποίους είναι αρμόδιες άλλες επιστήμες από την δική μου, είναι τηλεοπτικώς ζοχαδιακός, όπως απέδειξε προεκλογικά το ρεσιτάλ ημιμαγκιάς Κολωνακίου που πούλησε on camera στον ψύχραιμο κι ευφυή κ. Σταυρίδη. Με το κρινένιο χεράκι του, ο προοδευτικάριος κονφερασιέ του «1821» στο ΣΚΑΙ, που έκανε πλακίτσα στο facebook για τον gay Κολοκοτρώνη και τον αρραβωνιαστικό εραστή του, χτυπούσε το χέρι του συνομιλητή του, τον αγριοκοίταζε σαν θυμωμένο πεκινουά σε μπαλκόνι και του ‘ριξε κι ένα μπινελίκι φεύγοντας.  Τόλμησε βλέπετε να αμφισβητήσει την σωτηρία των «Κολασμένων της Γης» από τον Ροβεσπιέρο των μπαρμπα Θωμάδων, που μπορεί να πιει ολόκληρο καπουτσίνο με μια ρουφηξιά και να σκέφτεται ταυτόχρονα τον ανασκολοπισμό των καπιταλιστών. Ο Φρανς Φανόν στο ομώνυμο βιβλίο του δεν προέβλεψε, πως όλα εκείνα που περιέγραφε, θα τα ίσιωνε μια μέρα ο άνθρωπος που έκατσε στα ίδια βουλευτικά έδρανα με την Σελήνη της «Λάμψης», τον Παύλο Χαϊκάλη και τον Γιώργο Πάντζα. Ο τελευταίος όμως, για να είμαι δίκαιος, είναι γιος αληθινού αριστερού ποιητή, του Σπύρου, εργαζόταν σε κατάστημα υφασμάτων, φοιτώντας παράλληλα σε Νυχτερινό Γυμνάσιο και πέρασε με άριστα στη δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Ο μπαρμπα Θωμάς ακόμη το παλεύει το πτυχιάκι των πολιτικών επιστημών.

Ο πολυπράγμων τηλεπαναστάτης του ΣΥΡΙΖΑ είχε συγγράψει και δυο σενάρια για τον κινηματογράφο. Το ένα ήταν για την ταινία «Οι απέναντι» του Πανουσόπουλου. Την είδα πιτσιρικάς, γιατί ως παλιοεθνικιστής βλέπω σχεδόν όλες τις ελληνικές παραγωγές, και γιατί έπαιζε ο παιδικός μου έρωτας, η Μπέτυ Λιβανού και μια ταλεντάρα της γενιάς του, ο σπουδαίος Άρης Ρέτσος αλλά ήταν τόσο βαρετή η πλοκή, που αν ο Πανουσόπουλος αφιέρωνε απλά δυο ώρες να δείχνει την Λιβανού και τον Ρέτσο να παίζουν ξερή, θα είχε κόψει περισσότερα εισιτήρια. Δεν ξέρω τι είχε πιάσει τον καλό Γιώργο Πανουσόπουλο αλλά μάλλον του πέρασε. Έτσι δυστυχώς δεν συνέγραψε ο μπαρμπα Θωμάς τα σήκουελ «Οι από πάνω» και «Οι από κάτω». Ο κολοφώνας του όμως θα ήταν «Οι από πίσω», αφιερωμένο στον τεμαχιστή της Ιστορίας των Ελλήνων, τον Γιάννη Αλαφούζο…

Προ ημερών είχε γράψει στο HOTDOC του Κώστα Βαξεβάνη ένα πράμα για τη βία όπου έλεγε, μεταξύ άλλων, πως «…πριν από 15 χρόνια ένας κοντοπίθαρος ληστής μου απέσπασε μεταμεσονύκτια ένα πεντοχίλιαρο κραδαίνοντας στη μούρη μου μια σιδηρογροθιά». Ο θαραλλέος μαχητής κατά του εθνικισμού και του ρατσισμού υπέκυψε, διότι όπως έγραψε σε δεύτερο πρόσωπο για τον εαυτό του «…εσύ ήσουν μεθυσμένος και είχες προγραμματισμένες διαλέξεις μπροστά σου, δεν μπορούσες να εμφανιστείς ξαφνικά με την μούρη κρέας (στην περίπτωση του κοντοπίθαρου)…» . Πέρα από τον διακρινόμενο ρατσισμό κατά των κοντών, ο συγγραφεύς προφανώς είναι λίγο κοκέτης και οπαδός του ρηθέντος «του δειλού η μάνα δεν έκλαψε ποτέ». Οπότε προκειμένου να του χαλάσει την μόστρα ο «κοντοπίθαρος», αντί να γίνει Τσακ Νόρρις, έκανε λεβέντικα ό,τι θα έκανε και η διακεκριμένη συνάδελφος του, Μπάρμπαρα Κάρτλαντ. Τουμπεκί ψιλοκομμένο. Είμαι όμως σίγουρος πως άμα τελειώσουν οι διαλέξεις, έχει πιει μόνο καφέ και τον ξαναπετύχει τον «κοντοπίθαρο», θα του δείξει. Εκτός αν στο μεταξύ έχει ψηλώσει…

(Δημοσιεύεται στην "Δημοκρατία της Κυριακής)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 29/07/2012 12:09:58

    Αγαπητέ Φαήλο,
    αυτό που συμβαίνει με το ρατσισμό που βιώνουμε εμείς οι Έλληνες στον τόπο μας από όλους αυτούς τους δήθεν αριστερούς-οι οποίοι ταυτόχρονα προωθούν την ιδεολογία της νέας τάξης πραγμάτων- νομίζω πως αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία.
    Αν αυτό δε διορθωθεί μην απορήσει κανείς με τα ποσοστά που θα πάρει η Χρ. Αυγή στις επόμενες εκλογές.

  2. blue nile avatar
    blue nile 29/07/2012 12:14:19

    Όλοι οι ατάλαντοι βρήκαν φιλόξενη στέγη στην μεταμοντέρνα αριστερά της διεθνιστικής αφασίας και βγάζουν μεροκάματο πουλώντας φούμαρα ...
    Το ίδιο και στα πανεπιστήμια που στις ουμανιστικές σχολές ευδοκιμεί το είδος των αριστερών αμόρφωτων μορφωμένων σε τέτοιο βαθμό που μπαίνουν σκέψεις για προνομιακή μεταχείριση ομοιδεατών τους...αλλά δεν γίνονται αυτά στην Ελλάδα...
    Αυτό που εντυπωσιάζει ότι με κάθε τρόπο προσπαθούν κάθε φορά ν'αποφύγουν τον διάλογο. Επιστρατεύουν τσιτάτα περί νεφελωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων της Ρούλας για να στηρίξουν την αντιρατσιστική τους θέση ή αμφίβολης αξιοπιστίας ιστορικές μελέτες κολλητών τους για να αποδομήσουν την ιστορία.
    Δεν μπορεί κανείς να τους αποστομώσει με επιχειρήματα, τον κατακεραυνώνουν με βαρύγδουπα ιδεολογήματα και απόλυτες αξίας που δεν επιδέχονται συζήτησης.
    Προοδευτικοί ντεμέκ αλλά βρε παιδιά πως γίνεται να σέβεστε την διαφορετικότητα του χρώματος και της εθνικότητας και να μην σέβεστε την διαφορετικότητα της άποψης;
    Σ'αυτούς τους άπλετης χαζαμάρας κύκλους ο Φαήλος έχει την τιμητική του.
    Είναι κακός άνθρωπος μου λένε...
    Όταν τους ρωτώ πως το συμπέραναν αυτό οι απαντήσεις είναι του στυλ από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα.
    Ένας μου είπε πως ο Φαήλος πρέπει να αποκλειστεί από τον δημόσιο διάλογο γιατί είναι πολεμοχαρής και ο πόλεμος είναι το χειρότερο πράγμα στον κόσμο.
    Μάλιστα...
    Το χειρότερο αγαπητοι μου αριστερούληδες της νεοταξικής εκγρήγορσης και των gay θεωριών περί γέρου του Μωριά δεν είναι ο πόλεμος...είναι η υποδούλωση ή η υποτέλεια ...

  3. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 29/07/2012 12:18:49

    Απολαυστικός όπως πάντα ο Φαήλος...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιώργος1 29/07/2012 14:42:34

      Σας μερσώ, που λέει κι ο Ζήκος..

  4. !@#$%^&*() avatar
    !@#$%^&*() 29/07/2012 12:35:14

    Αγαπητότατε Φαήλο,
    Σε γνωρίζω από τα κείμενά σου και ομολογώ ότι σε θεωρώ όαση στην αριστερίστικη ασχήμια του τίποτα, η οποία διανθισμένη με αντιρατσιστική παπαρολογία και ασχολούμενη με ότι μπορεί να εκνευρίσει ένα μέσο έλληνα (κάτι σαν πνεύμα αντιλογίας), και οπωσδήποτε ΜΕ ΔΕΞΙΕΣ ΤΣΕΠΕΣ, προσπαθεί να δικαιολογήσει την αποτυχημένη ιδεολογικά μέχρι τώρα ζωή της. Είναι σαν τους εκβιαστές οι οποίοι προκαλούν, για τα αποσπάσουν τα μεγαλύτερα δυνατά ωφέλη .....

  5. IOKLOS ZARAS avatar
    IOKLOS ZARAS 29/07/2012 12:46:26

    Με το δικαίωμα που μου δίνει το ότι από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου είμαι ένας "παλιοεθνικιστής" που :
    - στα διαλείμματα της δουλειάς ως έφηβος ( που δεν την εκανα από ανάγκη αλλά από σεβασμό στο ψωμί που έτρωγα και όχι από χόμπι που λένε οι ηλίθιοι) δάκρυζα διαβάζοντας το "για την Πατρίδα" και το "στα μυστικά του βάλτου"
    - παρά τις καταβολές μου διέγνωσα έγκαιρα τη κοινή καταγωγή της σκέψης των μαρξιστών και των καπιταλιστών και την καταστροφική τους δράση στις κοινωνίες, ώστε ΠΟΤΕ να μην μόλυνα το μυαλό μου με τις απάνθρωπες "λογικές" τους
    - περιφρονούσα πάντα τον "δειλό και τη μάνα του που δεν έκλαψε ποτέ" έχοντας πρότυπο τον Μελά και τον Γρίβα (την ώρα που οι συνομίλικοί μου είχαν φετίχ τον μπερέ του τσε) όπως περιφρονούσα και τους λούμπεν που σιτίζονταν από το κράτος που δανειζόταν γιαυτό
    - έχω προβλέψει τον σημερινό χαμό (ακριβώς όμως) από δεκαετίας όπως και όσοι σκαμπάζαν από οικονομικά και δεν ήταν φυσικά τυφλοί ή "τυφλοί τύπου πασοκ"
    ΡΩΤΑΩ
    -ποιός φταίει που η αριστερά και η ιδεολογία της είναι κυρίαρχες από καιρού στην Ελληνική κοινωνία σε βαθμό ώστε να χρησιμοποιηθούν από κατακαθια ως ιδεολογικό κάλυμμα για να λεηλατήσουν την Πατρίδα και τον Λαό;
    - ποιός συνεργάστηκε σιωπών όταν η αριστερά απαξίωσε θεσμούς, παραδόσεις, πρότυπα ζωής και ιδανικά γεννεών για να προβάλλει τις εμμονές της (τις οποίες η ίδια η πράξη είχε ακυρώσει παγκοσμίως) ως κοινωνικά πρότυπα χαριεντιζόμενος με εγκληματίες στον Αϊ Στράτη ή αποκαλώντας τα αναρχοκομμούνια (τα οποία βαρύνονται με εγκλήματα κατά της Πατρίδας και του Λαού) "ηρωϊκή αριστερά";
    Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ:
    Η ΔΕΞΙΑ KAI MONO AYTH, γιατί άφησε το πιο καλό κομματι του Λαού και την Ελλάδα να γίνουν άθυρμα στα χέρια ανθρώπων που η πράξη έδειξε πόσο άξιζαν. Ο μόνος λόγος (και η πικρή αλήθεια) είναι ότι η ΔΕΞΙΑ "φοβάται να σπάσει αυγά" που έλεγαν και οι έξαλλοι κομμουνιστές στη μεταπολιτευτική σηπιδόνα. Και "χωρίς να σπάσεις αυγά δεν κάνεις ομελέτα" που έλεγαν πάλι οι ίδιοι τύποι και που ήταν το μόνο δα σωστό πράγμα που είπαν ποτέ

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ IOKLOS ZARAS 29/07/2012 14:33:03

      Συμφωνώ ότι η δεξιά (από βενιζελικής έως λαϊκής καταγωγής) τους άφησε - ενοχικά - ελεύθερο τπ πεδίο.
      Για να είμαστε δίκαιοι πάντως και του Τσε το έλεγε η περδικούλα του. Να αναγνωρίζεις την γενναιότητα, όπου κι αν βρίσκεται..

      • IOKLOS ZARAS avatar
        IOKLOS ZARAS @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/07/2012 15:10:23

        Kαι η Γκίνη είχε πολύ θάρρος για ένα κορίτσι 20 ετών, όταν ήξερε τι σήμαινε το 3ο Ψήφισμα. Ήθελε την Ελλάδα ως τον Όλυμπο όμως
        Και ο Γιαννούλης , όπως και ο Θ. Μακρίδης ή
        Έκτορας ήταν γενναίοι και οξύνοες (κάτι σπανιότατο στους συμμορίτες). Και ο Μπάτσης είχε δίκιο και το είπε γενναία. Και λοιπόν.; Τα "θέλω" τους έθεταν σε κίνδυνο όχι μόνο την Πατρίδα όπως τα "θέλω" της άχρηστης μεταπρατικής μεγαλοαστικής τάξης, αλλά και την υπόσταση του Έθνους μας.
        Αν θέλω να θαυμάσω γενναίους έχω τον Γρίβα που σχεδόν 60άρης ξεκίνησε τον πρώτο αντιαποικιακό αγώνα μετά τον πόλεμο και τον έφερε σε πέρας νικηφόρα ή τον Καραολή, ή τον Μάτση, ή τον Δημητρίου, ή τον Ζήδρο ή τον Δεδούση ή τον Αντών τσαούς ή τον κισά-μπατζακ ή την Καραγιάννη ή τον Ιβανώφ, ή τον Περρίκο. Έχω τόσα "ή" και τόσο λαμπερά που ο τσε γίνεται κεράκι μπροστά σε προβολείς.

      • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
        ΑΜΟΡΓΟΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/07/2012 15:17:35

        ΟΤΑΝ Ο ΣΕΦΕΡΗΣ ΠΑΛΕΥΕ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΟΚΙΜΙΑ(ΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΣΙΜΠΑΛΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?)Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΕΞΙΑ(ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΑΣ)ΕΠΙΔΟΤΟΥΣΕ ΤΗ ''ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ''ΤΟΥ ΜΕΛΑ.
        ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΞΙΑ Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ '30(ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ,ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Σ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΟΛΩΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ)ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΣΥΣΤΗΜΙΚΗ,ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΗΤΑΝ ΔΕΞΙΟΙ,ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ,ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΗΧΗΡΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ.
        ΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ, ΟΙ ΒΛΑΚΕΣ ΑΠ'ΤΗ ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΤΑΛΑΝΤΟΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΟ ΤΑΤΣΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΙΝΑΦΙ ΑΥΘΕΝΤΙΕΣ(ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ).

        • Προφήτης avatar
          Προφήτης @ ΑΜΟΡΓΟΣ 29/07/2012 22:26:01

          @ΑΜΟΡΓΟΣ
          +1000

  6. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 29/07/2012 12:52:28

    * ο , υποτίθeται, σούπερ ταλαντούχος ρέτσος είναι ένα λυσσασμένο αναρχοκούμμουνο, 100 φορές πιο επίκύνδυνο από τον πετράκη τσατσοπουλάκι , που ακόμα κι όταν θυμώνει είναι τόσο τρυφερό αγόρι.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ εξαρχεας 29/07/2012 14:35:57

      Δεν ξέρω τι είναι πολιτικά ο Ρέτσος και δεν με νοιάζει. Δεν τον είδα πουθενά να προσπαθεί με τσαμπουκά να επιβάλλει φασίζουσες απόψεις.
      Ήταν ταλεντάρα, μην γίνεσαι μικρόψυχος αποκαλώντας τον "δήθεν ταλαντούχο". Και λέω "ήταν" γιατί έχω χρόνια να τον δω σε δουλειά.

      • εξαρχεας avatar
        εξαρχεας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/07/2012 16:03:58

        στο λέω " μετά λόγου γνώσεως" που λένε. Κάνε έρευνα και θα δεις.Χωρίς καμιά εμπάθεια, πάντα φιλικά.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ εξαρχεας 29/07/2012 16:22:23

          Καμμία εμπάθεια. Μπορεί εγώ να έχω μείνει στον ρόλο του Πασπάτη στην "αστροφεγγιά" και να έχω χάσει πολλά "τεύχη". Και πάλι όμως θα σου έλεγα ότι ακόμη κι αν είναι "λυσσασμένο αναρχοκούμουνο", όπως γράφεις, δεν παύει να ήταν μεγάλο ταλέντο. Ο μπαρμπα Θωμάς όμως είναι και ρηχός κι ατάλαντος, τα καλύπτει τσάτρα πάτρα με μπόλικη πολιτική ορθότητα και ντεμέκ προοδευτιλίκι αλλά τελειώσαν τα ψωμιά όλων αυτών...

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/07/2012 16:31:24

            Και να σου πω κάτι; Κάποιος που έχει αφιερώσει 25 χρόνια από την ζωή του στην μελέτη του Αρχαίου Δράματος, κυρίως στον Σοφοκλή, αποφεύγοντας τις ευκολίες της τηλεόρασης και των "κοσμικών καλλιτεχνών" ή του πολιτικού μαϊντανού, σαν κάτι τύπους που ασχολούμαστε, σίγουρα δεν είναι για πέταμα και δεν θα του ζητούσα πιστοποιητικό πολιτικών φρονημάτων.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/07/2012 18:04:29

            ...Μην απολογείστε κ. Φαήλο μου που μπορείτε να διακρίνετε τις ''αξίες'' και τους ταλαντούχους-μαχητές τους αφιερωμένους στην τέχνη του!!! Αυτοί που βλέπουν το δάκτυλο και τους διαφεύγει εντελώς το...φεγγάρι έχουν το πρόβλημα. όχι εσείς..:-) http://topontiki.gr/article/19124

          • εξαρχεας avatar
            εξαρχεας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/07/2012 02:53:02

            Η ύπαρξη κάποιου ταλέντου, πραγματικού ή εικαζόμενου, δεν είναι αρκετή για να εξαγνίσει τα πάντα, ίσως ούτε καν να εξαγνίσει ό,τιδήποτε.Φυσικά και δεν έχουμε αντιδικία και οι αυτόκλειτοι συνήγοροι μπορούν να ηρεμήσουν.

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ εξαρχεας 30/07/2012 10:36:27

            Όταν κάποιος σέβεται απόλυτα το θείο δώρο που έλαβε και το καλλιεργεί ''αυτοθυσιαζόμενος'', δικαιούται τουλάχιστον το σεβασμό, ακόμα και των μη κατανοούντων την αφοσίωση ενός ανθρώπου στην τέχνη του και την ενσυνείδητη αποχή του από την υποκρισία και τις υλιστικές εξαρτήσεις της μάζας. Διακαστήριο δεν υφίσταται, άρα ούτε δημόσιοι ...κατήγοροι, μα ούτε και συνήγοροι υπεράσπισης. Ο καθένας βλέπει, αισθάνεται, εκτιμά και εισπράττει, αυτό που η ψυχική του κατάσταση του επιτρέπει. Αν έχεις μέσα σου σκοτάδι, παντού σκοτάδι θα βλέπεις. Δε γίνεται αλλιώς...

          • Σπύρος Δούκας avatar
            Σπύρος Δούκας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/07/2012 13:46:10

            Το καλοκαίρι του 2011 ο Ρέτσος, ανέβασε στο Ηρώδειο την παράσταση "Ο μύθος των Ατρειδών".
            Πραγματικά φάνηκε, ότι αυτός ο άνθρωπος ξεκίνησε ως μεγάλο ταλέντο και καταλήγει ως σπουδαίος του Ελληνικού δράματος.
            Είναι αριστερός, αλλά εργάζεται και αποδίδει στο χώρο του. Εισπράτει την αναλογία της αξίας του.
            Δεν φοράει τον φερετζέ του αριστερού για να ανοίξουν όλες οι πόρτες.

          • ΝΩΝΤΑΣ avatar
            ΝΩΝΤΑΣ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/08/2012 15:13:00

            ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΤΟΥΣ; ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΣΤΕΙΛΕΤΕ ΕΞΟΡΙΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟΙ ΔΕΞΙΟΙ;

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ ΝΩΝΤΑΣ 13/08/2012 15:18:58

            Σιγά μην τους κάνουμε μάγκες! Θα τους αφήσουμε να λουστούνε τη χλεύη.

      • Β.Κ.Σ. avatar
        Β.Κ.Σ. @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/07/2012 16:35:36

        Φαήλε η αναφορά σου στον Άρη Ρέτσο δείχνει πόσο μακράν ανώτερος είσαι από το λοιπό πολιτικό συρφετό.
        Ο Ρέτσος μαζί με το Βέγγο είναι οι μεγαλύτεροι Έλληνες ηθοποιοί. Όσοι έχουμε δει τις θεατρικές δουλειές του έχουμε συγκλονιστεί (σκηνοθέτης ή ηθοποιός).
        Νά σαι καλά και νά ναι κι αυτός καλά... Θυμάμαι που τον έτυχα μια φορά στα εξάρχεια και σα χαζοπούλι επαρχιώτικο του είπα με δέος "είσαι ο Άρης Ρέτσος!" και αντισυμβατικά μου έδειξε τον περιπτερά και μου είπε "αυτός είναι" δίνοντάσ μου ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα στη ζωή μου, πως οι μεγάλοι άνθρωποι της τέχνης δεν είναι μεγάλοι αν είναι ψώνια επώνυμα!

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/07/2012 17:43:11

        ...Aγαπητέ κ. Φαήλο, οι φανατικοί και οι ακραίοι, εύκολα ...γλιστρούν στο φασισμό, ότι χρωματάκι κι αν έχει το κομματικό τους... μακό. Ο φασισμός, η ανοησία και η χυδαιότητα, κυκλοφορούν εξ΄άλλου όπως όλοι γνωρίζουμε, σε όλα τα χρώματα και τα μεγέθη... Κι εσείς πια, όλο δίνετε στις ακροδεξιούρες αέρα :-), να τολμούν να εκφράζονται απαξιωτικά ακόμη και για τον CHE !!!! ΕΛΕΟΣ!! Για κάθε γελοίο Τατσόπουλο, γιαλαντζί διαστροφέα και σφετεριστή των ιδανικών και των αγώνων της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, υπάρχουν στο ...απέναντι στρατόπεδο οι ανάλογοι σαχλοί καραγκιόζηδες και σοβαροφανείς αρλεκίνοι, των οποίων ο αριθμός δεν έχει τέλος !!!! Σχολιάστε παρακαλώ και κάποιον εξ΄αυτών, πρώτον για να μην ...ξεσαλώνουν μερικοί - μερικοί και δεύτερον για την τήρηση μιάς δίκαιης ισορροπίας !! :-))

  7. Ραβινος avatar
    Ραβινος 29/07/2012 12:53:49

    Μονο ενας Φαηλος μπορει με την μαγεια της γλωσσας να κονταινει μεχρι πνευματικης εξαλειψεως τους τυπους ως ο κοντοπιθαρος Τατσοπουλος !Ευγε Φαηλο!

  8. Δαναός avatar
    Δαναός 29/07/2012 13:04:00

    Για τον ποιητή τίποτα ρε Φαήλε; Μισούς στην ενημέρωση μας αφήνεις!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δαναός 29/07/2012 13:27:14

      Τον μελετάω. Θα το γλεντήσουμε. Βαριά περίπτωση ανδρικής εμμηνόπαυσης.

      • giorgos gianniotis avatar
        giorgos gianniotis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/07/2012 14:18:28

        Αγαπητε Φαηλο, για την ιστορια , την παραγωγη της ιστοριας που εκανε τον κονφερασιε ο αντρακλας ο Τατσιοπουλος , την ειχε ο ανεψιος του αειμνηστου Ευαγγελου Αφερωφ καποιος Γιουρι Αβερωφ, του οποιου θα τριζουν τα κοκκαλα απο τις αθλιοτητες που εγιναν ει βαρος της ιστοριας και του Εθνους με τις οποιες οι διαφοροι Βερεμηδες ασελγησουν αρκουντως.

  9. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 29/07/2012 13:13:15

    Οποτε θέλεις νά συζητήσουμε Νεοελληνική Ιστορία, Φαήλε, άνοιξε ένα σχετικό θέμα (τήν περίοδο 1770-1821 άς πούμε) καί ευχαρίστως νά συνεισφέρω τό κάτιτι μου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ειδωλοκλάστης 29/07/2012 14:38:52

      Μονομαχία;

  10. rollin avatar
    rollin 29/07/2012 13:27:59

    Συγχαρητηρια Φαηλο μαζι με Βορριδη εισαστε η φωνη που πρεπει στην προοδευτικη αριστερα για τον Τατσοπουλο αποτελει ντροπη για το ελληνικο κοινοβουλιο ειναι δυνατον να ειναι βουλευτης ανθρωπος που εξυβρισε τον πρωτοηρωα Θ.Κολοκοτρωνη;

  11. Δαναός avatar
    Δαναός 29/07/2012 13:32:55

    Θα τα μελοποιήσουμε σε ρυθμούς χέβυ με περφόρμερ το Ροδινό!!! Ασύλληπτη ποιητική βραδιά!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Δαναός 29/07/2012 14:37:55

      Ο Ροδινός ντυμένος Snoop Dog. Όλα τα λεφτά...

  12. Δαναός avatar
    Δαναός 29/07/2012 13:36:53

    Η σε όπερα.Κάτι σαν την Τόσκα του Πουτσίνι!!! Ή μήπως η π@@α του Τοσκανίνι;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δαναός 29/07/2012 16:28:30

      http://www.youtube.com/watch?v=Wa5B22KAkEk&feature=related

  13. Geros avatar
    Geros 29/07/2012 13:46:46

    Εμενα ο Τατσόπουλος στο 1821 μου άρεσε , νομίζω ότι σαν αφηγητής ήταν καλός και η αφήγηση στην τηλεόραση δεν είναι εύκολο πράγμα για αυτό και υπάρχουν μόνο 5-10 καλοί αφηγητές στον κόσμο. Η όλη ιστορία δε με τον Κολοκοτρώνη ήταν μια βλακεία , αστείο είχε κάνει ότι κοίτα να δεις σε λίγο θα μας πουν ότι είπαμε και τον Κολοκοτρώνη gay. Γενικά η εικόνα μου για αυτόν ήταν πολύ καλή.
    Μετά τα πράγματα στράβωσαν , άρχισε να εμφανίζεται παντού σαν μαϊντανός με ύφος ξερόλα και με στιλ "ξέρεις ποιος είμαι εγώ?".
    Νομίζω ότι πρόκειται για καθαρή περίπτωση ψωνίσματος, ο άνθρωπος διεκδικούσε θέση στο Guinness ως "ο πιο άγνωστος συγγραφέας 17 βιβλίων στον κόσμο" , προφανώς όλο αυτό του δημιούργησε κάποιο κόμπλεξ και μόλις ήρθε η αναγνωρισιμότητα το έχασε εντελώς , "του ξεστρίφτκε" που λένε και στο χωριο μου.
    Μακάρι για τον άνθρωπο και για τους δικούς του να ξυπνήσει και να καταλάβει πως έχει γίνει σαν την Ρούλα που έκλαιγε για τον Αλβανό στα πρωινάδικα.
    Ο χαρακτηρισμός "θυμωμένο πεκινουά" διεκδικεί τον τίτλο του πιο εύστοχου χαρακτηρισμού της χρονιας , οποιος έχει δει το συγκεκριμένο επεισόδιο ξέρει ότι ο Τατσόπουλος έμοιαζε ακριβώς έτσι.

  14. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 29/07/2012 14:05:32

    Φαηλε Καλημέρα απο τους υπερβορριους τόπους,απολαυστικος Όπως πάντα

  15. Enzo avatar
    Enzo 29/07/2012 14:08:02

    Ευτυχώς που είναι και η ΧΑ μέσα στην βουλη γιατι κάτι τέτοιοι τύποι θα είχαν αποθρασυνθεί εντελώς .

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Enzo 29/07/2012 14:52:00

      Δηλαδή το πρόβλημα θα λυθεί με φάπες; Δεν νομίζω. Αν το πίστευα θα το έκανα, διότι έχω και βαρύ χέρι. Έχω και κάτι παλιοσειρές εξίσου θηριώδεις με την αφεντιά μου.
      Προσοχή παίδες, η διαφορά μας με την ανακυκλωμένη αριστεράντζα και τους "διανοούμενους" του φρεντοτσίνο είναι ότι εμείς πράγματι ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ στους θεσμούς και τους υπερασπιζόμαστε.
      Η ορθή απάντηση είναι η επανελλήνιση της παιδείας. Νέα βιβλία, ηρωϊκό πρότυπο, το κράτος ν' αποφασίσει και πάλι ότι θέλει η Παιφδεία κι μο δημόσιο λόγος να παράγουν ΄Ελληνες... Αυτή θα ήταν η πιο αποτελεσματική "κλωτσιά".

      • BLACKQUEEN avatar
        BLACKQUEEN @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 29/07/2012 17:57:15

        ..Καλή η η επανελλήνιση της παιδείας αγαπητέ, αλλά επειδή θα πάρει χρόνο, παρακαλώ καθόλου μην υποτιμάτε τη δραστική και καταλυτική επίδραση στον ρου της Ιστορίας, μιάς αποφασιστικής και γενναιόδωρης φάπας!!! Κάθε πράγμα στην ώρα του....

  16. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 29/07/2012 15:13:38

    Διάβασα το άρθρο στη σημερινή "Δημοκρατία". Επειδή έχω διαβάσει τα περισσότερα άρθρα σου, μου άρεσε μια λέξη που αβίαστα έγραψες:"εθνικιστής". Στην πραγματικότητα ο εθνικιστής με όρους Ίωνα Δραγούμη,Ρήγα Φεραίου, Π.Κονδύλη, Αριστοτέλη, είναι ο αμεσοδημοκράτης

  17. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 29/07/2012 15:23:32

    Με χαρα μπαίνω στην παρέα αναγνωστών κ φίλων ενός πραγματικού Ελληνα, που με τον υπέροχο λόγο και γνώσεις του μας αναπτερώνει το ηθικό... Διότι είμαστε απελπισμένοι και εξοργισμένοι, οσοι αγαπούμε αυτην την πολύπαθη Πατρίδα. Μπράβο γιά όλα ! Ερρωσο, Φαήλο !

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αθηνά-Μαρία 30/07/2012 11:07:17

      Willkommen, που θα 'λεγε κι η Άνγκελα!

  18. apergospastis avatar
    apergospastis 29/07/2012 15:26:15

    Οι Απέναντι είναι μια από τις αγαπημένες μου καλτ Ελληνικές ταινίες, δεν συμφωνώ ότι είναι βαρετή, είναι αρκετά σημαντική και για την εποχή της ήταν μια αλλαγή στην θεματολογία του Ελληνικού σινεμά που ασχολιόταν τότε μόνο με ΕΛΑΣίτες στην ομίχλη. Έχω να την δω πολύ καιρό κι έτσι δεν θυμόμουν ότι την είχε γράψει ο Τατσόπουλος. Ψιλά γράμματα βέβαια για έναν αγροίκο που δεν περνάει στάτους του στο φέισμπουκ ή εμφάνισή του στην τηλεόραση χωρίς να χυδαιολογήσει. Τώρα που το σκέφτομαι χρήσιμος είναι. Η Δεξιά στην Ελλάδα βρίθει (δυστυχώς) γραφικών (Πανίκας κλπ), καιρός να αποκτήσει και η Αριστερά τον καραγκιόζη της. Καλύτερα να επικεντρωθούμε στην Ρεπούση, πιο επικίνδυνη και ύπουλη από τους Τατσόπουλους είναι αυτή και οι 'σοβαροί' διανόουμενοι σαν κι αυτήν.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ apergospastis 29/07/2012 16:24:48

      Γούστα είναι αυτά.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/07/2012 00:00:17

        Θα ακολουθήσουν αφιερώματα στην κ. Ρεπούση, στον Βερέμη, στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, στο ΕΛΙΑΜΕΠ, στον ποιητή με το "λευκό μπαστούνι" που 'γλειφε τον υπουργό για τους συλληφθέντες αντεξουσιαστές κανακάρηδες του, στη Ρένα του Άκη κλπ αλλά και σε κάτι δικά "μας" καλόπαιδα...

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/07/2012 00:13:30

          Έτσι πρέπει και χρειάζεται. Σας συγχαίρω κ.Κρανιδιώτη.

  19. Εύα avatar
    Εύα 29/07/2012 15:47:05

    Κάθε γυναίκα θα ήθελε μια κόπια από την παραπάνω φωτό...για το τζάκι, το κομοδίνο, τη ροτόντα...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Εύα 29/07/2012 23:32:40

      Και με το παραπάνω Εύα, δείχνει να έχει τα φόντα μέχρι και για καριέρα ζεν πρεμιέ στο θέατρο/σινεμά ... εδώ που τα λέμε υπήρξε έντονη κινητικότητα από την 7η τέχνη στα έδρανα του ΣΥΡΙΖΑ , γιατί να μη δούμε οσονούπω και την αντίθετης κατεύθυνσης κινητικότητα ;

    • abc avatar
      abc @ Εύα 30/07/2012 15:32:58

      Δηλαδή Εύα να μένω αξύριστος σε στύλ αγκαθωτού συρματοπλέγματος?

      • Εύα avatar
        Εύα @ abc 30/07/2012 16:15:17

        Καλέ όχι, μη...αλλά ο συγκεκριμένος και να ξυριζόταν, το συρματόπλεγμα, το πλέγμα και το σύμπλεγμα τα έχει φυσικά χαρίσματα...

  20. pavlos avatar
    pavlos 29/07/2012 16:16:31

    κ.Φαηλο αυτο σας δινει αλλοθι να μην εφαρμοζει η Ν.Δ τις προεκλογικες υποσχεσεις για τους λαθρομεταναστες-εγκληματικοτητα ?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ pavlos 30/07/2012 00:02:59

      Κι εσείς γιατί δέρνετε τους μαύρου;
      Πρώτον, ΔΕΝ είμαι η κυβέρνηση.
      Δεύτερον, τους δίνω κι εγώ μια μικρή πίστωση χρόνου. Δώς την κι εσύ.
      Μετά από αυτήν, αν αποστούν οι πράξεις των δεσμεύσεων, πρώτος θα τα πω με την κατάλληλη γλώσσα.

  21. Kimon avatar
    Kimon 29/07/2012 16:42:06

    Χμ! Το «ευχαριστούμε τους λαθρομετανάστες που επέλεξαν την Ελλάδα να μεταναστεύσουν » δεν το είπε κανένας « προοδευτικός και Δημοκρατικός» αλλά ο κ. Παυλόπουλος, ο οποίος όχι μόνο το εννοούσε τηλεοπτικά αλλά και το έκανε πράξη με δύο σιωπηλές νομιμοποιήσεις μερικών εκατοντάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών. Δεν θα ξεχάσω το παραλίγο εγκεφαλικό που υπέστην όταν είδα στις νομαρχίες της χώρας επί βασιλείας του κ. Παυλόπουλου την αφίσα. «Μαζί με τους μετανάστες μας χτίζουμε μία νέα Ελλάδα». Μήπως χρειάζονται και τα στελέχη της ΝΔ να επαναελληνοποιηθούν κ. Κρανιδιώτη;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kimon 30/07/2012 00:04:25

      Τώρα έχουμε άλλη κυβέρνηση με άλλες δεσμεύσεις. Οψόμεθα...
      Μαζί θα δούμε τις πράξεις και θα αντιδράσουμε αναλόγως..

  22. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 29/07/2012 17:53:14

    ''Η ορθή απάντηση είναι η επανελλήνιση της παιδείας. Νέα βιβλία, ηρωϊκό πρότυπο, το κράτος ν’ αποφασίσει και πάλι ότι θέλει η Παιδεία κι ο δημόσιος λόγος να παράγουν ΄Ελληνες… Αυτή θα ήταν η πιο αποτελεσματική “κλωτσιά”.'' Πολύ σωστά. Κάποιοι τίμησαν με την πολύτιμη ψήφο τους τον Τατσό, τη Ρεπούση, τον Γαπ και τους λοιπούς...φιλέλληνες, ώστε σήμερα να ποζάρουν ως βουλευτές. Κάποιοι πολύ πριν όμως, φρόντισαν να ατονίσει η Εθνική συνείδηση, να ξεφτίσουν οι αξίες και να χαλαρώσει η αντίσταση στο νου και τις ψυχές των πολιτών. Τώρα η επούλωση του τραύματος -που είναι βαθύ στις νεότερες κυρίως γενιές-, χρειάζεται προσπάθεια και θα πάρει χρόνο.

  23. ΒΑΛΑΝΤΗΣ avatar
    ΒΑΛΑΝΤΗΣ 29/07/2012 18:49:40

    Εκπληκτικό το άρθρο σου Φαήλο, όπως και η παρουσία σου την Παρασκευή το βράδυ στο ''αποκαλυπτικό δελτίο''...Συνέχισε έτσι!

  24. κεντρώος εξτρεμιστής avatar
    κεντρώος εξτρεμιστής 29/07/2012 21:26:58

    Μια μικρή ένσταση. Ο Ρούντι Ντούτσκε , αν ζούσε σήμερα , θα ήταν στη μαύρη λίστα των " προοδευτικών". Καμία σχέση με ΟΑΚΚΕ και Αλ-Σαλεχ

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ κεντρώος εξτρεμιστής 30/07/2012 16:15:58

      Ο άτυχος, με πολύ βραχεία ζωή Ντούτσκε (1940 - 1979), ήταν το πιό φωτεινό μυαλό της "γενιάς του '68". Άνθρωπος "αναγννησιακού τύπου".
      Μεγάλωσε στην Ανατολική Γερμανία, στην εφηβεία του ήταν εξαιρετικός δεκαθλητής. Ως δραστήριο μέλος της "Ευαγγελικής Κοινότητας Νέων" διαμόρφωσε την "θρησκευτικού τύπου σοσιαλιστική του συνείδηση". Δούλεψε ως αθλητικός δημοσιογράφος. Πολιτικοποιήθηκε ως έφηβος με την Ουγγρική αντισταλινική εξέγερση (1956), αρνήθηκε να υπηρετήσει στον Ανατολικογερμανικό στρατό.
      Περνούσε κάθε μέρα κρυφά και παράνομα το Τείχος, που τότε χτιζόταν: Έμενε με τους γονείς του στο Ανατολικό Βερολίνο, αλλά σπούδαζε στο Δυτικό. Το 1962 άρχισε η ηγετική του δράση στο φοιτητικό κίνημα του Βερολίνου (SDS).
      Το 1966, o Dutschke παντρεύτηκε με την Gretchen Klotz. Απέκτησαν 3 παιδιά, ο τελευταίος γιός του Rudi-Marek γεννήθηκε το 1980 μετά τον θάνατο του πατέρα του.
      Ο Ντούτσκε πυροβολήθηκε 3 φορές στο κεφάλι στις 11 Απριλίου 1968 από τον Josef Bachmann. Έχασε τη μνήμη και την ομιλία του για 2 χρόνια. Η επιληψία έμεινε επακόλουθο του τραυματισμού για όλη του τη ζωή. Μετά την ίασή του, συνέχισε τις σπουδές στο Αγγλικό Πανεπιστήμιο του Καίημπριτζ. Στη συνέχεια έγινε υφηγητής στο Δανικό Πανεπιστήμιο του Άαρχους.
      Ο Bachmann καταδικάστηκε σε 7χρονη φυλάκιση. Άν και ο Ντούτσκε, πιστός στις Χριστιανικές αρχές του, με γράμμα του τον διαβεβαίωσε ότι τον συγχωρεί, ο Bachmann αυτοκτόνησε στη φυλακή το 1970.
      Στις 24 Δεκεμβρίου 1979, σε μια επιληπτική κρίση, ο Dutschke πνίγηκε στην μπανιέρα του σπιτιού του στο Άαρχους.
      Στο ημερολόγιό του έγραψε: „Ο Ιησούς δείχνει στους ανθρώπους το δρόμο προς τον εαυτό τους - κατά την γνώμη μου όμως, αυτή η εσωτερική ελευθερία δεν πρέπει να διαχωρίζεται από την εξωτερική, την οποία επίσης πρέπει να την κερδίζουμε με αγώνα...Είμαι σοσιαλιστής που ανήκει στην Χριστιανική παράδοση. Είμαι υπερήφανος για την παράδοση αυτή. Βλέπω τον Χριστιανισμό ως ιδαίτερη έκφραση των ελπίδων και ονείρων του ανθρώπου".
      Ο τραγουδοποιός Wolf Biermann έγραψε για τον Ντούτσκε τον στίχο:
      "Ήπιος ήταν, ίσως υπερβολικά ήπιος, όπως όλοι οι πραγματικοί ριζοσπάστες".

  25. abc avatar
    abc 29/07/2012 23:14:34

    Αγαπητέ Γέρο,
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ για το συγκεκριμένο άτομο, αν και όπως ξέρεις δεν μου συμβαίνει συχνά...
    Αγαπητέ Φαήλο, σε λυπαμαι ειλικρινά αν έκατσες και διάβασες ΟΛΟΚΛΗΡΟ βιβλίο του εν λόγω.
    Θα έλεγα όμως οτι υπερβάλλεις όταν αποδίδεις στον ΣΥΡΙΖΑ ευθύνες για τον συγκεκριμένο μαιντανό. Μην τα ποδοσφαιροποιούμε όλα.
    Η ΝΔ έχει περισσότερους μάλλον αλλα δεν γίνεται και θέμα...
    Τα κόμματα δεν μπορεί να έχουν μόνο Βολταίρους, άλλωστε οι ψήφοι είναι όλοι ισοι μην ξεχνάς...
    Και στο κάτω κάτω νέος είναι. Οταν ξαναδιαβάσει στα '60 του αυτές τις μ.....ιες που έγραφε νέος, δεν θα πεί αυτό που λέμε όλοι εμείς οι εξήντάρηδες?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ abc 30/07/2012 00:05:41

      Μικρός διάβαζα τα πάντα. Καλό μου έκανε.

  26. ΤΑΚΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ 29/07/2012 23:20:59

    Αφιερωνω ενα ασμα στον επαναστατη κο Τατσοπουλο του μεγαλου Γιωργου Ζαμπετα " ο μαυρος ο σκυλος ο αραπης ο ταμ ταμ ταμ" για να δει οτι ο Ελληνας δεν ειναι ποτε ρατσιστης

    • abc avatar
      abc @ ΤΑΚΗΣ 30/07/2012 09:11:00

      "Εγώ κύριε πρόεδρε δεν είμαι ρατσιστής αλλα αυτός είναι γύφτος..."

  27. Μάρκος Τσακαλώτος avatar
    Μάρκος Τσακαλώτος 30/07/2012 00:07:15

    Αυτό που θα έχει κάνει κρόσια τα νεύρα του Τατσόπουλου, δεν είναι απλά ότι ο Φαήλος τον κογιονάρει αλλά πως γράφει και καλύτερα από τον μπαρμπα Θωμά!

  28. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 30/07/2012 00:28:16

    1. Εκτός από το Χαϊκάλη, τον Πάντζα και τη "Σελήνη", έκατσε στα ίδια έδρανα και ο Αστυνόμος Θεοχάρης του ίδιου μάλιστα σήριαλ με τη Σελήνη. Αυτός γιατί δεν αναφέρεται; Μάτια βγάζει ....
    2. Ο Τατσόπουλος στις αρχές του μνημονίου ήταν από τους πιο μνημονιακούς μαϊντανούς μαζί με τον άλλο γίγαντα της σκέψης τον Τάκη Θεοδωρόπουλο. Τώρα πως βρέθηκε ξαφνικά αντιμνημονιακός και στο ΣΥΡΙΖΑ είναι μέγα μυστήριο. Βέβαια και ο ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί την τακτική "όλοι οι καλοί χωράνε" εξ ου και τρύπωσε και ο Ιφικράτης Αμυράς.
    3. Με τη μεταβατική ιδιότητα το άρθρο βγάζει ότι Τατσόπουλος =ΣΚΑΙ (Αλαφούζος), Τατσόπουλος = ΣΥΡΙΖΑ, άρα ΣΥΡΙΖΑ και Αλαφούζος στο ίδιο μετερίζι. Να υπενθυμίσω ότι ο όντως μισητός Αλαφούζος είναι ο πιο φανατικός υποστηρικτής του μνημονίου και όποιου αναλάβει να το φέρει σε πέρας, είτε είναι ο ΓΑΠ, είτε ο Παπαδήμος είτε τώρα η συγκυβέρνηση.
    4. Όλα αυτά για τους αριστερούς του φρεντοτσίνο ισχύουν πλέον αποκλειστικά για τη ΔΗΜΑΡ και μόνο (Ο Γιαννόπουλος και το δίκτυο αποδεδειγμένα δεν συχνάζουν στο Κολωνάκι). Τα μισά απ' όσα λέτε για τους κουβέληδες αν πιστεύατε, θα έπρεπε να είχατε φύγει από τη ΝΔ. Κυβερνάτε με τη Ρεπούση παιδιά το έχετε καταλάβει;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ τηλέμαχος αναγνώστου 30/07/2012 11:11:05

      Θα πρέπει να τους περιλάβω όλους για να σε ικανοποιήσω;
      Τότε δεν θα έγραφα άρθρο αλλά εγκυκλοπαίδεια.
      Αναφέρομαι κυρίως στην "διανόηση" (λέμε τώρα).
      Εγώ δεν κυβερνάω με κανέναν...

      • τηλέμαχος αναγνώστου avatar
        τηλέμαχος αναγνώστου @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/07/2012 12:11:11

        Α! Συγγνώμη είχα δει το όνομα σου στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στις δύο τελευταίες εκλογές. Συνωνυμία θα ήταν.
        Στα σοβαρά τώρα, τουλάχιστον εδώ μέσα που θεωρείσαι από την πλειοψηφία των αναγνωστών/σχολιαστών το σοβαρότερο επικοινωνιακό όπλο της ΝΔ, δε λέει να το παίζεις ανεξάρτητος όποτε συμφέρει.

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ τηλέμαχος αναγνώστου 30/07/2012 14:58:04

          Για ξαναπάρτο από την αρχή, μήπως το καταλάβεις. Οι εκλογές έγιναν, τέλειωσαν. Δεν υπάρχουν πλέον υποψήφιοι.
          Η μόνη λοιπόν ιδιότητα που έχω είναι του απλού μέλους - ψηφοφόρου και του μαχόμενου δικηγόρου.
          Και τώρα και πριν, όπου είχα διαφορετική άποψη (πχ συγκυβέρνηση επί Παπαδήμου, Μνημόνιο 2) τα έγραφα, οπότε τα περί "όπου σε συμφέρει" όχι σε μένα.
          Και ναι, όλων των ελεύθερων ανθρώπων η συνείδηση είναι ανεξάρτητη. Τόση εντύπωση σου κάνει;

  29. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 30/07/2012 00:30:48

    Εύστοχος όπως πάντα ο Φ.Κ..

  30. roadrunner avatar
    roadrunner 30/07/2012 00:51:59

    Αμαχητί παράδοση στο έγκλημα και σε όσους μας την πέφτουν για να μας ληστέψουν και να μας σκοτώσουν ! Να τι μας διδάσκει λοιπόν ο εκλεγμένος βουλευτής Τατσόπουλος :
    "Και τι έγινε βρε αδερφέ και αν σου την πέσει ένας ληστής κραδαίνων σιδηρογροθιά ;;; δώσε του το πορτοφόλι σου, για να έχεις και αψεγάδιαστο το μακιγιάζ !!!! "
    Χειρότερα αγαπητέ Φαήλε από το ότι κιότεψε, είναι ότι με αυτά που δήλωσε ο Τατσόπουλος, δια του παραδείγματός του, παραδίδει μαθήματα απαθέστατου ωχαδερφισμού και πλήρους παράδοσης των Ελλήνων πολιτών στην αυξανόμενη εγκληματικότητα. Ντροπή του !

  31. ANORFOGRAFOS avatar
    ANORFOGRAFOS 30/07/2012 11:14:27

    δυστηχως σημερα στην Ελλαδα ειναι της μοδας να εισαι χρυσαυγητης αν δεν πιστευετε ρωτηστε ενα πιτσιρικα 12-13 χρονων ,και επειδη αυτη η μοδα μας εχει καψει ανα δεκαετιες,,καποτε στην μεταπολιτευση ηταν της μοδας να εισαι αριστερος(η τουλαχιστων να δηλωνης..με τοσους αριστερους ακομα δεν μπορω να καταλαβω πως αντεξε η χουντα 7 χρονια),,μετα το 1980 ηταν της μοδας να εισαι πασοκ και να φορας ζιβαγκο.. μετα της μοδας ηταν να εισαι εκσυγχρονιστής και να παιζεις καζινο...συγνωμη χρηματιστιριο ηθελα να πω ας αφησουμε λιγο τη μοδα και ας κανουμε κατι παλιο σχεδων αρχαιο.. αυτο που ειχε πει ενας αρχαιος ελληνας σοφος δηλαδη" δημοκρατια ειναι το πολιτευμα αυτο που δεν επιτρεπει στους φαυλους να περνουνε την εξουσια,αλλα και δεν επιτρεπει στους αριστους να την αρνουνται"μηπως και δει αυτη η χωρα καμια ασπρη μερα.

  32. Βραχυκέφαλος avatar
    Βραχυκέφαλος 30/07/2012 11:16:03

    Αγαπητέ Φαήλο
    Γιατί τόν κάνεις συνομιλητή σου;Γιατί κάνεις καί εσύ αυτό που κάνει η αυτοπροσδιοριζόμενη "αριστερά,που ανακαλύπτει "Κασιδιάρηδες"γιά να προσδιορισθεί;Θέλεις να τόν καταλάβεις;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Βραχυκέφαλος 30/07/2012 14:47:40

      Είναι στέλεχος και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ. Περιφέρεται και εκφράζει απόψεις, ψηφίζει κι αποφασίζει για το μέλλον μας.
      Δεν τον κάνω "συνομιλητή" μου. Του βγάζω τα "προοδευτικά" και δήθεν "διανοουμενίστικα" φτιασίδια. Κι αυτό είναι καθήκον μου.

  33. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 30/07/2012 11:16:07

    Για να είμαστε δίκαιοι, κανείς δεν ξέρει πως θα αντιδράσει αν βρεθεί αντιμέτωπος με την ωμή απειλή. Θα το μάθει όταν, ο μοι γένοιτο, του συμβεί.
    Απλά μου φάνηκε αστείος και στα όρια του γελοίου ο τρόπος που θέλησε να δικαιολογηθεί. Αντί να πει "χέστηκα πάνω μου και του τα 'δωσα", ανθρώπινο και αναμενόμενο από τον εν λόγω, άρχισε τα περί "κοντοπίθαρου" αλλά "ήμουν μεθυσμένος, είχα διαλέξεις" και τρία αυγά Τουρκίας. Αυτοί οι τύποι, όλα μέσω Λαμίας τα πάνε.

  34. akenaton avatar
    akenaton 30/07/2012 11:41:11

    Και ;;;;;; ..................

  35. roadrunner avatar
    roadrunner 30/07/2012 11:50:11

    Καλημέρα, κ. Κρανιδιώτη. Και βέβαια έτσι είναι, όμως η σωστή συμπεριφορά ενός πολιτη, ακόμη και να "τα κάνει πάνω του" αντιμετωπίζοντας την ωμή βία, έχει και συνέχεια: καταγγελία στην αστυνομία, μήνυση κατά αγνώστων κτλ. Ο συνεντευξιαζόμενος Τατσόπουλος παρουσιάζει εαυτόν, πλήρως απαθή απέναντι στο έγκλημα, διότι δεν αναφέρει καν, αν πήγε εκ των υστέρων να κάνει μια καταγγελία κτλ. Και ατυχώς, δεν είναι πια τυχαίος, αλλά ένας από τους 300...

  36. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 30/07/2012 15:02:33

    Έλεος, μια νταλίκα σκάγια και τόννοι μπαρούτι, για να πυροβοληθεί τόσο μικρός "λαγός" !

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 30/07/2012 15:34:41

      ... και μάλλον ήδη "πυροβολημένος" από τυχαία εκπυρσοκρότηση !

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Ο Θείος 30/07/2012 23:10:31

      Όταν δίνω, είμαι κιμπάρης...

  37. DebbyTant avatar
    DebbyTant 30/07/2012 15:22:53

    Τι απεγινε με εκεινο το μπλογκ στο οποιο σε αποκαλουσαν ΙΠΠΕYΤΗ του ΤΑΤΟΙΟΥ κε Φαηλο Κρανιδιωτη ?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ DebbyTant 30/07/2012 16:15:58

      Ποιο μπλογκ; Το "σχωρεμένο" της μανδάμ; Το 'φαγε η μαρμάγκα.

  38. Εύα avatar
    Εύα 30/07/2012 16:36:53

    Roadrunner, μόνο σε αρχαίο δράμα ως Αλκιβιάδη....το πρότυπο ανδρικού κάλλους...

  39. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 30/07/2012 17:03:08

    ενδιαφέρουσα άποψη και πολύ περίτεχνα διατυπωμένη,αλλά από μια μαύρη βασίλισσα.... δεν είναι οξύμωρο ;

  40. εξαρχεας avatar
    εξαρχεας 30/07/2012 17:06:39

    "απαξιωτικά ακόμα και για τον Τσε"... ε, αυτό κι αν είναι έγκλημα, τι να πώ πιά αυτοί οι ακροδεξιούρες δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο, τσ τσ τσ αίσχος...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ εξαρχεας 30/07/2012 21:15:57

      Φίλε Εξαρχέα,
      Επειδή έχω διαβάσει ό,τι έχει βρεθεί μπροστά μου για τον Τσε κι όπως ξέρεις δεν "παραμυθιάζομαι" εύκολα, σε διαβεβαιώ ότι όντως ήταν ψυχάρα. Παραδέξου το και δεν θα μετατραπείς σε κολοκύθα!
      Μην τον μπερδεύεις με αυτούς που τον καπηλεύονταν, που φοράνε μπλουζάκια ή πίνουν καφέ με κούπες που έχουν την φωτογραφία τους.
      Δούλεψε σε λεπροποκομεία εθελοντής, αγαπούσε τους "μικρούς", τους πολλούς ανθρώπους, ρισκάρισε και έχασε την ζωή του στο αληθινό πεδίο της μάχης.
      Καμμία σχέση δεν έχει με την φλωράντζα που τρώμε στην μάπα.
      Σου θυμίζω και κάτι: πρώτο συγχαρητήριο τηλεγράφημα στον Γρίβα με το πέρας τους αγώνα της ΕΟΚΑ από τον Κάστρο, πρώτο συλληπητήριο τηλεγράφημα στην Κική Γρίβα το 1973, όταν πέθανε ο Διγενής, πάλι από τον Φιντέλ! Ο "λαϊκός μύθος" λέει πως υπήρχε αλληλογραφία Τσε - Διγενή. Όσοι διαφυλάσσουν τα αρχεία του Στρατηγού μπορούν να δώσουν απάντηση.
      Η Λατινική Αμερική για να χρησιμοποιήσω τον όρο του Σολάνας (;) είναι μια Μεγάλη Ημιτελής Πατρίδα, με τεράστιες μάζες, ακόμη και τώρα αλλά περισσότερο τότε, εξαθλιωμένων ανθρώπων.
      Ο Τσε δεν ήταν πρακτοράκι της Στάζι, όπως κάτι εγχώριοι, που ξεκίνησαν ένοπλη αντίσταση στη Χούντα ...μετά την πτώση της.
      Τέλος πάντων, επειδή και στην Κούβα πήγα (όχι για τουρισμό) κι άποψη έχω, το συζητάμε άλλη φορά. Πάντως ήταν ψυχάρα, γενναίος κι ανθρωποκεντρικός. Τόσο απλά.

      • εξαρχεας avatar
        εξαρχεας @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 31/07/2012 17:00:58

        φίλε Φαήλο ,

        ούτε την ιστορία της Λατινικής Αμερικής ούτε την ιστορία του προσώπου γνωρίζω , τπουλάχιστον τόσο καλά, συνεπώς δεν θα αμφισβητήσω τίποτα, αλλά και δεν είναι αυτό το θέμα μου.
        Εκείνο που γνωρίζω και πιστεύω δεν έχω λάθος είναι ότι ο "περι ου" ήταν το δεύτερο πιό σημαντικό πρόσωπο ,αν όχι το πρώτο, στην διαδικασία επικράτησης μιάς βαρβαρης και αιματοβαμμένης δικτατορίας. Στην Κούβα , του , υποτίθεται, υποδειγματικού συστήματος υγείας για όλη την Λατ. Αμερική , όπου εν έτι 2012 εμφανίζεται χολέρα.Στην Κούβα δεν έχω πάει ( και ούτε θα πήγαινα ακομα κι αν είχα την δυνατότητα) ούτε βέβαια ξέρω ποιές ήταν οι δικές σου εντυπώσεις.Αλλά πίστευω είναι πολύ διαδεδομένες οι περιγραφές και οι διηγήσεις για τα 18χρονα και τα 20χρονα που πουλιούνται για λίγα yankee dollars, ενώ στο μέσα δωματιο, που χωρίζεται με κουρτίνα, ο μπαμπάς ,η μαμά και οι παππούδες απόλαμβάνουν το πρόγραμμα της κρατικής (εννοείται) τηλεόρασης.Αυτό είναι ένα περιστατικό που το άκουσα από πρώτο χέρι και μού είναι αρκετα δύσκολο να το παραβλέψω.Αυτά τα λίγα από ΄μένα, ελπίζω να μην κουρασα.

        Πάντα με καλή πίστη.

        • anetos avatar
          anetos @ εξαρχεας 06/08/2012 13:11:29

          «..τα 18χρονα και τα 20χρονα που πουλιούνται για λίγα yankee dollars, ενώ στο μέσα δωματιο, που χωρίζεται με κουρτίνα, ο μπαμπάς ,η μαμά και οι παππούδες απόλαμβάνουν το πρόγραμμα της κρατικής (εννοείται) τηλεόρασης. ..»

          Ενώ στις προχωρημένες δυτικές κοινωνίες όπως η Ελλάς αρχίζουν από τα 12….

          • BLACKQUEEN avatar
            BLACKQUEEN @ anetos 08/08/2012 08:09:23

            ...Ενώ στις προηγμένες πολιτισμένες και με υψηλό βιωτικό επίπεδο χώρες της Δύσης, δεν υπάρχει καν κουρτίνα, συμμετέχουν μπαμπάς, μαμά, παππούς, γιαγιά γιατί έτσι έχει πουληθεί το...πακέτο. Έλεος πια με τους παρακμιακούς ΄΄μύθους΄΄ των ....ταξιδιωτών που κατέγραψαν και διαδίδουν την ....πραγματικότητα, ειδομένη μέσα απ΄ την αθλιότητα της τυφλής τους προκατάληψης.

  41. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 30/07/2012 17:12:10

    Ωραία λοιπόν, απλό μέλος. Με μπέρδεψε η καραμπινάτη παράλειψη του ηθοποιού-βουλευτή της ΝΔ και την απέδωσα σε κομματικό πατριωτισμό. Όταν το ΝΑΡ έφυγε από το ΚΚΕ λόγω της συγκυβέρνησης και της Οικουμενικής, οι περισσότεροι απλά μέλη ήταν. Τηρουμένων των αναλογιών, η συγκυβέρνηση με τη ΔΗΜΑΡ της Ρεπούση (που είναι και το αντιπροσωπευτικό δείγμα αυτού του χώρου, δεν είναι ακραία περίπτωση) για ανθρώπους του ιδεολογικού ρεύματος του δικού σου είναι σοβαρότερο πολιτικό ολίσθημα. Θέλω να πω ότι για πολλούς εδώ, δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι στο ίδιο κόμμα με το Χατζηδάκη, τον Κυριάκο και το Σπηλιωτόπουλο και συγκυβερνούν με το Μαργαρίτη και τη Ρεπούση. Μπορεί και να φταίει αυτή η ελαστικότητα, η ανοχή, ο χυλός, μεταξύ άλλων για την κακοδαιμονία του τόπου

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ τηλέμαχος αναγνώστου 30/07/2012 21:26:03

      Θες πολύ να φύγω, απ' ότι βλέπω... Όποιος θέλει να΄ανήκει σε κόμμα τετράγωνο, γυαλισμένο, απολυμασμένο, όπου όλοι θα πιστεύουν μόνο ότι και αυτός, θα πρέπει να πάει στην ΟΑΚΚΕ ή στην ...Χριστοπιστία.
      Σε όλα τα κόμματα, πολύ περισσότερο στα κόμματα εξουσίας, υπάρχουν ομαδοποιήσεις, κάποιες διαφορετικές προσωπικότητες και απόψεις .
      Η Ρεπούση δεν "συγκυβερνά", δεν έχει καμμία θέση. Θα συγκυβερνήσει αν δεις να περνάνε στην Παιδεία οι απόψεις της και εάν η κυβέρνηση δεν αρχίζει να ξηλώνει όσα ήδη έχουν επιβληθεί και ανήκουν στον εθνομηδενιστικό χώρο.

  42. Anarchikos kion avatar
    Anarchikos kion 30/07/2012 20:25:22

    @ Kimon

    Δεν ανέφερες Βαρβιτσιωτη: Ο καθένας έχει δικαίωμα να καίει την Ελληνική Σημαία.
    Δεν ανέφερες Παυλόπουλο (το καλύτερο): Τα ανθρώπινα δικαιώματα των μεταναστών είναι υπεράνω του Εθνικού συμφέροντος.
    Δεν ανέφερες Ντόρα: Πιστεύω στην Ευρώπη των λαών και όχι των Εθνών.Σχέδιο Ανάν.
    Δεν ανέφερες Στυλιανίδη: Συμμετείχε σε ΜΚΟ για την ψυχολογική υποστήριξη των Πακιστανών στην Ελλάδα.
    Και το καλλίτερο:
    Γράφει η κυπριακή εφημερίδα «Φιλελεύθερος»

    «Αθωωτικό ψήφισμα» για την Τουρκία ενέκρινε η Ευρωβουλή

    Στρασβούργο: «Αθωωτικό ψήφισμα» για την Τουρκία ενέκρινε την Πέμπτη το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, στο πλαίσιο της Στρατηγικής Διεύρυνσης, χωρίς υποδείξεις για κυρώσεις αλλά και χωρίς αναφορά στο ορόσημο του Δεκεμβρίου και στην πολυδιαφημιζόμενη αξιολόγηση. Η παράγραφος που εγκρίθηκε από την ολομέλεια του Σώματος «εκφράζει λύπη για τη συνεχιζόμενη μη εκπλήρωση των υποχρεώσεων που απορρέουν από το Συμπληρωματικό Πρωτόκολλο της Συμφωνίας Σύνδεσης ΕΕ-Τουρκίας και καλεί την Τουρκία να προχωρήσει σε πλήρη και χωρίς δυσμενείς διακρίσεις εφαρμογή (σ.σ. χωρίς να τίθενται χρονικά πλαίσια)». Σε ότι αφορά στο Κυπριακό, η διατύπωση του ψηφίσματος προσλαμβάνει αρνητική κατεύθυνση μετά την υιοθέτηση τροπολογίας των Ευρωπαίων Πρασίνων, διά της οποίας δεν καλείται μόνο η Τουρκία να συμβάλει στην επίλυση του Κυπριακού αλλά και «όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη», φωτογραφίζοντας τόσο την κυπριακή κυβέρνηση όσο και την τουρκοκυπριακή κοινότητα και βάζοντας και τους «3» στο ίδιο καλάθι, μοιράζοντας ισόποσα την ευθύνη.

    Η αρνητική αυτή τροπολογία υιοθετήθηκε με μια ψήφο διαφορά (286 έναντι 285) και η εξέλιξη θα ήταν διαφορετική εάν οι Έλληνες ευρωβουλευτές Τρεμόπουλος (Πράσινοι), Σκυλακάκης (Νέα Δημοκρατία) και Αρσένης (ΠΑΣΟΚ) δεν την υπερψήφιζαν και άλλοι έξι επίσης του ΠΑΣΟΚ δεν τηρούσαν αποχή (Κοππά, Παλιαδέλη, Λαμπρινίδης, Ποδηματά, Ράπτη, Σταυρακάκης).

  43. communi avatar
    communi 31/07/2012 09:09:39

    Αγαπητέ κ. Κρανιδιώτη,
    Η χώρα έχει παραδοθεί αμαχητί στις συμμορίες των αλλοδαπών ελέω αριστερών και κεντροδεξιών κυβερνήσεων. Εδώ και 5 χρόνια συμμορίες Αλβανών, Πακιστανών και Γύφτων, σχεδόν καθημερινά κλέβουν τα χάλκινα καλώδια στην σιδηροδρομική γραμμή μεταξύ Αγίου Στεφάνου και Αυλώνα, με αποτέλεσμα την ακινητοποίηση των συρμών. Το φαινόμενο όχι μόνο γυρίζει την χώρα πίσω στην εποχή του συμμοριτοπολέμου, αλλά αποτελεί ένδειξη βαθειάς κρατικής και δομικής σήψης, μοναδικής στο διεθνές γίγνεσθαι. Οι συμμορίες έχουν τόσο αποθρασυνθεί ώστε εχθές το βράδυ μετά την κλοπή των καλωδίων, αφαίρεσαν δεκάδες ρολόγια της ΔΕΗ από σπίτια στις Αφίδνες. Επίσης, πλην του ότι εξαφανίζονται με γεωμετρική πρόοδο οι σκύλοι της περιοχής, οι αλλοδαποί αφανίζουν τα ελάφια του Εθνικού Δρυμού της Πάρνηθας βάζοντας δόκανα στα περάσματα και το κρέας τους πουλιέται από τους αλλοεθνείς σε τοπικές αγορές και παζάρια ελεύθερα, ενώ δεκάδες Πακιστανοί λαθροουλοτόμοι αφανίζουν καθημερινά το δάσος. Οι καταγγελίες στην αστυνομία και το δασαρχείο δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα. Αλήθεια πιστεύετε ότι θα μπορέσουν οι βαψομαλιάδες αργεντίνοι ζιγκολό τρικολόρε πολιτικοί να σώσουν την χώρα από τον αφανισμό, όταν τέτοια περιστατικά μέρα με την μέρα κλιμακώνονται σε όλη την χώρα; Δυστυχώς φοβάμαι ότι η ένοπλή σύγκρουση μεταξύ Ελλήνων και αλλοεθνών δεν θα αργήσει να ξεσπάσει.

  44. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 31/07/2012 16:22:27

    Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τον διάλογο στο antinews εδώ και αρκετούς μήνες. .Τα συνήθως απόλυτα δικαιολογημένα σχόλια που καθημερινά σχεδόν διαβάζω, παρατιθέμενα έναντι προσώπων, γεγονότων και καταστάσεων,δεν επιτρέπουν, κατά την ταπεινή μου άποψη, να σχηματίσει κανείς την εντύπωση ότι υπάρχει μία συγκροτημένη αντίθεση και αντιπαράθεση με τα τεκταινόμενα σήμερα στην πατρίδα μας. Ισως, απηχούν την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η ελληνική κοινωνία - ένας πρωτογενής χυλός μορίων (στην περίπτωσή μας φυσικών προσώπων) ο οποίος αντιδρά τυφλά στα διάφορα εξωτερικά - και εσωτερικά - ερεθίσματα, χωρίς μνήμη, λογική, σχέδιο, πρόγραμμα και συνέπεια. Το έθνος δεν χρεωκόπησε, χρεωκόπησε όμως ο ελληνικός λαός. Δέχθηκε να γίνει και πάλι ραγιάς, συνεπώς χρεωκόπησε και το ελληνικό κράτος. Αγαπητοί φίλοι, δεν υπάρχει δυστυχώς σωτηρία από το τραγικό αποτέλεσμα το οποίο επέφεραν στον τόπο τα άθλια ξενόφερτα ιδεολογήματα μίας ξενόφερτης αριστεράς και η τρισάθλια διαχείριση μίας ξενόδουλης και συμβιβασμένης με τους συνεργάτες των κατακτητών δεξιάς. "Finnis Polonie" είχε αναφωνήσει ο εθνικός ήρως των Πολωνών Κοσιούτσκο αναγνωρίζοντας την αποτυχία της επανάστασης του 1848. Ας μην τρέφουμε πλέον φρούδες ελπίδες για το τώρα αλλά ας προετοιμαστούμε για 400 ακόμη χρόνια σκλαβιάς, ελπίζοντας ότι στο τέλος τους θα γίνει το θαύμα και θα εμφανιστεί πάλι κάποιος Θ.Κολοκοτρώνης. Γνωρίζω ότι θα αποκληθώ ΤΟ υπόδειγμα απαισιοδοξίας αλλά είμαι βεβαίως πρόθυμος να συζητήσω κάθε αντίθετη "αισιόδοξη" άποψη περί του μέλλοντός μας.

  45. Kimon avatar
    Kimon 31/07/2012 18:00:33

    @ Θεώδορε
    «Είπατε τω βασιλεί, χαμαί πέσε δαίδαλος αυλά, ουκέτι Φοίβος, έχει καλύβαν, ου μάντιδα δάφνην, ου παγάν λαλέουσαν, απέσβετο και λάλον ύδωρ».

  46. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 03/08/2012 20:26:42

    Καποτε πριν χρονια ο μεγας συγγραφεας ειχε πει οτι πηγαινε τακτικα στο βιβλ της "ΕΣΤΙΑΣ" και παρακολουθουσε με αγωνια αν αγοραζονται τα βιβλια του. Φυσικα και δεν μπορουν να διαβαστουν. Ας αρχισει να γραφει gay ιστοριες μεγαλων ανδρων. Εκει ισως να εχει επιτυχιες. Ισως να ειναι καλος γνωστης. Οσο για τον Αρη Ρετσο ειναι πραγματι μεγαλος ηθοποιος και ας αφησουμε τις σαχλαμαρες για το ποσο κοκκινος ειναι. Ημαρτον. Κριμα που δεν παιζει στην τηλεοραση. Ισως γι αυτο να εχει καταντησει εκει που ειναι με μεσημεριανα και τηλεπερσονες, και "1821" και τατσοπουλους.

  47. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 03/08/2012 22:24:03

    Αγαπητέ Kimon . δέν γνωρίζεις ολοκληρωμένη την προφητεία της Πυθίας : " ...Αλς ότε Φοίβος ελεύσεται ,ες αεί εστέ ! " (συγγνώμη γιά τυχόν ορθογραφικό) δηλ. όταν ο Απόλλων έρθει πάλι θα είναι γιά πάντα !

  48. Αθηνά-Μαρία avatar
    Αθηνά-Μαρία 03/08/2012 23:59:04

    Φίλτατε Φαήλο, λόγω απουσίας μου δεν είχα δεί το "καλωσόρισμά " σου και σε ευχαριστώ πολύ . Ομως γιατί γερμανιστί; Αν και( κατά σύμπτωση !)γερμανοτραφής ...Φαήλο συνέχισε να εκπέμπεις τόση Δύναμη, και Ελληνικό Φώς , πραγματικά σέ έχουμε ανάγκη !Μηπως μπορείς να βγάλεις από τον βαθύ λήθαργο μερικούς λοβοτομημένους Νεο-Δημοκράτες ; αλήθεια, δεν θα μπορούσα, διαβάζοντάς σε, να φανταστώ ότι είσαι ψηφοφόρος τους...Ισως και να είναι καλό τελικά, ότι δηλ. δεν είναι όλοι τους άοσμοι, άχρωμοι άγευστοι...απάτριδες. Τι να πώ; είσαι μιά όαση στην μαυρίλα μας. Επίτρεψέ μου και μία φιλική, προσωπική παρατήρηση : Αν και τα ράσα δεν κάνουν τον παπά, όπως ξέρουμε,...τι τα θέλεις βρέ άνθρωπε τα γένεια...που παραπέμπουν σε θολοαναρχοκουλτουριάρηδες ; Ενα καθαρό πρόσωπο θα ταίριαζε πιό πολύ σε ένα τόσο καθαρό μυαλό ! Συγγνώμη γιά το θάρρος, στο λέω από καρδιάς...και πάλι ΕΡΡΩΣΟ

  49. Stratis avatar
    Stratis 13/08/2012 05:04:59

    Αγαπητέ Φαήλο σε διαβάζω από την Αυστραλία και σε βρίσκω πάρα πολύ αντικειμενικό και με ανοιχτούς ορίζοντες όπως θα πρέπει να είναι ο κάθε σοβαρός σχολιαστής από εμένα έναν 84χρονο συγγραφέα και ερευνιτή ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ

  50. GIORGOS avatar
    GIORGOS 16/08/2012 18:36:14

    ενα μεγαλο μπραβο στον συγγραφεα ,τον κυριο πετρο ,για την σκεψη περι εικαστικης επαρκειας του προσωπου του απεναντι στους ακροατες του.Ενδιαφεροντα σιγουρα οσα λεει στις διαλεξεις του , αλλα σιγουρα θα ηταν πολυ δυσκολο να τα παρακολουθησει κανεις αν ειχε τις "πινελιες" ενος κοντοπιθαρου.Λυπαμαι , το ακροατηριο του Stephen Hawking.... αξιο αποριας πως τολμα και εμφανιζεται δημοσια χωρις να μας σκεφτεται...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.