#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/02/2011 01:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Στρός Κάν ξεμπροστιάζει τον Πρωθυπουργό!

Από τον Δεκέμβριο του 2009 είχε ζητήσει να υπαχθούμε στο ΔΝΤ!



Στις 21-11-2009, ο κ. Παπανδρέου δήλωνε ότι η «ελληνική οικονομία βρίσκεται στην εντατική» και ζήτησε διάλογο με τους κοινωνικούς εταίρους για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση.

Συναντήθηκε μάλιστα και με τον Αντώνη Σαμαρά, αμέσως μετά την εκλογή του.

Παράλληλα δεσμευόταν ότι η Κυβέρνησή του θα τηρήσει τις προεκλογικές της δεσμεύσεις.

Ενώ έκανε όλα αυτά στο παρασκήνιο συζητούσε την υπαγωγή της χώρας μας στο ΔΝΤ, από τον Δεκέμβριο του 2009!

Τι αποκαλύπτει ο Στρός Κάν;

Η «Καθημερινή της Κυριακής» έχει μια συγκλονιστική αποκάλυψη. Σύμφωνα με την εφημερίδα, ο Ντομινίκ Στρος Κάν αποκαλύπτει σε «ντοκιμαντέρ γαλλικού καναλιού πως ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, είχε ζητήσει την παρέμβαση του διεθνούς οικονομικού οργανισμού από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2009, δηλαδή πριν καν περάσουν δύο μήνες αφότου ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας”.

Να υπενθυμίσουμε, επίσης, τις επανειλημμένες δηλώσεις του με τις οποίες διέψευδε το ενδεχόμενο προσφυγής στο ΔΝΤ!

Μας δούλευε άγρια!

Τώρα εξηγείται γιατί μέχρι  τη μέρα που μας ανακοίνωσε, από το Καστελόριζο, την προσφυγή στο ΔΝΤ, έκανε ότι μπορούσε για να απαξιωθεί η οικονομία μας και να διασυρθεί η χώρα!

Γιατί είχε ήδη συμφωνήσει με το ΔΝΤ και μας οδήγησε σε απόγνωση για να το δεχτούμε!

Πρέπει να μάθουμε τι έγινε από τη μέρα που ο κ. Παπανδρέου ανέλαβε την εξουσία.

Τι συμφωνήθηκε στο παρασκήνιο;

Ποιοι ήξεραν;

Ποιοι επωφελήθηκαν;

Ποιοι κερδοσκόπησαν  σε βάρος του ελληνικού λαού;

Αυτό το έγκλημα δεν πρέπει να περάσει ατιμώρητο….

Αδέξιος Δεξιός

Το ρεπορτάζ της εφημερίδας
«Βόμβα» Στρος-Καν για Ελλάδα
Tης Κατερινας Σωκου

Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου είχε ζητήσει την παρέμβαση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου στην Ελλάδα από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2009, ούτε δύο μήνες αφότου ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας, ενώ δημοσίως απέρριπτε κατηγορηματικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Αυτό αποκαλύπτει ο επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Ντομινίκ Στρος-Καν σε ντοκιμαντέρ του γαλλικού καναλιού Canal+ που θα μεταδοθεί τον επόμενο μήνα.

Ερωτώμενο από την «Κ», το ΔΝΤ απάντησε ότι δεν σχολιάζει προσωπικές συζητήσεις του επικεφαλής του. Στο πλαίσιο όμως της παραγωγής του γαλλικού τηλεοπτικού δικτύου, το οποίο συνθέτει το προφίλ του Γάλλου πολιτικού ακολουθώντας τον από την κουζίνα του σπιτιού του στην Ουάσιγκτον μέχρι τις επίσημες επισκέψεις του στο Μέγαρο Μαξίμου, ο κ. Στρος-Καν αναφέρει ο ίδιος την πληροφορία, υπογραμμίζοντας μάλιστα την εμπιστοσύνη που του έδειξε ο κ. Παπανδρέου.

Σύμφωνα με τον κ. Στρος-Καν, όταν ο Ελληνας πρωθυπουργός του έθεσε πριν από 14 μήνες την ιδέα προσφυγής στο ΔΝΤ, εκείνος απάντησε ότι οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν θα δεχτούν σε καμία περίπτωση τη μονομερή παρέμβαση του Ταμείου σε μία χώρα της Ευρωζώνης. Η εκτίμηση του Γάλλου πολιτικού επιβεβαιώθηκε στη Σύνοδο Κορυφής της 11ης Δεκεμβρίου 2009, όταν ο κ. Παπανδρέου έθεσε το θέμα στους ομολόγους του, για να εισπράξει την κατηγορηματική τους άρνηση. Αντ’ αυτού, του ζήτησαν διαβεβαιώσεις ότι η Ελλάδα δεν θα κηρύξει στάση πληρωμών.

Οι δημόσιες δηλώσεις του κ. Παπανδρέου στο περιθώριο της συνόδου ήταν σε τελείως διαφορετικό μήκος κύματος. Οπως τόνισε στις Βρυξέλλες, δεν ετίθετο ζήτημα προσφυγής στο ΔΝΤ. Μία ημέρα πριν, ο διεθνής οργανισμός επίσης το είχε διαψεύσει. Οπως είχε δηλώσει ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής Τζον Λίπσκι, «θα μπορούσαμε να εμπλακούμε μόνο κατόπιν αιτήματος των ευρωπαϊκών αρχών, και εννοείται των ελληνικών αρχών. Εχει συμβεί αυτό; Οχι». Ο κ. Λίπσκι έλεγε την αλήθεια: Δεν υπήρχε ακόμη επίσημο αίτημα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν συζητήθηκε η προσφυγή στο ΔΝΤ μεταξύ των δύο ανδρών.

Εξάλλου, όσο οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν αποφάσιζαν να βοηθήσουν την Ελλάδα, ο κ. Παπανδρέου επανήλθε στην ιδέα του ΔΝΤ, αυτή τη φορά υπό τη μορφή απειλής: Πριν από τη Σύνοδο Κορυφής του Μαρτίου, προειδοποίησε δημοσίως τους ηγέτες της Ε. Ε. ότι αν δεν συμφωνήσουν σε ένα πακέτο στήριξης προς τη χώρα, θα καταφύγει στον διεθνή οργανισμό. Είχε προηγηθεί η οδυνηρή εμπειρία του Νταβός, όπου ο κ. Παπανδρέου βρέθηκε αντιμέτωπος με την ανησυχία παραγόντων των αγορών, δεχόμενος καταιγισμό ερωτήσεων για το αν θα κηρύξει στάση πληρωμών και πότε θα ζητήσει διεθνή βοήθεια.

Η πληροφορία ότι ο πρωθυπουργός εξέταζε την προσφυγή της χώρας στο ΔΝΤ από την αρχή, ουσιαστικά, της κυβερνητικής του θητείας, δημιουργεί εύλογα ερωτήματα. Γιατί δεν αναζήτησε πρώτα μία λύση εντός της Ε. E.; Και αν είχε αντιληφθεί τόσο νωρίς τη δεινή κατάσταση της χώρας, πώς εξηγείται η απροθυμία του να λάβει μέτρα δραστικής περιστολής του δημοσιονομικού ελλείμματος τους μήνες που ακολούθησαν, ώστε να αποτρέψει αυτό το ενδεχόμενο; Σε μία περίοδο που η κυβέρνηση, υπό το κράτος της ανησυχίας για το πολιτικό κόστος των ιδιωτικοποιήσεων που συμφώνησε με την τρόικα, επιλέγει να επιτεθεί στο «ύφος» των εκπροσώπων της, η απάντηση φαντάζει εύκολη...

Το ντοκιμαντέρ του Canal+ αναμένεται να ταράξει το πολιτικό σκηνικό και στη Γαλλία, καθώς ο κ. Στρος-Καν προχωρεί σε αποκαλύψεις και για τον πρόεδρο Νικολά Σαρκοζί. Ενόψει προεδρικών εκλογών, ο Σοσιαλιστής επικεφαλής του ΔΝΤ προβάλλει ως ο ισχυρότερος αντίπαλος του κ. Σαρκοζί. Ο κ. Στρος-Καν φέρεται να σχεδιάζει την επιστροφή στην πολιτική σκηνή της Γαλλίας μέσω… Ελλάδας, δρέποντας τις δάφνες της διάσωσης των αδύναμων χωρών της Ευρωζώνης. Οσο για τον κ. Σαρκοζί, δεν σκοπεύει να αφήσει το μονοπώλιο της διάσωσης του ευρώ στο ΔΝΤ και τον πολιτικό του αντίπαλο. Υπό αυτό το πρίσμα μπορεί να ερμηνευθεί η προσέγγισή του με τη Γερμανίδα καγκελάριο για την προστασία της Ευρωζώνης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. man8os avatar
    man8os 20/02/2011 01:25:47

    Αυτα να τα κρατησεις φακτορα. Για οταν γινει εξεταστικη των πραγματων επιτροπη.

  2. loretta avatar
    loretta 20/02/2011 01:43:28

    τα τσιγκελια να ετοιμαζονται....!!!

    • man8os avatar
      man8os @ loretta 20/02/2011 01:45:00

      Ηρεμησε tiger, για δικη να πανε. Δεν ημαστε Τουρκοι χασαπηδες.

      • loretta avatar
        loretta @ man8os 20/02/2011 01:47:27

        ....ωραια για δικη να παμε...η καταδικη ποια θαναι ???

        • man8os avatar
          man8os @ loretta 20/02/2011 02:39:30

          Ελπιζω ισοβια

          • anonymos avatar
            anonymos @ man8os 21/02/2011 04:48:30

            Ο Ελληνικός λαός σε δυο δημοσκοπήσεις σήμερα, δινει προβάδισμα στο Γιώργο Παπανδρέου και στο ΠΑΣΟΚ
            εναντι του Αντώνη Σαμαρά και της ΝΔ και εσείς ονειρέυεσθε αλλο Βρωμικο 1989!!

          • loretta avatar
            loretta @ anonymos 21/02/2011 13:13:10

            ...ονειρευομαστε???? δηλ εσυ δεν βλεπεις τι γινεται γυρω σου?? εχει διαλυθει το συμπαν ...εχουμε εναν πρωθυπουργο που λεει το ενα ψεμα πισω απο το αλλο...και καθε ψεμα του εχει κοντα ποδαρια..!!

            εχουμε βρωμικο 2011!! και πρεπει να τελειωνει.

          • anonymos avatar
            anonymos @ man8os 21/02/2011 04:53:10

            Ο Ελληνικός λαός σε δυο δημοσκοπήσεις δινει προβάδιαμα στο Γιώργο Παπανδρέου και στο ΠΑΣΟΚ εναντι του Αντώνη Σαμαρά και της Ν.Δ και εσείς ονειρέυεσθε αλλο βρωμικό 1989
            υπομονή!!

    • MatrixRevolutionEra avatar
      MatrixRevolutionEra @ loretta 20/02/2011 13:42:22

      Πολύ μου αρέσει να βλέπω έξαλλες γυναίκες...Αν μιλάτε εσείς για τσιγκέλια μάλλον η ώρα τους δεν αργεί!χααχαχαχαχαχαχααχα

  3. δημης avatar
    δημης 20/02/2011 02:05:38

    Η "Κ" ΜΕ ΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ (ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΕΝΤΑΞΕΙ) ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΟΤΙ Η ΓΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΥΡΙΖΕΙ......(ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΑ ΣΑΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΗΣ)

    • ΜΙΧΑΛΗΣ-ΗρΑκΛεΙο ΚρΗτΗς avatar
      ΜΙΧΑΛΗΣ-ΗρΑκΛεΙο ΚρΗτΗς @ δημης 20/02/2011 10:58:27

      Εσένα πάλι, αυτό σου έκανε εντύπωση από την όλη υπόθεσηηη!!!!! ΗΜΑΡΤΟΝ!!! Δεν βλέπεις ότι ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ οι "κυβερνώντες"???

  4. δημης avatar
    δημης 20/02/2011 02:11:20

    ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΑΝΑΛΛΩΣΙΜΟΣ ΕΙΝΑΙ.....

  5. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 20/02/2011 02:13:13

    Το ΔΝΤ (και κατ' επέκταση η τρόικα), όπως βλέπουμε, λειτουργεί καθαρά με τους όρους του νταβατζή. Παλιότερα, όταν η πόρνη έκανε "νερά" στο νταβατζή της, αυτός έστελνε κάποιον να τη χαρακώσει στο πρόσωπο, προκαλώντας της έτσι μια μόνιμη ουλή που έριχνε το "κασέ" της δια βίου. Έτσι και η τρόικα τώρα. Όταν οι... παλλακίδες που προσποιούνται την ελληνική κυβέρνηση πάνε να κουνηθούν λιγάκι, ο νταβατζής στέλνει τα εδώ πρωτοπαλίκαρά του (την αλαφουζφυλλάδα εν προκειμένω) να τις ξεφτιλίσουν "αδειάζοντάς" τις μέσα σε μια μόλις εβδομάδα.

    Όμορφος κόσμος, ηθικός, ΕΟΚικά πλασμένος...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Αυριανιστής 20/02/2011 02:20:00

      Και μην ξεχνάτε. Ο ίδιος ο Μπάμπης λέει δεξιά κι αριστερά ότι, όταν τα κτήνη της τρόικας έρχονται εδώ για να μας "επιβλέψουν", εκείνος τα συναντάει και "ανταλλάσσουν απόψεις".

      (Αλήθεια, δεν ακούνε τίποτα εκείνοι που "πρέπει" να ακούσουν τις ψωροπερήφανες ναρκισσιστικές δηλώσεις του Μπάμπη;)

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Αυριανιστής 20/02/2011 22:52:23

        Δεν το ήξερα ότι λέει τέτοια ο Μπάμπης.
        Μετά φαντάζομαι ότι ο Μπάμπης κάνει ένα μάθημα "εκλαϊκευμένο" στον Πορτοσάλτε, που είναι άσχετος γενικώς, αλλά το παίζει παντογνώστης, και ο Πορτοσάλτε έχει μπόλικο υλικό για το πρωινό του κήρυγμα.
        Τελευταία θεματική ενότητα κηρυγμάτων "Πρέπει να μειωθούν οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα". Εννοείται ότι ο Αλαφούζος τους έχει ήδη μειώσει, χαχα.

    • katalytikos avatar
      katalytikos @ Αυριανιστής 20/02/2011 08:58:36

      Ακριβώς!
      Τι έχουμε να μάθουμε!!

  6. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/02/2011 02:15:47

    Η υπόθεση έχει τρελό γέλιο. Το χαρούμενο παιδί ο ΓΑΠ μιλάει με τους κορυφαίους παράγοντες της διεθνούς πολιτικής σκηνής, νομίζοντας ότι είναι φίλοι του, και τους εκμυστηρεύεται τον πόνο του.
    Στον ένα, τον Γιουνκέρ, λέει πως η Ελλάδα είναι η πιο διεφθαρμένη χώρα. Και αυτός τον μαρτυράει λίγο καιρό μετά.
    Στον Στρως-Καν λέει ότι θέλει να μας πάρει το ΔΝΤ υπό την προστασία του μήνες προτού ανακοινωθεί αυτό, και ο πονηρούλης ο Γάλλος τον "δίνει στεγνά" ενάμισυ χρόνο μετά.
    Το ένα σκέλος το γνωρίζουμε: Ο ΓΑΠ λόγω βλακείας, ιδεοληψίας και εξυπηρέτησης ξένων συμφερόντων, ήθελε εξ αρχής να μας φτιάξει το κοστούμι του μνημονίου. Θυμίζω ότι το μνημόνιο είναι κάπου 1000 σελίδες, άρα χρειάστηκε αρκετό καιρό να συνταχθεί, δεν συντάχθηκε μέσα στον Απρίλη.
    Το δεύτερο σκέλος το αγνοούμε ακόμα: Γιατί ο Στρως-Καν καρφώνει τον ΓΑΠ και του δημιουργεί πρόβλημα;
    Μήπως γιατί πλέον είναι αναλώσιμο το καημένο και αναζητούμε κάτι καλύτερο;
    Οψώμεθα...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΒΙΣ 20/02/2011 02:17:12

      Για την απάντηση στο δεύτερο σκέλος, δες το αμέσως προηγούμενο σχόλιό μου...

  7. Σταύρος avatar
    Σταύρος 20/02/2011 02:27:00


    Άργησε λίγο ο Στρός Κάν να τους δώσει.
    Το έχει κάνει από τον Μάϊο ο Σαχινίδης και έχει γραφεί κι εδώ στο anti!


    “Όταν το ΠΑΣΟΚ ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας, διαπίστωσε ότι η μόνη εναλλακτική επιλογή που είχε ήταν να προσφύγει στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο”, είπε και χαρακτήρισε το ΔΝΤ ως “πρώτη επιλογή και μόνη που υπήρχε από τις 5 Οκτωβρίου και μετά”!

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11826&subid=2&pubid=11815009

  8. sawas avatar
    sawas 20/02/2011 04:08:14

    «…..θα μεταδοθεί τον επόμενο μήνα.» Να συμπληρώσω αν μεταδοθεί. Ενας μήνας είναι μεγάλο χρονικό διάστημα και όλα μπορούν να αλλάξουν. Μάρτης γαρ….. (λες να έχουμε εκλογές?).

    Μου φαίνεται σαν διπλό παιχνίδι: από την μια «σε πιέζω με πιέζεις, υποφέρω κι υποφέρεις». Γιατί να τον «δώσει» έτσι στεγνά ο Στρος Καν και μάλιστα με διαρροή? Του στέλνει μήνυμα? Ξεπέρασε τα εσκαμμένα? Αν αυτό συμβαίνει θα το μάθουμε αργότερα!!!

    Από την άλλη είναι μια είδηση (αν ευσταθεί) που εύκολα διαψεύδετε/ανασκευάζεται/χρησιμοποιείται αντίστροφα…..Φόβου την Πασοκια λογική!!!.
    Μπορεί δηλαδή να γίνει αυτή η είδηση βούτυρο στο ψωμί του (σε ενδεχόμενες εκλογές)

    Ποιο ειδικά η Πρωθηπουργαρα μας έψαχνε όλες τις δυνατές λύσεις του προβλήματος και προσπαθούσε να βρει όλες τις πιθανές λύσεις του προβλήματος μέσα στην ΕΕ αλλά και έξω από αυτήν (ΔΝΤ).
    Η ΕΕ είχε όμως τα δικά της συντονιστικά προβλήματα…..και γι αυτό απειλούσε με όπλα και διέφθειρε το όνομα της πατρίδας του στο εξωτερικό με έναν και μοναδικό σκοπό, να αυξήσει την πίεση στην ΕΕ ώστε οι εταίροι μας να αποδεχτούν μια λύση. Την συνέχεια την γνωρίζουμε…..


    Πάντως θέλει προσοχή στην ανάγνωση του γεγονότος.

  9. Maro avatar
    Maro 20/02/2011 06:08:07

    Γιατί βρέ παιδιά; Πρώτη φορά ξεμπροστιάζεται ὁ Γιωργάκης; Τίποτα καινούργιο; :-)

    • ΜΙΧΑΛΗΣ-ΗρΑκΛεΙο ΚρΗτΗς avatar
      ΜΙΧΑΛΗΣ-ΗρΑκΛεΙο ΚρΗτΗς @ Maro 20/02/2011 11:00:02

      Συμφωνώ, τίποτα καινούριο, αλλά τελικά σε αυτή τη χώρα, καθόμαστε και μας γ....ε, και λέμε στην τελική και "ευχαριστώ"!

  10. spiros avatar
    spiros 20/02/2011 08:25:05

    Μήπως του χάλασε το προφίλ με την τελευταία κρίση της Τρόικα γιατί έδειξε άλλο πρόσωπο από αυτό που λανσάρει στην Γαλλία; Σε αντίποινα τον κάρφωσε;
    Φιλικά χτυπήματα πλάτης........... Ακόμη μια επιβεβαίωση.

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ spiros 20/02/2011 22:40:06

      ΣΩΣΤΟΣ .
      ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΙΘΑΝΟ.
      ΕΠΙΣΗΣ , ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΣΟ ΚΑΜΕΝΟ ΧΑΡΤΙ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΕΝΟΨΕΙ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ.

  11. Ηλίας avatar
    Ηλίας 20/02/2011 08:56:35

    Εφυγε το αρθρο με e-mail για νδ. Μιχελακη ακους;;;

  12. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 20/02/2011 09:16:25

    Γιατί χρειάζεται ο Στρος-Καν να μας πει ότι ο ΓΑΠ " ψαχνόταν " από το Δεκέμβριο του 2010 για να προσφύγει στο Δ.Ν.Τ; Είναι πασίγνωστες οι δηλώσεις Σαχινίδη, για προαποφασισμένη προσφυγή της χώρας, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβαν. Νομίζω ότι το σχετικό βίντεο έπαιξε και ο Σαμαράς στη ΔΕΘ :http://www.youtube.com/watch?v=MNJ7G4EHmkw&feature=related

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 20/02/2011 09:39:19

      +1000
      Η Δήλωση του Σαχινίδη κούμπωσε με τη δήλωση του Στρος.....
      ...και λέγαμε μήπως του ξέφυγε του Φιλιππάκου........

  13. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 20/02/2011 09:47:46

    Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις και την πρόσφατη εσωτερική έκθεση από την ανεξάρτητη υπηρεσία ελέγχου [independent evalution office] το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι η κρίση χρέους στη Ευρώπη ήταν ένα καλά οργανωμένο σχέδιο από το ΔΝΤ, [ο Παπανδρέου απλά υπηρέτησε τους στόχους του Ταμείου] το οποίο πρόσθεσε αξία σε έναν απαξιωμένο οργανισμό και εξυπηρέτησε μεταξύ άλλων:
    Α. Τη Θεσμική του μεταρρύθμιση, με την ενσωμάτωση των αναδυόμενων οικονομιών στη δομή του ταμείου και την αύξηση των τελών (χρηματοοικονομικές εισφορές που δίνουν δικαίωμα ψήφου) κατά 10% για τη διανομή της αύξησης μεταξύ των αναδυόμενων οικονομιών.
    β. Το 2007 το ΔΝΤ είχε 2.691 εργαζόμενους με λειτουργικά έξοδα περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Οι αμφιλεγόμενες πολιτικές του οδήγησαν να χορηγεί όλο και λιγότερα δάνεια. Το 2007 ο δανεισμός είχε φτάσει στο χαμηλότερο σημείο από το 1980, τα οικονομικά κέρδη μειώνονταν, το κόστος αυξάνονταν, γεγονός που έκανε την λειτουργία του προβληματική.
    Σε συνεδρίαση το φθινόπωρο του 2007 ο τότε Υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ, Henry Paulson είχε ζητήσει να μειωθούν, τόσο οι δαπάνες του ταμείου όσο και το προσωπικό και να εστιάσει τη δράση του στη βασική του αποστολή.
    Όταν όμως αμέσως μετά ανέλαβε τη διεύθυνση του ταμείου ο πρώην Γάλλος υπουργός Οικονομικών Strauss-Kahn (από τον Ισπανό Rodrigo Rato) απόφυγε να αναφερθεί στις περικοπές που πρότειναν οι usa, δήλωσε ότι οι αλλαγές στο ΔΝΤ είναι απολύτως αναγκαίες και υποσχέθηκε ότι θα προχωρήσει σε μεταρρυθμίσεις που θα επηρέαζαν τη δομή του οργάνου, όπως και έγιναν. Το ΔΝΤ δανείζει πλέον την ευρωζώνη (μέσω Ελλάδας και Ιρλανδίας) και οι αναδυόμενες αγορές ενσωματώθηκαν στη δομή του.

    Είναι προφανές ότι οι δηλώσεις του Ντομινίκ Στρος Κάν δεν υπηρετούν το ξεμπρόστιασμα του κ. Παπανδρέου. Ενοχοποιούν την Ελλάδα και προσπαθούν να παγιώσουν την άποψη που λέει ότι η προσφυγή στο ΔΝΤ ήταν μονόδρομος.

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ o βουνίσιος 20/02/2011 09:55:46

      "Είναι προφανές ότι οι δηλώσεις του Ντομινίκ Στρος Κάν δεν υπηρετούν το ξεμπρόστιασμα του κ. Παπανδρέου. Ενοχοποιούν την Ελλάδα και προσπαθούν να παγιώσουν την άποψη που λέει ότι η προσφυγή στο ΔΝΤ ήταν μονόδρομος."

      ..πως προκύπτει αυτό????

    • popolaros avatar
      popolaros @ o βουνίσιος 20/02/2011 10:31:50

      Δεν είναι ξεμπρόστιασμα του ΓΑΠ το ότι ήταν 'υπάλληλος' του ΔΝΤ ?

    • Dyer avatar
      Dyer @ o βουνίσιος 20/02/2011 11:56:03

      Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες από το βουνό!
      Εξηγούν τα κίνητρα για την εξάπλωση του ΔΝΤ στην Ευρωζώνη.
      Για πελάτες ψάχνανε!

      • Κώστας Κ. avatar
        Κώστας Κ. @ Dyer 21/02/2011 03:45:07

        Νομίζετε πως μετά το ντοκυμαντέρ θα θυμούνται πολλοί Γάλλοι πως ο ΓΑΠ κατέστρεψε την Ελλάδα επίτηδες για να σωθεί το ΔΝΤ;
        Και να πατήσει πόδι και στην ΕΕ;
        Πόσοι Έλληνες έχουν καταλάβει τί γίνεται;
        Πόσοι θυμούνται την μεθόδευση του Τ3-Τ10, την επανέκδοση ομολόγου για να σωθεί κάποιος σορτάκιας και να μην γίνουμε νωρίς ρόμπες;
        Ποιός θυμάται την πρώτη συνάντηση του ΓΑΠ με τον Σόρρος;

        Ο Στρώς-Καν δικαιολογείται για την καταστροφή της ΕΕ, πως δεν ήταν δικό του λάθος, αλλά λανθασμένη πολιτική του Άβερελ (που επίσης στο εξωτερικό κανείς δεν έχει προσέξει πως διακηρύσσει την ανάγκη "παγκόσμιας διακυβέρνησης") .
        Θα το βάλει και στο βιογραφικό του όταν θα είναι υποψήφιος διάδοχος του Σαρκοζύ.

        Και σιγά μην θυμάται οποιοσδήποτε άλλος τι εστί ΓΑΠ, εκτός απο τους λίγους Έλληνες και την Γουώλ Στρήτ.

  14. γαλαζιος avatar
    γαλαζιος 20/02/2011 09:50:53

    Αλλο να το λέει ο Σχανίδης και άλλο να το επιβεβαιώνει ο ίδιος ο Στρος Καν.
    Ο Γιωργάκης, σήμερα μετά από αυτήν την αποκάλυψη, τελείωσε......οριστικά και αμετάκλητα!
    Όποτε κι αν κάνει εκλογές θα σέρνει πίσω του την ντροπή της προδοσίας.
    Αν τις κάνει τώρα, που είναι το πιθανότερο, θα βγάλει άλλους ξει μήνες μαζί με τους Μνημονιακούς φίλους του, τα κόμματα που δημιουργήθηκαν μαζί με το Μνημόνιο. Αν ομως αυτά μπουν στην Βουλή. Σε κάθε περίπτωσηξ το φθινόπωρο ο Σαμαράς θα πρέπει να βγάλει τα κάστανα απο τη φωτιά.
    Δυστυχώς ή ευτυχώς ο Α. Σαμαράς δεν έχει άλλο πολιτικό χρόνο για να προετοιμαστεί.

  15. Κώστας avatar
    Κώστας 20/02/2011 09:56:51

    Aν η ΝΔ δεν σηκώσει το θέμα είναι για κλάματα.
    Δεν μιλάμε να βγάλει ο κ. Μιχελάκης απλά μια ανακοίνωση. Αυτό θα είναι θάψιμο του θέματος. Θα είναι υποβάθμιση της αποκάλυψης-βόμβα.

    Ο ίδιος ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης οφείλει να σηκώσει το θέμα.
    Να ζητήσει εξηγήσεις. Να κάνει ο ίδιος δηλώσεις. Να θέσει ερωτήματα.

  16. kakofonix avatar
    kakofonix 20/02/2011 10:02:58

    Όσο ο ΓΑΠ επιμένει να αντιτίθεται στην εκποίηση, θα τρώει σφαλιάρες. Αυτό ήταν συμβατικό χτύπημα που ''διέρρευσε'' στην Κ. Το επόμενο θα είναι πυρηνικό και θα έδρθει από Βρυξέλλες πλευρα.

    Τροικα -ΓΑΠ: 3-2

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ kakofonix 20/02/2011 11:23:25

      Ομολογώ ότι το είχες προβλέψει ότι ετοιμάζεται σφαλιάρα.

  17. popolaros avatar
    popolaros 20/02/2011 10:09:34

    Αυτή η ξεκάθαρη δήλωση του Δντη του ΔΝΤ, οφείλει να γίνει η σημαία του Σαμαρά...μέχρι και τις εκλογές.
    Καταδεικνύει ποιά ήταν εξαρχής η μυστική ατζέντα του ΓΑΠ.
    Να υπαγάγει την χώρα,την ευρωζώνη,την Ε.Ε υπό την Αμερικανική εποπτεία.
    Να ξελασπώσει το δολλάριο, λασπώνοντας το ευρώ και την ίδια την Ελλάδα.
    Από πέρσι φωνάζουμε εδώ, ότι είναι μια τυπική περίπτωση σαν του Γεωργιανού Saakashvili.
    Υποτελής και φερέφωνο των banksters και των ξένων κέντρων.
    Εδώ να υπενθυμίσουμε ότι η μόνη χώρα που έχει δικαίωμα βέτο στο ΔΝΤ, είναι η Αμερική.

    Οι Γερμανοί δεν τρελάθηκαν ξαφνικά με την Ελλάδα, ούτε ανακάλυψαν τα όποια δημοσιονομικά προβλήματα της χθες.
    Τα ήξεραν καλύτερα και από εμάς.
    Όταν είδαν ότι ο Jeffrey ήταν αποφασισμένος να θυσιάσει, αφού είχε πριν ξεφτιλίσει διεθνώς, την ίδια του την χώρα...τότε φοβήθηκαν και άρχισαν να κινούνται.
    Φυσικά για το συμφέρον τους πλεον.

    Η είδηση είχε δημοσιευθεί προ μηνών σε άρθρο του έγκριτου Δελαστίκ από τα Επίκαιρα.
    Δεν είδα τότε την αντίδραση που περίμενα.
    Τώρα βέβαια έχουμε ξεκάθαρη καταγεγραμμένη δήλωση του ίδιου του Στος-Καν.
    Ήταν προφανές ότι ο Στρος, ενόψει της καθόδου του στις προεδρικές της Γαλλίας, θα τον έδινε και επίσημα πλέον.

    Επίσης, ο προηγούμενος Υπουργός Παπαθανασίου έχει δώσει στοιχεία, εδώ και καιρό.
    Στοιχεία που δείχνουν το colpo grosso της σκόπιμης αύξησης του ελλείματος ώστε να δικαιολογηθεί η προσφυγή στο ΔΝΤ.
    Έγινε αξιοποίηση τους ;

    Ο ΓΑΠ είχε μια δουλειά να κάνει.
    Τώρα πάει για κάψιμο.
    Το λένε οι λειτουργοί του 'συστήματος'.
    Το λένε και τα φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ.
    Το μόνο που με απασχολεί είναι τα αντίποινα που θα επιβληθούν στη χώρα...λόγω ΓΑΠ.

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ popolaros 20/02/2011 10:55:03

      +1000

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ popolaros 20/02/2011 15:09:41

      Συμφωνώ με το σύνολο των σχολίων σου.
      Τον Παπαθανασίου όμως, άσ' τον. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι συνέβαλε στον κατήφορο, εν πλήρει επιγνώσει. Και ένοχος, ένοχον ου ποιεί! Απλώς, στήνεις άλλη μια κρεμάλα.

    • popolaros avatar
      popolaros @ popolaros 20/02/2011 15:41:24

      Πηλέα, για τον Παπαθανασίου αδιαφορώ...για τα στοιχεία του όμως όχι.
      Στο βιβλιαράκι που έβγαλε πρόσφατα(“Με τη γλώσσα των αριθμών, Η αλήθεια για την οικονομία”) αναφέρει πολλά στοιχεία για το colpo grosso.
      Υπάρχει και στο site του.

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ popolaros 20/02/2011 18:40:40

        O Παπαθανασίου ήταν delevery boy, yesman. Η ευθύνη ανήκει στον χοντρό και στους ''βαρόνους''.

        Όταν ο Αλογοσκούφης κατάλαβε το χάος, εισηγήθηκε μέτρα σοκ, για να κρατήσει το έλλειμμα. Και τον έστειλαν σπίτι του, μαζί με την αξιοπιστία της χώρας και της παράταξης. Και δώρο μια ''φιλική συμμετοχή'' στο Βατοπέδι.

        • xmmm avatar
          xmmm @ kakofonix 20/02/2011 20:41:20

          ποια μετρα;;;; το μονο μετρο που μπορεσε να σκεφτει και εισηγηθηκε ο αλογοσκουφης ηταν ο κεφαλικος φορος στα μπλοκακια, κατα τα αλλα ουτε μια αλλαγη των τεκμηριων δεν σκεφτηκε να κανει!!!!

        • aris. A avatar
          aris. A @ kakofonix 20/02/2011 21:18:27

          Αν θυμάμαι καλά μπροστά μπήκε ο γνωστός Σουφλιάς να ακυρώσει τα μέτρα Αλογοσκούφη

        • aris. A avatar
          aris. A @ kakofonix 20/02/2011 21:18:28

          Αν θυμάμαι καλά μπροστά μπήκε ο γνωστός Σουφλιάς να ακυρώσει τα μέτρα Αλογοσκούφη

          • kakofonix avatar
            kakofonix @ aris. A 20/02/2011 21:43:02

            Κάτι τέτοιο έγινε, όχι μόνο από τον Σουφλιά

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ aris. A 20/02/2011 22:58:31

            Τον Αλογοσκούφη τον κρέμασε μέχρι και η "Καθημερινή" που τώρα βέβαια επικροτεί τα σκληρότερα μέτρα της Τρόικας. Θυμάμαι άρθρο που ήταν εναντίον του μόλις εκπαραθυρώθηκε και ανέλαβε ο Παπαθανασίου. Ο Αλογοσκούφης είχε παροπλιστεί τους τελευταίους μήνες της υπουργίας του, διότι ο ΚΚ ο Εξαφανισμένος είχε παραχωρήσει την διακυβέρνηση της χώρας στον Σουφλιά και εκείνος είχε ήδη αποσυρθεί εις τα ίδια. Χωρίς Σουφλιά δεν κουνιόταν φύλλο και τελικά ορίστε που οδήγησε τη χώρα ο κύριος αυτός. Στον οποίο, αν θυμάστε, ποτέ ο αντιπολιτευόμενος τύπος δεν είχε ασκήσει κριτική, ούτε ο ηλεκτρονικός, ήταν σε μία περίεργη ασυλία. Οι κακές γλώσσες λένε ότι τον προστάτευε η αριστερή γυναίκα του.

  18. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/02/2011 10:30:38

    Τίποτα... Κατάλαβαν οι πανηλίθιοι απατεώνες ότι έχουν ξεμπροστιαστεί εκ των πραγμάτων, τα αδιέξοδα ΔΕΝ λύνονται με μπαρουφολογίες και πρασινάδες, και σιγά σιγά θα μας λένε την αλήθεια.

    Ήδη την λένε σε μικρες δόσεις, μπας και γλυτώσει ο Παπανδρέου τις λεμονόκουπες, ή χειρότερα.

    Ότι δήθεν "δεν ήξεραν και ήταν απορετοίμαστοι". Πώς μπορεί να μην ήξεραν όταν το ανιτνιουζ και ΟΛΟΙ, μα ΟΛΟΙ οι σχολιαστές το ήξεραν;

    Απλά, ΔΕΝ τολμούσε και ΔΕΝ τολμάει να κάνει το Πασόκ τα εύλογα και απαραίτητα. Ήθελε την θεία Αγγελα να το κάνει. Η θεία Αγγελα δεν είναι κορόϊδο, ήθελε τον θείο Καν.

    Κανείς μας κανείς δεν είχε και δεν έχει τα α___ια να πει την αλήθεια, και κυρίως να κάνει τα εξής 1) μέτρα σκληρότερα από οτιδήποτε έχουμε δει, 2) παραγματική απελευθέρωση της αγοράς (όχι με φαρμακοποιούς, αλλά με μείωση φόρων και κατάργηση κάθε πόθεν έσχες -- κι ας έρθουν οι κάθε μαφιόζοι, 3) διαπραγμάτευση με τους πιστωτές και δις ιζ πάρτα, αν δεν θέλουν, κλπ κλπ, τα έχω ξαναπεί, βαριέμαι τα ίδια και τα ίδια.

    Οι Πασόκοι ψεύτες, άτολμοι και προσκυνημένοι, η ΝΔ βραχυκυκλωμένη από τν φόβο μην κα χαρακτηριστούν ...δεξιοί, και το 60% του λαού στον αέρα.

    Αυτοκτονία δια της ανικανότητος.

    Τώρα θα κάνει εκλογές με ποιο ερωτημα; Ποιός θα διαχειριστεί την υποθήκη; Ποιός θα βάλει κι άλλες υποθήκες;

  19. kp8 avatar
    kp8 20/02/2011 10:54:09

    Συμφωνώ με το σχόλιο ότι η είδηση αυτή πρέπει να γίνει η σημαία του Σαμαρά από τώρα και μέχρι τις εκλογές. Πρέπει να γίνει ό,τι είναι δυνατόν, με κάθε μέσο να ξεφωνιστεί το γαπ ότι τα είχε όλα προσχεδιασμένα και όχι μόνο έλεγε ασύστολα ψεύδη αλλά δούλευε ύπουλα και μεθοδικά ώστε να χειροτερέψει η κατάσταση όσο το δυνατόν περισσότερο και να φαντάζει το δντ ως η μόνη λύση. Πρέπει αυτό να το καταλάβει και η πιο απομονωμένη γιαγιούλα στο πιο μακρινό κορφοβούνι.

    • Michal.V. avatar
      Michal.V. @ kp8 20/02/2011 23:16:31

      Kp8 O ίδιος ο παππούς του είναι.Ψέμα στο ψέμα. Από τη μια συμφωνούσα μυστικά με τους Άγγλους για την επάνοδο του βασιλιά και από την άλλη, από το μπαλκόνι βροντοφωνούσε " πιστεύομεν και εις την λαοκρατίαν". Θαυμάστε τον!.

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ kp8 20/02/2011 23:55:44

      Συμφωνώ,και επαυξάνω
      Πρέπει αυτό να το καταλάβει και η πιο απομονωμένη γιαγιούλα στο πιο μακρινό κορφοβούνι.....
      Δεν είναι μόνο η γιαγιούλα ,υπάρχουν δημόσιοι υπάλληλοι και μορφωμένοι που ακόμη πιστεύουν οτι 8α γινόταν στάση πληρωμών και η μόνη λύση ήταν το ΔΝΤ έλεοςςςςςςςςςς
      Πώς να κατάφερνε και η ΝΔ να προβάλει τον δικό της λόγο?Με τα ξεπουλημένα ΜΜΕ ,με την ΕΣΗΕ που κοιμάται?Δεν βλέπουμε οτι δεν την προβάλουν?Που είναι οι εφημερίδες?Πουλημένοι όλοι σκυλιά πεινασμένα περιμένουν όλοι να πάρουν κανένα κόκαλο ,και ας είναι και της γιαγιάς του που πέθανε απο την πείνα ...
      ΑΙΣΧΟΣ

  20. pavlina avatar
    pavlina 20/02/2011 10:56:17

    μα,γιατί κάνουν εντύπωση οι αποκαλύψεις της καθημερινής, αφού οι κυβερνώντες ελεγανη δημοσίως και μόνοι τους ότι Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιες¨. Με κάθε τροπο έτειναν το μήνυμα ότι θέλουν Δντ , γιατί απλά ήθελαν. Τι νομίζετε ότι τα έλεγαν για προειδοποίηση στους ευρωπαίους; ΠΡωτα τα βρήκαν με ΔΝΤ και μετά με Μέρκελ και σια....Απλώς ήθελαν να μη φανεί στο λαό ότι πανε μόνοι τους, αλλά στέλνει η Ε.ε. Αυτά είναι καταγεγραμμένα και λένε πολλά...μη ξεχνάμε

  21. Theo avatar
    Theo 20/02/2011 11:12:33

    Το ΠΑΣΟΚ ειναι ενα κομμα ανομιας και αλητειας. Στις φωτιες του 2007 και στα επεισοδια τον Δεκεμβριο του 2008 βλεπαμε εκπληκτοι τον ΓΑΠ να κατηγορει την κυβερνηση και να μην προτεινει ουσιαστικες λυσεις. Μας το επαιζε ανθρωπιστης και υπερασπιστης των συμφεροντων του Εθνους..Αφου λοιπον δεν αντιδρουμε ας κατσουμε να υποστουμε τον σοσιαλισμο!!!!!

    • Tem avatar
      Tem @ Theo 20/02/2011 12:24:21

      δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Κρίμα

    • Ευάγγελος avatar
      Ευάγγελος @ Theo 20/02/2011 12:33:52

      @Theo ... Βρε 'συ Θοδωρε που απέγινες ... Theo μόλις βγήκες λίγο εκτός Ελλάδας, σού έμαθαν οι Έλληνες γονείς σου να μη λες τέτοια χαζά στούς Έλληνες όταν πας να περάσεις τις διακοπούλες σου διότι κινδυνεύεις να φας πολύ ξύλο? Μάθε το λοιπόν. Κινδυνεύεις να φας πολύ ξύλο άμα έρθεις εδώ και λες τέτοιες μαλακιούλες. Πίστεψέ με, πέφτει πολύ ξύλο στούς ξενέρωτους χαζούς ετούτον τον καιρό στην Ελλάδα. Υπάρχει μεγάλη αγανάκτηση κι αυτά που λες να πας να τα πεις στα κατηχητικά τών Καθολικών και τών Προτεστάντων. Μήτε κοριτσάκι 7χρονο να ήσουνα βρε ... theo ή Thodwraki στα Ελληνικά που σε βάφτισαν κι εσένα κάποτε. Sihtir, τούρκικο Φιλιππινεζικο αυτό :-)

  22. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 20/02/2011 11:19:42

    "Η Ελλάδα, οδηγούμενη έντεχνα από τις «αγορές», καθώς επίσης από κάποιους «διατεταγμένους» λειτουργούς της, στην αδυναμία πληρωμής των χρεών της, έχει αφενός μεν υποχρεωθεί στην καταστροφική πολιτική του ΔΝΤ (με στόχο τη λεηλασία της, καθώς επίσης την υποταγή της στο Καρτέλ), αφετέρου στην πλήρη σχεδόν απαξίωση των περιουσιακών στοιχείων της – έτσι ώστε να πουληθεί σε «τιμή ευκαιρίας» το σύνολο των παγίων της." πηγή http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2287.aspx

    Ακόμη και να μην το έλεγε ο Στρος Καν, όλοι μπορούν να καταλάβουν το παιχνίδι που παίχτηκε πίσω από την πλάτη μας. Εγώ πιστεύω πάντως ότι οι συζητήσεις με το ΔΝΤ είχαν ξεκινήσει πολύ πριν εκλεγεί η νέα κυβέρνηση.

  23. nick avatar
    nick 20/02/2011 11:26:22

    Δεν εκπλήσσει κανέναν το γεγονός.
    Ο Σαχινίδης έχει δηλώσει σε τηλεοπτική εκπομπή στη ΝΕΤ ότι από την πρώτη μέρα διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ (5/10/09), η πρώτη τους σκέψη ήταν η προσφυγή στο ΔΝΤ.
    Προφανώς μέχρι να συνεννοηθούν με Ε.Ε., ΗΠΑ (εννοείται), τέλη Νοεμβρίου - αρχές Δεκεμβρίου άρχισαν τις επαφές με το ΔΝΤ.
    Αρχεία όπως οι δηλώσεις Στρος-Καν σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ή η δήλωση Σαχινίδη στην πρωινή εκπομπή της ΝΕΤ πρέπει να κρατούνται από τη ΝΔ, γιατί θα φανούν πολύ χρήσιμα σε μελλοντική εξεταστική για τον τρόπο και τους στόχους της προσφυγής στο ΔΝΤ.
    Και η εξεταστική αυτή δεν θα αργήσει...

  24. NICK GR avatar
    NICK GR 20/02/2011 12:06:36

    ψευτες, ψευτες, ψευτες. Η ΝΔ εχει υποχρεωσει να πει την αληθεια στον ελληνικο λαο επειδη ο Αντωνης την γνωριζει.Να γνωρισει και ο τελευταιος κατοικος της χωρας με απλα λαικα τι συνεβει.τα υπολοιπα θα ερθουν αρκει να υπαρχει θεληση ,αγαπη για την πατριδα.

  25. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 20/02/2011 12:23:06

    12 και ακόμα ν' αντιδράσει η Ν.Δ.!!!
    Το Atinews αντέδρασε από τα μεσανυχτα!!!

    • popolaros avatar
      popolaros @ Κώστας Ροδινός 20/02/2011 12:52:09

      +1000

  26. Tem avatar
    Tem 20/02/2011 12:30:03

    Πειράζει που είμαστε εντελώς ηλίθιοι ?

  27. thanasis avatar
    thanasis 20/02/2011 12:36:05

    καθε μερα αποδεικνυεται το μεγαλο σχεδιο με την οικογενεια
    παπανδρεου και τον σκοπο που ανελαβε την εξουσια
    ειναι πολυ πλουσια τα εδαφη της ελλαδος και το
    ξεπουλημα προ των πυλων.γρηγορηται ελληνες
    για να μην βρεθητε ενωπιον μιας νεας ΜΕΛΟΥΝΑΣ

  28. Κώστας avatar
    Κώστας 20/02/2011 12:49:13

    Η ώρα της αλήθειας ήρθε.
    Για τη ΝΔ και τον αρχηγό της.

    Η θα βγάλουν ΤΩΡΑ ανακοίνωση -και με απαραίτητη δήλωση/καταγγελία από τον ίδιο τον Αντώνη Σαμαρά- ή να μας αφήσουν ήσυχους.
    Τα ωραία λόγια τέλειωσαν.

    Ο Στρος Καν φέρεται να έχει κάνει δηλώσεις που σε άλλη χώρα ,όπου δεν θα είχε εκλείψει τελείως η τσίπα, θα έριχναν την κυβέρνηση. Αν ισχύει το ρεπορτάζ της Καθημερινής, πράσινοι βουλευτές και υπουργοί θα πρέπει να κλειστούν στα σπίτια τους.
    Είναι απλό. Τώρα είναι η ώρα. Θα αντιδράσει η ΝΔ; Θα σηκώσει το θέμα; Θα παλέψει; Η ώρα περνάει... Σήμερα παίζεται η αξιοπιστία του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Ή θα ανταποκριθεί στο συνταγματικό της καθήκον να ασκήσει έλεγχο στις φερόμενες πράξεις του πρωθυπουργού ή θα την συμπαρασύρει η γενική απαξία.
    Προσωπικά προβλέπω πως η ΝΔ θα ανταποκριθεί στην εθνική της υποχρέωση και θα αναδείξει το θέμα. Σήμερα. Οχι αύριο. Αυριο είναι αργά.
    Όποιος δεν καλεί τον ΓΑΠ να απολογηθεί για τις αισχρότητες που του αποδίδει ο Στρος Καν είναι συνένοχος...

  29. popolaros avatar
    popolaros 20/02/2011 12:53:45

    No comment....
    -------------------------
    Aπάντηση Πεταλωτή
    «Όλοι θυμόμαστε τις τεράστιες προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης και ιδιαίτερα του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου να αντιμετωπίσει με τον πλέον άμεσο τρόπο το ενδεχόμενο χρεοκοπίας της χώρας το οποίο αποκαλύφθηκε μετά τις εκλογές του 2009» σχολίασε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ.Πεταλωτής.

    Ο κ. Πεταλωτής κατηγόρησε και πάλι τη ΝΔ ότι «απέκρυπτε επιμελώς» το μέγεθος του προβλήματος, που «αποκαλύφθηκε μετά τις εκλογές, μαζί με τις βίαιες αντιδράσεις των αγορών για την κατάσταση αυτή».

    «Με λεπτούς χειρισμούς, με ψυχραιμία και περίσσια αποφασιστικότητα, καταφέραμε σε εποχές πολύ δύσκολες για τη χώρα μας, να δημιουργηθεί η γνωστή λύση του τριμερούς μηχανισμού δανεισμού και στήριξής μας και η υπαγωγή μας σε αυτόν. Αυτό που σήμερα είναι το ζητούμενο για την Ευρώπη, δηλαδή η δημιουργία ενός μόνιμου παρόμοιου μηχανισμού, εμείς το κατορθώσαμε, επιχειρώντας σ' ένα εξαιρετικά δύσκολο κλίμα αναξιοπιστίας για τη χώρα μας, έτσι όπως την παρέδωσε η ΝΔ και φθάσαμε σήμερα, απαλλαγμένοι από τις προσωρινές δανειακές μας ανάγκες, να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε τις μεγάλες αλλαγές που έχει ανάγκη η Ελλάδα. Η πορεία αυτή ούτε αυτονόητη, ούτε εύκολη ήταν. Είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και συμπυκνωμένης κατανόησης από τον ελληνικό λαό και την κυβέρνησή μας» καταλήγει η δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου.
    h**p://news.in.gr/greece/article/?aid=1231080003

  30. JOHN avatar
    JOHN 20/02/2011 13:00:48

    Ο ΓΑΠ ειναι γνησιος εκφραστης της νεας ταξης πραγματων.Ειναι εντολοδοχος τους και προωθει τα σκοτεινα σχεδια τους στη περιοχη.Πολλοι απο τους συμβουλους του εχουν υπηρετησει σε θεσεις κλειδια και προωθησης των σχεδιων τους οπως ο συμβουλος του Σακασβιλη Ροντος και αλλοι κυριως στο οικονομικο επιτελειο.Μονο ενεργοι πολιτες μπορουν να τους χαλασουν τη σουπα.Γιατι σε καποια φαση οταν ο εκλεκτος τους θα εχει φθαρει ανεπανορθωτα θ ακαλουθεισει διαδικασια διαδοχης.Στη συνεχεια θα εχουμε μαγειρεματα μεχρι να βρεθει ο καταληλος λαοπλανος να επικρετησει και να υπηρετησει τα σκοτεινα σχεδια τους.Ακριβως στο σημειο αυτο μπορει να γινει η χαλαστρα και να επικρατησει το απροβλαιπτο.

  31. popolaros avatar
    popolaros 20/02/2011 13:03:52

    O Χρήστος Γιανναράς για τα ιστορικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ και τον Jeffrey.

    Σημερινό άρθρο,τελευταία παράγραφος.
    ---------------
    "Και στο τιμόνι η γκροτέσκα φιγούρα, ο ολίγιστος των Παπανδρέου. Τα παρέδωσε όλα μεθοδικά στις «αγορές», με αντάλλαγμα να τον αφήνουν να παίζει με το παιχνιδάκι της εξουσίας. Αποκλείεται κάποια «ιστορικά στελέχη» να μην βλέπουν τι διακυβεύεται. Και είναι οι μόνοι που μπορούν αποτελεσματικά να δράσουν."

    h**p://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_52_20/02/2011_433354

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ popolaros 20/02/2011 13:22:04

      τι εννοεί ο κ.Γιανναράς? Μόνη λύση η αλλαγή αρχηγού στο ΠΑΣΟΚ? Σωθήκαμε...

    • αναστάς avatar
      αναστάς @ popolaros 20/02/2011 22:15:43

      ήμαρτον με το γιανναρά. όχι άλλο γιανναρά. κάθε κυριακή όποιος ανοίγει την καθημερινή ψάχνει να βρει τί θα πει ο γιανναράς να διαφωτιστεί. όχι άλλο. go home.

  32. RYaN avatar
    RYaN 20/02/2011 13:05:37

    Έχετε ακούσει το μόνιμο επιχείρημα της κυβέρνησης "Γιατί ο κ. Καραμανλής λιποτάκτησε αφήνοντας τη χώρα στο γκρεμό?" ?
    Αυτό το ερώτημα διαβάζεται κι αλλιώς. Φανταστείτε, λοιπόν, τον Παπανδρέου να λέει: "Εγώ έλεγα κάτι αστειάκια στα μπαλκόνια κι εσείς πήγατε και με βγάλατε πρωθυπουργό?"

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ RYaN 20/02/2011 13:20:25

      Πολύ σωστά. Γιαυτό άλλωστε έχουνε παντελώς καταχωνιάσει και την επί μήνες υστερική επωδό του "φτάνει πιά!"

  33. thanos avatar
    thanos 20/02/2011 13:28:47

    Όσοι από εμάς δήλωναν πως η προσφυγή στο ΔΝΤ είναι στημένη, το ίδιο και οι ενέργειες της κυβέρνησης Παπανδρέου σε πολλά επίπεδα, ΔΥΣΤΥΧΩΣ για τη χώρα θα επιβεβαιωνόμαστε συνεχώς.
    Περιμένω από τη Ν.Δ. να κάνει ΣΗΜΑΙΑ τη δήλωση Στρος Κάν, αν ισχύει και ΑΝΕΝΔΟΤΟ αγώνα κατά της μνημονιακής πολιτικής.
    Όσον αφορά, τη δήλωση Σαμαρά για το σεβασμό των υπογραφών και τη συνέχεια του ελληνικού κράτους, σωστά το δήλωσε. Έτσι, δηλώνει ένας αξιόπιστος ηγέτης. Αρκεί μετά την ανάληψη εξουσίας να το διαπραγματεύεται συνεχώς για να επιτύχει καλύτερες συμφωνίες ή ακόμη κ να το "ξεχάσει".

  34. ΑΡΕΣΜΑΡΕΣ avatar
    ΑΡΕΣΜΑΡΕΣ 20/02/2011 13:42:35

    Οι αποκαλύψεις του Στρως-Καν μαζί με τη δήλωση Σαχινίδη κάνουν πλέον ολοφάνερο ότι πριν ακόμη εκλεγεί το συγκεκριμένο άτομο από την Μινεσότα είχε ήδη αποφασίσει ( Κύριος οίδε μαζί με ποιους) να μας στείλει στον Καιάδα ξεπουλώντας (κυριολεκτικά) την πατρίδα.Πιστεύω ότι το συγκεκριμένο ζήτημα πρέπει να τονιστεί πλέον παντού μπας και ξυπνήσουν οι τελευταίοι κοιμισμένοι ως προς το ποιόν του GAP ( το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας δεν στοιχειοθετείται άραγε; )

  35. kinesis avatar
    kinesis 20/02/2011 13:48:16

    Γιά όσους σκέπτονται, τίποτε από αυτά που γράφετε σήμερα δεν είναι άγνωστο. Με την απλή λογική μπορεί κανείς να τα "διαβάσει" όλα μα όλα. Γεγονός, όμως, είναι ότι τώρα είμαστε δέσμιοι του ΔΝΤ μεν και μιάς άχρηστης(;), δοσίλογης(;) (όπως θέλετε μπορείτε να το πείτε) κυβέρνηση.
    Το θέμα είναι καυτό, όπως πάντα. Τί κάνουμε τώρα εμείς οι απλοί πολίτες; Απλά καθόμαστε στα blocks και γκρινιάζουμε; Αυτή η τακτική δε βγάζει πουθενά.
    Σκεφθείτε το.

  36. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 20/02/2011 13:53:41

    2 η ώρα!
    Φάκτορα,
    μήπως έβγαλε ανακοίνωση η Ν.Δ. και την ....κρύβεις;

    • popolaros avatar
      popolaros @ Κώστας Ροδινός 20/02/2011 14:38:10

      Ψήνεται....

  37. antonis avatar
    antonis 20/02/2011 13:56:02

    Ρε τους παλιοψεύτες τους Τροϊκανούς....Όλοι λένε ψέματα εκτός από τον Γιώργο.
    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/02/blog-post_2659.html

  38. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 20/02/2011 14:13:20

    Ποιοί και πόσα χρήματα έβγαλαν ή έχασαν από τα είπα-ξείπα ΑΡΜΟΔΙΩΝ
    για τη συμφωνία ΕΘΝΙΚΗΣ-ΑLPHA BANK;
    Και ποιοί θα πληρώσουν για χειραγώγηση μετοχών αν ζητηθούν αποζημιώσεις κλπ από ΗΠΑ κ.α. χαμένους;

  39. popolaros avatar
    popolaros 20/02/2011 14:37:44

    Είναι ενδιαφέρον ότι η 'αποκάλυψη' Στρος-Καν γίνεται 2 ημέρες πριν συναντηθεί το giorgo με την Μερκελ.
    Giorgo κάποιοι σου κουνάνε το μαντήλι.

  40. anonymous avatar
    anonymous 20/02/2011 14:39:58

    ζουγκλα gr
    Σε εξέλιξη βρίσκεται από τις 12:00 το μεσημέρι η πορεία περίπου 500 ατόμων, της μουσουλμανικής κοινότητας, τα οποία συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Κοτζιά και κατευθύνονται πεζή προς την πλατεία Συντάγματος.
    Οι συγκεντρωμένοι πραγματοποιούν πορεία, εορτάζοντας τα γενέθλια του Μωάμεθ.

  41. Στέργιος avatar
    Στέργιος 20/02/2011 14:45:12

    Είναι αλήθεια ότι αυτός ο καλός κύριος θα γίνει ο επόμενος πρόεδρος της Γαλλίας; Έχω χάσει τον ύπνο μου από αυτό το ενδεχόμενο.

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ο Στρος-Καν να γίνει πρόεδρος της Γαλλίας γιατί είναι ήδη πρωθυπουργός τής Ελλάδας; Αν γίνει πρόεδρος της Γαλλίας, εμάς ποιος θα μας κυβερνάει;

  42. Misha avatar
    Misha 20/02/2011 14:52:07

    Αυτή είναι Η ΕΙΔΗΣΗ.
    Το ψέμμα έχει κοντά ποδάρια
    και ...
    Τη ρουφιανιά πολύ αγάπησαν , τον ρουφιάνο κανένας.
    Οι κολλητοί του ΓΑΠ τον δίνουν στεγνά, και τον σπρώχνουν προς την έξοδο.
    Τα κίνητρα αυτής της πράξης τους μάλλον έχουν να κάνουν με την αδυναμία του ΓΑΠ να επιβάλλει την κατοχική πολιτική στο εσωτερικό του σπαρασσόμενου ΠΑΣΟΚ.

    Μετα και από αυτό το νέο ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ η σύλληψη και κάθειρξη του ΓΑΠ μεχρι να δικαστεί για εσχάτη προδοσία.
    Ποιος θα την κάνει αυτή την σύλληψη;
    Από έναν δικαστικό με άντερα και μερικούς αστυνομικούς με συνείδηση μέχρι μια πολιτοφυλακή ελλήνων προασπιστών του Συντάγματος και της εθνικής κυριαρχίας.

  43. Tem avatar
    Tem 20/02/2011 15:35:21

    είναι κακό να ρωτάμε αν θα βγάλει ανακοίνωση η ΝΔ για ένα τόσο σοβαρό θέμα ?

    • popolaros avatar
      popolaros @ Tem 20/02/2011 15:45:33

      Φαντάζεσαι να μην βγάλει?
      Θα πηδηχτούμε από το παράθυρο.

  44. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 20/02/2011 15:41:17

    Μην σηκωθεί κανείς από τον καναπέ.
    Στο ένα χέρι το τηλεκοντρόλ και στο άλλο τον φραπέ.
    Για όλα θα φροντίσει η προπαγάνδα του καθεστώτος.

  45. pink floyd avatar
    pink floyd 20/02/2011 15:46:36

    Αν πουλησεις νερο ενεργεια υποδομες αεροδρομια και λιμανια τοτε εκποιεις δημοσια περιουσια. Αν νοικιασεις για 40 50 60 χρονια τα ιδια πραγματα τοτε την αξιοποιεις.Ποιος θα σε θυμαται μετα απο τοσα χρονια Ετσι και αλλιως θα εισαι νεκρος στο πρωτο νεκροταφειο. Ποια ειναι η διαφορα λοιπον αναμεσα σε εκποιηση και σε αξιοποιηση.Επομενως γιατι η ΝΔ να σηκωσει το θεμα των δηλωσεων του γαλλου κυβερνητη μας.Να μην ξεχναμε οτι με αυτη τη πολιτικη του μνημονιου συμφωνουν ΠΑΣΟΚ ΛΑΟΣ ντορα ΚΟΥΒΕΛΗΣ και η μιση ΝΔ που κατα δηλωση της και υπερηφανως εχει ψηφισει τα μισα νομοσχεδια της τροικας-ΠΑΣΟΚ που κυβερναει

  46. Misha avatar
    Misha 20/02/2011 16:08:57

    Να διαβάσεις τον βίο του Τσολάκογλου.Θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις πλήρως τους χειρισμούς ΓΑΠ.

  47. valtenapane avatar
    valtenapane 20/02/2011 16:12:07

    καθε μερα που περναει δικαιωνεται ο τραιανου για το αρθρο του στο ΕΑΜ-Β ΥΔΡΟΧΟΟΣ με το τιτλο το μεγαλο κολπο των 2,5 δις της οικογενειας παπανδρεου!

  48. pink floyd avatar
    pink floyd 20/02/2011 16:23:43

    Αυτο ειναι αδυνατον για τον ΓΑΠ. Πρεπει να κανει τρεις σκεψεις ταυτοχρονα τετοιο σκορ μονος του δεν το εχει καταφερει.Στις δυο ταυτοχρονες σκεψεις κανει λαθος πχ κανω ποδηλατο δεν πειραζω την αλυσιδα , εκποιω δημοσια περιουσια νοικιαζω δημοσια περιουσια, βαζω το περιστροφο στο τραπεζι μπορει ομως να πυροβολησει και εμενα.Δεν μπορει μαζι δυο σκεψεις πως θα εκανε τρεις? Επισης αφου λεγεται Παπανδρεου πιστευει οτι ειναι σπουδαιος αρα δεν ακουει οτι και να του λενε.

    • Μάνος avatar
      Μάνος @ pink floyd 20/02/2011 16:50:28

      Misha, έχω κάποιο πρόβλημα με την αναζήτηση προδοτών και δοσιλόγων... Προτιμώ να εστιάζω την προσοχή μου σε σωστές και λάθος επιλογές. Σε κανένα δεν αρέσει η υπαγωγή της χώρας στο Μνημόνιο, αλλά ομολογώ ότι δεν έχω ακούσει καμία σοβαρή εναλλακτική λύση. Θεμιτότατη η διαφωνία, αλλά οι παρομοίωση που επιχειρείς δεν βοηθά σε τίποτα, νομίζω.

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ Μάνος 20/02/2011 18:52:21

        Εναλλακτική λύση ήταν η αναδιάρθρωση του χρέους ή απλά η στάση πληρωμών (και βλέπουμε). Ασφαλώς τους είχαν ενημερώσει οι σύμβουλοί τους. Η απόφαση υπαγωγής στο ΔΝΤ είναι πολιτική επιλογή και όχι μονόδρομος.

      • Misha avatar
        Misha @ Μάνος 20/02/2011 20:10:35

        Μάνο

        Σου ανέφερα τον Τσολάκογλου γιατί κι αυτός θεωρούσε μονόδρομο την παράδοση στους Γερμανούς.
        Το Μνημόνιο ήταν ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ του ΓΑΠ , σχεδιασμός που υπήρχε πριν ακόμα εκλεγεί όπως δείχνουν όλα τα δεδομένα.

        Μόνο εμείς μεταξύ δεκάδων χωρών με παρόμοιο χρέος και έλλειμμα τρέξαμε να μπουμε στο ΥΠΟ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ , ευρισκόμενο τότε, ΔΝΤ για να σώσουμε ποιον άραγε;

        • Μάνος avatar
          Μάνος @ Misha 20/02/2011 20:47:45

          Στάση πληρωμών "και βλέπουμε"; Αυτό ρε παιδιά θα ήταν το σοβαρό εναλλακτικό σενάριο; Μισθούς και συντάξεις πώς θα πληρώναμε μέχρι "να δούμε"; Όλα φαίνονται πιο εύκολα ως ασκήσεις επί χάρτου...

          Misha, παραβλέπεις κάτι πολύ σημαντικό. Λόγω του κοινού νομίσματος, η Ελλάδα δεν έχει την ευχέρεια να λάβει το πιο στυγνό αλλά αποτελεσματικό μέτρο που λαμβάνουν άλλες οικονομίες του κόσμου για να διατηρήσουν την πρόσμασή τους στις αγορές: να υποτιμήσει το νόμισμά της. Σκέψου ότι και η Ουγγαρία και η Ιρλανδία που έχουν πολύ μικρότερο χρέος και έλλειμμα από εμάς χρειάστηκαν το ΔΝΤ και την ΕΕ...

          • Misha avatar
            Misha @ Μάνος 20/02/2011 20:57:22

            Το ΔΝΤ στην ευρωζώνη το έβαλε ο ΓΑΠ.
            Η χάλκευση στοιχείων, η δυσφημιση της Ελλάδας και των πολιτών της, η συνεχής καταστροφολογία έγινε από τον ΓΑΠ επί σκοπώ και με συγκεκριμένο ζητούμενο την εξαθλίωση του λαού προς όφελος των τραπεζιτών και των υπερεθνικών νταβατζήδων.

            Λειτούργησε με τρόπο παρόμοιο με αυτόν που χρησιμοποιησαν οι ΗΠΑ και η Μ.Βρεττανία για να δαιμονοποιήσουν το Ιράκ, προκειμένου να δικαιολογηθεί στην κοινή γνώμη των χωρών τους η εισβολή. Σ ΄εμας ο ΓΑΠ έκανε το ίδιο εναντιον της χώρας της οποίας ηγείται (και την οποία είναι πασιφανές πως δεν θεωρεί πατρίδα του).

            Αυτό δείχνει η πραγματικότητα, το πλήθος των υψηλά αμοιβόμενων συμβούλων του ΓΑΠ αποκλείει κάθε άλλο ενδεχόμενο.

            Ο Ούγγρος το έδιωξε το ΔΝΤ με τις κλωτσιές, για να μη ξεχνιόμαστε ...

          • Μάνος avatar
            Μάνος @ Misha 20/02/2011 21:10:41

            Misha, οι φίλοι μας οι Ούγγροι σταμάτησαν διαπραγματεύσεις με το ΔΝΤ μετά από δυόμισι χρόνια χρηματοδότησης και ενώ η οικονομία τους δε βρέθηκε ποτέ σε τόσο άθλια θέση όσο τη δική μας. Πέρα απ' αυτό το ερώτημα παραμένει: καλύτερη η χρεοκοπία; Νομίζεις ότι οι πλούσιοι θα ήταν αυτοί που θα υπέφεραν;

          • Misha avatar
            Misha @ Μάνος 20/02/2011 21:01:59

            Μάνο
            την προπαγάνδα για μισθούς και συντάξεις την έχουμε απαντήσει 1000 φορές.
            ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΕΝΤ από τα λεφτά του μνημονιου δεν πήγε για μισθούς και συντάξεις!
            ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΕΝΤ.
            Μετρημένα:
            2010

            Σε ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών στις 20/5/2010 διαβάζουμε:
            «Για το εννεάμηνο Απριλίου - Δεκεμβρίου 2010 που διανύουμε, οι υποχρεώσεις του Ελληνικού Δημοσίου για τοκοχρεολύσια εκτιμώνται σε 39,7 δισ. ευρώ».
            Το Ελληνικό Δημόσιο, λοιπόν, πρέπει μέχρι το τέλος του χρόνου να καταβάλει στις καπιταλιστικές αγορές, στους κάθε λογής ομολογιούχους και στους «τοκογλύφους» περί τα 40 δισ. ευρώ.

            *

            Ας δούμε τώρα τις εισπράξεις από δάνεια που έχει «πετύχει» η κυβέρνηση με το μνημόνιο:

            -- Δάνειο 20 δισ. ευρώ το Μάη.
            -- Δάνειο 9 δισ. ευρώ μέσα στο Σεπτέμβρη.
            -- Δάνειο 9 δισ. ευρώ που θα εισπραχθεί μέχρι το Δεκέμβρη,
            εφόσον η τρόικα εγκρίνει το αποτέλεσμα των εκλογών και θεωρήσει ότι το ...«πετσόκομμα» του ελληνικού λαού συνεχίζεται με «ικανοποιητικούς ρυθμούς».
            Αθροισμα: 38 δισ. ευρώ.

            Δλδ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ που «παίρνουμε» από το Μνημονιο πάνε στους τοκογλύφους.Από τη μια τσέπη στην άλλη.

            Το μόνο που γινεται είναι υποθήκευση της γής μας και επιβολή νέων επαχθέστερων τόκων.

            (τα στοιχεία είναι απο ρεπορτάζ του Νίκου Μπογιόπουλου)

          • Μάνος avatar
            Μάνος @ Misha 20/02/2011 21:17:22

            Λυπαμαι, αλλά η λογική είναι λαθεμένη: αν σου πω ότι για τέσσερα χρόνια θα πληρώνω εγώ τους τόκους των δανείων σου, σου επιτρέπω να συνεχίσεις να πληρώνεις μισθούς-συντάξεις και σου δίνω χρόνο να κάνεις διαρθρωτικές αλλαγές ώστε η οικονομία σου να γίνει πάλι παραγωγική. Φυσικά, έχεις δίκιο, το ύψος του δανείου από ΕΕ/ΔΝΤ (μην ξεχνάμε την ΕΕ, όσο βολικό και να' ναι να δαιμονοποιούμε το ΔΝΤ) υπολογίστηκε με βάση τα τοκοχρεωλύσια για 2010-3. Σκέφτεσαι όμως ότι αν ήταν μεγαλύτερο, οι δανειακές μας υποχρεώσεις θα εκτείνονταν ακόμα περισσότερο;

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 20/02/2011 21:26:26

            Αστεία πράγματα!
            Πώς μου δίνεις αέρα να γινει παραγωγική η οικονομία όταν όλα τα λεφτά που «εισρέουν» πηγαίνουν σε προηγούμενα «χρέη» και στο ταμείο υποστήριξης των ιδιωτικών τραπεζών (130δις σε ενάμιση χρόνο)
            Και σαφώς ήταν προτιμότερη ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ , η σταση πληρωμών , ο λογιστικός έλεγχος του χρέους και η κήρυξη του χρέους ως επαχθούς .
            Οι «δανειστές» θα ζορίζοντας αλλά αυτό δε μας ενδιαφέρει και πολύ... ή μήπως κάποιοι ενδιαφέρονται περισσότερο για τα συμφέροντα των δανειστών απ΄ότι για το καλό της Ελλάδας και του λαού της;

            Λυπάμαι που το λεώ αλλα η επιχειρηματολογία σου ειναι ακριβης αναπαραγωγή της καθεστωτικής νεοφιλελεύθερης προπαγάνδας, και έχει απαντηθει από δεκάδες οικονομολόγων.
            Στο διαδικτυο θα βρεις πολλά άρθρα να ενημερωθείς: Καζάκης, Λαπαβίτσας, Βαρουφάκης, Κοτζιάς κλπ
            Κάνε μια αναζήτηση στα παραπάνω ονοματα , θα βρεις πολλές , τεκμηριωμένες απαντησεις στα οσα ισχυρίζεσαι.

          • popolaros avatar
            popolaros @ Μάνος 20/02/2011 21:26:44

            Συγγνώμη, αλλά υπάρχουν ακόμα αναγνώστες του antinews που πιστεύουν ότι το ΔΝΤ ήρθε τυχαία και δεν υπήρξε στρατηγική επιλογή του giorgo??

            Eδώ βγαίνει ο ίδιος ο Δντής του ΔΝΤ και δηλώνει ότι του έλεγε ΟΧΙ και να πάει στην Ε.Ε να συννενοηθεί πρώτα.

      • JOHN avatar
        JOHN @ Μάνος 20/02/2011 21:34:55

        Σκεψου που οδηγει τη χωρα η πληρης και πολυχρονη παραμονη στο μνημονιο και δωσε απαντηση στους προβληματισμους σου!

        • aris. A avatar
          aris. A @ JOHN 20/02/2011 23:11:03

          κακοφωνιξ

          Εγώ δεν είμαι οικονομολόγος αλλά φαληρισμένους πελάτες αντιμετωπίζω κάθε μέρα στην δουλειά μου και πανηγυρίζω μέσα μου όταν κάνουν προσπάθεια και έχουν διάθεση να με ξεχρεώσουν.

          Με το χoντρό μυαλό μου ας κάνω μια καφενειακή υπόθεση.

          Η Ελληνική κυβέρνηση καλεί αυτούς που έχουν σήμερα ελληνικά ομόλογα (τους ξέρει φαντάζομαι) και απαιτεί:

          α) μείωση του επιτοκίου δανεισμού στο 2 με 3%.
          Εγώ σε πελάτες που αδυνατούν να πληρώσουν και είναι σκληροί διπαραγματευτές χαρίζω τους τόκους γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Προφανώς δεν είναι προτιμότερο να χάσεις όλα τα λεφτά σου.

          β) Οταν λήγει ένα ομόλογο η κυβέρνηση το ανανεώνει με ένα νέο ομόλογο που θα έχει όμως το 90% της αξίας του προηγούμενου.
          Ετσι σε πρώτη φάση έχεις κάνει μια μείωση κατά 10% του δημόσιου χρέους.

          Ο Παπακωνσταντίνου δεν έχει ακούσει για το τουμπάρισμα των επιταγών που γίνεται σε επισφαλής πελάτες.

          Σε δεύτερη φάση πάλι τα ομόλογα που λήγουν τα ανανεώνεις με ένα νέο κούρεμα 10% άρα σύνολο 20% σε σχέση με το ελληνικό δημόσιο χρέος που υπάρχει σήμερα.

          Γιατί δεν προχωράμε απευθείας σε διπραγμάτευση με τους κατόχους ελληνικών ομολόγων και μπλέκουμε ΔΝΤ και Ευρωπαική Επιτροπή ;;;;

          Τούμπα κούρεμα χαμηλό επιτόκιο και άγιος ο θεός.

  49. ixwr avatar
    ixwr 20/02/2011 17:51:24

    Γνωστος ο προδοτικος ρολος της οικογενειας Παπανδρεου απο το 1945 με τον παππου του σημερινου ''δημοκρατη''.....περναμε μετα στον πολιτικο απατεωνα....τον Ανδρεα κ φθανουμε στον Γιωργακη που ουτε ελληνικα δεν μπορει να μιλησει....ΦΩΤΙΑ Κ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ

  50. Orestios avatar
    Orestios 20/02/2011 18:16:55

    Αυτό ή ταν λοιπόν το ΣΧΕΔΙΟ της πιο βρώμικης κυβέρνησης που πέρασε ποτέ.
    Της Κυβέρνησης Παπανδρέου.

  51. BellaDonna avatar
    BellaDonna 20/02/2011 18:28:14

    Ας σηκωθούμε λοιπόν - αλήθεια ποιός μου υπογράφει οτι ο Σαμαράς, δεν θ΄ακολουθήσει την προδιαγεγραμμένη πορεία? Εχει τη δύναμη να μην το κάνει? -
    Ας ξεκινήσουμε εμείς, πορεία στη Βουλή και παραμονή εκεί μέχρι να φύγει ο δοσίλογος ,κι αν έχουμε ηχητικό ντοκουμέντο της δήλωσης του Στρος, θα τη βάλουμε να παίζει στα μεγάφωνα...

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ BellaDonna 21/02/2011 00:16:04

      Καλά 8α ήταν να βγαίναμε στους δρόμους ,αλλα δυστυχώς δεν είμαστε Αιγύπτιοι

  52. spiros1 avatar
    spiros1 20/02/2011 18:30:59

    O ΓΑΠ και η κυβέρνησή του είναι ανδρείκελα και Μαριονέττες, εντολοδόχοι της Λεγόμενης τρόικας, των διεθνών τοκογλύφων και των Αμερικανών. Μας έστειλαν στα σαγόνια του Καρχαρία, στα σαγόνια του ΔΝΤ. Ήταν προαποφασισμένα από την επόμενη ημέρα των εκλογών, είχαν πάρει εντολές, βρίσκονται σε διατεταγμένη υπηρεσία. Πώς να τους χαρακτηρίσει κάποιος ? Προδότες ή δοσίλογους ?
    Δηλαδή από το «ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ» του Ιδρυτή Ανδρέα Παπανδρέου (Πατρός), φθάσαμε σήμερα στο «ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΟ ΔΝΤ, ΤΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ Δ’ ΡΑΙΧ», (υιού) ΓΑΠ.
    Ο «Λεφτά Υπάρχουν και Πρώτα ο Πολίτης» είναι Αμερικανοκίνητος, εντολοδόχος και υπόδουλος. Ειδικός απεσταλμένος των Αμερικανικών γερακιών που καθορίζουν την τύχη ενός φτωχού και πονεμένου λαού.
    Η πλειοψηφία των δημοσιογράφων είναι ρουφιανομάγαζα της εξουσίας. Η οργή κοχλάζει στον Ελληνικό λαό, Δεν ξέρουμε πότε θα ξεσπάσει και πόσο θα ξεσπάσει. . Ξέρουν τι σημαίνει να τους κυνηγάνε 11 εκατομμύρια με το μεσαίο δάχτυλο ? Που θα κρυφτούνε ?

    Οι αναίσχυντοι πολιτικοί που οδήγησαν την χώρα στην καταστροφή. Νομίζουν ότι κοιμάται ο κόσμος ή ότι τρώει κουτόχορτο η σημερινή πλειοψηφία του Ελληνικού Λαού. Το πρόβλημά τους είναι ΟΧΙ τι ψέματα θα πούνε στον Λαό, αλλά τι ψέματα θα πούνε στην βάση του ΠΑΣΟΚ. Προδότες, δοσίλογοι της Πατρίδας. Δυνάμεις ανθελληνισμού και αφελληνισμού. Δεν υπηρετούν το συμφέρον της χώρας . Έχουμε να κάνουμε με ανδρείκελα που υπηρετούν τα αφεντικά τους, το ΔΝΤ και τους Αμερικάνους. Τα αφεντικά τους,
    οι Τροϊκανοί είναι τα «αφεντικά» του ΓΑΠ, ενός Αμερικανοτραφή που παριστάνει τον εισπράκτορα του ΔΝΤ.

    Ο ποδηλάτης, ο κωπηλάτης, ο μαραθωνοδρόμος ΓΑΠ, μαζί με το Τετράγωνο της συμφοράς (τον Χασάπη, με ύφος κλαψιάρη Νίκου Ξανθόπουλου, ο «δεν υπάρχει σάλιο) Λοβέρδο, τον σφαγέα εργατοπατέρα Κουτρουμάνη, την πρώην συνδικαλίστρια οδοντίατρο Δρέττα και τον Σπυρόπουλο) έσφαξαν μισθωτούς και συνταξιούχους. Δεν του αντιστάθηκε κανένας. Σημαίνει ότι όλα τα μισθοφορικά, υποτακτικά κανάλια υπηρετούν την Βαρονία του Κολωνακίου, της Κηφισιάς και της Εκάλης.

    Δεν πειράξατε τίποτα από το «κλειστό επάγγελμα των Βολευτών». Δεν πειράξατε όμως τίποτα από τους εαυτούς σας, δεν πειράξατε τίποτα από τον κομματικό στρατό Πράσινων και Μπλε ! Δεν πειράξατε τίποτα από τους 150.000 ανθρώπους που ήταν δίπλα σε υπουργούς και γραμματείς που εκπροσωπούν την Πράσινη και την Γαλάζια νομενκλατούρα ! Τσίρκο θυμίζουν, Καραγκιοζοπαίχτες. Η αξιωματική αντιπολίτευση είναι η Φτερού και η πουπουλού του ΓΑΠ. Ψευδεπίγραφη Αντιπολίτευση. Καρατζαφέρης Μπακογιάννη είναι η 5η Φάλαγγα του ΓΑΠ.

    Τι είχε δηλώσει σε ανύποπτο χρόνο ο Θάνος Μωραΐτης, Υφυπουργός περιβάλλοντος ? «θέλουμε να μείνουμε τόσο καιρό, όσο να αλλάξουμε την τύχη και την ζωή του Έλληνα Πολίτη !». Πριν 1 χρόνο περίπου σε εκπομπή του Γιώργου Αυτιά. Καταλάβατε συμπατριώτες Έλληνες, τι εννοούσε ? «Να μείνουνε μέχρι να μας αλλάξουνε τα φώτα, να αλλάξουμε την τύχη και την ζωή μας, να μας ισοπεδώσουν, να μας φτωχοποιήσουν εντελώς και να μας εξαθλιώσουν». Σας έβαλαν να κάνετε την Ελλάδα παλιά Αλβανία.
    Τα μέτρα αυτά οδηγούν στην «Φτωχοποίηση» και στην «Εξαθλίωση» του Ελληνικού Λαού. Σκόρπισαν και σκορπούν τον φόβο, κυβερνούν με τον φόβο. Τώρα αποδεικνύεται ότι έσωσαν τις Τράπεζες και όχι την χώρα. Αντί για «Δανία του Νότου» Μας καταντάνε «χωματερή του Νότου». Είναι εξωφρενικό.
    Το δικηγορικό γραφείο που συνέταξε το «σχέδιο Ανάν» συνέταξε και το υποδουλωτικό μνημόνιο για την Ελλάδα ! Μας πίνουν το αίμα με το μπουρί της σόμπας.

    Οι Στρός Κάν και Γιούνκερ, θα αποδειχθούν τελικώς Φιλέλληνες. Μέχρι και αυτοί απορούν
    με την κατάντια και δουλοπρέπεια που δείχνει ο ‘Έλληνας, ο έξυπνος και ο μάγκας που τα ξέρει όλα.
    Λένε απλώς την αλήθεια. Δεν φταίνε αυτοί. Μας ανοίγουν τα μάτια ! Μας λένε απλώς «Ξύπνα μακάκα Έλληνα. Που είναι η αξιοπρέπειά σου, που είναι η ψευτομαγκιά σου ? Κάτσε στον καναπέ σου σαν κακομοίρης, μοιρολάτρης και άκου τον Πεταλωτή της Βουλής να σου λέει ψέματα, τους πρώην εργατοπατέρες και νυν Εθνοπατέρες, Πρωτόπαπα, Κουσελά, Κουτρουμάνη, Δρέττα, Σπυρόπουλο, Λοβέρδο, Κουτσούκο να σε καρατομούν, να σε πετσοκόβουν και εσύ να λές ευχαριστώ, θέλω και άλλα».

    Όπως και ο Πρώην Καγκελάριος της Γερμανίας Χέλμουτ Σμιτ δήλωσε πρόσφατα για την Ελλάδα.
    «Το μνημόνιο υπηρετεί τις Τράπεζες της Γαλλίας και της Γερμανίας ! Δεν διαπραγματεύτηκε τίποτε η Ελλάδα και αυτό ήταν εγκληματικό». Οι εργατοπατέρες της συμφοράς που είναι κρυμμένοι ?
    Σας έχουμε πάρει είδηση όλους. Τα ψέματα Πεταλωτή της βουλής τελείωσαν. Αρχιτζαμπατζήδες, φαύλοι,
    Βλαχοδήμαρχοι, κομματόσκυλα, εργατοπατέρες, εξαφανιστείτε από προσώπου γης.
    Είναι η τελευταία υπηρεσία που μπορείτε να προσφέρετε Στον άμοιρο Ελληνικό Λαό.
    «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους» Θόδωρος Κολοκοτρώνης.

    • popolaros avatar
      popolaros @ spiros1 20/02/2011 21:28:34

      "Οι Στρός Κάν και Γιούνκερ, θα αποδειχθούν τελικώς Φιλέλληνες. Μέχρι και αυτοί απορούν
      με την κατάντια και δουλοπρέπεια που δείχνει ο ‘Έλληνας, ο έξυπνος και ο μάγκας που τα ξέρει όλα.
      Λένε απλώς την αλήθεια. Δεν φταίνε αυτοί. Μας ανοίγουν τα μάτια ! Μας λένε απλώς «Ξύπνα μακάκα Έλληνα. Που είναι η αξιοπρέπειά σου, που είναι η ψευτομαγκιά σου ? Κάτσε στον καναπέ σου σαν κακομοίρης, μοιρολάτρης και άκου τον Πεταλωτή της Βουλής να σου λέει ψέματα, τους πρώην εργατοπατέρες και νυν Εθνοπατέρες, Πρωτόπαπα, Κουσελά, Κουτρουμάνη, Δρέττα, Σπυρόπουλο, Λοβέρδο, Κουτσούκο να σε καρατομούν, να σε πετσοκόβουν και εσύ να λές ευχαριστώ, θέλω και άλλα». "
      ------------
      +1000

  53. drider avatar
    drider 20/02/2011 18:58:49

    Η ανευθυνότητα και των δύο κομμάτων εξουσίας είναι παρομοιώδης... Δυστυχώς λυπάμαι που η χώρα κυβερνάται και κυβερνήθηκε από δύο κόμματα τα οποία το μόνο που τους ενδιέφερε όταν αναλάμβαναν τα ηνία αυτής της χώρας ήταν να διακηρύτουν σε όλους τους τόνους ότι παρέλαβαν "καμμένη γη".

    Είτε ήταν απλώς σκοπιμότητα μικροπολιτική για να καταγγείλουν τον αντίπαλο είτε υπέκρυβε άλλους σχεδιασμούς από παράκεντρα, τα αποτελέσματα ήταν τα εξής:

    1) Θολώνανε τα νερά για να κρύψουν τις ευθύνες τους ως προς την δεδομένη υποταγή τους σε ισχυρά οικονομικά συμφέροντα, ντόπια και ξένα. Συγκάλυψη της πάγιας αντιλαϊκής και αντιεργατικής τους πολιτικής. Συγκάλυψη των σκανδάλων τα οποία μεταχειρίζονταν και πολιτικά ως όχημα για την εναλλαγή τους στην εξουσία, όταν ένας από τους δύο δεν "τραβούσε".

    2) Προσπαθούσαν να δημιουργήσουν ένα consesus πάνω στις προαποφασισμένες πολιτικές, βάσει του ισχυρισμού τους για προβλήματα στην οικονομία (ρεαλιστικούς και όχι), χωρίς ποτέ ο καθένας τους να έχει το θάρρος να δώσει όλα τα πραγματικά δεδομένα στο λαό. Το μόνο που τους ενδιέφερε πάντοτε ήταν να εξαγοράσουν πολιτικό χρόνο για να προωθήσουν όσες περισσότερες από τις πολιτικές των "αφεντικών" τους.

    Τώρα έχουμε περάσει στη φάση της πλήρους απομυθοποίησης του συστήματος εξουσίας:

    1) Ο κύκλος της φαυλότητας έχει σπάσει. Το μοντέλο ανάπτυξης που υπερέτησαν πιστά τόσα χρόνια, με όλες τις γνωστές στρεβλώσεις του, δεν είναι πλέον "βιώσιμο" για την χώρα. Είναι πασιφανές πια ότι η έκπτωση του πολιτικού συστήματος που συντελλείται εδώ και χρόνια είναι αυτή που οδήγησε και στην κατάρρευση της οικονομίας.

    2) Η οικονομικη χρεωκοπία όδηγησε στην οριστική κατάλυση της δημοκρατίας στη χώρα μας, η οποία πλέον κυβερνάται από μια "άτυπη" μη εκλεγμένη κυβέρνηση - των δανειστών μας (εσωτερικών κ' εξωτερικών). Αυτό πιστεύει ο περισσότερος κόσμος όταν δηλώνει ότι δεν θέλει εκλογές στις δημοσκοπήσεις - γιατί να μπει καν στον κόπο, εφόσον η κυβέρνηση που θα εκλέξει δεν θα κυβερνήσει;

    Τα "δοσίματα" και οι "διαρροές" θα συνεχιστούν για να απογυμνωθεί εντελώς ο ρόλος και των δύο κομμάτων εξουσίας - απλώς πια δεν τους είναι ούτε οριακά χρήσιμα. Μετά τις γνωστές δηλώσεις για την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό, μην εκπλαγείται καθόλου αν στη συνέχεια δούμε και "διαρροές" και κατευθυνόμενο υπόγειο πόλεμο εναντίον της ΝΔ. Ειδικότερα δε αν πιστέψουν ότι η ΝΔ δεν θα είναι ικανότερη στη "διαχείριση" της παρούσης κατάστασης στη χώρα...

    Όπως το βλέπω, η ΝΔ θα πρέπει είτε να έρθει σε πραγματική ρίξη με το παρελθόν της και τα συμφέροντα που υπηρέτησε ως κόμμα "εξουσίας", οπότε θα έχει και το λαό μαζί της, είτε θα αποδεχθεί με τη σειρά της ένα ρόλο "διαχειριστή" και "εκκαθαριστή" της χώρας, με ότι αυτό θα συνεπάγεται...

  54. ares avatar
    ares 20/02/2011 20:04:47

    Καημένη Σακοράφα πάλευε μόνη σου να μαζέψεις καμιά υπογραφή! ούτε σχολιαστές στα μπλογκ δεν σε θυμούνται πια! Σου απορρίψανε τάκα-τάκα την προσπάθειά σου σαν αναξιόπιστη ή υποκινούμενη! εμβριθείς αναλυτές εμπιστεύονται καλύτερα τις εξεταστικές επιτροπές της Βουλής!

    • ares avatar
      ares @ ares 20/02/2011 20:19:32

      Αμ δεν υπάρχει "έλλειψη πολιτικής βούλησης"! Έλλειψη "κοινωνικής βούλησης" υπάρχει!

    • Misha avatar
      Misha @ ares 20/02/2011 20:22:03

      Ποιος απαξίωσε την προσπάθεια της πατριώτισσας και με πολύ ψυχή, Σ.Σακοράφα;
      Εδώ έχει γινει πολλές φορές μνεία της προτάσεως και της πρωτοβουλίας της για λογιστικό έλεγχο του «χρέους», κάτι που εφόσον γίνει θα αποδείξει πως το «χρέος» είναι στην πραγματικότητα ανύπαρκτο.

      • ares avatar
        ares @ Misha 20/02/2011 20:53:09

        Αγαπητέ Μισσα είδες καμία μνεία στα 85 πασχίζοντα για αντίδραση προηγούμενα σχόλια; ή παραλείπεις τις επιφυλάξεις που έχουν καταγραφεί και εδώ από αξιόλογους σχολιαστές;

      • ares avatar
        ares @ Misha 20/02/2011 21:02:58

        Θεωρητική ερώτηση: θα μπορούσε το ΑΝΤΙΝΕWS να συνδράμει στην συγκέντρωση γνωμών (και όχι υπογραφών) για τον έλεγχο του χρέους (έστω, όχι της Σακοράφα)....

      • drider avatar
        drider @ Misha 20/02/2011 21:44:53

        Η απαξίωση επιχειρήθηκε σε αρκετά άλλα μπλογκ, με βασικό επιχείρημα ότι η επιτροπή που θα συσταθεί για τον σχετικό έλεγχο, πρέπει να αποτελείται μόνο από Έλληνες και όχι ξένους (η κ. Σακαρόφα είχε μιλήσει για "διεθνής" επιτροπή)

        Εγώ θεωρώ αυτή την παρατήρηση προσχηματική και άνευ ουσίας, καθότι το να συμμετέχουν και ξένοι σε μια τέτοια επιτροπή θα προσέδιδε ένα επιπλέον κύρος στο αποτέλεσμά της.

        • ares avatar
          ares @ drider 20/02/2011 22:10:29

          χαίρομαι και μόνο που αναφέρεσαι στο θέμα.

    • drider avatar
      drider @ ares 20/02/2011 21:36:26

      Αυτό που πρότεινε η κ. Σακοράφα θα μπορούσε καταρχήν να θέσει τα πράγματα σε μια άλλη βάση... Πολεμήθηκε, γιατί η αιτιολόγηση της "απέχθειας" ή όχι συμβάσεων, δανείων κτλ και εν τέλει μέρους του χρέους, θα καταδείκνυε το ρόλο του συστήματος "εξουσίας" στην Ελλάδα και φυσικά του συνόλου του πολιτικού συστήματος.

      Η αναγκαιότητα όμως ένος τέτοιου εγχειρήματος προβάλλει όλο και πιο πιεστική, καθότι πλέον σειρόμαστε σε σειρά διαπραγματεύσεων "συνολικών" λύσεων, χωρίς να κομίζουμε ουσιαστικά επιχειρήματα...

  55. NONOS avatar
    NONOS 20/02/2011 20:35:14

    Ο Ιούδας φιλουσε υπέροχα α ρε κατακαημενο Καστελόριζο τι σουμελε να πάθεις,και μη χειρότερα πατριώτες
    Συγνώμη ζητώ καθε μέρα απ τα παιδιά μου για το μελλον που τους επεφύλασσα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  56. Orestios avatar
    Orestios 20/02/2011 21:18:31

    "Την προδοσία πολλοί αγάπησαν. Τον προδότη ουδείς".
    Αποκαλύπτεται πια ο ρόλος του GAP και της βρώμικης κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, που δεν είναι άλλος από το ξεπούλημα της Ελλάδας υπέρ της Παγκόσμιας διακυβέρνησης και του προ της κρίσης φαλιρησμένου ΔΝΤ, που επιβίωσε χάρη στην δική μας θανάτωση.
    Τώρα το ζήτημα που προκύπτει είναι: ή εμείς, ή αυτοί.

  57. Aκυρος avatar
    Aκυρος 20/02/2011 21:20:06

    4 μέρες μετά την εκλογή του, υποψιαζόμασταν λάθος ότι πήγε στην Κωνσταντινούπολη να …προσκυνήσει τον Πασά!

    Λάθος!!!!!

    http://4.bp.blogspot.com/_SYRDRclMq4Q/S9HjZs-mYFI/AAAAAAAAAMI/k3tt4epmVSk/s1600/dnt+kvn.jpg

    Στα αφεντικά του κόσμου κατέθετε τα διαπιστευτήριά του, δίνοντας σημάδια της άσκησης της πολιτικής του στο Θέμα τους Αιγαίου , της Θράκης και της Κύπρου!
    Μη τυχόν και περάσει καμιά μέρα και τους περάσει υποψία για τις προθέσεις του!

    Καί ήξερε και ενστερνήστηκε και υπάκουσε λοιπόν…
    Διαβάζουμε από την είδηση:

    “Σε δηλώσεις του ο κ. Προβόπουλος ανέφερε ότι είχε μια εις βάθος συζήτηση με τον πρωθυπουργό, τον αντιπρόεδρο και τους υπουργούς Οικονομικών και Οικονομίας.

    “Τους ενημέρωσα σε βάθος για τις συζητήσεις που έγιναν στα πλαίσια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου πριν λίγες μέρες στην Κωνσταντινούπολη, τους ενημέρωσα, βεβαίως και για τις δημοσιονομικές εξελίξεις, που είναι αρκετά ανησυχητικές, στη δε συνέχεια η συζήτηση εστράφη στον τρόπο που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτά τα προβλήματα”.

    Ακόμη, ο κ. Προβόπουλος είπε ότι “κάναμε μία αρκετά εκτεταμένη συζήτηση πάνω σ’ αυτό το θέμα, συζήτηση που θα επαναλάβουμε σε επόμενη συνάντηση, που είπε ο πρωθυπουργός ότι θα έχουμε, διότι δίνει πολύ μεγάλη έμφαση σε όλα αυτά τα θέματα, στο πως δηλαδή θα μπορέσουμε θετικά να φύγουμε απ’ αυτές τις δυσκολίες”.

    Νωρίτερα, κατά τη συνάντηση που είχε με τον πρωθυπουργό ο κ. Προβόπουλος αναφερθείς στη συνεδρίαση του ΔΝΤ στην Κωνσταντινούπολη, είπε ότι η ατζέντα ήταν πλούσια και ότι εκτός από τις οικονομικές εξελίξεις παγκοσμίως, υπάρχουν ορισμένα θέματα με το ρόλο που καλείται να παίξει το ΔΝΤ μετά την κρίση. "


    Καταλάβατε λοιπόν πως, πράγματι ,δεν άφησαν κανένα περιθώριο άλλης εναλλακτικής και φτάσαμε να πειστούμε περιδεείς γι αυτό;;;
    Καταλάβατε;;;;
    κι αν ο Γιωργάλης ο ΔουΝουΤους φαίνεται να ήξερε απ την αρχη που θα κατεληγε, ο Σημίτης σε αρθρο του στις 18 Δεκεμβρίου 2008 το προμάνττευε!
    η μάγισσα Φούρκα!
    "Πότε λοιπόν στήθηκε η αγχόνη της Ελλάδας και πώς ο Σημίτης προειδοποίησε, προετοίμασε, την πορεία της προς αυτήν;
    Σημίτης: «Η προσφυγή της Ελλάδας στο ΔΝΤ θα είναι μια ταπεινωτική για τη χώρα εξέλιξη»
    ……Η προειδοποίηση ανήκει στον πρώην πρωθυπουργό Κ. Σημίτη. Περιλαμβάνεται σε άρθρο του που δημοσιεύθηκε στην«Καθημερινή Και αφορούσε ομιλία του στην Βουλή, στις 18 Δεκεμβρίου 2008!!!!!
    Πότε δηλαδή;
    Στην διάρκεια της «Εξέγερσης του Δεκέμβρη!» Όταν κάηκε η Αθήνα και τα ξένα πρακτορεία μετέδιδαν πως η Ελλάδα έχει ασταθές πολιτικό μέλλον και αναπτυσσόταν ένα εσωτερικό μέτωπο ικανό να ανατρέψει και να καταστρέψει κάθε προοπτική της!
    Είχε προηγηθεί ο Εμπρησμός της Πελοποννήσου, που τόσο επιπόλαια ερεύνησε και ερμήνευσε η κυβέρνηση Καραμανλή, ενώ η διεθνής κρίση που ξέσπασε στις Ηνωμένες Πολιτείες, απομείωνε τις όποιες ελπίδες θα γεννούσε μια στοχευμένη οικονομική πολιτική να νοικοκυρευτούν τα δημοσιονομικά της χώρας.
    Υποκριτής, αριστερούλης, ο Σημίτης ο Κροτιδεύς, υπηρέτης
    του πολιτικώς ορθού (!) δεν υπέδειξε τους «Οργισμένους» ως αίτιους γιατί έτσι θα στενοχωριόνταν οι «Οργανωτές και Σπόνσορές» τους!
    Και το παιχνίδι της Κρεμάλας θα διέτρεχε κινδύνους!
    «Την εξαιρετικά δυσοίωνη προοπτική εκφράζουν και τα επιτόκια δανεισμού του ελληνικού Δημοσίου, που έχουν εκτιναχθεί σε πρωτοφανή επίπεδα, όχι εξ αιτίας της ανόδου των διεθνών επιτοκίων, αλλά εξ αιτίας του καταποντισμού της εμπιστοσύνης των διεθνών αγορών στη φερεγγυότητα της κυβερνητικής πολιτικής και των προοπτικών της οικονομίας μας. Η διαφορά μεταξύ του επιτοκίου πουζη τείται να καταβάλει η Ελλάδα για να της χορηγηθούν δάνεια και του επιτοκίου που καταβάλλει η Γερμανία κατά την έκδοση δεκαετών ομολόγων ως γνωστόν ανεβαίνει σταθερά. Τέλος Νοεμβρίου το επιτόκιο για την Ελλάδα ήταν κατά 1,68% υψηλότερο εκείνου για τη Γερμανία, αρχές Δεκεμβρίου κατά 1,73% και πριν από λίγες μέρες κατά 2,25%. Για να έχετε ένα στοιχείο σύγκρισης, τέλος του 2003 το επιτόκιο για την Ελλάδα ήταν υψηλότερο μόνο κατά 0,2%. Αντίστοιχη με τη σημερινή διαφορά
    υπήρχε μόνο προτού γίνει η Ελλάδα μέλος της ΟΝΕ.»

    Στις 23/4/2010, με σκηνικό την Κάλυμνο, υπέροχη για να την μολύνει μια προδοσία, το έργο «Ο ΜπαρμπαΓιώργος στο ΔΝΤ» έλαβε τέλος!
    Οι «Σκιές» δεν ειχαν πια κανένα λόγο να κρύβονται!
    Μπαρπαγιώργηδες, Χατζηαβάτηδες, Κολλητήρια, Αγλαίτσες και Νιόνιοι βγήκαν πολυΚΟΛΟρε να μας ανακοίνωσαν τον ξαφνικό Θάνατο!
    Άφεριμ Πασά τους!

  58. Crocodile avatar
    Crocodile 20/02/2011 21:22:29

    Τελειώνουν τα ψωμιά σου Jeffrey...

    You can fool some people sometimes,
    But you can't fool all the people all the time.
    Bob Marley

  59. kakofonix avatar
    kakofonix 20/02/2011 21:39:13

    Αυτό το παραμύθι με τους μισθούς και τις συντάξεις που δήθεν δε θα μπορούσαν να πληρωθούν, δε συνάδει με τους σκεπτόμενους πληκτρολόγους των αντινέων.

    Ποτέ δε συνέτρεχε λόγος μη πληρωμής των συντάξεων, για τον απλούστατο λόγο ότι αν αφαιρέσεις από τον προϋπολογισμό τα τοκοχρεολύσια, αυτός είναι... πλεονασματικός!

    Άλλωστε, ούτε τώρα πληρώνει τους μισθούς από τη ''βοήθεια'' των 110 δις. Τα χρήματα αυτά προορίζονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για την αποπληρωμή παλαιότερων χρεών. Και όταν δε φτάνουν τα έσοδα του κράτους για να πληρωθούν οι μισθοί, αυτό καταφεύγει σε βραχυπρόθεσμο δανεισμό με έντοκα γραμμάτια.

    Η απόφαση ήταν ΠΟΛΙΤΙΚΗ και ΣΤΥΓΝΗ.

  60. aρέλεγος avatar
    aρέλεγος 20/02/2011 22:17:18

    ΣΤΙΣ 23 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΑΠ' ΤΗ ΒΟΥΛΗ

  61. ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
    ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 21/02/2011 09:03:43

    ΑΜΕΣΩΣ Η ΝΔ ΝΑ ΒΑΛΛΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ. ΑΜΕΣΑ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.