#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/03/2010 17:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Στρατός με τον Λαό….



Σαράντα παλικάρια... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ- ΚΑΙ- ΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ - ΒΕΡΟΛΙΝΟ... !

Του Νταντόν

Είδα και εγώ το βίντεο που αναρτήθηκε. Σαν γνωστός φασίστας σε όλη μου τη ζωή στην υπηρεσία όλων των ντόπιων και ξένων καταχθόνιων μυστικών κέντρων του κόσμου , θέλω να πω ότι δεν μου ήταν και τόσο «ξεκάθαρο» ότι τα συνθήματα αυτά εκφωνήθηκαν από το συγκεκριμένο στρατιωτικό «σώμα» . Σίγουρο είναι πως το πρώτο σύνθημα προέρχεται «απέξω» , τους «θεατές» και ακολουθεί η μαζική επανάληψη – αντήχηση του , από τους απέξω ΚΑΙ – ΙΣΩΣ- ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ (ΟΛΟΥΣ ; ) «ΑΠΟ ΜΕΣΑ» …

Εάν σερφάρετε λίγο στο διαδίκτυο θα διαπιστώσετε ότι υπήρχαν εκκλήσεις και προσκλήσεις από ομιχλώδης «πατριωτικές δυνάμεις» ( δεν θα τις χαρακτηρίσω με ευκολία- όλες -σαν «φασιστικές» , διότι το ιδεολογικό κομφούζιο στην Ελλάδα είναι μεγάλο και τα «ανεξήγητα προβλήματα» για τον λαό πολλά …) να παραβρεθούν στην παρέλαση… «για να γιορτάσουν τα παιδιά , τώρα που η Πατρίδα κινδυνεύει …»). Τις εκκλήσεις αυτές βέβαια τις εκμεταλλεύονται και οι συνειδητές Παλαιό-φασιστικές δυνάμεις ( θέλουν και αυτοί «να πλέουν σαν ψάρι μέσα στο λαό» , η παλαιά Μαοϊκή πατέντα ισχύει για όλους… ) .

Οπότε τέλειος ο πολιτικός αχταρμάς , η σύγχυση και προπαντός η πολιτική εκμετάλλευση του γεγονότος από Εθνομηδενιστικές δυνάμεις που προωθούν συστηματικά την διάλυση της Ελλάδας , ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΑΣΗ , ΜΕ ΤΗΝ ΙΜΠΕΡΙΛΑΣΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ – ΤΙΣ ΗΠΑ –Δ.Ν.Τ. ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΣΤΟ ΣΟΥΝΙΟ . «ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ» … ( ΤΟ «ΠΡΟ» ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΧΕΤΙΚΟ …) .

Όλοι ξέρουμε ότι η «περιχαράκωση» , η αυτονόμηση μηχανισμών , παράλληλα με τις κλασσικές μιλιταριστικές αντιλήψεις για «άβουλα σώματα» που εκτελούν εντολές των «ανωτέρων τους» … , όλοι ξέρουμε ότι η δημιουργία «συλλογικοτήτων» , κοινωνικών «ομάδων» συμβάλει στο φίλαθλο συναίσθημα «αυτοί – εμείς» .

Σε αυτό βοηθάμε ΚΑΙ «ΕΜΕΙΣ» , όταν χαρακτηρίζουμε ΟΛΟΥΣ , όσους ανήκουν στην άλλη ομάδα σαν «εχθρούς» , «εξ – ορισμού» δολοφόνους - «μπάτσους» - «φασίστες» , «ειδικές δυνάμεις» κ.α.

Επίσης δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει το γεγονός ότι ακόμα και σε «πρωτοπόρα κόμματα και οργανώσεις « δημιουργούνται φίλαθλοι οργανισμοί με φασίζουσες – αριστοκρατικές-ρατσιστικές αντιλήψεις , « για τους άλλους» .

Στον στρατό , όπως σε όλα τα «σώματα» ( και τα κομματικά , αλλά και τα «αναρχικά» θα έλεγα ) δημιουργούνται πιο εύκολα οι «Λαϊκές – Διαταξικές – Κοινότητες της Κοινής Μοίρας ) ,

Ο Ναζισμός την έλεγε ΔΙΑΤΑΞΙΚΗ – ΕΘΝΙΚΗ - ΛΑΪΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ « ( VOLKSGEMEINSCHAFT ) , γεγονός που δεν σημαίνει ότι όλοι όσοι σήμερα την επικαλούνται είναι συνειδητοί Εθνικοσοσιαλιστές και θαυμαστές του Χίτλερ ( αυτό όταν συμβαίνει έχει να κάνει με τον συνήθη υπερβολικό - «εξτρεμιστικό» λόγο της Αριστεράς που του αρέσει πάντα ΝΑ ΚΑΝΕΙ «ΠΡΟΒΟΛΗ» - ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΙΟ ΜΙΚΡΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ …. «Εν δυνάμει φασίστας» , «Εν δυνάμει δολοφόνος κ.τ.λ. ).

Όταν ζεις και εκπαιδεύεσαι για ένα χρονικό διάστημα μαζί , όταν πίνεις και γλεντάς , πας στο «μπουρδέλο» μαζί , διηγείσαι με όλους τα «οικογενειακά σου» , έχεις κοινές αναμνήσεις από «κακουχίες» και κινδύνους , τότε «φυσιολογικά» ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ που περιχαρακώνονται απέναντι στους άλλους , που τους βρίζουν μάλιστα και τους αποκαλούν «υπανθρώπους» , ενώ αυτοί ήθελαν «απλά να υπηρετήσουν την πατρίδα».


Το θέμα για κάθε προοδευτικό άνθρωπο είναι να μην επιτρέπει με τους λόγους και τις πράξεις του ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ «ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ» - ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ , ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ «ΚΟΙΝΗΣ ΜΟΙΡΑΣ « ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ -»ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ» και τους «ανθέλληνες» .

Το θέμα είναι να αναγνωρίσουμε την αναγκαιότητα ή όχι για την ύπαρξη στρατιωτικής εκπαίδευσης και «άθλησης» ( εκγύμνασης ) όλων των πολιτών.

Να κατανοήσουμε ΟΤΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΑΔΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ – ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ «ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ» ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΔΥΝΑΤΩΝ. Ενάντια σε «πασιφιστικές» αντιλήψεις ( οι οποίες «φιλοσοφικά» είναι ενδιαφέρουσες και σεβαστές , αλλά … ) , πρέπει να αναγνωρίσουμε ή όχι , εάν ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΘΗΤΕΙΑΣ σ΄ έναν στρατό , έχουμε συνυπευθυνότητα για την «κοινή υπεράσπιση» των «μίνιμουμ» κατακτήσεων , κοινωνικών και πολιτικών ελευθεριών , όπως εκφράζονται στο υπάρχον Σύνταγμα.

Έτσι δεν είναι ; Όταν μας συλλαμβάνουν τι ζητάμε ; «Τα βασικά Συνταγματικά μας δικαιώματα « και καταγγέλλουμε το «επίορκο δικαστικό σύστημα» που ακολουθεί τις επιταγές της εκτελεστικής εξουσίας ) .

Συνεπώς ο κάθε προοδευτικός άνθρωπος ζητά ο στρατός να είναι δημοκρατικός και όχι φασιστικός –μιλιταριστικός , να εκτελεί τα Συνταγματικά του καθήκοντα και την βασική του αποστολή που είναι η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΔΑΦΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ στην οποία έχει ισχύ το Σύνταγμα .

Καταγγέλλουμε , πολεμάμε την χρήση του στρατού ενάντια στις λαϊκές κατακτήσεις , την αξιοποίηση ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΩΝ για την άντληση προμηθειών από την άρχουσα αστική τάξη , ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΟΙ –ΨΥΧΙΚΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ - ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΚΥΝΙΚΑ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ – απέναντι σε κάθε κίνδυνο εσωτερικής η εξωτερικής επιβουλής , διότι «ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ « ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΓΗ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΜΟΥ ΤΟ 1900 …

Αφήστε τους « Ανθρωπιστές» , κοσμοπολίτες «δημοκράτες» , ή ορισμένους «διεθνιστές» , να ονειρεύονται τις «παγκόσμιες δημοκρατικές κατακτήσεις και τον ευρωπαϊκό πολιτισμό» , όπως και τον ΟΗΕ ή τα «Δικαστήρια Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» που θα καταφύγουν για να «δικαιωθούν»…

Ο Στρατός με τον Λαό , Λαός Ενωμένος-Ποτέ Ηττημένος , «Κάτω τα Χέρια από την Ελλάδα» ( όχι γιατί είμαστε η «καλλίτερη χώρα του κόσμου» και ο «ανώτερος λαός στον πλανήτη» , ΑΛΛΑ ΔΙΟΤΙ - ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ- , ΕΔΩ – ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΣ ΓΗΣ - ΖΟΥΜΕ – ΙΔΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΣΤΕ …

(Στην φωτογραφία πυροβολικό του ΕΛΑΣ'ιτες σαμποτέρ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 28/03/2010 18:05:53

    Με χίλια ονόματα μια χάρη
    ακρίτας είτε αρματολός,
    αντάρτης, κλέφτης, παλληκάρι,
    πάντα είμαι ο ίδιος ο λαός

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ archaeopteryx 28/03/2010 18:43:37

      o καθείς και τα όπλα του χαχαχα
      (τα ισοδύναμα μέσα των αδυνάτων -- μου άρεσε αυτό)

  2. χωριατης avatar
    χωριατης 28/03/2010 18:40:28

    "Δεν διεκδικούμε τίποτα από κανέναν , αγαπάμε όλους τους λαούς και τις χώρες του κόσμου , δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε , ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ – ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ – ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ …
    ΌΣΟΙ ΟΜΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΤΙ – ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΟΡΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΧΗΜΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ"

    αυτό το ξεχασες νταν-ντον

  3. KAROLOS avatar
    KAROLOS 28/03/2010 18:45:03

    =ΑΣΜΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΙΚΟ.
    ..φάτε πιέτε, μωρ’ αδέρφια!!
    ..Κάτω στου Νότου τα χωριά, Νησιώτικα και Στεριανά
    Και στα πέντε βιλαέτια, φάτε πιέτε, μωρ’ αδέρφια.
    Εδώ ‘ναι οι κλέφτες εδώ ‘ναι οι φορο-κλέφτες οι πολλοί
    Εδώ ‘ναι οι φορο-κλέφτες οι πολλοί, ματσωμένοι στο €υρί.
    Κάθονται και τρων και πίνουν και στις ΔΟΥ δεν τα δίνουν..

  4. KAROLOS avatar
    KAROLOS 28/03/2010 18:52:30

    =25η Μάρτη 2010. Σημαδιακή !!
    -Τούρκοι για κάτσετε καλά, 'τι τώρα έχουμε λεφτά ...

  5. anonymous avatar
    anonymous 28/03/2010 18:57:57

    -Νομιμες αδειες οπλοφοριας για ολους τους Ελληνες πολιτες
    -Περιοδικη ανα δυο χρονια τριμηνη θητεια για Ελληνες και Ελληνιδες
    -Προσκληση -ευγενικα το λεω- σε ολα τα οπλισμενα αλλοδαπα καθαρματα να παραδωσουν τον οπλισμο τους στις Αρχες εντος ενος μηνος

  6. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 28/03/2010 19:35:06

    Συγκρατήθηκα. Και είπα να μην τοποθετηθώ για το συμβάν της παρέλασης όπου αστυνομικοί των ειδικών δυνάμεων του Λ.Σ. φέρονται να φώναξαν τα επίμαχα συνθήματα. Τι νόημα έχει; Τόσος καβγάς ήδη γίνεται...

    Δεν διάβασα ΟΛΑ τα σχόλια αλλά δεν είδα κάπου και την προσέγγιση που θα περίμενα να δω. Κι έτσι αποφάσισα να σας πω και γω την σοφία μου και να συμβάλλω στην γενική αναμπουμπούλα επί του θέματος. Ελπίζω να μην συνδαυλίσω τα ήδη ξαναμμένα πνεύματα.

    Ηδη από την έκταση που πήρε το "συμβάν" φαίνεται ποιοι περίπου θα καρπωθούν και τα κέρδη. Και με βάση αυτή την παρατήρηση μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα.

    Κατ'αρχήν ας ζυγίσουμε το ίδιο το γεγονός. Υπάρχουν τρεις πιθανότητες:

    1. Να είναι προβοκάτσια, το βίντεο να είναι χαλκευμένο και οι βάτραχοι να μην φώναξαν ποτέ αυτά τα συνθήματα.

    2. Να είναι προβοκάτσια, το βίντεο να είναι αληθινό και οι βάτραχοι να φώναξαν πράγματι αυτά τα συνθήματα, παρασυρμένοι για κάποιο άγνωστο τώρα λόγο από κάποιον ή περισσότερους άγνωστους προβοκάτορες

    3. Να ΜΗΝ είναι προβοκάτσια, το βίντεο να είναι αληθινό και οι βάτραχοι να φώναξαν πράγματι αυτά τα συνθήματα για κάποιο λόγο. Και ο "πάσης φύσεως" εχθρός βρήκε και το εκμεταλλεύθηκε.

    Η τρίτη περίπτωση έχει αρκετές πιθανότητες και αν πράγματι ισχύει τότε θα συμφωνήσω με τον κ. Φ.Κρανιδιώτη ότι μια επίπληξη είναι αρκετή, μαζί ίσως με μια μικρή επιμόρφωση των βατράχων ότι τέτοιου είδους αυθόρμητες δημόσιες εκδηλώσεις μπορεί να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό στο εθνικό συμφέρον και στην πατρίδα. Διπλωματικά. (Θα καταλάβουν αν τους μιλήσει κάποιος σωστά. Και οι πιο θερμοκέφαλοι ακόμη. Που σε τέτοια σώματα είναι και οι πιο "χρειαζούμενοι". Νέα παιδιά είναι οι πιο πολλοί, το άιμα τους βράζει.) Και ότι ακόμη απομακρύνουν τον μέσο έλληνα που θέλει μεν να κινηθεί και να τοποθετηθεί "πατριωτικά" αλλά θεωρεί ακραίες και ίσως και επικίνδυνα φανατικές τέτοιες αντιδράσεις. Αυτόν τον μέσο έλληνα πρέπει να φέρουμε κοντά και να τον κερδίσουμε.

    Η δεύτερη περίπτωση είναι η χειρότερη. Σημαίνει ότι κάποιος ή "κάποιοι" πρακτορίσκοι έχουν πρόσβαση σε διάφορα κρίσιμα τμήματα των ειδικών ή και άλλων δυνάμεων και μπορούν έντεχνα να "μανιπουλάρουν" αντιδράσεις κατά το συμφέρον τους. Το απεύχομαι.

    Η πρώτη, εικάζω ότι, έχει τις περισσότερες πιθανότητες να είναι αυτό που πράγματι συνέβη. Κάποιος χάλκευσε το βίντεο. Το λέω γιατί μια μονάδα ειδικών δυνάμεων είναι πειθαρχημένη και δεν υποπίπτει σε τέτοια παραπτώματα εύκολα (περίπτωση ένα).

    Και στις τρεις περιπτώσεις την χειρότερη υπηρεσία προσέφερε η εφημερίδα που δημοσίευσε το βίντεο και το συμβάν και που παραδόξως πως είναι η μόνη που είχε πληροφόρηση σχετικά. Πράγμα πολύ μα πολύ παράξενο με τόσον κόσμο και τόσα κινητά με κάμερες στην παρέλαση.

    Και ίσως και εμείς που συνεχίζουμε να του δίνουμε δημοσιότητα.

    Ηδη και οι ΦΥΡΟΜιανοί, μετά τους Αλβανούς, μας ζητούν επισήμως εξηγήσεις. Ελπίζω να αποφύγουμε μια δεύτερη ταπεινωτική συγγνώμη.

    Σε κάθε περίπτωση πρέπει να συγκρατηθούμε ΟΛΟΙ μας. Οσοι νοιαζόμαστε γι'αυτή τη χώρα και τους έλληνες. Και να βρούμε επιτέλους έναν τρόπο να αποδεχθούμε ότι ο απέναντί μας δικαιούται να έχει αντίθετη άποψη από την δική μας. Ετσι συμβαίνει στην δημοκρατία.

    Θραξ Αναρμόδιος

  7. Άφατος avatar
    Άφατος 28/03/2010 20:08:53

    Βαρέθηκα το μπλα μπλα και τις κορώνες. Βαρέθηκα επίσης να αναπολούμε χαμένα μεγαλεία και να βαυκαλιζόμαστε με την υπό απειλή "περίεργων αγοριών και κοριτσιών" τεστοστερόνη του Κρανιδιώτη. Τα πράγματα είναι συγκεκριμένα. Παίρνουμε διαζύγιο με τον ελληναραδισμό και τις φανφάρες και χτίζουμε μια σύγχρονη, ισχυρή, μη ενοχική Ελλάδα του αύριο, γιατί οι περισσότερες φωνές που ακούγονται στο μπλογκ δείχνουν κολλημένες δυστυχώς στο χθες.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Άφατος 28/03/2010 21:18:47

      Τι εννοείς ως "χθες". Και, αντίστοιχα, τι εννοείς με "σήμερα" ή με "αύριο";

  8. Ελεος avatar
    Ελεος 28/03/2010 20:11:55

    Να υπάρξει μόνον πολύ μεγάλη προσοχή. Ποτέ στους δεδηλωμένους κομμουνιστές όπλα. Θα βρουν την ευκαιρία, είτε πονηρά (όπως σε αυτό το άρθρο...) είτε ευθέως, να μεταβάλουν ξανά την Ελλάδα σε Αλβανία (του Χότζα όμως...)

    Ανοίκουμε στο ΝΑΤΟ και μόνον εκεί είναι τα οικονομικά μας συμφέροντα και η επιβίωση του Εθνους μας

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Ελεος 28/03/2010 21:29:01

      έλεος, Ελεος... Οι παλιές διαχωριστικές γραμμές μάλλον δεν ισχύουν, οι μισοί τέως κομμουνιστές είναι με την Δύση, οι υπόλοιποι με τους Γερμανούς, και οι υπόλοιποι ονειρεύονται ελευθερία.

  9. Ελεος avatar
    Ελεος 28/03/2010 21:44:23

    Επαναλαμβάνω:
    Στις σημερινές δύσκολες οικονομικές συγκυρίες, όπου το ΚΚΕ βρίσκει την ευκαιρια λαικιζον να αυξάνει τα ποσοστά του, αλλά και λόγω της συστηματικής δυσφήμησης κάθε είδους επιχειρηματικότητας ΑΠΌ ΑΦΕΛΕΙΣ που μας έχει φτάσει έως εδώ, ΘΑ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ.

    ΚΑΝΕΝΑ ΟΠΛΟ ΣΕ ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Ελεος 28/03/2010 22:45:13

      Πιστευεις οτι ο απογονος της πολιτικης οικογενειας που ξεφτιλισε υπουλα την αριστερα στη βαρκιζα και τη λεηλατησε εκλογικα στη μεταπολιτευση θα εδινε ποτε οπλα σε αριστερους; Μεγαλυτερη πιθανοτητα υπαρχει να τα βρουν οι δεξιοι με τους κομμουνιστες παρα το χωρις καμια ιδεολογια πασοκ.

  10. Ελεος avatar
    Ελεος 28/03/2010 22:53:17

    @ anonymous 22:45

    Και όμως, ο απόγονος αυτός που ονομάζεται ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ (σε αντίθεση με τον πατέρα του τον Γέρο της Δημοκρατίας) κατήργησε τους φακέλλους στο στρατό, δανείστηκε τα κέρατα του και χρέωσε τις επόμενες γενιές και έτσι, ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

  11. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 28/03/2010 23:07:37

    ΠΑΡΑΘΕΣΗ :

    χωριατης says:
    28/03/2010 at 18:40

    “Δεν διεκδικούμε τίποτα από κανέναν , αγαπάμε όλους τους λαούς και τις χώρες του κόσμου , δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε , ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ – ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ – ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΝΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ …
    ΌΣΟΙ ΟΜΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΤΙ – ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΟΡΘΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΧΗΜΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ”

    αυτό το ξεχασες νταν-ντον
    -----------------------------------------

    Το παραπάνω απόσπασμα ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ, και το ξεσήκωσες από το ολοκληρομένο άρθρο που δημοσίευσα σε μια άλλη ιστοσελίδα.

    Ο side-admin , o ¨Factor X" , έκανε μια επιλογή , προφανώς για οικονομία χώρου επειδή ήταν σχετικά μεγάλο. Θα τον παρακαλούσα , στο μέτρο του δυνατού και τα άλλα μέρη , ώστε να μην υπάρχουν ¨παρεξηγήσεις σχετικά με τον οπορτουνισμό μου¨ ( διαφορετικά δημοσιεύω κάπου και διαφορετικά αλλού...) .

    Ιδιαίτερα παρακαλώ να δημοσιεύσει τις παραπομπές μου στο άγνωστο κείμενο του κλασσικού συγγραφέα του Μαρξισμού Φ. Ένκελς που αναφέρεται στην ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΞ ΚΑΙ ΘΗΤΕΙΑΣ ΟΛΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ , για να ¨τελειώνουμε με τις δήθεν ¨αριστερές- αντιμιλιταριστικές-αντιστρατιωτικές απόψεις¨ , που δεν αποτελούν τίποτα άλλο , παρά ένα μικροαστικό ¨πατσιφιστικό¨ φαινόμενο , που οδηγεί στην συγκρότηση ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΩΝ - ΑΠΟ ΕΜΙΣΘΟΥΣ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥΣ - ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ ...¨

    Επίσης παρακαλώ τον " Factora X" να δημοσιεύσει , όταν έχει χρόνο -δεν απαιτώ- , και την παράγραφο εκείνη που αναφέρεται στο ¨ Ετήσιο ¨Μενού¨ της ¨Αριστεράς¨ κάθε 25η Μαρτίου...¨ , τότε θα καταλάβουν περισσότερα ορισμένοι φίλοι , που ψάχνονται για ¨παρεξηγήσεις¨ ... ,σίγουρα όχι με γνήσιες καλές προθέσεις διαλόγου...

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΝΤΑΝΤΟΝ 28/03/2010 23:20:32

      Αγαπητέ ΝΤΑΝΤΟΝ, τα έχουμε ξαναπεί. Το διαδίκτυο δεν είναι εφημερίδα και πρεπει να υπαρχει οικονομία λόγου και χώρου. οσα έκοψα δεν νομίζω οτι παραποιούν την ουσία του καλού κειμένου σου, το αντίθετο την αναδεικνύουν. Ουτε και φυσικά θα καθήσουμε να απαντούμε σε βιζαντινολογίες, τσιτατοτολογίες και περιτολογίες. Και αν θέλουν ορισμένοι να τους κάνουμε μάθημα στους Κλασικούς, μπορούμε κι απ΄ αυτό

  12. neotera avatar
    neotera 28/03/2010 23:21:24

    Πολύ μπερδεμένα μωρέ αδερφέ μου, πολύ μπερδεμένα ! Γιατί, τι ζόρι να τραβάς?

  13. Ελεος avatar
    Ελεος 29/03/2010 02:46:12

    ΝΤΑΝΤΟΝ πολύ ιδρώνεις τελευταία.

    Μήπως θέλεις να αρχίσουμε να αποκαλύπτουμε με ντοκουμέντα τις ανέκαθεν σχέσεις "αγάπης..." του ΚΚΕ με τον Ελληνικό Στρατό, ασχέτως αν αυτό ηταν στην παρανομία η όχι... η στις χαρούλες που πάντα έκανε το ΚΚΕ, όταν ο Ελληνικός Στρατός είχε ήττες (ας πούμε Μικρασιατική Καταστροφή κλπ, κλπ...)

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ Ελεος 29/03/2010 07:01:55

      Να σου πω κάτι κυριολεκτικό ¨ΕΛΕΟΣ" , διαισθάνομαι πως έχεις τόση σχέση με την Πατρίδα και τον πατριωτισμό όσο και το Κ.Κ.Ε. με τον κομμουνισμό ( χωρίς να θέλω να προσβάλω ούτε εσένα ούτε τους οπαδούς του Κ.Κ.Ε ) !

      Πάντως εάν ήταν να ηττηθεί στο μέλλον ¨ένας,¨ κάποιος¨ , στρατός με το Brandname "Ελληνικός¨ Στρατός που θα είχε στρατιωτικούς αρχηγούς και πολιτικούς ηγέτες με τις απόψεις σου ΘΑ ΧΑΙΡΟΜΟΥΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΑΥΤΗ , χωρίς να υποστηρίζω τις ¨χαρούλες¨ του Κ.Κ.Ε. για την Μικροασιατική καταστροφή ( ΌΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΊΧΑΝ ΔΙΚΙΟ ΟΤΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΛΥΤΡΩΤΙΚΟΣ -ΑΛΛΑ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΥΝΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ... ) , ούτε κατάλαβα ποτέ γιατί ΔΕΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ( το Κ.Κ.Ε. ) -ΟΥΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ ( 1920-1940 ) ΤΩΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΓΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ...ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΣΕ ΖΩΗΡΑ Η ¨ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ¨ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ - ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΣΧΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ...ΥΠΈΡ ΤΩΝ ΚΟΜΙΤΑΤΖΗΔΩΝ ΚΑΙ ΝΕΟΤΟΥΡΚΩΝ ...που θα έφτιαχναν την ¨Σοσιαλιστική Βαλκανική Ομοσπονδία του Ρήγα Φεραίου...¨

  14. ΜΗΤΣΟΣ avatar
    ΜΗΤΣΟΣ 29/03/2010 10:44:28

    Κάθε τόσο αγοράζουμε νέα όπλα και δίνουμε εκατομμύρια για συντήρηση των υπάρχοντων.
    Διατηρούμε 150 χιλάδες στρατό με τεράστιο κόστος εκπαίδευσης και αμοιβών.

    Αν δεν κάνω λάθος όλα τα παραπάνω γίνονται γιατί θεωρούμε ότι απειλούμαστε.
    Μπορούν να μας προσδιορίσουν από ποιους απειλούμαστε ώστε να κρίνουμε και τους ΟΥΚ αν αυτά που φώναζαν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.Γιατί έτσι όπως πάει το πράγμα σε λίγο στις Ένοπλες δυνάμεις θα φορέσουν την στολή των προσκόπων .

    • ΜΗΤΣΟΣ avatar
      ΜΗΤΣΟΣ @ ΜΗΤΣΟΣ 29/03/2010 11:46:48

      Προσωπικά συμφωνώ με τους ΟΥΚ.
      Συμφωνώ ότι ο εχθρός έχει εισβάλλει μέσα στη χώρα και εμείς τους ψάχνουμε στα σύνορα.
      Απλά δεν μπορώ να καταλάβω εσύ τι είδους στρατό εννοείς.
      Γιατί στράτευμα χωρίς ηθικό και φανατισμό σε κάποιες βασικές αρχές δε ξέρω.

  15. xehasiarhs avatar
    xehasiarhs 29/03/2010 11:38:04

    "Έλεος" μολών λαβέ. έχουμε τα όπλα καλά κρυμένα, δεν θα τα βρεις ποτέ, δεν θα τα παραδώσουμε, τα έχουμε παρά ποδας, είμαστε έτοιμοι...
    Έχουμε και κονσερβοκούτια, δυστυχώς δεν είναι Υφαντής, swan είναι, αλλά την κάνουν την δουλεια...ΕΛΕΟΣ...

  16. paliopasokos avatar
    paliopasokos 30/03/2010 17:57:57

    Η μικρασιατική εκστρατεία ΔΕΝ ήταν ιμπεριαλιστικός πόλεμος στην υπηρεσία της Αγγλίας. Ξεκίνησε ως απευλευθερωτική επιχείρηση σωτηρίας του διωκόμενου και σφαγιαζόμενου μικρασιατικού Ελληνισμού. Οι περιοχές που επιδικάστηκαν στην Ελλάδα με την συνθήκη των Σεβρών είχαν ελληνική πλειοψηφία. Μετά την πτώση του Βενιζέλου εξελίχθηκε σε στρατιωτικό τυχοδιωκτισμό ανθρώπων που μισούσαν τον μικρασιατικό ελληνισμό και δεν πίστευαν στον αγώνα. Έψαχναν τρόπο να υποχωρήσουν στην "έντιμο" μικροελλαδίτσα τους. ΜΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΗΝ ΗΤΤΑ.

  17. Ελεος avatar
    Ελεος 30/03/2010 18:08:44

    Ολες οι ήττες του Ελληνικού Στρατού έχουν ιδεολογικοποιηθεί από το ΚΚΕ το οποίο ΔΕΝ ήταν Ελληνικό κόμμα, αλλά ΚΑΘΑΡΑ Σοβιετικο από ιδρύσεως του.

    Δείτε στο παρακάτω πίνακα πως "καθάρισε" το ίδιο το ΚΚΕ όλους τους Γενικούς Γραμματείς του όταν τόλμησαν λιγουλάκι να περικλίνουν:

    http://i712.photobucket.com/albums/ww128/ingognito/politics/KKE_secretariesb.jpg

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.