Ο Σταύρος Δήμας υποψήφιος για Πρόεδρος της Δημοκρατίας
09/12/2014 15:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σταύρος Δήμας υποψήφιος για Πρόεδρος της Δημοκρατίας

Ο Σταύρος Δήμας θα είναι υποψήφιος Πρόεδρος της Δημοκρατίας, και στις τρεις ψηφοφορίες της Βουλής, όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.

(Ανανεωμένο) Ο Σταύρος Δήμας θα είναι τελικά υποψήφιος Πρόεδρος της Δημοκρατίας, και στις τρεις ψηφοφορίες της Βουλής, όπως ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς.

«Με την επίσπευση της διαδικασίας για την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας, αποφασίσαμε να διαλύσουμε τα σύννεφα της πολιτικής αβεβαιότητας και να αποκαταστήσουμε την πολιτική σταθερότητα», τόνισε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε:

«Επιλέξαμε, μαζί με τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης, την καλύτερη υποψηφιότητα για την Προεδρία της Δημοκρατίας: Τον Σταύρο Δήμα, πρώην υπουργό και βουλευτή, Επίτροπο της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όπου τιμήθηκε με ιδιαίτερες διακρίσεις, ειδικά στον ευαίσθητο τομέα της Προστασίας του Περιβάλλοντος, άνθρωπο που τον εκτιμά η Ελληνική κοινωνία, αλλά και τον σέβεται η διεθνής κοινότητα και που προφανώς, θα είναι υποψήφιος και στις τρεις προεδρικές ψηφοφορίες, αν χρειαστούν. Ο Σταύρος Δήμας είναι κατά κοινή ομολογία πρόσωπο που ενώνει, αλλά και εμπνέει. Ενώνει πολίτες πέρα από κομματικές προτιμήσεις και εμπνέει σοβαρότητα, εμπιστοσύνη και σεβασμό».

Πολλοί μπορεί να διαφωνούν με την επιλογή αυτή. Υπάρχουν ωστόσο και οι υποστηρικτές της υποψηφιότητας για αρκετούς λόγους. Ο πρώτος είναι ότι ο κ. Δήμας χαίρει εκτιμήσεως και από άλλους πολιτικούς χώρους. Δεν έχει φθαρεί όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης, δεν έχει πολιτικές αντιπαραθέσεις ενώ έχει καλό όνομα στην Ευρώπη.

Εκτιμάται ότι μπορεί να συσπειρώσει βουλευτές από άλλους πολιτικούς χώρους, όμως, σίγουρα είναι μια κεντροδεξιά επιλογή που θα ενώσει την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας. Ενδεχομένως η ΝΔ βλέπει ότι δεν μπορεί να συγκεντρώσει τους 180 βουλευτές και επιλέγει τον Στ. Δήμα για να ενώσει την παράταξη.

Σε δηλώσεις του ο κ. Δήμας, ευχαρίστησε τον πρωθυπουργό, τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης, τις ΚΟ των κομμάτων «αλλά και όλους εκείνους που ανεξάρτητα αν θα με ψηφίσουν είπαν καλά λόγια για μένα».

Ο κ. Δήμας ευχαρίστησε και τους συντοπίτες του στην Κορίνθια.

Σε ερώτηση αν απευθύνει πρόσκληση στα άλλα κόμματα να τον ψηφίσουν, απάντησε ότι επιθυμεί να συμβάλει και αυτός είναι ο σκοπός του, στην ενότητα του ελληνικού λαού.

«Ναι, το ελπίζω» απάντησε ερωτηθείς αν εκτιμά ότι θα βρεθούν οι 180.

Who is who

Ο Σταύρος Δήμας είναι δικηγόρος και πολιτικός. Διετέλεσε Υπουργός Εμπορίου, Υπουργός Γεωργίας και Υπουργός Βιομηχανίας, Ενέργειας και Τεχνολογίας, καθώς και Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το Περιβάλλον, ενώ σήμερα κατέχει θέση Αντιπροέδρου στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.

Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 30 Απριλίου 1941. Σπούδασε νομικά και οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και της Νέας Υόρκης και έχει εργαστεί ως δικηγόρος για την νομική εταιρεία της Wall Street, «Sullivan & Cromwell» (1969-1970) και για τη νομική υπηρεσία της Διεθνούς Εταιρείας Οικονομικών στην Παγκόσμια Τράπεζα (1970-1975). Την περίοδο 1975-1977 ήταν Αναπληρωτής Διευθυντής της Ελληνικής Τράπεζας Βιομηχανικής Ανάπτυξης.

Έχει εκλεγεί μέλος του Ελληνικού κοινοβουλίου επί δέκα συνεχείς φορές, από το 1977 μέχρι το 2004 εκπροσωπώντας το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Διατέλεσε Υπουργός Εμπορίου (1980-1981), Υπουργός Γεωργίας (1989-1990), Υπουργός Βιομηχανίας, Ενέργειας και Τεχνολογίας (1990-1991). Την περίοδο 1985-1989 ήταν κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, και μεταξύ 1995-2000 ήταν Γενικός Γραμματέας του κόμματος.

Τον Μάρτιο του 2004 διορίστηκε Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αρχικά ως Επίτροπος για την Απασχόληση και τις Κοινωνικές Υποθέσεις και από τον Νοέμβριο 2004, Επίτροπος της ΕΕ για το Περιβάλλον, θέση την οποία κατείχε μέχρι τη λήξη της 1ης θητείας της επιτροπής Μπαρόσο το 2009.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 09/12/2014 12:47:07

    Οπως τα λέτε, "Δεν έχει φθαρεί όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης". Αφαντος όσο κανείς, πιο "αόρατος" πεθαίνεις, δεν ξέρω καν να έχει φωνή. Και επειδή για αυτούς που δεν μιλούν και δεν ακούγονται, τους πιστώνουμε σοφία, ωριμότητα και άλλα τέτοια, στην περίπτωσή του νομίζω πως μπορεί να ισχύουν απλά η ανεπάρκεια ή η ανικανότητα.

    Νομίζω πως ο Πύρρος Δήμας ήταν πολύ καταλληλότερος.

    • blackunder avatar
      blackunder @ Βούρδουλας 09/12/2014 13:51:36

      Σωστότατος. Εντελώς "πουθενάς" ο Δήμας. Επιλογή εξόδου ξεκάθαρα. Κεντροδεξιά επιλογή που δεν θα έλξει αριστερές ψήφους. Αν παρόλα αυτά του βγει του Σαμαρά η κίνηση αυτή, του βγάζω το καπέλο από τώρα. Νομίζω πάντως ότι χθες δεν κοιμήθηκε ο Τσιπράκος, καθώς πλησιάζει η ώρα του. Να δω πως θα κάνει αυτά που υποσχέθηκε.

      • d8 avatar
        d8 @ blackunder 09/12/2014 14:00:51

        Σημασία έχει να πέφτουνε οι μάσκες, για να μη χάνουμε άσκοπα τον πολύτιμο χρόνο μας.

    • Φώτης avatar
      Φώτης @ Βούρδουλας 09/12/2014 14:42:00

      Αξιοπρεπής επιλογή και επιτυχημένος πρώην Επίτροπος. Γιατί τον απαξιώνετε;

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Φώτης 09/12/2014 16:06:27

        Δεν είχα πρόθεση να τον απαξιώσω. Ομως μου φαίνεται σαν ένας εντελώς άνευρος και άνοστος τύπος, κάτι σε Κουβέλης α λα δεξιά, μετριοπαθής και καλά. Τουλάχιστον του Φώτη τη φωνή την έχουμε ακούσει, του Σταύρου γνωρίζετε τη χροιά της ; Απλά διαπιστώσεις (προσωπικές) κάνω, αυτή την εντύπωση μου άφησε όλα αυτά τα χρόνια που είναι (αόρατος) στο κουρμπέτι. Και τελικά δεν ξέρω αν παίζει και ρόλο ποιος θα είναι υποψήφιος. Γιατί αν στις 29 του μήνα σκεφτούν κάμποσοι από τους εθνοπατέρες πως είναι πιθανό ένα μήνα αργότερα, κατά τα τέλη Γενάρη, τη Βουλή να τη βλέπουν μόνο σε φωτογραφία, τότε ποιος Δήμας και ποιος οποιοσδήποτε. Και τον Τσουκαλά μπορεί να ψηφίσουν.

        • M.V avatar
          M.V @ Βούρδουλας 09/12/2014 16:12:24

          Εφόσον ο Πρόεδρος δεν έχει αυξημένες πολιτικές αρμοδιότητες, δεν αρκεί ένας σοβαρός και έμπειρος στα Διεθνή ζητήματα πολιτικός; Θα χρειαστεί να κάνει απλά ταξίδια και επαφές, για να προωθήσει τα θέματα που μας αφορούν. Ε, μιά χαρά μπορεί.

          • GregA avatar
            GregA @ M.V 09/12/2014 19:12:20

            Και τι είναι ο πρόεδρος της δημοκρατίας, μόνος ή μάνος, τουριστικό γραφείο;

          • M.V avatar
            M.V @ GregA 10/12/2014 17:49:24

            O Πρόεδρος της Δημοκρατίας σύμφωνα με το Σύνταγμα, είναι ο επίσημος εκπρόσωπος του κράτους. Πραγματοποιεί λοιπόν Διεθνείς επαφές, προάγοντας τις επίσημες Ελληνικές θέσεις. Είναι πρόσωπο σεβαστό που συμβολίζει, αλλά δεν είναι εξουσιοδοτημένο να χαράσσει πολιτική ανεξάρτητα από τις αποφάσεις της εκλεγμένης Ελληνικής κυβέρνησης.

        • karenin avatar
          karenin @ Βούρδουλας 09/12/2014 16:55:22

          Μέτριος υπουργός, μετριότατος επίτροπος, σιωπηλός τις κρίσιμες και δυσκολες στιγμές της χωρας, και λευκό να το ρίξει κάποιος δεν έχει να απολογηθεί για τίποτα σπουδαίο. Γενικα η αναγγελία της υποψηφιότητας του δεν αναπτέρωσε το ηθικο στους κυβερνητικούς βουλευτές.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ karenin 10/12/2014 02:23:26

            Δεν εχετε δικαιο. Επρεπε δηλαδη ο υποψηφιος να φωναζει? Να εχει δημοσιες σχεσεις? Επρεπε σε καθε φαση να βγαινει και να λεει κατι? Εχουμε χορτασει απο τετοιους . Σοβαροτητα σεμνοτητα και γνωση απουσιαζει σημερα απο την δημοσια ζωη. Εχουμε χορτασει απο ποδηλατες με καλτσον, απο δηλωσεις ασχετων, απο κραυγες απο απειλες και απο γεροντια που ομιλουν για εσωτερικο δανεισμο.

    • Ted avatar
      Ted @ Βούρδουλας 09/12/2014 17:45:25

      Έχεις δίκιο που λες για ότι δεν συμμετείχε. Αυτό όμως δεν ήταν επιλογή του. Ο Σαμ τον άφησε απ΄ έξω ως χρυσή εφεδρεία...

    • Σωκράτης avatar
      Σωκράτης @ Βούρδουλας 09/12/2014 19:53:55

      Αγαπητέ "Βούρδουλα" Σε τι είναι καλύτερος ο κάρολος Παπούλιας;

  2. ΙΚΟ avatar
    ΙΚΟ 09/12/2014 13:19:02

    Έκλεισε η υποψηφιότητα του Σταύρου Δήμα και μάλιστα και για τις τρεις ενδεχόμενες ψηφοφορίες. Τελικά, η ανακοίνωση έγινε και είναι απορίας άξιο, προς τι η πρωϊνή σχετική άρνηση-διάψευση της εκπροσώπου της Κυβέρνησης. Κυρίες και Κύριοι συντονιστείτε. Τι ερασιτεχνισμοί είναι αυτοί, σε τόσο κρίσιμες στιγμές;

    • Silvestro avatar
      Silvestro @ ΙΚΟ 09/12/2014 13:34:17

      Δεν θα ήξερε μάλλον πρωϊ πρωϊ ακριβώς τι πρόκειται να συμβεί και πότε, συνεπώς, τι να πεί;

  3. neareast avatar
    neareast 09/12/2014 13:44:54

    Καλη επιτυχια! Αν εκλεγει, θα ειναι μακραν καλυτερος απο πολλους προκατοχους του.

  4. Hunter avatar
    Hunter 09/12/2014 13:52:20

    Στο παρελθόν, όταν ήταν να εκλεγεί καινούριος πρόεδρος, γινόταν συζητήσεις επί συζητήσεων από πολύ καιρό και όλοι περιμέναμε με κάποια αγωνία και ενδιαφέρον να δούμε ποιοι θα είναι οι υποψήφιοι των κομμάτων. Τώρα, ούτε που νοιάζει κανέναν... Πλην της συγκυβέρνησης, κανένα κόμμα δεν προτείνει υποψήφιο... Στην πορεία μπορεί να το κάνουν "τυπικά"... Θα αρχίσουν τώρα τα lunch και τα dinner (κρυφά και φανερά) πέριξ του Κολωνακίου (ενίοτε και τα "μασάζ") ώστε ανάμεσα σε king prawns που "κοιμούνται σε ένα στρώμα από finocchio και beluga" να πειστούν μερικοί να ψηφίσουν είτε να μην ψηφίσουν, τη στιγμή που πολύς κόσμος δεν έχει να πάρει ούτε κοτοπουλάκι για τα Χριστούγεννα.... Το παράδοξο είναι ότι στα επιχειρήματα που θα αναπτύσσουν στους καλεσμένους οι οικοδεσπότες και οικοδέσποινες αυτών των τραπεζωμάτων (είτε για να ψηφίσουν είτε για να μην ψηφίσουν τον πρόεδρο), το μόνο πράγμα που δεν θα ακουστεί σαν επιχείρημα είναι το όνομα Σταύρος Δήμας.....

  5. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 09/12/2014 14:11:31

    Αυτό το ντελίριο και σε ξένο τύπο απ ότι βλέπω περί 'τζογαρίσματος από μεριάς Σαμαρά' τι σόι μπαρούφα είναι ; Που αιφνιδίασε, που βιάστηκε, που έτσι κι αλλιώς κι αλλιώτικα. Καλά, το πολύ πολύ μέσα Γενάρη δεν ήταν να γίνει η εκλογή ; Δηλαδή ο ένας μήνας πίσω έφερε τέτοια ανατροπή και "τζόγο" ; Ελεος. Τον Αλέξη, τον φανατικό ψηφοφόρο ΝΔ που θα το ρίξει με δύο χέρια στην κάλπη αν γίνουν εκλογές, τον είδα λίγο βαρύ και αγχωμένο σήμερα. Ετσι είναι όταν ξαφνικά σταματάει ο χαβαλές και έρχονται οι ευθύνες φάτσα κάρτα. Αναδείξτε λίγο και αυτά που είπε ο Βαρουφάκης σήμερα. Πως τα σχολίασαν τα παιδιά της κουμουνδούρου που τον έχουν σαν θεό τους ;

    • Κίτρινη Γραβάτα avatar
      Κίτρινη Γραβάτα @ Βούρδουλας 09/12/2014 14:24:28

      Καλά τώρα. Ο ξένος τύπος παίζει το παιχνίδι των ξένων συμφερόντων. Αυτοί θα ήταν ευχαριστημένοι, μόνο αν ο Α.Σαμαράς έλεγε στους εκβιαστές ''ναι σε όλα'' ακόμα και τώρα που του ζητάνε τα παράλογα και του αρνούνται όσα επί 2 χρόνια του υπόσχονταν. Ο Βαρουφάκης λέει την αλήθεια. Όποιος αφελής φαντάζεται οτι μπορεί να υπάρξει δρόμος στρωμένος με ροδοπέταλλα για όλους μας εκεί που έχουμε φτάσει, είναι άξιος της μοίρας του. Με αίμα, ιδρώτα και μεγάλες προσπάθειες μονάχα, μπορούμε να έχουμε σοβαρές πιθανότητες απεξάρτησης.

      • Hunter avatar
        Hunter @ Κίτρινη Γραβάτα 09/12/2014 14:55:55

        Αν δεν απεξαρτηθούμε από κατεστημένα και νοοτροπίες στο εσωτερικό, δεν μπορούμε να απεξαρτηθούμε από το εξωτερικό...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Κίτρινη Γραβάτα 09/12/2014 18:11:43

        Ο Βαρουφάκης άν ήταν έντιμος άνθρωπος, πρώτα από όλα θα είχε πάψει να βγαίνει στον Παπαδάκη και θα είχε πει έστω μια φορά, "χαίρομαι που διαψεύστηκα για την υποτιθέμενη αποτυχία του προϋπολογισμού και την υποτιθέμενη συνέχιση της ύφεσης που είχα προβλέψει 50 φορές στα 2 τελευταία χρόνια". Αφού δεν κάνει αυτό, είναι απλά Μπαρουφάκης, ένας πρώην σύμβουλος του ΓΑΠ και νυν του Τσίπρα...

    • Hunter avatar
      Hunter @ Βούρδουλας 09/12/2014 15:20:48

      Τη ρευστότητα στις τράπεζες θα την μπλοκάρουν πρώτα από όλα οι Έλληνες που έχουν καταθέσεις... Εσύ Βούρδουλα, αν είχες καταθέσεις (και δεν μιλάμε για εκατομμύρια αλλά για 50,100,200 χιλιάρικα) που δεν ήταν κλεμμένες αλλά είχαν φορολογηθεί κανονικότατα και άκουγες τον Τσίπρα και τον Γλέζο να λένε: - "θα καταφύγουμε σε εσωτερικό αναγκαστικό δανεισμό" - "οι Έλληνες έχουν αρκετό πλούτο και δεν έχουν ανάγκη κανέναν ξένο" - "θα πληρώσουν οι έχοντες" (χωρίς να διευκρινίζεται με πόσα χρήματα λογίζεσαι ως "έχοντας") - "δεν θα απολυθεί κανείς δημόσιος υπάλληλος, θα προσληφθούν άλλες 200.000 και θα αρθεί το βάρβαρο μέτρο (!!!) που κατήργησε τη θεμελίωση δικαιώματος μετά από 25ετία" - "οι μισθοί, τα επιδόματα, τα εφάπαξ και οι συντάξεις του Δημοσίου θα επανέλθουν στην προ του 2009 εποχή" - "θα γίνουμε κοινωνικό κράτος με δωρεάν παιδεία, υγεία και ανοιχτές τις αγκάλες για κάθε κατατρεγμένο να βρίσκει στέγη και φαγητό" κτλ. κτλ. εφόσον λοιπόν άκουγες τέτοια και δεδομένης της ρήξης του Τσίπρα με τους δανειστές κι εν πάση περίπτωση αυτούς που έχουν χρήματα να δανείσουν, θα άφηνες τις καταθέσεις σου στην τράπεζα;;;;;;;;; Εάν δεν έρχονται ΖΕΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ από έξω ανά τακτά χρονικά διαστήματα δεν μπορεί να χρηματοδοτηθεί ούτε η κατάσταση ως έχει (με τέτοια έξοδα που έχει το κράτος), ούτε πολύ περισσότερο το εξωπραγματικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ. Τι μένει λοιπόν αν δεν έρθουν χρήματα απ' έξω;;; Τα χρήματα από μεσα... Αρχικά με αυτά, και μετά που θα τελειώσουν κι αυτά, όπως ξέρουμε, στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα....

      • Βούρδουλας avatar
        Βούρδουλας @ Hunter 09/12/2014 15:57:48

        Οντως, στη δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα..... Ξέρω, μάλλον φαντάζομαι είναι καλύτερα να πω, πως φυσικά βάσει όσων λες θα αναστενάξουν τα ΑΤΜ από τις 29 το βράδυ αν το αποτέλεσμα είναι under 180.

      • karenin avatar
        karenin @ Hunter 09/12/2014 16:48:40

        Αστο αυτό, το εχει εξαντλήσει ο Γεωργιάδης ο Αδωνις το θέμα.

        • Hunter avatar
          Hunter @ karenin 09/12/2014 17:04:38

          Ο Γεωργιάδης παρέλειψε να πει ότι Τσίπρα ψηφίζουν μόνο όσοι δεν έχουν να τους πάρει τίποτε.....

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Hunter 09/12/2014 18:10:09

            Είστε πάρα πολλοί εσείς δηλαδή που έχετε ακόμη πολλά να σας πάρει ο οποιοσδήποτε ; Ε, εσείς, ας φοβηθείτε.

          • Hunter avatar
            Hunter @ Γεωργία Βασιλειάδου 09/12/2014 19:31:54

            Πόσα είναι τα "πολλά";;; Εσείς που ζούσατε με κάρτες και δανεικά και θέλετε τώρα να "εκδικηθείτε" τους υπόλοιπους που έχουν ενώ εσείς δεν έχετε, εξηγήστε μας πόσα είναι τα "πολλά" και με πόσα λογίζεσαι ως "έχοντας"... Υ.Γ.: εγώ προσωπικά από περιέργεια θέλω να μάθω... δεν φοβάμαι τίποτε και ειδικά Γλεζοτσιπραίους... Πατάω το "enter" στο onlinebanking και ας έρθει μετά ο Γλέζος να μου πάρει αυτά που έχω στην Ελλάδα για να σας δώσει εσάς επίδομα έγκαιρης προσέλευσης πάλι...

          • Γεωργία Βασιλειάδου avatar
            Γεωργία Βασιλειάδου @ Hunter 09/12/2014 20:15:52

            Εγώ αφελή και κακοπροαίρετε συνάνθρωπε, έχω μία μόνο καρτούλα για το super market (την οποία σκίζομαι και πληρώνω ΣΥΝΕΠΕΣΤΑΤΑ), είχα ΑΝΕΚΑΘΕΝ μηδέν δάνεια και ''ζώ'' από τον κουτσουρεμένο μου μισθό, τον οποίο εισπράττω κάθε 3 μήνες, εφόσον υπάρχει η δυνατότητα στη ρημαγμένη Ιδ.εταιρεία που ''εργάζομαι''. ΕΣΕΙΣ που είσαστε βολεμένοι και καλοτρώτε, φοβηθείτε όσο θέλετε μήπως και σταματήσει να σας τροφοδοτεί η δημόσια κάνουλα. Όσο για το enter σας, εμένα ειλικρινά μου είναι παντελώς αδιάφορο, ίδια όπως είναι και για εσάς αδιάφορη, η μοίρα των ανέργων. Ζούμε σε άλλη Ελλάδα ο καθένας μας, αν δεν το έχετε ακόμα αντιληφθεί. Antios

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ karenin 09/12/2014 18:13:11

          Η Κύπρος έκανε το πείραμα και είδε τη γλύκα...

          • ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ. avatar
            ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ. @ Γεώργιος Τ. 09/12/2014 22:09:55

            Οχι η Κύπρος. Οι βολευτές της...

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Hunter 10/12/2014 02:17:35

        Πολυ σωστα. Ηδη ακομα και οι αγροτες στα βουνα τα εχουν σηκωσει. Αυτο φαινεται και απο την αλλαγη δρασης των κακοποιων. Οι περισσοτεροι χτυπανε τα σπιτια και ψαχνουν με μηχανηματα για χρυσο η βασανιζουν για μετρητα. Τα 300 δισ των καταθεσεων την εποχη του ΓΑΠ γινανε 160 δισ και τωρα θα εξαφανιστουν οτι απεμειναν. Το bank run ειναι γεγονος. Η πλακα ειναι οτι οι αστερες του ΣΥΡΙΖΑ ακομα και ο αριστερος αιωνιος φοιτητης Λαφαζανης τα εχουν στο εξωτερικο η σε συναλλαγμα. Παλι θα την πληρωσει ο Ι.Υ και ο γερος . Παλι το λαμογιο που χρωσταει τις καρτες και τα θαλασσοδανεια θα την βγαλει καθαρη. Παλι οι θυσιες του κοσμου θα πανε χαμενες. Αλλα ...... εχει η αχλαδα την ουρα . Ειναι αδυνατον να βρεθουν τοσα ελικοπτερα για να φυγουν ολοι αυτοι που υποσχεθηκαν επιστροφη στην προ κρισης εποχη. Που υποσχεθηκαν παλι ' λεφτα υπαρχουν' .

  6. yiannis avatar
    yiannis 09/12/2014 14:33:53

    Προσωπικά, δεν είναι καλή επιλογή. Είναι αντιπρόεδρος της ΝΔ, δεν μπορεί να πάρει ψήφους ούτε απο ΑΝΕΛ, ούτε από αριστερά, ούτε από αρκετούς ανεξάρτητους. Η εκλογή του προέδρου πρέπει να γίνεται από το Λαό.

  7. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 09/12/2014 15:48:26

    Πρώτα απ΄όλα η υποψηφιότητα δεν πρέπει να διώχνει. Ο Δήμας ΔΕΝ ΔΙΏΧΝΕΙ. Ο Καραμανλής πχ ακόμη και αν δεχόταν δε θα ψηφιζόταν από τους Παπανδρεϊκούς.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΣΟΝ ΠΕΝ 09/12/2014 18:14:46

      Πολύ σωστό! Και όταν ψάχνεις ψήφους από πολλά κόμματα θες κάποιον κεντρώο. Ο Δήμας είναι τέτοιος όσο δεν πάει. Για τη συγκεκριμένη θέση είναι υπέρ-κατάλληλος.

  8. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/12/2014 16:21:31

    Πολύ σωστή επιλογή. Κακά τα ψέμματα, το μπαλάκι τώρα φεύγει από την πλευρά της κυβέρνησης. Ο Τσίπρας ήλπιζε σε επανάληψη της ιστορίας Καραμανλή. Αυτό δεν έγινε. Τώρα ΜΟΝΟ ΝΑ ΧΑΣΕΙ μπορεί. Παρασέρνει τη χώρα σε εκλογές παρά τη θέληση του λαού τη στιγμή που το πρόγραμμά του είναι για γέλια και δεν έχει οριστικοποιήσει τους συνεργάτες του. Αν συγκυβερνήσει με ΠΑΣΟΚ, θα τον ξεσκίσουν οι Λαφαζάνηδες. Αν στραφεί στο Ποτάμι, θα τον ξεσκίσουν τα πρώην στελέχη της Δράσης και της Δημιουργίας Ξανά. Όπως και να'χει, με τους ΑΝΕΛ ανίσχυρους το αντιμνημόνιο τελειώνει οριστικά. Υπάρχει αρκετός χρόνος για να ζυγίσει τα πράγματα ο λαός και να αποφασίσει τι θέλει. Από την άλλη, οι βουλευτές των ΑΝΕΛ θα έχουν άλλα ντράβαλα μόλις δουν τις πρώτες δημοσκοπήσεις που θα τους εμφανίζουν στο 2% και θα ακολουθήσουν τη λογική ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Η κυβέρνηση πρέπει να επιτεθεί στον ΣΥΡΙΖΑ με όλα της τα όπλα. Να τον αναγκάσει να παρουσιάσει τις προεκλογικές αρλούμπες του. Κάθε μέρα που περνάει ο ΣΥΡΙΖΑ θα γελοιοποιείται όλο και περισσότερο, το χρηματιστήριο θα πέφτει, η αγορά θα τρομάζει, τα spreads θα ανεβαίνουν και οι εκλογές θα φαντάζουν ως η απόλυτη καταστροφή. Λοιπόν: ΕΠΙΘΕΣΗ!

    • karenin avatar
      karenin @ Δημήτρης 09/12/2014 16:46:15

      Πριν φύγεις για το μέτωπο, για κάθε ενδεχόμενο, σήκωσε και τα λεφτα απο τα ΑΤΜ...δεν ξερεις καμιά φορά τι γίνεται.

  9. Μελινα avatar
    Μελινα 09/12/2014 16:23:39

    Πάντως έχουν αρχίσει να βγαίνουν οι "αριστερούλιδες" (Μουτσινάς, Φούντα κτλ) και τονίζουν ότι δεν θα ψηφίσουν για πρόεδρο, ενώ μέχρι χθες ήταν στη δεξαμενή των "πιθανών". Τα πράγματα έχουν δυσκολέψει πολύ.

  10. KM avatar
    KM 09/12/2014 17:01:14

    Το μόνο «προσόν» του Δήμα είναι ότι έχει παλιές προσωπικές διαφορές με γνωστό αιωνόβιο πολιτικό. Παρόλο που ο θεσμός του Προέδρου της Δημοκρατίας είναι εντελώς απαξιωμένος, είναι κρίμα που επελέγη ο τύπος με αυτό το κριτήριο. Και δη σε μια συγκυρία που υποτίθεται ότι πρέπει σώνει και καλά να βγει πρόεδρος.

  11. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 09/12/2014 17:16:50

    Συμπαθής και χαμηλότονος άνθρωπος ο κ. Δήμας, αλλά βοηθά η επιλογή του σε υπερκομματική συλλογή ψήφων; Σταυρόλεξο.....

  12. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 09/12/2014 17:22:46

    Η επιλογή είναι καλή. Η ΝΔ δείχνει ότι ακόμη κι αν πάει η Χώρα σε εκλογές, ΤΙΣ ΕΧΕΙ! Μπορεί κι αυτοδύναμα. Οι δημοσκοπήσεις για τη δύναμη των κομμάτων ήταν αναξιόπιστες. Δεν περνούσαν τον λογικό έλεγχο, ιδιαίτερα αν τις συνδύαζες με τα ποσοστά όσων δεν ήθελαν εκλογές και με τα ποσοστά του καταλληλότερου πρωθυπουργού. Απλά θα υπάρξουν απώλειες για τους εγχώριους μικροεπενδυτές (ομολόγων, αμοιβαίων, μετοχών) που είναι πάρα πολλοί. Αυτοί θα στηρίξουν την σημερινή κυβέρνηση ΑΝ χρειαστεί...

  13. Διογένης avatar
    Διογένης 09/12/2014 17:29:29

    Άχρωμη και άοσμη υποψηφιότητα, που δεν παρέχει στους αμφιταλαντευόμενους το αναγκαίο άλλοθι για να "κάνουν την καρδιά τους πέτρα" και να τον ψηφίσουν". Εντωμεταξύ εκείνο το "και για τις τρεις ψηφοφορίες" του Σαμαρά, ακούστηκε κάτι σαν "ξεκινάμε με αυτόν επειδή δεν έχουμε άλλον πρόχειρο τώρα, αλλά αν στην πορεία βρούμε κάποιον καλύτερο, το ξανασκεφτόμαστε. Ας ελπίσουμε να πάνε όλα καλά.

  14. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 09/12/2014 18:00:03

    Το σημαντικό δεν είναι η υποψηφιότητα Σ. Δήμα. Θα μπορούσε να είναι οποιοσδήποτε άλλος, ακόμη και πρόσωπο εκτός ΝΔ, το ίδιο ακριβώς θα ίσχυε. Το σημαντικό είναι η "ζαριά" της επιτάχυνσης των εξελίξεων με την εκλογή προέδρου μερικούς μηνες πριν. Γιατί εμένα μου θυμίζει 2011, Παπανδρέου του Γ' στις Κάννες, και τη "ζαριά" με το δημοψήφισμα; Τέτοιες ζαριές υψηλού ρίσκου φωνάζουν "ή τα παίρνω όλα, ή τραβάω το μοχλό, ανοίγει το cockpit, είμαι ασφαλής και σώος στον αέρα με το ωραίο μου αλεξίπτωτο και κατεβαίνω όμορφα εκεί απ' όπου απογειώθηκα". Άν "βγεί η ζαριά" (κομμάτι δύσκολο) οι κυβερνώντες έχουν άλλο ενάμισυ χρόνο. Άν "δεν βγεί", το χαρτοκούτι με τη βόμβα θα βρεθεί αυτόματα στα χέρια του επόμενου "πυροτεχνουργού". Είναι το ίδιο αψίκορος και αναβλητικός με τον τωρινό, τον "παλιό" τεχνίτη, που 2 χρόνια δεν άγγιξε καν τον "εκρηκτικό μηχανισμό". Επιπλέον, ο "νέους" είναι και πρωτάρης στην τέχνη, θα έλθουν "ενδιαφέροντες" μήνες αγωνίας...

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Uncle Stgm 09/12/2014 18:43:33

      Γιατί θείε είναι ανάλογες αυτές οι ζαριές ; Τι σόι ζαριά είναι τώρα αφού θα είχαμε ούτως ή άλλως προεδρική εκλογή σ ένα μήνα το πολύ ; Αναγκασμένος δεν ήταν ; Τι θα άλλαζε δηλαδή μέσα σ αυτό το μήνα μετά από 24 (και βάλε) μήνες κυβέρνησης ; Τι 17/12, τι 17/01. Του γκαπ ήταν ζαριά, συμφωνώ.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Βούρδουλας 09/12/2014 20:01:34

        Μα έτσι, η κρίσιμη συμφωνία για το "τι μετά το μνημόνιο" θα γίνει μετά. Την πασάρουν τη συμφωνία, δηλαδή το χαρτοκούτι με τη βόμβα, στο μετά την ψηφορία για τον πρόεδρο. Και αυτό το μετά, θα είναι είτε κυβέρνηση δική τους (άν βρεθούν 180) είτε του Σφύριζα (αν δεν βρεθούν). Αυτό είναι η ζαριά. Αν επέλεγαν να κλείσουν πρώτα τη συμφωνία, δεν θα ήταν ζαριά αλλά προδιαγεγραμμένη πορεία. Η άλλη εκδοχή είναι να τους επέβαλαν αυτή τη λύση στις Βρυξέλλες και να μην ήταν δική τους επιλογή. Δεν το πιστεύω αυτό, γιατί το τελευταίο που θέλουν οι της ΕΕ είναι η ρευστότητα και η αναστάτωση στις αγορές (για ολο το Νότο) που θα φέρει η συζητηση απο μηδενική βάση με τον Σύριζα, άν αναλάβει κυβερνητικές ευθύνες.

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Uncle Stgm 09/12/2014 20:18:58

          Οκ! Αντιληπτό :)

  15. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 09/12/2014 18:03:37

    Περίεργο....δεν είχα καταλάβει τόσο καιρό οτι θέλαμε καποιον φωνακλά με δυναμικό παρων στα τηλε-παράθυρα και πολλούς καβγάδες στα έδρανα.Γιατι δεν το λέγατε βρε παιδιά να προτείνει Ντινόπουλο ή Αδωνι;Μάλλον τα σχόλια ήταν απο προχθές έτοιμα και καλογραμμένα και το μόνο που ήταν κενό για να συμπληρωθεί ήταν το όνομα .Όποιο όνομα..!

  16. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 09/12/2014 18:38:35

    Η επιλογή είναι καλή. Η ΝΔ δείχνει ότι ακόμη κι αν πάει η Χώρα σε εκλογές, ΤΙΣ ΕΧΕΙ! Μπορεί κι αυτοδύναμα. Οι δημοσκοπήσεις για τη δύναμη των κομμάτων ήταν αναξιόπιστες. Δεν περνούσαν τον λογικό έλεγχο, ιδιαίτερα αν τις συνδύαζες με τα ποσοστά όσων δεν ήθελαν εκλογές και με τα ποσοστά του καταλληλότερου πρωθυπουργού. Απλά θα υπάρξουν απώλειες για τους εγχώριους μικροεπενδυτές (ομολόγων, αμοιβαίων, μετοχών) που είναι πάρα πολλοί. Αυτοί θα στηρίξουν την σημερινή κυβέρνηση ΑΝ χρειαστεί...

  17. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 09/12/2014 18:39:42

    Η επιλογή είναι καλή. Η ΝΔ δείχνει ότι ακόμη κι αν πάει η Χώρα σε εκλογές, ΤΙΣ ΕΧΕΙ! Μπορεί κι αυτοδύναμα. Οι δημοσκοπήσεις για τη δύναμη των κομμάτων ήταν αναξιόπιστες. Δεν περνούσαν τον λογικό έλεγχο, ιδιαίτερα αν τις συνδύαζες με τα ποσοστά όσων δεν ήθελαν εκλογές και με τα ποσοστά του καταλληλότερου πρωθυπουργού. Απλά θα υπάρξουν απώλειες για τους εγχώριους μικροεπενδυτές (ομολόγων, αμοιβαίων, μετοχών) που είναι πάρα πολλοί. Αυτοί θα στηρίξουν την σημερινή κυβέρνηση ΑΝ χρειαστεί...

  18. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 09/12/2014 18:40:11

    Η επιλογή είναι καλή. Η ΝΔ δείχνει ότι ακόμη κι αν πάει η Χώρα σε εκλογές, ΤΙΣ ΕΧΕΙ! Μπορεί κι αυτοδύναμα. Οι δημοσκοπήσεις για τη δύναμη των κομμάτων ήταν αναξιόπιστες. Δεν περνούσαν τον λογικό έλεγχο, ιδιαίτερα αν τις συνδύαζες με τα ποσοστά όσων δεν ήθελαν εκλογές και με τα ποσοστά του καταλληλότερου πρωθυπουργού. Απλά θα υπάρξουν απώλειες για τους εγχώριους μικροεπενδυτές (ομολόγων, αμοιβαίων, μετοχών) που είναι πάρα πολλοί. Αυτοί θα στηρίξουν την σημερινή κυβέρνηση ΑΝ χρειαστεί...

  19. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 09/12/2014 18:42:36

    Η επιλογή είναι καλή. Η ΝΔ δείχνει ότι ακόμη κι αν πάει η Χώρα σε εκλογές, ΤΙΣ ΕΧΕΙ! Μπορεί κι αυτοδύναμα. Οι δημοσκοπήσεις για τη δύναμη των κομμάτων ήταν αναξιόπιστες. Δεν περνούσαν τον λογικό έλεγχο, ιδιαίτερα αν τις συνδύαζες με τα ποσοστά όσων δεν ήθελαν εκλογές και με τα ποσοστά του καταλληλότερου πρωθυπουργού. Απλά θα υπάρξουν απώλειες για τους εγχώριους μικροεπενδυτές (ομολόγων, αμοιβαίων, μετοχών) που είναι πάρα πολλοί. Αυτοί θα στηρίξουν την σημερινή κυβέρνηση ΑΝ χρειαστεί...

  20. ΙΚΟ avatar
    ΙΚΟ 09/12/2014 19:49:07

    Ο Σταύρος Δήμας, για πολλούς λόγους, αποτελεί μια πολύ καλή υποψηφιότητα για την θέση του ΠτΔ. Η αποχή του από τα πολιτικά δρώμενα, τα τελευταία χρόνια, παρότι Αντιπρόεδρος της Ν.Δ, φωτογράφιζε την σημερινή εξέλιξη. Ορισμένοι το είχαμε επισημάνει σε ανύποπτο χρόνο και καθόλου ξενιστήκαμε από την ανακοίνωση του Πρωθυπουργού. Καλή λοιπόν η υποψηφιότητα, κακές όμως οι συνθήκες για την υπερψήφισή της. Δεν φαίνεται να υπάρχει ο απαραίτητος αριθμός των 180 βουλευτών. Το 172 είναι κατά την άποψή μου, το πιο αισιόδοξο σενάριο για την τρίτη ψηφοφορία.

  21. Naruto avatar
    Naruto 09/12/2014 22:09:17

    Εμένα μια χαρά μου φαίνεται ο Δήμας ,σιγά την βαρειά δουλειά που θα κάνει . Αν θα μαζέψει ψήφους ή όχι είναι άλλη υπόθεση , αλλά ας μην το αποκλείουμε γιατί το πρόσωπο δεν έχει και τοσο σημασία , σε αυτήν την εκλογή άλλα θα είναι τα κριτήρια ,πιο ιδιοτελή θα έλεγα . Κατά την γνώμη μου εκεί που μπορεί να παιχτεί παιχνίδι είναι η ψήφος των φυλακισμένων χρυσαυγιτών .

  22. Θόδωρος 17.06.201? avatar
    Θόδωρος 17.06.201? 09/12/2014 22:09:33

    Ο ΑΣ μ' αυτήν την ενέργεια θέτει τους πάντες (τρόϊκα, βουλευτές, Σύριζα, ακόμα τον ίδιο τον Ελλ. Λαό) προ των ευθυνών τους. Και καλά κάνει.. Όποιος δεν καταλαβαίνει με το καλό, θα καταλάβει με καλαματιανό! Και αν το πάρουμε κι αλλιώς: Αν περίμενε τον Φλεβάρη, τι θ' άλλαζε?

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Θόδωρος 17.06.201? 09/12/2014 22:14:50

      Καλά τους πάντες,αλλά την τρόϊκα γιατί τη θέτει πρό των ευθυνών της; Αυτής ευθύνη είναι μόνο να εισπράττει...

      • Θόδωρος 17.06.201? avatar
        Θόδωρος 17.06.201? @ Κυθήριος 09/12/2014 22:27:11

        "Αφού δεν κάθεστε να συνεννοηθούμε, λέει στη τρόϊκα, εγώ δεν μπορώ να έχω 2 μέτωπα ανοιχτά: Από τη μια να με πρήζει ο Σύριζα κι απ΄την άλλη εσείς να μου είστε ύφος και τουπέ και να μην συζητάτε κ.λ.π. Δεν κάνω τίποτε, τ' αφήνω όπως είναι και πάω για ΠτΔ να ξεμπερδεύω τώρα. Αν μου δώσετε κάτι, να το παρουσιάσω, να φανεί ότι κάτι αλλάζει, μπορεί να πάρω και κανάν βουλευτή παραπάνω και να βγάλω ΠτΔ και να συνεχίσω. Αλλιώς πάμε σε Εθν. εκλογές στην Ελλάδα κι ό,τι γίνει. Που δεν σας συμφέρει (την τρόϊκα) όμως γιατί κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει."

        • Θόδωρος 17.06.201? avatar
          Θόδωρος 17.06.201? @ Θόδωρος 17.06.201? 09/12/2014 22:30:27

          Τρόϊκα = ΕΚΤ, Κομισιον, ΔΝΤ. Όχι ο Μαζούχ και ο άλλος ο πουλής (που τον λέω εγώ, έχει φάτσα σαν πουλί με ράμφος είναι!)

      • ΙΚΟ avatar
        ΙΚΟ @ Κυθήριος 09/12/2014 22:28:33

        Θα αναρτήσω κι εδώ τις σημερινές "εκμυστηρεύσεις" του Σόϊμπλε, για να δει ο Θόδωρος ποιος τέθηκε προ των ευθυνών του, η Τρόϊκα ή εμείς; Μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου στις Βρυξέλλες ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών άφησε να εννοηθεί ότι ήταν εν γνώσει του η απόφαση του Έλληνα πρωθυπουργού να επισπεύσει την προεδρική εκλογή. «Δεν μας προκάλεσε έκπληξη. Υπάρχουν μυστικά που οι άλλοι κάνουν ότι δεν τα ξέρουμε ή εμείς κάνουμε ότι δεν τα ξέρουν οι άλλοι» είπε χαρακτηριστικά.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ ΙΚΟ 09/12/2014 22:38:09

          Έτσι. Και συνεχίζει: ''Στο τέλος όμως την ευθύνη έχουν το ελληνικό Κοινοβούλιο και ο ελληνικός λαός''...

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Κυθήριος 09/12/2014 22:50:47

            ...και για να συνετιζόμαστε, συνεχίζει παραλληλίζοντας τα τωρινά, με τις Κάννες, τον Γιωργάκη και τον από μηχανής Θεό, Βενιζέλο. Είναι να μην θέτεις την Τρόϊκα προ των ευθυνών της, άμα την θέσεις...

        • Θόδωρος 17.06.201? avatar
          Θόδωρος 17.06.201? @ ΙΚΟ 09/12/2014 22:47:54

          Ρε παιδιά, ο Wolfgang του είπε να τα βρει με την τρόϊκα κι αυτός του εξήγησε ότι είναι ανένδοτοι. Ο Wolfgang επέμενε και ο ΑΣ ενδεχομένως ενήργησε μονομερώς.. Εσείς λέτε ότι άρεσε στον Σόϊμπλε και στην Μέρκελ αυτό που έκανε ο ΑΣ?

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Θόδωρος 17.06.201? 09/12/2014 22:52:31

            «Δεν μας προκάλεσε έκπληξη.Υπάρχουν μυστικά που οι άλλοι κάνουν ότι δεν τα ξέρουμε ή εμείς κάνουμε ότι δεν τα ξέρουν οι άλλοι».

          • Θόδωρος 17.06.201? avatar
            Θόδωρος 17.06.201? @ ΙΚΟ 09/12/2014 22:57:07

            Μπορεί να το ήξερε. Αν του άρεσε, αν το εγκρίνει ρωτάω..

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ Θόδωρος 17.06.201? 09/12/2014 23:04:12

            Το εγκρίνει...

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Θόδωρος 17.06.201? 09/12/2014 23:04:53

            Η διατύπωση περί μυστικών που χρησιμοποίησε, τα λέει όλα.

          • Θόδωρος 17.06.201? avatar
            Θόδωρος 17.06.201? @ ΙΚΟ 09/12/2014 23:18:04

            Σκέφτεσαι σαν Έλληνας. Και θα είχες δίκιο αν και ο Wolfgang σκεφτόταν σαν Έλληνας. O Wolfgang όμως σκέφτεται σαν Γερμανός που ίσως δεν θέλει να παραδεχτεί ότι δεν "πέρασε το δικό του". Σώνει και καλά ο ΑΣ δλδ. να τα 'χει ακόμα καλά με την vatterland? Αποκλείεται να χωρίζουν τα τσανάκια τους σιγά-σιγά? Και θα ξαναρωτήσω: Θέλουν τον Σύριζα κυβέρνηση? Όσο και να "αστικοποιήθηκε" ο Τσίπρας.. Το ρίσκο είναι μεγάλο. Δεν νομίζω.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Θόδωρος 17.06.201? 09/12/2014 23:24:39

            Ανάγκα και οι θεοί πείθονται.

          • Θόδωρος 17.06.201? avatar
            Θόδωρος 17.06.201? @ ΙΚΟ 09/12/2014 23:40:44

            Δεν θα επιμείνω. Μπορεί να ηρωοποιώ πολύ τον ΑΣ.. Θα δούμε, όπως λέω και στον Κυθήριο παρακάτω.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Θόδωρος 17.06.201? 09/12/2014 22:55:00

            Πάντως ο Σόϊμπλε χαρακτήρισε την κίνηση Σαμαρά ''καλή απόφαση''.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Κυθήριος 09/12/2014 23:01:02

            Φαντάζεσαι να την χαρακτήριζε κακή ενώ είναι μέσα στο κόλπο;

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ ΙΚΟ 09/12/2014 23:05:42

            Ή απ' αυτούς που ''έστησαν'' το κόλπο...

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Κυθήριος 09/12/2014 23:07:33

            Τα ίδια λέμε.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ ΙΚΟ 09/12/2014 23:14:42

            Σαν αρχηγός εννοώ.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Κυθήριος 09/12/2014 23:25:55

            Τα ίδια λέμεεε!

          • Θόδωρος 17.06.201? avatar
            Θόδωρος 17.06.201? @ Κυθήριος 09/12/2014 23:01:24

            Τι να πει, Κυθήριε. Ότι δεν ήταν καλή απόφαση και ν' αρχίσει να "τρίζει η ΕΕ?" Εκεί τους "έχει" ο ΑΣ, αν τους έχει τελικά. Αυτό που βλέπουμε να εξελίσσεται μπροστά μας μπορεί να είναι η κίνηση που όλοι περιμέναμε απ' τον ΑΣ. Τέλος πάντων, έτσι το βλέπω εγώ, μπορεί και να λανθάνω.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Θόδωρος 17.06.201? 09/12/2014 23:13:16

            Η επιμονή μου σχετικά με το θέμα έχει να κάνει με την πίεση που άσκησε ο συγκεκριμένος και η συντεχνία του για την πρόωρη εκλογή ΠτΔ, αντίθετα βεβαίως με τα περί αιφνιδιασμού από την απόφαση του Α.Σ. Με το συμπέρασμά σου βεβαίως και συμφωνώ.

          • Θόδωρος 17.06.201? avatar
            Θόδωρος 17.06.201? @ Κυθήριος 09/12/2014 23:27:27

            Ίδωμεν, Κυθήριε. Ελπίζουμε στον ΑΣ ακόμα..

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ Θόδωρος 17.06.201? 09/12/2014 23:34:31

            Ελπίζομεν μεν πλην είναι τόσο γερμανικά κυνική η δήλωση Σόϊμπλε που...

  23. Θόδωρος 17.06.201? avatar
    Θόδωρος 17.06.201? 09/12/2014 22:18:33

    Ο ΑΣ θέτει τους πάντες προ των ευθυνών τους. Και καλά κάνει για μένα..

  24. toxo avatar
    toxo 09/12/2014 22:23:48

    Ο Κ.Καραμανλής είχε προειδοποιήσει τον ΓΑΠ ότι μερικές φορές οι αιτήσεις (εκλογών) γίνονται αποδεκτές,όταν κάθε τόσο ΄ζητούσε εκλογές. Ο Α. Σαμαράς δίνει στους βουλευτές που ζητούσαν "εκλογές χθες" να τις προκαλέσουν "αύριο"και να έχουν και την "δόξα" ότι τα κατάφεραν.Τώρα που τους δίνεται η δυνατότητα γιατί διαμαρτύρονται;

  25. roadrunner avatar
    roadrunner 09/12/2014 22:54:28

    Δείχνει αποφασιστικότητα, σταθερότητα και ορθή κρίση αυτή η επιλογή του κ. Δήμα. Μια αριστερή ή κεντροαριστερή επιλογή προσώπου αντίθετα θα τη διάβαζα σαν πέταγμα του γαντιού στο σύριζα, κάτι σαν να ρίχνεται μια γέφυρα συμβιβασμών με τη βαβέλ του Αλέξη. Προσέγγιση που δεν θα άξιζε τον κόπο αφού το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης αυτή τη στιγμή στερείται υπευθυνότητας και σοβαρότητας.

    • ΙΚΟ avatar
      ΙΚΟ @ roadrunner 09/12/2014 23:22:01

      Υπό άλλες πολιτικές συνθήκες, η επιλογή του Σ. Δήμα θα ήταν μια πολύ καλή υποψηφιότητα, σε ότι αφορά το πρόσωπο. Το παραδέχθηκαν άλλωστε με δηλώσεις τους και αυτοί που δεν θα τον ψηφίσουν. Στις παρούσες όμως συνθήκες, το θέμα δεν είναι το πρόσωπο ούτε και η πολιτική ή και η κομματική του προέλευση. Καλώς ή κακώς άλλα θα είναι τα κριτήρια της ψηφοφορίας. Επομένως και ο Αβραάμ Πάπας να ήταν υποψήφιος, δεν θα μπορούσε να επιτύχει την εκλογή του.

  26. panas avatar
    panas 09/12/2014 23:46:17

    Η παράταση του μνημονίου για 2 μήνες χωράει και τις εκλογές. Φυσικά και δεν είναι απαραίτητο να γίνουν αν ψηφιστεί πρόεδρος. Έχω όμως μια αίσθηση πως τις εκλογές τις θέλει περισσότερο ο Σαμαράς από τον Τσίπρα. Τον δεύτερο τον είδα πολύ υποτονικό και άνευρο στη βουλή...

  27. dim avatar
    dim 10/12/2014 00:36:28

    Ο μόνος τρόπος για να βρεθούν οι 180, είναι να διασπαστούν μέσα στις επόμενες μέρες η ΔΗΜΑΡ και οι ΑΝΕΛ, καθώς και να χωριστούν στη μέση περίπου οι ανεξάρτητοι βουλευτές. 5-6 Δημαρίτες πάνε στο Σύριζα. 5-6 των ΑΝΕΛ μένουν με το Καμμένο, χωρίς ποια να αποτελούν κοινοβουλευική ομάδα. Επίσης, οι μισοί αριστερόστροφοι ανεξάρτητοι πάνε και αυτοί στο Σύριζα. Οι άλλοι μισοί αριστερόστροφοι ανεξάρτητοι, ενώνονται με τους Δημαρίτες που δε πήγαν στο Σύριζα, και φτιάχνουν τους Ανεξάρτητους Προοδευτικούς Βουλευτές που θα συμμετέχουν ως τρίτος πόλος στη κυβέρνηση. Επίσης, όσοι φύγουν από τους ΑΝΕΛ, και οι δεξιόστροφοι ανεξάρτητοι επιστρέφουν στη μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη. Έτσι έχουμε: ΝΔ 127 + 15 = 142, ΠΑΣΟΚ 28, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ 11, ΣΥΝΟΛΟ 181 Βέβαια, και όσοι δεξιόστροφοι συζητήσουν για επιστροφή και ναι στο ΠτΔ, και οι ανεξάρτητοι προοδευτικοί βουλευτές, προκειμένου να πουν το ναι θα ζητήσουν από τη κυβέρνηση ανασχηματισμό, και σαφές πλαίσιο στη διαπραγμάτευση, που θα περιλαμβάνει μόνο διαρθωτικά μέτρα, ναι στα 62 σύνταξη, ναι στα 20 χρόνια, ναι στον εξορθολογισμό του δημοσίου, αλλά όχι σε νέες περικοπές σε μισθούς και συντάξεις και όχι σε νέα φορολόγηση. Το μόνο που θα δεχθούν θα είναι ότι μέτρα δημοσιονομικού χαρακτήρα θα παρθούν μόνο εάν πέφτει στην πράξη έξω ο προϋπολογισμός, και όχι προληπτικά. Και φυσικά, η διευθέτηση και η ελάφρυνση του χρέους με σταθερά χαμηλότερα επιτόκια και επιμήκυνση είναι όρος απαράβατος. Και φυσικά, μετά το τέλος και της δωδεκάμηνης προληπτικής γραμμής, αρχές του 2016 τελειώνουν όλα, και απλά τηρούμε αυτά που ισχύουν για όλες τις χώρες της Ευρώπης, και άρα, πάμε σε εκλογές τον Ιούνη του 2016, με πτώση ανεργίας κάτω από το 20%, με ρυθμούς ανάπτυξης άνω του 3%, με ενωμένη και δυνατή τη φιλελεύθερη πατριωτική κεντροδεξιά παράταξη, με κάπως πιο δικαιωμένη από τις εξελίξεις τη κεντροαριστερή παράταξη, και με την ακραία ριζοσπαστική αριστερά να έχει επιστρέψει στα γνωστά μονοψήφια πια ποσοστά της...

  28. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 10/12/2014 09:15:49

    Κι όμως η χώρα μπορεί να σωθεί. Η Πολιτική δεν είναι πράξεις αριθμητικής. Δυστυχώς, στις κρίσιμες στιγμές για το Έθνος οι κυβερνώντες υπήρξαν μπακάλιδες λαϊκής... αγοράς. Οι πολίτες τι πρέπει να πράξουμε; Να αρνηθούμε να μας κυβερνούν οικονομικοί και προσωπικοί εγωισμοί. Δεν υπάρχουν Μεσσίες. Υπάρχει Έθνος που θέλει να ζήσει. Και θα ζήσει.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.