14/04/2009 12:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ο Σουφλιάς μετακομίζει ανατολικά την Αθήνα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 12:57:04

    Δε γινεται να μετακομισουν ολοι οι "βεροι αθηναιοι" στα χωρια τους?

  2. αντί avatar
    αντί 14/04/2009 13:02:27

    Πολύ οικολόγος αυτός ο άνθρωπος ρε παιδί μου!

  3. ataktos avatar
    ataktos 14/04/2009 13:07:41

    Αφού μπορεί να τσιμεντοποιηση και άλλο να φουσκώσει με πληβείους και σκλάβους το χωρίο που λένε Αθηνά τι να πω εγώ ο φουκαράς της υπαίθρου .Δοξάστε τον μέρες που έχουμε ....

  4. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 13:12:50

    Το μόνο αποδεκτό δημόσιο έργο για την Αθήνα θα ήταν να σκάψουμε ένα χαντάκι γύρω-γύρω στα όρια τού Νομού Αττικής και να ρίξουμε όλοι οι υπόλοιποι 6.000.000 Έλληνες μια δυνατή κλωτσιά, να φύγει αυτό το ρημάδι το κομμάτι της χώρας, να πάει να σφηνώσει κάπου κατά Γάζα μεριά, μπας και δούμε οι υπόλοιποι άσπρη μέρα.

    ΚΙ ΑΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ; ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!
    Τουλάχιστον οι Οθωμανοί μας έπαιρναν ένα 10% και μετά μας άφηναν στην ησυχία μας. Πάλι θα μας φάει τους φόρους η Αθήνα;

  5. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 14/04/2009 13:15:31

    Ο άνθρωπος παριστάνει ότι είναι ο μέντοράς του ο κανονικός Καραμανλής. Ζεί στη δεκαετία του '50.
    Χαρές ο Μπόμπολας!

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 14/04/2009 13:24:51

    Το έργο θα το διαχειριστεί το Υπουργείο Αποκέντρωσης.

    Με αυτούς τους ρυθμούς, δεν θα χρειαστεί να προσπαθήσουν οι Τούρκοι ή οι Βούλγαροι, θα τους δεχτούμε με ανοιχτές αγκάλες. (Οι Αλβανοί μην παίρνετε αέρα, δεν είμαστε ετοιμοι για σας ακόμα)

  7. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/04/2009 13:29:21

    Κάπου έπρεπε να βολέψουν τόσους λαθρομετανάστες.

  8. ? avatar
    ? 14/04/2009 13:34:57

    Έξω οι βλάχοι από την Αθήνα.

  9. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 14/04/2009 13:45:56

    Καλά ο Σουφλιάς αυτό ξέρει, αυτό κάνει.

    You can't teach an old dog new tricks όπως λένε και οι Αγγλοι.

    Φυσικά, το σχέδιο είναι για γέλια αφού δεν υπάρχει περίπτωση να αυξηθεί ο πληθυσμός του λεκανοπεδίου, παρά μόνο με (λαθρο)μετανάστευση.

    Πριν γίνει κάτι τέτοιο οι υπόλοιποι Ελληνες που βρίσκονται στην Αθήνα θα την έχουν κάνει για κάπου αλλού.

    Μην ανησυχείς Saloniciano δεν έχουμε όρεξη να ανέβουμε πάνω στην πανέμορφη (χιχι) Θεσσαλονίκη
    σας. Θα πάμε κάπου που υπάρχει πολιτισμός (και δουλειές) και όχι φραπέδες και μπουγάτσες.

    Υ.Γ. Είσαι βέβαιος ότι λεφτά από φόρους στην υπόλοιπη Ελλάδα πάνε στην Αθήνα, ή ότι η Αθήνα πληρώνει για σας τους υπόλοιπους καθυστερημένους.

    Και ναι, σας λέω καθυστερημένους γιατί μόνο καθυστερημένοι είναι δυνατό να ψηφίζουν δαγκωτό Ψωμιάδη.

    Πως πάει η ανεργία εκεί πάνω? Χτύπησε 50% ή όχι ακόμη;

  10. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 14/04/2009 13:55:25

    Α και Saloniciano, μιας και κατάφερες να με εκνευρίσεις τι λές για αυτά τα στοιχεία από την wikipedia:

    http://el.wikipedia.org/wiki/Αττική

    "Η Περιφέρεια Αττικής, με έδρα την Αθήνα, παράγει 38% του ακ. εγχώριου προϊόντος της χώρας. Στην περιφέρεια παράγεται 3,2% του προϊόντος του αγροτικού τομέα της χώρας, 38% της μεταποίησης (ποσοστό αυξανόμενο τα τελευταία χρόνια) και 41% των υπηρεσιών, από τις οποίες προέρχονται τα 4/5 του προϊόντος της. Με κατά κεφαλή προϊόν 14,8 χιλ. ευρώ το 2003, κατατάσσεται 3η με βάση το κριτήριο αυτό, μετά τη Στερεά Ελλάδα και το Νότιο Αιγαίο, με 106% του μέσου όρου της Ελλάδας. Με το κατά κεφαλή προϊόν της Ελλάδας να αντιστοιχεί σε 80,9% του μέσου της Ευρωπαϊκής Ένωσης των 25 το 2003 σύμφωνα με την Eurostat, της αναλογεί ΑΕΠ ανά κάτοικο ίσο με 86% του μέσου της ΕΕ-25, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει να τεθεί εκτός του Στόχου 1 για μαζικές κοινοτικές χρηματοδοτήσεις σε έργα υποδομής (η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει προτείνει να λαμβάνουν μαζί με το Ν. Αιγαίο και τη Στερεά Ελλάδα μόνο το 2/3 των χρηματοδοτήσεων που θα ελάμβαναν αν ήταν επιλέξιμες για τον Στόχο 1). Με δηλωθέν εισόδημα 14,9 χιλ. ευρώ ανά φορολογούμενο το 2003 (άνοδος 5%, 119% του μέσου όρου της Ελλάδας), οι φορολογούμενοι του πλήρωσαν το 2003 κατά μέσο όρο για φόρο εισοδήματος 1.570 ευρώ, έναντι μέσου όρου χώρας 1.076.

    Στην Αττική αναλογεί 40% των φορολογουμένων (+ 0,6% το 2002), 47,6% του δηλωθέντος εισοδήματος της χώρας (+6,9%) και 58,8% του φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων (+6,9%)."

    Προσπάθησα να βρω οικονομικά στοιχεία για τον Νομό Θεσσαλονίκης αλλά δεν φαίνεται να το κατέχετε το άθλημα.

    Υ.Γ. Μπορείς να βρεις την μπέρτα του Ζορό? Λένε ότι εμφανίζεται που και που στον Λευκό Πύργο.

  11. kanis avatar
    kanis 14/04/2009 14:42:31

    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ

    προς τι, τέτοιο ..ύφος!

  12. 321 avatar
    321 14/04/2009 15:05:37

    Δεν μάς έφθασε η προίκα με 160.000/200.000 απούλητα διαμερίσματα μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες (χώρια τα Ολυμπιακά ακίνητα, που καταστρέφονται έτσι) θα τα τσιμεντώσουμε και όλα τα υπόλοιπα γιατί η χώρα αυτή είναι ΚΑΙ η χαρά του εργολάβου.
    Με τις εντάξεις στα σχέδια πόλης αρχίζουμε και το ανέκδοτο (το διαχρονικά πάντα έγκυρο): γιατί μέχρι και όποτε γίνουν θα έχουν κτιστεί όλα τελείως αυθαίρετα και μετά θα τα κοιτάζουμε και θα κλαίμε.
    Τέλος, ας σταματήσουν, μέρα που είνια σήμερα:
    (α) οι εκ Θεσσαλονίκης ορμώμενοι, με τα γνωστά παράπονα
    (β) όσοι αναμένουν τον κατακλυσμό του (μεταναστευτικού) Νώε.
    ΣΩΝΕΙ, like no other!

  13. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:07:42

    @ 16
    Τους αδικεις!
    Αυτη η κυβερνηση τα εφερε ολα στο φως!
    Στο απλετο ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥΣ!

  14. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:09:48

    @ 17
    Ειδες ποσο κοντοφθαλμος εισαι?
    Η Αθηνα σημερα ειναι οτι η Κωνσταντινουπολη στο Βυζαντιο. Ολοι μα ολοι οι ελληνες ηθελαν την πτωση του!
    Θανατος στον υδροκεφαλισμο της Αθηνας οσο υπαρχει καιρος!

  15. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 14/04/2009 15:14:13

    @kanis

    Το ύφος το δικό μου?

    Αμάν πια με την καραμέλα για το "αθηνοκεντρικό" κράτος. Γιατί τόσος κόσμος έχει μαζευτεί στην Αττική? Για τον ωραίο καιρό και την καθαρή ατμόσφαιρα? Η για την υπέροχη ποιότητα ζωής.

    Κάθε μέρα είναι και μαρτύριο...

    Ο κόσμος έχει έρθει εδώ και τραβάει ότι τραβάει (που το τραβάει) γιατί εδώ υπάρχουν οι δουλειές.

    Η επαρχία είναι ένα βουκολικό νεκροταφείο φιλοδοξιών.

    Ενας νέος άνθρωπος με όραμα και όρεξη για δουλειά
    σπανίως θα καθίσει στην τόπο γέννησής του. Η αρτιοσκλήρωση και η οπισθοδρόμηση της επαρχίας είναι εμφανής.

    Πόσοι νέοι έχουν πάει στην επαρχία και προσπάθησαν να φτιάξουν κάτι, και αποκλείστηκαν από την τοπική κοινωνία?

  16. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:17:02

    @ 20
    "Η αρτιοσκλήρωση και η οπισθοδρόμηση της επαρχίας είναι εμφανής."

    Συγνωμη, εχω δει 4 κιλα ασχετους αλλα πρωτη φορα βλεπω εναν με 5 κιλα!

    Δηλ. ρε πανεξυπνε η επαρχια μονη της ειπε "ας μεινω καθυστερημενη"?

  17. 321 avatar
    321 14/04/2009 15:21:01

    @19
    Μαζί με τα απόνερα πετάς και μωρά; Τόσοι και τόσοι άνθρωποι κατοικούν εδώ, δεν έχουνε ψυχή αυτοί;
    Ο υδροκεφαλισμός της Αθήνας είναι αποτέλεσμα πολιτικών επιλογών με χρονικό βάθος που φθάνει πίσω στο 1834. Πού είναι το κοντόφθαλμο που καταλογίζεις;

  18. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:21:30

    Ρε τι νουμερα κυκλοφορουν ελευθερα!
    Να υποθεσω οτι εισαι κατοικος βορειων προαστιων που νομιζεις οτι οι κοτες ειναι τετραποδα τερατα με δυο κεφαλια??

  19. FROG avatar
    FROG 14/04/2009 15:21:38

    Τα παράπονα της επαρχίας είναι εντελώς αβάσιμα και αποδυκνείουν ότι η επαρχία αν μη τι άλλο πάσχει από... επαρχιωτισμό.

    Κάθε οικοδομικό τετράγωνο της Κυψέλης ή των Κάτω Πατησίων έχει από μόνο του τον πληθυσμό του Κιλκίς ή της Έδεσσας, για παράδειγμα. Φυσικά η Έδεσσα και το Κιλκίς έχουν δικό τους νοσοκομείο, αστυνομικό τμήμα, πυροσβεστικό σταθμό, κτλ, ενώ κανένα τετράγωνο της Κυψέλης δεν έχει δικό του τίποτα από όλα αυτά. Δεν κατανοώ γιατί 10.000 εδεσσαίοι αξίζουν περισσότερης προσοχής από 10.000 Κυψελιώτες.

    Καλά είναι να είναι και η επαρχία ανεπτυγμένη, να τελειώνει όμως αυτό το παραμυθάκι, αν υπάρχει κανείς από την επαρχία που νοιώθει παραμελημένος, ας πάει να δει πως είναι να ζεις στην Νίκαια και να δουλεύεις στο Μαρούσι.

    Η επαρχία αναλογικά είναι ευνοημένη, η Αθήνα δικαιούται πολύ περισσότερα!

  20. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 14/04/2009 15:22:20

    @??

    Ναι, απόλυτα.

    Δηλαδή τι περίμενει? Την επιφοίτηση? Η να τα φτιάξει το κράτος μπουρδέλο?

    Τοπικές δράσεις δεν υπάρχουν?

    Και αν δεν κάνω λάθος, η τωρινή κυβέρνηση γεμάτη από βουλευτές από την επαρχία δεν είναι?

    Ο ΚΚ αθηναίος είναι?

  21. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 14/04/2009 15:25:12

    @??

    Οχι, πιάνω ΣΚΑΙ και έχει ένα σωρό ντοκιμοντέρ.

    Πόσο νομίζεις ότι οι δικές σου γνώσεις πάνω στην φυσιολογία των πουλερικών είναι χρήσιμες στην εποχή μας?

  22. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:25:41

    @ 24, 25

    Εγω προτεινω να λαμβανει καθε μερος της Ελλαδας το ποσοστο του προυπολογισμου αναλογα με το τι παραγει.
    Λοιπον, τι παραγει η Αθηνα? Υπηρεσιες? Εδω γελανε! Αερα εννοειται!
    Δεν πειραζει κοριτσια ... μην στενοχωριεσται!
    Δε θα φτιαξει μετρο η Εδεσσα με τα λεφτα σας!

  23. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:27:21

    Αναρωτιεμαι αν αξιζει να επιχειρηματολογησω σοβαρα μαζι σου!

  24. Aurora avatar
    Aurora 14/04/2009 15:27:25

    11. Αυτα που λες εσυ τ' ακουω βερεσε.
    Η ντοματα δε διαβεβαιων οτι δεν ειναι Ελληνικη. Εσυ ακομα δεν το πηρες χαμπαρι;;;;
    Οταν ηρθε στην Ευρωπη απο τη λατινικη Αμερικη/Χιλη, Περου/ εκανε μισο αιωνα να μπει στο πιατο, γιατι την απεφευγαν ως δηλητηριωδες φρουτο
    οι δικοι μας.
    Οσο για το Ναι σου στις ταβερνες που τα κανουν ολα μονοι τους
    εγω θα μου επιτρεψεις να εχω τις ενστασεις μου και με το δικιο μου.
    Ο,τι το πιο βρωμερο φαγωσιμο βγαινει απο αυτες τις κουζινες, που κολυμπαν στη λιγδα, προερχεται απο αυτα τα μαγαζια, τα οποια ανεξελεγκτα και ακοντρολαριστα με προυποθεσεις μηδεν κι ανυπαρκτες, φυτρωνουν απο το τιποτα σα μανιταρια.
    Η ειδες φανταστηκες πως αυτος που αυτοσχεδιαζει πανω απο το τηγανι πλενει τα χερια του καθε φορα, που επισκεφτεται την τουαλετα.
    Μακρια απο προβληματικα και τριτοκοσμικα μαγαζια.
    Ναι εγω θα πως σ' αυτα που μονος ο καθενας φτιαχνει με αγαπη και μερακι στην κουζινα του,
    καλλιεργωντας και διαδιδοντας την γαστρονομικη κουλτουρα στους μεταγενεστερους.
    Ως κι ο Σουφλιας, που καταγεται απο την απεναντι της δικης μου κουλτουρας θα συμφωνουσε μαζι μου.
    Καλο Πασχα σε ολους με φαγητο και ποτο μετρημενο

  25. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 15:29:47

    @πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ

    ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ, ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΛΑΜΟΓΙΟ-ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.

    ΓΡΑΦΕΙΣ:
    Υ.Γ. Είσαι βέβαιος ότι λεφτά από φόρους στην υπόλοιπη Ελλάδα πάνε στην Αθήνα, ή ότι η Αθήνα πληρώνει για σας τους υπόλοιπους καθυστερημένους

    Στην Αττική αναλογεί 40% των φορολογουμένων (+ 0,6% το 2002), 47,6% του δηλωθέντος εισοδήματος της χώρας (+6,9%) και 58,8% του φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων (+6,9%).

    Η ΕΣΥΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ ΟΤΙ Η ΑΤΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ 50% ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΕΠ. ΕΙΣΤΕ ΤΟ 50% ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ (ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ) ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΕΤΕ ΤΟ 50% ΤΟΥ ΑΕΠ. ΣΙΓΑ ΤΑ ΩΑ!

    ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 180 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΣΑΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

    ΕΙΣΤΕ, ΔΗΛΑΔΗ, ΤΟΣΟ ΜΟΥΡΟΧΑΒΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ, ΩΣΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙΤΕ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΑΘΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ!

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΠΟΥ ΕΚΛΕΓΕΙ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΣΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΣΦΟΥΓΓΟΚΩΛΑΡΙΟ ΤΟΥ ΡΟΚΚΟ, ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΟΦΑΣΙΣΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΣΤΕΝΟΜΥΑΛΟ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΣΤΟ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΟ "ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ ΚΑΙ ΦΡΑΠΕΣ". 12 ΧΡΟΝΩΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΕΤΣΙ;

  26. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:31:15

    @ 25
    Τελικα ισως δεν ειναι ασχημη ιδεα αποσχισης της Θεσσαλιας, της Ηπειρου, της Μακεδονιας ... τουλαχιστον.
    Τοτε να δουμε τι ισχυ θα εχει το κρατος της Αθηνας.

  27. 321 avatar
    321 14/04/2009 15:31:19

    @??
    Προφανώς, έχεις ιδιαίτερο ταλέντο να τινάζεις κάποιο διάλογο στον αέρα, με επιχειρήματα που στερούνται μεθοδολογίας και λογικής. Ίσως είναι και αυτό ένα χάρισμα. . .

  28. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 15:32:04

    @ frog

    Αν είναι έτσι, πασά μου, τότε γιατί δεν μετακομίζεις στην Έδεσσα ή στο Κιλκίς;

  29. FROG avatar
    FROG 14/04/2009 15:32:09

    "Λοιπον, τι παραγει η Αθηνα? Υπηρεσιες? Εδω γελανε! Αερα εννοειται!"

    Αν είχες περάσει από τις βιομηχανικές ζώνες της Αττικής θα έβλεπες ότι μόνο παραπλέυρως της Εθνικής Οδού μεταξύ Κηφισιάς και Θήβας παράγεται ότι δεν παράγει η υπόλοιπη Ελλάδα ολόκληρη.

    Σχεδόν όλα τα προιόντα που τρως γράφουν πάνω κάτι όπως Αφιδνές, Αγ. Στέφανος, κτλ

    Συνεπώς κομμένο και το παραμύθι με το τι παράγει ποιος

  30. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:33:57

    @ 32
    Θα αστειευεσαι προφανως!
    Για ποιο διαλογο μιλας?
    Η Αθηνα εισπραττει ολους τους φορους.
    Για να γινει ενας δρομος στην Φλωρινα πρεπει να παρουν αδεια απο το ΥΠΕΧΩΔΕ.
    Το υπ. Γεωργιας γιατι πρεπει να ειναι στην Αθηνα?
    Ολα αυτα τα στρατοπεδα γιατι ειναι στην Αθηνα? Μηπως για να υπηρετουν τα βουτυροπαιδα της Αθηνας κοντα στη μαμα τους?
    Να συνεχισω?

  31. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 15:34:46

    @ 27

    Ένα εκατομμύριο δημόσιοι υπάλληλοι τα ξύνουν στην Αθήνα, δουλέυουν (τον κόσμο) από τις 9 ως τις 12, κατά τα άλλα οι Αθηναίοι ξέρουν να κοροϊδεύουν την επαρχία ως καθυστερημένη και τεμπέλα.

    @ 31

    Η απόσχιση είναι η μόνη λύση!

  32. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 15:35:11

    @ 35

    Πες τα χρυσόστομε!

  33. 321 avatar
    321 14/04/2009 15:35:22

    @35

    Please, be my guest!

  34. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:36:00

    @ 34
    Επιβεβαιωνεις ποσο ασχετος εισαι διοτι εγω εχω παει εκει και οι βιομηχανιες ειναι μεταποιητικες.
    Γνωριζεις τι σημαινει αυτο?
    Ερχονται τα προιοντα απο ολη την Ελλαδα και συσκευαζονται. Ερωτηση: γιατι να μη γινει αυτο στον τοπο παραγωγης? Μαντεψε γιατι.

  35. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 14/04/2009 15:38:03

    @Saloniciano

    Δεν πειράζει αγόρι μου.

    Πήγαινε να βρείς να σπάσεις κανένα αμάξι με αθηναικές
    πινακίδες να εκτονωθείς.

  36. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 15:39:34

    @39

    Παρ΄όλα αυτά, με όλες τις παπατζίδικες εταιρείες στην Αθήνα, οι Αθηναίοι παράγουν ΑΚΡΙΒΩΣ το ποσοστό τού ΑΕΠ που τους αναλογεί!

    Η Αθήνα είναι μια μηχανή που ρετάρει.
    Παρά το ότι έχει επιβάλλει την απολυταρχία της σε ολόκληρη την υπόλοιπη Ελλάδα, είναι ένα τόσο παθογόνο και θνησιγενές συνονθύλευμα που απλά δεν τραβάει.

    Πώς είναι κάτι σακαράκες που πρέπει να ανεβάζουν 5.000 στροφές για να μη μείνουν στη μέση τού δρόμου; Κάπως έτσι.

  37. FROG avatar
    FROG 14/04/2009 15:39:36

    Saloniciano: δεν μετακομίζω στο Κιλκίς ή στην Έδεσσα κυρίως γιατί εκεί δεν μπορώ να βρω κάποια θέση σχετική με αυτό στο οποίο έχω εξειδικευτεί, και αναλόγως αμοιβόμενη. Επίσης η ζωή εδώ είναι πολυ καλύτερη από την άποψη των επιλογών, είναι δηλαδή δεδομένο ότι εδώ έχω καλύτερη ψυχαγωγία. Και επίσης στην Αθήνα μου αρέσει η ελευθερία της ανωνυμίας ή αν θέλεις η έλλειψη του καταπιεστικού κουτσομπολιού της επαρχίας.

    Εσείς όμως δεν γκρινιάζεται για την ψυχαγωγία αλλά για τα δημόσια έργα... πράγμα στο οποίο έχετε εντελώς άδικο, επιμένω ότι ένας Εδεσσαίος έχει καλύτερη υγεία και παιδεία από ένα Κυψελιώτη.

    Άσε δε από ασφάλεια...

    Όσο για όσους λένε ότι εδώ είναι γεμάτο δημοσίους υπαλλήλους, συμβαίνει το εντελώς αντίθετο. Έχετε επισκεφτεί πχ την Άμφισσα; είναι σχεδον όλοι δημόσιοι υπάλληλοι. Στην Αττική αντίθετα η μεγάλη πλειοψηφία είναι είτε ιδιωτικοί υπάλληλοι είτε ελευθεροι επαγγελματίες...

  38. Aurora avatar
    Aurora 14/04/2009 15:40:34

    36. ισως με την αποσχιση να δοθει η πλεον σωστη λυση στο προβλημα της εγκαταλειψης στην Ελλ. επαρχια.
    Εγω θα συμβουλευα τη δημιουργια καντονιων τυπου Ελβετιας.

  39. 321 avatar
    321 14/04/2009 15:40:54

    -και μΕ Λέει ο Ληστής: Ληστεία
    -και τΟν Λέω το Ληστή: καΛα πΛάκα μΕ κάνεις

  40. FROG avatar
    FROG 14/04/2009 15:42:29

    @39 "Επιβεβαιωνεις ποσο ασχετος εισαι διοτι εγω εχω παει εκει και οι βιομηχανιες ειναι μεταποιητικες.
    Γνωριζεις τι σημαινει αυτο?
    Ερχονται τα προιοντα απο ολη την Ελλαδα και συσκευαζονται. Ερωτηση: γιατι να μη γινει αυτο στον τοπο παραγωγης? Μαντεψε γιατι."

    αν νομίζεις ότι υπάρχει κάποια συνομωσία, είσαι πολύ νυχτωμένος... ένα εργοστάσιο στον Άγιο ΣΤέφανο βρίσκεται κοντά στο διοικητικό κέντρο της χώρας, κοντά στην Εκάλη/Κηφισιά, όπου κατοικεί ο βιομήχανος, και κυρίως κοντά στην παραγωγή. Είναι λογικό το μεταποιημένο προιόν να βγαίνει εκεί που υπάρχουν οι μισοί καταναλωτές του

  41. 321 avatar
    321 14/04/2009 15:43:23

    Οχι, όχι, όχι.

  42. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:43:41

    @ 44
    Καλα .. μαθε να μετρας μεχρι το 4 και βλεπουμε.

  43. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 14/04/2009 15:44:19

    @Saloniciano

    "οι Αθηναίοι παράγουν ΑΚΡΙΒΩΣ το ποσοστό τού ΑΕΠ που τους αναλογεί!"

    Η αναλογία πληθυσμού είναι περίπου το 4/11.5 =~ 35%
    Η αναλογία έκτασης (άρα και πλουτοπαραγωγικών πηγών) είναι λιγότερο από 7%.

    50%/35% = 150% απόδοση σε σχέση με τον μέσο όρο.

    Απόσχιση, απόσχιση... Σας καταπιέζουν!!!

  44. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:44:35

    @ 45
    !!!!!!!
    Και τα εξοδα μεταφορας της πρωτης υλης που τα βαζεις??

  45. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:45:46

    Λυπαμαι που υπαρχουν Ελληνες σαν εσας!
    Ειλικρινα.

  46. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 15:46:02

    @ 44

    Μπράβο, χαχα, γελάσαμε...

    Να αρχίσω κι εγώ με τα "σουβλάκια με καλαμάκια";

    "Θα πάω στου ΟΤΕ να πληρώσω τον λογαριασμό".

    "Η εταιρεία χρωστάει τεσσερισίμιση εκατομμύρια".

    "Έλα μου!!!!"

    Νομίζετε ότι εσείς δεν έχετε προφορά;

  47. 321 avatar
    321 14/04/2009 15:46:39

    και το φαινόμενο του θερμοκηπίου, αυτό που το βάζεις;

  48. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:49:36

    Κατι τετοια ακουω και ευχομαι για ενα καλο τσουναμι ... καπου στο Αιγαιο ...

  49. 321 avatar
    321 14/04/2009 15:50:27

    Τέλεια, από τα γεωγραφικά-τοπικιστικά στις υποστηρίξεις των περιφεριακών εκφορών του λόγου. Τώρα δέσαμε για τα καλά. Και θα αρχίσουν και οι άλλες καταπιέσεις να εμφανίζονται.
    Και ζήσαμε εμείς καλά, και αυτοί καλύτερα!

  50. FROG avatar
    FROG 14/04/2009 15:51:02

    Επίσης μη ξεχνάτε ότι λόγω ενός εντελώς ηλίθιου δεσμού με τις ιδιαίτερες πατρίδες, έχουμε το ωραίο φαινόμενο οι μισοί Αθηναίοι να είναι ετεροδημότες, ένα φαινόμενο αισχρό που το κράτος πρέπει εν τέλει να καταργήσει.

    Ζεις στο Μαρούσι, περπατάς στα πεζοδρόμια του Αμαρουσίου, στέλνεις το παιδί σου στο σχολείο και το γήπεδο του Αμαρουσίου, αλλά πας και ψηφίζεις στο τάδε χωριό του Βόλου, με αποτέλεσμα να παίρνει ο εκεί δήμος χρήματα, αντί για το δήμο ο οποίος πρέπει όντως να τα πάρει.

    Μεγάλη αδικία που κάνουμε μόνοι μας στον εαυτό μας, πρέπει κάποια στιγμή να μπει αυτό ως πολιτικό αίτημα. Αν θέλεις να ψηφίζεις στην Κάτω Αχλαδίτσα, να πας να ζητήσεις από τον Δήμο Κάτω Αχλαδίτσας πεζοδρόμια και σχολεία!

  51. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:51:27

    Η Αθηνα στις αρχες του 1900 ή λιγο πριν ειχε πληθυσμο περιπου 2000 κατοικους.
    Αρα ολοι σας ειστε απο καποιο χωριο της Ελλαδας και σημερα υπερασπιζεστε τη γιγαντωση ενος πραγματικου εγκληματος.
    Συγχαρητηρια!

  52. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 15:53:06

    @ 48

    Η αναλογία πληθυσμού είναι περίπου το 4/11.5 =~ 35%

    4 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΙΧΕ ΕΠΙΣΗΜΩΣ (=ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑΜΕ ΟΣΟΥΣ ΠΗΓΑΝ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΕΚΕΙ) Η ΑΘΗΝΑ ΤΟ 2001, ΠΡΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ. Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΉ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΑΜΕΙΩΤΗ. ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. Η ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΩ Η ΑΘΗΝΑ ΟΧΙ. ΣΗΜΕΡΑ, ΕΝ ΕΤΕΙ 2009 Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ.
    ΕΙΣΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5,5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΤΑ 11.

    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ, ΚΟΚΚΑΛΙΝΕ, ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90 Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΤΟ 10% ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΠΑΡΗΓΑΓΕ ΤΟ 22-25% ΤΟΥ ΑΕΠ. ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΣΦΙΞΕ ΤΑ ΛΟΥΡΙΑ Η ΑΘΗΝΑ.

  53. ?? avatar
    ?? 14/04/2009 15:53:28

    @ 56
    Εχεις ιδεα ποσα ειναι αυτα τα χρηματα που λες?
    Εχεις ιδεα ποσα αλλα κονδυλια παιρνουν οι Δημοι της Αθηνας που ΔΕΝ βλεπει ουτε στα ονειρα της η επαρχια?
    Μιλας για πραγματα που δε γνωριζεις!

  54. 321 avatar
    321 14/04/2009 15:53:58

    ??
    Να ανοίγουμε και κανένα βιβλίο πότε-πότε! Αυτό με το 2000 κατοίκους το 1900 που το διάβασες, γιατί με έστειλες!

  55. FROG avatar
    FROG 14/04/2009 15:59:05

    Saloniciano, όταν είναι τα αυτοκίνητα σταματημένα σε ουρά και ανάβει πράσινο, στην Θεσσαλονίκη, το πρώτο όχημα κάνει κάνα λεπτό να ξυπνήσει, το δεύτερο από πίσω τα ίδια, κτλ...
    Όποτε έχω έρθει στην Θεσ/νίκη έχω εντυπωσιαστεί από το πόσο αυτή η πόλη τρέχει να προλάβει το μέλλον. Είστε πρότυπο αποδοτικότητας βρε παιδί μου, αν δεν ήτανε η Αθήνα θα είχατε ξεπεράσει και τους Γερμανούς...
    Τα ζώα μου αργά...

    @57, καμιά γιγάντωση κανενός εγκλήματος δεν υποστηρίζω, απλά θέλω να σταματήσουν να γίνονται παιδικές χαρές και κέντρα υγείας στα κατσικοχώρια, ή να αρχίσουν να γίνονται και στην Κυψέλη.

    Γιατί να έχει ΤΕΙ η Άρτα; η Κυψέλη έχει;
    Γιατί να έχει ΤΕΙ η Ξάνθη; το Παγκράτι έχει;

    Και γιατί να έχει το οτιδήποτε η Άρτα πριν το αποκτήσει το Περιστέρι που είνα περίπου 30 άρτες;

  56. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 14/04/2009 15:59:40

    @Saloniciano

    Ναι, όταν σταμάτησε το εμπάργκο καυσίμων στα Σκόπια, η οικονομία της Θεσσαλονίκης κατάρευσε.

    Σας έσφιξε τα λουριά η Αθήνα. Καταπληκτικό. Μια ολόκληρη πόλη με μανία καταδίωξης.

  57. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 16:02:47

    Το 1900 η Αθήνα είχε 130.000 πληθυσμό, ενώ η Θεσσαλονίκη 170.000

  58. 321 avatar
    321 14/04/2009 16:06:16

    @62
    Πολύ σωστό αυτό "Μια ολόκληρη πόλη με μανία καταδίωξης" Μια πρόταση που τα λεέι όλα αλλά που δεν εξηγεί τη διαδικασία συλλογικής μαλάκυνσης που επί χρόνια καλλιεργείται για ό,τι κακό τρέχει στην πόλη τους.
    Μήπως κάτι ανάλογο, δεν γίνεται και με όλους τους κατοίκους αυτής της χώρας; Για όλα φταίνε οι άλλοι. . .

  59. ελεος avatar
    ελεος 14/04/2009 16:08:28

    Η Ελλάδα πρέπει να στηρίξει τόσο την Αττική όσο και τις μεγάλες πόλεις (Θεσ/νίκη, Πάτρα, κτλ)

    Το μέλλον παγκόσμια βρίσκεται στις πόλεις είτε μας αρέσει είτε όχι. Οι Ιάπωνες προβλέπουν ότι στο τέλος του αιώνα το σύνολο σχεδόν των ανθρώπων του πλανήτη θα ζει σε πόλεις (στην επαρχία υποθέτω θα μένουν τα ρομπότ που θα κελλιεργούν τα μαρούλια, αν ως τότε τρεφόμαστε ακόμη με ζαρζαβατικά και όχι με υπερσυμπυκνωμένους ορούς και χάπια).

    Τα αστικά κέντρα αποτελλούν τη βάση για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας, οικονομικής και πολιτιστικής, αξίας που ευεργετεί τη χώρα σαν σύνολο.

    Καμιάς χώρας η επαρχία δεν κατάφερε τίποτα, παρά μόνο στο βαθμό που δημιούργησε ακμάζοντα αστικά κέντρα. Και το Μπρίστολ ή το Σαουθάμπτον ή το Σέφιλντ δεν θα το ήξερε ούτε η μάνα του, αν δεν είχε προυπάρξει η παγκόσμια πόλη που λέγεται Λονδίνο.

    Η γεωργία με την έννοια της μαζικής παραγωγής μεταφέρεται στις αναπτυσσόμενες χώρες ούτως ή άλλως. Χώρες σαν την Ελλάδα αναγκαστικά πρέπει να βασιστούν σε ένα ισχυρό τριτογενή τομέα. Άρα πρέπει να στηριχθεί η Αττική, για να μπορέσει να αποτελέσει ένα κέντρο που θα έχει και υπερεθνική σημασία, μια πόλη του κόσμου. Και επίσης να στηριχθούν οι μεγάλες πόλεις, Πάτρα, Ηράκλειο, Λάρισα, κτλ, με πρώτη από όλες την Θεσ/νίκη, που έχει όντως αφεθεί χωρίς καμιά υποδομή, ενώ θα μπορούσε να γίνει σημαντική για τα Βαλκάνια πόλη, στην πράξη, όχι στα λόγια...

  60. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 16:09:49

    @ 62 και 64

    Όχι, δεν μας φταίνει για όλα οι άλλοι. Έχουμε κι εμείς ευθύνες τις οποίες δεν θα τις συζητήσω με σας, που υπερασπίζεστε το νοσογόνο αθηνοκεντρικό σύστημα που έχει χαντακώσει όλη την Ελλάδα, μόνο και μόνο επειδή δίνει μια πατίνα γκλαμουριάς στην Αθήνα.

  61. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 16:13:32

    @ 61

    Το να τρέχεις με 130 στην Κηφισίας επειδή έχεις σκάσει που περνάς 2-3 ώρες την ημέρα μποτιλιαρισμένος, δεν είναι ούτε μαγκιά, ούτε παραγωγικότητα.

  62. 321 avatar
    321 14/04/2009 16:16:16

    @66
    Με την μετριοπάθεια μπορείς να πείσεις περισσότερους. Με το χιούμορ ακόμα και όσοι σε αντιστρατεύονται. Αυτά δεν ειναι αθηνοκεντρικές αξίες.
    Όταν όμως αυτο-εξαιρείσαι τόσο χονδροειδώς, τι περιμένεις, συμπαράσταση; Και μάλιστα όταν δεν έχεις και δίκιο.
    Όλα όσα ανάρτησε ο @65 εμένα με καλύπτουν εξαιρετικά, εσένα;

  63. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 16:18:32

    @ 62

    "Σας έσφιξε τα λουριά η Αθήνα".

    Βρες μου ΜΙΑ πόλη σε όλη την ΕΕ χωρίς ένα μέσο συγκοινωνίας σταθερής τροχιάς και θα παραδεχτώ ότι δεν υπάρχει πολιτική υποβάθμισης τής Θεσσαλονίκης.

    Βρες μου ΜΙΑ πόλη του ενός εκατομμυρίου με τέτοιο άθλιο αεροδρόμιο και θα παραδεχτώ ότι δεν υπάρχει πολιτική υποβάθμισης τής Θεσσαλονίκης.

    Και μην αρχίσεις τα περί τοπικής κοινωνίας... Αν ζούσες εδώ θα έβλεπες ότι η τοπική κοινωνία ΚΑΙ έχει μελετήσει την πόλη και τα προβλήματά της ΚΑΙ έχει προτείνει λύσεις. Αλλά ποιος θα τις εφαρμόσει;

    Οι δημοτικές και νομαρχιακές μας αρχές μπορεί να είναι σκάρτες, αλλά και τους καλύτερους τοπικούς πολιτικούς να είχαμε, είναι ή δεν είναι πιόνια των κομμάτων τους; Τι εξουσία έχει ο δήμαρχος ή ο νομάρχης στην Ελλάδα;

    Μη μου πεις ότι τα μεγάλα έργα στην Αθήνα έγιναν με πρωτοβουλία τού εκάστοτε δημάρχου σας... η Αθήνα διοικείται απευθείας από τα υπουργεία. Αν δεν ήθελε ο Λαλιώτης θα γινόταν το μετρό;

  64. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 16:22:36

    @66

    Η μετριοπάθεια μας έφτασε στα σημερινά μας χάλια.

    Η υποταγή μας και ο ραγιαδισμός μας. Και η αφέλειά μας, ότι τάχα ζούμε σε ένα κράτος που παρέχει ισονομία και ισοπολιτεία στους πολίτες του.

    Η μόνη λύση είναι ομοσπονδιακή ανασυγκρότηση τής Ελλάδας σε 4-5 περιφέρειες με πλήρη οικονομική και πολιτική αυτονομία.

    Αλλιώς η επαρχία (και η Θεσσαλονίκη) θα συνεχίσει να αδειάζει προς την Αθήνα και το εξωτερικό.

    Κι εσείς στην Αθήνα θα συνεχίσετε να κομπάζετε ότι είστε η πιο ενδιαφέρουσα πόλη τής Ελλάδας.

  65. Orestios avatar
    Orestios 14/04/2009 16:25:38

    @ 69
    Σιγά μην ήταν θέληση του Λαλιώτη η κατασκευή αεροδρομίου και μετρό. Απόφαση της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής ήταν, καθόσον για την διεκδίκηση και τέλεση των Ολυμπιακών αγώνων απαραίτητη προϋπόθεση οι σύγχρονες μεταφορές. Ο Λαλιώτης απλά "διεκπεραίωσε" το έργο.

  66. 321 avatar
    321 14/04/2009 16:25:40

    Μη χολοσκάς μπρε τζιέρη! Άϊντα έλα στην Αθήνα να σε κάνω τραπέζι. Δίκιο έχεις και του λόγου σου, καρντάσι.

  67. 321 avatar
    321 14/04/2009 16:28:16

    @71
    σωστά και πάλι σωστά. Ο εκσυγχρονισμός γίνεται με όρους ε υ ρ ω π α ι κ ο υ ς αλλά δ ι ε θ ν ε ι ς.

  68. 321 avatar
    321 14/04/2009 16:29:20

    @71
    σωστά και πάλι σωστά. Ο εκσυγχρονισμός γίνεται με όρους ε υ ρ ω π α ι κ ο υ ς αλλά και δ ι ε θ ν ε ι ς.

  69. 321 avatar
    321 14/04/2009 16:32:50

    @70
    BUNDESREPUBLIK GRIECHENLAND,
    ωραίο ακούγεται,
    ωραίο φαίνεται
    μυαλό που [δεν] έχουμε. . .

  70. Edelmann avatar
    Edelmann 14/04/2009 16:33:12

    @58

    File Saloniciano min xehnas ton Peiraia.
    To 2001 to poleodomiko syngrotima Athinas eihe 3.800.000 plithysmo alla afto afinei apekso ton Peiraia me alles 600.000 kosmo, ara synolo plithysmou 4.400.000 sta 11 ekatommyria, ki afto horis na metrame tous apeirous athinaious pou apografikan sta horia tous, kai prin prosmetrisoume tin olimbiaki metanastefsi.

    Ara isos i Attiki simera na ehei pano apo to 50% tou plithismou tis Elladas.

  71. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 14/04/2009 16:55:22

    @Saloniciano

    Αντε μπρος, που ξέρετε μπορείτε να ζητήσετε πληροφορίες πως γίνονται οι εξεγέρσεις από τους κοσοβάρους.

    Α, και ο Λαλιώτης τώρα είναι σπίτι του.

    Ο ΚΚ είναι Θεσσαλονικιός/Μακεδόνας έτσι δεν είναι?
    Γιατί δεν έκανε τίποτα? Α ξέχασα το Αθηνοκεντρικό κράτος δεν τον άφησε.

    Δέξου την απλή αλήθεια, είσαστε σε αυτή την κατάσταση γιατί αυτή η κατάσταση είναι που σας αξίζει.

    Αντε γεια, και καλό βόλι καρντάσι.

  72. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 17:10:30

    @78

    Ο ΚΚ είναι Θεσσαλονικιός/Μακεδόνας έτσι δεν είναι?

    ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ Ο ΚΚ...
    ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΓΕΝΝΗΜΑ-ΘΡΕΜΜΑ, ΜΑΣ ΤΟΝ ΚΟΤΣΑΡΕ Η ΝΔ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟΝ ΛΙΑΠΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΕΙΟ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ.

    Δέξου την απλή αλήθεια, είσαστε σε αυτή την κατάσταση γιατί αυτή η κατάσταση είναι που σας αξίζει.

    ΣΥΜΦΩΝΩ! ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΜΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΟΠΟΙΗΣΗ Ή ΑΠΟΣΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΘΗΝΙΣΤΑΝ.

    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΟΥ ΕΤΕΥΧΘΗΣΑΝ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΣΑΣ... ΖΙΜΕΝΣ, C4Ι, ΟΜΟΛΟΓΑ, ΒΟΝΤΑΦΟΝ,ΟΤΕ, ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ 2000, ΜΑΚΗΣ VS. ΘΕΜΟΣ, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ, Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΟΥ ΙΝΤΡΑΚΟΜ.

  73. Νἰκος avatar
    Νἰκος 14/04/2009 17:28:15

    Ο καρκινος που λεγεται Αθηναισταν εξαπλωνεται λοιπον. Ξαναγνεται το (αρχαιο) ονειρο μας να μετατραπουμε σε πολη-κρατος.

  74. Νἰκος avatar
    Νἰκος 14/04/2009 17:31:51

    @62, Ελεος, το οτι θα μαζευτουν ολοι οι ανθρωποι σε πολεις δεν συνεπαγεται οτι το μελλον ειναι στις πολεις. ΑΝ μη τι αλλο, θα ειναι εφιαλτης. Και οι γυφτοι μαζευονταν στην ποταμια μας αλλα ηταν...γυφτοι.
    Οι νοωντες νοησωσιν...

  75. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 17:37:56

    @81

    Δεν είναι δικιά μου η λογική, τού ΙΝΤΡΑΚΟΜ είναι.

  76. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 17:39:11

    @62, 82

    Στις ΠΟΛΕΙΣ, όχι ΣΤΗΝ πόλη...

    Σε ποια άλλη χώρα του κόσμου, εκτός από τις πολύ μικρές (π.χ. Λουξεμβούργο), έχει μαζευτεί το 50% τού πληθυσμού σε μία πόλη;

  77. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/04/2009 17:46:53

    Στην Ιαπωνία δεν υπάρχει τετρ. εκατοστό γης άκτιστο.

  78. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 14/04/2009 18:24:35

    Υπολογίζεται ότι οι άμεσες εντάξεις νέων περιοχών στο σχέδιο αφορούν περίπου 200.000 στρέμματα και με την ολοκλήρωσή τους η πολεοδομημένη επιφάνεια θα φθάνει στο 20% της Αττικής. Ο Σουφλιάς, παρά τις επίμονες ερωτήσεις δημοσιογράφων, δεν θέλησε να προσδιορίσει τις υπό ένταξη περιοχές και τόνισε ότι αποτελούν υπόθεση των δήμων και των νομαρχιών.

  79. Saloniciano avatar
    Saloniciano 14/04/2009 19:32:21

    @87

    Έχεις δίκιο για τις τοπικές μας αρχές. Ο πιο πολύς κόσμος ψηφίζει ό,τι του πει το κόμμα του.

    Κι εσύ το ίδιο δεν κάνεις;

    Υπέρ της Θεσσαλονίκης είναι ότι ο ένας στους τρεις Θεσσαλονικείς ΔΕΝ ψήφισε ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ στις τελευταίες δημοτικές όταν όλη η Ελλάδα έδωσε 85% στον δικομματισμό.

  80. sss avatar
    sss 14/04/2009 20:06:33

    ΜΕΤΑΦΟΡΑ-ΑΛΛΑΓΗ-ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΠΟΤΕ ΚΡΑΤΟΣ. του Στέφανου Σωτηρίου

    http://manifestogrecia.blogspot.com/2009/03/blog-post_06.html

  81. Edelmann avatar
    Edelmann 14/04/2009 20:12:33

    @81

    "το Βατοπέδι και το Πόρτο Καρράς που είναι ρε μεγάλε αν σκέφτεσαι έτσι (Α, να μην ξεχάσω την Πολιτιστική Πρωτεύουσα του Κοσμόπουλου….)"

    Kala, sovara milas?
    To Vatopedi me ta dis toy Voulgaraki kai tou Rousopoulou kai tin kalipsi tis kyvernisis einai thessalonikiotika skandala epeidi to Vatopedi vrisketai sti voreia Ellada? I epeidi ekeinos o Papistas ehtise 5 mezonetes?

    O Stengos tou Porto Carras einai Athinaios kai o Pahtas Halkidikiotis. Pou einai i Thessaloniki edo?

    Oso gia tin Politistiki, nai efagan polloi polla lefta, alla oi perissoteroi itan stin Athina epeidi ekei organothike to olo pragma. Opos kai to Festival Kinimatografou, i Athina organwnei gia na ladwnetai kai na ladwnei.
    Ki en pasi periptwsei, den milane gia sxoini sto spiti tou kremasmenou (vlepe olimbiako fagopoti).

    Den isxyrizomai oti i Thessaloniki einai apsogi kai kathari, alla an ti singrineis me to vothro tis Athinas, einai.

  82. sss avatar
    sss 14/04/2009 20:16:26

    ανεξαρτησια στην κερκυρα !!!
    να γινει τωρα η αρχη.
    οι πατεραδες του μπετον δε καταλαβαινουν τιποτα!!
    βρε καφροι...
    στις χωρες με πληθυσμο 50 80 και 200 εκατομμυρια
    και εκταση απο 2πλη εως 30πλη απ τη δικη μας
    λογικο ειναι να εχουν κ μεγαλουπολεις 5 10 15 εκατομμυριων
    αυτο το χαλι με το μισο μας πλυθυσμο στην πρωτευουσα, οπου κινδυνεει να μπετοναριστει
    ολη η καποτε υπεροχη αττικη, σας φαινεται νορμαλ??
    ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΕΤΕ???
    Επιτακτικη αναγκη ειναι να φυγουν σε αξονα 10ετιας τουλαχιστον 1.500.000 ΕΛΛΗΝΕΣ απο την αθηνα και να δημιουργηθουν 3 -4 ΝΕΕΣ ΠΟΛΕΙΣ!!!
    ΜΕ ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΑΡΧΞ Κ ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΠΡΟΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΚΑΛΟΠ ΤΟ 50% ΤΩΝ 4000.000++ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    ΑΝ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΟΓΗ!!
    ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΣΚΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΕΔω!!
    Δηλαδη αν ειχαμε μια πολη 700.000 κατοικων στην ηπειρο , μια των 600.000 στην βορια μακεδονια και μια των 500.000 στην νοτια πελλοπονησο δεν θα ηταν καλυτερα απ το στριμωξιδι ποου γινεται τωρα στην αττικη??
    6 εκατομμυρια ελληνες κ ξενοι τρωνε πινουν και κατουρανε και μπετοναρουν σε μερικες χιλιαδες τετραγωνικα πρωην ενδοξης αττικης γης!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥΥΥΥ ΑΘΗΝΑΙΟΣ
    ΠΟΛΥΥΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ, ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΙΕΙ ΠΟΛΥΥ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ
    ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ Κ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Μ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΡΑΓΙΚΗ
    ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!!

  83. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 14/04/2009 20:18:56

    @88 Anonymous: δεν μίλησε κανείς για μετρό και τρένα, σε μια διαδρομή 400 χλμ. με τρένο από Τόκυο προς ένα λιμάνι (διαφεύγει τώρα το όνομά του) δεν υπάρχει σπιθαμή γης άκτιστη.

  84. sss avatar
    sss 14/04/2009 21:14:51

    αθηνα: τοπος συναθροισης και δημιουργιας στρατιων κυνικων, μελαγχολικων και αδιαφορων αριβιστων διεθνιστων.
    το σχεδιο πετυχε. ο ελληνας οπως τον ξεραμε δεν υπαρχει. βριζει μονο χυδαια στις διαφημισεις της aegean οδηγωντας ταχα μου στο δρομους του λονδινου.
    Εκει φαινεται η "ζορμπαδικη" και διονυσιακη διαταραχη προσωπικοτητας του. Σχεδον σχιζοφρενης.
    Ζωντας στην πιο cool χωρα του κοσμου κατα τα αλλα..
    ΑGB, ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ , ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ, ΑΕΚ, ΠΑΣΟΚ , ΝΔ, ΜΕΓΑ ΑΝΤΕΝΝΑ, ΑΛΦΑ, ΤΑ ΝΕΑ , ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ.
    τα παντα ερχονται κ κατρεχονται στην αθηνα
    σε βαθμο απιστευτης βαρεμαρας.
    σε υφος αυτοκρατορικα απολυταρχικο.
    ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΜΕ 40.000.000 ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΣΤΗ ΡΩΜΗ.
    χωρις βενετια.
    χωρις μιλανο
    χωρις ναπολη.
    Περα απο την βαθυτατη αισθηση αδικιας, της ελληνικης "επαρχιας" (κατα τους μεταναστες του μεγαλου αρβανιτωχωριου)...
    περα απο την μποχα κ τη διαφθορα
    ο κοινωνικος ρατσισμος που εχει γεννηση αυτο τερας που λεγεται αθηνα, ειναι απο τα πιο σημαντικα προβληματα της μεταπολιτευσης.
    ΛΙγοι προνομιουχοι τσιφλικαδες της αττικης, κονομανε υπεραξιες απο τα πασης φυσεως εργα κ τις απλαλοτριωσεις που για ψυλλου πηδημα καθε φορα πραγματιποιυνται.
    μπετονακι να πεφτει..
    το απολτελεσμα του αθηαναικου εκβιασμου το βλεπουμε στις υπεραξιες των ακινητων εκει
    150.000 ακινητα απουλητα κ απροσιτα
    και οι νεοι ανθρωποι δεν εχουν παρα να μεινουν ακομα με τους γονεις τους!!!
    τι σκατα θελεις να επεκτεινεις σουφλια??
    αλλα δε φταις εσυ και τα αλλα λαμογια που δηλωνετε λαρισαιοι η οτι δηποτε , αλλα αυτοι που σας ψηφιζουνε κ σεις αντι να υπεςρασπιστειτε τον τοπο που σας εξελεξε, χτιζετε βιλιτσα ενας ενας
    στην εκαλη , καλλιοπη κ δε ξερω κι εγω ποσα αλλα
    προαστεια θα δημιουργηθουν για σας στην αθηνα.
    Για να αισθανετε ασφαλεια κ πρεστιζ το κωλαρακι σας.
    Βουληση απο τα λαμογια που κυβερναν να κανουν αποκεντρωση δεν υπαρχει καμια!
    ψΗΦΟ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ Κ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ.
    ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΣΕ ΟΣΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ
    ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
    ΑΠ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΤΗΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ Κ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΙ ΚΟΜΠΙΝΑΔΟΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΙ ΚΑΙ Ο ΣΟΥΦΛΙΑΣ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...ΤΙ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΘΑ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ Η ΑΤΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΙΩΤΙΑ???
    ΚΑΙ ΤΙ ΝΕΡΟ ΘΑ ΠΙΝΕΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΦΛΩΡΟΙ.!!!

  85. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 14/04/2009 21:24:36

    Eίσαστε άπαχτοι.

    Δοκιμάσατε την κλασσική συνταγή, ότι για όλα τα σκάνδαλα φταίνε οι Πασόκοι, βγάλατε με τα χίλια τους Γαλάζιους. Φυσικά τίποτα δεν άλλαξε γιατί τα λαμόγια δεν έχουν χρώματα.

    Δοκιμάζετε την άλλη παραμύθα τώρα, ότι για όλα φταίνε οι Αθηναίοι ενώ οι υπόλοιποι στην επαρχία είναι αθώοι και ριγμένοι. Τα λαμόγια δεν έχουν συγκεκριμένοι κατανομή.

    Το πόσο μεγάλο είναι το επαρχιώτικο κόμπλεξ φαίνεται από την πορεία αυτής της συζήτησης. Ας μην ξεχνάμε ότι το θέμα είναι ένα θεωρητικό πλαίσιο για την οικιστική ανάπτυξη της Αττικής, ένα θέμα που απασχολεί περίπου το 40% του πληθυσμού.

    Μέσα σε ελάχιστα post φτάσαμε να μιλάμε για αποσχίσεις στην Ελληνική επικράτεια και διάφορα άλλα ηρωϊκά.

    Αν θέλετε να δείτε τι φταίει για την υποβάθμιση της επαρχίας κοιταχτείτε στον καθρέφτη.

  86. sss avatar
    sss 14/04/2009 21:32:22

    agori mou ksekolla.
    to na einai kapoios tsantismenos me thn katastash
    pou einai safws adikh, den ton kanei koblexiko.
    to yfos k to to thrassos ths "athinas" an psaxneis gia koblex , einai oti kalytero diathetoume sa xwra afth th stigmh.
    safws k ta lamogia k oi hlithioi den exoyn katagwgh.
    to agrio tsoubaliasma omws k h omogenopoihsh
    polles fores dhmiourgoyn asxhma fainomena.
    an esena h fash sou fainetai ok. bravo sou.
    emena pali katholou.
    vrwmaei apo pantou.
    h eparxia den einai ypobathmismenh file mou.
    einai poly kalytera apo sas , se polla
    zhtaei mono to dikaiwma na krataei tous anthrwpous ths k na exei dikaiwma sthn anaptyksh
    k sth dhmiourgikothta.
    dikaiwma sto na exei ypodomes k POLEIS.
    dystyxws gia afto omws, ta erga k oi ypodomes apofasisontai kathe fora sto idio meros apo anthrwpous pou den exoun tous politikous orxeis
    na spasoun afto to katesthmeno kathestws monomerous prowthishs tou ploutou.
    kolonaki-psyxiko-khfisia-ekalh bla bla bla

  87. Ε.Τ. avatar
    Ε.Τ. 15/04/2009 00:30:17

    Ε όχι να θεωρήσουμε και την Salonica ως πρότυπο πόλης! Αυτή η πόλη έπρεπε να βρίσκεται κάπου ανάμεσα Αρμενία, Γεωργία και Αζερμπαϊτζάν.

    Η μεγάλη διαφορά του κατοίκου της Αθήνας Από εκείνον της Σαλονίκας είναι ότι ο πρώτος αγανακτεί κάθε μέρα, ενώ ο Σαλονικάνος είναι και περήφανος για την ξεφτίλα του. Χα-χα!

  88. anon avatar
    anon 15/04/2009 08:56:23

    @97

    Eisai enas ratsistis apo 40 meries.
    Kai koinwnikos ratsistis opws perigrafei poly swsta o 94 sss, alla kai ratsistis paradosiakou typou. Eheis paei stin Armenia, sti Gewrgia kai sto Azerbaitzan prin grapseis o,ti grapseis?
    E, kafrouli?

  89. anon avatar
    anon 15/04/2009 08:57:59

    @97 xana

    Grafeis oti o Athinaios aganaktei kathe mera enw o Thessalonikios einai "perifanos gia tin xeftila tou"...

    Alla meta vrizeis ton Thessalonikio pou "griniazei".

    Ade agori mou, pigaine na kapseis kanan pakistano na ektonwtheis.

  90. Ε.Τ. avatar
    Ε.Τ. 15/04/2009 12:49:34

    @99
    "Saloniciano Says:
    April 14th, 2009 at 1:12 pm

    Το μόνο αποδεκτό δημόσιο έργο για την Αθήνα θα ήταν να σκάψουμε ένα χαντάκι γύρω-γύρω στα όρια τού Νομού Αττικής και να ρίξουμε όλοι οι υπόλοιποι 6.000.000 Έλληνες μια δυνατή κλωτσιά, να φύγει αυτό το ρημάδι το κομμάτι της χώρας, να πάει να σφηνώσει κάπου κατά Γάζα μεριά, μπας και δούμε οι υπόλοιποι άσπρη μέρα."

    Αν εγώ είμαι ρατσιστής από 40 μεριές, αυτός ο βαρεμένος που έγραψε τα παραπάνω είναι ρατσιστής από 400 μεριές;;;

    Η Σαλονίκη είναι η πιό μολυσμένη και υποβαθμισμένη πόλη της Ελλάδας και της Ε.Ε., με κυκλοφοριακό χειρότερο από την Αθήνα, με αυθαίρετη δόμηση, λαμογιές οικιστικές, εκκλησιαστικές και παρεκκλήσιαστικές διαπλοκές, με την Χαλκιδική να την έχουν γεμίσει αυθαίρετους μαχαλάδες. Και μετά κάθεστε και ασχολείστε με την Αθήνα, και δεν βλέπετε τα χάλια σας. Αν είστε και Σαλονικιοί. Γιατί η Σαλονίκη από 250 χιλ. κατοίκους το 1980, έχει 1.5 εκ. σήμερα. Ότι έγινε στην Αθήνα στις δεκαετίες του 60-70, και πολύ-πολύ χειρότερα. Κατέβηκαν όλα τα χωριά της Μακεδονίας και Θράκης, και ύστερα πλάκωσε ο Καύκασος με ολίγην Νιγηρία.

    Πάψτε να τρώτε τον χαλβά που σας σερβίρουν οι πολιτικάντηδες και οι ατζέντηδες για δήθεν "ερωτική πόλη" και άλλα φαιδρά, και δείτε την άθλια πραγματικότητα, αν θέλετε να την αλλάξετε. Και πάψτε να λέτε ότι για όλα φταίει η Αθήνα, το κράτος των Αθηνών και άλλες μπαρούφες για καθυστερημένους. Ποιό κράτος Αθηνών; Με πρωθυπουργό βορειοελλαδίτη; Με κλίκες Σαλονικιών στον κρατικό μηχανισμό που βρέθηκαν πίσω από διάφορα σκάνδαλα, και σκανδαλάκια;

  91. Saloniciano avatar
    Saloniciano 15/04/2009 15:03:55

    @103

    Πέρα από ρατσιστής, είσαι κι εμπαθής:

    "Η Σαλονίκη είναι η πιό μολυσμένη και υποβαθμισμένη πόλη της Ελλάδας και της Ε.Ε."

    Πέρα από ρατσιστής, είσαι και απληροφόρητος:

    Η Θεσσαλονίκη είναι η πιο μολυσμένη πόλη τής Ε.Ε. σε μικροσωματίδια, δηλαδή στη μόλυνση που προέρχεται από τα αυτοκίνητα. Γιατί; Γιατί δεν έχουμε μέσο μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς ώστε να μειωθούν οι ρύποι. Ποιος φταίει που δεν έχουμε μέσο σταθερής τροχιάς και δεν προβλέπεται να αποκτήσουμε πριν από το 2018; Γιατί αν ήξερες ΟΝΤΩΣ από Θεσσαλονίκη και δεν ΝΟΜΙΖΕΣ ότι ήξερες, θα ήξερες ότι η πόλη απαιτούσε έργα και υποδομές από το 1980 κιόλας. Μέχρι και στον δρόμο κατεβήκαμε. Εσείς χρειάστηκε να κατεβείτε ποτέ στον δρόμο να διεκδικήσετε κανένα έργο ανάπτυξης; Όχι, τα έχετε όλα στο πιάτο. Ό,τι σας σερβίρουν οι κυβερνήσεις, το τρώτε αδιαμαρτύρητα.

    Σε ρωτάω, τι εξουσίες έχει η πόλη ώστε να πραγματοποιήσει τα όσα διεκδικεί; ΚΑΜΜΙΑ! Γι' αυτό μιλάω για αθηνοκεντρικό κράτος. Οι δήμοι στην Ελλάδα δεν έχουν εξουσία ούτε τις λακούβες στους δρόμους να μπαλώσουν. Το ίδιο ισχύει και για τον δήμο Αθήνας, αλλά η Αθήνα κυβερνάται απ'ευθείας από τα υπουργεία. Π.χ. το θέμα του άρθρου... ο ΣΟΥΦΛΙΑΣ βγήκε να μιλήσει για την ανάπτυξη τής Αθήνας, δεν βγήκε ούτε ο Κακλαμάνης, ούτε ο Σγουρός.

    Αλλά, αν πρόσεξες, εγώ δεν επαιτώ λεφτουδάκια από την Αθήνα, ΑΠΑΙΤΩ να χωρίσουμε τα τσαρδάκια μας. Το ιδανικό για μένα θα ήταν να γίνει η Μακεδονία ανεξάρτητη, αλλά συμβιβάζομαι και με ομοσπονδιοποίηση.

    Αυτά για τα μικροσωματίδια. Σε όλους τους άλλους ρύπους, ατμοσφαιρικούς και μη, έχετε εσείς την πρωτιά, μη στεναχωριέσαι.

    "Ποιό κράτος Αθηνών; Με πρωθυπουργό βορειοελλαδίτη; Με κλίκες Σαλονικιών στον κρατικό μηχανισμό που βρέθηκαν πίσω από διάφορα σκάνδαλα, και σκανδαλάκια;"

    Πέρα από ρατσιστής, είσαι και... πώς να το πω; Αφελής; Μαρία Αντουανέττα; Πολυάννα; Αυτό! Πολυάννα, σου ταιριάζει πιο πολύ... Ζεις μέσα στα σκατά αλλά τα βλέπεις όλα ρόδινα, κυρίως αν έχεις βρει κι έναν αποδιοπομπαίο τράγο:

    Αν ο Καραμανλής είναι Βορειοελλαδίτης, τότε ο Γιώργος Παπανδρέου είναι από την Χίο! Τι σημασία έχει που ο πατέρας τού ΚΚ γεννήθηκε στη Μακεδονία; Ο ΚΚ γεννήθηκε, μεγάλωσε, ΣΠΟΥΔΑΞΕ στην ωραία σας Αθήνα, και η ΝΔ μας τον κότσαρε δυο χρόνια στη Θεσσαλονίκη για να βγει βουλευτής. Από πού κι ως πού είναι Θεσσαλονικιός; Από πού κι ως πού πονάει τη Μακεδονία και τη Θράκη; Όλη του η ζωή και όλα του τα συμφέροντα βρίσκονται στο Κλανόν... εεε... συγγνώμη, στο Κλεινόν Άστυ.

    Οι κλίκες των Σαλονικιών στις οποίες αναφέρεσαι είναι η περιβόητη παρέα της Νατάσας, αλλά τα σκάνδαλα στα οποία έχουν βρεθεί αναμεμιγμένοι δεν φτάνουν ούτε στο μικρό τους δαχτυλάκι τα όσα μεγαλόπρεπα κατορθώνουν τα δικά σας παλικάρια.

    Να συζητήσουμε και να καταδικάσουμε τα σκάνδαλα αυτά όσο θέλεις, αλλά να πούμε και για τα δικά σας χάλια, έτσι;

    "Πάψτε να τρώτε τον χαλβά που σας σερβίρουν οι πολιτικάντηδες και οι ατζέντηδες για δήθεν “ερωτική πόλη”"

    Πέρα από ρατσιστής, είσαι και... ρατσιστής!
    Αν δεν απαξίωνες τους Θεσσαλονικείς και μας άκουγες αντί να μας κατακρίνεις συλλήβδην, θα μάθαινες ότι μαλακίες τύπου "συμπρωτεύουσα" και "ερωτική πόλη" τις χρησιμοποιούμε ΜΟΝΟ ειρωνικά.

    Τους όρους αυτούς τους βγάζετε κατά καιρούς εσείς οι Αθηναίοι, αναλόγως με το τι σας βολεύει. Έρχεστε ένα Σαββατοκύριακο με τη γκόμενα και βγάζετε τα μάτια σας μακριά από τη σύζυγο, μας κοτσάρετε το "ερωτικοί". Δυσανασχετείτε επειδή η Θεσσαλονίκη διεκδικεί κάποια από τα έργα που δικαιούται, μας βγάζετε "κομπλεξικούς".

    Εμείς ξέρουμε ότι όλα αυτά είναι ετεροπροσδιορισμοί και προέρχονται από μια πόλη που είναι σαφώς και αποδεδειγμένα εχθρικά διακείμενη προς τη Θεσσαλονίκη, και τα γράφουμε εκεί όπου δεν πιάνει μελάνι.

    Άντε, πασά μου, πιες μια σουμάδα να δροσιστείς και χαλάρωσε. Κρίμα είναι να σφάξεις πάλι κάνα μετανάστη, όπως τότε που κέρδισε η εθνική Ελλάδας την εθνική Αλβανίας και σφάξατε έναν Ουκρανό επειδή τον μπερδέψατε με Αλβανό.

  92. Saloniciano avatar
    Saloniciano 15/04/2009 15:05:57

    @104

    Σωστός!

  93. Ε.Τ. avatar
    Ε.Τ. 15/04/2009 15:13:12

    @104 Ναι, τώρα για όλα φταίνε οι Βαυαροί. Πάντως στην Βαυαρία οι πόλεις και τα χωριά τους είναι μιά χαρά, το ίδιο και στην Αυστρία που είχαν "υπερσυγκεντρωτική" μοναρχία και αυτοκρατορία.

    Να κάνουμε περιφερειακά κοινοβούλια για να εκλέγει η Θεσ-νίκη πρωθυπουργό Πανίκα και υπουργό εξωτερικών χορεύτρια, και οι άλλοι κανέναν άλλον σκυλά βλαχοδήμαρχο, και να δούμε άσπρη μέρα! Αστεία πράγματα. Η αυτοδιοίκηση αποδείχτηκε πρώτη στην κακοδιαχείριση και στις λαμογιές, και αυτό με επίσημα στοιχεία. Άρα, κάτι άλλο είναι σάπιο και όχι μόνο η πρωτεύσουσα, ή το "αθηναιοκεντρικό κράτος".

    Η σαπίλα είναι σαφέστατα αποκεντρωμένη.

  94. Ε.Τ. avatar
    Ε.Τ. 15/04/2009 15:23:23

    @"Ποιος φταίει που δεν έχουμε μέσο σταθερής τροχιάς και δεν προβλέπεται να αποκτήσουμε πριν από το 2018;"

    Εσείς και οι πολιτικάντηδές σας φταίτε γιατί τσακωνώσαστε 10 χρόνια αν θέλετε να γίνει μετρό ή τραμ, με αποτέλεσμα να μην απορροφήσετε τα κονδύλια.

    Αλλά μάλλον εσύ τότε είσουν στο χωριό σου και δεν τα ξέρεις αυτά.

  95. Saloniciano avatar
    Saloniciano 15/04/2009 17:59:42

    @107
    "Να κάνουμε περιφερειακά κοινοβούλια για να εκλέγει η Θεσ-νίκη πρωθυπουργό Πανίκα και υπουργό εξωτερικών χορεύτρια, και οι άλλοι κανέναν άλλον σκυλά βλαχοδήμαρχο, και να δούμε άσπρη μέρα! Αστεία πράγματα".

    Βρε άντε πήγαινε να ψηφίσεις κάναν Αβραμόπουλο και καμιά Ντόρα που είναι "καθαροί" και δεν κλέβουν.

    Άντε πήγαινε να βγάλεις δήμαρχο τον Κακλαμάνη χέρι-χέρι με τον Καρατζαφέρη, να διώξετε τους Αλβανούς από το αρβανιτοχώρι σας.

    Άντε πήγαινε να δώσεις 14% στις νομαρχιακές στον Καρατζαφέρη και να εκλέξεις τη Γεννηματά που πληρωνόταν παρανόμως από την Εθνική.

    Άντε πήγαινε να βγάλεις νομάρχη τον Μίχα τον υστερικό που τσίριζε στο αεροδρόμιο Βρυξελλών επειδή χάθηκε η βαλίτσα του με αποτέλεσμα να του περάσουν χειροπέδες οι μπάτσοι και μετά να παίρνει σβάρνα τα κανάλια να καταγγέλλει το "φασιστικό Βέλγιο".

    Άντε πήγαινε να εκλέξεις τον Ρουσόπουλο και τον Βουλγαράκη, τον Γιακουμάτο και τον Τσίπρα, και μετά μιλάς για τη Θεσσαλονίκη.

    Μόνο τη σημαία της πόλης σας να δει κανείς, καταλαβαίνει τι φασισταριό ζει εκεί.

    Η σημαία τής Αθήνας:

    http://2tee-n-smyrn.att.sch.gr/polpro.files/image007.jpg

    Και η σημαία των νεοναζί:

    http://www.crwflags.com/fotw/images/n/naz_klt2.gif

  96. Saloniciano avatar
    Saloniciano 15/04/2009 18:11:03

    @ 108

    @”Ποιος φταίει που δεν έχουμε μέσο σταθερής τροχιάς και δεν προβλέπεται να αποκτήσουμε πριν από το 2018;”

    Εσείς και οι πολιτικάντηδές σας φταίτε γιατί τσακωνώσαστε 10 χρόνια αν θέλετε να γίνει μετρό ή τραμ, με αποτέλεσμα να μην απορροφήσετε τα κονδύλια.

    ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕ; ΑΛΗΘΕΙΑ;
    ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΡΙΜΩΧΝΟΣΑΣΤΑΝ ΣΤΑ ΤΡΟΛΕΪ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.

  97. Ε.Τ. avatar
    Ε.Τ. 15/04/2009 18:40:50

    Σαλονικάνε, αν δεν ξέρεις κάποια πράγματα πήγαινε ρώτα. Τι αχταρμάς είναι αυτός; Ο Καρατζαφέρης δεν ήταν υποψήφιος στη Σαλονίκη; Αλλά, εσένα το πρόβλημά σου δεν είναι οι "αθηναίοι", εσύ έχεις πρόβλημα με τον εαυτό σου, αλλά διάλεξες λάθος τρόπο να το λύσεις. Τζάμπα κουράζεσαι και γίνεσαι χάλια. Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω ψυχολογικά...

  98. Saloniciano avatar
    Saloniciano 15/04/2009 19:50:15

    ΕΤ σου σώθηκαν τα επιχειρήματα και κατέφυγες στο "δεν καταδέχομαι να συνομιλήσω μαζί σου".

    Φιλάκιααααα!

  99. Στεφανος Σωτηριου avatar
    Στεφανος Σωτηριου 16/05/2009 14:09:24

    ΜΕΤΑΦΟΡΑ-ΑΛΛΑΓΗ-ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ
    Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΠΟΤΕ ΚΡΑΤΟΣ

    ΕΙΣΑΓΩΓΗ
    1. Η αστική ανάπτυξη:

    Η βαρύτερη κατάρα που βαρύνει τον τόπο και ονομάζεται «αστική ανάπτυξη», η έλλειψη της οποίας αποκλείει κάθε ανάπτυξη και πρόοδο.
    Έτσι εμφανίζεται
    α)Το μοναδικό φαινόμενο στον κόσμο να φιλοξενείται το 50% του εθνικού πληθυσμού στο μόλις 2% του εδάφους της!.
    β)Το μοναδικό φαινόμενο παγκοσμίως, κράτος ευρωπαϊκό να μην ελέγχει μεγάλα τμήματα της πρωτεύουσάς του και μάλιστα κεντρικά, όπως η Ομόνοια, τα Εξάρχεια, τα Πατήσια, ο Κολωνός, το Μεταξουργείο, το Ζεφύρι και ο Ασπρόπυργος των Τσιγγάνων…
    Είναι αυτό που λέγεται από πολλούς πολιτικούς και «πνευματικούς» ταγούς, χωρίς όμως κάποια εμβάθυνση, περί «θνησιγενούς» ελλαδικού κρατιδίου.
    Όταν στο τέλος της δεκαετίας του ’80 άκουσα ένα ξένο αθλητικό παράγοντα να λέει πως:: «Τα ομαδικά αθλήματα ποτέ δεν θα αναπτυχθούν σε υψηλό και επαγγελματικό επίπεδο στην Ελλάδα, διότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που δεν έχει πόλεις για να τα στηρίξουν», απόρησα.
    Και βέβαια. Η Άρτα με τις 30.000, τα Γιάννενα με τις 75.000 ακόμη και η Πάτρα με τις 200.000 κατοίκους, δεν αποτελούν κέντρα αστικής ανάπτυξης και παραγωγής, με εργατική και παραγωγική τάξη. Όλη τους η ζωή είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι και το μεταπρατικό εμπόριο. Λιανέμποροι και ψιλοαντιπρόσωποι προϊόντων που στο 90% παράγονται στο εξωτερικό, αποτελούν την οικονομική βάση της ελληνικής πόλης. Η οικονομία συμπληρώνεται από τους χιλιάδες στρατιώτες και φοιτητές, των εκατοντάδων άχρηστων σχολών ΤΕΙ και ΑΕΙ (βοιδοσχολών, όπως αποκαλούνται στην λαϊκή γλώσσα), που ιδρύονται μόνο ως οικονομική ένεση στην εμπορική κίνηση των πόλεων.
    Το πλέον παράδοξο και ανησυχητικό είναι ότι, σχεδόν το μισό του ελληνικού στρατού, υπό το πρόσχημα των κέντρων εκπαίδευσης, βρίσκεται στην Πελοπόννησο, την στιγμή που 10 μεραρχίες και εκατοντάδες άλλες μονάδες έχουν παροπλισθεί και καταργηθεί στα σύνορα, στην Ήπειρο και την Μακεδονία!
    Στην Ελλάδα το 100% της ισχνής βιομηχανικής παραγωγής (αυτό που χαρακτηρίζει ένα άστυ) είναι συγκεντρωμένο στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη. Έψαξα παντού στον χάρτη και στην γεωγραφία. Και διαπίστωσα πώς πράγματι, δεν υπάρχει αλλού στην Ευρώπη κράτος με ενάμισι αστικό κέντρο, η πρωτεύουσα δε να έχει τον μισό πληθυσμό της χώρας, τις 10 από τις 16 ομάδες ποδοσφαίρου, τις μισές μητροπόλεις της εκκλησίας κ.λ.π.. Είδα ότι ακόμα και η Αλβανία έχει 5 ισοδύναμα αστικά κέντρα και ισομερώς κατανεμημένο τον πληθυσμό της και την παραγωγή της (άρα καλύτερες προοπτικές). Η Βουλγαρία το ίδιο, η Σερβία, η Κροατία, για να μην πω και για την Γερμανία των 80.000.000, όπου μόνο 4-5 πόλεις ξεπερνούν σε πληθυσμό το 1 εκ! (και το Βερολίνο, που είναι μεγαλύτερο από την Αθήνα, έχει μόνο δύο, μικρές μάλιστα, ομάδες ποδοσφαίρου στην Α εθνική, ενώ η Αθήνα τις 10 από τις 16!). Και τότε συνειδητοποίησα τα λόγια του Τζιούροβιτς, Όχι μόνο τριτοκοσμικό, πεμπτοκοσμικό είναι το κράτος αυτό!